Μετάβαση στο περιεχόμενο

Πίνακας Κορυφαίων

  1. akis73

    akis73

    Συντονιστής


    • Πόντοι

      29

    • Περιεχόμενα

      8.602


  2. dimitris GM

    dimitris GM

    Συντονιστής


    • Πόντοι

      7

    • Περιεχόμενα

      26.116


  3. georgegaleos

    georgegaleos

    Core Members


    • Πόντοι

      4

    • Περιεχόμενα

      6.350


  4. Billy_Huge

    Billy_Huge

    Members


    • Πόντοι

      3

    • Περιεχόμενα

      98


Δημοφιλές Περιεχόμενο

Προβολή περιεχομένου με την υψηλότερη φήμη στις 21/02/2020 σε όλες τις περιοχές

  1. Προσωπικά, θα τα πληρώσω τα 68,25 στο τέλος του μήνα, αφού, στην χειρότερη (δηλαδή να αλλάξει το RF κτλ), αυτά θα μείνουν "κάβα" για πληρωμή των αναδρομικών 2017 και 2018.
    3 points
  2. Σίγουρα όχι τις συντεταγμένες του Κτηματολογίου και σίγουρα όχι τις συντεταγμένες που προκύπτουν από την μετατροπή UMT σε ΕΓΣΑ! Κατά την προσωπική μου άποψη θα πρέπει τα όρια του οικοπέδου να έχουν τις συντεταγμένες που προκύπτουν από την δική σου μελέτη, η οποία πρέπει να περιλαμβάνει: 1. Αποτύπωση όλων των υφιστάμενων κτισμάτων και κατασκευών: Στο οικόπεδό σου Στα πρόσωπα των οικοπέδων σε ολόκληρες τις πλευρές του ΟΤ που έχει πρόσωπο/α το οικόπεδό σου και των έναντι ΟΤ. Στα όρια των ομόρων οικοπέδων 2. Εφαρμογή ρυμοτομικών γραμμών με βάση: Τις γραμμές του Ρυμοτομικού σχεδίου. Των πολυγώνων ΟΤ που προκύπτουν από τις συντεταγμένες της Π.Ε. Τα κοινά υφιστάμενα στοιχεία τότε και τώρα (κυρίως τα διατηρούμενα επί ρυμοτομικών και οικοδομικών γραμμών) Τις μετέπειτα λοιπές κατασκευές 3. Εφαρμογή ορίων με βάση: Τα υφιστάμενα τότε και τώρα όρια (κυρίως αυτά που διατηρούνται ως τελικά όρια) Τα οριζόμενα στην ΠΕ στην εγγύς και ευρύτερη περιοχή.
    2 points
  3. Version X6.2

    81.112 downloads

    Το κείμενο του Ν.4495/2017 με ενσωματωμένες τις μέχρι σήμερα αλλαγές και επικεφαλίδες κατ' άρθρο. Αλλαγές με τον ν.5151/24 (ΦΕΚ 173Α/4.11.2024) Αλλαγές με τον ν.5142/24 (ΦΕΚ 158Α/4.10.2024) Αλλαγές με τον ν.5131/24 (ΦΕΚ 128Α/2.8.2024) Αλλαγές με τον ν.5106/24 (ΦΕΚ 63Α/1.5.2024) Αλλαγές με τον ν.5069/23 (ΦΕΚ 193Α/28.11.2023) Αλλαγές με τον Ν.5037/23 (ΦΕΚ 78Α/28.3.2023) Αλλαγές με τον Ν.5007/22 (ΦΕΚ 241Α/23.12.2022) Αλλαγές με τον Ν.4986/22 (ΦΕΚ 204Α/28.10.2022) Αλλαγές με τον Ν.4964/22 (ΦΕΚ 150Α/30.7.2022) Αλλαγές με τον Ν.4951/22 (ΦΕΚ 129Α/4.7.2022) Αλλαγές με τον Ν.4915/22 (ΦΕΚ 63Α/24.3.2022) Αλλαγές και προσθήκες με την ΥΠΕΝ/ΔΑΟΚΑ/20146/683 (ΦΕΚ 1028Β/4.3.2022) Αλλαγές με τον Ν.4890/22 (ΦΕΚ 23Α/11.2.2022) Αλλαγές με τον Ν.4876/21 (ΦΕΚ 251Α/23.12.2021) Αλλαγές με τον Ν.4864/21 (ΦΕΚ 237Α/2.12.2021) Αλλαγές με τον Ν.4849/21 (ΦΕΚ 207Α/5.11.2021) Προσθήκη με την ΥΠΕΝ/ΔΑΟΚΑ/93311/3679 (ΦΕΚ 4874Β/21.10.2021) Αλλαγές με τον Ν.4843/21 (ΦΕΚ 193Α/20.10.2021) Αλλαγές με τον Ν.4819/21 (ΦΕΚ 129Α/23.7.2021) Αλλαγές με τον Ν.4811/21 (ΦΕΚ 108Α/26.6.2021) Αλλαγές με την ΥΠΕΝ/ΔΑΟΚΑ/39105/1618 (ΦΕΚ 1851Β/7.5.2021) Αλλαγές με τον Ν.4787/21 (ΦΕΚ 44Α/26.3.2021) Αλλαγές με τον Ν.4782/21 (ΦΕΚ 36Α/9.3.2021) Αλλαγές με τον Ν.4764/20 (ΦΕΚ 256Α/23.12.2020) Αλλαγές με τον Ν.4759/20 (ΦΕΚ 245Α/9.12.2020) Αλλαγές με την ΠΝΠ – Covid19 - (ΦΕΚ 157Α/10.8.2020) Αλλαγές με τον Ν.4715/20 (ΦΕΚ 149Α/1.8.2020) Αλλαγές με τον Ν.4710/20 (ΦΕΚ 142Α/23.7.2020) Αλλαγές με την ΥΠΕΝ/ΔΕΣΕΔΠ/43729/460 (ΦΕΚ 1940Β/21.5.2020) Αλλαγές με τον Ν.4685/20 (ΦΕΚ 92Α/7.5.2020) Αλλαγές με την ΠΝΠ – Covid19 - (ΦΕΚ 75Α/30.3.2020) Αλλαγές με τον Ν.4676/20 (ΦΕΚ 67Α/19.3.2020) Αλλαγές με τον Ν.4674/20 (ΦΕΚ 53Α/11.3.2020) Αλλαγές με τον Ν.4647/19 (ΦΕΚ 204Α/16.12.2019) Αλλαγές με τον Ν.4643/19 (ΦΕΚ 193Α/3.12.2019) Αλλαγές με τον Ν.4635/19 (ΦΕΚ 167Α/30.10.2019) Αλλαγές με τον Ν.4613/19 (ΦΕΚ 78Α/24.5.2019) Αλλαγές με τον Ν.4612/19 (ΦΕΚ 77Α/23.5.2019) Αλλαγές με τον Ν.4610/19 (ΦΕΚ 70Α/7.5.2019) Αλλαγές με τον Ν.4602/19 (ΦΕΚ 45Α/9.3.2019) Αλλαγές με τον Ν.4585/18 (ΦΕΚ 216Α/24.12.2018) Αλλαγές με τον Ν.4546/18 (ΦΕΚ 101Α/12.06.2018) Αλλαγές με τον Ν.4513/18 (ΦΕΚ 9Α/2018-23.01.2018) ΕΓΚΥΚΛΙΟΣ 2 – α.π.ΥΠΕΝ/ΔΑΟΚΑ/49581/2075 – 31/05/2019 ΣΥΝΗΜΜΕΝΕΣ οι μέχρι σήμερα σχετικές αποφάσεις ΥΠΕΝ : ΥΠΕΝ/ΔΑΟΚΑ/57930/2029-7.6.2022 - Κατηγορίες των κατασκευών ή εγκαταστάσεων, για τις οποίες δεν απαιτείται άδεια δόμησης εντός χερσαίας ζώνης λιμένος. ΥΠΕΝ/ΔΕΣΕΔΠ/125377/1667-31.12.2021 - Καθορισμός του αντικειμένου ελέγχου εντοπισμού και επιβολής κυρώσεων αυθαιρέτων κατασκευών κατ’ εφαρμογή του άρθρου 86 του ν.4759/2020 ΥΠΕΝ/ΔΕΣΕΔΠ/125378/1668-31.12.2021 - Καθορισμός του αντικειμένου ελέγχου των δηλώσεων αυθαιρέτων κατασκευών ή χρήσεων κατά τον δειγματοληπτικό έλεγχο δηλώσεων αυθαιρέτων, κατ’ εξουσιοδότηση του άρθρου 86 του ν.4759/2020 ΥΠΕΝ/∆ΑΟΚΑ/63637/2230–21.06.2022 - Ερμηνεία διαδικασίας εφαρμογής του άρθρου 117 του ν.4495/2017 (167Α΄) ΥΠΕΝ/∆ΑΟΚΑ/72311/2992–28.07.2021 - Προέγκριση οικοδομικών αδειών, εγκρίσεις φορέων και κατηγορίες έκδοσης αδειών μετά την ισχύ του ν.4759/2020 ΥΠΕΝ/∆ΑΟΚΑ/61939/2576–25.06.2021 - Οδηγίες για την εφαρμογή του άρθρου 116 του ν.4495/17, όπως ισχύει ΥΠΕΝ/∆ΑΟΚΑ/113130/3420–24.11.2020 - Κατασκευές και εγκαταστάσεις στους δημόσιους κοινόχρηστους χώρους για τις οποίες δεν απαιτείται οικοδομική άδεια. ΥΠΕΝ/ΔΑΟΚΑ/43266/1174-13.05.2020 - Εργασίες για τις οποίες απαιτείται Έγκριση Εργασιών Δόμησης Μικρής Κλίμακας (ΕΕΔΜΚ) και απαιτούμενα δικαιολογητικά για την χορήγησή της (ενημερωμένη έως 24.3.2022) ΥΠΕΝ/ΔΕΣΕΔΠ/73705/670–22.10.2018 - Λειτουργία, τήρηση, επικαιροποίηση και περαιτέρω ανάπτυξη του πληροφοριακού συστήματος "Ηλεκτρονική Πολεοδομία" ΥΠΕΝ/ΥΠΡΓ/48123/6983–31.7.2018 - Διαδικασίες ηλεκτρονικής υποβολής αδειών (ενημερωμένη έως 20.5.2021) ΥΠΕΝ/ΔΑΟΚΑ/19409/1507–11.5.2018 - Εφαρμογή της παρ. η του άρθ. 99 του ν.4495/2017 «Έλεγχος και προστασία του Δομημένου Περιβάλλοντος και άλλες διατάξεις» ΥΠΕΝ/ΔΑΟΚΑ/27454/2631–14.11.2017-Διαδικασίες ηλεκτρονικής υποβολής δικαιολογητικών, κατάθεσης ειδικού προστίμου Σε μορφή word (για το γραφείο) + σε μορφή pdf (για κινητό ή tablet)
    1 point
  4. 2.402 downloads

    Τύποι κυκλοφοριακών συνδέσεων για πρατήρια και λοιπές εγκαταστάσεις συμφωνα με το Π.Δ. 118/2006 (ΦΕΚ 119Α' / 16 Ιούν 2006) σε μορφή dwg και pdf.
    1 point
  5. https://www.b2green.gr/el/post/77883/oikismoi-nea-egkyklios-ypen-gia-poleodomiko-kathestos-ekdosi-adeion-kai-afthaireta υγ ειχε προηγηθει η ΣτΕ 1268/19 https://nomosphysis.org.gr/19461/ste-1268-2019-paranomi-aporripsi-aitisis-gia-anaklisi-nomarxiakon-apofaseon-oriothetisis-oikismon-toy-pilioy-kai-gia-ekdosi-sxetikon-p-d/?st=1268/2019
    1 point
  6. Δημήτρη καλησπέρα, υπάρχει το πλήρες κείμενο της απόφασης του ΣτΕ ; ή είναι νωρίς ; Και το έγγραφο των οδηγιών : 62ΟΓ4653Π8-5ΟΥ.pdf
    1 point
  7. Η απόφαση έγκρισης οριογραμμών αιγιαλού και παραλίας (που είναι και πιο ισχυρή) τι λέει? Εξαιρείται το κτίσμα (αν προϋπάρχει της ανωτέρω απόφασης)? Σε κάθε περίπτωση, απάντηση εξ αποστάσεως δεν μπορεί να δοθεί, διότι δεν γνωρίζουμε τα πλήρη στοιχεία
    1 point
  8. προσοχή. Πριν κάνεις οτιδήποτε τσέκαρε ότι δεν έγινε καμία πράξη μεταβίβασης ή δικαιοπραξίας γενικά για το ακίνητο μετά την ημερομηνία που είχε εξοφληθεί το όποιο 30% του προστίμου, ειδικά αν με την επαναφορά που ζητάς έχεις σκοπό να αλλάξεις επιφάνειες στα φυλ. καταγραφής που θα αφορούν Συντελεστή Δόμησης Κάληψης, Όγκου ή και αλλαγές χρήσης.
    1 point
  9. Version 2

    5.954 downloads

    Διάγραμμα ροής καφενείου σε .dwg για την άδεια λειτουργίας
    1 point
  10. Σύμφωνα με τα παραπάνω, όπου οι αρμόδιες υπηρεσίες για την έκδοση διοικητικών πράξεων (ΥΔΟΜ π.χ) έχουν κρίνει στο παρελθόν την ύπαρξη δρόμων και τον κοινόχρηστο χαρακτήρα αυτών, παρεμπιπτόντως στα πλαίσια έκδοσης διοικητικής πράξης (άδειας δόμησης π.χ με πρόσωπο σε κοινόχρηστο δρόμο, βεβαίωση αρτιότητας και οικοδομησιμότητας) στα χωρικά πλαίσια του Δήμου αρμοδιότητάς τους, αυτοί οι δρόμοι θεωρείται ότι εξυπηρετούν ανάγκες του Δήμου και για την εφαρμογή της διάταξης νοούνται ως δημοτικοί δρόμοι. Επισημαίνεται ότι μετά τον ν.3852/2010 δεν υφίσταται διάκριση μεταξύ κοινοτικών και δημοτικών οδών. https://www.michanikos.gr/forums/topic/42513-δημοτικές-οδοί-εκτός-σχεδίου-εγκ-4723-2-2014-αρτιότητα-αγροτεμαχίων/
    1 point
  11. Κατ' αρχάς ευχαριστώ για το χρόνο που διαθέτει ο καθένας να απαντήσει. Η αρνητική δεν είναι δική μου! Στην ερώτησή μου τώρα, η απορία μου είναι εάν προβλέπεται, νόμιμα όπως λέω, να εγκαταστήσει κάποιος ανελκυστήρα, ο οποίος θα φαίνεται κανονικά στην οικοδομική άδεια αλλά πιθανώς να μην απαιτεί άδειες μηχανολογικές/εγκρίσεις κλπ εάν αφορά μόνο ιδιωτική χρήση.
    1 point
  12. Όπως τα λέει ο salepsis. Εψαχνα να βρω μήπως προστέθηκε με κάποια διευκρινιστική, αλλά το λέει στο σώμα του νόμου κανονικά. (απλά επειδή χρησιμοποιώ το pdf του michanikos το είχε με μπλε γράμματα. Μάλιστα η μπλε γραμματοσειρά είναι τονισμός, απορώ Amelia πως το "αμέλησες"..🙂)
    1 point
  13. Στο Ν 4495/2017, άρθρο 100, παράγραφος 5, αναφέρει: Για τις παραβάσεις οι οποίες δεν εμπίπτουν στις κατηγορίες 1 έως και 12 του πίνακα του Παραρτήματος Α και δεν αντιστοιχίζονται σε επιφάνεια χώρου (τ.μ.), καθώς και για εγκαταστάσεις όπως ορίζονται στις παρ.19, 26 και 57 του άρθρου 2 του ν.4067/2012 (Α79) που δεν εμπίπτουν στις περιπτώσεις της κατηγορίας 3 του άρθρου 96 καταβάλλεται παράβολο διακοσίων πενήντα (250) ευρώ και το ειδικό πρόστιμο υπολογίζεται με προϋπολογισμό σύμφωνα με το Παράρτημα Β. Επίσης πέρα από αυτό, αν έχω αποθήκη 20τμ, που δεν μπαίνει κατηγορία 3, δεν το πάει με αναλυτικό, πάει ΥΔ. ΥΚ, κτλ. Έχοντας μια γενική εικόνα του τρόπου καταλογισμού προστίμων, και με την επιφυλάξει ότι μπορεί να το βλέπω υπερβολικά, δεν ομαδοποιώ όλες της παραβάσεις τις κατηγορίας 3 με τον αναλυτικό. π.χ., τις διαφορές έως 5%, την μετατόπιση θέσεις του κτιρίου, την ισόγεια αποθήκη κ.α. προτιμώ να βάζω έξτρα μια κατ3.
    1 point
  14. Ταυτοποιημένος είσαι. Ολα μια χαρά. Συναλλαγή με χρέωση της κάρτας του πελάτη σου δεν μπορείς να κάνεις, παρά μόνο με αποστολή email στον πελάτη και να ολοκληρώσει αυτός την διαδικασία της χρέωσης της κάρτας του. Αν προσέξεις σε εσένα λείπει η επιλογή "ΧΡΕΩΣΗ ΚΑΡΤΑΣ" κάτω από τις ΠΩΛΗΣΕΙΣ. Αυτό εξηγώ... δηλαδή την διαδικασία για να επανέρθει η επιλογή αυτή και να μπορείς να κάνεις εσύ χρέωση της κάρτας του πελάτη.
    1 point
  15. εχεις ενα κτισμα....που καταστραφηκε εκ βιαιου συμβαντος....και ειναι "επικινδυνο", απο τοτε με το μεγαλο μπουρινι που κινδυνευσε και το λεωφορειο εκει στην "κούρμπα".... αρθρο 29 παρ. 4
    1 point
  16. Φροντίστε άμεσα να ξαναμετακομίσετε σε άλλο διαμέρισμα.... Κι αφήστε άλλον να βγάλει "...το φίδι από την τρύπα"!!!
    1 point
  17. Αν κρίνω από την θέση του Υ/Σ και την τάνυση του επιτόνου , πρέπει να έχει σχετικά μικρή γωνία. Βεβαία ίσως είναι και η γωνία λήψης παραπλανητική και έχει χαλαρώσει. Όπως και να έχει σε καμία περίπτωση μην προβείς σε καμία ενέργεια μόνος σου. Πήγαινε στον ΔΕΔΔΗΕ της περιοχής σου και κάνε αίτηση για να έρθουν να το κάνουν. Ούτε αντηρίδα θα μπει από την άλλη μεριά, ούτε τίποτα. Θα μπει τσιμεντένιος στύλος αυτοστήρικτος. ΥΓ1: Ο επίτονος ΔΕΝ είναι καλώδιο. Προς συναδέλφους και μη.. ΥΓ2: Το ρεύμα πολλοί αγάπησαν, τα παρελκόμενα του ουδείς(σχεδόν)..
    1 point
  18. ότι όλες οι καταβληθείσες εισφορές θα προσμετρήσουν και θα συμψηφισθούν με μελλοντικές οφειλές.
    1 point
  19. Δεν είμαστε. 😀 αφού η ενημέρωση είναι ανύπαρκτη ... ενώ οι διαρροές του έργου πριν καν το δούμε ήταν "υπαρκτότατες" παντού !!!! Προσωπικά θεωρώ όμως ότι δεν θα αλλάξει διότι θα δημιουργήσει πολύ-πολύ μεγαλύτερο πρόβλημα αν αλλάξει. Εξάλλου δεν το προβλέπει κάπου το νομοσχέδιο το οποίο τροποποιεί τον ν.4387/2016, αυτός είναι ο βασικός νόμος του ασφαλιστικού ... ο νέος νόμος απλά κάνει τροποποιήσεις στον ν.4387/16 και περνά ως νόμο πλέον κάποιες αποφάσεις/εγκυκλίους που είχαν υπάρξει μετά τον ν.4387/2016. Η συζήτηση παντού αν πρόσεξες γίνεται για την επιλογή κλάσης στο ΕΦΚΑ όπου και δεν έχει αναρτήσει κάτι, και σχεδόν μηδενική --μάλλον μηδενική--- αναφορά στο ΕΤΕΑΠ και τις κλάσεις του ... αφού πρακτικά αφορά πολύ συγκεκριμένες ομάδες αυτοαπασχολούμενων... και μάλλον για αυτό δεν προκαλεί και σχετική συζήτηση ... Φαντάζεσαι να είχε αναρτήσει ειδοποιητήρια ο ΕΦΚΑ .. τι τσακωμοί θα είχαν πέσει στα κανάλια !!!!!! Το θέμα δεν είναι η προσαύξηση ... είναι μικρή ως ποσό ... [ (0,667% x οφειλή)/ μήνα ] [1] Το θέμα είναι ότι αν έστω υποθετικά ότι αφήνεις απλήρωτο το ποσό αυτό, μήπως δημιουργηθεί θέμα με την ασφαλιστική ενημερότητα και την ασφαλιστική ικανότητα ... το οποίο θέμα η πράξη έχει δείξει ότι δύσκολα επαναφέρεται ακόμη και αν φροντίσεις να επανέρθεις στην τυπικότητα (εμπρόθεσμες καταβολές) χωρίς να αφήνεις οφειλές. Αυτό πραγματικά με προβληματίζει. [1] Περίπτωση 11 της υποπαραγράφου ΙΑ.2 της παρ. ΙΑ΄ του άρθρου πρώτου του ν.4152/2013
    1 point
  20. Καλησπέρα Γιώργο. Όντως μας προβληματίζει αν θα πρέπει να πληρώσουμε. Πως είμαστε σίγουροι ότι θα αλλάξει το RF; Αν μείνει απλήρωτο, μήπως γνωρίζεις ποια προσαύξηση θα λάβει το ποσό αυτό (συνολικά με τα αναδρομικά);
    1 point
  21. @Tasos P, την καλησπέρα μου, θα ήταν χρήσιμο το σκεπτικό σου ? @Vassia_H, αρχικά καλώς ήρθες στο forum. Προσωπικά θα το κάνω την τελευταία ημέρα (για το ποσό του Ιανουαρίου '20 δηλαδή τα 68,25€) με το σκεπτικό ότι αν δεν αλλάξει ο λογαριασμός (δηλαδή το RF) απλά όταν ζητηθεί ο Ιαν '20 με το νέο ελάχιστο ποσό (68,00€) θα έχουν κατατεθεί 0,25€ περισσότερα οπότε και θα μπουν/εμφανισθούν ως πιστωτικό στην επόμενη δόση (13η) της εκκαθάρισης του 2017 (ήτοι θα απαιτηθούν για την 13η δόση του 2017 ποσό 21,49€-0,25€ = 21,24€)
    1 point
  22. πάντα η αρχή της ... κάθε κλάσης ... είναι δύσκολή .... υπάρχει η "βροντώδης η άοσμη" ... η "υπόκωφος η βρωμερή" ....
    1 point
  23. ν 4178 αρθρο 23 9. Η διαφορετική διαρρύθμιση διακεκριμένης αυτοτελούς οριζόντιας ή κάθετης ιδιοκτησίας από αυτήν που προβλέπεται στα εγκεκριμένα σχέδια της οικοδομικής άδειας δεν συνιστά αυθαίρετη κατασκευή και απαλλάσσεται της υποχρέωσης υπαγωγής στις ρυθμίσεις του παρόντος νόμου. [εδω λεγαμε, τότε, καίτοι δεν ηταν υποχρεωτικο και εξ ιδιας "πρωτοβουλιας/σκεψης", να δειξει με νεα κατοψη και την διαρρυθμιση, για να εχει επικαιροποιημενη κατοψη. Ισως αυτο τυπικα να μην ηταν και απολυτα σωστο...τεσπα. Αυτο δεν φαινεται να απαιτειται, πλεον, μια και το αρθρο 100, τροποποίησε το αρθρο 23, και οριζει σαν χρονο επικαιροποιησης της κατοψης, την ταυτοτητα του ακινητου] ν 4495, αρθρο 100 14. Σε περίπτωση διαφορετικής διαρρύθμισης διακεκριμένης αυτοτελούς οριζόντιας ή κάθετης ιδιοκτησίας από αυτήν που προβλέπεται στα εγκεκριμένα σχέδια της οικοδομικής άδειας, υφίσταται απαλλαγή από την υποχρέωση καταβολής παραβόλου και ενιαίου ειδικού προστίμου, αλλά ο ενδιαφερόμενος υποχρεούται να ενημερώσει το σχετικό φακέλου της άδειας για τη συντελεσθείσα αλλαγή διαρρύθμισης κατά τη σύνταξη της ταυτότητας κτιρίου. υγ και, οποιος βαζει μια αρνητικη, καλα θα ηταν να την αιτιολογει, ωστε να μαθαινουμε για τα λαθη που κανουμε
    1 point
  24. Σε φύλλο καταγραφής επιλέγεις τύπο αυθαιρεσίας "αντλιοστάσια" και κατηγορία 3. Δεν βγάζει πρόστιμο. Ενώ αν βάλεις ρύθμιση και κατηγορία 3 βγάζει 225 Ε που στην ουσία πληρώνεται παράβολο 250 Ε.
    1 point
  25. Καλησπέρα! θα ήθελα να ρωτήσω εαν η λειτουργική συνένωση δυο καταστημάτων ίδιας ιδιοκτησίας που βρίσκονται σε ένα κτίριο μπορεί να γίνει με έκδοση ΕΕΜΚ, ή αυτό απαιτείται μόνο εάν πρόκειται για διαφορετικές ιδιοκτησίες ή διαφορετικά κτίρια/οικόπεδα, οπότε μπορεί να μπει στην περίπτωση εσωτερικών διαρρυθμίσεων. Πρόκειται για κτήριο προ του 55, το οποίο δεν έχει αρχική άδεια κατασκευής. Για το ένα κατάστημα το 1995 βγήκε οικοδομική άδεια για αλλαγή χρήσης σε ΚΥΕ (κέντρο αναψυχής και εστίασης). Μετά από τη συνένωση ο ιδιοκτήτης επιθυμεί να λειτουργήσει το ενιαίο κατάστημα ως ΚΥΕ. Αυτό μπορεί να γίνει χωρίς αλλαγή χρήσης ή θα πρέπει να βγει νέα άδεια ΑΧ για τον ενοποιημένο χώρο; Ευχαριστώ!
    1 point
  26. με την βοηθεια του καν62, του krisven, και του παυλου συγκεντρωνουμε την 9964/2009 την 9622/92 την 2774/2005 και την 39/2008 και το ΦΕΚ Β 251/2012 και αυτο απο το ΤΕΕ, που υπογραφει ο Καρατσολης, σχετικα με το περιεχομενο της δηλωσης του 651, επισης απο τον παυλο http://www.michanikos.gr/files/file/698-225781-2-2010-%CE%AD%CE%B3%CE%B3%CF%81%CE%B1%CF%86%CE%BF-%CE%A4%CE%95%CE%95-%CF%80%CF%81%CE%BF%CF%82-%CE%A0%CE%A3%CE%94%CE%91%CE%A4%CE%9C-%CF%83%CF%87%CE%B5%CF%84%CE%B9%CE%BA%CF%8C-%CE%BC%CE%B5-%CE%B4%CE%AE%CE%BB%CF%89%CF%83%CE%B7-%CE%9D-65177/ kAN.pdf εκυκλιοι δημιουργιας απο Κατσιγιαννη εως ΦΕΚ 2012.docx β251.2012.pdf
    1 point
  27. Αν θες διάβασε το παρακάτω αρχείο που έχει βγάλει το ΤΕΕ σχετικά με συχνές ερωτήσεις που αφορούν αιτήματα για το Ν.4178/13. http://portal.tee.gr/portal/page/portal/TEE/MyTEE/auth4178/faq_nov_2013.doc Στην 4η σελίδα γράφει αναλυτικά τι χρειάζεται για αλλαγή μηχανικού.
    1 point
  28. Στην περίπτωση που κάποιος πελάτης σε συνεργασία με έναν μηχανικό Α έκανε υπαγωγή για ένα αυθαίρετο στον ν.4014 και έπειτα για χ,ψ λόγους δεν θέλει να συνεχίσει την συνεργασία του με τον Α μηχανικό μπορεί να ολοκληρώσει την μεταφορά, όπως υποχρεούται, στον ν. 4178 μέσω ενός μηχανικού Β? και αν ναι ποια διαδικασία απαιτείτε για να γίνει η υπαγωγή από διαφορετικό μηχανικό. Ευχαριστώ Πολύ. Πριν αναρτήσετε οποιοδήποτε μήνυμά σας, χρησιμοποιείστε την "Αναζήτηση" για την ύπαρξη τυχόν όμοιων θεμάτων. Το μήνυμά σας μεταφέρθηκε στο παρόν θέμα. yian
    1 point
  29. Σε δική μου περίπτωση που έχω δυο ισόγεια καταστήματα τα οποία βρίσκονται στο ίδιο κτίριο και κατα συνέπεια στο ίδιο οικόπεδο , πήγα σήμερα πολεοδομία ισχυριζόμενος το άρθρο 23 πάρ. 5 Του ΝΟΚ για συνένωση των καταστημάτων , σε συνδυασμό με την απόφαση 13448 και 13451 ( ΦΕΚ 116/9-4-2012) που αναφέρει και ο συνάδελφος vk2626 στο # 100 . Aπο την πολεοδομία μου απάντησαν ότι με αδεια μικρής κλίμακας όπως αναφέρει το ΦΕΚ γίνεται μονο μεταξύ κτισμάτων σε επαφή που βρίσκονται σε όμορα οικόπεδα και έχουν κοινό όριο. Για την δικη μου περιπτωση μου ειπαν κανονικη αδεια δομησης . Βέβαια μου είπαν ότι θα κάνουν ερώτημα στη ΔΟΚΚ , δηλαδη πιάσε το αυγό και κουρευτο . Ειναι δυνατόν να επιτρέπεται να συνενώνονται καταστήματα που βρίσκονται σε διαφορετικά κτίσματα και σε διαφορετικά οικόπεδα με αδεια μικρής κλίμακας και να μην γινεται για καταστήματα που βρίσκονται στο ιδο κτίσμα και στο ίδιο οικόπεδο, και να θελει κανονική αδεια δόμησης. Θα μας τρελάνουν τελείως. Υπαρχει κάποιος συνάδελφος που αντιμετώπισε παρόμοια περίπτωση τελευταίων και βρήκε άκρη στην πολεοδομία?
    1 point
  30. Τα χρήματα που αναφέρονται είναι μακράν εξωπραγματικά. Δεν ξέρω πως σας το σκέφτεστε το θέμα ή ποιος νόμος θεωρείτε ότι σας καλύπτει και δεν με αφορά η εκάστοτε ερμηνεία. Εδώ ο κόσμος καίγεται και εσείς ζητάτε 5500€ για μια μικρής κλίμακας. Εγώ λέω να κοστολογούμε και να μετράμε όλοι μας καλύτερα την εργασία μας. Προσοχή όχι υπερκοστολόγηση μα ούτε και υποκοστολόγηση.
    1 point
  31. φίλε μου καλέ σου έχω μια λύση, παρότι έχει μια δυσκολία, δεν μπορώ να το λύσω με ένα τεμάχιο μόνο. 1) θα χρειαστείς περίπου 17 μικρούς ανελκυστήρες blaymofil, τοποθετείς ένα σε κάθε σκαλάκι, ενδέχεται να χρειαστείς λίγους περισσότερους αλλά μπορείς να χάσεις και λίγα κιλά να μην θες πολλούς, εν ανάγκη άσε ότι τσάντα κρατάς κάτω. Πατάς πάνω στα ανελκυστηράκια και με το τηλεχειριστήριο πατάς και πας στο επόμενο σκαλί. Μετά χρησιμοποιείς το επόμενο σετ και έτσι σκαλί σκαλί. Σου εξήγησα τον τρόπο πως με ένα μικρών διαστάσεων ανελκυστήρα θα φτάσεις στον Α' όροφο (συγχώρεσε μου ότι χρειάστηκα λίγο περισσότερα τεμάχια και ομως να λάβεις υπόψη ότι το κόστος δεν περνάει το ότι σκεφτόσουν). Εφτασες στον όροφο δεν χρειάστηκες άδεια το σημαντικότερο. Ετσι λύνουμε τα προβλήματα οι Μηχανικοί, τώρα και online!
    -1 points
This leaderboard is set to Athens/GMT+02:00
  • Επιλεγμένα Άρθρα

    • Εγκρίθηκε τo αναθεωρημένο Εθνικό Σχέδιο Διαχείρισης Επικίνδυνων Αποβλήτων (ΕΣΔΕΑ)
      Εγκρίθηκε τo αναθεωρημένο Εθνικό Σχέδιο Διαχείρισης Επικίνδυνων Αποβλήτων (ΕΣΔΕΑ) με την δημοσίευση στο ΦΕΚ 6412/Β'/22.11.2024 της υπ' αριθμ. ΥΠΕΝ/ΔΔΑ/124219/1717 ΚΥΑ με θέμα: Έγκριση αναθεωρημένου Εθνικού Σχεδίου Διαχείρισης Επικίνδυνων Αποβλήτων (ΕΣΔΕΑ).

      To αναθεωρημένο Εθνικό Σχέδιο Διαχείρισης Επικίνδυνων Αποβλήτων (ΕΣΔΕΑ) συνιστά ένα Ειδικό Σχέδιο Διαχείρισης για τα Επικίνδυνα Απόβλητα που παράγονται στη χώρα, το οποίο απαιτείται σύμφωνα με τα άρθρα 54 και 55 του ν. 4819/2021 (Α’ 129), δεδομένου ότι τα απόβλητα αυτά, λόγω της ποιοτικής και ποσοτικής σύστασής τους, καθώς και των εξειδικευμένων εγκαταστάσεων που απαιτούνται για τη διαχείρισή τους, χρήζουν ειδικότερης συνολικής αντιμετώπισης.

      Στόχος του σχεδιασμού είναι η μείωση τόσο της ποσότητας των παραγόμενων επικίνδυνων αποβλήτων όσο και της επικινδυνότητάς τους και η συνακόλουθη προστασία του περιβάλλοντος και της δημόσιας υγείας, σε συμμόρφωση με τους σχετικούς όρους και προϋποθέσεις της εθνικής και ενωσιακής νομοθεσίας και με εφαρμογή των βέλτιστων
      διαθέσιμων τεχνικών, οι οποίες θα πρέπει πλέον να ενσωματώνουν ευθέως τις πρακτικές της κυκλικής οικονομίας.

      Ο σχεδιασμός περιλαμβάνει όλες τις προβλέψεις του άρθρου 28 της Οδηγίας 2008/98/ΕΚ, καλύπτοντας ταυτόχρονα όλες τις νέες υποχρεώσεις και όλα τα νέα στοιχεία που εισήχθησαν στο άρθρο αυτό μέσω της Οδηγίας (ΕΕ) 2018/851 του Ευρωπαϊκού
      Κοινοβουλίου και του Συμβουλίου της 30ης Μαΐου 2018.

      Με τον παρόντα σχεδιασμό αναθεωρείται ο σχεδιασμός που είχε εγκριθεί με την Κοινή Υπουργική Απόφαση οικ.62952/5384/2016 (Β’ 4326) ο οποίος είχε χρονικό ορίζοντα το έτος 2020. 

      Εθνικό Σχέδιο Διαχείρισης Επικίνδυνων Αποβλήετων ΕΣΔΕΑ ΚΥΑ-ΥΠΕΝΔΔΑ1242191717-13.11.2024-ΦΕΚ-6412-22.11.2024-τεύχος-Β.pdf
      • 0 απαντήσεις
    • ΥΠΕΝ: Εγκύκλιος προς τις ΥΔΟΜ ώστε να ζητούν αποκλειστικά και περιοριστικά μόνο τα στοιχεία που προβλέπονται από το ισχύον θεσμικό πλαίσιο
      Εγκύκλιο απέστειλε το Υπουργείο Περιβάλλοντος και Ενέργειας προς τις ΥΔΟΜ με θέμα: Σχετικά με την εφαρμογή της εγκυκλίου ΥΠΕΝ/ΓΔΠΟΛ/15047/84/14-3-2018.

      Η εγκύκλιος αναφέρει ότι: με αφορμή την (α) σχετική επιστολή του ΣΑΔΑΣ-ΠΕΑ με την οποία διαπιστώνεται η μη τήρηση της (β) σχετικής εγκυκλίου στην οποία και σας παραπέμπουμε, επισημαίνουμε εκ νέου στο πλαίσιο της χρηστής διοίκησης και προκειμένου να αποφεύγεται ταλαιπωρία μηχανικών και πολιτών ότι, η προαναφερόμενη εγκύκλιος οδηγία Γενικού Διευθυντή Πολεοδομίας του ΥΠΕΝ εξακολουθεί να ισχύει.

      Ειδικότερα, κατά τον έλεγχο της πληρότητας αιτημάτων έκδοσης οικοδομικών αδειών, οι ΥΔΟΜ οφείλουν να ζητούν αποκλειστικά και περιοριστικά, μόνον τα στοιχεία εκείνα (δικαιολογητικά, σχέδια και εγκρίσεις υπηρεσιών, συλλογικών οργάνων ή φορέων) που προβλέπονται από το ισχύον θεσμικό πλαίσιο (νόμοι, π. δ/γματα, Υπουργικές Αποφάσεις) για την κατά περίπτωση περιοχή, ή την εκάστοτε Αποκεντρωμένων Διοικήσεων της Επικράτειας (για την ενημέρωση των ΥΔΟΜ χωρικής τους αρμοδιότητας) χρήση ειδικού κτιρίου. Κατά συνέπεια, για την έκδοση των οικοδομικών αδειών δεν ζητείται η προσκόμιση επιπρόσθετων στοιχείων (όπως αλληλογραφία, εγκρίσεις φορέων) και δεν λαμβάνονται υπόψη απόψεις ή εκτιμήσεις υπηρεσιών, οι οποίες αποκλίνουν του ισχύοντος θεσμικού πλαισίου.
      • 0 απαντήσεις
    • Εγκρίθηκε μέσω WiFi4GR το δωρεάν WiFi σε έντεκα σταθμούς του ΜΕΤΡΟ
      Την έγκριση του Διοικητικού Συμβουλίου για την εγκατάσταση και λειτουργία εξοπλισμού ασύρματης πρόσβασης σε έντεκα σταθμούς του ΜΕΤΡΟ για τουλάχιστον πέντε χρόνια εξασφάλισε την περασμένη εβδομάδα η ΣΤΑΣΥ.

      Το κόστος για την παροχή ηλεκτρικού ρεύματος και παροχής σύνδεσης στο διαδίκτυο, θα βαρύνει την εταιρία και από το ύψος του και τη δυνατότητα κάλυψής του από τη ΣΤΑΣΥ θα εξαρτηθεί και η επέκταση του ασύρματου Ιντερνετ και σε άλλους σταθμούς.

      Οι πρώτοι έντεκα σταθμοί στους οποίους θα λειτουργήσει WiFi έως το τέλος της χρονιάς είναι εκτός από την Ακρόπολη και το Σύνταγμα, οι σταθμοί Μοναστηράκι, Ομόνοια, Πανεπιστήμιο, Πειραιάς, Κορυδαλλός, Χαλάνδρι, Αγιος Δημήτριος, Φιξ και Αγία Μαρίνα. 

      Οι επιβάτες θα μπορούν να συνδέονται άμεσα χωρίς να χρειάζεται κάποια διαδικασία εγγραφής. Στη συνέχεια η διοίκηση της ΣΤΑΣΥ θα μετρήσει το μηνιαίο κόστος λειτουργίας και συντήρησης ώστε να αποφασιστεί η επέκταση του δικτύου και το χρονοδιάγραμμά της.

      Υπενθυμίζεται ότι το έργο έχει ενταχθεί από το υπουργείο Ψηφιακής Διακυβέρνησης στις περιοχές που θα εγκατασταθούν σημεία πρόσβασης στο πλαίσιο του έργου WiFi4GR.

      Το WiFi4GR «Ανάπτυξη Δημόσιων Σημείων Ασύρματης Ευρυζωνικής Πρόσβασης στο Διαδίκτυο» αφορά στην προμήθεια, εγκατάσταση, παραμετροποίηση, σύνδεση και θέση σε λειτουργία σημείων ασύρματης πρόσβασης WiFi (Hotspots) στο Διαδίκτυο σε διάφορες περιοχές πολιτιστικού και τουριστικού ενδιαφέροντος της χώρας, για την κάλυψη, 2.500 περίπου περιοχών ασύρματης – WiFi πρόσβασης σε όλη την επικράτεια. Το σύστημα, το οποίο θα αναπτυχθεί, θα διαθέτει κεντρικό σύστημα παρακολούθησης και διαχείρισης, το οποίο καθιστά δυνατή την παρακολούθηση σε πραγματικό χρόνο όλων των δομικών στοιχείων του δικτύου.
      • 0 απαντήσεις
    • Η σύνδεση του νυχτερινού φωτισμού με το «Τοπικό Εγχώριο Προϊόν» στην Ελλάδα
      Όσοι έχουμε βρεθεί σε νυχτερινή πτήση έχουμε απολαύσει το θέαμα που προσφέρει η επιφάνεια της Γης, όταν τα νυχτερινά φώτα αναδεικνύουν μοτίβα που παραπέμπουν σε έργα τέχνης. Εκτός όμως από το εντυπωσιακό θέαμα, τα νυχτερινά φώτα αποτελούν μια πολύτιμη πηγή πληροφορίας για τις δραστηριότητες του ανθρώπου και την αλληλεπίδρασή του με το περιβάλλον.

      Στο πλαίσιο της εξερεύνησης αυτού του πεδίου, η NASA καταγράφει συστηματικά τον νυχτερινό φωτισμό του πλανήτη μας. Τα τελευταία 10 χρόνια πολύ βελτιωμένες καταγραφές παρέχονται από τον αισθητήρα VIIRS της αποστολής SUOMI.

      «Στο Δημοκρίτειο Πανεπιστήμιο σκεφτήκαμε να ερευνήσουμε τι έχουν να μας πουν τα νυχτερινά φώτα για την πατρίδα μας» λέει στην «Κ» η Αλεξάνδρα Γκεμιτζή, καθηγήτρια στο Τμήμα Μηχανικών Περιβάλλοντος του Δημοκρίτειου Πανεπιστήμιου Θράκης, η οποία ηγήθηκε μιας ενδιαφέρουσας έρευνας στο πλαίσιο των δραστηριοτήτων του Εργαστηρίου Ατμοσφαιρικής Ρύπανσης και Αντιρρυπαντικής Τεχνολογίας Ατμοσφαιρικών Ρύπων.
      • 0 απαντήσεις
    • «Εξοικονομώ 2023»: Ο νέος οδηγός του προγράμματος μετά την 3η τροποποίηση
      Εκδόθηκε σε ΦΕΚ η υπ' αριθμ. ΥΠΕΝ/ΥΔΕΝ/97165/610 ΚΥΑ (ΦΕΚ 5174/Β΄/13.09.2024) που αφορά την 3η τροποποίηση της υπό στοιχεία ΥΠΕΝ/ΥΔΕΝ/55246/807/18.05.2023 κοινής απόφασης των Υπουργών Οικονομικών, Ανάπτυξης και Επενδύσεων και Περιβάλλοντος και Ενέργειας «Προκήρυξη του προγράμματος “Εξοικονομώ 2023”», ως εξής:

      Α. Ο Οδηγός Εφαρμογής Προγράμματος «Εξοικονομώ 2023» και η 1η Τροποποίηση του Παραρτήματος VI που αφορά την Υπεύθυνη Δήλωση σχετικά με τη σώρευση των ενισχύσεων ήσσονος σημασίας (de minimis) βάσει του Κανονισμού (ΕΕ) 2023/2831, ως ακολούθως:

      Τροποποίηση (3η) της υπό στοιχεία ΥΠΕΝ 55246-807 18.05.2023 ΚΥΑ Εξοικονομώ 2023 (ΦΕΚ 5174-Β-13.09.2024).pdf
      • 3 απαντήσεις
×
×
  • Create New...

Σημαντικό

Χρησιμοποιούμε cookies για να βελτιώνουμε το περιεχόμενο του website μας. Μπορείτε να τροποποιήσετε τις ρυθμίσεις των cookie, ή να δώσετε τη συγκατάθεσή σας για την χρήση τους.