Μετάβαση στο περιεχόμενο

Πίνακας Κορυφαίων

  1. ΙΑΣΟΝΑΣ

    ΙΑΣΟΝΑΣ

    Core Members


    • Πόντοι

      4

    • Περιεχόμενα

      17.329


  2. akis73

    akis73

    Συντονιστής


    • Πόντοι

      3

    • Περιεχόμενα

      8.602


  3. nbr

    nbr

    Core Members


    • Πόντοι

      3

    • Περιεχόμενα

      1.718


  4. dimitris GM

    dimitris GM

    Συντονιστής


    • Πόντοι

      2

    • Περιεχόμενα

      26.116


Δημοφιλές Περιεχόμενο

Προβολή περιεχομένου με την υψηλότερη φήμη στις 18/12/2019 σε όλες τις περιοχές

  1. όχι αγαπητέ. Οι υπάλληλοι στις πολεοδομίες ήξεραν τι έκαναν. Απλά όμως δεν ήξερα ότι θα ' ρθουν αυτοί, οι εισπρακτικό κατα τ' άλλα νόμοι, που θα ρυθμίζουν τις "παπαριές" των δικών μας συναδέλφων . Γιατί να φταίνε μόνο οι της πολεοδομίας??? Ο συνάδελφος, που έβγαλε τις άδειες, δεν τα έβλεπε αυτά??? Ξέρουμε αν πλήρωσε ποτέ κάποιος από αυτούς τους καλούς συναδέλφους. Ναι αυτοί ήταν όμως πάντα οι καλοί, γιατί μπορούσαν να σου βγάλουν ακόμη και προσθήκη στο "λευκό πύργο" (όπως μου έλεγε μία αρχιτεκτόνισσα). Υπήρχε υπάλληλος στην πολεοδομία, που η φήμη τον ήθελε να φεύγει από την υπηρεσία μέχρι και ένα κιλό βαρύτερος από τα "τουβλάκια με τα πεντοχίλιαρα" που κουβαλούσε!! Μόνο αν υπήρχαν και βαριές (έστω πειθαρχικές) κυρώσεις και στους επιβλέποντες μηχανικούς θα είχαμε κάποια ελπίδα για βελτίωση της κατάστασης.
    2 points
  2. respect στον @georgegaleos και σε όσους άλλους συναδέλφους ουσιαστικά υποκαθιστούν εθελοντικά τις υπηρεσίες του κράτους όσον αφορά την πληροφόρησή μας.
    2 points
  3. Version X6.2

    81.114 downloads

    Το κείμενο του Ν.4495/2017 με ενσωματωμένες τις μέχρι σήμερα αλλαγές και επικεφαλίδες κατ' άρθρο. Αλλαγές με τον ν.5151/24 (ΦΕΚ 173Α/4.11.2024) Αλλαγές με τον ν.5142/24 (ΦΕΚ 158Α/4.10.2024) Αλλαγές με τον ν.5131/24 (ΦΕΚ 128Α/2.8.2024) Αλλαγές με τον ν.5106/24 (ΦΕΚ 63Α/1.5.2024) Αλλαγές με τον ν.5069/23 (ΦΕΚ 193Α/28.11.2023) Αλλαγές με τον Ν.5037/23 (ΦΕΚ 78Α/28.3.2023) Αλλαγές με τον Ν.5007/22 (ΦΕΚ 241Α/23.12.2022) Αλλαγές με τον Ν.4986/22 (ΦΕΚ 204Α/28.10.2022) Αλλαγές με τον Ν.4964/22 (ΦΕΚ 150Α/30.7.2022) Αλλαγές με τον Ν.4951/22 (ΦΕΚ 129Α/4.7.2022) Αλλαγές με τον Ν.4915/22 (ΦΕΚ 63Α/24.3.2022) Αλλαγές και προσθήκες με την ΥΠΕΝ/ΔΑΟΚΑ/20146/683 (ΦΕΚ 1028Β/4.3.2022) Αλλαγές με τον Ν.4890/22 (ΦΕΚ 23Α/11.2.2022) Αλλαγές με τον Ν.4876/21 (ΦΕΚ 251Α/23.12.2021) Αλλαγές με τον Ν.4864/21 (ΦΕΚ 237Α/2.12.2021) Αλλαγές με τον Ν.4849/21 (ΦΕΚ 207Α/5.11.2021) Προσθήκη με την ΥΠΕΝ/ΔΑΟΚΑ/93311/3679 (ΦΕΚ 4874Β/21.10.2021) Αλλαγές με τον Ν.4843/21 (ΦΕΚ 193Α/20.10.2021) Αλλαγές με τον Ν.4819/21 (ΦΕΚ 129Α/23.7.2021) Αλλαγές με τον Ν.4811/21 (ΦΕΚ 108Α/26.6.2021) Αλλαγές με την ΥΠΕΝ/ΔΑΟΚΑ/39105/1618 (ΦΕΚ 1851Β/7.5.2021) Αλλαγές με τον Ν.4787/21 (ΦΕΚ 44Α/26.3.2021) Αλλαγές με τον Ν.4782/21 (ΦΕΚ 36Α/9.3.2021) Αλλαγές με τον Ν.4764/20 (ΦΕΚ 256Α/23.12.2020) Αλλαγές με τον Ν.4759/20 (ΦΕΚ 245Α/9.12.2020) Αλλαγές με την ΠΝΠ – Covid19 - (ΦΕΚ 157Α/10.8.2020) Αλλαγές με τον Ν.4715/20 (ΦΕΚ 149Α/1.8.2020) Αλλαγές με τον Ν.4710/20 (ΦΕΚ 142Α/23.7.2020) Αλλαγές με την ΥΠΕΝ/ΔΕΣΕΔΠ/43729/460 (ΦΕΚ 1940Β/21.5.2020) Αλλαγές με τον Ν.4685/20 (ΦΕΚ 92Α/7.5.2020) Αλλαγές με την ΠΝΠ – Covid19 - (ΦΕΚ 75Α/30.3.2020) Αλλαγές με τον Ν.4676/20 (ΦΕΚ 67Α/19.3.2020) Αλλαγές με τον Ν.4674/20 (ΦΕΚ 53Α/11.3.2020) Αλλαγές με τον Ν.4647/19 (ΦΕΚ 204Α/16.12.2019) Αλλαγές με τον Ν.4643/19 (ΦΕΚ 193Α/3.12.2019) Αλλαγές με τον Ν.4635/19 (ΦΕΚ 167Α/30.10.2019) Αλλαγές με τον Ν.4613/19 (ΦΕΚ 78Α/24.5.2019) Αλλαγές με τον Ν.4612/19 (ΦΕΚ 77Α/23.5.2019) Αλλαγές με τον Ν.4610/19 (ΦΕΚ 70Α/7.5.2019) Αλλαγές με τον Ν.4602/19 (ΦΕΚ 45Α/9.3.2019) Αλλαγές με τον Ν.4585/18 (ΦΕΚ 216Α/24.12.2018) Αλλαγές με τον Ν.4546/18 (ΦΕΚ 101Α/12.06.2018) Αλλαγές με τον Ν.4513/18 (ΦΕΚ 9Α/2018-23.01.2018) ΕΓΚΥΚΛΙΟΣ 2 – α.π.ΥΠΕΝ/ΔΑΟΚΑ/49581/2075 – 31/05/2019 ΣΥΝΗΜΜΕΝΕΣ οι μέχρι σήμερα σχετικές αποφάσεις ΥΠΕΝ : ΥΠΕΝ/ΔΑΟΚΑ/57930/2029-7.6.2022 - Κατηγορίες των κατασκευών ή εγκαταστάσεων, για τις οποίες δεν απαιτείται άδεια δόμησης εντός χερσαίας ζώνης λιμένος. ΥΠΕΝ/ΔΕΣΕΔΠ/125377/1667-31.12.2021 - Καθορισμός του αντικειμένου ελέγχου εντοπισμού και επιβολής κυρώσεων αυθαιρέτων κατασκευών κατ’ εφαρμογή του άρθρου 86 του ν.4759/2020 ΥΠΕΝ/ΔΕΣΕΔΠ/125378/1668-31.12.2021 - Καθορισμός του αντικειμένου ελέγχου των δηλώσεων αυθαιρέτων κατασκευών ή χρήσεων κατά τον δειγματοληπτικό έλεγχο δηλώσεων αυθαιρέτων, κατ’ εξουσιοδότηση του άρθρου 86 του ν.4759/2020 ΥΠΕΝ/∆ΑΟΚΑ/63637/2230–21.06.2022 - Ερμηνεία διαδικασίας εφαρμογής του άρθρου 117 του ν.4495/2017 (167Α΄) ΥΠΕΝ/∆ΑΟΚΑ/72311/2992–28.07.2021 - Προέγκριση οικοδομικών αδειών, εγκρίσεις φορέων και κατηγορίες έκδοσης αδειών μετά την ισχύ του ν.4759/2020 ΥΠΕΝ/∆ΑΟΚΑ/61939/2576–25.06.2021 - Οδηγίες για την εφαρμογή του άρθρου 116 του ν.4495/17, όπως ισχύει ΥΠΕΝ/∆ΑΟΚΑ/113130/3420–24.11.2020 - Κατασκευές και εγκαταστάσεις στους δημόσιους κοινόχρηστους χώρους για τις οποίες δεν απαιτείται οικοδομική άδεια. ΥΠΕΝ/ΔΑΟΚΑ/43266/1174-13.05.2020 - Εργασίες για τις οποίες απαιτείται Έγκριση Εργασιών Δόμησης Μικρής Κλίμακας (ΕΕΔΜΚ) και απαιτούμενα δικαιολογητικά για την χορήγησή της (ενημερωμένη έως 24.3.2022) ΥΠΕΝ/ΔΕΣΕΔΠ/73705/670–22.10.2018 - Λειτουργία, τήρηση, επικαιροποίηση και περαιτέρω ανάπτυξη του πληροφοριακού συστήματος "Ηλεκτρονική Πολεοδομία" ΥΠΕΝ/ΥΠΡΓ/48123/6983–31.7.2018 - Διαδικασίες ηλεκτρονικής υποβολής αδειών (ενημερωμένη έως 20.5.2021) ΥΠΕΝ/ΔΑΟΚΑ/19409/1507–11.5.2018 - Εφαρμογή της παρ. η του άρθ. 99 του ν.4495/2017 «Έλεγχος και προστασία του Δομημένου Περιβάλλοντος και άλλες διατάξεις» ΥΠΕΝ/ΔΑΟΚΑ/27454/2631–14.11.2017-Διαδικασίες ηλεκτρονικής υποβολής δικαιολογητικών, κατάθεσης ειδικού προστίμου Σε μορφή word (για το γραφείο) + σε μορφή pdf (για κινητό ή tablet)
    1 point
  4. 22.436 downloads

    Εντυπα ΙΚΑ για Εγκριση Εργασιών Μικρής Κλίμακας (ΕΕΜΚ). 1) Πρόσθεσα ένα ακόμα αρχείο "8.Τεχνική Εκθεση I.K.A" που μου έστειλε ο φίλος vagelis_lam
    1 point
  5. "μαζι με το αρνί"???? σορρυ, αλλά ή ερώτηση ηταν "πειρασμός" και ομολογω οτι..."ενεδωσα"...
    1 point
  6. ευχαριστώ πολύ για το χρόνο σου και τα μηνύματά σου.
    1 point
  7. Σε ευχαριστώ πολύ για την επισήμανση. Είμαι πολύ διστακτικός να αναλάβω κάτι στο οποίο δεν νιώθω άνετα. Η σκέψη είναι να το αναλάβουμε μαζί με άλλον συνάδελφο με τον οποίο συνεργαζόμαστε αρκετά χρόνια. Η σκέψη ήρθε γιατί ούτως ή άλλως οι επιβλέψεις που κάνουμε είναι πολύ τακτικές και συχνές με αποτέλεσμα να είμαστε διαρκώς σχεδόν στο εργοτάξιο. Σκεφτήκαμε λοιπόν να κάνουμε αυτό το βήμα σε αυτό έργο και να πληρωθούμε τουλάχιστον για αυτόν το παραπάνω χρόνο που έτσι κι αλλιώς δαπανάμε επί τόπου. Όμως διαβάζω αυτό που γράφεις προσεκτικά και εκτιμώ την επισήμανση.
    1 point
  8. Δεν είναι τόσο "απλά" τα πράγματα! Αν δεν το έχεις ξανακάνει επιτυχημένα, κατά την ταπεινή μου γνώμη, να μην το προσπαθήσεις ούτε τώρα.... Μια λύση θα ήταν η συνεργασία (άμεση ή έμμεση) με κάποιον άλλο συνάδελφό σου, που έχει ασχοληθεί περισσότερο με το συγκεκριμένο... Δυστυχώς εγώ δεν μπορώ να επεκταθώ με περισσότερες λεπτομέρειες δημοσίως.... Ελπίζω άλλοι συνάδελφοι ν' ανταποκριθούν....
    1 point
  9. Από 8% έως και 12% επί του συνολικού προϋπολογισμού του έργου (για τέτοιου μεγέθους έργο). Αυτό κατά τη γνώμη μου αποτελεί το "βασικό κανόνα" της συνεργασίας. Συνεκτιμώνται βεβαίως προσθετικά ή αφαιρετικά όλες οι λοιπές "ιδιαιτερότητες" τόσο του έργου, όσο και του ιδιοκτήτη....
    1 point
  10. Ευχαριστώ για τις απαντήσεις σας, έχω ήδη απευθυνθεί σε πολιτικό μηχανικό, δίνοντάς του όλα τα σχέδια από την πολεοδομία, και τις παλιές άδειες, ώστε να τα ελέγξει καταρχήν από το πρόγραμμα του υπολογιστή και να με συμβουλεύσει. ΥΓ: Δεν σκόπευα ούτε να χτίσω χωρίς άδεια ούτε να διακινδυνεύσω οτιδήποτε (προφανώς και δεν θα επαναπαυόμουν στην παλιά άδεια ψάχνοντας παραθυράκια), και ασφαλώς ούτε να εμπιστευτώ "προκατατζή" χωρίς άδεια από έμπιστο πολιτικό μηχανικό (δεν θα ανέθετα καν την έκδοση άδειας σε εταιρεία προκάτ, για αυτόν ακριβώς τον λόγο). Είχα (λανθασμένα) στο μυαλό μου την στατική μελέτη ως κάτι "έξτρα" πέραν της έκδοσης νέας οικοδομικής άδειας, ενώ τελικά κατάλαβα ότι η πρώτη συμπεριλαμβάνεται στην δεύτερη. Απλά ήθελα να πάρω κάποιες παραπάνω γνώμες, και να ξεκαθαρίσω το θέμα του δομοστατικού μηχανικού. Ανάλογα με την απάντηση που θα μου δώσει ο μηχανικός τώρα, θα αποφασίσω αν αξίζει να ξεκινήσω εργασίες.
    1 point
  11. Ααααα και να μην ξεχνιόμαστε ... άρχισε το ΤΕΕ να στέλνει στα mail και τις συνδρομές για το 2020 !!!!
    1 point
  12. 1. Σαφώς απαιτείται νέα μελέτη, και όχι μόνο στατική, όλες οι μελέτες που θα συνοδεύουν την νέα άδεια δόμησης. Σε ότι αφορά την περίπτωση που πιθανώς να είστε "καλυμένοι" γραφειοκρατικά από την στατική μελέτη του 65, σας παραπέμπω στην παραπάνω φράση του @ΙΑΣΟΝΑΣ με έντονα γράμματα.... 2. το κόστος δεν μπορεί να εκτιμηθεί μέσα από αυτό το φόρουμ. Θα απευθυνθείτε σε μηχανικούς της αγοράς. Παρατήρηση: Οι πολιτικοί μηχανικοί έχουν πλήρη δικαιώματα "δομοστατικού" μηχανικού. Απλά υπάρχουν πολιτικοί μηχανικοί στην αγορά που δεν αναλαμβάνουν στατικές μελέτες και έχει επικρατήσει οι μηχανικοί που κάνουν μόνο στατικά να λέγονται "στατικοί" ή "δομοστατικοί". Επίσης, "δομοστατικοί" μηχανικοί αναγράφονται επίσημα πτυχιούχοι του εξωτερικού οι οποίοι έχουν ΜΟΝΟ αυτή την ιδιότητα (δεν μπορούν πχ να εκπονήσουν μελέτες υδραυλικών, συγκοινωνιακών έργων κλπ) Συμπέρασμα: Θα πάτε σε ένα πολιτικό μηχανικό ή αρχιτέκτονα μηχανικό (που θα συνεργάζεται με πολ.μηχ.) της εμπιστοσύνης σας και θα συζητήσετε τα πάντα, από στάθμη επιτελεστικότητας μέχρι κόστος των μελετών
    1 point
  13. Από τη διαδικασία έγινε αποδεκτό το διανυσματικό αρχείο με το σχετικό μήνυμα. Δεν προχώρησε όμως η υποβολή. Επομένως δεν εκδόθηκε Κ.Η.Δ. Ο νέος συνάδελφος θα ξεκινήσει τη διαδικασία από την αρχή. Κανέναν νομικό ή τεχνικό κώλυμα δεν υπάρχει. Ακόμη και σε περίπτωση που για κάποιο λόγο διαπιστωθεί μια λανθασμένη καταχώρηση και έχει εκδοθεί ΚΗΔ, τότε δεν το δίνουμε αλλά ξεκινάμε πάλι την διαδικασία από την αρχή με νέα υποβολή.
    1 point
  14. Πολλές απο τις τελευταίες μελέτες Π.Ε. έγιναν στο σύστημα ΕΓΣΑ87 και πολλές από αυτές κυρώθηκαν κανονικά. Εδώ στην Β. Ελλάδα, για παράδειγμα, Όλο το πακέτο των μελετών που δόθηκαν γύρο απο την Καλλικράτεια , έγιναν σε ΕΓΣΑ και απ' αυτές μάλιστα η Σωζόπολη κυρώθηκε. (μπορώ να αναφέρω φυσικά κι' άλλες). Αν λοιπόν οι συν/νες προέρχονται από μία τέτοια μελέτη θεωρώ είναι αξιόπιστη η πληροφορία. Πρέπει, νομίζω , να ανατρέξεις στην μελέτη. Αν συντάχτηκε σε UTM3 και το σύστημα σου δίνει ΕΓΣΑ....(?)... Εγώ πάντως, αν έπρεπε να κάνω εκεί κάποια δουλειά, θα έκανα την δική μου έρευνα και τους δικού μου υπολογισμούς.
    1 point
  15. Όχι παιδιά, μετά του 93 είμαι...Και το ποσό είναι αυτό ακριβώς, 694€ για τους λόγους που υπέθεσε πολύ σωστά παραπάνω ο @georgegaleos. Δεν είχα κάνει αίτηση υπαγωγής σε άλλη κατηγορία, οπότε αυτήν τη φορά μου ήρθε ουσιαστικά διπλάσιο από τα προηγούμενα αναδρομικά. 😞 Καλά Χριστούγεννα σε όλους πάντως, για να μην ξεχνιόμαστε!!!
    1 point
  16. Η προηγούμενη συζήτηση δεν απαντά (αμέσως κι ευθέως) στο αν μπορείς να δώσεις βεβαίωση ή όχι. Κι απλώς κατέθεσα τη γνώμη μου ότι, δεν μπορείς! Για να βρεις δε την απάντηση στο ερώτημα που θέτεις, σκέψου: 1. Ποιοί άλλοι έχουν πρόσβαση σε αυτόν; 2. Ποιός εν δυνάμει κάνει χρήση αυτού; P.S. Τα συμβόλαια δεν μπορούν προκαταβολικά και με μαγικό τρόπο να προβλέψουν τις μελλοντικές αυθαιρεσίες των ιδιοκτητών κ.λπ.
    1 point
  17. Εγω επειδη δεν εβλεπα οφειλη στο site του ΤΣΜΕΔΕ, πήγα απο τα γραφεία. Η οφειλες αναδρομικών, μου είπαν, πως αφορα τους παλαιους ασφαλισμένους (μαλλον εννοουσε τους προ 1993). Δεν ξερω αν σε αυτους εντασσεται η yiota79. Βεβαια, εμενα ΔΕΝ ΕΙΧΑΝ ΠΕΡΑΣΜΕΝΟ το γεγονός οτι ειχα εξοφλήσει τα αναδρομιακα του Β 2012......Και το συστημα μου εβγαζε οφειλη την οποία εν τέλει βρήκε η υπάλληλος με καποιον τρόπο στον υπολογιστή, οτι οντως τα ειχα πληρώσει. Οποτε παρε και καταλαβε...... Μαλλον με μπέρδεψαν με Αγιο Βασίλη που θα τους έδινα εξτρα καμια 300αρια €.....
    1 point
  18. Εγώ και άδεια να μην χρειάζονταν (που χρειάζεται) και νέα μελέτη να μην απαιτούνταν (που απαιτείται) και με άλλο "τύπο - τρόπο" να το κατασκεύαζα και "λάθρα" ακόμα να το έφτιαχνα κ.λπ. τα παιδιά μου δεν θα τα έβαζα μέσα να κοιμούνται!!!! Είναι πάρα πολλά τα χρήματα που πρέπει κάποιος να δώσει τώρα για να καταστήσει αυτό το κτίριο αφενός μεν "στατικά επαρκές" με νέο extra όροφο, αφετέρου να του δώσει "ζωή" για άλλα 60 χρόνια ακόμα....
    1 point
  19. σωστα όσον αφορα το "2", ο "αερας"εχει σχεση με νομιμη αδεια οχι με αυθαιρετα [εκτος εαν εχεις υπολοιπα δομησης και το πας με νομιμοποιηση] Για αυθαιρεσιες στην "ταρατσα" βλεπεις τις αποκλειστικες χρησεις ή το εκ κατασκευης ή το 51% [το οποιο οσονουπω καταργειται] ας περιμενουμε την τελικη διατυπωση στην τροπολογια 90/4, στο αρθρο 1 παρ. 8 που αφορα το 98 παρ. 9 https://www.hellenicparliament.gr/Nomothetiko-Ergo/Anazitisi-Nomothetikou-Ergou?law_id=8d13cab2-ec12-49f6-855f-ab060179396f
    1 point
  20. Ναι σε σχέση με το μήκος της κάθε πλευράς. Το 2% το γράφει πάνω στη βεβαίωση του 4495 (ότι δεν υπολογίζονται αποκλίσεις διαστάσεων μέχρι 2%) Το 5% είναι η περίπτωση ιειε της κατηγορίας 3
    1 point
  21. ΠΔ/3-9-83 (ΦΕΚ-394/Δ/8-9-83) Τρόπος έκδοσης οικοδομικών αδειών και έλεγχος των ανεγειρομένων οικοδομών. παρ. 4 άρθρ. 6: 4. Δεν απαιτείται αναθεώρηση της άδειας στις πιο κάτω περιπτώσεις: α) Για εσωτερικές τροποποιήσεις που δεν αλλάζουν τη χρήση του κτιρίου. β) Για τοπικής σημασίας μεταβολές του φέροντος οργανισμού του κτιρίου. γ) Για μεταβολή του μήκους των διαστάσεων του οικοπέδου μέχρι 5%. δ) Αναθεώρηση δεν απαιτείται για μεταβολή των διαστάσεων του κτιρίου 2% και μέχρι 0,10 μ. κατ'ανώτατο όριο. Στις περιπτώσεις αυτές υποχρεούται ο ενδιαφερόμενος πριν από την εκτέλεση των σχετικών εργασιών να ενημερώσει την υπηρεσία.
    1 point
This leaderboard is set to Athens/GMT+02:00
  • Επιλεγμένα Άρθρα

    • Εγκρίθηκε τo αναθεωρημένο Εθνικό Σχέδιο Διαχείρισης Επικίνδυνων Αποβλήτων (ΕΣΔΕΑ)
      Εγκρίθηκε τo αναθεωρημένο Εθνικό Σχέδιο Διαχείρισης Επικίνδυνων Αποβλήτων (ΕΣΔΕΑ) με την δημοσίευση στο ΦΕΚ 6412/Β'/22.11.2024 της υπ' αριθμ. ΥΠΕΝ/ΔΔΑ/124219/1717 ΚΥΑ με θέμα: Έγκριση αναθεωρημένου Εθνικού Σχεδίου Διαχείρισης Επικίνδυνων Αποβλήτων (ΕΣΔΕΑ).

      To αναθεωρημένο Εθνικό Σχέδιο Διαχείρισης Επικίνδυνων Αποβλήτων (ΕΣΔΕΑ) συνιστά ένα Ειδικό Σχέδιο Διαχείρισης για τα Επικίνδυνα Απόβλητα που παράγονται στη χώρα, το οποίο απαιτείται σύμφωνα με τα άρθρα 54 και 55 του ν. 4819/2021 (Α’ 129), δεδομένου ότι τα απόβλητα αυτά, λόγω της ποιοτικής και ποσοτικής σύστασής τους, καθώς και των εξειδικευμένων εγκαταστάσεων που απαιτούνται για τη διαχείρισή τους, χρήζουν ειδικότερης συνολικής αντιμετώπισης.

      Στόχος του σχεδιασμού είναι η μείωση τόσο της ποσότητας των παραγόμενων επικίνδυνων αποβλήτων όσο και της επικινδυνότητάς τους και η συνακόλουθη προστασία του περιβάλλοντος και της δημόσιας υγείας, σε συμμόρφωση με τους σχετικούς όρους και προϋποθέσεις της εθνικής και ενωσιακής νομοθεσίας και με εφαρμογή των βέλτιστων
      διαθέσιμων τεχνικών, οι οποίες θα πρέπει πλέον να ενσωματώνουν ευθέως τις πρακτικές της κυκλικής οικονομίας.

      Ο σχεδιασμός περιλαμβάνει όλες τις προβλέψεις του άρθρου 28 της Οδηγίας 2008/98/ΕΚ, καλύπτοντας ταυτόχρονα όλες τις νέες υποχρεώσεις και όλα τα νέα στοιχεία που εισήχθησαν στο άρθρο αυτό μέσω της Οδηγίας (ΕΕ) 2018/851 του Ευρωπαϊκού
      Κοινοβουλίου και του Συμβουλίου της 30ης Μαΐου 2018.

      Με τον παρόντα σχεδιασμό αναθεωρείται ο σχεδιασμός που είχε εγκριθεί με την Κοινή Υπουργική Απόφαση οικ.62952/5384/2016 (Β’ 4326) ο οποίος είχε χρονικό ορίζοντα το έτος 2020. 

      Εθνικό Σχέδιο Διαχείρισης Επικίνδυνων Αποβλήετων ΕΣΔΕΑ ΚΥΑ-ΥΠΕΝΔΔΑ1242191717-13.11.2024-ΦΕΚ-6412-22.11.2024-τεύχος-Β.pdf
      • 0 απαντήσεις
    • ΥΠΕΝ: Εγκύκλιος προς τις ΥΔΟΜ ώστε να ζητούν αποκλειστικά και περιοριστικά μόνο τα στοιχεία που προβλέπονται από το ισχύον θεσμικό πλαίσιο
      Εγκύκλιο απέστειλε το Υπουργείο Περιβάλλοντος και Ενέργειας προς τις ΥΔΟΜ με θέμα: Σχετικά με την εφαρμογή της εγκυκλίου ΥΠΕΝ/ΓΔΠΟΛ/15047/84/14-3-2018.

      Η εγκύκλιος αναφέρει ότι: με αφορμή την (α) σχετική επιστολή του ΣΑΔΑΣ-ΠΕΑ με την οποία διαπιστώνεται η μη τήρηση της (β) σχετικής εγκυκλίου στην οποία και σας παραπέμπουμε, επισημαίνουμε εκ νέου στο πλαίσιο της χρηστής διοίκησης και προκειμένου να αποφεύγεται ταλαιπωρία μηχανικών και πολιτών ότι, η προαναφερόμενη εγκύκλιος οδηγία Γενικού Διευθυντή Πολεοδομίας του ΥΠΕΝ εξακολουθεί να ισχύει.

      Ειδικότερα, κατά τον έλεγχο της πληρότητας αιτημάτων έκδοσης οικοδομικών αδειών, οι ΥΔΟΜ οφείλουν να ζητούν αποκλειστικά και περιοριστικά, μόνον τα στοιχεία εκείνα (δικαιολογητικά, σχέδια και εγκρίσεις υπηρεσιών, συλλογικών οργάνων ή φορέων) που προβλέπονται από το ισχύον θεσμικό πλαίσιο (νόμοι, π. δ/γματα, Υπουργικές Αποφάσεις) για την κατά περίπτωση περιοχή, ή την εκάστοτε Αποκεντρωμένων Διοικήσεων της Επικράτειας (για την ενημέρωση των ΥΔΟΜ χωρικής τους αρμοδιότητας) χρήση ειδικού κτιρίου. Κατά συνέπεια, για την έκδοση των οικοδομικών αδειών δεν ζητείται η προσκόμιση επιπρόσθετων στοιχείων (όπως αλληλογραφία, εγκρίσεις φορέων) και δεν λαμβάνονται υπόψη απόψεις ή εκτιμήσεις υπηρεσιών, οι οποίες αποκλίνουν του ισχύοντος θεσμικού πλαισίου.
      • 0 απαντήσεις
    • Εγκρίθηκε μέσω WiFi4GR το δωρεάν WiFi σε έντεκα σταθμούς του ΜΕΤΡΟ
      Την έγκριση του Διοικητικού Συμβουλίου για την εγκατάσταση και λειτουργία εξοπλισμού ασύρματης πρόσβασης σε έντεκα σταθμούς του ΜΕΤΡΟ για τουλάχιστον πέντε χρόνια εξασφάλισε την περασμένη εβδομάδα η ΣΤΑΣΥ.

      Το κόστος για την παροχή ηλεκτρικού ρεύματος και παροχής σύνδεσης στο διαδίκτυο, θα βαρύνει την εταιρία και από το ύψος του και τη δυνατότητα κάλυψής του από τη ΣΤΑΣΥ θα εξαρτηθεί και η επέκταση του ασύρματου Ιντερνετ και σε άλλους σταθμούς.

      Οι πρώτοι έντεκα σταθμοί στους οποίους θα λειτουργήσει WiFi έως το τέλος της χρονιάς είναι εκτός από την Ακρόπολη και το Σύνταγμα, οι σταθμοί Μοναστηράκι, Ομόνοια, Πανεπιστήμιο, Πειραιάς, Κορυδαλλός, Χαλάνδρι, Αγιος Δημήτριος, Φιξ και Αγία Μαρίνα. 

      Οι επιβάτες θα μπορούν να συνδέονται άμεσα χωρίς να χρειάζεται κάποια διαδικασία εγγραφής. Στη συνέχεια η διοίκηση της ΣΤΑΣΥ θα μετρήσει το μηνιαίο κόστος λειτουργίας και συντήρησης ώστε να αποφασιστεί η επέκταση του δικτύου και το χρονοδιάγραμμά της.

      Υπενθυμίζεται ότι το έργο έχει ενταχθεί από το υπουργείο Ψηφιακής Διακυβέρνησης στις περιοχές που θα εγκατασταθούν σημεία πρόσβασης στο πλαίσιο του έργου WiFi4GR.

      Το WiFi4GR «Ανάπτυξη Δημόσιων Σημείων Ασύρματης Ευρυζωνικής Πρόσβασης στο Διαδίκτυο» αφορά στην προμήθεια, εγκατάσταση, παραμετροποίηση, σύνδεση και θέση σε λειτουργία σημείων ασύρματης πρόσβασης WiFi (Hotspots) στο Διαδίκτυο σε διάφορες περιοχές πολιτιστικού και τουριστικού ενδιαφέροντος της χώρας, για την κάλυψη, 2.500 περίπου περιοχών ασύρματης – WiFi πρόσβασης σε όλη την επικράτεια. Το σύστημα, το οποίο θα αναπτυχθεί, θα διαθέτει κεντρικό σύστημα παρακολούθησης και διαχείρισης, το οποίο καθιστά δυνατή την παρακολούθηση σε πραγματικό χρόνο όλων των δομικών στοιχείων του δικτύου.
      • 0 απαντήσεις
    • Η σύνδεση του νυχτερινού φωτισμού με το «Τοπικό Εγχώριο Προϊόν» στην Ελλάδα
      Όσοι έχουμε βρεθεί σε νυχτερινή πτήση έχουμε απολαύσει το θέαμα που προσφέρει η επιφάνεια της Γης, όταν τα νυχτερινά φώτα αναδεικνύουν μοτίβα που παραπέμπουν σε έργα τέχνης. Εκτός όμως από το εντυπωσιακό θέαμα, τα νυχτερινά φώτα αποτελούν μια πολύτιμη πηγή πληροφορίας για τις δραστηριότητες του ανθρώπου και την αλληλεπίδρασή του με το περιβάλλον.

      Στο πλαίσιο της εξερεύνησης αυτού του πεδίου, η NASA καταγράφει συστηματικά τον νυχτερινό φωτισμό του πλανήτη μας. Τα τελευταία 10 χρόνια πολύ βελτιωμένες καταγραφές παρέχονται από τον αισθητήρα VIIRS της αποστολής SUOMI.

      «Στο Δημοκρίτειο Πανεπιστήμιο σκεφτήκαμε να ερευνήσουμε τι έχουν να μας πουν τα νυχτερινά φώτα για την πατρίδα μας» λέει στην «Κ» η Αλεξάνδρα Γκεμιτζή, καθηγήτρια στο Τμήμα Μηχανικών Περιβάλλοντος του Δημοκρίτειου Πανεπιστήμιου Θράκης, η οποία ηγήθηκε μιας ενδιαφέρουσας έρευνας στο πλαίσιο των δραστηριοτήτων του Εργαστηρίου Ατμοσφαιρικής Ρύπανσης και Αντιρρυπαντικής Τεχνολογίας Ατμοσφαιρικών Ρύπων.
      • 0 απαντήσεις
    • «Εξοικονομώ 2023»: Ο νέος οδηγός του προγράμματος μετά την 3η τροποποίηση
      Εκδόθηκε σε ΦΕΚ η υπ' αριθμ. ΥΠΕΝ/ΥΔΕΝ/97165/610 ΚΥΑ (ΦΕΚ 5174/Β΄/13.09.2024) που αφορά την 3η τροποποίηση της υπό στοιχεία ΥΠΕΝ/ΥΔΕΝ/55246/807/18.05.2023 κοινής απόφασης των Υπουργών Οικονομικών, Ανάπτυξης και Επενδύσεων και Περιβάλλοντος και Ενέργειας «Προκήρυξη του προγράμματος “Εξοικονομώ 2023”», ως εξής:

      Α. Ο Οδηγός Εφαρμογής Προγράμματος «Εξοικονομώ 2023» και η 1η Τροποποίηση του Παραρτήματος VI που αφορά την Υπεύθυνη Δήλωση σχετικά με τη σώρευση των ενισχύσεων ήσσονος σημασίας (de minimis) βάσει του Κανονισμού (ΕΕ) 2023/2831, ως ακολούθως:

      Τροποποίηση (3η) της υπό στοιχεία ΥΠΕΝ 55246-807 18.05.2023 ΚΥΑ Εξοικονομώ 2023 (ΦΕΚ 5174-Β-13.09.2024).pdf
      • 3 απαντήσεις
×
×
  • Create New...

Σημαντικό

Χρησιμοποιούμε cookies για να βελτιώνουμε το περιεχόμενο του website μας. Μπορείτε να τροποποιήσετε τις ρυθμίσεις των cookie, ή να δώσετε τη συγκατάθεσή σας για την χρήση τους.