Μετάβαση στο περιεχόμενο

Πίνακας Κορυφαίων

  1. georgegaleos

    georgegaleos

    Core Members


    • Πόντοι

      4

    • Περιεχόμενα

      6.350


  2. BAS

    BAS

    Core Members


    • Πόντοι

      4

    • Περιεχόμενα

      3.572


  3. kan62

    kan62

    Core Members


    • Πόντοι

      2

    • Περιεχόμενα

      4.566


  4. tetris

    tetris

    Core Members


    • Πόντοι

      2

    • Περιεχόμενα

      6.780


Δημοφιλές Περιεχόμενο

Προβολή περιεχομένου με την υψηλότερη φήμη στις 07/01/2020 σε όλες τις περιοχές

  1. Version X6.2

    81.113 downloads

    Το κείμενο του Ν.4495/2017 με ενσωματωμένες τις μέχρι σήμερα αλλαγές και επικεφαλίδες κατ' άρθρο. Αλλαγές με τον ν.5151/24 (ΦΕΚ 173Α/4.11.2024) Αλλαγές με τον ν.5142/24 (ΦΕΚ 158Α/4.10.2024) Αλλαγές με τον ν.5131/24 (ΦΕΚ 128Α/2.8.2024) Αλλαγές με τον ν.5106/24 (ΦΕΚ 63Α/1.5.2024) Αλλαγές με τον ν.5069/23 (ΦΕΚ 193Α/28.11.2023) Αλλαγές με τον Ν.5037/23 (ΦΕΚ 78Α/28.3.2023) Αλλαγές με τον Ν.5007/22 (ΦΕΚ 241Α/23.12.2022) Αλλαγές με τον Ν.4986/22 (ΦΕΚ 204Α/28.10.2022) Αλλαγές με τον Ν.4964/22 (ΦΕΚ 150Α/30.7.2022) Αλλαγές με τον Ν.4951/22 (ΦΕΚ 129Α/4.7.2022) Αλλαγές με τον Ν.4915/22 (ΦΕΚ 63Α/24.3.2022) Αλλαγές και προσθήκες με την ΥΠΕΝ/ΔΑΟΚΑ/20146/683 (ΦΕΚ 1028Β/4.3.2022) Αλλαγές με τον Ν.4890/22 (ΦΕΚ 23Α/11.2.2022) Αλλαγές με τον Ν.4876/21 (ΦΕΚ 251Α/23.12.2021) Αλλαγές με τον Ν.4864/21 (ΦΕΚ 237Α/2.12.2021) Αλλαγές με τον Ν.4849/21 (ΦΕΚ 207Α/5.11.2021) Προσθήκη με την ΥΠΕΝ/ΔΑΟΚΑ/93311/3679 (ΦΕΚ 4874Β/21.10.2021) Αλλαγές με τον Ν.4843/21 (ΦΕΚ 193Α/20.10.2021) Αλλαγές με τον Ν.4819/21 (ΦΕΚ 129Α/23.7.2021) Αλλαγές με τον Ν.4811/21 (ΦΕΚ 108Α/26.6.2021) Αλλαγές με την ΥΠΕΝ/ΔΑΟΚΑ/39105/1618 (ΦΕΚ 1851Β/7.5.2021) Αλλαγές με τον Ν.4787/21 (ΦΕΚ 44Α/26.3.2021) Αλλαγές με τον Ν.4782/21 (ΦΕΚ 36Α/9.3.2021) Αλλαγές με τον Ν.4764/20 (ΦΕΚ 256Α/23.12.2020) Αλλαγές με τον Ν.4759/20 (ΦΕΚ 245Α/9.12.2020) Αλλαγές με την ΠΝΠ – Covid19 - (ΦΕΚ 157Α/10.8.2020) Αλλαγές με τον Ν.4715/20 (ΦΕΚ 149Α/1.8.2020) Αλλαγές με τον Ν.4710/20 (ΦΕΚ 142Α/23.7.2020) Αλλαγές με την ΥΠΕΝ/ΔΕΣΕΔΠ/43729/460 (ΦΕΚ 1940Β/21.5.2020) Αλλαγές με τον Ν.4685/20 (ΦΕΚ 92Α/7.5.2020) Αλλαγές με την ΠΝΠ – Covid19 - (ΦΕΚ 75Α/30.3.2020) Αλλαγές με τον Ν.4676/20 (ΦΕΚ 67Α/19.3.2020) Αλλαγές με τον Ν.4674/20 (ΦΕΚ 53Α/11.3.2020) Αλλαγές με τον Ν.4647/19 (ΦΕΚ 204Α/16.12.2019) Αλλαγές με τον Ν.4643/19 (ΦΕΚ 193Α/3.12.2019) Αλλαγές με τον Ν.4635/19 (ΦΕΚ 167Α/30.10.2019) Αλλαγές με τον Ν.4613/19 (ΦΕΚ 78Α/24.5.2019) Αλλαγές με τον Ν.4612/19 (ΦΕΚ 77Α/23.5.2019) Αλλαγές με τον Ν.4610/19 (ΦΕΚ 70Α/7.5.2019) Αλλαγές με τον Ν.4602/19 (ΦΕΚ 45Α/9.3.2019) Αλλαγές με τον Ν.4585/18 (ΦΕΚ 216Α/24.12.2018) Αλλαγές με τον Ν.4546/18 (ΦΕΚ 101Α/12.06.2018) Αλλαγές με τον Ν.4513/18 (ΦΕΚ 9Α/2018-23.01.2018) ΕΓΚΥΚΛΙΟΣ 2 – α.π.ΥΠΕΝ/ΔΑΟΚΑ/49581/2075 – 31/05/2019 ΣΥΝΗΜΜΕΝΕΣ οι μέχρι σήμερα σχετικές αποφάσεις ΥΠΕΝ : ΥΠΕΝ/ΔΑΟΚΑ/57930/2029-7.6.2022 - Κατηγορίες των κατασκευών ή εγκαταστάσεων, για τις οποίες δεν απαιτείται άδεια δόμησης εντός χερσαίας ζώνης λιμένος. ΥΠΕΝ/ΔΕΣΕΔΠ/125377/1667-31.12.2021 - Καθορισμός του αντικειμένου ελέγχου εντοπισμού και επιβολής κυρώσεων αυθαιρέτων κατασκευών κατ’ εφαρμογή του άρθρου 86 του ν.4759/2020 ΥΠΕΝ/ΔΕΣΕΔΠ/125378/1668-31.12.2021 - Καθορισμός του αντικειμένου ελέγχου των δηλώσεων αυθαιρέτων κατασκευών ή χρήσεων κατά τον δειγματοληπτικό έλεγχο δηλώσεων αυθαιρέτων, κατ’ εξουσιοδότηση του άρθρου 86 του ν.4759/2020 ΥΠΕΝ/∆ΑΟΚΑ/63637/2230–21.06.2022 - Ερμηνεία διαδικασίας εφαρμογής του άρθρου 117 του ν.4495/2017 (167Α΄) ΥΠΕΝ/∆ΑΟΚΑ/72311/2992–28.07.2021 - Προέγκριση οικοδομικών αδειών, εγκρίσεις φορέων και κατηγορίες έκδοσης αδειών μετά την ισχύ του ν.4759/2020 ΥΠΕΝ/∆ΑΟΚΑ/61939/2576–25.06.2021 - Οδηγίες για την εφαρμογή του άρθρου 116 του ν.4495/17, όπως ισχύει ΥΠΕΝ/∆ΑΟΚΑ/113130/3420–24.11.2020 - Κατασκευές και εγκαταστάσεις στους δημόσιους κοινόχρηστους χώρους για τις οποίες δεν απαιτείται οικοδομική άδεια. ΥΠΕΝ/ΔΑΟΚΑ/43266/1174-13.05.2020 - Εργασίες για τις οποίες απαιτείται Έγκριση Εργασιών Δόμησης Μικρής Κλίμακας (ΕΕΔΜΚ) και απαιτούμενα δικαιολογητικά για την χορήγησή της (ενημερωμένη έως 24.3.2022) ΥΠΕΝ/ΔΕΣΕΔΠ/73705/670–22.10.2018 - Λειτουργία, τήρηση, επικαιροποίηση και περαιτέρω ανάπτυξη του πληροφοριακού συστήματος "Ηλεκτρονική Πολεοδομία" ΥΠΕΝ/ΥΠΡΓ/48123/6983–31.7.2018 - Διαδικασίες ηλεκτρονικής υποβολής αδειών (ενημερωμένη έως 20.5.2021) ΥΠΕΝ/ΔΑΟΚΑ/19409/1507–11.5.2018 - Εφαρμογή της παρ. η του άρθ. 99 του ν.4495/2017 «Έλεγχος και προστασία του Δομημένου Περιβάλλοντος και άλλες διατάξεις» ΥΠΕΝ/ΔΑΟΚΑ/27454/2631–14.11.2017-Διαδικασίες ηλεκτρονικής υποβολής δικαιολογητικών, κατάθεσης ειδικού προστίμου Σε μορφή word (για το γραφείο) + σε μορφή pdf (για κινητό ή tablet)
    2 points
  2. Ετσι πάντα πειραιώτικα και γαύρικα , δηλαδή κλεμμένα ....
    2 points
  3. γεωργιε αυτη ψαχνεις? 1033/1987 ΑΠ ( 18469) ΔΕΝ/1988 (588), ΕΕΝ/1988 (507), ΕΕΡΓΔ/1988 (1132) Διπλωματούχος αρχιτέκτονας, απασχολούμενος με σχέση εργασίας ιδιωτικού δικαίου στο Δημόσιο. Αποδοχές σύμφωνα με την από 17.3.1981 ΣΣΕ Διπλωματούχων Μηχανικών. Μισθολογικά κλιμάκια. Υπολογισμός της προϋπηρεσίας της αυτής ειδικότητας. ΑΠ Αριθ. 1033/1987 (Τμ. Β`) Προεδρεύων ο Αντιπρόεδρος Β. ΛΙΝΑΡΔΟΣ Εισηγητής ο Αρεοπαγίτης Γ. ΣΦΥΡΗΣ Δικηγόροι: Σ. Σκουτέρης (Πάρ. Διοικ.), Ε. Παπασωτηρόπουλος Με την υπ` αριθμ. 12920/1981 απόφαση του Υπουργού Εργασίας (ΦΕΚ 203 τ.β. της 7-4-1981 ) δημοσιεύθηκε, η από 17-3-1981 ΣΣΕ Διπλωματούχων Μηχανικών, απασχολουμένων με σχέση εργασίας ιδιωτικού δικαίου στο Δημόσιο, Ν.Π.Δ.Δ. και ΟΤΑ. Η ισχύς της αρχίζει αναδρομικά από 1-1-1981. Αυτή διατηρήθηκε και μετά την από 12-4-1982 όμοια ΣΣΕ, που δημοσιεύθηκε σε ΦΕΚ 244/82 τεύχος Β` με την υπ` αριθμ. 15084/1984 απόφαση του ίδιου Υπουργού (άρθρ. 6 αυτής). Κατά το άρθρο 1 της εν λόγω από 17-3-1981 ΣΣΕ στις διατάξεις της υπάγονται οι συνδεόμενοι με σχέση εργασίας ιδιωτικού δικαίου, ωρισμένου ή αορίστου χρόνου, μετά του Δημοσίου κλπ. διπλωματούχοι μηχανικοί Ανωτάτων Σχολών Εμπ., Πολυτεχνικών Σχολών Πανεπιστημίου Θεσσαλονίκης... ή ισοδυνάμου στάθμης ομοταγούς Πολυτεχνικού ή Πανεπιστημιακού Ιδρύματος τη ημεδαπής ή αλλοδαπής... και μέλη όλοι του Τεχνικού Επιμελητηρίου της Ελλάδος. Με το άρθρο 2 της ίδιας ΣΣΕ καθορίζονται από 1-1-1981 τα κατώτατα όρια των βασικών μηνιαίων μισθών των αναφερομένων στο προηγούμενο άρθρο μισθωτών με την ένταξή τους σε δέκα μισθολογικά κλιμάκια αναλόγως των ετών υπηρεσίας ή προύπηρεσίας αυτών από την κτήση του διπλώματος. Στο άρθρο 3 της ΣΣΕ ορίζεται, ότι για την ένταξη των μισθωτών στα μισθολογικά κλιμάκια του προηγουμένου άρθρου προσμετρείται εκτός από το χρόνο υπηρεσίας και κάθε προϋπηρεσία της αυτής ειδικότητας του μισθωτού στο Δημόσιο ή σε οποιοδήποτε άλλο εργοδότη, φυσικό ή νομικό πρόσωπο, δημοσίου ή ιδιωτικού δικαίου της ημεδαπής ή αλλοδαπής, όπως και ο χρόνος άσκησης αυτοτελούς επαγγέλματος, υπολογιζομένη από τη κτήση του πτυχίου των... προκειμένου για τους κεκτημένους τίτλους μεταπτυχιακών σπουδών ή MASTERS ή διδακτορικό δίπλωμα ως προϋπηρεσία προσμετρείται αυτή που διανύθηκε από τη κτήση του πτυχίου της Ανωτάτης Σχολής. Η προϋπηρεσία αποδεικνύεται με πιστοποιητικά των εργοδοτών, στους οποίους εργάσθηκαν οι μισθωτοί και σε περίπτωση άσκησης αυτοτελούς επαγγέλματος με πιστοποιητικό του αρμοδίου Οικονομικού Εφόρου ή του αρμοδίου Επιμελητηρίου ή άλλης Αρχής που βεβαιώνει το χρόνο της άσκησης αυτής. Προκειμένου για προύπηρεσία στην αλλοδαπή αυτή αποδεικνύεται με βεβαιώσεις των εργοδοτών θεωρημένες από τις οικείες Προξενικές Αρχές ή από πιστοποιητικά επισήμων Κρατικών Αρχών της αλλοδαπής. Από τις ανωτέρω διατάξεις συνάγεται ότι η προαναφερομένη ΣΣΕ εφαρμόζεται για τον καθορισμό των αποδοχών αυτών που υπηρετούν στο Δημόσιο κλπ. μηχανικών, οι οποίοι είναι μέλη του Τεχνικού Επιμελητηρίου της Ελλάδος. Η για την ενταξή τους όμως στα προσήκοντα μισθολογικά κλιμάκια (από τα οποία εξαρτάται το ύψος του βασικού μηνιαίου μισθού τους), λαμβανομένη προϋπηρεσία της αυτής ειδικότητας υπολογίζεται, αρκεί να εμπίπτει στον από της αποκτήσεως του πτυχίου αυτών και εφεξής χρόνο, έστω και άν αυτοί δεν ήταν εισέτι, για οιονδήποτε λόγο μέλη του Τεχνικού Επιμελητηρίου της Ελλάδος. Η ρύθμιση αυτή δικαιολογείται από την επιβαλλόμενη ιδιαίτερη μεταχείρηση από άποψη αμοιβής των μισθωτών που εχουν πείρα και κατά τεκμήριο μεγαλύτερη απόδοση και η οποία πείρα αποκτιέται με την εργασία μετά την απόκτηση της σχετικής ικανότητας ύστερα από τη λήψη του πτυχίου. Σε διαφορετική άποψη δεν μπορούν να οδηγήσουν οι διατάξεις του άρθρου 2 του Π.Δ. της 27-1 1/14-12-1926 "περί κωδικοποιήσεως των περί συστάσεως Τεχνικού Επιμελητηρίου κειμένων διατάξεων" και του άρθρου 10 του ν. 4663/1930 "περί εξασκήσεως του επαγγέλματος του πολιτικού μηχανικού, αρχιτέκτονος και τοπογράφου", γιατί οι διατάξεις αυτές θεσπίστηκαν για άλλο σκοπό, δηλαδή για την διοργάνωση του κλάδου των πιο πάνω τεχνικών. Ειδικότερα, κατά την πρώτη διάταξη όλοι οι μηχανικοί διπλωματούχοι των Ανωτάτων Σχολών του Ε.Μ. Πολυτεχνείου ή ομοταγών σχολών της αλλοδαπής "άμα τω διορισμώ αυτών εις δημοσίαν κλπ. υπηρεσίαν ή άμα τη προς άσκησιν επαγγέλματος εγκαταστάσει των εν Ελλάδι, αποτελούν υποχρεωτικώς μέλη του Επιμελητηρίου, εφόσον κέκτηνται τα εν τω ακολούθω εδαφίω προσόντα". Η δεύτερη διάταξη ορίζει, ότι "οι πάντες οι δυνάμει του παρόντος νόμου ασκούντες το επάγγελμά του... αρχιτέκτονος, πλην των εν τοις άρθροις 7. και 8 αναφερομένων, αποτελούν υποχρεωτικώς και αυτοδικαίως μέλη του Τεχνικού Επιμελητηρίοι της Ελλάδος". Στη κρινομένη περίπτωση, όπως προκύπτει από την προσβαλλομένη απόφαση, το Εφετείο δέχτηκε τα ίδια και ειδικότερα, ότι η προϋπηρεσία του ενάγοντος και ήδη αναιρεσιβλήτου προσμετρείται από την απόκτηση του διπλώματος του αρχιτέκτονος και όχι από της εγγραφής του στο Τεχνικό Επιμελητήριο της Ελλάδος και της λήψεως της αντιστοίχου αδείας ασκήσεως επαγγέλματος. Υστερα από αυτά και μετά την επικύρωση της πρωτόδικης απόφασης επιδίκασε στον αναιρεσίβλητο διπλωματούχο αρχιτέκτονα, που υπηρετούσε στο εναγόμενο και ήδη αναιρεσείον Ελληνικό Δημόσιο με σχέση εργασίας ιδιωτικού δικαίου και αορίστου χρόνου διαφορές αποδοχών, που προέκυψαν από το συνυπολογισμό για την ενταξή του στο οικείο μισθολογικό κλιμάκιο και του, εντός του από τη κτήση του πτυχίου του μέχρι της εγγραφής του στο Τεχνικό Επιμελητήριο Ελλάδος διαστήματος, χρόνου προυπηρεσίας του, που διανύθηκε σε άλλους εργοδότες. Ετσι αποφηνάμενο το Εφετείο (Αθ. 1823/1985) δεν παραβίασε τις προαναφερόμενες ουσιαστικού δικαίου διατάξεις. Επομένως, ο αντίθετος από το άρθρο 559 παρ.1 Κ.Πολ.Δ. μοναδικός λόγος αναίρεσης πρέπει να απορριφθεί ως αβάσιμος.
    1 point
  4. Από το "Βοήθεια & Υποστήριξη-->Επιχειρήσεις-->Επεξήγηση βασικών όρων και λειτουργιών." Τι είναι το Εικονικό POS (Virtual Terminal); "... Οι πωλήσεις που εκτελούνται μέσω του Εικονικού Τερματικού επεξεργάζονται, εκκαθαρίζονται και πιστώνονται στα “Accounts” σας την επόμενη εργάσιμη. Μπορείτε να έχετε πρόσβαση οποιαδήποτε στιγμή στο ιστορικό των συναλλαγών σας επιλέγοντας την κατηγορία Πωλήσεις. Μέσω της ίδιας κατηγορίας, μπορείτε επίσης να έχετε πρόσβαση σε επιπλέον λειτουργίες όπως: Ακυρώσεις, Αντιλογισμούς και Χρεώσεις. ..." Επίσης δες και το: "Ποιες συναλλαγές μου εμφανίζονται στην ενότητα «Πωλήσεις";.
    1 point
  5. Αυτό ισχύει, δηλαδή ή μείωση του φορολογικού συντελεστή. Αλλά αυτό δεν έχει να κάνει με την παρακράτηση φόρου (20%) που υπόκεινται οι αμοιβές που λαμβάνουν τα φυσικά πρόσωπα που ασκούν επιχειρηματική δραστηριότητα. Αλλος συντελεστής ο ένας (φορολογικής κλίμακας) και άλλος ο άλλος (παρακρατηθέντος φόρου). Απλά πρακτικά στο τέλος του έτους με την εκκαθάριση αν είχες π.χ. τιμολογήσει 10.000€ και έχεις δαπάνες 2.000€ αντί να πληρώνεις φόρο ή να έχεις επιστροφή (22% φορολογικός συντελεστής κλίμακας που ίσχυε X 8.000) μείον (20% παρακράτηση φόρου X 10.000€) θα έχεις μεγαλύτερη επιστροφή (9% φορολογικός συντελεστής κλίμακας που ισχύει X 8.000) μείον (20% παρακράτηση φόρου X 10.000€) δηλαδή θα έχεις επιστροφή από τον φόρο που σου παρακρατήθηκε. Χωρίς να λάβω υπόψη το τέλος επιτηδεύματος και προκαταβολή 95% για το επόμενο έτος για λόγους απλούστευσης. φόρος κλίμακας | 8.000*22% = 1.760 | 8.000*9% = 720 παρακράτηση | 10.000*20% = 2.000 | 10.000*20% = 2.000 επιστροφή | 240€ | 1280€
    1 point
  6. Ο αυτοματισμός που χρειάζεται ο φίλος (δεν ξέρω αν υπάρχει έτοιμος, αλλά είναι απλός) είναι ο θερμοστάτης χώρου να σταματάει τον καυστήρα, ο κυκλοφορητής ελέγχεται κανονικά από τον θερμοστάτη-υγροστάτη του και η ηλεκτροβάννα μένει μόνιμα ανοιχτή (αφαίρεση ηλ. παροχής) ή λειτουργεί με την ίδια εντολή του κυκλοφορητή.
    1 point
  7. Δεν ξέρω αν ισχύει το παρακάτω, διότι αναφέρει "...αμοίβονται με την Συλλογική Σύμβαση Εργασίας..." και δεν ξέρω αν επί "μνημονίων" υπάρχει τέτοια αλλά είναι από την σελίδα του ΤΕΕ μας ... (καλό εεεεε ... το "μας"...πολύ το χάρηκα) http://portal.tee.gr/portal/page/portal/PROFESSIONAL_ISSUES/SYXNES_ERWTHSEIS_P/TAB36023/OLES OI EIDIKOTHTES.HTM Την απόφαση του Α.Π. δεν μπόρεσα να την βρω, μήπως αρκεί αυτή ...
    1 point
  8. Είναι προφανές ότι ότι η ευθύνη είναι του κατασκευαστή. Τόσο για την αρχική κατασκευή, όσο και για την εκ των υστέρων (ανεπαρκή?) στεγάνωση. Για να κινηθείτε (μαζί με τον όμορο ιδιοκτήτη) νομικά, θα πρέπει να έχετε πραγματογνωμοσύνη από το ΤΕΕ. Πριν μπείτε σε αυτή τη διαδικασία (που απαιτεί χρόνο και δαπάνες) ίσως θα έπρεπε να καλέσετε τον κατασκευαστή (μέσω εξωδίκου?) να αποκαταστήσει τη στεγανότητα της οροφής σύμφωνα με τις προδιαγραφές.
    1 point
  9. Συνοπτικά λοιπόν, και σύμφωνα με τα όσα ανέφερε ο συνάδελφος ανωτέρω, θα πρέπει να αναζητήσεις έναν καλό(*) μηχανικό στην περιοχή σου. Αυτός θα σε κατατοπίσει τόσο ως προς το πολεοδομικό κομμάτι, και θα σου προτείνει τη βέλτιστη από οικονομοτεχνική άποψη λύση. Μην θέλεις λύσεις "εδώ και τώρα", αλλά έχε υπομονή (σπίτι φτιάχνεις) μέχρι να κατασταλάξεις σε αυτό που πραγματικά θέλεις. (*)Καλός μηχανικός δεν είναι αυτός που θα σου φτιάξει ό,τι επιθυμείς κολακεύοντάς σε, αλλά αυτός που θα σε καθοδηγήσει σωστά, ανατρέποντας (εάν απαιτηθεί) τις οικοδομικές αντιλήψεις σου. Στην περιοχή σου υπάρχουν πολλοί ικανοί συνάδελφοι. Πάρε πληροφορίες, συζήτησε μαζί τους, και αποφάσισε. Μην αφήσεις να σε παρασύρει η δηθενιά και τα φρουφρού, αλλά ακολούθησε την ειλικρίνεια και την (επαγγελματική) τιμιότητα.
    1 point
  10. Προφανώς αφού έχετε τα χρήματα και το οικόπεδο , το οποίο επίσης είναι σε σημείο που σας αρέσει ως τοποθεσία , είναι προφανές ότι το να πετάτε λεφτά σε ενοίκια , είναι ό,τι χειρότερο από οικονομικής απόψεως μπορείτε να κάνετε . Το να αγοράσετε έχει νόημα αν θέλετε να κρατήσετε το οικόπεδο για το μέλλον , με την λογική ότι η περιοχή του δεν είναι ακόμα τόσο πολύ ανεπτυγμένη , όσο εκεί που θα αγοράσετε . Σε κάθε άλλη περίπτωση σας συμφέρει να χτίσετε το οικόπεδο σας . Τώρα ως προς το κόστος , θα πρέπει να βρείτε αν δεν έχετε ήδη , κάποιον μηχανικό που να ασχολείται με αυτά , τον οποίο εμπιστεύεστε ώστε να σας κάνει ένα προϋπολογισμό . Καλό είναι να έχετε στο νου σας , ότι ο προϋπολογισμός , δεν πρέπει να είναι σφικτός , γιατί στην οικοδομή τα κόστη έχουν πολλές υπερβάσεις και το βασικό είναι να έχετε το σπίτι σας πριν τελειώσουν τα χρήματα και όχι να βρεθείτε χωρίς χρήματα και χωρίς σπίτι . Τα στοιχεία κόστους έχουν πολλούς παράγοντες που μόνο ένας επαγγελματίας , με γνώση της περιοχής και των ιδιαιτεροτήτων της κατασκευής θα μπορέσει να σας καθοδηγήσει οπότε είναι καλύτερα αν δεν τον έχετε , να τον βρείτε και να απευθυνθείτε σε αυτόν . Προφανώς από την στιγμή που σε πρώτη φάση θα θέλετε να χρησιμοποιήσετε το ένα σπίτι , έχετε διάφορες δυνατότητες που θα σας δώσουν την δυνατότητα να τελειώσετε όλο το κτίριο στο 70 % και τον όροφο που θα κατοικείτε στο 100 % , ώστε να μην έχετε θέμα με το κόστος . Αν τώρα θέλετε να μισθώσετε το άλλο διαμέρισμα , τότε θα πρέπει να κάνετε τις ανάλογες προσαρμογές στο κόστος . Γενικά αυτό που ζητάτε , δεν μπορεί να απαντηθεί σε ένα φόρουμ , παρά μόνο με πολύ γενικές απαντήσεις που δεν θα σας δώσουν πραγματικές λύσεις .
    1 point
  11. Το πρόβλημα για την πιστοποίηση ενος εναλλάκτη για passivehaus δεν ειναι τόσο η απόδοση στην ανάκτηση της θερμότητας όσο η ηλεκτρική κατανάλωση , που πρέπει να είναι χαμηλότερη από 0.45 Wh/m3. Το σύστημα θέρμανσης είναι απαραίτητο hkamp αλλά σε πολύ μικρότερο βαθμό , και συνήθως προβλέπεται ένα μόνο στοιχείο Α/Θ (1-3)KW μετά τον εναλλάκτη , αλλά υπάρχει και σενάριο passivhaus που η θέρμανση πχ γίνεται με αντικατάσταση των λαμπών φωτισμού με λάμπες πυρακτώσεως , κάτι που δεν προτείνεται βέβαια ...Στα θερμά κλίματα η ψύξη είναι πιο δύσκολη και πιο ενεργοβόρα . εδώ ειναι η λίστα των πιστοποιημένων εναλλακτών για όποιον ενδιαφέρεται. fun fact : Σε προπέρσινη σχετική έκθεση , μεγάλη ελληνική εταιρία του κλάδου , έκανε παρουσίαση και σεμινάριο κάποιου από αυτούς τους εναλλάκτες (έχοντας την αντιπροσωπεία κλπ) και η γερμανική εταιρία που τους κατασκευάζει δεν είχε ιδέα οτι είχε αντιπρόσωπο στην ελλάδα , ούτε είχαν εκπαιδεύσει κάποιον σχετικά 😃
    1 point
  12. Με πάνω από 10 κλεμμένα πρωταθλήματα ο γαύρος , με τον Παναθηναικό να είναι 10 χρόνια σε κρίση και 5 χρόνια εκτός Ευρώπης , με την ΑΕΚ να έχει πέσει στην Γ΄ Εθνική , ο Εφηβος της Παράγκας , κρατάει ακόμα τα ρεκόρ του 😄 Εδώ τα έχει όλα και από το 1959 και μόνο το Τσου Λου που έδρασε κυρίως η Παράγκα... http://www.gazzetta.gr/football/champions-league/article/1428424/o-olympiakos-18os-sto-champions-league-29os-o-panathinaikos-pics Στην εικόνα βλέπουμε το γνωστό σκορ του γαύρου . 19 συμμετοχές στο Τσουλου , 122 μάτς , δηλαδή μόλις 6,42 μάτς ανά σεζόν , ήτοι μισό μάτς πέραν των 6 που παίζει στους ομίλους και βέβαια 39 νίκες , 22 ισοπαλίες και 61 ήττες . Αντίθετα ο Παναθηναικός με 10 συμμετοχές , τα κλεμμένα πρωταθλήματα που λέγαμε , λιγότερες έχει 76 μάτς δηλαδή 8,44 ήτοι ένα γύρο τουλάχιστον πάνω από τον γαύρο και σκορ 23-18-33 . Ως προς τα γκολ ο γαύρος έχει - 63 και ο Πρεσβευτής -30 . Απλά για να ξέρουμε ποια είναι η κανονικότητα ....
    1 point
  13. @stesta Με την κύρωση του ρυμοτομικού σχεδίου αυτόματα καθορίζονται οι ρυμοτομικες. Επομένως τυχουσες ρυμοτομησεις για διαπλατύνσεις υπαρχόντων αγροτικών οδών περνάνε αυτόματα στον πίνακα της Π.Ε. ο οποίος δεν έχει ακόμα κυρωθεί. Οι ρυμοτομησεις όμως έχουν τελειώσει, και μαζί με αυτές έχουν τελειώσει και οι μελέτες οδοποιιας, που περιλαμβάνουν και υψόμετρα. Οτιδήποτε βρίσκεται πέραν της ρυμοτομικής είναι αυτόματα κοινόχρηστος χώρος χωρίς καν να χρειάζεται να αποζημιωθεί εκ των προτέρων. Αυτό είναι de facto. Οποιαδήποτε αποζημίωση θα υπολογιστεί στην Π.Ε., αλλά η ρυμοτομουμενη επιφάνεια είναι κοινοχρηστη από την ημερομηνία του ΦΕΚ του ρυμοτομικου σχεδίου. Μετά την κύρωση του ρυμοτομικού, ρυμοτομική γραμμή αλλάζει μόνο με τροποποίηση ρυμοτομικού, διαδικασία που ολοκληρώνεται μόνο αν συντρέχει δημόσιο συμφέρον κ όχι επειδή βρέθηκε δυσαρεστημένος ιδιώτης. Αυτό που δεν έχει τελειώσει είναι οι προσκυρωσεις κ ανταλλαγές γης για τακτοποίηση των οικοπέδων και ΕΝΤΟΣ των ρυμοτομικών γραμμών προκειμένου να ελαχιστοποιηθουν οι αποζημιώσεις, όπου και όταν υπαρχουν μετά τον συμψηφισμό με τις απαραίτητες οφειλές σε γη κ χρημα. Ενδεχομένως να μην έχει τελειώσει και το θέμα ύπαρξης ή όχι προκηπιων, δηλαδή ο καθορισμός των οικοδομικών γραμμών, που συνήθως τελειώνει κ αυτό με τη δημοσίευση του ρυμοτομικού, αλλά έχω δει κ αυξομειωσεις Πρασιάς, δεν είναι ότι δεν συμβαίνει. Επομένως αν βρεθεί κάποιο πουλεν είτε ιδιώτης συνάδελφος είτε δημόσιος υπάλληλος που να ισχυρίζεται το αντίθετο με αποδείξεις, τότε ολες οι οικοδομικές άδειες που έχουν εκδοθει σε αυτή τη χώρα σε πράξεις εφαρμογής πριν την κύρωση τους αλλά μετά την κύρωση του ρυμοτομικού, τινάζονται στον αέρα. Πέραν αυτού, η διαφοροποίηση του 1337 σε σχέση με τους old school τρόπους εφαρμογής σχεδίων πόλης πριν το 1983 σε τέτοια περίπτωση καθίσταται μηδενική και ξαναγυρνάμε στην εποχή των σπηλαίων και των πράξεών αναλογισμου και της αναγκαιότητας ύπαρξης διανοιγμενης οδού. Τέλος, στη δήλωση 651 αναγράφεται αν επί του οικοπέδου επιτρέπεται η όχι η ανοικοδόμηση, και στη 1337 αν υπάγεται ή όχι σε διατάξεις περί εισφορων. Και εκεί ολοκληρώνεται και το παραδοτέο, και όχι στην αναλυτική διερεύνηση οικοδομησιμοτητας ή εξόφλησης εισφορών. Στα παλιά σχέδια πόλης η 651 είναι ένας σκέτος εφιάλτης, καθώς πρέπει να διερευνηθούν όλες οι ιδιοκτησίες του ΟΤ σε σχέδια πόλης τύπου Μεταμόρφωση Αττικής, γιατί οικοδομήσιμο είναι κάποιο όταν και τα όμορα του είναι οικοδομήσιμα, ΚΟΚ.(παρένθεση: αυτή την υποπερίπτωση πασχουν σοβαρά εγκεφαλικά να την καταλάβουν όσοι δεν γνωρίζουν και είναι κλασσικό σημείο μεγαλειωδεστατης γκάφας που οδηγεί σε καταβαραθρωση των αμοιβών ενός τοπογραφικου. Αλλά όλα πληρώνονται όταν εμφανιστεί η γκάφα...και δεν είναι καθόλου μα καθολου μικρή, αλλά στ @@ μου κ εμένα, συνεχίστε να πυροβολατε σε παλαιά σχέδια πόλης, οι γκάφες θα καταλήξουν σε μένα για ξέπλυμα κ θα έχω δουλειά μέχρι το τέλος των εποχών ή μέχρι να αλλάξει η νομοθεσια) Επομενως αυτή είναι και η χρησιμότητα του 1337 στα νέα σχέδια πόλης, δεν διερευνά κανείς αν οι ιδιοκτησίες αποζημιώθηκαν, ο,τι είναι πέραν της ρυμομοτικης είναι κοινοχρηστο στα χαρτιά και η αποζημίωση του είναι άλλη κουβέντα. Αυτά Ελπίζω να βοήθησα Καλή χρονιά να εχουμε
    1 point
  14. Σε συνέχεια αυτών που ανέφερα πριν εδώ και στο αμέσως επόμενο, αφού τους στείλετε αυτά που θέλουν για την επικαιροποίηση, ενεργοποιούν πάλι την επιλογή όπως παρακάτω.
    1 point
  15. μην κοιτάς μόνο την απόδοση αλλά και το κόστος ανά αποδιδόμενη θερμαντική μονάδα.
    1 point
  16. Περιμετρικα σκαλωσια ενταξει. Οι εσωτερικες ειναι το προβλημα. 9 m σιδερα με σκετες σανιδες απεναντι ? Δηλαδη το εφαρμοζετε αυτο και μενουν στη θεση τους και ειναι και κατακορυφα ?
    1 point
  17. φωναζει λεει κ ο βαζελος για πεναλτυ , μας δειχνουν ομως το τελειωμα κ οχι τη μεση της φασης ....ρε αη τραβατε παραπερα που μιλατε για πετσινα....
    -2 points
This leaderboard is set to Athens/GMT+02:00
  • Επιλεγμένα Άρθρα

    • Εγκρίθηκε τo αναθεωρημένο Εθνικό Σχέδιο Διαχείρισης Επικίνδυνων Αποβλήτων (ΕΣΔΕΑ)
      Εγκρίθηκε τo αναθεωρημένο Εθνικό Σχέδιο Διαχείρισης Επικίνδυνων Αποβλήτων (ΕΣΔΕΑ) με την δημοσίευση στο ΦΕΚ 6412/Β'/22.11.2024 της υπ' αριθμ. ΥΠΕΝ/ΔΔΑ/124219/1717 ΚΥΑ με θέμα: Έγκριση αναθεωρημένου Εθνικού Σχεδίου Διαχείρισης Επικίνδυνων Αποβλήτων (ΕΣΔΕΑ).

      To αναθεωρημένο Εθνικό Σχέδιο Διαχείρισης Επικίνδυνων Αποβλήτων (ΕΣΔΕΑ) συνιστά ένα Ειδικό Σχέδιο Διαχείρισης για τα Επικίνδυνα Απόβλητα που παράγονται στη χώρα, το οποίο απαιτείται σύμφωνα με τα άρθρα 54 και 55 του ν. 4819/2021 (Α’ 129), δεδομένου ότι τα απόβλητα αυτά, λόγω της ποιοτικής και ποσοτικής σύστασής τους, καθώς και των εξειδικευμένων εγκαταστάσεων που απαιτούνται για τη διαχείρισή τους, χρήζουν ειδικότερης συνολικής αντιμετώπισης.

      Στόχος του σχεδιασμού είναι η μείωση τόσο της ποσότητας των παραγόμενων επικίνδυνων αποβλήτων όσο και της επικινδυνότητάς τους και η συνακόλουθη προστασία του περιβάλλοντος και της δημόσιας υγείας, σε συμμόρφωση με τους σχετικούς όρους και προϋποθέσεις της εθνικής και ενωσιακής νομοθεσίας και με εφαρμογή των βέλτιστων
      διαθέσιμων τεχνικών, οι οποίες θα πρέπει πλέον να ενσωματώνουν ευθέως τις πρακτικές της κυκλικής οικονομίας.

      Ο σχεδιασμός περιλαμβάνει όλες τις προβλέψεις του άρθρου 28 της Οδηγίας 2008/98/ΕΚ, καλύπτοντας ταυτόχρονα όλες τις νέες υποχρεώσεις και όλα τα νέα στοιχεία που εισήχθησαν στο άρθρο αυτό μέσω της Οδηγίας (ΕΕ) 2018/851 του Ευρωπαϊκού
      Κοινοβουλίου και του Συμβουλίου της 30ης Μαΐου 2018.

      Με τον παρόντα σχεδιασμό αναθεωρείται ο σχεδιασμός που είχε εγκριθεί με την Κοινή Υπουργική Απόφαση οικ.62952/5384/2016 (Β’ 4326) ο οποίος είχε χρονικό ορίζοντα το έτος 2020. 

      Εθνικό Σχέδιο Διαχείρισης Επικίνδυνων Αποβλήετων ΕΣΔΕΑ ΚΥΑ-ΥΠΕΝΔΔΑ1242191717-13.11.2024-ΦΕΚ-6412-22.11.2024-τεύχος-Β.pdf
      • 0 απαντήσεις
    • ΥΠΕΝ: Εγκύκλιος προς τις ΥΔΟΜ ώστε να ζητούν αποκλειστικά και περιοριστικά μόνο τα στοιχεία που προβλέπονται από το ισχύον θεσμικό πλαίσιο
      Εγκύκλιο απέστειλε το Υπουργείο Περιβάλλοντος και Ενέργειας προς τις ΥΔΟΜ με θέμα: Σχετικά με την εφαρμογή της εγκυκλίου ΥΠΕΝ/ΓΔΠΟΛ/15047/84/14-3-2018.

      Η εγκύκλιος αναφέρει ότι: με αφορμή την (α) σχετική επιστολή του ΣΑΔΑΣ-ΠΕΑ με την οποία διαπιστώνεται η μη τήρηση της (β) σχετικής εγκυκλίου στην οποία και σας παραπέμπουμε, επισημαίνουμε εκ νέου στο πλαίσιο της χρηστής διοίκησης και προκειμένου να αποφεύγεται ταλαιπωρία μηχανικών και πολιτών ότι, η προαναφερόμενη εγκύκλιος οδηγία Γενικού Διευθυντή Πολεοδομίας του ΥΠΕΝ εξακολουθεί να ισχύει.

      Ειδικότερα, κατά τον έλεγχο της πληρότητας αιτημάτων έκδοσης οικοδομικών αδειών, οι ΥΔΟΜ οφείλουν να ζητούν αποκλειστικά και περιοριστικά, μόνον τα στοιχεία εκείνα (δικαιολογητικά, σχέδια και εγκρίσεις υπηρεσιών, συλλογικών οργάνων ή φορέων) που προβλέπονται από το ισχύον θεσμικό πλαίσιο (νόμοι, π. δ/γματα, Υπουργικές Αποφάσεις) για την κατά περίπτωση περιοχή, ή την εκάστοτε Αποκεντρωμένων Διοικήσεων της Επικράτειας (για την ενημέρωση των ΥΔΟΜ χωρικής τους αρμοδιότητας) χρήση ειδικού κτιρίου. Κατά συνέπεια, για την έκδοση των οικοδομικών αδειών δεν ζητείται η προσκόμιση επιπρόσθετων στοιχείων (όπως αλληλογραφία, εγκρίσεις φορέων) και δεν λαμβάνονται υπόψη απόψεις ή εκτιμήσεις υπηρεσιών, οι οποίες αποκλίνουν του ισχύοντος θεσμικού πλαισίου.
      • 0 απαντήσεις
    • Εγκρίθηκε μέσω WiFi4GR το δωρεάν WiFi σε έντεκα σταθμούς του ΜΕΤΡΟ
      Την έγκριση του Διοικητικού Συμβουλίου για την εγκατάσταση και λειτουργία εξοπλισμού ασύρματης πρόσβασης σε έντεκα σταθμούς του ΜΕΤΡΟ για τουλάχιστον πέντε χρόνια εξασφάλισε την περασμένη εβδομάδα η ΣΤΑΣΥ.

      Το κόστος για την παροχή ηλεκτρικού ρεύματος και παροχής σύνδεσης στο διαδίκτυο, θα βαρύνει την εταιρία και από το ύψος του και τη δυνατότητα κάλυψής του από τη ΣΤΑΣΥ θα εξαρτηθεί και η επέκταση του ασύρματου Ιντερνετ και σε άλλους σταθμούς.

      Οι πρώτοι έντεκα σταθμοί στους οποίους θα λειτουργήσει WiFi έως το τέλος της χρονιάς είναι εκτός από την Ακρόπολη και το Σύνταγμα, οι σταθμοί Μοναστηράκι, Ομόνοια, Πανεπιστήμιο, Πειραιάς, Κορυδαλλός, Χαλάνδρι, Αγιος Δημήτριος, Φιξ και Αγία Μαρίνα. 

      Οι επιβάτες θα μπορούν να συνδέονται άμεσα χωρίς να χρειάζεται κάποια διαδικασία εγγραφής. Στη συνέχεια η διοίκηση της ΣΤΑΣΥ θα μετρήσει το μηνιαίο κόστος λειτουργίας και συντήρησης ώστε να αποφασιστεί η επέκταση του δικτύου και το χρονοδιάγραμμά της.

      Υπενθυμίζεται ότι το έργο έχει ενταχθεί από το υπουργείο Ψηφιακής Διακυβέρνησης στις περιοχές που θα εγκατασταθούν σημεία πρόσβασης στο πλαίσιο του έργου WiFi4GR.

      Το WiFi4GR «Ανάπτυξη Δημόσιων Σημείων Ασύρματης Ευρυζωνικής Πρόσβασης στο Διαδίκτυο» αφορά στην προμήθεια, εγκατάσταση, παραμετροποίηση, σύνδεση και θέση σε λειτουργία σημείων ασύρματης πρόσβασης WiFi (Hotspots) στο Διαδίκτυο σε διάφορες περιοχές πολιτιστικού και τουριστικού ενδιαφέροντος της χώρας, για την κάλυψη, 2.500 περίπου περιοχών ασύρματης – WiFi πρόσβασης σε όλη την επικράτεια. Το σύστημα, το οποίο θα αναπτυχθεί, θα διαθέτει κεντρικό σύστημα παρακολούθησης και διαχείρισης, το οποίο καθιστά δυνατή την παρακολούθηση σε πραγματικό χρόνο όλων των δομικών στοιχείων του δικτύου.
      • 0 απαντήσεις
    • Η σύνδεση του νυχτερινού φωτισμού με το «Τοπικό Εγχώριο Προϊόν» στην Ελλάδα
      Όσοι έχουμε βρεθεί σε νυχτερινή πτήση έχουμε απολαύσει το θέαμα που προσφέρει η επιφάνεια της Γης, όταν τα νυχτερινά φώτα αναδεικνύουν μοτίβα που παραπέμπουν σε έργα τέχνης. Εκτός όμως από το εντυπωσιακό θέαμα, τα νυχτερινά φώτα αποτελούν μια πολύτιμη πηγή πληροφορίας για τις δραστηριότητες του ανθρώπου και την αλληλεπίδρασή του με το περιβάλλον.

      Στο πλαίσιο της εξερεύνησης αυτού του πεδίου, η NASA καταγράφει συστηματικά τον νυχτερινό φωτισμό του πλανήτη μας. Τα τελευταία 10 χρόνια πολύ βελτιωμένες καταγραφές παρέχονται από τον αισθητήρα VIIRS της αποστολής SUOMI.

      «Στο Δημοκρίτειο Πανεπιστήμιο σκεφτήκαμε να ερευνήσουμε τι έχουν να μας πουν τα νυχτερινά φώτα για την πατρίδα μας» λέει στην «Κ» η Αλεξάνδρα Γκεμιτζή, καθηγήτρια στο Τμήμα Μηχανικών Περιβάλλοντος του Δημοκρίτειου Πανεπιστήμιου Θράκης, η οποία ηγήθηκε μιας ενδιαφέρουσας έρευνας στο πλαίσιο των δραστηριοτήτων του Εργαστηρίου Ατμοσφαιρικής Ρύπανσης και Αντιρρυπαντικής Τεχνολογίας Ατμοσφαιρικών Ρύπων.
      • 0 απαντήσεις
    • «Εξοικονομώ 2023»: Ο νέος οδηγός του προγράμματος μετά την 3η τροποποίηση
      Εκδόθηκε σε ΦΕΚ η υπ' αριθμ. ΥΠΕΝ/ΥΔΕΝ/97165/610 ΚΥΑ (ΦΕΚ 5174/Β΄/13.09.2024) που αφορά την 3η τροποποίηση της υπό στοιχεία ΥΠΕΝ/ΥΔΕΝ/55246/807/18.05.2023 κοινής απόφασης των Υπουργών Οικονομικών, Ανάπτυξης και Επενδύσεων και Περιβάλλοντος και Ενέργειας «Προκήρυξη του προγράμματος “Εξοικονομώ 2023”», ως εξής:

      Α. Ο Οδηγός Εφαρμογής Προγράμματος «Εξοικονομώ 2023» και η 1η Τροποποίηση του Παραρτήματος VI που αφορά την Υπεύθυνη Δήλωση σχετικά με τη σώρευση των ενισχύσεων ήσσονος σημασίας (de minimis) βάσει του Κανονισμού (ΕΕ) 2023/2831, ως ακολούθως:

      Τροποποίηση (3η) της υπό στοιχεία ΥΠΕΝ 55246-807 18.05.2023 ΚΥΑ Εξοικονομώ 2023 (ΦΕΚ 5174-Β-13.09.2024).pdf
      • 3 απαντήσεις
×
×
  • Create New...

Σημαντικό

Χρησιμοποιούμε cookies για να βελτιώνουμε το περιεχόμενο του website μας. Μπορείτε να τροποποιήσετε τις ρυθμίσεις των cookie, ή να δώσετε τη συγκατάθεσή σας για την χρήση τους.