Μετάβαση στο περιεχόμενο

Πίνακας Κορυφαίων

  1. akis73

    akis73

    Συντονιστής


    • Πόντοι

      6

    • Περιεχόμενα

      8.602


  2. kan62

    kan62

    Core Members


    • Πόντοι

      5

    • Περιεχόμενα

      4.566


  3. dimitris GM

    dimitris GM

    Συντονιστής


    • Πόντοι

      5

    • Περιεχόμενα

      26.116


  4. tetris

    tetris

    Core Members


    • Πόντοι

      3

    • Περιεχόμενα

      6.780


Δημοφιλές Περιεχόμενο

Προβολή περιεχομένου με την υψηλότερη φήμη στις 23/12/2019 σε όλες τις περιοχές

  1. τελευταια εξελιξη Σε ό,τι αφορά το θέμα των δηλώσεων των κενών και μη ηλεκτροδοτούμενων ακινήτων, επί του οποίου υπάρχει συναίνεση της ΚΕΔΕ να δοθεί παράταση, ο κ. Θεοδωρικάκος διαβεβαίωσε τον κ. Παραδιά, ότι η οριστική λύση που θα επιλεγεί αποσυνδέεται από την προθεσμία της 31ης Δεκεμβρίου 2019 και θα ανακοινωθεί τις προσεχείς ημέρες. πηγη https://www.b2green.gr/el/post/76085/erchetai-lysi-gia-ta-kena-mi-ilektrodotoumena-akinita
    2 points
  2. Version X6.2

    81.114 downloads

    Το κείμενο του Ν.4495/2017 με ενσωματωμένες τις μέχρι σήμερα αλλαγές και επικεφαλίδες κατ' άρθρο. Αλλαγές με τον ν.5151/24 (ΦΕΚ 173Α/4.11.2024) Αλλαγές με τον ν.5142/24 (ΦΕΚ 158Α/4.10.2024) Αλλαγές με τον ν.5131/24 (ΦΕΚ 128Α/2.8.2024) Αλλαγές με τον ν.5106/24 (ΦΕΚ 63Α/1.5.2024) Αλλαγές με τον ν.5069/23 (ΦΕΚ 193Α/28.11.2023) Αλλαγές με τον Ν.5037/23 (ΦΕΚ 78Α/28.3.2023) Αλλαγές με τον Ν.5007/22 (ΦΕΚ 241Α/23.12.2022) Αλλαγές με τον Ν.4986/22 (ΦΕΚ 204Α/28.10.2022) Αλλαγές με τον Ν.4964/22 (ΦΕΚ 150Α/30.7.2022) Αλλαγές με τον Ν.4951/22 (ΦΕΚ 129Α/4.7.2022) Αλλαγές με τον Ν.4915/22 (ΦΕΚ 63Α/24.3.2022) Αλλαγές και προσθήκες με την ΥΠΕΝ/ΔΑΟΚΑ/20146/683 (ΦΕΚ 1028Β/4.3.2022) Αλλαγές με τον Ν.4890/22 (ΦΕΚ 23Α/11.2.2022) Αλλαγές με τον Ν.4876/21 (ΦΕΚ 251Α/23.12.2021) Αλλαγές με τον Ν.4864/21 (ΦΕΚ 237Α/2.12.2021) Αλλαγές με τον Ν.4849/21 (ΦΕΚ 207Α/5.11.2021) Προσθήκη με την ΥΠΕΝ/ΔΑΟΚΑ/93311/3679 (ΦΕΚ 4874Β/21.10.2021) Αλλαγές με τον Ν.4843/21 (ΦΕΚ 193Α/20.10.2021) Αλλαγές με τον Ν.4819/21 (ΦΕΚ 129Α/23.7.2021) Αλλαγές με τον Ν.4811/21 (ΦΕΚ 108Α/26.6.2021) Αλλαγές με την ΥΠΕΝ/ΔΑΟΚΑ/39105/1618 (ΦΕΚ 1851Β/7.5.2021) Αλλαγές με τον Ν.4787/21 (ΦΕΚ 44Α/26.3.2021) Αλλαγές με τον Ν.4782/21 (ΦΕΚ 36Α/9.3.2021) Αλλαγές με τον Ν.4764/20 (ΦΕΚ 256Α/23.12.2020) Αλλαγές με τον Ν.4759/20 (ΦΕΚ 245Α/9.12.2020) Αλλαγές με την ΠΝΠ – Covid19 - (ΦΕΚ 157Α/10.8.2020) Αλλαγές με τον Ν.4715/20 (ΦΕΚ 149Α/1.8.2020) Αλλαγές με τον Ν.4710/20 (ΦΕΚ 142Α/23.7.2020) Αλλαγές με την ΥΠΕΝ/ΔΕΣΕΔΠ/43729/460 (ΦΕΚ 1940Β/21.5.2020) Αλλαγές με τον Ν.4685/20 (ΦΕΚ 92Α/7.5.2020) Αλλαγές με την ΠΝΠ – Covid19 - (ΦΕΚ 75Α/30.3.2020) Αλλαγές με τον Ν.4676/20 (ΦΕΚ 67Α/19.3.2020) Αλλαγές με τον Ν.4674/20 (ΦΕΚ 53Α/11.3.2020) Αλλαγές με τον Ν.4647/19 (ΦΕΚ 204Α/16.12.2019) Αλλαγές με τον Ν.4643/19 (ΦΕΚ 193Α/3.12.2019) Αλλαγές με τον Ν.4635/19 (ΦΕΚ 167Α/30.10.2019) Αλλαγές με τον Ν.4613/19 (ΦΕΚ 78Α/24.5.2019) Αλλαγές με τον Ν.4612/19 (ΦΕΚ 77Α/23.5.2019) Αλλαγές με τον Ν.4610/19 (ΦΕΚ 70Α/7.5.2019) Αλλαγές με τον Ν.4602/19 (ΦΕΚ 45Α/9.3.2019) Αλλαγές με τον Ν.4585/18 (ΦΕΚ 216Α/24.12.2018) Αλλαγές με τον Ν.4546/18 (ΦΕΚ 101Α/12.06.2018) Αλλαγές με τον Ν.4513/18 (ΦΕΚ 9Α/2018-23.01.2018) ΕΓΚΥΚΛΙΟΣ 2 – α.π.ΥΠΕΝ/ΔΑΟΚΑ/49581/2075 – 31/05/2019 ΣΥΝΗΜΜΕΝΕΣ οι μέχρι σήμερα σχετικές αποφάσεις ΥΠΕΝ : ΥΠΕΝ/ΔΑΟΚΑ/57930/2029-7.6.2022 - Κατηγορίες των κατασκευών ή εγκαταστάσεων, για τις οποίες δεν απαιτείται άδεια δόμησης εντός χερσαίας ζώνης λιμένος. ΥΠΕΝ/ΔΕΣΕΔΠ/125377/1667-31.12.2021 - Καθορισμός του αντικειμένου ελέγχου εντοπισμού και επιβολής κυρώσεων αυθαιρέτων κατασκευών κατ’ εφαρμογή του άρθρου 86 του ν.4759/2020 ΥΠΕΝ/ΔΕΣΕΔΠ/125378/1668-31.12.2021 - Καθορισμός του αντικειμένου ελέγχου των δηλώσεων αυθαιρέτων κατασκευών ή χρήσεων κατά τον δειγματοληπτικό έλεγχο δηλώσεων αυθαιρέτων, κατ’ εξουσιοδότηση του άρθρου 86 του ν.4759/2020 ΥΠΕΝ/∆ΑΟΚΑ/63637/2230–21.06.2022 - Ερμηνεία διαδικασίας εφαρμογής του άρθρου 117 του ν.4495/2017 (167Α΄) ΥΠΕΝ/∆ΑΟΚΑ/72311/2992–28.07.2021 - Προέγκριση οικοδομικών αδειών, εγκρίσεις φορέων και κατηγορίες έκδοσης αδειών μετά την ισχύ του ν.4759/2020 ΥΠΕΝ/∆ΑΟΚΑ/61939/2576–25.06.2021 - Οδηγίες για την εφαρμογή του άρθρου 116 του ν.4495/17, όπως ισχύει ΥΠΕΝ/∆ΑΟΚΑ/113130/3420–24.11.2020 - Κατασκευές και εγκαταστάσεις στους δημόσιους κοινόχρηστους χώρους για τις οποίες δεν απαιτείται οικοδομική άδεια. ΥΠΕΝ/ΔΑΟΚΑ/43266/1174-13.05.2020 - Εργασίες για τις οποίες απαιτείται Έγκριση Εργασιών Δόμησης Μικρής Κλίμακας (ΕΕΔΜΚ) και απαιτούμενα δικαιολογητικά για την χορήγησή της (ενημερωμένη έως 24.3.2022) ΥΠΕΝ/ΔΕΣΕΔΠ/73705/670–22.10.2018 - Λειτουργία, τήρηση, επικαιροποίηση και περαιτέρω ανάπτυξη του πληροφοριακού συστήματος "Ηλεκτρονική Πολεοδομία" ΥΠΕΝ/ΥΠΡΓ/48123/6983–31.7.2018 - Διαδικασίες ηλεκτρονικής υποβολής αδειών (ενημερωμένη έως 20.5.2021) ΥΠΕΝ/ΔΑΟΚΑ/19409/1507–11.5.2018 - Εφαρμογή της παρ. η του άρθ. 99 του ν.4495/2017 «Έλεγχος και προστασία του Δομημένου Περιβάλλοντος και άλλες διατάξεις» ΥΠΕΝ/ΔΑΟΚΑ/27454/2631–14.11.2017-Διαδικασίες ηλεκτρονικής υποβολής δικαιολογητικών, κατάθεσης ειδικού προστίμου Σε μορφή word (για το γραφείο) + σε μορφή pdf (για κινητό ή tablet)
    1 point
  3. Version μετά τον ΝΟΚ ...

    102.084 downloads

    Η ΠΕΡΑΙΤΕΡΩ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ ΤΗΣ ΚΩΔΙΚΟΠΟΙΗΣΗΣ ΑΝΑΣΤΕΛΛΕΤΑΙ (Η έκδοση 17 παραμένει στα αρχεία για ιστορικούς λόγους ως παλαιότερη έκδοση) ΑΙΤΙΑ Ο ΑΡΙΣΤΟΤΕΛΗΣ - Ρητορική (1375b) - “οὐδὲν διαφέρει ἢ μὴ κεῖσθαι ἢ μὴ χρῆσθαι” "δεν υπάρχει καμιά διαφορά ανάμεσα στο να μην υπάρχει ένας νόμος και στο να μην εφαρμόζεται" Το κείμενο του Ν.4067 (ΝΟΚ) με ενσωματωμένες τις Τεχνικές Οδηγίες εφαρμογής του και επικεφαλίδες κατ' άρθρο. Αλλαγές με τον ν.5106/24 (ΦΕΚ 63Α/1.5.2024)[ 1] [ 1]Αλλαγές και Προσθήκες με τον ν.5106/24 (ΦΕΚ 63Α/1.5.2024) : - άρθρο 11, παρ.6.λδ - άρθρο 14, παρ.1, 2, 4 - άρθρο 16, παρ.3 - άρθρο 17, παρ.2, 4, 6, 8 - άρθρο 18, παρ.3 - άρθρο 21, παρ.1 - άρθρο 25 - άρθρο 26, παρ.4, 5 - άρθρο 26Α - άρθρο 27, παρ.2, 8 - άρθρο 27Α Αλλαγές με τον ν.5069/23 (ΦΕΚ 193Α/28.11.2023) Αλλαγές με τον ν.5037/23 (ΦΕΚ 78Α/28.3.2023) Αλλαγές με τον ν.5007/22 (ΦΕΚ 241Α/23.12.2022) Αλλαγές με τον ν.4964/22 (ΦΕΚ 150Α/30.7.2022) Αλλαγές με τον ν.4933/22 (ΦΕΚ 99Α/20.5.2022) Αλλαγές με τον ν.4876/21 (ΦΕΚ 251Α/23.12.2021) Αλλαγές με τον ν.4821/21 (ΦΕΚ 134Α/31.7.2021) Αλλαγές με τον ν.4819/21 (ΦΕΚ 129Α/23.7.2021) Αλλαγές με τον ν.4782/21 (ΦΕΚ 36Α/9.3.2021) Αλλαγές με τον ν.4759/20 (ΦΕΚ 245Α/9.12.2020) Αλλαγές με τον ν.4726/20 (ΦΕΚ 181Α/18.9.2020) Αλλαγές με τον ν.4685/20 (ΦΕΚ 92Α/7.5.2020) Αλλαγές με την ΠΝΠ – Covid19 - (ΦΕΚ 75Α/30.3.2020) Αλλαγές με τον ν.4663/20 (ΦΕΚ 30Α/12.2.2020) Αλλαγές με τον ν.4643/19 (ΦΕΚ 193Α/3.12.2019) Αλλαγές με τον ν.4635/19 (ΦΕΚ 167Α/30.10.2019) Αλλαγές με τον ν.4605/19 (ΦΕΚ 52Α/1.4.2019) Αλλαγές με τον ν.4602/19 (ΦΕΚ 45Α/9.3.2019) Αλλαγές με τον ν.4546/18 (ΦΕΚ 101Α/12.6.2018) Αλλαγές με τον ν.4513/18 (ΦΕΚ 9Α/23.1.2018) Αλλαγές με τον ν.4495/17 (ΦΕΚ 167Α/3.11.2017) Αλλαγές με τον ν.4467/17 (ΦΕΚ 56Α/13.4.2017) Αλλαγές με τον ν.4414/16 (ΦΕΚ 149Α/9.8.2016) Αλλαγές με τον ν.4342/15 (ΦΕΚ 143Α/9.11.2015) Αλλαγές με τον ν.4315/14 (ΦΕΚ 269Α/24.12.2014) Αλλαγές με τον ν.4280/14 (ΦΕΚ 159Α/8.8.2014) Αλλαγές με τον ν.4258/14 (ΦΕΚ 94Α/14.4.2014) [Η «ορφανή» παρ.32 του άρθρου 20 του ν.4258/14 τοποθετήθηκε στο τέλος του άρθρου 23] Αλλαγές μέχρι και τη δημοσίευση του ν.4178/13 (ΦΕΚ 174Α/8.8.2013) Σχετικά αποσπάσματα από τις Τεχνικές Οδηγίες ΝΟΚ (απόφαση 63234/19.12.2012) Σχόλια – Προφανείς διορθώσεις Επισημάνσεις – Τονισμοί ΣΥΝΤΟΜΟΓΡΑΦΙΕΣ : (ΕΚΤ > ισχύει EKTός σχεδίου) και (ΟΙΚ > ισχύει εντός OIKισμού) Σε μορφή word (για το γραφείο) + σε μορφή pdf (για κινητό ή tablet)
    1 point
  4. Επαγγελματικά δικαιώματα μηχανικών: Πρόστιμο από το ΣτΕ στο Υπουργείο Παιδείας https://www.b2green.gr/el/post/76050/epangelmatika-dikaiomata-michanikon-prostimo-apo-to-ste-sto-ypourgeio-paideias
    1 point
  5. Faethon Πέραν αυτού, που λες που και εγώ πρότεινα, για την Αθήνα (ανάλογα με το που βρίσκεται το ακίνητο) πιθανά να ισχύει και αυτό του ΝΟΚ "αν προϋπήρχε της έγκρισης του σχεδίου πόλης και συγχρόνως οποιουδήποτε κανονισμού δόμησης στην περιοχή προ της δημοσίευσης του προεδρικού διατάγματος της 23.10.1928 για τις εκτός σχεδίου δόμησης περιοχές και προ της δημοσίευσης του Ν.Δ. της 16.8.1923 για τις εντός σχεδίου περιοχές"
    1 point
  6. επίσης τις απαντήσεις τις δίνουμε εντός αγωνιστικού χώρου όχι κρυπτόμενοι
    1 point
  7. άλλα λόγια ν' αγαπιόμαστε.....
    1 point
  8. αυτό (σε συνδυασμό με την ανωτέρω φωτο), σημαίνει ότι θα πάρει την ομάδα και θα την πάει πάει στο Κινέζικο πρωτάθλημα? Με το καλό....
    1 point
  9. ΛΙΒΑΔΙ ΣΕΡΙΦΟΥ Οριοθέτηση: Απόφ 8588/18.12.1986 ΦΕΚ 1373Δ/1986
    1 point
  10. Occultist οι επιβλέψεις υπολογίζονται με τις τιμές που ισχύουν την ημέρα της πληρωμής ... και πληρώνονται σύφωνα με το ιδιωτικό συμφωνητικό. (οπότε ο παλιός επιβλέποντας θα καταθέσει στην πολεοδομία την απόδειξή του, το ΦΕΜ, το ιδιωτικό συμφωνητικό και το τεύχος αμοιβών του ΤΕΕ) Οι μελέτες υπολιγίζονται με τις τιμές που ισχύουν την ημέρα υποβολής της αίτησης (αρ. πρωτ.) για άδεια
    1 point
  11. Eγω παντως δεν το βρισκω λογικο να μπαινουν ιδιωτες εδω μεσα και να κανουν ερωτησεις σαν μηχανικοι , και μαλιστα να τις χρησιμοποιουν(τις απαντησεις) εις βαρος του ηδη υπαρχοντος μηχανικου τους....Ρωτανε και μετα νομιζουν οτι τα εμαθαν ολα και κανουν και υποδειξεις στους μηχανικους εκει εξω....
    1 point
  12. Επιμένω και νομίζω ότι αν αντικαταστήσετε τη λέξη "προσθήκη" με τη λέξη "αναθεώρηση" στον τίτλο του θέματος, θα σας λυθούν και όλα τα θέματα. Η μεταρρύθμιση μιας pilotis με αναθεώρηση της υπάρχουσας άδειας δεν είναι προσθήκη. Αναθεωρείται η υπάρχουσα άδεια και προκύπτει μεγαλύτερος ΣΔ (ή και μικρότερος αν αφαιρεθεί υπάρχον κλιμακοστάσιο). Τα ελάχιστα ύψη χώρου κύριας χρήσης είναι 2,65 μ. μετά τον ΝΟΚ, 2,40 μ. πριν από τον ΝΟΚ και μέχρι το 1955 και 2,20 μ. πριν το 1955, ανάλογα με το πότε τα κτήρια διαμορφώνονται ή διαμορφώθηκαν στον χρόνο (όπως πολύ σωστά χρησιμοποιεί αυτή τη λέξη και ο Κτιριοδομικός). Ακριβώς στην έννοια της διαμόρφωσης του κτηρίου (σκελετού) στηρίζεται και η ισχύς των προϋφιστάμενων διατάξεων (δικαίωμα) για την αναθεώρηση άδειας μετά τη λήξη της.
    1 point
  13. Μην φτάνουμε σε ακραία απόλυτα συμπεράσματα ... Προσθήκες κτηρίων είναι μόνο οι κατ' επέκταση και καθ' ύψος. Τα λοιπά είναι μεταρρυθμίσεις νομίμως υφισταμένων κτηρίων. Ο περιορισμός για το ύψος είναι : "Οι χώροι κύριας χρήσης έχουν για τα κτίρια που κατασκευάζονται μετά την έναρξη ισχύος του παρόντος ελεύθερο ύψος τουλάχιστον 2,65 μ.". Για τα νομίμως υφιστάμενα κτήρια λοιπόν ή τα τμήματά τους είπαμε παραπάνω τι ισχύει. Δεν φαντάζομαι κανείς μας να αρνηθεί την επέκταση καταστήματος σε προς κατάργηση pilotis ή να μην δώσει στο νέο κατάστημα βεβαίωση κύριας χρήσης ...
    1 point
  14. Πρέπει να βγάλεις άδεια εγκαταστάτη από την δ/νση βιομηχανίας της περιοχής σου για να μπορείς να υπογράψεις ΥΔΕ
    1 point
  15. Το απόσπασμα της εγκυκλίου που παραθέτετε σχολιάζει το : "Διατάξεις του παρόντος νόμου που αφορούν στην κατασκευή στοιχείων που ορίζονται με τον παρόντα νόμο και δεν είχαν οριστεί κατά το χρόνο κατασκευής του υφιστάμενου κτίσματος" Καλησπέρα φίλε Didonis, αποδεκτό είναι εντός του όγκου του νομίμως υφιστάμενου κτηρίου. Δεν αφορά όμως αυτό τις προσθήκες καθ' ύψος ή κατ' επέκταση, περιπτώσεις που αναφέρονται παρακάτω. Αλλιώς δεν θα μπορούσαμε ποτέ να καταργήσουμε ή να νομιμοποιήσουμε έναν ΗΧ νομίμως υφιστάμενου ... Οι pilotis ανέκαθεν είχαν προδιαγραφή ύψους κύριου χώρου.
    1 point
  16. ΕΧΕΙΣ ΔΙΚΑΙΩΜΑ ΥΠΟΓΡΑΦΗΣ ΕΝΝΟΕΙΤΕ ΚΑΙ ΕΦΟΣΟΝ ΑΝΑΦΕΡΕΙΣ ΤΕΕ ΔΕΝ ΧΡΕΙΑΖΕΤΑΙ ΝΑ ΠΕΡΑΣΕΙ ΑΠΟ ΚΑΠΟΙΟ ΑΛΛΟ ΣΩΜΑΤΕΙΟ Η ΦΟΡΕΑ Η ΥΠΟΓΡΑΦΗ ΣΟΥ.ΕΚΤΟΣ ΑΠΟ ΤΗΝ ΥΠΕΥΘΥΝΗ ΔΗΛΩΣΗ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΥΠΟΒΑΛΛΕΙΣ ΑΛΛΑ 4 ΕΓΓΡΑΦΑ (ΠΡΩΤΟΚΟΛΛΟ ΕΛΕΓΧΟΥ,ΕΚΘΕΣΗ ΠΑΡΑΔΟΣΗΣ ,ΚΑΤΟΨΗ ΚΑΙ ΜΟΝΟΓΡΑΜΙΚΟ ΣΧΕΔΙΟ ΤΗΣ ΕΓΚΑΤΑΣΤΑΣΗΣ).ΕΠΙΣΗΣ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΕΧΕΙΣ ΣΤΗ ΚΑΤΟΧΗ ΣΟΥ ΚΑΠΟΙΟ ΟΡΓΑΝΟ Η ΜΠΟΡΕΙΣ ΝΑ ΑΠΕΥΘΥΝΘΕΙΣ ΣΕ ΚΑΠΟΙΟΝ ΕΓΚΑΤΑΣΤΑΤΗ ΝΑ ΣΟΥ ΚΑΝΕΙ ΤΙΣ ΑΠΑΡΑΙΤΗΤΕΣ ΜΕΤΡΗΣΕΙΣ ΠΟΥ ΤIΣ ΠΕΡΝΑΣ ΜΕΤΑ ΣΤΑ ΕΓΓΡΑΦΑ. ΑΝ Η ΕΓΚΑΤΑΣΤΑΣΗ ΕΙΝΑΙ ΠΡΙΝ ΤΟ 2004 ΤΟ ΠΡΩΤΟΚΟΛΛΟ ΠΟΥ ΥΠΟΓΡΑΦΕΙΣ ΕΙΝΑΙ ΚΑΤΑ ΚΕΗΕ ΑΛΛΙΩΣ KATA HD). Έκθεση παράδοσης.pdf Πρωτόκολλο Ελέγχου κατά ΚΕΗΕ.pdf ΠΡΩΤΟΚΟΛΛΟ HD.pdf ΝΕΟ ΕΝΤΥΠΟ ΥΔΕ.pdf
    1 point
  17. μόλις ειδα ότι η συζητηση επεκτεινεται και σε β' σελιδα, ειχα γραψει κατι του ppanag μολις τελειωσε η πρώτη σελίδα, αλλά τώρα βλέπω ότι έχει επεκταθεί πολύ οποτε σβυνω το σχολιο μου
    1 point
  18. εμενα δεν μου έχει ξανασυμβεί , η έγκριση μέλους γίνεται άμεσα. Επικοινωνήστε με το "προβληματικό" μέλος να τον ενημερώσετε για την ορθή διαδικασία, μπορεί να μην έχει καταλάβει κάτι και να εμφανίζεται το πρόβλημα...Που και που να καθαρίζει και τα cookies, στις περιπτώσεις που κολλάει το σύστημα, βοηθάει αρκετά (βλ. και οδηγίες ΤΕΕ για το upload)
    1 point
  19. Συγχώνεψη θεμάτων - miltos καλησπέρα σε όλους ανοίγω αυτό το θέμα για να εκφράσω την αγανάκτηση μου για κάποιους δήθεν συνάδελφους που καταστρέφουν το επάγγελμα μας!όλοι θα έχετε ακουστά όλες αυτές τις εταιρείες παροχής ηλεκτρισμού που έχουν ξεφυτρώσει σαν μανιτάρια κ έχουν βάλει ένα σωρό καταστήματα ως συνεργάτες για να πείσουν τον κόσμο κ τους πελάτες τους να αλλάξουν πάροχο. λοιπόν όλος τυχαία έπεσα σε κάποιες συζητήσεις που κάνανε κάποια στελέχη από αυτά τα καταστήματα που είχανε βρει κάποιους ηλεκτρολόγους μηχανικούς κ έβγαζαν Υ.Δ.Ε με το τσουβάλι για 30-40 ευρό για να μπορούν να δελεάσουν τον πελάτη κ να μην του φανεί ακριβή η αλλαγή σύνδεσης κ αλλάξει γνώμη καθώς τα περισσότερα σπίτια είναι παλιά κ έχουν λήξει τα πιστοποιητικά!!πρότειναν κ συγκεκριμένα να είναι ηλεκτρολόγος μηχανικός αυτός που θα βγάλει την υδε για τον λόγο του ότι δεν πάει για θεώρηση στο σωματείο κ έτσι τα δίνουν ποιο φθηνά(ξαναγράφω 30 ευρό)καταλαβαίνετε τι Υ.Δ.Ε είναι αυτή!!κ η ερώτηση μου είναι!!εμείς που έχουμε δώσει μια περιουσία σε όργανα κ εργαλεία για να είμαστε άξιοι κ υπεύθυνοι απέναντι στην άδεια που κατέχουμε τι ρόλο βαράμε;;ποίος θα μας προστατέψει από όλο αυτό ;;πως θα επιβιώσουμε όταν αυτά τα φαινόμενα τα ακούς καθημερινά;;πρέπει να γίνουμε κ εμείς σάν κ αυτούς κ να δίνουμε τις υδε από το γραφείο χωρίς να μας νοιάζει αν χτυπήσει κανέναν το ρεύμα;;
    1 point
  20. Εγκρίθηκε. Σε ευχαριστούμε για την προσφορά σου.
    1 point
  21. Να πω και εγώ την γνώμη μου επειδη έχω ασχοληθεί με το συγκεκριμένο θέμα. Σύμφωνα με τις οδηγίες της Κτηματολόγιο Α.Ε. : Η αποδεκτή απόκλιση εμβαδού των γεωτεμαχίων αυξάνει κατά τρόπο ανάλογο με το εμβαδόν και την περίμετρό τους. Η «αποδεκτή απόκλιση του εμβαδού» για κάθε γεωτεμάχιο υπολογίζεται από τον τύπο: Α= [(√Ε + 2Uo)² − Ε] x Π/Πτ και ειδικότερα: α) Υπολογίζεται η πλευρά τετραγώνου σχήματος εμβαδού ίσου με το εμβαδόν (Ε) του γεωτεμαχίου του οποίου ζητείται η ανοχή, όπως αυτό έχει καταχωρηθεί στην κτηματολογική βάση. Το τετράγωνο αυτό που ορίζεται «ανηγμένο τετράγωνο» έχει πλευρά √Ε. β) Το τετράγωνο αυτό προσαυξάνεται με επιμήκυνση των πλευρών του κατά μέγεθος Uo, όπως αυτό ορίζεται στο Κεφάλαιο 7, παράγραφος 3.6. των «Τεχνικών Προδιαγραφών Μελετών Κτηματογράφησης για την δημιουργία Εθνικού Κτηματολογίου», οι οποίες εγκρίθηκαν με την υπ’ αριθμ. 425/09.01/17.7.2007 απόφαση του Δ.Σ. του Ο.Κ.Χ.Ε. (ΦΕΚ τ. Β΄, 1275/24.7.2007, όπως αναδημοσιεύτηκε στο ΦΕΚ τ. Β΄, 1443/9.8.2007) και αναθεωρήθηκαν με την υπ΄αρ. 460/03/12.6.2008 απόφαση του Δ.Σ. του Ο.Κ.Χ.Ε. (ΦΕΚ τ. Β΄, 1156/24.6.2008).Το νέο αυτό τετράγωνο ορίζεται ως «διευρυμένο ανηγμένο τετράγωνο» Ειδικότερα για τις αστικές περιοχές (κλίμακα σύνταξης 1:1000) Uo = 0.50 μ. και για τις αγροτικές περιοχές (κλίμακα σύνταξης 1:5000) Uo = 2.00 μ. Το εμβαδόν του νέου τετραγώνου που προκύπτει είναι Ετ = (√Ε + 2Uo)² . Η τιμή της «αποδεκτής απόκλισης» Α του εμβαδού του γεωτεμαχίου υπολογίζεται με την διαφορά Ετ μείον Ε επί τον λόγο Π/Πτ, όπου Π είναι η περίμετρος του γεωτεμαχίου σύμφωνα το διάγραμμα της κτηματολογικής βάσης και Πτ η περίμετρος του «ανηγμένου τετραγώνου» δηλαδή Πτ= 4√Ε. Η ανωτέρω υπολογιζόμενη τιμή της «αποδεκτής απόκλισης» του εμβαδού δεν μπορεί να υπερβαίνει κατά ποσοστό 10% το εμβαδόν του γεωτεμαχίου, όπως αυτό έχει καταμετρηθεί και συμπεριληφθεί στην κτηματολογική βάση. Θα σου έδινα την συμβουλή σε περιπτώσεις ακινήτων όπου εμπλέκονται με το εθνικό κτηματολόγιο να επεμβένει η κρίση σου για την ποσότητα των ομόρων που θα εμπλέξεις. όσον αφορά τον υπολογισμό της ανοχής έχω φτιάξει ένα πρόγραμμα το οποίο υπάρχει στο site, αν και θα σε συμβούλευα για κάθε ακίνητο να ρωτάς στο αντίστοιχο κτηματολογικό γραφείο. Έτσι και αλλιώς λόγω επαγγέλματος επισκέψεις θα κάνεις.. Σημαντικό tip: Τα εμβαδα που θα συγκρίνεις (αποτύπωσης και κτηματολογίου) θα πρέπει να αναφέρονται στην ίδια προβολή και ελλειψοειδές.
    1 point
  22. Αρκετές επιλύσεις και κατασκευές. Το δεύτερο που ρωτάς να το ερευνήσεις μόνος σου (σύμφωνα με τις γνώσεις που πιστοποιεί ο τίτλος σου) όπως συνηθίζεις να λές κι εσύ.
    -1 points
  23. μογγολοταταρακια θα τα πουμε αργοτερα ....τωρα εχουμε τεραστιο προβλημα, στην νοτια κρητη οι ανεμοι χαλανε θερμοκηπια .....κ ξεριζωνουν ελαιοδενδρα ....
    -1 points
This leaderboard is set to Athens/GMT+02:00
  • Επιλεγμένα Άρθρα

    • Εγκρίθηκε τo αναθεωρημένο Εθνικό Σχέδιο Διαχείρισης Επικίνδυνων Αποβλήτων (ΕΣΔΕΑ)
      Εγκρίθηκε τo αναθεωρημένο Εθνικό Σχέδιο Διαχείρισης Επικίνδυνων Αποβλήτων (ΕΣΔΕΑ) με την δημοσίευση στο ΦΕΚ 6412/Β'/22.11.2024 της υπ' αριθμ. ΥΠΕΝ/ΔΔΑ/124219/1717 ΚΥΑ με θέμα: Έγκριση αναθεωρημένου Εθνικού Σχεδίου Διαχείρισης Επικίνδυνων Αποβλήτων (ΕΣΔΕΑ).

      To αναθεωρημένο Εθνικό Σχέδιο Διαχείρισης Επικίνδυνων Αποβλήτων (ΕΣΔΕΑ) συνιστά ένα Ειδικό Σχέδιο Διαχείρισης για τα Επικίνδυνα Απόβλητα που παράγονται στη χώρα, το οποίο απαιτείται σύμφωνα με τα άρθρα 54 και 55 του ν. 4819/2021 (Α’ 129), δεδομένου ότι τα απόβλητα αυτά, λόγω της ποιοτικής και ποσοτικής σύστασής τους, καθώς και των εξειδικευμένων εγκαταστάσεων που απαιτούνται για τη διαχείρισή τους, χρήζουν ειδικότερης συνολικής αντιμετώπισης.

      Στόχος του σχεδιασμού είναι η μείωση τόσο της ποσότητας των παραγόμενων επικίνδυνων αποβλήτων όσο και της επικινδυνότητάς τους και η συνακόλουθη προστασία του περιβάλλοντος και της δημόσιας υγείας, σε συμμόρφωση με τους σχετικούς όρους και προϋποθέσεις της εθνικής και ενωσιακής νομοθεσίας και με εφαρμογή των βέλτιστων
      διαθέσιμων τεχνικών, οι οποίες θα πρέπει πλέον να ενσωματώνουν ευθέως τις πρακτικές της κυκλικής οικονομίας.

      Ο σχεδιασμός περιλαμβάνει όλες τις προβλέψεις του άρθρου 28 της Οδηγίας 2008/98/ΕΚ, καλύπτοντας ταυτόχρονα όλες τις νέες υποχρεώσεις και όλα τα νέα στοιχεία που εισήχθησαν στο άρθρο αυτό μέσω της Οδηγίας (ΕΕ) 2018/851 του Ευρωπαϊκού
      Κοινοβουλίου και του Συμβουλίου της 30ης Μαΐου 2018.

      Με τον παρόντα σχεδιασμό αναθεωρείται ο σχεδιασμός που είχε εγκριθεί με την Κοινή Υπουργική Απόφαση οικ.62952/5384/2016 (Β’ 4326) ο οποίος είχε χρονικό ορίζοντα το έτος 2020. 

      Εθνικό Σχέδιο Διαχείρισης Επικίνδυνων Αποβλήετων ΕΣΔΕΑ ΚΥΑ-ΥΠΕΝΔΔΑ1242191717-13.11.2024-ΦΕΚ-6412-22.11.2024-τεύχος-Β.pdf
      • 0 απαντήσεις
    • ΥΠΕΝ: Εγκύκλιος προς τις ΥΔΟΜ ώστε να ζητούν αποκλειστικά και περιοριστικά μόνο τα στοιχεία που προβλέπονται από το ισχύον θεσμικό πλαίσιο
      Εγκύκλιο απέστειλε το Υπουργείο Περιβάλλοντος και Ενέργειας προς τις ΥΔΟΜ με θέμα: Σχετικά με την εφαρμογή της εγκυκλίου ΥΠΕΝ/ΓΔΠΟΛ/15047/84/14-3-2018.

      Η εγκύκλιος αναφέρει ότι: με αφορμή την (α) σχετική επιστολή του ΣΑΔΑΣ-ΠΕΑ με την οποία διαπιστώνεται η μη τήρηση της (β) σχετικής εγκυκλίου στην οποία και σας παραπέμπουμε, επισημαίνουμε εκ νέου στο πλαίσιο της χρηστής διοίκησης και προκειμένου να αποφεύγεται ταλαιπωρία μηχανικών και πολιτών ότι, η προαναφερόμενη εγκύκλιος οδηγία Γενικού Διευθυντή Πολεοδομίας του ΥΠΕΝ εξακολουθεί να ισχύει.

      Ειδικότερα, κατά τον έλεγχο της πληρότητας αιτημάτων έκδοσης οικοδομικών αδειών, οι ΥΔΟΜ οφείλουν να ζητούν αποκλειστικά και περιοριστικά, μόνον τα στοιχεία εκείνα (δικαιολογητικά, σχέδια και εγκρίσεις υπηρεσιών, συλλογικών οργάνων ή φορέων) που προβλέπονται από το ισχύον θεσμικό πλαίσιο (νόμοι, π. δ/γματα, Υπουργικές Αποφάσεις) για την κατά περίπτωση περιοχή, ή την εκάστοτε Αποκεντρωμένων Διοικήσεων της Επικράτειας (για την ενημέρωση των ΥΔΟΜ χωρικής τους αρμοδιότητας) χρήση ειδικού κτιρίου. Κατά συνέπεια, για την έκδοση των οικοδομικών αδειών δεν ζητείται η προσκόμιση επιπρόσθετων στοιχείων (όπως αλληλογραφία, εγκρίσεις φορέων) και δεν λαμβάνονται υπόψη απόψεις ή εκτιμήσεις υπηρεσιών, οι οποίες αποκλίνουν του ισχύοντος θεσμικού πλαισίου.
      • 0 απαντήσεις
    • Εγκρίθηκε μέσω WiFi4GR το δωρεάν WiFi σε έντεκα σταθμούς του ΜΕΤΡΟ
      Την έγκριση του Διοικητικού Συμβουλίου για την εγκατάσταση και λειτουργία εξοπλισμού ασύρματης πρόσβασης σε έντεκα σταθμούς του ΜΕΤΡΟ για τουλάχιστον πέντε χρόνια εξασφάλισε την περασμένη εβδομάδα η ΣΤΑΣΥ.

      Το κόστος για την παροχή ηλεκτρικού ρεύματος και παροχής σύνδεσης στο διαδίκτυο, θα βαρύνει την εταιρία και από το ύψος του και τη δυνατότητα κάλυψής του από τη ΣΤΑΣΥ θα εξαρτηθεί και η επέκταση του ασύρματου Ιντερνετ και σε άλλους σταθμούς.

      Οι πρώτοι έντεκα σταθμοί στους οποίους θα λειτουργήσει WiFi έως το τέλος της χρονιάς είναι εκτός από την Ακρόπολη και το Σύνταγμα, οι σταθμοί Μοναστηράκι, Ομόνοια, Πανεπιστήμιο, Πειραιάς, Κορυδαλλός, Χαλάνδρι, Αγιος Δημήτριος, Φιξ και Αγία Μαρίνα. 

      Οι επιβάτες θα μπορούν να συνδέονται άμεσα χωρίς να χρειάζεται κάποια διαδικασία εγγραφής. Στη συνέχεια η διοίκηση της ΣΤΑΣΥ θα μετρήσει το μηνιαίο κόστος λειτουργίας και συντήρησης ώστε να αποφασιστεί η επέκταση του δικτύου και το χρονοδιάγραμμά της.

      Υπενθυμίζεται ότι το έργο έχει ενταχθεί από το υπουργείο Ψηφιακής Διακυβέρνησης στις περιοχές που θα εγκατασταθούν σημεία πρόσβασης στο πλαίσιο του έργου WiFi4GR.

      Το WiFi4GR «Ανάπτυξη Δημόσιων Σημείων Ασύρματης Ευρυζωνικής Πρόσβασης στο Διαδίκτυο» αφορά στην προμήθεια, εγκατάσταση, παραμετροποίηση, σύνδεση και θέση σε λειτουργία σημείων ασύρματης πρόσβασης WiFi (Hotspots) στο Διαδίκτυο σε διάφορες περιοχές πολιτιστικού και τουριστικού ενδιαφέροντος της χώρας, για την κάλυψη, 2.500 περίπου περιοχών ασύρματης – WiFi πρόσβασης σε όλη την επικράτεια. Το σύστημα, το οποίο θα αναπτυχθεί, θα διαθέτει κεντρικό σύστημα παρακολούθησης και διαχείρισης, το οποίο καθιστά δυνατή την παρακολούθηση σε πραγματικό χρόνο όλων των δομικών στοιχείων του δικτύου.
      • 0 απαντήσεις
    • Η σύνδεση του νυχτερινού φωτισμού με το «Τοπικό Εγχώριο Προϊόν» στην Ελλάδα
      Όσοι έχουμε βρεθεί σε νυχτερινή πτήση έχουμε απολαύσει το θέαμα που προσφέρει η επιφάνεια της Γης, όταν τα νυχτερινά φώτα αναδεικνύουν μοτίβα που παραπέμπουν σε έργα τέχνης. Εκτός όμως από το εντυπωσιακό θέαμα, τα νυχτερινά φώτα αποτελούν μια πολύτιμη πηγή πληροφορίας για τις δραστηριότητες του ανθρώπου και την αλληλεπίδρασή του με το περιβάλλον.

      Στο πλαίσιο της εξερεύνησης αυτού του πεδίου, η NASA καταγράφει συστηματικά τον νυχτερινό φωτισμό του πλανήτη μας. Τα τελευταία 10 χρόνια πολύ βελτιωμένες καταγραφές παρέχονται από τον αισθητήρα VIIRS της αποστολής SUOMI.

      «Στο Δημοκρίτειο Πανεπιστήμιο σκεφτήκαμε να ερευνήσουμε τι έχουν να μας πουν τα νυχτερινά φώτα για την πατρίδα μας» λέει στην «Κ» η Αλεξάνδρα Γκεμιτζή, καθηγήτρια στο Τμήμα Μηχανικών Περιβάλλοντος του Δημοκρίτειου Πανεπιστήμιου Θράκης, η οποία ηγήθηκε μιας ενδιαφέρουσας έρευνας στο πλαίσιο των δραστηριοτήτων του Εργαστηρίου Ατμοσφαιρικής Ρύπανσης και Αντιρρυπαντικής Τεχνολογίας Ατμοσφαιρικών Ρύπων.
      • 0 απαντήσεις
    • «Εξοικονομώ 2023»: Ο νέος οδηγός του προγράμματος μετά την 3η τροποποίηση
      Εκδόθηκε σε ΦΕΚ η υπ' αριθμ. ΥΠΕΝ/ΥΔΕΝ/97165/610 ΚΥΑ (ΦΕΚ 5174/Β΄/13.09.2024) που αφορά την 3η τροποποίηση της υπό στοιχεία ΥΠΕΝ/ΥΔΕΝ/55246/807/18.05.2023 κοινής απόφασης των Υπουργών Οικονομικών, Ανάπτυξης και Επενδύσεων και Περιβάλλοντος και Ενέργειας «Προκήρυξη του προγράμματος “Εξοικονομώ 2023”», ως εξής:

      Α. Ο Οδηγός Εφαρμογής Προγράμματος «Εξοικονομώ 2023» και η 1η Τροποποίηση του Παραρτήματος VI που αφορά την Υπεύθυνη Δήλωση σχετικά με τη σώρευση των ενισχύσεων ήσσονος σημασίας (de minimis) βάσει του Κανονισμού (ΕΕ) 2023/2831, ως ακολούθως:

      Τροποποίηση (3η) της υπό στοιχεία ΥΠΕΝ 55246-807 18.05.2023 ΚΥΑ Εξοικονομώ 2023 (ΦΕΚ 5174-Β-13.09.2024).pdf
      • 3 απαντήσεις
×
×
  • Create New...

Σημαντικό

Χρησιμοποιούμε cookies για να βελτιώνουμε το περιεχόμενο του website μας. Μπορείτε να τροποποιήσετε τις ρυθμίσεις των cookie, ή να δώσετε τη συγκατάθεσή σας για την χρήση τους.