Μετάβαση στο περιεχόμενο

Πίνακας Κορυφαίων

  1. georgegaleos

    georgegaleos

    Core Members


    • Πόντοι

      4

    • Περιεχόμενα

      6.350


  2. BAS

    BAS

    Core Members


    • Πόντοι

      4

    • Περιεχόμενα

      3.566


  3. kan62

    kan62

    Core Members


    • Πόντοι

      2

    • Περιεχόμενα

      4.484


  4. tetris

    tetris

    Core Members


    • Πόντοι

      2

    • Περιεχόμενα

      6.568


Δημοφιλές Περιεχόμενο

Προβολή περιεχομένου με την υψηλότερη φήμη στις 07/01/2020 σε όλες τις περιοχές

  1. Version X6.0

    78.078 downloads

    Το κείμενο του Ν.4495/2017 με ενσωματωμένες τις μέχρι σήμερα αλλαγές και επικεφαλίδες κατ' άρθρο. Αλλαγές με τον ν.5106/24 (ΦΕΚ 63Α/1.5.2024)[Α1] [Α1]Αλλαγές και προσθήκες με τον ν.5106/24 (ΦΕΚ 63Α/1.5.2024) : - άρθρο 19, παρ.2 - άρθρο 24, παρ.1, 2Α - άρθρο 29, παρ.4 - άρθρο 44, παρ.1 - άρθρο 81, παρ.3 - κατάργηση άρθρων 85, 91, 92, 93, 94, 95 - άρθρο 109, παρ.2 - προσθήκη άρθρων 125Α έως 125ΚΑ Αλλαγές με τον ν.5069/23 (ΦΕΚ 193Α/28.11.2023) Αλλαγές με τον Ν.5037/23 (ΦΕΚ 78Α/28.3.2023) Αλλαγές με τον Ν.5007/22 (ΦΕΚ 241Α/23.12.2022) Αλλαγές με τον Ν.4986/22 (ΦΕΚ 204Α/28.10.2022) Αλλαγές με τον Ν.4964/22 (ΦΕΚ 150Α/30.7.2022) Αλλαγές με τον Ν.4951/22 (ΦΕΚ 129Α/4.7.2022) Αλλαγές με τον Ν.4915/22 (ΦΕΚ 63Α/24.3.2022) Αλλαγές και προσθήκες με την ΥΠΕΝ/ΔΑΟΚΑ/20146/683 (ΦΕΚ 1028Β/4.3.2022) Αλλαγές με τον Ν.4890/22 (ΦΕΚ 23Α/11.2.2022) Αλλαγές με τον Ν.4876/21 (ΦΕΚ 251Α/23.12.2021) Αλλαγές με τον Ν.4864/21 (ΦΕΚ 237Α/2.12.2021) Αλλαγές με τον Ν.4849/21 (ΦΕΚ 207Α/5.11.2021) Προσθήκη με την ΥΠΕΝ/ΔΑΟΚΑ/93311/3679 (ΦΕΚ 4874Β/21.10.2021) Αλλαγές με τον Ν.4843/21 (ΦΕΚ 193Α/20.10.2021) Αλλαγές με τον Ν.4819/21 (ΦΕΚ 129Α/23.7.2021) Αλλαγές με τον Ν.4811/21 (ΦΕΚ 108Α/26.6.2021) Αλλαγές με την ΥΠΕΝ/ΔΑΟΚΑ/39105/1618 (ΦΕΚ 1851Β/7.5.2021) Αλλαγές με τον Ν.4787/21 (ΦΕΚ 44Α/26.3.2021) Αλλαγές με τον Ν.4782/21 (ΦΕΚ 36Α/9.3.2021) Αλλαγές με τον Ν.4764/20 (ΦΕΚ 256Α/23.12.2020) Αλλαγές με τον Ν.4759/20 (ΦΕΚ 245Α/9.12.2020) Αλλαγές με την ΠΝΠ – Covid19 - (ΦΕΚ 157Α/10.8.2020) Αλλαγές με τον Ν.4715/20 (ΦΕΚ 149Α/1.8.2020) Αλλαγές με τον Ν.4710/20 (ΦΕΚ 142Α/23.7.2020) Αλλαγές με την ΥΠΕΝ/ΔΕΣΕΔΠ/43729/460 (ΦΕΚ 1940Β/21.5.2020) Αλλαγές με τον Ν.4685/20 (ΦΕΚ 92Α/7.5.2020) Αλλαγές με την ΠΝΠ – Covid19 - (ΦΕΚ 75Α/30.3.2020) Αλλαγές με τον Ν.4676/20 (ΦΕΚ 67Α/19.3.2020) Αλλαγές με τον Ν.4674/20 (ΦΕΚ 53Α/11.3.2020) Αλλαγές με τον Ν.4647/19 (ΦΕΚ 204Α/16.12.2019) Αλλαγές με τον Ν.4643/19 (ΦΕΚ 193Α/3.12.2019) Αλλαγές με τον Ν.4635/19 (ΦΕΚ 167Α/30.10.2019) Αλλαγές με τον Ν.4613/19 (ΦΕΚ 78Α/24.5.2019) Αλλαγές με τον Ν.4612/19 (ΦΕΚ 77Α/23.5.2019) Αλλαγές με τον Ν.4610/19 (ΦΕΚ 70Α/7.5.2019) Αλλαγές με τον Ν.4602/19 (ΦΕΚ 45Α/9.3.2019) Αλλαγές με τον Ν.4585/18 (ΦΕΚ 216Α/24.12.2018) Αλλαγές με τον Ν.4546/18 (ΦΕΚ 101Α/12.06.2018) Αλλαγές με τον Ν.4513/18 (ΦΕΚ 9Α/2018-23.01.2018) ΕΓΚΥΚΛΙΟΣ 2 – α.π.ΥΠΕΝ/ΔΑΟΚΑ/49581/2075 – 31/05/2019 ΣΥΝΗΜΜΕΝΕΣ οι μέχρι σήμερα σχετικές αποφάσεις ΥΠΕΝ : ΥΠΕΝ/ΔΑΟΚΑ/57930/2029-7.6.2022 - Κατηγορίες των κατασκευών ή εγκαταστάσεων, για τις οποίες δεν απαιτείται άδεια δόμησης εντός χερσαίας ζώνης λιμένος. ΥΠΕΝ/ΔΕΣΕΔΠ/125377/1667-31.12.2021 - Καθορισμός του αντικειμένου ελέγχου εντοπισμού και επιβολής κυρώσεων αυθαιρέτων κατασκευών κατ’ εφαρμογή του άρθρου 86 του ν.4759/2020 ΥΠΕΝ/ΔΕΣΕΔΠ/125378/1668-31.12.2021 - Καθορισμός του αντικειμένου ελέγχου των δηλώσεων αυθαιρέτων κατασκευών ή χρήσεων κατά τον δειγματοληπτικό έλεγχο δηλώσεων αυθαιρέτων, κατ’ εξουσιοδότηση του άρθρου 86 του ν.4759/2020 ΥΠΕΝ/∆ΑΟΚΑ/63637/2230–21.06.2022 - Ερμηνεία διαδικασίας εφαρμογής του άρθρου 117 του ν.4495/2017 (167Α΄) ΥΠΕΝ/∆ΑΟΚΑ/72311/2992–28.07.2021 - Προέγκριση οικοδομικών αδειών, εγκρίσεις φορέων και κατηγορίες έκδοσης αδειών μετά την ισχύ του ν.4759/2020 ΥΠΕΝ/∆ΑΟΚΑ/61939/2576–25.06.2021 - Οδηγίες για την εφαρμογή του άρθρου 116 του ν.4495/17, όπως ισχύει ΥΠΕΝ/∆ΑΟΚΑ/113130/3420–24.11.2020 - Κατασκευές και εγκαταστάσεις στους δημόσιους κοινόχρηστους χώρους για τις οποίες δεν απαιτείται οικοδομική άδεια. ΥΠΕΝ/ΔΑΟΚΑ/43266/1174-13.05.2020 - Εργασίες για τις οποίες απαιτείται Έγκριση Εργασιών Δόμησης Μικρής Κλίμακας (ΕΕΔΜΚ) και απαιτούμενα δικαιολογητικά για την χορήγησή της (ενημερωμένη έως 24.3.2022) ΥΠΕΝ/ΔΕΣΕΔΠ/73705/670–22.10.2018 - Λειτουργία, τήρηση, επικαιροποίηση και περαιτέρω ανάπτυξη του πληροφοριακού συστήματος "Ηλεκτρονική Πολεοδομία" ΥΠΕΝ/ΥΠΡΓ/48123/6983–31.7.2018 - Διαδικασίες ηλεκτρονικής υποβολής αδειών (ενημερωμένη έως 20.5.2021) ΥΠΕΝ/ΔΑΟΚΑ/19409/1507–11.5.2018 - Εφαρμογή της παρ. η του άρθ. 99 του ν.4495/2017 «Έλεγχος και προστασία του Δομημένου Περιβάλλοντος και άλλες διατάξεις» ΥΠΕΝ/ΔΑΟΚΑ/27454/2631–14.11.2017-Διαδικασίες ηλεκτρονικής υποβολής δικαιολογητικών, κατάθεσης ειδικού προστίμου Σε μορφή word (για το γραφείο) + σε μορφή pdf (για κινητό ή tablet)
    2 points
  2. Ετσι πάντα πειραιώτικα και γαύρικα , δηλαδή κλεμμένα ....
    2 points
  3. γεωργιε αυτη ψαχνεις? 1033/1987 ΑΠ ( 18469) ΔΕΝ/1988 (588), ΕΕΝ/1988 (507), ΕΕΡΓΔ/1988 (1132) Διπλωματούχος αρχιτέκτονας, απασχολούμενος με σχέση εργασίας ιδιωτικού δικαίου στο Δημόσιο. Αποδοχές σύμφωνα με την από 17.3.1981 ΣΣΕ Διπλωματούχων Μηχανικών. Μισθολογικά κλιμάκια. Υπολογισμός της προϋπηρεσίας της αυτής ειδικότητας. ΑΠ Αριθ. 1033/1987 (Τμ. Β`) Προεδρεύων ο Αντιπρόεδρος Β. ΛΙΝΑΡΔΟΣ Εισηγητής ο Αρεοπαγίτης Γ. ΣΦΥΡΗΣ Δικηγόροι: Σ. Σκουτέρης (Πάρ. Διοικ.), Ε. Παπασωτηρόπουλος Με την υπ` αριθμ. 12920/1981 απόφαση του Υπουργού Εργασίας (ΦΕΚ 203 τ.β. της 7-4-1981 ) δημοσιεύθηκε, η από 17-3-1981 ΣΣΕ Διπλωματούχων Μηχανικών, απασχολουμένων με σχέση εργασίας ιδιωτικού δικαίου στο Δημόσιο, Ν.Π.Δ.Δ. και ΟΤΑ. Η ισχύς της αρχίζει αναδρομικά από 1-1-1981. Αυτή διατηρήθηκε και μετά την από 12-4-1982 όμοια ΣΣΕ, που δημοσιεύθηκε σε ΦΕΚ 244/82 τεύχος Β` με την υπ` αριθμ. 15084/1984 απόφαση του ίδιου Υπουργού (άρθρ. 6 αυτής). Κατά το άρθρο 1 της εν λόγω από 17-3-1981 ΣΣΕ στις διατάξεις της υπάγονται οι συνδεόμενοι με σχέση εργασίας ιδιωτικού δικαίου, ωρισμένου ή αορίστου χρόνου, μετά του Δημοσίου κλπ. διπλωματούχοι μηχανικοί Ανωτάτων Σχολών Εμπ., Πολυτεχνικών Σχολών Πανεπιστημίου Θεσσαλονίκης... ή ισοδυνάμου στάθμης ομοταγούς Πολυτεχνικού ή Πανεπιστημιακού Ιδρύματος τη ημεδαπής ή αλλοδαπής... και μέλη όλοι του Τεχνικού Επιμελητηρίου της Ελλάδος. Με το άρθρο 2 της ίδιας ΣΣΕ καθορίζονται από 1-1-1981 τα κατώτατα όρια των βασικών μηνιαίων μισθών των αναφερομένων στο προηγούμενο άρθρο μισθωτών με την ένταξή τους σε δέκα μισθολογικά κλιμάκια αναλόγως των ετών υπηρεσίας ή προύπηρεσίας αυτών από την κτήση του διπλώματος. Στο άρθρο 3 της ΣΣΕ ορίζεται, ότι για την ένταξη των μισθωτών στα μισθολογικά κλιμάκια του προηγουμένου άρθρου προσμετρείται εκτός από το χρόνο υπηρεσίας και κάθε προϋπηρεσία της αυτής ειδικότητας του μισθωτού στο Δημόσιο ή σε οποιοδήποτε άλλο εργοδότη, φυσικό ή νομικό πρόσωπο, δημοσίου ή ιδιωτικού δικαίου της ημεδαπής ή αλλοδαπής, όπως και ο χρόνος άσκησης αυτοτελούς επαγγέλματος, υπολογιζομένη από τη κτήση του πτυχίου των... προκειμένου για τους κεκτημένους τίτλους μεταπτυχιακών σπουδών ή MASTERS ή διδακτορικό δίπλωμα ως προϋπηρεσία προσμετρείται αυτή που διανύθηκε από τη κτήση του πτυχίου της Ανωτάτης Σχολής. Η προϋπηρεσία αποδεικνύεται με πιστοποιητικά των εργοδοτών, στους οποίους εργάσθηκαν οι μισθωτοί και σε περίπτωση άσκησης αυτοτελούς επαγγέλματος με πιστοποιητικό του αρμοδίου Οικονομικού Εφόρου ή του αρμοδίου Επιμελητηρίου ή άλλης Αρχής που βεβαιώνει το χρόνο της άσκησης αυτής. Προκειμένου για προύπηρεσία στην αλλοδαπή αυτή αποδεικνύεται με βεβαιώσεις των εργοδοτών θεωρημένες από τις οικείες Προξενικές Αρχές ή από πιστοποιητικά επισήμων Κρατικών Αρχών της αλλοδαπής. Από τις ανωτέρω διατάξεις συνάγεται ότι η προαναφερομένη ΣΣΕ εφαρμόζεται για τον καθορισμό των αποδοχών αυτών που υπηρετούν στο Δημόσιο κλπ. μηχανικών, οι οποίοι είναι μέλη του Τεχνικού Επιμελητηρίου της Ελλάδος. Η για την ενταξή τους όμως στα προσήκοντα μισθολογικά κλιμάκια (από τα οποία εξαρτάται το ύψος του βασικού μηνιαίου μισθού τους), λαμβανομένη προϋπηρεσία της αυτής ειδικότητας υπολογίζεται, αρκεί να εμπίπτει στον από της αποκτήσεως του πτυχίου αυτών και εφεξής χρόνο, έστω και άν αυτοί δεν ήταν εισέτι, για οιονδήποτε λόγο μέλη του Τεχνικού Επιμελητηρίου της Ελλάδος. Η ρύθμιση αυτή δικαιολογείται από την επιβαλλόμενη ιδιαίτερη μεταχείρηση από άποψη αμοιβής των μισθωτών που εχουν πείρα και κατά τεκμήριο μεγαλύτερη απόδοση και η οποία πείρα αποκτιέται με την εργασία μετά την απόκτηση της σχετικής ικανότητας ύστερα από τη λήψη του πτυχίου. Σε διαφορετική άποψη δεν μπορούν να οδηγήσουν οι διατάξεις του άρθρου 2 του Π.Δ. της 27-1 1/14-12-1926 "περί κωδικοποιήσεως των περί συστάσεως Τεχνικού Επιμελητηρίου κειμένων διατάξεων" και του άρθρου 10 του ν. 4663/1930 "περί εξασκήσεως του επαγγέλματος του πολιτικού μηχανικού, αρχιτέκτονος και τοπογράφου", γιατί οι διατάξεις αυτές θεσπίστηκαν για άλλο σκοπό, δηλαδή για την διοργάνωση του κλάδου των πιο πάνω τεχνικών. Ειδικότερα, κατά την πρώτη διάταξη όλοι οι μηχανικοί διπλωματούχοι των Ανωτάτων Σχολών του Ε.Μ. Πολυτεχνείου ή ομοταγών σχολών της αλλοδαπής "άμα τω διορισμώ αυτών εις δημοσίαν κλπ. υπηρεσίαν ή άμα τη προς άσκησιν επαγγέλματος εγκαταστάσει των εν Ελλάδι, αποτελούν υποχρεωτικώς μέλη του Επιμελητηρίου, εφόσον κέκτηνται τα εν τω ακολούθω εδαφίω προσόντα". Η δεύτερη διάταξη ορίζει, ότι "οι πάντες οι δυνάμει του παρόντος νόμου ασκούντες το επάγγελμά του... αρχιτέκτονος, πλην των εν τοις άρθροις 7. και 8 αναφερομένων, αποτελούν υποχρεωτικώς και αυτοδικαίως μέλη του Τεχνικού Επιμελητηρίοι της Ελλάδος". Στη κρινομένη περίπτωση, όπως προκύπτει από την προσβαλλομένη απόφαση, το Εφετείο δέχτηκε τα ίδια και ειδικότερα, ότι η προϋπηρεσία του ενάγοντος και ήδη αναιρεσιβλήτου προσμετρείται από την απόκτηση του διπλώματος του αρχιτέκτονος και όχι από της εγγραφής του στο Τεχνικό Επιμελητήριο της Ελλάδος και της λήψεως της αντιστοίχου αδείας ασκήσεως επαγγέλματος. Υστερα από αυτά και μετά την επικύρωση της πρωτόδικης απόφασης επιδίκασε στον αναιρεσίβλητο διπλωματούχο αρχιτέκτονα, που υπηρετούσε στο εναγόμενο και ήδη αναιρεσείον Ελληνικό Δημόσιο με σχέση εργασίας ιδιωτικού δικαίου και αορίστου χρόνου διαφορές αποδοχών, που προέκυψαν από το συνυπολογισμό για την ενταξή του στο οικείο μισθολογικό κλιμάκιο και του, εντός του από τη κτήση του πτυχίου του μέχρι της εγγραφής του στο Τεχνικό Επιμελητήριο Ελλάδος διαστήματος, χρόνου προυπηρεσίας του, που διανύθηκε σε άλλους εργοδότες. Ετσι αποφηνάμενο το Εφετείο (Αθ. 1823/1985) δεν παραβίασε τις προαναφερόμενες ουσιαστικού δικαίου διατάξεις. Επομένως, ο αντίθετος από το άρθρο 559 παρ.1 Κ.Πολ.Δ. μοναδικός λόγος αναίρεσης πρέπει να απορριφθεί ως αβάσιμος.
    1 point
  4. Από το "Βοήθεια & Υποστήριξη-->Επιχειρήσεις-->Επεξήγηση βασικών όρων και λειτουργιών." Τι είναι το Εικονικό POS (Virtual Terminal); "... Οι πωλήσεις που εκτελούνται μέσω του Εικονικού Τερματικού επεξεργάζονται, εκκαθαρίζονται και πιστώνονται στα “Accounts” σας την επόμενη εργάσιμη. Μπορείτε να έχετε πρόσβαση οποιαδήποτε στιγμή στο ιστορικό των συναλλαγών σας επιλέγοντας την κατηγορία Πωλήσεις. Μέσω της ίδιας κατηγορίας, μπορείτε επίσης να έχετε πρόσβαση σε επιπλέον λειτουργίες όπως: Ακυρώσεις, Αντιλογισμούς και Χρεώσεις. ..." Επίσης δες και το: "Ποιες συναλλαγές μου εμφανίζονται στην ενότητα «Πωλήσεις";.
    1 point
  5. Αυτό ισχύει, δηλαδή ή μείωση του φορολογικού συντελεστή. Αλλά αυτό δεν έχει να κάνει με την παρακράτηση φόρου (20%) που υπόκεινται οι αμοιβές που λαμβάνουν τα φυσικά πρόσωπα που ασκούν επιχειρηματική δραστηριότητα. Αλλος συντελεστής ο ένας (φορολογικής κλίμακας) και άλλος ο άλλος (παρακρατηθέντος φόρου). Απλά πρακτικά στο τέλος του έτους με την εκκαθάριση αν είχες π.χ. τιμολογήσει 10.000€ και έχεις δαπάνες 2.000€ αντί να πληρώνεις φόρο ή να έχεις επιστροφή (22% φορολογικός συντελεστής κλίμακας που ίσχυε X 8.000) μείον (20% παρακράτηση φόρου X 10.000€) θα έχεις μεγαλύτερη επιστροφή (9% φορολογικός συντελεστής κλίμακας που ισχύει X 8.000) μείον (20% παρακράτηση φόρου X 10.000€) δηλαδή θα έχεις επιστροφή από τον φόρο που σου παρακρατήθηκε. Χωρίς να λάβω υπόψη το τέλος επιτηδεύματος και προκαταβολή 95% για το επόμενο έτος για λόγους απλούστευσης. φόρος κλίμακας | 8.000*22% = 1.760 | 8.000*9% = 720 παρακράτηση | 10.000*20% = 2.000 | 10.000*20% = 2.000 επιστροφή | 240€ | 1280€
    1 point
  6. Ο αυτοματισμός που χρειάζεται ο φίλος (δεν ξέρω αν υπάρχει έτοιμος, αλλά είναι απλός) είναι ο θερμοστάτης χώρου να σταματάει τον καυστήρα, ο κυκλοφορητής ελέγχεται κανονικά από τον θερμοστάτη-υγροστάτη του και η ηλεκτροβάννα μένει μόνιμα ανοιχτή (αφαίρεση ηλ. παροχής) ή λειτουργεί με την ίδια εντολή του κυκλοφορητή.
    1 point
  7. Δεν ξέρω αν ισχύει το παρακάτω, διότι αναφέρει "...αμοίβονται με την Συλλογική Σύμβαση Εργασίας..." και δεν ξέρω αν επί "μνημονίων" υπάρχει τέτοια αλλά είναι από την σελίδα του ΤΕΕ μας ... (καλό εεεεε ... το "μας"...πολύ το χάρηκα) http://portal.tee.gr/portal/page/portal/PROFESSIONAL_ISSUES/SYXNES_ERWTHSEIS_P/TAB36023/OLES OI EIDIKOTHTES.HTM Την απόφαση του Α.Π. δεν μπόρεσα να την βρω, μήπως αρκεί αυτή ...
    1 point
  8. Είναι προφανές ότι ότι η ευθύνη είναι του κατασκευαστή. Τόσο για την αρχική κατασκευή, όσο και για την εκ των υστέρων (ανεπαρκή?) στεγάνωση. Για να κινηθείτε (μαζί με τον όμορο ιδιοκτήτη) νομικά, θα πρέπει να έχετε πραγματογνωμοσύνη από το ΤΕΕ. Πριν μπείτε σε αυτή τη διαδικασία (που απαιτεί χρόνο και δαπάνες) ίσως θα έπρεπε να καλέσετε τον κατασκευαστή (μέσω εξωδίκου?) να αποκαταστήσει τη στεγανότητα της οροφής σύμφωνα με τις προδιαγραφές.
    1 point
  9. Συνοπτικά λοιπόν, και σύμφωνα με τα όσα ανέφερε ο συνάδελφος ανωτέρω, θα πρέπει να αναζητήσεις έναν καλό(*) μηχανικό στην περιοχή σου. Αυτός θα σε κατατοπίσει τόσο ως προς το πολεοδομικό κομμάτι, και θα σου προτείνει τη βέλτιστη από οικονομοτεχνική άποψη λύση. Μην θέλεις λύσεις "εδώ και τώρα", αλλά έχε υπομονή (σπίτι φτιάχνεις) μέχρι να κατασταλάξεις σε αυτό που πραγματικά θέλεις. (*)Καλός μηχανικός δεν είναι αυτός που θα σου φτιάξει ό,τι επιθυμείς κολακεύοντάς σε, αλλά αυτός που θα σε καθοδηγήσει σωστά, ανατρέποντας (εάν απαιτηθεί) τις οικοδομικές αντιλήψεις σου. Στην περιοχή σου υπάρχουν πολλοί ικανοί συνάδελφοι. Πάρε πληροφορίες, συζήτησε μαζί τους, και αποφάσισε. Μην αφήσεις να σε παρασύρει η δηθενιά και τα φρουφρού, αλλά ακολούθησε την ειλικρίνεια και την (επαγγελματική) τιμιότητα.
    1 point
  10. Προφανώς αφού έχετε τα χρήματα και το οικόπεδο , το οποίο επίσης είναι σε σημείο που σας αρέσει ως τοποθεσία , είναι προφανές ότι το να πετάτε λεφτά σε ενοίκια , είναι ό,τι χειρότερο από οικονομικής απόψεως μπορείτε να κάνετε . Το να αγοράσετε έχει νόημα αν θέλετε να κρατήσετε το οικόπεδο για το μέλλον , με την λογική ότι η περιοχή του δεν είναι ακόμα τόσο πολύ ανεπτυγμένη , όσο εκεί που θα αγοράσετε . Σε κάθε άλλη περίπτωση σας συμφέρει να χτίσετε το οικόπεδο σας . Τώρα ως προς το κόστος , θα πρέπει να βρείτε αν δεν έχετε ήδη , κάποιον μηχανικό που να ασχολείται με αυτά , τον οποίο εμπιστεύεστε ώστε να σας κάνει ένα προϋπολογισμό . Καλό είναι να έχετε στο νου σας , ότι ο προϋπολογισμός , δεν πρέπει να είναι σφικτός , γιατί στην οικοδομή τα κόστη έχουν πολλές υπερβάσεις και το βασικό είναι να έχετε το σπίτι σας πριν τελειώσουν τα χρήματα και όχι να βρεθείτε χωρίς χρήματα και χωρίς σπίτι . Τα στοιχεία κόστους έχουν πολλούς παράγοντες που μόνο ένας επαγγελματίας , με γνώση της περιοχής και των ιδιαιτεροτήτων της κατασκευής θα μπορέσει να σας καθοδηγήσει οπότε είναι καλύτερα αν δεν τον έχετε , να τον βρείτε και να απευθυνθείτε σε αυτόν . Προφανώς από την στιγμή που σε πρώτη φάση θα θέλετε να χρησιμοποιήσετε το ένα σπίτι , έχετε διάφορες δυνατότητες που θα σας δώσουν την δυνατότητα να τελειώσετε όλο το κτίριο στο 70 % και τον όροφο που θα κατοικείτε στο 100 % , ώστε να μην έχετε θέμα με το κόστος . Αν τώρα θέλετε να μισθώσετε το άλλο διαμέρισμα , τότε θα πρέπει να κάνετε τις ανάλογες προσαρμογές στο κόστος . Γενικά αυτό που ζητάτε , δεν μπορεί να απαντηθεί σε ένα φόρουμ , παρά μόνο με πολύ γενικές απαντήσεις που δεν θα σας δώσουν πραγματικές λύσεις .
    1 point
  11. Το πρόβλημα για την πιστοποίηση ενος εναλλάκτη για passivehaus δεν ειναι τόσο η απόδοση στην ανάκτηση της θερμότητας όσο η ηλεκτρική κατανάλωση , που πρέπει να είναι χαμηλότερη από 0.45 Wh/m3. Το σύστημα θέρμανσης είναι απαραίτητο hkamp αλλά σε πολύ μικρότερο βαθμό , και συνήθως προβλέπεται ένα μόνο στοιχείο Α/Θ (1-3)KW μετά τον εναλλάκτη , αλλά υπάρχει και σενάριο passivhaus που η θέρμανση πχ γίνεται με αντικατάσταση των λαμπών φωτισμού με λάμπες πυρακτώσεως , κάτι που δεν προτείνεται βέβαια ...Στα θερμά κλίματα η ψύξη είναι πιο δύσκολη και πιο ενεργοβόρα . εδώ ειναι η λίστα των πιστοποιημένων εναλλακτών για όποιον ενδιαφέρεται. fun fact : Σε προπέρσινη σχετική έκθεση , μεγάλη ελληνική εταιρία του κλάδου , έκανε παρουσίαση και σεμινάριο κάποιου από αυτούς τους εναλλάκτες (έχοντας την αντιπροσωπεία κλπ) και η γερμανική εταιρία που τους κατασκευάζει δεν είχε ιδέα οτι είχε αντιπρόσωπο στην ελλάδα , ούτε είχαν εκπαιδεύσει κάποιον σχετικά 😃
    1 point
  12. Με πάνω από 10 κλεμμένα πρωταθλήματα ο γαύρος , με τον Παναθηναικό να είναι 10 χρόνια σε κρίση και 5 χρόνια εκτός Ευρώπης , με την ΑΕΚ να έχει πέσει στην Γ΄ Εθνική , ο Εφηβος της Παράγκας , κρατάει ακόμα τα ρεκόρ του 😄 Εδώ τα έχει όλα και από το 1959 και μόνο το Τσου Λου που έδρασε κυρίως η Παράγκα... http://www.gazzetta.gr/football/champions-league/article/1428424/o-olympiakos-18os-sto-champions-league-29os-o-panathinaikos-pics Στην εικόνα βλέπουμε το γνωστό σκορ του γαύρου . 19 συμμετοχές στο Τσουλου , 122 μάτς , δηλαδή μόλις 6,42 μάτς ανά σεζόν , ήτοι μισό μάτς πέραν των 6 που παίζει στους ομίλους και βέβαια 39 νίκες , 22 ισοπαλίες και 61 ήττες . Αντίθετα ο Παναθηναικός με 10 συμμετοχές , τα κλεμμένα πρωταθλήματα που λέγαμε , λιγότερες έχει 76 μάτς δηλαδή 8,44 ήτοι ένα γύρο τουλάχιστον πάνω από τον γαύρο και σκορ 23-18-33 . Ως προς τα γκολ ο γαύρος έχει - 63 και ο Πρεσβευτής -30 . Απλά για να ξέρουμε ποια είναι η κανονικότητα ....
    1 point
  13. @stesta Με την κύρωση του ρυμοτομικού σχεδίου αυτόματα καθορίζονται οι ρυμοτομικες. Επομένως τυχουσες ρυμοτομησεις για διαπλατύνσεις υπαρχόντων αγροτικών οδών περνάνε αυτόματα στον πίνακα της Π.Ε. ο οποίος δεν έχει ακόμα κυρωθεί. Οι ρυμοτομησεις όμως έχουν τελειώσει, και μαζί με αυτές έχουν τελειώσει και οι μελέτες οδοποιιας, που περιλαμβάνουν και υψόμετρα. Οτιδήποτε βρίσκεται πέραν της ρυμοτομικής είναι αυτόματα κοινόχρηστος χώρος χωρίς καν να χρειάζεται να αποζημιωθεί εκ των προτέρων. Αυτό είναι de facto. Οποιαδήποτε αποζημίωση θα υπολογιστεί στην Π.Ε., αλλά η ρυμοτομουμενη επιφάνεια είναι κοινοχρηστη από την ημερομηνία του ΦΕΚ του ρυμοτομικου σχεδίου. Μετά την κύρωση του ρυμοτομικού, ρυμοτομική γραμμή αλλάζει μόνο με τροποποίηση ρυμοτομικού, διαδικασία που ολοκληρώνεται μόνο αν συντρέχει δημόσιο συμφέρον κ όχι επειδή βρέθηκε δυσαρεστημένος ιδιώτης. Αυτό που δεν έχει τελειώσει είναι οι προσκυρωσεις κ ανταλλαγές γης για τακτοποίηση των οικοπέδων και ΕΝΤΟΣ των ρυμοτομικών γραμμών προκειμένου να ελαχιστοποιηθουν οι αποζημιώσεις, όπου και όταν υπαρχουν μετά τον συμψηφισμό με τις απαραίτητες οφειλές σε γη κ χρημα. Ενδεχομένως να μην έχει τελειώσει και το θέμα ύπαρξης ή όχι προκηπιων, δηλαδή ο καθορισμός των οικοδομικών γραμμών, που συνήθως τελειώνει κ αυτό με τη δημοσίευση του ρυμοτομικού, αλλά έχω δει κ αυξομειωσεις Πρασιάς, δεν είναι ότι δεν συμβαίνει. Επομένως αν βρεθεί κάποιο πουλεν είτε ιδιώτης συνάδελφος είτε δημόσιος υπάλληλος που να ισχυρίζεται το αντίθετο με αποδείξεις, τότε ολες οι οικοδομικές άδειες που έχουν εκδοθει σε αυτή τη χώρα σε πράξεις εφαρμογής πριν την κύρωση τους αλλά μετά την κύρωση του ρυμοτομικού, τινάζονται στον αέρα. Πέραν αυτού, η διαφοροποίηση του 1337 σε σχέση με τους old school τρόπους εφαρμογής σχεδίων πόλης πριν το 1983 σε τέτοια περίπτωση καθίσταται μηδενική και ξαναγυρνάμε στην εποχή των σπηλαίων και των πράξεών αναλογισμου και της αναγκαιότητας ύπαρξης διανοιγμενης οδού. Τέλος, στη δήλωση 651 αναγράφεται αν επί του οικοπέδου επιτρέπεται η όχι η ανοικοδόμηση, και στη 1337 αν υπάγεται ή όχι σε διατάξεις περί εισφορων. Και εκεί ολοκληρώνεται και το παραδοτέο, και όχι στην αναλυτική διερεύνηση οικοδομησιμοτητας ή εξόφλησης εισφορών. Στα παλιά σχέδια πόλης η 651 είναι ένας σκέτος εφιάλτης, καθώς πρέπει να διερευνηθούν όλες οι ιδιοκτησίες του ΟΤ σε σχέδια πόλης τύπου Μεταμόρφωση Αττικής, γιατί οικοδομήσιμο είναι κάποιο όταν και τα όμορα του είναι οικοδομήσιμα, ΚΟΚ.(παρένθεση: αυτή την υποπερίπτωση πασχουν σοβαρά εγκεφαλικά να την καταλάβουν όσοι δεν γνωρίζουν και είναι κλασσικό σημείο μεγαλειωδεστατης γκάφας που οδηγεί σε καταβαραθρωση των αμοιβών ενός τοπογραφικου. Αλλά όλα πληρώνονται όταν εμφανιστεί η γκάφα...και δεν είναι καθόλου μα καθολου μικρή, αλλά στ @@ μου κ εμένα, συνεχίστε να πυροβολατε σε παλαιά σχέδια πόλης, οι γκάφες θα καταλήξουν σε μένα για ξέπλυμα κ θα έχω δουλειά μέχρι το τέλος των εποχών ή μέχρι να αλλάξει η νομοθεσια) Επομενως αυτή είναι και η χρησιμότητα του 1337 στα νέα σχέδια πόλης, δεν διερευνά κανείς αν οι ιδιοκτησίες αποζημιώθηκαν, ο,τι είναι πέραν της ρυμομοτικης είναι κοινοχρηστο στα χαρτιά και η αποζημίωση του είναι άλλη κουβέντα. Αυτά Ελπίζω να βοήθησα Καλή χρονιά να εχουμε
    1 point
  14. Σε συνέχεια αυτών που ανέφερα πριν εδώ και στο αμέσως επόμενο, αφού τους στείλετε αυτά που θέλουν για την επικαιροποίηση, ενεργοποιούν πάλι την επιλογή όπως παρακάτω.
    1 point
  15. μην κοιτάς μόνο την απόδοση αλλά και το κόστος ανά αποδιδόμενη θερμαντική μονάδα.
    1 point
  16. Περιμετρικα σκαλωσια ενταξει. Οι εσωτερικες ειναι το προβλημα. 9 m σιδερα με σκετες σανιδες απεναντι ? Δηλαδη το εφαρμοζετε αυτο και μενουν στη θεση τους και ειναι και κατακορυφα ?
    1 point
  17. φωναζει λεει κ ο βαζελος για πεναλτυ , μας δειχνουν ομως το τελειωμα κ οχι τη μεση της φασης ....ρε αη τραβατε παραπερα που μιλατε για πετσινα....
    -2 points
This leaderboard is set to Athens/GMT+03:00
  • Επιλεγμένα Άρθρα

    • ΤΑΙΠΕΔ: Ανάθεση έργων ύψους 4,3 δισ. ευρώ στη Μονάδα Συμβάσεων Στρατηγικής Σημασίας
      Το ΤΑΙΠΕΔ, εταιρεία μέλος του Υπερταμείου, ανακοινώνει ότι η Κυβερνητική Επιτροπή Έργων Στρατηγικής Σημασίας στην τελευταία της συνεδρίαση αποφάσισε να αναθέσει στη Μονάδα Συμβάσεων Στρατηγικής Σημασίας (Project Preparation Facility – PPF) του Ταμείου τα εξής έργα συνολικού προϋπολογισμού 4,3 δισ. ευρώ.

      Σύστημα Ολοκληρωμένης Διαχείρισης Δασών

      Το έργο αφορά στη δημιουργία Συστήματος Ολοκληρωμένης Διαχείρισης Δασών το οποίο στοχεύει στην ολιστική διαχείριση των δασικών οικοσυστημάτων, προκειμένου να καθαρίζονται αποτελεσματικότερα και να περιορίζεται ο κίνδυνος πυρκαγιάς.

      Το έργο περιλαμβάνει την ανάπτυξη Ολοκληρωμένου Πληροφοριακού Συστήματος Δασών, τη δημιουργία Μητρώων Εξωτερικών Ελεγκτών και Ανάπτυξης Συμβάσεων Διαχείρισης Δασικών Οικοσυστημάτων, τον σχεδιασμό συστημάτων επιδότησης βιομάζας και ανταποδοτικών οφελών.

      Ο προϋπολογισμός του έργου εκτιμάται συνολικά σε 8.872.200 ευρώ και η χρηματοδότηση θα εξασφαλιστεί από το Πράσινο Ταμείο κατά 100%. Το έργο υλοποιείται σε τρεις φάσεις διάρκειας 36 μηνών η καθεμία και αναμένεται να ολοκληρωθεί το 2033.

      Δασοπονικές μελέτες διαχείρισης δασικών οικοσυστημάτων
      • 0 απαντήσεις
    • Οι προϋποθέσεις εξαγοράς καταπατημένων του Δημοσίου από ιδιώτες ως 20% της αντικειμενικής αξίας
      Σε έως 60 άτοκες μηνιαίες δόσεις θα μπορέσουν να «αγοράσουν» οι ιδιώτες 90.000 καταπατημένα ακίνητα του Δημοσίου και οι σχετικές αιτήσεις αναμένεται να ξεκινήσουν τον Σεπτέμβριο.

      Ο νόμος, με τον οποίο απλοποιείται η διαδικασία και καθιερώνονται σημαντικές εκπτώσεις για όσους θέλουν να αποκτήσουν τίτλους ιδιοκτησίας επί εκτάσεων τις οποίες το Δημόσιο θεωρεί καταπατημένες, ψηφίστηκε τον περασμένο μήνα και τώρα η ηλεκτρονική πλατφόρμα είναι σχεδόν έτοιμη για να αρχίσει να δέχεται αιτήσεις από το φθινόπωρο.

      Μετά την υποβολή της αίτησης, αρμόδια επιτροπή δίνει το «πράσινο φως» και μέσα σε πέντε ημέρες ο αιτών λαμβάνει το πιστοποιητικό αποδοχής της με το τίμημα και τον διακανονισμό της οφειλής. Το τίμημα εξαγοράς εξοφλείται είτε εφάπαξ είτε τμηματικά σε 60 ισόποσες, άτοκες, μηνιαίες δόσεις, με το ποσό της κάθε δόσης να είναι τουλάχιστον 100 ευρώ. Αν υπάρξει εφάπαξ εξόφληση, προβλέπεται έκπτωση κατά 10% στο τίμημα εξαγοράς.

      Στο νέο πλαίσιο εξαγοράς καταπατημένων εκτάσεων του δημοσίου, καταργήθηκε η προϋπόθεση ύπαρξης κτίσματος για την υποβολή της αίτησης εξαγοράς, δεν επιτρέπεται η εξαγορά ακινήτου με αυθαίρετο κτίσμα, ενώ απαραίτητη προϋπόθεση είναι η δήλωση του ακινήτου στο έντυπο Ε9 για τουλάχιστον πέντε χρόνια πριν την υποβολή της αίτησης.

      Βάση υπολογισμού του τιμήματος εξαγοράς αποτελεί η αντικειμενική αξία του ακινήτου, με εκπτώσεις οι οποίες φτάνουν ακόμα και το 80%, ανάλογα με τον χρόνο κατοχής, το είδος του ακινήτου, τον χρόνο άσκησης ένδικων μέσων και πιθανές δικαστικές αποφάσεις.



      • 4 απαντήσεις
    • Έσοδα ύψους 2 δισ. ετησίως μπορεί να επιφέρει η αξιοποίηση των περιοχών Natura 2000
      «Κρυμμένα» κάτω από τον πλούτο των… προστατευόμενων περιοχών της χώρας βρίσκονται έσοδα για τα κρατικά ταμεία ύψους 2 δισ. ευρώ τον χρόνο. Σύμφωνα με νέα μελέτη της διαΝΕΟσις, που υλοποιήθηκε σε συνεργασία με τον Οργανισμό Φυσικού Περιβάλλοντος και Κλιματικής Αλλαγής (ΟΦΥΠΕΚΑ) και δημοσιεύεται σήμερα, τα χρήματα αυτά θα εισέρρεαν στην ελληνική οικονομία αν ένα 40% των περιοχών Natura 2000 της χώρας αναδεικνύονταν και αξιοποιούνταν όπως συμβαίνει σε άλλες ευρωπαϊκές χώρες. Παράλληλα, θα εξασφάλιζε περισσότερες από 15.000 θέσεις εργασίας.
      • 2 απαντήσεις
    • Νέα εγκύκλιος του ΥΠΕΝ για την εφαρμογή του Κανονισμού Πυροπροστασίας Ακινήτων εντός ή πλησίον δασικών εκτάσεων
      Με νέα Εγκύκλιό του ΥΠΕΝ/ΔΑΟΚΑ/42966/1311 19.04.2024 παρέχονται οδηγίες για την εφαρμογή του Κανονισμού Πυροπροστασίας Ακινήτων εντός ή πλησίον δασικών εκτάσεων. Η εγκύκλιος αναφέρει:

      Σε συνέχεια της (2) σχετικής Οδηγίας προς του δήμους της χώρας, με την οποία επισημάνθηκαν αφενός η έναρξη εφαρμογής του Κανονισμού πυροπροστασίας ακινήτων εντός ή πλησίον δασικών εκτάσεων (σχετ.1) και αφετέρου οι ενέργειες στις οποίες πρέπει να προβούν οι δήμοι στο πλαίσιο των προβλέψεων του εν λόγω κανονισμού, και μετά από πληθώρα ερωτημάτων που υποβλήθηκαν επί της εφαρμογής του κανονισμού από δήμους και πολίτες ακινήτων που εμπίπτουν στο πεδίο εφαρμογής
      του, διευκρινίζονται τα εξής:

      Α. Γενικά:

      Ο κανονισμός αποσκοπεί στην αύξηση της ανθεκτικότητας και στην ενίσχυση του βαθμού πυρασφαλείας των ακινήτων που βρίσκονται εντός ή πλησίον δασικών εκτάσεων. Στόχος είναι η προστασία της ζωής και της υγείας του κοινού, του φυσικού περιβάλλοντος και των δασικών οικοσυστημάτων, καθώς και των ακινήτων με περιορισμό της συμβολής τους στην μετάδοση της φωτιάς. Σημαντικός παράλληλα στόχος του κανονισμού είναι η ενημέρωση, η ευαισθητοποίηση και η προετοιμασία του κοινού για την αντιμετώπιση κινδύνων από δασικές πυρκαγιές, οι οποίοι έχουν ενταθεί λόγω της κλιματικής αλλαγής.

      Β. Πεδίο εφαρμογής:

      Ο κανονισμός αφορά σε δομημένα ακίνητα που βρίσκονται μέσα σε δάση, δασικές εκτάσεις, περιαστικό πράσινο, κηρυγμένες δασωτέες, αναδασωτέες και χορτολιβαδικές εκτάσεις, καθώς και σε ακτίνα τριακοσίων (300) μέτρων από τα όρια των εκτάσεων αυτών. Αφορά επίσης κτίσματα εντός πάρκων και αλσών πόλεων και οικιστικών περιοχών.
      • 9 απαντήσεις
    • Εκδόθηκε η ΚΥΑ για το «Ανακαινίζω -Νοικιάζω» - Αναλυτικά οι όροι του προγράμματος
      Την Παρασκευή ανοίγει η πλατφόρμα για την υποβολή των αιτήσεων από τους ενδιαφερόμενους στο πρόγραμμα της ΔΥΠΑ «Ανακαινίζω -Νοικιάζω».

      Το πρόγραμμα επιδοτεί την ανακαίνιση και επισκευή 12.500 κενών ακινήτων, η ιδιοκτησία των οποίων ανήκει σε ιδιώτες, ώστε να καθίστανται κατάλληλα για εκμίσθωση. Η επιδότηση ανέρχεται στο 40% των πραγματοποιηθεισών δαπανών, οι οποίες μπορούν να ανέρχονται μέχρι του ύψους των 10.000 ευρώ και περιλαμβάνουν τόσο τα απαιτούμενα υλικά όσο και τις εργασίες. Με την ένταξη στο πρόγραμμα προβλέπεται προκαταβολή έως 2.000 ευρώ.

      Το προς ανακαίνιση ακίνητο:

      δεν πρέπει να είναι μεγαλύτερο των 100 τ.μ. και θα πρέπει να βρίσκεται σε οικιστική περιοχή


      οι ιδιοκτήτες των ακινήτων θα πρέπει να έχουν ετήσιο εισόδημα έως 40.000 ευρώ και ακίνητη περιουσία έως 300.000 ευρώ


      η κατοικία δεν πρέπει να έχει δηλωθεί ως πρώτη κατοικία ή ως μισθωμένη, αλλά να αναφέρεται ως κενή στο Ε2 των τριών τελευταίων ετών.




      Αρμόδιος φορέας για την υλοποίηση, διαχείριση και παρακολούθηση του Προγράμματος ορίζεται η Δημόσια Υπηρεσία Απασχόλησης (Δ.ΥΠ.Α.).

      • 0 απαντήσεις
×
×
  • Create New...

Σημαντικό

Χρησιμοποιούμε cookies για να βελτιώνουμε το περιεχόμενο του website μας. Μπορείτε να τροποποιήσετε τις ρυθμίσεις των cookie, ή να δώσετε τη συγκατάθεσή σας για την χρήση τους.