Μετάβαση στο περιεχόμενο

Πίνακας Κορυφαίων

  1. akis73

    akis73

    Συντονιστής


    • Πόντοι

      13

    • Περιεχόμενα

      8.602


  2. Largy

    Largy

    Core Members


    • Πόντοι

      2

    • Περιεχόμενα

      2.472


  3. kan62

    kan62

    Core Members


    • Πόντοι

      2

    • Περιεχόμενα

      4.565


  4. dimitris GM

    dimitris GM

    Συντονιστής


    • Πόντοι

      1

    • Περιεχόμενα

      26.116


Δημοφιλές Περιεχόμενο

Προβολή περιεχομένου με την υψηλότερη φήμη στις 05/02/2020 σε όλες τις περιοχές

  1. Συνάδελφοι ρώτησα το helpdesk και μου απάντησαν πως μπορώ να επεξεργαστώ την δήλωση και αφού δεν υπάρχει αλλαγή του προστίμου άνω ή κατω του 20% δεν θα έχω θέμα, τα δε πρόστιμα υπολογίζονται με τον 4178!
    1 point
  2. Αν θες αυστηρά R&D οι κατατακτήριες είναι μονόδρομος.
    1 point
  3. Η περίπτωση σου απαιτεί ΜΣΕ Η κατηγορία 2 δεν εχει υποχρέωση υποβολής ΜΣΕ. Για την αλλαγή χρήσης θα δεις το ζζζ και για τη στέγη το 2.θ του 1643/2018
    1 point
  4. Ακριβώς, και πολλή προσοχή επίσης σε γεωμετρικά χαρακτηριστικά του τύπου πλάγιες αποστάσεις, τυχόν ελάχιστες αποστάσεις οικοδομής από άξονα οδού, ζώνες δουλείας από αγωγούς ΔΕΣΦΑ, ΕΥΔΑΠ, ΑΔΜΗΕ, αιγιαλό - παραλία - ρέματα. Όλα αυτά επηρεάζουν την θέση της δομούμενης επιφάνειας και πολλές φορές καθιστούν μία ιδιοκτησία μη - οικοδομήσιμη ακόμα και αν πληρεί τους όρους αρτιότητας. Τέλος να ελέγξεις τυχόν αναρτημένο ή κυρωμένο δασικό χάρτη καθώς και να διαβάσεις καλά το ιστορικό του συμβολαίου: δεν αρκεί αυτό να αναφέρεται απλά σε μία ημερομηνία, αλλά θα πρέπει να μην έχει πραγματοποιηθεί κατάτμηση έκτοτε.
    1 point
  5. Ειτε κάνεις την συνενωση με διαμερισματωση είτε με αυθαιρετη λειτουργικη συνενωση, αυτο τακτοποιείται οριστικά, αφου στην συσταση υπαρχει το "ενιαιο". Η επεκταση στα κοινοχρηστα ειναι ενα αλλο θεμα. Αν περιλαμβανεται στην κατοψη του συμβολαιου, το τακτοποιεις και μεταβιβαζεις χωρις αλλη ενεργεια Αν δεν περιλαμβανεται, τοτε το τακτοποιεις ως εκ κατασκευης ή με την παρ. 9 του αρθρου 98, .....αλλά σε περιμενουν στη γωνία οσοι επιμενουν οτι δεν μπορεις να μεταβιβασεις, εάν δεν κάνεις τροποποιηση της συστασης....
    1 point
  6. Κανένα απωθημένο «συνάδελφε». Άλλωστε το πρώτο πρώτο σχόλιό μου στο παρόν θέμα κινούνταν πέριξ της έννοιας της τεχνικής ευθύνης που ζητείται από έναν άνθρωπο, ο οποίος έχει εντρυφήσει σε ένα αντικείμενο εντελώς διαφορετικό από αυτό που θα λέει ή λέει ο τίτλος σπουδών του. Για την ακρίβεια, δε, το συγκεκριμένο πρόβλημα που αντιμετωπίζει ο νέος συνάδελφος είναι κατά πολύ χειρότερο από αυτό που θέλεις να αγγίξεις με τις, ομολογουμένως, ατυχείς απαντήσεις σου: ένας Ηλεκτρολόγος Μηχανικός από ΤΕΙ έχει σπουδάσει επακριβώς τον συγκεκριμένο κλάδο επί 4 έτη. Δεν έχει μεν τον ίδιο χρόνο σπουδών με έναν Ηλεκτρολόγο Μηχανικό του Πολυτεχνείου αλλά δεν είναι και παντελώς άσχετος όπως ο νέος συνάδελφος. Βέβαια, με τα μυαλά που έχετε ορισμένοι, δεν είναι διόλου παράξενο που το ΤΕΕ θα του δώσει το δικαίωμα άσκησης του επαγγέλματος του Ηλεκτρολόγου Μηχανικού, ακόμη κι αν τα μαθήματα που έχει παρακολουθήσει δεν έχουν καμία σχέση με τα μαθήματα που έχει παρακολουθήσει ένας Ηλεκτρολόγος Μηχανικός. Οπότε, μην ψάχνεστε και πολύ για τους λόγους που απαξιώνεται το ίδιο το Επιμελητήριο...
    1 point
  7. Δημοσιεύτηκε στο ΦΕΚ 2837Β/5.7.2019 το "Κανονιστικό πλαίσιο για την εκπόνηση μελετών και την εκτέλεση εργασιών σε ακίνητα μνημεία". Μια απόφαση που προέβλεπε ο ν.3028/2002 «Για την προστασία των Αρχαιοτήτων και εν γένει της Πολιτιστικής Κληρονομιάς» (Α153) και ιδίως το άρθρο 40. Σχόλιο: Άργησε μόνο 17 χρόνια. Οπότε δεν έχει και σημασία πως αναφέρεται σε άρθρα του ν.4030/11 που ήδη καταργήθηκαν. Δεν μπορούσαν να περιμένουν άλλο ... Κανονιστικό πλαίσιο μνημεία.pdf
    1 point
  8. pirsogiannis, Η τέμνουσα βάσης είναι ένα δευτερογενές στατικό μέγεθος ευθέως ανάλογο των κατακορύφων φορτίων του κτιρίου, που αυτά αποτελούν ένα πρωτογενές μέγεθος για την εύρεση των σεισμικών φορτίων. Θα μπορούσε το κριτήριο απαλλαγής να αφορά στην τέμνουσα βάσης όπως στο παλαιό Παράρτημα Ε' του αντισεισμικού κανονισμού για τις προσθήκες που "ανεχόταν" την υπέρβαση της κατά 10%. Όμως εδώ είναι πολύ πιό απλό και ΔΕΝ χρειάζεται ούτε καν τον υπολογισμό της κατανομής της σεισμ. φόρτισης στους ορόφους, (ομοιόμορφη, τριγωνική, τριγωνική με αξονικό στον τελευταίο όροφο ή στην πυλωτή, τραπεζοειδή, κ.λπ). Όλο κι όλο που χρειάζεται είναι να βρεθεί: α) το σύνολο των κατακορύφων αξονικών φορτίων ΣΝiισογ. των υποστυλωμάτων ισογείου για στατική φόρτιση του αδειοδοτημένου από την στατική μελέτη ή από το άθροισμα Σνομ.(G+Q+Βτοιχοπ.)ορόφων του νομίμου και β) το Σαυθ.(G+Q+Βτοιχοπ.) του αυθαιρέτου ορόφου. Αν λοιπόν ισχύει Σαυθ.(G+Q+Βτοιχοπ.) / Σνομ.(G+Q+Βτοιχοπ.)ορόφων <= 20% τότε απαλλάσσεται ομοίως, αν εναλλακτικά έχεις πάρει τα αξονικά φορτία ΣΝiισογ. από την μελέτη, τότε αν Σαυθ.(G+Q+Βτοιχοπ.) / ΣΝiισογ. <= 20% τότε απαλλάσσεται όπου G=σταθερά φορτία, Q=κινητά φορτία (π.χ 200kg/m2 x Eοροφ.), Βτοιχοπ=το βάρος τοίχων του ορόφου. Δηλαδή πέντε πράξεις σε μία παράγραφο σε μία τεχνική έκθεση περί απαλλαγής Μ.Σ.Ε..... EDIT απάντηση στα παρακάτω Αυτό που λέω και παραπάνω ερμηνεύοντας το κείμενο είναι ότι: η έκφραση : "το σύνολο των αυθαιρέτων κατασκευών ανά διηρημένη ιδιοκτησία ή ανεξάρτητο κτίριο δεν επιφέρει αύξηση των κατακόρυφων φορτίων άνω του 20%...." δεν αναφέρεται στο επί μέρους εντατικό μέγεθος αξονικής δύναμης Νi του κάθε κατακ. στοιχείου, αλλά στο σύνολο των κατακορύφων φορτίων (G+Q+Βτοιχ) των ορόφων πριν και μετά την καθ΄ύψος αυθ. προσθήκη. Αν αντιθέτως εννοούσε το 20% επί τoυ κάθε αξονικού φορτίου των κατ. στοιχείων Νi, θα έπρεπε να καθορίσει προηγουμένως τις παραδοχές της επίλυσης (κανονισμό και αν η επίλυση θα γίνει μόνο για κατακόρυφα φορτία ή και οριζόντια σεισμικά φορτία). Βεβαίως αυτό θα απαιτούσε μία ολόκληρη στατική επίλυση (παλαιό + αυθαίρετο) έστω μεν χωρίς διαστασιολόγηση, αλλά κάθε άλλο παρά για απαλλαγή μοιάζει..... Σημειωτέον επίσης ότι γενικώς άλλο το "φορτία στύλων Μ,Q,N" που εκφραστικά-συντακτικά-στατικά ΔΕΝ εννοεί εδώ.... και άλλο το "φορτία κατασκευής G, Q , Βτοιχ, Α=a*g" που θεωρώ ότι εννοεί εδώ αφού ο αναλογισμός του 20% γίνεται "ανά διηρημένη ιδιοκτησία ή ανεξάρτητο κτίριο" και όχι ανά κατακ. στοιχείο ! Directionless, Σε αυτή λοιπόν την περίπτωση ΔΕΝ μας είναι απαραίτητη η στατική μελέτη υφισταμένου για το ΣNiισογ. αφού αυτό το υπολογίζουμε ως ΣNiισογ=Σ(G+Q+Bτοιχ)j ορόφ. ( j=όροφοι) και πράγματι με πέντε πράξεις ........ pirsogiannis, Στην περίπτωση της προσθήκης που λες και σύμφωνα με τα παραπάνω, η αύξηση των κατακ.φορτίων θα αναλογιστεί επί όλου του υφισταμένου και όχι επί των ακραίων μόνο κατακ. στοιχείων. Για τα 25μ2 είναι ξεκάθαρο "το σύνολο των αυθαιρέτων κατασκευών ανά διηρημένη ιδιοκτησία ή ανεξάρτητο κτίριο......." χωρίς εξαιρέσεις..... Υ.Γ Παρακαλώ συναδέλφους που ίσως θεωρούν ότι το 20% ανάγεται στο αξονικό φορτίο Ni ΕΚΑΣΤΟΥ ΚΑΤΑΚ. ΣΤΟΙΧΕΙΟΥ να καταθέσουν την τεκμηριωμένη άποψη τους
    1 point
  9. H κατηγορία 3 του Ν. 4178 δεν απαιτούσε ΔΕΔΟΤΑ. Αν το σύστημα ζητάει για την περίφραξη θα ανεβάσεις ενημερωτικό σημείωμα ότι δεν απαιτείται. Το ίδιο θα ανεβάσεις και για την ΤΕ ηλεκτρολόγου (δεν υπάρχουν ηλεκτρολογικές εγκαταστάσεις, η χρήση έχει επιλεγεί για συστημικούς λόγους πληροφοριακού συστήματος και δεν στεγάζεται επαγγελματική δραστηριότητα-υπηρεσία κλπ).
    1 point
  10. Αντιγράφω από την αιτιολογική του νόμου : Άρθρο 36 Κατηγορίες τρόπου έκδοσης οικοδομικών αδειών Στο άρθρο αυτό προσδιορίζονται οι κατηγορίες του τρόπου έκδοσης των οικοδομικών αδειών. Η θέσπιση αυτού του άρθρου υπαγορεύεται από την ανάγκη της επιτάχυνσης των διαδικασιών έκδοσης οικοδομικής αδείας και απλοποίησης του τρόπου έκδοσης αυτών. Ειδικότερα, η πρώτη κατηγορία του τρόπου έκδοσης αφορά τις περιπτώσεις όπου λόγω της επιφανείας, της χρήσης του κτιρίου, της περιοχής που αφορά ή της επέμβασης σε κτίρια που χρήζουν ειδικής προστασίας ή εμπίπτουν σε περιοχές προστασίας, παρίσταται επιβεβλημένος ο προληπτικός έλεγχος της πολιτείας, παραδείγματος χάριν, αν το προς ανοικοδόμηση γήπεδο ή οι εκτελούμενες εργασίες διενεργούνται σε περιβαλλοντικά ευαίσθητες περιοχές ή σε περιοχές προστασίας, όπως πλησίον ρέματος ή αιγιαλού ή σε παραδοσιακούς οικισμούς αρχαιολογικούς χώρους ή πρόκειται περί ειδικού κτιρίου άνω των χιλίων (1.000) τ.μ. ή αν οι προς έγκριση οικοδομικές εργασίες αφορούν σε περιοχές που δεν υπάρχει ολοκληρωμένο θεσμικό πλαίσιο όρων δόμησης και χρήσεων γης, όπως εγκεκριμένα σχέδια ρυμοτομικά σχέδια, ΓΠΣ και ΣΧΟΟΑΠ, κτηματολόγιο, δασικοί χάρτες, συνεπώς, δεν παρέχεται ασφάλεια κανονιστικού πλαισίου και είναι αναγκαίος ο προληπτικός έλεγχος επί του φακέλου της οικοδομικής αδείας. Στη δεύτερη κατηγορία εμπίπτουν οι περιπτώσεις που απαιτείται μεγαλύτερος χρόνος ελέγχου, λόγω του γεγονότος ότι από γενικές ή ειδικές διατάξεις προβλέπεται, πριν την έκδοση της οικοδομικής άδειας, η αυτοψία από την υπηρεσία δόμησης, όπως παραδείγματος χάριν σε οικισμούς προ του 1923 χωρίς σχέδιο, προκειμένου να διαπιστωθεί ότι το προς ανοικοδόμηση ακίνητο, βρίσκεται εντός ή εκτός του οικισμού, καθώς επίσης και σε περιπτώσεις νομιμοποίησης κτιρίου, αφού η υπηρεσία δόμησης καλείται να προβεί σε αυτοψία επί τόπου και σε έλεγχο της δηλωθείσας ως υφισταμένης κατάστασης. Ο τρόπος έκδοσης οικοδομικών αδειών της τρίτης κατηγορίας,αφορά εκείνες τις περιπτώσεις ανοικοδόμησης, στις οποίες παρέχεται η ασφάλεια του ολοκληρωμένου πολεοδομικού και χωρικού πλαισίου ή οι προβλεπόμενες μελέτες για τις προς έγκριση οικοδομικές εργασίες, λόγω της φύσεως του έργου, δεν απαιτούν εκτεταμένο έλεγχο μελετών, ούτε παρουσιάζουν βαθμό δυσκολίας ως προς τον έλεγχό τους. Επίσης η κατηγορία αυτή εμπεριέχει τις περιπτώσεις ανοικοδόμησης ή εκτέλεσης οικοδομικών εργασιών, που δεν εμπεριέχουν σοβαρό κίνδυνο βλάβης του περιβάλλοντος ή του κοινωνικού συνόλου, αφού η ανέγερση του κτιρίου ή η αλλαγή χρήσεως ή η προσθήκη σε νομίμως υφιστάμενο κτίριο κ.λπ. γίνονται με την ασφάλεια που παρέχει είτε ο ολοκληρωμένος πολεοδομικός και χωρικός σχεδιασμός, όπως εγκεκριμένο σχέδιο πόλεως ή εγκεκριμένο ΓΠΣ ή ΣΧΟΟΑΠ είτε η ύπαρξη του κτηματολογίου κ.λπ.. Στην περίπτωση αυτή παράλληλα προβλέπεται, μεταξύ των λοιπών στοιχείων, η υποβολή από τον μελετητή μηχανικό, έγγραφης βεβαίωσης της αρμόδιας Υ.ΔΟΜ. στην οποία αναγράφονται οι όροι δόμησης που ισχύουν στην περιοχή, καθώς και οι κατά περίπτωση απαραίτητες εγκρίσεις φορέων και υπηρεσιών, συνεπώς παρέχονται οι απαραίτητες εγγυήσεις για τη δυνατότητα της έκδοσης της οικοδομικής αδείας, χωρίς τον προληπτικό έλεγχο από την Υ.ΔΟΜ.. Μετά βεβαίως την έκδοση αυτής ακολουθεί ο προβλεπόμενος έλεγχος από τον ελεγκτή δόμησης όπως ορίζεται στο νόμο, καθώς και ο δειγματοληπτικός έλεγχος.
    1 point
This leaderboard is set to Athens/GMT+02:00
  • Επιλεγμένα Άρθρα

    • Εγκρίθηκε τo αναθεωρημένο Εθνικό Σχέδιο Διαχείρισης Επικίνδυνων Αποβλήτων (ΕΣΔΕΑ)
      Εγκρίθηκε τo αναθεωρημένο Εθνικό Σχέδιο Διαχείρισης Επικίνδυνων Αποβλήτων (ΕΣΔΕΑ) με την δημοσίευση στο ΦΕΚ 6412/Β'/22.11.2024 της υπ' αριθμ. ΥΠΕΝ/ΔΔΑ/124219/1717 ΚΥΑ με θέμα: Έγκριση αναθεωρημένου Εθνικού Σχεδίου Διαχείρισης Επικίνδυνων Αποβλήτων (ΕΣΔΕΑ).

      To αναθεωρημένο Εθνικό Σχέδιο Διαχείρισης Επικίνδυνων Αποβλήτων (ΕΣΔΕΑ) συνιστά ένα Ειδικό Σχέδιο Διαχείρισης για τα Επικίνδυνα Απόβλητα που παράγονται στη χώρα, το οποίο απαιτείται σύμφωνα με τα άρθρα 54 και 55 του ν. 4819/2021 (Α’ 129), δεδομένου ότι τα απόβλητα αυτά, λόγω της ποιοτικής και ποσοτικής σύστασής τους, καθώς και των εξειδικευμένων εγκαταστάσεων που απαιτούνται για τη διαχείρισή τους, χρήζουν ειδικότερης συνολικής αντιμετώπισης.

      Στόχος του σχεδιασμού είναι η μείωση τόσο της ποσότητας των παραγόμενων επικίνδυνων αποβλήτων όσο και της επικινδυνότητάς τους και η συνακόλουθη προστασία του περιβάλλοντος και της δημόσιας υγείας, σε συμμόρφωση με τους σχετικούς όρους και προϋποθέσεις της εθνικής και ενωσιακής νομοθεσίας και με εφαρμογή των βέλτιστων
      διαθέσιμων τεχνικών, οι οποίες θα πρέπει πλέον να ενσωματώνουν ευθέως τις πρακτικές της κυκλικής οικονομίας.

      Ο σχεδιασμός περιλαμβάνει όλες τις προβλέψεις του άρθρου 28 της Οδηγίας 2008/98/ΕΚ, καλύπτοντας ταυτόχρονα όλες τις νέες υποχρεώσεις και όλα τα νέα στοιχεία που εισήχθησαν στο άρθρο αυτό μέσω της Οδηγίας (ΕΕ) 2018/851 του Ευρωπαϊκού
      Κοινοβουλίου και του Συμβουλίου της 30ης Μαΐου 2018.

      Με τον παρόντα σχεδιασμό αναθεωρείται ο σχεδιασμός που είχε εγκριθεί με την Κοινή Υπουργική Απόφαση οικ.62952/5384/2016 (Β’ 4326) ο οποίος είχε χρονικό ορίζοντα το έτος 2020. 

      Εθνικό Σχέδιο Διαχείρισης Επικίνδυνων Αποβλήετων ΕΣΔΕΑ ΚΥΑ-ΥΠΕΝΔΔΑ1242191717-13.11.2024-ΦΕΚ-6412-22.11.2024-τεύχος-Β.pdf
      • 0 απαντήσεις
    • ΥΠΕΝ: Εγκύκλιος προς τις ΥΔΟΜ ώστε να ζητούν αποκλειστικά και περιοριστικά μόνο τα στοιχεία που προβλέπονται από το ισχύον θεσμικό πλαίσιο
      Εγκύκλιο απέστειλε το Υπουργείο Περιβάλλοντος και Ενέργειας προς τις ΥΔΟΜ με θέμα: Σχετικά με την εφαρμογή της εγκυκλίου ΥΠΕΝ/ΓΔΠΟΛ/15047/84/14-3-2018.

      Η εγκύκλιος αναφέρει ότι: με αφορμή την (α) σχετική επιστολή του ΣΑΔΑΣ-ΠΕΑ με την οποία διαπιστώνεται η μη τήρηση της (β) σχετικής εγκυκλίου στην οποία και σας παραπέμπουμε, επισημαίνουμε εκ νέου στο πλαίσιο της χρηστής διοίκησης και προκειμένου να αποφεύγεται ταλαιπωρία μηχανικών και πολιτών ότι, η προαναφερόμενη εγκύκλιος οδηγία Γενικού Διευθυντή Πολεοδομίας του ΥΠΕΝ εξακολουθεί να ισχύει.

      Ειδικότερα, κατά τον έλεγχο της πληρότητας αιτημάτων έκδοσης οικοδομικών αδειών, οι ΥΔΟΜ οφείλουν να ζητούν αποκλειστικά και περιοριστικά, μόνον τα στοιχεία εκείνα (δικαιολογητικά, σχέδια και εγκρίσεις υπηρεσιών, συλλογικών οργάνων ή φορέων) που προβλέπονται από το ισχύον θεσμικό πλαίσιο (νόμοι, π. δ/γματα, Υπουργικές Αποφάσεις) για την κατά περίπτωση περιοχή, ή την εκάστοτε Αποκεντρωμένων Διοικήσεων της Επικράτειας (για την ενημέρωση των ΥΔΟΜ χωρικής τους αρμοδιότητας) χρήση ειδικού κτιρίου. Κατά συνέπεια, για την έκδοση των οικοδομικών αδειών δεν ζητείται η προσκόμιση επιπρόσθετων στοιχείων (όπως αλληλογραφία, εγκρίσεις φορέων) και δεν λαμβάνονται υπόψη απόψεις ή εκτιμήσεις υπηρεσιών, οι οποίες αποκλίνουν του ισχύοντος θεσμικού πλαισίου.
      • 0 απαντήσεις
    • Εγκρίθηκε μέσω WiFi4GR το δωρεάν WiFi σε έντεκα σταθμούς του ΜΕΤΡΟ
      Την έγκριση του Διοικητικού Συμβουλίου για την εγκατάσταση και λειτουργία εξοπλισμού ασύρματης πρόσβασης σε έντεκα σταθμούς του ΜΕΤΡΟ για τουλάχιστον πέντε χρόνια εξασφάλισε την περασμένη εβδομάδα η ΣΤΑΣΥ.

      Το κόστος για την παροχή ηλεκτρικού ρεύματος και παροχής σύνδεσης στο διαδίκτυο, θα βαρύνει την εταιρία και από το ύψος του και τη δυνατότητα κάλυψής του από τη ΣΤΑΣΥ θα εξαρτηθεί και η επέκταση του ασύρματου Ιντερνετ και σε άλλους σταθμούς.

      Οι πρώτοι έντεκα σταθμοί στους οποίους θα λειτουργήσει WiFi έως το τέλος της χρονιάς είναι εκτός από την Ακρόπολη και το Σύνταγμα, οι σταθμοί Μοναστηράκι, Ομόνοια, Πανεπιστήμιο, Πειραιάς, Κορυδαλλός, Χαλάνδρι, Αγιος Δημήτριος, Φιξ και Αγία Μαρίνα. 

      Οι επιβάτες θα μπορούν να συνδέονται άμεσα χωρίς να χρειάζεται κάποια διαδικασία εγγραφής. Στη συνέχεια η διοίκηση της ΣΤΑΣΥ θα μετρήσει το μηνιαίο κόστος λειτουργίας και συντήρησης ώστε να αποφασιστεί η επέκταση του δικτύου και το χρονοδιάγραμμά της.

      Υπενθυμίζεται ότι το έργο έχει ενταχθεί από το υπουργείο Ψηφιακής Διακυβέρνησης στις περιοχές που θα εγκατασταθούν σημεία πρόσβασης στο πλαίσιο του έργου WiFi4GR.

      Το WiFi4GR «Ανάπτυξη Δημόσιων Σημείων Ασύρματης Ευρυζωνικής Πρόσβασης στο Διαδίκτυο» αφορά στην προμήθεια, εγκατάσταση, παραμετροποίηση, σύνδεση και θέση σε λειτουργία σημείων ασύρματης πρόσβασης WiFi (Hotspots) στο Διαδίκτυο σε διάφορες περιοχές πολιτιστικού και τουριστικού ενδιαφέροντος της χώρας, για την κάλυψη, 2.500 περίπου περιοχών ασύρματης – WiFi πρόσβασης σε όλη την επικράτεια. Το σύστημα, το οποίο θα αναπτυχθεί, θα διαθέτει κεντρικό σύστημα παρακολούθησης και διαχείρισης, το οποίο καθιστά δυνατή την παρακολούθηση σε πραγματικό χρόνο όλων των δομικών στοιχείων του δικτύου.
      • 0 απαντήσεις
    • Η σύνδεση του νυχτερινού φωτισμού με το «Τοπικό Εγχώριο Προϊόν» στην Ελλάδα
      Όσοι έχουμε βρεθεί σε νυχτερινή πτήση έχουμε απολαύσει το θέαμα που προσφέρει η επιφάνεια της Γης, όταν τα νυχτερινά φώτα αναδεικνύουν μοτίβα που παραπέμπουν σε έργα τέχνης. Εκτός όμως από το εντυπωσιακό θέαμα, τα νυχτερινά φώτα αποτελούν μια πολύτιμη πηγή πληροφορίας για τις δραστηριότητες του ανθρώπου και την αλληλεπίδρασή του με το περιβάλλον.

      Στο πλαίσιο της εξερεύνησης αυτού του πεδίου, η NASA καταγράφει συστηματικά τον νυχτερινό φωτισμό του πλανήτη μας. Τα τελευταία 10 χρόνια πολύ βελτιωμένες καταγραφές παρέχονται από τον αισθητήρα VIIRS της αποστολής SUOMI.

      «Στο Δημοκρίτειο Πανεπιστήμιο σκεφτήκαμε να ερευνήσουμε τι έχουν να μας πουν τα νυχτερινά φώτα για την πατρίδα μας» λέει στην «Κ» η Αλεξάνδρα Γκεμιτζή, καθηγήτρια στο Τμήμα Μηχανικών Περιβάλλοντος του Δημοκρίτειου Πανεπιστήμιου Θράκης, η οποία ηγήθηκε μιας ενδιαφέρουσας έρευνας στο πλαίσιο των δραστηριοτήτων του Εργαστηρίου Ατμοσφαιρικής Ρύπανσης και Αντιρρυπαντικής Τεχνολογίας Ατμοσφαιρικών Ρύπων.
      • 0 απαντήσεις
    • «Εξοικονομώ 2023»: Ο νέος οδηγός του προγράμματος μετά την 3η τροποποίηση
      Εκδόθηκε σε ΦΕΚ η υπ' αριθμ. ΥΠΕΝ/ΥΔΕΝ/97165/610 ΚΥΑ (ΦΕΚ 5174/Β΄/13.09.2024) που αφορά την 3η τροποποίηση της υπό στοιχεία ΥΠΕΝ/ΥΔΕΝ/55246/807/18.05.2023 κοινής απόφασης των Υπουργών Οικονομικών, Ανάπτυξης και Επενδύσεων και Περιβάλλοντος και Ενέργειας «Προκήρυξη του προγράμματος “Εξοικονομώ 2023”», ως εξής:

      Α. Ο Οδηγός Εφαρμογής Προγράμματος «Εξοικονομώ 2023» και η 1η Τροποποίηση του Παραρτήματος VI που αφορά την Υπεύθυνη Δήλωση σχετικά με τη σώρευση των ενισχύσεων ήσσονος σημασίας (de minimis) βάσει του Κανονισμού (ΕΕ) 2023/2831, ως ακολούθως:

      Τροποποίηση (3η) της υπό στοιχεία ΥΠΕΝ 55246-807 18.05.2023 ΚΥΑ Εξοικονομώ 2023 (ΦΕΚ 5174-Β-13.09.2024).pdf
      • 3 απαντήσεις
×
×
  • Create New...

Σημαντικό

Χρησιμοποιούμε cookies για να βελτιώνουμε το περιεχόμενο του website μας. Μπορείτε να τροποποιήσετε τις ρυθμίσεις των cookie, ή να δώσετε τη συγκατάθεσή σας για την χρήση τους.