Μετάβαση στο περιεχόμενο

Πίνακας Κορυφαίων

  1. georgegaleos

    georgegaleos

    Core Members


    • Πόντοι

      8

    • Περιεχόμενα

      6.350


  2. dimitris GM

    dimitris GM

    Συντονιστής


    • Πόντοι

      5

    • Περιεχόμενα

      26.116


  3. Pavlos33

    Pavlos33

    Συντονιστής


    • Πόντοι

      4

    • Περιεχόμενα

      18.018


  4. Αλέξανδρος

    Αλέξανδρος

    Core Members


    • Πόντοι

      3

    • Περιεχόμενα

      1.323


Δημοφιλές Περιεχόμενο

Προβολή περιεχομένου με την υψηλότερη φήμη στις 06/12/2019 σε όλες τις περιοχές

  1. Δεν ήξερα που να τα αναρτήσω και είπα να τα βάλω εδώ ... είναι μια προσέγγιση της σελίδας του forum από τα παλιά ... περίπου πριν 14 χρόνια ... αξίζει θεωρώ να δει κανείς τα στατιστικά ... αλλά και όλη την φωτογραφία ... Καλό απόγευμα ...
    6 points
  2. Όταν αυτοί θα σου δώσουν «ΥΔ ιδιοκτήτη (του θανόντα)», τότε θα δώσεις κ εσύ βεβαίωση στο όνομα του (του θανόντα).
    2 points
  3. εφόσον η εγκατάσταση είναι σε σύστημα ΤΝ είναι υποχρεωτική η ουδετέρωση. Η ουδετέρωση όμως δεν επηρρεάζει τη λειτουργεία του ΡΔΕ. Αυτές οι εργασίες θα πρέπει να γίνονται από αρμόδιο ηλεκτρολόγο τεχνίτη γιατί διαφορετικά παίζετε με την ασφάλειά σας.
    2 points
  4. Version X6.2

    81.114 downloads

    Το κείμενο του Ν.4495/2017 με ενσωματωμένες τις μέχρι σήμερα αλλαγές και επικεφαλίδες κατ' άρθρο. Αλλαγές με τον ν.5151/24 (ΦΕΚ 173Α/4.11.2024) Αλλαγές με τον ν.5142/24 (ΦΕΚ 158Α/4.10.2024) Αλλαγές με τον ν.5131/24 (ΦΕΚ 128Α/2.8.2024) Αλλαγές με τον ν.5106/24 (ΦΕΚ 63Α/1.5.2024) Αλλαγές με τον ν.5069/23 (ΦΕΚ 193Α/28.11.2023) Αλλαγές με τον Ν.5037/23 (ΦΕΚ 78Α/28.3.2023) Αλλαγές με τον Ν.5007/22 (ΦΕΚ 241Α/23.12.2022) Αλλαγές με τον Ν.4986/22 (ΦΕΚ 204Α/28.10.2022) Αλλαγές με τον Ν.4964/22 (ΦΕΚ 150Α/30.7.2022) Αλλαγές με τον Ν.4951/22 (ΦΕΚ 129Α/4.7.2022) Αλλαγές με τον Ν.4915/22 (ΦΕΚ 63Α/24.3.2022) Αλλαγές και προσθήκες με την ΥΠΕΝ/ΔΑΟΚΑ/20146/683 (ΦΕΚ 1028Β/4.3.2022) Αλλαγές με τον Ν.4890/22 (ΦΕΚ 23Α/11.2.2022) Αλλαγές με τον Ν.4876/21 (ΦΕΚ 251Α/23.12.2021) Αλλαγές με τον Ν.4864/21 (ΦΕΚ 237Α/2.12.2021) Αλλαγές με τον Ν.4849/21 (ΦΕΚ 207Α/5.11.2021) Προσθήκη με την ΥΠΕΝ/ΔΑΟΚΑ/93311/3679 (ΦΕΚ 4874Β/21.10.2021) Αλλαγές με τον Ν.4843/21 (ΦΕΚ 193Α/20.10.2021) Αλλαγές με τον Ν.4819/21 (ΦΕΚ 129Α/23.7.2021) Αλλαγές με τον Ν.4811/21 (ΦΕΚ 108Α/26.6.2021) Αλλαγές με την ΥΠΕΝ/ΔΑΟΚΑ/39105/1618 (ΦΕΚ 1851Β/7.5.2021) Αλλαγές με τον Ν.4787/21 (ΦΕΚ 44Α/26.3.2021) Αλλαγές με τον Ν.4782/21 (ΦΕΚ 36Α/9.3.2021) Αλλαγές με τον Ν.4764/20 (ΦΕΚ 256Α/23.12.2020) Αλλαγές με τον Ν.4759/20 (ΦΕΚ 245Α/9.12.2020) Αλλαγές με την ΠΝΠ – Covid19 - (ΦΕΚ 157Α/10.8.2020) Αλλαγές με τον Ν.4715/20 (ΦΕΚ 149Α/1.8.2020) Αλλαγές με τον Ν.4710/20 (ΦΕΚ 142Α/23.7.2020) Αλλαγές με την ΥΠΕΝ/ΔΕΣΕΔΠ/43729/460 (ΦΕΚ 1940Β/21.5.2020) Αλλαγές με τον Ν.4685/20 (ΦΕΚ 92Α/7.5.2020) Αλλαγές με την ΠΝΠ – Covid19 - (ΦΕΚ 75Α/30.3.2020) Αλλαγές με τον Ν.4676/20 (ΦΕΚ 67Α/19.3.2020) Αλλαγές με τον Ν.4674/20 (ΦΕΚ 53Α/11.3.2020) Αλλαγές με τον Ν.4647/19 (ΦΕΚ 204Α/16.12.2019) Αλλαγές με τον Ν.4643/19 (ΦΕΚ 193Α/3.12.2019) Αλλαγές με τον Ν.4635/19 (ΦΕΚ 167Α/30.10.2019) Αλλαγές με τον Ν.4613/19 (ΦΕΚ 78Α/24.5.2019) Αλλαγές με τον Ν.4612/19 (ΦΕΚ 77Α/23.5.2019) Αλλαγές με τον Ν.4610/19 (ΦΕΚ 70Α/7.5.2019) Αλλαγές με τον Ν.4602/19 (ΦΕΚ 45Α/9.3.2019) Αλλαγές με τον Ν.4585/18 (ΦΕΚ 216Α/24.12.2018) Αλλαγές με τον Ν.4546/18 (ΦΕΚ 101Α/12.06.2018) Αλλαγές με τον Ν.4513/18 (ΦΕΚ 9Α/2018-23.01.2018) ΕΓΚΥΚΛΙΟΣ 2 – α.π.ΥΠΕΝ/ΔΑΟΚΑ/49581/2075 – 31/05/2019 ΣΥΝΗΜΜΕΝΕΣ οι μέχρι σήμερα σχετικές αποφάσεις ΥΠΕΝ : ΥΠΕΝ/ΔΑΟΚΑ/57930/2029-7.6.2022 - Κατηγορίες των κατασκευών ή εγκαταστάσεων, για τις οποίες δεν απαιτείται άδεια δόμησης εντός χερσαίας ζώνης λιμένος. ΥΠΕΝ/ΔΕΣΕΔΠ/125377/1667-31.12.2021 - Καθορισμός του αντικειμένου ελέγχου εντοπισμού και επιβολής κυρώσεων αυθαιρέτων κατασκευών κατ’ εφαρμογή του άρθρου 86 του ν.4759/2020 ΥΠΕΝ/ΔΕΣΕΔΠ/125378/1668-31.12.2021 - Καθορισμός του αντικειμένου ελέγχου των δηλώσεων αυθαιρέτων κατασκευών ή χρήσεων κατά τον δειγματοληπτικό έλεγχο δηλώσεων αυθαιρέτων, κατ’ εξουσιοδότηση του άρθρου 86 του ν.4759/2020 ΥΠΕΝ/∆ΑΟΚΑ/63637/2230–21.06.2022 - Ερμηνεία διαδικασίας εφαρμογής του άρθρου 117 του ν.4495/2017 (167Α΄) ΥΠΕΝ/∆ΑΟΚΑ/72311/2992–28.07.2021 - Προέγκριση οικοδομικών αδειών, εγκρίσεις φορέων και κατηγορίες έκδοσης αδειών μετά την ισχύ του ν.4759/2020 ΥΠΕΝ/∆ΑΟΚΑ/61939/2576–25.06.2021 - Οδηγίες για την εφαρμογή του άρθρου 116 του ν.4495/17, όπως ισχύει ΥΠΕΝ/∆ΑΟΚΑ/113130/3420–24.11.2020 - Κατασκευές και εγκαταστάσεις στους δημόσιους κοινόχρηστους χώρους για τις οποίες δεν απαιτείται οικοδομική άδεια. ΥΠΕΝ/ΔΑΟΚΑ/43266/1174-13.05.2020 - Εργασίες για τις οποίες απαιτείται Έγκριση Εργασιών Δόμησης Μικρής Κλίμακας (ΕΕΔΜΚ) και απαιτούμενα δικαιολογητικά για την χορήγησή της (ενημερωμένη έως 24.3.2022) ΥΠΕΝ/ΔΕΣΕΔΠ/73705/670–22.10.2018 - Λειτουργία, τήρηση, επικαιροποίηση και περαιτέρω ανάπτυξη του πληροφοριακού συστήματος "Ηλεκτρονική Πολεοδομία" ΥΠΕΝ/ΥΠΡΓ/48123/6983–31.7.2018 - Διαδικασίες ηλεκτρονικής υποβολής αδειών (ενημερωμένη έως 20.5.2021) ΥΠΕΝ/ΔΑΟΚΑ/19409/1507–11.5.2018 - Εφαρμογή της παρ. η του άρθ. 99 του ν.4495/2017 «Έλεγχος και προστασία του Δομημένου Περιβάλλοντος και άλλες διατάξεις» ΥΠΕΝ/ΔΑΟΚΑ/27454/2631–14.11.2017-Διαδικασίες ηλεκτρονικής υποβολής δικαιολογητικών, κατάθεσης ειδικού προστίμου Σε μορφή word (για το γραφείο) + σε μορφή pdf (για κινητό ή tablet)
    1 point
  5. 10.574 downloads

    ΣΑΥ ΦΑΥ και τεχνική έκθεση κατεδάφισης
    1 point
  6. Version 1.0.0

    10.780 downloads

    Μια πρώτη απόπειρα γιατί αρκετοί συνάδελφοι, και κυρίως νέοι, ψάχνουν κάτι αντίστοιχο. Όσοι μπορούν ας το αναπτύξουν έτσι ώστε να έχουμε κάτι αξιοπρεπές όλοι.
    1 point
  7. https://www.bbc.com/news/world-europe-50670613 Ενδιαφέρον άρθρο όσον αφορά την κατάσταση στη Γαλλία και τις εκεί διαμαρτυρίες για την ασφαλιστική μεταρρύθμιση. Να τονιστεί ότι εκεί υπάρχουν 42 ταμεία αυτή τη στιγμή και το σύστημα πριμοδοτεί στον ιδιωτικό τομέα τα 25 "καλύτερα" από άποψη εισφορών χρόνια και στον δημόσιο τομέα τους τελευταίους 6 μήνες(!). Επίσης η εκεί οροφή εισφορών και συντάξεων είναι κοντά στις 40.000/ετησίως.
    1 point
  8. - τι ξεκινησαν με τον πατερα? - πού στη μεση εμεινε η διαδικασια της χρησικτησιας? - Υπαρχει σε εκκρεμοτητα δικαστηριο? Τοτε, σωστα απαιτειται η αποδοχη απο όποιον ειναι νομιμος κληρονομος, ο οποιος θα αποδεχθει το "περιεχομενο της αγωγης" για να μπορει να συνεχισθει η δίκη. Υποθετω οτι, για να κανει δηλωση φορου κληρονομιας σου ζηταει βεβαιωση μη υπαρξης κτισματος μαζι με τοπογραφικο, ωστε να μπορει να γινει ο υπολογισμος της αντικειμενικης .... και στη συνεχεια να γινει η αποδοχη ωστε να συνεχισει την δίκη. Δεν πρέπει να σου ζηταει βεβαιωση του ν. 4495, διοτι δεν υποχρεουσαι σε τετοια βεβαιωση, πριν υπαρξει νομιμος κληρονομος, ο οποίος σου δοσει σχετικη εντολη. Βεβαιωση του 4495 θα δοσεις οταν εκδοθει η αποφαση, προκειμενου αυτη να μεταγραφεί [αρθρ. 83/1], στο όνομα των κληρονομων που θα συνεχισουν την δίκη, σαν διαδοχοι του αποβιωσαντα ιδιοκτητη.
    1 point
  9. Μπορείς να βάλεις και όλο το 10% σε ένα κτίριο από το συγκρότημα. Έχω αδειοδοτήσει τέτοια περίπτωση
    1 point
  10. στο νδ 690/48 ΦΕΚ A133/1948 υγ οπότε στρεφεσαι στη λυση της συστσης καθετων
    1 point
  11. ... θα κάνω παραπομπή από την σελίδα που γράφεις (γιατί αν το διαγράψω από εδώ θα μένει "ξεκάρφωτη" η ανάρτησή σου) ... όντως εκεί ταιριάζει περισσότερο ...
    1 point
  12. uptight οι πελάτες μπορούν να βιάζονται όσο θέλουν αρκεί να πληρώνουν ανάλογα. Εσύ οφείλεις να πας βήμα-βήμα. Έχεις τρια πράγματα να συγκρίνεις: α)υπάρχουσα κατάσταση, β)άδεια οικοδομής + σχέδια άδειας, γ)σύσταση, σχέδια σύστασης και τίτλος *** προσοχή στις σφραγίδες και στην εγγυρότητα των σχεδίων και των εγγράφων !!!! Σε γενικές γραμμές πιθανά σενάρια: ασυμφωνία α-β = αυθαίρετη κατασκευή ή πολεοδομική παράβαση ασυμφωνία α-γ = ιδιοκτησιακό πρόβλημα ασυμφωνία β-γ = Διαφορετική διαμερισμάτωση
    1 point
  13. Εντός Ρ.Σ πρέπει το απομένον και το μεταβιβαζόμενο να είναι άρτια και οικοδομήσιμα
    1 point
  14. Με παρέσυραν οι βράχοι ...
    1 point
  15. μιλουσαμε για την elenkaza με τα καταστηματα uptight, εσυ θες να κανεις ΔΔ και δεν εχεις δει τα συμβολαια. Αρα πρεπει να παρεις τις κατοψεις της άδειας και τις κατοψεις των συμβολαιων, διοτι αν αυτα ειναι ίδια, αλλά η πραγματικοτητα ειναι διαφορετικη, δεν μπορεις να προχωρησεις μονον με ΔΔ.
    1 point
  16. παρε τον παλιό πινακα, και αντέγραψε τα στοιχεία της πρωτης σειράς της περιγραφής (αρ.ιδιοκτησίας, τμ, ογκος κλπ). Μετά από κάτω πρόσθεσε μόνο τα στοιχεία της ιδιοκτησίας σου. Στην ουσία θεωρείς δεδομένη την κατασταση των άλλων διαμερισμάτων κ τροποποιείς μόνο τα δικά σου. Μην γράψει οτι δεν αλλάζουν των άλλων, δεν το ξέρεις αν εχουν αλλάξει ή οχι.
    1 point
  17. και το πρ'οβλημά σου είναι, αν στο σχέδιο που θα κάνεις πρέπει να φαίνονται οι μαντρότοιχοι (σαφώς και θα φαίνονται και με το πραγματικό τους πάχος) ή αν είναι σωστά τοποθετημένοι? Αυτό είναι το σημαντικότερο.
    1 point
  18. Ακριβώς αυτό. Προσωπικά δεν έχω καταλάβει το πνεύμα του ερωτήματος. Γιατί να υπάρχει προβληματισμός αν θα αποτυπώσει και δείξει τις περιφράξεις. Εκτός και αν εννοεί ότι σήμερα η υλοποίηση των ορίων έχει γίνει με νέες περιφράξεις και υπάρχουν απομεινάρια παλαιών περιφράξεων. Αναμένω τις διευκρινήσεις.
    1 point
  19. θα φαίνονται όλες οι κατασκευές!!! Αυτός είναι και ο ορισμός της αποτύπωσης
    1 point
  20. Συμφωνώ με τη γνώμη του ΙΑΣΟΝΑ. Στο Ν. 3843/10 επιτρέπονταν η υπαγωγή στο νόμιμο όγκο. Αν η στέγη είχε σηκωθεί 1 μέτρο και έγινε υπαγωγή στον 3843 για αλλαγή χρήσης της στέγης σε κατοικία κακώς έγινε. Τέτοιες περιπτώσεις (η πλειονότητα είναι) που για παράδειγμα τακτοποιήθηκε η αλλαγή χρήσης ενώ είχαμε υπερβάσεις ύψους πρέπει να μπουν εκ νέου στον 4495 για υπαγωγή με συμψηφισμό προστίμου. Σωστή η επισήμανση, για τις σοφίτες αναφορικά με την χρήση μειωτικού. Ο νόμος βεβαίως δεν ορίζει να πληρείται ο ορισμός του άρθρου 2 του ΝΟΚ, αλλά τόσο η εγκ. 4 ν. 4178 όσο και η εγκ. 2 ν. 4495, αναφέρουν ότι η σοφίτα θα πρέπει να πληροί τον ορισμό του άρθρου 2 του ΝΟΚ ελλείψει προγενέστερου ορισμού (στον ΓΟΚ 85 δεν υπήρχε η έννοια της σοφίτας), ενώ για τα υπόγεια, ο νόμος απλώς αναφέρει τη γνωστή-σε όλους τους αυθαιρετονόμους-φράση "σε υπόγειες στάθμες" και όχι υπόγεια σύμφωνα με το ΓΟΚ 85. Η εγκ. 2/ν4495 ήρθε να βάλει περιορισμούς συνδέοντας το υπόγειο με ορισμό κατά ΓΟΚ, ερχόμενη σε ερμηνεία που δεν ταυτίζεται με το νόμο, όπως είχαν "¨αυθαίρετα" προσπαθήσει να βάλουν στην εγκ. 3 ν. 4178, μιλώντας τότε για "νόμιμες υπόγειες στάθμες" και στο τότε help desk που μιλούσαν για ορισμό υπογείου κατά ΓΟΚ 85. Θεωρώ ότι το να πληρείται ο ορισμός της σοφίτας (ακόμη και αν δεν το λέει ο νόμος αλλά οι εγκύκλιοι, έχει λογική, αφού ποτέ δεν υπήρχε ορισμός στη νομοθεσία μέχρι το ν. 4067/12 που να αφορά "σοφίτα". Όμως, αφού για τα υπόγεια υπήρχε ορισμός κατά ΓΟΚ 85, γιατί κανείς από τους 3 νόμους (4014/11, 4178/13 και 4495/17) δεν έβαλαν ποτέ τη σχέση ορισμού υπογείου και χρήση μειωτικού συντελεστή (η δική μου απάντηση είναι : "δωράκι του νομοθέτη"). νομος: παρ 6. άρθρο 100 : Για τον υπολογισμό του ενιαίου ειδικού προστίμου εφαρμόζεται συντελεστής 0,30 για τους χώρους σε: α) υπόγειες στάθμες που δεν αποτελούν αυτοτελή χώρο, αλλά συνδέονται λειτουργικά με τον υπερκείμενο όροφο, β) εσωτερικούς εξώστες (πατάρια) και σοφίτες που δεν αποτελούν ανεξάρτητο χώρο. Στις υπόγειες στάθμες, που αποτελούν αυτοτελή χώρο, καθώς και σε ισόγειους βοηθητικούς χώρους (αποθήκες, χώροι στάθμευσης, κ.λπ.) επιφάνειας έως 50 τ.μ., εφαρμόζεται συντελεστής 0,50. εγκύκλιος 2. Ν. 4495: Για να θεωρηθεί ένας χώρος υπόγειος, ούτως ώστε να εφαρμοστεί ο μειωτικός συντελεστής της παρ.6, θα πρέπει να πληροί τις προϋποθέσεις του ν.1577/85. Όσον αφορά τους εσωτερικούς εξώστες και τις σοφίτες, ελλείψει σχετικής αναφοράς στον ν.1577/85, θα πρέπει να πληρούνται οι προϋποθέσεις των ορισμών των παρ. 28 και 81 του άρθρου 2 του ν.4067/12, ανεξαρτήτως επιφάνειας και ύψους. Αυθαίρετα ισόγεια κτίρια με χρήση επαγγελματική, βιομηχανική, γεωργική αποθήκη κ.λ.π., που προσμετρώνται σε κάθε περίπτωση στον σ.δ. του οικοπέδου/γηπέδου, δεν συμπεριλαμβάνονται στην έννοια των «βοηθητικών χώρων» και για τον λόγο αυτό δεν έχει εφαρμογή ο μειωτικός συντελεστής. Κατά την ίδια έννοια δεν εφαρμόζεται ο μειωτικός συντελεστής και σε κτίρια αμιγούς χρήσης στάθμευσης αυτοκινήτων.
    1 point
  21. Αν την υπολογίσεις με αναλυτικό δεν βάζεις ΥΥ. Αν την πας με ΥΔ τότε θα ελέγξεις αν έχεις υπέρβαση του επιτρεπόμενου ύψους περιοχής. Αν δεν έχεις θα βάλεις την ΥΥ ως μια λοιπή παράβαση (ενσωματώνοντας και τυχόν άλλες παραβάσεις αναλυτικού). Αν υπερβαίνεις το μέγιστο ύψος της περιοχής τότε θα πας κανονικά με ΥΥ βάσει συντελεστών κατά το παράρτημα. Δεν θυμάμαι αν η εγκ. 2 ν.4495 προτείνει το ίδιο με την εγκ. 4 ν. 4178 για τις αυθαίρετες απολήξεις κλιμακοστασίων. Πάντως δεν προκύπτει ευθέως από κάπου (εκτός από την εγκύκλιο που αναφέρω) ότι οι απολήξεις υπολογίζονται με αναλυτικό.
    1 point
  22. Aπ' αυτό συμφωνώ με ΙΑΣΟΝΑ. Ομως ξες πόσες τέτοιες περιπτώσεις έχουν πάει ως σοφίτες ειδικά επί 3843.... Πάντως σε τέτοιες περιπτώσεις σήμερα δεν θα έβαζα μειωτικό συντελεστή σοφίτας Υ.Γ Γενικά εφοσον ο νόμος ορίζει σοφίτες και η σοφίτα ορίζεται με καποια συγκεκριμένες προϋποθέσεις νομίζω ότι δεν είναι τόσο διφορούμενο. Αντίθετα με τα υπόγεια όπου ο νόμος δεν ορίζει υπόγεια αλλά υπόγειες στάθμες!!
    1 point
  23. Κατά πάσα πιθανότητα δεν είναι σοφίτα, αλλά νέος όροφος, οπότε κατά τη γνώμη μου όχι δεν μπορεί να πάρει μειωτικό συντελεστή.
    1 point
  24. Αντισυνταγματικό το νέο σύστημα εισφορών (αυτό ... από το 2020 ... με τις κλάσεις/επίπεδα) (Άρθρο του κ. Διονυσίου Τεμπονέρα, δικηγόρου - εργατολόγου) Πηγή: Εφημερίδα των Συντακτών
    1 point
  25. Λόγω πολύ αυξημένου επενδυτικού ενδιαφέροντος, το Υπουργείο Ανάπτυξης και Επενδύσεων αποφάσισε σήμερα, Παρασκευή 29 Νοεμβρίου 2019, να δώσει παράταση στις προθεσμίες υποβολής αιτήσεων υπαγωγής επενδυτικών σχεδίων στα τρία καθεστώτα του Αναπτυξιακού Nόμου 4399/2016 μέχρι: -15 Ιανουαρίου 2020 για τη «Γενική Επιχειρηματικότητα» και την «Επιχειρηματικότητα Πολύ Μικρών και Μικρών Επιχειρήσεων» -και 28 Φεβρουαρίου 2020 για τις «Ενισχύσεις Μηχανολογικού Εξοπλισμού».
    1 point
  26. Συνάδελφε nik προβληματίστηκα πολύ αν έπρεπε να απαντήσω. Η αλήθεια είναι ότι η απάντησή μου ήταν λίγο ειρωνική αλλά και η δική σου αρκετά προσβλητική (βλ. λέξεις: μπούρδες, μλκιες, καφενείο, τσαμπατζής κτλ) Λοιπόν: 1. Μα ΔΕΝ είναι υποχρεωτικοί στην Ελλάδα. ΟΠΟΥ υπάρχουν αντίστοιχοι ελληνικοί κανονισμοί μπορείς να χρησιμοποιήσεις αυτούς! Εκεί που δεν υπάρχουν ελληνικοί π.χ. μεταλλικά άρα το κράτος σου και εσύ με τους φόρους σου δεν ξόδεψε φράγκο, αναγκάζεσαι να τους χρησιμοποιήσεις και άρα πρέπει να τους πληρώσεις.Π.χ. ο ΚΑΝΕΠΕ που είναι νέος κανονισμός είναι τσάμπα αλλά βασίζεται σε έρευνες ελληνικών πανεπιστημιών άρα έμμεσα έχει πληρωθεί από τους φόρους μας. Αυτό ακριβώς λέω. Το παράπονό μου είναι ΚΑΙ με το κράτος μου, απλά παραμένει παράπονο. Αν θέλει η Ελλάδα ευρωκώδικες και δεν έχει δικούς της κανονισμούς ας τους δίνει δωρεάν στους μηχανικούς ή έστω να υπάρχει δωρεάν πρόσβαση μέσω διαδικτύου για να τους συμβουλευτείς . Τώρα, το να τους πάρω και να μην μπορώ να τους τυπώσω μου θυμίζει αυτό με την πνευματική ιδιοκτησία π.χ. της ντομάτας που σε λίγο καιρό δεν θα μπορούμε να τη φυτεύουμε στην αυλή μας γιατί θα έχει "πρότυπο" μεταλλαγμένο dna με πνευματική ιδιοκτησία (κάτι τέτοιο ήδη γίνεται σε κάποιους σπόρους). 2. Καταλαβαίνεις ότι και αυτό είναι μία μπούρδα που γράφεις έτσι ? Είσαι στην Ε.Ε. άρα πας με αυτά τα πρότυπα και αν σου αρέσει. Όπως οι Αμερικάνοι π.χ. πάνε με αμερικάνικους κανονισμούς που τους πληρώνουν. Αλήθεια για βρες μου δωρεάν τους αμερικάνικους κανονισμούς π.χ. !! Νομίζω οι DIN δίνονται δωρεάν. Επίσης να ξεμπερδέψουμε λίγο τι είναι πρότυπο, τι είναι κανονισμός και τι είναι νόμος. Προσωπικά πιστεύω ότι είναι το ίδιο πράγμα απλά το βαφτίζουμε όπως θέλουμε ανάλογα με τα πνευματικά δικαιώματα. Ο ΕΑΚ με τον EC8 είναι παραπλήσιοι, ο ένας είναι νόμος, ο άλλος πρότυπο, κανονισμοί και οι δύο. 3. Πάλι μπούρδα εξήγησα παραπάνω...Ποιο μονοπόλιο ? Είσαι Ευρώπη και ο κανονισμός είναι στάνταρντ αλλιώς θα πουλάω εγώ στατική μελέτη με ΕΚ και εσύ με Ινδικό και άντε βγάλε άκρη...επίσης έχουν οι ινδικοί κανονισμοί ελληνικά προσαρτήματα ?! Σιγά τα ωά! Αν δεις τα ελληνικά προσαρτήματα είναι ελάχιστες σελίδες και αφορούν 5-6 συντελεστές, π.χ. ταχύτητα ανέμου, σεισμικούς συντελεστές. Ο μεγάλος όγκος της δουλειάς ήταν η μετάφραση στα ελληνικά και όχι οι συντελεστές. Ειλικρινά το λέω ότι θα προτιμούσα να έχω επιλογή και από αμερικάνικους και από άλλες χώρες (έστω και αμετάφραστους) αν πρέπει να πληρώσω, δε νομίζω ότι θα ήταν ιδιαίτερος κόπος να βγουν ελληνικά προσαρτήματα γι αυτούς. 4. Δεν ξέρω τι κάνουν φίλε αλλά πιστεύω κάτι ανάλογο με εμάς θα ακολουθείται και θα τα πληρώνουν. Ξέρεις εσύ ή γράφεις μπούρδες ? Δεν μπορώ να σου απαντήσω σίγουρα, υποθέτω ότι δεν πληρώνουν για τα πρωτόκολλα οι γιατροί. 5. Ποοοο καφενείο.....ο ΤΣΕΝ είναι ο ευρωπαικός ΕΛΟΤ! Τι δεν καταλαβαίνεις ???? Ποια εταιρεία και μλκιες μας λες ? Σου έγραψα σε προηγούμενο ποστ ότι για να βγούνε όλα αυτά τα διαγράμματα του ευρωκώδικα, οι τύποι κτλ έχουν γίνει έρευνες, πειράματα κτλ. Ναι θα φαγώθηκαν και λεφτά σε εργομισθίες αλλά στην τελική ξοδεύτηκε ένα πακε΄το το οποίο ΔΕΝ γίνεται να το πληρώσουν όλοι οι Ευρωπαίοι φορολογούμενοι και να είναι τσάμπα αλλά οι αντίστοιχοι επαγγελματίες. Συνάδελφε εδώ θα σε μαλώσω, παραθέτω τι έγραψες εσύ ο ίδιος στις 26 Ιουλίου 2018: "Ρε παιδιά οι ΕΚ έχουν φτιαχτεί από μία ιδιωτική εταιρεία, τον CEN" Αν είμαι καφενείο τότε ποιος είναι ο καφετζής? 6. Δεν έχει νόημα αυτό και δεν το σχολιάζω. Αχ συνάδελφε, ΑΥΤΟ ΚΑΙ ΑΝ ΕΧΕΙ ΝΟΗΜΑ (περί δανεισμού, ελεύθερης εκτύπωσης κτλ) 7. Στην τελική φίλε βαρέθηκα να εξηγώ στον κάθε τσαμπατζή ότι τα πάντα έχουν ένα κόστος και ότι κάποιος πρέπει να τα πληρώσει. Δεν γουστάρεις...μην πληρώνεις αλλά μην με με ισιώνεις μετά από ένα χρόνο στο άσχετο να κάνουμε συζήτηση για κάτι που λόγω νοοτροπίας θέλεις να είναι τσάμπα. Δεν μπορώ να σου αλλάξω νοοτροπία. Δεν είμαι τσαμπατζής και ναι δε θα μου αλλάξεις νοοτροπία γιατί είναι θέμα φιλοσοφίας. Την άποψή μου λέω, δεν θέλω αντιπαράθεση μαζί σου και συγγνώμη αν σε προσέβαλα, είσαι αξιόλογος συνάδελφος και γενικά με ενδιαφέρει η άποψή σου, απλά σε αυτό το ζήτημα διαφωνώ. Ειλικρινά θεωρώ ότι είναι ζήτημα δημοκρατίας.
    1 point
  27. 1 point
  28. μειωση να παρεις...για τα αυθαιρετα.. αλλα, εσυ εχεις 110 τμ. νομιμα με αδεια, που καλυπτουν την κυρια και μοναδικη αν δεν εχτιζες τπτ αλλο, δεν θα σε απασχολουσε... "ετυχε" να χτισουν παραπανω 20 τμ αυτα τακτοποιεις χωρις μειωτικο ...αφου καλημερα
    1 point
  29. Με την προυποθεση οτι ειναι κυρια κατοικια αυτο που μετραμε ειναι α] εχω ενα αυθαιρετο και δεν εχω άλλη περιουσια ..αρα ειναι και μοναδικη....παιρνω μειωτικο συντελεστη β] όσα και αν εχω σε "χωριο" κατω απο 3000 κατοικους, επισης θεωρειται μοναδικη ..το αυθαιρετο στην "πολη" .και παιρνω μειωτικο αν ειναι και κυρια κατοικια γ] ζευγαρι εχει αυθαιρετο 65 τμ. σε "χωριο" και το εχει σαν κυρια κατοικια και ενα διαμερισμα στην πολη 80 τμ. που το νοικιαζει σε τριτους... Δεν παιρνει μειωτικο ...και αυτο ηταν ενα απο τα καλα παραδειγματα στις ε/α... δ] στο ανω παραδειγμα...αν η γιαγια ειχε ενα αυθαιρετο....εστω 80 τμ. ,..και το ειχε σαν κυρια και μοναδικη κατοικια... θα επαιρνε μειωτικο γιατι το 25% των 120 τμ. ειναι λιγωτερο απο 70. ε] στο ιδιο παραδειγμα, εστω το ζευγαρι με ενα ανηλικο παιδι, που εχει το 75% και εχει και ενα αυθαιρετο, μπορει να μην κατοικει σε αυτό...-αρα δεν ειναι κυρια κατοικια- δεν παιρνει μειωτικο μπορει να κατοικει αλλά , επειδη το 75% των 120 ειναι περισσοτερα απο τα 85 που δικαιουνται, δεν θεωρειται μοναδικη δλδ αυτο που εξεταζουμε ειναι αν στο αυθαιρετο διαμενουμε και αν δεν εχω αλλη περιουσια ή- αν εχω- να μην ξεπερναει τα 70 τμ. συνολικα για ζευγος [ή +15 τμ. για καθε παιδι.] ζ] αν στο παραδειγμα σου εννοεις οτι ολα τα 120 τμ. ειναι αυθαιρετα.. τοτε οι μειωτικοι συντελεστες "πανε" σε οποιον εχει δικαιωμα.. Αν για ολους ειναι κυρια κατοικια και αν το ζευγος με το ανηλικο [μια ομαδα] και η γιαγια [η αλλη ομαδα] δεν εχουν αλλη περιουσια εχουν και οι δυο "ομαδες" μειωτικο συντελεστη.
    1 point
  30. Πέρασε καιρός αλλά το βρήκα: Υπολογίζεται στον Συντελεστή Δόμησης (ΣΔ) τμήματα στέγης ύψους πάνω από 2,20 μέτρα Σε απάντηση σχετικού σας διευκρινίζουμε ότι εφ'όσον ο χώρος στέγης χρησιμοποιείται, για χρήση κύρια ή βοηθητική θα υπολογίζονται στο ΣΔ τα τμήματα με το ελεύθερο ύψος μεγαλύτερο του 2,40 ή 2,20 αντίστοιχα....(Αρθ-8, παρ. 2 κτιριοδομικού κανονισμού). Τα εναπομένοντα τμήματα (κάτω των 2.00 μ.) δεν μπορούν να χρησιμοποιηθούν εφ'όσον δεν έχουν το απαιτούμενο από τις διατάξεις ελεύθερο ύψος. ΣΧΕΤ-ΝΟΜ Αρθ-8 παρ.2 της Αποφ-3046/304/89 (κτιριοδομικού κανονισμού).
    1 point
  31. Τι σχέση έχει αν ο ΤΣΕΝ είναι ιδιωτική εταιρεία ? Υπάρχει κάτι δημόσιο στην ΕΕ ? Όλα σχεδόν ιδιωτικά είναι άρα ο ΤΣΕΝ τα πλήρωσε και πρέπει να τα πάρει. Αν πιστεύεις ότι είναι συνωμοσία για να τα παίρνουν από εσένα δεν μπορώ να στο βγάλω από το κεφάλι. Επί της ουσίας όσων γράφω δεν απαντάς παρά κάνεις γενικές ερωτήσεις. Τέλος πάντων το κουράσαμε.
    -1 points
  32. -1 points
This leaderboard is set to Athens/GMT+02:00
  • Επιλεγμένα Άρθρα

    • Εγκρίθηκε τo αναθεωρημένο Εθνικό Σχέδιο Διαχείρισης Επικίνδυνων Αποβλήτων (ΕΣΔΕΑ)
      Εγκρίθηκε τo αναθεωρημένο Εθνικό Σχέδιο Διαχείρισης Επικίνδυνων Αποβλήτων (ΕΣΔΕΑ) με την δημοσίευση στο ΦΕΚ 6412/Β'/22.11.2024 της υπ' αριθμ. ΥΠΕΝ/ΔΔΑ/124219/1717 ΚΥΑ με θέμα: Έγκριση αναθεωρημένου Εθνικού Σχεδίου Διαχείρισης Επικίνδυνων Αποβλήτων (ΕΣΔΕΑ).

      To αναθεωρημένο Εθνικό Σχέδιο Διαχείρισης Επικίνδυνων Αποβλήτων (ΕΣΔΕΑ) συνιστά ένα Ειδικό Σχέδιο Διαχείρισης για τα Επικίνδυνα Απόβλητα που παράγονται στη χώρα, το οποίο απαιτείται σύμφωνα με τα άρθρα 54 και 55 του ν. 4819/2021 (Α’ 129), δεδομένου ότι τα απόβλητα αυτά, λόγω της ποιοτικής και ποσοτικής σύστασής τους, καθώς και των εξειδικευμένων εγκαταστάσεων που απαιτούνται για τη διαχείρισή τους, χρήζουν ειδικότερης συνολικής αντιμετώπισης.

      Στόχος του σχεδιασμού είναι η μείωση τόσο της ποσότητας των παραγόμενων επικίνδυνων αποβλήτων όσο και της επικινδυνότητάς τους και η συνακόλουθη προστασία του περιβάλλοντος και της δημόσιας υγείας, σε συμμόρφωση με τους σχετικούς όρους και προϋποθέσεις της εθνικής και ενωσιακής νομοθεσίας και με εφαρμογή των βέλτιστων
      διαθέσιμων τεχνικών, οι οποίες θα πρέπει πλέον να ενσωματώνουν ευθέως τις πρακτικές της κυκλικής οικονομίας.

      Ο σχεδιασμός περιλαμβάνει όλες τις προβλέψεις του άρθρου 28 της Οδηγίας 2008/98/ΕΚ, καλύπτοντας ταυτόχρονα όλες τις νέες υποχρεώσεις και όλα τα νέα στοιχεία που εισήχθησαν στο άρθρο αυτό μέσω της Οδηγίας (ΕΕ) 2018/851 του Ευρωπαϊκού
      Κοινοβουλίου και του Συμβουλίου της 30ης Μαΐου 2018.

      Με τον παρόντα σχεδιασμό αναθεωρείται ο σχεδιασμός που είχε εγκριθεί με την Κοινή Υπουργική Απόφαση οικ.62952/5384/2016 (Β’ 4326) ο οποίος είχε χρονικό ορίζοντα το έτος 2020. 

      Εθνικό Σχέδιο Διαχείρισης Επικίνδυνων Αποβλήετων ΕΣΔΕΑ ΚΥΑ-ΥΠΕΝΔΔΑ1242191717-13.11.2024-ΦΕΚ-6412-22.11.2024-τεύχος-Β.pdf
      • 0 απαντήσεις
    • ΥΠΕΝ: Εγκύκλιος προς τις ΥΔΟΜ ώστε να ζητούν αποκλειστικά και περιοριστικά μόνο τα στοιχεία που προβλέπονται από το ισχύον θεσμικό πλαίσιο
      Εγκύκλιο απέστειλε το Υπουργείο Περιβάλλοντος και Ενέργειας προς τις ΥΔΟΜ με θέμα: Σχετικά με την εφαρμογή της εγκυκλίου ΥΠΕΝ/ΓΔΠΟΛ/15047/84/14-3-2018.

      Η εγκύκλιος αναφέρει ότι: με αφορμή την (α) σχετική επιστολή του ΣΑΔΑΣ-ΠΕΑ με την οποία διαπιστώνεται η μη τήρηση της (β) σχετικής εγκυκλίου στην οποία και σας παραπέμπουμε, επισημαίνουμε εκ νέου στο πλαίσιο της χρηστής διοίκησης και προκειμένου να αποφεύγεται ταλαιπωρία μηχανικών και πολιτών ότι, η προαναφερόμενη εγκύκλιος οδηγία Γενικού Διευθυντή Πολεοδομίας του ΥΠΕΝ εξακολουθεί να ισχύει.

      Ειδικότερα, κατά τον έλεγχο της πληρότητας αιτημάτων έκδοσης οικοδομικών αδειών, οι ΥΔΟΜ οφείλουν να ζητούν αποκλειστικά και περιοριστικά, μόνον τα στοιχεία εκείνα (δικαιολογητικά, σχέδια και εγκρίσεις υπηρεσιών, συλλογικών οργάνων ή φορέων) που προβλέπονται από το ισχύον θεσμικό πλαίσιο (νόμοι, π. δ/γματα, Υπουργικές Αποφάσεις) για την κατά περίπτωση περιοχή, ή την εκάστοτε Αποκεντρωμένων Διοικήσεων της Επικράτειας (για την ενημέρωση των ΥΔΟΜ χωρικής τους αρμοδιότητας) χρήση ειδικού κτιρίου. Κατά συνέπεια, για την έκδοση των οικοδομικών αδειών δεν ζητείται η προσκόμιση επιπρόσθετων στοιχείων (όπως αλληλογραφία, εγκρίσεις φορέων) και δεν λαμβάνονται υπόψη απόψεις ή εκτιμήσεις υπηρεσιών, οι οποίες αποκλίνουν του ισχύοντος θεσμικού πλαισίου.
      • 0 απαντήσεις
    • Εγκρίθηκε μέσω WiFi4GR το δωρεάν WiFi σε έντεκα σταθμούς του ΜΕΤΡΟ
      Την έγκριση του Διοικητικού Συμβουλίου για την εγκατάσταση και λειτουργία εξοπλισμού ασύρματης πρόσβασης σε έντεκα σταθμούς του ΜΕΤΡΟ για τουλάχιστον πέντε χρόνια εξασφάλισε την περασμένη εβδομάδα η ΣΤΑΣΥ.

      Το κόστος για την παροχή ηλεκτρικού ρεύματος και παροχής σύνδεσης στο διαδίκτυο, θα βαρύνει την εταιρία και από το ύψος του και τη δυνατότητα κάλυψής του από τη ΣΤΑΣΥ θα εξαρτηθεί και η επέκταση του ασύρματου Ιντερνετ και σε άλλους σταθμούς.

      Οι πρώτοι έντεκα σταθμοί στους οποίους θα λειτουργήσει WiFi έως το τέλος της χρονιάς είναι εκτός από την Ακρόπολη και το Σύνταγμα, οι σταθμοί Μοναστηράκι, Ομόνοια, Πανεπιστήμιο, Πειραιάς, Κορυδαλλός, Χαλάνδρι, Αγιος Δημήτριος, Φιξ και Αγία Μαρίνα. 

      Οι επιβάτες θα μπορούν να συνδέονται άμεσα χωρίς να χρειάζεται κάποια διαδικασία εγγραφής. Στη συνέχεια η διοίκηση της ΣΤΑΣΥ θα μετρήσει το μηνιαίο κόστος λειτουργίας και συντήρησης ώστε να αποφασιστεί η επέκταση του δικτύου και το χρονοδιάγραμμά της.

      Υπενθυμίζεται ότι το έργο έχει ενταχθεί από το υπουργείο Ψηφιακής Διακυβέρνησης στις περιοχές που θα εγκατασταθούν σημεία πρόσβασης στο πλαίσιο του έργου WiFi4GR.

      Το WiFi4GR «Ανάπτυξη Δημόσιων Σημείων Ασύρματης Ευρυζωνικής Πρόσβασης στο Διαδίκτυο» αφορά στην προμήθεια, εγκατάσταση, παραμετροποίηση, σύνδεση και θέση σε λειτουργία σημείων ασύρματης πρόσβασης WiFi (Hotspots) στο Διαδίκτυο σε διάφορες περιοχές πολιτιστικού και τουριστικού ενδιαφέροντος της χώρας, για την κάλυψη, 2.500 περίπου περιοχών ασύρματης – WiFi πρόσβασης σε όλη την επικράτεια. Το σύστημα, το οποίο θα αναπτυχθεί, θα διαθέτει κεντρικό σύστημα παρακολούθησης και διαχείρισης, το οποίο καθιστά δυνατή την παρακολούθηση σε πραγματικό χρόνο όλων των δομικών στοιχείων του δικτύου.
      • 0 απαντήσεις
    • Η σύνδεση του νυχτερινού φωτισμού με το «Τοπικό Εγχώριο Προϊόν» στην Ελλάδα
      Όσοι έχουμε βρεθεί σε νυχτερινή πτήση έχουμε απολαύσει το θέαμα που προσφέρει η επιφάνεια της Γης, όταν τα νυχτερινά φώτα αναδεικνύουν μοτίβα που παραπέμπουν σε έργα τέχνης. Εκτός όμως από το εντυπωσιακό θέαμα, τα νυχτερινά φώτα αποτελούν μια πολύτιμη πηγή πληροφορίας για τις δραστηριότητες του ανθρώπου και την αλληλεπίδρασή του με το περιβάλλον.

      Στο πλαίσιο της εξερεύνησης αυτού του πεδίου, η NASA καταγράφει συστηματικά τον νυχτερινό φωτισμό του πλανήτη μας. Τα τελευταία 10 χρόνια πολύ βελτιωμένες καταγραφές παρέχονται από τον αισθητήρα VIIRS της αποστολής SUOMI.

      «Στο Δημοκρίτειο Πανεπιστήμιο σκεφτήκαμε να ερευνήσουμε τι έχουν να μας πουν τα νυχτερινά φώτα για την πατρίδα μας» λέει στην «Κ» η Αλεξάνδρα Γκεμιτζή, καθηγήτρια στο Τμήμα Μηχανικών Περιβάλλοντος του Δημοκρίτειου Πανεπιστήμιου Θράκης, η οποία ηγήθηκε μιας ενδιαφέρουσας έρευνας στο πλαίσιο των δραστηριοτήτων του Εργαστηρίου Ατμοσφαιρικής Ρύπανσης και Αντιρρυπαντικής Τεχνολογίας Ατμοσφαιρικών Ρύπων.
      • 0 απαντήσεις
    • «Εξοικονομώ 2023»: Ο νέος οδηγός του προγράμματος μετά την 3η τροποποίηση
      Εκδόθηκε σε ΦΕΚ η υπ' αριθμ. ΥΠΕΝ/ΥΔΕΝ/97165/610 ΚΥΑ (ΦΕΚ 5174/Β΄/13.09.2024) που αφορά την 3η τροποποίηση της υπό στοιχεία ΥΠΕΝ/ΥΔΕΝ/55246/807/18.05.2023 κοινής απόφασης των Υπουργών Οικονομικών, Ανάπτυξης και Επενδύσεων και Περιβάλλοντος και Ενέργειας «Προκήρυξη του προγράμματος “Εξοικονομώ 2023”», ως εξής:

      Α. Ο Οδηγός Εφαρμογής Προγράμματος «Εξοικονομώ 2023» και η 1η Τροποποίηση του Παραρτήματος VI που αφορά την Υπεύθυνη Δήλωση σχετικά με τη σώρευση των ενισχύσεων ήσσονος σημασίας (de minimis) βάσει του Κανονισμού (ΕΕ) 2023/2831, ως ακολούθως:

      Τροποποίηση (3η) της υπό στοιχεία ΥΠΕΝ 55246-807 18.05.2023 ΚΥΑ Εξοικονομώ 2023 (ΦΕΚ 5174-Β-13.09.2024).pdf
      • 3 απαντήσεις
×
×
  • Create New...

Σημαντικό

Χρησιμοποιούμε cookies για να βελτιώνουμε το περιεχόμενο του website μας. Μπορείτε να τροποποιήσετε τις ρυθμίσεις των cookie, ή να δώσετε τη συγκατάθεσή σας για την χρήση τους.