Μετάβαση στο περιεχόμενο

Πίνακας Κορυφαίων

  1. Didonis

    Didonis

    Συντονιστής


    • Πόντοι

      5

    • Περιεχόμενα

      8.672


  2. kan62

    kan62

    Core Members


    • Πόντοι

      4

    • Περιεχόμενα

      4.566


  3. georgegaleos

    georgegaleos

    Core Members


    • Πόντοι

      3

    • Περιεχόμενα

      6.350


  4. Pavlos33

    Pavlos33

    Συντονιστής


    • Πόντοι

      3

    • Περιεχόμενα

      18.018


Δημοφιλές Περιεχόμενο

Προβολή περιεχομένου με την υψηλότερη φήμη στις 17/12/2019 σε όλες τις περιοχές

  1. Ε, όχι και 17 ! ... 16/12 έγινε το update !
    3 points
  2. Διαδικασια στον Δημο Θεσσαλονικης α] Δεχεται δυο φορες την εβδομαδα -η ουρα σημερα εφτανε μεχρι τον δρομο -παιρνεις αριθμο προτεραιοτητας Χρειαζεσαι -Συμβολαιο Εγγραφα τακτοποιησεων με τους 3843/ 4014 ή λοιπούς νομους. βεβαιωση διακοπης απο ΔΕΔΗΕ [κατοψη μηχανικου εάν δεν προκύπτουν τα τμ] Φωτοτυπια ΑΔΤ/Εκκθαριστικου Μισθωτηριο [αν ηταν μισθωμενο] αδεια οικοδομης αν ειναι νεοανεγειρόμενη Εξουσιοδοτηση απο όλους τους λοιπους συνιδιοκτητες, αν παει ο ενας εξ αυτων [με ολα τα σχετικα των υπολοιπων] αυτα "ψυχη βαθειά" υγ Αυτος ο νομος για τους Δημους, ισχύει μεχρι τις 30-3. Μετα λήγει. Ο νομος περι τακτοποιησης ληγει στις 30-6. Αυτο σημαινει οτι, οσοι τακτοποιήσουν μετα τις 30-3 δεν θα μπορουν να υπαχθουν σε αυτον. Ούτε δυο προθεσμιες δεν μπορουν να συνταιριαξουν.
    2 points
  3. δεν έχει και δεν την ρωτάς κάν. αρκει οι 2 πράξεις να πάνε με την σειρά. Πρώτα λαμβάνεις τελική έγκριση απο την Νομιμοποίηση υφιστάμενο και την ίδια μέρα αφού θα έχεις έτοιμα τα σχέδια καταθέτεις την Αιτηση για την προσθήκη. Φυσικά θα πρέπει να συμπληρώσεις στα σχέδια της προσθήκης (Διάγραμμα Δόμησης κατόψεις κλπ) τον αριθμό πράξης που θα έχεις νομιμοποιήσει ή τακτοποιήσει ως προυφιστάμενα νόμιμα. οπότε μια μέρα ακόμα να κάνεις τις συμπληρώσεις.
    2 points
  4. Version X6.2

    81.114 downloads

    Το κείμενο του Ν.4495/2017 με ενσωματωμένες τις μέχρι σήμερα αλλαγές και επικεφαλίδες κατ' άρθρο. Αλλαγές με τον ν.5151/24 (ΦΕΚ 173Α/4.11.2024) Αλλαγές με τον ν.5142/24 (ΦΕΚ 158Α/4.10.2024) Αλλαγές με τον ν.5131/24 (ΦΕΚ 128Α/2.8.2024) Αλλαγές με τον ν.5106/24 (ΦΕΚ 63Α/1.5.2024) Αλλαγές με τον ν.5069/23 (ΦΕΚ 193Α/28.11.2023) Αλλαγές με τον Ν.5037/23 (ΦΕΚ 78Α/28.3.2023) Αλλαγές με τον Ν.5007/22 (ΦΕΚ 241Α/23.12.2022) Αλλαγές με τον Ν.4986/22 (ΦΕΚ 204Α/28.10.2022) Αλλαγές με τον Ν.4964/22 (ΦΕΚ 150Α/30.7.2022) Αλλαγές με τον Ν.4951/22 (ΦΕΚ 129Α/4.7.2022) Αλλαγές με τον Ν.4915/22 (ΦΕΚ 63Α/24.3.2022) Αλλαγές και προσθήκες με την ΥΠΕΝ/ΔΑΟΚΑ/20146/683 (ΦΕΚ 1028Β/4.3.2022) Αλλαγές με τον Ν.4890/22 (ΦΕΚ 23Α/11.2.2022) Αλλαγές με τον Ν.4876/21 (ΦΕΚ 251Α/23.12.2021) Αλλαγές με τον Ν.4864/21 (ΦΕΚ 237Α/2.12.2021) Αλλαγές με τον Ν.4849/21 (ΦΕΚ 207Α/5.11.2021) Προσθήκη με την ΥΠΕΝ/ΔΑΟΚΑ/93311/3679 (ΦΕΚ 4874Β/21.10.2021) Αλλαγές με τον Ν.4843/21 (ΦΕΚ 193Α/20.10.2021) Αλλαγές με τον Ν.4819/21 (ΦΕΚ 129Α/23.7.2021) Αλλαγές με τον Ν.4811/21 (ΦΕΚ 108Α/26.6.2021) Αλλαγές με την ΥΠΕΝ/ΔΑΟΚΑ/39105/1618 (ΦΕΚ 1851Β/7.5.2021) Αλλαγές με τον Ν.4787/21 (ΦΕΚ 44Α/26.3.2021) Αλλαγές με τον Ν.4782/21 (ΦΕΚ 36Α/9.3.2021) Αλλαγές με τον Ν.4764/20 (ΦΕΚ 256Α/23.12.2020) Αλλαγές με τον Ν.4759/20 (ΦΕΚ 245Α/9.12.2020) Αλλαγές με την ΠΝΠ – Covid19 - (ΦΕΚ 157Α/10.8.2020) Αλλαγές με τον Ν.4715/20 (ΦΕΚ 149Α/1.8.2020) Αλλαγές με τον Ν.4710/20 (ΦΕΚ 142Α/23.7.2020) Αλλαγές με την ΥΠΕΝ/ΔΕΣΕΔΠ/43729/460 (ΦΕΚ 1940Β/21.5.2020) Αλλαγές με τον Ν.4685/20 (ΦΕΚ 92Α/7.5.2020) Αλλαγές με την ΠΝΠ – Covid19 - (ΦΕΚ 75Α/30.3.2020) Αλλαγές με τον Ν.4676/20 (ΦΕΚ 67Α/19.3.2020) Αλλαγές με τον Ν.4674/20 (ΦΕΚ 53Α/11.3.2020) Αλλαγές με τον Ν.4647/19 (ΦΕΚ 204Α/16.12.2019) Αλλαγές με τον Ν.4643/19 (ΦΕΚ 193Α/3.12.2019) Αλλαγές με τον Ν.4635/19 (ΦΕΚ 167Α/30.10.2019) Αλλαγές με τον Ν.4613/19 (ΦΕΚ 78Α/24.5.2019) Αλλαγές με τον Ν.4612/19 (ΦΕΚ 77Α/23.5.2019) Αλλαγές με τον Ν.4610/19 (ΦΕΚ 70Α/7.5.2019) Αλλαγές με τον Ν.4602/19 (ΦΕΚ 45Α/9.3.2019) Αλλαγές με τον Ν.4585/18 (ΦΕΚ 216Α/24.12.2018) Αλλαγές με τον Ν.4546/18 (ΦΕΚ 101Α/12.06.2018) Αλλαγές με τον Ν.4513/18 (ΦΕΚ 9Α/2018-23.01.2018) ΕΓΚΥΚΛΙΟΣ 2 – α.π.ΥΠΕΝ/ΔΑΟΚΑ/49581/2075 – 31/05/2019 ΣΥΝΗΜΜΕΝΕΣ οι μέχρι σήμερα σχετικές αποφάσεις ΥΠΕΝ : ΥΠΕΝ/ΔΑΟΚΑ/57930/2029-7.6.2022 - Κατηγορίες των κατασκευών ή εγκαταστάσεων, για τις οποίες δεν απαιτείται άδεια δόμησης εντός χερσαίας ζώνης λιμένος. ΥΠΕΝ/ΔΕΣΕΔΠ/125377/1667-31.12.2021 - Καθορισμός του αντικειμένου ελέγχου εντοπισμού και επιβολής κυρώσεων αυθαιρέτων κατασκευών κατ’ εφαρμογή του άρθρου 86 του ν.4759/2020 ΥΠΕΝ/ΔΕΣΕΔΠ/125378/1668-31.12.2021 - Καθορισμός του αντικειμένου ελέγχου των δηλώσεων αυθαιρέτων κατασκευών ή χρήσεων κατά τον δειγματοληπτικό έλεγχο δηλώσεων αυθαιρέτων, κατ’ εξουσιοδότηση του άρθρου 86 του ν.4759/2020 ΥΠΕΝ/∆ΑΟΚΑ/63637/2230–21.06.2022 - Ερμηνεία διαδικασίας εφαρμογής του άρθρου 117 του ν.4495/2017 (167Α΄) ΥΠΕΝ/∆ΑΟΚΑ/72311/2992–28.07.2021 - Προέγκριση οικοδομικών αδειών, εγκρίσεις φορέων και κατηγορίες έκδοσης αδειών μετά την ισχύ του ν.4759/2020 ΥΠΕΝ/∆ΑΟΚΑ/61939/2576–25.06.2021 - Οδηγίες για την εφαρμογή του άρθρου 116 του ν.4495/17, όπως ισχύει ΥΠΕΝ/∆ΑΟΚΑ/113130/3420–24.11.2020 - Κατασκευές και εγκαταστάσεις στους δημόσιους κοινόχρηστους χώρους για τις οποίες δεν απαιτείται οικοδομική άδεια. ΥΠΕΝ/ΔΑΟΚΑ/43266/1174-13.05.2020 - Εργασίες για τις οποίες απαιτείται Έγκριση Εργασιών Δόμησης Μικρής Κλίμακας (ΕΕΔΜΚ) και απαιτούμενα δικαιολογητικά για την χορήγησή της (ενημερωμένη έως 24.3.2022) ΥΠΕΝ/ΔΕΣΕΔΠ/73705/670–22.10.2018 - Λειτουργία, τήρηση, επικαιροποίηση και περαιτέρω ανάπτυξη του πληροφοριακού συστήματος "Ηλεκτρονική Πολεοδομία" ΥΠΕΝ/ΥΠΡΓ/48123/6983–31.7.2018 - Διαδικασίες ηλεκτρονικής υποβολής αδειών (ενημερωμένη έως 20.5.2021) ΥΠΕΝ/ΔΑΟΚΑ/19409/1507–11.5.2018 - Εφαρμογή της παρ. η του άρθ. 99 του ν.4495/2017 «Έλεγχος και προστασία του Δομημένου Περιβάλλοντος και άλλες διατάξεις» ΥΠΕΝ/ΔΑΟΚΑ/27454/2631–14.11.2017-Διαδικασίες ηλεκτρονικής υποβολής δικαιολογητικών, κατάθεσης ειδικού προστίμου Σε μορφή word (για το γραφείο) + σε μορφή pdf (για κινητό ή tablet)
    1 point
  5. Δεν μπορείς να εκδώσεις Βεβαίωση 4495 για μεταβίβαση, αν πρωτίστως δεν κάνεις υπαγωγή για ρύθμιση των αυθαιρεσιών....
    1 point
  6. tony Ότι έχεις υπαγάγει στον 4495 με διαδικασία Νομιμοποίησης με Άδεια των υπερβάσεων που έχεις υπόλοιπο Δόμησης κλπ. πας στην Νομιμοποίηση ή με τον ΓΟΚ που είχες την αρχική Άδεια ή με ΝΟΚ με ότι απαιτηθεί και νέο πακέτο. Αρα (άποψη μου) με βάση το ζητούμενο σου Να μπει στον 4495 Να γίνει Νομιμοποίηση υφισταμένου με ΓΟΚ (και όχι ΝΟΚ) Και να έχεις και προσθήκη καθ επέκταση με βάση τις ευεργετικές διατάξεις του ΝΟΚ κλιμακοστάσια κλπ. Η λύση είναι Βγάζεις 2 άδειες. Η πρώτη θα αφορά μόνο την νομιμοποίηση του υφιστάμενου. Επιλέγεις τον ΓΟΚ, ολοκληρώνεις, ολοκληρώνεις και την υπαγωγή στον 4495 Με βάση πια το νομιμοποιημένο και τακτοποιημένο ακίνητο βγάζεις ξεχωριστή νέα Άδεια Δόμησης για την προσθήκη που θες. Έχεις το δικαίωμα αρκεί να έχεις (αν θυμάμαι καλά) ελάχιστο υπόλοιπο Σ.Δ. με τον υπολογισμό του ΝΟΚ 10τ.μ. Και φυσικά στην κάθε άδεια καταθέτεις τις ανάλογες απαιτούμενες μελέτες.
    1 point
  7. Πέραν των αμοιβών (καθαρής αξίας) ίσως υπάρξει θέμα και με τον ΦΠΑ και το ΦΕΜ που αφορούν σε "κρατικά χρήματα". Σχετικά εδώ οι δύο (μέχρι στιγμής !!) σελίδες της συζήτησης.
    1 point
  8. Ο εξώστης σε ένα διαμέρισμα μπορεί να είναι κοινόκτητος αλλά ουσιαστικά (στις περισσότερες συστάσεις τελευταίων ετών το αναφέρουν) είναι αποκλειστικής χρήσης όσο αφορά το τμήμα εξώστη που ανήκει στο διαμέρισμα. Γενικότερα, ένας εξώστης θα μπορούσε να προσμετρά στη δόμηση και κάλυψη, αν το ποσοστο είχε υπερβεί το 20% της επιτρεπόμενης δόμησης (40% στο σύνολο, εκ των οποίων το 20% μέγιστο αφορούσε τους Η.Χ και προς το τέλος του ΓΟΚ 85 τροποποιήθηκε). Όμως στα πλαίσια υπαγωγής δεν εντέλλεσαι και δεν μπορείς να ελέγξεις κάτι τέτοιο σε μια πολυκατοικία. Αν η επιπλέον επιφάνεια εξώστη εντάσσεται στο ποσοστό που αναφέρει η κατηγορία 3 μπορείς να χορηγήσεις βεβαίωση (περίπτωση βεβαίωσης που αναφέρει εξαιρέσεις) χωρίς τακτοποίηση σύμφωνα με το τελευταίο εδάφιο του άρθρου 82 που παραπέμπει στις πολεοδομικές παραβάσεις του άρθρου 81 (εδάφιο ζ), τεκμηριώνοντας στην Τ.Ε της βεβαίωσης την εξαίρεση αυτή.
    1 point
  9. Εγώ και άδεια να μην χρειάζονταν (που χρειάζεται) και νέα μελέτη να μην απαιτούνταν (που απαιτείται) και με άλλο "τύπο - τρόπο" να το κατασκεύαζα και "λάθρα" ακόμα να το έφτιαχνα κ.λπ. τα παιδιά μου δεν θα τα έβαζα μέσα να κοιμούνται!!!! Είναι πάρα πολλά τα χρήματα που πρέπει κάποιος να δώσει τώρα για να καταστήσει αυτό το κτίριο αφενός μεν "στατικά επαρκές" με νέο extra όροφο, αφετέρου να του δώσει "ζωή" για άλλα 60 χρόνια ακόμα....
    1 point
  10. Panos Alex νομίζω μπορείς να τα καταθέσεις στο ταμείο παρακαταθηκών και δανείων, ώστε να κλείσουν οι αμοιβές των επιβλεπόντων μηχανικών, αφού επικοινωνήσεις με το ΤΕΕ και την ΥΔΟΜ
    1 point
  11. Γράφει και στα Κινέζικα αμα θες. Άνοιξε στο σχέδιο την επιλογή για να γράψεις κείμενο Επέλεξε γραμματοσειρά κάποια True Type πχ την Arial (αλλα και δεκάδες άλλες) Και γράψε Ελληνικά (με επιλογή στο πληκτρολόγιο σου Ελληνικά αντί Λατινικό αλφάβητο)
    1 point
  12. respect στον @georgegaleos και σε όσους άλλους συναδέλφους ουσιαστικά υποκαθιστούν εθελοντικά τις υπηρεσίες του κράτους όσον αφορά την πληροφόρησή μας.
    1 point
  13. Αν αποφασίσεις να κάνεις εφαρμογή της εγκ. 2 ν. 4495 η οποία ερμηνεύει διαφορετικά το νόμο, αφού στο κείμενο του νόμου αναγράφεται "χώροι σε υπόγειες στάθμες" και δεν γίνεται κανένας συσχετισμός με κανονισμούς, μπορείς και στην περίπτωση αυτή να κάνεις χρήση μειωτικού 0,50. Ο ΝΟΚ δεν εφαρμόζεται για την κρίση των αυθαίρετων κατασκευών προς υπαγωγή, εκτός από τις περιπτώσεις όπως πχ σοφίτες που δεν υπήρχαν σε κανένα ορισμό προγενέστερου του ΝΟΚ, οικοδομικού κανονισμού.
    1 point
  14. Δεν γνωρίζω αν έχει συμβεί σε κάποιον άλλον, αλλά θα σου εξηγήσω τόσο την αιτία που προκύπτει το ποσό αυτό όσο και το πως προκύπτει το ποσό αυτό των 694,38€. ΑΙΤΙΑ: Προφανώς ή δεν έκανες αίτηση για υπαγωγή σε κατώτερη ασφαλιστική κατηγορία (άρθρο 39,του ν.4331/2015), ή έκανες και για κάποιον λόγο εξέπεσες της υπαγωγής ή αν έκανες δεν επέλεξες κατά τη διαδικασία της τότε δήλωσης την επιλογή ότι "Επιθυμώ αναδρομική ισχύ των παραπάνω μεταβολών από 01/01/2015" οπότε θα ξεκίνησαν από την 1/1/2016 (όπου πλέον δεν προκύπτουν αναδρομικά) ή κάτι άλλο που μου διαφεύγει/δεν γνωρίζω. ΠΩΣ ΠΡΟΚΥΠΤΕΙ: Πάμε τώρα να δούμε πως βγήκε αυτό το ποσό που αναφέρεις (694,38€) για τα αναδρομικά. Α) Να υποθέσω ότι στο τότε εκδοθέν ειδοποιητήριο του Α' 2015 οι εισφορές (πλην της ειδ. προσαύξησης η οποία καταργήθηκε καθώς και του 10εύρου υπέρ ΟΑΕΔ) ήταν της 1ης Ασφαλιστικής Κατηγορίας (θα στη γράφει/αναφέρει πάνω το τότε εκδοθέν ειδοποιητήριο του Α'2015 ) ΚΣ (άνω 5ετίας) = 138,67 x 6μήνες = 832,02€ ΕΦΑΠΑΞ = 27,73 x 6μήνες = 166,38€ ΕΠΙΚ (άνω 5ετίας) = 41,6 x 6μήνες = 249,60€ ΥΓΕΙΑ = 44,72 x 6μήνες = 268,32€ ΣΥΝΟΛΟ = 1.516,32€ Β) Σύμφωνα με τον ν.3986/11 το Α'15 θα ήσουν στην 3η Ασφαλσιτική Κατηγορία και επειδή μάλλον έγινε κάποιο από αυτά που έγραψα στην αρχή (και δεν πήγες σε κάποια κατώτερη κατηγορία), έπρεπε να καταβάλεις τις εισφορές της κατηγορίας αυτής (της 3ης), οι οποίες είναι: ΚΣ (άνω 5ετίας) = 202,17 x 6μήνες = 1.213,02 ΕΦΑΠΑΞ = 40,43 x 6μήνες = 242,58€ ΕΠΙΚ (άνω 5ετίας) = 60,65 x 6μήνες = 363,90€ ΥΓΕΙΑ = 65,20 x 6μήνες = 391,20€ ΣΥΝΟΛΟ = 2.210,70€ Άρα έπρεπε να πληρώσεις παραπάνω (Β μείον Α) = 2.210,70€ - 1.516,32€ = 694,38€ (αυτό δηλαδή που έχεις στο ειδοποιητήριο των αναδρομικών) Υ.Γ. Τα 348,42€ που προέκυψαν στα εξάμηνα που αναφέρεις προκύπτουν ανάλογα αλλά τότε ήσουν με βάση τον ν.3986/11 στην 2η Ασφαλιστική Κατηγορία.
    1 point
  15. Αν και με μια απλή αναζήτηση θα βρεις αυτό που θες, υπάρχουν ήδη σχετικά νήματα, δες ενδεικτικά τα παρακάτω. 1) https://www.efka.gov.gr/el/metroo-ergodoton 2) https://www.michanikos.gr/files/file/1440-εντυπα-ικα-για-εγκριση-εργασιών-μικρής-κλίμακας-εεμκ/ 3) https://www.efka.gov.gr/el/phone/book/48 edit: Ίσως είναι χρήσιμο, επειδή ήδη υπάρχει σχετικό νήμα, η συζήτηση να μεταφερθεί από κάποιον αρμόδιο εδώ.
    1 point
  16. Σύμφωνα με την παρ.2 Αρθ-12 του Ν-4612/19 ΦΕΚ-77/Α/23-5-19: Η ισχύς των οικοδομικών αδειών, των αδειών δόμησης και τυχόν αναθεωρήσεών τους, που εκδόθηκαν σύμφωνα με το ΠΔ/8-7-93 (ΦΕΚ-795/Δ/93) είτε σύμφωνα με τον Ν-4030/11 (ΦΕΚ-249/Α/11) κατά το χρονικό διάστημα από 1-3-2012 έως 31-12-2017, παρατείνεται από την ημερομηνία λήξης τους έως 31-12-2021".
    1 point
  17. Εργασιες ΗΜ με ΕΕΜΚ δεν επιτρεπονται
    1 point
This leaderboard is set to Athens/GMT+02:00
  • Επιλεγμένα Άρθρα

    • Εγκρίθηκε τo αναθεωρημένο Εθνικό Σχέδιο Διαχείρισης Επικίνδυνων Αποβλήτων (ΕΣΔΕΑ)
      Εγκρίθηκε τo αναθεωρημένο Εθνικό Σχέδιο Διαχείρισης Επικίνδυνων Αποβλήτων (ΕΣΔΕΑ) με την δημοσίευση στο ΦΕΚ 6412/Β'/22.11.2024 της υπ' αριθμ. ΥΠΕΝ/ΔΔΑ/124219/1717 ΚΥΑ με θέμα: Έγκριση αναθεωρημένου Εθνικού Σχεδίου Διαχείρισης Επικίνδυνων Αποβλήτων (ΕΣΔΕΑ).

      To αναθεωρημένο Εθνικό Σχέδιο Διαχείρισης Επικίνδυνων Αποβλήτων (ΕΣΔΕΑ) συνιστά ένα Ειδικό Σχέδιο Διαχείρισης για τα Επικίνδυνα Απόβλητα που παράγονται στη χώρα, το οποίο απαιτείται σύμφωνα με τα άρθρα 54 και 55 του ν. 4819/2021 (Α’ 129), δεδομένου ότι τα απόβλητα αυτά, λόγω της ποιοτικής και ποσοτικής σύστασής τους, καθώς και των εξειδικευμένων εγκαταστάσεων που απαιτούνται για τη διαχείρισή τους, χρήζουν ειδικότερης συνολικής αντιμετώπισης.

      Στόχος του σχεδιασμού είναι η μείωση τόσο της ποσότητας των παραγόμενων επικίνδυνων αποβλήτων όσο και της επικινδυνότητάς τους και η συνακόλουθη προστασία του περιβάλλοντος και της δημόσιας υγείας, σε συμμόρφωση με τους σχετικούς όρους και προϋποθέσεις της εθνικής και ενωσιακής νομοθεσίας και με εφαρμογή των βέλτιστων
      διαθέσιμων τεχνικών, οι οποίες θα πρέπει πλέον να ενσωματώνουν ευθέως τις πρακτικές της κυκλικής οικονομίας.

      Ο σχεδιασμός περιλαμβάνει όλες τις προβλέψεις του άρθρου 28 της Οδηγίας 2008/98/ΕΚ, καλύπτοντας ταυτόχρονα όλες τις νέες υποχρεώσεις και όλα τα νέα στοιχεία που εισήχθησαν στο άρθρο αυτό μέσω της Οδηγίας (ΕΕ) 2018/851 του Ευρωπαϊκού
      Κοινοβουλίου και του Συμβουλίου της 30ης Μαΐου 2018.

      Με τον παρόντα σχεδιασμό αναθεωρείται ο σχεδιασμός που είχε εγκριθεί με την Κοινή Υπουργική Απόφαση οικ.62952/5384/2016 (Β’ 4326) ο οποίος είχε χρονικό ορίζοντα το έτος 2020. 

      Εθνικό Σχέδιο Διαχείρισης Επικίνδυνων Αποβλήετων ΕΣΔΕΑ ΚΥΑ-ΥΠΕΝΔΔΑ1242191717-13.11.2024-ΦΕΚ-6412-22.11.2024-τεύχος-Β.pdf
      • 0 απαντήσεις
    • ΥΠΕΝ: Εγκύκλιος προς τις ΥΔΟΜ ώστε να ζητούν αποκλειστικά και περιοριστικά μόνο τα στοιχεία που προβλέπονται από το ισχύον θεσμικό πλαίσιο
      Εγκύκλιο απέστειλε το Υπουργείο Περιβάλλοντος και Ενέργειας προς τις ΥΔΟΜ με θέμα: Σχετικά με την εφαρμογή της εγκυκλίου ΥΠΕΝ/ΓΔΠΟΛ/15047/84/14-3-2018.

      Η εγκύκλιος αναφέρει ότι: με αφορμή την (α) σχετική επιστολή του ΣΑΔΑΣ-ΠΕΑ με την οποία διαπιστώνεται η μη τήρηση της (β) σχετικής εγκυκλίου στην οποία και σας παραπέμπουμε, επισημαίνουμε εκ νέου στο πλαίσιο της χρηστής διοίκησης και προκειμένου να αποφεύγεται ταλαιπωρία μηχανικών και πολιτών ότι, η προαναφερόμενη εγκύκλιος οδηγία Γενικού Διευθυντή Πολεοδομίας του ΥΠΕΝ εξακολουθεί να ισχύει.

      Ειδικότερα, κατά τον έλεγχο της πληρότητας αιτημάτων έκδοσης οικοδομικών αδειών, οι ΥΔΟΜ οφείλουν να ζητούν αποκλειστικά και περιοριστικά, μόνον τα στοιχεία εκείνα (δικαιολογητικά, σχέδια και εγκρίσεις υπηρεσιών, συλλογικών οργάνων ή φορέων) που προβλέπονται από το ισχύον θεσμικό πλαίσιο (νόμοι, π. δ/γματα, Υπουργικές Αποφάσεις) για την κατά περίπτωση περιοχή, ή την εκάστοτε Αποκεντρωμένων Διοικήσεων της Επικράτειας (για την ενημέρωση των ΥΔΟΜ χωρικής τους αρμοδιότητας) χρήση ειδικού κτιρίου. Κατά συνέπεια, για την έκδοση των οικοδομικών αδειών δεν ζητείται η προσκόμιση επιπρόσθετων στοιχείων (όπως αλληλογραφία, εγκρίσεις φορέων) και δεν λαμβάνονται υπόψη απόψεις ή εκτιμήσεις υπηρεσιών, οι οποίες αποκλίνουν του ισχύοντος θεσμικού πλαισίου.
      • 0 απαντήσεις
    • Εγκρίθηκε μέσω WiFi4GR το δωρεάν WiFi σε έντεκα σταθμούς του ΜΕΤΡΟ
      Την έγκριση του Διοικητικού Συμβουλίου για την εγκατάσταση και λειτουργία εξοπλισμού ασύρματης πρόσβασης σε έντεκα σταθμούς του ΜΕΤΡΟ για τουλάχιστον πέντε χρόνια εξασφάλισε την περασμένη εβδομάδα η ΣΤΑΣΥ.

      Το κόστος για την παροχή ηλεκτρικού ρεύματος και παροχής σύνδεσης στο διαδίκτυο, θα βαρύνει την εταιρία και από το ύψος του και τη δυνατότητα κάλυψής του από τη ΣΤΑΣΥ θα εξαρτηθεί και η επέκταση του ασύρματου Ιντερνετ και σε άλλους σταθμούς.

      Οι πρώτοι έντεκα σταθμοί στους οποίους θα λειτουργήσει WiFi έως το τέλος της χρονιάς είναι εκτός από την Ακρόπολη και το Σύνταγμα, οι σταθμοί Μοναστηράκι, Ομόνοια, Πανεπιστήμιο, Πειραιάς, Κορυδαλλός, Χαλάνδρι, Αγιος Δημήτριος, Φιξ και Αγία Μαρίνα. 

      Οι επιβάτες θα μπορούν να συνδέονται άμεσα χωρίς να χρειάζεται κάποια διαδικασία εγγραφής. Στη συνέχεια η διοίκηση της ΣΤΑΣΥ θα μετρήσει το μηνιαίο κόστος λειτουργίας και συντήρησης ώστε να αποφασιστεί η επέκταση του δικτύου και το χρονοδιάγραμμά της.

      Υπενθυμίζεται ότι το έργο έχει ενταχθεί από το υπουργείο Ψηφιακής Διακυβέρνησης στις περιοχές που θα εγκατασταθούν σημεία πρόσβασης στο πλαίσιο του έργου WiFi4GR.

      Το WiFi4GR «Ανάπτυξη Δημόσιων Σημείων Ασύρματης Ευρυζωνικής Πρόσβασης στο Διαδίκτυο» αφορά στην προμήθεια, εγκατάσταση, παραμετροποίηση, σύνδεση και θέση σε λειτουργία σημείων ασύρματης πρόσβασης WiFi (Hotspots) στο Διαδίκτυο σε διάφορες περιοχές πολιτιστικού και τουριστικού ενδιαφέροντος της χώρας, για την κάλυψη, 2.500 περίπου περιοχών ασύρματης – WiFi πρόσβασης σε όλη την επικράτεια. Το σύστημα, το οποίο θα αναπτυχθεί, θα διαθέτει κεντρικό σύστημα παρακολούθησης και διαχείρισης, το οποίο καθιστά δυνατή την παρακολούθηση σε πραγματικό χρόνο όλων των δομικών στοιχείων του δικτύου.
      • 0 απαντήσεις
    • Η σύνδεση του νυχτερινού φωτισμού με το «Τοπικό Εγχώριο Προϊόν» στην Ελλάδα
      Όσοι έχουμε βρεθεί σε νυχτερινή πτήση έχουμε απολαύσει το θέαμα που προσφέρει η επιφάνεια της Γης, όταν τα νυχτερινά φώτα αναδεικνύουν μοτίβα που παραπέμπουν σε έργα τέχνης. Εκτός όμως από το εντυπωσιακό θέαμα, τα νυχτερινά φώτα αποτελούν μια πολύτιμη πηγή πληροφορίας για τις δραστηριότητες του ανθρώπου και την αλληλεπίδρασή του με το περιβάλλον.

      Στο πλαίσιο της εξερεύνησης αυτού του πεδίου, η NASA καταγράφει συστηματικά τον νυχτερινό φωτισμό του πλανήτη μας. Τα τελευταία 10 χρόνια πολύ βελτιωμένες καταγραφές παρέχονται από τον αισθητήρα VIIRS της αποστολής SUOMI.

      «Στο Δημοκρίτειο Πανεπιστήμιο σκεφτήκαμε να ερευνήσουμε τι έχουν να μας πουν τα νυχτερινά φώτα για την πατρίδα μας» λέει στην «Κ» η Αλεξάνδρα Γκεμιτζή, καθηγήτρια στο Τμήμα Μηχανικών Περιβάλλοντος του Δημοκρίτειου Πανεπιστήμιου Θράκης, η οποία ηγήθηκε μιας ενδιαφέρουσας έρευνας στο πλαίσιο των δραστηριοτήτων του Εργαστηρίου Ατμοσφαιρικής Ρύπανσης και Αντιρρυπαντικής Τεχνολογίας Ατμοσφαιρικών Ρύπων.
      • 0 απαντήσεις
    • «Εξοικονομώ 2023»: Ο νέος οδηγός του προγράμματος μετά την 3η τροποποίηση
      Εκδόθηκε σε ΦΕΚ η υπ' αριθμ. ΥΠΕΝ/ΥΔΕΝ/97165/610 ΚΥΑ (ΦΕΚ 5174/Β΄/13.09.2024) που αφορά την 3η τροποποίηση της υπό στοιχεία ΥΠΕΝ/ΥΔΕΝ/55246/807/18.05.2023 κοινής απόφασης των Υπουργών Οικονομικών, Ανάπτυξης και Επενδύσεων και Περιβάλλοντος και Ενέργειας «Προκήρυξη του προγράμματος “Εξοικονομώ 2023”», ως εξής:

      Α. Ο Οδηγός Εφαρμογής Προγράμματος «Εξοικονομώ 2023» και η 1η Τροποποίηση του Παραρτήματος VI που αφορά την Υπεύθυνη Δήλωση σχετικά με τη σώρευση των ενισχύσεων ήσσονος σημασίας (de minimis) βάσει του Κανονισμού (ΕΕ) 2023/2831, ως ακολούθως:

      Τροποποίηση (3η) της υπό στοιχεία ΥΠΕΝ 55246-807 18.05.2023 ΚΥΑ Εξοικονομώ 2023 (ΦΕΚ 5174-Β-13.09.2024).pdf
      • 3 απαντήσεις
×
×
  • Create New...

Σημαντικό

Χρησιμοποιούμε cookies για να βελτιώνουμε το περιεχόμενο του website μας. Μπορείτε να τροποποιήσετε τις ρυθμίσεις των cookie, ή να δώσετε τη συγκατάθεσή σας για την χρήση τους.