Μετάβαση στο περιεχόμενο

Πίνακας Κορυφαίων

  1. georgegaleos

    georgegaleos

    Core Members


    • Πόντοι

      8

    • Περιεχόμενα

      6.350


  2. dimitris GM

    dimitris GM

    Συντονιστής


    • Πόντοι

      5

    • Περιεχόμενα

      26.016


  3. Pavlos33

    Pavlos33

    Συντονιστής


    • Πόντοι

      4

    • Περιεχόμενα

      17.597


  4. Αλέξανδρος

    Αλέξανδρος

    Core Members


    • Πόντοι

      3

    • Περιεχόμενα

      1.317


Δημοφιλές Περιεχόμενο

Προβολή περιεχομένου με την υψηλότερη φήμη στις 06/12/2019 σε όλες τις περιοχές

  1. Δεν ήξερα που να τα αναρτήσω και είπα να τα βάλω εδώ ... είναι μια προσέγγιση της σελίδας του forum από τα παλιά ... περίπου πριν 14 χρόνια ... αξίζει θεωρώ να δει κανείς τα στατιστικά ... αλλά και όλη την φωτογραφία ... Καλό απόγευμα ...
    6 points
  2. Όταν αυτοί θα σου δώσουν «ΥΔ ιδιοκτήτη (του θανόντα)», τότε θα δώσεις κ εσύ βεβαίωση στο όνομα του (του θανόντα).
    2 points
  3. εφόσον η εγκατάσταση είναι σε σύστημα ΤΝ είναι υποχρεωτική η ουδετέρωση. Η ουδετέρωση όμως δεν επηρρεάζει τη λειτουργεία του ΡΔΕ. Αυτές οι εργασίες θα πρέπει να γίνονται από αρμόδιο ηλεκτρολόγο τεχνίτη γιατί διαφορετικά παίζετε με την ασφάλειά σας.
    2 points
  4. Version 1.0.0

    10.552 downloads

    Μια πρώτη απόπειρα γιατί αρκετοί συνάδελφοι, και κυρίως νέοι, ψάχνουν κάτι αντίστοιχο. Όσοι μπορούν ας το αναπτύξουν έτσι ώστε να έχουμε κάτι αξιοπρεπές όλοι.
    1 point
  5. Version X6.0

    78.079 downloads

    Το κείμενο του Ν.4495/2017 με ενσωματωμένες τις μέχρι σήμερα αλλαγές και επικεφαλίδες κατ' άρθρο. Αλλαγές με τον ν.5106/24 (ΦΕΚ 63Α/1.5.2024)[Α1] [Α1]Αλλαγές και προσθήκες με τον ν.5106/24 (ΦΕΚ 63Α/1.5.2024) : - άρθρο 19, παρ.2 - άρθρο 24, παρ.1, 2Α - άρθρο 29, παρ.4 - άρθρο 44, παρ.1 - άρθρο 81, παρ.3 - κατάργηση άρθρων 85, 91, 92, 93, 94, 95 - άρθρο 109, παρ.2 - προσθήκη άρθρων 125Α έως 125ΚΑ Αλλαγές με τον ν.5069/23 (ΦΕΚ 193Α/28.11.2023) Αλλαγές με τον Ν.5037/23 (ΦΕΚ 78Α/28.3.2023) Αλλαγές με τον Ν.5007/22 (ΦΕΚ 241Α/23.12.2022) Αλλαγές με τον Ν.4986/22 (ΦΕΚ 204Α/28.10.2022) Αλλαγές με τον Ν.4964/22 (ΦΕΚ 150Α/30.7.2022) Αλλαγές με τον Ν.4951/22 (ΦΕΚ 129Α/4.7.2022) Αλλαγές με τον Ν.4915/22 (ΦΕΚ 63Α/24.3.2022) Αλλαγές και προσθήκες με την ΥΠΕΝ/ΔΑΟΚΑ/20146/683 (ΦΕΚ 1028Β/4.3.2022) Αλλαγές με τον Ν.4890/22 (ΦΕΚ 23Α/11.2.2022) Αλλαγές με τον Ν.4876/21 (ΦΕΚ 251Α/23.12.2021) Αλλαγές με τον Ν.4864/21 (ΦΕΚ 237Α/2.12.2021) Αλλαγές με τον Ν.4849/21 (ΦΕΚ 207Α/5.11.2021) Προσθήκη με την ΥΠΕΝ/ΔΑΟΚΑ/93311/3679 (ΦΕΚ 4874Β/21.10.2021) Αλλαγές με τον Ν.4843/21 (ΦΕΚ 193Α/20.10.2021) Αλλαγές με τον Ν.4819/21 (ΦΕΚ 129Α/23.7.2021) Αλλαγές με τον Ν.4811/21 (ΦΕΚ 108Α/26.6.2021) Αλλαγές με την ΥΠΕΝ/ΔΑΟΚΑ/39105/1618 (ΦΕΚ 1851Β/7.5.2021) Αλλαγές με τον Ν.4787/21 (ΦΕΚ 44Α/26.3.2021) Αλλαγές με τον Ν.4782/21 (ΦΕΚ 36Α/9.3.2021) Αλλαγές με τον Ν.4764/20 (ΦΕΚ 256Α/23.12.2020) Αλλαγές με τον Ν.4759/20 (ΦΕΚ 245Α/9.12.2020) Αλλαγές με την ΠΝΠ – Covid19 - (ΦΕΚ 157Α/10.8.2020) Αλλαγές με τον Ν.4715/20 (ΦΕΚ 149Α/1.8.2020) Αλλαγές με τον Ν.4710/20 (ΦΕΚ 142Α/23.7.2020) Αλλαγές με την ΥΠΕΝ/ΔΕΣΕΔΠ/43729/460 (ΦΕΚ 1940Β/21.5.2020) Αλλαγές με τον Ν.4685/20 (ΦΕΚ 92Α/7.5.2020) Αλλαγές με την ΠΝΠ – Covid19 - (ΦΕΚ 75Α/30.3.2020) Αλλαγές με τον Ν.4676/20 (ΦΕΚ 67Α/19.3.2020) Αλλαγές με τον Ν.4674/20 (ΦΕΚ 53Α/11.3.2020) Αλλαγές με τον Ν.4647/19 (ΦΕΚ 204Α/16.12.2019) Αλλαγές με τον Ν.4643/19 (ΦΕΚ 193Α/3.12.2019) Αλλαγές με τον Ν.4635/19 (ΦΕΚ 167Α/30.10.2019) Αλλαγές με τον Ν.4613/19 (ΦΕΚ 78Α/24.5.2019) Αλλαγές με τον Ν.4612/19 (ΦΕΚ 77Α/23.5.2019) Αλλαγές με τον Ν.4610/19 (ΦΕΚ 70Α/7.5.2019) Αλλαγές με τον Ν.4602/19 (ΦΕΚ 45Α/9.3.2019) Αλλαγές με τον Ν.4585/18 (ΦΕΚ 216Α/24.12.2018) Αλλαγές με τον Ν.4546/18 (ΦΕΚ 101Α/12.06.2018) Αλλαγές με τον Ν.4513/18 (ΦΕΚ 9Α/2018-23.01.2018) ΕΓΚΥΚΛΙΟΣ 2 – α.π.ΥΠΕΝ/ΔΑΟΚΑ/49581/2075 – 31/05/2019 ΣΥΝΗΜΜΕΝΕΣ οι μέχρι σήμερα σχετικές αποφάσεις ΥΠΕΝ : ΥΠΕΝ/ΔΑΟΚΑ/57930/2029-7.6.2022 - Κατηγορίες των κατασκευών ή εγκαταστάσεων, για τις οποίες δεν απαιτείται άδεια δόμησης εντός χερσαίας ζώνης λιμένος. ΥΠΕΝ/ΔΕΣΕΔΠ/125377/1667-31.12.2021 - Καθορισμός του αντικειμένου ελέγχου εντοπισμού και επιβολής κυρώσεων αυθαιρέτων κατασκευών κατ’ εφαρμογή του άρθρου 86 του ν.4759/2020 ΥΠΕΝ/ΔΕΣΕΔΠ/125378/1668-31.12.2021 - Καθορισμός του αντικειμένου ελέγχου των δηλώσεων αυθαιρέτων κατασκευών ή χρήσεων κατά τον δειγματοληπτικό έλεγχο δηλώσεων αυθαιρέτων, κατ’ εξουσιοδότηση του άρθρου 86 του ν.4759/2020 ΥΠΕΝ/∆ΑΟΚΑ/63637/2230–21.06.2022 - Ερμηνεία διαδικασίας εφαρμογής του άρθρου 117 του ν.4495/2017 (167Α΄) ΥΠΕΝ/∆ΑΟΚΑ/72311/2992–28.07.2021 - Προέγκριση οικοδομικών αδειών, εγκρίσεις φορέων και κατηγορίες έκδοσης αδειών μετά την ισχύ του ν.4759/2020 ΥΠΕΝ/∆ΑΟΚΑ/61939/2576–25.06.2021 - Οδηγίες για την εφαρμογή του άρθρου 116 του ν.4495/17, όπως ισχύει ΥΠΕΝ/∆ΑΟΚΑ/113130/3420–24.11.2020 - Κατασκευές και εγκαταστάσεις στους δημόσιους κοινόχρηστους χώρους για τις οποίες δεν απαιτείται οικοδομική άδεια. ΥΠΕΝ/ΔΑΟΚΑ/43266/1174-13.05.2020 - Εργασίες για τις οποίες απαιτείται Έγκριση Εργασιών Δόμησης Μικρής Κλίμακας (ΕΕΔΜΚ) και απαιτούμενα δικαιολογητικά για την χορήγησή της (ενημερωμένη έως 24.3.2022) ΥΠΕΝ/ΔΕΣΕΔΠ/73705/670–22.10.2018 - Λειτουργία, τήρηση, επικαιροποίηση και περαιτέρω ανάπτυξη του πληροφοριακού συστήματος "Ηλεκτρονική Πολεοδομία" ΥΠΕΝ/ΥΠΡΓ/48123/6983–31.7.2018 - Διαδικασίες ηλεκτρονικής υποβολής αδειών (ενημερωμένη έως 20.5.2021) ΥΠΕΝ/ΔΑΟΚΑ/19409/1507–11.5.2018 - Εφαρμογή της παρ. η του άρθ. 99 του ν.4495/2017 «Έλεγχος και προστασία του Δομημένου Περιβάλλοντος και άλλες διατάξεις» ΥΠΕΝ/ΔΑΟΚΑ/27454/2631–14.11.2017-Διαδικασίες ηλεκτρονικής υποβολής δικαιολογητικών, κατάθεσης ειδικού προστίμου Σε μορφή word (για το γραφείο) + σε μορφή pdf (για κινητό ή tablet)
    1 point
  6. 10.380 downloads

    ΣΑΥ ΦΑΥ και τεχνική έκθεση κατεδάφισης
    1 point
  7. https://www.bbc.com/news/world-europe-50670613 Ενδιαφέρον άρθρο όσον αφορά την κατάσταση στη Γαλλία και τις εκεί διαμαρτυρίες για την ασφαλιστική μεταρρύθμιση. Να τονιστεί ότι εκεί υπάρχουν 42 ταμεία αυτή τη στιγμή και το σύστημα πριμοδοτεί στον ιδιωτικό τομέα τα 25 "καλύτερα" από άποψη εισφορών χρόνια και στον δημόσιο τομέα τους τελευταίους 6 μήνες(!). Επίσης η εκεί οροφή εισφορών και συντάξεων είναι κοντά στις 40.000/ετησίως.
    1 point
  8. - τι ξεκινησαν με τον πατερα? - πού στη μεση εμεινε η διαδικασια της χρησικτησιας? - Υπαρχει σε εκκρεμοτητα δικαστηριο? Τοτε, σωστα απαιτειται η αποδοχη απο όποιον ειναι νομιμος κληρονομος, ο οποιος θα αποδεχθει το "περιεχομενο της αγωγης" για να μπορει να συνεχισθει η δίκη. Υποθετω οτι, για να κανει δηλωση φορου κληρονομιας σου ζηταει βεβαιωση μη υπαρξης κτισματος μαζι με τοπογραφικο, ωστε να μπορει να γινει ο υπολογισμος της αντικειμενικης .... και στη συνεχεια να γινει η αποδοχη ωστε να συνεχισει την δίκη. Δεν πρέπει να σου ζηταει βεβαιωση του ν. 4495, διοτι δεν υποχρεουσαι σε τετοια βεβαιωση, πριν υπαρξει νομιμος κληρονομος, ο οποίος σου δοσει σχετικη εντολη. Βεβαιωση του 4495 θα δοσεις οταν εκδοθει η αποφαση, προκειμενου αυτη να μεταγραφεί [αρθρ. 83/1], στο όνομα των κληρονομων που θα συνεχισουν την δίκη, σαν διαδοχοι του αποβιωσαντα ιδιοκτητη.
    1 point
  9. Μπορείς να βάλεις και όλο το 10% σε ένα κτίριο από το συγκρότημα. Έχω αδειοδοτήσει τέτοια περίπτωση
    1 point
  10. στο νδ 690/48 ΦΕΚ A133/1948 υγ οπότε στρεφεσαι στη λυση της συστσης καθετων
    1 point
  11. ... θα κάνω παραπομπή από την σελίδα που γράφεις (γιατί αν το διαγράψω από εδώ θα μένει "ξεκάρφωτη" η ανάρτησή σου) ... όντως εκεί ταιριάζει περισσότερο ...
    1 point
  12. uptight οι πελάτες μπορούν να βιάζονται όσο θέλουν αρκεί να πληρώνουν ανάλογα. Εσύ οφείλεις να πας βήμα-βήμα. Έχεις τρια πράγματα να συγκρίνεις: α)υπάρχουσα κατάσταση, β)άδεια οικοδομής + σχέδια άδειας, γ)σύσταση, σχέδια σύστασης και τίτλος *** προσοχή στις σφραγίδες και στην εγγυρότητα των σχεδίων και των εγγράφων !!!! Σε γενικές γραμμές πιθανά σενάρια: ασυμφωνία α-β = αυθαίρετη κατασκευή ή πολεοδομική παράβαση ασυμφωνία α-γ = ιδιοκτησιακό πρόβλημα ασυμφωνία β-γ = Διαφορετική διαμερισμάτωση
    1 point
  13. Εντός Ρ.Σ πρέπει το απομένον και το μεταβιβαζόμενο να είναι άρτια και οικοδομήσιμα
    1 point
  14. Με παρέσυραν οι βράχοι ...
    1 point
  15. μιλουσαμε για την elenkaza με τα καταστηματα uptight, εσυ θες να κανεις ΔΔ και δεν εχεις δει τα συμβολαια. Αρα πρεπει να παρεις τις κατοψεις της άδειας και τις κατοψεις των συμβολαιων, διοτι αν αυτα ειναι ίδια, αλλά η πραγματικοτητα ειναι διαφορετικη, δεν μπορεις να προχωρησεις μονον με ΔΔ.
    1 point
  16. παρε τον παλιό πινακα, και αντέγραψε τα στοιχεία της πρωτης σειράς της περιγραφής (αρ.ιδιοκτησίας, τμ, ογκος κλπ). Μετά από κάτω πρόσθεσε μόνο τα στοιχεία της ιδιοκτησίας σου. Στην ουσία θεωρείς δεδομένη την κατασταση των άλλων διαμερισμάτων κ τροποποιείς μόνο τα δικά σου. Μην γράψει οτι δεν αλλάζουν των άλλων, δεν το ξέρεις αν εχουν αλλάξει ή οχι.
    1 point
  17. και το πρ'οβλημά σου είναι, αν στο σχέδιο που θα κάνεις πρέπει να φαίνονται οι μαντρότοιχοι (σαφώς και θα φαίνονται και με το πραγματικό τους πάχος) ή αν είναι σωστά τοποθετημένοι? Αυτό είναι το σημαντικότερο.
    1 point
  18. Ακριβώς αυτό. Προσωπικά δεν έχω καταλάβει το πνεύμα του ερωτήματος. Γιατί να υπάρχει προβληματισμός αν θα αποτυπώσει και δείξει τις περιφράξεις. Εκτός και αν εννοεί ότι σήμερα η υλοποίηση των ορίων έχει γίνει με νέες περιφράξεις και υπάρχουν απομεινάρια παλαιών περιφράξεων. Αναμένω τις διευκρινήσεις.
    1 point
  19. θα φαίνονται όλες οι κατασκευές!!! Αυτός είναι και ο ορισμός της αποτύπωσης
    1 point
  20. Συμφωνώ με τη γνώμη του ΙΑΣΟΝΑ. Στο Ν. 3843/10 επιτρέπονταν η υπαγωγή στο νόμιμο όγκο. Αν η στέγη είχε σηκωθεί 1 μέτρο και έγινε υπαγωγή στον 3843 για αλλαγή χρήσης της στέγης σε κατοικία κακώς έγινε. Τέτοιες περιπτώσεις (η πλειονότητα είναι) που για παράδειγμα τακτοποιήθηκε η αλλαγή χρήσης ενώ είχαμε υπερβάσεις ύψους πρέπει να μπουν εκ νέου στον 4495 για υπαγωγή με συμψηφισμό προστίμου. Σωστή η επισήμανση, για τις σοφίτες αναφορικά με την χρήση μειωτικού. Ο νόμος βεβαίως δεν ορίζει να πληρείται ο ορισμός του άρθρου 2 του ΝΟΚ, αλλά τόσο η εγκ. 4 ν. 4178 όσο και η εγκ. 2 ν. 4495, αναφέρουν ότι η σοφίτα θα πρέπει να πληροί τον ορισμό του άρθρου 2 του ΝΟΚ ελλείψει προγενέστερου ορισμού (στον ΓΟΚ 85 δεν υπήρχε η έννοια της σοφίτας), ενώ για τα υπόγεια, ο νόμος απλώς αναφέρει τη γνωστή-σε όλους τους αυθαιρετονόμους-φράση "σε υπόγειες στάθμες" και όχι υπόγεια σύμφωνα με το ΓΟΚ 85. Η εγκ. 2/ν4495 ήρθε να βάλει περιορισμούς συνδέοντας το υπόγειο με ορισμό κατά ΓΟΚ, ερχόμενη σε ερμηνεία που δεν ταυτίζεται με το νόμο, όπως είχαν "¨αυθαίρετα" προσπαθήσει να βάλουν στην εγκ. 3 ν. 4178, μιλώντας τότε για "νόμιμες υπόγειες στάθμες" και στο τότε help desk που μιλούσαν για ορισμό υπογείου κατά ΓΟΚ 85. Θεωρώ ότι το να πληρείται ο ορισμός της σοφίτας (ακόμη και αν δεν το λέει ο νόμος αλλά οι εγκύκλιοι, έχει λογική, αφού ποτέ δεν υπήρχε ορισμός στη νομοθεσία μέχρι το ν. 4067/12 που να αφορά "σοφίτα". Όμως, αφού για τα υπόγεια υπήρχε ορισμός κατά ΓΟΚ 85, γιατί κανείς από τους 3 νόμους (4014/11, 4178/13 και 4495/17) δεν έβαλαν ποτέ τη σχέση ορισμού υπογείου και χρήση μειωτικού συντελεστή (η δική μου απάντηση είναι : "δωράκι του νομοθέτη"). νομος: παρ 6. άρθρο 100 : Για τον υπολογισμό του ενιαίου ειδικού προστίμου εφαρμόζεται συντελεστής 0,30 για τους χώρους σε: α) υπόγειες στάθμες που δεν αποτελούν αυτοτελή χώρο, αλλά συνδέονται λειτουργικά με τον υπερκείμενο όροφο, β) εσωτερικούς εξώστες (πατάρια) και σοφίτες που δεν αποτελούν ανεξάρτητο χώρο. Στις υπόγειες στάθμες, που αποτελούν αυτοτελή χώρο, καθώς και σε ισόγειους βοηθητικούς χώρους (αποθήκες, χώροι στάθμευσης, κ.λπ.) επιφάνειας έως 50 τ.μ., εφαρμόζεται συντελεστής 0,50. εγκύκλιος 2. Ν. 4495: Για να θεωρηθεί ένας χώρος υπόγειος, ούτως ώστε να εφαρμοστεί ο μειωτικός συντελεστής της παρ.6, θα πρέπει να πληροί τις προϋποθέσεις του ν.1577/85. Όσον αφορά τους εσωτερικούς εξώστες και τις σοφίτες, ελλείψει σχετικής αναφοράς στον ν.1577/85, θα πρέπει να πληρούνται οι προϋποθέσεις των ορισμών των παρ. 28 και 81 του άρθρου 2 του ν.4067/12, ανεξαρτήτως επιφάνειας και ύψους. Αυθαίρετα ισόγεια κτίρια με χρήση επαγγελματική, βιομηχανική, γεωργική αποθήκη κ.λ.π., που προσμετρώνται σε κάθε περίπτωση στον σ.δ. του οικοπέδου/γηπέδου, δεν συμπεριλαμβάνονται στην έννοια των «βοηθητικών χώρων» και για τον λόγο αυτό δεν έχει εφαρμογή ο μειωτικός συντελεστής. Κατά την ίδια έννοια δεν εφαρμόζεται ο μειωτικός συντελεστής και σε κτίρια αμιγούς χρήσης στάθμευσης αυτοκινήτων.
    1 point
  21. Αν την υπολογίσεις με αναλυτικό δεν βάζεις ΥΥ. Αν την πας με ΥΔ τότε θα ελέγξεις αν έχεις υπέρβαση του επιτρεπόμενου ύψους περιοχής. Αν δεν έχεις θα βάλεις την ΥΥ ως μια λοιπή παράβαση (ενσωματώνοντας και τυχόν άλλες παραβάσεις αναλυτικού). Αν υπερβαίνεις το μέγιστο ύψος της περιοχής τότε θα πας κανονικά με ΥΥ βάσει συντελεστών κατά το παράρτημα. Δεν θυμάμαι αν η εγκ. 2 ν.4495 προτείνει το ίδιο με την εγκ. 4 ν. 4178 για τις αυθαίρετες απολήξεις κλιμακοστασίων. Πάντως δεν προκύπτει ευθέως από κάπου (εκτός από την εγκύκλιο που αναφέρω) ότι οι απολήξεις υπολογίζονται με αναλυτικό.
    1 point
  22. Aπ' αυτό συμφωνώ με ΙΑΣΟΝΑ. Ομως ξες πόσες τέτοιες περιπτώσεις έχουν πάει ως σοφίτες ειδικά επί 3843.... Πάντως σε τέτοιες περιπτώσεις σήμερα δεν θα έβαζα μειωτικό συντελεστή σοφίτας Υ.Γ Γενικά εφοσον ο νόμος ορίζει σοφίτες και η σοφίτα ορίζεται με καποια συγκεκριμένες προϋποθέσεις νομίζω ότι δεν είναι τόσο διφορούμενο. Αντίθετα με τα υπόγεια όπου ο νόμος δεν ορίζει υπόγεια αλλά υπόγειες στάθμες!!
    1 point
  23. Κατά πάσα πιθανότητα δεν είναι σοφίτα, αλλά νέος όροφος, οπότε κατά τη γνώμη μου όχι δεν μπορεί να πάρει μειωτικό συντελεστή.
    1 point
  24. Αντισυνταγματικό το νέο σύστημα εισφορών (αυτό ... από το 2020 ... με τις κλάσεις/επίπεδα) (Άρθρο του κ. Διονυσίου Τεμπονέρα, δικηγόρου - εργατολόγου) Πηγή: Εφημερίδα των Συντακτών
    1 point
  25. Λόγω πολύ αυξημένου επενδυτικού ενδιαφέροντος, το Υπουργείο Ανάπτυξης και Επενδύσεων αποφάσισε σήμερα, Παρασκευή 29 Νοεμβρίου 2019, να δώσει παράταση στις προθεσμίες υποβολής αιτήσεων υπαγωγής επενδυτικών σχεδίων στα τρία καθεστώτα του Αναπτυξιακού Nόμου 4399/2016 μέχρι: -15 Ιανουαρίου 2020 για τη «Γενική Επιχειρηματικότητα» και την «Επιχειρηματικότητα Πολύ Μικρών και Μικρών Επιχειρήσεων» -και 28 Φεβρουαρίου 2020 για τις «Ενισχύσεις Μηχανολογικού Εξοπλισμού».
    1 point
  26. Συνάδελφε nik προβληματίστηκα πολύ αν έπρεπε να απαντήσω. Η αλήθεια είναι ότι η απάντησή μου ήταν λίγο ειρωνική αλλά και η δική σου αρκετά προσβλητική (βλ. λέξεις: μπούρδες, μλκιες, καφενείο, τσαμπατζής κτλ) Λοιπόν: 1. Μα ΔΕΝ είναι υποχρεωτικοί στην Ελλάδα. ΟΠΟΥ υπάρχουν αντίστοιχοι ελληνικοί κανονισμοί μπορείς να χρησιμοποιήσεις αυτούς! Εκεί που δεν υπάρχουν ελληνικοί π.χ. μεταλλικά άρα το κράτος σου και εσύ με τους φόρους σου δεν ξόδεψε φράγκο, αναγκάζεσαι να τους χρησιμοποιήσεις και άρα πρέπει να τους πληρώσεις.Π.χ. ο ΚΑΝΕΠΕ που είναι νέος κανονισμός είναι τσάμπα αλλά βασίζεται σε έρευνες ελληνικών πανεπιστημιών άρα έμμεσα έχει πληρωθεί από τους φόρους μας. Αυτό ακριβώς λέω. Το παράπονό μου είναι ΚΑΙ με το κράτος μου, απλά παραμένει παράπονο. Αν θέλει η Ελλάδα ευρωκώδικες και δεν έχει δικούς της κανονισμούς ας τους δίνει δωρεάν στους μηχανικούς ή έστω να υπάρχει δωρεάν πρόσβαση μέσω διαδικτύου για να τους συμβουλευτείς . Τώρα, το να τους πάρω και να μην μπορώ να τους τυπώσω μου θυμίζει αυτό με την πνευματική ιδιοκτησία π.χ. της ντομάτας που σε λίγο καιρό δεν θα μπορούμε να τη φυτεύουμε στην αυλή μας γιατί θα έχει "πρότυπο" μεταλλαγμένο dna με πνευματική ιδιοκτησία (κάτι τέτοιο ήδη γίνεται σε κάποιους σπόρους). 2. Καταλαβαίνεις ότι και αυτό είναι μία μπούρδα που γράφεις έτσι ? Είσαι στην Ε.Ε. άρα πας με αυτά τα πρότυπα και αν σου αρέσει. Όπως οι Αμερικάνοι π.χ. πάνε με αμερικάνικους κανονισμούς που τους πληρώνουν. Αλήθεια για βρες μου δωρεάν τους αμερικάνικους κανονισμούς π.χ. !! Νομίζω οι DIN δίνονται δωρεάν. Επίσης να ξεμπερδέψουμε λίγο τι είναι πρότυπο, τι είναι κανονισμός και τι είναι νόμος. Προσωπικά πιστεύω ότι είναι το ίδιο πράγμα απλά το βαφτίζουμε όπως θέλουμε ανάλογα με τα πνευματικά δικαιώματα. Ο ΕΑΚ με τον EC8 είναι παραπλήσιοι, ο ένας είναι νόμος, ο άλλος πρότυπο, κανονισμοί και οι δύο. 3. Πάλι μπούρδα εξήγησα παραπάνω...Ποιο μονοπόλιο ? Είσαι Ευρώπη και ο κανονισμός είναι στάνταρντ αλλιώς θα πουλάω εγώ στατική μελέτη με ΕΚ και εσύ με Ινδικό και άντε βγάλε άκρη...επίσης έχουν οι ινδικοί κανονισμοί ελληνικά προσαρτήματα ?! Σιγά τα ωά! Αν δεις τα ελληνικά προσαρτήματα είναι ελάχιστες σελίδες και αφορούν 5-6 συντελεστές, π.χ. ταχύτητα ανέμου, σεισμικούς συντελεστές. Ο μεγάλος όγκος της δουλειάς ήταν η μετάφραση στα ελληνικά και όχι οι συντελεστές. Ειλικρινά το λέω ότι θα προτιμούσα να έχω επιλογή και από αμερικάνικους και από άλλες χώρες (έστω και αμετάφραστους) αν πρέπει να πληρώσω, δε νομίζω ότι θα ήταν ιδιαίτερος κόπος να βγουν ελληνικά προσαρτήματα γι αυτούς. 4. Δεν ξέρω τι κάνουν φίλε αλλά πιστεύω κάτι ανάλογο με εμάς θα ακολουθείται και θα τα πληρώνουν. Ξέρεις εσύ ή γράφεις μπούρδες ? Δεν μπορώ να σου απαντήσω σίγουρα, υποθέτω ότι δεν πληρώνουν για τα πρωτόκολλα οι γιατροί. 5. Ποοοο καφενείο.....ο ΤΣΕΝ είναι ο ευρωπαικός ΕΛΟΤ! Τι δεν καταλαβαίνεις ???? Ποια εταιρεία και μλκιες μας λες ? Σου έγραψα σε προηγούμενο ποστ ότι για να βγούνε όλα αυτά τα διαγράμματα του ευρωκώδικα, οι τύποι κτλ έχουν γίνει έρευνες, πειράματα κτλ. Ναι θα φαγώθηκαν και λεφτά σε εργομισθίες αλλά στην τελική ξοδεύτηκε ένα πακε΄το το οποίο ΔΕΝ γίνεται να το πληρώσουν όλοι οι Ευρωπαίοι φορολογούμενοι και να είναι τσάμπα αλλά οι αντίστοιχοι επαγγελματίες. Συνάδελφε εδώ θα σε μαλώσω, παραθέτω τι έγραψες εσύ ο ίδιος στις 26 Ιουλίου 2018: "Ρε παιδιά οι ΕΚ έχουν φτιαχτεί από μία ιδιωτική εταιρεία, τον CEN" Αν είμαι καφενείο τότε ποιος είναι ο καφετζής? 6. Δεν έχει νόημα αυτό και δεν το σχολιάζω. Αχ συνάδελφε, ΑΥΤΟ ΚΑΙ ΑΝ ΕΧΕΙ ΝΟΗΜΑ (περί δανεισμού, ελεύθερης εκτύπωσης κτλ) 7. Στην τελική φίλε βαρέθηκα να εξηγώ στον κάθε τσαμπατζή ότι τα πάντα έχουν ένα κόστος και ότι κάποιος πρέπει να τα πληρώσει. Δεν γουστάρεις...μην πληρώνεις αλλά μην με με ισιώνεις μετά από ένα χρόνο στο άσχετο να κάνουμε συζήτηση για κάτι που λόγω νοοτροπίας θέλεις να είναι τσάμπα. Δεν μπορώ να σου αλλάξω νοοτροπία. Δεν είμαι τσαμπατζής και ναι δε θα μου αλλάξεις νοοτροπία γιατί είναι θέμα φιλοσοφίας. Την άποψή μου λέω, δεν θέλω αντιπαράθεση μαζί σου και συγγνώμη αν σε προσέβαλα, είσαι αξιόλογος συνάδελφος και γενικά με ενδιαφέρει η άποψή σου, απλά σε αυτό το ζήτημα διαφωνώ. Ειλικρινά θεωρώ ότι είναι ζήτημα δημοκρατίας.
    1 point
  27. 1 point
  28. μειωση να παρεις...για τα αυθαιρετα.. αλλα, εσυ εχεις 110 τμ. νομιμα με αδεια, που καλυπτουν την κυρια και μοναδικη αν δεν εχτιζες τπτ αλλο, δεν θα σε απασχολουσε... "ετυχε" να χτισουν παραπανω 20 τμ αυτα τακτοποιεις χωρις μειωτικο ...αφου καλημερα
    1 point
  29. Με την προυποθεση οτι ειναι κυρια κατοικια αυτο που μετραμε ειναι α] εχω ενα αυθαιρετο και δεν εχω άλλη περιουσια ..αρα ειναι και μοναδικη....παιρνω μειωτικο συντελεστη β] όσα και αν εχω σε "χωριο" κατω απο 3000 κατοικους, επισης θεωρειται μοναδικη ..το αυθαιρετο στην "πολη" .και παιρνω μειωτικο αν ειναι και κυρια κατοικια γ] ζευγαρι εχει αυθαιρετο 65 τμ. σε "χωριο" και το εχει σαν κυρια κατοικια και ενα διαμερισμα στην πολη 80 τμ. που το νοικιαζει σε τριτους... Δεν παιρνει μειωτικο ...και αυτο ηταν ενα απο τα καλα παραδειγματα στις ε/α... δ] στο ανω παραδειγμα...αν η γιαγια ειχε ενα αυθαιρετο....εστω 80 τμ. ,..και το ειχε σαν κυρια και μοναδικη κατοικια... θα επαιρνε μειωτικο γιατι το 25% των 120 τμ. ειναι λιγωτερο απο 70. ε] στο ιδιο παραδειγμα, εστω το ζευγαρι με ενα ανηλικο παιδι, που εχει το 75% και εχει και ενα αυθαιρετο, μπορει να μην κατοικει σε αυτό...-αρα δεν ειναι κυρια κατοικια- δεν παιρνει μειωτικο μπορει να κατοικει αλλά , επειδη το 75% των 120 ειναι περισσοτερα απο τα 85 που δικαιουνται, δεν θεωρειται μοναδικη δλδ αυτο που εξεταζουμε ειναι αν στο αυθαιρετο διαμενουμε και αν δεν εχω αλλη περιουσια ή- αν εχω- να μην ξεπερναει τα 70 τμ. συνολικα για ζευγος [ή +15 τμ. για καθε παιδι.] ζ] αν στο παραδειγμα σου εννοεις οτι ολα τα 120 τμ. ειναι αυθαιρετα.. τοτε οι μειωτικοι συντελεστες "πανε" σε οποιον εχει δικαιωμα.. Αν για ολους ειναι κυρια κατοικια και αν το ζευγος με το ανηλικο [μια ομαδα] και η γιαγια [η αλλη ομαδα] δεν εχουν αλλη περιουσια εχουν και οι δυο "ομαδες" μειωτικο συντελεστη.
    1 point
  30. Πέρασε καιρός αλλά το βρήκα: Υπολογίζεται στον Συντελεστή Δόμησης (ΣΔ) τμήματα στέγης ύψους πάνω από 2,20 μέτρα Σε απάντηση σχετικού σας διευκρινίζουμε ότι εφ'όσον ο χώρος στέγης χρησιμοποιείται, για χρήση κύρια ή βοηθητική θα υπολογίζονται στο ΣΔ τα τμήματα με το ελεύθερο ύψος μεγαλύτερο του 2,40 ή 2,20 αντίστοιχα....(Αρθ-8, παρ. 2 κτιριοδομικού κανονισμού). Τα εναπομένοντα τμήματα (κάτω των 2.00 μ.) δεν μπορούν να χρησιμοποιηθούν εφ'όσον δεν έχουν το απαιτούμενο από τις διατάξεις ελεύθερο ύψος. ΣΧΕΤ-ΝΟΜ Αρθ-8 παρ.2 της Αποφ-3046/304/89 (κτιριοδομικού κανονισμού).
    1 point
  31. Τι σχέση έχει αν ο ΤΣΕΝ είναι ιδιωτική εταιρεία ? Υπάρχει κάτι δημόσιο στην ΕΕ ? Όλα σχεδόν ιδιωτικά είναι άρα ο ΤΣΕΝ τα πλήρωσε και πρέπει να τα πάρει. Αν πιστεύεις ότι είναι συνωμοσία για να τα παίρνουν από εσένα δεν μπορώ να στο βγάλω από το κεφάλι. Επί της ουσίας όσων γράφω δεν απαντάς παρά κάνεις γενικές ερωτήσεις. Τέλος πάντων το κουράσαμε.
    -1 points
  32. -1 points
This leaderboard is set to Athens/GMT+03:00
  • Επιλεγμένα Άρθρα

    • ΤΑΙΠΕΔ: Ανάθεση έργων ύψους 4,3 δισ. ευρώ στη Μονάδα Συμβάσεων Στρατηγικής Σημασίας
      Το ΤΑΙΠΕΔ, εταιρεία μέλος του Υπερταμείου, ανακοινώνει ότι η Κυβερνητική Επιτροπή Έργων Στρατηγικής Σημασίας στην τελευταία της συνεδρίαση αποφάσισε να αναθέσει στη Μονάδα Συμβάσεων Στρατηγικής Σημασίας (Project Preparation Facility – PPF) του Ταμείου τα εξής έργα συνολικού προϋπολογισμού 4,3 δισ. ευρώ.

      Σύστημα Ολοκληρωμένης Διαχείρισης Δασών

      Το έργο αφορά στη δημιουργία Συστήματος Ολοκληρωμένης Διαχείρισης Δασών το οποίο στοχεύει στην ολιστική διαχείριση των δασικών οικοσυστημάτων, προκειμένου να καθαρίζονται αποτελεσματικότερα και να περιορίζεται ο κίνδυνος πυρκαγιάς.

      Το έργο περιλαμβάνει την ανάπτυξη Ολοκληρωμένου Πληροφοριακού Συστήματος Δασών, τη δημιουργία Μητρώων Εξωτερικών Ελεγκτών και Ανάπτυξης Συμβάσεων Διαχείρισης Δασικών Οικοσυστημάτων, τον σχεδιασμό συστημάτων επιδότησης βιομάζας και ανταποδοτικών οφελών.

      Ο προϋπολογισμός του έργου εκτιμάται συνολικά σε 8.872.200 ευρώ και η χρηματοδότηση θα εξασφαλιστεί από το Πράσινο Ταμείο κατά 100%. Το έργο υλοποιείται σε τρεις φάσεις διάρκειας 36 μηνών η καθεμία και αναμένεται να ολοκληρωθεί το 2033.

      Δασοπονικές μελέτες διαχείρισης δασικών οικοσυστημάτων
      • 0 απαντήσεις
    • Οι προϋποθέσεις εξαγοράς καταπατημένων του Δημοσίου από ιδιώτες ως 20% της αντικειμενικής αξίας
      Σε έως 60 άτοκες μηνιαίες δόσεις θα μπορέσουν να «αγοράσουν» οι ιδιώτες 90.000 καταπατημένα ακίνητα του Δημοσίου και οι σχετικές αιτήσεις αναμένεται να ξεκινήσουν τον Σεπτέμβριο.

      Ο νόμος, με τον οποίο απλοποιείται η διαδικασία και καθιερώνονται σημαντικές εκπτώσεις για όσους θέλουν να αποκτήσουν τίτλους ιδιοκτησίας επί εκτάσεων τις οποίες το Δημόσιο θεωρεί καταπατημένες, ψηφίστηκε τον περασμένο μήνα και τώρα η ηλεκτρονική πλατφόρμα είναι σχεδόν έτοιμη για να αρχίσει να δέχεται αιτήσεις από το φθινόπωρο.

      Μετά την υποβολή της αίτησης, αρμόδια επιτροπή δίνει το «πράσινο φως» και μέσα σε πέντε ημέρες ο αιτών λαμβάνει το πιστοποιητικό αποδοχής της με το τίμημα και τον διακανονισμό της οφειλής. Το τίμημα εξαγοράς εξοφλείται είτε εφάπαξ είτε τμηματικά σε 60 ισόποσες, άτοκες, μηνιαίες δόσεις, με το ποσό της κάθε δόσης να είναι τουλάχιστον 100 ευρώ. Αν υπάρξει εφάπαξ εξόφληση, προβλέπεται έκπτωση κατά 10% στο τίμημα εξαγοράς.

      Στο νέο πλαίσιο εξαγοράς καταπατημένων εκτάσεων του δημοσίου, καταργήθηκε η προϋπόθεση ύπαρξης κτίσματος για την υποβολή της αίτησης εξαγοράς, δεν επιτρέπεται η εξαγορά ακινήτου με αυθαίρετο κτίσμα, ενώ απαραίτητη προϋπόθεση είναι η δήλωση του ακινήτου στο έντυπο Ε9 για τουλάχιστον πέντε χρόνια πριν την υποβολή της αίτησης.

      Βάση υπολογισμού του τιμήματος εξαγοράς αποτελεί η αντικειμενική αξία του ακινήτου, με εκπτώσεις οι οποίες φτάνουν ακόμα και το 80%, ανάλογα με τον χρόνο κατοχής, το είδος του ακινήτου, τον χρόνο άσκησης ένδικων μέσων και πιθανές δικαστικές αποφάσεις.



      • 4 απαντήσεις
    • Έσοδα ύψους 2 δισ. ετησίως μπορεί να επιφέρει η αξιοποίηση των περιοχών Natura 2000
      «Κρυμμένα» κάτω από τον πλούτο των… προστατευόμενων περιοχών της χώρας βρίσκονται έσοδα για τα κρατικά ταμεία ύψους 2 δισ. ευρώ τον χρόνο. Σύμφωνα με νέα μελέτη της διαΝΕΟσις, που υλοποιήθηκε σε συνεργασία με τον Οργανισμό Φυσικού Περιβάλλοντος και Κλιματικής Αλλαγής (ΟΦΥΠΕΚΑ) και δημοσιεύεται σήμερα, τα χρήματα αυτά θα εισέρρεαν στην ελληνική οικονομία αν ένα 40% των περιοχών Natura 2000 της χώρας αναδεικνύονταν και αξιοποιούνταν όπως συμβαίνει σε άλλες ευρωπαϊκές χώρες. Παράλληλα, θα εξασφάλιζε περισσότερες από 15.000 θέσεις εργασίας.
      • 2 απαντήσεις
    • Νέα εγκύκλιος του ΥΠΕΝ για την εφαρμογή του Κανονισμού Πυροπροστασίας Ακινήτων εντός ή πλησίον δασικών εκτάσεων
      Με νέα Εγκύκλιό του ΥΠΕΝ/ΔΑΟΚΑ/42966/1311 19.04.2024 παρέχονται οδηγίες για την εφαρμογή του Κανονισμού Πυροπροστασίας Ακινήτων εντός ή πλησίον δασικών εκτάσεων. Η εγκύκλιος αναφέρει:

      Σε συνέχεια της (2) σχετικής Οδηγίας προς του δήμους της χώρας, με την οποία επισημάνθηκαν αφενός η έναρξη εφαρμογής του Κανονισμού πυροπροστασίας ακινήτων εντός ή πλησίον δασικών εκτάσεων (σχετ.1) και αφετέρου οι ενέργειες στις οποίες πρέπει να προβούν οι δήμοι στο πλαίσιο των προβλέψεων του εν λόγω κανονισμού, και μετά από πληθώρα ερωτημάτων που υποβλήθηκαν επί της εφαρμογής του κανονισμού από δήμους και πολίτες ακινήτων που εμπίπτουν στο πεδίο εφαρμογής
      του, διευκρινίζονται τα εξής:

      Α. Γενικά:

      Ο κανονισμός αποσκοπεί στην αύξηση της ανθεκτικότητας και στην ενίσχυση του βαθμού πυρασφαλείας των ακινήτων που βρίσκονται εντός ή πλησίον δασικών εκτάσεων. Στόχος είναι η προστασία της ζωής και της υγείας του κοινού, του φυσικού περιβάλλοντος και των δασικών οικοσυστημάτων, καθώς και των ακινήτων με περιορισμό της συμβολής τους στην μετάδοση της φωτιάς. Σημαντικός παράλληλα στόχος του κανονισμού είναι η ενημέρωση, η ευαισθητοποίηση και η προετοιμασία του κοινού για την αντιμετώπιση κινδύνων από δασικές πυρκαγιές, οι οποίοι έχουν ενταθεί λόγω της κλιματικής αλλαγής.

      Β. Πεδίο εφαρμογής:

      Ο κανονισμός αφορά σε δομημένα ακίνητα που βρίσκονται μέσα σε δάση, δασικές εκτάσεις, περιαστικό πράσινο, κηρυγμένες δασωτέες, αναδασωτέες και χορτολιβαδικές εκτάσεις, καθώς και σε ακτίνα τριακοσίων (300) μέτρων από τα όρια των εκτάσεων αυτών. Αφορά επίσης κτίσματα εντός πάρκων και αλσών πόλεων και οικιστικών περιοχών.
      • 9 απαντήσεις
    • Εκδόθηκε η ΚΥΑ για το «Ανακαινίζω -Νοικιάζω» - Αναλυτικά οι όροι του προγράμματος
      Την Παρασκευή ανοίγει η πλατφόρμα για την υποβολή των αιτήσεων από τους ενδιαφερόμενους στο πρόγραμμα της ΔΥΠΑ «Ανακαινίζω -Νοικιάζω».

      Το πρόγραμμα επιδοτεί την ανακαίνιση και επισκευή 12.500 κενών ακινήτων, η ιδιοκτησία των οποίων ανήκει σε ιδιώτες, ώστε να καθίστανται κατάλληλα για εκμίσθωση. Η επιδότηση ανέρχεται στο 40% των πραγματοποιηθεισών δαπανών, οι οποίες μπορούν να ανέρχονται μέχρι του ύψους των 10.000 ευρώ και περιλαμβάνουν τόσο τα απαιτούμενα υλικά όσο και τις εργασίες. Με την ένταξη στο πρόγραμμα προβλέπεται προκαταβολή έως 2.000 ευρώ.

      Το προς ανακαίνιση ακίνητο:

      δεν πρέπει να είναι μεγαλύτερο των 100 τ.μ. και θα πρέπει να βρίσκεται σε οικιστική περιοχή


      οι ιδιοκτήτες των ακινήτων θα πρέπει να έχουν ετήσιο εισόδημα έως 40.000 ευρώ και ακίνητη περιουσία έως 300.000 ευρώ


      η κατοικία δεν πρέπει να έχει δηλωθεί ως πρώτη κατοικία ή ως μισθωμένη, αλλά να αναφέρεται ως κενή στο Ε2 των τριών τελευταίων ετών.




      Αρμόδιος φορέας για την υλοποίηση, διαχείριση και παρακολούθηση του Προγράμματος ορίζεται η Δημόσια Υπηρεσία Απασχόλησης (Δ.ΥΠ.Α.).

      • 0 απαντήσεις
×
×
  • Create New...

Σημαντικό

Χρησιμοποιούμε cookies για να βελτιώνουμε το περιεχόμενο του website μας. Μπορείτε να τροποποιήσετε τις ρυθμίσεις των cookie, ή να δώσετε τη συγκατάθεσή σας για την χρήση τους.