Μετάβαση στο περιεχόμενο

Πίνακας Κορυφαίων

  1. ΚΑΝΑ

    ΚΑΝΑ

    Core Members


    • Πόντοι

      3

    • Περιεχόμενα

      11.775


  2. Largy

    Largy

    Core Members


    • Πόντοι

      3

    • Περιεχόμενα

      2.472


  3. kan62

    kan62

    Core Members


    • Πόντοι

      3

    • Περιεχόμενα

      4.566


  4. dimitris GM

    dimitris GM

    Συντονιστής


    • Πόντοι

      3

    • Περιεχόμενα

      26.116


Δημοφιλές Περιεχόμενο

Προβολή περιεχομένου με την υψηλότερη φήμη στις 23/01/2020 σε όλες τις περιοχές

  1. Ανοίγω το θέμα για να συζητηθεί αυτό : Άποψή μου είναι ότι το έγγραφο είναι στην εντελώς λάθος πλευρά και θα προσπαθήσω να το τεκμηριώσω. Αρχίζω λοιπόν με το επίμαχο σημείο : 7. Επί των ακάλυπτων χώρων του οικοπέδου και εφόσον καλύπτεται η υποχρέωση για φύτευση, σύμφωνα με την παράγραφο 2, επιτρέπονται οι παρακάτω κατασκευές : α) Πέργκολες με προσωρινά σκίαστρα ... ια) Στέγαστρα σε οποιαδήποτε θέση και ... ιβ) Οι εγκαταστάσεις των πρατηρίων, οι δεξαμενές, οι αντλίες διάθεσης υγρών και αερίων καυσίμων και τα στέγαστρά τους, στις θέσεις που εγκρίνονται από την αρμόδια υπηρεσία, σύμφωνα με τις ισχύουσες διατάξεις. Το σύνολο των κατασκευών των περιπτώσεων α΄ και ια΄ δεν μπορεί να υπερβαίνει το εμβαδόν της επιτρεπόμενης κάλυψης. Δηλαδή σύμφωνα με τη δημιουργική λογική του εγγράφου το υπογραμμισμένο εδάφιο μπήκε από τον νομοθέτη για να ελέγξει (περιορίσει) την επιφάνεια ΣΕ(α+ια) σε κάθε χρήση εκτός σχεδίου. Όμως η παράγραφος αυτή αφορά και τα εντός σχεδίου (θεωρώ το "οικοπέδου" ως ατυχή έκφραση και δεν λέω μόνο τα εντός σχεδίου), οπότε και εκεί θα έχουμε ΣΕ(ι+ια) ≤ Κ. Και επειδή βέβαια δεν μπορεί να έχουμε οικόπεδο με μέγιστη κάλυψη 2Κ δηλ. 120%, μήπως θα αρκούσε στο νομοθέτη να πει απλά ότι τα ι και ια μετράνε στη δόμηση για να πετύχει τον ίδιο περιορισμό ; Αν πάλι αφορούσε τα εκτός σχεδίου, τότε τι είδους περιορισμός θα ήταν το ΣΕ(ι+ια) ≤ 10% του οικοπέδου για ένα γήπεδο άρτιο στον κανόνα ; Δεν είναι πολλά 400 τμ για πέργκολες και στέγαστρα σε γήπεδο κατοικίας (γιατί θα πάμε με το γενικό άρθρο που ορίζεται η επιτρεπόμενη κάλυψη και όχι με το άρθρο της κατοικίας όπου ορίζεται μόνο η μέγιστη επιφάνεια κτηρίου) ; Δεν μένει λοιπόν άλλη λογική εξήγηση για το τι είχε υπόψη του ο νομοθέτης : Το υπογραμμισμένο εδάφιο αφορά μόνο στα βενζινάδικα (όπως ορθά διευκρίνιζαν οι Τεχνικές Οδηγίες) γιατί εκεί ο νομοθέτης δεν είχε τρόπο περιορισμού τους μέσω της φύτευσης για τα εντός σχεδίου/οικισμού. Βλέπεις η απαιτούμενη φύτευση στα βενζινάδικα είναι λόγω παρέκκλισης στο 1/4*(2/3)=1/6 του ακάλυπτου, οπότε τα 5/6 του απομένοντος ακάλυπτου για πέργκολες και στέγαστρα θα ήταν κάπως μεγάλη επιφάνεια. Για τα εκτός σχεδίου βενζινάδικα ο περιορισμός ΣΕ(ι+ια) ≤ Κ επίσης έχει κάποιο νόημα ... Συμπερασματικά, η ΔΑΟΚΑ τελευταία (υπάρχει και το άλλο έγγραφο με το ύψος που τάχα "παράγει" το άρθρο 10) "παράγει" πολλή σαβούρα. Μάλλον η συνταξιοδότηση του Γκανασούλη έχει συνέπειες ...
    2 points
  2. Version 1.0.0

    479 downloads

    Το αρχείο αυτό περιέχει αρκετές πινακίδες σημάνσεων με βάση την αρίθμηση του ΚΟΚ (ΦΕΚ 57Α/1999) και τροποποιήσεις του. Δεν τις περιέχει όλες (πχ Αυτοκινητοδρόμους). Πηγές: dwg models (από το οποίο παρέχονται δωρεάν 2 dwg με block πινακίδων χωρίς όμως αρίθμηση) Προηγούμενες εκδόσεις στο Michanikos.gr (υπόμνημα κυκλοφοριακών) Ιδία επεξεργασία (αρίθμηση με βάση ΚΟΚ, δημιουργία block στο nanocad)
    1 point
  3. Version 02

    16.344 downloads

    Περιλαμβάνεται το ΔΕ.ΔΟ.Τ.Α. του ν.4178/13 σύμφωνα με το ΦΕΚ 405Β της 20.02.2014 ... Προσοχή στη διόρθωση του στοιχείου 30 ... Το αρχείο δεν είναι κλειδωμένο ... αρκεί η κατάργηση προστασίας ...
    1 point
  4. Ενας και πλεον μηνας περασε απο τις 16/12, που με βαση τον νομο επρεπε μεχρι 30-3-20 να εχουν τακτοποιησει οι πολιτες τις εκκρεμοτητες τους με τους Δημους ως προς τα "ελλείποντα" τμ. Φυσικα οι Δήμοι δεν ηταν ετοιμοι, ούτε εγκυκλιοι εκδοθηκαν ούτε οι πολιτες ενημερωθηκαν. Φυσικα η ημερομηνια 30-3-20 ηταν εξ αρχης λαθος, αφου η προθεσμια τακτοποιησης αυθαιρετων - αρα και δηλωσης επί πλέον τμ- ληγει στις 30-6-20, δλδ μετα την παροδο της προθεσμιας προς τους δημους Φυσικα δεν εκδοθηκε καμμια εγκυκλιος που να οριζει μια αποκλιση, παρομοια με την νομοθετημενη αποκλιση στον ΕΝΦΙΑ, οπότε οι Δημοι θα αρνουνται να δινουν πιστοποητικα για διαφορές εστω και μερικων τετραγωνικων εκατοστων. Τωρα, μετα μηνα και πλέον, το "σκεφτονται" να δοσουν παραταση, να συνδεθουν μεσω ξερωγωτι...με ολα αυτα τα περιεργα ηλεκτρονικα...στα οποια οι διαφοροι παππούδες εχουν τεραστια ευχερεια χρησης τους.... Στο μεταξυ, ο ισχυον Νομος προβλεπει αναδρομικα απο 1-1-2020, οπερ σημαινει οτι, οι Δήμοι δεν καιγονται ιδιαιτερα να λυθουν τα όποια προβληματα υπαρχουν, αφου αυτοι εξασφαλισαν την αναδρομικη εισπραξη μετα προστιμων ...με το αρθρο 51 του ν. 4647/19, που οριζει οτι: "2. Οι υπόχρεοι σε υποβολή δήλωσης για τον καθορισμό της επιφάνειας ή και της χρήσης ακινήτου περί του υπολογισμού φόρων, τελών και εισφορών προς τους Ο.Τ.Α. Α` βαθμού, μπορούν να υποβάλουν δήλωση με τα ορθά στοιχεία μέχρι 31.3.2020, χωρίς την επιβολή προστίμων για τη μη υποβολή ή την υποβολή ανακριβούς δήλωσης. Διαφορές στους αναλογούντες φόρους, τέλη και εισφορές εκ των δηλώσεων του προηγούμενου εδαφίου υπολογίζονται και οφείλονται μόνο από την 1η.1.2020." https://www.b2green.gr/el/post/76867/erchontai-allages-sti-rythmisi-gia-ta-xechasmena-tetragonika υγ Πόσο σοβαρα μπορει να ληφθει υποψη απο τους τους πολιτες μια ρυθμιση που αφορα σε χιλιαδες περιπτωσεις και εχει χρονικο όριο "3" μηνες....???
    1 point
  5. Δυο, ειχαν ενα γηπεδο 1 στρ. κατα 50% εξ αδιαιρετου εκαστος. [προφανως ηταν αυτοτελες και οχι με αλλους εξ αδιαιρέτου σε ενα μεγαλυτερο...οκ?] Με ποιες διαταξεις του 4178 τακτοποιησες τότε? Η τακτοποιηση- διατηρω αμφιβολιες εάν ειναι σωστη - αφορα ολο το γηπεδο. Αυτο εδειξες στην τακτοποίηση. Αν κοψεις ενα τμημα, τοτε ακυρωνεται ολη η υπαγωγη... Βεβαιωση δεν δινεις, ουτε συσταση μπορεις να κανεις με τον 4495 [αρθρο 98] μια και υπαρχει και αλλος εξ αδιαιρετου που δεν εχει χτισει. Τωρα, τι θα κανει ο "αχτιστος"???? "Ξερει" αυτος.
    1 point
  6. Ας μη είμαστε σίγουροι για ζητήματα που δεν έχουμε την πλήρη εικόνα. Άλλο οι κοινόχρηστοι διάδρομοι και κλιμακοστάσια που είναι εκ της κατασκευής και φύσης τους προσβάσιμα απ’ όλους κι άλλο αίθρια μεγάλοι φωταγωγοί που για τους άνω ορόφους είναι κενό πέρασμα (ηλιασμού ή αερισμού) και στην αρχική στάθμη όμως που ξεκινούν και υπάρχει δυνατότητα πρόσβασης μόνο από μία συνιδιοκτησία εκεί και μη προσβάσιμο από τρίτους σε καθημερινή βάση, εκεί είναι διαφορετικά τα ζητήματα…. Ούτε μπορεί να περιμένει όταν σε νεροποντή εκεί κάτω γίνει λιμνούλα μέχρι να γίνει γενική συνέλευση τι να κάνουν να κάνει καλοκαιρινό κάποιος το σπίτι του. Τέσπα είναι άλλου πάτερ ζήτημα και τα τι και τα πως έχουν άλλο ορίζοντα και καμία βεβαιότητα από μακριά και χωρίς να γνωρίζουμε όλα τα δεδομένα να έχουμε άποψη σιγουριάς τι πρέπει κάποιος να κάνει
    1 point
  7. 'Ετσι όπως το περιγράφετε είναι εξαιρετικά πιθανό η μετατροπή του ισογείου σε χώρο στάθμευσης να έγινε ακριβώς για να χρησιμοποιηθούν τα τετραγωνικά για την προσθήκη του ορόφου οπότε υπάρχει υπέρβαση δόμησης λόγω της διατήρησης της κατοικίας στο ισόγειο. Θα πρέπει κάποιος μηχανικός να εξετάσει όλα τα στοιχεία για να σας δώσει έγκυρη απάντηση.
    1 point
  8. Δημήτρη μου Α. Δεν μπορεί να συνεχίσει εργασίες και να τελειώσει. Γιατί! Γιατί όπως ξέρεις μετά την Έκθεση αυτοψίας πας και Εισαγγελέα. Και ο Εισαγγελέας μετά από 2 χρόνια που έγινε η δίκη για αυθαιρεσίες την καταδίκασε με 1μήνα με 3/ετή αναστολή Γιατί 1. η χήρα - δεν είχε χρήματα - δεν είχε δικηγόρο- δεν είχε μάρτυρα και με κατεστραμμένο σπίτι προφανώς και δεν φαντάστηκε ότι θα καταδικάζονταν και από πάνω!) 2. η Πρ/νη - που έμαθε ότι όλη η οικία καταστράφηκε -προφανώς χεσμένη ψευδορκίστηκε ότι "έκανε νέα στέγη"-απέκρυψε την υποβληθείσα 48/ωρη- απέκρυψε την υποβολή ένστασης και την μη αποστολή της στο ΣΥΠΟΘΑ -άλλως θα εκκρεμούσε ένσταση και η δίκη πιθανώς να αναβάλλονταν και 3. ο Εισαγγελέας δεν πρόσεξε την επιφύλαξη της έκθεσης αυτοψίας του 2ου υπαλλήλου (που και να την πρόσεχε μάλλον την Πρ/νη πάλι θα πίστευε!) Β. Ο Δήμος προσέφυγε στο Διοικ Εφετείο (με εισήγηση της ΥΔΟΜ και 2 αποφάσεις Οικ Επιτροπής) Και προφανώς προσέφυγε για να μην μπορεί η χήρα να προσφύγει (με μια απλή αίτηση) στο Συνήγορο του Πολίτη ή στο Σώμα .Ελεγκτών.Δ.Δ γιατί όπως ξέρεις αυτά τα σώματα δεν ασχολούνται αν εκκρεμεί δίκη Γ. προφανώς και φοβούνται την μήνυση της χήρας Έτσι με αυτά και αυτά αυτή η γυναικούλα και το παιδάκι της μπορεί να προσφύγει μόνο με μήνυση και αγωγή κατά του Δήμου και των υπαλλήλων του (αλλά που να βρει χρήματα η χήρα για μηνύσεις και αγωγές!) Μόλις που καταφέρνει να ζει σε μια προσθήκη 3.8Χ4.7 που τη χρησιμοποιεί για Wc-λουτρό-παιδικό-κουζίνα -κρεβ/ρα-καθιστικό κλπ αυτό και ΟΛΟΙ (Δήμος-ΥΔΟΜ-Οικονομική Επιτροπή- 2 Νομικοί -Εισαγγελείς-Σώματα Ελέγχων Δημ Διοίκησης) κοιμούνται ήσυχα καθώς όλοι έκαναν τον καθήκον τους! υ.γ Ο Δήμος άλλους δεινοπαθούντες συμπολίτες μας τους επιχορηγεί με 600-800-1200€ αλλά εδώ τη Χήρα πως να την επιχορηγήσει όταν ο ίδιος προσφεύγει γιατί λιγουρεύεται λέι το 25% των 1979€ (που είναι το πρόστιμο αυθαιρέτου)!
    1 point
  9. 1) Ναι είναι από τον Πίνακα 2.5 της ΤΟΤΕΕ . Στη μια στήλη σου δίνει τιμή lt/ατομο/ημέρα και στην άλλη m3/υπνοδωμάτιο/έτος. Εσύ ανάλογα με τη χρήση και τα άτομα ή τα υπνοδωμάτια που έχει το εξεταζόμενο κτίριο πρέπει να κάνεις αναγωγή σε m3/έτος. Αν έχεις δηλαδή 2 άτομα είναι (2x50x365)/100=36,50 m3/έτος ή γενικά να ξέρεις ότι 1 υπνοδωμάτιο αντιστοιχεί σε 1,5 άτομα. 2)Αν θες να αποφύγεις να βάλεις 500 τοίχους εγώ θα σου έλεγα να υπολογίζεις τι εμβαδόν της όψης καταλαμβάνει το Ο/Σ τι εμβαδόν καταλαμβάνει η πλινθοδομή και να κάνεις σταθμισμένο μέσο όρο. Uτελ = (UΟ/Σ x EΟ/Σ + Uπλινθ x Eπλινθ)/ Εόψης .Εμβαδόν συνολικό εννοώ το καθαρό αφού έχεις αφαιρέσει τα ανοίγματα. 3) Τις διαστάσεις του κελύφους τις μετράμε εξωτερικά.
    1 point
  10. Η οικηση ειναι οιονεί επικαρπία. Αν εχει οικηση θα ελεγχθει με την παρ. 12 του αρθρου 100, όπως και αν εχει καποια απο υπολοπα που οριζει ρητα η παρ. 12. Αυτο που νοικιαζει απο τριτον...ανηκει στον τριτο. Δεν σου ζηταει ο νομος βεβαωση οτι δεν ενοικαζει..... καπου..... κατι...από καποιον ιδικτητη... Αρα, σωστα λες οτι, στο Ε9 προφανως δεν μπορει να δειχνει σαν δευτερευουσα την ενοικιαζομενη κατοικια. τπτ δεν δειχνει.
    1 point
  11. κατά κανόνα οι νόμοι περιγράφουν τι είναι παράνομο.... όχι τι δεν είναι παράνομο. Αυτός που θέλει να επικαλεστεί παρανομία οφείλει να παρουσιάσει το νόμο που το αναφέρει. Στο δια ταύτα... και με τα λίγα που κατάλαβα, μη ασχοληθείς άλλο μαζί της αυτά που περιγράφεις (και με κάθε επιφύλαξη φυσικά τι άλλο ενδεχόμενα μπορεί να υπάρχει) δεν βλέπω πολεοδομική παράβαση..... οπότε ας βράσει στο ζουμί της.....
    1 point
  12. Να μην κάνετε απολύτως τίποτα και ν' αφήσετε την "αγαπητή" σας γειτόνισσα να "....βράζει στο ζουμί της"!!!
    1 point
  13. Κυριε Παυλο ακριβώς ετσι ειναι όπως το παρουσιάζετε . Η συγκεκριμένη Κυρια με εχει κατηγορήσει οτι απο τότε που αρχισα την ανακαίνιση εχω δημιουργήσει προβλημα στο σπιτι της δεδομενου οτι πλημμύρισε το μπανιο της απο τους κραδασμους του ηλεκτρολογου που περνούσε καινουργιες σωληνώσεις ή οτι δεν κλείνει η συρωμενη πορτα στο σαλονι της !!!! Γενικα οτι ζημιές εχει το διαμέρισμα της τα χρεωνομαι εγω Θα ηταν παρατολμο να μιλήσω με την πολεοδομία δείχνοντας φωτογραφίες του φωταγωγου και να έπαιρνα καποιο χαρτι οτι δεν εχω κανει αυθαιρεσίες και απλα εφτιαξα την αισθητικη κατα καποιο τροπο του φωταγωγου? Θα ηθελα να της το έτριβα στην μουρη
    1 point
  14. Πατησε κέλυφος ή ζώνη, και μετά ξαναπήγαινε στα συστήματα
    1 point
  15. Μήπως κάτι δεν έχεις ορίσει στην αρχική καρτέλα? πχ Ζώνη?
    1 point
  16. Δεν μου έχει τύχει αλλά γενικά τρώει αρκετά κολλήματα το πρόγραμμα..ίσως πρέπει να το εγκαταστήσεις ξανά αν δεν λυθεί. Απλά με το νέο ΚΕΝΑΚ το θεωρητικό σύστημα θέρμανσης που βλέπω ότι έχεις βάλει έχει αλλάξει..τσέκαρε το
    1 point
  17. @ΚΑΝΑ Βασίλη συμφωνώ ότι η περίπτωσή της έχει ελάχιστες έως καθόλου πιθανότητες να εγκριθεί γιατί οπτικά φαίνεται ότι υπάρχει οικοδομήσιμο τμήμα. Επιπλέον, αν σε αυτό το οικοδομήσιμο τμήμα που προκύπτει, τηρουμένων των αποστάσεων 15 μ από τα όρια, η κάλυψη μπορεί να εξαντληθεί τότε μάλλον μιλάμε για μηδενικές πιθανότητες να εγκρίνει η ΥΔΟΜ παρέκκλιση στα 7,50 μ. Μια και αναφέρεις τριγωνικό γήπεδο παραθέτω δυο εγκυκλίους, την 35/88 και την 9/93. Η 9/93 αφορά την αποδοχή των πλάγιων αποστάσεων που ορίζονται σε ένα γήπεδο άρτιο κατά παρέκκλιση (προ 1962) όταν όμως το πρόσωπό του επί κοινοτικού, επαρχιακού δρόμου είναι μεγαλύτερο των 20 μ και βάσει της νομοθεσίας θα έπρεπε οι ελάχιστες πλάγιες αποστάσεις να γίνουν 5 μ. Όμως λόγω τριγωνικού σχήματος, η εγκύκλιος 9/93 αναφέρει ότι δίνεται η δυνατότητα να παραμείνουν οι αποστάσεις στα 2,50 μ, ενώ και η εγκ. 35/88 έχει παρεμφερές περιεχόμενο. Κοινό και των δυο εγκυκλίων είναι η αναφορά σε μη εξάντληση της κάλυψης και η παντελής έλλειψη οικοδομησιμότητας λόγω αποστάσεων. Τα αναρτώ μήπως φανούν χρήσιμα και σε άλλο συνάδελφο. ΤΡΙΓΩΝΙΚΟ ΓΗΠΕΔΟ ΕΓΚ. 9. 93.pdf ΤΡΙΓΩΝΙΚΟ ΓΗΠΕΔΟ ΕΓΚ. 35.88.pdf
    1 point
  18. Τόλμα εσύ σαν ΑΤΜ να κάνεις ένα ερώτημα που άπτεται της "αποκλειστικότητας" των ΠΜ και θα δεις Bullying. Εγώ σαν Μεταλλειόλογος, έκανα τοπογραφικά τα οποία τα υπέγραφε πάντα τοπογράφος και φυσικά διάβασα τόσο πολύ γεωδαισία και συνορθώσεις κι ακόμη έχω απορίες. Και τέλος πάντως, δικό σας είναι το αντικείμενο των τοπογραφικών -ήταν τουλάχιστον-. Αν κρίνεις ότι οι ερωτήσεις δεν έχουν να κάνουν με υπεραπλούστευση των διαδικασιών ώστε να παρακαμφθούν οι μετρήσεις, δικαίωμα σου.
    1 point
  19. Didonis o 4030/11 δεν ισχύει πλέον στα θέματα έκδοσης και ελέγχου εργασιών-καταργήθηκε με τον 4495/17-Πλέον έχουμε τον ΝΟΚ (με ότι απόμεινε και σ΄αυτόν) -τον 4495/17 (μέχρι στιγμής -σε λίγο θα ξαναλλάξει-θα γίνει Μητσοτακικός!) και μερικές εγκυκλίους (για το καρφί! του Δημήτρη το τελευταίο)
    1 point
  20. 1) Είναι παράθυρο, ξεκάθαρα. Το ότι κατά το άνοιγμά του εξέχει του επιπέδου της στέγης δεν ενοχλεί, όπως και τα απλά παράθυρα οροφής, όταν ανοίγουν είναι εκτός επιπέδου. 2) Και οι 3 περιπτώσεις αφορούν κατασκευές εκτός της στερεομετρίας της στέγης, οπότε όχι, δεν επιτρέπονται.
    1 point
  21. Δηλαδή η κοινή φορολογική δήλωση σημαίνει αυτομάτως ότι ο ένας επιβαρύνει τον άλλο; Αυτό αναφέρεται σε κάποιο νόμο;
    1 point
  22. Καλημέρα σας. Ως γνωστόν οι σοφίτες έχουν μπει στη ζωή μας πλέον και αρκετά συχνά ζητούνται από τους ιδιοκτήτες, ως στοιχείο των κατοικιών, γιατί δεν προσμετρώνται στο Σ.Δ., αν φυσικά πληρεί τις προδιαγραφές που θέτει ο ΝΟΚ. Στο πολεοδομικό κομμάτι, έστω και με συννενόηση με τους ελεγκτές μηχανικούς των Υ.ΔΟΜ. βρίσκουμε άκρη, για το πως θα πρέπει να γίνει μορφολογικά η σοφίτα (ύψη, ανοίγματα, εξώστες στη σοφίτα κλπ). Φτάνοντας όμως στις αμοιβές μας, στα φορολογικά της άδειας, αλλά και μετέπειτα κατά τη χρήση της κατοικίας στη ΔΕΗ, στη φορολογία του ιδιοκτήτη κλπ συναντώ εντελώς διαφορετικές προσεγγίσεις ανάλογα με ποιόν μηχανικό συζητάω για το θέμα. Έχει κάποιος καταλήξει στο πως χειριζόμαστε τη σοφίτα για: α) τις αμοιβές μας - εισφορές ΤΣΜΕΔΕ? Την προσμετράμε ως κατοικία κανονικά, ως βοηθητικό χώρο ή καθόλου? (Έχω πάρει όλες τια απαντήσεις και έχω δει άδειες με 1-2 τρόπους υπολογισμού) β) τα φορολογικά της άδειας? (Επίσης 1-2 διαφορετικές προσεγγίσεις) γ) το ΕΚΚΟ? Πολυ σημαντικό θέμα μιας και προκύπτει μεγάλη διαφορά ανάλογα πως θα προσμετρήσουμε τη σοφίτα. (Θεωρώ πως δεν μπορεί να προσμετρηθεί στα τ.μ. υπολογισμού του ΕΚΚΟ η σοφίτα, μιας και είναι εκτός Σ.Δ.. Θα προσμετρηθεί ως βοηθητικός χωρος? Ούτε αυτό προκύπτει από πουθενά βέβαια... δ) η ΔΕΗ για τα τ.μ. της κατοικίας πως μετράει τη σοφίτα? Θεωρητικά αφού είναι στους χώρους εκτός Σ.Δ. και στο έντυπο της έγκρισης-άδειας φαίνεται ως τέτοιος χώρος, δε θα μετρήσει στα τ.μ. της ΔΕΗ. ε) Στο "χαράτσι" που περιλαμβάνεται στη ΔΕΗ (με όποια μορφή προκύψει αυτό)? στ) στη φορολογική δήλωση του ιδιοκτήτη? Πως θα φαίνεται η κατοικία? Καλό θα ήταν να υπάρξουν όποιες πληροφορίες μαζέμενες για να βρίσκουμε μια άκρη με το θέμα σοφίτα και φορολογικά.
    1 point
  23. Το παραπάνω είναι ελλειπές καθώς ο νόμος έχει και την προυπόθεση της παραγράφουυ 2: 2. Τα φυσικά πρόσωπα που αναφέρονται στις περιπτώσεις β' , δ' και ε' της παραγράφου 1 δεν θεωρούνται εξαρτώμενα μέλη, εάν το ετήσιο φορολογητέο εισόδημά τους υπερβαίνει το ποσό των τριών χιλιάδων (3.000) ευρώ και εφόσον συνοικούν με τον φορολογούμενο. Τα φυσικά πρόσωπα της περίπτωσης γ' της παραγράφου 1, δεν θεωρούνται εξαρτώμενα μέλη, εάν το ετήσιο εισόδημά τους υπερβαίνει το ποσό των έξι χιλιάδων (6.000) ευρώ. o 4495 απαιτεί την κατάθεση των δικαιολογητικών που αποδεικνύουν οτι τα πρόσωπα ΟΝΤΩΣ επιβαρύνονται φορολογικά με τα πρόσωπα ΑΜΕΑ. Ποια ειναι αυτή η απόδειξη? Το Ε1, το οποίο υπάγεται στη φορολογία εισοδήματος (4172/13) και όχι στον 4495. Εφόσον, το ΑΜΕΑ εχει εισόδημα πχ >6000 τότε ΔΕΝ θεωρείται εξαρτώμενο μέλος. Αν όμως τα ΑΜΕΑ πράγματι επιβαρυνουν φορολογικά κάποιον, τότε αυτός (πάμε στον 4495) πρέπει να έχει ατομικό εισόδημα πχ εως 18000 και οικογενειακό πχ εως 24000
    1 point
  24. Απο το ίδιο άρθρο : 3. Κατά την εφαρμογή της παραγράφου 2, δεν λαμβάνονται υπόψη οι παρακάτω κατηγορίες εισοδήματος: α) διατροφή που καταβάλλεται στο ανήλικο τέκνο με δικαστική απόφαση ή με συμβολαιογραφική πράξη ή με ιδιωτικό έγγραφο, β) εξωϊδρυματικό επίδομα ή προνοιακά επιδόματα αναπηρίας που χορηγούνται από το κράτος. μηπως σε καλυπτει αυτό
    1 point
  25. σχετικά με τα ΑΜΕΑ που επιβαρύνουν φορολογικά: ΝΟΜΟΣ ΥΠ’ ΑΡΙΘ. 4172/13 Φορολογία εισοδήματος Άρθρο 11 1. Ως «εξαρτώμενα μέλη» του φορολογούμενου, θεωρούνται: α) ο (η) σύζυγος, εφόσον δεν έχει ίδια φορολογητέα εισοδήματα οποιασδήποτε πηγής, β) άγαμα τέκνα, εφόσον: - είναι ανήλικα έως 18 ετών ή - είναι ενήλικα έως 25 ετών και φοιτούν σε σχολές ή σχολεία ή ινστιτούτα επαγγελματικής εκπαίδευσης ή κατάρτισης της ημεδαπής ή αλλοδαπής ή - είναι ενήλικα έως 25 ετών και είναι εγγεγραμμένα στα μητρώα ανέργων του Οργανισμού Απασχόλησης Εργατικού Δυναμικού (Ο.Α.Ε.Δ.) ή υπηρετούν τη στρατιωτική θητεία τους, γ) τα παρακάτω φυσικά πρόσωπα με ποσοστό νοητικής ή σωματικής αναπηρίας τουλάχιστον 67%, εφόσον είναι άγαμα, διαζευγμένα ή σε χηρεία: - τέκνα του φορολογούμενου, - αδελφοί και αδελφές των δύο συζύγων. δ) ανιόντες, (οπου ανιοντες εννοει γιαγιαδες παππουδες) ε) ανήλικα ορφανά από πατέρα και μητέρα που έχουν έως τρίτου βαθμού συγγένεια με το φορολογούμενο ή τον/τη σύζυγο. 2. Τα φυσικά πρόσωπα που αναφέρονται στις περιπτώσεις β' , δ' και ε' της παραγράφου 1 δεν θεωρούνται εξαρτώμενα μέλη, εάν το ετήσιο φορολογητέο εισόδημά τους υπερβαίνει το ποσό των τριών χιλιάδων (3.000) ευρώ και εφόσον συνοικούν με τον φορολογούμενο. Τα φυσικά πρόσωπα της περίπτωσης γ' της παραγράφου 1, δεν θεωρούνται εξαρτώμενα μέλη, εάν το ετήσιο εισόδημά τους υπερβαίνει το ποσό των έξι χιλιάδων (6.000) ευρώ.
    1 point
  26. Υπάρχει και το 54373/9-12-2015 σχετικό έγγραφο για χώρους που δεν προσμετρούν στο Σ.Δ φορολογικά αδειας -χώροι που δεν προσμετρούν στο Σ.Δ.pdf
    1 point
  27. Άρθρο 11 παρ6ιστ: (Στο συντελεστή δόμησης δεν προσμετρώνται) ..."Οι κατασκευές που ορίζονται στα Αρθ-16, Αρθ-19 του παρόντος με τις ελάχιστες διαστάσεις που προβλέπονται σε αυτά" Άρθρο 12 παρ4δ: (Στον υπολογισμό της επιτρεπόμενης κάλυψης δεν προσμετρώνται οι επιφάνειες των ορθών προβολών σε οριζόντιο επίπεδο)..."Χώρων και κατασκευών όπως ορίζονται στα Αρθ-16 και Αρθ-17 με τις ελάχιστες διαστάσεις που προβλέπονται σε αυτά" Άρθρο 13 παρ2β: (Για τον υπολογισμό του πραγματοποιούμενου συντελεστή όγκου δεν προσμετρώνται)..."όλες οι περιπτώσεις της παρ.6 του Αρθ-11 εκτός των περιπτώσεων β, δ, ε, ιδ, ιε, κζ, λ. " Άρθρο 16 παρ1: "1.(*) Στις όψεις επί του κελύφους του κτιρίου τόσο για τα νέα κτίρια όσο και για τις προσθήκες σε υφιστάμενα κτίρια και εφόσον δεν δημιουργούν κλειστούς ή ανοικτούς χώρους χρήσης του κτιρίου, επιτρέπονται και διατάσσονται ελεύθερα σε οποιαδήποτε θέση και σύμφωνα με τον αρχιτεκτονικό σχεδιασμό: α) αρχιτεκτονικές προεξοχές και αρχιτεκτονικά στοιχεία, β) ογκοπλαστικές προεξοχές και διακοσμητικά στοιχεία, γ) κινητά ή σταθερά συστήματα σκίασης και ρύθμισης του φυσικού φωτισμού με τα στηρίγματά τους, δ) κατασκευές για τη συντήρηση του κελύφους, ε) εμφανούς τύπου αγωγοί τεχνικών συστημάτων, όπως καμινάδες, αεραγωγοί, υδρορροές βάση των προβλεπομένων προδιαγραφών, μέγιστου πλάτους ίσου με 1/4 Δ ή 1/4 δ. Η απόσταση των παραπάνω στοιχείων από τα όρια του οικοπέδου δεν μπορεί να είναι μικρότερη του 1,00 μ..". Η επένδυση πέτρας ανήκει στα α ή β (κυρίως στο β θα έλεγα),οπότε μια χαρά είσαι.Ούτε δόμηση,ούτε κάλυψη,ούτε όγκο.Στην ΥΔΟΜ αν δεν ξέρουν,ας παραιτηθούν να πάρει τη θέση τους κανένας που ξέρει να τους πεις και να μπορεί να κάνει ΣΤΟΙΧΕΙΩΔΩΣ τη δουλειά του.
    1 point
  28. Με μικρής κλίμακας γίνεται. Το έχω επιβεβαιώσει και σε πολεοδομία προ 15 ημερών.
    1 point
  29. Σε κάθε δήλωση 4014 φτιάχνω ένα "χαρτάκι" το οποίο "προσθέτω" σε κάθε σχέδιο που αφορά στη συγκεκριμένη δήλωση και ανεβάζω στο σύστημα. Δίπλα από αυτό το "χαρτάκι"¨σφραγίζω και υπογράφω. Δες ένα χαρακτηριστικό παράδειγμα: ΑΥΘΑΙΡΕΤΕΣ ΚΑΤΑΣΚΕΥΕΣ ΓΙΑ ΤΙΣ ΟΠΟΙΕΣ ΥΠΟΒΑΛΛΕΤΑΙ Η ΥΠ’ ΑΡΙΘΜ. 11205 ΔΗΛΩΣΗ ΤΟΥ Ν.4014/2011 ΚΑΤΟΙΚΙΑ ΣΤΟ ΙΣΟΓΕΙΟ ΕΜΒΑΔΟΝ = (9,63 Χ 8,02) + (0,41 Χ 0,17) + (0,18 Χ 0,43) + (0,40 Χ 0,17) + (0,40 Χ 0,17) + (0,44 Χ 0,20) + (0,44 Χ 0,17) = 77,68 τ.μ. Η ΠΑΡΟΥΣΑ ΚΑΤΑΣΚΕΥΗ ΑΠΟΤΕΛΕΙ ΑΥΘΑΙΡΕΤΗ ΚΑΤΟΙΚΙΑ ΣΤΟ ΙΣΟΓΕΙΟ, ΜΕ ΧΡΗΣΗ ΚΥΡΙΟΥ ΧΩΡΟΥ ΚΑΤΟΙΚΙΑΣ ΚΑΙ ΔΗΛΩΘΗΚΕ ΩΣ ΥΠΕΡΒΑΣΗ ΔΟΜΗΣΗΣ ΚΥΡΙΟΥ ΧΩΡΟΥ ΚΑΤΟΙΚΙΑ ΣΤΟ ΥΠΟΓΕΙΟ ΕΜΒΑΔΟΝ = (9,63 Χ 8,02) + (0,41 Χ 0,17) + (0,18 Χ 0,43) + (0,40 Χ 0,17) + (0,40 Χ 0,17) + (0,44 Χ 0,20) + (0,44 Χ 0,17) = 77,68 τ.μ. Η ΠΑΡΟΥΣΑ ΚΑΤΑΣΚΕΥΗ ΑΠΟΤΕΛΕΙ ΑΥΘΑΙΡΕΤΗ ΚΑΤΟΙΚΙΑ ΣΤΟ ΥΠΟΓΕΙΟ, ΜΕ ΧΡΗΣΗ ΚΥΡΙΟΥ ΧΩΡΟΥ ΚΑΤΟΙΚΙΑΣ ΚΑΙ ΔΗΛΩΘΗΚΕ ΣΥΜΦΩΝΑ ΜΕ ΤΙΣ ΟΔΗΓΙΕΣ ΤΟΥ ΥΠΟΥΡΓΕΙΟΥ ΜΟΝΟ ΓΙΑ ΤΟΝ ΥΠΟΛΟΓΙΣΜΟ ΤΟΥ ΠΡΟΣΤΙΜΟΥ, ΩΣ ΥΠΕΡΒΑΣΗ ΔΟΜΗΣΗΣ ΒΟΗΘΗΤΙΚΟΥ ΧΩΡΟΥ ΑΠΟΘΗΚΗ ΣΤΗ ΣΟΦΙΤΑ ΕΜΒΑΔΟΝ = (3,48 Χ 3,60) + (1,60 Χ 0,80) + (2,40 Χ 0,65) = 15,36 τ.μ. Η ΠΑΡΟΥΣΑ ΚΑΤΑΣΚΕΥΗ ΑΠΟΤΕΛΕΙ ΑΥΘΑΙΡΕΤΗ ΑΠΟΘΗΚΗ ΣΤΗ ΣΟΦΙΤΑ, ΜΕ ΧΡΗΣΗ ΒΟΗΘΗΤΙΚΟΥ ΧΩΡΟΥ ΚΑΤΟΙΚΙΑΣ ΚΑΙ ΔΗΛΩΘΗΚΕ ΩΣ ΥΠΕΡΒΑΣΗ ΔΟΜΗΣΗΣ ΒΟΗΘΗΤΙΚΟΥ ΧΩΡΟΥ ΑΠΟΘΗΚΗ ΣΤΟ ΙΣΟΓΕΙΟ ΕΜΒΑΔΟΝ = (1,98 Χ 2,40) = 4,75 τ.μ. Η ΠΑΡΟΥΣΑ ΚΑΤΑΣΚΕΥΗ ΑΠΟΤΕΛΕΙ ΑΥΘΑΙΡΕΤΗ ΑΠΟΘΗΚΗ ΣΤΟ ΙΣΟΓΕΙΟ, ΜΕ ΧΡΗΣΗ ΒΟΗΘΗΤΙΚΟΥ ΧΩΡΟΥ ΚΑΤΟΙΚΙΑΣ ΚΑΙ ΔΗΛΩΘΗΚΕ ΩΣ ΥΠΕΡΒΑΣΗ ΔΟΜΗΣΗΣ ΒΟΗΘΗΤΙΚΟΥ ΧΩΡΟΥ ΞΕΜΠΑΖΩΜΑ ΥΠΟΓΕΙΟΥ Η ΠΑΡΟΥΣΑ ΚΑΤΑΣΚΕΥΗ ΑΠΟΤΕΛΕΙ ΑΥΘΑΙΡΕΤΟ ΞΕΜΠΑΖΩΜΑ ΥΠΟΓΕΙΟΥ ΚΑΙ ΔΗΛΩΘΗΚΕ ΩΣ ΜΙΑ ΠΑΡΑΒΑΣΗ ΚΑΤΗΓΟΡΙΑΣ 13, ΤΟ ΠΡΟΣΤΙΜΟ ΤΗΣ ΟΠΟΙΑΣ ΥΠΟΛΟΓΙΣΤΗΚΕ ΜΕ ΑΝΑΛΥΤΙΚΟ ΠΡΟΫΠΟΛΟΓΙΣΜΟ, Ο ΟΠΟΙΟΣ ΑΝΕΡΧΕΤΑΙ ΣΕ 1.215,25 ΕΥΡΩ ΤΜΗΜΑ ΠΕΡΙΦΡΑΞΗΣ ΟΙΚΟΠΕΔΟΥ Η ΠΑΡΟΥΣΑ ΚΑΤΑΣΚΕΥΗ ΑΠΟΤΕΛΕΙ ΑΥΘΑΙΡΕΣΙΑ ΥΨΟΥΣ ΣΕ ΤΜΗΜΑ ΤΗΣ ΠΕΡΙΦΡΑΞΗΣ ΤΟΥ ΟΙΚΟΠΕΔΟΥ ΚΑΙ ΔΗΛΩΘΗΚΕ ΩΣ ΜΙΑ ΠΑΡΑΒΑΣΗ ΚΑΤΗΓΟΡΙΑΣ 13, ΤΟ ΠΡΟΣΤΙΜΟ ΤΗΣ ΟΠΟΙΑΣ ΥΠΟΛΟΓΙΣΤΗΚΕ ΜΕ ΑΝΑΛΥΤΙΚΟ ΠΡΟΫΠΟΛΟΓΙΣΜΟ, Ο ΟΠΟΙΟΣ ΑΝΕΡΧΕΤΑΙ ΣΕ 878,54 ΕΥΡΩ ΥΠΟΓΕΙΑ ΔΕΞΑΜΕΝΗ ΕΜΒΑΔΟΝ = 2,40 X (10,00 – 1,98) = 19,25 τ.μ. Η ΠΑΡΟΥΣΑ ΚΑΤΑΣΚΕΥΗ ΑΠΟΤΕΛΕΙ ΑΥΘΑΙΡΕΤΗ ΥΠΟΓΕΙΑ ΔΕΞΑΜΕΝΗ ΚΑΙ ΔΗΛΩΘΗΚΕ ΩΣ ΜΙΑ ΠΑΡΑΒΑΣΗ ΚΑΤΗΓΟΡΙΑΣ 13, ΤΟ ΠΡΟΣΤΙΜΟ ΤΗΣ ΟΠΟΙΑΣ ΥΠΟΛΟΓΙΣΤΗΚΕ ΜΕ ΑΝΑΛΥΤΙΚΟ ΠΡΟΫΠΟΛΟΓΙΣΜΟ, Ο ΟΠΟΙΟΣ ΑΝΕΡΧΕΤΑΙ ΣΕ 545,56. ΕΥΡΩ
    1 point
  30. ποιος σου ειπε οτι μπορεις να τα βαλεις ολα μαζι ( σταρτερ + μπαλαστ + Ν) σε 2 ακιδες ? σίγουρα εχεις την ειδικότητα που δηλωνεις ?
    -1 points
  31. Δες την παρακάτω εικόνα και σχεδίασε μου εσύ πως να τα συνδέσω. Ευχαριστώ
    -1 points
This leaderboard is set to Athens/GMT+02:00
  • Επιλεγμένα Άρθρα

    • Εγκρίθηκε τo αναθεωρημένο Εθνικό Σχέδιο Διαχείρισης Επικίνδυνων Αποβλήτων (ΕΣΔΕΑ)
      Εγκρίθηκε τo αναθεωρημένο Εθνικό Σχέδιο Διαχείρισης Επικίνδυνων Αποβλήτων (ΕΣΔΕΑ) με την δημοσίευση στο ΦΕΚ 6412/Β'/22.11.2024 της υπ' αριθμ. ΥΠΕΝ/ΔΔΑ/124219/1717 ΚΥΑ με θέμα: Έγκριση αναθεωρημένου Εθνικού Σχεδίου Διαχείρισης Επικίνδυνων Αποβλήτων (ΕΣΔΕΑ).

      To αναθεωρημένο Εθνικό Σχέδιο Διαχείρισης Επικίνδυνων Αποβλήτων (ΕΣΔΕΑ) συνιστά ένα Ειδικό Σχέδιο Διαχείρισης για τα Επικίνδυνα Απόβλητα που παράγονται στη χώρα, το οποίο απαιτείται σύμφωνα με τα άρθρα 54 και 55 του ν. 4819/2021 (Α’ 129), δεδομένου ότι τα απόβλητα αυτά, λόγω της ποιοτικής και ποσοτικής σύστασής τους, καθώς και των εξειδικευμένων εγκαταστάσεων που απαιτούνται για τη διαχείρισή τους, χρήζουν ειδικότερης συνολικής αντιμετώπισης.

      Στόχος του σχεδιασμού είναι η μείωση τόσο της ποσότητας των παραγόμενων επικίνδυνων αποβλήτων όσο και της επικινδυνότητάς τους και η συνακόλουθη προστασία του περιβάλλοντος και της δημόσιας υγείας, σε συμμόρφωση με τους σχετικούς όρους και προϋποθέσεις της εθνικής και ενωσιακής νομοθεσίας και με εφαρμογή των βέλτιστων
      διαθέσιμων τεχνικών, οι οποίες θα πρέπει πλέον να ενσωματώνουν ευθέως τις πρακτικές της κυκλικής οικονομίας.

      Ο σχεδιασμός περιλαμβάνει όλες τις προβλέψεις του άρθρου 28 της Οδηγίας 2008/98/ΕΚ, καλύπτοντας ταυτόχρονα όλες τις νέες υποχρεώσεις και όλα τα νέα στοιχεία που εισήχθησαν στο άρθρο αυτό μέσω της Οδηγίας (ΕΕ) 2018/851 του Ευρωπαϊκού
      Κοινοβουλίου και του Συμβουλίου της 30ης Μαΐου 2018.

      Με τον παρόντα σχεδιασμό αναθεωρείται ο σχεδιασμός που είχε εγκριθεί με την Κοινή Υπουργική Απόφαση οικ.62952/5384/2016 (Β’ 4326) ο οποίος είχε χρονικό ορίζοντα το έτος 2020. 

      Εθνικό Σχέδιο Διαχείρισης Επικίνδυνων Αποβλήετων ΕΣΔΕΑ ΚΥΑ-ΥΠΕΝΔΔΑ1242191717-13.11.2024-ΦΕΚ-6412-22.11.2024-τεύχος-Β.pdf
      • 0 απαντήσεις
    • ΥΠΕΝ: Εγκύκλιος προς τις ΥΔΟΜ ώστε να ζητούν αποκλειστικά και περιοριστικά μόνο τα στοιχεία που προβλέπονται από το ισχύον θεσμικό πλαίσιο
      Εγκύκλιο απέστειλε το Υπουργείο Περιβάλλοντος και Ενέργειας προς τις ΥΔΟΜ με θέμα: Σχετικά με την εφαρμογή της εγκυκλίου ΥΠΕΝ/ΓΔΠΟΛ/15047/84/14-3-2018.

      Η εγκύκλιος αναφέρει ότι: με αφορμή την (α) σχετική επιστολή του ΣΑΔΑΣ-ΠΕΑ με την οποία διαπιστώνεται η μη τήρηση της (β) σχετικής εγκυκλίου στην οποία και σας παραπέμπουμε, επισημαίνουμε εκ νέου στο πλαίσιο της χρηστής διοίκησης και προκειμένου να αποφεύγεται ταλαιπωρία μηχανικών και πολιτών ότι, η προαναφερόμενη εγκύκλιος οδηγία Γενικού Διευθυντή Πολεοδομίας του ΥΠΕΝ εξακολουθεί να ισχύει.

      Ειδικότερα, κατά τον έλεγχο της πληρότητας αιτημάτων έκδοσης οικοδομικών αδειών, οι ΥΔΟΜ οφείλουν να ζητούν αποκλειστικά και περιοριστικά, μόνον τα στοιχεία εκείνα (δικαιολογητικά, σχέδια και εγκρίσεις υπηρεσιών, συλλογικών οργάνων ή φορέων) που προβλέπονται από το ισχύον θεσμικό πλαίσιο (νόμοι, π. δ/γματα, Υπουργικές Αποφάσεις) για την κατά περίπτωση περιοχή, ή την εκάστοτε Αποκεντρωμένων Διοικήσεων της Επικράτειας (για την ενημέρωση των ΥΔΟΜ χωρικής τους αρμοδιότητας) χρήση ειδικού κτιρίου. Κατά συνέπεια, για την έκδοση των οικοδομικών αδειών δεν ζητείται η προσκόμιση επιπρόσθετων στοιχείων (όπως αλληλογραφία, εγκρίσεις φορέων) και δεν λαμβάνονται υπόψη απόψεις ή εκτιμήσεις υπηρεσιών, οι οποίες αποκλίνουν του ισχύοντος θεσμικού πλαισίου.
      • 0 απαντήσεις
    • Εγκρίθηκε μέσω WiFi4GR το δωρεάν WiFi σε έντεκα σταθμούς του ΜΕΤΡΟ
      Την έγκριση του Διοικητικού Συμβουλίου για την εγκατάσταση και λειτουργία εξοπλισμού ασύρματης πρόσβασης σε έντεκα σταθμούς του ΜΕΤΡΟ για τουλάχιστον πέντε χρόνια εξασφάλισε την περασμένη εβδομάδα η ΣΤΑΣΥ.

      Το κόστος για την παροχή ηλεκτρικού ρεύματος και παροχής σύνδεσης στο διαδίκτυο, θα βαρύνει την εταιρία και από το ύψος του και τη δυνατότητα κάλυψής του από τη ΣΤΑΣΥ θα εξαρτηθεί και η επέκταση του ασύρματου Ιντερνετ και σε άλλους σταθμούς.

      Οι πρώτοι έντεκα σταθμοί στους οποίους θα λειτουργήσει WiFi έως το τέλος της χρονιάς είναι εκτός από την Ακρόπολη και το Σύνταγμα, οι σταθμοί Μοναστηράκι, Ομόνοια, Πανεπιστήμιο, Πειραιάς, Κορυδαλλός, Χαλάνδρι, Αγιος Δημήτριος, Φιξ και Αγία Μαρίνα. 

      Οι επιβάτες θα μπορούν να συνδέονται άμεσα χωρίς να χρειάζεται κάποια διαδικασία εγγραφής. Στη συνέχεια η διοίκηση της ΣΤΑΣΥ θα μετρήσει το μηνιαίο κόστος λειτουργίας και συντήρησης ώστε να αποφασιστεί η επέκταση του δικτύου και το χρονοδιάγραμμά της.

      Υπενθυμίζεται ότι το έργο έχει ενταχθεί από το υπουργείο Ψηφιακής Διακυβέρνησης στις περιοχές που θα εγκατασταθούν σημεία πρόσβασης στο πλαίσιο του έργου WiFi4GR.

      Το WiFi4GR «Ανάπτυξη Δημόσιων Σημείων Ασύρματης Ευρυζωνικής Πρόσβασης στο Διαδίκτυο» αφορά στην προμήθεια, εγκατάσταση, παραμετροποίηση, σύνδεση και θέση σε λειτουργία σημείων ασύρματης πρόσβασης WiFi (Hotspots) στο Διαδίκτυο σε διάφορες περιοχές πολιτιστικού και τουριστικού ενδιαφέροντος της χώρας, για την κάλυψη, 2.500 περίπου περιοχών ασύρματης – WiFi πρόσβασης σε όλη την επικράτεια. Το σύστημα, το οποίο θα αναπτυχθεί, θα διαθέτει κεντρικό σύστημα παρακολούθησης και διαχείρισης, το οποίο καθιστά δυνατή την παρακολούθηση σε πραγματικό χρόνο όλων των δομικών στοιχείων του δικτύου.
      • 0 απαντήσεις
    • Η σύνδεση του νυχτερινού φωτισμού με το «Τοπικό Εγχώριο Προϊόν» στην Ελλάδα
      Όσοι έχουμε βρεθεί σε νυχτερινή πτήση έχουμε απολαύσει το θέαμα που προσφέρει η επιφάνεια της Γης, όταν τα νυχτερινά φώτα αναδεικνύουν μοτίβα που παραπέμπουν σε έργα τέχνης. Εκτός όμως από το εντυπωσιακό θέαμα, τα νυχτερινά φώτα αποτελούν μια πολύτιμη πηγή πληροφορίας για τις δραστηριότητες του ανθρώπου και την αλληλεπίδρασή του με το περιβάλλον.

      Στο πλαίσιο της εξερεύνησης αυτού του πεδίου, η NASA καταγράφει συστηματικά τον νυχτερινό φωτισμό του πλανήτη μας. Τα τελευταία 10 χρόνια πολύ βελτιωμένες καταγραφές παρέχονται από τον αισθητήρα VIIRS της αποστολής SUOMI.

      «Στο Δημοκρίτειο Πανεπιστήμιο σκεφτήκαμε να ερευνήσουμε τι έχουν να μας πουν τα νυχτερινά φώτα για την πατρίδα μας» λέει στην «Κ» η Αλεξάνδρα Γκεμιτζή, καθηγήτρια στο Τμήμα Μηχανικών Περιβάλλοντος του Δημοκρίτειου Πανεπιστήμιου Θράκης, η οποία ηγήθηκε μιας ενδιαφέρουσας έρευνας στο πλαίσιο των δραστηριοτήτων του Εργαστηρίου Ατμοσφαιρικής Ρύπανσης και Αντιρρυπαντικής Τεχνολογίας Ατμοσφαιρικών Ρύπων.
      • 0 απαντήσεις
    • «Εξοικονομώ 2023»: Ο νέος οδηγός του προγράμματος μετά την 3η τροποποίηση
      Εκδόθηκε σε ΦΕΚ η υπ' αριθμ. ΥΠΕΝ/ΥΔΕΝ/97165/610 ΚΥΑ (ΦΕΚ 5174/Β΄/13.09.2024) που αφορά την 3η τροποποίηση της υπό στοιχεία ΥΠΕΝ/ΥΔΕΝ/55246/807/18.05.2023 κοινής απόφασης των Υπουργών Οικονομικών, Ανάπτυξης και Επενδύσεων και Περιβάλλοντος και Ενέργειας «Προκήρυξη του προγράμματος “Εξοικονομώ 2023”», ως εξής:

      Α. Ο Οδηγός Εφαρμογής Προγράμματος «Εξοικονομώ 2023» και η 1η Τροποποίηση του Παραρτήματος VI που αφορά την Υπεύθυνη Δήλωση σχετικά με τη σώρευση των ενισχύσεων ήσσονος σημασίας (de minimis) βάσει του Κανονισμού (ΕΕ) 2023/2831, ως ακολούθως:

      Τροποποίηση (3η) της υπό στοιχεία ΥΠΕΝ 55246-807 18.05.2023 ΚΥΑ Εξοικονομώ 2023 (ΦΕΚ 5174-Β-13.09.2024).pdf
      • 3 απαντήσεις
×
×
  • Create New...

Σημαντικό

Χρησιμοποιούμε cookies για να βελτιώνουμε το περιεχόμενο του website μας. Μπορείτε να τροποποιήσετε τις ρυθμίσεις των cookie, ή να δώσετε τη συγκατάθεσή σας για την χρήση τους.