Μετάβαση στο περιεχόμενο

Πίνακας Κορυφαίων

  1. dimitris GM

    dimitris GM

    Συντονιστής


    • Πόντοι

      7

    • Περιεχόμενα

      26.116


  2. akis73

    akis73

    Συντονιστής


    • Πόντοι

      4

    • Περιεχόμενα

      8.602


  3. nvel

    nvel

    Core Members


    • Πόντοι

      2

    • Περιεχόμενα

      1.341


  4. dimamp

    dimamp

    Core Members


    • Πόντοι

      2

    • Περιεχόμενα

      621


Δημοφιλές Περιεχόμενο

Προβολή περιεχομένου με την υψηλότερη φήμη στις 20/01/2020 σε όλες τις περιοχές

  1. το πιστοποιητικο ΤΑΠ ειναι υποχρεωτικο προκειμενου να γινει συνταξη συμβολαιου Εξοφληση ΔΤ και ΤΚ κλπ. δεν απατειται για το συμβολαιο. Ενα επιχειρημα του δημου ηταν οτι, επειδη υπαρχει ηλεκτρολογικος πινακας και ηλεκτρολογικες/ υδραυλικες εγκαταστασεις πρέπει να πληρτωσει, διοτι θεωρειται "χρησιμοποιούμενο" Ο ΣτΠ "Υπογράμμισε δε ότι, στοιχεία που κατά την αυτοψία διαπιστώθηκε ότι έχουν τοποθετηθεί σε αυτά (π.χ. πρίζες, λαμπτήρες, βρύσες, ηλεκτρολογικός πίνακας) και τα οποία είναι αναγκαία ώστε να τα καταστήσουν λειτουργικά, σε καμία περίπτωση δεν μπορεί να θεωρηθεί ότι στοιχειοθετούν τη χρησιμοποίησή τους στην παρούσα φάση. " Η απαιτηση Δημου, οτι, για να δοσει πιστοποιητικο ΤΑΠ, θα πρεπει να εχουν πληρωθει και τα "άλλα" για ΔΤ και ΤΚ ειναι παρανομη και εκτος οριων του νομου. "Αναφορικά δε με την άρνηση του Δήμου να δεχτεί την καταβολή του οφειλόμενου ΤΑΠ εάν δεν εξοφληθούν προηγουμένως τα δημοτικά τέλη, ο Συνήγορος υποστήριξε ότι δεν είναι νόμιμη καθώς η χορήγηση της συγκεκριμένης βεβαίωσης απλά πιστοποιεί ότι για το δηλωθέν ακίνητο δεν οφείλεται Τ.Α.Π. στον οικείο Ο.Τ.Α., ταυτόχρονα δε, η χορήγησή της είναι υποχρεωτική και δεν αποτελεί διακριτική ευχέρεια του Ο.Τ.Α., ο οποίος δεν μπορεί να θέτει διαφορετικού τύπου κριτήρια ή προϋποθέσεις, εφόσον δεν οφείλεται τέλος ακίνητης περιουσίας" εδω https://www.b2green.gr/el/post/76747/paremvasi-stp-gia-epistrofi-dimotikon-telon-se-mi-ilektrodotithenta-akinita τελικα ο Δημος επεστρεψε τα, παρα τον Νομο, καταβληθεντα.
    2 points
  2. Αποφ-26033/46/77 Εγκ-46/77 Ε-46/77 Ανάκληση της Αποφ-35083/28-9-67 του Υπουργού Δημοσίων Εργων περί δημιουργίας Ιδιωτικών οδών (Εκτός σχεδίου δόμηση, Δυνατότητα προσπέλασης, απόκτηση προσώπου, αρτιότητα) 'Εχοντας υπόψη: 1. Τις διατάξεις του Αρθ-20 του ΝΔ/17-7-23 "περί σχεδίων πόλεων κλπ". 2. Την Αποφ-Ε35083/28-9-67 του Υπουργού Δημοσίων Εργων. 3. Τις διατάξεις της παρ.2 του Αρθ-126 του ΓΟΚ/73. 4. Την Γνωμ-838/77 του Συμβουλίου Δημοσίων 'Εργων, Τμήματος Μελετών, αποφασίζουμε: Ανακαλούμε την Αποφ-Ε35083/28-9-67 του κ. Υπουργού Δημοσίων 'Εργων, ως αντικειμένη προς τας διατάξεις του Αρθ-20 του ΝΔ/17-7-23, που ώριζε ότι στην εκτός σχεδίου και εκτός ζώνης περιοχή η δημιουργία γηπέδων επιφανείας 4.000 τ.μ. και άνω, μετά οδών προσπελάσεως προς αυτά, δεν θεωρείται σχηματισμός ιδιωτικού σχεδίου ρυμοτομίας και διευκρινίζουμε ότι σύμφωνα με τις διατάξεις του Αρθ-20 του ΝΔ/17-7-23 απαγορεύεται η δημιουργία ιδιωτικών οδών στην εκτός σχεδίου περιοχή, εκτός των καλλιεργουμένων εκτάσεων όπου επιτρέπεται η δημιουργία ιδιωτικών οδών για την μεταφορά των γεωργικών προϊόντων (παρ.3). Αρμόδιος δε ν' αποφασίση εάν η μεταβίβαση έγινε με σκοπό τον σχηματισμό ιδιωτικού σχεδίου ή όχι είναι ο Νομάρχης. Κατά συνέπεια, μεταβιβαζόμενα άρτια γήπεδα εκτάσεως 4000 τ.μ. πρέπει να εξασφαλίζουν προσπέλαση προς οδούς που αναφέρονται στο Αρθ-6 του ΠΔ/23-10-28 ή αγροτικές, με δικαίωμα δουλείας βάσει συμβολαιογραφικού εγγράφου ή με παροχή διόδου βάσει δικαστικής αποφάσεως κατά τις διατάξεις του Αστικού Κώδικα (Αρθ-1012 και επ.). Εν Αθήναις τη 16 Αυγούστου 1977
    1 point
  3. Λόγω ΑΜΕΑ, ελάχιστες καθαρές διαστάσεις θαλάμου 1,10 χ1,40 . Αντιστοιχεί σε ανελκυστήρα 8 ατόμων (600 κιλά ωφέλιμο φορτίο). Αφορά την περίπτωση όπου το αμαξίδιο δεν μπορεί να περιστραφεί. Αν υπάρχει απαίτηση περιστροφής οι ελάχιστες διαστάσεις θαλάμου είναι 1,40χ2,00 μ Ελάχιστο άνοιγμα πόρτας 85 εκ. Απέναντι τοίχος 1,50 μ.
    1 point
  4. Είσαι ενας μικρός θεός Αλήθεια.
    1 point
  5. Οδηγίες για windows: 1) Αποσυμπιέζουμε την εφαρμογή σε φάκελο της επιλογής μας. 2) Πηγαίνουμε στον πίνακα ελέγχου (Control Panel) και βρίσκουμε τη Java: 3) Ανοίγουμε το Java Control Panel από τον Πίνακα Ελέγχου παραπάνω και πηγαίνουμε στο tab Security. Πατάμε το πλήκτρο Edit site list: 4) Στην οθόνη που εμφανίζεται, πατάμε το πλήκτρο Add και εισάγουμε τη διεύθυνση https://www1.gsis.gr:443/taxisnet-offline/ Στη συνέχεια πατάμε ΟΚ και ξανά ΟΚ για να κλείσουμε το Java Control Panel. 5) Πηγαίνουμε στον φάκελο όπου έχουμε αποσυμπιέσει την εφαρμογή και εκτελούμε το taxisnet-offline-deduct-app.jnlp (ΟΧΙ το install.bat). Αποδεχόμαστε όλα τα μηνύματα που μας βγάζει. Τελικά εμφανίζεται η εφαρμογή και μπορούμε να τη χρησιμοποιήσουμε. 6) Μετά την πρώτη εκτέλεση μπορούμε να ανοίγουμε την εφαρμογή είτε όπως στο βήμα 5 ή από τη συντόμευση που έχει δημιουργηθεί στο μενού Έναρξη των Windows (Taxisnet -> Taxisnet Παρακρατούμενων) ή από τη συντόμευση που έχει δημιουργηθεί στην επιφάνεια εργασίας. Κάθε φορά που εκτελούμε την εφαρμογή πρέπει να αποδεχόμαστε τα Security Warnings που εμφανίζονται:
    1 point
  6. Αύριο Τρίτη 21/01/2020 μαζευόμαστε στην πλατεία Ομονοίας, έξω από την είσοδο του Χόντου, στις 10:30 το πρωί. ΚΑΛΕΣΜΑ.docx
    1 point
  7. Μακάρι,το εύχομαι γιατί εγώ προσωπικά έχασα πάρα πολλά λεφτά και όταν ζήτησα τσ χαρτιά μου πίσω η απάντηση ήταν ότι ότι καταθέτεις δεν έχεις δικαίωμα να το πάρεις πίσω! Άσε που για ένα φεγγάρι είχε διαλυθεί και συγκροτήθηκε ξανά σαν θεσμός! Θες χρόνο που έχασα, ψυχολογία στο 0 ! Μιλάμε για απίστευτα ρεζίλια! Δεν γίνονται σε καμία χώρα του εξωτερικού αυτά τσ πράγματα! Έχω συμφοιτητές οι οποίοι δουλεύουν σε κράτη μέλη της Ε.Ε. χωρίς κανέναν περιορισμό ! Κρίμα! Παντού εμπόδια αυτή η χώρα! Από μία απλή δουλειά σε μία υπηρεσία μέχρι κάτι σοβαρό!
    1 point
  8. παρ 1.α) VI του άρθρου 5α της ΥΠΕΝ/ΔΑΟΚΑ/25509/1143 (ΦΕΚ Β' 1049/29-03-2019)- που επικαλούμαι ως σχετικό στην παραπάνω αίτηση -έχει ως εξής: «1. Η αναθεώρηση παλαιών (σ.σ έντυπων) οικοδομικών αδειών και αδειών δόμησης, χωρίς μεταβολή των πολεοδομικών μεγεθών κάλυψης, δόμησης και όγκου, καθώς και η αναθεώρηση των αδειών αυτών για αλλαγή επιβλέποντα, ή για παράταση ως προς τον χρόνο ισχύος τους, εκδίδεται από το πληροφοριακό σύστημα με την εξής διαδικασία: α) Υποβάλλεται αίτηση από τον διαχειριστή, με εισαγωγή στο σύστημα των εξής στοιχείων και δικαιολογητικών: αίτηση για αναθεώρηση υπεύθυνη δήλωση του κυρίου του έργου ή του έχοντος το νόμιμο δικαίωμα για την ανάθεση της διαχείρισης της αίτησης στον Διαχειριστή αίτησης τον αριθμό της (έντυπης) οικοδομικής άδειας ή άδειας δόμησης του κτιρίου, καθώς και τυχόν αναθεωρήσεων αυτής τα στοιχεία του κυρίου του έργου ή του έχοντος το νόμιμο δικαίωμα τεχνική έκθεση μηχανικού και φωτογραφίες της κατασκευής ή του κτιρίου και του περιβάλλοντος χώρου το στέλεχος και τα εγκεκριμένα σχέδια όλων των μελετών της αδείας σε ηλεκτρονικά αρχεία τύπου pdf στοιχεία, σχέδια και δικαιολογητικά που τροποποιούνται σε σχέση με την αρχική οικοδομική άδεια εισφορές και κρατήσεις σύμφωνα με την περ. β της παρ. 9 του άρθρου 42 του ν. 4495/2017 αμοιβή επίβλεψης του παλαιού επιβλέποντα μηχανικού σε περίπτωση αλλαγής αυτού υπεύθυνη δήλωση του διαχειριστή της αίτησης ότι αναλαμβάνει την ευθύνη της πληρότητας των υποβαλλόμενων στοιχείων και δικαιολογητικών που συνοδεύουν την αίτηση πόρισμα αυτοψίας, στην περίπτωση που απαιτείται σύμφωνα με τις κείμενες διατάξεις (π.χ παράταση χρόνου ισχύος, αλλαγή επιβλέποντος χωρίς την συναίνεση του).»
    1 point
  9. οι λαμπτήρες χρειάζονται συγκεκριμένη συνδεσμολογία για να ανάψουν αν δεν την τηρήσεις απλά δεν θα ανάψουν. Δεν παίρνουμε ένα ballast και το συνδέουμε με όσους λαμπτήρες αντέχει η ισχύ του. Θα πάρεις 4 ή 2 ballast για λαμπτήρα 9W (μόνο ή διπλό) δεν νομίζω ότι υπάρχουν τετραπλά και θα συνδέσεις με το τρόπο που φαίνεται στις οδηγίες του. Και προσεκτικά με τους λαμπτήρες αυτούς
    1 point
  10. Η ακριβής φράση στο άρθρο 127 του ν. 4495 είναι: Δεν είναι απόλυτα σαφές το πώς πιστοποιείται αυτό, αλλού διαβάζω ότι απαιτείται επιθεώρηση και ΠΕΑ, αλλού ότι όχι. Πάντως αναφέρει "ενεργειακή απόδοση" και όχι "ενεργειακή κατηγορία". Το πρώτο το καταλαβαίνω ως έναν αριθμό (στο Ν4122 ορίζεται ως "ποσότητα ενέργειας", στα ΠΕΑ μετριέται ως ετήσια κατανάλωση πρωτογενούς ενέργειας), το δεύτερο ως εύρος τιμών. Αρα αν βελτιωθεί η ενεργειακή απόδοση φαίνεται να είμαστε οκ, ακόμα και αν η κατηγορία παραμένει η ίδια.
    1 point
  11. διδονις "και λίγο ακόμα οφφ ΄τοπικ... μου έλεγε φίλος ότι σε κάποιες περιοχές κέντρο αθηνας, όταν παει τροφοδοσία πετρέλαιο σε κάποιο κτίριο βγαίνουν στα μπαλκόνια και χειροκροτούν." Μονον Θεός??? Ημίθεος
    1 point
  12. λογικα θελουν ολες μπαλαστ και σταρτερ
    1 point
  13. Ορθοφωτογραφία αγαπητέ, σημαίνει γνώση αναλυτικής και ψηφιακής πλέον φωτογραμμετρίας. Η ορθοφωτογραφίες είναι αποτέλεσμα μίας σειράς σοβαρών διαδικασιών που απαιτούν γνώσεις Φωτογραμμετρίας. Η Υπηρεσία Θέασης είναι το αποτέλεσμα της ανωτέρω σοβαρής διαδικασίας. Είναι το τελικό δεδομένο που προήλθε από χιλιάδες ώρες επεξεργασίας και δεν ενδείκνυται για τοπογραφική τεκμηρίωση σε μεγάλες κλίμακες. Αν έχεις αεροφωτογραφίες και κάνεις ορθοφωτοχάρτη είναι τελείως διαφορετικό από τα να παίρνεις τις ορθο από την ΚΤ ΑΕ. Σου έχω εξηγήσει τα σφάλματα τον όρθο της ΚΤ ΑΕ.
    1 point
  14. Η υπηρεσία θέασης σε οποιαδήποτε μορφή ΔΕΝ εγγυάται ΣΕ ΚΑΜΙΑ ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ ακρίβεια ικανή για τοπογραφική τεκμηρίωση. Τελεία και πάυλα. α. Ο μετασχηματισμός WGS84 <->ΕΓΣΑ87 έχει ακρίβεια μέτρου β. Εφόσον μετράτε σε HEPOS και εφαρμόζετε σωστά τον μετασχηματισμό HEPOS <->ΕΓΣΑ87 με πανελλαδική ακείβεια καλύτερη των 10 εκ. γ. Η υπηρεσία θέασης δεν προσφέρεται για εργασίες ακριβείας, αφού έχουν διαπιστωθεί μεγάλα σφάλματα δ. Μπορείτε επίσης να κάνετε κλασικές τοπογραφικές εργασίες με στάσεις, τριγωνομετρικά κτλ. ε. Καμία GIS εφαρμογή -εξόσων γνωρίζω ΔΕΝ προσφέρει ακριβεί μετασχηματισμό HEPOS to ΕΓΣΑ87 στ. Το HTRS07 είναι τοπική υλοποίηση του ETRF2005/epoch 2007. και ουδεμία σχέση έχει με το WGS84 η. Το WGS84 δεν είναι ο απόλυτα επιστημονικός τρόπος έκφρασης 3Δ συντεταγμένων ως προς ένα ΣΑ. Το τρέχον ITRF είναι για αυτλη την δουλειά. Η τεκμηρίωση τοπογραφικού από την Υπηρεσία Θέασης, είναι δυνατό να δημιουργήσει τραγικά μεγάλα σφάλματα που κάποτε θα βγουν μπροστά σας/μας/τους.
    1 point
  15. Υπάρχει η αναφορά στην εγκ. 2 ν. 4495, η οποία θεωρεί ότι το ύψος μπορεί να αποτελεί διάσταση και να εφαρμοστεί έτσι η υποπαράγραφος ιειε για υπαγωγή στην κατηγορία 3. Βεβαίως, στο νόμο δεν αναφέρεται κάτι τέτοιο οπότε τίθεται στην κρίση σου αν θα κάνεις χρήση μιας τέτοιας ερμηνείας. ιειε) Στις εξωτερικές διαστάσεις του περιγράμματος του κτιρίου συμπεριλαμβάνεται και η διάσταση του ύψους. Στην έννοια των υπερβάσεων των εξωτερικών διαστάσεων του κτιρίου συμπεριλαμβάνονται και τυχόν εξοχές για τη διαμόρφωση της όψης του κτιρίου (π.χ έρκερ). Ο έλεγχος της υπέρβασης έως 5 % γίνεται συγκρίνοντας το μήκος της εξοχής προς τη διάσταση του βάθους του κτιρίου στο συγκεκριμένο σημείο. και η εγκ. 2 συνεχίζει την παράδοση της εγκ. 4 Ν. 4178 θέτοντας ακόμη μια ερμηνεία που δεν αναφέρεται στο νόμο: Στις περιπτώσεις που συνυπάρχουν αυθαίρετες μικρές παραβάσεις με αυθαιρεσίες της παρ. 5 του άρθρου 100 είναι δυνατή η σύνταξη αναλυτικού προϋπολογισμού για το σύνολο των αυθαιρεσιών (Κατηγορίας 3 και παρ. 5 του άρθρου 100) προκειμένου να υπολογιστεί το ενιαίο ειδικό πρόστιμο.
    1 point
  16. αν ο ενοικιαστης δεν θελει να κανει αλλαγή ονοματος τοτε τον απειλεις οτι θα διακοψεις τη συνδεση. Ομως αυτο νομιζω το κανει μονο ο επικαρπωτης. Και επειδη εσυ δεν μπορεις να κανεις και πολλα πραγματα, την ευθυνη λογικα τη εχει ο επικαρπωτης.
    1 point
  17. @Pavlos33 αν το αντιλαμβάνομαι σωστά, επομένως με βάση την εγκύκλιο αυτή συμπεραίνουμε ότι σε κατά κανόνα άρτιο και οικοδομήσιμο γήπεδο σε εκτός σχεδίου περιοχή μπορούμε να έχουμε εξώστες εντός της υποχρεωτικής απόστασης 15 μ. αλλά όχι εντός της Δ = 3,00 + 0,10 Η;
    1 point
  18. Η άποψη μου είναι οτι η Β2 μπορεί να είναι χαμηλότερη της Γ1 (δες q* στον πινακα) σε κάποιες μεθόδους. Το χω κάνει ερώτημα στον ΟΑΣΠ, και η απάντηση ήταν, μπορείς να θέσεις όποια στάθμη θες, αλλά θα καλύπτεις σίγουρα τη Γ1. Δηλαδή δεν ισχύει άνευ υπολογισμών ότι Β2>Γ1. Έχει ξανασυζητηθεί εδώ κ σε κάποιο άλλο σημείο
    1 point
  19. υπάρχουν και άλλα, ο μηχανικός ήταν ο Δημήτριος Καλλίας και αυτό είναι το τυπικό τετρατάξιο. Υπάρχουν και άλλοι τύποι.
    1 point
  20. [για να κλεισουμε το θεμα...και να μην δημιουργουνται εσφαλμενες εντυπώσεις] mponikos α] "Υπόψη ότι όταν έγινε η μεταβίβαση, πληρώθηκε στην εφορία, τσουχτερό ποσό, για τον αέρα αυτό. Κι ας έλεγε το συμβόλαιο: "Προσδοκώμενο αλλά αβέβαιο" Διαφωνω με το παραπανω. Η αξια του "αερα" μιας οικοδομης της οποιας εχει εξαντληθει ο σδ ειναι ελαχιστη. Για να πληρωσεις ενα "τσουχτερο" ποσό, θα πρεπει να εχεις υπολοιπα σδ...αρα να μην εχει εξαντληθει ο σδ. .....αλλά, εσυ εχεις πει οτι: Το δικαίωμα του υψούν είναι προσδοκώμενο αλλά αβέβαιο, κατά την γραφή του συμβολαίου (γονικής παροχής), διότι έχει εξαντληθεί ο δικαιούμενος οικοδομήσιμος χώρος. β] Η συμβολαιογράφος που συνέταξε όλα τα συμβόλαια κλπ χαρτιά του ακινήτου αυτού, στο ερώτημά μου: Ποια θα πρέπει να είναι η συμπεριφορά μου στους άλλους, σε σχέση με τη χρήση της ταράτσας... απάντησε ότι πρέπει να τους αφήνω να: α) στήσουν κεραία τηλεόρασης - β) να απλώσουν ρούχα - γ) να "παίρνουν τον αέρα τους"! Αυτο που είπε η συμβ/φος ειναι οτι, και εσυ και οι υπολοιποι εχετε δικαιωμα να απαγορευσετε σε οποιονδηποτε συγκυριο, την οποιαδηποτε κατασκευη στο δωμα και οτι το μονον δικαιωμα που εχουν - ΟΛΟΙ- ειναι α) στήσουν κεραία τηλεόρασης - β) να απλώσουν ρούχα - γ) να "παίρνουν τον αέρα τους"! γ] Τελος, Οσα ανεφεραν οι συναδελφοι ειναι απολυτως σωστα Τα κοινοκτητα ειναι και κοινοχρηστα και οριζονται απο τον ν 3741/29 και τον ΑΚ. Σε μερικα απο αυτα -οπως η χρηση του δωματος- μπορει να υπαρχει αποκλειστικη χρηση υπερ καποιου.. Εφόσον δεν εχει ορισθει αυτο με τον κανονισμο, δεν αλλαζει η κοινοχρησια της "ταρατσας..".
    1 point
  21. πολυ σωστα [+1] η λεξη - κλειδι ειναι "να προβλεπει ρητα".
    1 point
  22. Το δικαίωμα υψούν σημαίνει πως έχεις δικαίωμα, μελλοντικά, να οικοδομήσεις καθ'ύψος αλλά αν δεν αναφέρεται ρητά πως έχεις και σήμερα την αποκλειστική χρήση της ταράτσας, τότε δεν την έχεις και μπορούν όλοι οι συγκύριοι να την χρησιμοποιούν. Τόσο απλά είναι τα πράγματα....
    1 point
  23. εχουμε κατοικια 110 τμ. - αν ολα ειναι αυθαιρετα δικαιουται μειωτικο για τα 70 - αν τα νομιμα ειναι 60 δικαιουσαι για 10 τμ με μειωτικο=70 τα υπολοιπα χωρις. - αν εχεις 80 τμ νομιμα δεν δικαιουσαι για τα υπολοιπα 30
    1 point
  24. APSP επειδή λείπουν κάποια δεδομένα από το θέμα σου, δες τι ισχύει. α) Το "κύρια" το ελέγχουμε από το Ε1 πίν.5.1. β) Για το "μοναδική": Ελέγχουμε αν έχει άλλα ακίνητα η οικογένεια. -- Αν ΟΧΙ (δηλ. δεν έχει άλλα ακίνητα η οικογένεια) λαμβάνεται υπόψη ο μειωτικός συντελεστής για τα 70μ2. Τα υπερβάλοντα (των 70μ2) πάνε σε άλλο Φ.Κ. χωρίς την χρήση του συντελεστή. -- Αν ΝΑΙ (δηλ. έχει και άλλα ακίνητα η οικογένεια) υπολογίζουμε τις [Στεγαστικές ανάγκες] και τις συγκρίνουμε με τα [Συνολικά ακίνητα της οικογένειας]. [Στεγαστικές ανάγκες]=[70+n1*30+n2*20] όπου n1=0 αν δεν υπάρχουν τέκνα, n1=1 αν υπάρχουν τέκνα, n2=0 για κάτω από 3 τέκνα, n2=1 για 3 τέκνα και άνω. [Συνολικά ακίνητα της οικογένειας]=[Ακίνητα ιδιοκτήτη] + [Ακίνητα συζύγου] + [Ακίνητα τέκνων] + [Δικαιώματα των παραπάνω πλήρους κυριότητας σε κατοικία ή/και επικαρπίας σε κατοικία ή/και οίκησης σε κατοικία] + [Δικαιώματα των παραπάνω πλήρους κυριότητας σε οικοδομήσιμο οικόπεδο δηλ. τα συνολικά τ.μ που αναλογούν από μελλοντική οικοδόμηση στο οικόπεδο"][2] [2]Τα παραπάνω να βρίσκονται σε Δημοτική ή Τοπική Κοινότητα άνω των 3.000 κατοίκων. Τώρα αν: [Στεγαστικές ανάγκες] ≥ [Συνολικά ακίνητα της οικογένειας] ==> λαμβάνεται υπόψη ο μειωτικός συντελεστής για τα 70μ2. Τα υπερβάλλοντα (των 70μ2) πάνε σε άλλο Φ.Κ. χωρίς την χρήση του συντελεστή. [Στεγαστικές ανάγκες] < [Συνολικά ακίνητα της οικογένειας] ==> δεν λαμβάνεται υπόψη ο μειωτικός συντελεστής.
    1 point
  25. Σε ευχαριστώ πολύ για την άμεση Κυριακοπρωινιατικη απάντηση!
    1 point
  26. σωστα... δικαιουνται 100 τμ. για τις στεγαστικες τους αναγκες, εχουν νομιμα 135 τμ, αρα για τα 65 τμ. δεν παιρνουν μειωτικο. [αρθρο 100 παρ. 12]
    1 point
  27. Με όλον τον σεβασμό προς τους συναδέλφους που αγωνίζονται για να φτιάξουν λογισμικά και να κατακτήσουν μερίδιο της νέας αγοράς, η αποτίμηση - ενίσχυση υφισταμένων δεν είναι βίντεο γκέιμ... Φυσικά δεν φταίνε οι ίδιοι, αλλά η παντελής έλλειψη ελέγχου και η λυσσαλέα έφοδος στην πιάτσα διαφόρων μεγαλοσχήμων (δόκτορες, προφέσορες και τα τοιαύτα). Γιατί, όπως πάει το πράγμα, σε λίγο θα μιλάμε για το "πάρτυ των ενισχύσεων" και θα εννοούμε κάτι όχι και τόσο συμβατό με την επιστήμη και την δεοντολογία...
    1 point
This leaderboard is set to Athens/GMT+02:00
  • Επιλεγμένα Άρθρα

    • Εγκρίθηκε τo αναθεωρημένο Εθνικό Σχέδιο Διαχείρισης Επικίνδυνων Αποβλήτων (ΕΣΔΕΑ)
      Εγκρίθηκε τo αναθεωρημένο Εθνικό Σχέδιο Διαχείρισης Επικίνδυνων Αποβλήτων (ΕΣΔΕΑ) με την δημοσίευση στο ΦΕΚ 6412/Β'/22.11.2024 της υπ' αριθμ. ΥΠΕΝ/ΔΔΑ/124219/1717 ΚΥΑ με θέμα: Έγκριση αναθεωρημένου Εθνικού Σχεδίου Διαχείρισης Επικίνδυνων Αποβλήτων (ΕΣΔΕΑ).

      To αναθεωρημένο Εθνικό Σχέδιο Διαχείρισης Επικίνδυνων Αποβλήτων (ΕΣΔΕΑ) συνιστά ένα Ειδικό Σχέδιο Διαχείρισης για τα Επικίνδυνα Απόβλητα που παράγονται στη χώρα, το οποίο απαιτείται σύμφωνα με τα άρθρα 54 και 55 του ν. 4819/2021 (Α’ 129), δεδομένου ότι τα απόβλητα αυτά, λόγω της ποιοτικής και ποσοτικής σύστασής τους, καθώς και των εξειδικευμένων εγκαταστάσεων που απαιτούνται για τη διαχείρισή τους, χρήζουν ειδικότερης συνολικής αντιμετώπισης.

      Στόχος του σχεδιασμού είναι η μείωση τόσο της ποσότητας των παραγόμενων επικίνδυνων αποβλήτων όσο και της επικινδυνότητάς τους και η συνακόλουθη προστασία του περιβάλλοντος και της δημόσιας υγείας, σε συμμόρφωση με τους σχετικούς όρους και προϋποθέσεις της εθνικής και ενωσιακής νομοθεσίας και με εφαρμογή των βέλτιστων
      διαθέσιμων τεχνικών, οι οποίες θα πρέπει πλέον να ενσωματώνουν ευθέως τις πρακτικές της κυκλικής οικονομίας.

      Ο σχεδιασμός περιλαμβάνει όλες τις προβλέψεις του άρθρου 28 της Οδηγίας 2008/98/ΕΚ, καλύπτοντας ταυτόχρονα όλες τις νέες υποχρεώσεις και όλα τα νέα στοιχεία που εισήχθησαν στο άρθρο αυτό μέσω της Οδηγίας (ΕΕ) 2018/851 του Ευρωπαϊκού
      Κοινοβουλίου και του Συμβουλίου της 30ης Μαΐου 2018.

      Με τον παρόντα σχεδιασμό αναθεωρείται ο σχεδιασμός που είχε εγκριθεί με την Κοινή Υπουργική Απόφαση οικ.62952/5384/2016 (Β’ 4326) ο οποίος είχε χρονικό ορίζοντα το έτος 2020. 

      Εθνικό Σχέδιο Διαχείρισης Επικίνδυνων Αποβλήετων ΕΣΔΕΑ ΚΥΑ-ΥΠΕΝΔΔΑ1242191717-13.11.2024-ΦΕΚ-6412-22.11.2024-τεύχος-Β.pdf
      • 0 απαντήσεις
    • ΥΠΕΝ: Εγκύκλιος προς τις ΥΔΟΜ ώστε να ζητούν αποκλειστικά και περιοριστικά μόνο τα στοιχεία που προβλέπονται από το ισχύον θεσμικό πλαίσιο
      Εγκύκλιο απέστειλε το Υπουργείο Περιβάλλοντος και Ενέργειας προς τις ΥΔΟΜ με θέμα: Σχετικά με την εφαρμογή της εγκυκλίου ΥΠΕΝ/ΓΔΠΟΛ/15047/84/14-3-2018.

      Η εγκύκλιος αναφέρει ότι: με αφορμή την (α) σχετική επιστολή του ΣΑΔΑΣ-ΠΕΑ με την οποία διαπιστώνεται η μη τήρηση της (β) σχετικής εγκυκλίου στην οποία και σας παραπέμπουμε, επισημαίνουμε εκ νέου στο πλαίσιο της χρηστής διοίκησης και προκειμένου να αποφεύγεται ταλαιπωρία μηχανικών και πολιτών ότι, η προαναφερόμενη εγκύκλιος οδηγία Γενικού Διευθυντή Πολεοδομίας του ΥΠΕΝ εξακολουθεί να ισχύει.

      Ειδικότερα, κατά τον έλεγχο της πληρότητας αιτημάτων έκδοσης οικοδομικών αδειών, οι ΥΔΟΜ οφείλουν να ζητούν αποκλειστικά και περιοριστικά, μόνον τα στοιχεία εκείνα (δικαιολογητικά, σχέδια και εγκρίσεις υπηρεσιών, συλλογικών οργάνων ή φορέων) που προβλέπονται από το ισχύον θεσμικό πλαίσιο (νόμοι, π. δ/γματα, Υπουργικές Αποφάσεις) για την κατά περίπτωση περιοχή, ή την εκάστοτε Αποκεντρωμένων Διοικήσεων της Επικράτειας (για την ενημέρωση των ΥΔΟΜ χωρικής τους αρμοδιότητας) χρήση ειδικού κτιρίου. Κατά συνέπεια, για την έκδοση των οικοδομικών αδειών δεν ζητείται η προσκόμιση επιπρόσθετων στοιχείων (όπως αλληλογραφία, εγκρίσεις φορέων) και δεν λαμβάνονται υπόψη απόψεις ή εκτιμήσεις υπηρεσιών, οι οποίες αποκλίνουν του ισχύοντος θεσμικού πλαισίου.
      • 0 απαντήσεις
    • Εγκρίθηκε μέσω WiFi4GR το δωρεάν WiFi σε έντεκα σταθμούς του ΜΕΤΡΟ
      Την έγκριση του Διοικητικού Συμβουλίου για την εγκατάσταση και λειτουργία εξοπλισμού ασύρματης πρόσβασης σε έντεκα σταθμούς του ΜΕΤΡΟ για τουλάχιστον πέντε χρόνια εξασφάλισε την περασμένη εβδομάδα η ΣΤΑΣΥ.

      Το κόστος για την παροχή ηλεκτρικού ρεύματος και παροχής σύνδεσης στο διαδίκτυο, θα βαρύνει την εταιρία και από το ύψος του και τη δυνατότητα κάλυψής του από τη ΣΤΑΣΥ θα εξαρτηθεί και η επέκταση του ασύρματου Ιντερνετ και σε άλλους σταθμούς.

      Οι πρώτοι έντεκα σταθμοί στους οποίους θα λειτουργήσει WiFi έως το τέλος της χρονιάς είναι εκτός από την Ακρόπολη και το Σύνταγμα, οι σταθμοί Μοναστηράκι, Ομόνοια, Πανεπιστήμιο, Πειραιάς, Κορυδαλλός, Χαλάνδρι, Αγιος Δημήτριος, Φιξ και Αγία Μαρίνα. 

      Οι επιβάτες θα μπορούν να συνδέονται άμεσα χωρίς να χρειάζεται κάποια διαδικασία εγγραφής. Στη συνέχεια η διοίκηση της ΣΤΑΣΥ θα μετρήσει το μηνιαίο κόστος λειτουργίας και συντήρησης ώστε να αποφασιστεί η επέκταση του δικτύου και το χρονοδιάγραμμά της.

      Υπενθυμίζεται ότι το έργο έχει ενταχθεί από το υπουργείο Ψηφιακής Διακυβέρνησης στις περιοχές που θα εγκατασταθούν σημεία πρόσβασης στο πλαίσιο του έργου WiFi4GR.

      Το WiFi4GR «Ανάπτυξη Δημόσιων Σημείων Ασύρματης Ευρυζωνικής Πρόσβασης στο Διαδίκτυο» αφορά στην προμήθεια, εγκατάσταση, παραμετροποίηση, σύνδεση και θέση σε λειτουργία σημείων ασύρματης πρόσβασης WiFi (Hotspots) στο Διαδίκτυο σε διάφορες περιοχές πολιτιστικού και τουριστικού ενδιαφέροντος της χώρας, για την κάλυψη, 2.500 περίπου περιοχών ασύρματης – WiFi πρόσβασης σε όλη την επικράτεια. Το σύστημα, το οποίο θα αναπτυχθεί, θα διαθέτει κεντρικό σύστημα παρακολούθησης και διαχείρισης, το οποίο καθιστά δυνατή την παρακολούθηση σε πραγματικό χρόνο όλων των δομικών στοιχείων του δικτύου.
      • 0 απαντήσεις
    • Η σύνδεση του νυχτερινού φωτισμού με το «Τοπικό Εγχώριο Προϊόν» στην Ελλάδα
      Όσοι έχουμε βρεθεί σε νυχτερινή πτήση έχουμε απολαύσει το θέαμα που προσφέρει η επιφάνεια της Γης, όταν τα νυχτερινά φώτα αναδεικνύουν μοτίβα που παραπέμπουν σε έργα τέχνης. Εκτός όμως από το εντυπωσιακό θέαμα, τα νυχτερινά φώτα αποτελούν μια πολύτιμη πηγή πληροφορίας για τις δραστηριότητες του ανθρώπου και την αλληλεπίδρασή του με το περιβάλλον.

      Στο πλαίσιο της εξερεύνησης αυτού του πεδίου, η NASA καταγράφει συστηματικά τον νυχτερινό φωτισμό του πλανήτη μας. Τα τελευταία 10 χρόνια πολύ βελτιωμένες καταγραφές παρέχονται από τον αισθητήρα VIIRS της αποστολής SUOMI.

      «Στο Δημοκρίτειο Πανεπιστήμιο σκεφτήκαμε να ερευνήσουμε τι έχουν να μας πουν τα νυχτερινά φώτα για την πατρίδα μας» λέει στην «Κ» η Αλεξάνδρα Γκεμιτζή, καθηγήτρια στο Τμήμα Μηχανικών Περιβάλλοντος του Δημοκρίτειου Πανεπιστήμιου Θράκης, η οποία ηγήθηκε μιας ενδιαφέρουσας έρευνας στο πλαίσιο των δραστηριοτήτων του Εργαστηρίου Ατμοσφαιρικής Ρύπανσης και Αντιρρυπαντικής Τεχνολογίας Ατμοσφαιρικών Ρύπων.
      • 0 απαντήσεις
    • «Εξοικονομώ 2023»: Ο νέος οδηγός του προγράμματος μετά την 3η τροποποίηση
      Εκδόθηκε σε ΦΕΚ η υπ' αριθμ. ΥΠΕΝ/ΥΔΕΝ/97165/610 ΚΥΑ (ΦΕΚ 5174/Β΄/13.09.2024) που αφορά την 3η τροποποίηση της υπό στοιχεία ΥΠΕΝ/ΥΔΕΝ/55246/807/18.05.2023 κοινής απόφασης των Υπουργών Οικονομικών, Ανάπτυξης και Επενδύσεων και Περιβάλλοντος και Ενέργειας «Προκήρυξη του προγράμματος “Εξοικονομώ 2023”», ως εξής:

      Α. Ο Οδηγός Εφαρμογής Προγράμματος «Εξοικονομώ 2023» και η 1η Τροποποίηση του Παραρτήματος VI που αφορά την Υπεύθυνη Δήλωση σχετικά με τη σώρευση των ενισχύσεων ήσσονος σημασίας (de minimis) βάσει του Κανονισμού (ΕΕ) 2023/2831, ως ακολούθως:

      Τροποποίηση (3η) της υπό στοιχεία ΥΠΕΝ 55246-807 18.05.2023 ΚΥΑ Εξοικονομώ 2023 (ΦΕΚ 5174-Β-13.09.2024).pdf
      • 3 απαντήσεις
×
×
  • Create New...

Σημαντικό

Χρησιμοποιούμε cookies για να βελτιώνουμε το περιεχόμενο του website μας. Μπορείτε να τροποποιήσετε τις ρυθμίσεις των cookie, ή να δώσετε τη συγκατάθεσή σας για την χρήση τους.