Πίνακας Κορυφαίων
Δημοφιλές Περιεχόμενο
Προβολή περιεχομένου με την υψηλότερη φήμη στις 19/02/2020 σε όλες τις περιοχές
-
Version 9.72
515 downloads
Η ανάλυση των διατομών βασίζεται στο πρόγραμμα RCCOLA (Reinforced Concrete COLumn Analysis) που αναπτύχθηκε αρχικά στο πανεπιστήμιο του Berkeley και στη συνέχεια τροποποιήθηκε και αναβαθμίστηκε στο Α.Π.Θ. (Κάππος, 1996, Κάππος & Παναγόπουλος, 2008) για να καταλήξει στη σημερινή του έκδοση RCCOLA.NET. - Η επίλυση των διατομών γίνεται μέσω της κατάλληλης διακριτοποίησής τους σε λωρίδες (layers) και τον υπολογισμό μεγεθών όπως η ροπή (Μ) και η καμπυλότητα (φ) για δεδομένες τιμές του αξονικού φορτίου (Ν) και της ανηγμένης παραμόρφωσης στην ακραία ίνα του σκυροδέματος εc - Χρησιμοποιούνται κατάλληλα διαγράμματα τάσεων - παραμορφώσεων για το σκυρόδεμα (Kappos, 1990) και τον χάλυβα (Kent & Park, 1971) - Γίνεται αρχική επίλυση της πλήρους διατομής μέχρι να επέλθει η αποφλοίωση της επικάλυψης και στη συνέχεια επιλύεται μόνο ο περισφιγμένος πυρήνας - Υπολογίζονται χαρακτηριστικά σημεία στα οποία θεωρείται ότι επέρχεται η αστοχία της διατομής, όπως η θραύση των συνδετήρων, ο λυγισμός των διαμήκων ράβδων, η πτώση της τάσης του σκυροδέματος κάτω από το 85% της fc στον κατερχόμενο κλάδο του διαγράμματος ε-σ κτλ2 points -
Εμείς λέμε ότι δεν θα είναι βατός. Κανείς δεν ξέρει στην διάρκεια ζωής του κτιρίου με ποιο τρόπο θα χρησιμοποιηθεί και τι θα γίνει. Χωρίς καμία νομοθεσία προσωπικά κρίνω ότι πρέπει να σχεδιαστεί με το ίδιο κινητό για τους βατούς εξώστες (πρόβολοι 5ΚΝ/Μ2)2 points
-
Δεν είμαστε. 😀 αφού η ενημέρωση είναι ανύπαρκτη ... ενώ οι διαρροές του έργου πριν καν το δούμε ήταν "υπαρκτότατες" παντού !!!! Προσωπικά θεωρώ όμως ότι δεν θα αλλάξει διότι θα δημιουργήσει πολύ-πολύ μεγαλύτερο πρόβλημα αν αλλάξει. Εξάλλου δεν το προβλέπει κάπου το νομοσχέδιο το οποίο τροποποιεί τον ν.4387/2016, αυτός είναι ο βασικός νόμος του ασφαλιστικού ... ο νέος νόμος απλά κάνει τροποποιήσεις στον ν.4387/16 και περνά ως νόμο πλέον κάποιες αποφάσεις/εγκυκλίους που είχαν υπάρξει μετά τον ν.4387/2016. Η συζήτηση παντού αν πρόσεξες γίνεται για την επιλογή κλάσης στο ΕΦΚΑ όπου και δεν έχει αναρτήσει κάτι, και σχεδόν μηδενική --μάλλον μηδενική--- αναφορά στο ΕΤΕΑΠ και τις κλάσεις του ... αφού πρακτικά αφορά πολύ συγκεκριμένες ομάδες αυτοαπασχολούμενων... και μάλλον για αυτό δεν προκαλεί και σχετική συζήτηση ... Φαντάζεσαι να είχε αναρτήσει ειδοποιητήρια ο ΕΦΚΑ .. τι τσακωμοί θα είχαν πέσει στα κανάλια !!!!!! Το θέμα δεν είναι η προσαύξηση ... είναι μικρή ως ποσό ... [ (0,667% x οφειλή)/ μήνα ] [1] Το θέμα είναι ότι αν έστω υποθετικά ότι αφήνεις απλήρωτο το ποσό αυτό, μήπως δημιουργηθεί θέμα με την ασφαλιστική ενημερότητα και την ασφαλιστική ικανότητα ... το οποίο θέμα η πράξη έχει δείξει ότι δύσκολα επαναφέρεται ακόμη και αν φροντίσεις να επανέρθεις στην τυπικότητα (εμπρόθεσμες καταβολές) χωρίς να αφήνεις οφειλές. Αυτό πραγματικά με προβληματίζει. [1] Περίπτωση 11 της υποπαραγράφου ΙΑ.2 της παρ. ΙΑ΄ του άρθρου πρώτου του ν.4152/20131 point
-
Αφού λοιπόν το γνωρίζεις δε μας λες και μας τι είναι το ρέμα για να σου απαντήσουμε στα περαιτέρω;1 point
-
Ότι δεν γίνονται δεκτοί δεν ισχύει. Δεν ξέρω που ζεις εσύ κ για ποιες μεγάλες εταιρίες μιλάς. Ελλάδα είμαστε. Αν κάνεις ένα κόπο κ δεις τα στατιστικά θα δεις ότι οι περισσότερες επιχειρήσεις στην Ελλάδα κατατάσσονται στην κατηγορία των πολύ μικρών επιχειρήσεων. Αυτές απασχολούν 6 από τους 10 εργαζόμενους. 13 χρόνια στο επάγγελμα εταιρίες με κλειστές πόρτες δεν έχω συναντήσει.1 point
-
να υπενθυμισω οτι υπαρχει αυτη η απόφαση https://nomosphysis.org.gr/14089/ste-8472016-anoikodomisi-gipedoy-ektos-sxedioy-kata-parekklisi-artioy/ αλλα και αυτο το προσφατο ΥΠΕΝ: δεν καταργείται η εκτός σχεδίου δόμηση Η νέα πολιτική του υπουργείου Περιβάλλοντος στο θέμα της εκτός σχεδίου δόμησης παρουσιάστηκε στην εκδήλωση από τον υφυπουργό Δημήτρη Οικονόμου. Στόχος, σύμφωνα με τον κ. Οικονόμου, είναι να μειωθεί ο χρόνος εκπόνησης στα 2,5 χρόνια, με περιορισμό των σταδίων αξιολόγησης. Ο κ. Οικονόμου, πάντως, παραδέχθηκε ευθέως ότι δεν θα πρέπει να αναμένονται τολμηρές κινήσεις (όπως η κατάργηση των παρεκκλίσεων ή «παραθύρων» της νομοθεσίας όπως τα ανοιχτά οικοδομικά τετράγωνα). «Καμία πολιτική δύναμη δεν έχει επιχειρήσει να καταργήσει την εκτός σχεδίου δόμηση – κι όσοι το προσπάθησαν, υποχώρησαν γρήγορα», ανέφερε. «Γιατί κανείς δεν τόλμησε να καταργήσει λ.χ. τις παρεκκλίσεις; Γιατί δεν είναι εφικτό από πλευράς οικονομικών και πολιτικών ισορροπιών». εδω https://ecopress.gr/?p=265291 point
-
αν "προυπαρχει" και ειναι πλατους 3 μετρα αφηνεις 0,50 μ. και αποκτας το ημιπλατος που χρειαζεσαι.1 point
-
Πράγματι το πληροφοριακό σύστημα δεν υποστηρίζει κλάσματα. Αναγκαστικά θα τους καταχωρήσεις με κατά προσέγγιση δεκαδικά μέχρι να κλείσει στο 100%. Στην τεχνική έκθεση αναφέρεις τους συνιδιοκτήτες με τα ποσοστά τους ως κλάσματα και λες ότι στην 1η σελίδα της δήλωσης τα καταχώρησες με δεκαδικούς για συστημικούς λόγους εφαρμογής. Το έχω κάνει και σε δικές μου δηλώσεις με τον ίδιο ακριβώς τρόπο. Οι καταχωρήσεις ποσοστών συνιδιοκτησίας στη δήλωση δεν παράγουν ιδιοκτησιακό δικαίωμα. Μια απλή καταχώρηση είναι.1 point
-
τετρις, σωστα, πλην απο αυτό, "Ένα από τα σημεία προς εξέταση (σημαντικό αφού το χρειάζονται και οι συμβολαιογράφοι), είναι εάν κάποια παράβαση "επηρεάζει τους κοινόχρηστους χώρους, οπότε θα χρειαστεί συναίνεση των υπολοίπων ιδιοκτητών." Η "συναινεση" στο 98/9, εχει καταργηθει πλεον υγ Οσον αφορά τους συμβολαιογράφους, απο πουθενα δεν προκυπτει οτι "το χρειαζονται". Εφοσον τους προσκομιζεται βεβαιωση περι τακτοποιησης, δουλειά τους ειναι να συντασουν συμβολαια. Αυτο οριζει ο νομος. Εάν θελουν να κρινουν την "νομιμοτητα της τακτοποιησης", ας απευθυνθουν να λαβουν γνωμοδοτηση, για την περαιτερω δυνατοτητα μεταβιβασης της χρησης που ήδη εχει ο "πωλητης", αλλως θετουν υπο αμφισβητηση οχι μονον την δουλειά των μηχανικων, αλλα και "οσα" συμβόλαια συναδελφων τους εχουν ηδη συνταχθει....1 point
-
Υπάρχει και η "Αναζήτηση Διαθεσιμότητας Αεροφωτογραφιών Αρχείου" http://gis.ktimanet.gr/wms/apr1/ μπορεί να είσαι τυχερός και να υπάρχει κάτι στην περιοχή σου.1 point
-
Το ανέβασα και στα Downloads της δικής μας πλατφόρμας για να μην έχουμε ξανά θέμα με πεσμένα file sharing links1 point
-
Απο τον κανονισμο φορτισεων 1945 προκυπτει σε μη βατες στεγες σαν κινητο το φορτιο του χιονιου (αν ειναι βατες τοτε 200 κγ/μ2 χωρις ομως το χιονι)1 point
-
Τι διαστάσεις έχει αυτό το προστέγασμα? θέλω να πω ότι ακόμη και μια φόρτιση των 5Κn/m2 αν το άνοιγμα δεν είναι μεγάλο, λίγα θα αλλάξουν στην λειτουργία και την όπλιση του...1 point
-
Ως μηχανικοί κοιτάζουμε πρώτα την ασφάλεια, ανεξαρτήτως κανονισμών. Προστέγασμα κατά τον ΝΟΚ, πρόβολος κατά τη στατική λειτουργία. Αβεβαιότητα χρησιμοποίησης του προστεγάσματος. . Άρα υπέρ της ασφάλειας όπλισε το σαν βατό εξώστη. Αυτό τουλάχιστον θα έκανα ο ίδιος ακόμη και αν δεν το έγραφε ο κανονισμός.1 point
-
δηλ. βγήκε αντισυνταγματικός πριν καν ψηφισθεί, δεν το ήξεραν ότι θα συμβεί αυτό;; αρα στην ουσία σπρώχνουν τον χρόνο μέχρι να υπάρξει ένα φυσιολογικό συνταξιοδοτικό1 point
-
Ουσιαστικά το καινούργιο ασφαλιστικό είναι ο νόμος Κατρούγκαλου, με διαφοροποιήση στις εισφορές των ελευθερων επαγγελματιών (οι πολλοί πληρώνουν περισσότερα) και την προσθήκη ενός φιλοδωρήματος για όσους έχουν 40 έτη. Κάποιος όμως που έχει τις γνώσεις θα μπορούσε να μας ενημερώσει που θα πάει ή ιστορία με τις Επικουρικές ?1 point
-
1 point
-
Ναι είναι. Εγώ έτσι είχα βρει σε μία τεχνική εταιρία. Βοήθησαν κ οι συγκυρίες βέβαια.. Είχαν βάλει αγγελία κ τα γραφεία ήταν 1 λεπτό από το σπίτι μου οπότε είπα θα πάω από εκεί. Ήμουν τυχερή γιατί εκείνη την ώρα ήταν ο υπεύθυνος εκεί κ δεν είχε ραντεβού. Του λέω μένω δίπλα οπότε είπα να έρθω από κοντά. Την πήρα την δουλειά κ ήταν κ καλή.1 point
-
για δες από εδώ http://gis.ktimanet.gr/wms/ktbasemap/default.aspx1 point
-
Πραγματικά άψογος ο Anton_civeng! Ό,τι και να πω είναι λίγο για να εκφράσω την εκτίμησή μου.1 point
-
Κατατοπιστικότατος, σ΄ευχαριστώ πολύ!1 point
-
Η viva wallet φαίνεται διακόπτει την δωρεάν -για περιορισμένο αριθμό συναλλαγών- παροχή της υπηρεσίας freePOS για επαγγελματίες μέσω εφαρμογής εντός του μήνα με ενημερωτικά email στους εγγεγραμμένους χρήστες της. Τι κάνουμε; έχουμε εναλλακτικές; αναφέρομαι πάντα σε μηδενική χρήση που απλά καλύφθηκε η νομική υποχρέωση της κατοχής POS.1 point
-
Μήπως ενοείς ότι θες πρόσθετο λογισμικό που κάθεται πάνω στο Autocad; Αν είναι έτσι κοίταξε την φοιτητική έκδοση του cadware, υπολογίζει εμβαδά με τύπο ήρωνα.1 point
-
1 point
-
Σε εμένα δεν έχει δεχτεί ποτέ συμβολαιογράφος δήλωση του 4014 από τότε που κυρήχθηκε αντισυνταγματικός. Νομίζω κι εγώ πως η μετάβαση στον 4495 είναι μονόδορομος. Τα έχουν μπλέξει με του τρεις νόμους πάντως, έχει χαθεί η μπάλα, ούτε και οι ίδιοι καταλαβαίνουν αυτά που γράφουν.1 point
-
Το 5φυλλο το ζητάνε πάντα (τουλάχιστον στην περιοχή μου) και όντως πρέπει να αναγράφεται αν χρειάζεται ΜΣΕ ή όχι1 point
-
Εύγε και για την τοποθέτηση και την επαγγελματισμό που επέδειξες. Έδειξες ότι είσαι μηχανικός που σέβεται τη σφραγίδα του. Στην επαγγελματική μας πορεία δεν κρινόμαστε μόνο από τα "ναι" που θα πούμε, αλλά και από τα "όχι" μας. (+1) από μένα και επιστρέφουμε στο topic.1 point
-
Η downvote είναι από μένα για να μάθεις να είσαι πιο ευγενικός με τους συναδέλφους που σε βοηθάνε. Επί του θέματος η απάντησή σου θα έκρινε το αν μπορούσες να κάνεις χρήση του εγγράφου περί βάθους στη θέση ανοικοδόμησης όταν η γραμμή δόμησης λόγω των μέτρων ασφαλείας υπεραστικής συγκοινωνίας οδηγεί σε μη οικοδομησιμότητα.0 points
-
Γενικά δε θεωρείται καλός τρόπος. Οι οργανωμένες εταιρείες δε θα σου ανοίξουν καν. Στις πιο οικογενειακές, μπορεί να σε κεράσουν καναν καφέ και να δεχτούν να ακούσουν το πρόβλημά σου αλλά μέχρι εκεί. Για να σε εμπιστευτεί ο άλλος στην επιχείρησή του, συνήθως θέλει να σε ξέρει και από κάπου αλλού. Πρέπει λοιπόν να βρεις κάποιον της δουλειάς και να γίνετε φίλοι. Δεν είναι ανάγκη να είναι μηχανικός. Ας είναι και μάστορας. Θα πηγαίνεις από κοντά και σιγά σιγά θα καταλάβεις πώς γίνεται το παιχνίδι. Θέλει το χρόνο του. Μια άλλη συμβουλή είναι να ξεκινήσεις ως πωλητής σε κατάστημα ειδών της ειδικότητάς σου (υδραυλικά, ηλεκτρολογικά, ανταλλακτικά αυτοκινήτων, τόρνους... ). από εκεί θα γνωρίσεις και μηχανικούς ώστε να μεταπηδήσεις πιο πάνω. άσε που αν πιαστείς σε κανα καλό μαγαζί δε θα χρειάζεται να μεταπηδήσεις και πιο πάνω.0 points
-
ντάξει, τίποτα δεν αποκλείεται, έχει όμως ενδιαφέρον πόσο πρόσφατα συνέβη, σε ποιά περιοχή, σε τι μεγέθους εταιρεία και αν ήταν η πρώτη σου δουλειά. Big engineer φυσικά και μπορείς να επεκταθείς σε άλλα αντικείμενα, με υπομονή και ανοικτά μάτια. Σε τι ακριβώς στοχεύεις;-1 points
-
δε συνηθίζεται γιατί αυτοί που θα ήθελαν να έρθουν (οι νέοι) δε γίνονται δεκτοί, αυτοί που θα γίνονταν δεκτοί δεν έχουν πια ανάγκη να έρθουν.-1 points
-
Δεν γράφεις κάτι που δεν γνωρίζω ήδη. Υπάρχει περίπτωση να μπορεί να παρθεί απόσταση μικρότερη των 15 μέτρων από τον άξονα της οδού?-1 points
-
Το θέμα είναι :Aποστάσεις οικοδομών από εθνικές - επαρχιακές - κύριες κοινοτικές οδούς. Είσαι εκτός θέματος. Και σε αντίθεση με τις -7 -8 αρνητικές που μου έχεις ρήξει σε λίγα 24ωρα εγω δεν έχω ρίξει καμία, ακόμα και με: Έχω υπόψη μου έγγραφο για παρέκκλιση, το οποίο δεν εμφανίστηκε ποτέ...-1 points
This leaderboard is set to Athens/GMT+02:00
-
Επιλεγμένα Άρθρα
-
Εγκρίθηκε τo αναθεωρημένο Εθνικό Σχέδιο Διαχείρισης Επικίνδυνων Αποβλήτων (ΕΣΔΕΑ)
Engineer posted μια είδηση in Νομοθεσία,
Εγκρίθηκε τo αναθεωρημένο Εθνικό Σχέδιο Διαχείρισης Επικίνδυνων Αποβλήτων (ΕΣΔΕΑ) με την δημοσίευση στο ΦΕΚ 6412/Β'/22.11.2024 της υπ' αριθμ. ΥΠΕΝ/ΔΔΑ/124219/1717 ΚΥΑ με θέμα: Έγκριση αναθεωρημένου Εθνικού Σχεδίου Διαχείρισης Επικίνδυνων Αποβλήτων (ΕΣΔΕΑ).
To αναθεωρημένο Εθνικό Σχέδιο Διαχείρισης Επικίνδυνων Αποβλήτων (ΕΣΔΕΑ) συνιστά ένα Ειδικό Σχέδιο Διαχείρισης για τα Επικίνδυνα Απόβλητα που παράγονται στη χώρα, το οποίο απαιτείται σύμφωνα με τα άρθρα 54 και 55 του ν. 4819/2021 (Α’ 129), δεδομένου ότι τα απόβλητα αυτά, λόγω της ποιοτικής και ποσοτικής σύστασής τους, καθώς και των εξειδικευμένων εγκαταστάσεων που απαιτούνται για τη διαχείρισή τους, χρήζουν ειδικότερης συνολικής αντιμετώπισης.
Στόχος του σχεδιασμού είναι η μείωση τόσο της ποσότητας των παραγόμενων επικίνδυνων αποβλήτων όσο και της επικινδυνότητάς τους και η συνακόλουθη προστασία του περιβάλλοντος και της δημόσιας υγείας, σε συμμόρφωση με τους σχετικούς όρους και προϋποθέσεις της εθνικής και ενωσιακής νομοθεσίας και με εφαρμογή των βέλτιστων
διαθέσιμων τεχνικών, οι οποίες θα πρέπει πλέον να ενσωματώνουν ευθέως τις πρακτικές της κυκλικής οικονομίας.
Ο σχεδιασμός περιλαμβάνει όλες τις προβλέψεις του άρθρου 28 της Οδηγίας 2008/98/ΕΚ, καλύπτοντας ταυτόχρονα όλες τις νέες υποχρεώσεις και όλα τα νέα στοιχεία που εισήχθησαν στο άρθρο αυτό μέσω της Οδηγίας (ΕΕ) 2018/851 του Ευρωπαϊκού
Κοινοβουλίου και του Συμβουλίου της 30ης Μαΐου 2018.
Με τον παρόντα σχεδιασμό αναθεωρείται ο σχεδιασμός που είχε εγκριθεί με την Κοινή Υπουργική Απόφαση οικ.62952/5384/2016 (Β’ 4326) ο οποίος είχε χρονικό ορίζοντα το έτος 2020.
Εθνικό Σχέδιο Διαχείρισης Επικίνδυνων Αποβλήετων ΕΣΔΕΑ ΚΥΑ-ΥΠΕΝΔΔΑ1242191717-13.11.2024-ΦΕΚ-6412-22.11.2024-τεύχος-Β.pdf-
- 0 απαντήσεις
Επιλέχθηκε Από
Engineer, -
-
ΥΠΕΝ: Εγκύκλιος προς τις ΥΔΟΜ ώστε να ζητούν αποκλειστικά και περιοριστικά μόνο τα στοιχεία που προβλέπονται από το ισχύον θεσμικό πλαίσιο
Engineer posted μια είδηση in Νομοθεσία,
Εγκύκλιο απέστειλε το Υπουργείο Περιβάλλοντος και Ενέργειας προς τις ΥΔΟΜ με θέμα: Σχετικά με την εφαρμογή της εγκυκλίου ΥΠΕΝ/ΓΔΠΟΛ/15047/84/14-3-2018.
Η εγκύκλιος αναφέρει ότι: με αφορμή την (α) σχετική επιστολή του ΣΑΔΑΣ-ΠΕΑ με την οποία διαπιστώνεται η μη τήρηση της (β) σχετικής εγκυκλίου στην οποία και σας παραπέμπουμε, επισημαίνουμε εκ νέου στο πλαίσιο της χρηστής διοίκησης και προκειμένου να αποφεύγεται ταλαιπωρία μηχανικών και πολιτών ότι, η προαναφερόμενη εγκύκλιος οδηγία Γενικού Διευθυντή Πολεοδομίας του ΥΠΕΝ εξακολουθεί να ισχύει.
Ειδικότερα, κατά τον έλεγχο της πληρότητας αιτημάτων έκδοσης οικοδομικών αδειών, οι ΥΔΟΜ οφείλουν να ζητούν αποκλειστικά και περιοριστικά, μόνον τα στοιχεία εκείνα (δικαιολογητικά, σχέδια και εγκρίσεις υπηρεσιών, συλλογικών οργάνων ή φορέων) που προβλέπονται από το ισχύον θεσμικό πλαίσιο (νόμοι, π. δ/γματα, Υπουργικές Αποφάσεις) για την κατά περίπτωση περιοχή, ή την εκάστοτε Αποκεντρωμένων Διοικήσεων της Επικράτειας (για την ενημέρωση των ΥΔΟΜ χωρικής τους αρμοδιότητας) χρήση ειδικού κτιρίου. Κατά συνέπεια, για την έκδοση των οικοδομικών αδειών δεν ζητείται η προσκόμιση επιπρόσθετων στοιχείων (όπως αλληλογραφία, εγκρίσεις φορέων) και δεν λαμβάνονται υπόψη απόψεις ή εκτιμήσεις υπηρεσιών, οι οποίες αποκλίνουν του ισχύοντος θεσμικού πλαισίου.-
- 0 απαντήσεις
Επιλέχθηκε Από
Engineer, -
-
Εγκρίθηκε μέσω WiFi4GR το δωρεάν WiFi σε έντεκα σταθμούς του ΜΕΤΡΟ
Engineer posted μια είδηση in Τεχνολογία,
Την έγκριση του Διοικητικού Συμβουλίου για την εγκατάσταση και λειτουργία εξοπλισμού ασύρματης πρόσβασης σε έντεκα σταθμούς του ΜΕΤΡΟ για τουλάχιστον πέντε χρόνια εξασφάλισε την περασμένη εβδομάδα η ΣΤΑΣΥ.
Το κόστος για την παροχή ηλεκτρικού ρεύματος και παροχής σύνδεσης στο διαδίκτυο, θα βαρύνει την εταιρία και από το ύψος του και τη δυνατότητα κάλυψής του από τη ΣΤΑΣΥ θα εξαρτηθεί και η επέκταση του ασύρματου Ιντερνετ και σε άλλους σταθμούς.
Οι πρώτοι έντεκα σταθμοί στους οποίους θα λειτουργήσει WiFi έως το τέλος της χρονιάς είναι εκτός από την Ακρόπολη και το Σύνταγμα, οι σταθμοί Μοναστηράκι, Ομόνοια, Πανεπιστήμιο, Πειραιάς, Κορυδαλλός, Χαλάνδρι, Αγιος Δημήτριος, Φιξ και Αγία Μαρίνα.
Οι επιβάτες θα μπορούν να συνδέονται άμεσα χωρίς να χρειάζεται κάποια διαδικασία εγγραφής. Στη συνέχεια η διοίκηση της ΣΤΑΣΥ θα μετρήσει το μηνιαίο κόστος λειτουργίας και συντήρησης ώστε να αποφασιστεί η επέκταση του δικτύου και το χρονοδιάγραμμά της.
Υπενθυμίζεται ότι το έργο έχει ενταχθεί από το υπουργείο Ψηφιακής Διακυβέρνησης στις περιοχές που θα εγκατασταθούν σημεία πρόσβασης στο πλαίσιο του έργου WiFi4GR.
Το WiFi4GR «Ανάπτυξη Δημόσιων Σημείων Ασύρματης Ευρυζωνικής Πρόσβασης στο Διαδίκτυο» αφορά στην προμήθεια, εγκατάσταση, παραμετροποίηση, σύνδεση και θέση σε λειτουργία σημείων ασύρματης πρόσβασης WiFi (Hotspots) στο Διαδίκτυο σε διάφορες περιοχές πολιτιστικού και τουριστικού ενδιαφέροντος της χώρας, για την κάλυψη, 2.500 περίπου περιοχών ασύρματης – WiFi πρόσβασης σε όλη την επικράτεια. Το σύστημα, το οποίο θα αναπτυχθεί, θα διαθέτει κεντρικό σύστημα παρακολούθησης και διαχείρισης, το οποίο καθιστά δυνατή την παρακολούθηση σε πραγματικό χρόνο όλων των δομικών στοιχείων του δικτύου.-
- 0 απαντήσεις
Επιλέχθηκε Από
Engineer, -
-
Η σύνδεση του νυχτερινού φωτισμού με το «Τοπικό Εγχώριο Προϊόν» στην Ελλάδα
Engineer posted μια είδηση in Περιβάλλον,
Όσοι έχουμε βρεθεί σε νυχτερινή πτήση έχουμε απολαύσει το θέαμα που προσφέρει η επιφάνεια της Γης, όταν τα νυχτερινά φώτα αναδεικνύουν μοτίβα που παραπέμπουν σε έργα τέχνης. Εκτός όμως από το εντυπωσιακό θέαμα, τα νυχτερινά φώτα αποτελούν μια πολύτιμη πηγή πληροφορίας για τις δραστηριότητες του ανθρώπου και την αλληλεπίδρασή του με το περιβάλλον.
Στο πλαίσιο της εξερεύνησης αυτού του πεδίου, η NASA καταγράφει συστηματικά τον νυχτερινό φωτισμό του πλανήτη μας. Τα τελευταία 10 χρόνια πολύ βελτιωμένες καταγραφές παρέχονται από τον αισθητήρα VIIRS της αποστολής SUOMI.
«Στο Δημοκρίτειο Πανεπιστήμιο σκεφτήκαμε να ερευνήσουμε τι έχουν να μας πουν τα νυχτερινά φώτα για την πατρίδα μας» λέει στην «Κ» η Αλεξάνδρα Γκεμιτζή, καθηγήτρια στο Τμήμα Μηχανικών Περιβάλλοντος του Δημοκρίτειου Πανεπιστήμιου Θράκης, η οποία ηγήθηκε μιας ενδιαφέρουσας έρευνας στο πλαίσιο των δραστηριοτήτων του Εργαστηρίου Ατμοσφαιρικής Ρύπανσης και Αντιρρυπαντικής Τεχνολογίας Ατμοσφαιρικών Ρύπων.-
- 0 απαντήσεις
Επιλέχθηκε Από
Engineer, -
-
«Εξοικονομώ 2023»: Ο νέος οδηγός του προγράμματος μετά την 3η τροποποίηση
Engineer posted μια είδηση in Χρηματοδοτήσεις,
Εκδόθηκε σε ΦΕΚ η υπ' αριθμ. ΥΠΕΝ/ΥΔΕΝ/97165/610 ΚΥΑ (ΦΕΚ 5174/Β΄/13.09.2024) που αφορά την 3η τροποποίηση της υπό στοιχεία ΥΠΕΝ/ΥΔΕΝ/55246/807/18.05.2023 κοινής απόφασης των Υπουργών Οικονομικών, Ανάπτυξης και Επενδύσεων και Περιβάλλοντος και Ενέργειας «Προκήρυξη του προγράμματος “Εξοικονομώ 2023”», ως εξής:
Α. Ο Οδηγός Εφαρμογής Προγράμματος «Εξοικονομώ 2023» και η 1η Τροποποίηση του Παραρτήματος VI που αφορά την Υπεύθυνη Δήλωση σχετικά με τη σώρευση των ενισχύσεων ήσσονος σημασίας (de minimis) βάσει του Κανονισμού (ΕΕ) 2023/2831, ως ακολούθως:
Τροποποίηση (3η) της υπό στοιχεία ΥΠΕΝ 55246-807 18.05.2023 ΚΥΑ Εξοικονομώ 2023 (ΦΕΚ 5174-Β-13.09.2024).pdf-
- 3 απαντήσεις
Επιλέχθηκε Από
Engineer, -
-