Πίνακας Κορυφαίων
Δημοφιλές Περιεχόμενο
Προβολή περιεχομένου με την υψηλότερη φήμη στις 15/01/2020 σε όλες τις περιοχές
-
Όπως πάντα η μαζική συμμετοχή είναι από τις βασικές προϋποθέσεις επιτυχίας. Είμαστε ήδη κάμποσοι αλλά κανείς δεν περισσεύει, ελάτε να συμβάλλουμε όλοι μαζί στην διεκδίκηση των δικαιωμάτων μας.4 points
-
Συνάδελφοι @NeckBreaker και @Tasos P ενημερώνω ότι σε περίπου ένα μήνα θα λειτουργεί επίσημη ιστοσελίδα του συλλόγου. Προς το παρόν λειτουργεί η Ομάδα των Ιδρυτικών Μελών στο f/b https://www.facebook.com/groups/2401372886856988/ Εάν κάποιος ενδιαφέρεται περισσότερο και έχει τις προϋποθέσεις (έχει υποβάλει αίτηση συνταξιοδότησης) και θέλει να δει το καταστατικό του σωματείου ή άλλες πληροφορίες, ας κάνει αίτημα να γίνει μέλος της Ομάδας, αφού πρώτα με ενημερώσει. Το σωματείο, εκ των σκοπών του και μόνο, εκπροσωπεί τα συνταξιοδοτικά δικαιώματα των Ελ.Επ. Μηχανικών από τη θέσπιση του 4387/16 και κάθε νεότερου νόμου που βασίζεται στη λογική της ανταποδοτικότητας των εισφορών.4 points
-
επιτέλους μια οργανωμένη κίνηση για τα συμφέροντα και δίκαια των Ελ.ΕΠ. Οι Ελ.Επ. ποτέ δεν είχαν κάποιο Σύλλογο να ασχολείται σοβαρά με τα θέματα τους, τελικά ήρθε η ώρα. περιμένουμε περαιτέρω ενημέρωση.3 points
-
Για 39 χρόνια και αίτηση 29/12/2016: Συντάξιμες αποδοχές (μέσος όρος εισφορών) = 953,16 Ανταποδοτική κύριας: 953,16*0,4087 (συντελεστής αναπλήρωσης) = 389,55 Ανταποδοτική Ειδικής Προσαύξησης: 298,79 (να μη σας κάνω τους υπολογισμούς, είναι περίπλοκοι) Σύνολο ανταποδοτικής σύνταξης: 688,35 Προστίθεται εθνική: 384. Σύνολο 1072,35. Αφαιρείται 6% υπέρ υγείας. Τελική, προ φόρων: 1008,012 points
-
1 point
-
Θα ήθελα να ενημερώσω για την σύσταση του σωματείου "ΜΗΧΑΝΙΚΟΙ - ΝΕΟΙ ΕΛΕΥΘΕΡΟΙ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΕΣ ΣΥΝΤΑΞΙΟΥΧΟΙ" και για συντομία "ΜΗΝ". Ακολουθεί σύντομη περιγραφή των σκοπών του σωματείου, όπως αναρτήθηκε σε διάφορα μέσα: "Η ομάδα αυτή αποτελείται από μέλη, ελεύθερους επαγγελματίες Μηχανικούς, συνταξιούχους ή υπό συνταξιοδότηση του ν. 4387/16, που έχουν δηλώσει ρητά το ενδιαφέρον τους για δράση και συμμετοχή σε σωματείο διεκδίκησης των δικαιωμάτων μας. Στους άστατους και ταραχώδεις καιρούς που ζούμε ως προς τα συνταξιοδοτικά, ο κλάδος μας έχει χτυπηθεί περισσότερο από κάθε άλλον. Ο λόγος; Η μη ύπαρξη αντιπροσώπευσης. Ούτε το ΤΕΕ, ούτε οι υπάρχοντες σύλλογοι μηχανικών έδειξαν κάποιο ενδιαφέρον, ενώ ακόμα και τώρα έχουν πλήρη άγνοια. Πέρα όμως απ’ αυτό, στα τρία και πλέον χρόνια που πέρασαν από τη θεσμοθέτηση του 4387/16, έχουμε διαγκωνισθεί με αιτήματα, εν πολλοίς ικανοποιημένα, παράλληλων προς εμάς σωματείων. Είμαστε εμείς που πληρώνουμε την κατάργηση της Ειδικής Προσαύξησης, με αποτέλεσμα οι νέες συντάξεις που εκδίδονται να μη διαφέρουν και πολύ ως προς το τελικό απονεμόμενο ποσό από την κύρια σύνταξη που θα παίρναμε χωρίς την Ειδική Προσαύξηση. Την απουσία αντιπροσώπευσης και την απουσία διατυπωμένων αιτημάτων, ερχόμαστε παρότι αργοπορημένα να καλύψουμε με αυτήν την ομάδα και με το σωματείο μας. Θα δούμε εξειδικευμένα ζητήματα του υπολογισμού ων συντάξεών μας, θα παρακολουθήσουμε όλες τις νεότερες εξελίξεις και κυρίως θα δράσουμε με κάθε νόμιμο τρόπο και μέσο." Ήδη έχουν γίνει συναντήσεις της προσωρινής διοικούσας επιτροπής με διάφορους φορείς (ΕΦΚΑ, Υπουργείο εργασίας κ.λ.π.) και ενημέρωση άλλων φορέων (Σ.Α.Δ.Α.Σ., Σύλλογος Τοπογράφων κ.α.). Όποιος συνάδελφος ενδιαφέρεται μπορεί να γράψει εδώ ή να επικοινωνήσει με p.m. Συνημμένη η σχετική ενημερωτική επιστολή - ανακοίνωση: Επιστολή προς φορείς.docx1 point
-
Μέχρι 2 μ δεν απαιτείται ΜΣΕ.1 point
-
Mε αυτή την ευκαιρία θέλω να πω πως υπάρχουν ορισμένοι οικισμοί στην Ελλάδα που ενώ κάποτε υπήρχαν σαν οικισμοί σήμερα για κάποιους συγκεκριμένους λόγους (πολιτικούς) δεν υπάρχουν. Δύο τέτοιοι, για παράδειγμα, είναι ο Αγ. Αθανάσιος (ναι ο γνωστός με τα χιόνια) και το Ασβεσταριό Γιαννιτσών. Οι κάτοικοί τους πήραν ανταλλάγματα σε άλλους οικισμούς. Σήμερα κάνουν προσπάθειες να ξαναπάρουν πίσω τα οικόπεδά τους αλλά μάταια. Ο Αγ. Αθανάσιος σχεδόν "πουλήθηκε όλος, με προσύμφωνα ή ιδιωτικά συμβόλαια και όλοι κάνουν τα στραβά μάτια. Το Γυψοχώρι πχ που είναι πιο φτωχό χωριό, αν και είχαν δικηγόρο τον συχωρεμένο τον Γεώργιο Πέτσο (πρώην υπουργός ΠΑΣΟΚ) δεν κατάφεραν τίποτα απολύτως. Ο λόγος ήταν η διάσπαση των κατοίκων λόγω του "σλαβομακεδονικού" ζητήματος. (Αυτό ας το αφήσουμε στην άκρη).1 point
-
εάν μετα την γονικη παροχη, δεν εγινε η πραξη συνενωσης που συμφωνησαν, τοτε εξακολουθεις να εχεις δυο οικοπεδα, που ανηκουν σε διαφορετικους ιδιοκτητες με τα δικα του αυθαιρετα κτισματα το καθε ενα. Τακτοποιει καθε ενας ξεχωριστα [εχεις και μια αυθαιρετη λειτουργικη συνενωση] Υπαρχει κτηματολογιο?1 point
-
υπόγειο : εμβαδόν υπογείου - ΘΣ - αποθήκες , αν οι ΘΣ ΔΕΝ φωτιζονται απο κοινόχρηστο μετρητή μπαίνουν στο διαμέρισμα, το ίδιο και οι αποθήκες ισόγειο : να υπάρχει πυλωτή , όλη την πυλωτή +είσοδο, αν δεν υπάρχει πυλωτή μόνο η είσοδος όροφοι : κλιμακοστάσιο+ανελκυστήρας δώμα : απόληξη δώματος Γενικά όσοι χώροι φωτίζονται με κοινόχρηστο μετρητή συμπεριλαμβανομένης της πυλωτής με τις ΘΣ εντός αυτής1 point
-
εδώ θα βρείτε τα πάντα: http://www.ypeythini-dilosi.eu/ypeythini-dilosi.php1 point
-
Στο μεταξύ οι μέρες περνάνε, οι επαγγελματίες κλείνουν δουλειές για το 2020 αν δε το έχουν κάνει ήδη, συμφωνώντας αμοιβές στα τυφλά, χωρίς να ξέρουν τι ασφαλιστικές εισφορές να ενσωματώσουν σ' αυτές.1 point
-
Άρα όπως τα υπολογίζαμε. Ευχαριστούμε πολύ για την ενημέρωση!Όντως τραγικά τα πράγματα. Η ειδική προσαύξηση με βάση αυτά που παραθέσατε υπολογίστηκε για 35 έτη με ασφαλιστεό πάλι 953,16. Άρα πρώτο ζήτημα η εξομοίωση με το 1524 των παλαιών συνταξιούχων και προφανώς η αλλαγή της ανταπόδοσης (0,075%*12*35*953,16). Αυτό από μόνο του σημαίνει 200+ ευρώ/μήνα. Επιπλέον για να βγει το 953,16 υπολογίστηκαν όλες οι εισφορές /0,20 οπότε προέκυψαν πολύ χαμηλοί ασφαλιστέοι μισθοί και επιπλέον οι κοινωνικοί πόροι μπήκαν με τρόπο που τους βόλευε. Για οσους είχαν θεμελιώσει δικαίωμα σίγουρη αγωγή για πλήρη εξομοίωση με τους παλιούς αφού διαταράσσεται η αρχή της ισότητας ξεκάθαρα. Οπότε περιμένουμε το νομοσχέδιο μέχρι τέλους του μήνα και επανερχόμαστε για να δούμε τι θα κάνουμε.1 point
-
Αν εννοείς ως οριστική εξαίρεση την δεύτερη σφραγίδα που έπαιρνε η τότε δήλωση, δεν αποτελεί οριστική εξαίρεση από την κατεδάφιση. Τα ρυθμισμένα με ν. 720 τελούν υπό καθεστώς αναστολής κυρώσεων μέχρι να κριθούν οριστικά (ακόμη κρίνονται...).Επομένως, οι 2 δηλώσεις Ν. 720/77 δεν αποτελούν "ΟΑ" για τον υπολογισμό προστίμου.1 point
-
@dimitris GM ειλικρινά δεν είχα καμία πρόθεση να τα δω🤣🤣 Αλλά έχουν και απόληξη κλιμακοστασίου με ανοίγματα οπότε τα είδα! Ευτυχώς η οικοδομή ανήκει σε ένα ιδιοκτήτη οπότε δεν έχω θέμα με συναίνεση. Επίσης έχει σύσταση οριζόντιων οπότε δεν επηρεάζει τη νομιμότητα των διαμερισμάτων! Αλλά σε περίπτωση καταγγελίας π.χ. θα αποτελεί αυθαιρεσία, γι αυτό αναρωτιέμαι αν θα μπορούσα να το ρυθμίσω κι αυτό στη λογική της περ. γγ της κατηγορίας 3 όπου επιτρέπει ρύθμιση αυθαίρετου εξώστη πάνω από κοινόχρηστο οπότε γιατί να μην επιτρέπεται και η ρύθμιση της αυθαίρετης επικάλυψης; @Pavlos33 αυτή η κατασκευή επιτρέπεται δηλαδή με νοκ; Θα μπορούσα να βγάλω άδεια για επικάλυψη εξώστη εκτός Ρ.Γ.; Επειδή αναφέρεις για νομιμοποίηση. @MHD Στην κατηγορία 1 δεν μπορείς να δηλώσεις λοιπή παράβαση, θα πρέπει να γίνει ξεχωριστό φύλλο καταγραφής. Στην Κατηγορία 2 μπορείς κανονικά. Στη δική σου περίπτωση όμως εφόσον τα υπόστεγα είναι μετά το 82 δεν μπορείς να τα βάλεις στην κατηγορία 2 οπότε αναγκαστικά (λόγω παλαιότητας) θα κάνεις ξεχωριστό φύλλο καταγραφής με μία λοιπή παράβαση και κατηγόρια 5.1 point
-
Οι προτεραιότητες και οι κινήσεις μας (μιας και έχουμε ήδη κινητοποιηθεί): α) Επιτάχυνση της έκδοσης οριστικών και προσωρινών συντάξεων, καθώς και αναθεώρηση του ποσού της προσωρινής. Τα 384 € μικτά, που μπορεί να είναι και 280 € αν υπάρχουν οφειλές, είναι απαράδεκτο σαν ποσό προσωρινής. Και σκεφτείτε ότι αυτό διαρκεί για τρία ολόκληρα χρόνια. β) Διόρθωση του ποσού της τελικής σύνταξης. Οι συντάξεις των Ελεύθερων Επαγγελματιών Μηχανικών, όταν και αν φτάσουν στην απονομή, είναι κατά 35% χαμηλότερες από τα επίπεδα του 2014 (των παλαιών συνταξιούχων) και κατά 50% χαμηλότερες από τις προσδοκώμενες βάσει των διατάξεων του πρώην Ταμείου μας. Τα 1050-1100 € μικτά είναι κατά 600 € και πλέον Ευρώ χαμηλότερες από αυτές που τη στιγμή αυτή απολαμβάνουν οι παλαιοί συνταξιούχοι του Ταμείου. Ό,τι περισσότερο έχει δοθεί ως τώρα είναι η λεγόμενη "προσωπική διαφορά" (1/2 για αιτήσεις του 2016, 1/3 για αιτήσεις του 2017, 1/4 για αιτήσεις του 2018) Από το 2019 και μετά τίποτα παραπάνω. Για να γίνει αντιληπτό ένας Μηχανικός ΕΕ πριν τον 4387/16 λαμβάνει σύνταξη 1692,01 € για 40 συντάξιμα χρόνια, ενώ με τον 4387/16 η σύνταξή του γίνεται 1036 ευρώ μικτά (συν προσωπική διαφορά) που από το 2019 μηδενίζεται, με τα ίδια ακριβώς συντάξιμα χρόνια και τις ίδιες εισφορές. Η μεγάλη ληστεία της Ειδικής Προσαύξησης που για την μεγαλύτερη μερίδα των Μηχανικών και ειδικότερα των Ελευθέρων Επαγγελματιών έχει εξαφανισθεί σαν σύνταξη από 1300 ευρώ σε 300 ευρώ με περικοπή της τάξεως του 75%, κι ας είμαστε όλοι εμείς ασφαλισμένοι προ του ’93 κι ας είχαμε όλοι τεκμηριώσει και με το παραπάνω τα απαραίτητα έτη ασφάλισης, μερικοί δε από εμάς είχαν θεμελιώσει και δικαίωμα λόγω ηλικίας, πριν την ισχύ του ν. 4387/2016. Τίποτα δεν αλλάζει από αυτά με το νέο νόμο. Τα ποσοστά αναπλήρωσης αφορούν μόνο την κύρια σύνταξη, και όποιο επιπλέον ποσό δοθεί θα συμψηφισθεί με την τεράστια προσωπική διαφορά που έχουμε. Δεν υπάρχει άλλος κλάδος με τέτοιες προσωπικές διαφορές. γ) Ο νέος νόμος δεν αγγίζει τις βασικές παθογένειες του 4387/16. Την ανταποδοτικότητα των εισφορών μας και την κατάργηση της Ειδικής Προσαύξησης. Άρα, αφού κάνουμε όσα διαβήματα και εισηγήσεις προς κάθε αρμόδιο, κάποια στιγμή και μάλιστα σύντομα, θα κινηθούμε και δικαστικά. Στην ερώτηση του συναδέλφου πιο πάνω, έχω να απαντήσω πως ναι, έχουμε αρκετές Πράξεις απονομής στα χέρια μας και πως γνωρίζουμε άριστα το νέο σύστημα υπολογισμού.1 point
-
Εννοεί μόνο τους χαρακτηρισμένους αρχαιολογικούς χώρους (με προσωρινή ή οριστική οριοθέτηση σε ΦΕΚ). Δεν περιλαμβάνει τους χώρους της προληπτικής αρχαιολογικής προστασίας, μέσω ελέγχου των εκσκαφών. Για γρήγορο και διαγώνιο ψάξιμο της νομοθεσίας, θα σου συνιστούσα αυτά :1 point
-
α) Η εξοφληση του ΠΕΑ πρεπει να ειναι απο τον λογαριασμου του ωφελουμενου στον λογαριασμο του ενεργειακου. β) Αν τα εδωσε μετρητα θελει ετσι και αλλιως καταθετηριο + ΥΔ οτι εκανε αυτοσ την καταθεση. γ ) Αν μιλαμε για ΑΠΥ ο ενεργειακος ειναι υποχρεωμενος να την δωσει και ας μην μιλιουνται. δ) Για να μαθεις ενα IBAN δεν χρειαζεσαι να εισαι κολλητος του. Περνεις ενα τυχαιο τηλ και ζητας το ΙΒΑΝ για να δηλωσεις ως προμηθευτη στο εξοικονομω χωρις να πειςσ πιος εισαι. ε) ας κανει μια καταθεση σε αλλον φιλικο λογαριασμο του και ΥΔ οτι πραγματοποιησε την καταθεση ο ιδιος για εξοφληση Α πεα με την ελπιδα οτι δεν θα κανουν διασταυρωση λογαριασμου το οποιο μεχρι τωρα ειναι 50-501 point
-
Μπράβο για την πρωτοβουλία. Ορισμένες ερωτήσεις καθώς είμαστε εν αναμονή δύο αιτήσεων (γονιών) και των δύο με θεμελιωμένα δικαιώματα πριν τις 12/5/2016 και αιτήσεις τέλος του 2017 και εντός του 2019. Όπως σωστά γράφετε υπάρχουν πολλά ζητήματα (και αντισυνταγματικότητας προφανώς) τόσο για τα θεμελιωμένα δικαιώματα και την αρχή της ισότητας όσο και για σειρά άλλων στρεβλώσεων όπως αυτή της ειδικής προσαύξησης και του ληστρικού υπολογισμού της. Το ερώτημα είναι για έναν μονοσυνταξιούχο ελεύθερο επαγγελματία επί 40 χρόνια ποιός είναι τελικά ο ασφαλιστέος μισθός (μαζί με τους κοινωνικούς πόρους); για την ειδική προσαύξηση; έχετε δει κάποια οριστική συνταξιοδοτική απόφαση γιατί εγώ δύο χρόνια δεν έχω δει ακόμα. Με το που έχουμε το νέο ασφαλιστικό στα χέρια μας θα ξέρουμε και πως θα κινηθούμε όσον αφορά το δικαστικό κομμάτι πλέον.1 point
-
ποιες είναι οι επόμενες κινήσεις του Σωματείου; έχετε προγραμματίσει κάποιες ενέργειες; Η Ειδικά προσαύξηση δεν θα πάει χαμένη, θα προσμετρήσει, το είχαν δηλώσει και πρώην Υπουργοί,1 point
-
Θα ήθελα να συμπληρώσω τα εξής: Η ομάδα μας (σύλλογος υπό ίδρυση), εργάζεται και θα συνεχίσει να εργάζεται, σε συνεργασία με όσα σωματεία συνταξιούχων ήδη υπάρχουν. Δημιουργήθηκε με μοναδικό σκοπό να αναδείξει και να αντιμετωπίσει μόνο τα θέματα των συνταξιούχων μηχανικών, Ελεύθερων Επαγγελματιών. Για το λόγο αυτό ζητάμε τη συμμετοχή σας, την υποστήριξή σας και θα είμαστε παρόντες για να βοηθήσουμε όπως μπορούμε, όποιον συνάδελφο βρίσκεται στην ίδια θέση με εμάς. Ευχαριστούμε πολύ για τη δημοσίευση στο forum σας.1 point
-
Με αίτηση Δεκέμβριο 2018, εκδόθηκε η προσωρινή μου σύνταξη Νοέμβριο 2019, καθαρό ποσό 360€. Στο ενδιάμεσο βέβαια είχα πληρώσει την "λυπητερή" εξαγορά 5 ετών. Από πληροφορίες μου οι υπό επεξεργασία οριστικές βρίσκονται στον... Φεβρουάριο 2017 και προχωράνε με ρυθμό σαλίγκαρου, μια και το προσωπικό που ασχολείται μειώθηκε κι άλλο. Επίσης να ενημερώσω ότι έχουν ξεκινήσει ενέργειες από υπό σύσταση σωματείο ελεύθερων "νέων" συνταξιούχων μηχανικών, αλλά γι αυτά αλλού (στην κατάλληλη κατηγορία/νήμα κατόπιν υπόδειξης της διαχείρισης του φόρουμ).1 point
-
Καταρχήν στα έχουν πει όλοι λάθος. Η ΕΕΤΕΜ για το δικό της συμφέρον σου λέει ότι πρέπει να εγγραφείς σε αυτήν. Στην πραγματικότητα δε χρειάζεται. Πλέον εγγράφεσαι στο μητρώο Πτυχιουχων Μηχανικών του ΤΕΕ. Αυτή είναι η εγγραφή στο επιμελητήριο που σε αφορά. Αν από όλες τις συνδρομές σου πρέπει να κρατήσεις μία είναι αυτή του ΤΕΕ καθώς σου δίνει πρόσβαση στο ηλεκτρονικό σύστημα για αυθαίρετα, ΠΕΑ κτλ. Όσο αφορά την διαδικασία της εφορίας μην αγχώνεσαι. Εφόσον πληρούνται οι προϋποθέσεις για την εγγραφή σου είσαι ΟΚ. Κανείς δε θα σε ψάξει γιατί ενώ έκανες έναρξη με προεγγραφή στο Α επιμελητήριο γράφτηκες στο Β. Η σφραγίδα είναι το μόνο σημαντικό κομμάτι. Εκεί θα πρέπει να τηρήσεις τα στοιχεία που αναφέρει η ΕΕΤΕΜ. Μπορείς να έχεις και μία δεύτερη πιο απλή πχ για να σφραγίζεις τιμολόγια, αλλά για μελέτες κτλ θέλεις τη μεγάλη.1 point
-
1 point
-
Η απάντηση έχει δοθεί στην ακριβώς προηγούμενη ανάρτηση αλλά και στις προηγούμενες σελίδες. Θα προσπαθήσω να συνοψίσω τα στοιχεία. - Part 147 : Ένας οργανισμός (συνήθως κάποια πιστοποιημένη σχολή) που παρέχει τα σχετικά μαθήματα αλλά και διοργανώνει τις εξετάσεις. Συνολικά εξετάζονται 17 modules. -Basic Training Certificate Part 66 : Πτυχίο διαφορετικών ειδικοτήτων (κατηγοριών) που λαμβάνεις μετά από εξετάσεις. -Πτυχίο Part 66 κατηγορίας Α (Α1,Α2,Α3,Α4) : Μόνο για το βοηθητικό προσωπικό συντήρησης. Το αφήνουμε στην άκρη διότι δεν δίνει και τόσο σημαντικές εργασιακές προοπτικές καθώς αφορά μόνο βοηθητικό τεχνικό προσωπικό, δηλαδή είσαι ο βοηθός εκείνου που θα κάνει την συντήρηση/επισκευή. -Πτυχίο Part 66 κατηγοριών Β ( Β1.1, Β1.2, Β1.3, Β1.4, Β2,Β3) : Εργάζεσαι σε καθήκοντα συντήρησης/επισκευής και πιστοποίησης εκτελεσθέντων εργασιών. -Πτυχίο Part 66 κατηγορίας Β1.1 : Τεχνικός αεροπλάνων με στροβιλοφόρους κινητήρες. -Πτυχίο Part 66 κατηγορίας Β1.2 : Τεχνικός αεροπλάνων με εμβολοφόρους κινητήρες. -Πτυχίο Part 66 κατηγορίας Β1.3 : Τεχνικός ελικοπτέρων με στροβιλοφόρους κινητήρες. -Πτυχίο Part 66 κατηγορίας Β1.4 : Τεχνικός ελικοπτέρων με εμβολοφόρους κινητήρες. -Πτυχίο Part 66 κατηγορίας Β2 : Τεχνικός ηλεκτρονικών (avionics) και ηλεκτρολογικών συστημάτων (τα πτυχία Β1.χ πιστοποιούν γνώσεις μόνο επί των πολύ βασικών ηλεκτρολογικών). -Πτυχίο Part 66 κατηγορίας Β3 : Τεχνικός μικρών (<2000 kg) εμβολοφόρων αεροπλάνων. -Ανάλογα με την κατηγορία του πτυχίου δίνεις εξετάσεις σε 12 ή 13 modules για τον κάθε τύπο. Για να πάρεις όλα τα πτυχία θα δώσεις και τα 17 modules. -Πληρώνεις παράβολα για κάθε module που θα εξεταστείς. -Δεν έχεις δικαίωμα για απεριόριστες εξετάσεις του στυλ θα δώσω 1-2-3...103 φορές μέχρι να περάσω αρκεί να έχω τα χρήματα για τα παράβολα. Υπάρχει ανώτατο όριο αποτυχιών αλλά και χρονικού διαστήματος ανάμεσα σε αποτυχία και επανεξέταση. -Οι ερωτήσεις που θα εξεταστείς στα modules των κατηγοριών Β είναι από περίπου 25 έως πάνω από 200 ανάλογα το module. Υπάρχουν ερωτήσεις πολλαπλών επιλογών απαντήσεων αλλά και ερωτήσεις που απαιτούν ανάπτυξη του θέματος. Τα χρονικά όρια είναι πολύ σφικτά. Οι εξετάσεις είναι στα Αγγλικά. -Οι εξετάσεις ΑΠΑΙΤΟΥΝ ΑΡΙΣΤΗ ΠΡΟΕΤΟΙΜΑΣΙΑ και δεν είναι ΚΑΘΟΛΟΥ ΕΥΚΟΛΕΣ. -Θεωρητικά μπορείς να διαβάσεις μόνος σου και να πας να δώσεις τις ανάλογες εξετάσεις πληρώνοντας μόνο τα σχετικά παράβολα. Πρακτικά πρέπει να είσαι σούπερ περίπτωση για να τα καταφέρεις. Θα σε καθυστερήσει όμως στην απόκτηση της άδειας (βλέπε παρακάτω). -Με την απόκτηση του πτυχίου ΔΕΝ έχεις και τις σχετικές άδειες. -Για να αποκτήσεις τις ανάλογες άδεις Part66-Bxxxx License πρέπει να έχεις και πρακτική εργασιακή εμπειρία σε οργανισμό/εταιρεία που συντηρεί/επισκευάζει αεροσκάφη και ο οποίος έχει πιστοποίηση Part 145. Τηρείς Log-Book στη διάρκεια της πρακτικής εργασιακής εμπειρίας. -Η εργασιακή εμπειρία είναι γύρω στα 2 χρόνια εάν έχεις αποκτήσει ήδη τα σχετικά πτυχία (Basic Training Certificate) περνώντας από σχολή Part-147. Γίνεται και κάποια συγχώνευση του χρόνου εάν αποφασίσεις να έχεις όλους τους τύπους αδειών ενεργούς. Σε περίπτωση όμως που δεν έχεις περάσει από Part-147 οργανισμό για εκπαίδευση πτυχίου/Basic Training Certificate τότε ίσως χρειαστεί να πας μέχρι και 5 χρόνια εργασιακής εμπειρίας. Ο λόγος είναι ότι εάν παρακολουθήσεις κάποια σχολή Part-147 τότε εκτός της θεωρητικής εκπαίδευσης θα έχεις κάνει και κάποιες ώρες πρακτική (είναι πολύ βασικό για να μην πω αναγκαίο σε κάποια modules). -Οι άδεις Part66-Bxχχχχ ισχύουν για 5 χρόνια και χρειάζονται ανανέωση (πρακτικά πρέπει να εργάζεσαι στο αντικείμενο). Για την έκδοση αλλά και την ανανέωση της άδειας έχουμε πάλι κάποια παράβολα. -Με τις άδεις ΔΕΝ τελειώνεις και είσαι έτοιμος να πιάσεις αεροσκάφος και να του "αλλάξεις τα φώτα". Χρειάζεσαι "Type Rating" για να μπορείς να εργαστείς και να υπογράφεις κάποιον συγκεκριμένο τύπο αεροσκάφους. -Για το Type Rating περνάς ένα σύντομο σχολείο μαζί με πρακτική άσκηση είτε πάλι σε Part-147 οργανισμό είτε σε κάποια αεροπορική εταιρεία που έχει και συντηρεί τον συγκεκριμένο τύπο αεροσκάφους. Εάν το Type Rating που θα πάρεις είναι το πρώτο σου, τότε θα χρειαστεί και μια επιπλέον πρακτική άσκηση λίγων εβδομάδων ή ωρών τύπου OJT (On the Job Training). -Να τονίσουμε ότι με όλα αυτά είσαι πιστοποιημένος "Τεχνικός" (Technician) και κάνεις διάγνωση βλάβης, επισκευή και επιθεώρηση επισκευών σε αεροσκάφη. Για να γίνεις "Μηχανικός" (Engineer) αεροσκαφών και να μπορείς να κάνεις από τροποποιήσεις μέχρι σχεδιασμό νέου αεροσκάφους έχεις άλλον δρόμο. Στην Ελλάδα τον Μηχανικό συνηθίζουμε να τον ονομάζουμε Αεροναυπηγό. Προσπάθησα να τα γράψω όσο ποιο περιληπτικά μπορούσα. Πιθανά να υπάρχουν μερικές μικροπαραλήψεις στα παραπάνω. Για έναν γενικό μπούσουλα μπορεί ο κάθε ενδιαφερόμενος να ψάξει την ιστοσελίδα της EASA.1 point
-
καλημέρα , σε οικόπεδο 1100μ2 με κλιμακωτό συντελεστή δόμησης (0-600=0.9 και 600-> = 0.8) και ισχύς ΝΟΚ για ύψη , ποιο είναι το μέγιστο ύψος δεδομένου οτι με με 0.8 έχουμε 14μ και με 0.9 έχουμε 17.25;1 point
-
κατοικία με πρόσωπο σε εθνικό δίκτυο εντός οριοθετημένου οικισμού για εργασίες εφαρμογής θερμοπρόσοψης έχει υποχρέωση να πάρει έγκριση από το ΣΑ;1 point
-
υποθετω οτι, μετα απο επικυρωση ανωμαλης δικαιοπραξιας, εγινε ενα ανεξαρτητο γηπεδο και ανηκει σε τρεις που εχτισαν Μπορουν να συστησουν καθετη εφοσον εχουν χτισει ολοι με το 98 παρ.1 Κατα τα λοιπα... θα μιλησετε με τον συμβ/φο για την διαδικασια και τα εξοδα.1 point
-
Αμφιβάλλω αν σπίτια του τότε με αυτές τις δηλώσεις παίρνουν απόφαση περιφερειάρχη πλέον. Βάση της εμπειρίας μου κολλάνε υποθέσεις ακόμα και σε ψιλοπράγματα και σου λένε ένα απλό: πέρνα όλες τις διαφορές στον Ν4014 αλλιώς σφραγίδα δεν έχει. Και μιλάμε για πράγματα στο μέγεθος ενός παραθύρου, 20 πόντων προφανέστατης λανθασμένης μέτρησης του τότε μηχανικού κτλ. και αναγκάζεσαι να πεις στον ιδιοκτήτη (επειδή όλα αυτά πάνε με 500αρια) πλήρωσε 4000 ευρώ για ψιλοπράγματα που γελάμε όλοι σίγουρα επειδή δεν μπορείς να πας και με μικροπαραβάσεις. Έχουν βρει τον 4014 τώρα που τακτοποιούνται όλα και η Γ φάση του 1337 είναι...άστα να πάνε... Άκυρες και πρόχειρες οι αποτυπώσεις του τότε και άντε να βρεις άκρη και να αποδείξεις ότι δεν είσαι ελέφαντας τώρα.1 point
-
Β19 Ακίνητα που ρυθμίστηκαν με το ν. 720/77 και δεν εντάχθηκαν στο ν. 1337/83 θεωρούνται αυθαίρετα και πρέπει να υπαχθούν στο ν. 4014/11 ; Όχι, δεδομένου ότι στην παρ. 2δ, του άρθρου 23, του ν. 4014/11 αναφέρεται το άρθρο 20 του Ν.1337/83, που αντιμετωπίζει τα δηλωθέντα με το Ν.720/77. και το σχόλιο της κ. Λεμπέση από τις σημειώσεις της: "Ακίνητα που ρυθµίστηκαν µε το ν.720/77 και δεν εντάχθηκαν στο ν.1337/83 δεν θεωρούνται αυθαίρετα** δεδοµένου ότι στην παρ.2δ, του άρθρου 23, του ν.4014/11 αναφέρεται το άρθ.20 του Ν.1337/83, που αντιµετωπίζει τα δηλωθέντα µε το Ν.720/77. **Ο σωστός προσδιορισµός είναι ότι είναι αυθαίρετα που βρίσκονται σε αναστολή κατεδάφισης, µέχρις ότου ενταχθούν σε ρυµοτοµικό σχέδιο, όπως και όλα τα δηλωθέντα µε το Ν.1337/83, οπότε θα κριθεί η εξαίρεσή τους µε τις διαδικασίες που προβλέπονται και για τα δηλωθέντα µε το Ν.1337/83. " άρα τα δηλωθέντα με τον 720/77 που έχουν και τις 2 φάσεις υπάγονται στις εξαιρέσεις του άρθρου 23 και μπορούμε να δώσουμε βεβαίωση ότι το κτίριο εμπίπτει στις εξαιρέσεις.1 point
This leaderboard is set to Athens/GMT+02:00
-
Επιλεγμένα Άρθρα
-
Εγκρίθηκε τo αναθεωρημένο Εθνικό Σχέδιο Διαχείρισης Επικίνδυνων Αποβλήτων (ΕΣΔΕΑ)
Engineer posted μια είδηση in Νομοθεσία,
Εγκρίθηκε τo αναθεωρημένο Εθνικό Σχέδιο Διαχείρισης Επικίνδυνων Αποβλήτων (ΕΣΔΕΑ) με την δημοσίευση στο ΦΕΚ 6412/Β'/22.11.2024 της υπ' αριθμ. ΥΠΕΝ/ΔΔΑ/124219/1717 ΚΥΑ με θέμα: Έγκριση αναθεωρημένου Εθνικού Σχεδίου Διαχείρισης Επικίνδυνων Αποβλήτων (ΕΣΔΕΑ).
To αναθεωρημένο Εθνικό Σχέδιο Διαχείρισης Επικίνδυνων Αποβλήτων (ΕΣΔΕΑ) συνιστά ένα Ειδικό Σχέδιο Διαχείρισης για τα Επικίνδυνα Απόβλητα που παράγονται στη χώρα, το οποίο απαιτείται σύμφωνα με τα άρθρα 54 και 55 του ν. 4819/2021 (Α’ 129), δεδομένου ότι τα απόβλητα αυτά, λόγω της ποιοτικής και ποσοτικής σύστασής τους, καθώς και των εξειδικευμένων εγκαταστάσεων που απαιτούνται για τη διαχείρισή τους, χρήζουν ειδικότερης συνολικής αντιμετώπισης.
Στόχος του σχεδιασμού είναι η μείωση τόσο της ποσότητας των παραγόμενων επικίνδυνων αποβλήτων όσο και της επικινδυνότητάς τους και η συνακόλουθη προστασία του περιβάλλοντος και της δημόσιας υγείας, σε συμμόρφωση με τους σχετικούς όρους και προϋποθέσεις της εθνικής και ενωσιακής νομοθεσίας και με εφαρμογή των βέλτιστων
διαθέσιμων τεχνικών, οι οποίες θα πρέπει πλέον να ενσωματώνουν ευθέως τις πρακτικές της κυκλικής οικονομίας.
Ο σχεδιασμός περιλαμβάνει όλες τις προβλέψεις του άρθρου 28 της Οδηγίας 2008/98/ΕΚ, καλύπτοντας ταυτόχρονα όλες τις νέες υποχρεώσεις και όλα τα νέα στοιχεία που εισήχθησαν στο άρθρο αυτό μέσω της Οδηγίας (ΕΕ) 2018/851 του Ευρωπαϊκού
Κοινοβουλίου και του Συμβουλίου της 30ης Μαΐου 2018.
Με τον παρόντα σχεδιασμό αναθεωρείται ο σχεδιασμός που είχε εγκριθεί με την Κοινή Υπουργική Απόφαση οικ.62952/5384/2016 (Β’ 4326) ο οποίος είχε χρονικό ορίζοντα το έτος 2020.
Εθνικό Σχέδιο Διαχείρισης Επικίνδυνων Αποβλήετων ΕΣΔΕΑ ΚΥΑ-ΥΠΕΝΔΔΑ1242191717-13.11.2024-ΦΕΚ-6412-22.11.2024-τεύχος-Β.pdf-
- 0 απαντήσεις
Επιλέχθηκε Από
Engineer, -
-
ΥΠΕΝ: Εγκύκλιος προς τις ΥΔΟΜ ώστε να ζητούν αποκλειστικά και περιοριστικά μόνο τα στοιχεία που προβλέπονται από το ισχύον θεσμικό πλαίσιο
Engineer posted μια είδηση in Νομοθεσία,
Εγκύκλιο απέστειλε το Υπουργείο Περιβάλλοντος και Ενέργειας προς τις ΥΔΟΜ με θέμα: Σχετικά με την εφαρμογή της εγκυκλίου ΥΠΕΝ/ΓΔΠΟΛ/15047/84/14-3-2018.
Η εγκύκλιος αναφέρει ότι: με αφορμή την (α) σχετική επιστολή του ΣΑΔΑΣ-ΠΕΑ με την οποία διαπιστώνεται η μη τήρηση της (β) σχετικής εγκυκλίου στην οποία και σας παραπέμπουμε, επισημαίνουμε εκ νέου στο πλαίσιο της χρηστής διοίκησης και προκειμένου να αποφεύγεται ταλαιπωρία μηχανικών και πολιτών ότι, η προαναφερόμενη εγκύκλιος οδηγία Γενικού Διευθυντή Πολεοδομίας του ΥΠΕΝ εξακολουθεί να ισχύει.
Ειδικότερα, κατά τον έλεγχο της πληρότητας αιτημάτων έκδοσης οικοδομικών αδειών, οι ΥΔΟΜ οφείλουν να ζητούν αποκλειστικά και περιοριστικά, μόνον τα στοιχεία εκείνα (δικαιολογητικά, σχέδια και εγκρίσεις υπηρεσιών, συλλογικών οργάνων ή φορέων) που προβλέπονται από το ισχύον θεσμικό πλαίσιο (νόμοι, π. δ/γματα, Υπουργικές Αποφάσεις) για την κατά περίπτωση περιοχή, ή την εκάστοτε Αποκεντρωμένων Διοικήσεων της Επικράτειας (για την ενημέρωση των ΥΔΟΜ χωρικής τους αρμοδιότητας) χρήση ειδικού κτιρίου. Κατά συνέπεια, για την έκδοση των οικοδομικών αδειών δεν ζητείται η προσκόμιση επιπρόσθετων στοιχείων (όπως αλληλογραφία, εγκρίσεις φορέων) και δεν λαμβάνονται υπόψη απόψεις ή εκτιμήσεις υπηρεσιών, οι οποίες αποκλίνουν του ισχύοντος θεσμικού πλαισίου.-
- 0 απαντήσεις
Επιλέχθηκε Από
Engineer, -
-
Εγκρίθηκε μέσω WiFi4GR το δωρεάν WiFi σε έντεκα σταθμούς του ΜΕΤΡΟ
Engineer posted μια είδηση in Τεχνολογία,
Την έγκριση του Διοικητικού Συμβουλίου για την εγκατάσταση και λειτουργία εξοπλισμού ασύρματης πρόσβασης σε έντεκα σταθμούς του ΜΕΤΡΟ για τουλάχιστον πέντε χρόνια εξασφάλισε την περασμένη εβδομάδα η ΣΤΑΣΥ.
Το κόστος για την παροχή ηλεκτρικού ρεύματος και παροχής σύνδεσης στο διαδίκτυο, θα βαρύνει την εταιρία και από το ύψος του και τη δυνατότητα κάλυψής του από τη ΣΤΑΣΥ θα εξαρτηθεί και η επέκταση του ασύρματου Ιντερνετ και σε άλλους σταθμούς.
Οι πρώτοι έντεκα σταθμοί στους οποίους θα λειτουργήσει WiFi έως το τέλος της χρονιάς είναι εκτός από την Ακρόπολη και το Σύνταγμα, οι σταθμοί Μοναστηράκι, Ομόνοια, Πανεπιστήμιο, Πειραιάς, Κορυδαλλός, Χαλάνδρι, Αγιος Δημήτριος, Φιξ και Αγία Μαρίνα.
Οι επιβάτες θα μπορούν να συνδέονται άμεσα χωρίς να χρειάζεται κάποια διαδικασία εγγραφής. Στη συνέχεια η διοίκηση της ΣΤΑΣΥ θα μετρήσει το μηνιαίο κόστος λειτουργίας και συντήρησης ώστε να αποφασιστεί η επέκταση του δικτύου και το χρονοδιάγραμμά της.
Υπενθυμίζεται ότι το έργο έχει ενταχθεί από το υπουργείο Ψηφιακής Διακυβέρνησης στις περιοχές που θα εγκατασταθούν σημεία πρόσβασης στο πλαίσιο του έργου WiFi4GR.
Το WiFi4GR «Ανάπτυξη Δημόσιων Σημείων Ασύρματης Ευρυζωνικής Πρόσβασης στο Διαδίκτυο» αφορά στην προμήθεια, εγκατάσταση, παραμετροποίηση, σύνδεση και θέση σε λειτουργία σημείων ασύρματης πρόσβασης WiFi (Hotspots) στο Διαδίκτυο σε διάφορες περιοχές πολιτιστικού και τουριστικού ενδιαφέροντος της χώρας, για την κάλυψη, 2.500 περίπου περιοχών ασύρματης – WiFi πρόσβασης σε όλη την επικράτεια. Το σύστημα, το οποίο θα αναπτυχθεί, θα διαθέτει κεντρικό σύστημα παρακολούθησης και διαχείρισης, το οποίο καθιστά δυνατή την παρακολούθηση σε πραγματικό χρόνο όλων των δομικών στοιχείων του δικτύου.-
- 0 απαντήσεις
Επιλέχθηκε Από
Engineer, -
-
Η σύνδεση του νυχτερινού φωτισμού με το «Τοπικό Εγχώριο Προϊόν» στην Ελλάδα
Engineer posted μια είδηση in Περιβάλλον,
Όσοι έχουμε βρεθεί σε νυχτερινή πτήση έχουμε απολαύσει το θέαμα που προσφέρει η επιφάνεια της Γης, όταν τα νυχτερινά φώτα αναδεικνύουν μοτίβα που παραπέμπουν σε έργα τέχνης. Εκτός όμως από το εντυπωσιακό θέαμα, τα νυχτερινά φώτα αποτελούν μια πολύτιμη πηγή πληροφορίας για τις δραστηριότητες του ανθρώπου και την αλληλεπίδρασή του με το περιβάλλον.
Στο πλαίσιο της εξερεύνησης αυτού του πεδίου, η NASA καταγράφει συστηματικά τον νυχτερινό φωτισμό του πλανήτη μας. Τα τελευταία 10 χρόνια πολύ βελτιωμένες καταγραφές παρέχονται από τον αισθητήρα VIIRS της αποστολής SUOMI.
«Στο Δημοκρίτειο Πανεπιστήμιο σκεφτήκαμε να ερευνήσουμε τι έχουν να μας πουν τα νυχτερινά φώτα για την πατρίδα μας» λέει στην «Κ» η Αλεξάνδρα Γκεμιτζή, καθηγήτρια στο Τμήμα Μηχανικών Περιβάλλοντος του Δημοκρίτειου Πανεπιστήμιου Θράκης, η οποία ηγήθηκε μιας ενδιαφέρουσας έρευνας στο πλαίσιο των δραστηριοτήτων του Εργαστηρίου Ατμοσφαιρικής Ρύπανσης και Αντιρρυπαντικής Τεχνολογίας Ατμοσφαιρικών Ρύπων.-
- 0 απαντήσεις
Επιλέχθηκε Από
Engineer, -
-
«Εξοικονομώ 2023»: Ο νέος οδηγός του προγράμματος μετά την 3η τροποποίηση
Engineer posted μια είδηση in Χρηματοδοτήσεις,
Εκδόθηκε σε ΦΕΚ η υπ' αριθμ. ΥΠΕΝ/ΥΔΕΝ/97165/610 ΚΥΑ (ΦΕΚ 5174/Β΄/13.09.2024) που αφορά την 3η τροποποίηση της υπό στοιχεία ΥΠΕΝ/ΥΔΕΝ/55246/807/18.05.2023 κοινής απόφασης των Υπουργών Οικονομικών, Ανάπτυξης και Επενδύσεων και Περιβάλλοντος και Ενέργειας «Προκήρυξη του προγράμματος “Εξοικονομώ 2023”», ως εξής:
Α. Ο Οδηγός Εφαρμογής Προγράμματος «Εξοικονομώ 2023» και η 1η Τροποποίηση του Παραρτήματος VI που αφορά την Υπεύθυνη Δήλωση σχετικά με τη σώρευση των ενισχύσεων ήσσονος σημασίας (de minimis) βάσει του Κανονισμού (ΕΕ) 2023/2831, ως ακολούθως:
Τροποποίηση (3η) της υπό στοιχεία ΥΠΕΝ 55246-807 18.05.2023 ΚΥΑ Εξοικονομώ 2023 (ΦΕΚ 5174-Β-13.09.2024).pdf-
- 3 απαντήσεις
Επιλέχθηκε Από
Engineer, -
-