Πίνακας Κορυφαίων
Δημοφιλές Περιεχόμενο
Προβολή περιεχομένου με την υψηλότερη φήμη στις 19/01/2020 σε όλες τις περιοχές
-
να προσθεσω και οτι, με το αρθρο 89 παρ. 1 απαγορευεται η τακτοποιηση σε...κοινοχρηστο δρομο/κλπ. Ομως το 96/ιειε εχει δοσει υπό όρους εξαιρεση, [μαλλον με την σκεψη θα επρεπε ή να ζητησουν "αναδιπλουμενα σκαλοπατια" ή οι ενοικοι να εισερχονται απο πρωτο σκαλί διπλασιου υψους.... ή να επιτρεψουν την εξαιρεση απο τη απαγορευση.]2 points
-
Αν εχεις βρεις απλό κλιματιστικό που οι προδιαγραφές του επιφέρουν μείωση στην ενεργειακή αναβάθμιση του ακινήτου σου τότε νομίζω πως ναι... αλλά είναι ζητούμενο τι θα καταναλώνει το απλό κλιματιστικό.... (βάλε ποδήλατο γυμναστήριο μέσα στο σπίτι με δυναμό στις ρόδες του να δίνει τσάμπα ρεύμα και τότε βλέπεις...._) και στο τέλος θα τρελαθούμε όλοι έτσι που πάμε. Διότι αλλού είναι το πρόβλημα (ο κόσμος δεν έχει χρήματα να βάζει πετρέλαιο στα κεντρικά και φυσικά ούτε χρήματα να τα αναβαθμίσει σε λιγότερο ενεργοβόρα αλλά και μικρότερη κατανάλωση) και λίγο ακόμα οφφ ΄τοπικ... μου έλεγε φίλος ότι σε κάποιες περιοχές κέντρο αθηνας, όταν παει τροφοδοσία πετρέλαιο σε κάποιο κτίριο βγαίνουν στα μπαλκόνια και χειροκροτούν.2 points
-
1 point
-
Συνάδελφοι, μόνο ΣΑΕΠ και τέλος! Μην το κουράζουμε το θέμα. Και σιγά ο απόφοιτος ευρωπαϊκού πανεπιστημίου μην ακολουθήσει την διαδικασία ΔΟΑΤΑΠ και από M.Sc. βρεθεί με ένα απλό ελληνικό δίπλωμα (δηλαδή υποβάθμιση) που δεν είναι καν M.Sc. Δεν μας ενδιαφέρει το ΔΟΑΤΑΠ. Για τους συναδέφλους από Ευρώπη. ΠΟΤΕ ΔΟΑΤΑΠ, μόνο ΣΑΕΠ !!! Υπάρχει νομοθεσία και ακολουθείται κανονικά.1 point
-
οι λαμπτήρες χρειάζονται συγκεκριμένη συνδεσμολογία για να ανάψουν αν δεν την τηρήσεις απλά δεν θα ανάψουν. Δεν παίρνουμε ένα ballast και το συνδέουμε με όσους λαμπτήρες αντέχει η ισχύ του. Θα πάρεις 4 ή 2 ballast για λαμπτήρα 9W (μόνο ή διπλό) δεν νομίζω ότι υπάρχουν τετραπλά και θα συνδέσεις με το τρόπο που φαίνεται στις οδηγίες του. Και προσεκτικά με τους λαμπτήρες αυτούς1 point
-
Meng χρειάζεται ή msc, ότι δηλαδή θα ζήταγε κ ο δοαταπ. Απλά με το ΣΑΕΠ η αναγνώριση είναι τυπική διαδικασία.1 point
-
Το ΣΑΕΠ πλέον έχει βελτιώσει τους χρόνους απόδοσης δικαιωμάτων κ με τους τελευταίους νόμους το μόνο που δεν μπορείς να κάνεις είναι ακαδημαϊκή καριέρα. Πλέον μέχρι κ για εκπαιδευτικος μέσω ΑΣΕΠ μπορείς να γίνεις. Με μια αίτηση έχεις πλήρη δικαιώματα, ΕΓΓΡΑΦΗ ΤΕΕ κτλ ενώ μέσω διαταπ δίνεις όσα μαθήματα ορίσει μια επιτροπή κ με μεγάλες καθυστερήσεις.1 point
-
@dadabookΔιάβασε τον κτιριοδομικό. Στον έχω παραθέσει στο προηγούμενο μήνυμα. Δεν δίνονται εξαιρέσεις χωρίς να συντρέχουν λόγοι. Δες για παράδειγμα τι κάνουν κάποια συνεργεία που στεγάζονται σε ισόγεια που είναι υπερυψωμένα από το δρόμο . Βάζουν μεταλλικές μικρές ράμπες και όταν κλείνουν τις βάζουν στο κατάστημα. Το κτίριο έχει άδεια οπότε για να εκδοθεί η άδεια στο τοπογραφικό έδειξαν το ακίνητο πρόσωπο με την οικοδομική γραμμή και δεν έδειξαν κανένα ρυμοτομούμενο τμήμα ώστε να ισχυριστούν μετά ότι πρέπει να τους δοθεί αποζημίωση. Διάβασε τα συμβόλαια μήπως δεις κάπου ότι υπήρχε πράξη παραχώρησης σε κοινή χρήση με την επιφύλαξη τυχόν αποζημίωσης από πράξη αναλογισμού και αποζημιώσεων. Δεν τακτοποιείς όταν έχεις αυθαιρεσίες και δεν γράφεις τέτοια πράγματα, όπως αυτά που αναφέρεις. Είτε τακτοποιείς εξ ολοκλήρου το ακίνητο είτε δεν τακτοποιείς. Αφού όπως λες έχεις πρόβλημα και με τον εξώστη, τότε αναζητάς τυχόν νομιμοποίηση για τον εξώστη (αν και δύσκολο) και αφαιρούν το σκαλοπάτι. Φυσικά θα βρεθεί κάποιος που απλώς δεν θα το δείξει. Γι αυτό σου έγραψα πριν "Οπότε κρίνε εσύ τι πρέπει να γίνει..." ΥΓ (1). νέο τοπογραφικό έχεις κάνει στο ακίνητο ώστε να γίνει η εφαρμογή της οικοδομικής γραμμής, μήπως τελικά δεν είναι σωστή η εφαρμογή της; Επιπλέον, στις παρακείμενες οικοδομές, βλέπεις επίσης να έχουν βγάλει σκαλοπάτι στο πεζοδρόμιο εκτός Ο.Γ; KAI βλέποντας την εικόνα που ανέβασες φαίνεται ότι και μέρος της περιτοίχισης βρίσκεται εκτός οικοδομικής γραμμής. @dimitris GM Δημήτρη καλησπέρα. Θα διαφωνήσω ως προς τη δυνατότητα τακτοποίησης, αφού το εδάφιο αυτό αναφέρεται σε εξωτερικές διαστάσεις περιγράμματος κτιρίου. Το σκαλοπάτι δεν αποτελεί μέρος του περιγράμματος κτιρίου.1 point
-
Για τον εξώστη αν το κτίριο κατασκευάστηκε προ ΓΟΚ 85 και βρίσκεται πάνω από 3 μ από το πεζοδρόμιο τακτοποιείται με κατ. 3 κατ αναλογία με τα σχετικά αναφερόμενα στην εγκ. 3 Ν. 4178/13 (εξώστες προ ΓΟΚ 85). Το σκαλοπάτι που προεξέχει, αν και σύνηθες σε πολλές οικοδομές, δεν σημαίνει ότι είναι νόμιμο Κανονικά δεν επιτρέπεται βάσει του κτιριοδομικού (* βλ. παρακάτω άρθρο 24 παρ 3) σκάλα ή σκαλοπάτι εκτός Ρ.Γ. Οπότε κρίνε εσύ τι πρέπει να γίνει... (*) 3.4. ΒΑΘΜΙΔΕΣ ΕΞΥΠΗΡΕΤΗΣΗΣ ΤΩΝ ΚΤΙΡΙΩΝ 3.4.1. Εξω από τη ρυμοτομική γραμμή απαγορεύεται να κατασκευάζονται βαθμίδες για την εξυπηρέτηση των κτιρίων. Κατ' εξαίρεση, είναι δυνατή η κατασκευή τους, ύστερα από άδεια του δημοτικού ή κοινοτικού συμβολίου, αν μετά την ανέγερση του κτιρίου έχει μεταβληθεί η υψομετρική στάθμη του δρόμου. Η κατασκευή αυτή πρέπει να εξασφαλίζει την ασφάλεια της κυκλοφορίας των πεζών και των αναπηρικών πολυθρονών στην επιφάνεια που απομένει. Σε καμιά όμως περίπτωση δεν επιτρέπεται στα πεζοδρόμια η κατασκευή σκαλοπατιών που κατέρχονται προς το κτίριο, για εξυπηρέτησή του, αλλά επιβάλλεται τα σκαλοπάτια αυτά να αρχίζουν ένα (1) μέτρο μέσα από τη ρυμοτομική γραμμή ή από την οικοδομική γραμμή σε περίπτωση ύπαρξης προκηπίου που είναι σε συνέχεια του πεζοδρομίου και χρησιμοποιείται από το κοινό. 3.4.2. Οι διατάξεις του προηγουμένου εδαφίου έχουν εφαρμογή και σε υφιστάμενες κλίμακες ή βαθμίδες κλιμάκων. Κλίμακες ή βαθμίδες κλιμάκων που αντίκεινται στις διατάξεις της παραγράφου αυτής είναι επικίνδυνες από άποψη κυκλοφορίας η δε άρση του κινδύνου γίνεται με εφαρμογή των διατάξεων "περί επικινδύνων οικοδομών" από την αρμόδια Πολεοδομική Υπηρεσία.1 point
-
Μεταφέρω από έγκυρο site και πρόσφατη (14/1/2020) σχετική ανάρτηση: " Αντιπροσωπεία του Επαγγελματικού Επιμελητηρίου Αθηνών, αποτελούμενη από τον Πρόεδρο κ. Γιάννη Χατζηθεοδοσίου, τον Γενικό Γραμματέα κ. Δημήτρη Γαβαλάκη και τον Οικονομικό Επόπτη του Ε.Ε.Α. κ. Παναγιώτη Παντελή, πραγματοποίησε συνάντηση εργασίας με τον κ. Απόστολο Βεσυρόπουλο. .... Θετικές εξελίξεις υπάρχουν και για την ολική απεμπλοκή του ΕΦΚΑ από την εφορία, θέμα που επίσης τέθηκε από το Ε.Ε.Α. Σύμφωνα με τον κ. Βεσυρόπουλο, αναμένεται εγκύκλιος για απλοποίηση των διαδικασιών, καθώς έως σήμερα ήταν απαραίτητος ο ΕΦΚΑ ακόμα και για κάποια απλή προσθήκη ΚΑΔ. Πλέον αυτό αλλάζει." Πηγή: http://www.pantelisco.com/ Οπότε μάλλον προς το παρόν χρειάζεται, αλλά δεν γνωρίζω τι γίνεται στην περίπτωση που υπάρχουν οφειλές εκτός ρύθμισης. Δηλαδή αν στην εφορία αρκεί μία βεβαίωση από τον ΕΦΚΑ που να αναφέρει ότι ο είσαι ασφαλισμένος ή αν χρειάζεται βεβαίωση που να αναφέρει ότι είσαι ταμειακά ενήμερος. Πάντως η ΠΟΛ.1006/2013 [όπως σήμερα ισχύει μετά τις τροποποιήσεις/προσθήκες που έχει πάθει] στην (παρ. 1, άρθρο 7 και παρ. 2, άρθρο 6) αναφέρει ότι χρειάζεται βεβαίωση εγγραφής από τον ΕΦΚΑ, αλλά ξέρω ότι σε κάποιες εφορίες ζητούν ταμειακή ενημερότητα. Τον λόγο δεν τον ξέρω ... μπορεί καταχρηστικά ... μπορεί για κάποιον άλλο λόγο που δεν γνωρίζω. Οπότε θα έλεγα ξεκίνα με ερώτημα στην ΔΟΥ σου.1 point
-
Γραπτό αίτημα στο ΤΕΕ Δίνεις ΑΦΜ των γονέων σου και την διεύθυνση του ακινήτου και θα ενημερωθείς αν έχει γίνει κάποια πράξη υπαγωγής απο τον Ιούλιο 2011 και μετά. Θα πρέπει στο αίτημα σου να βάλεις και διάφορα έγραφα |ταυτότητα, τίτλο αποδοχής κλπ) για να ξέρουν ότι έχεις το έννομο δικαίωμα κλπ.... Ζητάς αν υπάρχει υπαγωγή να σου δώσουν όλη την υπαγωγή και όλα τα σχέδια που την συνοδεύουν. Με αυτά και με την Οικοδομική άδεια αναθέτεις σε τεχνικό γραφείο ή μηχανικό να ελέγξει την υφιστάμενη κατάσταση του ακινήτου για να σου πιστοποιήσει ότι όλα είναι οκ πολεοδομικά ή όχι. Αν μπερδευτείς με ΤΕΕ ανάθεσε το κι αυτό απο την αρχή σε Μηχανικό - Τεχνικό Γραφείο και ξεμπερδεύεις1 point
-
Το "ενεργειακά συστήματα" θεωρείται ως πτυχίο σαν Master of Science έτσι?1 point
-
Η αντιμετώπιση από την Πολεοδομία ήταν: Το έρκερ μετριέται στην προβολή του συνολικού μήκους των πλευρών του κτιρίου που έχουν τον ίδιο προσανατολισμό. Επομένως στην περίπτωσή μου ισχύει το συνολικό μήκος.1 point
-
Μεταφέρω χαρακτηριστικό απόσπασμα του 4495/2017: "......1. Σε κάθε περίπτωση, πέραν των όσων ορίζονται ανωτέρω, για την απόδειξη του χρόνου κατασκευής, προκειμένου να υπολογιστεί ο συντελεστής παλαιότητας, προσκομίζονται με ευθύνη του ιδιοκτήτη και υποβάλλονται με ευθύνη του μηχανικού στο πληροφοριακό σύστημα αεροφωτογραφίες ή δημόσια έγγραφα.....". O νοών νοείτο!!! Δηλαδή, η ευθύνη προσκόμισης των δικαιολογητικών για έκπτωση από παλαιότητα είναι του ιδιοκτήτη! Ο μηχανικός έχει μόνο ευθύνη αυτό που του φέρνουν να το ανεβάσει στο σύστημα!1 point
This leaderboard is set to Athens/GMT+02:00
-
Επιλεγμένα Άρθρα
-
Εγκρίθηκε τo αναθεωρημένο Εθνικό Σχέδιο Διαχείρισης Επικίνδυνων Αποβλήτων (ΕΣΔΕΑ)
Engineer posted μια είδηση in Νομοθεσία,
Εγκρίθηκε τo αναθεωρημένο Εθνικό Σχέδιο Διαχείρισης Επικίνδυνων Αποβλήτων (ΕΣΔΕΑ) με την δημοσίευση στο ΦΕΚ 6412/Β'/22.11.2024 της υπ' αριθμ. ΥΠΕΝ/ΔΔΑ/124219/1717 ΚΥΑ με θέμα: Έγκριση αναθεωρημένου Εθνικού Σχεδίου Διαχείρισης Επικίνδυνων Αποβλήτων (ΕΣΔΕΑ).
To αναθεωρημένο Εθνικό Σχέδιο Διαχείρισης Επικίνδυνων Αποβλήτων (ΕΣΔΕΑ) συνιστά ένα Ειδικό Σχέδιο Διαχείρισης για τα Επικίνδυνα Απόβλητα που παράγονται στη χώρα, το οποίο απαιτείται σύμφωνα με τα άρθρα 54 και 55 του ν. 4819/2021 (Α’ 129), δεδομένου ότι τα απόβλητα αυτά, λόγω της ποιοτικής και ποσοτικής σύστασής τους, καθώς και των εξειδικευμένων εγκαταστάσεων που απαιτούνται για τη διαχείρισή τους, χρήζουν ειδικότερης συνολικής αντιμετώπισης.
Στόχος του σχεδιασμού είναι η μείωση τόσο της ποσότητας των παραγόμενων επικίνδυνων αποβλήτων όσο και της επικινδυνότητάς τους και η συνακόλουθη προστασία του περιβάλλοντος και της δημόσιας υγείας, σε συμμόρφωση με τους σχετικούς όρους και προϋποθέσεις της εθνικής και ενωσιακής νομοθεσίας και με εφαρμογή των βέλτιστων
διαθέσιμων τεχνικών, οι οποίες θα πρέπει πλέον να ενσωματώνουν ευθέως τις πρακτικές της κυκλικής οικονομίας.
Ο σχεδιασμός περιλαμβάνει όλες τις προβλέψεις του άρθρου 28 της Οδηγίας 2008/98/ΕΚ, καλύπτοντας ταυτόχρονα όλες τις νέες υποχρεώσεις και όλα τα νέα στοιχεία που εισήχθησαν στο άρθρο αυτό μέσω της Οδηγίας (ΕΕ) 2018/851 του Ευρωπαϊκού
Κοινοβουλίου και του Συμβουλίου της 30ης Μαΐου 2018.
Με τον παρόντα σχεδιασμό αναθεωρείται ο σχεδιασμός που είχε εγκριθεί με την Κοινή Υπουργική Απόφαση οικ.62952/5384/2016 (Β’ 4326) ο οποίος είχε χρονικό ορίζοντα το έτος 2020.
Εθνικό Σχέδιο Διαχείρισης Επικίνδυνων Αποβλήετων ΕΣΔΕΑ ΚΥΑ-ΥΠΕΝΔΔΑ1242191717-13.11.2024-ΦΕΚ-6412-22.11.2024-τεύχος-Β.pdf-
- 0 απαντήσεις
Επιλέχθηκε Από
Engineer, -
-
ΥΠΕΝ: Εγκύκλιος προς τις ΥΔΟΜ ώστε να ζητούν αποκλειστικά και περιοριστικά μόνο τα στοιχεία που προβλέπονται από το ισχύον θεσμικό πλαίσιο
Engineer posted μια είδηση in Νομοθεσία,
Εγκύκλιο απέστειλε το Υπουργείο Περιβάλλοντος και Ενέργειας προς τις ΥΔΟΜ με θέμα: Σχετικά με την εφαρμογή της εγκυκλίου ΥΠΕΝ/ΓΔΠΟΛ/15047/84/14-3-2018.
Η εγκύκλιος αναφέρει ότι: με αφορμή την (α) σχετική επιστολή του ΣΑΔΑΣ-ΠΕΑ με την οποία διαπιστώνεται η μη τήρηση της (β) σχετικής εγκυκλίου στην οποία και σας παραπέμπουμε, επισημαίνουμε εκ νέου στο πλαίσιο της χρηστής διοίκησης και προκειμένου να αποφεύγεται ταλαιπωρία μηχανικών και πολιτών ότι, η προαναφερόμενη εγκύκλιος οδηγία Γενικού Διευθυντή Πολεοδομίας του ΥΠΕΝ εξακολουθεί να ισχύει.
Ειδικότερα, κατά τον έλεγχο της πληρότητας αιτημάτων έκδοσης οικοδομικών αδειών, οι ΥΔΟΜ οφείλουν να ζητούν αποκλειστικά και περιοριστικά, μόνον τα στοιχεία εκείνα (δικαιολογητικά, σχέδια και εγκρίσεις υπηρεσιών, συλλογικών οργάνων ή φορέων) που προβλέπονται από το ισχύον θεσμικό πλαίσιο (νόμοι, π. δ/γματα, Υπουργικές Αποφάσεις) για την κατά περίπτωση περιοχή, ή την εκάστοτε Αποκεντρωμένων Διοικήσεων της Επικράτειας (για την ενημέρωση των ΥΔΟΜ χωρικής τους αρμοδιότητας) χρήση ειδικού κτιρίου. Κατά συνέπεια, για την έκδοση των οικοδομικών αδειών δεν ζητείται η προσκόμιση επιπρόσθετων στοιχείων (όπως αλληλογραφία, εγκρίσεις φορέων) και δεν λαμβάνονται υπόψη απόψεις ή εκτιμήσεις υπηρεσιών, οι οποίες αποκλίνουν του ισχύοντος θεσμικού πλαισίου.-
- 0 απαντήσεις
Επιλέχθηκε Από
Engineer, -
-
Εγκρίθηκε μέσω WiFi4GR το δωρεάν WiFi σε έντεκα σταθμούς του ΜΕΤΡΟ
Engineer posted μια είδηση in Τεχνολογία,
Την έγκριση του Διοικητικού Συμβουλίου για την εγκατάσταση και λειτουργία εξοπλισμού ασύρματης πρόσβασης σε έντεκα σταθμούς του ΜΕΤΡΟ για τουλάχιστον πέντε χρόνια εξασφάλισε την περασμένη εβδομάδα η ΣΤΑΣΥ.
Το κόστος για την παροχή ηλεκτρικού ρεύματος και παροχής σύνδεσης στο διαδίκτυο, θα βαρύνει την εταιρία και από το ύψος του και τη δυνατότητα κάλυψής του από τη ΣΤΑΣΥ θα εξαρτηθεί και η επέκταση του ασύρματου Ιντερνετ και σε άλλους σταθμούς.
Οι πρώτοι έντεκα σταθμοί στους οποίους θα λειτουργήσει WiFi έως το τέλος της χρονιάς είναι εκτός από την Ακρόπολη και το Σύνταγμα, οι σταθμοί Μοναστηράκι, Ομόνοια, Πανεπιστήμιο, Πειραιάς, Κορυδαλλός, Χαλάνδρι, Αγιος Δημήτριος, Φιξ και Αγία Μαρίνα.
Οι επιβάτες θα μπορούν να συνδέονται άμεσα χωρίς να χρειάζεται κάποια διαδικασία εγγραφής. Στη συνέχεια η διοίκηση της ΣΤΑΣΥ θα μετρήσει το μηνιαίο κόστος λειτουργίας και συντήρησης ώστε να αποφασιστεί η επέκταση του δικτύου και το χρονοδιάγραμμά της.
Υπενθυμίζεται ότι το έργο έχει ενταχθεί από το υπουργείο Ψηφιακής Διακυβέρνησης στις περιοχές που θα εγκατασταθούν σημεία πρόσβασης στο πλαίσιο του έργου WiFi4GR.
Το WiFi4GR «Ανάπτυξη Δημόσιων Σημείων Ασύρματης Ευρυζωνικής Πρόσβασης στο Διαδίκτυο» αφορά στην προμήθεια, εγκατάσταση, παραμετροποίηση, σύνδεση και θέση σε λειτουργία σημείων ασύρματης πρόσβασης WiFi (Hotspots) στο Διαδίκτυο σε διάφορες περιοχές πολιτιστικού και τουριστικού ενδιαφέροντος της χώρας, για την κάλυψη, 2.500 περίπου περιοχών ασύρματης – WiFi πρόσβασης σε όλη την επικράτεια. Το σύστημα, το οποίο θα αναπτυχθεί, θα διαθέτει κεντρικό σύστημα παρακολούθησης και διαχείρισης, το οποίο καθιστά δυνατή την παρακολούθηση σε πραγματικό χρόνο όλων των δομικών στοιχείων του δικτύου.-
- 0 απαντήσεις
Επιλέχθηκε Από
Engineer, -
-
Η σύνδεση του νυχτερινού φωτισμού με το «Τοπικό Εγχώριο Προϊόν» στην Ελλάδα
Engineer posted μια είδηση in Περιβάλλον,
Όσοι έχουμε βρεθεί σε νυχτερινή πτήση έχουμε απολαύσει το θέαμα που προσφέρει η επιφάνεια της Γης, όταν τα νυχτερινά φώτα αναδεικνύουν μοτίβα που παραπέμπουν σε έργα τέχνης. Εκτός όμως από το εντυπωσιακό θέαμα, τα νυχτερινά φώτα αποτελούν μια πολύτιμη πηγή πληροφορίας για τις δραστηριότητες του ανθρώπου και την αλληλεπίδρασή του με το περιβάλλον.
Στο πλαίσιο της εξερεύνησης αυτού του πεδίου, η NASA καταγράφει συστηματικά τον νυχτερινό φωτισμό του πλανήτη μας. Τα τελευταία 10 χρόνια πολύ βελτιωμένες καταγραφές παρέχονται από τον αισθητήρα VIIRS της αποστολής SUOMI.
«Στο Δημοκρίτειο Πανεπιστήμιο σκεφτήκαμε να ερευνήσουμε τι έχουν να μας πουν τα νυχτερινά φώτα για την πατρίδα μας» λέει στην «Κ» η Αλεξάνδρα Γκεμιτζή, καθηγήτρια στο Τμήμα Μηχανικών Περιβάλλοντος του Δημοκρίτειου Πανεπιστήμιου Θράκης, η οποία ηγήθηκε μιας ενδιαφέρουσας έρευνας στο πλαίσιο των δραστηριοτήτων του Εργαστηρίου Ατμοσφαιρικής Ρύπανσης και Αντιρρυπαντικής Τεχνολογίας Ατμοσφαιρικών Ρύπων.-
- 0 απαντήσεις
Επιλέχθηκε Από
Engineer, -
-
«Εξοικονομώ 2023»: Ο νέος οδηγός του προγράμματος μετά την 3η τροποποίηση
Engineer posted μια είδηση in Χρηματοδοτήσεις,
Εκδόθηκε σε ΦΕΚ η υπ' αριθμ. ΥΠΕΝ/ΥΔΕΝ/97165/610 ΚΥΑ (ΦΕΚ 5174/Β΄/13.09.2024) που αφορά την 3η τροποποίηση της υπό στοιχεία ΥΠΕΝ/ΥΔΕΝ/55246/807/18.05.2023 κοινής απόφασης των Υπουργών Οικονομικών, Ανάπτυξης και Επενδύσεων και Περιβάλλοντος και Ενέργειας «Προκήρυξη του προγράμματος “Εξοικονομώ 2023”», ως εξής:
Α. Ο Οδηγός Εφαρμογής Προγράμματος «Εξοικονομώ 2023» και η 1η Τροποποίηση του Παραρτήματος VI που αφορά την Υπεύθυνη Δήλωση σχετικά με τη σώρευση των ενισχύσεων ήσσονος σημασίας (de minimis) βάσει του Κανονισμού (ΕΕ) 2023/2831, ως ακολούθως:
Τροποποίηση (3η) της υπό στοιχεία ΥΠΕΝ 55246-807 18.05.2023 ΚΥΑ Εξοικονομώ 2023 (ΦΕΚ 5174-Β-13.09.2024).pdf-
- 3 απαντήσεις
Επιλέχθηκε Από
Engineer, -
-