Μετάβαση στο περιεχόμενο

Πίνακας Κορυφαίων

  1. akis73

    akis73

    Συντονιστής


    • Πόντοι

      13

    • Περιεχόμενα

      8.379


  2. Largy

    Largy

    Core Members


    • Πόντοι

      2

    • Περιεχόμενα

      2.470


  3. kan62

    kan62

    Core Members


    • Πόντοι

      2

    • Περιεχόμενα

      4.484


  4. tzeno

    tzeno

    Core Members


    • Πόντοι

      1

    • Περιεχόμενα

      1.075


Δημοφιλές Περιεχόμενο

Προβολή περιεχομένου με την υψηλότερη φήμη στις 05/02/2020 σε όλες τις περιοχές

  1. Συνάδελφοι ρώτησα το helpdesk και μου απάντησαν πως μπορώ να επεξεργαστώ την δήλωση και αφού δεν υπάρχει αλλαγή του προστίμου άνω ή κατω του 20% δεν θα έχω θέμα, τα δε πρόστιμα υπολογίζονται με τον 4178!
    1 point
  2. Αν θες αυστηρά R&D οι κατατακτήριες είναι μονόδρομος.
    1 point
  3. Η περίπτωση σου απαιτεί ΜΣΕ Η κατηγορία 2 δεν εχει υποχρέωση υποβολής ΜΣΕ. Για την αλλαγή χρήσης θα δεις το ζζζ και για τη στέγη το 2.θ του 1643/2018
    1 point
  4. Ακριβώς, και πολλή προσοχή επίσης σε γεωμετρικά χαρακτηριστικά του τύπου πλάγιες αποστάσεις, τυχόν ελάχιστες αποστάσεις οικοδομής από άξονα οδού, ζώνες δουλείας από αγωγούς ΔΕΣΦΑ, ΕΥΔΑΠ, ΑΔΜΗΕ, αιγιαλό - παραλία - ρέματα. Όλα αυτά επηρεάζουν την θέση της δομούμενης επιφάνειας και πολλές φορές καθιστούν μία ιδιοκτησία μη - οικοδομήσιμη ακόμα και αν πληρεί τους όρους αρτιότητας. Τέλος να ελέγξεις τυχόν αναρτημένο ή κυρωμένο δασικό χάρτη καθώς και να διαβάσεις καλά το ιστορικό του συμβολαίου: δεν αρκεί αυτό να αναφέρεται απλά σε μία ημερομηνία, αλλά θα πρέπει να μην έχει πραγματοποιηθεί κατάτμηση έκτοτε.
    1 point
  5. Ειτε κάνεις την συνενωση με διαμερισματωση είτε με αυθαιρετη λειτουργικη συνενωση, αυτο τακτοποιείται οριστικά, αφου στην συσταση υπαρχει το "ενιαιο". Η επεκταση στα κοινοχρηστα ειναι ενα αλλο θεμα. Αν περιλαμβανεται στην κατοψη του συμβολαιου, το τακτοποιεις και μεταβιβαζεις χωρις αλλη ενεργεια Αν δεν περιλαμβανεται, τοτε το τακτοποιεις ως εκ κατασκευης ή με την παρ. 9 του αρθρου 98, .....αλλά σε περιμενουν στη γωνία οσοι επιμενουν οτι δεν μπορεις να μεταβιβασεις, εάν δεν κάνεις τροποποιηση της συστασης....
    1 point
  6. Κανένα απωθημένο «συνάδελφε». Άλλωστε το πρώτο πρώτο σχόλιό μου στο παρόν θέμα κινούνταν πέριξ της έννοιας της τεχνικής ευθύνης που ζητείται από έναν άνθρωπο, ο οποίος έχει εντρυφήσει σε ένα αντικείμενο εντελώς διαφορετικό από αυτό που θα λέει ή λέει ο τίτλος σπουδών του. Για την ακρίβεια, δε, το συγκεκριμένο πρόβλημα που αντιμετωπίζει ο νέος συνάδελφος είναι κατά πολύ χειρότερο από αυτό που θέλεις να αγγίξεις με τις, ομολογουμένως, ατυχείς απαντήσεις σου: ένας Ηλεκτρολόγος Μηχανικός από ΤΕΙ έχει σπουδάσει επακριβώς τον συγκεκριμένο κλάδο επί 4 έτη. Δεν έχει μεν τον ίδιο χρόνο σπουδών με έναν Ηλεκτρολόγο Μηχανικό του Πολυτεχνείου αλλά δεν είναι και παντελώς άσχετος όπως ο νέος συνάδελφος. Βέβαια, με τα μυαλά που έχετε ορισμένοι, δεν είναι διόλου παράξενο που το ΤΕΕ θα του δώσει το δικαίωμα άσκησης του επαγγέλματος του Ηλεκτρολόγου Μηχανικού, ακόμη κι αν τα μαθήματα που έχει παρακολουθήσει δεν έχουν καμία σχέση με τα μαθήματα που έχει παρακολουθήσει ένας Ηλεκτρολόγος Μηχανικός. Οπότε, μην ψάχνεστε και πολύ για τους λόγους που απαξιώνεται το ίδιο το Επιμελητήριο...
    1 point
  7. Δημοσιεύτηκε στο ΦΕΚ 2837Β/5.7.2019 το "Κανονιστικό πλαίσιο για την εκπόνηση μελετών και την εκτέλεση εργασιών σε ακίνητα μνημεία". Μια απόφαση που προέβλεπε ο ν.3028/2002 «Για την προστασία των Αρχαιοτήτων και εν γένει της Πολιτιστικής Κληρονομιάς» (Α153) και ιδίως το άρθρο 40. Σχόλιο: Άργησε μόνο 17 χρόνια. Οπότε δεν έχει και σημασία πως αναφέρεται σε άρθρα του ν.4030/11 που ήδη καταργήθηκαν. Δεν μπορούσαν να περιμένουν άλλο ... Κανονιστικό πλαίσιο μνημεία.pdf
    1 point
  8. pirsogiannis, Η τέμνουσα βάσης είναι ένα δευτερογενές στατικό μέγεθος ευθέως ανάλογο των κατακορύφων φορτίων του κτιρίου, που αυτά αποτελούν ένα πρωτογενές μέγεθος για την εύρεση των σεισμικών φορτίων. Θα μπορούσε το κριτήριο απαλλαγής να αφορά στην τέμνουσα βάσης όπως στο παλαιό Παράρτημα Ε' του αντισεισμικού κανονισμού για τις προσθήκες που "ανεχόταν" την υπέρβαση της κατά 10%. Όμως εδώ είναι πολύ πιό απλό και ΔΕΝ χρειάζεται ούτε καν τον υπολογισμό της κατανομής της σεισμ. φόρτισης στους ορόφους, (ομοιόμορφη, τριγωνική, τριγωνική με αξονικό στον τελευταίο όροφο ή στην πυλωτή, τραπεζοειδή, κ.λπ). Όλο κι όλο που χρειάζεται είναι να βρεθεί: α) το σύνολο των κατακορύφων αξονικών φορτίων ΣΝiισογ. των υποστυλωμάτων ισογείου για στατική φόρτιση του αδειοδοτημένου από την στατική μελέτη ή από το άθροισμα Σνομ.(G+Q+Βτοιχοπ.)ορόφων του νομίμου και β) το Σαυθ.(G+Q+Βτοιχοπ.) του αυθαιρέτου ορόφου. Αν λοιπόν ισχύει Σαυθ.(G+Q+Βτοιχοπ.) / Σνομ.(G+Q+Βτοιχοπ.)ορόφων <= 20% τότε απαλλάσσεται ομοίως, αν εναλλακτικά έχεις πάρει τα αξονικά φορτία ΣΝiισογ. από την μελέτη, τότε αν Σαυθ.(G+Q+Βτοιχοπ.) / ΣΝiισογ. <= 20% τότε απαλλάσσεται όπου G=σταθερά φορτία, Q=κινητά φορτία (π.χ 200kg/m2 x Eοροφ.), Βτοιχοπ=το βάρος τοίχων του ορόφου. Δηλαδή πέντε πράξεις σε μία παράγραφο σε μία τεχνική έκθεση περί απαλλαγής Μ.Σ.Ε..... EDIT απάντηση στα παρακάτω Αυτό που λέω και παραπάνω ερμηνεύοντας το κείμενο είναι ότι: η έκφραση : "το σύνολο των αυθαιρέτων κατασκευών ανά διηρημένη ιδιοκτησία ή ανεξάρτητο κτίριο δεν επιφέρει αύξηση των κατακόρυφων φορτίων άνω του 20%...." δεν αναφέρεται στο επί μέρους εντατικό μέγεθος αξονικής δύναμης Νi του κάθε κατακ. στοιχείου, αλλά στο σύνολο των κατακορύφων φορτίων (G+Q+Βτοιχ) των ορόφων πριν και μετά την καθ΄ύψος αυθ. προσθήκη. Αν αντιθέτως εννοούσε το 20% επί τoυ κάθε αξονικού φορτίου των κατ. στοιχείων Νi, θα έπρεπε να καθορίσει προηγουμένως τις παραδοχές της επίλυσης (κανονισμό και αν η επίλυση θα γίνει μόνο για κατακόρυφα φορτία ή και οριζόντια σεισμικά φορτία). Βεβαίως αυτό θα απαιτούσε μία ολόκληρη στατική επίλυση (παλαιό + αυθαίρετο) έστω μεν χωρίς διαστασιολόγηση, αλλά κάθε άλλο παρά για απαλλαγή μοιάζει..... Σημειωτέον επίσης ότι γενικώς άλλο το "φορτία στύλων Μ,Q,N" που εκφραστικά-συντακτικά-στατικά ΔΕΝ εννοεί εδώ.... και άλλο το "φορτία κατασκευής G, Q , Βτοιχ, Α=a*g" που θεωρώ ότι εννοεί εδώ αφού ο αναλογισμός του 20% γίνεται "ανά διηρημένη ιδιοκτησία ή ανεξάρτητο κτίριο" και όχι ανά κατακ. στοιχείο ! Directionless, Σε αυτή λοιπόν την περίπτωση ΔΕΝ μας είναι απαραίτητη η στατική μελέτη υφισταμένου για το ΣNiισογ. αφού αυτό το υπολογίζουμε ως ΣNiισογ=Σ(G+Q+Bτοιχ)j ορόφ. ( j=όροφοι) και πράγματι με πέντε πράξεις ........ pirsogiannis, Στην περίπτωση της προσθήκης που λες και σύμφωνα με τα παραπάνω, η αύξηση των κατακ.φορτίων θα αναλογιστεί επί όλου του υφισταμένου και όχι επί των ακραίων μόνο κατακ. στοιχείων. Για τα 25μ2 είναι ξεκάθαρο "το σύνολο των αυθαιρέτων κατασκευών ανά διηρημένη ιδιοκτησία ή ανεξάρτητο κτίριο......." χωρίς εξαιρέσεις..... Υ.Γ Παρακαλώ συναδέλφους που ίσως θεωρούν ότι το 20% ανάγεται στο αξονικό φορτίο Ni ΕΚΑΣΤΟΥ ΚΑΤΑΚ. ΣΤΟΙΧΕΙΟΥ να καταθέσουν την τεκμηριωμένη άποψη τους
    1 point
  9. H κατηγορία 3 του Ν. 4178 δεν απαιτούσε ΔΕΔΟΤΑ. Αν το σύστημα ζητάει για την περίφραξη θα ανεβάσεις ενημερωτικό σημείωμα ότι δεν απαιτείται. Το ίδιο θα ανεβάσεις και για την ΤΕ ηλεκτρολόγου (δεν υπάρχουν ηλεκτρολογικές εγκαταστάσεις, η χρήση έχει επιλεγεί για συστημικούς λόγους πληροφοριακού συστήματος και δεν στεγάζεται επαγγελματική δραστηριότητα-υπηρεσία κλπ).
    1 point
  10. Αντιγράφω από την αιτιολογική του νόμου : Άρθρο 36 Κατηγορίες τρόπου έκδοσης οικοδομικών αδειών Στο άρθρο αυτό προσδιορίζονται οι κατηγορίες του τρόπου έκδοσης των οικοδομικών αδειών. Η θέσπιση αυτού του άρθρου υπαγορεύεται από την ανάγκη της επιτάχυνσης των διαδικασιών έκδοσης οικοδομικής αδείας και απλοποίησης του τρόπου έκδοσης αυτών. Ειδικότερα, η πρώτη κατηγορία του τρόπου έκδοσης αφορά τις περιπτώσεις όπου λόγω της επιφανείας, της χρήσης του κτιρίου, της περιοχής που αφορά ή της επέμβασης σε κτίρια που χρήζουν ειδικής προστασίας ή εμπίπτουν σε περιοχές προστασίας, παρίσταται επιβεβλημένος ο προληπτικός έλεγχος της πολιτείας, παραδείγματος χάριν, αν το προς ανοικοδόμηση γήπεδο ή οι εκτελούμενες εργασίες διενεργούνται σε περιβαλλοντικά ευαίσθητες περιοχές ή σε περιοχές προστασίας, όπως πλησίον ρέματος ή αιγιαλού ή σε παραδοσιακούς οικισμούς αρχαιολογικούς χώρους ή πρόκειται περί ειδικού κτιρίου άνω των χιλίων (1.000) τ.μ. ή αν οι προς έγκριση οικοδομικές εργασίες αφορούν σε περιοχές που δεν υπάρχει ολοκληρωμένο θεσμικό πλαίσιο όρων δόμησης και χρήσεων γης, όπως εγκεκριμένα σχέδια ρυμοτομικά σχέδια, ΓΠΣ και ΣΧΟΟΑΠ, κτηματολόγιο, δασικοί χάρτες, συνεπώς, δεν παρέχεται ασφάλεια κανονιστικού πλαισίου και είναι αναγκαίος ο προληπτικός έλεγχος επί του φακέλου της οικοδομικής αδείας. Στη δεύτερη κατηγορία εμπίπτουν οι περιπτώσεις που απαιτείται μεγαλύτερος χρόνος ελέγχου, λόγω του γεγονότος ότι από γενικές ή ειδικές διατάξεις προβλέπεται, πριν την έκδοση της οικοδομικής άδειας, η αυτοψία από την υπηρεσία δόμησης, όπως παραδείγματος χάριν σε οικισμούς προ του 1923 χωρίς σχέδιο, προκειμένου να διαπιστωθεί ότι το προς ανοικοδόμηση ακίνητο, βρίσκεται εντός ή εκτός του οικισμού, καθώς επίσης και σε περιπτώσεις νομιμοποίησης κτιρίου, αφού η υπηρεσία δόμησης καλείται να προβεί σε αυτοψία επί τόπου και σε έλεγχο της δηλωθείσας ως υφισταμένης κατάστασης. Ο τρόπος έκδοσης οικοδομικών αδειών της τρίτης κατηγορίας,αφορά εκείνες τις περιπτώσεις ανοικοδόμησης, στις οποίες παρέχεται η ασφάλεια του ολοκληρωμένου πολεοδομικού και χωρικού πλαισίου ή οι προβλεπόμενες μελέτες για τις προς έγκριση οικοδομικές εργασίες, λόγω της φύσεως του έργου, δεν απαιτούν εκτεταμένο έλεγχο μελετών, ούτε παρουσιάζουν βαθμό δυσκολίας ως προς τον έλεγχό τους. Επίσης η κατηγορία αυτή εμπεριέχει τις περιπτώσεις ανοικοδόμησης ή εκτέλεσης οικοδομικών εργασιών, που δεν εμπεριέχουν σοβαρό κίνδυνο βλάβης του περιβάλλοντος ή του κοινωνικού συνόλου, αφού η ανέγερση του κτιρίου ή η αλλαγή χρήσεως ή η προσθήκη σε νομίμως υφιστάμενο κτίριο κ.λπ. γίνονται με την ασφάλεια που παρέχει είτε ο ολοκληρωμένος πολεοδομικός και χωρικός σχεδιασμός, όπως εγκεκριμένο σχέδιο πόλεως ή εγκεκριμένο ΓΠΣ ή ΣΧΟΟΑΠ είτε η ύπαρξη του κτηματολογίου κ.λπ.. Στην περίπτωση αυτή παράλληλα προβλέπεται, μεταξύ των λοιπών στοιχείων, η υποβολή από τον μελετητή μηχανικό, έγγραφης βεβαίωσης της αρμόδιας Υ.ΔΟΜ. στην οποία αναγράφονται οι όροι δόμησης που ισχύουν στην περιοχή, καθώς και οι κατά περίπτωση απαραίτητες εγκρίσεις φορέων και υπηρεσιών, συνεπώς παρέχονται οι απαραίτητες εγγυήσεις για τη δυνατότητα της έκδοσης της οικοδομικής αδείας, χωρίς τον προληπτικό έλεγχο από την Υ.ΔΟΜ.. Μετά βεβαίως την έκδοση αυτής ακολουθεί ο προβλεπόμενος έλεγχος από τον ελεγκτή δόμησης όπως ορίζεται στο νόμο, καθώς και ο δειγματοληπτικός έλεγχος.
    1 point
This leaderboard is set to Athens/GMT+03:00
  • Επιλεγμένα Άρθρα

    • ΤΑΙΠΕΔ: Ανάθεση έργων ύψους 4,3 δισ. ευρώ στη Μονάδα Συμβάσεων Στρατηγικής Σημασίας
      Το ΤΑΙΠΕΔ, εταιρεία μέλος του Υπερταμείου, ανακοινώνει ότι η Κυβερνητική Επιτροπή Έργων Στρατηγικής Σημασίας στην τελευταία της συνεδρίαση αποφάσισε να αναθέσει στη Μονάδα Συμβάσεων Στρατηγικής Σημασίας (Project Preparation Facility – PPF) του Ταμείου τα εξής έργα συνολικού προϋπολογισμού 4,3 δισ. ευρώ.

      Σύστημα Ολοκληρωμένης Διαχείρισης Δασών

      Το έργο αφορά στη δημιουργία Συστήματος Ολοκληρωμένης Διαχείρισης Δασών το οποίο στοχεύει στην ολιστική διαχείριση των δασικών οικοσυστημάτων, προκειμένου να καθαρίζονται αποτελεσματικότερα και να περιορίζεται ο κίνδυνος πυρκαγιάς.

      Το έργο περιλαμβάνει την ανάπτυξη Ολοκληρωμένου Πληροφοριακού Συστήματος Δασών, τη δημιουργία Μητρώων Εξωτερικών Ελεγκτών και Ανάπτυξης Συμβάσεων Διαχείρισης Δασικών Οικοσυστημάτων, τον σχεδιασμό συστημάτων επιδότησης βιομάζας και ανταποδοτικών οφελών.

      Ο προϋπολογισμός του έργου εκτιμάται συνολικά σε 8.872.200 ευρώ και η χρηματοδότηση θα εξασφαλιστεί από το Πράσινο Ταμείο κατά 100%. Το έργο υλοποιείται σε τρεις φάσεις διάρκειας 36 μηνών η καθεμία και αναμένεται να ολοκληρωθεί το 2033.

      Δασοπονικές μελέτες διαχείρισης δασικών οικοσυστημάτων
      • 0 απαντήσεις
    • Οι προϋποθέσεις εξαγοράς καταπατημένων του Δημοσίου από ιδιώτες ως 20% της αντικειμενικής αξίας
      Σε έως 60 άτοκες μηνιαίες δόσεις θα μπορέσουν να «αγοράσουν» οι ιδιώτες 90.000 καταπατημένα ακίνητα του Δημοσίου και οι σχετικές αιτήσεις αναμένεται να ξεκινήσουν τον Σεπτέμβριο.

      Ο νόμος, με τον οποίο απλοποιείται η διαδικασία και καθιερώνονται σημαντικές εκπτώσεις για όσους θέλουν να αποκτήσουν τίτλους ιδιοκτησίας επί εκτάσεων τις οποίες το Δημόσιο θεωρεί καταπατημένες, ψηφίστηκε τον περασμένο μήνα και τώρα η ηλεκτρονική πλατφόρμα είναι σχεδόν έτοιμη για να αρχίσει να δέχεται αιτήσεις από το φθινόπωρο.

      Μετά την υποβολή της αίτησης, αρμόδια επιτροπή δίνει το «πράσινο φως» και μέσα σε πέντε ημέρες ο αιτών λαμβάνει το πιστοποιητικό αποδοχής της με το τίμημα και τον διακανονισμό της οφειλής. Το τίμημα εξαγοράς εξοφλείται είτε εφάπαξ είτε τμηματικά σε 60 ισόποσες, άτοκες, μηνιαίες δόσεις, με το ποσό της κάθε δόσης να είναι τουλάχιστον 100 ευρώ. Αν υπάρξει εφάπαξ εξόφληση, προβλέπεται έκπτωση κατά 10% στο τίμημα εξαγοράς.

      Στο νέο πλαίσιο εξαγοράς καταπατημένων εκτάσεων του δημοσίου, καταργήθηκε η προϋπόθεση ύπαρξης κτίσματος για την υποβολή της αίτησης εξαγοράς, δεν επιτρέπεται η εξαγορά ακινήτου με αυθαίρετο κτίσμα, ενώ απαραίτητη προϋπόθεση είναι η δήλωση του ακινήτου στο έντυπο Ε9 για τουλάχιστον πέντε χρόνια πριν την υποβολή της αίτησης.

      Βάση υπολογισμού του τιμήματος εξαγοράς αποτελεί η αντικειμενική αξία του ακινήτου, με εκπτώσεις οι οποίες φτάνουν ακόμα και το 80%, ανάλογα με τον χρόνο κατοχής, το είδος του ακινήτου, τον χρόνο άσκησης ένδικων μέσων και πιθανές δικαστικές αποφάσεις.



      • 4 απαντήσεις
    • Έσοδα ύψους 2 δισ. ετησίως μπορεί να επιφέρει η αξιοποίηση των περιοχών Natura 2000
      «Κρυμμένα» κάτω από τον πλούτο των… προστατευόμενων περιοχών της χώρας βρίσκονται έσοδα για τα κρατικά ταμεία ύψους 2 δισ. ευρώ τον χρόνο. Σύμφωνα με νέα μελέτη της διαΝΕΟσις, που υλοποιήθηκε σε συνεργασία με τον Οργανισμό Φυσικού Περιβάλλοντος και Κλιματικής Αλλαγής (ΟΦΥΠΕΚΑ) και δημοσιεύεται σήμερα, τα χρήματα αυτά θα εισέρρεαν στην ελληνική οικονομία αν ένα 40% των περιοχών Natura 2000 της χώρας αναδεικνύονταν και αξιοποιούνταν όπως συμβαίνει σε άλλες ευρωπαϊκές χώρες. Παράλληλα, θα εξασφάλιζε περισσότερες από 15.000 θέσεις εργασίας.
      • 2 απαντήσεις
    • Νέα εγκύκλιος του ΥΠΕΝ για την εφαρμογή του Κανονισμού Πυροπροστασίας Ακινήτων εντός ή πλησίον δασικών εκτάσεων
      Με νέα Εγκύκλιό του ΥΠΕΝ/ΔΑΟΚΑ/42966/1311 19.04.2024 παρέχονται οδηγίες για την εφαρμογή του Κανονισμού Πυροπροστασίας Ακινήτων εντός ή πλησίον δασικών εκτάσεων. Η εγκύκλιος αναφέρει:

      Σε συνέχεια της (2) σχετικής Οδηγίας προς του δήμους της χώρας, με την οποία επισημάνθηκαν αφενός η έναρξη εφαρμογής του Κανονισμού πυροπροστασίας ακινήτων εντός ή πλησίον δασικών εκτάσεων (σχετ.1) και αφετέρου οι ενέργειες στις οποίες πρέπει να προβούν οι δήμοι στο πλαίσιο των προβλέψεων του εν λόγω κανονισμού, και μετά από πληθώρα ερωτημάτων που υποβλήθηκαν επί της εφαρμογής του κανονισμού από δήμους και πολίτες ακινήτων που εμπίπτουν στο πεδίο εφαρμογής
      του, διευκρινίζονται τα εξής:

      Α. Γενικά:

      Ο κανονισμός αποσκοπεί στην αύξηση της ανθεκτικότητας και στην ενίσχυση του βαθμού πυρασφαλείας των ακινήτων που βρίσκονται εντός ή πλησίον δασικών εκτάσεων. Στόχος είναι η προστασία της ζωής και της υγείας του κοινού, του φυσικού περιβάλλοντος και των δασικών οικοσυστημάτων, καθώς και των ακινήτων με περιορισμό της συμβολής τους στην μετάδοση της φωτιάς. Σημαντικός παράλληλα στόχος του κανονισμού είναι η ενημέρωση, η ευαισθητοποίηση και η προετοιμασία του κοινού για την αντιμετώπιση κινδύνων από δασικές πυρκαγιές, οι οποίοι έχουν ενταθεί λόγω της κλιματικής αλλαγής.

      Β. Πεδίο εφαρμογής:

      Ο κανονισμός αφορά σε δομημένα ακίνητα που βρίσκονται μέσα σε δάση, δασικές εκτάσεις, περιαστικό πράσινο, κηρυγμένες δασωτέες, αναδασωτέες και χορτολιβαδικές εκτάσεις, καθώς και σε ακτίνα τριακοσίων (300) μέτρων από τα όρια των εκτάσεων αυτών. Αφορά επίσης κτίσματα εντός πάρκων και αλσών πόλεων και οικιστικών περιοχών.
      • 9 απαντήσεις
    • Εκδόθηκε η ΚΥΑ για το «Ανακαινίζω -Νοικιάζω» - Αναλυτικά οι όροι του προγράμματος
      Την Παρασκευή ανοίγει η πλατφόρμα για την υποβολή των αιτήσεων από τους ενδιαφερόμενους στο πρόγραμμα της ΔΥΠΑ «Ανακαινίζω -Νοικιάζω».

      Το πρόγραμμα επιδοτεί την ανακαίνιση και επισκευή 12.500 κενών ακινήτων, η ιδιοκτησία των οποίων ανήκει σε ιδιώτες, ώστε να καθίστανται κατάλληλα για εκμίσθωση. Η επιδότηση ανέρχεται στο 40% των πραγματοποιηθεισών δαπανών, οι οποίες μπορούν να ανέρχονται μέχρι του ύψους των 10.000 ευρώ και περιλαμβάνουν τόσο τα απαιτούμενα υλικά όσο και τις εργασίες. Με την ένταξη στο πρόγραμμα προβλέπεται προκαταβολή έως 2.000 ευρώ.

      Το προς ανακαίνιση ακίνητο:

      δεν πρέπει να είναι μεγαλύτερο των 100 τ.μ. και θα πρέπει να βρίσκεται σε οικιστική περιοχή


      οι ιδιοκτήτες των ακινήτων θα πρέπει να έχουν ετήσιο εισόδημα έως 40.000 ευρώ και ακίνητη περιουσία έως 300.000 ευρώ


      η κατοικία δεν πρέπει να έχει δηλωθεί ως πρώτη κατοικία ή ως μισθωμένη, αλλά να αναφέρεται ως κενή στο Ε2 των τριών τελευταίων ετών.




      Αρμόδιος φορέας για την υλοποίηση, διαχείριση και παρακολούθηση του Προγράμματος ορίζεται η Δημόσια Υπηρεσία Απασχόλησης (Δ.ΥΠ.Α.).

      • 0 απαντήσεις
×
×
  • Create New...

Σημαντικό

Χρησιμοποιούμε cookies για να βελτιώνουμε το περιεχόμενο του website μας. Μπορείτε να τροποποιήσετε τις ρυθμίσεις των cookie, ή να δώσετε τη συγκατάθεσή σας για την χρήση τους.