Μετάβαση στο περιεχόμενο

Πίνακας Κορυφαίων

  1. Ersi Augustidou

    Ersi Augustidou

    Members


    • Πόντοι

      6

    • Περιεχόμενα

      4


  2. cacau

    cacau

    Members


    • Πόντοι

      4

    • Περιεχόμενα

      110


  3. NeckBreaker

    NeckBreaker

    Core Members


    • Πόντοι

      3

    • Περιεχόμενα

      235


  4. dimitris GM

    dimitris GM

    Συντονιστής


    • Πόντοι

      3

    • Περιεχόμενα

      26.116


Δημοφιλές Περιεχόμενο

Προβολή περιεχομένου με την υψηλότερη φήμη στις 14/01/2020 σε όλες τις περιοχές

  1. Για 39 χρόνια και αίτηση 29/12/2016: Συντάξιμες αποδοχές (μέσος όρος εισφορών) = 953,16 Ανταποδοτική κύριας: 953,16*0,4087 (συντελεστής αναπλήρωσης) = 389,55 Ανταποδοτική Ειδικής Προσαύξησης: 298,79 (να μη σας κάνω τους υπολογισμούς, είναι περίπλοκοι) Σύνολο ανταποδοτικής σύνταξης: 688,35 Προστίθεται εθνική: 384. Σύνολο 1072,35. Αφαιρείται 6% υπέρ υγείας. Τελική, προ φόρων: 1008,01
    3 points
  2. Οι προτεραιότητες και οι κινήσεις μας (μιας και έχουμε ήδη κινητοποιηθεί): α) Επιτάχυνση της έκδοσης οριστικών και προσωρινών συντάξεων, καθώς και αναθεώρηση του ποσού της προσωρινής. Τα 384 € μικτά, που μπορεί να είναι και 280 € αν υπάρχουν οφειλές, είναι απαράδεκτο σαν ποσό προσωρινής. Και σκεφτείτε ότι αυτό διαρκεί για τρία ολόκληρα χρόνια. β) Διόρθωση του ποσού της τελικής σύνταξης. Οι συντάξεις των Ελεύθερων Επαγγελματιών Μηχανικών, όταν και αν φτάσουν στην απονομή, είναι κατά 35% χαμηλότερες από τα επίπεδα του 2014 (των παλαιών συνταξιούχων) και κατά 50% χαμηλότερες από τις προσδοκώμενες βάσει των διατάξεων του πρώην Ταμείου μας. Τα 1050-1100 € μικτά είναι κατά 600 € και πλέον Ευρώ χαμηλότερες από αυτές που τη στιγμή αυτή απολαμβάνουν οι παλαιοί συνταξιούχοι του Ταμείου. Ό,τι περισσότερο έχει δοθεί ως τώρα είναι η λεγόμενη "προσωπική διαφορά" (1/2 για αιτήσεις του 2016, 1/3 για αιτήσεις του 2017, 1/4 για αιτήσεις του 2018) Από το 2019 και μετά τίποτα παραπάνω. Για να γίνει αντιληπτό ένας Μηχανικός ΕΕ πριν τον 4387/16 λαμβάνει σύνταξη 1692,01 € για 40 συντάξιμα χρόνια, ενώ με τον 4387/16 η σύνταξή του γίνεται 1036 ευρώ μικτά (συν προσωπική διαφορά) που από το 2019 μηδενίζεται, με τα ίδια ακριβώς συντάξιμα χρόνια και τις ίδιες εισφορές. Η μεγάλη ληστεία της Ειδικής Προσαύξησης που για την μεγαλύτερη μερίδα των Μηχανικών και ειδικότερα των Ελευθέρων Επαγγελματιών έχει εξαφανισθεί σαν σύνταξη από 1300 ευρώ σε 300 ευρώ με περικοπή της τάξεως του 75%, κι ας είμαστε όλοι εμείς ασφαλισμένοι προ του ’93 κι ας είχαμε όλοι τεκμηριώσει και με το παραπάνω τα απαραίτητα έτη ασφάλισης, μερικοί δε από εμάς είχαν θεμελιώσει και δικαίωμα λόγω ηλικίας, πριν την ισχύ του ν. 4387/2016. Τίποτα δεν αλλάζει από αυτά με το νέο νόμο. Τα ποσοστά αναπλήρωσης αφορούν μόνο την κύρια σύνταξη, και όποιο επιπλέον ποσό δοθεί θα συμψηφισθεί με την τεράστια προσωπική διαφορά που έχουμε. Δεν υπάρχει άλλος κλάδος με τέτοιες προσωπικές διαφορές. γ) Ο νέος νόμος δεν αγγίζει τις βασικές παθογένειες του 4387/16. Την ανταποδοτικότητα των εισφορών μας και την κατάργηση της Ειδικής Προσαύξησης. Άρα, αφού κάνουμε όσα διαβήματα και εισηγήσεις προς κάθε αρμόδιο, κάποια στιγμή και μάλιστα σύντομα, θα κινηθούμε και δικαστικά. Στην ερώτηση του συναδέλφου πιο πάνω, έχω να απαντήσω πως ναι, έχουμε αρκετές Πράξεις απονομής στα χέρια μας και πως γνωρίζουμε άριστα το νέο σύστημα υπολογισμού.
    3 points
  3. Θα ήθελα να ενημερώσω για την σύσταση του σωματείου "ΜΗΧΑΝΙΚΟΙ - ΝΕΟΙ ΕΛΕΥΘΕΡΟΙ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΕΣ ΣΥΝΤΑΞΙΟΥΧΟΙ" και για συντομία "ΜΗΝ". Ακολουθεί σύντομη περιγραφή των σκοπών του σωματείου, όπως αναρτήθηκε σε διάφορα μέσα: "Η ομάδα αυτή αποτελείται από μέλη, ελεύθερους επαγγελματίες Μηχανικούς, συνταξιούχους ή υπό συνταξιοδότηση του ν. 4387/16, που έχουν δηλώσει ρητά το ενδιαφέρον τους για δράση και συμμετοχή σε σωματείο διεκδίκησης των δικαιωμάτων μας. Στους άστατους και ταραχώδεις καιρούς που ζούμε ως προς τα συνταξιοδοτικά, ο κλάδος μας έχει χτυπηθεί περισσότερο από κάθε άλλον. Ο λόγος; Η μη ύπαρξη αντιπροσώπευσης. Ούτε το ΤΕΕ, ούτε οι υπάρχοντες σύλλογοι μηχανικών έδειξαν κάποιο ενδιαφέρον, ενώ ακόμα και τώρα έχουν πλήρη άγνοια. Πέρα όμως απ’ αυτό, στα τρία και πλέον χρόνια που πέρασαν από τη θεσμοθέτηση του 4387/16, έχουμε διαγκωνισθεί με αιτήματα, εν πολλοίς ικανοποιημένα, παράλληλων προς εμάς σωματείων. Είμαστε εμείς που πληρώνουμε την κατάργηση της Ειδικής Προσαύξησης, με αποτέλεσμα οι νέες συντάξεις που εκδίδονται να μη διαφέρουν και πολύ ως προς το τελικό απονεμόμενο ποσό από την κύρια σύνταξη που θα παίρναμε χωρίς την Ειδική Προσαύξηση. Την απουσία αντιπροσώπευσης και την απουσία διατυπωμένων αιτημάτων, ερχόμαστε παρότι αργοπορημένα να καλύψουμε με αυτήν την ομάδα και με το σωματείο μας. Θα δούμε εξειδικευμένα ζητήματα του υπολογισμού ων συντάξεών μας, θα παρακολουθήσουμε όλες τις νεότερες εξελίξεις και κυρίως θα δράσουμε με κάθε νόμιμο τρόπο και μέσο." Ήδη έχουν γίνει συναντήσεις της προσωρινής διοικούσας επιτροπής με διάφορους φορείς (ΕΦΚΑ, Υπουργείο εργασίας κ.λ.π.) και ενημέρωση άλλων φορέων (Σ.Α.Δ.Α.Σ., Σύλλογος Τοπογράφων κ.α.). Όποιος συνάδελφος ενδιαφέρεται μπορεί να γράψει εδώ ή να επικοινωνήσει με p.m. Συνημμένη η σχετική ενημερωτική επιστολή - ανακοίνωση: Επιστολή προς φορείς.docx
    2 points
  4. Μπράβο για την πρωτοβουλία. Ορισμένες ερωτήσεις καθώς είμαστε εν αναμονή δύο αιτήσεων (γονιών) και των δύο με θεμελιωμένα δικαιώματα πριν τις 12/5/2016 και αιτήσεις τέλος του 2017 και εντός του 2019. Όπως σωστά γράφετε υπάρχουν πολλά ζητήματα (και αντισυνταγματικότητας προφανώς) τόσο για τα θεμελιωμένα δικαιώματα και την αρχή της ισότητας όσο και για σειρά άλλων στρεβλώσεων όπως αυτή της ειδικής προσαύξησης και του ληστρικού υπολογισμού της. Το ερώτημα είναι για έναν μονοσυνταξιούχο ελεύθερο επαγγελματία επί 40 χρόνια ποιός είναι τελικά ο ασφαλιστέος μισθός (μαζί με τους κοινωνικούς πόρους); για την ειδική προσαύξηση; έχετε δει κάποια οριστική συνταξιοδοτική απόφαση γιατί εγώ δύο χρόνια δεν έχω δει ακόμα. Με το που έχουμε το νέο ασφαλιστικό στα χέρια μας θα ξέρουμε και πως θα κινηθούμε όσον αφορά το δικαστικό κομμάτι πλέον.
    2 points
  5. Θα ήθελα να συμπληρώσω τα εξής: Η ομάδα μας (σύλλογος υπό ίδρυση), εργάζεται και θα συνεχίσει να εργάζεται, σε συνεργασία με όσα σωματεία συνταξιούχων ήδη υπάρχουν. Δημιουργήθηκε με μοναδικό σκοπό να αναδείξει και να αντιμετωπίσει μόνο τα θέματα των συνταξιούχων μηχανικών, Ελεύθερων Επαγγελματιών. Για το λόγο αυτό ζητάμε τη συμμετοχή σας, την υποστήριξή σας και θα είμαστε παρόντες για να βοηθήσουμε όπως μπορούμε, όποιον συνάδελφο βρίσκεται στην ίδια θέση με εμάς. Ευχαριστούμε πολύ για τη δημοσίευση στο forum σας.
    2 points
  6. Αναρτήθηκε το ειδοποιητήριο 12/2019 και 11ης δόσης εκκαθάρισης 2017 & 2018.
    2 points
  7. Με αίτηση Δεκέμβριο 2018, εκδόθηκε η προσωρινή μου σύνταξη Νοέμβριο 2019, καθαρό ποσό 360€. Στο ενδιάμεσο βέβαια είχα πληρώσει την "λυπητερή" εξαγορά 5 ετών. Από πληροφορίες μου οι υπό επεξεργασία οριστικές βρίσκονται στον... Φεβρουάριο 2017 και προχωράνε με ρυθμό σαλίγκαρου, μια και το προσωπικό που ασχολείται μειώθηκε κι άλλο. Επίσης να ενημερώσω ότι έχουν ξεκινήσει ενέργειες από υπό σύσταση σωματείο ελεύθερων "νέων" συνταξιούχων μηχανικών, αλλά γι αυτά αλλού (στην κατάλληλη κατηγορία/νήμα κατόπιν υπόδειξης της διαχείρισης του φόρουμ).
    2 points
  8. Version μετά τον ΝΟΚ ...

    102.079 downloads

    Η ΠΕΡΑΙΤΕΡΩ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ ΤΗΣ ΚΩΔΙΚΟΠΟΙΗΣΗΣ ΑΝΑΣΤΕΛΛΕΤΑΙ (Η έκδοση 17 παραμένει στα αρχεία για ιστορικούς λόγους ως παλαιότερη έκδοση) ΑΙΤΙΑ Ο ΑΡΙΣΤΟΤΕΛΗΣ - Ρητορική (1375b) - “οὐδὲν διαφέρει ἢ μὴ κεῖσθαι ἢ μὴ χρῆσθαι” "δεν υπάρχει καμιά διαφορά ανάμεσα στο να μην υπάρχει ένας νόμος και στο να μην εφαρμόζεται" Το κείμενο του Ν.4067 (ΝΟΚ) με ενσωματωμένες τις Τεχνικές Οδηγίες εφαρμογής του και επικεφαλίδες κατ' άρθρο. Αλλαγές με τον ν.5106/24 (ΦΕΚ 63Α/1.5.2024)[ 1] [ 1]Αλλαγές και Προσθήκες με τον ν.5106/24 (ΦΕΚ 63Α/1.5.2024) : - άρθρο 11, παρ.6.λδ - άρθρο 14, παρ.1, 2, 4 - άρθρο 16, παρ.3 - άρθρο 17, παρ.2, 4, 6, 8 - άρθρο 18, παρ.3 - άρθρο 21, παρ.1 - άρθρο 25 - άρθρο 26, παρ.4, 5 - άρθρο 26Α - άρθρο 27, παρ.2, 8 - άρθρο 27Α Αλλαγές με τον ν.5069/23 (ΦΕΚ 193Α/28.11.2023) Αλλαγές με τον ν.5037/23 (ΦΕΚ 78Α/28.3.2023) Αλλαγές με τον ν.5007/22 (ΦΕΚ 241Α/23.12.2022) Αλλαγές με τον ν.4964/22 (ΦΕΚ 150Α/30.7.2022) Αλλαγές με τον ν.4933/22 (ΦΕΚ 99Α/20.5.2022) Αλλαγές με τον ν.4876/21 (ΦΕΚ 251Α/23.12.2021) Αλλαγές με τον ν.4821/21 (ΦΕΚ 134Α/31.7.2021) Αλλαγές με τον ν.4819/21 (ΦΕΚ 129Α/23.7.2021) Αλλαγές με τον ν.4782/21 (ΦΕΚ 36Α/9.3.2021) Αλλαγές με τον ν.4759/20 (ΦΕΚ 245Α/9.12.2020) Αλλαγές με τον ν.4726/20 (ΦΕΚ 181Α/18.9.2020) Αλλαγές με τον ν.4685/20 (ΦΕΚ 92Α/7.5.2020) Αλλαγές με την ΠΝΠ – Covid19 - (ΦΕΚ 75Α/30.3.2020) Αλλαγές με τον ν.4663/20 (ΦΕΚ 30Α/12.2.2020) Αλλαγές με τον ν.4643/19 (ΦΕΚ 193Α/3.12.2019) Αλλαγές με τον ν.4635/19 (ΦΕΚ 167Α/30.10.2019) Αλλαγές με τον ν.4605/19 (ΦΕΚ 52Α/1.4.2019) Αλλαγές με τον ν.4602/19 (ΦΕΚ 45Α/9.3.2019) Αλλαγές με τον ν.4546/18 (ΦΕΚ 101Α/12.6.2018) Αλλαγές με τον ν.4513/18 (ΦΕΚ 9Α/23.1.2018) Αλλαγές με τον ν.4495/17 (ΦΕΚ 167Α/3.11.2017) Αλλαγές με τον ν.4467/17 (ΦΕΚ 56Α/13.4.2017) Αλλαγές με τον ν.4414/16 (ΦΕΚ 149Α/9.8.2016) Αλλαγές με τον ν.4342/15 (ΦΕΚ 143Α/9.11.2015) Αλλαγές με τον ν.4315/14 (ΦΕΚ 269Α/24.12.2014) Αλλαγές με τον ν.4280/14 (ΦΕΚ 159Α/8.8.2014) Αλλαγές με τον ν.4258/14 (ΦΕΚ 94Α/14.4.2014) [Η «ορφανή» παρ.32 του άρθρου 20 του ν.4258/14 τοποθετήθηκε στο τέλος του άρθρου 23] Αλλαγές μέχρι και τη δημοσίευση του ν.4178/13 (ΦΕΚ 174Α/8.8.2013) Σχετικά αποσπάσματα από τις Τεχνικές Οδηγίες ΝΟΚ (απόφαση 63234/19.12.2012) Σχόλια – Προφανείς διορθώσεις Επισημάνσεις – Τονισμοί ΣΥΝΤΟΜΟΓΡΑΦΙΕΣ : (ΕΚΤ > ισχύει EKTός σχεδίου) και (ΟΙΚ > ισχύει εντός OIKισμού) Σε μορφή word (για το γραφείο) + σε μορφή pdf (για κινητό ή tablet)
    1 point
  9. Το θέμα είναι ότι αν επιτρεπόταν να βγει στέγη έξω από τη ρυμοτομική γραμμή λογικά θα το είχαν κάνει κατά την έκδοση της άδειας. Το να "κόψουν" τη στέγη πάνω στην ρυμοτομική γραμμή και να αφεθεί μόνο πρόβολος ως αρχιτεκτονική προεξοχή (ή ως μη βατός εξώστης το πιθανότερο-δες στο τότε δ. κάλυψης να δεις πως τον έχουν), υποθέτω ότι δεν θα μπορούσαν να κάνουν διαφορετικά, αλλιώς θα είχαν συνεχίσει τη στέγη μέχρι το ελεύθερο άκρο (όπως και τελικά έγινε αυθαίρετα) κάτι που και καλύτερο από άποψη αισθητικής θα ήταν και πιο πρακτικό στην κατασκευή. Επομένως για την νομιμοποίηση με πληρωμή παράβολου μέσω του 4495 εξετάζεις αν η κατασκευή μπορεί να νομιμοποιηθεί με το σύνολο των διατάξεων της εποχής που τελέστηκε η αυθαιρεσία (στην προκειμένη περίπτωση βάσει του ΓΟΚ 85/00) ή με το σύνολο των σημερινών διατάξεων (Ν. 4067/12).
    1 point
  10. θα μου φερει το σχετικο εγγραφο της πολεοδομιας που συνοδευε τοτε την παραχωρηση για να δουμε τι γραφει και θα επανελθουμε αν υπαρχει κατι να συζητησουμε και να δουμε αν μπορει να βρεθει κατι
    1 point
  11. Εξαιρετικά, συμφωνώ και επαυξάνω με όσα λέτε, μπορείτε να μας πείτε ενδεικτικά στα 40 έτη μονοσυνταξιούχου ελευθερου επαγγελματία τι υπολογίζουν ως ασφαλιστέο μισθό τόσο για την κύρια όσα και για την ειδική προσαύξηση; Με το που ανέβει προς διαβούλευση το νομοσχέδιο θα τους χτυπήσουμε και εκεί στοχευμένα με πολλά μηνύματα και σχόλια για τροποποιήσεις επί των άρθρων όπως πολύ σωστά λέτε. Και μετά φυσικά αν μας αγνοήσουν δικαστικά.
    1 point
  12. συνάδερφε @Ersi Augustidou βάλε σε παρακαλώ και ειδικότητα στο προφίλ σου. καλώς ορίσατε και η πρωτοβουλία σας
    1 point
  13. Νομίζω ότι τον αποπαίρνουμε τον άνθρωπο. Αν για παράδειγμα ανακαλύπταμε μία μέρα ότι, μόνο στον δικό μας υπολογιστή, οι ορθοφωτοχάρτες είχαν σφάλμα 30μ, δεν θα μπαίναμε στη διαδικασία να δούμε τι γίνεται? Ότι ανασφάλεια δημιουργείται για αποκλίσεις 30μ είναι λογικό να δημιουργείται και για μικρότερες αποκλίσεις ακόμα και 2μ, ακόμα και αν είναι γνωστά τα σφάλματα των ΟΦΧ. Προφανώς ο άνθρωπος φοβάται ότι αυτό το τεχνικό πρόβλημα - ασυμβατότητα ίσως του δημιουργήσει προβλήματα και σε άλλες εφαρμογές, και θέλει να δει αν κάποιος το έχει αντιμετωπίσει. Πιστεύω και εγώ ότι υπάρχει μία "απότομη" στάση έναντι τέτοιων ερωτημάτων. Για να είμαι δίκαιος όμως, έχω την αίσθηση ότι αυτοί που κάνουν μπαλαμούτια τέτοιου τύπου (τοπογραφικά από ΕΚΧΑ) δεν θα εξέφραζαν τεχνικές απορίες στο michanikos.gr ούτε θα είχαν 230 δημοσιεύσεις.
    1 point
  14. ποιες είναι οι επόμενες κινήσεις του Σωματείου; έχετε προγραμματίσει κάποιες ενέργειες; Η Ειδικά προσαύξηση δεν θα πάει χαμένη, θα προσμετρήσει, το είχαν δηλώσει και πρώην Υπουργοί,
    1 point
  15. Το να δίνονται άδειες άσκησης επαγγέλματος εύκολα είναι αππτελεσμα 3-4 μνημονίων, αιτήσεων διαγραφών 50 μελών ανά εβδομάδα και κατάρρευσης του ασφαλιστικού.
    1 point
  16. Δεν εχουν καμία σχέση , καμία όμως. περαν της υπερβολής για απλά πράγματα , και μικρά μεγέθη αρχείων μπορεις να χρησιμοποιήσεις και το gimp.
    1 point
  17. Το gimp είναι ολόιδιο με το photoshop. Ολόιδιο όμως. Βάλε και ένα theme για να φαίνεται ίδιο με το CS6 από εδώ.
    1 point
  18. Αν αγοράσεις από το κατάστημα της adobe δεν έχεις κανένα πρόβλημα , πρόσεξε μόνο να είναι το κατάστημα της ευρώπης.H έκδοση για την αγορά της αμερικής δεν ισχύει στην ευρώπη . Αμα βρείς πάντως αγόρασε μεταχειρισμένη την έκδοση CS6 που ειναι η τελευταία χωρις συνδρομή , και δεν εχει κάποια σημαντική διαφορά.
    1 point
  19. Καλά συνέχισε εσύ να κάνεις gatekeeping με ξεκάρφωτα και αβάσιμα off topic. Ορθοφωτογραφίες ονόμασαν επισήμως το Web app του κτηματολογίου. Το νήμα έχει ως μοναδικό θέμα αυτή την εφαρμογή και τον WMS server που τη στηρίζει.
    1 point
  20. ωχ.... - και επειδη ο σκελετος της οικοδομης εναι κοινοχρηστος, αρα εχει "επικαλυψει" με κεραμιδια ενα τμημα της τελευταιας πλακας και απαιτειται συναινεση των συνιδιοκτητων .... - Μήπως ειναι μια απλη στεγη χωρις σοφιτα στην οποια δεν εχει καμμια προσβαση, αρα ειναι μια κατασκευη που αφορα ολη την οικοδομη? αλλά η αυθαιρεσια δεν επηρεαζει το εμβαδον της ΟΙ. [Χρήστο, και τι δουλεια ειχες εσυ να ανεβαινεις στα κεραμιδια του κόσμου???] [παυλε καλησπερα]
    1 point
  21. Όσο και να σου φανεί παράξενο η τακτοποίηση δεν επιτρέπεται. Αναζήτησε λύση σε άδεια νομιμοποίησης.
    1 point
  22. Δεν θυμάμαι τι γίνεται με τις εταιρείες αλλά αν ήταν ένας μηχανικός θα γίνονταν όπως λες... Μια δήλωση με διαχωρισμό ανά ποσοστό ΦΕΜ
    1 point
  23. "Το "καρόκι" ήταν ένα δοχείο τσίγκινο με χερούλι, που έπαιρνε περίπου δέκα οκτώ κιλά και για να γεμίσει, θα έπρεπε ο ρετσινάς να μάζευε περίπου 50 πεύκα." Πηγή: https://orinadervenoxoria.com/ "Το "καρόκι" ήταν ένα δοχείο για τη μεταφορά του ρετσινιού (συνήθως χωρούσε σχεδόν 22 κιλά ρετσίνι) και συγχρόνως μονάδα μέτρησης της παραγωγικότητας του πευκοδάσους. Κάθε έκταση έλεγαν ότι είχε «χ καρόκια πεύκα», αλλά ο αριθμός των δέντρων που απαιτούνταν για να γεμίσει ένα καρόκι εξαρτιόταν από την τοποθεσία. Μία εύφορη και καλοποτισμένη έκταση έδινε πολύ ρετσίνι και το καρόκι γέμιζε με 20-25 πεύκα." Πηγή: https://proseleusis.com/ Οπότε τα "περίπου" και η μη γνώση της χωροθέτησης των πεύκων (που φυτρώνουν εκεί που δεν τα σπέρνεις) και η δοιαφορετική απόδοσης μάλλον δεν θα δώσει --ούτε στο περίπου-- εμβαδόν, καθότι τότε ενδιαφέρονταν για την απόδοση της έκτασης και όχι για την έκταση που υπάρχει αυτή η απόδοση. Αν έβγαζαν 10 τόνους από Χ στρέμματα μάλλον τους ήταν αδιάφορο αν ήταν τα στρέμματα Χ- ή Χ+ ή αν θες το ανάποδο η ίδια έκταση Χ στρεμμάτων σε διαφορετικές περιοχές με διαφορετικό πλήθος δέντρων μπορεί να έδινε διαφορετικές ποσότητες ρητίνης. Πάντως μπορείς να απευθυνθείς π.χ. σε κάποιο πολιτιστικό σύλλογο στις περιοχές αυτές.
    1 point
  24. και για να μην ψάχνεις από δω και από κει δες εδώ -το Νομοσκόπιο βοηθάει! http://www.nomoskopio.gr/index.html?n_4495_17_89.php
    1 point
  25. Για να κοπεί κάποιος θα πρέπει να έχει ξεχάσει πόσα πόδια έχει ο τρίποδας του total station.
    1 point
  26. εννοεις «3. Σε νομίμως υφιστάμενους οικισμούς χωρίς εγκεκριμένο ρυμοτομικό σχέδιο, εφαρμόζονται οι ακόλουθες διατάξεις του παρόντος: α) το άρθρο 2, β) οι παράγραφοι 4 και 5 του παρόντος άρθρου, γ) το άρθρο 4, δ) το άρθρο 5, ε) το άρθρο 6, στ) το άρθρο 9, ζ) το άρθρο 11, εκτός από την παράγραφο 6ιζ, η) οι παράγραφοι 3 και 4 του άρθρου 12, θ) το άρθρο 13, ι) το άρθρο 16, ια) το άρθρο 17, ιβ) το άρθρο 18, ιγ) το άρθρο 19, ιδ) το άρθρο 23, ιε) το άρθρο 25, ιστ) το άρθρο 26, ιζ ) οι παράγραφοι 1, 4 και 5 του άρθρου 27, ιη) το άρθρο 28, και ιθ) τα άρθρα 29 έως 37.» Για αυτους ισχυει το Δ138/81, που αντικατεστησε το Δ 401/79 Θα δεις πρωτα εαν υπαρχουν σχετικες αποφασεις Νομαρχων ή ρυμοτομικα σχεδια οικισμων ή διανομες του υπουργειου Γεωργιας
    1 point
  27. Δεν είναι υποχρεωτικό. Απλώς σου δίνει αυτή τη δυνατότητα, αν θέλεις να έχεις διάσταση έως 9.00 μ. (Μέχρι να κριθεί αντισυνταγματικό...)
    1 point
  28. Αυτά είναι λίγο - πολύ γνωστά, αλλά γιατί βλέπεις πρόβλημα στα πάχη επικάλυψης; Οι κανονισμοί (και αυτοί που ίσχυαν μέχρι τώρα, και εκείνοι που θα ισχύουν στο εξής), εκτός από τον ρυθμό ενανθράκωσης συνεκτιμούν και την πιθανότητα οξείδωσης...
    1 point
  29. Λοιπόν, για να σοβαρευτούμε: Όπως εμμέσως πλην σαφώς ανέφερα στην πρώτη μου "σπόντα" εδώ μέσα, προσπαθώ να αγνοώ το "gatekeeping" το οποίο είναι πολύ συνηθισμένο στην Ελλάδα για κάποιο λόγο. Gatekeeping είναι η συνηθισμένη τάση θαμώνων χώρων να υποκρίνονται ότι μόνο αυτοί κρατάνε τα κλειδιά της γνώσης και οι άλλοι είναι ανίκανοι ή δεν έχουν το δικαίωμα της γνώσης. Για να γίνω πιο συγκεκριμένος: Σέβομαι απόλυτα την Τοπογραφία ως επιστήμη (και όχι ως πτυχίο ή "σφραγίδα") και δεν έχω καμία όρεξη να την κάνω τουφλοσούρτι ή ετοιματζίδικο συνοπτικό 5 βημάτων χωρίς να υπάρχει κατανόηση των βημάτων. Η λέξη "tool" ή "μόδα" έγινε καθαρά για να επικοινωνήσω φιλικά και όχι για να προσβάλλω. Φιλικά το λέω αυτό χωρίς ίχνος σαρκασμού η υπεκφυγής. Παράκληση: Μην είστε προκατειλημμένοι. Δεν είναι είναι όλοι που έχουν το ίδιο πτυχίο μεταξύ τους όμοιοι. Είναι όλοι οι Τοπογράφοι καρμπόν; Τέλος πάντων, έχω όρεξη να μάθω πολλά στο θέμα (έχω τελειομανία με την ακρίβεια) αλλά μου φαίνεται δεν είμαι ευπρόσδεκτος.
    -1 points
This leaderboard is set to Athens/GMT+02:00
  • Επιλεγμένα Άρθρα

    • Εγκρίθηκε τo αναθεωρημένο Εθνικό Σχέδιο Διαχείρισης Επικίνδυνων Αποβλήτων (ΕΣΔΕΑ)
      Εγκρίθηκε τo αναθεωρημένο Εθνικό Σχέδιο Διαχείρισης Επικίνδυνων Αποβλήτων (ΕΣΔΕΑ) με την δημοσίευση στο ΦΕΚ 6412/Β'/22.11.2024 της υπ' αριθμ. ΥΠΕΝ/ΔΔΑ/124219/1717 ΚΥΑ με θέμα: Έγκριση αναθεωρημένου Εθνικού Σχεδίου Διαχείρισης Επικίνδυνων Αποβλήτων (ΕΣΔΕΑ).

      To αναθεωρημένο Εθνικό Σχέδιο Διαχείρισης Επικίνδυνων Αποβλήτων (ΕΣΔΕΑ) συνιστά ένα Ειδικό Σχέδιο Διαχείρισης για τα Επικίνδυνα Απόβλητα που παράγονται στη χώρα, το οποίο απαιτείται σύμφωνα με τα άρθρα 54 και 55 του ν. 4819/2021 (Α’ 129), δεδομένου ότι τα απόβλητα αυτά, λόγω της ποιοτικής και ποσοτικής σύστασής τους, καθώς και των εξειδικευμένων εγκαταστάσεων που απαιτούνται για τη διαχείρισή τους, χρήζουν ειδικότερης συνολικής αντιμετώπισης.

      Στόχος του σχεδιασμού είναι η μείωση τόσο της ποσότητας των παραγόμενων επικίνδυνων αποβλήτων όσο και της επικινδυνότητάς τους και η συνακόλουθη προστασία του περιβάλλοντος και της δημόσιας υγείας, σε συμμόρφωση με τους σχετικούς όρους και προϋποθέσεις της εθνικής και ενωσιακής νομοθεσίας και με εφαρμογή των βέλτιστων
      διαθέσιμων τεχνικών, οι οποίες θα πρέπει πλέον να ενσωματώνουν ευθέως τις πρακτικές της κυκλικής οικονομίας.

      Ο σχεδιασμός περιλαμβάνει όλες τις προβλέψεις του άρθρου 28 της Οδηγίας 2008/98/ΕΚ, καλύπτοντας ταυτόχρονα όλες τις νέες υποχρεώσεις και όλα τα νέα στοιχεία που εισήχθησαν στο άρθρο αυτό μέσω της Οδηγίας (ΕΕ) 2018/851 του Ευρωπαϊκού
      Κοινοβουλίου και του Συμβουλίου της 30ης Μαΐου 2018.

      Με τον παρόντα σχεδιασμό αναθεωρείται ο σχεδιασμός που είχε εγκριθεί με την Κοινή Υπουργική Απόφαση οικ.62952/5384/2016 (Β’ 4326) ο οποίος είχε χρονικό ορίζοντα το έτος 2020. 

      Εθνικό Σχέδιο Διαχείρισης Επικίνδυνων Αποβλήετων ΕΣΔΕΑ ΚΥΑ-ΥΠΕΝΔΔΑ1242191717-13.11.2024-ΦΕΚ-6412-22.11.2024-τεύχος-Β.pdf
      • 0 απαντήσεις
    • ΥΠΕΝ: Εγκύκλιος προς τις ΥΔΟΜ ώστε να ζητούν αποκλειστικά και περιοριστικά μόνο τα στοιχεία που προβλέπονται από το ισχύον θεσμικό πλαίσιο
      Εγκύκλιο απέστειλε το Υπουργείο Περιβάλλοντος και Ενέργειας προς τις ΥΔΟΜ με θέμα: Σχετικά με την εφαρμογή της εγκυκλίου ΥΠΕΝ/ΓΔΠΟΛ/15047/84/14-3-2018.

      Η εγκύκλιος αναφέρει ότι: με αφορμή την (α) σχετική επιστολή του ΣΑΔΑΣ-ΠΕΑ με την οποία διαπιστώνεται η μη τήρηση της (β) σχετικής εγκυκλίου στην οποία και σας παραπέμπουμε, επισημαίνουμε εκ νέου στο πλαίσιο της χρηστής διοίκησης και προκειμένου να αποφεύγεται ταλαιπωρία μηχανικών και πολιτών ότι, η προαναφερόμενη εγκύκλιος οδηγία Γενικού Διευθυντή Πολεοδομίας του ΥΠΕΝ εξακολουθεί να ισχύει.

      Ειδικότερα, κατά τον έλεγχο της πληρότητας αιτημάτων έκδοσης οικοδομικών αδειών, οι ΥΔΟΜ οφείλουν να ζητούν αποκλειστικά και περιοριστικά, μόνον τα στοιχεία εκείνα (δικαιολογητικά, σχέδια και εγκρίσεις υπηρεσιών, συλλογικών οργάνων ή φορέων) που προβλέπονται από το ισχύον θεσμικό πλαίσιο (νόμοι, π. δ/γματα, Υπουργικές Αποφάσεις) για την κατά περίπτωση περιοχή, ή την εκάστοτε Αποκεντρωμένων Διοικήσεων της Επικράτειας (για την ενημέρωση των ΥΔΟΜ χωρικής τους αρμοδιότητας) χρήση ειδικού κτιρίου. Κατά συνέπεια, για την έκδοση των οικοδομικών αδειών δεν ζητείται η προσκόμιση επιπρόσθετων στοιχείων (όπως αλληλογραφία, εγκρίσεις φορέων) και δεν λαμβάνονται υπόψη απόψεις ή εκτιμήσεις υπηρεσιών, οι οποίες αποκλίνουν του ισχύοντος θεσμικού πλαισίου.
      • 0 απαντήσεις
    • Εγκρίθηκε μέσω WiFi4GR το δωρεάν WiFi σε έντεκα σταθμούς του ΜΕΤΡΟ
      Την έγκριση του Διοικητικού Συμβουλίου για την εγκατάσταση και λειτουργία εξοπλισμού ασύρματης πρόσβασης σε έντεκα σταθμούς του ΜΕΤΡΟ για τουλάχιστον πέντε χρόνια εξασφάλισε την περασμένη εβδομάδα η ΣΤΑΣΥ.

      Το κόστος για την παροχή ηλεκτρικού ρεύματος και παροχής σύνδεσης στο διαδίκτυο, θα βαρύνει την εταιρία και από το ύψος του και τη δυνατότητα κάλυψής του από τη ΣΤΑΣΥ θα εξαρτηθεί και η επέκταση του ασύρματου Ιντερνετ και σε άλλους σταθμούς.

      Οι πρώτοι έντεκα σταθμοί στους οποίους θα λειτουργήσει WiFi έως το τέλος της χρονιάς είναι εκτός από την Ακρόπολη και το Σύνταγμα, οι σταθμοί Μοναστηράκι, Ομόνοια, Πανεπιστήμιο, Πειραιάς, Κορυδαλλός, Χαλάνδρι, Αγιος Δημήτριος, Φιξ και Αγία Μαρίνα. 

      Οι επιβάτες θα μπορούν να συνδέονται άμεσα χωρίς να χρειάζεται κάποια διαδικασία εγγραφής. Στη συνέχεια η διοίκηση της ΣΤΑΣΥ θα μετρήσει το μηνιαίο κόστος λειτουργίας και συντήρησης ώστε να αποφασιστεί η επέκταση του δικτύου και το χρονοδιάγραμμά της.

      Υπενθυμίζεται ότι το έργο έχει ενταχθεί από το υπουργείο Ψηφιακής Διακυβέρνησης στις περιοχές που θα εγκατασταθούν σημεία πρόσβασης στο πλαίσιο του έργου WiFi4GR.

      Το WiFi4GR «Ανάπτυξη Δημόσιων Σημείων Ασύρματης Ευρυζωνικής Πρόσβασης στο Διαδίκτυο» αφορά στην προμήθεια, εγκατάσταση, παραμετροποίηση, σύνδεση και θέση σε λειτουργία σημείων ασύρματης πρόσβασης WiFi (Hotspots) στο Διαδίκτυο σε διάφορες περιοχές πολιτιστικού και τουριστικού ενδιαφέροντος της χώρας, για την κάλυψη, 2.500 περίπου περιοχών ασύρματης – WiFi πρόσβασης σε όλη την επικράτεια. Το σύστημα, το οποίο θα αναπτυχθεί, θα διαθέτει κεντρικό σύστημα παρακολούθησης και διαχείρισης, το οποίο καθιστά δυνατή την παρακολούθηση σε πραγματικό χρόνο όλων των δομικών στοιχείων του δικτύου.
      • 0 απαντήσεις
    • Η σύνδεση του νυχτερινού φωτισμού με το «Τοπικό Εγχώριο Προϊόν» στην Ελλάδα
      Όσοι έχουμε βρεθεί σε νυχτερινή πτήση έχουμε απολαύσει το θέαμα που προσφέρει η επιφάνεια της Γης, όταν τα νυχτερινά φώτα αναδεικνύουν μοτίβα που παραπέμπουν σε έργα τέχνης. Εκτός όμως από το εντυπωσιακό θέαμα, τα νυχτερινά φώτα αποτελούν μια πολύτιμη πηγή πληροφορίας για τις δραστηριότητες του ανθρώπου και την αλληλεπίδρασή του με το περιβάλλον.

      Στο πλαίσιο της εξερεύνησης αυτού του πεδίου, η NASA καταγράφει συστηματικά τον νυχτερινό φωτισμό του πλανήτη μας. Τα τελευταία 10 χρόνια πολύ βελτιωμένες καταγραφές παρέχονται από τον αισθητήρα VIIRS της αποστολής SUOMI.

      «Στο Δημοκρίτειο Πανεπιστήμιο σκεφτήκαμε να ερευνήσουμε τι έχουν να μας πουν τα νυχτερινά φώτα για την πατρίδα μας» λέει στην «Κ» η Αλεξάνδρα Γκεμιτζή, καθηγήτρια στο Τμήμα Μηχανικών Περιβάλλοντος του Δημοκρίτειου Πανεπιστήμιου Θράκης, η οποία ηγήθηκε μιας ενδιαφέρουσας έρευνας στο πλαίσιο των δραστηριοτήτων του Εργαστηρίου Ατμοσφαιρικής Ρύπανσης και Αντιρρυπαντικής Τεχνολογίας Ατμοσφαιρικών Ρύπων.
      • 0 απαντήσεις
    • «Εξοικονομώ 2023»: Ο νέος οδηγός του προγράμματος μετά την 3η τροποποίηση
      Εκδόθηκε σε ΦΕΚ η υπ' αριθμ. ΥΠΕΝ/ΥΔΕΝ/97165/610 ΚΥΑ (ΦΕΚ 5174/Β΄/13.09.2024) που αφορά την 3η τροποποίηση της υπό στοιχεία ΥΠΕΝ/ΥΔΕΝ/55246/807/18.05.2023 κοινής απόφασης των Υπουργών Οικονομικών, Ανάπτυξης και Επενδύσεων και Περιβάλλοντος και Ενέργειας «Προκήρυξη του προγράμματος “Εξοικονομώ 2023”», ως εξής:

      Α. Ο Οδηγός Εφαρμογής Προγράμματος «Εξοικονομώ 2023» και η 1η Τροποποίηση του Παραρτήματος VI που αφορά την Υπεύθυνη Δήλωση σχετικά με τη σώρευση των ενισχύσεων ήσσονος σημασίας (de minimis) βάσει του Κανονισμού (ΕΕ) 2023/2831, ως ακολούθως:

      Τροποποίηση (3η) της υπό στοιχεία ΥΠΕΝ 55246-807 18.05.2023 ΚΥΑ Εξοικονομώ 2023 (ΦΕΚ 5174-Β-13.09.2024).pdf
      • 3 απαντήσεις
×
×
  • Create New...

Σημαντικό

Χρησιμοποιούμε cookies για να βελτιώνουμε το περιεχόμενο του website μας. Μπορείτε να τροποποιήσετε τις ρυθμίσεις των cookie, ή να δώσετε τη συγκατάθεσή σας για την χρήση τους.