Πίνακας Κορυφαίων
Δημοφιλές Περιεχόμενο
Προβολή περιεχομένου με την υψηλότερη φήμη στις 08/01/2020 σε όλες τις περιοχές
-
1 point
-
1 point
-
ουτε εγω βρισκω καποια παραταση υπαρχει το αρθρο 7 του 4495 που οριζει οτι «Άρθρο 7 Συμβούλια Αρχιτεκτονικής (Σ.Α.)- Συγκρότηση και αρμοδιότητες «1. Με απόφαση του Συντονιστή Αποκεντρωμένης Διοίκησης που εκδίδεται μέσα σε έξι (6) μήνες από την έναρξη ισχύος του παρόντος, [3/12/2019] συγκροτείται ένα Συμβούλιο Αρχιτεκτονικής (Σ.Α.) ή και περισσότερα, εάν υπάρχει σχετική ανάγκη, σε κάθε περιφερειακή ενότητα. Το Σ.Α. είναι αρμόδιο για την παροχή σύμφωνης γνώμης επί των αρχιτεκτονικών μελετών στις εξής περιπτώσεις:». αντιθετα βρηκα αυτα http://www.teeam.gr/enimerosi/news/1449-sa Συγκρότηση νέων Συμβουλίων Αρχιτεκτονικής Ενόψει της συγκρότησης των νέων Συμβουλίων Αρχιτεκτονικής στις Περιφερειακές Ενότητες της Ανατολικής Μακεδονίας καλούνται οι συνάδελφοι Αρχιτέκτονες Μηχανικοί που ενδιαφέρονται να εκπροσωπήσουν το ΤΕΕ στα νέα Συμβούλια Αρχιτεκτονικής (ΣΑ), να ακολουθήσουν τους παρακάτω συνδέσμους και να συμπληρώσουν τα στοιχεία τους. Καταληκτική ημερομηνία και ώρα υποβολής: Παρασκευή 10 Ιανουαρίου 2020, ώρα 14:00. Συγκρότηση Συμβουλίου Αρχιτεκτονικής της Περιφερειακής Ενότητας Καβάλας Συγκρότηση Συμβουλίου Αρχιτεκτονικής της Περιφερειακής Ενότητας Δράμας http://www.teeam.gr/ και αυτο ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ Πρόσκληση εκδήλωσης ενδιαφέροντος για συμμετοχή στα Συμβούλια Αρχιτεκτονικής του Ν. 4495/2017 (ΦΕΚ 167/Α), όπως ισχύει Το Διοικητικό Συμβούλιο του ΣΑΔΑΣ – Πανελλήνιας Ένωσης Αρχιτεκτόνων έχοντας υπόψη του τον Ν. 4495/2017 (ΦΕΚ 167/Α), όπως ισχύει, καλεί τα μέλη του που επιθυμούν να συμμετέχουν στα Συμβούλια Αρχιτεκτονικής του άρθρου 7, να συμπληρώσουν τη συνημμένη αίτηση συμμετοχής και να την αποστείλουν στα κεντρικά γραφεία του ΣΑΔΑΣ – ΠΕΑ. Οι αιτήσεις θα πρέπει να αποσταλούν στη γραμματεία του ΣΑΔΑΣ – ΠΕΑ (τηλ.: 2103215146, 2103215147) ηλεκτρονικά στη διεύθυνση: [email protected] ή [email protected], μέχρι και την Τρίτη 31 Δεκεμβρίου 2019, προκειμένου να γίνει η επιλογή. https://www.sadas-pea.gr/tag/simvoulia-architektonikis/1 point
-
Δεν θα γίνονται συνεδριάσεις για "λίγο" καιρό. Όλοι έχουν ζητήσει να παραταθούν τα υπάρχοντα ... να εφαρμόσουν το νόμο, ούτε λόγος.1 point
-
αν πιστεύεις οτι είναι ευδιάκριτη και συμφωνούν οι διαστάσεις , δεν βλέπω να υπάρχει πρόβλημα1 point
-
γεωργιε αυτη ψαχνεις? 1033/1987 ΑΠ ( 18469) ΔΕΝ/1988 (588), ΕΕΝ/1988 (507), ΕΕΡΓΔ/1988 (1132) Διπλωματούχος αρχιτέκτονας, απασχολούμενος με σχέση εργασίας ιδιωτικού δικαίου στο Δημόσιο. Αποδοχές σύμφωνα με την από 17.3.1981 ΣΣΕ Διπλωματούχων Μηχανικών. Μισθολογικά κλιμάκια. Υπολογισμός της προϋπηρεσίας της αυτής ειδικότητας. ΑΠ Αριθ. 1033/1987 (Τμ. Β`) Προεδρεύων ο Αντιπρόεδρος Β. ΛΙΝΑΡΔΟΣ Εισηγητής ο Αρεοπαγίτης Γ. ΣΦΥΡΗΣ Δικηγόροι: Σ. Σκουτέρης (Πάρ. Διοικ.), Ε. Παπασωτηρόπουλος Με την υπ` αριθμ. 12920/1981 απόφαση του Υπουργού Εργασίας (ΦΕΚ 203 τ.β. της 7-4-1981 ) δημοσιεύθηκε, η από 17-3-1981 ΣΣΕ Διπλωματούχων Μηχανικών, απασχολουμένων με σχέση εργασίας ιδιωτικού δικαίου στο Δημόσιο, Ν.Π.Δ.Δ. και ΟΤΑ. Η ισχύς της αρχίζει αναδρομικά από 1-1-1981. Αυτή διατηρήθηκε και μετά την από 12-4-1982 όμοια ΣΣΕ, που δημοσιεύθηκε σε ΦΕΚ 244/82 τεύχος Β` με την υπ` αριθμ. 15084/1984 απόφαση του ίδιου Υπουργού (άρθρ. 6 αυτής). Κατά το άρθρο 1 της εν λόγω από 17-3-1981 ΣΣΕ στις διατάξεις της υπάγονται οι συνδεόμενοι με σχέση εργασίας ιδιωτικού δικαίου, ωρισμένου ή αορίστου χρόνου, μετά του Δημοσίου κλπ. διπλωματούχοι μηχανικοί Ανωτάτων Σχολών Εμπ., Πολυτεχνικών Σχολών Πανεπιστημίου Θεσσαλονίκης... ή ισοδυνάμου στάθμης ομοταγούς Πολυτεχνικού ή Πανεπιστημιακού Ιδρύματος τη ημεδαπής ή αλλοδαπής... και μέλη όλοι του Τεχνικού Επιμελητηρίου της Ελλάδος. Με το άρθρο 2 της ίδιας ΣΣΕ καθορίζονται από 1-1-1981 τα κατώτατα όρια των βασικών μηνιαίων μισθών των αναφερομένων στο προηγούμενο άρθρο μισθωτών με την ένταξή τους σε δέκα μισθολογικά κλιμάκια αναλόγως των ετών υπηρεσίας ή προύπηρεσίας αυτών από την κτήση του διπλώματος. Στο άρθρο 3 της ΣΣΕ ορίζεται, ότι για την ένταξη των μισθωτών στα μισθολογικά κλιμάκια του προηγουμένου άρθρου προσμετρείται εκτός από το χρόνο υπηρεσίας και κάθε προϋπηρεσία της αυτής ειδικότητας του μισθωτού στο Δημόσιο ή σε οποιοδήποτε άλλο εργοδότη, φυσικό ή νομικό πρόσωπο, δημοσίου ή ιδιωτικού δικαίου της ημεδαπής ή αλλοδαπής, όπως και ο χρόνος άσκησης αυτοτελούς επαγγέλματος, υπολογιζομένη από τη κτήση του πτυχίου των... προκειμένου για τους κεκτημένους τίτλους μεταπτυχιακών σπουδών ή MASTERS ή διδακτορικό δίπλωμα ως προϋπηρεσία προσμετρείται αυτή που διανύθηκε από τη κτήση του πτυχίου της Ανωτάτης Σχολής. Η προϋπηρεσία αποδεικνύεται με πιστοποιητικά των εργοδοτών, στους οποίους εργάσθηκαν οι μισθωτοί και σε περίπτωση άσκησης αυτοτελούς επαγγέλματος με πιστοποιητικό του αρμοδίου Οικονομικού Εφόρου ή του αρμοδίου Επιμελητηρίου ή άλλης Αρχής που βεβαιώνει το χρόνο της άσκησης αυτής. Προκειμένου για προύπηρεσία στην αλλοδαπή αυτή αποδεικνύεται με βεβαιώσεις των εργοδοτών θεωρημένες από τις οικείες Προξενικές Αρχές ή από πιστοποιητικά επισήμων Κρατικών Αρχών της αλλοδαπής. Από τις ανωτέρω διατάξεις συνάγεται ότι η προαναφερομένη ΣΣΕ εφαρμόζεται για τον καθορισμό των αποδοχών αυτών που υπηρετούν στο Δημόσιο κλπ. μηχανικών, οι οποίοι είναι μέλη του Τεχνικού Επιμελητηρίου της Ελλάδος. Η για την ενταξή τους όμως στα προσήκοντα μισθολογικά κλιμάκια (από τα οποία εξαρτάται το ύψος του βασικού μηνιαίου μισθού τους), λαμβανομένη προϋπηρεσία της αυτής ειδικότητας υπολογίζεται, αρκεί να εμπίπτει στον από της αποκτήσεως του πτυχίου αυτών και εφεξής χρόνο, έστω και άν αυτοί δεν ήταν εισέτι, για οιονδήποτε λόγο μέλη του Τεχνικού Επιμελητηρίου της Ελλάδος. Η ρύθμιση αυτή δικαιολογείται από την επιβαλλόμενη ιδιαίτερη μεταχείρηση από άποψη αμοιβής των μισθωτών που εχουν πείρα και κατά τεκμήριο μεγαλύτερη απόδοση και η οποία πείρα αποκτιέται με την εργασία μετά την απόκτηση της σχετικής ικανότητας ύστερα από τη λήψη του πτυχίου. Σε διαφορετική άποψη δεν μπορούν να οδηγήσουν οι διατάξεις του άρθρου 2 του Π.Δ. της 27-1 1/14-12-1926 "περί κωδικοποιήσεως των περί συστάσεως Τεχνικού Επιμελητηρίου κειμένων διατάξεων" και του άρθρου 10 του ν. 4663/1930 "περί εξασκήσεως του επαγγέλματος του πολιτικού μηχανικού, αρχιτέκτονος και τοπογράφου", γιατί οι διατάξεις αυτές θεσπίστηκαν για άλλο σκοπό, δηλαδή για την διοργάνωση του κλάδου των πιο πάνω τεχνικών. Ειδικότερα, κατά την πρώτη διάταξη όλοι οι μηχανικοί διπλωματούχοι των Ανωτάτων Σχολών του Ε.Μ. Πολυτεχνείου ή ομοταγών σχολών της αλλοδαπής "άμα τω διορισμώ αυτών εις δημοσίαν κλπ. υπηρεσίαν ή άμα τη προς άσκησιν επαγγέλματος εγκαταστάσει των εν Ελλάδι, αποτελούν υποχρεωτικώς μέλη του Επιμελητηρίου, εφόσον κέκτηνται τα εν τω ακολούθω εδαφίω προσόντα". Η δεύτερη διάταξη ορίζει, ότι "οι πάντες οι δυνάμει του παρόντος νόμου ασκούντες το επάγγελμά του... αρχιτέκτονος, πλην των εν τοις άρθροις 7. και 8 αναφερομένων, αποτελούν υποχρεωτικώς και αυτοδικαίως μέλη του Τεχνικού Επιμελητηρίοι της Ελλάδος". Στη κρινομένη περίπτωση, όπως προκύπτει από την προσβαλλομένη απόφαση, το Εφετείο δέχτηκε τα ίδια και ειδικότερα, ότι η προϋπηρεσία του ενάγοντος και ήδη αναιρεσιβλήτου προσμετρείται από την απόκτηση του διπλώματος του αρχιτέκτονος και όχι από της εγγραφής του στο Τεχνικό Επιμελητήριο της Ελλάδος και της λήψεως της αντιστοίχου αδείας ασκήσεως επαγγέλματος. Υστερα από αυτά και μετά την επικύρωση της πρωτόδικης απόφασης επιδίκασε στον αναιρεσίβλητο διπλωματούχο αρχιτέκτονα, που υπηρετούσε στο εναγόμενο και ήδη αναιρεσείον Ελληνικό Δημόσιο με σχέση εργασίας ιδιωτικού δικαίου και αορίστου χρόνου διαφορές αποδοχών, που προέκυψαν από το συνυπολογισμό για την ενταξή του στο οικείο μισθολογικό κλιμάκιο και του, εντός του από τη κτήση του πτυχίου του μέχρι της εγγραφής του στο Τεχνικό Επιμελητήριο Ελλάδος διαστήματος, χρόνου προυπηρεσίας του, που διανύθηκε σε άλλους εργοδότες. Ετσι αποφηνάμενο το Εφετείο (Αθ. 1823/1985) δεν παραβίασε τις προαναφερόμενες ουσιαστικού δικαίου διατάξεις. Επομένως, ο αντίθετος από το άρθρο 559 παρ.1 Κ.Πολ.Δ. μοναδικός λόγος αναίρεσης πρέπει να απορριφθεί ως αβάσιμος.1 point
-
καλε μου φιλε , στο ερώτημα σου , σου έχουμε δώσει όλες τις πιθανές απαντήσεις , κάλεσε λοιπον έναν ηλεκτρολόγο εξήγησε του το τι θες να κάνεις κ αυτός, μετά από έναν έλεγχο θα σου πει το τι , πως , κ πόσο ...... καλή χρονιά1 point
-
1 point
-
Συνήθως όμως το περίγραμμα του αυθαίρετου στεγάστρου ειναι λιγο μεγαλύτερο από τον προκαθορισμένο μέσω της ΣΟΙ χώρο αποκλειστικής χρήσης και καταλαμβάνεται ΚΑΙ κοινόχρηστος χώρος, με ό,τι συνεπάγεται αυτό! Συνιστώ ιδιαίτερη προσοχή....1 point
-
Συνήθως γράφουν οι συμβ/φοι περί αποκλειστικής χρήσης της σκάλας που εξυπηρετεί την οριζόντια του ορόφου. Διάβασε άλλη μια φορά τη σύσταση μήπως κάτι σου διαφεύγει.1 point
-
σωστα, αλλά, "αποκλειστικη χρηση" σημαινει "χρηση που αντιστοιχει στο εδαφος" Αυτος, ειχε μεν αποκλειστικη χρηση, αλλά επρεπε να εχει και την ρητη συναινεση να την σκεπασει. [θεωρω οτι μαλλον υπήρχε προβλημα με το ποσοστο πρασινου και γι αυτο το εκαναν "μετα"] Αρα, εγινε το 2015, πιθανον να μην δικαιουται νομιμοποίησης και το πιθανωτερο ειναι να του ζητησουν συναινεση των υπολοιπων για την "νομιμοποιηση" Παντως, σε οποιαδηποτε πραξη μεταβίβασης, πρεπει να ειναι τακτοποιημενη και αυτη η ΘΣΑ, εφοσον φαινεται σαν παρακολουθημα στο συμβολαιο.1 point
-
Ή το άνοιγμα θα κλείσει, ή θα μετακινηθεί το όριο σε απόσταση 2.50 μ από αυτό Συνένωση δεν έχεις (το αντίθετο μάλιστα).1 point
-
Και πως θα το κατεδαφίσει χωρίς άδεια κατεδάφισης δηλαδή αυθαίρετα κάτι που δεν επιτρέπεται? Μήπως πρέπει πρώτα να εκδώσεις άδεια "έγκρισης εκτέλεσης εργασιών" του άρθ 29 παρ 4 και μετά να ζητήσεις έλεγχο από την ΥΔΟΜ και έκδοση βεβαίωσης κατεδάφισης την οποία να εισάγεις στον 4495/17 ώστε όλα να είναι νόμιμα?1 point
-
Δεν μας απασχολεί αν περιλαμβάνεται η όχι Χρησιμοποιούμε τα ποσά ως έχουν στον πίνακα1 point
-
1 point
This leaderboard is set to Athens/GMT+02:00
-
Επιλεγμένα Άρθρα
-
Εγκρίθηκε τo αναθεωρημένο Εθνικό Σχέδιο Διαχείρισης Επικίνδυνων Αποβλήτων (ΕΣΔΕΑ)
Engineer posted μια είδηση in Νομοθεσία,
Εγκρίθηκε τo αναθεωρημένο Εθνικό Σχέδιο Διαχείρισης Επικίνδυνων Αποβλήτων (ΕΣΔΕΑ) με την δημοσίευση στο ΦΕΚ 6412/Β'/22.11.2024 της υπ' αριθμ. ΥΠΕΝ/ΔΔΑ/124219/1717 ΚΥΑ με θέμα: Έγκριση αναθεωρημένου Εθνικού Σχεδίου Διαχείρισης Επικίνδυνων Αποβλήτων (ΕΣΔΕΑ).
To αναθεωρημένο Εθνικό Σχέδιο Διαχείρισης Επικίνδυνων Αποβλήτων (ΕΣΔΕΑ) συνιστά ένα Ειδικό Σχέδιο Διαχείρισης για τα Επικίνδυνα Απόβλητα που παράγονται στη χώρα, το οποίο απαιτείται σύμφωνα με τα άρθρα 54 και 55 του ν. 4819/2021 (Α’ 129), δεδομένου ότι τα απόβλητα αυτά, λόγω της ποιοτικής και ποσοτικής σύστασής τους, καθώς και των εξειδικευμένων εγκαταστάσεων που απαιτούνται για τη διαχείρισή τους, χρήζουν ειδικότερης συνολικής αντιμετώπισης.
Στόχος του σχεδιασμού είναι η μείωση τόσο της ποσότητας των παραγόμενων επικίνδυνων αποβλήτων όσο και της επικινδυνότητάς τους και η συνακόλουθη προστασία του περιβάλλοντος και της δημόσιας υγείας, σε συμμόρφωση με τους σχετικούς όρους και προϋποθέσεις της εθνικής και ενωσιακής νομοθεσίας και με εφαρμογή των βέλτιστων
διαθέσιμων τεχνικών, οι οποίες θα πρέπει πλέον να ενσωματώνουν ευθέως τις πρακτικές της κυκλικής οικονομίας.
Ο σχεδιασμός περιλαμβάνει όλες τις προβλέψεις του άρθρου 28 της Οδηγίας 2008/98/ΕΚ, καλύπτοντας ταυτόχρονα όλες τις νέες υποχρεώσεις και όλα τα νέα στοιχεία που εισήχθησαν στο άρθρο αυτό μέσω της Οδηγίας (ΕΕ) 2018/851 του Ευρωπαϊκού
Κοινοβουλίου και του Συμβουλίου της 30ης Μαΐου 2018.
Με τον παρόντα σχεδιασμό αναθεωρείται ο σχεδιασμός που είχε εγκριθεί με την Κοινή Υπουργική Απόφαση οικ.62952/5384/2016 (Β’ 4326) ο οποίος είχε χρονικό ορίζοντα το έτος 2020.
Εθνικό Σχέδιο Διαχείρισης Επικίνδυνων Αποβλήετων ΕΣΔΕΑ ΚΥΑ-ΥΠΕΝΔΔΑ1242191717-13.11.2024-ΦΕΚ-6412-22.11.2024-τεύχος-Β.pdf-
- 0 απαντήσεις
Επιλέχθηκε Από
Engineer, -
-
ΥΠΕΝ: Εγκύκλιος προς τις ΥΔΟΜ ώστε να ζητούν αποκλειστικά και περιοριστικά μόνο τα στοιχεία που προβλέπονται από το ισχύον θεσμικό πλαίσιο
Engineer posted μια είδηση in Νομοθεσία,
Εγκύκλιο απέστειλε το Υπουργείο Περιβάλλοντος και Ενέργειας προς τις ΥΔΟΜ με θέμα: Σχετικά με την εφαρμογή της εγκυκλίου ΥΠΕΝ/ΓΔΠΟΛ/15047/84/14-3-2018.
Η εγκύκλιος αναφέρει ότι: με αφορμή την (α) σχετική επιστολή του ΣΑΔΑΣ-ΠΕΑ με την οποία διαπιστώνεται η μη τήρηση της (β) σχετικής εγκυκλίου στην οποία και σας παραπέμπουμε, επισημαίνουμε εκ νέου στο πλαίσιο της χρηστής διοίκησης και προκειμένου να αποφεύγεται ταλαιπωρία μηχανικών και πολιτών ότι, η προαναφερόμενη εγκύκλιος οδηγία Γενικού Διευθυντή Πολεοδομίας του ΥΠΕΝ εξακολουθεί να ισχύει.
Ειδικότερα, κατά τον έλεγχο της πληρότητας αιτημάτων έκδοσης οικοδομικών αδειών, οι ΥΔΟΜ οφείλουν να ζητούν αποκλειστικά και περιοριστικά, μόνον τα στοιχεία εκείνα (δικαιολογητικά, σχέδια και εγκρίσεις υπηρεσιών, συλλογικών οργάνων ή φορέων) που προβλέπονται από το ισχύον θεσμικό πλαίσιο (νόμοι, π. δ/γματα, Υπουργικές Αποφάσεις) για την κατά περίπτωση περιοχή, ή την εκάστοτε Αποκεντρωμένων Διοικήσεων της Επικράτειας (για την ενημέρωση των ΥΔΟΜ χωρικής τους αρμοδιότητας) χρήση ειδικού κτιρίου. Κατά συνέπεια, για την έκδοση των οικοδομικών αδειών δεν ζητείται η προσκόμιση επιπρόσθετων στοιχείων (όπως αλληλογραφία, εγκρίσεις φορέων) και δεν λαμβάνονται υπόψη απόψεις ή εκτιμήσεις υπηρεσιών, οι οποίες αποκλίνουν του ισχύοντος θεσμικού πλαισίου.-
- 0 απαντήσεις
Επιλέχθηκε Από
Engineer, -
-
Εγκρίθηκε μέσω WiFi4GR το δωρεάν WiFi σε έντεκα σταθμούς του ΜΕΤΡΟ
Engineer posted μια είδηση in Τεχνολογία,
Την έγκριση του Διοικητικού Συμβουλίου για την εγκατάσταση και λειτουργία εξοπλισμού ασύρματης πρόσβασης σε έντεκα σταθμούς του ΜΕΤΡΟ για τουλάχιστον πέντε χρόνια εξασφάλισε την περασμένη εβδομάδα η ΣΤΑΣΥ.
Το κόστος για την παροχή ηλεκτρικού ρεύματος και παροχής σύνδεσης στο διαδίκτυο, θα βαρύνει την εταιρία και από το ύψος του και τη δυνατότητα κάλυψής του από τη ΣΤΑΣΥ θα εξαρτηθεί και η επέκταση του ασύρματου Ιντερνετ και σε άλλους σταθμούς.
Οι πρώτοι έντεκα σταθμοί στους οποίους θα λειτουργήσει WiFi έως το τέλος της χρονιάς είναι εκτός από την Ακρόπολη και το Σύνταγμα, οι σταθμοί Μοναστηράκι, Ομόνοια, Πανεπιστήμιο, Πειραιάς, Κορυδαλλός, Χαλάνδρι, Αγιος Δημήτριος, Φιξ και Αγία Μαρίνα.
Οι επιβάτες θα μπορούν να συνδέονται άμεσα χωρίς να χρειάζεται κάποια διαδικασία εγγραφής. Στη συνέχεια η διοίκηση της ΣΤΑΣΥ θα μετρήσει το μηνιαίο κόστος λειτουργίας και συντήρησης ώστε να αποφασιστεί η επέκταση του δικτύου και το χρονοδιάγραμμά της.
Υπενθυμίζεται ότι το έργο έχει ενταχθεί από το υπουργείο Ψηφιακής Διακυβέρνησης στις περιοχές που θα εγκατασταθούν σημεία πρόσβασης στο πλαίσιο του έργου WiFi4GR.
Το WiFi4GR «Ανάπτυξη Δημόσιων Σημείων Ασύρματης Ευρυζωνικής Πρόσβασης στο Διαδίκτυο» αφορά στην προμήθεια, εγκατάσταση, παραμετροποίηση, σύνδεση και θέση σε λειτουργία σημείων ασύρματης πρόσβασης WiFi (Hotspots) στο Διαδίκτυο σε διάφορες περιοχές πολιτιστικού και τουριστικού ενδιαφέροντος της χώρας, για την κάλυψη, 2.500 περίπου περιοχών ασύρματης – WiFi πρόσβασης σε όλη την επικράτεια. Το σύστημα, το οποίο θα αναπτυχθεί, θα διαθέτει κεντρικό σύστημα παρακολούθησης και διαχείρισης, το οποίο καθιστά δυνατή την παρακολούθηση σε πραγματικό χρόνο όλων των δομικών στοιχείων του δικτύου.-
- 0 απαντήσεις
Επιλέχθηκε Από
Engineer, -
-
Η σύνδεση του νυχτερινού φωτισμού με το «Τοπικό Εγχώριο Προϊόν» στην Ελλάδα
Engineer posted μια είδηση in Περιβάλλον,
Όσοι έχουμε βρεθεί σε νυχτερινή πτήση έχουμε απολαύσει το θέαμα που προσφέρει η επιφάνεια της Γης, όταν τα νυχτερινά φώτα αναδεικνύουν μοτίβα που παραπέμπουν σε έργα τέχνης. Εκτός όμως από το εντυπωσιακό θέαμα, τα νυχτερινά φώτα αποτελούν μια πολύτιμη πηγή πληροφορίας για τις δραστηριότητες του ανθρώπου και την αλληλεπίδρασή του με το περιβάλλον.
Στο πλαίσιο της εξερεύνησης αυτού του πεδίου, η NASA καταγράφει συστηματικά τον νυχτερινό φωτισμό του πλανήτη μας. Τα τελευταία 10 χρόνια πολύ βελτιωμένες καταγραφές παρέχονται από τον αισθητήρα VIIRS της αποστολής SUOMI.
«Στο Δημοκρίτειο Πανεπιστήμιο σκεφτήκαμε να ερευνήσουμε τι έχουν να μας πουν τα νυχτερινά φώτα για την πατρίδα μας» λέει στην «Κ» η Αλεξάνδρα Γκεμιτζή, καθηγήτρια στο Τμήμα Μηχανικών Περιβάλλοντος του Δημοκρίτειου Πανεπιστήμιου Θράκης, η οποία ηγήθηκε μιας ενδιαφέρουσας έρευνας στο πλαίσιο των δραστηριοτήτων του Εργαστηρίου Ατμοσφαιρικής Ρύπανσης και Αντιρρυπαντικής Τεχνολογίας Ατμοσφαιρικών Ρύπων.-
- 0 απαντήσεις
Επιλέχθηκε Από
Engineer, -
-
«Εξοικονομώ 2023»: Ο νέος οδηγός του προγράμματος μετά την 3η τροποποίηση
Engineer posted μια είδηση in Χρηματοδοτήσεις,
Εκδόθηκε σε ΦΕΚ η υπ' αριθμ. ΥΠΕΝ/ΥΔΕΝ/97165/610 ΚΥΑ (ΦΕΚ 5174/Β΄/13.09.2024) που αφορά την 3η τροποποίηση της υπό στοιχεία ΥΠΕΝ/ΥΔΕΝ/55246/807/18.05.2023 κοινής απόφασης των Υπουργών Οικονομικών, Ανάπτυξης και Επενδύσεων και Περιβάλλοντος και Ενέργειας «Προκήρυξη του προγράμματος “Εξοικονομώ 2023”», ως εξής:
Α. Ο Οδηγός Εφαρμογής Προγράμματος «Εξοικονομώ 2023» και η 1η Τροποποίηση του Παραρτήματος VI που αφορά την Υπεύθυνη Δήλωση σχετικά με τη σώρευση των ενισχύσεων ήσσονος σημασίας (de minimis) βάσει του Κανονισμού (ΕΕ) 2023/2831, ως ακολούθως:
Τροποποίηση (3η) της υπό στοιχεία ΥΠΕΝ 55246-807 18.05.2023 ΚΥΑ Εξοικονομώ 2023 (ΦΕΚ 5174-Β-13.09.2024).pdf-
- 3 απαντήσεις
Επιλέχθηκε Από
Engineer, -
-