Μετάβαση στο περιεχόμενο

Πίνακας Κορυφαίων

  1. akis73

    akis73

    Συντονιστής


    • Πόντοι

      29

    • Περιεχόμενα

      8.379


  2. dimitris GM

    dimitris GM

    Συντονιστής


    • Πόντοι

      7

    • Περιεχόμενα

      26.016


  3. georgegaleos

    georgegaleos

    Core Members


    • Πόντοι

      4

    • Περιεχόμενα

      6.350


  4. Billy_Huge

    Billy_Huge

    Members


    • Πόντοι

      3

    • Περιεχόμενα

      94


Δημοφιλές Περιεχόμενο

Προβολή περιεχομένου με την υψηλότερη φήμη στις 21/02/2020 σε όλες τις περιοχές

  1. Προσωπικά, θα τα πληρώσω τα 68,25 στο τέλος του μήνα, αφού, στην χειρότερη (δηλαδή να αλλάξει το RF κτλ), αυτά θα μείνουν "κάβα" για πληρωμή των αναδρομικών 2017 και 2018.
    3 points
  2. Σίγουρα όχι τις συντεταγμένες του Κτηματολογίου και σίγουρα όχι τις συντεταγμένες που προκύπτουν από την μετατροπή UMT σε ΕΓΣΑ! Κατά την προσωπική μου άποψη θα πρέπει τα όρια του οικοπέδου να έχουν τις συντεταγμένες που προκύπτουν από την δική σου μελέτη, η οποία πρέπει να περιλαμβάνει: 1. Αποτύπωση όλων των υφιστάμενων κτισμάτων και κατασκευών: Στο οικόπεδό σου Στα πρόσωπα των οικοπέδων σε ολόκληρες τις πλευρές του ΟΤ που έχει πρόσωπο/α το οικόπεδό σου και των έναντι ΟΤ. Στα όρια των ομόρων οικοπέδων 2. Εφαρμογή ρυμοτομικών γραμμών με βάση: Τις γραμμές του Ρυμοτομικού σχεδίου. Των πολυγώνων ΟΤ που προκύπτουν από τις συντεταγμένες της Π.Ε. Τα κοινά υφιστάμενα στοιχεία τότε και τώρα (κυρίως τα διατηρούμενα επί ρυμοτομικών και οικοδομικών γραμμών) Τις μετέπειτα λοιπές κατασκευές 3. Εφαρμογή ορίων με βάση: Τα υφιστάμενα τότε και τώρα όρια (κυρίως αυτά που διατηρούνται ως τελικά όρια) Τα οριζόμενα στην ΠΕ στην εγγύς και ευρύτερη περιοχή.
    2 points
  3. 2.361 downloads

    Τύποι κυκλοφοριακών συνδέσεων για πρατήρια και λοιπές εγκαταστάσεις συμφωνα με το Π.Δ. 118/2006 (ΦΕΚ 119Α' / 16 Ιούν 2006) σε μορφή dwg και pdf.
    1 point
  4. Version X6.0

    78.070 downloads

    Το κείμενο του Ν.4495/2017 με ενσωματωμένες τις μέχρι σήμερα αλλαγές και επικεφαλίδες κατ' άρθρο. Αλλαγές με τον ν.5106/24 (ΦΕΚ 63Α/1.5.2024)[Α1] [Α1]Αλλαγές και προσθήκες με τον ν.5106/24 (ΦΕΚ 63Α/1.5.2024) : - άρθρο 19, παρ.2 - άρθρο 24, παρ.1, 2Α - άρθρο 29, παρ.4 - άρθρο 44, παρ.1 - άρθρο 81, παρ.3 - κατάργηση άρθρων 85, 91, 92, 93, 94, 95 - άρθρο 109, παρ.2 - προσθήκη άρθρων 125Α έως 125ΚΑ Αλλαγές με τον ν.5069/23 (ΦΕΚ 193Α/28.11.2023) Αλλαγές με τον Ν.5037/23 (ΦΕΚ 78Α/28.3.2023) Αλλαγές με τον Ν.5007/22 (ΦΕΚ 241Α/23.12.2022) Αλλαγές με τον Ν.4986/22 (ΦΕΚ 204Α/28.10.2022) Αλλαγές με τον Ν.4964/22 (ΦΕΚ 150Α/30.7.2022) Αλλαγές με τον Ν.4951/22 (ΦΕΚ 129Α/4.7.2022) Αλλαγές με τον Ν.4915/22 (ΦΕΚ 63Α/24.3.2022) Αλλαγές και προσθήκες με την ΥΠΕΝ/ΔΑΟΚΑ/20146/683 (ΦΕΚ 1028Β/4.3.2022) Αλλαγές με τον Ν.4890/22 (ΦΕΚ 23Α/11.2.2022) Αλλαγές με τον Ν.4876/21 (ΦΕΚ 251Α/23.12.2021) Αλλαγές με τον Ν.4864/21 (ΦΕΚ 237Α/2.12.2021) Αλλαγές με τον Ν.4849/21 (ΦΕΚ 207Α/5.11.2021) Προσθήκη με την ΥΠΕΝ/ΔΑΟΚΑ/93311/3679 (ΦΕΚ 4874Β/21.10.2021) Αλλαγές με τον Ν.4843/21 (ΦΕΚ 193Α/20.10.2021) Αλλαγές με τον Ν.4819/21 (ΦΕΚ 129Α/23.7.2021) Αλλαγές με τον Ν.4811/21 (ΦΕΚ 108Α/26.6.2021) Αλλαγές με την ΥΠΕΝ/ΔΑΟΚΑ/39105/1618 (ΦΕΚ 1851Β/7.5.2021) Αλλαγές με τον Ν.4787/21 (ΦΕΚ 44Α/26.3.2021) Αλλαγές με τον Ν.4782/21 (ΦΕΚ 36Α/9.3.2021) Αλλαγές με τον Ν.4764/20 (ΦΕΚ 256Α/23.12.2020) Αλλαγές με τον Ν.4759/20 (ΦΕΚ 245Α/9.12.2020) Αλλαγές με την ΠΝΠ – Covid19 - (ΦΕΚ 157Α/10.8.2020) Αλλαγές με τον Ν.4715/20 (ΦΕΚ 149Α/1.8.2020) Αλλαγές με τον Ν.4710/20 (ΦΕΚ 142Α/23.7.2020) Αλλαγές με την ΥΠΕΝ/ΔΕΣΕΔΠ/43729/460 (ΦΕΚ 1940Β/21.5.2020) Αλλαγές με τον Ν.4685/20 (ΦΕΚ 92Α/7.5.2020) Αλλαγές με την ΠΝΠ – Covid19 - (ΦΕΚ 75Α/30.3.2020) Αλλαγές με τον Ν.4676/20 (ΦΕΚ 67Α/19.3.2020) Αλλαγές με τον Ν.4674/20 (ΦΕΚ 53Α/11.3.2020) Αλλαγές με τον Ν.4647/19 (ΦΕΚ 204Α/16.12.2019) Αλλαγές με τον Ν.4643/19 (ΦΕΚ 193Α/3.12.2019) Αλλαγές με τον Ν.4635/19 (ΦΕΚ 167Α/30.10.2019) Αλλαγές με τον Ν.4613/19 (ΦΕΚ 78Α/24.5.2019) Αλλαγές με τον Ν.4612/19 (ΦΕΚ 77Α/23.5.2019) Αλλαγές με τον Ν.4610/19 (ΦΕΚ 70Α/7.5.2019) Αλλαγές με τον Ν.4602/19 (ΦΕΚ 45Α/9.3.2019) Αλλαγές με τον Ν.4585/18 (ΦΕΚ 216Α/24.12.2018) Αλλαγές με τον Ν.4546/18 (ΦΕΚ 101Α/12.06.2018) Αλλαγές με τον Ν.4513/18 (ΦΕΚ 9Α/2018-23.01.2018) ΕΓΚΥΚΛΙΟΣ 2 – α.π.ΥΠΕΝ/ΔΑΟΚΑ/49581/2075 – 31/05/2019 ΣΥΝΗΜΜΕΝΕΣ οι μέχρι σήμερα σχετικές αποφάσεις ΥΠΕΝ : ΥΠΕΝ/ΔΑΟΚΑ/57930/2029-7.6.2022 - Κατηγορίες των κατασκευών ή εγκαταστάσεων, για τις οποίες δεν απαιτείται άδεια δόμησης εντός χερσαίας ζώνης λιμένος. ΥΠΕΝ/ΔΕΣΕΔΠ/125377/1667-31.12.2021 - Καθορισμός του αντικειμένου ελέγχου εντοπισμού και επιβολής κυρώσεων αυθαιρέτων κατασκευών κατ’ εφαρμογή του άρθρου 86 του ν.4759/2020 ΥΠΕΝ/ΔΕΣΕΔΠ/125378/1668-31.12.2021 - Καθορισμός του αντικειμένου ελέγχου των δηλώσεων αυθαιρέτων κατασκευών ή χρήσεων κατά τον δειγματοληπτικό έλεγχο δηλώσεων αυθαιρέτων, κατ’ εξουσιοδότηση του άρθρου 86 του ν.4759/2020 ΥΠΕΝ/∆ΑΟΚΑ/63637/2230–21.06.2022 - Ερμηνεία διαδικασίας εφαρμογής του άρθρου 117 του ν.4495/2017 (167Α΄) ΥΠΕΝ/∆ΑΟΚΑ/72311/2992–28.07.2021 - Προέγκριση οικοδομικών αδειών, εγκρίσεις φορέων και κατηγορίες έκδοσης αδειών μετά την ισχύ του ν.4759/2020 ΥΠΕΝ/∆ΑΟΚΑ/61939/2576–25.06.2021 - Οδηγίες για την εφαρμογή του άρθρου 116 του ν.4495/17, όπως ισχύει ΥΠΕΝ/∆ΑΟΚΑ/113130/3420–24.11.2020 - Κατασκευές και εγκαταστάσεις στους δημόσιους κοινόχρηστους χώρους για τις οποίες δεν απαιτείται οικοδομική άδεια. ΥΠΕΝ/ΔΑΟΚΑ/43266/1174-13.05.2020 - Εργασίες για τις οποίες απαιτείται Έγκριση Εργασιών Δόμησης Μικρής Κλίμακας (ΕΕΔΜΚ) και απαιτούμενα δικαιολογητικά για την χορήγησή της (ενημερωμένη έως 24.3.2022) ΥΠΕΝ/ΔΕΣΕΔΠ/73705/670–22.10.2018 - Λειτουργία, τήρηση, επικαιροποίηση και περαιτέρω ανάπτυξη του πληροφοριακού συστήματος "Ηλεκτρονική Πολεοδομία" ΥΠΕΝ/ΥΠΡΓ/48123/6983–31.7.2018 - Διαδικασίες ηλεκτρονικής υποβολής αδειών (ενημερωμένη έως 20.5.2021) ΥΠΕΝ/ΔΑΟΚΑ/19409/1507–11.5.2018 - Εφαρμογή της παρ. η του άρθ. 99 του ν.4495/2017 «Έλεγχος και προστασία του Δομημένου Περιβάλλοντος και άλλες διατάξεις» ΥΠΕΝ/ΔΑΟΚΑ/27454/2631–14.11.2017-Διαδικασίες ηλεκτρονικής υποβολής δικαιολογητικών, κατάθεσης ειδικού προστίμου Σε μορφή word (για το γραφείο) + σε μορφή pdf (για κινητό ή tablet)
    1 point
  5. https://www.b2green.gr/el/post/77883/oikismoi-nea-egkyklios-ypen-gia-poleodomiko-kathestos-ekdosi-adeion-kai-afthaireta υγ ειχε προηγηθει η ΣτΕ 1268/19 https://nomosphysis.org.gr/19461/ste-1268-2019-paranomi-aporripsi-aitisis-gia-anaklisi-nomarxiakon-apofaseon-oriothetisis-oikismon-toy-pilioy-kai-gia-ekdosi-sxetikon-p-d/?st=1268/2019
    1 point
  6. Δημήτρη καλησπέρα, υπάρχει το πλήρες κείμενο της απόφασης του ΣτΕ ; ή είναι νωρίς ; Και το έγγραφο των οδηγιών : 62ΟΓ4653Π8-5ΟΥ.pdf
    1 point
  7. Η απόφαση έγκρισης οριογραμμών αιγιαλού και παραλίας (που είναι και πιο ισχυρή) τι λέει? Εξαιρείται το κτίσμα (αν προϋπάρχει της ανωτέρω απόφασης)? Σε κάθε περίπτωση, απάντηση εξ αποστάσεως δεν μπορεί να δοθεί, διότι δεν γνωρίζουμε τα πλήρη στοιχεία
    1 point
  8. προσοχή. Πριν κάνεις οτιδήποτε τσέκαρε ότι δεν έγινε καμία πράξη μεταβίβασης ή δικαιοπραξίας γενικά για το ακίνητο μετά την ημερομηνία που είχε εξοφληθεί το όποιο 30% του προστίμου, ειδικά αν με την επαναφορά που ζητάς έχεις σκοπό να αλλάξεις επιφάνειες στα φυλ. καταγραφής που θα αφορούν Συντελεστή Δόμησης Κάληψης, Όγκου ή και αλλαγές χρήσης.
    1 point
  9. Version 2

    5.942 downloads

    Διάγραμμα ροής καφενείου σε .dwg για την άδεια λειτουργίας
    1 point
  10. Σύμφωνα με τα παραπάνω, όπου οι αρμόδιες υπηρεσίες για την έκδοση διοικητικών πράξεων (ΥΔΟΜ π.χ) έχουν κρίνει στο παρελθόν την ύπαρξη δρόμων και τον κοινόχρηστο χαρακτήρα αυτών, παρεμπιπτόντως στα πλαίσια έκδοσης διοικητικής πράξης (άδειας δόμησης π.χ με πρόσωπο σε κοινόχρηστο δρόμο, βεβαίωση αρτιότητας και οικοδομησιμότητας) στα χωρικά πλαίσια του Δήμου αρμοδιότητάς τους, αυτοί οι δρόμοι θεωρείται ότι εξυπηρετούν ανάγκες του Δήμου και για την εφαρμογή της διάταξης νοούνται ως δημοτικοί δρόμοι. Επισημαίνεται ότι μετά τον ν.3852/2010 δεν υφίσταται διάκριση μεταξύ κοινοτικών και δημοτικών οδών. https://www.michanikos.gr/forums/topic/42513-δημοτικές-οδοί-εκτός-σχεδίου-εγκ-4723-2-2014-αρτιότητα-αγροτεμαχίων/
    1 point
  11. Κατ' αρχάς ευχαριστώ για το χρόνο που διαθέτει ο καθένας να απαντήσει. Η αρνητική δεν είναι δική μου! Στην ερώτησή μου τώρα, η απορία μου είναι εάν προβλέπεται, νόμιμα όπως λέω, να εγκαταστήσει κάποιος ανελκυστήρα, ο οποίος θα φαίνεται κανονικά στην οικοδομική άδεια αλλά πιθανώς να μην απαιτεί άδειες μηχανολογικές/εγκρίσεις κλπ εάν αφορά μόνο ιδιωτική χρήση.
    1 point
  12. Όπως τα λέει ο salepsis. Εψαχνα να βρω μήπως προστέθηκε με κάποια διευκρινιστική, αλλά το λέει στο σώμα του νόμου κανονικά. (απλά επειδή χρησιμοποιώ το pdf του michanikos το είχε με μπλε γράμματα. Μάλιστα η μπλε γραμματοσειρά είναι τονισμός, απορώ Amelia πως το "αμέλησες"..🙂)
    1 point
  13. Στο Ν 4495/2017, άρθρο 100, παράγραφος 5, αναφέρει: Για τις παραβάσεις οι οποίες δεν εμπίπτουν στις κατηγορίες 1 έως και 12 του πίνακα του Παραρτήματος Α και δεν αντιστοιχίζονται σε επιφάνεια χώρου (τ.μ.), καθώς και για εγκαταστάσεις όπως ορίζονται στις παρ.19, 26 και 57 του άρθρου 2 του ν.4067/2012 (Α79) που δεν εμπίπτουν στις περιπτώσεις της κατηγορίας 3 του άρθρου 96 καταβάλλεται παράβολο διακοσίων πενήντα (250) ευρώ και το ειδικό πρόστιμο υπολογίζεται με προϋπολογισμό σύμφωνα με το Παράρτημα Β. Επίσης πέρα από αυτό, αν έχω αποθήκη 20τμ, που δεν μπαίνει κατηγορία 3, δεν το πάει με αναλυτικό, πάει ΥΔ. ΥΚ, κτλ. Έχοντας μια γενική εικόνα του τρόπου καταλογισμού προστίμων, και με την επιφυλάξει ότι μπορεί να το βλέπω υπερβολικά, δεν ομαδοποιώ όλες της παραβάσεις τις κατηγορίας 3 με τον αναλυτικό. π.χ., τις διαφορές έως 5%, την μετατόπιση θέσεις του κτιρίου, την ισόγεια αποθήκη κ.α. προτιμώ να βάζω έξτρα μια κατ3.
    1 point
  14. Ταυτοποιημένος είσαι. Ολα μια χαρά. Συναλλαγή με χρέωση της κάρτας του πελάτη σου δεν μπορείς να κάνεις, παρά μόνο με αποστολή email στον πελάτη και να ολοκληρώσει αυτός την διαδικασία της χρέωσης της κάρτας του. Αν προσέξεις σε εσένα λείπει η επιλογή "ΧΡΕΩΣΗ ΚΑΡΤΑΣ" κάτω από τις ΠΩΛΗΣΕΙΣ. Αυτό εξηγώ... δηλαδή την διαδικασία για να επανέρθει η επιλογή αυτή και να μπορείς να κάνεις εσύ χρέωση της κάρτας του πελάτη.
    1 point
  15. εχεις ενα κτισμα....που καταστραφηκε εκ βιαιου συμβαντος....και ειναι "επικινδυνο", απο τοτε με το μεγαλο μπουρινι που κινδυνευσε και το λεωφορειο εκει στην "κούρμπα".... αρθρο 29 παρ. 4
    1 point
  16. Φροντίστε άμεσα να ξαναμετακομίσετε σε άλλο διαμέρισμα.... Κι αφήστε άλλον να βγάλει "...το φίδι από την τρύπα"!!!
    1 point
  17. Αν κρίνω από την θέση του Υ/Σ και την τάνυση του επιτόνου , πρέπει να έχει σχετικά μικρή γωνία. Βεβαία ίσως είναι και η γωνία λήψης παραπλανητική και έχει χαλαρώσει. Όπως και να έχει σε καμία περίπτωση μην προβείς σε καμία ενέργεια μόνος σου. Πήγαινε στον ΔΕΔΔΗΕ της περιοχής σου και κάνε αίτηση για να έρθουν να το κάνουν. Ούτε αντηρίδα θα μπει από την άλλη μεριά, ούτε τίποτα. Θα μπει τσιμεντένιος στύλος αυτοστήρικτος. ΥΓ1: Ο επίτονος ΔΕΝ είναι καλώδιο. Προς συναδέλφους και μη.. ΥΓ2: Το ρεύμα πολλοί αγάπησαν, τα παρελκόμενα του ουδείς(σχεδόν)..
    1 point
  18. ότι όλες οι καταβληθείσες εισφορές θα προσμετρήσουν και θα συμψηφισθούν με μελλοντικές οφειλές.
    1 point
  19. Δεν είμαστε. 😀 αφού η ενημέρωση είναι ανύπαρκτη ... ενώ οι διαρροές του έργου πριν καν το δούμε ήταν "υπαρκτότατες" παντού !!!! Προσωπικά θεωρώ όμως ότι δεν θα αλλάξει διότι θα δημιουργήσει πολύ-πολύ μεγαλύτερο πρόβλημα αν αλλάξει. Εξάλλου δεν το προβλέπει κάπου το νομοσχέδιο το οποίο τροποποιεί τον ν.4387/2016, αυτός είναι ο βασικός νόμος του ασφαλιστικού ... ο νέος νόμος απλά κάνει τροποποιήσεις στον ν.4387/16 και περνά ως νόμο πλέον κάποιες αποφάσεις/εγκυκλίους που είχαν υπάρξει μετά τον ν.4387/2016. Η συζήτηση παντού αν πρόσεξες γίνεται για την επιλογή κλάσης στο ΕΦΚΑ όπου και δεν έχει αναρτήσει κάτι, και σχεδόν μηδενική --μάλλον μηδενική--- αναφορά στο ΕΤΕΑΠ και τις κλάσεις του ... αφού πρακτικά αφορά πολύ συγκεκριμένες ομάδες αυτοαπασχολούμενων... και μάλλον για αυτό δεν προκαλεί και σχετική συζήτηση ... Φαντάζεσαι να είχε αναρτήσει ειδοποιητήρια ο ΕΦΚΑ .. τι τσακωμοί θα είχαν πέσει στα κανάλια !!!!!! Το θέμα δεν είναι η προσαύξηση ... είναι μικρή ως ποσό ... [ (0,667% x οφειλή)/ μήνα ] [1] Το θέμα είναι ότι αν έστω υποθετικά ότι αφήνεις απλήρωτο το ποσό αυτό, μήπως δημιουργηθεί θέμα με την ασφαλιστική ενημερότητα και την ασφαλιστική ικανότητα ... το οποίο θέμα η πράξη έχει δείξει ότι δύσκολα επαναφέρεται ακόμη και αν φροντίσεις να επανέρθεις στην τυπικότητα (εμπρόθεσμες καταβολές) χωρίς να αφήνεις οφειλές. Αυτό πραγματικά με προβληματίζει. [1] Περίπτωση 11 της υποπαραγράφου ΙΑ.2 της παρ. ΙΑ΄ του άρθρου πρώτου του ν.4152/2013
    1 point
  20. Καλησπέρα Γιώργο. Όντως μας προβληματίζει αν θα πρέπει να πληρώσουμε. Πως είμαστε σίγουροι ότι θα αλλάξει το RF; Αν μείνει απλήρωτο, μήπως γνωρίζεις ποια προσαύξηση θα λάβει το ποσό αυτό (συνολικά με τα αναδρομικά);
    1 point
  21. @Tasos P, την καλησπέρα μου, θα ήταν χρήσιμο το σκεπτικό σου ? @Vassia_H, αρχικά καλώς ήρθες στο forum. Προσωπικά θα το κάνω την τελευταία ημέρα (για το ποσό του Ιανουαρίου '20 δηλαδή τα 68,25€) με το σκεπτικό ότι αν δεν αλλάξει ο λογαριασμός (δηλαδή το RF) απλά όταν ζητηθεί ο Ιαν '20 με το νέο ελάχιστο ποσό (68,00€) θα έχουν κατατεθεί 0,25€ περισσότερα οπότε και θα μπουν/εμφανισθούν ως πιστωτικό στην επόμενη δόση (13η) της εκκαθάρισης του 2017 (ήτοι θα απαιτηθούν για την 13η δόση του 2017 ποσό 21,49€-0,25€ = 21,24€)
    1 point
  22. πάντα η αρχή της ... κάθε κλάσης ... είναι δύσκολή .... υπάρχει η "βροντώδης η άοσμη" ... η "υπόκωφος η βρωμερή" ....
    1 point
  23. ν 4178 αρθρο 23 9. Η διαφορετική διαρρύθμιση διακεκριμένης αυτοτελούς οριζόντιας ή κάθετης ιδιοκτησίας από αυτήν που προβλέπεται στα εγκεκριμένα σχέδια της οικοδομικής άδειας δεν συνιστά αυθαίρετη κατασκευή και απαλλάσσεται της υποχρέωσης υπαγωγής στις ρυθμίσεις του παρόντος νόμου. [εδω λεγαμε, τότε, καίτοι δεν ηταν υποχρεωτικο και εξ ιδιας "πρωτοβουλιας/σκεψης", να δειξει με νεα κατοψη και την διαρρυθμιση, για να εχει επικαιροποιημενη κατοψη. Ισως αυτο τυπικα να μην ηταν και απολυτα σωστο...τεσπα. Αυτο δεν φαινεται να απαιτειται, πλεον, μια και το αρθρο 100, τροποποίησε το αρθρο 23, και οριζει σαν χρονο επικαιροποιησης της κατοψης, την ταυτοτητα του ακινητου] ν 4495, αρθρο 100 14. Σε περίπτωση διαφορετικής διαρρύθμισης διακεκριμένης αυτοτελούς οριζόντιας ή κάθετης ιδιοκτησίας από αυτήν που προβλέπεται στα εγκεκριμένα σχέδια της οικοδομικής άδειας, υφίσταται απαλλαγή από την υποχρέωση καταβολής παραβόλου και ενιαίου ειδικού προστίμου, αλλά ο ενδιαφερόμενος υποχρεούται να ενημερώσει το σχετικό φακέλου της άδειας για τη συντελεσθείσα αλλαγή διαρρύθμισης κατά τη σύνταξη της ταυτότητας κτιρίου. υγ και, οποιος βαζει μια αρνητικη, καλα θα ηταν να την αιτιολογει, ωστε να μαθαινουμε για τα λαθη που κανουμε
    1 point
  24. Σε φύλλο καταγραφής επιλέγεις τύπο αυθαιρεσίας "αντλιοστάσια" και κατηγορία 3. Δεν βγάζει πρόστιμο. Ενώ αν βάλεις ρύθμιση και κατηγορία 3 βγάζει 225 Ε που στην ουσία πληρώνεται παράβολο 250 Ε.
    1 point
  25. Καλησπέρα! θα ήθελα να ρωτήσω εαν η λειτουργική συνένωση δυο καταστημάτων ίδιας ιδιοκτησίας που βρίσκονται σε ένα κτίριο μπορεί να γίνει με έκδοση ΕΕΜΚ, ή αυτό απαιτείται μόνο εάν πρόκειται για διαφορετικές ιδιοκτησίες ή διαφορετικά κτίρια/οικόπεδα, οπότε μπορεί να μπει στην περίπτωση εσωτερικών διαρρυθμίσεων. Πρόκειται για κτήριο προ του 55, το οποίο δεν έχει αρχική άδεια κατασκευής. Για το ένα κατάστημα το 1995 βγήκε οικοδομική άδεια για αλλαγή χρήσης σε ΚΥΕ (κέντρο αναψυχής και εστίασης). Μετά από τη συνένωση ο ιδιοκτήτης επιθυμεί να λειτουργήσει το ενιαίο κατάστημα ως ΚΥΕ. Αυτό μπορεί να γίνει χωρίς αλλαγή χρήσης ή θα πρέπει να βγει νέα άδεια ΑΧ για τον ενοποιημένο χώρο; Ευχαριστώ!
    1 point
  26. με την βοηθεια του καν62, του krisven, και του παυλου συγκεντρωνουμε την 9964/2009 την 9622/92 την 2774/2005 και την 39/2008 και το ΦΕΚ Β 251/2012 και αυτο απο το ΤΕΕ, που υπογραφει ο Καρατσολης, σχετικα με το περιεχομενο της δηλωσης του 651, επισης απο τον παυλο http://www.michanikos.gr/files/file/698-225781-2-2010-%CE%AD%CE%B3%CE%B3%CF%81%CE%B1%CF%86%CE%BF-%CE%A4%CE%95%CE%95-%CF%80%CF%81%CE%BF%CF%82-%CE%A0%CE%A3%CE%94%CE%91%CE%A4%CE%9C-%CF%83%CF%87%CE%B5%CF%84%CE%B9%CE%BA%CF%8C-%CE%BC%CE%B5-%CE%B4%CE%AE%CE%BB%CF%89%CF%83%CE%B7-%CE%9D-65177/ kAN.pdf εκυκλιοι δημιουργιας απο Κατσιγιαννη εως ΦΕΚ 2012.docx β251.2012.pdf
    1 point
  27. Αν θες διάβασε το παρακάτω αρχείο που έχει βγάλει το ΤΕΕ σχετικά με συχνές ερωτήσεις που αφορούν αιτήματα για το Ν.4178/13. http://portal.tee.gr/portal/page/portal/TEE/MyTEE/auth4178/faq_nov_2013.doc Στην 4η σελίδα γράφει αναλυτικά τι χρειάζεται για αλλαγή μηχανικού.
    1 point
  28. Στην περίπτωση που κάποιος πελάτης σε συνεργασία με έναν μηχανικό Α έκανε υπαγωγή για ένα αυθαίρετο στον ν.4014 και έπειτα για χ,ψ λόγους δεν θέλει να συνεχίσει την συνεργασία του με τον Α μηχανικό μπορεί να ολοκληρώσει την μεταφορά, όπως υποχρεούται, στον ν. 4178 μέσω ενός μηχανικού Β? και αν ναι ποια διαδικασία απαιτείτε για να γίνει η υπαγωγή από διαφορετικό μηχανικό. Ευχαριστώ Πολύ. Πριν αναρτήσετε οποιοδήποτε μήνυμά σας, χρησιμοποιείστε την "Αναζήτηση" για την ύπαρξη τυχόν όμοιων θεμάτων. Το μήνυμά σας μεταφέρθηκε στο παρόν θέμα. yian
    1 point
  29. Σε δική μου περίπτωση που έχω δυο ισόγεια καταστήματα τα οποία βρίσκονται στο ίδιο κτίριο και κατα συνέπεια στο ίδιο οικόπεδο , πήγα σήμερα πολεοδομία ισχυριζόμενος το άρθρο 23 πάρ. 5 Του ΝΟΚ για συνένωση των καταστημάτων , σε συνδυασμό με την απόφαση 13448 και 13451 ( ΦΕΚ 116/9-4-2012) που αναφέρει και ο συνάδελφος vk2626 στο # 100 . Aπο την πολεοδομία μου απάντησαν ότι με αδεια μικρής κλίμακας όπως αναφέρει το ΦΕΚ γίνεται μονο μεταξύ κτισμάτων σε επαφή που βρίσκονται σε όμορα οικόπεδα και έχουν κοινό όριο. Για την δικη μου περιπτωση μου ειπαν κανονικη αδεια δομησης . Βέβαια μου είπαν ότι θα κάνουν ερώτημα στη ΔΟΚΚ , δηλαδη πιάσε το αυγό και κουρευτο . Ειναι δυνατόν να επιτρέπεται να συνενώνονται καταστήματα που βρίσκονται σε διαφορετικά κτίσματα και σε διαφορετικά οικόπεδα με αδεια μικρής κλίμακας και να μην γινεται για καταστήματα που βρίσκονται στο ιδο κτίσμα και στο ίδιο οικόπεδο, και να θελει κανονική αδεια δόμησης. Θα μας τρελάνουν τελείως. Υπαρχει κάποιος συνάδελφος που αντιμετώπισε παρόμοια περίπτωση τελευταίων και βρήκε άκρη στην πολεοδομία?
    1 point
  30. Τα χρήματα που αναφέρονται είναι μακράν εξωπραγματικά. Δεν ξέρω πως σας το σκέφτεστε το θέμα ή ποιος νόμος θεωρείτε ότι σας καλύπτει και δεν με αφορά η εκάστοτε ερμηνεία. Εδώ ο κόσμος καίγεται και εσείς ζητάτε 5500€ για μια μικρής κλίμακας. Εγώ λέω να κοστολογούμε και να μετράμε όλοι μας καλύτερα την εργασία μας. Προσοχή όχι υπερκοστολόγηση μα ούτε και υποκοστολόγηση.
    1 point
  31. φίλε μου καλέ σου έχω μια λύση, παρότι έχει μια δυσκολία, δεν μπορώ να το λύσω με ένα τεμάχιο μόνο. 1) θα χρειαστείς περίπου 17 μικρούς ανελκυστήρες blaymofil, τοποθετείς ένα σε κάθε σκαλάκι, ενδέχεται να χρειαστείς λίγους περισσότερους αλλά μπορείς να χάσεις και λίγα κιλά να μην θες πολλούς, εν ανάγκη άσε ότι τσάντα κρατάς κάτω. Πατάς πάνω στα ανελκυστηράκια και με το τηλεχειριστήριο πατάς και πας στο επόμενο σκαλί. Μετά χρησιμοποιείς το επόμενο σετ και έτσι σκαλί σκαλί. Σου εξήγησα τον τρόπο πως με ένα μικρών διαστάσεων ανελκυστήρα θα φτάσεις στον Α' όροφο (συγχώρεσε μου ότι χρειάστηκα λίγο περισσότερα τεμάχια και ομως να λάβεις υπόψη ότι το κόστος δεν περνάει το ότι σκεφτόσουν). Εφτασες στον όροφο δεν χρειάστηκες άδεια το σημαντικότερο. Ετσι λύνουμε τα προβλήματα οι Μηχανικοί, τώρα και online!
    -1 points
This leaderboard is set to Athens/GMT+03:00
  • Επιλεγμένα Άρθρα

    • ΤΑΙΠΕΔ: Ανάθεση έργων ύψους 4,3 δισ. ευρώ στη Μονάδα Συμβάσεων Στρατηγικής Σημασίας
      Το ΤΑΙΠΕΔ, εταιρεία μέλος του Υπερταμείου, ανακοινώνει ότι η Κυβερνητική Επιτροπή Έργων Στρατηγικής Σημασίας στην τελευταία της συνεδρίαση αποφάσισε να αναθέσει στη Μονάδα Συμβάσεων Στρατηγικής Σημασίας (Project Preparation Facility – PPF) του Ταμείου τα εξής έργα συνολικού προϋπολογισμού 4,3 δισ. ευρώ.

      Σύστημα Ολοκληρωμένης Διαχείρισης Δασών

      Το έργο αφορά στη δημιουργία Συστήματος Ολοκληρωμένης Διαχείρισης Δασών το οποίο στοχεύει στην ολιστική διαχείριση των δασικών οικοσυστημάτων, προκειμένου να καθαρίζονται αποτελεσματικότερα και να περιορίζεται ο κίνδυνος πυρκαγιάς.

      Το έργο περιλαμβάνει την ανάπτυξη Ολοκληρωμένου Πληροφοριακού Συστήματος Δασών, τη δημιουργία Μητρώων Εξωτερικών Ελεγκτών και Ανάπτυξης Συμβάσεων Διαχείρισης Δασικών Οικοσυστημάτων, τον σχεδιασμό συστημάτων επιδότησης βιομάζας και ανταποδοτικών οφελών.

      Ο προϋπολογισμός του έργου εκτιμάται συνολικά σε 8.872.200 ευρώ και η χρηματοδότηση θα εξασφαλιστεί από το Πράσινο Ταμείο κατά 100%. Το έργο υλοποιείται σε τρεις φάσεις διάρκειας 36 μηνών η καθεμία και αναμένεται να ολοκληρωθεί το 2033.

      Δασοπονικές μελέτες διαχείρισης δασικών οικοσυστημάτων
      • 0 απαντήσεις
    • Οι προϋποθέσεις εξαγοράς καταπατημένων του Δημοσίου από ιδιώτες ως 20% της αντικειμενικής αξίας
      Σε έως 60 άτοκες μηνιαίες δόσεις θα μπορέσουν να «αγοράσουν» οι ιδιώτες 90.000 καταπατημένα ακίνητα του Δημοσίου και οι σχετικές αιτήσεις αναμένεται να ξεκινήσουν τον Σεπτέμβριο.

      Ο νόμος, με τον οποίο απλοποιείται η διαδικασία και καθιερώνονται σημαντικές εκπτώσεις για όσους θέλουν να αποκτήσουν τίτλους ιδιοκτησίας επί εκτάσεων τις οποίες το Δημόσιο θεωρεί καταπατημένες, ψηφίστηκε τον περασμένο μήνα και τώρα η ηλεκτρονική πλατφόρμα είναι σχεδόν έτοιμη για να αρχίσει να δέχεται αιτήσεις από το φθινόπωρο.

      Μετά την υποβολή της αίτησης, αρμόδια επιτροπή δίνει το «πράσινο φως» και μέσα σε πέντε ημέρες ο αιτών λαμβάνει το πιστοποιητικό αποδοχής της με το τίμημα και τον διακανονισμό της οφειλής. Το τίμημα εξαγοράς εξοφλείται είτε εφάπαξ είτε τμηματικά σε 60 ισόποσες, άτοκες, μηνιαίες δόσεις, με το ποσό της κάθε δόσης να είναι τουλάχιστον 100 ευρώ. Αν υπάρξει εφάπαξ εξόφληση, προβλέπεται έκπτωση κατά 10% στο τίμημα εξαγοράς.

      Στο νέο πλαίσιο εξαγοράς καταπατημένων εκτάσεων του δημοσίου, καταργήθηκε η προϋπόθεση ύπαρξης κτίσματος για την υποβολή της αίτησης εξαγοράς, δεν επιτρέπεται η εξαγορά ακινήτου με αυθαίρετο κτίσμα, ενώ απαραίτητη προϋπόθεση είναι η δήλωση του ακινήτου στο έντυπο Ε9 για τουλάχιστον πέντε χρόνια πριν την υποβολή της αίτησης.

      Βάση υπολογισμού του τιμήματος εξαγοράς αποτελεί η αντικειμενική αξία του ακινήτου, με εκπτώσεις οι οποίες φτάνουν ακόμα και το 80%, ανάλογα με τον χρόνο κατοχής, το είδος του ακινήτου, τον χρόνο άσκησης ένδικων μέσων και πιθανές δικαστικές αποφάσεις.



      • 4 απαντήσεις
    • Έσοδα ύψους 2 δισ. ετησίως μπορεί να επιφέρει η αξιοποίηση των περιοχών Natura 2000
      «Κρυμμένα» κάτω από τον πλούτο των… προστατευόμενων περιοχών της χώρας βρίσκονται έσοδα για τα κρατικά ταμεία ύψους 2 δισ. ευρώ τον χρόνο. Σύμφωνα με νέα μελέτη της διαΝΕΟσις, που υλοποιήθηκε σε συνεργασία με τον Οργανισμό Φυσικού Περιβάλλοντος και Κλιματικής Αλλαγής (ΟΦΥΠΕΚΑ) και δημοσιεύεται σήμερα, τα χρήματα αυτά θα εισέρρεαν στην ελληνική οικονομία αν ένα 40% των περιοχών Natura 2000 της χώρας αναδεικνύονταν και αξιοποιούνταν όπως συμβαίνει σε άλλες ευρωπαϊκές χώρες. Παράλληλα, θα εξασφάλιζε περισσότερες από 15.000 θέσεις εργασίας.
      • 2 απαντήσεις
    • Νέα εγκύκλιος του ΥΠΕΝ για την εφαρμογή του Κανονισμού Πυροπροστασίας Ακινήτων εντός ή πλησίον δασικών εκτάσεων
      Με νέα Εγκύκλιό του ΥΠΕΝ/ΔΑΟΚΑ/42966/1311 19.04.2024 παρέχονται οδηγίες για την εφαρμογή του Κανονισμού Πυροπροστασίας Ακινήτων εντός ή πλησίον δασικών εκτάσεων. Η εγκύκλιος αναφέρει:

      Σε συνέχεια της (2) σχετικής Οδηγίας προς του δήμους της χώρας, με την οποία επισημάνθηκαν αφενός η έναρξη εφαρμογής του Κανονισμού πυροπροστασίας ακινήτων εντός ή πλησίον δασικών εκτάσεων (σχετ.1) και αφετέρου οι ενέργειες στις οποίες πρέπει να προβούν οι δήμοι στο πλαίσιο των προβλέψεων του εν λόγω κανονισμού, και μετά από πληθώρα ερωτημάτων που υποβλήθηκαν επί της εφαρμογής του κανονισμού από δήμους και πολίτες ακινήτων που εμπίπτουν στο πεδίο εφαρμογής
      του, διευκρινίζονται τα εξής:

      Α. Γενικά:

      Ο κανονισμός αποσκοπεί στην αύξηση της ανθεκτικότητας και στην ενίσχυση του βαθμού πυρασφαλείας των ακινήτων που βρίσκονται εντός ή πλησίον δασικών εκτάσεων. Στόχος είναι η προστασία της ζωής και της υγείας του κοινού, του φυσικού περιβάλλοντος και των δασικών οικοσυστημάτων, καθώς και των ακινήτων με περιορισμό της συμβολής τους στην μετάδοση της φωτιάς. Σημαντικός παράλληλα στόχος του κανονισμού είναι η ενημέρωση, η ευαισθητοποίηση και η προετοιμασία του κοινού για την αντιμετώπιση κινδύνων από δασικές πυρκαγιές, οι οποίοι έχουν ενταθεί λόγω της κλιματικής αλλαγής.

      Β. Πεδίο εφαρμογής:

      Ο κανονισμός αφορά σε δομημένα ακίνητα που βρίσκονται μέσα σε δάση, δασικές εκτάσεις, περιαστικό πράσινο, κηρυγμένες δασωτέες, αναδασωτέες και χορτολιβαδικές εκτάσεις, καθώς και σε ακτίνα τριακοσίων (300) μέτρων από τα όρια των εκτάσεων αυτών. Αφορά επίσης κτίσματα εντός πάρκων και αλσών πόλεων και οικιστικών περιοχών.
      • 9 απαντήσεις
    • Εκδόθηκε η ΚΥΑ για το «Ανακαινίζω -Νοικιάζω» - Αναλυτικά οι όροι του προγράμματος
      Την Παρασκευή ανοίγει η πλατφόρμα για την υποβολή των αιτήσεων από τους ενδιαφερόμενους στο πρόγραμμα της ΔΥΠΑ «Ανακαινίζω -Νοικιάζω».

      Το πρόγραμμα επιδοτεί την ανακαίνιση και επισκευή 12.500 κενών ακινήτων, η ιδιοκτησία των οποίων ανήκει σε ιδιώτες, ώστε να καθίστανται κατάλληλα για εκμίσθωση. Η επιδότηση ανέρχεται στο 40% των πραγματοποιηθεισών δαπανών, οι οποίες μπορούν να ανέρχονται μέχρι του ύψους των 10.000 ευρώ και περιλαμβάνουν τόσο τα απαιτούμενα υλικά όσο και τις εργασίες. Με την ένταξη στο πρόγραμμα προβλέπεται προκαταβολή έως 2.000 ευρώ.

      Το προς ανακαίνιση ακίνητο:

      δεν πρέπει να είναι μεγαλύτερο των 100 τ.μ. και θα πρέπει να βρίσκεται σε οικιστική περιοχή


      οι ιδιοκτήτες των ακινήτων θα πρέπει να έχουν ετήσιο εισόδημα έως 40.000 ευρώ και ακίνητη περιουσία έως 300.000 ευρώ


      η κατοικία δεν πρέπει να έχει δηλωθεί ως πρώτη κατοικία ή ως μισθωμένη, αλλά να αναφέρεται ως κενή στο Ε2 των τριών τελευταίων ετών.




      Αρμόδιος φορέας για την υλοποίηση, διαχείριση και παρακολούθηση του Προγράμματος ορίζεται η Δημόσια Υπηρεσία Απασχόλησης (Δ.ΥΠ.Α.).

      • 0 απαντήσεις
×
×
  • Create New...

Σημαντικό

Χρησιμοποιούμε cookies για να βελτιώνουμε το περιεχόμενο του website μας. Μπορείτε να τροποποιήσετε τις ρυθμίσεις των cookie, ή να δώσετε τη συγκατάθεσή σας για την χρήση τους.