Πίνακας Κορυφαίων
Δημοφιλές Περιεχόμενο
Προβολή περιεχομένου με την υψηλότερη φήμη στις 18/01/2020 σε όλες τις περιοχές
-
Ήρθε η ώρα για την πρώτη μας ομαδική και μαζική (ελπίζουμε) κινητοποίησή μας. Την επόμενη Τρίτη 21 Ιανουαρίου στις 10:30 το πρωί, Θα συναντηθούμε όσοι περισσότεροι μπορούμε, στην πλ. Ομονοίας, έξω από την είσοδο του Χόντου. Σκοπός μας είναι να πάμε πρώτα στο γραφείο του Προέδρου του ΕΦΚΑ και μετά στον Πρόεδρο του ΤΕΕ. Πήραμε αυτήν τη απόφαση επειδή εδώ και τρεις μήνες προσπαθούμε μάταια να κλείσουμε ραντεβού με τον Πρόεδρο του ΕΦΚΑ (για τις καθυστερήσεις στις απονομές των συντάξεών μας, προσωρινών και οριστικών, αλλά και για το εξευτελιστικό ποσόν των προσωρινών) και με τον Πρόεδρο του ΤΕΕ για τον ορθό υπολογισμό των συντάξεών μας. Επειδή βλέπουμε στα ΜΜΕ ότι έχουν ήδη γίνει συναντήσεις του Δικηγορικού και του Ιατρικού Συλλόγου με τον Υπουργό Εργασίας και τέθηκαν όλα τα θέματά τους στο τραπέζι. Επειδή κανείς δεν ασχολείται με τα δικά μας συνταξιοδοτικά παρά το γεγονός ότι είναι ενήμεροι! Όσοι από εσάς ενδιαφέρεστε θα χαρούμε να σας έχουμε στο πλευρό μας. Όσο περισσότεροι τόσο καλύτερα!3 points
-
Αμφισβητώ τη δυνατότητα κάποιων να εργαστούν ως μηχανικοί. Για πολλούς και διάφορους λόγους. Και ασφαλώς κάποιοι από αυτούς είναι το γνωστικό επίπεδο και η αντίληψη που έχουν. Το ότι έχει κάποιος ένα πτυχίο δεν σημαίνει απολύτως τίποτα. Μπορεί να δουλεύει 20 χρόνια πιτσαδόρος και μετά να θυμηθεί το πτυχίο του... Σε όλα τα σοβαρά κράτη υπάρχει διαδικασίες πιστοποίησης. Ας περάσουν όποιοι θέλουν τις εξετάσεις αυτές και μετά να πάνε να εργαστούν. Δε με απασχολεί που τελείωσαν. Όποιος θεωρεί ότι μπορεί να δουλέψει ως μηχανικός δεν "ψαρώνει". Είναι σαν τα γκάλοπ που ρωτάνε τι γιορτάζουμε την 28η Οκτωβρίου και όλοι λένε "ωχ κόλλησα, το ξέρω, και κοροϊδευω όταν βλέπω αυτούς που δεν ξέρουν, αλλά δε μου έρχεται τώρα".. Αν ρωτήσεις αυτούς που έδιναν κάποτε 8 ώρες εξετάσεις, τα θέματα δεν ήταν "5 ψαρωτικές ερωτήσεις". Αν είχε δουλέψει μόνος του, δε θα ψάρωνε και θα έστελνε στο διάολο τον κ. Τρέζο... Κατά τη γνώμη μου αυτός δεν κάνει για μηχανικός.. Ο επόμενος.. (για την ιστορία ο συγκεκριμένος ήταν 35+ χρονών, που θυμήθηκε να πάρει πτυχίο... και δεν είναι το θέμα η ηλικία, αν καθόταν να διαβάσει δεν θα έλεγε για τετράγωνα σίδερα...) Από το έτος μου μόνο ξέρω κάμποσους, που ούτε διάβασαν, ούτε εργασίες έκαναν, ούτε παρακολούθησαν και μια χαρά μηχανικοί μέλη του ΤΕΕ είναι..2 points
-
Version μετά τον ΝΟΚ ...
102.079 downloads
Η ΠΕΡΑΙΤΕΡΩ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ ΤΗΣ ΚΩΔΙΚΟΠΟΙΗΣΗΣ ΑΝΑΣΤΕΛΛΕΤΑΙ (Η έκδοση 17 παραμένει στα αρχεία για ιστορικούς λόγους ως παλαιότερη έκδοση) ΑΙΤΙΑ Ο ΑΡΙΣΤΟΤΕΛΗΣ - Ρητορική (1375b) - “οὐδὲν διαφέρει ἢ μὴ κεῖσθαι ἢ μὴ χρῆσθαι” "δεν υπάρχει καμιά διαφορά ανάμεσα στο να μην υπάρχει ένας νόμος και στο να μην εφαρμόζεται" Το κείμενο του Ν.4067 (ΝΟΚ) με ενσωματωμένες τις Τεχνικές Οδηγίες εφαρμογής του και επικεφαλίδες κατ' άρθρο. Αλλαγές με τον ν.5106/24 (ΦΕΚ 63Α/1.5.2024)[ 1] [ 1]Αλλαγές και Προσθήκες με τον ν.5106/24 (ΦΕΚ 63Α/1.5.2024) : - άρθρο 11, παρ.6.λδ - άρθρο 14, παρ.1, 2, 4 - άρθρο 16, παρ.3 - άρθρο 17, παρ.2, 4, 6, 8 - άρθρο 18, παρ.3 - άρθρο 21, παρ.1 - άρθρο 25 - άρθρο 26, παρ.4, 5 - άρθρο 26Α - άρθρο 27, παρ.2, 8 - άρθρο 27Α Αλλαγές με τον ν.5069/23 (ΦΕΚ 193Α/28.11.2023) Αλλαγές με τον ν.5037/23 (ΦΕΚ 78Α/28.3.2023) Αλλαγές με τον ν.5007/22 (ΦΕΚ 241Α/23.12.2022) Αλλαγές με τον ν.4964/22 (ΦΕΚ 150Α/30.7.2022) Αλλαγές με τον ν.4933/22 (ΦΕΚ 99Α/20.5.2022) Αλλαγές με τον ν.4876/21 (ΦΕΚ 251Α/23.12.2021) Αλλαγές με τον ν.4821/21 (ΦΕΚ 134Α/31.7.2021) Αλλαγές με τον ν.4819/21 (ΦΕΚ 129Α/23.7.2021) Αλλαγές με τον ν.4782/21 (ΦΕΚ 36Α/9.3.2021) Αλλαγές με τον ν.4759/20 (ΦΕΚ 245Α/9.12.2020) Αλλαγές με τον ν.4726/20 (ΦΕΚ 181Α/18.9.2020) Αλλαγές με τον ν.4685/20 (ΦΕΚ 92Α/7.5.2020) Αλλαγές με την ΠΝΠ – Covid19 - (ΦΕΚ 75Α/30.3.2020) Αλλαγές με τον ν.4663/20 (ΦΕΚ 30Α/12.2.2020) Αλλαγές με τον ν.4643/19 (ΦΕΚ 193Α/3.12.2019) Αλλαγές με τον ν.4635/19 (ΦΕΚ 167Α/30.10.2019) Αλλαγές με τον ν.4605/19 (ΦΕΚ 52Α/1.4.2019) Αλλαγές με τον ν.4602/19 (ΦΕΚ 45Α/9.3.2019) Αλλαγές με τον ν.4546/18 (ΦΕΚ 101Α/12.6.2018) Αλλαγές με τον ν.4513/18 (ΦΕΚ 9Α/23.1.2018) Αλλαγές με τον ν.4495/17 (ΦΕΚ 167Α/3.11.2017) Αλλαγές με τον ν.4467/17 (ΦΕΚ 56Α/13.4.2017) Αλλαγές με τον ν.4414/16 (ΦΕΚ 149Α/9.8.2016) Αλλαγές με τον ν.4342/15 (ΦΕΚ 143Α/9.11.2015) Αλλαγές με τον ν.4315/14 (ΦΕΚ 269Α/24.12.2014) Αλλαγές με τον ν.4280/14 (ΦΕΚ 159Α/8.8.2014) Αλλαγές με τον ν.4258/14 (ΦΕΚ 94Α/14.4.2014) [Η «ορφανή» παρ.32 του άρθρου 20 του ν.4258/14 τοποθετήθηκε στο τέλος του άρθρου 23] Αλλαγές μέχρι και τη δημοσίευση του ν.4178/13 (ΦΕΚ 174Α/8.8.2013) Σχετικά αποσπάσματα από τις Τεχνικές Οδηγίες ΝΟΚ (απόφαση 63234/19.12.2012) Σχόλια – Προφανείς διορθώσεις Επισημάνσεις – Τονισμοί ΣΥΝΤΟΜΟΓΡΑΦΙΕΣ : (ΕΚΤ > ισχύει EKTός σχεδίου) και (ΟΙΚ > ισχύει εντός OIKισμού) Σε μορφή word (για το γραφείο) + σε μορφή pdf (για κινητό ή tablet)1 point -
Το ΤΣΑΥ ήδη φρόντισε στη συνάντηση που είχε με τον Υπουργό, να μιλήσει για την αλλαγή του σε Επαγγελματικό Ταμείο. Ο Σύλλογός μας είναι σε αναμονή αναγνώρισης ίδρυσης. Καλό θα ήταν κι εμείς, σαν μηχανικοί να είχαμε προλάβει το νέο νόμο πριν την εφαρμογή του και να είχαμε μια υπόσχεση σε όσα μας απασχολούν. Μετά, θα αναγκαστούμε να καταφύγουμε σε χρονοβόρες προσφυγές κλπ. Αλλά ακριβώς επειδή δεν υπάρχει κάποιος επίσημος φορέας να μας εκπροσωπεί, έχουμε μείνει εκτός από κάθε συζήτηση για τα θέματα Ταμείου, σύνταξης, εφάπαξ κλπ.1 point
-
(μεταφέρθηκε στο παρόν θέμα. Pavlos 33) Ο.Α. ΣΕ ΤΥΦΛΟ ΟΙΚΟΠΕΔΟ??? Συνάδελφοι καλημέρα, Θέλω να βγάλω Ε.Ε.Μ.Κ. στο παρακάτω οικόπεδο 1:το οικόπεδο 1 είναι τυφλό, χωρίς πρόσωπο δηλ. δε δημοτική οδό. Όταν το έγραψε με προικοσύμφωνο στην κόρη του ο πατέρας, της παραχώρησε και το 1/10 από το μπροστινό όμορο οικόπεδο 2 (συνιδιοκτήτης σε αυτό ο πατέρας σε ποσοστό 1/3 εξ αδιαιρέτου) το οποίο διαθέτει πρόσωπο σε δημοτική οδό. Στο όμορο οικόπεδο 2 υπάρχει έχει παραχωρηθεί δηλ. διάδρομος προσπέλασης στο οικόπεδο 1. Το παραπάνω συμβόλαιο είναι του 1969. Το 1991 βγήκε άδεια δείχνοντας στο Τ.Δ. για οικόπεδο και το 1 και το 2 ως ενιαία χωρίς να έχει γίνει κάποια περαιτέρω συμβολ. πράξη συνένωσης. Ποια η γνώμη σας; α. Είναι δύο ξεχωριστά οικόπεδα?.... β. Η δυνατότητα προσπέλασης στο τυφλό οικόπεδο 1, το καθιστά ΚΑΙ οικοδομήσιμο? (εκτός από άρτιο εννοώ.)1 point
-
Καλησπέρα, το έχω αναφέρει και αλλού (Εξετασεις για εγγραφή στο ΤΕΕ) και θα το κάνω Copy - Paste και εδώ .... Έδωσα εξετάσεις στην Αθήνα σαν απόφοιτος εξωτερικού ! (θα τις χαρακτηρίσω εξετάσεις και κουβέντα καφενείου ) , Δεν μπορείς να κρίνεις έναν μηχανικό 5ετους φοίτησης (300ects) με μία εξέταση 4-10 λεπτών. Την πρώτη φορά με που πήγα (διότι με πετσόκοψαν) αντιμετώπισα έναν ρατσισμό, μία απαξίωση , ειρωνεία κλπ Βέβαια έκανα το σφάλμα (μην πω το έγκλημα ) να τους πω ότι δουλεύω , εκεί άρχισαν οι αναγούλες . (περί Άδειας , εισφορών κλπ) Δεν θέλω ούτε να θυμάμαι το τι άσχημα πράγματα άκουσα ! Συνάδελφοι της ημεδαπής σε 2 λεπτά τελείωναν απ' την αίθουσα , μιλούσαν για τον Παναθηναϊκό (μιας και άκουγα έξω απ' την πόρτα το τί έλεγαν) Είναι άδικο να ΜΗΝ μπορείς να εξεταστείς σε οποιοδήποτε ΤΕΕ της χώρας και να αναγκάζεσαι με το έτσι θέλω να πηγαίνεις στην Αθήνα. Μιλώντας με το τοπικό Τεχνικό Επιμελητήριο , όταν πήγα να πληρώσω την επανεξέταση δεν πίστευαν στα αυτιά τους ότι κόπηκα λέγοντας μου οτι εμείς από το 2011 δεν κόψαμε ποτέ ΚΑΝΕΝΑΝ ! (μάλιστα μου είπαν γελώντας οτι παρακαλάμε τα παιδιά και οτι τους τα βγάζουμε με το τσιγκέλι ) Φυσικά την 2η φορά που πήγα , ταπεινός , λέγοντας ότι τώρα θα βγω στην αγορά εργασίας, λίγο για την διπλωματική και πιάνοντας μία χαλαρή κουβεντούλα + τον ΔΟΑΤΑΠ την πλήρη αναγνώριση κλπ κλπ πέρασα τις εξετάσεις ! Άσχετα που είχα την τιμή να δουλέψω σ' ένα απ' τα μεγαλύτερα έργα της Ευρώπης ...χαίρομαι που δεν αντιμετώπισα κανέναν απολύτως ρατσισμό (πτυχιακά ) . Στεναχωριέμαι διότι διαβάζοντας όλα αυτά περί Άδειας ασκήσεως επαγγέλματος, περί ΤΕΕ, πτυχίων , αναγνωρίσεις και Δοαταπ , βλέπω σε πολλά θέματα του φορουμ να υπάρχει ένα μίσος -ρατσισμός , ένας υποβιβασμός δίχως λόγο και αιτία ! Δυστυχώς βλέπω κάποιους να αναφέρονται σε ΕΜΠ ΑΠΘ κλπ με τέτοιο πάθος χωρίς να καταλαβαίνουν οτι σημασία δεν έχει τόσο το πανεπιστήμιο όσο ΕΣΥ το τι θα κάνεις! Το πανεπιστήμιο θα σου δώσει 5-10 εφόδια και γνώσεις , από κει και ύστερα ρόλο παίζει το πόσο θα ασχοληθείς ΕΣΥ με το επάγγελμα, με το διάβασμα , που θα δουλέψεις, τι βιογραφικό θα χτίσεις , σεμινάρια , ίσως ένας μεταπτυχιακός τίτλος κλπ κλπ ! Σημασία έχει που θα φτάσεις ! Λυπάμαι να βλέπω νέους ανθρώπους να τσακώνονται για ΤΕΙ - ΑΕΙ , δικαιώματα και να μιλούν ρατσιστικά σε άλλους συναδέλφους . Συμφοιτητής μου δουλεύει χρόνια στο DUBAI όπως και κάποιοι άλλοι στην Ευρώπη και φυσικά κάποιοι πουθενά , δεν έκαναν ΤΙΠΟΤΑ απολύτως .... εκεί τι φταίει? το ΕΜΠ ή το ΑΠΘ ? Δεν νομίζω.1 point
-
1 point
-
Μη περιμένεις να πάρεις εδώ, στο φόρουμ, την λύση αυτού το προβλήματος (αν και είναι πολύ απλό). Μέσα στην καριέρα σας ίσως χρηαστεί σας το εύχομαι) να υπολογίσετε όγκους πολλων χιλιομέτρων. Απλά θα πάρεςεις το βιβλίο π.χ. της οδοποιίας, θα πας στο κεφάλαιο των όγκων, θα το μελετήσεις και σίγουρα θα βρεις την λύση. Απλά διατομές (θα το δεις αυτό σίγουρα) κάνουμε & στα χαρακτηριστηκά σημεία και ας μην είναι ισαπέχουσες. Καλό διάβασμα.1 point
-
Ναι, πέρυσι. Γενικά δεν ρωτάνε καν κάτι συγκεκριμένο. Ίσως να υπάρχουν και εξαιρέσεις. Μπορείς να διαλέξεις να ερωτηθείς για την διπλωματική σου. Το πιθανότερο είναι ότι θα γινει μία ευγενική και φιλική κουβέντα σχετική με την εργασιακή σου εμπειρία, τις προσδοκίες σου κλπ. Η διαδικασία αυτή ήταν από τα πράγματα που με έκαναν να αμφιβάλλω ώρες ώρες για το, αν τελικά οι μηχανικοί λύνουμε προβλήματα ή κάποιες φορές απλά τα δημιουργούμε από το πουθενά. Χαμένος χρόνος είναι και δίνει πάτημα σε άλλους κλάδους να μας κοροιδεύουν και με το δίκιο τους. Είναι σαν να μάθεις μία μέρα, ότι οι γιατροί για να πάρουν άδεια περνάνε κάποιες εξετάσεις που τους ρωτάνε τι χρώμα έχει το αίμα. Δεν θα ξενέρωνες με τον κλάδο τους? 😂1 point
-
Έχω να συμπληρώσω ότι σήμερα για τη ζώνη ισχύουν (μετά από μια μικρή "περιπέτεια" κατάργησης και επαναφοράς σε ισχύ) οι πολύ αναλυτικές διατάξεις της παρ.6 του άρθρου 25 του Ν.2508/97, όπως αυτές έχουν αντικατασταθεί από την παρ.3 του άρθρου 9 του Ν.3044/02. Στην εν λόγω διάταξη έχουν ενσωματωθεί και αποσαφηνιστεί όλες οι κατά καιρούς οδηγίες που είχε δώσει το υπουργείο που επισύναψε ο kan62. Ειδικά για την περίπτωσή του "soullis", προβλέπεται ότι "Οι διατάξεις του Αρθ-14 του ΝΔ/17-7-23 έχουν εφαρμογή: .... β) σε ρυμοτομικά σχέδια εγκεκριμένα με τις διατάξεις του ΝΔ/17-7/16-8-23 ή με τις προγενέστερες του ΝΔ αυτού διατάξεις ..."1 point
-
Δηλαδή θέλετε να μου πείτε ότι ο συνάδελφος ΠΜ έχει ακαδημαϊκές αναζητήσεις γύρω από τις διαφορές των σερβερ και δεν στοχεύει στο να απλοποιήσει μία διαδικασία ώστε να μην μετράει; Πριν προλάβετε να μου ασκήσετε κριτική, καλά κάνει, αλλά ας είναι ειλικρινής. Οι ΑΤΜ σας απάντησαν γιατί πιθανές παγίδες, αλλά κι αυτοί βρήκαν μπελά... Ντάνο τί ακριβώς δικαιολογείς; Εσύ ξέρεις... Και σας τα λέει ένας Μη-Τοπογράφος Μηχανικός.0 points
This leaderboard is set to Athens/GMT+02:00
-
Επιλεγμένα Άρθρα
-
Εγκρίθηκε τo αναθεωρημένο Εθνικό Σχέδιο Διαχείρισης Επικίνδυνων Αποβλήτων (ΕΣΔΕΑ)
Engineer posted μια είδηση in Νομοθεσία,
Εγκρίθηκε τo αναθεωρημένο Εθνικό Σχέδιο Διαχείρισης Επικίνδυνων Αποβλήτων (ΕΣΔΕΑ) με την δημοσίευση στο ΦΕΚ 6412/Β'/22.11.2024 της υπ' αριθμ. ΥΠΕΝ/ΔΔΑ/124219/1717 ΚΥΑ με θέμα: Έγκριση αναθεωρημένου Εθνικού Σχεδίου Διαχείρισης Επικίνδυνων Αποβλήτων (ΕΣΔΕΑ).
To αναθεωρημένο Εθνικό Σχέδιο Διαχείρισης Επικίνδυνων Αποβλήτων (ΕΣΔΕΑ) συνιστά ένα Ειδικό Σχέδιο Διαχείρισης για τα Επικίνδυνα Απόβλητα που παράγονται στη χώρα, το οποίο απαιτείται σύμφωνα με τα άρθρα 54 και 55 του ν. 4819/2021 (Α’ 129), δεδομένου ότι τα απόβλητα αυτά, λόγω της ποιοτικής και ποσοτικής σύστασής τους, καθώς και των εξειδικευμένων εγκαταστάσεων που απαιτούνται για τη διαχείρισή τους, χρήζουν ειδικότερης συνολικής αντιμετώπισης.
Στόχος του σχεδιασμού είναι η μείωση τόσο της ποσότητας των παραγόμενων επικίνδυνων αποβλήτων όσο και της επικινδυνότητάς τους και η συνακόλουθη προστασία του περιβάλλοντος και της δημόσιας υγείας, σε συμμόρφωση με τους σχετικούς όρους και προϋποθέσεις της εθνικής και ενωσιακής νομοθεσίας και με εφαρμογή των βέλτιστων
διαθέσιμων τεχνικών, οι οποίες θα πρέπει πλέον να ενσωματώνουν ευθέως τις πρακτικές της κυκλικής οικονομίας.
Ο σχεδιασμός περιλαμβάνει όλες τις προβλέψεις του άρθρου 28 της Οδηγίας 2008/98/ΕΚ, καλύπτοντας ταυτόχρονα όλες τις νέες υποχρεώσεις και όλα τα νέα στοιχεία που εισήχθησαν στο άρθρο αυτό μέσω της Οδηγίας (ΕΕ) 2018/851 του Ευρωπαϊκού
Κοινοβουλίου και του Συμβουλίου της 30ης Μαΐου 2018.
Με τον παρόντα σχεδιασμό αναθεωρείται ο σχεδιασμός που είχε εγκριθεί με την Κοινή Υπουργική Απόφαση οικ.62952/5384/2016 (Β’ 4326) ο οποίος είχε χρονικό ορίζοντα το έτος 2020.
Εθνικό Σχέδιο Διαχείρισης Επικίνδυνων Αποβλήετων ΕΣΔΕΑ ΚΥΑ-ΥΠΕΝΔΔΑ1242191717-13.11.2024-ΦΕΚ-6412-22.11.2024-τεύχος-Β.pdf-
- 0 απαντήσεις
Επιλέχθηκε Από
Engineer, -
-
ΥΠΕΝ: Εγκύκλιος προς τις ΥΔΟΜ ώστε να ζητούν αποκλειστικά και περιοριστικά μόνο τα στοιχεία που προβλέπονται από το ισχύον θεσμικό πλαίσιο
Engineer posted μια είδηση in Νομοθεσία,
Εγκύκλιο απέστειλε το Υπουργείο Περιβάλλοντος και Ενέργειας προς τις ΥΔΟΜ με θέμα: Σχετικά με την εφαρμογή της εγκυκλίου ΥΠΕΝ/ΓΔΠΟΛ/15047/84/14-3-2018.
Η εγκύκλιος αναφέρει ότι: με αφορμή την (α) σχετική επιστολή του ΣΑΔΑΣ-ΠΕΑ με την οποία διαπιστώνεται η μη τήρηση της (β) σχετικής εγκυκλίου στην οποία και σας παραπέμπουμε, επισημαίνουμε εκ νέου στο πλαίσιο της χρηστής διοίκησης και προκειμένου να αποφεύγεται ταλαιπωρία μηχανικών και πολιτών ότι, η προαναφερόμενη εγκύκλιος οδηγία Γενικού Διευθυντή Πολεοδομίας του ΥΠΕΝ εξακολουθεί να ισχύει.
Ειδικότερα, κατά τον έλεγχο της πληρότητας αιτημάτων έκδοσης οικοδομικών αδειών, οι ΥΔΟΜ οφείλουν να ζητούν αποκλειστικά και περιοριστικά, μόνον τα στοιχεία εκείνα (δικαιολογητικά, σχέδια και εγκρίσεις υπηρεσιών, συλλογικών οργάνων ή φορέων) που προβλέπονται από το ισχύον θεσμικό πλαίσιο (νόμοι, π. δ/γματα, Υπουργικές Αποφάσεις) για την κατά περίπτωση περιοχή, ή την εκάστοτε Αποκεντρωμένων Διοικήσεων της Επικράτειας (για την ενημέρωση των ΥΔΟΜ χωρικής τους αρμοδιότητας) χρήση ειδικού κτιρίου. Κατά συνέπεια, για την έκδοση των οικοδομικών αδειών δεν ζητείται η προσκόμιση επιπρόσθετων στοιχείων (όπως αλληλογραφία, εγκρίσεις φορέων) και δεν λαμβάνονται υπόψη απόψεις ή εκτιμήσεις υπηρεσιών, οι οποίες αποκλίνουν του ισχύοντος θεσμικού πλαισίου.-
- 0 απαντήσεις
Επιλέχθηκε Από
Engineer, -
-
Εγκρίθηκε μέσω WiFi4GR το δωρεάν WiFi σε έντεκα σταθμούς του ΜΕΤΡΟ
Engineer posted μια είδηση in Τεχνολογία,
Την έγκριση του Διοικητικού Συμβουλίου για την εγκατάσταση και λειτουργία εξοπλισμού ασύρματης πρόσβασης σε έντεκα σταθμούς του ΜΕΤΡΟ για τουλάχιστον πέντε χρόνια εξασφάλισε την περασμένη εβδομάδα η ΣΤΑΣΥ.
Το κόστος για την παροχή ηλεκτρικού ρεύματος και παροχής σύνδεσης στο διαδίκτυο, θα βαρύνει την εταιρία και από το ύψος του και τη δυνατότητα κάλυψής του από τη ΣΤΑΣΥ θα εξαρτηθεί και η επέκταση του ασύρματου Ιντερνετ και σε άλλους σταθμούς.
Οι πρώτοι έντεκα σταθμοί στους οποίους θα λειτουργήσει WiFi έως το τέλος της χρονιάς είναι εκτός από την Ακρόπολη και το Σύνταγμα, οι σταθμοί Μοναστηράκι, Ομόνοια, Πανεπιστήμιο, Πειραιάς, Κορυδαλλός, Χαλάνδρι, Αγιος Δημήτριος, Φιξ και Αγία Μαρίνα.
Οι επιβάτες θα μπορούν να συνδέονται άμεσα χωρίς να χρειάζεται κάποια διαδικασία εγγραφής. Στη συνέχεια η διοίκηση της ΣΤΑΣΥ θα μετρήσει το μηνιαίο κόστος λειτουργίας και συντήρησης ώστε να αποφασιστεί η επέκταση του δικτύου και το χρονοδιάγραμμά της.
Υπενθυμίζεται ότι το έργο έχει ενταχθεί από το υπουργείο Ψηφιακής Διακυβέρνησης στις περιοχές που θα εγκατασταθούν σημεία πρόσβασης στο πλαίσιο του έργου WiFi4GR.
Το WiFi4GR «Ανάπτυξη Δημόσιων Σημείων Ασύρματης Ευρυζωνικής Πρόσβασης στο Διαδίκτυο» αφορά στην προμήθεια, εγκατάσταση, παραμετροποίηση, σύνδεση και θέση σε λειτουργία σημείων ασύρματης πρόσβασης WiFi (Hotspots) στο Διαδίκτυο σε διάφορες περιοχές πολιτιστικού και τουριστικού ενδιαφέροντος της χώρας, για την κάλυψη, 2.500 περίπου περιοχών ασύρματης – WiFi πρόσβασης σε όλη την επικράτεια. Το σύστημα, το οποίο θα αναπτυχθεί, θα διαθέτει κεντρικό σύστημα παρακολούθησης και διαχείρισης, το οποίο καθιστά δυνατή την παρακολούθηση σε πραγματικό χρόνο όλων των δομικών στοιχείων του δικτύου.-
- 0 απαντήσεις
Επιλέχθηκε Από
Engineer, -
-
Η σύνδεση του νυχτερινού φωτισμού με το «Τοπικό Εγχώριο Προϊόν» στην Ελλάδα
Engineer posted μια είδηση in Περιβάλλον,
Όσοι έχουμε βρεθεί σε νυχτερινή πτήση έχουμε απολαύσει το θέαμα που προσφέρει η επιφάνεια της Γης, όταν τα νυχτερινά φώτα αναδεικνύουν μοτίβα που παραπέμπουν σε έργα τέχνης. Εκτός όμως από το εντυπωσιακό θέαμα, τα νυχτερινά φώτα αποτελούν μια πολύτιμη πηγή πληροφορίας για τις δραστηριότητες του ανθρώπου και την αλληλεπίδρασή του με το περιβάλλον.
Στο πλαίσιο της εξερεύνησης αυτού του πεδίου, η NASA καταγράφει συστηματικά τον νυχτερινό φωτισμό του πλανήτη μας. Τα τελευταία 10 χρόνια πολύ βελτιωμένες καταγραφές παρέχονται από τον αισθητήρα VIIRS της αποστολής SUOMI.
«Στο Δημοκρίτειο Πανεπιστήμιο σκεφτήκαμε να ερευνήσουμε τι έχουν να μας πουν τα νυχτερινά φώτα για την πατρίδα μας» λέει στην «Κ» η Αλεξάνδρα Γκεμιτζή, καθηγήτρια στο Τμήμα Μηχανικών Περιβάλλοντος του Δημοκρίτειου Πανεπιστήμιου Θράκης, η οποία ηγήθηκε μιας ενδιαφέρουσας έρευνας στο πλαίσιο των δραστηριοτήτων του Εργαστηρίου Ατμοσφαιρικής Ρύπανσης και Αντιρρυπαντικής Τεχνολογίας Ατμοσφαιρικών Ρύπων.-
- 0 απαντήσεις
Επιλέχθηκε Από
Engineer, -
-
«Εξοικονομώ 2023»: Ο νέος οδηγός του προγράμματος μετά την 3η τροποποίηση
Engineer posted μια είδηση in Χρηματοδοτήσεις,
Εκδόθηκε σε ΦΕΚ η υπ' αριθμ. ΥΠΕΝ/ΥΔΕΝ/97165/610 ΚΥΑ (ΦΕΚ 5174/Β΄/13.09.2024) που αφορά την 3η τροποποίηση της υπό στοιχεία ΥΠΕΝ/ΥΔΕΝ/55246/807/18.05.2023 κοινής απόφασης των Υπουργών Οικονομικών, Ανάπτυξης και Επενδύσεων και Περιβάλλοντος και Ενέργειας «Προκήρυξη του προγράμματος “Εξοικονομώ 2023”», ως εξής:
Α. Ο Οδηγός Εφαρμογής Προγράμματος «Εξοικονομώ 2023» και η 1η Τροποποίηση του Παραρτήματος VI που αφορά την Υπεύθυνη Δήλωση σχετικά με τη σώρευση των ενισχύσεων ήσσονος σημασίας (de minimis) βάσει του Κανονισμού (ΕΕ) 2023/2831, ως ακολούθως:
Τροποποίηση (3η) της υπό στοιχεία ΥΠΕΝ 55246-807 18.05.2023 ΚΥΑ Εξοικονομώ 2023 (ΦΕΚ 5174-Β-13.09.2024).pdf-
- 3 απαντήσεις
Επιλέχθηκε Από
Engineer, -
-