Μετάβαση στο περιεχόμενο

Πίνακας Κορυφαίων

  1. Anton_civeng

    Anton_civeng

    Core Members


    • Πόντοι

      4

    • Περιεχόμενα

      931


  2. dimitris GM

    dimitris GM

    Συντονιστής


    • Πόντοι

      3

    • Περιεχόμενα

      26.116


  3. dimitris11140

    dimitris11140

    Core Members


    • Πόντοι

      3

    • Περιεχόμενα

      451


  4. Pavlos33

    Pavlos33

    Συντονιστής


    • Πόντοι

      2

    • Περιεχόμενα

      18.016


Δημοφιλές Περιεχόμενο

Προβολή περιεχομένου με την υψηλότερη φήμη στις 17/02/2020 σε όλες τις περιοχές

  1. Καλημέρα σου, Η κατ΄επέκταση προσθήκη της αποθήκης με φέρουσες τοιχοποιίες δεν μπορεί να θεωρηθεί ότι συνδέεται μονολιθικά με το υφιστάμενο, ειδικά αν αυτό έχει φ. οργανισμό από ωπλ. σκυρόδεμα. Η έλλειψη αντισ. αρμού μεταξύ τους (και ποιός μπορεί να το ξέρει βεβαίως αυτό....) δεν σημαίνει ότι μπορούν τα δύο κτίσματα να συμπεριληφθούν σε ένα ενιαίο στατικό φορέα. Δεν μας έχεις πει για το φορέα του αδειοδοτημένου αλλά, ακόμη και σε περίπτωση φερουσών τοιχοιποιιών, η μονολιθικότητα του παλαιού με το αυθαίρετο θα επιτυγχάνετο μόνο αν οι νέοι τοίχοι είχαν δεθεί ψαθωτά με τους παλιούς, πράγμα μάλλον απίθανο. Ούτε βεβαίως οι ξυλοδοκοί της στέγης και οι στηρίξεις τους μπορούν να θεωρηθούν άξιες μεταφοράς σημαντικών εγκαρσίων σεισμ. τεμνουσών από το ένα κτίσμα στο άλλο. Τελικώς δηλαδή δεν μπορεί να δεχθούμε ενιαίο στατικό μοντέλο για τα δύο αυτά κτίσματα. Προσωπικά λοιπόν θεωρώ ότι το παλαιό κτίσμα δέχεται κάποια κατακόρυφα φορτία της στέγης αλλά, όντας προ '75 και στατικά ανεξάρτητο από το νέο, απαλλάσσεται από Μ.Σ.Ε, το δε νέο κτίσμα αποθήκης χρειάζεται Μ.Σ.Ε. εφ΄όσον δεν είναι καθαρά αγροτική αποθήκη (Σ1). EDIT: είμαι υπόχρεος σε όποιον με το +1 με έβγαλε από το 666 .....
    3 points
  2. Όλα ίδια όπως τ'αφήσαμε. Σε 3-4 χρονάκια που όλοι οι μηχανικοί και λοιποί ελεύθεροι επαγγελματίες θα βγαίνουν με συντάξεις των 600-700ευρώ θα είναι πολύ αργά. Θα πέφτει κλάμα τότε, τα σημερινά 1000 θα φαντάζουν μια χαρά. Με τις υγείες μας λοιπόν και καλή ψήφο στη βουλή για να πάρουν και κάτι ψιλά παραπάνω οι φίλοι ΔΕΚΟτζήδες των 2500 ευρώ/μήνα, έχουν οικογένειες και στρατό να θρέψουν άλλωστε.
    2 points
  3. Όπως προείπαν οι συνάδελφοι με Morph ή με solid element...... θα κάνεις αυτό που θέλεις.
    1 point
  4. 1 point
  5. Αν κατάλαβα καλά θέλεις να αλλάξεις το Texture του υλικού σε άλλο χρώμα, πράγμα που δεν γίνεται στο Archicad. Αυτό μπορείς να το κάνεις μόνο στο Photoshop ή άλλο photo editor.
    1 point
  6. Η ζώνη 500 μ από τα περιμετρικά όρια προ 23 οικισμών ή τμημάτων παραμένει περιοχή εκτός οικισμού. Οπότε αν η περιοχή είναι νατουρα αφορά και τις εντός ζώνης 500 μ περιοχές.
    1 point
  7. 1) 4,59 2) 13 3) ; 4) Δεν την προσθέτεις , βλέπε : https://exoikonomisi.ypen.gr/-/dieukrineseis-gia-ten-onomastike-thermike-ischy
    1 point
  8. Τι φορτίο είχες ενεργό όταν βραχυκύκλωσες Ν-ΡΕ;
    1 point
  9. 1 point
  10. Υπολογίζεις την αμοιβή σου βάσει ΤΕΕ Εκεί δηλώνεις την συμφωνηθείσα Εκδίδεις συμφωνητικό και ΑΠΥ Πληρώνεις μόνο ΦΕΜ 10% (μέσω taxisnet) Καταθέτεις στην ΥΔΟΜ -Το έντυπο ΤΕΕ- ΑΠΥ-ΦΕΜ υ.γ η κατάθεση της αμοιβής γίνεται σε οποιαδήποτε τράπεζα και σε οποιοδήποτε λογ/σμό σου
    1 point
  11. Kατ' αρχας, θα πρεπει να μην απαγορευεται η κατατμηση, λογω ΓΠΣ, ΖΟΕ, ΓΠΣ, ΝΑΤΟΥΡΑ. Εάν δεν απαγορευεται, τοτε γινεται μεν , αλλα το "αρτιο και οικοδομησιμο" εξαρταται απο εμβαδα/προσωπο/διαστασεις. Οπερ σημαινει, οτι θα χρειαστει να μιλησεις με τον μηχανικο σου.
    1 point
  12. παρ 3 άρθρο 7 ΦΕΚ 181 Δ "3." (τέως παρ.6) α. Το κτίριο τοποθετείται στη γραμμή δόμησης όπως αυτή διαμορφώνεται με την εφαρμογή των διατάξεων των προηγουμένων παραγράφων είτε εσώτερον αυτής, κατά την κύρια όψη του, στο σύνολο ή σε τμήμα αυτής. β. Σε οικόπεδο μεγαλύτερο των 500 τμ. το κτίριο τοποθετείται σε απόσταση τουλάχιστον 2,50 μέτρων από την παραπάνω οριζόμενη γραμμή δόμησης. Επομένως η επαφή του κτιρίου με την οριογραμμή του δρόμου δεν εμπίπτει σε απαγόρευση του άρθρου 89 ν. 4495 καθώς το κτίριο δεν καταπατά κοινόχρηστο χώρο του οικισμού και έτσι μπορείς να κάνεις υπαγωγή. Αν το ζητούμενο είναι η νομιμοποίηση σκέψου πρωτίστως γιατί θέλεις να μπλέξεις με αυτή αφού με κατηγορία 1 το κτίριο μπορεί να εξαιρεθεί οριστικά από την κατεδάφιση και να έχει τα "προνόμια" για έκδοση άδειας δόμησης στη συνέχεια.
    1 point
  13. Βεβαίως, η απαλλαγή αυτή είναι η κατ' εξοχήν στατικά "υποψιασμένη" και σταθμισμένη και ισχύει σε Σ2 διά πάσαν νόσον και πάσαν ...αυθαιρεσίαν..... Αλί για κάποιες όπως η (ι), με την απαλλαγή για κάτω των 25μ2, όπου αν έχεις νόμιμο π.χ κτίσμα 25μ2 με αυθ. προσθήκη ορόφου 25μ2, τότε έχεις υπέρβαση φορτίων κατά 100% αλλά κατά τα οριζόμενα ...... νταξ' ... δεν πράζ' τριαλαρό....!......
    1 point
  14. Αυτό ακριβώς με την Eurobank συνέβη και σε δική μου περίπτωση και ζητούσαν εκτύπωση της εξουσιοδότησης από το σύστημα με γνήσιο υπογραφής του ωφελουμενου για να αποδεσμεύσουν τα χρήματα και να πληρωθούν οι προμηθευτές!
    1 point
  15. Δοκίμασε το loxeal 55-14, l;ynei m;ono me z;estama.
    1 point
  16. οχι, αναφερεται στο οτι γινεται μια δηλωση ΦΜΑ για "αυτο" το ανεξαρτητο τμημα γης. Μετα γινεται η μεταβιβαση "αυτου" και μετα "κολλαει" στο διπλανο. Αφου ειναι κατω απο το οριο τοσο η προπαρασκευαστικη εργασια υποβολης δηλωσης ΦΜΑ οσο και η "μεταβιβαση" προηγουνται της συνενωσης με το διπλανο, σαν ξεχωριστες πραξεις. [ειναι μια ερμηνεια...δεν κρινω, ας τα ξεκαθαριζε ο νομος..] Αντιθετα, στην ανταλλαγη τμηματων μεταξυ δυο παράγωνων γηπεδων, υποβαλλεται κοινη δηλωση των δυο υπο ανταλλαγη τμηματων, περιγραφονται και τα δυο και δηλωνεται οτι "ανταλλασουν" Αυτα.. καλημερα
    1 point
  17. σωστα [+1] [προσοχη, τηρουμενων των αναλογιων] .....Συνακόλουθα, μη νόμιμη είναι και η περιγράφουσα στο ιστορικό που μας εκθέτετε δικαιοπραξία, που έχει ως αντικείμενο δηλαδή τη μεταβίβαση μη αρτίου τμήματος αγροτεμαχίου προερχομένου από κατάτμηση άρτιου αγροτεμαχίου ΕΠΟΙΚΙΣΤΙΚΟΥ, που κείται εντός Ζ.Ο.Ε., εφόσον το μεταβιβαζόμενο τμήμα έχει έκταση κάτω από το ελάχιστο όριο εμβαδού, που ορίζεται στην περιοχή αυτή, έστω και αν η εν λόγω μεταβίβαση πρόκειται να γίνει προς τον κύριο γειτονικού άρτιου αγροτεμαχίου ΕΠΟΙΚΙΣΤΙΚΟΥ, με σκοπό τη συνένωσή του μ’ αυτό, προς καλύτερη αξιοποίησή του και με την προϋπόθεση ότι τόσο το εναπομένον τμήμα του εποικιστικού αγροτεμαχίου από το οποίο αποσπάται, όσο και αυτό με το οποίο συνενώνεται εξακολουθούν να έχουν έκταση πάνω από το οριζόμενο κατώτατο όριο κατατμήσεως. Και τούτο διότι η μεταβίβαση αυτή έστω και στιγμιαία, μέχρις ότου επιτευχθεί η συνένωση, έχει ως αποτέλεσμα τη δημιουργία νέου αυτοτελούς και αυθύπαρκτου ακινήτου του οποίου η έκταση είναι κάτω από το όριο που προβλέπει το σχετικό Προεδρικό Διάταγμα. Ούτε βέβαια μπορεί να γίνει λόγος για ανταλλαγή που επιτυγχάνεται την ίδια χρονική στιγμή και με το ίδιο συμβόλαιο, δεδομένου ότι η αναφερόμενη στο ερώτημά σας περίπτωση αφορά μονομερή μεταβίβαση τμήματος κληροτεμαχίου προς τον κύριο του γειτονικού κληροτεμαχίου, που γίνεται με αντάλλαγμα χρήμα και όχι αμοιβαία μεταβίβαση τμήματος του τελευταίου προς το πρώτο. Η πρακτική αυτή της στιγμιαίας παράνομης κατάτμησης αφενός μεν αντίκειται στο γράμμα και στο πνεύμα της διάταξης του άρθρου 1 παρ.1 του Α.Ν.431/1968 που εξ’ ορισμού απαγορεύει την κατάτμηση και αφετέρου δεν μπορεί να έχει ανάλογο πεδίο εφαρμογής στα κληροτεμάχια που βρίσκονται εντός Ζώνης Οικιστικού Ελέγχου, αφού αντιτίθεται στο σκοπό θέσπισης της διάταξης του άρθρου 29 του Ν.1337/1983, δεδομένου ότι δικαιολογητικός λόγος θέσπισης της παραπάνω διάταξης, που απαγορεύει την κατάτμηση κάτω του οριζομένου με το οικείο Π.Δ. ορίου, δεν είναι η αρτιότητα ή μη, αλλά ο μελλοντικός καθορισμός των ειδικών ζωνών χρήσεως γης από την Χωροταξία και κατά συνέπεια οδηγεί στην καταστρατήγηση των παραπάνω διατάξεων. Η ΕΙΣΑΓΓΕΛΕΑΣ ΠΡΩΤΟΔΙΚΩΝ ΜΑΡΙΑ ΤΙΝΤΙΚΑΚΗ
    1 point
  18. Η διαδικασία της νομιμοποίησης όσον αφορά το σύστημα το 4178 είναι ακριβώς ίδια με την τακτοποίηση δηλαδή: -Συμπληρώνεις κανονικά όλα τα στοιχεία στα φύλλα καταγραφής όπως θα έκανες σε περίπτωση απλής ρύθμισης, απλώς επιλέγεις το κουτάκι "προς έκδοση άδειας" -Ανεβάζεις όλα τα δικαιολογητικά που απαιτούνται και επιπλέον την άδεια νομιμοποίησης όταν αυτή εκδοθεί -Μετά την υπαγωγή πας στην πολεοδομία και καταθέτεις φάκελο για τη νομιμοποίηση Φυσικά και μπορείς να τη ρυθμίσεις. Ειδικά αν πρόκειται για τόσο παλιά κατασκευή δεν βρίσκω το λόγο να μπείς στη διαδικασία έκδοσης άδειας αφού κατηγορίες 1 και 2 εξαιρούνται οριστικά. Επίσης κτίρια που αποδεδειγμένα είναι προ του 55 θεωρούνται νομίμως υφιστάμενα και δεν απαιτείται καμία ρύθμιση.
    1 point
  19. michaliseng το πρόγραμμα έχει κατασκευαστεί για να απλοποιήσει τις συνήθεις περιπτώσεις αμοιβών (σε πολύπλοκες περιπτώσεις μπορεί να χρειαστεί χέρι στο σύστημα του ΤΕΕ), αλλα όπως όλα τα προγράμματα ισχύει η λογική GIGO και χρειάζεται προσοχή στην εισαγωγή δεδομένων. Η περίπτωσή σου εντάσσεται στην κατηγορία "Αποτύπωση (οι νομιμοποιήσεις έχουν αμοιβές αποτύπωσης) με προσθήκη" και πρέπει να ακολουθησεις τα βήματα που εμφανίζονται στην βοήθεια του προγράμματος: 1. Εισάγουμε τα δεδομένα του χώρου προς αποτύπωση στο πρόγραμμα και εκτυπώνουμε τον προϋπολογισμό. (Εργο: Νέο κτίριο) 2. Μηδενίζουμε. 3. Επιλέγουμε κατηγορία έργου: Προσθήκη. 4. Εισάγουμε τα δεδομένα της προσθήκης στο πρόγραμμα. (επιφάνειες και μελέτες που αφορούν την προσθήκη) 5. Στα κελιά Αποτύπωση Αρχιτεκτονικών, στατικών και έλεγχος στατικών υπάρχοντος εισάγονται οι προϋπολογισμοί μελετών αρχιτεκτονικών και στατικών όπως υπολογίστηκαν στο 1ο βήμα. ** Το xml εγκρίνεται μόνο εαν οι προϋπολογισμοί υπάρχοντος είναι μεγαλύτεροι απο τους αντίστοιχους της προσθήκης. Διαφορετικά θα πρέπει να επικοινωνήσετε με το ΤΕΕ για να το εγκρίνει. Στο ΤΕΕ δε μπορείς να ανεβάσεις δύο xml για το ίδιο έργο.
    1 point
  20. Σε πρώτη φάση ανάκληση της άδειας η οποία εκδόθηκε βάσει ψευδών στοιχείων. Σε 2η φάση διαδικασίες αυθαιρέτου με ο,τι αυτό συνεπάγεται... Είναι πολύ κρίμα να χάνει κανείς πελάτες όταν λέει την αλήθεια, προσπαθώντας να τους προστατεύσει, ιδιαίτερα την εποχή που ζούμε. Την έχω πατήσει και εγώ πολλές φορές. Τι να πω... Θα άξιζε να μάθεις κάποια στιγμή, τί επινόησε ο καλός αυτός συνάδελφος και έκανε την δουλειά. Πολλοί πάντως για να μην χάσουν τον πελάτη, υπόσχονται θαύματα, παίρνουν τα λεφτά και δεν ολοκληρώνουν ποτέ αυτό που υποτίθεται πως είχαν αναλάβει με διάφορες προφάσεις. Το θέμα όμως θα παραμένει, ότι εσύ έχασες 10.000 € επειδή είπες την αλήθεια. Δεν είμαι χαιρέκακος αλλά σε αυτές τις περιπτώσεις καλό είναι να φάει κανείς τα μούτρα του, ώστε να εκτιμήσει τον καλό επαγγελματία. Εσύ βέβαια θα μείνεις με την εκτίμηση και ο άλλος με τα λεφτά... Είχα περίπτωση που έχασα πελάτη διότι άλλος μηχανικός του έταζε ότι θα του ρυθμίσει με Ν. 4014 ένα εξ ολοκλήρου ρυμοτομούμενο κτίσμα. Επειδή είχα γίνει πύραυλος από τον θυμό μου, πήρα το θάρρος και επικοινώνησα απ' ευθείας με τον "συνάδελφο" που μου είχε φάει τη δουλειά, να τον ρωτήσω πού ακριβώς βασίζεται και λέει τέτοια πράγματα. Αρχικά κόμπλαρε βέβαια και μετά άρχισε να επικαλείται ανύπαρκτες εγκυκλίους που δεν θυμόταν που τις είχε δει (και καλά!) οι οποίες λένε (άκουσον, άκουσον) ότι μπορεί να νομιμοποιηθεί αυθαίρετο αν βρίσκεται σε κοινόχρηστο χώρο εφόσον προβλέπεται κάποια στιγμή να γίνει αναθεώρηση του σχεδίου πόλης!!! (τα συμπεράσματα δικά σας).
    1 point
  21. Εγκ-81104/12-6-00 "Θεώρηση οικοδομικής άδειας για σύνδεση οικοδομικής με τα δίκτυα ηλεκτρισμού και ύδρευσης (ΔΕΗ)". (σε περιπτώσεις που η συμμετοχή του μηχανικού καθίσταται δυσχερής ή αδύνατος) Αναφορικά με την διαδικασία και τον τρόπο θεώρησης οικοδομικών αδειών για την σύνδεση οικοδομών με τα δίκτυα ηλεκτρισμού και ύδρευσης σύμφωνα με την παρ.5 του Αρθ-7 του ΠΔ/8-7-93 (ΦΕΚ-795/Δ/13-7-93) σε περιπτώσεις που η συμμετοχή του επιβλέποντος μηχανικού καθίσταται δυσχερής ή αδύνατος, σας γνωρίζουμε τα εξής: 1. Εφόσον έχουν περατωθεί οι οικοδομικές εργασίες ο δε επιβλέπων μηχανικός απεβίωσε ή κηρύχθηκε σε αφάνεια με δικαστική απόφαση (Αρθ-40 - Αρθ-50 ΑΚ και 785 επ. ΚΠΔ) είναι δυνατή η θεώρηση της αδείας κατόπιν διενέργειας αυτοψίας από την Πολεοδομική Υπηρεσία και υποβολής τεχνικής έκθεσης από οποιονδήποτε τρίτο μηχανικό. 2. Σε κάθε άλλη περίπτωση (συνταξιοδότηση επιβλέποντος, διαμονή στο εξωτερικό κλπ) επιβάλλεται αναθεώρηση της αδείας γι' αλλαγή επιβλέποντος μηχανικού, προκειμένου να καταστεί εφικτή η συνέχιση της διαδικασίας θεώρησης της αδείας. 3. Τέλος για όλες τις προαναφερόμενες περιπτώσεις τόσο η καταβολή της αντίστοιχης αμοιβής επίβλεψης σύμφωνα με την ισχύουσα νομοθεσία (μέσω Εθνικής Τραπέζης η ΤΕΕ) όσο και των αναλόγων φόρων (ΦΕΜ) και κρατήσεων (ΤΣΜΕΔΕ) που την βαρύνουν, είναι υποχρεωτική για την θεώρηση της οικοδομικής αδείας, ο δε τρόπος απόδοσης αυτών δεν αποτελεί αντικείμενο των πολεοδομικών υπηρεσιών αλλά των υπόχρεων για την καταβολή αυτών (Μηχανικών και ιδιοκτητών) και των κατά περίπτωση αρμοδίων φορέων για την είσπραξή τους (ΕΤΕ, ΤΕΕ, ΔΟΥ κλπ).
    1 point
This leaderboard is set to Athens/GMT+02:00
  • Επιλεγμένα Άρθρα

    • Εγκρίθηκε τo αναθεωρημένο Εθνικό Σχέδιο Διαχείρισης Επικίνδυνων Αποβλήτων (ΕΣΔΕΑ)
      Εγκρίθηκε τo αναθεωρημένο Εθνικό Σχέδιο Διαχείρισης Επικίνδυνων Αποβλήτων (ΕΣΔΕΑ) με την δημοσίευση στο ΦΕΚ 6412/Β'/22.11.2024 της υπ' αριθμ. ΥΠΕΝ/ΔΔΑ/124219/1717 ΚΥΑ με θέμα: Έγκριση αναθεωρημένου Εθνικού Σχεδίου Διαχείρισης Επικίνδυνων Αποβλήτων (ΕΣΔΕΑ).

      To αναθεωρημένο Εθνικό Σχέδιο Διαχείρισης Επικίνδυνων Αποβλήτων (ΕΣΔΕΑ) συνιστά ένα Ειδικό Σχέδιο Διαχείρισης για τα Επικίνδυνα Απόβλητα που παράγονται στη χώρα, το οποίο απαιτείται σύμφωνα με τα άρθρα 54 και 55 του ν. 4819/2021 (Α’ 129), δεδομένου ότι τα απόβλητα αυτά, λόγω της ποιοτικής και ποσοτικής σύστασής τους, καθώς και των εξειδικευμένων εγκαταστάσεων που απαιτούνται για τη διαχείρισή τους, χρήζουν ειδικότερης συνολικής αντιμετώπισης.

      Στόχος του σχεδιασμού είναι η μείωση τόσο της ποσότητας των παραγόμενων επικίνδυνων αποβλήτων όσο και της επικινδυνότητάς τους και η συνακόλουθη προστασία του περιβάλλοντος και της δημόσιας υγείας, σε συμμόρφωση με τους σχετικούς όρους και προϋποθέσεις της εθνικής και ενωσιακής νομοθεσίας και με εφαρμογή των βέλτιστων
      διαθέσιμων τεχνικών, οι οποίες θα πρέπει πλέον να ενσωματώνουν ευθέως τις πρακτικές της κυκλικής οικονομίας.

      Ο σχεδιασμός περιλαμβάνει όλες τις προβλέψεις του άρθρου 28 της Οδηγίας 2008/98/ΕΚ, καλύπτοντας ταυτόχρονα όλες τις νέες υποχρεώσεις και όλα τα νέα στοιχεία που εισήχθησαν στο άρθρο αυτό μέσω της Οδηγίας (ΕΕ) 2018/851 του Ευρωπαϊκού
      Κοινοβουλίου και του Συμβουλίου της 30ης Μαΐου 2018.

      Με τον παρόντα σχεδιασμό αναθεωρείται ο σχεδιασμός που είχε εγκριθεί με την Κοινή Υπουργική Απόφαση οικ.62952/5384/2016 (Β’ 4326) ο οποίος είχε χρονικό ορίζοντα το έτος 2020. 

      Εθνικό Σχέδιο Διαχείρισης Επικίνδυνων Αποβλήετων ΕΣΔΕΑ ΚΥΑ-ΥΠΕΝΔΔΑ1242191717-13.11.2024-ΦΕΚ-6412-22.11.2024-τεύχος-Β.pdf
      • 0 απαντήσεις
    • ΥΠΕΝ: Εγκύκλιος προς τις ΥΔΟΜ ώστε να ζητούν αποκλειστικά και περιοριστικά μόνο τα στοιχεία που προβλέπονται από το ισχύον θεσμικό πλαίσιο
      Εγκύκλιο απέστειλε το Υπουργείο Περιβάλλοντος και Ενέργειας προς τις ΥΔΟΜ με θέμα: Σχετικά με την εφαρμογή της εγκυκλίου ΥΠΕΝ/ΓΔΠΟΛ/15047/84/14-3-2018.

      Η εγκύκλιος αναφέρει ότι: με αφορμή την (α) σχετική επιστολή του ΣΑΔΑΣ-ΠΕΑ με την οποία διαπιστώνεται η μη τήρηση της (β) σχετικής εγκυκλίου στην οποία και σας παραπέμπουμε, επισημαίνουμε εκ νέου στο πλαίσιο της χρηστής διοίκησης και προκειμένου να αποφεύγεται ταλαιπωρία μηχανικών και πολιτών ότι, η προαναφερόμενη εγκύκλιος οδηγία Γενικού Διευθυντή Πολεοδομίας του ΥΠΕΝ εξακολουθεί να ισχύει.

      Ειδικότερα, κατά τον έλεγχο της πληρότητας αιτημάτων έκδοσης οικοδομικών αδειών, οι ΥΔΟΜ οφείλουν να ζητούν αποκλειστικά και περιοριστικά, μόνον τα στοιχεία εκείνα (δικαιολογητικά, σχέδια και εγκρίσεις υπηρεσιών, συλλογικών οργάνων ή φορέων) που προβλέπονται από το ισχύον θεσμικό πλαίσιο (νόμοι, π. δ/γματα, Υπουργικές Αποφάσεις) για την κατά περίπτωση περιοχή, ή την εκάστοτε Αποκεντρωμένων Διοικήσεων της Επικράτειας (για την ενημέρωση των ΥΔΟΜ χωρικής τους αρμοδιότητας) χρήση ειδικού κτιρίου. Κατά συνέπεια, για την έκδοση των οικοδομικών αδειών δεν ζητείται η προσκόμιση επιπρόσθετων στοιχείων (όπως αλληλογραφία, εγκρίσεις φορέων) και δεν λαμβάνονται υπόψη απόψεις ή εκτιμήσεις υπηρεσιών, οι οποίες αποκλίνουν του ισχύοντος θεσμικού πλαισίου.
      • 0 απαντήσεις
    • Εγκρίθηκε μέσω WiFi4GR το δωρεάν WiFi σε έντεκα σταθμούς του ΜΕΤΡΟ
      Την έγκριση του Διοικητικού Συμβουλίου για την εγκατάσταση και λειτουργία εξοπλισμού ασύρματης πρόσβασης σε έντεκα σταθμούς του ΜΕΤΡΟ για τουλάχιστον πέντε χρόνια εξασφάλισε την περασμένη εβδομάδα η ΣΤΑΣΥ.

      Το κόστος για την παροχή ηλεκτρικού ρεύματος και παροχής σύνδεσης στο διαδίκτυο, θα βαρύνει την εταιρία και από το ύψος του και τη δυνατότητα κάλυψής του από τη ΣΤΑΣΥ θα εξαρτηθεί και η επέκταση του ασύρματου Ιντερνετ και σε άλλους σταθμούς.

      Οι πρώτοι έντεκα σταθμοί στους οποίους θα λειτουργήσει WiFi έως το τέλος της χρονιάς είναι εκτός από την Ακρόπολη και το Σύνταγμα, οι σταθμοί Μοναστηράκι, Ομόνοια, Πανεπιστήμιο, Πειραιάς, Κορυδαλλός, Χαλάνδρι, Αγιος Δημήτριος, Φιξ και Αγία Μαρίνα. 

      Οι επιβάτες θα μπορούν να συνδέονται άμεσα χωρίς να χρειάζεται κάποια διαδικασία εγγραφής. Στη συνέχεια η διοίκηση της ΣΤΑΣΥ θα μετρήσει το μηνιαίο κόστος λειτουργίας και συντήρησης ώστε να αποφασιστεί η επέκταση του δικτύου και το χρονοδιάγραμμά της.

      Υπενθυμίζεται ότι το έργο έχει ενταχθεί από το υπουργείο Ψηφιακής Διακυβέρνησης στις περιοχές που θα εγκατασταθούν σημεία πρόσβασης στο πλαίσιο του έργου WiFi4GR.

      Το WiFi4GR «Ανάπτυξη Δημόσιων Σημείων Ασύρματης Ευρυζωνικής Πρόσβασης στο Διαδίκτυο» αφορά στην προμήθεια, εγκατάσταση, παραμετροποίηση, σύνδεση και θέση σε λειτουργία σημείων ασύρματης πρόσβασης WiFi (Hotspots) στο Διαδίκτυο σε διάφορες περιοχές πολιτιστικού και τουριστικού ενδιαφέροντος της χώρας, για την κάλυψη, 2.500 περίπου περιοχών ασύρματης – WiFi πρόσβασης σε όλη την επικράτεια. Το σύστημα, το οποίο θα αναπτυχθεί, θα διαθέτει κεντρικό σύστημα παρακολούθησης και διαχείρισης, το οποίο καθιστά δυνατή την παρακολούθηση σε πραγματικό χρόνο όλων των δομικών στοιχείων του δικτύου.
      • 0 απαντήσεις
    • Η σύνδεση του νυχτερινού φωτισμού με το «Τοπικό Εγχώριο Προϊόν» στην Ελλάδα
      Όσοι έχουμε βρεθεί σε νυχτερινή πτήση έχουμε απολαύσει το θέαμα που προσφέρει η επιφάνεια της Γης, όταν τα νυχτερινά φώτα αναδεικνύουν μοτίβα που παραπέμπουν σε έργα τέχνης. Εκτός όμως από το εντυπωσιακό θέαμα, τα νυχτερινά φώτα αποτελούν μια πολύτιμη πηγή πληροφορίας για τις δραστηριότητες του ανθρώπου και την αλληλεπίδρασή του με το περιβάλλον.

      Στο πλαίσιο της εξερεύνησης αυτού του πεδίου, η NASA καταγράφει συστηματικά τον νυχτερινό φωτισμό του πλανήτη μας. Τα τελευταία 10 χρόνια πολύ βελτιωμένες καταγραφές παρέχονται από τον αισθητήρα VIIRS της αποστολής SUOMI.

      «Στο Δημοκρίτειο Πανεπιστήμιο σκεφτήκαμε να ερευνήσουμε τι έχουν να μας πουν τα νυχτερινά φώτα για την πατρίδα μας» λέει στην «Κ» η Αλεξάνδρα Γκεμιτζή, καθηγήτρια στο Τμήμα Μηχανικών Περιβάλλοντος του Δημοκρίτειου Πανεπιστήμιου Θράκης, η οποία ηγήθηκε μιας ενδιαφέρουσας έρευνας στο πλαίσιο των δραστηριοτήτων του Εργαστηρίου Ατμοσφαιρικής Ρύπανσης και Αντιρρυπαντικής Τεχνολογίας Ατμοσφαιρικών Ρύπων.
      • 0 απαντήσεις
    • «Εξοικονομώ 2023»: Ο νέος οδηγός του προγράμματος μετά την 3η τροποποίηση
      Εκδόθηκε σε ΦΕΚ η υπ' αριθμ. ΥΠΕΝ/ΥΔΕΝ/97165/610 ΚΥΑ (ΦΕΚ 5174/Β΄/13.09.2024) που αφορά την 3η τροποποίηση της υπό στοιχεία ΥΠΕΝ/ΥΔΕΝ/55246/807/18.05.2023 κοινής απόφασης των Υπουργών Οικονομικών, Ανάπτυξης και Επενδύσεων και Περιβάλλοντος και Ενέργειας «Προκήρυξη του προγράμματος “Εξοικονομώ 2023”», ως εξής:

      Α. Ο Οδηγός Εφαρμογής Προγράμματος «Εξοικονομώ 2023» και η 1η Τροποποίηση του Παραρτήματος VI που αφορά την Υπεύθυνη Δήλωση σχετικά με τη σώρευση των ενισχύσεων ήσσονος σημασίας (de minimis) βάσει του Κανονισμού (ΕΕ) 2023/2831, ως ακολούθως:

      Τροποποίηση (3η) της υπό στοιχεία ΥΠΕΝ 55246-807 18.05.2023 ΚΥΑ Εξοικονομώ 2023 (ΦΕΚ 5174-Β-13.09.2024).pdf
      • 3 απαντήσεις
×
×
  • Create New...

Σημαντικό

Χρησιμοποιούμε cookies για να βελτιώνουμε το περιεχόμενο του website μας. Μπορείτε να τροποποιήσετε τις ρυθμίσεις των cookie, ή να δώσετε τη συγκατάθεσή σας για την χρήση τους.