Μετάβαση στο περιεχόμενο

Πίνακας Κορυφαίων

  1. akis73

    akis73

    Συντονιστής


    • Πόντοι

      4

    • Περιεχόμενα

      8.602


  2. Pavlos33

    Pavlos33

    Συντονιστής


    • Πόντοι

      3

    • Περιεχόμενα

      18.016


  3. dimitris GM

    dimitris GM

    Συντονιστής


    • Πόντοι

      3

    • Περιεχόμενα

      26.116


  4. NeckBreaker

    NeckBreaker

    Core Members


    • Πόντοι

      3

    • Περιεχόμενα

      235


Δημοφιλές Περιεχόμενο

Προβολή περιεχομένου με την υψηλότερη φήμη στις 28/01/2020 σε όλες τις περιοχές

  1. Προσωπικά @dimitris11140 γράφω στην διαβούλευση και έχω ενημερώσει προσωπικά βουλευτές και υπουργούς, γενικούς γραμματείς και όποιον άλλον έχω στον κύκλο μου. Θεωρώ αυτονόητη υποχρέωση όλων να χρησιμοποιήσουν τον κύκλο τους για να πιέσουν και να ενημερώσουν για το τι γίνεται. Η ασχετοσύνη είναι τρομακτική ακόμα και ανάμεσα σε συναδέλφους που βρίσκονται στα πιο ψηλά κυβερνητικά ή βουλευτικά αξιώματα. Γι'αυτό θέλει συνεχόμενη πίεση, δυστυχώς το ΤΕΕ δεν ασχολείται καθόλου γιατί έχει άλλες προτεραιότητες. Να τονίσω ότι έχω στείλει και στο ΤΕΕ, πρόεδρο, αντιπροσωπεία κτλ κτλ σειρά παρατηρήσεων ζητώντας τους να παρέμβουν. Επίσης θα βοηθούσε αν αρκετοί από εμάς έκαναν το ίδιο πιέζοντάς τους να αναλάβουν δράση.
    3 points
  2. Σε επικοινωνία όπου βρεις (ή προφορικά ή με βιογραφικό) τόνισε και συμπλήρωσε …. Η έλλειψη εμπειρίας μου καθότι φρέσκος στο επάγγελμα αντισταθμίζεται από τεράστια όρεξη και επιθυμία για το έργο σας (ή κάτι σχετικό) και συν το γεγονός μαθαίνω γρήγορα…. Και ότι κάτσει έκατσε … Καλή επιτυχία και μη φοβού αργά ή γρήγορα θα βρεις βηματισμό ….
    1 point
  3. Πρόσεξε!! Οι αυθαιρεσίες σου είναι κατηγορίας 5 και επομένως δεν θεωρούνται ότι έχουν εξαιρεθεί οριστικά της κατεδάφισης
    1 point
  4. [μεχρι να το αντιγραψω απο την κωδικοποιηση του καν62, , απαντησε ηδη ο παυλος με τις καλημερες μου[ 6. Για τον υπολογισμό του ενιαίου ειδικού προστίμου εφαρμόζεται συντελεστής 0,30 για τους χώρους σε: α) υπόγειες στάθμες που δεν αποτελούν αυτοτελή χώρο, αλλά συνδέονται λειτουργικά με τον υπερκείμενο όροφο, β) εσωτερικούς εξώστες (πατάρια) και σοφίτες που δεν αποτελούν ανεξάρτητο χώρο. Στις υπόγειες στάθμες, που αποτελούν αυτοτελή χώρο, καθώς και σε ισόγειους βοηθητικούς χώρους (αποθήκες, χώροι στάθμευσης, κ.λπ.) επιφάνειας έως 50 τ.μ., εφαρμόζεται συντελεστής 0,50. Για να θεωρηθεί ένας χώρος υπόγειος, ούτως ώστε να εφαρμοστεί ο μειωτικός συντελεστής της παρ.6, θα πρέπει να πληροί τις προϋποθέσεις του ν.1577/85. Όσον αφορά τους εσωτερικούς εξώστες και τις σοφίτες, ελλείψει σχετικής αναφοράς στον ν.1577/85, θα πρέπει να πληρούνται οι προϋποθέσεις των ορισμών των παρ. 28 και 81 του άρθρου 2 του ν.4067/12, ανεξαρτήτως επιφάνειας και ύψους. Αυθαίρετα ισόγεια κτίρια με χρήση επαγγελματική, βιομηχανική, γεωργική αποθήκη κ.λ.π., που προσμετρώνται σε κάθε περίπτωση στον σ.δ. του οικοπέδου/γηπέδου, δεν συμπεριλαμβάνονται στην έννοια των «βοηθητικών χώρων» και για τον λόγο αυτό δεν έχει εφαρμογή ο μειωτικός συντελεστής. Κατά την ίδια έννοια δεν εφαρμόζεται ο μειωτικός συντελεστής και σε κτίρια αμιγούς χρήσης στάθμευσης αυτοκινήτων.
    1 point
  5. Τα ίδια έγραφε και η εγκ. 4 Ν. 4178. Σε αυτοτελές κτίσμα η χρήση είναι κύρια οπότε με τα ως τώρα ισχύοντα δεν δικαιούται μειωτικό η αποθήκη.
    1 point
  6. Κανα παληκάρι με γραβάτα θα γράψει κάνα σχάλιο για το νέο ασφαλιστικό ? Για την σχέση ΕΦΚΑ και Επικουρίκης θα γράψει τίποτα ? Για την ανταποδοτική σχέση εισφορών και "συντάξιμου μισθού" ? Για το που πήγαν οι πάσης φύσεως εισφορές στο ΤΣΜΕΔΕ τόσα χρόνια και τα αποθεματικά του ταμείου μήπως ?
    1 point
  7. Δεν τίθεται θέμα για 50% κλίση, δεν είναι και καμία εξωπραγματική... Τα κεραμίδια καρφώνονται ένα-ένα, και δεν υπάρχει κανένα πρόβλημα. Ίσα ίσα, δεν θα έχεις ποτέ πρόβλημα με υγρασίες, ανεμοβροχο και παγετό.
    1 point
  8. Α) Πριν σου πω την γνώμη μου: α) Το ταμείο τι σου είπε ? β) Αφού έχεις λογίστρια, καλό είναι να μην προβαίνεις σε ενέργειες πριν την ρωτήσεις/ενημερώσεις/συμβουλευτείς διότι μπορεί να μπλέξεις τα πράγματα ενώ είναι ξεμπλεγμένα ήδη από τις κινήσεις της λογίστριας. Η λογίστρια σου, τι σου είπε ? Οπότε αρχικά θα σε συμβούλευα να δεις με την λογίστριά σου αυτό που σε απασχολεί, διότι μπορεί να μην έχει νόημα/ύπαρξη το ερώτημά σου και να σε απασχολεί χωρίς λόγο. Η λογίστριά σου σαφώς έχει καλύτερη εικόνα του ασφαλιστικού σου μιας και αυτή έχει κάνει τις διαδικασίες και γνωρίζει τον λόγο και το αποτέλεσμα που κάνει η κάθε ενέργειά της. Οπότε π.χ. σε περίπτωση ασυμφωνίας ή μη με ο ταμείο ή αποριών που έχεις θα ξέρει να σου πει περισσότερα ίσως και το πως να κινηθείς ανάλογα. Β) Λοιπόν με όσα αναφέρεις και τον τρόπο που τα θέτεις, καταλαβαίνω ότι: α) Από Οκτώβριο του 2017 μέχρι και τον 31/3/2018 είχες υποχρέωση ασφάλισης από το ελεύθερο επάγγελμα (Διαχείριση Έργου) (επομένως υπάρχει υποχρέωση ασφάλισης μόνο στον "ΕΦΚΑ/Μη μισθωτών" βάσει των διατάξεων του πρώην ΟΑΕΕ). Για την δραστηριότητα αυτή είσαι ασφαλισμένος κάτω 5ετίας (κάτω τριετίας). και από β) 1/4/2018 και μετά εμπίπτεις στην παράλληλη ασφάλιση (άρθρο 36, ν.4387/16) [εκτός και αν έχεις εσύ ή η λογίστρια κάνει διακοπή της δραστηριότητας για το ελεύθερο επάγγελμα και έχεις ενημερώσει τον ΕΦΚΑ ή κάπως έχει χειριστεί η λογίστριά σου το θέμα διαφορετικά και δεν εμπίπτεις στην παράλληλη ασφάλιση] Οπότε έχεις δηλαδή παράλληλα (i) ελεύθερο επάγγελμα (Διαχείριση Έργου) (επομένως υπάρχει υποχρέωση ασφάλισης μόνο στον "ΕΦΚΑ/Μη μισθωτών" βάσει των διατάξεων του πρώην ΟΑΕΕ) και (ii) αυτοαπασχόληση (Αρχιτέκτων Μηχανικός) (όπου υπάρχει υποχρέωση ασφάλισης και στον "ΕΦΚΑ/Μηχανικών και Εργοληπτών Δημοσίων Εργων" και στο ΕΤΕΑΕΠ, βάσει των διατάξεων του πρώην ΕΤΑΑ του τ.ΤΣΜΕΔΕ τόσο για τον ΕΦΚΑ όσο και για το ΕΤΕΑΠ). Και για τις δύο δραστηριότητες είσαι ασφαλισμένος κάτω 5ετίας (κάτω τριετίας). Αναφορικά στον ΕΦΚΑ. Για το διάστημα (α) από Οκτώβριο του 2017 μέχρι και τον 31/3/2018, --Αν από το ελεύθερο επάγγελμα καλύπτεις τις ελάχιστες κάθε φορά ισχύουσες εισφορές, καταβάλλεις μηνιαία εισφορά βάσει του άρθρου 39 του ν.4387/2016 για το εισόδημα από ελεύθερο επάγγελμα. --Αν από το ελεύθερο επάγγελμα δεν καλύπτεις τις ελάχιστες κάθε φορά ισχύουσες εισφορές, αναζητούνται οι ελάχιστες μηνιαίες εισφορές βάσει του άρθρου 39 του ν.4387/2016 για το εισόδημα από ελεύθερο επάγγελμα. Ητοι: Δραστηριότητα=Ελεύθερος Επαγγελματίας, κάτω 5ετίας, Κατώτατο Όριο:410,26€, Ασφάλιστρο:14% ή 17% Για το διάστημα (β) 1/4/2018 και μετά: -- Αν αθροιστικά από το ελεύθερο επάγγελμα και από την αυτοαπασχόληση καλύπτεις τις ελάχιστες κάθε φορά ισχύουσες εισφορές, αλλά οι τελευταίες δεν καλύπτονται μόνο από το ελεύθερο επάγγελμα καταβάλλεις μηνιαία εισφορά βάσει του άρθρου 39 του ν.4387/2016 για το εισόδημα από ελεύθερο επάγγελμα και το υπόλοιπο ποσό μέχρι του ελάχιστου ποσού εισφορών λαμβάνεται από εισόδημα της αυτοαπασχόλησης είτε υπάρχει τέτοιο εισφοροδοτούμενο εισόδημα είτε όχι. Η προκύπτουσα μηνιαία ασφαλιστική εισφορά για την αυτοαπασχόληση μειώνεται περαιτέρω βάσει του άρθρου 98 του ν.4387/2016. -- Αν αθροιστικά από το ελεύθερο επάγγελμα και από την αυτοαπασχόληση δεν καλύπτεις τις ελάχιστες κάθε φορά ισχύουσες εισφορές, καταβάλλεις μηνιαία εισφορά επι του κατώτατου ορίου μηνιαίων αποδοχών βάσει του άρθρου 39 του ν.4387/2016. Ητοι: Δραστηριότητα=Ελεύθερος Επαγγελματίας, κάτω 5ετίας, Κατώτατο Όριο:410,26€, Ασφάλιστρο:14% ή 17% και παράλληλα Δραστηριότητα=Αυτοαπασχολούμενος, κάτω 5ετίας, Κατώτατο Όριο:410,26€ Ασφάλιστρο : 14% ή 17% Άρα για την παράλληλη δρασρτηριότητα εφαρμογή του άρθρου 36 παρ. 1 του ν.4387/2016= Εφαρμοζόμενο Κατώτατο Όριο:586,08€ μέχρι 31/1/2019 και 650,00€ από 1/2/2019 & Εφαρμοζόμενο Ασφάλιστρο:14% ή 17% (ανάλογα με το ποιο εισόδημα είναι υψηλότερο) Αναφορικά στο ΕΤΕΑΕΠ. Για το διάστημα από Οκτώβριο του 2017 μέχρι και τον 31/3/2018, δεν προκύπτει υποχρέωση ασφάλισης γαι επικουρική σύνταξη και εφάπαξ, ήτοι στον ΕΤΕΑΕΠ Για το διάστημα 1/4/2018 και μετά: Τα ποσά είναι για μέχρι και 31/12/2018 ποσό 64,47€/μήνα, από 1/1/2019 μέχρι και 31/5/2019 ποσό 71,50€/μήνα και από 1/6/2019 ποσό 68,25€/μήνα. Τα ποσά που αφορούν τους μήνες των: (2017 δεν σε αφορά) και 2018, ο ΕΤΕΑΕΠ τα αναζητά σε 36 μηνιαίες δόσεις. Ακόμη και αν προέκυπτε υποχρέωση ασφάλισης στο ΕΤΕΑΕΠ για το ελεύθερο επάγγελμα (Διαχείριση Έργου), από 1/1/2017 και μετά προκύπτει υποχρέωση καταβολής μίας υποχρεωτικής ασφαλιστικής εισφοράς για πρόνοια υπέρ ΕΤΕΑΕΠ, το ύψος της οποίας καθορίζεται σύμφωνα με τα οριζόμενα στο άρθ. 35 του ν. 4387/2016. Για 'μένα το πιο βασικό είναι να μιλάς με τον ειδικό (λογίστρια) πριν κάνεις οποιαδήποτε κίνηση που εμπίπτει στο αντικείμενό του. edit: Κάτι που έπρεπε να γίνει εξ' αρχής. Καλώς ήρθες στο forum και ελπίζοντας να συμμετάσχεις τόσο με τις ερωτήσεις σου όσο και με τις γνώσεις σου.
    1 point
  9. ΔΕΝ νομίζω να έχει σχέση η οπή της πλάκας με τη δόμηση.Θα υπολογισθεί η ΥΔ του χώρου που ξεμπαζωθηκε .Το ισογειο εχει υπολογισθεί ήδη στην δομηση κατα την εκδοση της αδειας.
    1 point
  10. Ειτε κάνεις την συνενωση με διαμερισματωση είτε με αυθαιρετη λειτουργικη συνενωση, αυτο τακτοποιείται οριστικά, αφου στην συσταση υπαρχει το "ενιαιο". Η επεκταση στα κοινοχρηστα ειναι ενα αλλο θεμα. Αν περιλαμβανεται στην κατοψη του συμβολαιου, το τακτοποιεις και μεταβιβαζεις χωρις αλλη ενεργεια Αν δεν περιλαμβανεται, τοτε το τακτοποιεις ως εκ κατασκευης ή με την παρ. 9 του αρθρου 98, .....αλλά σε περιμενουν στη γωνία οσοι επιμενουν οτι δεν μπορεις να μεταβιβασεις, εάν δεν κάνεις τροποποιηση της συστασης....
    1 point
  11. Προφανώς αποκολλήθηκε κι έπεσε το επίχρισμα της οροφής. Δεν θα γίνει καμία εργασία πριν αποφανθεί αρμόδιος μηχανικός (επιλογής σας) για το πρακτέο. Κι επειδή ενδέχεται να συμβεί και σε άλλο σημείο, καλό είναι να ελεγχθούν οι οροφές όλων των χώρων και να καθαιρεθούν τα επίφοβα επιχρίσματα. Σε κάθε περίπτωση, οι εργασίες νέων επιχρισμάτων θα γίνουν προς το τέλος του καλοκαιριού.
    1 point
  12. Καταρχήν στα έχουν πει όλοι λάθος. Η ΕΕΤΕΜ για το δικό της συμφέρον σου λέει ότι πρέπει να εγγραφείς σε αυτήν. Στην πραγματικότητα δε χρειάζεται. Πλέον εγγράφεσαι στο μητρώο Πτυχιουχων Μηχανικών του ΤΕΕ. Αυτή είναι η εγγραφή στο επιμελητήριο που σε αφορά. Αν από όλες τις συνδρομές σου πρέπει να κρατήσεις μία είναι αυτή του ΤΕΕ καθώς σου δίνει πρόσβαση στο ηλεκτρονικό σύστημα για αυθαίρετα, ΠΕΑ κτλ. Όσο αφορά την διαδικασία της εφορίας μην αγχώνεσαι. Εφόσον πληρούνται οι προϋποθέσεις για την εγγραφή σου είσαι ΟΚ. Κανείς δε θα σε ψάξει γιατί ενώ έκανες έναρξη με προεγγραφή στο Α επιμελητήριο γράφτηκες στο Β. Η σφραγίδα είναι το μόνο σημαντικό κομμάτι. Εκεί θα πρέπει να τηρήσεις τα στοιχεία που αναφέρει η ΕΕΤΕΜ. Μπορείς να έχεις και μία δεύτερη πιο απλή πχ για να σφραγίζεις τιμολόγια, αλλά για μελέτες κτλ θέλεις τη μεγάλη.
    1 point
  13. Γειά σας συνάδελφοι! Βρήκα κάποια παρόμοια συζήτηση αλλά ήταν στην περίοδο ισχύος του 4014, οπότε ρωτάω εδώ: Καλούμαι να δώσω βεβαίωση για διαμέρισμα 8οροφης οικοδομής του 1957, της οποίάς υπάρχει μόνον το στέλεχος με το τοποσκαρίφημα. Κάποιος έκανε μερική ανασύσταση φακέλου και έχει πάρει βεβαίωση νόμιμου περιγράμματος. Εγώ σήμερα έτσι πως βλέπω το διαμέρισμα, το εμβαδόν στο συμβόλαιο, την περιγραφή, το φωταγωγό μέσα, κλπ, καταλαβαίνω ότι στην ιστορία του διαμερίσματος έγινε μόνον μία μικρή αναδιαρρύθμιση με γκρέμισμα τοίχων του χωλ, οπότε δεν θα είχα ούτε την παράβαση της διαμερισμάτωσης, αν σύγκρινα με σχέδια άδειας. Τα ερωτήματά μου είναι δύο: - Θα αποτανθώ κι εγώ στην Πολεοδομία για βεβαίωση του περιγράμματος του διαμερίσματός μου; - Εάν δεν το κάνω, πώς θα έχω την κάτοψη με τη βεβαίωση ότι καταχωρήθηκε στο σύστημα, εφόσον πρόκειται για απλή βεβαίωση και όχι ρύθμιση αυθαιρεσίας; Μήπως με το Ν.4495/2017, μπορώ πλέον να εισάγω αρχείο κάτοψης και για την απλή βεβαίωση; Ευχαριστώ
    1 point
  14. Δεν χρειάζεται να πείσεις κανέναν εφόσον έχεις διασφαλίσει την αμοιβή σου για την αυτοψία και έλεγχο ακινήτου μέσω προεξόφλησης αμοιβής με τη συμφωνία έκπτωσης σε περίπτωση που ο πελάτης θελήσει να τακτοποιήσει. Έτσι θα εχεις αφενός πληρωθεί, αφετέρου μεταθέσει το πρόβλημα στον πραγματικό του "κάτοχο". Επί του προκειμένου αν δεν βγαίνουν οι ανοχές συστήνεις τακτοποίηση (δεν ξέρω αν έχει εφαρμογή το εκ κατασκευής και καθ ύψος, για να μη χρειαστείς συναίνεση. Το βλέπεις) την οποία λογικά θα δεχθεί στην περίπτωση που έχει βρει αγοραστή. Δεν χάνονται αγοραστές τη σημερινή εποχή επειδή ο άλλος θα καταβάλει επιπλέον 500 ή 1000 Ε. Αυτά από μένα και καλή επιτυχία στη δουλειά που έχεις αναλάβει.
    1 point
  15. Σωστό. Εγώ προσωπικά αυτό κάνω. Αφου ολοκληρώσω τα όσα απαιτούνται για την υπαγωγή και συνεννοούμαι με το συμβολαιογράφο ότι είναι έτοιμοι για συμβόλαιο, περνάω άλλη μια βόλτα απο το ακίνητο για να επιβεβαιώσω ότι δεν φύτρωσε τίποτα καινούριο όπως λέει ο Ιάσονας, αλλάζω την ημερομηνία αυτόψίας στην τελευταία σημερινή αυτοψία που έκανα και εκδίδω τη βεβαίωση ώστε να έχει ισχύ 2 μήνες.
    1 point
  16. Μερικές πολεοδομίες δέχονται να γίνει μερική ανασύστση. Συζήτησέ το. Κατά τα άλλα, εφόσον 1 τελείως αυθαίρετο διαμέρισμα προ του 75 θα μπορούσε να τακτοποιηθεί στην κατηγορία 1 με καταβολή 250ευρώ σε έναν νόμο καθαρά εισπρακτικό γιατί πρέπει να τιμωρήσουμε χειρότερα ένα διαμέρισμα που κατά βάση μπορεί να είναι και τελείως νόμιμο; (Επιπλέον γενικώς θεωρώ άδικη την διαδικασία της ανασύστασης που επιβαρύνει τον ιδιοκτήτη με επιπλέον ενέργειες και έξοδα ενώ η υπαιτιότητα ανήκει στη δημόσια υπηρεσία που έχασε το φάκελο). Εφόσον λοιπόν έχεις τη βεβαίωση της υπηρεσίας ότι χάθηκε ο φάκελος και του ιδιοκτήτη ότι ούτε αυτός σου παρέδωσε εγκεκριμένα σχέδια (όπως πολύ σωστά πρότεινε ο Παύλος) και εξηγώντας το σκεπτικό αυτό στην τεχνική έκθεση θεωρώ ότι μπορείς να το υπάγεις στην κατηγορία 1 όντας προς την δυσμενέστερη πλευρά (=εξίσωση με τελείως αυθαίρετο κτίριο). Τι θα μπορεί να σου προσάψει δηλαδή κάποιος; Ότι τους πλήρωσες τσάμπα λεφτά ενώ δεν χρειαζόταν; Ό μόνος που θα μπορούσε να αντιδράσει σε αυτό είναι ο ιδιοκτήτης στον οποίο φυσικά θα εξηγήσεις την κατάσταση και ότι η μόνη εναλλακτική που έχει είναι η ανασύσταση, να δούμε τι θα επιλέξει. Ας συμπληρώσει στην υπεύθυνη δήλωση μαζί με το ότι δεν σου παρέδωσε σχέδια ότι έχει ενημερωθεί και συμφωνεί με αυτή την αντιμετώπιση ώστε να μην έχεις κανένα πρόβλημα μελλοντικά ούτε με αυτόν. Όσον αφορά όμως τις αυθαιρεσίες σε κοινόχρηστα, αυτό είναι ένα άλλο θέμα που θα πρέπει να εξετάσεις ξεχωριστά γιατί εδώ δεν μιλάμε πια για πολεοδομικό θέμα αλλά για θέματα καταπάτησης ιδιοκτησιών. Θα πρέπει λοιπόν να εξετάσεις προσεκτικά τη σύσταση και αν υπάρχει καταπάτηση κοινοχρήστων να ζητήσεις τις απαιτούμενες συναινέσεις.
    1 point
  17. Μπορείς να προχωρήσεις στην έκδοση βεβαίωσης, αναγράφοντας στην ΤΕ ότι εντοπίστηκαν οι ανωτέρω αυθαιρεσίες, οι οποίες όμως δεν προσαυξάνουν τη δόμηση, κάλυψη, ύψος και δεν αλλάζουν τη χρήση και έτσι δύναται να χορηγηθεί η παρούσα βεβαίωση με βάση το νόμο.
    1 point
  18. Καλημέρα! Έχω μπερδευτεί λίγο με την νέα μορφή του foroum καθώς δε μπορώ να κάνω την αναζήτηση όπως παλιά...είμαι σίγουρη ότι έχει ξανασυζητηθεί αλλά εγώ δεν ξέρω πώς να το ψάξω...οπότε η ερώτησή μου είναι: θέλω να δώσω βεβαίωση για διαμέρισμα πολυκατοικίας με οικοδ. άδεια του 1964. Έχω βεβαίωση από την πολεοδομία ότι έχει χαθεί ο φάκελος κι έχω και σχέδιο κάτοψης από τη σύσταση οριζοντίων, το οποίο περιγράφει την υφιστάμενη κατάσταση. Τι κάνω οέο? Διότι το σενάριο της ανασύστασης δεν παίζει..... Ευχαριστώ προκαταβολικά!
    1 point
  19. Είχα κι εγώ παρόμοια περίπτωση άδεια 1959. Ο πελάτης είχε βεβαίωση απώλειας φακέλου-αδείας με ημερομηνία εντός του 2010. Του είπα να πάει να ζητήσει κανονικά σχεδια, αδεια κλπ χωρίς να επιδείξει την βεβαίωση ώστε να του δώσουν νέα. Βρέθηκαν στην πολεοδομία τα πάντα στην κυριολεξία.!!! σχέδια-κατοψεισ-οψεις-τομεσ-τοπογραφικα-στέλεχος αδειας .......
    1 point
  20. Προσωπική μου άποψη είναι ότι, σε περιπτώσεις που έχει χαθεί ο φάκελος από την πολεοδομία κι έχουμε μόνο το στέλεχος, τότε ΔΕΝ μπορούμε να εκδώσουμε βεβαίωση 4014. Δεν έχουμε στη διάθεσή μας τα εγκεκριμένα σχέδια του ακινήτου. Δεν μπορούμε να στηριχτούμε στα σχέδια της σύστασης. Αυτά δεν είναι εγκεκριμένα. Η μόνη διέξοδος είναι με το έγγραφο της απώλειας του φακέλου, να γίνει ολική ή μερική ανασύσταση φακέλου στην οικεία πολεοδομία, να αποκτήσουμε εγκεκριμένα σχέδια και στη συνέχεια να προβούμε στην έκδοση βεβαίωσης 4014. Οι συνάδελφοι μηχανικοί που δεν ακολουθούν αυτή τη διαδικασία (κατά την προσωπική μου άποψη πάντα) αυθαιρετούν!!!
    1 point
  21. ΙΟΑΝΝΑ σε μια περίπτωση με απώλεια φακέλου όπου τα μόνα που είχα ήταν στέλεχος-τοπογραφικό και κατόψεις σύστασης, έδωσα βεβαίωση συνοδευτικά με μια τεχνική έκθεση που περιγράφω αναλυτικά ότι κατά την αυτοψία δεν παρατηρήθηκαν διαφορές στο εμβαδόν του οικοπέδου και στη θέση της οικοδομής βάσει εγκεκριμένου τοπογραφικού και στελέχους, και δεν παρατηρήθηκαν διαφορές σε κάλυψη-ύψος-δόμηση σε σχέση με τα αναγραφόμενα στο στέλεχος, τη σύσταση και τις κατόψεις της Ο.Ι. Η ιδιοκτησία βέβαια δεν είχε εμφανείς αυθαιρεσίες και για αυτό κινήθηκα έτσι. Μετά από συζήτηση με το συμβολαιογράφο έμαθα ότι δεν είμαι ο μόνος που δεν έκανε ανασύσταση αλλά έδωσε βεβαίωση με αυτό το τρόπο, μιας και οι περισσότεροι συνάδερφοι ακολουθούν αυτή τη τακτική. Την ίδια άποψη είχε και η ΥΔΟΜ της γειτονιάς μου, που εμμέσως με προέτρεψε (και φυσικά προφορικά και ανεπίσημα) να μην πάω σε ανασύσταση αλλά να βασιστώ στην Σ.Ο.Ι. με δεδομένη τη βεβαίωση απώλειας του φακέλου. Για να μην υπάρξει παρανόηση, δεν υποστηρίζω πως αυτή είναι η σωστή και η ενδεδειγμένη τακτική. Απλώς παραθέτω την δικιά μου εμπειρία σε μια αντίστοιχη υπόθεση.
    1 point
  22. δεν υπάρχει ούτε το στέλεχος της ο.κ; σε όμοια περίπτωση συνέταξα την παρακάτω Τεχνική έκθεση και εξέδωσα την βεβαίωση ορόφου Η παρούσα μελέτη αφορά την ανασύνταξη της κάτοψης ορόφων, λόγω απώλειας του φακέλου της οικοδομικής άδειας 23/93 αφ' ενός από την Υπηρεσία ΥΔΟΜΗΣΗΣ ….. και αφ' ετέρου και του φακέλου των ιδιοκτητών, από τους ιδιοκτήτες της. Η ανασύνταξη στηρίχθηκε σε 2 στοιχεία Το πρώτο και βασικότερο όλων είναι το υπάρχον επίσημο ακριβές αντίγραφο του στέλεχος της οικ αδείας 23/93 με ημερομηνία θεώρησης 8-7-12 και το δεύτερο το απλό φωτοαντίγραφο κάτοψης ορόφου στο σώμα του οποίου όμως φαίνεται η υπογραφή, η τιθέμενη σφραγίδα ελέγχου αρχιτεκτονικών σχεδίων και η ημερομηνία θεώρηση της Υπηρεσίας έκδοσης οικ αδειών καθώς και τα λοιπά στοιχεία μελετητή με την υπογραφή αυτού (μελετητή) όπως και των στοιχείων του έργου που αυτή η οικ άδεια αναφέρεται. Καθοριστικό ρόλο στο έργο της ανασύνταξης της κάτοψης ορόφων έπαιξε το σκαρίφημα τοπογραφικού της 2ης σελίδας του ακριβούς φωτοαντιγράφου του στελέχους , που εν προκειμένω όμως δεν αποτελεί σκαρίφημα αλλά μεταφορά του τοπογραφικού με το οποίο εκδόθηκε η παραπάνω οικ άδεια (αυτό καθίσταται αναμφισβήτητο από τα παρακείμενα εμφαινόμενα σ’ αυτό στοιχεία καθορισμού ο & ρ. γραμμής κλπ-στοιχεία που αποτελούν προδιαγραφές σύνταξης τοπογραφικού) και από την αναγραφή σε αυτό όλων των επί μέρους διαστάσεων καθώς και η εμφάνιση σε αυτό ευκρινώς και διακριτά διακεκομμένων γραμμών εμφανέστατων σ’ αυτό το ίδιο αλλά και της διαπίστωσης εκ μέρους μου της αντιστοιχίας αυτών με τις διακεκομμένες γραμμές της ανεπίσημης κάτοψης ορόφων του δεύτερου ως άνω στοιχείου. Ανασυνέταξα λοιπόν την παρακείμενη εμφαινόμενη κάτοψη χωρίς να δώσω βαρύτητα σε στοιχεία άνευ σημασίας όπως οι θέσεις και τα μεγέθη θυρών και παραθύρων, αλλά μόνο στην αριθμητική αντιστοιχία των εξωτερικών διαστάσεων του εξωτερικού κελύφους και των ημιυπαιθρίων χώρων του ορόφου (τυπικού εν προκειμένω-όπως αναγράφεται επίσης ευκρινώς στην ανεπίσημη κάτοψή του που μου παρέδωσε ο ένας εκ των τεσσάρων συνιδιοκτητών) Πέραν αυτού μετέφερα στο σχέδιο μου και όλους τους αριθμητικούς υπολογισμούς που αναγράφονται στην ως άνω ανεπίσημη κάτοψη ορόφων χωρίς να κάνω λογιστικό έλεγχο από τους οποίους όμως προκύπτει ότι η συνολική κάλυψη του οικοπέδου είναι 217,03 (από το εμβαδό Α’ ορόφου) +49,93(από το εμβαδό η/χ οικοδομών) +6,33(από την επιφ η/χ που προσμετρείται στο σ.δ) ίση με 273,29 μ2 που προσεγγίζει την αναγραφόμενη κάλυψη 271,66 μ2 στα «στοιχεία οικοδομής» του 2ου φύλλου του στελέχους της οικοδομικής άδειας 23/93 Σε ότι αφορά την αναντιστοιχία κατά 67,21 μ2 της αναγραφόμενης ως ολικής επιφάνειας ορόφων 513,93 μ2 (στη ίδια ως άνω 2η σελίδα της ο.α ως «στοιχεία οικοδομής») με την προκύπτουσα από τα προαναφερθέντα στοιχεία τυπικών ορόφων 2*(217,03+6,33)=446,72 μ2 την αποδίδω σε πιθανή κατασκευή και άλλων κλειστών χώρων πέραν των κλειστών κλιμακοστασίων που εκ του τρόπου κατασκευής της όλης οικοδομής «επί πυλωτής» επιβάλλονται λειτουργικά, χωρίς όμως να μου δίνεται δυνατότητα επιβεβαίωσης ή μη, λόγω ελλείμματος της κάτοψης πυλωτής σε αντίστοιχη μορφή με αυτή του ορόφου Απαραίτητα συνοδευτικά έγγραφα της παρούσης μου αποτελούν:1. Το ακριβές φωτοαντίγραφο στελέχους της 23/93 και 2. Το ανεπίσημο αντίγραφο κάτοψης τυπικού ορόφου που φέρει την σφραγίδα ελέγχου της υπηρεσίας την υπογραφή του υπαλλήλου ελέγχου της παραπάνω Υ.ΔΟΜ και την σφραγίδα θεώρησης
    1 point
  23. Κοιτάξτε, τη βεβαίωση τη δίνουμε με βάση τα στοιχεία που έχουμε διαθέσιμα τη συγκεκριμένη στιγμή. Αν τα εγκεκριμένα σχέδια έχουν χαθεί, η βεβαίωση της πολεοδομίας, ότι έχουν χαθεί τα σχέδια, σε καλύπτει 100% νομικά για τη χρονική στιγμή, που έδωσες τη βεβαίωση. Αν παρ' ελπίδα βρεθούν κάπου τα εγκεκριμένα σχέδια και είναι πολύ διαφορετικά, τότε δε φέρεις καμία μα καμία ευθύνη και αυτό επειδή ήταν αδύνατο τη στιγμή, που έδινες τη βεβαίωση, να διαπιστώσεις την ύπαρξη των εγκεκριμένων σχεδίων. Υ.Γ.: Φυσικά μιλάω μόνο για σχέδια και όχι για μη ύπαρξη στελέχους οικοδομικής άδειας.
    1 point
  24. Και παλι, δεν πιστευω οτι μπορει το σχεδιο της συμβολαιογραφου να δειχνει πραγματικη κατασταση ΜΕ αυθαιρεσιες, ενω στην Πολεοδομια θα εχουν κατατεθει σχεδια ΧΩΡΙΣ Συμφωνω στο οτι μπορει να σε κυνηγησει ενας ιδιορυθμος αγοραστης αμα θελει αλλα απαντησε μου σε παρακαλω στα παρακατω. α. Πως μπορει να αποδειξει οτι εξεδωσες ανακριβη βεβαιωση απο τη στιγμη που απωλεσθη ο φακελος και σε περιπτωση που δεν ξαναβρεθει με μαγικο τροπο? β. Πως μπορει να αποδειξει πως οταν εξεδωσες εσυ τη βεβαιωση σου ειχε ηδη απωλεσθει ο φακελος και εσυ εκανες τη δουλεια σου με συμβολαιογραφικα σχεδια...? Στην τελικη, το συμβολαιο αγορας του σπιτιου αναγραφει "ο αγοραστης βρηκε το σπιτι της απολυτου αρεσκειας του και απαλλαγμενο απο νομικα και πραγματικα ελαττωματα" στα οποια συμπεριλαμβανονται και οι αυθαιρεσιες...
    1 point
  25. Ερωτηση οσο αναφορα τις αμοιβές σχετικά με την άδεια μικρής κλίμακας. Ότι και να λέμε η άδεια μικρής κλίμακας ελέγχεται και ελέγχεται βάσει φορολογικών οπότε πρέπει να κόψουμε αμοιβές και το σύστημα online αδειών ζητάει και φορολογικά και μελέτες για αμοιβές και ΙΚΑ αλλά και επίβλεψης οπότε σε μία άδεια μικρής κλίμακας εργασιών πρέπει να τα δηλώσουμε όλα. αλλά.... αλλά όταν Παραδείγματος χάριν έχουμε για μία διαρρύθμιση εσωτερική διαρρύθμιση που αναφέρεται καθαρά στη στην εγκύκλιο στις οποίες δεν επηρεάζεται φέροντας οργανισμός αυτό όταν θα πάει να δηλωθεί στο σύστημα του ΤΕΕ τετραγωνικά που θα δηλωθούν για τα για τα αρχιτεκτονικά θα είναι τα τετραγωνικά του συνολικού κτιρίου η τετραγωνικά του κτιρίου που θα δουλευτούν? Εν συνεχεία Εγώ προσωπικά σαν μηχανικός χρησιμοποιώ λογισμικό για τον υπολογισμό των φορολογικών αλλά όταν έχουμε μία καινούργια άδεια πάμε καθαρά δηλώνουν τα τετραγωνικά μας δηλώνει μετά τις εργασίες που έχουμε να κάνουνε δηλώνουμε το είδος της εργασίας και το είδος της κατασκευής Παραδείγματος χάριν κατοικία είναι καταστήματα η Άλλα Και εν συνεχεία από αυτά βγαίνουν προϋπολογισμός Και μετά πάμε να κάνουμε αναλυτικό προϋπολογισμό της κατασκευής από αυτά κόβεται ο ΦΕΜ είναι το 10% επί των νόμιμων αμοιβών και των ζητάει το σύστημα online αδειών και πρεπει να κατατεθουν. Τώρα εν συνεχεία στη δικιά μου την περίπτωση έχω στην άδεια μικρής κλίμακας εργασιών που ανέλαβα διαρρύθμισης διαμόρφωσης στις όψεις του κτιρίου χωρίς να θίγεται ο φέροντας οργανισμός και αντικατάσταση στέγης για αυτό μου ζητάει αρχιτεκτονικά και στατικά αυτά εδώ όμως πώς θα δηλωθούν πάνω στο σύστημα τι θα δηλωθεί ακριβώς πάνω στο σύστημα Γιατί άμα το δηλώσω σαν μία άδεια βγάζει αμοιβές στο Θεό και έχω δύο συναδέλφους να κάνουν άδειες μικρής κλίμακας εργασιών σε ύψος ποσού της τάξης των 200 ευρώ μόνο φεύγει και τις μελέτες βγαίνει κοντά στα 500. Παρακαλώ αν γνωρίζει κάποιος συνάδελφος θα ήταν πολύ καλό να με διαφωτίσει και εμένα ευχαριστώ.
    -1 points
This leaderboard is set to Athens/GMT+02:00
  • Επιλεγμένα Άρθρα

    • Εγκρίθηκε τo αναθεωρημένο Εθνικό Σχέδιο Διαχείρισης Επικίνδυνων Αποβλήτων (ΕΣΔΕΑ)
      Εγκρίθηκε τo αναθεωρημένο Εθνικό Σχέδιο Διαχείρισης Επικίνδυνων Αποβλήτων (ΕΣΔΕΑ) με την δημοσίευση στο ΦΕΚ 6412/Β'/22.11.2024 της υπ' αριθμ. ΥΠΕΝ/ΔΔΑ/124219/1717 ΚΥΑ με θέμα: Έγκριση αναθεωρημένου Εθνικού Σχεδίου Διαχείρισης Επικίνδυνων Αποβλήτων (ΕΣΔΕΑ).

      To αναθεωρημένο Εθνικό Σχέδιο Διαχείρισης Επικίνδυνων Αποβλήτων (ΕΣΔΕΑ) συνιστά ένα Ειδικό Σχέδιο Διαχείρισης για τα Επικίνδυνα Απόβλητα που παράγονται στη χώρα, το οποίο απαιτείται σύμφωνα με τα άρθρα 54 και 55 του ν. 4819/2021 (Α’ 129), δεδομένου ότι τα απόβλητα αυτά, λόγω της ποιοτικής και ποσοτικής σύστασής τους, καθώς και των εξειδικευμένων εγκαταστάσεων που απαιτούνται για τη διαχείρισή τους, χρήζουν ειδικότερης συνολικής αντιμετώπισης.

      Στόχος του σχεδιασμού είναι η μείωση τόσο της ποσότητας των παραγόμενων επικίνδυνων αποβλήτων όσο και της επικινδυνότητάς τους και η συνακόλουθη προστασία του περιβάλλοντος και της δημόσιας υγείας, σε συμμόρφωση με τους σχετικούς όρους και προϋποθέσεις της εθνικής και ενωσιακής νομοθεσίας και με εφαρμογή των βέλτιστων
      διαθέσιμων τεχνικών, οι οποίες θα πρέπει πλέον να ενσωματώνουν ευθέως τις πρακτικές της κυκλικής οικονομίας.

      Ο σχεδιασμός περιλαμβάνει όλες τις προβλέψεις του άρθρου 28 της Οδηγίας 2008/98/ΕΚ, καλύπτοντας ταυτόχρονα όλες τις νέες υποχρεώσεις και όλα τα νέα στοιχεία που εισήχθησαν στο άρθρο αυτό μέσω της Οδηγίας (ΕΕ) 2018/851 του Ευρωπαϊκού
      Κοινοβουλίου και του Συμβουλίου της 30ης Μαΐου 2018.

      Με τον παρόντα σχεδιασμό αναθεωρείται ο σχεδιασμός που είχε εγκριθεί με την Κοινή Υπουργική Απόφαση οικ.62952/5384/2016 (Β’ 4326) ο οποίος είχε χρονικό ορίζοντα το έτος 2020. 

      Εθνικό Σχέδιο Διαχείρισης Επικίνδυνων Αποβλήετων ΕΣΔΕΑ ΚΥΑ-ΥΠΕΝΔΔΑ1242191717-13.11.2024-ΦΕΚ-6412-22.11.2024-τεύχος-Β.pdf
      • 0 απαντήσεις
    • ΥΠΕΝ: Εγκύκλιος προς τις ΥΔΟΜ ώστε να ζητούν αποκλειστικά και περιοριστικά μόνο τα στοιχεία που προβλέπονται από το ισχύον θεσμικό πλαίσιο
      Εγκύκλιο απέστειλε το Υπουργείο Περιβάλλοντος και Ενέργειας προς τις ΥΔΟΜ με θέμα: Σχετικά με την εφαρμογή της εγκυκλίου ΥΠΕΝ/ΓΔΠΟΛ/15047/84/14-3-2018.

      Η εγκύκλιος αναφέρει ότι: με αφορμή την (α) σχετική επιστολή του ΣΑΔΑΣ-ΠΕΑ με την οποία διαπιστώνεται η μη τήρηση της (β) σχετικής εγκυκλίου στην οποία και σας παραπέμπουμε, επισημαίνουμε εκ νέου στο πλαίσιο της χρηστής διοίκησης και προκειμένου να αποφεύγεται ταλαιπωρία μηχανικών και πολιτών ότι, η προαναφερόμενη εγκύκλιος οδηγία Γενικού Διευθυντή Πολεοδομίας του ΥΠΕΝ εξακολουθεί να ισχύει.

      Ειδικότερα, κατά τον έλεγχο της πληρότητας αιτημάτων έκδοσης οικοδομικών αδειών, οι ΥΔΟΜ οφείλουν να ζητούν αποκλειστικά και περιοριστικά, μόνον τα στοιχεία εκείνα (δικαιολογητικά, σχέδια και εγκρίσεις υπηρεσιών, συλλογικών οργάνων ή φορέων) που προβλέπονται από το ισχύον θεσμικό πλαίσιο (νόμοι, π. δ/γματα, Υπουργικές Αποφάσεις) για την κατά περίπτωση περιοχή, ή την εκάστοτε Αποκεντρωμένων Διοικήσεων της Επικράτειας (για την ενημέρωση των ΥΔΟΜ χωρικής τους αρμοδιότητας) χρήση ειδικού κτιρίου. Κατά συνέπεια, για την έκδοση των οικοδομικών αδειών δεν ζητείται η προσκόμιση επιπρόσθετων στοιχείων (όπως αλληλογραφία, εγκρίσεις φορέων) και δεν λαμβάνονται υπόψη απόψεις ή εκτιμήσεις υπηρεσιών, οι οποίες αποκλίνουν του ισχύοντος θεσμικού πλαισίου.
      • 0 απαντήσεις
    • Εγκρίθηκε μέσω WiFi4GR το δωρεάν WiFi σε έντεκα σταθμούς του ΜΕΤΡΟ
      Την έγκριση του Διοικητικού Συμβουλίου για την εγκατάσταση και λειτουργία εξοπλισμού ασύρματης πρόσβασης σε έντεκα σταθμούς του ΜΕΤΡΟ για τουλάχιστον πέντε χρόνια εξασφάλισε την περασμένη εβδομάδα η ΣΤΑΣΥ.

      Το κόστος για την παροχή ηλεκτρικού ρεύματος και παροχής σύνδεσης στο διαδίκτυο, θα βαρύνει την εταιρία και από το ύψος του και τη δυνατότητα κάλυψής του από τη ΣΤΑΣΥ θα εξαρτηθεί και η επέκταση του ασύρματου Ιντερνετ και σε άλλους σταθμούς.

      Οι πρώτοι έντεκα σταθμοί στους οποίους θα λειτουργήσει WiFi έως το τέλος της χρονιάς είναι εκτός από την Ακρόπολη και το Σύνταγμα, οι σταθμοί Μοναστηράκι, Ομόνοια, Πανεπιστήμιο, Πειραιάς, Κορυδαλλός, Χαλάνδρι, Αγιος Δημήτριος, Φιξ και Αγία Μαρίνα. 

      Οι επιβάτες θα μπορούν να συνδέονται άμεσα χωρίς να χρειάζεται κάποια διαδικασία εγγραφής. Στη συνέχεια η διοίκηση της ΣΤΑΣΥ θα μετρήσει το μηνιαίο κόστος λειτουργίας και συντήρησης ώστε να αποφασιστεί η επέκταση του δικτύου και το χρονοδιάγραμμά της.

      Υπενθυμίζεται ότι το έργο έχει ενταχθεί από το υπουργείο Ψηφιακής Διακυβέρνησης στις περιοχές που θα εγκατασταθούν σημεία πρόσβασης στο πλαίσιο του έργου WiFi4GR.

      Το WiFi4GR «Ανάπτυξη Δημόσιων Σημείων Ασύρματης Ευρυζωνικής Πρόσβασης στο Διαδίκτυο» αφορά στην προμήθεια, εγκατάσταση, παραμετροποίηση, σύνδεση και θέση σε λειτουργία σημείων ασύρματης πρόσβασης WiFi (Hotspots) στο Διαδίκτυο σε διάφορες περιοχές πολιτιστικού και τουριστικού ενδιαφέροντος της χώρας, για την κάλυψη, 2.500 περίπου περιοχών ασύρματης – WiFi πρόσβασης σε όλη την επικράτεια. Το σύστημα, το οποίο θα αναπτυχθεί, θα διαθέτει κεντρικό σύστημα παρακολούθησης και διαχείρισης, το οποίο καθιστά δυνατή την παρακολούθηση σε πραγματικό χρόνο όλων των δομικών στοιχείων του δικτύου.
      • 0 απαντήσεις
    • Η σύνδεση του νυχτερινού φωτισμού με το «Τοπικό Εγχώριο Προϊόν» στην Ελλάδα
      Όσοι έχουμε βρεθεί σε νυχτερινή πτήση έχουμε απολαύσει το θέαμα που προσφέρει η επιφάνεια της Γης, όταν τα νυχτερινά φώτα αναδεικνύουν μοτίβα που παραπέμπουν σε έργα τέχνης. Εκτός όμως από το εντυπωσιακό θέαμα, τα νυχτερινά φώτα αποτελούν μια πολύτιμη πηγή πληροφορίας για τις δραστηριότητες του ανθρώπου και την αλληλεπίδρασή του με το περιβάλλον.

      Στο πλαίσιο της εξερεύνησης αυτού του πεδίου, η NASA καταγράφει συστηματικά τον νυχτερινό φωτισμό του πλανήτη μας. Τα τελευταία 10 χρόνια πολύ βελτιωμένες καταγραφές παρέχονται από τον αισθητήρα VIIRS της αποστολής SUOMI.

      «Στο Δημοκρίτειο Πανεπιστήμιο σκεφτήκαμε να ερευνήσουμε τι έχουν να μας πουν τα νυχτερινά φώτα για την πατρίδα μας» λέει στην «Κ» η Αλεξάνδρα Γκεμιτζή, καθηγήτρια στο Τμήμα Μηχανικών Περιβάλλοντος του Δημοκρίτειου Πανεπιστήμιου Θράκης, η οποία ηγήθηκε μιας ενδιαφέρουσας έρευνας στο πλαίσιο των δραστηριοτήτων του Εργαστηρίου Ατμοσφαιρικής Ρύπανσης και Αντιρρυπαντικής Τεχνολογίας Ατμοσφαιρικών Ρύπων.
      • 0 απαντήσεις
    • «Εξοικονομώ 2023»: Ο νέος οδηγός του προγράμματος μετά την 3η τροποποίηση
      Εκδόθηκε σε ΦΕΚ η υπ' αριθμ. ΥΠΕΝ/ΥΔΕΝ/97165/610 ΚΥΑ (ΦΕΚ 5174/Β΄/13.09.2024) που αφορά την 3η τροποποίηση της υπό στοιχεία ΥΠΕΝ/ΥΔΕΝ/55246/807/18.05.2023 κοινής απόφασης των Υπουργών Οικονομικών, Ανάπτυξης και Επενδύσεων και Περιβάλλοντος και Ενέργειας «Προκήρυξη του προγράμματος “Εξοικονομώ 2023”», ως εξής:

      Α. Ο Οδηγός Εφαρμογής Προγράμματος «Εξοικονομώ 2023» και η 1η Τροποποίηση του Παραρτήματος VI που αφορά την Υπεύθυνη Δήλωση σχετικά με τη σώρευση των ενισχύσεων ήσσονος σημασίας (de minimis) βάσει του Κανονισμού (ΕΕ) 2023/2831, ως ακολούθως:

      Τροποποίηση (3η) της υπό στοιχεία ΥΠΕΝ 55246-807 18.05.2023 ΚΥΑ Εξοικονομώ 2023 (ΦΕΚ 5174-Β-13.09.2024).pdf
      • 3 απαντήσεις
×
×
  • Create New...

Σημαντικό

Χρησιμοποιούμε cookies για να βελτιώνουμε το περιεχόμενο του website μας. Μπορείτε να τροποποιήσετε τις ρυθμίσεις των cookie, ή να δώσετε τη συγκατάθεσή σας για την χρήση τους.