Πίνακας Κορυφαίων
Δημοφιλές Περιεχόμενο
Προβολή περιεχομένου με την υψηλότερη φήμη στις 20/02/2020 σε όλες τις περιοχές
-
2 points
-
100.651 downloads
Το αρχείο περιλαμβάνει τα εξής: 1. ΙΚΑ - Αίτηση - Δήλωση απογραφής οικοδομοτεχνικού έργου 2. ΙΚΑ Πίνακας 1 - Μη εστεγασμένων επαγγελμάτων 3. ΙΚΑ Πίνακας 1α - Υπολογισμός ημερομησθίων 4. ΙΚΑ Πίνακας 1β - Κατανομής ημερομησθίων 5. ΙΚΑ Πίνακας 2 - Εστεγασμένων επαγγελμάτων 6. Έντυπο ΙΚΑ για έκδοση οικοδομικής άδειας 7. Πίνακας 3 ΙΚΑ - Αριθμός ημερομισθίων εργατοτεχνιτών 8. Πίνακας 3 ΙΚΑ1 point -
Ισχύει αυτό που λέει η πυροσβεστική... και πες του πυροσβεστά οτι ο 12κιλος δεν είναι τροχήλατος αλλά φορητός όπως και ο 6κιλος! Μάλλον κάτι έχει μπερδέψει..... edit Αν έχεις μέχρι 4 φιάλες των 25Kg και δεν έχει μόνιμα συστήματα μέσα στο χώρο του ψησίματος, ανήκεις στη κατηγορία Ο σύμφωνα με τη ΚΥΑ 31856/2005 και δεν απαιτείται αδειοδότηση και ούτε εκδίδεται πιστοποιητικό πυρασφάλειας. (μην γράφεις με το ΦΕΚ αλλά με το αύξοντα αριθμό της Υ.Α., ΚΥΑ, Νόμο, κλπ)1 point
-
Αν κρίνω από την θέση του Υ/Σ και την τάνυση του επιτόνου , πρέπει να έχει σχετικά μικρή γωνία. Βεβαία ίσως είναι και η γωνία λήψης παραπλανητική και έχει χαλαρώσει. Όπως και να έχει σε καμία περίπτωση μην προβείς σε καμία ενέργεια μόνος σου. Πήγαινε στον ΔΕΔΔΗΕ της περιοχής σου και κάνε αίτηση για να έρθουν να το κάνουν. Ούτε αντηρίδα θα μπει από την άλλη μεριά, ούτε τίποτα. Θα μπει τσιμεντένιος στύλος αυτοστήρικτος. ΥΓ1: Ο επίτονος ΔΕΝ είναι καλώδιο. Προς συναδέλφους και μη.. ΥΓ2: Το ρεύμα πολλοί αγάπησαν, τα παρελκόμενα του ουδείς(σχεδόν)..1 point
-
Τα πεδία αυτά στο Ε3 δέχονται επεξεργασία, και αυτόματα να μην συμπληρώνονται αν συμπληρωθεί από εμάς και είναι υπαρκτό τότε προχωράει η δήλωση αλλιώς (αν δεν είναι υπαρκτό) βγάζει σφάλμα και δεν προχωρά η δήλωση. Οπότε εφόσον το web pos/εικονικό pos μεσω του επαγγελματικού λογαριασμού έχει id (που έχει id) και εφόσον η σχετική νομοθεσία αποδέχεται (που αποδέχεται) ως μέσα αποδοχής καρτών την σχετική διαδικασία δεν έχουμε θέμα. Εξάλλου έχει και σχετικές οδηγίες η Viva που ανέφερα παραπάνω. Η όλη αναφορά και "ανακατοσούρα" αν θες έχει προκύψει με την υπηρεσία FreePos και μόνο με αυτή. Θεωρώ ότι δεν έχει πλέον λόγο ύπαρξης η υπηρεσία αυτή αφού, ένα μέρος της --αυτό των εμπόρων που θέλουν να δέχονται κάρτες--- καλύπτεται από την διαδικασία που έγραψα παραπάνω, το άλλο μέρος της ---αυτό των ιδιωτών--- καλύπτεται από την δημιουργία προσωπικού λογαριασμού viva και μένει εκτός ένα μέρος ---αυτό των ιδιωτών που θέλουν να πουλήσουν κάτι με χρέωση κάρτα του αγοραστή--- όπου δεν νομίζω να ήταν και αξιόλογος/μεγάλος πληθυσμός). Αυτή είναι η γνώμη μου.1 point
-
Κοίτα ο κάθε σύλλογος κοιτάει την πάρτη των μελών του ώστε να σωθούν σε ενδεχόμενο δικαστήριο. Το ίδιο ισχύει με όλους, πχ και με γιατρούς που δεν είναι εύκολο να τους κυνηγήσεις ακόμα και σε χοντρά ιατρικά λάθη. Είναι η συντεχνιακή προσέγγιση. Αυτά σε ότι αφορά το νομικό μέρος. Από εκεί και ύστερα, ο καθένας κρίνει πόσο θέλει να το ψάξει. Στο κάτω κάτω αν κάποιος δεν το πολυψάχνει, κάθε 5 τοπογραφικά θα παράγει και ένα λάθος.. ξεκάθαρα...και μετά από μήνες ή από χρόνια θα το φάει το τηλεφωνάκι του από πελάτη ή αγοραστή ή από δικηγόρο με εξουσιοδότηση από κάποιο θιγόμενο, θα έχει γίνει το λάθος και θα χαθούν μέρες και μήνες ύπνου. Και ας τον σώσει το ΤΕΕ με κάποια επιεική ερμηνεία του τι πρέπει να πράττουμε, θα υπάρχει ψυχολογικό και επαγγελματικό κόστος. Από την εμπειρία μου πάντως, όποιος δεν εμβαθύνει πέρα από τα απολύτως απαραίτητα, θα κάνει λάθος και στα απολύτως απαραίτητα... είναι απλά η λογική της "χαλαρής" προσέγγισης στα πράγματα γενικά.1 point
-
Τα καλώδια μπαίνουν για τη στήριξη των κολονών. Κατά την τάνυση των ηλεκτροφόρων καλωδίων από κολόνα σε κολόνα αναπτύσσονται φορτία πάνω στις κολόνες.1 point
-
Δεν επιτρέπεται να το ξαναβάλει μέσα. Ακόμα όμως και να επιτρεπόταν ......δεν υπάρχει περίπτωση να ξαναέρθουν. Θα φροντίσουν να τελειώνουν με μία επίσκεψη!1 point
-
μιλαμε μονον για ΦΜΑ=3% [υπαρχει και η περιπτωση απαλλαγής α' κατοικιας]1 point
-
Πρέπει να καλέσεις τη ΔΕΗ να το αφαιρέσει. Δεν επιτρέπεται να το κάνεις μόνος σου...1 point
-
Αντιλαμβάνεσαι ότι η ερώτηση, έτσι όπως διατυπώνεται, δεν έχει απάντηση. Και αυτό διότι: Όροι σύνδεσης, δεν μπορούν να προσδιοριστούν χωρίς δεδομένα Ποιότητα υλικών - μεγάλο εύρος σε τιμές Επιτόκιο τράπεζας - πιστοληπτική ικανότητα επενδυτή παίζει σημαντικό ρόλο Κόστος συνοδών έργων - υλικών, δεν μπορούν να προσδιοριστούν χωρίς δεδομένα Ωστόσο πριν απαντήσεις στα παραπάνω, θα πρέπει να έχεις υπόψη σου ότι: δεν υπάρχει διαθέσιμος ηλεκτρικός χώρος στο δίκτυο στο 95% των περιπτώσεων οι ενεργειακές κοινότητες έχουν προτεραιότητα στην λήψη όρων σύνδεσης μέχρι νεοτέρας... χιλιάδες MWp βρίσκονται ήδη σε αναμονή λήψης όρων σύνδεσης... Γενικά, ναι κατασκευάζονται έργα με αδειοδοτικές διαδικασίες που ξεκίνησαν 2 χρόνια πριν, και είναι βιώσιμα κάτω από προϋποθέσεις.1 point
-
Θα πρέπει να σου έχει έρθει: ή σχετική ειδοποίηση μέσω email ή κάποια ειδοποίησης στην αρχική οθόνη όταν κάνεις είσοδο στον επαγγελματικό λογαριασμό για το ποια έγγραφα θα πρέπει να ανεβάσεις και με οδηγίες για τη διαδικασία. Αν δεν έχεις δει/παρατηρήσει κάτι από τα παραπάνω (όπως εγώ τότε !!! 😀 ) κάνε τους ένα τηλέφωνο (μην μπεις στην διαδικασία να συμπληρώσεις την φόρμα της παραπομπής για να επικοινωνήσουν εκείνοι) πάρε τους εσύ τηλέφωνο πες τους το πρόβλημα ότι δηλαδή έχει απενεργοποιηθεί/δεν υπάρχει/δεν φαίνεται η αντίστοιχη επιλογή και θα σε καθοδηγήσουν σχετικά.1 point
-
βασιλη, σωστα και να βλεπαμε και αυτο για καταστροφη κτιριου εκ βιαιου συμβαντος. https://www.technologismiki.com/nomos/index.html?pd_14_7_99_271.php1 point
-
@ntanos Κ εγώ συμφωνώ σε όσα λες συναδελφε. Όταν λέω ότι με τη σημερινή τεχνολογία αποτύπωση μπορεί να κάνει και μια μαϊμού, κυριολεκτω. Δεν χρειάζονται καν οδεύσεις, ούτε αλλαγές στάσεων ούτε να σπαει κανείς τ @@ του να βρει για ποιο λόγο του έτυχε το 1 ppm και το πόιντ είναι εξωφθαλμα λάθος, ούτε αν την ώρα που έπαιρνε το σημείο ένα ενδιάμεσο φυλλαράκι από τη γαμοζουγκλα που δεν κουρεύει ο κάθε μαλακας ιδιώτης που κάνει έρευνα αγοράς σε 10 μηχανικούς να γλιτώσει το 10ευρω σου τυχαίνει επάνω στο laser επειδή την ώρα που πατούσες το κουμπάκι φύσηξε αερακι... Με γκατζετακια των 300€ την ημέρα πλέον χτυπάς 3d με αυτόματη όδευση, και το μόνο που έχεις να κάνεις είναι να πάρεις αρκετούς καφέδες και καμιά ταινία να βλέπεις την ώρα της αποτύπωσης για να μην πεθάνεις από τη βαρεμάρα. Άρα το κομμάτι της αποτύπωσης είναι κυριολεκτικά λυμενο, τα λεφτά είναι στη δήλωση μηχανικού. Το χρησιμοποίησα για να γίνω εμφατικος.1 point
-
zavi, θα συμφωνήσω απόλυτα με μόνη εξαίρεση την ευκολία της αποτύπωσης. Εντάξει όταν η δουλειά γίνεται με gps είναι εύκολο, αν χρειαστεί όμως όργανο και οδεύσεις κλπ εκεί ζορίζει το πράγμα και θέλει γνώσεις και κάποια εμπειρία, ειδικά όταν αποτυπώνεις κτίρια, ακάλυπτους, προσπαθείς να ενώσεις δίκτυα ταράτσας με δίκτυα επί των οδών, αναρωτιέσαι γιατί δύο σημεία που θα έπρεπε να απέχουν 10 cm απέχουν 5 μέτρα, γιατί υπάρχει στροφή μόνο σε μία στάση, γιατί τα υψόμετρα δεν κλείνουν για μέτρα, γιατί η αποτύπωση του gps δεν δένει με την όδευση και όλα αυτά τα ωραία στα εντός σχεδίου 🤣 Οι νέοι συνάδελφοι που κατέχουν gps αλλά όχι total, δίνουν την δουλειά αυτή αλλού, φοβούνται να την κάνουν, σε όλες τις περιπτώσεις που γνωρίζω.1 point
-
@anchelos Δεν υπάρχει νόημα μετά από 13+ χρόνια εκτενούς συζήτησης στο φόρουμ κ ανταλλαγής απόψεων να επαναλαμβανομαστε. Καταλαβαίνω αυτό που λες, όπως και πχ το να μην αποτυπώνονται δέντρα και περιβάλλων χώρος με πεζουλια, παρτέρια κλπ σε ένα τοπογραφικό μεταβίβασης, ωστόσο θέματα που αφορούν οικοδομησιμοτητα του ακινήτου κατά τη γνώμη μου πρέπει να αναφέρονται όλα κατ ελάχιστο. Σε μη οικοδομήσιμα γήπεδα που δεν παίζει καμιά περίπτωση να καταστούν οικοδομησιμα ο καθένας πράττει κατά το δοκούν. Τώρα το πώς κοστολογείται ο κοπος να τα ψάχνει αυτά ο καθένας, αυτό είναι κομμάτι του ανταγωνισμού. Κ οποίος δεν γουστάρει να τα πληρώνει αυτα, έχει την επιλογή να πληρώνει κοψοχρονια ταλαίπωρους συναδέλφους που χαρίζουν τοπογραφικά σε τιμή κάτω της απλής ενοικίασης εξοπλισμού κ μόνο. Όταν η γη όμως είναι οικοδομήσιμη, τότε όλα αυτά πρέπει να ελεγχθούν. Προσωπικά εγώ όταν ακούω επιφάνειες εκτός σχεδίου σε μέγεθος οικοδομησιμου (άνω των 750 τμ) απευθείας μου βαρανε καμπανάκια ότι απαιτούνται πολλοί έλεγχοι για την υπεύθυνη δήλωση μηχανικού. Και αυτή είναι που πληρώνεται, όχι η αποτύπωση. Αποτύπωση μπορεί να κάνει και ένας ανειδίκευτος χειριστής εξοπλισμού, και με.τη σημερινή τεχνολογία ακόμα και μια μαϊμού.1 point
-
Πολυ σωστα και ορθα ολα αυτα που λετε συναδελφοι, και ετσι ακριβως ειναι τα πραγματα. Θα πρεπει να γινεται πληρης και εκτενης καταγραφη για καθε πιθανη λεπτομερεια του ακινητου. Βεβαια εν προκειμενω προκειται για μια αποδοχη κληρονομιας που ο ιδιοκτητης γνωριζει καλα τη γη του και απλα βαση παραλειψης (συν οτι επιπροσθετως δεν το οριζει ο νομος δεν αναγραφηκε το εξτρα κειμενακι για κατι που δεν υπαρχει) οποτε ειναι ενας μικρος αλλα απαραιτητος κοπος, να προστεθει και να ξαναυποβληθει στο Κτηματολογιο, γιατι πανω απο ολα πρεπει να ειμαστε σωστοι. Ισχυει αυτο, ειδικα καποιοι απο εξωτερικο αγοραζουν κομματια γης σαν να ειναι "ρουχα" φερ'ειπειν και οταν μετα απο χρονια ερχονται Ελλαδα να αντικρυσουν αυτο που αγορασαν αντιλαμβανονται ολους τους πραγματικους κινδυνους.1 point
-
Διότι αποκρύπτεις πραγματικά γεγονότα που επηρεάζουν την υφή και την υφιστάμενης κατάστασης της ιδιοκτησίας που κάποιος τρίτος θα θέλει να αγοράσει. Κανείς τρίτος δεν είναι υποχρεωμένος να δει την Γη που αγοράζει. Με βάση το τοπογραφικό διάγραμμα του Μηχανικού και τον τίτλο ιδιοκτησίας αγοράζει. Αν λοιπόν εσύ αποκρύβεις ρέμα (που ανάλογα των περιπτώσεων επηρεάζει και το μέγεθος της ιδιοκτησίας) όπως και αποκρύβεις ότι διέρχονται καλώδια υψηλής τάσης (αρα υπάρχει δουλεία) ….. Τότε παραπλανάς τον καλόπιστο τρίτο και μπορεί να σου ζητήσει πλήρη αποζημίωσης και διαφυγόντα και απάτη….. Ούτε καν θα έπρεπε να το ρωτάς γιατί να τα δείξεις,….. ειδικά εσύ που δηλώνεις ειδικότητα σου Τοπογράφος. Σαν να ρωτούσε Αρχιτέκτονας γιατί όταν σχεδιάζει ένα κτήριο πρέπει να είναι κατά το βέλτιστο λειτουργικό Ή ένας Πολιτικός Μηχανικός γιατί να είναι στατικά επαρκές η μελέτη που θα δώσει1 point
-
ευχαριστώ θεωρώ ότι μπορώ να βάλω κατηγ.3 για τη μετακίνηση + αναλυτικό για το ξεμπάζωμα (που ομαδοποιούνται) Δεν βλέπω ποια άλλη επιλογή υπάρχει για αυτό..1 point
-
Ν.4495/2017 άρθρο 96, κατηορία3, ιδιδ: <<αλλαγή θέσης του προβλεπομένου με οικοδομική άδεια κτιρίου σε άλλη θέση, εφόσον δεν παραβιάζονται οι πολεοδομικές διατάξεις, ή αλλαγή θέσης του προβλεπομένου με οικοδομική άδεια κτιρίου σε άλλη θέση λόγω κατασκευής με εσφαλμένη αναστροφή της κάτοψης σε νόμιμη θέση και με την προϋπόθεση ότι δεν μεταβάλλεται η τελική στάθμη του εδάφους.>> Βάση της εγκυκλίου 2: <<Η έννοια της παραβίασης των πολεοδομικών διατάξεων αφορά αποκλειστικά τη θέση του κτιρίου (Δ, πλάγιες αποστάσεις, προκήπιο, στάθμη εδάφους). Στην περίπτωση που με την αλλαγή της θέσης παραβιάζονται τα ανωτέρω, εφαρμόζονται επιπρόσθετα της μετακίνησης, τυχόν λοιπές κατηγορίες παραβάσεων (π.χ. υπέρβαση δόμησης, συντελεστής πλάγιας απόστασης, κ.λ.π) ανεξαρτήτως εάν υπάρχει επικάλυψη - κοινός τόπος του νομίμου περιγράμματος του κτιρίου με το περίγραμμα αυτού στη νέα θέση. Ο έλεγχος της μεταβολής της τελικής στάθμης του εδάφους γίνεται με την επιφύλαξη του εδαφίου θθ της ίδιας κατηγορίας.>> ΘΘ: <<εργασίες διαμόρφωσης εδάφους ύψους έως 1,00 μέτρο>> Με βάση τα παραπάνω εγώ καταλαβαίνω ότι: - Αν δεν παραβιάζονται οι πολεοδομικές διατάξεις (Δ κτλ) ΚΑΙ δεν έχουμε μεταβολή στην τελική στάθμη του εδάφους, τότε η αλλαγή σε άλλη νόμιμη θέσει χρεώνετε απλά με μια κατηγορία 3. - Αν έχουμε πέραν της μετακίνησης ΚΑΙ παραβίαση πολεοδομικών διατάξεων ΚΑΙ μεταβολή την τελική στάθμη του εδάφους, χρεώνουμε πρόσθετα και αυτές τις αυθαιρεσίες. Επίσης αν το η διαμόρφωση του εδάφους είναι έως 1,00 μ, μπορεί να περαστεί και αυτό σαν κατηγορία 3, παράγραφος ΘΘ.1 point
-
Το κριτήριο αναφέρεται σε μη μεταβολή της τελικής στάθμης εδάφους. Νομίζω ότι δεν μπορείς να το υπάγεις στην κατηγορία 3.1 point
-
Δεν σου έχω ρίξει 7-8 downvotes όπως αναφέρεις. Υπάρχουν εκατοντάδες μέλη σ αυτό το φόρουμ με την ίδια δυνατότητα. Και για την ιστορία μια χαρά έβαλες και εσύ την downvote. Προφανώς με τον τρόπο σου θα λαμβάνεις ακόμη περισσότερες downvotes από μια.1 point
-
για μελετητικές και κατασκευαστικές της αθήνας μιλώ. και δεν το λέω για να τους κατηγορήσω. αλλά το να ελπίζει ένας αρχάριος να γίνει δεκτός με το καλημέρα σας σε ένα οργανωμένο γκρουπ, πέραν της απειρίας του δείχνει στον εργοδότη πως είναι και εκτός πραγματικότητας.1 point
-
Η downvote είναι από μένα για να μάθεις να είσαι πιο ευγενικός με τους συναδέλφους που σε βοηθάνε. Επί του θέματος η απάντησή σου θα έκρινε το αν μπορούσες να κάνεις χρήση του εγγράφου περί βάθους στη θέση ανοικοδόμησης όταν η γραμμή δόμησης λόγω των μέτρων ασφαλείας υπεραστικής συγκοινωνίας οδηγεί σε μη οικοδομησιμότητα.1 point
-
Στα σαλόνια 10 μπρίζες σούκο να μπορούν να βάζουν πολλούς φορτιστές. Όλα τα άλλα με μπαταρίες επαναφορτιζόμενες ...... Τα φώτα με αισθητήρες κίνησης ..... σίγουρα θα ακούσεις καλή μουσική αν το δώσεις σαν ιδέα... λολ 😀😀 Υ.Γ. αμα σου γκρινιάξουν για τα καλά πες κι εσυ με επιλογή στον σχεδιασμό κεντρική είσοδο σπιτιού απο την κουζίνα.... αναζητάς λύσεις μάστερ σεφ ....1 point
-
Αφού λοιπόν το γνωρίζεις δε μας λες και μας τι είναι το ρέμα για να σου απαντήσουμε στα περαιτέρω;1 point
-
Πράγματι το πληροφοριακό σύστημα δεν υποστηρίζει κλάσματα. Αναγκαστικά θα τους καταχωρήσεις με κατά προσέγγιση δεκαδικά μέχρι να κλείσει στο 100%. Στην τεχνική έκθεση αναφέρεις τους συνιδιοκτήτες με τα ποσοστά τους ως κλάσματα και λες ότι στην 1η σελίδα της δήλωσης τα καταχώρησες με δεκαδικούς για συστημικούς λόγους εφαρμογής. Το έχω κάνει και σε δικές μου δηλώσεις με τον ίδιο ακριβώς τρόπο. Οι καταχωρήσεις ποσοστών συνιδιοκτησίας στη δήλωση δεν παράγουν ιδιοκτησιακό δικαίωμα. Μια απλή καταχώρηση είναι.1 point
-
Επισυνάπτω το άρθρο 9α του νέου ασφαλιστικού που κατατέθηκε προς ψήφιση. Το αστείο φυσικά βρίσκεται στο "αντί της καταβολής ποσοστού 4% επί του κατώτατου βασικού μισθού άγαμου μισθωτού, που ισχύει σήμερα"... Μπορεί τελικά για να εφαρμοστεί ένας νόμος να χρειάζεται να βγει άλλος ένας που εφαρμόζει τον πρώτο...1 point
-
προσωπικά και τον μήνα Ιανουάριο οι κρατήσεις μου παρέμειναν στο 19,75. τιποτα. ψηφιζονται οι νόμοι και δεν εφαρμόζονται μου φαίνεται.1 point
-
προκάλεσα κάποιους φίλους να το βάλουν την "μπροσούρα" αυτή έδώ στο φόρουμ, αλλά μέχρι στιγμής τίποτα. Αφού την βρήκα το κάνω εγώ και ότι γίνει. Για την χρησιμότητα διαβάστε παραπάνω. ΜΕΤΑΣΧΗΜΑΤΙΣΜΟΙ_ΣΥΝΤΕΤΑΓΜΕΝΩΝ_ΜΕΤΑΞΥ_ΗΑΤΤ_ΤΜ3_1986.pdf1 point
-
φυσικα, υπαρχουν διαφορές δλδ αντιδικίες, μεταξυ των "ιδιοκτητων" νομιμων ΘΣΑ και των "ιδιωτικης πρωτοβουλιας". Διοτι, οι νομιμες ΘΣΑ, και εχουν μεταγραφει και υπαρχουν στην αδεια πριν απο τις ιδιωτικες. Επομενως, οποιαδηποτε ιδιωτικη θεση δημιουργηθει μετέπειτα σε βαρος, ειτε αυτων των ΘΣΑ που εχουν περιγραφεί στην αδεια ειτε των διαδρομων προσπελασης προς αυτες , ειναι παρανομη. Δικαιωμα διεκδικησης εχει αυτος που μετεγραψε πρωτος. Και πρωτη μεταγραφη ειναι αυτη που εγινε προκειμενου να εκδοθει η αδεια.1 point
-
ν 960/79 Αι τυχόν δημιουργούμεναι θέσεις σταθμεύσεως εις τον ελεύθερον ισόγειον χώρον του κτιρίου όταν τούτο κατασκευάζεται επί υποστηλωμάτων (PILLOTIS) κατά τας ισχυούσας διατάξεις, δεν δύνανται να αποτελέσουν διηρημένας ιδιοκτησίας. Στην περιπτωση που συζητουμε, εχουμε διαφορες μεταξυ αυτων που κατεχουν τις νομιμες θεσεις, κατα των οσων εχουν ΘΣΑ πανω στους κοινοχρηστους διαδρομους και "παρεμποδιζουν" την ελευθερη προσβαση προς τις νομιμες ΘΣΑ. για τις οποιες αρμοδια ειναι τα Δικαστηρια [και η ΥΔΟΜ]1 point
-
Όλα ωραία και όμορφα τα παραπάνω αλλά ένα σχέδιο θα βοηθούσε να αντιληφθούμε την πραγματικότητα..... Αλήθεια είναι μόνο μία θέση που μεταβιβάζεται? Ή μήπως είναι και οι δύο αλλά η μία είναι προσάρτημα ενώ η άλλη έχει χιλιοστά?1 point
-
V.Chlorok.: η ερωτηση ηταν η παρακατω. "Στο σχέδιο της σύστασης οι θέσεις στάθμευσης έχουνε μπει η μία πίσω απ την άλλη με τέτοιο τρόπο που ορισμένες δεν είναι προσβάσιμες, " [Εγω υπεθεσα οτι δεν ειναι προσβασιμες αυτες που δημιουργησαν "επι πλεον" των υποχρεωτικων] Στην τελευταια απαντηση, διευκρινισθηκε οτι, "πάντως στην περίπτωσή μου, σίγουρα η θέση που με απασχολεί έχει τοποθετηθεί σε μέρος που εμποδίζει την προσπέλαση." Επομενως εδω, ισχυει η ανω παρ. 4 που ανεβασε ο παυλος, οτι, ο ελεγχος των διαδρομων προσπέλασης προς τις υποχρεωτικες ΘΣΑ, "εμπιπτει" στην αρμοδιοτητα της ΥΔΟΜ, διοτι, η χωροθετηση των υποχρεωτικων ΘΣΑ και η προσπελαση σε αυτες, μεσω διαδρόμων, εχει γινει με βαση σχεδιαγραμμα που εχει ηδη ελεγξει η υπηρεσια. Η καταληψη διαδρομων προσπελασης που οδηγουν σε ΘΣΑ, απαγορευεται, πολυ δε περισσοτερο η "μεταβιβαση" τετοιων διαδρομων με συμβόλαιο. [με άλλα λογια, εγινε η χωροθετηση των υποχρεωτικων ΘΣΑ και εκδοθηκε η αδεια, και μετα ο κατασκευαστης μεταβιβασε με συμβολαιο τους διαδρομους που οδηγουν στις ΘΣΑ σε τριτους, δινοντας και χιλιοστα] Υπο αυτα τα πραγματικα περιστατικα, το θεμα αφορα και την Υπηρεσια, αλλά και τους συνιδιοκτητες της οικοδομης προς διεκδικηση της θεσης που βωρισκεται στον διαδρομο που οδηγει στις υποχρεωτικες ΘΣΑ. "4. Ο έλεγχος των ιδιαίτερων συμφωνιών των συνιδιοκτητών, για τον τρόπο χρήσης των χώρων στάθμευσης της ΡΙLΟΤΙS, εφ' όσον τηρούνται τα προβλεπόμενα στα σχέδια της οικοδομικής άδειας (ως προς τους χώρους στάθμευσης, τους διαδρόμους προσπέλασης προς αυτούς κλπ) δεν εμπίπτει στην αρμοδιότητα του Υπουργείου μας. " [αρα, εμπιπτει εάν παρεμποδιζεται η προσπελαση]1 point
-
Για ποιο λόγο? Κτίριο με επικρατούσα χρήση κατοικία προ του 75 είναι κατηγορία 1 χωρίς κανέναν περιορισμό1 point
-
ΠΕΑ εκδίδεται και σε πλήρως αυθαίρετο κτίσμα που είναι κατασκευασμένο εντός δασικής έκτασης που είναι μέρος ευρύτερης περιοχής natura και εμπίπτει εντός αιγιαλού αλλά κρίθηκε κατεδαφιστέο λόγω σεισμού. Κάπως έτσι.1 point
-
Δεν γράφεις κάτι που δεν γνωρίζω ήδη. Υπάρχει περίπτωση να μπορεί να παρθεί απόσταση μικρότερη των 15 μέτρων από τον άξονα της οδού?-1 points
-
Το θέμα είναι :Aποστάσεις οικοδομών από εθνικές - επαρχιακές - κύριες κοινοτικές οδούς. Είσαι εκτός θέματος. Και σε αντίθεση με τις -7 -8 αρνητικές που μου έχεις ρήξει σε λίγα 24ωρα εγω δεν έχω ρίξει καμία, ακόμα και με: Έχω υπόψη μου έγγραφο για παρέκκλιση, το οποίο δεν εμφανίστηκε ποτέ...-1 points
-
-1 points
-
Καλησπέρα σας, Είμαι στην διαδικασία αγοράς σπιτιού, παρ'όλα αυτά πριν προχωρήσω θέλω να βγάλω άδεια επέκτασης του σπιτιού 24τ.μ για το ισογειο και 48τ.μ για τον 1ο οροφο (72 Τ.Μ ΣΥΝΟΛΟ ΔΗΛΑΔΗ). Ο μηχανικός που ρώτησα είναι ότι είναι εφικτή η επέκταση του σπιτιού ως και 110τ.μ οπότε συμφωνήσαμε για την επέκταση των 72τ.μ με ζητο΄μενη αμοιβή 4.000 ευρώ. Επειδή δεν έχω μεγάλη ιδέα από την διακύμανση των τιμών , θα ήθελα να απαντήσει όποιος ξέρει εάν η τιμή είναι λογική ή ποιο θα ήταν ένα αναμενόμενο κόστος με βάση την δικιά σας εμπειρία. Σας ευχαριστώ-2 points
This leaderboard is set to Athens/GMT+02:00
-
Επιλεγμένα Άρθρα
-
Εγκρίθηκε τo αναθεωρημένο Εθνικό Σχέδιο Διαχείρισης Επικίνδυνων Αποβλήτων (ΕΣΔΕΑ)
Engineer posted μια είδηση in Νομοθεσία,
Εγκρίθηκε τo αναθεωρημένο Εθνικό Σχέδιο Διαχείρισης Επικίνδυνων Αποβλήτων (ΕΣΔΕΑ) με την δημοσίευση στο ΦΕΚ 6412/Β'/22.11.2024 της υπ' αριθμ. ΥΠΕΝ/ΔΔΑ/124219/1717 ΚΥΑ με θέμα: Έγκριση αναθεωρημένου Εθνικού Σχεδίου Διαχείρισης Επικίνδυνων Αποβλήτων (ΕΣΔΕΑ).
To αναθεωρημένο Εθνικό Σχέδιο Διαχείρισης Επικίνδυνων Αποβλήτων (ΕΣΔΕΑ) συνιστά ένα Ειδικό Σχέδιο Διαχείρισης για τα Επικίνδυνα Απόβλητα που παράγονται στη χώρα, το οποίο απαιτείται σύμφωνα με τα άρθρα 54 και 55 του ν. 4819/2021 (Α’ 129), δεδομένου ότι τα απόβλητα αυτά, λόγω της ποιοτικής και ποσοτικής σύστασής τους, καθώς και των εξειδικευμένων εγκαταστάσεων που απαιτούνται για τη διαχείρισή τους, χρήζουν ειδικότερης συνολικής αντιμετώπισης.
Στόχος του σχεδιασμού είναι η μείωση τόσο της ποσότητας των παραγόμενων επικίνδυνων αποβλήτων όσο και της επικινδυνότητάς τους και η συνακόλουθη προστασία του περιβάλλοντος και της δημόσιας υγείας, σε συμμόρφωση με τους σχετικούς όρους και προϋποθέσεις της εθνικής και ενωσιακής νομοθεσίας και με εφαρμογή των βέλτιστων
διαθέσιμων τεχνικών, οι οποίες θα πρέπει πλέον να ενσωματώνουν ευθέως τις πρακτικές της κυκλικής οικονομίας.
Ο σχεδιασμός περιλαμβάνει όλες τις προβλέψεις του άρθρου 28 της Οδηγίας 2008/98/ΕΚ, καλύπτοντας ταυτόχρονα όλες τις νέες υποχρεώσεις και όλα τα νέα στοιχεία που εισήχθησαν στο άρθρο αυτό μέσω της Οδηγίας (ΕΕ) 2018/851 του Ευρωπαϊκού
Κοινοβουλίου και του Συμβουλίου της 30ης Μαΐου 2018.
Με τον παρόντα σχεδιασμό αναθεωρείται ο σχεδιασμός που είχε εγκριθεί με την Κοινή Υπουργική Απόφαση οικ.62952/5384/2016 (Β’ 4326) ο οποίος είχε χρονικό ορίζοντα το έτος 2020.
Εθνικό Σχέδιο Διαχείρισης Επικίνδυνων Αποβλήετων ΕΣΔΕΑ ΚΥΑ-ΥΠΕΝΔΔΑ1242191717-13.11.2024-ΦΕΚ-6412-22.11.2024-τεύχος-Β.pdf-
- 0 απαντήσεις
Επιλέχθηκε Από
Engineer, -
-
ΥΠΕΝ: Εγκύκλιος προς τις ΥΔΟΜ ώστε να ζητούν αποκλειστικά και περιοριστικά μόνο τα στοιχεία που προβλέπονται από το ισχύον θεσμικό πλαίσιο
Engineer posted μια είδηση in Νομοθεσία,
Εγκύκλιο απέστειλε το Υπουργείο Περιβάλλοντος και Ενέργειας προς τις ΥΔΟΜ με θέμα: Σχετικά με την εφαρμογή της εγκυκλίου ΥΠΕΝ/ΓΔΠΟΛ/15047/84/14-3-2018.
Η εγκύκλιος αναφέρει ότι: με αφορμή την (α) σχετική επιστολή του ΣΑΔΑΣ-ΠΕΑ με την οποία διαπιστώνεται η μη τήρηση της (β) σχετικής εγκυκλίου στην οποία και σας παραπέμπουμε, επισημαίνουμε εκ νέου στο πλαίσιο της χρηστής διοίκησης και προκειμένου να αποφεύγεται ταλαιπωρία μηχανικών και πολιτών ότι, η προαναφερόμενη εγκύκλιος οδηγία Γενικού Διευθυντή Πολεοδομίας του ΥΠΕΝ εξακολουθεί να ισχύει.
Ειδικότερα, κατά τον έλεγχο της πληρότητας αιτημάτων έκδοσης οικοδομικών αδειών, οι ΥΔΟΜ οφείλουν να ζητούν αποκλειστικά και περιοριστικά, μόνον τα στοιχεία εκείνα (δικαιολογητικά, σχέδια και εγκρίσεις υπηρεσιών, συλλογικών οργάνων ή φορέων) που προβλέπονται από το ισχύον θεσμικό πλαίσιο (νόμοι, π. δ/γματα, Υπουργικές Αποφάσεις) για την κατά περίπτωση περιοχή, ή την εκάστοτε Αποκεντρωμένων Διοικήσεων της Επικράτειας (για την ενημέρωση των ΥΔΟΜ χωρικής τους αρμοδιότητας) χρήση ειδικού κτιρίου. Κατά συνέπεια, για την έκδοση των οικοδομικών αδειών δεν ζητείται η προσκόμιση επιπρόσθετων στοιχείων (όπως αλληλογραφία, εγκρίσεις φορέων) και δεν λαμβάνονται υπόψη απόψεις ή εκτιμήσεις υπηρεσιών, οι οποίες αποκλίνουν του ισχύοντος θεσμικού πλαισίου.-
- 0 απαντήσεις
Επιλέχθηκε Από
Engineer, -
-
Εγκρίθηκε μέσω WiFi4GR το δωρεάν WiFi σε έντεκα σταθμούς του ΜΕΤΡΟ
Engineer posted μια είδηση in Τεχνολογία,
Την έγκριση του Διοικητικού Συμβουλίου για την εγκατάσταση και λειτουργία εξοπλισμού ασύρματης πρόσβασης σε έντεκα σταθμούς του ΜΕΤΡΟ για τουλάχιστον πέντε χρόνια εξασφάλισε την περασμένη εβδομάδα η ΣΤΑΣΥ.
Το κόστος για την παροχή ηλεκτρικού ρεύματος και παροχής σύνδεσης στο διαδίκτυο, θα βαρύνει την εταιρία και από το ύψος του και τη δυνατότητα κάλυψής του από τη ΣΤΑΣΥ θα εξαρτηθεί και η επέκταση του ασύρματου Ιντερνετ και σε άλλους σταθμούς.
Οι πρώτοι έντεκα σταθμοί στους οποίους θα λειτουργήσει WiFi έως το τέλος της χρονιάς είναι εκτός από την Ακρόπολη και το Σύνταγμα, οι σταθμοί Μοναστηράκι, Ομόνοια, Πανεπιστήμιο, Πειραιάς, Κορυδαλλός, Χαλάνδρι, Αγιος Δημήτριος, Φιξ και Αγία Μαρίνα.
Οι επιβάτες θα μπορούν να συνδέονται άμεσα χωρίς να χρειάζεται κάποια διαδικασία εγγραφής. Στη συνέχεια η διοίκηση της ΣΤΑΣΥ θα μετρήσει το μηνιαίο κόστος λειτουργίας και συντήρησης ώστε να αποφασιστεί η επέκταση του δικτύου και το χρονοδιάγραμμά της.
Υπενθυμίζεται ότι το έργο έχει ενταχθεί από το υπουργείο Ψηφιακής Διακυβέρνησης στις περιοχές που θα εγκατασταθούν σημεία πρόσβασης στο πλαίσιο του έργου WiFi4GR.
Το WiFi4GR «Ανάπτυξη Δημόσιων Σημείων Ασύρματης Ευρυζωνικής Πρόσβασης στο Διαδίκτυο» αφορά στην προμήθεια, εγκατάσταση, παραμετροποίηση, σύνδεση και θέση σε λειτουργία σημείων ασύρματης πρόσβασης WiFi (Hotspots) στο Διαδίκτυο σε διάφορες περιοχές πολιτιστικού και τουριστικού ενδιαφέροντος της χώρας, για την κάλυψη, 2.500 περίπου περιοχών ασύρματης – WiFi πρόσβασης σε όλη την επικράτεια. Το σύστημα, το οποίο θα αναπτυχθεί, θα διαθέτει κεντρικό σύστημα παρακολούθησης και διαχείρισης, το οποίο καθιστά δυνατή την παρακολούθηση σε πραγματικό χρόνο όλων των δομικών στοιχείων του δικτύου.-
- 0 απαντήσεις
Επιλέχθηκε Από
Engineer, -
-
Η σύνδεση του νυχτερινού φωτισμού με το «Τοπικό Εγχώριο Προϊόν» στην Ελλάδα
Engineer posted μια είδηση in Περιβάλλον,
Όσοι έχουμε βρεθεί σε νυχτερινή πτήση έχουμε απολαύσει το θέαμα που προσφέρει η επιφάνεια της Γης, όταν τα νυχτερινά φώτα αναδεικνύουν μοτίβα που παραπέμπουν σε έργα τέχνης. Εκτός όμως από το εντυπωσιακό θέαμα, τα νυχτερινά φώτα αποτελούν μια πολύτιμη πηγή πληροφορίας για τις δραστηριότητες του ανθρώπου και την αλληλεπίδρασή του με το περιβάλλον.
Στο πλαίσιο της εξερεύνησης αυτού του πεδίου, η NASA καταγράφει συστηματικά τον νυχτερινό φωτισμό του πλανήτη μας. Τα τελευταία 10 χρόνια πολύ βελτιωμένες καταγραφές παρέχονται από τον αισθητήρα VIIRS της αποστολής SUOMI.
«Στο Δημοκρίτειο Πανεπιστήμιο σκεφτήκαμε να ερευνήσουμε τι έχουν να μας πουν τα νυχτερινά φώτα για την πατρίδα μας» λέει στην «Κ» η Αλεξάνδρα Γκεμιτζή, καθηγήτρια στο Τμήμα Μηχανικών Περιβάλλοντος του Δημοκρίτειου Πανεπιστήμιου Θράκης, η οποία ηγήθηκε μιας ενδιαφέρουσας έρευνας στο πλαίσιο των δραστηριοτήτων του Εργαστηρίου Ατμοσφαιρικής Ρύπανσης και Αντιρρυπαντικής Τεχνολογίας Ατμοσφαιρικών Ρύπων.-
- 0 απαντήσεις
Επιλέχθηκε Από
Engineer, -
-
«Εξοικονομώ 2023»: Ο νέος οδηγός του προγράμματος μετά την 3η τροποποίηση
Engineer posted μια είδηση in Χρηματοδοτήσεις,
Εκδόθηκε σε ΦΕΚ η υπ' αριθμ. ΥΠΕΝ/ΥΔΕΝ/97165/610 ΚΥΑ (ΦΕΚ 5174/Β΄/13.09.2024) που αφορά την 3η τροποποίηση της υπό στοιχεία ΥΠΕΝ/ΥΔΕΝ/55246/807/18.05.2023 κοινής απόφασης των Υπουργών Οικονομικών, Ανάπτυξης και Επενδύσεων και Περιβάλλοντος και Ενέργειας «Προκήρυξη του προγράμματος “Εξοικονομώ 2023”», ως εξής:
Α. Ο Οδηγός Εφαρμογής Προγράμματος «Εξοικονομώ 2023» και η 1η Τροποποίηση του Παραρτήματος VI που αφορά την Υπεύθυνη Δήλωση σχετικά με τη σώρευση των ενισχύσεων ήσσονος σημασίας (de minimis) βάσει του Κανονισμού (ΕΕ) 2023/2831, ως ακολούθως:
Τροποποίηση (3η) της υπό στοιχεία ΥΠΕΝ 55246-807 18.05.2023 ΚΥΑ Εξοικονομώ 2023 (ΦΕΚ 5174-Β-13.09.2024).pdf-
- 3 απαντήσεις
Επιλέχθηκε Από
Engineer, -
-