Μετάβαση στο περιεχόμενο

Πίνακας Κορυφαίων

  1. dimitris GM

    dimitris GM

    Συντονιστής


    • Πόντοι

      7

    • Περιεχόμενα

      26.016


  2. akis73

    akis73

    Συντονιστής


    • Πόντοι

      4

    • Περιεχόμενα

      8.379


  3. nvel

    nvel

    Core Members


    • Πόντοι

      2

    • Περιεχόμενα

      1.337


  4. dimamp

    dimamp

    Core Members


    • Πόντοι

      2

    • Περιεχόμενα

      621


Δημοφιλές Περιεχόμενο

Προβολή περιεχομένου με την υψηλότερη φήμη στις 20/01/2020 σε όλες τις περιοχές

  1. το πιστοποιητικο ΤΑΠ ειναι υποχρεωτικο προκειμενου να γινει συνταξη συμβολαιου Εξοφληση ΔΤ και ΤΚ κλπ. δεν απατειται για το συμβολαιο. Ενα επιχειρημα του δημου ηταν οτι, επειδη υπαρχει ηλεκτρολογικος πινακας και ηλεκτρολογικες/ υδραυλικες εγκαταστασεις πρέπει να πληρτωσει, διοτι θεωρειται "χρησιμοποιούμενο" Ο ΣτΠ "Υπογράμμισε δε ότι, στοιχεία που κατά την αυτοψία διαπιστώθηκε ότι έχουν τοποθετηθεί σε αυτά (π.χ. πρίζες, λαμπτήρες, βρύσες, ηλεκτρολογικός πίνακας) και τα οποία είναι αναγκαία ώστε να τα καταστήσουν λειτουργικά, σε καμία περίπτωση δεν μπορεί να θεωρηθεί ότι στοιχειοθετούν τη χρησιμοποίησή τους στην παρούσα φάση. " Η απαιτηση Δημου, οτι, για να δοσει πιστοποιητικο ΤΑΠ, θα πρεπει να εχουν πληρωθει και τα "άλλα" για ΔΤ και ΤΚ ειναι παρανομη και εκτος οριων του νομου. "Αναφορικά δε με την άρνηση του Δήμου να δεχτεί την καταβολή του οφειλόμενου ΤΑΠ εάν δεν εξοφληθούν προηγουμένως τα δημοτικά τέλη, ο Συνήγορος υποστήριξε ότι δεν είναι νόμιμη καθώς η χορήγηση της συγκεκριμένης βεβαίωσης απλά πιστοποιεί ότι για το δηλωθέν ακίνητο δεν οφείλεται Τ.Α.Π. στον οικείο Ο.Τ.Α., ταυτόχρονα δε, η χορήγησή της είναι υποχρεωτική και δεν αποτελεί διακριτική ευχέρεια του Ο.Τ.Α., ο οποίος δεν μπορεί να θέτει διαφορετικού τύπου κριτήρια ή προϋποθέσεις, εφόσον δεν οφείλεται τέλος ακίνητης περιουσίας" εδω https://www.b2green.gr/el/post/76747/paremvasi-stp-gia-epistrofi-dimotikon-telon-se-mi-ilektrodotithenta-akinita τελικα ο Δημος επεστρεψε τα, παρα τον Νομο, καταβληθεντα.
    2 points
  2. Αποφ-26033/46/77 Εγκ-46/77 Ε-46/77 Ανάκληση της Αποφ-35083/28-9-67 του Υπουργού Δημοσίων Εργων περί δημιουργίας Ιδιωτικών οδών (Εκτός σχεδίου δόμηση, Δυνατότητα προσπέλασης, απόκτηση προσώπου, αρτιότητα) 'Εχοντας υπόψη: 1. Τις διατάξεις του Αρθ-20 του ΝΔ/17-7-23 "περί σχεδίων πόλεων κλπ". 2. Την Αποφ-Ε35083/28-9-67 του Υπουργού Δημοσίων Εργων. 3. Τις διατάξεις της παρ.2 του Αρθ-126 του ΓΟΚ/73. 4. Την Γνωμ-838/77 του Συμβουλίου Δημοσίων 'Εργων, Τμήματος Μελετών, αποφασίζουμε: Ανακαλούμε την Αποφ-Ε35083/28-9-67 του κ. Υπουργού Δημοσίων 'Εργων, ως αντικειμένη προς τας διατάξεις του Αρθ-20 του ΝΔ/17-7-23, που ώριζε ότι στην εκτός σχεδίου και εκτός ζώνης περιοχή η δημιουργία γηπέδων επιφανείας 4.000 τ.μ. και άνω, μετά οδών προσπελάσεως προς αυτά, δεν θεωρείται σχηματισμός ιδιωτικού σχεδίου ρυμοτομίας και διευκρινίζουμε ότι σύμφωνα με τις διατάξεις του Αρθ-20 του ΝΔ/17-7-23 απαγορεύεται η δημιουργία ιδιωτικών οδών στην εκτός σχεδίου περιοχή, εκτός των καλλιεργουμένων εκτάσεων όπου επιτρέπεται η δημιουργία ιδιωτικών οδών για την μεταφορά των γεωργικών προϊόντων (παρ.3). Αρμόδιος δε ν' αποφασίση εάν η μεταβίβαση έγινε με σκοπό τον σχηματισμό ιδιωτικού σχεδίου ή όχι είναι ο Νομάρχης. Κατά συνέπεια, μεταβιβαζόμενα άρτια γήπεδα εκτάσεως 4000 τ.μ. πρέπει να εξασφαλίζουν προσπέλαση προς οδούς που αναφέρονται στο Αρθ-6 του ΠΔ/23-10-28 ή αγροτικές, με δικαίωμα δουλείας βάσει συμβολαιογραφικού εγγράφου ή με παροχή διόδου βάσει δικαστικής αποφάσεως κατά τις διατάξεις του Αστικού Κώδικα (Αρθ-1012 και επ.). Εν Αθήναις τη 16 Αυγούστου 1977
    1 point
  3. Λόγω ΑΜΕΑ, ελάχιστες καθαρές διαστάσεις θαλάμου 1,10 χ1,40 . Αντιστοιχεί σε ανελκυστήρα 8 ατόμων (600 κιλά ωφέλιμο φορτίο). Αφορά την περίπτωση όπου το αμαξίδιο δεν μπορεί να περιστραφεί. Αν υπάρχει απαίτηση περιστροφής οι ελάχιστες διαστάσεις θαλάμου είναι 1,40χ2,00 μ Ελάχιστο άνοιγμα πόρτας 85 εκ. Απέναντι τοίχος 1,50 μ.
    1 point
  4. Είσαι ενας μικρός θεός Αλήθεια.
    1 point
  5. Οδηγίες για windows: 1) Αποσυμπιέζουμε την εφαρμογή σε φάκελο της επιλογής μας. 2) Πηγαίνουμε στον πίνακα ελέγχου (Control Panel) και βρίσκουμε τη Java: 3) Ανοίγουμε το Java Control Panel από τον Πίνακα Ελέγχου παραπάνω και πηγαίνουμε στο tab Security. Πατάμε το πλήκτρο Edit site list: 4) Στην οθόνη που εμφανίζεται, πατάμε το πλήκτρο Add και εισάγουμε τη διεύθυνση https://www1.gsis.gr:443/taxisnet-offline/ Στη συνέχεια πατάμε ΟΚ και ξανά ΟΚ για να κλείσουμε το Java Control Panel. 5) Πηγαίνουμε στον φάκελο όπου έχουμε αποσυμπιέσει την εφαρμογή και εκτελούμε το taxisnet-offline-deduct-app.jnlp (ΟΧΙ το install.bat). Αποδεχόμαστε όλα τα μηνύματα που μας βγάζει. Τελικά εμφανίζεται η εφαρμογή και μπορούμε να τη χρησιμοποιήσουμε. 6) Μετά την πρώτη εκτέλεση μπορούμε να ανοίγουμε την εφαρμογή είτε όπως στο βήμα 5 ή από τη συντόμευση που έχει δημιουργηθεί στο μενού Έναρξη των Windows (Taxisnet -> Taxisnet Παρακρατούμενων) ή από τη συντόμευση που έχει δημιουργηθεί στην επιφάνεια εργασίας. Κάθε φορά που εκτελούμε την εφαρμογή πρέπει να αποδεχόμαστε τα Security Warnings που εμφανίζονται:
    1 point
  6. Αύριο Τρίτη 21/01/2020 μαζευόμαστε στην πλατεία Ομονοίας, έξω από την είσοδο του Χόντου, στις 10:30 το πρωί. ΚΑΛΕΣΜΑ.docx
    1 point
  7. Μακάρι,το εύχομαι γιατί εγώ προσωπικά έχασα πάρα πολλά λεφτά και όταν ζήτησα τσ χαρτιά μου πίσω η απάντηση ήταν ότι ότι καταθέτεις δεν έχεις δικαίωμα να το πάρεις πίσω! Άσε που για ένα φεγγάρι είχε διαλυθεί και συγκροτήθηκε ξανά σαν θεσμός! Θες χρόνο που έχασα, ψυχολογία στο 0 ! Μιλάμε για απίστευτα ρεζίλια! Δεν γίνονται σε καμία χώρα του εξωτερικού αυτά τσ πράγματα! Έχω συμφοιτητές οι οποίοι δουλεύουν σε κράτη μέλη της Ε.Ε. χωρίς κανέναν περιορισμό ! Κρίμα! Παντού εμπόδια αυτή η χώρα! Από μία απλή δουλειά σε μία υπηρεσία μέχρι κάτι σοβαρό!
    1 point
  8. παρ 1.α) VI του άρθρου 5α της ΥΠΕΝ/ΔΑΟΚΑ/25509/1143 (ΦΕΚ Β' 1049/29-03-2019)- που επικαλούμαι ως σχετικό στην παραπάνω αίτηση -έχει ως εξής: «1. Η αναθεώρηση παλαιών (σ.σ έντυπων) οικοδομικών αδειών και αδειών δόμησης, χωρίς μεταβολή των πολεοδομικών μεγεθών κάλυψης, δόμησης και όγκου, καθώς και η αναθεώρηση των αδειών αυτών για αλλαγή επιβλέποντα, ή για παράταση ως προς τον χρόνο ισχύος τους, εκδίδεται από το πληροφοριακό σύστημα με την εξής διαδικασία: α) Υποβάλλεται αίτηση από τον διαχειριστή, με εισαγωγή στο σύστημα των εξής στοιχείων και δικαιολογητικών: αίτηση για αναθεώρηση υπεύθυνη δήλωση του κυρίου του έργου ή του έχοντος το νόμιμο δικαίωμα για την ανάθεση της διαχείρισης της αίτησης στον Διαχειριστή αίτησης τον αριθμό της (έντυπης) οικοδομικής άδειας ή άδειας δόμησης του κτιρίου, καθώς και τυχόν αναθεωρήσεων αυτής τα στοιχεία του κυρίου του έργου ή του έχοντος το νόμιμο δικαίωμα τεχνική έκθεση μηχανικού και φωτογραφίες της κατασκευής ή του κτιρίου και του περιβάλλοντος χώρου το στέλεχος και τα εγκεκριμένα σχέδια όλων των μελετών της αδείας σε ηλεκτρονικά αρχεία τύπου pdf στοιχεία, σχέδια και δικαιολογητικά που τροποποιούνται σε σχέση με την αρχική οικοδομική άδεια εισφορές και κρατήσεις σύμφωνα με την περ. β της παρ. 9 του άρθρου 42 του ν. 4495/2017 αμοιβή επίβλεψης του παλαιού επιβλέποντα μηχανικού σε περίπτωση αλλαγής αυτού υπεύθυνη δήλωση του διαχειριστή της αίτησης ότι αναλαμβάνει την ευθύνη της πληρότητας των υποβαλλόμενων στοιχείων και δικαιολογητικών που συνοδεύουν την αίτηση πόρισμα αυτοψίας, στην περίπτωση που απαιτείται σύμφωνα με τις κείμενες διατάξεις (π.χ παράταση χρόνου ισχύος, αλλαγή επιβλέποντος χωρίς την συναίνεση του).»
    1 point
  9. οι λαμπτήρες χρειάζονται συγκεκριμένη συνδεσμολογία για να ανάψουν αν δεν την τηρήσεις απλά δεν θα ανάψουν. Δεν παίρνουμε ένα ballast και το συνδέουμε με όσους λαμπτήρες αντέχει η ισχύ του. Θα πάρεις 4 ή 2 ballast για λαμπτήρα 9W (μόνο ή διπλό) δεν νομίζω ότι υπάρχουν τετραπλά και θα συνδέσεις με το τρόπο που φαίνεται στις οδηγίες του. Και προσεκτικά με τους λαμπτήρες αυτούς
    1 point
  10. Η ακριβής φράση στο άρθρο 127 του ν. 4495 είναι: Δεν είναι απόλυτα σαφές το πώς πιστοποιείται αυτό, αλλού διαβάζω ότι απαιτείται επιθεώρηση και ΠΕΑ, αλλού ότι όχι. Πάντως αναφέρει "ενεργειακή απόδοση" και όχι "ενεργειακή κατηγορία". Το πρώτο το καταλαβαίνω ως έναν αριθμό (στο Ν4122 ορίζεται ως "ποσότητα ενέργειας", στα ΠΕΑ μετριέται ως ετήσια κατανάλωση πρωτογενούς ενέργειας), το δεύτερο ως εύρος τιμών. Αρα αν βελτιωθεί η ενεργειακή απόδοση φαίνεται να είμαστε οκ, ακόμα και αν η κατηγορία παραμένει η ίδια.
    1 point
  11. διδονις "και λίγο ακόμα οφφ ΄τοπικ... μου έλεγε φίλος ότι σε κάποιες περιοχές κέντρο αθηνας, όταν παει τροφοδοσία πετρέλαιο σε κάποιο κτίριο βγαίνουν στα μπαλκόνια και χειροκροτούν." Μονον Θεός??? Ημίθεος
    1 point
  12. λογικα θελουν ολες μπαλαστ και σταρτερ
    1 point
  13. Ορθοφωτογραφία αγαπητέ, σημαίνει γνώση αναλυτικής και ψηφιακής πλέον φωτογραμμετρίας. Η ορθοφωτογραφίες είναι αποτέλεσμα μίας σειράς σοβαρών διαδικασιών που απαιτούν γνώσεις Φωτογραμμετρίας. Η Υπηρεσία Θέασης είναι το αποτέλεσμα της ανωτέρω σοβαρής διαδικασίας. Είναι το τελικό δεδομένο που προήλθε από χιλιάδες ώρες επεξεργασίας και δεν ενδείκνυται για τοπογραφική τεκμηρίωση σε μεγάλες κλίμακες. Αν έχεις αεροφωτογραφίες και κάνεις ορθοφωτοχάρτη είναι τελείως διαφορετικό από τα να παίρνεις τις ορθο από την ΚΤ ΑΕ. Σου έχω εξηγήσει τα σφάλματα τον όρθο της ΚΤ ΑΕ.
    1 point
  14. Η υπηρεσία θέασης σε οποιαδήποτε μορφή ΔΕΝ εγγυάται ΣΕ ΚΑΜΙΑ ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ ακρίβεια ικανή για τοπογραφική τεκμηρίωση. Τελεία και πάυλα. α. Ο μετασχηματισμός WGS84 <->ΕΓΣΑ87 έχει ακρίβεια μέτρου β. Εφόσον μετράτε σε HEPOS και εφαρμόζετε σωστά τον μετασχηματισμό HEPOS <->ΕΓΣΑ87 με πανελλαδική ακείβεια καλύτερη των 10 εκ. γ. Η υπηρεσία θέασης δεν προσφέρεται για εργασίες ακριβείας, αφού έχουν διαπιστωθεί μεγάλα σφάλματα δ. Μπορείτε επίσης να κάνετε κλασικές τοπογραφικές εργασίες με στάσεις, τριγωνομετρικά κτλ. ε. Καμία GIS εφαρμογή -εξόσων γνωρίζω ΔΕΝ προσφέρει ακριβεί μετασχηματισμό HEPOS to ΕΓΣΑ87 στ. Το HTRS07 είναι τοπική υλοποίηση του ETRF2005/epoch 2007. και ουδεμία σχέση έχει με το WGS84 η. Το WGS84 δεν είναι ο απόλυτα επιστημονικός τρόπος έκφρασης 3Δ συντεταγμένων ως προς ένα ΣΑ. Το τρέχον ITRF είναι για αυτλη την δουλειά. Η τεκμηρίωση τοπογραφικού από την Υπηρεσία Θέασης, είναι δυνατό να δημιουργήσει τραγικά μεγάλα σφάλματα που κάποτε θα βγουν μπροστά σας/μας/τους.
    1 point
  15. Υπάρχει η αναφορά στην εγκ. 2 ν. 4495, η οποία θεωρεί ότι το ύψος μπορεί να αποτελεί διάσταση και να εφαρμοστεί έτσι η υποπαράγραφος ιειε για υπαγωγή στην κατηγορία 3. Βεβαίως, στο νόμο δεν αναφέρεται κάτι τέτοιο οπότε τίθεται στην κρίση σου αν θα κάνεις χρήση μιας τέτοιας ερμηνείας. ιειε) Στις εξωτερικές διαστάσεις του περιγράμματος του κτιρίου συμπεριλαμβάνεται και η διάσταση του ύψους. Στην έννοια των υπερβάσεων των εξωτερικών διαστάσεων του κτιρίου συμπεριλαμβάνονται και τυχόν εξοχές για τη διαμόρφωση της όψης του κτιρίου (π.χ έρκερ). Ο έλεγχος της υπέρβασης έως 5 % γίνεται συγκρίνοντας το μήκος της εξοχής προς τη διάσταση του βάθους του κτιρίου στο συγκεκριμένο σημείο. και η εγκ. 2 συνεχίζει την παράδοση της εγκ. 4 Ν. 4178 θέτοντας ακόμη μια ερμηνεία που δεν αναφέρεται στο νόμο: Στις περιπτώσεις που συνυπάρχουν αυθαίρετες μικρές παραβάσεις με αυθαιρεσίες της παρ. 5 του άρθρου 100 είναι δυνατή η σύνταξη αναλυτικού προϋπολογισμού για το σύνολο των αυθαιρεσιών (Κατηγορίας 3 και παρ. 5 του άρθρου 100) προκειμένου να υπολογιστεί το ενιαίο ειδικό πρόστιμο.
    1 point
  16. αν ο ενοικιαστης δεν θελει να κανει αλλαγή ονοματος τοτε τον απειλεις οτι θα διακοψεις τη συνδεση. Ομως αυτο νομιζω το κανει μονο ο επικαρπωτης. Και επειδη εσυ δεν μπορεις να κανεις και πολλα πραγματα, την ευθυνη λογικα τη εχει ο επικαρπωτης.
    1 point
  17. @Pavlos33 αν το αντιλαμβάνομαι σωστά, επομένως με βάση την εγκύκλιο αυτή συμπεραίνουμε ότι σε κατά κανόνα άρτιο και οικοδομήσιμο γήπεδο σε εκτός σχεδίου περιοχή μπορούμε να έχουμε εξώστες εντός της υποχρεωτικής απόστασης 15 μ. αλλά όχι εντός της Δ = 3,00 + 0,10 Η;
    1 point
  18. Η άποψη μου είναι οτι η Β2 μπορεί να είναι χαμηλότερη της Γ1 (δες q* στον πινακα) σε κάποιες μεθόδους. Το χω κάνει ερώτημα στον ΟΑΣΠ, και η απάντηση ήταν, μπορείς να θέσεις όποια στάθμη θες, αλλά θα καλύπτεις σίγουρα τη Γ1. Δηλαδή δεν ισχύει άνευ υπολογισμών ότι Β2>Γ1. Έχει ξανασυζητηθεί εδώ κ σε κάποιο άλλο σημείο
    1 point
  19. υπάρχουν και άλλα, ο μηχανικός ήταν ο Δημήτριος Καλλίας και αυτό είναι το τυπικό τετρατάξιο. Υπάρχουν και άλλοι τύποι.
    1 point
  20. [για να κλεισουμε το θεμα...και να μην δημιουργουνται εσφαλμενες εντυπώσεις] mponikos α] "Υπόψη ότι όταν έγινε η μεταβίβαση, πληρώθηκε στην εφορία, τσουχτερό ποσό, για τον αέρα αυτό. Κι ας έλεγε το συμβόλαιο: "Προσδοκώμενο αλλά αβέβαιο" Διαφωνω με το παραπανω. Η αξια του "αερα" μιας οικοδομης της οποιας εχει εξαντληθει ο σδ ειναι ελαχιστη. Για να πληρωσεις ενα "τσουχτερο" ποσό, θα πρεπει να εχεις υπολοιπα σδ...αρα να μην εχει εξαντληθει ο σδ. .....αλλά, εσυ εχεις πει οτι: Το δικαίωμα του υψούν είναι προσδοκώμενο αλλά αβέβαιο, κατά την γραφή του συμβολαίου (γονικής παροχής), διότι έχει εξαντληθεί ο δικαιούμενος οικοδομήσιμος χώρος. β] Η συμβολαιογράφος που συνέταξε όλα τα συμβόλαια κλπ χαρτιά του ακινήτου αυτού, στο ερώτημά μου: Ποια θα πρέπει να είναι η συμπεριφορά μου στους άλλους, σε σχέση με τη χρήση της ταράτσας... απάντησε ότι πρέπει να τους αφήνω να: α) στήσουν κεραία τηλεόρασης - β) να απλώσουν ρούχα - γ) να "παίρνουν τον αέρα τους"! Αυτο που είπε η συμβ/φος ειναι οτι, και εσυ και οι υπολοιποι εχετε δικαιωμα να απαγορευσετε σε οποιονδηποτε συγκυριο, την οποιαδηποτε κατασκευη στο δωμα και οτι το μονον δικαιωμα που εχουν - ΟΛΟΙ- ειναι α) στήσουν κεραία τηλεόρασης - β) να απλώσουν ρούχα - γ) να "παίρνουν τον αέρα τους"! γ] Τελος, Οσα ανεφεραν οι συναδελφοι ειναι απολυτως σωστα Τα κοινοκτητα ειναι και κοινοχρηστα και οριζονται απο τον ν 3741/29 και τον ΑΚ. Σε μερικα απο αυτα -οπως η χρηση του δωματος- μπορει να υπαρχει αποκλειστικη χρηση υπερ καποιου.. Εφόσον δεν εχει ορισθει αυτο με τον κανονισμο, δεν αλλαζει η κοινοχρησια της "ταρατσας..".
    1 point
  21. πολυ σωστα [+1] η λεξη - κλειδι ειναι "να προβλεπει ρητα".
    1 point
  22. Το δικαίωμα υψούν σημαίνει πως έχεις δικαίωμα, μελλοντικά, να οικοδομήσεις καθ'ύψος αλλά αν δεν αναφέρεται ρητά πως έχεις και σήμερα την αποκλειστική χρήση της ταράτσας, τότε δεν την έχεις και μπορούν όλοι οι συγκύριοι να την χρησιμοποιούν. Τόσο απλά είναι τα πράγματα....
    1 point
  23. εχουμε κατοικια 110 τμ. - αν ολα ειναι αυθαιρετα δικαιουται μειωτικο για τα 70 - αν τα νομιμα ειναι 60 δικαιουσαι για 10 τμ με μειωτικο=70 τα υπολοιπα χωρις. - αν εχεις 80 τμ νομιμα δεν δικαιουσαι για τα υπολοιπα 30
    1 point
  24. APSP επειδή λείπουν κάποια δεδομένα από το θέμα σου, δες τι ισχύει. α) Το "κύρια" το ελέγχουμε από το Ε1 πίν.5.1. β) Για το "μοναδική": Ελέγχουμε αν έχει άλλα ακίνητα η οικογένεια. -- Αν ΟΧΙ (δηλ. δεν έχει άλλα ακίνητα η οικογένεια) λαμβάνεται υπόψη ο μειωτικός συντελεστής για τα 70μ2. Τα υπερβάλοντα (των 70μ2) πάνε σε άλλο Φ.Κ. χωρίς την χρήση του συντελεστή. -- Αν ΝΑΙ (δηλ. έχει και άλλα ακίνητα η οικογένεια) υπολογίζουμε τις [Στεγαστικές ανάγκες] και τις συγκρίνουμε με τα [Συνολικά ακίνητα της οικογένειας]. [Στεγαστικές ανάγκες]=[70+n1*30+n2*20] όπου n1=0 αν δεν υπάρχουν τέκνα, n1=1 αν υπάρχουν τέκνα, n2=0 για κάτω από 3 τέκνα, n2=1 για 3 τέκνα και άνω. [Συνολικά ακίνητα της οικογένειας]=[Ακίνητα ιδιοκτήτη] + [Ακίνητα συζύγου] + [Ακίνητα τέκνων] + [Δικαιώματα των παραπάνω πλήρους κυριότητας σε κατοικία ή/και επικαρπίας σε κατοικία ή/και οίκησης σε κατοικία] + [Δικαιώματα των παραπάνω πλήρους κυριότητας σε οικοδομήσιμο οικόπεδο δηλ. τα συνολικά τ.μ που αναλογούν από μελλοντική οικοδόμηση στο οικόπεδο"][2] [2]Τα παραπάνω να βρίσκονται σε Δημοτική ή Τοπική Κοινότητα άνω των 3.000 κατοίκων. Τώρα αν: [Στεγαστικές ανάγκες] ≥ [Συνολικά ακίνητα της οικογένειας] ==> λαμβάνεται υπόψη ο μειωτικός συντελεστής για τα 70μ2. Τα υπερβάλλοντα (των 70μ2) πάνε σε άλλο Φ.Κ. χωρίς την χρήση του συντελεστή. [Στεγαστικές ανάγκες] < [Συνολικά ακίνητα της οικογένειας] ==> δεν λαμβάνεται υπόψη ο μειωτικός συντελεστής.
    1 point
  25. Σε ευχαριστώ πολύ για την άμεση Κυριακοπρωινιατικη απάντηση!
    1 point
  26. σωστα... δικαιουνται 100 τμ. για τις στεγαστικες τους αναγκες, εχουν νομιμα 135 τμ, αρα για τα 65 τμ. δεν παιρνουν μειωτικο. [αρθρο 100 παρ. 12]
    1 point
  27. Με όλον τον σεβασμό προς τους συναδέλφους που αγωνίζονται για να φτιάξουν λογισμικά και να κατακτήσουν μερίδιο της νέας αγοράς, η αποτίμηση - ενίσχυση υφισταμένων δεν είναι βίντεο γκέιμ... Φυσικά δεν φταίνε οι ίδιοι, αλλά η παντελής έλλειψη ελέγχου και η λυσσαλέα έφοδος στην πιάτσα διαφόρων μεγαλοσχήμων (δόκτορες, προφέσορες και τα τοιαύτα). Γιατί, όπως πάει το πράγμα, σε λίγο θα μιλάμε για το "πάρτυ των ενισχύσεων" και θα εννοούμε κάτι όχι και τόσο συμβατό με την επιστήμη και την δεοντολογία...
    1 point
This leaderboard is set to Athens/GMT+03:00
  • Επιλεγμένα Άρθρα

    • ΤΑΙΠΕΔ: Ανάθεση έργων ύψους 4,3 δισ. ευρώ στη Μονάδα Συμβάσεων Στρατηγικής Σημασίας
      Το ΤΑΙΠΕΔ, εταιρεία μέλος του Υπερταμείου, ανακοινώνει ότι η Κυβερνητική Επιτροπή Έργων Στρατηγικής Σημασίας στην τελευταία της συνεδρίαση αποφάσισε να αναθέσει στη Μονάδα Συμβάσεων Στρατηγικής Σημασίας (Project Preparation Facility – PPF) του Ταμείου τα εξής έργα συνολικού προϋπολογισμού 4,3 δισ. ευρώ.

      Σύστημα Ολοκληρωμένης Διαχείρισης Δασών

      Το έργο αφορά στη δημιουργία Συστήματος Ολοκληρωμένης Διαχείρισης Δασών το οποίο στοχεύει στην ολιστική διαχείριση των δασικών οικοσυστημάτων, προκειμένου να καθαρίζονται αποτελεσματικότερα και να περιορίζεται ο κίνδυνος πυρκαγιάς.

      Το έργο περιλαμβάνει την ανάπτυξη Ολοκληρωμένου Πληροφοριακού Συστήματος Δασών, τη δημιουργία Μητρώων Εξωτερικών Ελεγκτών και Ανάπτυξης Συμβάσεων Διαχείρισης Δασικών Οικοσυστημάτων, τον σχεδιασμό συστημάτων επιδότησης βιομάζας και ανταποδοτικών οφελών.

      Ο προϋπολογισμός του έργου εκτιμάται συνολικά σε 8.872.200 ευρώ και η χρηματοδότηση θα εξασφαλιστεί από το Πράσινο Ταμείο κατά 100%. Το έργο υλοποιείται σε τρεις φάσεις διάρκειας 36 μηνών η καθεμία και αναμένεται να ολοκληρωθεί το 2033.

      Δασοπονικές μελέτες διαχείρισης δασικών οικοσυστημάτων
      • 0 απαντήσεις
    • Οι προϋποθέσεις εξαγοράς καταπατημένων του Δημοσίου από ιδιώτες ως 20% της αντικειμενικής αξίας
      Σε έως 60 άτοκες μηνιαίες δόσεις θα μπορέσουν να «αγοράσουν» οι ιδιώτες 90.000 καταπατημένα ακίνητα του Δημοσίου και οι σχετικές αιτήσεις αναμένεται να ξεκινήσουν τον Σεπτέμβριο.

      Ο νόμος, με τον οποίο απλοποιείται η διαδικασία και καθιερώνονται σημαντικές εκπτώσεις για όσους θέλουν να αποκτήσουν τίτλους ιδιοκτησίας επί εκτάσεων τις οποίες το Δημόσιο θεωρεί καταπατημένες, ψηφίστηκε τον περασμένο μήνα και τώρα η ηλεκτρονική πλατφόρμα είναι σχεδόν έτοιμη για να αρχίσει να δέχεται αιτήσεις από το φθινόπωρο.

      Μετά την υποβολή της αίτησης, αρμόδια επιτροπή δίνει το «πράσινο φως» και μέσα σε πέντε ημέρες ο αιτών λαμβάνει το πιστοποιητικό αποδοχής της με το τίμημα και τον διακανονισμό της οφειλής. Το τίμημα εξαγοράς εξοφλείται είτε εφάπαξ είτε τμηματικά σε 60 ισόποσες, άτοκες, μηνιαίες δόσεις, με το ποσό της κάθε δόσης να είναι τουλάχιστον 100 ευρώ. Αν υπάρξει εφάπαξ εξόφληση, προβλέπεται έκπτωση κατά 10% στο τίμημα εξαγοράς.

      Στο νέο πλαίσιο εξαγοράς καταπατημένων εκτάσεων του δημοσίου, καταργήθηκε η προϋπόθεση ύπαρξης κτίσματος για την υποβολή της αίτησης εξαγοράς, δεν επιτρέπεται η εξαγορά ακινήτου με αυθαίρετο κτίσμα, ενώ απαραίτητη προϋπόθεση είναι η δήλωση του ακινήτου στο έντυπο Ε9 για τουλάχιστον πέντε χρόνια πριν την υποβολή της αίτησης.

      Βάση υπολογισμού του τιμήματος εξαγοράς αποτελεί η αντικειμενική αξία του ακινήτου, με εκπτώσεις οι οποίες φτάνουν ακόμα και το 80%, ανάλογα με τον χρόνο κατοχής, το είδος του ακινήτου, τον χρόνο άσκησης ένδικων μέσων και πιθανές δικαστικές αποφάσεις.



      • 4 απαντήσεις
    • Έσοδα ύψους 2 δισ. ετησίως μπορεί να επιφέρει η αξιοποίηση των περιοχών Natura 2000
      «Κρυμμένα» κάτω από τον πλούτο των… προστατευόμενων περιοχών της χώρας βρίσκονται έσοδα για τα κρατικά ταμεία ύψους 2 δισ. ευρώ τον χρόνο. Σύμφωνα με νέα μελέτη της διαΝΕΟσις, που υλοποιήθηκε σε συνεργασία με τον Οργανισμό Φυσικού Περιβάλλοντος και Κλιματικής Αλλαγής (ΟΦΥΠΕΚΑ) και δημοσιεύεται σήμερα, τα χρήματα αυτά θα εισέρρεαν στην ελληνική οικονομία αν ένα 40% των περιοχών Natura 2000 της χώρας αναδεικνύονταν και αξιοποιούνταν όπως συμβαίνει σε άλλες ευρωπαϊκές χώρες. Παράλληλα, θα εξασφάλιζε περισσότερες από 15.000 θέσεις εργασίας.
      • 2 απαντήσεις
    • Νέα εγκύκλιος του ΥΠΕΝ για την εφαρμογή του Κανονισμού Πυροπροστασίας Ακινήτων εντός ή πλησίον δασικών εκτάσεων
      Με νέα Εγκύκλιό του ΥΠΕΝ/ΔΑΟΚΑ/42966/1311 19.04.2024 παρέχονται οδηγίες για την εφαρμογή του Κανονισμού Πυροπροστασίας Ακινήτων εντός ή πλησίον δασικών εκτάσεων. Η εγκύκλιος αναφέρει:

      Σε συνέχεια της (2) σχετικής Οδηγίας προς του δήμους της χώρας, με την οποία επισημάνθηκαν αφενός η έναρξη εφαρμογής του Κανονισμού πυροπροστασίας ακινήτων εντός ή πλησίον δασικών εκτάσεων (σχετ.1) και αφετέρου οι ενέργειες στις οποίες πρέπει να προβούν οι δήμοι στο πλαίσιο των προβλέψεων του εν λόγω κανονισμού, και μετά από πληθώρα ερωτημάτων που υποβλήθηκαν επί της εφαρμογής του κανονισμού από δήμους και πολίτες ακινήτων που εμπίπτουν στο πεδίο εφαρμογής
      του, διευκρινίζονται τα εξής:

      Α. Γενικά:

      Ο κανονισμός αποσκοπεί στην αύξηση της ανθεκτικότητας και στην ενίσχυση του βαθμού πυρασφαλείας των ακινήτων που βρίσκονται εντός ή πλησίον δασικών εκτάσεων. Στόχος είναι η προστασία της ζωής και της υγείας του κοινού, του φυσικού περιβάλλοντος και των δασικών οικοσυστημάτων, καθώς και των ακινήτων με περιορισμό της συμβολής τους στην μετάδοση της φωτιάς. Σημαντικός παράλληλα στόχος του κανονισμού είναι η ενημέρωση, η ευαισθητοποίηση και η προετοιμασία του κοινού για την αντιμετώπιση κινδύνων από δασικές πυρκαγιές, οι οποίοι έχουν ενταθεί λόγω της κλιματικής αλλαγής.

      Β. Πεδίο εφαρμογής:

      Ο κανονισμός αφορά σε δομημένα ακίνητα που βρίσκονται μέσα σε δάση, δασικές εκτάσεις, περιαστικό πράσινο, κηρυγμένες δασωτέες, αναδασωτέες και χορτολιβαδικές εκτάσεις, καθώς και σε ακτίνα τριακοσίων (300) μέτρων από τα όρια των εκτάσεων αυτών. Αφορά επίσης κτίσματα εντός πάρκων και αλσών πόλεων και οικιστικών περιοχών.
      • 9 απαντήσεις
    • Εκδόθηκε η ΚΥΑ για το «Ανακαινίζω -Νοικιάζω» - Αναλυτικά οι όροι του προγράμματος
      Την Παρασκευή ανοίγει η πλατφόρμα για την υποβολή των αιτήσεων από τους ενδιαφερόμενους στο πρόγραμμα της ΔΥΠΑ «Ανακαινίζω -Νοικιάζω».

      Το πρόγραμμα επιδοτεί την ανακαίνιση και επισκευή 12.500 κενών ακινήτων, η ιδιοκτησία των οποίων ανήκει σε ιδιώτες, ώστε να καθίστανται κατάλληλα για εκμίσθωση. Η επιδότηση ανέρχεται στο 40% των πραγματοποιηθεισών δαπανών, οι οποίες μπορούν να ανέρχονται μέχρι του ύψους των 10.000 ευρώ και περιλαμβάνουν τόσο τα απαιτούμενα υλικά όσο και τις εργασίες. Με την ένταξη στο πρόγραμμα προβλέπεται προκαταβολή έως 2.000 ευρώ.

      Το προς ανακαίνιση ακίνητο:

      δεν πρέπει να είναι μεγαλύτερο των 100 τ.μ. και θα πρέπει να βρίσκεται σε οικιστική περιοχή


      οι ιδιοκτήτες των ακινήτων θα πρέπει να έχουν ετήσιο εισόδημα έως 40.000 ευρώ και ακίνητη περιουσία έως 300.000 ευρώ


      η κατοικία δεν πρέπει να έχει δηλωθεί ως πρώτη κατοικία ή ως μισθωμένη, αλλά να αναφέρεται ως κενή στο Ε2 των τριών τελευταίων ετών.




      Αρμόδιος φορέας για την υλοποίηση, διαχείριση και παρακολούθηση του Προγράμματος ορίζεται η Δημόσια Υπηρεσία Απασχόλησης (Δ.ΥΠ.Α.).

      • 0 απαντήσεις
×
×
  • Create New...

Σημαντικό

Χρησιμοποιούμε cookies για να βελτιώνουμε το περιεχόμενο του website μας. Μπορείτε να τροποποιήσετε τις ρυθμίσεις των cookie, ή να δώσετε τη συγκατάθεσή σας για την χρήση τους.