Μετάβαση στο περιεχόμενο

Πίνακας Κορυφαίων

  1. dimitris GM

    dimitris GM

    Συντονιστής


    • Πόντοι

      7

    • Περιεχόμενα

      26.116


  2. Pavlos33

    Pavlos33

    Συντονιστής


    • Πόντοι

      5

    • Περιεχόμενα

      18.018


  3. kan62

    kan62

    Core Members


    • Πόντοι

      2

    • Περιεχόμενα

      4.566


  4. tetris

    tetris

    Core Members


    • Πόντοι

      2

    • Περιεχόμενα

      6.780


Δημοφιλές Περιεχόμενο

Προβολή περιεχομένου με την υψηλότερη φήμη στις 10/12/2019 σε όλες τις περιοχές

  1. Για την εδαφική λωρίδα, δες τι προβλέπει η νομαρχιακή απόφαση οριοθέτησης, δηλαδή αν αναφέρει τους γενικούς όρους δόμησης ( πλάτος οδού, 4 μ κατ ελάχιστον) ή υπάρχει άλλη απόφαση να αφορά οικισμούς με ενδεχομένως μεγαλύτερο πλάτος. Στο φάκελο της άδειας θα πρέπει να υπάρχει η συμβ/κη πράξη παραχώρησης σε κοινή χρήση εκτός και αν έδειξαν το οικόπεδο εξ αρχής μικρότερο ώστε να φαίνεται το ημιπλάτος του δρόμου προς την ιδιοκτησία τουλάχιστον 2μ.Αν το πας κατηγορία 5 τότε δεν έχει νόημα. Η άποψη που αναφέρω σε προηγούμενο μήνυμα για την προσομοίωση πρασίας ενώ γνωρίζουμε ότι ο πολεοδομικός όρος "πρασιά-προκήπιο" αφορά μόνο περιοχές εντός ρυμοτομικού σχεδίου, έχει να κάνει στο να μην υπολογιστεί εν τέλει κατηγορία 5 (λόγω προκηπίου) και βεβαίως, επιπλέον αυτού θα γλυτώσει και τον πιο επιβαρυντικό συντελεστή προσαύξησης προστίμου λόγω πρασιάς.
    2 points
  2. Version X6.2

    81.114 downloads

    Το κείμενο του Ν.4495/2017 με ενσωματωμένες τις μέχρι σήμερα αλλαγές και επικεφαλίδες κατ' άρθρο. Αλλαγές με τον ν.5151/24 (ΦΕΚ 173Α/4.11.2024) Αλλαγές με τον ν.5142/24 (ΦΕΚ 158Α/4.10.2024) Αλλαγές με τον ν.5131/24 (ΦΕΚ 128Α/2.8.2024) Αλλαγές με τον ν.5106/24 (ΦΕΚ 63Α/1.5.2024) Αλλαγές με τον ν.5069/23 (ΦΕΚ 193Α/28.11.2023) Αλλαγές με τον Ν.5037/23 (ΦΕΚ 78Α/28.3.2023) Αλλαγές με τον Ν.5007/22 (ΦΕΚ 241Α/23.12.2022) Αλλαγές με τον Ν.4986/22 (ΦΕΚ 204Α/28.10.2022) Αλλαγές με τον Ν.4964/22 (ΦΕΚ 150Α/30.7.2022) Αλλαγές με τον Ν.4951/22 (ΦΕΚ 129Α/4.7.2022) Αλλαγές με τον Ν.4915/22 (ΦΕΚ 63Α/24.3.2022) Αλλαγές και προσθήκες με την ΥΠΕΝ/ΔΑΟΚΑ/20146/683 (ΦΕΚ 1028Β/4.3.2022) Αλλαγές με τον Ν.4890/22 (ΦΕΚ 23Α/11.2.2022) Αλλαγές με τον Ν.4876/21 (ΦΕΚ 251Α/23.12.2021) Αλλαγές με τον Ν.4864/21 (ΦΕΚ 237Α/2.12.2021) Αλλαγές με τον Ν.4849/21 (ΦΕΚ 207Α/5.11.2021) Προσθήκη με την ΥΠΕΝ/ΔΑΟΚΑ/93311/3679 (ΦΕΚ 4874Β/21.10.2021) Αλλαγές με τον Ν.4843/21 (ΦΕΚ 193Α/20.10.2021) Αλλαγές με τον Ν.4819/21 (ΦΕΚ 129Α/23.7.2021) Αλλαγές με τον Ν.4811/21 (ΦΕΚ 108Α/26.6.2021) Αλλαγές με την ΥΠΕΝ/ΔΑΟΚΑ/39105/1618 (ΦΕΚ 1851Β/7.5.2021) Αλλαγές με τον Ν.4787/21 (ΦΕΚ 44Α/26.3.2021) Αλλαγές με τον Ν.4782/21 (ΦΕΚ 36Α/9.3.2021) Αλλαγές με τον Ν.4764/20 (ΦΕΚ 256Α/23.12.2020) Αλλαγές με τον Ν.4759/20 (ΦΕΚ 245Α/9.12.2020) Αλλαγές με την ΠΝΠ – Covid19 - (ΦΕΚ 157Α/10.8.2020) Αλλαγές με τον Ν.4715/20 (ΦΕΚ 149Α/1.8.2020) Αλλαγές με τον Ν.4710/20 (ΦΕΚ 142Α/23.7.2020) Αλλαγές με την ΥΠΕΝ/ΔΕΣΕΔΠ/43729/460 (ΦΕΚ 1940Β/21.5.2020) Αλλαγές με τον Ν.4685/20 (ΦΕΚ 92Α/7.5.2020) Αλλαγές με την ΠΝΠ – Covid19 - (ΦΕΚ 75Α/30.3.2020) Αλλαγές με τον Ν.4676/20 (ΦΕΚ 67Α/19.3.2020) Αλλαγές με τον Ν.4674/20 (ΦΕΚ 53Α/11.3.2020) Αλλαγές με τον Ν.4647/19 (ΦΕΚ 204Α/16.12.2019) Αλλαγές με τον Ν.4643/19 (ΦΕΚ 193Α/3.12.2019) Αλλαγές με τον Ν.4635/19 (ΦΕΚ 167Α/30.10.2019) Αλλαγές με τον Ν.4613/19 (ΦΕΚ 78Α/24.5.2019) Αλλαγές με τον Ν.4612/19 (ΦΕΚ 77Α/23.5.2019) Αλλαγές με τον Ν.4610/19 (ΦΕΚ 70Α/7.5.2019) Αλλαγές με τον Ν.4602/19 (ΦΕΚ 45Α/9.3.2019) Αλλαγές με τον Ν.4585/18 (ΦΕΚ 216Α/24.12.2018) Αλλαγές με τον Ν.4546/18 (ΦΕΚ 101Α/12.06.2018) Αλλαγές με τον Ν.4513/18 (ΦΕΚ 9Α/2018-23.01.2018) ΕΓΚΥΚΛΙΟΣ 2 – α.π.ΥΠΕΝ/ΔΑΟΚΑ/49581/2075 – 31/05/2019 ΣΥΝΗΜΜΕΝΕΣ οι μέχρι σήμερα σχετικές αποφάσεις ΥΠΕΝ : ΥΠΕΝ/ΔΑΟΚΑ/57930/2029-7.6.2022 - Κατηγορίες των κατασκευών ή εγκαταστάσεων, για τις οποίες δεν απαιτείται άδεια δόμησης εντός χερσαίας ζώνης λιμένος. ΥΠΕΝ/ΔΕΣΕΔΠ/125377/1667-31.12.2021 - Καθορισμός του αντικειμένου ελέγχου εντοπισμού και επιβολής κυρώσεων αυθαιρέτων κατασκευών κατ’ εφαρμογή του άρθρου 86 του ν.4759/2020 ΥΠΕΝ/ΔΕΣΕΔΠ/125378/1668-31.12.2021 - Καθορισμός του αντικειμένου ελέγχου των δηλώσεων αυθαιρέτων κατασκευών ή χρήσεων κατά τον δειγματοληπτικό έλεγχο δηλώσεων αυθαιρέτων, κατ’ εξουσιοδότηση του άρθρου 86 του ν.4759/2020 ΥΠΕΝ/∆ΑΟΚΑ/63637/2230–21.06.2022 - Ερμηνεία διαδικασίας εφαρμογής του άρθρου 117 του ν.4495/2017 (167Α΄) ΥΠΕΝ/∆ΑΟΚΑ/72311/2992–28.07.2021 - Προέγκριση οικοδομικών αδειών, εγκρίσεις φορέων και κατηγορίες έκδοσης αδειών μετά την ισχύ του ν.4759/2020 ΥΠΕΝ/∆ΑΟΚΑ/61939/2576–25.06.2021 - Οδηγίες για την εφαρμογή του άρθρου 116 του ν.4495/17, όπως ισχύει ΥΠΕΝ/∆ΑΟΚΑ/113130/3420–24.11.2020 - Κατασκευές και εγκαταστάσεις στους δημόσιους κοινόχρηστους χώρους για τις οποίες δεν απαιτείται οικοδομική άδεια. ΥΠΕΝ/ΔΑΟΚΑ/43266/1174-13.05.2020 - Εργασίες για τις οποίες απαιτείται Έγκριση Εργασιών Δόμησης Μικρής Κλίμακας (ΕΕΔΜΚ) και απαιτούμενα δικαιολογητικά για την χορήγησή της (ενημερωμένη έως 24.3.2022) ΥΠΕΝ/ΔΕΣΕΔΠ/73705/670–22.10.2018 - Λειτουργία, τήρηση, επικαιροποίηση και περαιτέρω ανάπτυξη του πληροφοριακού συστήματος "Ηλεκτρονική Πολεοδομία" ΥΠΕΝ/ΥΠΡΓ/48123/6983–31.7.2018 - Διαδικασίες ηλεκτρονικής υποβολής αδειών (ενημερωμένη έως 20.5.2021) ΥΠΕΝ/ΔΑΟΚΑ/19409/1507–11.5.2018 - Εφαρμογή της παρ. η του άρθ. 99 του ν.4495/2017 «Έλεγχος και προστασία του Δομημένου Περιβάλλοντος και άλλες διατάξεις» ΥΠΕΝ/ΔΑΟΚΑ/27454/2631–14.11.2017-Διαδικασίες ηλεκτρονικής υποβολής δικαιολογητικών, κατάθεσης ειδικού προστίμου Σε μορφή word (για το γραφείο) + σε μορφή pdf (για κινητό ή tablet)
    1 point
  3. Version μετά τον ΝΟΚ ...

    102.084 downloads

    Η ΠΕΡΑΙΤΕΡΩ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ ΤΗΣ ΚΩΔΙΚΟΠΟΙΗΣΗΣ ΑΝΑΣΤΕΛΛΕΤΑΙ (Η έκδοση 17 παραμένει στα αρχεία για ιστορικούς λόγους ως παλαιότερη έκδοση) ΑΙΤΙΑ Ο ΑΡΙΣΤΟΤΕΛΗΣ - Ρητορική (1375b) - “οὐδὲν διαφέρει ἢ μὴ κεῖσθαι ἢ μὴ χρῆσθαι” "δεν υπάρχει καμιά διαφορά ανάμεσα στο να μην υπάρχει ένας νόμος και στο να μην εφαρμόζεται" Το κείμενο του Ν.4067 (ΝΟΚ) με ενσωματωμένες τις Τεχνικές Οδηγίες εφαρμογής του και επικεφαλίδες κατ' άρθρο. Αλλαγές με τον ν.5106/24 (ΦΕΚ 63Α/1.5.2024)[ 1] [ 1]Αλλαγές και Προσθήκες με τον ν.5106/24 (ΦΕΚ 63Α/1.5.2024) : - άρθρο 11, παρ.6.λδ - άρθρο 14, παρ.1, 2, 4 - άρθρο 16, παρ.3 - άρθρο 17, παρ.2, 4, 6, 8 - άρθρο 18, παρ.3 - άρθρο 21, παρ.1 - άρθρο 25 - άρθρο 26, παρ.4, 5 - άρθρο 26Α - άρθρο 27, παρ.2, 8 - άρθρο 27Α Αλλαγές με τον ν.5069/23 (ΦΕΚ 193Α/28.11.2023) Αλλαγές με τον ν.5037/23 (ΦΕΚ 78Α/28.3.2023) Αλλαγές με τον ν.5007/22 (ΦΕΚ 241Α/23.12.2022) Αλλαγές με τον ν.4964/22 (ΦΕΚ 150Α/30.7.2022) Αλλαγές με τον ν.4933/22 (ΦΕΚ 99Α/20.5.2022) Αλλαγές με τον ν.4876/21 (ΦΕΚ 251Α/23.12.2021) Αλλαγές με τον ν.4821/21 (ΦΕΚ 134Α/31.7.2021) Αλλαγές με τον ν.4819/21 (ΦΕΚ 129Α/23.7.2021) Αλλαγές με τον ν.4782/21 (ΦΕΚ 36Α/9.3.2021) Αλλαγές με τον ν.4759/20 (ΦΕΚ 245Α/9.12.2020) Αλλαγές με τον ν.4726/20 (ΦΕΚ 181Α/18.9.2020) Αλλαγές με τον ν.4685/20 (ΦΕΚ 92Α/7.5.2020) Αλλαγές με την ΠΝΠ – Covid19 - (ΦΕΚ 75Α/30.3.2020) Αλλαγές με τον ν.4663/20 (ΦΕΚ 30Α/12.2.2020) Αλλαγές με τον ν.4643/19 (ΦΕΚ 193Α/3.12.2019) Αλλαγές με τον ν.4635/19 (ΦΕΚ 167Α/30.10.2019) Αλλαγές με τον ν.4605/19 (ΦΕΚ 52Α/1.4.2019) Αλλαγές με τον ν.4602/19 (ΦΕΚ 45Α/9.3.2019) Αλλαγές με τον ν.4546/18 (ΦΕΚ 101Α/12.6.2018) Αλλαγές με τον ν.4513/18 (ΦΕΚ 9Α/23.1.2018) Αλλαγές με τον ν.4495/17 (ΦΕΚ 167Α/3.11.2017) Αλλαγές με τον ν.4467/17 (ΦΕΚ 56Α/13.4.2017) Αλλαγές με τον ν.4414/16 (ΦΕΚ 149Α/9.8.2016) Αλλαγές με τον ν.4342/15 (ΦΕΚ 143Α/9.11.2015) Αλλαγές με τον ν.4315/14 (ΦΕΚ 269Α/24.12.2014) Αλλαγές με τον ν.4280/14 (ΦΕΚ 159Α/8.8.2014) Αλλαγές με τον ν.4258/14 (ΦΕΚ 94Α/14.4.2014) [Η «ορφανή» παρ.32 του άρθρου 20 του ν.4258/14 τοποθετήθηκε στο τέλος του άρθρου 23] Αλλαγές μέχρι και τη δημοσίευση του ν.4178/13 (ΦΕΚ 174Α/8.8.2013) Σχετικά αποσπάσματα από τις Τεχνικές Οδηγίες ΝΟΚ (απόφαση 63234/19.12.2012) Σχόλια – Προφανείς διορθώσεις Επισημάνσεις – Τονισμοί ΣΥΝΤΟΜΟΓΡΑΦΙΕΣ : (ΕΚΤ > ισχύει EKTός σχεδίου) και (ΟΙΚ > ισχύει εντός OIKισμού) Σε μορφή word (για το γραφείο) + σε μορφή pdf (για κινητό ή tablet)
    1 point
  4. Σύμφωνα με την παρ.2 Αρθ-12 του Ν-4612/19 ΦΕΚ-77/Α/23-5-19: Η ισχύς των οικοδομικών αδειών, των αδειών δόμησης και τυχόν αναθεωρήσεών τους, που εκδόθηκαν σύμφωνα με το ΠΔ/8-7-93 (ΦΕΚ-795/Δ/93) είτε σύμφωνα με τον Ν-4030/11 (ΦΕΚ-249/Α/11) κατά το χρονικό διάστημα από 1-3-2012 έως 31-12-2017, παρατείνεται από την ημερομηνία λήξης τους έως 31-12-2021".
    1 point
  5. Συγγνώμη, αλλά δεν θα έδινα φράγκο για το photoshop σαν αρχιτέκτονας... δεν είσαι γραφίστας... δεν πρόκειται να δουλέψεις σε εταιρία με κύριο αντικείμενο αυτό... Να υποθέσω ότι δεν έχεις δει το GIMP (http://www.gimp.org/) ή το πολύ απλούστερο για επεξεργασία εικόνας Paint.net (https://www.getpaint.net/) ή ακόμα και το KRITA (https://krita.org/en/) ως πιο καλλιτεχνικό...
    1 point
  6. Όχι, στην περίπτωση αυτή, η δουλεία θεωρείται ως όρος δόμησης, δηλαδή δεν μπορεί να δομηθεί, όπως πχ η πρασιά. Το συνολικό εμβαδόν των 500τμ υπολογίζεται για τη δόμηση.
    1 point
  7. 4ον) Δεν ακούμε ποτέ τον μηχανικό του πωλητή. Έχουμε τον δικό μας, τον οποίο πληρώνουμε και εμπιστευόμαστε!!!
    1 point
  8. οχι βεβαια σε καθε συσταση αναφερεται ρητα το ποσο δικαιωμα ανοικοδομησης αναλογει σε καθε καθετη και ειναι αναλογο με τα χιλιοστα.. Οι κοινοχρηστοι διαδρομοι διελευσης δεν εχουν χιλιοστα [αυτο ειναι το σωστο] Τα δομησιμα τμ. αναλογιζονται σε καθε μια καθετη και αναγραφεται αυτο στο συμβολαιο. Αν κατα λαθος εδωσαν χιλιοστα και για αυτα γραφουν οτι τα τμ. επιμεριζονται αναλογα στις αλλες καθετες. [αν ειναι αυτο το ερωτημα..]
    1 point
  9. "κυριοτητα" δεν εδωσε ο νομος με την τακτοποιηση σε κοινοχρηστα...ούτε μπορει να δοσει ποτέ. Τα κοινοχρηστα εχουν αγορασθει και εχουν πληρωθει απο τους συνιδιοκτητες, αρα κανενας νομος δεν μπορει να απαλλοτριωσει τα δικαιωματα τους. Απλα υπαρχει καταληψη μερους απο συνιδιοκτητη. Αυτο το θεωρει ο νομος αυθαιρεσια και ζηταει να πληρωσει στο Κρατος σαν "επιτίμιο επεκτασης" αυτος που επεκταθηκε σε "αχυρωνα" που ανηκει σε άλλους.... ... Επομενως, δικαιουνται οι λοιποί συνιδιοκτητες να προσβαλουν αυτην την επεκταση, λογω συνιδιοκτησιας, ακομα και εάν πολεοδομικα εχει τακτοποιησει τις εκκρεμότητές του με το κρατος. Αυτο ομως ανηκει στην κριση των συνιδιοκτητων. Η παρ. 9 υπηρχε απο την αρχη, αλλά, αφου αλλαξαν τις παρ. 5 και 6 και 7 με εκεινα τα αλλοπροσαλλα "ή" ..."και" ...την "μονομερη τροποποιηση της συστασης"...και όσα άλλα "εμπνευστηκαν" ξεχασαν την παρ. 9 και ειπαν σήμερα να την ..."επιδιορθωσουν"....τσατρα πάτρα... Πραγματι σημερα παμε α] με το εκ κατασκευης β] με το ιδια σε ολουςε τους οροφους γ] με την ιδιοχρηση. Η υποθεση θα λυθει οταν επιτραπει η μεταβιβαση μιας ΟΙ με "σημειωση" οτι "γινεται μνεια οτι η ΟΙ εχει επεκταθει στον κοινοχρηστο διαδρομο 2 τμ. και τα τακτοποιησε και μεταβιβαζει την χρηση." [ή κατι παρομοιο.] Παντως, ειναι απαραδεκτο και παραλογο, να βαζει καποιον, που μπορει να ειναι ειναι 3ος ή τεταρτος ιδιοκτητης μιας ΟΙ, να πληρωσει μια επεκταση 2 τμ. σε διαδρομο οικοδομης, που εγινε πριν απο 40 χρονια, και μετα να του απαγορευει την μεταβιβαση της ΟΙ .... "διοτι και επειδη" ......
    1 point
  10. εδω η αντιθετη αποφαση απο δικαστηριο της Αθηνας https://eretikos.gr/airbnb-anatropi-me-nea-dikastiki-apofasi-kolafo-stin-athina/273768 εδιτ και εδω μια συγκεντρωτικη αναλυση https://www.b2green.gr/el/post/75666/choris-kanones-i-leitourgia-tis-airbnb
    1 point
  11. Συννημένα θα βρείτε τη συγκεκριμένη απόφαση. 20191202125429939 (1).pdf
    1 point
  12. εδω μια ακομα αποφαση απαγορευσης...παλι με βαση διαταξεις κανονισμου. https://www.lawspot.gr/nomika-nea/airbnb-apagoreysi-vrahyhronias-misthosis-kai-metatropis-akinitoy-se-toyristiko-katalyma Δεν βλεπω αποφαση σε οικοδομη χωρις κανονισμο, όπου τα επιχειρηματα θα στηριζονται - εν πολλοίς - στις γενικες διαταξεις περι οροφοκτησιας Πάντως, θα αποτελεί ξεχωριστη υπόθεση καθε μια αγωγη, κρινόμενη αυτοτελώς καθε μία εξαρτώμενη απο τα δικα της ιδιαιτερα χαρακτηριστικά/ισχυρισμους/αιτηματα. Περιμενουμε αποφασεις απο τα δευτεροβαθμια δικαστηρια Και, όπως ξανειπαμε...εχει δρομο μπροστα της αυτη η ιστορια
    1 point
  13. Hδη εκδόθηκε μια νέα απόφαση στην Αθήνα αυτή τη φορά .....που είναι αντίθετη με την υπόψη . Βέβαια δεν γνωρίζουμε τα πραγματικά περιστατικά ..ωστόσο έχουμε δρόμο να διανύσουμε....
    1 point
  14. Όπως έγραψα και παραπάνω, αυτό θα είναι και το επιχείρημα, δηλαδή ότι δεν υπάρχει ρυμοτομικό σχέδιο για να εισαχθεί τέτοια παράβαση. Βεβαίως, στην έκδοση οικοδομικών αδειών η απόσταση αυτή προσομοιάζεται με προκήπιο, αλλά ως γνωστόν, άλλο ή έκδοση άδειας και άλλο η υπαγωγή αυθαίρετων κατασκευών. Αντί να περιγράφεις λεκτικά, γιατί δεν ανεβάζεις το τοπογραφικό και το δ. κάλυψης να το δω; Επιπλέον, αυτό που ενδιαφέρει δεν είναι να έχει ο δρόμος πλάτος 4 μ( αν το έχει ακόμη καλύτερα), αλλά το ημιπλάτος του προς την πλευρά της ιδιοκτησίας να είναι τουλάχιστον 2 μ. Αν δηλαδή χαράχθηκε άξονας στον υφιστάμενο δρόμο και η απόσταση από αυτόν μέχρι το όριο της ιδιοκτησίας-επί της οδού- είναι 2 μ, τότε έγιναν όλα σωστά. Τώρα, στην περίπτωση που δεν παραχωρήθηκε και η άδεια εκδόθηκε για πλάτος υφιστάμενης οδού μικρότερο των 4 μ, είναι φανερό ότι το οικόπεδο δεν ήταν οικοδομήσιμο, αλλά θα καθίστατο οικοδομήσιμο μετά την πράξη παραχώρησης. Από κει και πέρα είναι θέμα έρευνας. Μπορεί να έγινε παραχώρηση και να μην γράφτηκε πουθενά. Τα υπόλοιπα εσύ θα τα κρίνεις πως θα τα χειριστείς, αν δηλαδή θα θεωρήσεις πλέον χωρίς άδεια τις αυθαιρεσίες ή όχι, σύμφωνα με την υποπερίπτωση 1. γ του παραρτήματος.
    1 point
  15. Γ Αν ήταν έτσι , θα έπρεπε σε κάθε περιοχή να απαλλάσσονται και όσα κτίρια κατασκευάστηκαν μετά το 83 αλλά δεν έπαθαν βλάβες σε μεταγενέστερους σεισμούς πχ στον σεισμό του 99 Αθήνα , στο Αιγιο το '95 , στην Ηλεία '93 κ.ο.κ. Το θέμα μάλλον έχει να κάνει με το ότι στις δηλώσεις αυθαιρέτων μέχρι και τον Ν.1337/83 δεν υπήρχε σχετική απαίτηση. Αρα δεν μπορεί να στην βάλει σήμερα για κτίρια που θα μπορούσαν να είχαν δηλωθεί τότε .
    1 point
  16. Ναι αν δεν χρειάζεται να γίνει παραχώρηση λωρίδας. Δηλαδή αν έχεις πλάτος δρόμου 4 μ και άνω, η οικοδομή (αν δεν υπάρχει ειδική διάταξη και δεν πρέπει να τοποθετηθεί σε διαμορφωμένη γραμμή δόμησης) θα τοποθετηθεί τουλάχιστον 2,50 μ εσώτερα. Προσοχή βεβαίως και στην περίπτωση που ο δρόμος έχει χαρακτηριστεί ως κύριος δημοτικός τότε η απόσταση μεγαλώνει στα 3 μ κατ ελάχιστον από το όριο της οδού. Στις περιπτώσεις έκδοσης αδειών (ανάλογη περίπτωση και στα εκτός σχεδίου) η απόσταση ανάμεσα στο όριο οδού και γραμμή δόμησης προσομοιώνεται με προκήπιο. Όμως, για τον υπολογισμό προστίμου θα πρέπει κατά τη γνώμη μου να εφαρμόσουμε πιστά τον ορισμό του προκηπίου το οποίο αφορά μόνο περιοχή με ρυμοτομικό σχέδιο και να μην υπάρξει επιβάρυνση για παραβίαση πρασιάς, παρά μόνο για παραβίαση πλάγιων αποστάσεων.
    1 point
  17. Ίσως να εννοείς την έκδοση οικοδομ άδειας πριν την κύρωση μιας Π.Ε. ? Αν και το έγραψα πολλές φορές μία φορά ακόμη δεν πειράζει (Πραγματικά πολλές φορές και με παρατηρήσεις). ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ ΠΟΛΕΟΔΟΜΙΑΣ & ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΟΣ ΤΜΗΜΑ ΤΟΠΟΓΡΑΦΙΚΩΝ ΕΦΑΡΜΟΓΩΝ ΕΓΚΡΙΣΗ ΟΙΚΟΔΟΜΗΣΗΣ ΠΡΙΝ ΤΗΝ ΚΥΡΩΣΗ ΤΗΣ ΠΡΑΞΗΣ ΕΦΑΡΜΟΓΗΣ Εγκύκλιος 106/86, 59/87 ΑΙΤΗΣΕΙΣ ΔΙΚΑΙΟΛΟΓΗΤΙΚΑ Προκειμένου να εξετασθεί η δυνατότητα χορήγησης οικοδομικής αδείας πριν την κύρωση της Πράξης Εφαρμογής, πρέπει να κατατεθεί στην Υπηρεσία φάκελος που να περιλαμβάνει: 1. Αίτηση του ιδιοκτήτη όπου θα αναφέρεται η θέση της ιδιοκτησίας (περιοχή, οδός, οικοδομικό τετράγωνο, κωδικός αριθμός). 2. Επικυρωμένο αντίγραφο συμβολαίου,(εις διπλούν) καθώς και του τοπογραφικού διαγράμματος που το συνοδεύει. Στην περίπτωση που η μεταβίβαση έγινε μετά τις 10-3-1982 είναι απαραίτητο, για τον υπολογισμό της οφειλόμενης εισφοράς σε γη, να προσκομισθεί σειρά διαδοχικών συμβολαίων μέχρι την ημερομηνία αυτή σε συνδυασμό με τα πιο πάνω. 3. Πιστοποιητικό μεταγραφής & πρόσφατο Πιστοποιητικό μη εκποίησης (εις διπλούν) από το οικείο Υποθηκοφυλακείο. 4. Δήλωση Ιδιοκτησίας (εις διπλούν) θεωρημένη για το γνήσιο της υπογραφής του ιδιοκτήτη 5. Υπεύθυνη Δήλωση του Ν.1599/86 θεωρημένη για το γνήσιο της υπογραφής του ιδιοκτήτη που θα αναφέρονται τα εξής: «Εκτός από την ιδιοκτησία του Οικοδομικού Τετραγώνου ..............., με κωδικό αριθμό...................., όπως αυτή αναφέρεται στο ισχύον Ρυμοτομικό σχέδιο της περιοχής ........................ του Δήμου .......................... την οποία κατέχω σύμφωνα με το αρ. ......................... συμβόλαιο του συμβολαιογράφου. ....................................................................... (αναφέρεται η περιοχή και το ονοματεπώνυμο του συμβολαιογράφου) δεν έχω, ούτε είχα στις 10-3-1982 άλλη ιδιοκτησία, στην περιοχή που εντάχθηκε στο σχέδιο με το ίδιο Διάταγμα Ρυμοτομίας» ή (συμπληρώνεται ανάλογα κατά περίπτωση) «έχω ή είχα στις 10-3-1982,) και τις πιο κάτω ιδιοκτησίες στην περιοχή που εντάχθηκαν στο σχέδιο με το ίδιο Διάταγμα Ρυμοτομίας» (για κάθε μία ιδιοκτησία αναφέρονται κωδικός αριθμός, οικοδομικό τετράγωνο, αριθμός συμβολαίου, το ονοματεπώνυμο του συμβολαιογράφου και προσκομίζονται τα δικαιολογητικά 2, 3, & 4) ΠΡΟΣΟΧΗ Εφ' όσον δεν προσκομίζεται Υ.Δ. του Ν.1599/86 και Δήλωση Ιδιοκτησίας από τον ιδιοκτήτη της 10-3-1982, για τον αριθμό των ιδιοκτησιών του, τότε είναι απαραίτητο για τον υπολογισμό των εισφορών να ζητηθεί από το Υποθηκοφυλακείο αντίγραφο από την μερίδα του καθώς και τα συμβόλαια που αναφέρονται σ' αυτήν και αφορούν την περιοχή. Επίσης στην ίδια Υ.Δ. θα πρέπει να αναφέρεται η τρέχουσα αξία γης του οικοπέδου σε ευρώ/τ.μ. προκειμένου να υπολογίζεται η προκαταβολή της εισφοράς σε χρήμα εφόσον απαιτείται. 6. Κτηματογραφικό διάγραμμα (εις εξαπλούν) σε κλίμακα 1:200 ή 1:500 ανάλογα με το μέγεθος του οικοδομικού τετραγώνου συνταγμένο από αρμόδιο ιδιώτη τεχνικό, στο οποίο θα αποτυπώνεται η υπάρχουσα κατάσταση ολοκλήρου του Ο.Τ. (υλοποιημένα όρια ιδιοκτησιών, κτίσματα, περιφράξεις κ.λ.π.) συμπληρωμένο με τα μή υλοποιημένα όρια τυχόν υπαρχουσών ιδιοκτησιών με διαφοροποίηση σχεδίασης. Οι ιδιοκτησίες θα αριθμούνται σύμφωνα με την κωδικοποίηση. Στο διάγραμμα αυτό: α) Θα γίνεται καθορισμός των Ρ.Γ. & Ο.Γ. σύμφωνα με εγκεκριμένο διάγραμμα της αρμόδιας Πολεοδομικής Υπηρεσίας της περιοχής και θα αναγράφονται οι όροι δόμησης με ευθύνη του μηχανικού. β) Για το οικόπεδο του αιτούντος θα αναφέρεται ο τίτλος κτήσης, θα γίνεται αναλυτικός υπολογισμός του εμβαδού της αρχικής ιδιοκτησίας του, του ρυμοτομούμενου τμήματος, του απομένοντος μετά την ρυμοτόμηση και θα υπολογίζονται οι οφειλόμενες εισφορές σε γη και χρήμα. γ) Θα περιλαμβάνεται πίνακας όλων των ιδιοκτησιών του Ο.Τ. όπου θα έχουν υπολογισθεί για κάθε ιδιοκτησία το αρχικό εμβαδόν της, η ρυμοτόμηση της, η απομένουσα ιδιοκτησία μετά την ρυμοτόμηση και η οφειλόμενη εισφορά της σε γη. δ) Θα περιλαμβάνεται απαραίτητα απόσπασμα στην κλίμακα του εγκεκριμένου σχεδίου, όπου θα σημειώνεται η θέση του οικοπέδου. ε) Τέλος για το διάγραμμα αυτό θα πρέπει να έχει κατατεθεί η αμοιβή του συντάξαντος μηχανικού σύμφωνα με Πινάκιο Αμοιβών και να έχουν καταβληθεί οι νόμιμες κρατήσεις, εκτός από την περίπτωση που αυτό έχει γίνει κατά την σύνταξη του διαγράμματος εφαρμογής και βεβαιώνεται από την αρμόδια Πολεοδομική Υπηρεσία. Χωρίς την υποβολή των πιο πάνω δεν είναι δυνατή η εξέταση της δυνατότητας οικοδόμησης του οικοπέδου πριν την κύρωση της Πράξης Εφαρμογής της περιοχής. (Έντυπο αίτησης και δήλωσης ιδιοκτησίας χορηγείται από την Υπηρεσία)
    1 point
  18. Ναι έχει περάσει από ΥΔΟΜ σε άδεια κατ.1 επαρχία και Αθήνα.
    1 point
  19. @MHD 1. Ναι 2. Δεν σε απασχολει για τη συσταση, μιλαμε για υποθετικη διαδικασια ακομα. 3. Τα βαζεις κανονικα στον πινακα, δεν τους δινεις χιλιοστα. Στη στηλη των παρατηρησεων μπορεις να γραψεις οτι αποτελει παρακολουθημα της ταδε οριζοντιας ιδιοκτησιας. Επισης μην μπερδευεις εννοιες συντελεστη δομησης με χιλιοστα οριζοντιας, εχουν διαφορετικες υποστασεις (και διαφορετικο checklist). Το μονο που θα πρεπει να ελεγξεις στην περιπτωση σου ειναι αν υπαρχει υπολοιπο δομησης, που δεν υπαρχει, αρα μην κανεις γκαφα με δικαιωμα υψουν. 4. Δεν σε απασχολει, οι συμβφοι εχουν οδηγιες απο το συλλογο τους για το πως θα αντιμετωπισουν συσταση σε ρυθμισμενα αυθαιρετα. Ομοιως και για τις περιπτωσεις που εχει εξοφληθει το 30% του προστιμου. Εσυ φροντιζεις να δωσεις σωστα τη χαρτουρα του μηχανικου. Δικη μου εκτιμηση ειναι οτι ειτε θα εξαιρεθουν οριστικα μετα απο 30 χρονια, ή θα τους ζητηθει να ξαναπληρωσουν. Οσο απομακρυνομαστε απο το 1983 (που ηταν η προηγουμενη κοκκινη γραμμη αυθαιρετων), τοσο θα προκυπτει αναγκη για θεσμοθετηση νεας κοκκινης γραμμης (μαλλον το 2011). Ετσι εγινε και για το 1955, αλλα για αλλους λογους (εσκεμμενη καταστροφη αρχειων φακελων για απελευθερωση χωρου αποθηκευσης). Το μονο σιγουρο ειναι οτι οι μεταβιβασεις ακινητων δεν θα σταματησουν λογω αυτων των θεματων.
    1 point
  20. όταν είναι παρακολουθήματα, δεν δίνουμε ανεξάρτητα ποσοστά εναλλακτικά, μπορούμε να τα ενσωματώσουμε στα χιλιοστά της "μητέρας" ο.ι.
    1 point
  21. 1. ναι 2. Εστω, αν ειχες οικοπεδο 100 τμ και σδ 2 θα εχτιζες 200....Εσυ εχτισες 240 Αυτα τα παραπανω 40 τμ. που τακτοποίησες, θα τα αγορασεις απο ιδιοκτητη τιτλου ΜΣΔ με βαση την αξια γης βαρυνομενου/ ωφελουμενου Εαν, εστω, ο τιτλος αφορα οικοπεδο με την ιδια τιμη ζωνης και τον ιδιο σδ. θα αγορασεις 20 τμ. τα οποια αντιστοιχουν σε 40 τμ. χτισμενα. Ολα αυτα γινονται ηλεκτρονικα....βεβαιως βεβαιως.... με αλγοριθμους...μεγαλεια λεμε... [αρα να διαβασεις τα αρθρα 64 επ. ] 3. Οι ισογειες αποθηκες μετρανε στον σδ. 4. α] Για τους συμβ/φους...δεν θα πώ τι αντιλαμβανονται, αλλά υπαρχει καποιος απο εμάς εδω, που να "αντιλαμβανεται" οτι "μετα απο 30 χρονια αυτα θα κατεδαφισθούν"???? β] Κανονικα, σε συμβολαια μεταβιβασης τετοιων ακινητων να μπαινει η ρητρα οτι "ο αγοραστης γνωριζει οτι θα πρεπει να αγορασει...κλπκλπκλπ... πλεον του οτι αλλοιως ηταν η αρχικη ρυθμιση με την εξαγορα απο διπλανα χωραφια /ίδιους Δημους/διπλανους Δημους...δεν θυμαμαι πώς ακριβως τα ελεγαν τόοοτε... παντως σημερα παμε με την Τραπεζα Γης Συμπερασμα: Ποιός μπορει να προβλεψει μετα απο 30 χρόνια??? απαντησε και ο φιλος τετρις [τις καλησπερες μου] μονη διαφωνια ειναι για τα χιλιοστα στις αποθηκες στον ακαλυπτο κι αν επιτρεπεται ή οχι. Δεν βλεπω να απαγορευεται να δινονται χιλιοστα σε αυτές...
    1 point
  22. 1. Ναι 2. ? 3. Όχι 4. όταν ο ιδιοκτήτης αποφασίσει να αλλάξει τη δομημένη επιφάνεια, θα τροποποιηθεί η σ.ο.ι.
    1 point
  23. 1) Εγκύκλιος 130159/7.5.97 Υπουργείου Εργασίας, σελίδα 26. [...] ΥΠΟΔΕΙΓΜΑ ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΟΥ ΦΑΚΕΛΟΥ ΑΣΦΑΛΕΙΑΣ ΚΑΙ ΥΓΕΙΑΣ (Ενδεικτικός και μη εξαντλητικός κατάλογος) ... Β. ΜΗΤΡΩΟ ΤΟΥ ΕΡΓΟΥ 1. Τεχνική περιγραφή του έργου 2.Παραδοχές μελέτης 3. Σχέδια του έργου (με την μορφή παραρτήματος ... [...] 2) Τώρα αν θες να "πατήσεις" πάνω στο γράμμα του ΠΔ.305/1996 όπου στο άρθρο 3, παράγραφος 7, εδάφιο α', (δεν) αναφέρει: [...] Άρθρο 3 Υποχρέωση απασχόλησης συντονιστών ... 7. Ο φάκελος ασφάλειας και υγείας περιλαμβάνει: α. Το μητρώο του έργου, δηλαδή τα σχέδια και την τεχνική περιγραφή του έργου. β. Οδηγίες και χρήσιμα στοιχεία σε θέματα ασφάλειας και υγείας, τα οποία θα πρέπει να λαμβάνονται υπόψη κατά ... [...]" Προσωπικά συμφωνώ με το πνεύμα της εγκυκλίου (ως διευκρινιστικής).
    1 point
This leaderboard is set to Athens/GMT+02:00
  • Επιλεγμένα Άρθρα

    • Εγκρίθηκε τo αναθεωρημένο Εθνικό Σχέδιο Διαχείρισης Επικίνδυνων Αποβλήτων (ΕΣΔΕΑ)
      Εγκρίθηκε τo αναθεωρημένο Εθνικό Σχέδιο Διαχείρισης Επικίνδυνων Αποβλήτων (ΕΣΔΕΑ) με την δημοσίευση στο ΦΕΚ 6412/Β'/22.11.2024 της υπ' αριθμ. ΥΠΕΝ/ΔΔΑ/124219/1717 ΚΥΑ με θέμα: Έγκριση αναθεωρημένου Εθνικού Σχεδίου Διαχείρισης Επικίνδυνων Αποβλήτων (ΕΣΔΕΑ).

      To αναθεωρημένο Εθνικό Σχέδιο Διαχείρισης Επικίνδυνων Αποβλήτων (ΕΣΔΕΑ) συνιστά ένα Ειδικό Σχέδιο Διαχείρισης για τα Επικίνδυνα Απόβλητα που παράγονται στη χώρα, το οποίο απαιτείται σύμφωνα με τα άρθρα 54 και 55 του ν. 4819/2021 (Α’ 129), δεδομένου ότι τα απόβλητα αυτά, λόγω της ποιοτικής και ποσοτικής σύστασής τους, καθώς και των εξειδικευμένων εγκαταστάσεων που απαιτούνται για τη διαχείρισή τους, χρήζουν ειδικότερης συνολικής αντιμετώπισης.

      Στόχος του σχεδιασμού είναι η μείωση τόσο της ποσότητας των παραγόμενων επικίνδυνων αποβλήτων όσο και της επικινδυνότητάς τους και η συνακόλουθη προστασία του περιβάλλοντος και της δημόσιας υγείας, σε συμμόρφωση με τους σχετικούς όρους και προϋποθέσεις της εθνικής και ενωσιακής νομοθεσίας και με εφαρμογή των βέλτιστων
      διαθέσιμων τεχνικών, οι οποίες θα πρέπει πλέον να ενσωματώνουν ευθέως τις πρακτικές της κυκλικής οικονομίας.

      Ο σχεδιασμός περιλαμβάνει όλες τις προβλέψεις του άρθρου 28 της Οδηγίας 2008/98/ΕΚ, καλύπτοντας ταυτόχρονα όλες τις νέες υποχρεώσεις και όλα τα νέα στοιχεία που εισήχθησαν στο άρθρο αυτό μέσω της Οδηγίας (ΕΕ) 2018/851 του Ευρωπαϊκού
      Κοινοβουλίου και του Συμβουλίου της 30ης Μαΐου 2018.

      Με τον παρόντα σχεδιασμό αναθεωρείται ο σχεδιασμός που είχε εγκριθεί με την Κοινή Υπουργική Απόφαση οικ.62952/5384/2016 (Β’ 4326) ο οποίος είχε χρονικό ορίζοντα το έτος 2020. 

      Εθνικό Σχέδιο Διαχείρισης Επικίνδυνων Αποβλήετων ΕΣΔΕΑ ΚΥΑ-ΥΠΕΝΔΔΑ1242191717-13.11.2024-ΦΕΚ-6412-22.11.2024-τεύχος-Β.pdf
      • 0 απαντήσεις
    • ΥΠΕΝ: Εγκύκλιος προς τις ΥΔΟΜ ώστε να ζητούν αποκλειστικά και περιοριστικά μόνο τα στοιχεία που προβλέπονται από το ισχύον θεσμικό πλαίσιο
      Εγκύκλιο απέστειλε το Υπουργείο Περιβάλλοντος και Ενέργειας προς τις ΥΔΟΜ με θέμα: Σχετικά με την εφαρμογή της εγκυκλίου ΥΠΕΝ/ΓΔΠΟΛ/15047/84/14-3-2018.

      Η εγκύκλιος αναφέρει ότι: με αφορμή την (α) σχετική επιστολή του ΣΑΔΑΣ-ΠΕΑ με την οποία διαπιστώνεται η μη τήρηση της (β) σχετικής εγκυκλίου στην οποία και σας παραπέμπουμε, επισημαίνουμε εκ νέου στο πλαίσιο της χρηστής διοίκησης και προκειμένου να αποφεύγεται ταλαιπωρία μηχανικών και πολιτών ότι, η προαναφερόμενη εγκύκλιος οδηγία Γενικού Διευθυντή Πολεοδομίας του ΥΠΕΝ εξακολουθεί να ισχύει.

      Ειδικότερα, κατά τον έλεγχο της πληρότητας αιτημάτων έκδοσης οικοδομικών αδειών, οι ΥΔΟΜ οφείλουν να ζητούν αποκλειστικά και περιοριστικά, μόνον τα στοιχεία εκείνα (δικαιολογητικά, σχέδια και εγκρίσεις υπηρεσιών, συλλογικών οργάνων ή φορέων) που προβλέπονται από το ισχύον θεσμικό πλαίσιο (νόμοι, π. δ/γματα, Υπουργικές Αποφάσεις) για την κατά περίπτωση περιοχή, ή την εκάστοτε Αποκεντρωμένων Διοικήσεων της Επικράτειας (για την ενημέρωση των ΥΔΟΜ χωρικής τους αρμοδιότητας) χρήση ειδικού κτιρίου. Κατά συνέπεια, για την έκδοση των οικοδομικών αδειών δεν ζητείται η προσκόμιση επιπρόσθετων στοιχείων (όπως αλληλογραφία, εγκρίσεις φορέων) και δεν λαμβάνονται υπόψη απόψεις ή εκτιμήσεις υπηρεσιών, οι οποίες αποκλίνουν του ισχύοντος θεσμικού πλαισίου.
      • 0 απαντήσεις
    • Εγκρίθηκε μέσω WiFi4GR το δωρεάν WiFi σε έντεκα σταθμούς του ΜΕΤΡΟ
      Την έγκριση του Διοικητικού Συμβουλίου για την εγκατάσταση και λειτουργία εξοπλισμού ασύρματης πρόσβασης σε έντεκα σταθμούς του ΜΕΤΡΟ για τουλάχιστον πέντε χρόνια εξασφάλισε την περασμένη εβδομάδα η ΣΤΑΣΥ.

      Το κόστος για την παροχή ηλεκτρικού ρεύματος και παροχής σύνδεσης στο διαδίκτυο, θα βαρύνει την εταιρία και από το ύψος του και τη δυνατότητα κάλυψής του από τη ΣΤΑΣΥ θα εξαρτηθεί και η επέκταση του ασύρματου Ιντερνετ και σε άλλους σταθμούς.

      Οι πρώτοι έντεκα σταθμοί στους οποίους θα λειτουργήσει WiFi έως το τέλος της χρονιάς είναι εκτός από την Ακρόπολη και το Σύνταγμα, οι σταθμοί Μοναστηράκι, Ομόνοια, Πανεπιστήμιο, Πειραιάς, Κορυδαλλός, Χαλάνδρι, Αγιος Δημήτριος, Φιξ και Αγία Μαρίνα. 

      Οι επιβάτες θα μπορούν να συνδέονται άμεσα χωρίς να χρειάζεται κάποια διαδικασία εγγραφής. Στη συνέχεια η διοίκηση της ΣΤΑΣΥ θα μετρήσει το μηνιαίο κόστος λειτουργίας και συντήρησης ώστε να αποφασιστεί η επέκταση του δικτύου και το χρονοδιάγραμμά της.

      Υπενθυμίζεται ότι το έργο έχει ενταχθεί από το υπουργείο Ψηφιακής Διακυβέρνησης στις περιοχές που θα εγκατασταθούν σημεία πρόσβασης στο πλαίσιο του έργου WiFi4GR.

      Το WiFi4GR «Ανάπτυξη Δημόσιων Σημείων Ασύρματης Ευρυζωνικής Πρόσβασης στο Διαδίκτυο» αφορά στην προμήθεια, εγκατάσταση, παραμετροποίηση, σύνδεση και θέση σε λειτουργία σημείων ασύρματης πρόσβασης WiFi (Hotspots) στο Διαδίκτυο σε διάφορες περιοχές πολιτιστικού και τουριστικού ενδιαφέροντος της χώρας, για την κάλυψη, 2.500 περίπου περιοχών ασύρματης – WiFi πρόσβασης σε όλη την επικράτεια. Το σύστημα, το οποίο θα αναπτυχθεί, θα διαθέτει κεντρικό σύστημα παρακολούθησης και διαχείρισης, το οποίο καθιστά δυνατή την παρακολούθηση σε πραγματικό χρόνο όλων των δομικών στοιχείων του δικτύου.
      • 0 απαντήσεις
    • Η σύνδεση του νυχτερινού φωτισμού με το «Τοπικό Εγχώριο Προϊόν» στην Ελλάδα
      Όσοι έχουμε βρεθεί σε νυχτερινή πτήση έχουμε απολαύσει το θέαμα που προσφέρει η επιφάνεια της Γης, όταν τα νυχτερινά φώτα αναδεικνύουν μοτίβα που παραπέμπουν σε έργα τέχνης. Εκτός όμως από το εντυπωσιακό θέαμα, τα νυχτερινά φώτα αποτελούν μια πολύτιμη πηγή πληροφορίας για τις δραστηριότητες του ανθρώπου και την αλληλεπίδρασή του με το περιβάλλον.

      Στο πλαίσιο της εξερεύνησης αυτού του πεδίου, η NASA καταγράφει συστηματικά τον νυχτερινό φωτισμό του πλανήτη μας. Τα τελευταία 10 χρόνια πολύ βελτιωμένες καταγραφές παρέχονται από τον αισθητήρα VIIRS της αποστολής SUOMI.

      «Στο Δημοκρίτειο Πανεπιστήμιο σκεφτήκαμε να ερευνήσουμε τι έχουν να μας πουν τα νυχτερινά φώτα για την πατρίδα μας» λέει στην «Κ» η Αλεξάνδρα Γκεμιτζή, καθηγήτρια στο Τμήμα Μηχανικών Περιβάλλοντος του Δημοκρίτειου Πανεπιστήμιου Θράκης, η οποία ηγήθηκε μιας ενδιαφέρουσας έρευνας στο πλαίσιο των δραστηριοτήτων του Εργαστηρίου Ατμοσφαιρικής Ρύπανσης και Αντιρρυπαντικής Τεχνολογίας Ατμοσφαιρικών Ρύπων.
      • 0 απαντήσεις
    • «Εξοικονομώ 2023»: Ο νέος οδηγός του προγράμματος μετά την 3η τροποποίηση
      Εκδόθηκε σε ΦΕΚ η υπ' αριθμ. ΥΠΕΝ/ΥΔΕΝ/97165/610 ΚΥΑ (ΦΕΚ 5174/Β΄/13.09.2024) που αφορά την 3η τροποποίηση της υπό στοιχεία ΥΠΕΝ/ΥΔΕΝ/55246/807/18.05.2023 κοινής απόφασης των Υπουργών Οικονομικών, Ανάπτυξης και Επενδύσεων και Περιβάλλοντος και Ενέργειας «Προκήρυξη του προγράμματος “Εξοικονομώ 2023”», ως εξής:

      Α. Ο Οδηγός Εφαρμογής Προγράμματος «Εξοικονομώ 2023» και η 1η Τροποποίηση του Παραρτήματος VI που αφορά την Υπεύθυνη Δήλωση σχετικά με τη σώρευση των ενισχύσεων ήσσονος σημασίας (de minimis) βάσει του Κανονισμού (ΕΕ) 2023/2831, ως ακολούθως:

      Τροποποίηση (3η) της υπό στοιχεία ΥΠΕΝ 55246-807 18.05.2023 ΚΥΑ Εξοικονομώ 2023 (ΦΕΚ 5174-Β-13.09.2024).pdf
      • 3 απαντήσεις
×
×
  • Create New...

Σημαντικό

Χρησιμοποιούμε cookies για να βελτιώνουμε το περιεχόμενο του website μας. Μπορείτε να τροποποιήσετε τις ρυθμίσεις των cookie, ή να δώσετε τη συγκατάθεσή σας για την χρήση τους.