Μετάβαση στο περιεχόμενο

Πίνακας Κορυφαίων

  1. akis73

    akis73

    Συντονιστής


    • Πόντοι

      6

    • Περιεχόμενα

      8.602


  2. Directionless

    Directionless

    Core Members


    • Πόντοι

      3

    • Περιεχόμενα

      1.699


  3. ΚΑΝΑ

    ΚΑΝΑ

    Core Members


    • Πόντοι

      3

    • Περιεχόμενα

      11.775


  4. zavi@tee.gr

    [email protected]

    Core Members


    • Πόντοι

      3

    • Περιεχόμενα

      2.731


Δημοφιλές Περιεχόμενο

Προβολή περιεχομένου με την υψηλότερη φήμη στις 11/02/2020 σε όλες τις περιοχές

  1. Παύλο προσθέτω και όσα αναφέρονται στην εγκ 2/19 (κατά τα οποία επιτρέπεται μια από κοινού δήλωση για όλες τις κάθετες και για όλες τις οριζόντιες μαζί ή από τον ένα ιδιοκτήτη ή απ' όλους τους συνιδιοκτήτες) Στις περιπτώσεις περισσοτέρων αυθαιρέτων κτιρίων ή/και αυτοτελών διηρημένων ιδιοκτησιών στο οικόπεδο/γήπεδο ο ιδιοκτήτης ή οι συνιδιοκτήτες μπορούν από κοινού να υποβάλλουν μία ή περισσότερες αιτήσεις υπαγωγής αυθαιρέτων. Το γεγονός αυτό δεν επηρεάζει τον αριθμό των βεβαιώσεων μηχανικού που τυχόν θα απαιτηθούν για τη σύνταξη συμβολαιογραφικών πράξεων, επισημαίνοντας ότι για κάθε αυτοτελή και διακεκριμένη οριζόντια ή κάθετη ιδιοκτησία συντάσσεται χωριστή βεβαίωση μηχανικού.
    3 points
  2. Δηλαδή, να περιμένουν τηλέφωνο και ο Γιώργης ο Λιάγκας, ο Γιώργης ο Λιανός, ο Μάκης ο Πουνέντης ή ο Αλέξης ο Γεωργούλης; 😁
    1 point
  3. Κάτσε συγγνώμη, για να καταλάβω δηλαδή : μια μέρα σε πήραν απλά τηλέφωνο χωρίς να σε γνωρίζουν και σου είπαν "θες να έρθεις"; Δεν υπονοώ κάτι για σένα, προς Θεού, δεν γνωριζόμαστε καν, όμως αν έπεφταν σε κάποιον που δεν είχε επαφή πχ με το επάγγελμα (πλήρωνε απλά το ΤΣΜΕΔΕ του και είχε αλλάξει ρότα στη ζωή); Αυτό είναι λίγο σοβαρό.
    1 point
  4. Είχα ακριβώς την ίδια περίπτωση... δήλωσα ως τύπο αίτησης αναθεώρηση, με προγενέστερη ηλεκτρονική τον έλεγχο των φορολογικών (υποχρεωτικά με πήγαινε εκεί θυμάμαι) και ως τύπος πράξης ενημέρωση. Στις επιμέρους περιπτώσεις τσέκαρα το: Ενημέρωση τροποποίησης μελετών χωρίς μεταβ. Διαγράμματος Κάλυψης Εργασίες συνέχισα κανονικά, χωρίς ΕΔ αφού πρώτα είχα ρωτήσει και τον πολεοδόμο. Μήπως αν έχεις αλλαγές στις διαστάσεις, να περιμένεις αν προκύψει και κάτι άλλο και να κάνεις μια αναθεώρηση στο τέλος;
    1 point
  5. 4546/2018/ Άρθρο 34/ παρ.43. Το άρθρο 115 του ν. 4495/2017 τροποποιείται ως εξής: α) Στην παράγραφο 1 του άρθρου 115 προστίθεται περίπτωση γ΄ ως εξής: «γ) Αυθαίρετες κατασκευές, αλλαγές χρήσης ή προσθήκες σε κτίρια και εγκαταστάσεις που βρίσκονται σε οικισμούς κατοικιών που έχουν κατασκευαστεί από τον τέως Οργανισμό Εργατικής Κατοικίας (Ο.Ε.Κ.), έχουν παραχωρηθεί οριστικά στους δικαιούχους και οφείλονται στη διαχείρισή τους από τους οριστικούς δικαιούχους. Για την υπαγωγή στις διατάξεις του παρόντος, απαιτείται η υποβολή από τους δικαιούχους, στους οποίους έχει γίνει η οριστική παραχώρηση, σχετικής αίτησης, τοπογραφικού διαγράμματος, τεχνικής έκθεσης μηχανικού με αναλυτική περιγραφή των αυθαίρετων κατασκευών, αλλαγών χρήσης ή προσθηκών και του οριστικού παραχωρητηρίου ή του νόμιμου τίτλου.» β) Στην παρ. 3 του άρθρου 115 του ν. 4495/2017 (Α΄ 167) προστίθεται εδάφιο β΄ ως εξής: «β. Για τις αυθαίρετες κατασκευές, αλλαγές χρήσης ή προσθήκες της περίπτωσης γ΄ της παραγράφου 1 καταβάλλεται εφάπαξ ως ειδικό πρόστιμο το ποσό των πεντακοσίων (500) ευρώ και δεν καταβάλλεται παράβολο.».
    1 point
  6. πολυ σωστα δικαιουται μεν ο μισθωτης -υπο τον όρο να προβλεπεται αυτο απο το μισθωτηριο- αλλά, δημιουργουνται πλειστα οσα προβληματα φορολογικης φυσης, που δυσκολα αντιμετωπιζονται, χωρις βοηθεια απο λογιστη δες εδω https://www.michanikos.gr/forums/topic/58090-εκδοση-οικοδομικης-αδειας-σε-αγροτεμαχιο-απο-μισθωτη/?do=findComment&comment=1048742
    1 point
  7. Αγαπητέ συνάδελφε. Στην επαγγελματική μας πορεία καλώς κάνουμε πολλές φορές να αμφισβητούμε και να ερευνούμε, πλην όμως κάποιες περιπτώσεις είναι σαν να θέλουμε να ανακαλύψουμε ξανά τον τροχό από την αρχή. Υπάρχει λοιπόν η νομοθεσία, υπάρχουν και οι κανόνες της τέχνης και της επιστήμης και ο συνδυασμός αυτών. Το βάθος λοιπόν με βάση και προγενέστερους κανονισμούς σε ήδη καταργηθέντα συστήματα δόμησης (ΓΟΚ 73) ξεκινάει πάντοτε από το πρόσωπο του οικοπέδου. Βεβαίως εδώ έχουμε γήπεδο και όχι οικόπεδο. Όμως οι βασικές αρχές παραμένουν. Αν βρεις ΥΔΟΜ να σου "περάσει" αυτό το γήπεδο ως άρτιο πραγματικά με ενδιαφέρει προσωπικά να μας το δείξεις και υποθέτω ότι ενδιαφέρει και τον αγαπητό συνάδελφο nbr . Δεν έχω να προσθέσω κάτι άλλο στη συζήτηση. Επειδή από την όλη τοποθέτηση φαίνεσαι πρωτοεισερχόμενος στο επάγγελμα με όλο το συναδελφικό σεβασμό προτείνω να είσαι πολύ πολύ προσεκτικός σε περιπτώσεις που διαφοροποιούνται έντονα από τις συνήθεις και διαισθάνεσαι ότι κάτι δεν πάει σωστά.
    1 point
  8. το γεωτεμάχιο που παρουσιάζεις φαίνεται να έχει πρόσωπο μεγαλύτερο των 45 μ αλλά το βάθος του διακόπτεται. Το βάθος θα πρέπει να ξεκινάει από το πρόσωπο και να συνεχίζει. Η νοητή ευθεία του βάθους από το πρόσωπο σε κάποιο τμήμα της διαδρομής βγαίνει εκτός γηπέδου. Θα πρέπει να αναθεωρήσεις τη λύση αυτή αν το γήπεδο που μας παρουσιάζεις είναι το προτεινόμενο μετά από κατάτμηση. Στο πρακτικό μέρος τώρα, καταλαβαίνεις ότι όσο πιο κοντά στο ορθογώνιο σχηματίζεται ένα γήπεδο τόσο καλύτερα θα είναι για την οικοδομική του εκμετάλλευση.
    1 point
  9. Τη δέσμευση για εκπόνηση ΜΣΕ δεν την ανέλαβες με την ανάθεση τακτοποίησης. Ανέλαβες μόνο την υποχρέωση να δηλώσεις αν (βάσει των διατάξεων εξαίρεσης) απαλλάσσεται ή όχι από αυτή. Τη δήλωσή σου αυτή θα βάλει η συμβολαιογράφος στα απαιτούμενα έγγραφα ώστε να μπορέσει να γίνει η μεταβίβαση. Θα τη συνοδεύουν υπεύθυνες δηλώσεις των συμβαλλομένων ότι έλαβαν γνώση και ότι ο αγοραστής αναλαμβάνει την υποχρέωση υποβολής της εντός των χρονικών ορίων του νόμου.
    1 point
  10. Μα δεν έκανα χαρακτηρισμό για το αν η γκρίνια του είναι δικαιολογημένη ή αδικαιολόγητη. Δεν υπάρχει λόγος για τόση ευθιξία. Το λέω πολύ καλόπιστα. Δηλαδή "χτύπησε" τόσο πολύ η λέξη γκρίνια? Να το κάνουμε "διαφωνήσει"? Και επίσης πουθενά δεν συνέδεσα την ιδιότητα (αρχιτέκτονας) με την "γκρίνια". Θα νομιμοποιούσουν να μου το πεις φίλε μου εάν έκανα καμιά παράλογη γενίκευση τύπου "οι γκρινιάρηδες αρχιτέκτονες"...
    1 point
  11. Δεν είμαι σίγουρος ότι κατάλαβα το αρχικό ερώτημα... Εννοεί ο συνάδελφος αν είναι ορθό να υπάρχουν στην κάτοψη δύο διέρειστες (μάλλον διέρειστες αφού δεν έχουμε διαστάσεις...) πλάκες? Η λύση του Ηλία είναι πιο ορθολογική γιατί σε βοηθάει να αντιμετωπίσεις καλύτερα την οπή και την ύπαρξη του κλιμακοστασίου. Με την επιφύλαξη βέβαια ότι στην λύση του Ηλία πιθανώς να γκρινιάξει ο αρχιτέκτονας για την ύπαρξη του ενδιάμεσου δοκαριού στην κάτω και αριστερά πλάκα. Επίσης θα μπορούσε να γίνει μια λίγο πιο διαφορετική μόρφωση υποστυλώμάτων/τοιχίων περιμετρικά της σκάλας. Τα πιο ουσιαστικά ερωτήματα θα ήταν πόσους ορόφους έχουμε, αν έχουμε μαλακό όροφο, αν θα διατάξουμε τοιχία και στις δύο διευθύνσεις.
    1 point
  12. εγω πιστευω οτι, η καθετη δημιουργει ξεχωριστα "τμηματα, αρα θα κολλησει και στον τροπο υπολογισμου των "υπερβασεων" αλλά και στο τυπικο μερος των δυο ΚΑΕΚ. Εγω δεν θα το εκανα.. Τι είναι ο ΚΑΕΚ ; Ο Κ.Α.Ε.Κ. είναι ένας δωδεκαψήφιος αριθμός που προσδιορίζει μοναδικά οποιοδήποτε γεωτεμάχιο στον Ελληνικό χώρο. • Τα δύο πρώτα ψηφία του κωδικού προσδιορίζουν τον Νομό στον οποίο βρίσκεται το γεωτεμάχιο π.χ. ο κωδικός 05 είναι ο Νομός Αττικής , ο Κωδικός 19 είναι ο Νομός Θεσσαλονίκης ). Η διοικητική ονομασία αφορά τους ΟΤΑ όπως ήταν με το σύστημα διοικητικής διαίρεσης ΚΑΠΟΔΙΣΤΡΙΑΣ, όχι όπως είναι σήμερα με το σύστημα ΚΑΛΛΙΚΡΑΤΗΣ • Τα τρία επόμενα ψηφία προσδιορίζουν τον Δήμο ή την Κοινότητα εντός του νομού αναφοράς. Η διοικητική ονομασία αφορά τους ΟΤΑ όπως ήταν με το σύστημα διοικητικής διαίρεσης ΚΑΠΟΔΙΣΤΡΙΑΣ • τα δύο επόμενα προσδιορίζουν τον «κτηματολογικό τομέα»[1] • τα δύο επόμενα προσδιορίζουν την «κτηματολογική ενότητα»[2] (η οποία, για αστικές περιοχές προσδιορίζεται με το οικοδομικό τετράγωνο, ενώ για αγροτικές περιοχές προσδιορίζεται με μία ομάδα γειτονικών γεωτεμαχίων τα οποία κατά προτίμηση περιβάλλονται από φυσικά όρια) • Τα τελευταία τρία ψηφία αποτελούν τον αύξοντα αριθμό του γεωτεμαχίου εντός της ενότητας. Για παράδειγμα ο ΚΑΕΚ 19 047 54 04 003 σημαίνει ότι το ακίνητο αυτό βρίσκεται στο Νομό Θεσσαλονίκης ( που έχει κωδικό κτηματογράφησης -19), στο Δήμο Καλαμαριάς ( που έχει κωδικό κτηματογράφησης - 047), στον κτηματολογικό τομέα Αρετσούς (54), στο 26ο οικοδομικό τετράγωνο (04), με αύξ. αριθμ οικοπέδου στο παραπάνω οικοδομικό τετράγωνο 3 (003). Τα παραπάνω αφορούν αποκλειστικά και μόνο το γεωτεμάχιο. Εφόσον επί του παραπάνω γεωτεμαχίου έχουν συσταθεί οριζόντιες ιδιοκτησίες η ύπαρξη του ενός κτιρίου εμφαίνεται με την προέκταση 0/0 δηλαδή στο παραπάνω παράδειγμα εμφανίζεται με τη μορφή 19 047 36 10 006 /0/0 όπου μετά την πρώτη κάθετο δηλώνεται η ύπαρξη μίας ή περισσοτέρων οριζοντίων ιδιοκτησιών επί ενός κτιρίου π.χ. /0/1, /0/2, /0/3, /0/4 κ.ο.κ σημαίνει τέσσερις ή περισσότερες οριζόντιες ιδιοκτησίες επί ενός και μοναδικού κτιριακού όγκου . Α αν υπάρχουν περισσότερα κτίρια με τη μορφή της κάθετης ιδιοκτησίας τότε εμφαίνονται με τη μορφή /1/0, /2/0, /3/0 (μία οριζόντια επί εκάστης καθέτου ήτοι 3 κάθετες) και, τέλος, η ύπαρξη περισσοτέρων οριζοντίων ιδιοκτησιών επί περισσοτέρων του ενός κτιρίων εμφανίζεται με τη μορφή /1/1, /1/2 κ.ο.κ. (δύο ή περισσότερες οριζόντιες επί μίας καθέτου). Ο ΚΑΕΚ είναι μοναδικός για κάθε ακίνητο και το συνοδεύει για όλες τίς συναλλαγές που θα γίνουν και αφορούν το συγκεκριμένο ακίνητο , θεωρείται ο ΑΦΜ του ακινήτου και ακολουθεί το ακίνητο σε όλες του τίς συναλλαγές . Αν το ακίνητο μεταβληθεί κατά οποιοδήποτε τρόπο και αλλάξει η μορφή του π.χ. γίνει κατάτμηση και διασπαστεί σε 2 γεωτεμάχια ή συνενωθούν 2 γεωτεμάχια σε 1 τότε για τα νέα γεωτεμάχια δημιουργούνται νέοι ΚΑΕΚ που τα ακολουθούν στις συναλλαγές που θα γίνουν εφεξής στα τεμάχια αυτά , ενώ το παλιό γεωτεμάχιο παραμένει στα κτηματολογικά β ιβλία μεν χαρακτηριζόμενο ως ΙΣΤΟΡΙΚΗ ΙΔΙΟΚΤΗΣΙΑ αλλά δεν μπορούν να γίνουν συναλλαγές σε αυτό το ΚΑΕΚ αφού έχει καταργηθεί ως αυτοτελές γεωτεμάχιο αλλά διατηρείται για ενημέρωση των ενδιαφερομένων.
    1 point
  13. deskar Πιστεύω ότι μπορείς να κάνεις κοινή δήλωση για τους 2, στο ίδιο οικόπεδο, αφού σύμφωνα με το ν.4495 "σε κάθε οικόπεδο ή γήπεδο η διαδικασία υπαγωγής αυθαίρετων κατασκευών ή αυθαίρετης αλλαγής χρήσης στις διατάξεις του παρόντος μπορεί, κατ’ επιλογή των ιδιοκτητών, να γίνεται είτε με μία αίτηση υπαγωγής για το σύνολο των αυθαίρετων κατασκευών ή χρήσεων είτε με περισσότερες αιτήσεις για κάθε μεμονωμένο αυτοτελή χώρο οριζόντιας ή κάθετης ιδιοκτησίας, που αποτελεί αντικείμενο μεταβίβασης."
    1 point
  14. Καλησπέρα σε όλους, πρώτη φορά που γράφω στο φόρουμ και θέλω μια βοήθεια με μια εργασία που έχω. Η απορία είναι αν στο pdf που επισυνάπτω λειπουν κάποια δοκάρια (πράσινη διακεκομμένη) ή αν δεν χρειάζονται. 😊forum.pdf
    1 point
  15. Υποχρεωτικά θα κάνεις 2 ΠΕΑ. Ένα ΠΕΑ θα μπορούσες να εκδόσεις αν είχαν ίδια χρήση. Υπάρχει πρόβλημα μόνο αν είναι λειτουργικά εξαρτώμενοι οι χώροι.
    1 point
  16. Αιτηση στον νομο λεει οτι μπορει να την κανει και ο μισθωτης για να γινει αυτο: 1)θα πρεπει να γινει αρχικα καποιο μισθωτηριο.Αιπαιτουνται καποια χρονια; 2)Στη δηλωση βαζουμε τα στοιχεια του μισθωτη.Μετα το περας της μισθωσης παραμενει η ρυθμιση διοτι αφορα το ακινητο.Σωστα; 3)Σε μελλοντικη μεταβιβαση ο ιδιοκτητης θα εχει προβλημα που θα αναφερονται τα στοιχεια του μισθωτη;
    1 point
  17. @terry Με την έννοια του μισθού εννοούσα όχι το εισόδημα, αλλά το πώς εκτιμάται η ποιότητα της δουλειάς κάποιου που δουλεύει στην αγορά. Βέβαια αυτό που λες παραπέμπει σε άλλα κριτήρια, τις αποταμιεύσεις και τη γνώση αντικειμενου. Επομένως δεν θα σου έλεγα όχι, ναι από κάποια ιδιαίτερη οπτική και η απατεωνια που πληρώνεται αδρά είναι και ένα κριτήριο επιτυχίας. Το παράδειγμα είναι λίγο ατυχές κατά τη γνώμη μου αλλά όχι εντελώς άστοχο. Και αν θες elaboration πάνω σε αυτή τη σκέψη, τότε το να είσαι ικανός να εισπράττεις 5.000 εκμεταλλευόμενος αδυναμίες του συστήματος διαδικασιών είναι επιτυχία. Μαζεύεις 2 μύρια και το σκας στη Νικαράγουα για πάντα. Δεν ξέρω πόσοι ΔΕΝ θα ήθελαν να είναι στη θέση σου, ή πόσοι θα έλεγαν ότι απέτυχες ως μηχανικός... Εξάλλου σε αυτή τη χώρα όσο μεγαλύτερη απατεωνια κάνεις, τόσο μεγαλύτερη είναι η πιθανότητα να τη γλυτώσεις καθαρή. Εδώ έχουμε παράδειγμα πολίτη που αντί να είναι στη φυλακή για μίζες είναι πρωθυπουργός!
    1 point
  18. @tns Καλησπέρα. Κατά αρχήν είναι λίγο ρετρό σε κάθε πρόταση να υπάρχει θαυμαστικό, ο,τι κ αν θες να πεις. Κατά δεύτερον αναφέρεσαι σε μια κουλτούρα που την είχε οικειοποιηθεί η προηγούμενη γενιά και όχι η δική μας. Τρίτον, το επάγγελμα αμοίβεται πολύ καλύτερα στις χώρες του δυτικού κόσμου, επομένως δεν έχουμε να πούμε και πολλά πάνω σε αυτό. Τέταρτον, παράγοντας γνώσης του αντικειμένου είναι και η εργασιακή εμπειρία του καθενός, και πίστεψέ με οποίος αποφοίτησε και εργάστηκε στην Ελλάδα μετά το 2010 έχει κάνει κατά 99% μόνο αυθαίρετα και ανακαινίσεις, άρα ελάχιστη σχέση έχει με το επάγγελμα άσχετα με το που σπούδασε. Η διαφορά στην ποιότητα των αποφοίτων φαίνεται ήδη στην αγορα, ανεξάρτητα που σπούδασε ο κάθε απόφοιτος. Μιλάμε για διαφορά στην ποιότητα που αφορά γενιά ολόκληρη λόγω της αγοράς, και όχι λόγω σπουδών. Τέλος, οι κοινωνίες και οι αγορές εξελίσσονται ανάλογα με το δυναμικό του πληθυσμού τους, επομένως το να δυσανασχετείς με την κατάσταση της αγοράς και της χώρας είναι μάταιο, σουρεαλ, έως και ναρκισσιστικό. Αυτα
    1 point
  19. ΕΛΛΑΔΙΣΤΑΝ ! Μόνο αυτό έχω να πω ! Έχουμε την απαίτηση όταν πάμε στο εξωτερικό να είμαστε ΜΗΧΑΝΙΚΑΡΕΣ επειδή τελειώσαμε από το ΕΜΠ ή το ΑΠΘ κλπ ,αλλά όταν έρχονται από το εξωτερικό στην Ελλάδα κοιτάμε ΜΟΝΟ πως θα τους μπλοκάρουμε ! ! Με ΣΑΕΠ με ΔΟΑΤΑΠ κλπ ! Όταν προαναφέρθηκε η Αγγλία ξέρουν κάποιοι να κοκορεύονται για Charted (και σε άλλα θέματα του φόρουμ ) , αλλά όταν τίθεται θέμα ισοτιμίας το κράξιμο πάει σύννεφο για μαθήματα, έτη σπουδών κλπ ! Τα καλά και τα συμφέροντα ! Προαναφέρθηκαν αγορασμένα πτυχία (χωρίς να γνωρίζω ποιοι είναι αυτοί που τα έχουν και πόσοι ) αλλά αν μιλήσουμε για τα κόμματα και τις παρατάξεις στις σχολές οι περισσότεροι κάνουν τουμπεκί ! (δεν χρειάζεται να αναφερθούν σκηνικά φαντάζομαι ότι λίγο πολύ γνωρίζουμε διάφορα που βγάζουν μάτι) Μας πειράζουν τα κολέγια ! Δεν κατάλαβα ποτέ γιατί να είναι απαγορευτικό στην χώρα μας να σπουδάσει κάποιος σ έναν ιδιωτικό φορέα ? Υπ' όψιν όμως να τηρείται το ίδιο πρόγραμμα σπουδών - μαθημάτων - έτη κλπ ! (να τηρούνται σωστά ΟΛΕΣ οι προδιαγραφές) Αφού μας πειράζουν τόσο πολύ ας φύγουν στο εξωτερικό που είναι καλοδεχούμενοι να σπουδάσουν και η Ελλάδα ας συνεχίζει να χάνει τα φράγκα που θα άφηναν στην χώρα τους που τρώει τα παιδιά της ! Πιστεύω ότι θα βγουν πολύ καλύτεροι από τα δημόσια ιδρύματα που κάποιοι καθηγητές ήταν ανύπαρκτοι , έμπαινες να δώσεις μάθημα στο ΧΑΟΣ , δεν μπορούσες να πλησιάσεις καθηγητή και 1000 άλλα σκηνικά ! (βαριέμαι να τα αναφέρω γιατί θα νυχτώσουμε) Θεωρώ ότι κάποιος που θα πάει σε ιδιωτικό θα πάει συνειδητοποιημένος ότι θέλω την συγκεκριμένη ειδικότητα να σπουδάσω και όχι σπούδασα Μηχανικός Περιβάλλοντος γιατί ΕΚΕΙ ΠΕΡΑΣΑ (σαν 3η επιλογή ) (χωρίς να έχω ιδέα τι ειδικότητα είναι και τι δικαιώματα έχει) . βαριέμαι να ξαναδώσω πανελλήνιες , φροντιστήρια διάβασμα , ένα σκασμό χρήματα ξανά κλπ , δεν βαριέσαι ΜΗΧΑΝΙΚΟΣ θα τελειώσω πάλι ... Το ιδιωτικό θα έχει πολύ καλύτερες εγκαταστάσεις και καθηγητές οι οποίοι θα βρίσκονται εκεί γιατί γουστάρουν και ΟΧΙ γιατί τσίμπησαν την θεσούλα τους + τα κομματικά κλπ! Μας πειράζει ότι θα πάει κάποιος να τελειώσει από ιδιωτικό ίδρυμα αλλά δεν μας πειράζει ότι κάποτε για να περάσεις πολυτεχνείο ήθελες π.χ. 18.000 μόρια και τα τελευταία χρόνια μπαίνεις με 13.000 μόρια ΔΠΘ Πολιτικών μηχανικών ! Το ότι η Ιατρική δεν έχει ρίξει ποτέ της τα μόρια τόσο χαμηλά και κρατάει ένα επίπεδο δεν μας πειράζει καθόλου αυτό ! Άρα επειδή είναι ιδιωτικά ιδρύματα και πληρώνεις δίδακτρα ( με καλύτερες εγκαταστάσεις - καθηγητές νεότερους με όρεξη για δουλειά ) και επειδή έτυχε να έχεις μία ατυχία στις πανελλήνιες για λίγα μόρια , να τα εκμηδενίσουμε ! (να πετάξουμε τα όνειρα ενός παιδιού στα σκουπίδια και να μην του δώσουμε την ευκαιρία ) Δηλαδή οποιοσδήποτε ιδιωτικός φορές παρέχει ένα πτυχίο ... π.χ. ένα φροντιστήριο πληροφορικής που σου δίνει πτυχίο πληροφορικής αναγνωρισμένο από τον ΑΣΕΠ να μην είναι έγκυρο ! το ίδιο και με τα φροντιστήρια αγγλικών ! Να βασιστούμε στα Αγγλικά και την πληροφορική που μάθαμε στα δημόσια σχολεία διότι τα άλλα είναι ιδιωτικά και το proficiency που παίρνεις δεν είναι καλό γιατί είναι ιδιώτες και πλήρωνες για να το πάρεις ! Αυτή είναι η νοοτροπία μας , αυτή είναι η παιδεία μας ! Μνημόνια μέχρι να σβήσει ο ήλιος ! Κάποτε πριν πολλά χρόνια βρέθηκα στο εξωτερικό και θυμάμαι που έπιασα συζήτηση μ έναν ταξιτζή , λέγοντας του ότι σπουδάζω Πολιτικός Μηχανικός , μου έδωσε συγχαρητήρια , μου είπε επίσης για την κόρη του ότι σπουδάζει και αυτή στο πολυτεχνείο κλπ και πόσο περήφανος είναι ....! ΔΕΝ ΘΑ ΞΕΧΑΣΩ ΟΜΩΣ και τον Έλληνα ταξιτζή που όταν ήρθε η κουβέντα πάλι στο κλασικό ...Φοιτητής ? ναι ναι !! Τι σπουδάζει παλικάρι ? Π.Μ, αααααααα ξυς στα @ρχίδι@ς με γκασμά ψηλέ ! ! ! Κάποιες φορές ντρέπομαι που γεννήθηκα Έλληνας (αν και έχουμε χιλιάδων χρόνων ιστορία , κουλτούρα , ήθη -έθιμα και όλα τα συναφή) , ντρέπομαι για την γύφτικη νοοτροπία το μίσος και τον ρατσισμό ! Κλειστά επαγγέλματα , υποβιβασμός , μίζες , λαδώματα , ρουσφέτια ....αλλά πως θα κράξουμε τον γείτονα που έστειλε το παιδί του σε ιδιωτικό ίδρυμα , ενώ το δικό μας πήγε σε δημόσιο (άσχετα αν είναι άνεργο ) , να κοκορευτούμε ότι ανοίξαμε στο καμάρι μας γραφείο και γράφει Διπλ. ...... Μηχανικός , άσχετα αν το συντηρούν οι γονείς από πίσω κλπ κλπ ! Αυτοί είμαστε !
    1 point
  20. Αν θεωρούμε ότι οι σχολές μπορεί και να μην κάνουν καλά τη δουλειά τους, ας τις διορθώσουμε απευθείας, όχι να προσθέσουμε εξετάσεις στις εξετάσεις. Αν θεωρούμε ότι οι απόφοιτοι σχολών πέρασαν 60 μαθήματα νύχτα, τότε ποιός διασφαλίζει ότι οι εξετάσεις του ΤΕΕ δε θα είναι το 61ο? Ούτε λέει κάτι το να είναι οκτάωρες ή δεκαεξάωρες. Μια χαρά μπορούν οι υποψήφιοι να τις μεθοδοποιήσουν κι αυτές (αφήνω απέξω τα σκονάκια και τις δωροδοκίες) και να τις περάσουν έχοντας λίγες ακόμα θεωρητικές γνώσεις, όχι όμως και τα ζητούμενα επαγγελματικά στάνταρτς. (αλήθεια, ποιά είναι αυτά;) Οι εξετάσεις ΤΕΕ κατέληξαν έτσι γιατί δεν έχουν νόημα. Θα είχαν νόημα εάν προσέθεταν κάτι παραπάνω στα προσόντα των επιτυχόντων. Οι γιατροί που προαναφέρθηκαν, στην ειδικότητα δεν εξετάζονται τις γνώσεις του πτυχίου τους αλλά νέα γνώση, που αφορά την ειδικότητα και τους την παρέσχε το νοσοκομείο, όχι η σχολή. Αλλά και στο εξωτερικό οι εξετάσεις άδειας των μηχανικών αφορούν πράγματα που έμαθε ο εξεταζόμενος μετά το πτυχίο, έχουν σαν προϋπόθεση την εμπειρία κλπ. Υπάρχει δηλαδή κάποιο αντικείμενο εξέτασης πέραν του πτυχίου και συγκεκριμένος τρόπος να το μάθεις. Θα μπορούσαν λοιπόν και οι εξετάσεις του ΤΕΕ να αφορούν γνώσεις πέραν του πτυχίου που να συνδέονται με επαγγελματικά δικαιώματα και προσόντα που αποκτώνται μετά από αυτό, πχ εργοληπτικά και μελετητικά πτυχία, εξετάσεις για την ανάθεση μιας μελέτης, για το διορισμό στο δημόσιο κλπ. Θα πρέπει όμως να φτιαχτεί από το ΤΕΕ και σύστημα εκμάθησης των απαιτούμενων γνώσεων.. Τίθεται βέβαια και το θέμα, άδεια άσκησης επαγγέλματος σε ποιό επάγγελμα?? Ποιος ακριβώς είναι ο ρόλος του σημερινού διπλωματούχου μηχανικού στην παραγωγική διαδικασία? τι μηχανικούς προσπαθούμε να φτιάξουμε, πού ακριβώς θεωρούμε ότι βρίσκεται το αντικείμενο της δουλειάς μας και ποιες δεξιότητες χρειάζεται να αξιολογήσουμε?
    1 point
  21. Ακριβώς αυτό που αναφέρει και ο συνάδελφος @KF ισχύει. Δεν κατασκευάζεις, ελέγχεις.
    1 point
  22. Ευχαριστώ dimitris GM! Τελικά, η οικεία ΥΔΟΜ μου ζήτησε ΥΔ περί μη απαίτησης θέσεων στάθμευσης.
    1 point
  23. Καλημέρα! για νέα πολυκατοικία στην περιοχή "παλαιός σταθμός Θεσσαλονίκης" ισχύει το ΦΕΚ 230/1996? Δηλαδή μία θέση ανά 100 εώς 250 τμ επιφάνειας του κτιρίου? Ευχαριστώ πολύ!
    1 point
  24. Αυτό δεν είναι και το ποθούμενο ; Αν και βλέπω, από κάποιες τοποθετήσεις στο forum, ότι ένα σύνδρομο Στοκχόλμης υπάρχει διάχυτο στον αέρα. Βούτυρο στο ψωμί κάποιων που δεν θέλουν να προχωρήσει ...
    1 point
  25. πραγματικά ότι καλύτερο ! άπειρες εργατοώρες κερδισμένες Ευχαριστούμε συνάδελφε !
    1 point
  26. Παιδιά σε κάποια σελίδα διάβασα κάτι του στυλ "αν βγεις στην αγορά εργασίας στα 30 είσαι χαμένος". Διαφωνώ. Ξέρω παραδείγματα και παραδείγματα από μηχανικούς που έπιασαν δουλειά στα 30 - 34 και μια χαρά βολευτήκανε και αυθεντίες γίνανε στις δουλειές τους και πολλά λεφτά βγάλανε (πάρα πολλά και αξιοπρεπώς). Και ξέρω και παραδείγματα από ανθρώπους που πιάσανε δουλειά στα 40! και πάλι μια χαρά τα βγάλανε πέρα, αξιοπρεπέστατα και χωρίς κομπίνες. Μην ξεχνάτε ότι παλιά ο στρατός ήταν 2-3 χρόνια, πολλοί έμπεναν με τη 2η, άντε και +1, +2 χρόνια επειδή οι σχολές μηχανικών είναι απαιτητικές. Πάνω κάτω και αυτοί στα 28 - 30 δε βρήκαν δουλειά; Αν πέφτω πολύ έξω διορθώστε με. Εγώ τελειώνω ΑΕΙ και σκέφτομαι να δώσω κατατακτήριες στα 27(!). Στα 30 που θα βγω με 2 πτυχία ΑΕΙ θα είμαι χαμένος; Με 20 προγράμματα που ξέρω να χρησιμοποιώ, με άλλα 20 που θα μάθω και με συνεχή ενασχόληση με το αντικείμενό μου; Τι εμπειρία θα χάσω; Να κάνω το τσιράκι του κάθε μηχανικού;Η μήπως αυτά που έμαθα τόσα χρόνια θα πάνε χαμένα και πρέπει να τα ξαναμάθω από την αρχή μέσα από τη δουλειά; Δε νομίζω. Φρόντισα να βγάλω τη σχολή μου με συνεχή εξάσκηση πάνω στο αντικείμενο, με προσωπικές θυσίες(διακοπές, εξόδους) και με τους συμφοιτητές μου να με κοροιδεύουν γιατί κάθομαι 18 ώρες το 24ωρο μπροστά από τον υπολογιστή. Είμαι το ίδιο με αυτούς; Όχι. Όταν θα θελήσω να βρω δουλειά θα ξέρω 10 και αυτοί θα ξέρουν 1. Αυτοί λοιπόν χρειάζονται την εμπειρία και όχι εγώ. Επίσης αυτός που ξέρει 10 πράγματα θα μάθει άλλα 10 πολύ πιο γρήγορα από κάποιον που δεν ξέρει τίποτα. Χαμένος είναι αυτός που έχει σκοπό να βγει και να βρει την πρώτη δουλειά που θα του δωθεί επειδή (καλώς η κακώς) έχει ανάγκη από χρήματα. Θα πέσει θύμα εκμετάλευσης, θα κάνει δουλειές που δεν του αρέσουν και μετά από 3 χρόνια θα έχει εμπειρία σε τι; Σε κάτι που δεν του αρέσει; Κάλως η κακώς και αυτός στα 30 και βάλε δεν θα ξεκινήσει να κάνει τη δουλειά που θέλει και τη ζωή που του αρέσει; Και εγώ κάλλιστα θα μπορούσα αυτή τη στιγμή να αρκεστώ σε μια από τις 5-10 δουλειές που μπορώ να κάνω, να το συνδυάσω με λίγη "κουτοπονηριά", να χωθώ κάπου και σε 3-4 χρόνια να κάνω τον μηχανικό. (αυτό μου έλεγαν πολλοί πριν παρατήσω το ΤΕΙ και ξαναδώσω πανελλήνιες στα 21 και αυτό μου λένε και τώρα που τελειώνω το συγκεκριμένο ΑΕΙ) Θα είμαι μηχανικός; Όχι. Απλά θα κοροιδεύω τον εαυτό μου και θα είμαι ευχαριστημένος επειδή θα βγάζω λεφτά. Και επειδή το επάγγελμα του μηχανικού έχει ευθύνες φανταστείτε πόσο επικίνδυνος θα μπορούσα να είμαι , με το να αναμειγνύομαι σε δουλειές μηχανικών, χωρίς να έχω ΕΔ. Υπάρχουν βέβαια και εξαιρέσεις αλλά άντε να αποδείξεις τι ξέρεις και τι όχι χωρίς να έχεις ένα χαρτί που να το βεβαιώνει. Και μη μου πείτε ότι τα ΕΔ είναι ***, γιατί όσο *** και να είναι έχουν κάποια βάση και προφανώς υπάρχει λόγος που έχουν θεσπιστεί.
    1 point
  27. Αν και έχει ξεφύγει το θέμα, να πω δυο πράγματα. Φίλε jackson έμαθα ότι στο έργων υποδομής στη Σίνδο θέλουν να τους βάλουν στη λογική "αφού δεν έχει έργα υποδομής, μάθετε κτιριακά" και πλέον τους μαθαίνουν FESPA. Αν έχεις κανένα γνωστό επιβεβαίωσέ το γιατί δεν είμαι σίγουρος. Αλλά και σε εμάς η Στατική ΙΙΙ Εργαστήριο είναι στο FESPA και SAP2000. Άσε που στη νησίδα υπολογιστών έχει εγκατεστημένα πολλά προγράμματα και αν κάποιος θέλει μπορεί σιγά-σιγά να πηγαίνει και να μαθαίνει να ρωτάει κανένα καθηγητή ή κανένα συνάδερφο που ξέρει, να ψάχνει στις οδηγίες χρήσεως κτλ. Έστω με απλά πλαισιάκια. Δεν είναι ντροπή. Εγώ έτσι κάνω και με έχετε στα πόδια σας όλη την ώρα να σας ζαλίζω (χαχαχα ). Τώρα στην ερώτηση "πολυτεχνείο μετά το ΤΕΙ, αξίζει", έχω να πω ότι είναι εντελώς υποκειμενικό. Για άλλον ναι, για άλλον όχι. Εξαρτάται το τι θέλεις να κάνεις μετά το ΤΕΙ. Θέλεις απλά να δουλέψεις σε ένα γραφείο μερικά χρόνια μέχρι να μάθεις να κάνεις μόνος σου μελέτες; Θέλεις να εμβαθύνεις γιατί έχεις μεράκι ή γιατί όχι και να ακολουθήσεις μεταπτυχιακά διδακτορικά, ακαδημαϊκή καριέρα ; Αν είναι για να εμβαθύνεις πιστεύω ότι μπορείς και μόνος σου να διαβάζεις και αν θέλεις να πηγαίνεις και σε κάποιες διαλέξεις του Πολυτεχνείου που σε ενδιαφέρουν χωρίς να είσαι εγγεγραμμένος φοιτητής. Μπορείς όμως και να δώσεις κατατακτήριες και να πάρεις και το δίπλωμα στο τέλος με ό,τι αυτό συνεπάγεται. Μπορείς να συνδυάσεις Πολυτεχνείο και δουλειά, ώστε να μην μείνεις έξω από το επάγγελμα όσο σπουδάζεις και δεν έχεις καθόλου εμπειρία. Προσωπικά θα με ενδιέφερε πολύ να κάνω κάτι μετά το ΤΕΙ (είτε Πολυτεχνείο , είτε σπουδές στο εξωτερικό ή κάτι άλλο). Αυτό όμως θα το κρίνουν και άλλοι παράγοντες και ένας από αυτούς είναι και το οικονομικό.
    1 point
  28. Η ύπαρξη των ΤΕΙ και τον ΑΕΙ αποσκοπεί στην εκπαίδευση και οχι στην εργασία. Μπορεί κάποια τμήματα να είναι πιο κοντά και άλλα πιο μακρυά στην εργασία και στις απαιτήσεις της αγοράς. Στους μηχανικούς τα πράγματα είναι πιο σύνθετα αφού κανείς δεν κρίνει με κάποια κριτήρια επιβεβαίωσης οτι γνωρίζει ή οχι. Στις ΗΠΑ οι εξετάσεις είναι πολύ δύσκολες και χρειάζεται επιβεβαίωση πρότινος εργασίας. Στην Αγγλία το ίδιο. Ας πάει λοιπόν το ΤΕΕ και να πεί 5 χρόνια για ΑΕΙ 8 χρόνια για ΤΕΙ και μετά κοινές εξετάσεις αλα πανελλαδικές. Ας το κάνει και θα δούμε κλάμα που θα πέσει. United States In the United States, registration or licensure of Professional Engineers is performed by the individual states. Each registration or license is valid only in the state in which it is granted. Many Professional Engineers maintain licenses in several states for this reason, and comity between states can make it easy to obtain a license in one state based on licensure in another state without going through the full application process.[1] The licensing procedure varies but the general process is:[2] 1. Graduate with a degree from an Accreditation Board for Engineering and Technology accredited four-year university program in engineering. 2. Complete a standard Fundamentals of Engineering (FE) written examination, which tests applicants on breadth of understanding of basic engineering principles, and optionally some elements of an engineering specialty. Completion of the first two steps typically qualifies for certification in the U.S. as an Engineer-In-Training (EIT), sometimes also called an Engineer Intern (EI).[3] 3. Accumulate a certain amount of engineering experience. In most states the requirement is four years, but in others the requirement is lower. 4. Complete a written Principles and Practice in Engineering ('PE') examination, testing the applicant's knowledge and skills in a chosen engineering discipline (civil, electrical, industrial, mechanical, etc.), as well as engineering ethics. For standardization, the EIT and PE exams are written and graded by a central organization, NCEES. However each state's Board of Professional Engineers individually sets the requirements needed to be allowed to take the tests, as well as the passing scores. For example, in some states applicants must provide professional references from several PEs before they can take the PE test. All 50 states and the District of Columbia have engineering boards that are represented by the National Council of Examiners for Engineering and Surveying (NCEES), which administers both the FE and PE examinations.[4] Degree requirements in the United States are evolving. Effective 1 January 2020, the NCEES model will require additional credits beyond a bachelor of science in engineering. The type of creditable activities that will satisfy the additional educational requirement are under development by NCEES. This has received some support from civil engineers.[5][6] There is a fairly large range in exam pass rates for these exams (FE and PE), but the pass rate for repeat test takers is significantly lower.[7] In a few states it is still possible for an individual to bypass Step 1, and apply to take the registration examinations as long as a P.E. will sponsor the applicant, and work experience can be substituted for academic experience. The years of experience may also vary; for instance, in California it is possible to take a Principles and Practice in Engineering examination with only two years of experience after a bachelor's degree, or one year of experience after graduate school. In Nevada, college graduates are eligible to take the Principles and Practice exam immediately after graduation and passing the EIT, before acquiring the required experience.[8] Some states also have state-specific examinations, most notably California where there is a state-specific structural engineering exam and two additional exams in land surveying and earthquake engineering for civil engineering candidates. Some states issue generic Professional Engineering licenses. Others, known as "discipline states", issue licenses for specific disciplines of engineering, such as Civil Engineering, Mechanical Engineering and Electrical Engineering. In all cases, however, engineers are ethically required to limit their practice to their area of competency, which is usually a small portion of a discipline. While licensing boards do not often enforce this limitation, it can be a factor in negligence lawsuits. In a few states, licensed Civil Engineers may also perform land surveys. In addition to the person's licensure, most states require that firms engaged in providing engineering services are authorized to do so. For instance, the State of Florida issues a Certificate of Authorization to firms that are owned by a Professional Engineer. Civil engineers account for a large portion of licensed Professional Engineers. In Texas, for example, about one-third of licenses are for civil engineers, and civil exams make up over half of the exams taken.[9][10] Many of the remainder are mechanical, electrical, and structural engineers whose practice involves areas that states regulate, such as HVAC, electrical, plumbing, and fire protection systems for buildings or public infrastructure. However, some engineers in other fields obtain licenses for the ability to serve as professional witnesses, or just for prestige, even though they may never actually sign and seal design documents. Since regulation of the practice of engineering is performed by the individual states in the U.S., areas of engineering involved in interstate commerce are essentially unregulated. These areas include much of Mechanical Engineering, Aerospace Engineering, and Chemical Engineering, and may be specifically exempted from regulation under an "Industrial Exemption". An industrial exemption covers engineers who design products such as automobiles that are sold (or have the potential to be sold) outside the state in which they are produced, as well as the equipment used to produce the product. Structures subject to building codes are not covered by an industrial exemption, though small residential buildings often do not require an engineer's seal. In many jurisdictions, the role of architects and structural engineers overlap. Many private companies employ non-degreed workers in technical positions with engineering titles such as "test engineer" or "field engineer". Such position may not require an engineering degree at the discretion of the company. It is important however, to make a distinction between a "graduate engineer" and a "professional (or licensed) engineer". A "graduate engineer" is anyone holding a degree in engineering from an accredited four-year university. United Kingdom Main article: Chartered Engineer (UK) The Engineering Council UK is the regulatory authority for registration of professional engineers in the United Kingdom. ECUK registration controls the award of engineering qualifications and titles but has no authority to restrict engineering practice. The Chartered Engineer is recognized as the professional title for engineers under the Washington Accord, while the Sydney Accord recognizes the Incorporated Engineer as the designated title for engineering technologists. The Engineering Council of the United Kingdom has a broad definition of Professional Engineers which includes Incorporated Engineers. A Chartered Engineer is a professional engineer registered with Engineering Council UK (the British regulatory body for engineers). Contemporary Chartered Engineers are master's degree-qualified and have gained professional competencies through training and experience. The formation process (academic + internship / apprenticeship / graduate training + peer reviewed professional practice) of a Chartered Engineer spans a minimum of 8 years. The title Chartered Engineer is protected by civil law. However unlike Canada and certain US sates the practice of engineering is not protected in law nor the use of the title "Engineer". For registration, it is necessary for candidates to demonstrate that they are professionally competent through education, training and professional practice. Although many Chartered Engineers have honours degrees in engineering, science or mathematics, since 1997 it has been necessary to demonstrate masters level knowledge and understanding, most commonly by completion of the four-year integrated MEng degree, or by gaining an appropriate masters degree following completion of a three-year bachelor degree in engineering or a cognate subject. The Incorporated Engineer is not recognized by the Washington Accord; it is instead considered to be a title for engineering technologists and is covered under the Sydney Accord. Only the Chartered Engineer is entitled to register through the European Federation of National Engineering Associations as a European Engineer and use the pre-nominal of Eur Ing. The Incorporated Engineer is a professional qualification that acknowledge engineers independent of the Washington Accord and who may use the post-nominals of IEng and also MIET if appropriately registered with the IET as one of the accrediting institution. The Incorporated Engineer is a professional qualification that is acknowledged as an Engineer through the Engineering Council of the United Kingdom and the European definition of title under 2005/36/EC.[12]
    1 point
  29. maximos75 99,99% ΟΧΙ. Το ντουλάπι το κάνεις ΓΙΑ ΝΑ ΓΛΥΤΩΣΕΙΣ την αντιστήριξη,καθώς θα το πληρώσεις και θα σου μείνει στο τέλος ως φέρων οργανισμός. Μου είναι αδύνατον να πιστέψω ότι ο μελετητής των στατικών θα κάνει τη βόλτα του από το οικόπεδο,θα κάτσει να σκεφτεί τον τρόπο κατασκευής και θα επιλύσει το κτίτιο σύμφωνα με την κατασκευή....Και επειδή στο 99,999999% των συνήθων κτιρίων ΔΕΝ γίνεται γεωτεχνική μελέτη,επιμένω ότι ΟΧΙ,δεν υπολογίζεται στην επίλυση....
    1 point
  30. μην λες πράγματα που δεν γνωρίζεις. Ποιος σου είπε ότι πληρώνονται?
    0 points
  31. γιατί πρέπει να γνωρίζω? Με καλέσανε αν θέλω να πάω και πήγα. Θα έπρεπε να μάθω τον τρόππο διαλογής? Τώρα αν είναι οι ίδιοι δεν το γνωρίζω, αλλά δεν μου φαίνεται και περίεργο αν δεν υπάρχει προθυμία συμμετοχής οπότε επιλέγονται οι ίδιοι και οι ίδιοι. Για δεν τις κατηγορίες περί κοψίματος (για οποιουσδήποτε λόγους) η εμπειρία μου τόσο ως εξεταζόμενος όσο και ως εξεταστής είναι τελείως διαφορετική με αυτό που λες....
    0 points
  32. Υπονοείς ότι τα υποδείγματα που υπάρχουν σε tee.gr και ypeka.gr είναι προς συμμόρφωση σε αυτή τη φράση;
    -1 points
  33. ^Πρέπει να τους πάρεις τηλέφωνο να τους ρωτήσεις "δέχεστε αυτό;". Ας μην αναλύσω περαιτέρω..
    -1 points
  34. Καλησπέρα, το έχω αναφέρει και αλλού (Εξετασεις για εγγραφή στο ΤΕΕ) και θα το κάνω Copy - Paste και εδώ .... Έδωσα εξετάσεις στην Αθήνα σαν απόφοιτος εξωτερικού ! (θα τις χαρακτηρίσω εξετάσεις και κουβέντα καφενείου ) , Δεν μπορείς να κρίνεις έναν μηχανικό 5ετους φοίτησης (300ects) με μία εξέταση 4-10 λεπτών. Την πρώτη φορά με που πήγα (διότι με πετσόκοψαν) αντιμετώπισα έναν ρατσισμό, μία απαξίωση , ειρωνεία κλπ Βέβαια έκανα το σφάλμα (μην πω το έγκλημα ) να τους πω ότι δουλεύω , εκεί άρχισαν οι αναγούλες . (περί Άδειας , εισφορών κλπ) Δεν θέλω ούτε να θυμάμαι το τι άσχημα πράγματα άκουσα ! Συνάδελφοι της ημεδαπής σε 2 λεπτά τελείωναν απ' την αίθουσα , μιλούσαν για τον Παναθηναϊκό (μιας και άκουγα έξω απ' την πόρτα το τί έλεγαν) Είναι άδικο να ΜΗΝ μπορείς να εξεταστείς σε οποιοδήποτε ΤΕΕ της χώρας και να αναγκάζεσαι με το έτσι θέλω να πηγαίνεις στην Αθήνα. Μιλώντας με το τοπικό Τεχνικό Επιμελητήριο , όταν πήγα να πληρώσω την επανεξέταση δεν πίστευαν στα αυτιά τους ότι κόπηκα λέγοντας μου οτι εμείς από το 2011 δεν κόψαμε ποτέ ΚΑΝΕΝΑΝ ! (μάλιστα μου είπαν γελώντας οτι παρακαλάμε τα παιδιά και οτι τους τα βγάζουμε με το τσιγκέλι ) Φυσικά την 2η φορά που πήγα , ταπεινός , λέγοντας ότι τώρα θα βγω στην αγορά εργασίας, λίγο για την διπλωματική και πιάνοντας μία χαλαρή κουβεντούλα + τον ΔΟΑΤΑΠ την πλήρη αναγνώριση κλπ κλπ πέρασα τις εξετάσεις ! Άσχετα που είχα την τιμή να δουλέψω σ' ένα απ' τα μεγαλύτερα έργα της Ευρώπης ...χαίρομαι που δεν αντιμετώπισα κανέναν απολύτως ρατσισμό (πτυχιακά ) . Στεναχωριέμαι διότι διαβάζοντας όλα αυτά περί Άδειας ασκήσεως επαγγέλματος, περί ΤΕΕ, πτυχίων , αναγνωρίσεις και Δοαταπ , βλέπω σε πολλά θέματα του φορουμ να υπάρχει ένα μίσος -ρατσισμός , ένας υποβιβασμός δίχως λόγο και αιτία ! Δυστυχώς βλέπω κάποιους να αναφέρονται σε ΕΜΠ ΑΠΘ κλπ με τέτοιο πάθος χωρίς να καταλαβαίνουν οτι σημασία δεν έχει τόσο το πανεπιστήμιο όσο ΕΣΥ το τι θα κάνεις! Το πανεπιστήμιο θα σου δώσει 5-10 εφόδια και γνώσεις , από κει και ύστερα ρόλο παίζει το πόσο θα ασχοληθείς ΕΣΥ με το επάγγελμα, με το διάβασμα , που θα δουλέψεις, τι βιογραφικό θα χτίσεις , σεμινάρια , ίσως ένας μεταπτυχιακός τίτλος κλπ κλπ ! Σημασία έχει που θα φτάσεις ! Λυπάμαι να βλέπω νέους ανθρώπους να τσακώνονται για ΤΕΙ - ΑΕΙ , δικαιώματα και να μιλούν ρατσιστικά σε άλλους συναδέλφους . Συμφοιτητής μου δουλεύει χρόνια στο DUBAI όπως και κάποιοι άλλοι στην Ευρώπη και φυσικά κάποιοι πουθενά , δεν έκαναν ΤΙΠΟΤΑ απολύτως .... εκεί τι φταίει? το ΕΜΠ ή το ΑΠΘ ? Δεν νομίζω.
    -1 points
  35. Καλά ρε συνάδελφε εσύ που υπήρξες μέλος εξεταστικής επιτροπής και δεν γνωρίζεις ? Περίεργο ! ! ! Λες , καλώντας υποτίθεται διαφορετικούς κάθε φορά ! Που είναι οι διαφορετικοί ? γιατί εγώ βλέπω ότι μερικοί εκεί μέσα το χουν κάνει τσιφλίκι τους ! (μάλλον δεν θα βλέπω καλά) 😂🤣😃😀
    -1 points
  36. Δεν ξέρω αν παίζει βύσμα ή όχι και ούτε με ενδιαφέρει ! (όχι ότι αν παίζει θα πέσω απ' τα σύννεφα ) Έδωσα 2 φορές , ήταν οι ίδιοι σχεδόν ( οι περισσότερες φάτσες που είδα δλδ ΝΑΙ ήταν οι ίδιες) και άλλη μία φορά που πήγα και έπεσα πάνω σε εξετάσεις πάλι συνάντησα τα ίδια πρόσωπα! 3 φορές είναι λίγες που αντίκρισα τις ίδιες φάτσες ? ή έτυχε μόνο εγώ να ακούσω διάφορες ιστορίες για αντιπάθειες , παρατάξεις , κόντρες κλπ (και να αναγκαστούν πολλά παιδιά να δώσουν σε άλλες πόλεις) ...
    -1 points
  37. Αν δεν γνωρίζεις ΟΚ ! Προφανώς και δεν σε ενδιαφέρει ο τρόπος διαλογής όπως και μένα το ίδιο. Όσον αφορά το αν είναι οι ίδιοι παραπάνω ανέφερα την δική μου εμπειρία , δεν μπορώ να ξέρω τι γίνεται σε όλα τα εξεταστικά κέντρα της χώρας. (αν και δεν νομίζω τα τελευταία δέκα χρόνια να μην προλαβαίνουν απ' τις δουλειές , να μην βρίσκουν και να μην θέλουν εφόσον δεν είναι αφιλοκερδώς) Για τις <κατηγορίες> κοψίματος εγώ ανέφερα κάποιους λόγους παραπάνω τους οποίους είμαι 99% σίγουρος ότι οι περισσότεροι θα έχουν ακουστά κάτι παρόμοιο ή αντίστοιχο. Εμπειρία σαν εξεταστής δεν έχω (σέβομαι την εμπειρία σου ) ΑΛΛΑ όλα αυτά που έχουμε συζητήσει σε αυτό το θέμα τις τελευταίες σελίδες περί εξετάσεων , 3-4 λεπτά , κουβέντα καφενείου , εθιμοτυπικές (όπως ανέφερε άλλος συνάδελφος) , το γιατί υπάρχουν , γιατί σε κρίνουν για άδεια ενώ και άλλα πτυχία βγάζουν άδεια δίχως εξετάσεις , το αν αμφισβητούν τα εκπαιδευτικά ιδρύματα μετά από τόσες εξετάσεις, έτη σπουδών και άλλα πολλά , νομίζω πως η άποψή μου είναι σαφής στις προηγούμενες σελίδες του θέματος ! Δεν ξέρω αν είναι λάθος ή σωστή αλλά είναι η άποψη μου ! 😀
    -1 points
  38. δεν καταλαβαίνω τι άλλο θέλεις να σου πω.
    -1 points
  39. Όπως τα λες είναι . Δέκα χρονάκια άδεια αν έχεις μπορείς να συμμετάσχεις ! Όσον αφορά την εμπειρία που είπες πως μετριέται , απλά δεν μετριέται . Καλέσανε συνάδελφο πριν λίγο καιρό για εξεταστική επιτροπή , δεν πήγε τελικά , η αντιμετώπιση που είδα εγώ, ήταν αυτό που είπες ! αγγαρεία ! ! Αν είναι εθιμοτυπική διαδικασία δεν γνωρίζω, αυτό που ξέρω πάντως είναι ότι κόβουν. Το είδα με τα μάτια μου, όπως επίσης μου το είπανε πολλοί συνάδελφοι ότι αναγκάστηκαν και πήγαν σε άλλες πόλεις να δώσουν για διαφορετικό λόγο ο καθένας ! άλλος γιατί έπεσε σε καθηγητή που δεν γούσταρε , άλλος έπεσε σε άτομο άλλης παράταξης !
    -2 points
  40. Είχα την εντύπωση ότι πληρώνονται!Τεσπα δεν γνωρίζω ούτε με ενδιαφέρει, στην τελική και λεφτά να παίρνουν καλά κάνουν λόγω το ότι παρέχουν μία υπηρεσία, να και αν παίρνουν να και αν δεν παίρνουν! Μακάρι αυτό να ήταν το πρόβλημα! Αν θέλεις να μας πεις, πες μας αν πάλι δεν θέλεις συνεχισε να απαντάς λακωνικά και όπου σε συμφέρει!
    -2 points
This leaderboard is set to Athens/GMT+02:00
  • Επιλεγμένα Άρθρα

    • Εγκρίθηκε τo αναθεωρημένο Εθνικό Σχέδιο Διαχείρισης Επικίνδυνων Αποβλήτων (ΕΣΔΕΑ)
      Εγκρίθηκε τo αναθεωρημένο Εθνικό Σχέδιο Διαχείρισης Επικίνδυνων Αποβλήτων (ΕΣΔΕΑ) με την δημοσίευση στο ΦΕΚ 6412/Β'/22.11.2024 της υπ' αριθμ. ΥΠΕΝ/ΔΔΑ/124219/1717 ΚΥΑ με θέμα: Έγκριση αναθεωρημένου Εθνικού Σχεδίου Διαχείρισης Επικίνδυνων Αποβλήτων (ΕΣΔΕΑ).

      To αναθεωρημένο Εθνικό Σχέδιο Διαχείρισης Επικίνδυνων Αποβλήτων (ΕΣΔΕΑ) συνιστά ένα Ειδικό Σχέδιο Διαχείρισης για τα Επικίνδυνα Απόβλητα που παράγονται στη χώρα, το οποίο απαιτείται σύμφωνα με τα άρθρα 54 και 55 του ν. 4819/2021 (Α’ 129), δεδομένου ότι τα απόβλητα αυτά, λόγω της ποιοτικής και ποσοτικής σύστασής τους, καθώς και των εξειδικευμένων εγκαταστάσεων που απαιτούνται για τη διαχείρισή τους, χρήζουν ειδικότερης συνολικής αντιμετώπισης.

      Στόχος του σχεδιασμού είναι η μείωση τόσο της ποσότητας των παραγόμενων επικίνδυνων αποβλήτων όσο και της επικινδυνότητάς τους και η συνακόλουθη προστασία του περιβάλλοντος και της δημόσιας υγείας, σε συμμόρφωση με τους σχετικούς όρους και προϋποθέσεις της εθνικής και ενωσιακής νομοθεσίας και με εφαρμογή των βέλτιστων
      διαθέσιμων τεχνικών, οι οποίες θα πρέπει πλέον να ενσωματώνουν ευθέως τις πρακτικές της κυκλικής οικονομίας.

      Ο σχεδιασμός περιλαμβάνει όλες τις προβλέψεις του άρθρου 28 της Οδηγίας 2008/98/ΕΚ, καλύπτοντας ταυτόχρονα όλες τις νέες υποχρεώσεις και όλα τα νέα στοιχεία που εισήχθησαν στο άρθρο αυτό μέσω της Οδηγίας (ΕΕ) 2018/851 του Ευρωπαϊκού
      Κοινοβουλίου και του Συμβουλίου της 30ης Μαΐου 2018.

      Με τον παρόντα σχεδιασμό αναθεωρείται ο σχεδιασμός που είχε εγκριθεί με την Κοινή Υπουργική Απόφαση οικ.62952/5384/2016 (Β’ 4326) ο οποίος είχε χρονικό ορίζοντα το έτος 2020. 

      Εθνικό Σχέδιο Διαχείρισης Επικίνδυνων Αποβλήετων ΕΣΔΕΑ ΚΥΑ-ΥΠΕΝΔΔΑ1242191717-13.11.2024-ΦΕΚ-6412-22.11.2024-τεύχος-Β.pdf
      • 0 απαντήσεις
    • ΥΠΕΝ: Εγκύκλιος προς τις ΥΔΟΜ ώστε να ζητούν αποκλειστικά και περιοριστικά μόνο τα στοιχεία που προβλέπονται από το ισχύον θεσμικό πλαίσιο
      Εγκύκλιο απέστειλε το Υπουργείο Περιβάλλοντος και Ενέργειας προς τις ΥΔΟΜ με θέμα: Σχετικά με την εφαρμογή της εγκυκλίου ΥΠΕΝ/ΓΔΠΟΛ/15047/84/14-3-2018.

      Η εγκύκλιος αναφέρει ότι: με αφορμή την (α) σχετική επιστολή του ΣΑΔΑΣ-ΠΕΑ με την οποία διαπιστώνεται η μη τήρηση της (β) σχετικής εγκυκλίου στην οποία και σας παραπέμπουμε, επισημαίνουμε εκ νέου στο πλαίσιο της χρηστής διοίκησης και προκειμένου να αποφεύγεται ταλαιπωρία μηχανικών και πολιτών ότι, η προαναφερόμενη εγκύκλιος οδηγία Γενικού Διευθυντή Πολεοδομίας του ΥΠΕΝ εξακολουθεί να ισχύει.

      Ειδικότερα, κατά τον έλεγχο της πληρότητας αιτημάτων έκδοσης οικοδομικών αδειών, οι ΥΔΟΜ οφείλουν να ζητούν αποκλειστικά και περιοριστικά, μόνον τα στοιχεία εκείνα (δικαιολογητικά, σχέδια και εγκρίσεις υπηρεσιών, συλλογικών οργάνων ή φορέων) που προβλέπονται από το ισχύον θεσμικό πλαίσιο (νόμοι, π. δ/γματα, Υπουργικές Αποφάσεις) για την κατά περίπτωση περιοχή, ή την εκάστοτε Αποκεντρωμένων Διοικήσεων της Επικράτειας (για την ενημέρωση των ΥΔΟΜ χωρικής τους αρμοδιότητας) χρήση ειδικού κτιρίου. Κατά συνέπεια, για την έκδοση των οικοδομικών αδειών δεν ζητείται η προσκόμιση επιπρόσθετων στοιχείων (όπως αλληλογραφία, εγκρίσεις φορέων) και δεν λαμβάνονται υπόψη απόψεις ή εκτιμήσεις υπηρεσιών, οι οποίες αποκλίνουν του ισχύοντος θεσμικού πλαισίου.
      • 0 απαντήσεις
    • Εγκρίθηκε μέσω WiFi4GR το δωρεάν WiFi σε έντεκα σταθμούς του ΜΕΤΡΟ
      Την έγκριση του Διοικητικού Συμβουλίου για την εγκατάσταση και λειτουργία εξοπλισμού ασύρματης πρόσβασης σε έντεκα σταθμούς του ΜΕΤΡΟ για τουλάχιστον πέντε χρόνια εξασφάλισε την περασμένη εβδομάδα η ΣΤΑΣΥ.

      Το κόστος για την παροχή ηλεκτρικού ρεύματος και παροχής σύνδεσης στο διαδίκτυο, θα βαρύνει την εταιρία και από το ύψος του και τη δυνατότητα κάλυψής του από τη ΣΤΑΣΥ θα εξαρτηθεί και η επέκταση του ασύρματου Ιντερνετ και σε άλλους σταθμούς.

      Οι πρώτοι έντεκα σταθμοί στους οποίους θα λειτουργήσει WiFi έως το τέλος της χρονιάς είναι εκτός από την Ακρόπολη και το Σύνταγμα, οι σταθμοί Μοναστηράκι, Ομόνοια, Πανεπιστήμιο, Πειραιάς, Κορυδαλλός, Χαλάνδρι, Αγιος Δημήτριος, Φιξ και Αγία Μαρίνα. 

      Οι επιβάτες θα μπορούν να συνδέονται άμεσα χωρίς να χρειάζεται κάποια διαδικασία εγγραφής. Στη συνέχεια η διοίκηση της ΣΤΑΣΥ θα μετρήσει το μηνιαίο κόστος λειτουργίας και συντήρησης ώστε να αποφασιστεί η επέκταση του δικτύου και το χρονοδιάγραμμά της.

      Υπενθυμίζεται ότι το έργο έχει ενταχθεί από το υπουργείο Ψηφιακής Διακυβέρνησης στις περιοχές που θα εγκατασταθούν σημεία πρόσβασης στο πλαίσιο του έργου WiFi4GR.

      Το WiFi4GR «Ανάπτυξη Δημόσιων Σημείων Ασύρματης Ευρυζωνικής Πρόσβασης στο Διαδίκτυο» αφορά στην προμήθεια, εγκατάσταση, παραμετροποίηση, σύνδεση και θέση σε λειτουργία σημείων ασύρματης πρόσβασης WiFi (Hotspots) στο Διαδίκτυο σε διάφορες περιοχές πολιτιστικού και τουριστικού ενδιαφέροντος της χώρας, για την κάλυψη, 2.500 περίπου περιοχών ασύρματης – WiFi πρόσβασης σε όλη την επικράτεια. Το σύστημα, το οποίο θα αναπτυχθεί, θα διαθέτει κεντρικό σύστημα παρακολούθησης και διαχείρισης, το οποίο καθιστά δυνατή την παρακολούθηση σε πραγματικό χρόνο όλων των δομικών στοιχείων του δικτύου.
      • 0 απαντήσεις
    • Η σύνδεση του νυχτερινού φωτισμού με το «Τοπικό Εγχώριο Προϊόν» στην Ελλάδα
      Όσοι έχουμε βρεθεί σε νυχτερινή πτήση έχουμε απολαύσει το θέαμα που προσφέρει η επιφάνεια της Γης, όταν τα νυχτερινά φώτα αναδεικνύουν μοτίβα που παραπέμπουν σε έργα τέχνης. Εκτός όμως από το εντυπωσιακό θέαμα, τα νυχτερινά φώτα αποτελούν μια πολύτιμη πηγή πληροφορίας για τις δραστηριότητες του ανθρώπου και την αλληλεπίδρασή του με το περιβάλλον.

      Στο πλαίσιο της εξερεύνησης αυτού του πεδίου, η NASA καταγράφει συστηματικά τον νυχτερινό φωτισμό του πλανήτη μας. Τα τελευταία 10 χρόνια πολύ βελτιωμένες καταγραφές παρέχονται από τον αισθητήρα VIIRS της αποστολής SUOMI.

      «Στο Δημοκρίτειο Πανεπιστήμιο σκεφτήκαμε να ερευνήσουμε τι έχουν να μας πουν τα νυχτερινά φώτα για την πατρίδα μας» λέει στην «Κ» η Αλεξάνδρα Γκεμιτζή, καθηγήτρια στο Τμήμα Μηχανικών Περιβάλλοντος του Δημοκρίτειου Πανεπιστήμιου Θράκης, η οποία ηγήθηκε μιας ενδιαφέρουσας έρευνας στο πλαίσιο των δραστηριοτήτων του Εργαστηρίου Ατμοσφαιρικής Ρύπανσης και Αντιρρυπαντικής Τεχνολογίας Ατμοσφαιρικών Ρύπων.
      • 0 απαντήσεις
    • «Εξοικονομώ 2023»: Ο νέος οδηγός του προγράμματος μετά την 3η τροποποίηση
      Εκδόθηκε σε ΦΕΚ η υπ' αριθμ. ΥΠΕΝ/ΥΔΕΝ/97165/610 ΚΥΑ (ΦΕΚ 5174/Β΄/13.09.2024) που αφορά την 3η τροποποίηση της υπό στοιχεία ΥΠΕΝ/ΥΔΕΝ/55246/807/18.05.2023 κοινής απόφασης των Υπουργών Οικονομικών, Ανάπτυξης και Επενδύσεων και Περιβάλλοντος και Ενέργειας «Προκήρυξη του προγράμματος “Εξοικονομώ 2023”», ως εξής:

      Α. Ο Οδηγός Εφαρμογής Προγράμματος «Εξοικονομώ 2023» και η 1η Τροποποίηση του Παραρτήματος VI που αφορά την Υπεύθυνη Δήλωση σχετικά με τη σώρευση των ενισχύσεων ήσσονος σημασίας (de minimis) βάσει του Κανονισμού (ΕΕ) 2023/2831, ως ακολούθως:

      Τροποποίηση (3η) της υπό στοιχεία ΥΠΕΝ 55246-807 18.05.2023 ΚΥΑ Εξοικονομώ 2023 (ΦΕΚ 5174-Β-13.09.2024).pdf
      • 3 απαντήσεις
×
×
  • Create New...

Σημαντικό

Χρησιμοποιούμε cookies για να βελτιώνουμε το περιεχόμενο του website μας. Μπορείτε να τροποποιήσετε τις ρυθμίσεις των cookie, ή να δώσετε τη συγκατάθεσή σας για την χρήση τους.