Μετάβαση στο περιεχόμενο

Πίνακας Κορυφαίων

  1. akis73

    akis73

    Συντονιστής


    • Πόντοι

      5

    • Περιεχόμενα

      8.602


  2. georgegaleos

    georgegaleos

    Core Members


    • Πόντοι

      5

    • Περιεχόμενα

      6.350


  3. Pavlos33

    Pavlos33

    Συντονιστής


    • Πόντοι

      5

    • Περιεχόμενα

      18.016


  4. NeckBreaker

    NeckBreaker

    Core Members


    • Πόντοι

      4

    • Περιεχόμενα

      235


Δημοφιλές Περιεχόμενο

Προβολή περιεχομένου με την υψηλότερη φήμη στις 26/02/2020 σε όλες τις περιοχές

  1. Αγαπητέ @georgegaleos όλα γίνονται όπως είπαμε για να εξυπηρετηθούν οι πελάτες με τις υψηλές λογιστικές κρατήσεις (λέγε με ΔΕΚΟ, Δικαστές, βουλευτές κτλ). Αυξήθηκε το πλαφόν από τον Κατρούγκαλο των ασφαλιστέων μισθών από 2500 σε 5860 το μήνα και ο Βρούτσης το καλοκαίρι το πήγε 6500 (όταν χώρες όπως η Γαλλία, η Γερμανία, η Ελβετία, η Ισπανία έχουν πολύ χαμηλότερα νούμερα με μεγαλύτερο κατά κεφαλήν ΑΕΠ). Αυτό έγινε για να υπάρξει μεγαλύτερη ανταποδοτικότητα στους πελάτες και να μπορούν πλέον να λαμβάνουν συντάξεις των 3.000-4.000 ευρώ με την ηρεμία τους. Αντίθετα, για τα κορόϊδα τους ελεύθερους επαγγελματίες ο ασφαλιστέος μισθός υπολογίζεται /0,20 των εισφορών και όχι /0,0667 όπως θα έπρεπε και κατά ευθεία παράβαση του ΣΤΕ που δηλώνει ρητά: Διά των 1880/2019 (σκέψη 26) και 1888/2019 (σκέψη 15) αποφάσεων της Ολοµέλειας του Συµβουλίου της Επικρατείας κρίθηκε ότι «[η] υπαγωγή στην ασφάλιση όµως (…), µισθωτών και µη µισθωτών, ήτοι κατηγοριών ασφαλι-σµένων µε ουσιωδώς διαφορετικές συνθήκες απασχολήσεως και παραγωγής εισοδήµατος, υπό ενιαίους κανόνες εισφορών και παροχών, τους οποί- ους ο νοµοθέτης θέσπισε για τους αναφερόµενους στην Αιτιολογική έκθεσηλόγους, επιβάλλει τον έλεγχο της τηρήσεως από τον νοµοθέτη της συνταγ-µατικής αρχής της ισότητας, από της απόψεως της ενιαίας µεταχειρίσεωςπροσώπων που τελούν υπό διαφορετικές συνθήκες. Πράγµατι, κατά το δια-νεµητικό σύστηµα καθορισµένων παροχών, το οποίο επέλεξε ο νοµοθέτης για τον νέο φορέα, ασφαλισµένοι οιασδήποτε κατηγορίας από τις υπαγόµε-νες στον ενιαίο ασφαλιστικό φορέα µε τις ίδιες συντάξιµες αποδοχές (για τις οποίες κατέβαλαν εισφορές) και τον ίδιο χρόνο ασφαλίσεως αποκτούν την ίδια ασφαλιστική παροχή (κύρια σύνταξη). Στην χρηµατοδότηση της πα-ροχής αυτής τόσο η ασφαλιζόµενη µισθωτή εργασία όσο και τα ασφαλιζό- µενα επαγγέλµατα συµβάλλουν µε το ίδιο ποσοστό εισφοράς (20%) επί του εισοδήµατος που παράγουν. Την παροχή όµως αυτή οι µη µισθωτοί ασφαλισµένοι (αυτοαπασχολούµενοι, ελεύθεροι επαγγελµατίες και αγρότες) αποκτούν έχοντας καταβάλει το σύνολο της ως άνω εισφοράς επί του εισοδή-µατος που πραγµατοποιούν από το επάγγελµά τους, ενώ οι µισθωτοί ασφα-λισµένοι αποκτούν την ίδια παροχή έχοντας καταβάλει εισφορά 6,67% επί των αποδοχών τους από την εργασία τους, καθώς το υπόλοιπο της εισφοράς (13,33%) βαρύνει τους εργοδότες τους. Συνεπώς, οι µη µισθωτοί ασφαλισµένοι, µη έχοντες εργοδότη βαρυνόµενο µε τµήµα της δικής τους εισφοράς, καταβάλλουν τριπλάσιο µέρος του εισοδήµατός τους ως αντιπαροχήγια την πρόσβαση στην κοινωνική ασφάλιση και την απόληψη της ίδιας παροχής σε σχέση µε τους µισθωτούς ασφαλισµένους και, µάλιστα, χωρίς το ύψος των καταβληθεισών εισφορών τους να συνδιαµορφώνει, όπως στο σύστηµα καθορισµένων εισφορών, το ύψος της ασφαλιστικής παροχής. Αν διαβάσετε και την αναλογιστική μελέτη η οποία είναι της πλάκας δεν μας κάνει μία απλή προβολή σε όρους μελλοντικών αξιών των χρημάτων που πληρώνουν οι αυτοαπασχολούμενοι και τι πραγματική παροχή λαμβάνουν γι αυτά χωρίς ΚΑΜΙΑ συμμετοχή του κράτους. Ενδεικτικά σε όρους μελλοντικών αξιών (Future value) και με μέσο επιτόκιο 2% στα 40 χρόνια με 155 μηνιαία εισφορά για ΚΣ προκύπτουν 112.000 ευρώ για 12 έτη περίπου 9500 ετησίως ή 800/μήνα χωρίς την ΠΡΟΝΟΙΑΚΗ εθνική σύνταξη. Με αυτή στο σημερινό ποσό 800+384=1184/μήνα. Με τον Κατρούγκαλο και τον Βρούτση οι συντάξεις με αυτές τις εισφορές είναι 395(!) ευρώ ανταποδοτική και 384 εθνική=779/μήνα. Ακριβώς γιατί ο ασφαλιστέος μισθός υπολογίζεται ως 775 αντί του ορθού 2.323. Επειδή λοιπόν και αυτό το ασφαλιστικό θα προσβληθεί στα δικαστήρια και φυσικά θα καταπέσει δεν υπάρχει κανένα νόημα υπολογισμών πέραν της τριετίας-τετραετίας.
    4 points
  2. Για όσους αναρωτιούνται τι σύνταξη θα πάρουν με το νέο ασφαλιστικό.... Η απάντηση: Θα μπορείς να ξέρεις μόνο για μέχρι 3 επόμενα χρόνια κάθε φορά ...!!!!! και δεν μπορείς να κάνεις πρόβλεψη .. να γνωρίζεις τι σύνταξη θα βγαίνει μετά από π.χ. 4 χρόνια ... πόσο μάλλον για μετά από 10 ή 20 χρόνια. Μεταφέρω από την Αναλογιστική μελέτη στην σελίδα 13, "[...] Γ. Από την 1.1.2017 και ανά τριετία, η Εθνική Αναλογιστική Αρχή εκπονεί υποχρεωτικά αναλογιστικές μελέτες, οι οποίες επικυρώνονται από την Επιτροπή Οικονομικής Πολιτικής της Ευρωπαϊκής Ένωσης, με αντικείμενο τη συνεχή παρακολούθηση της εξέλιξης της εθνικής συνταξιοδοτικής δαπάνης. Με ειδικό νόμο ανακαθορίζονται οι συντάξεις με στόχο τη διασφάλιση της μακροπρόθεσμης βιωσιμότητας του ασφαλιστικού συστήματος ... [...]" Το παραπάνω δεν βλέπω να το πολυδιαφημίζουν .... γιατί ? (ρητορικό το ερώτημα) Εεεεεμ... έτσι εξασφαλίζω κι εγώ την βιωσιμότητα όχι για 40 χρόνια αλλά για 666 χρόνια ...
    3 points
  3. παρ άρθρ. 50 Ν. 4495/175 [ παρ.5 σύμφωνα με την παρ.3 Αρθ-30 του Ν-4513/18] . Η ισχύς των οικοδομικών αδειών και τυχόν αναθεωρήσεών τους, οι οποίες δεν είχαν λήξει την 1-3-11, καθώς και άδειες που εκδόθηκαν μετά την ανωτέρω ημερομηνία και έως την 1-3-12 σύμφωνα με τις διατάξεις του ΠΔ/8-7-93 (ΦΕΚ-795/Δ/13-7-93), παρατείνεται από την ημερομηνία λήξης τους έως τις 31-12-20.
    1 point
  4. @persepolis88 1) Στα ΠΕΑ δεν εξετάζουμε νομιμότητα ... οτι βλέπεις κάνεις ΠΕΑ αρκεί να είναι στις προβλεπόμενες κατηγορίες και χρήσεις 2) Υποθέτω μονοκατοικία... αλλά αν ''μπάζει'' απο κάπου, δηλαδή λείπουν τζάμια στα παράθυρα, τρύπα στη στέγη, κλπ, δηλαδή δεν πληροί τον ορισμό του ολοκληρωμένου κελύφους, δεν κάνεις τίποτα, πρώτα θα πρέπει να αποκατασταθούν και στη συνέχεια κάνες το ΠΕΑ 3) Σε επαφή με ΜΘΧ (θα πρέπει να τον περιγράψεις) 4) Δεν το εξετάζεις και ούτε σε αφορά ...είναι πρόβλημα του ιδιοκτήτη.
    1 point
  5. Ναι, απάντησα στον εαυτό μου, γιατι βρήκα εν τέλει πολύ εύκολα τη συζήτηση μας με την εγκύκλιο για τις ημερομηνίες δημιουργίας! Ολα καλά και πάλι ευχαριστώ.
    1 point
  6. Βιάζεσαι !!!!! Χωρίς κάτι να είναι επίσημο μέχρι τις 20 Μαρτίου 2020. https://www.taxheaven.gr/news/47528/ews-tis-20-martioy-h-apoplhrwmh-eisforwn-ianoyarioy
    1 point
  7. 1) Αναλογιστική Μελέτη 2) Μελέτη Επάρκειας Συντάξεων
    1 point
  8. Δε ξέρω τι γίνεται οταν την ακυρώσεις , δεν το έχω κάνει . Απλώς λέω οτι το σύστημα σου δίνει αυτοδίκαια την παράταση οταν κάνεις 3η αίτηση για δάνειο παρόλο που μπορεί να έχει αρκετό χρονικό διαστημα προθεσμίας.
    1 point
  9. Με την ακύρωση της αίτησης δανείου και το ξεκίνημα νέας (πριν ακόμα υποβληθεί δλδ) δίνεται αυτόματα η παράταση. (Για 14/4 στις αιτήσεις που έληγαν 29/2).
    1 point
  10. τα ΧΡ τρέχουν μέσα από Virtualbox κι ας μην τα υποστηρίζει η Microsoft. Δεν υπάρχει κίνδυνος γιατί το ιντερνετ δεν το ανοίγω μέσα στα ΧΡ
    1 point
  11. Καλημέρα σε όλους/ες. Από το helpdesk μου υπέδειξαν πως μπορώ να ακυρώσω την αίτηση δανείου πριν απαντήσει η τράπεζα (βλ. Εγχειρίδιο Εισαγωγής Στοιχείων για την διαδικασία Δανειοδότησης, σελ. 9): Αν ακολουθήσουμε αυτή τη διαδικασία, η αίτηση θα μεταβεί στην κατάσταση «04.β Απόρριψη οικονομικής προέγκρισης», οπότε θα έχουμε την επιλογή να προχωρήσουμε με ιδία κεφάλαια ή να υποβάλλουμε νέα αίτηση για προέγκριση δανείου. Το βασικό λοιπόν ερώτημα είναι αν στην περίπτωση υποβολής νέας αίτησης θα παραταθεί αυτοδίκαια η προθεσμία δανειοδότησης κατά σαράντα πέντε μέρες. Μόλις μου απαντήσουν θα ενημερώσω.
    1 point
  12. @GeorgePi Όπως ορθά ανέφερε ο συνάδελφος παραπάνω, ανοικτοί εξώστες υπολογίζονται με αναλυτικό και λοιπή παράβαση. Οι παραβάσεις αναλυτικού δεν εισάγονται σε άλλο συνδυασμό παράβασης (πχ παραβίαση Δ). Η παραβίαση Δ για να υπολογιστεί θα πρέπει να συμπληρωθεί στο σύστημα (κελί Υ.Δ) και επιφάνεια κτιρίου που την παραβιάζει.
    1 point
  13. Αν ο θάνατος επήλθε πριν την 4-11- 11, ισχύουν οι προγενέστεροι όροι
    1 point
  14. και γιατί τα Win XP όταν η ίδια η μάικροσφτ δεν τα υποστηρίζει πιά και δεν έχει πια καμία ασφάλεια σε επιθέσεις εφ όσον έχει ανοικτό το ιντερνετ στο PC του....
    1 point
  15. Καταρχήν το PST_KAEK συμπληρώνεται σε περιοχές που λειτουργεί κτηματολόγιο και τα στοιχεία τα παίρνεις από το κτηματογραφικό διάγραμμα. Το λέω αυτό γιατί γράφεις ότι είσαι σε περιοχή κτηματογράφησης, οπότε αν είναι έτσι δεν έχεις λειτουργούν κτηματολόγιο και δεν συμπληρώνεις καθόλου το συγκεκριμένο layer. Τώρα αν είσαι σε περιοχή λειτουργούντος κτηματολογίου και το pst_kaek το έχεις κατεβάσει με τη μορφή dxf από το κτηματολόγιο με τον κωδικό του κτηματογραφικού διαγράμματος, έχω κατ΄επανάληψη παρατηρήσει ότι τον αριθμό του ΚΑΕΚ μέσα στο polyline δεν τον αναγνωρίζει κατά την ανάρτηση και σου εμφανίζει το μήνυμα ότι δεν υπάρχει κείμενο και δεν γίνεται αποδεκτό. Τότε ξαναγράφεις εντός του πολυγώνου του PST_KAEK με απλό dtext τον αριθμό του ΚΑΕΚ και διαγράφεις το παλιό και στο παίρνει κανονικά.
    1 point
  16. Στο υπόδειγμα για εντός σχεδίου στο PST_KAEK έχει με closed polyline το περίγραμμα και εντός του περιγράμματος, στο ίδιο layer έχει τον αριθμό με text.
    1 point
  17. α] δεν χρειαζεσαι καμμια συναινεση για την τακτοποιηση σε κοινοχρηστο. αρθρ.98 παρ. 9 β] με τον Η/Χ και την βεραντα τι προβλημα εχεις? σε δικο σου χωρο εγιναν.. γ] για την μεταβιβαση θα μας πει το Υπουργειο, ο συμβολαιογραφος, ο υποθηκοφυλακας, ο κτηματοφυλακας..... Εσυ θα πεις στον πελατη οτι, "για την μεταβιβαση....δεν εξαρταται απο σενα"
    1 point
  18. Αν εννοείς τακτοποίηση με τον Ν.4495/2017, θα υπολογίσεις, τα κομμάτια εκτός του νομίμου περιγράμματος, με ΥΔ και από εκεί και πέρα αν υπάρχει και ΥΚ, παραβίαη Δ κτλ, και για το κομμάτι της μείωσης τετραγωνικών μπορείς είτε να το αναφέρεις απλά στην τεχνική έκθεση, είτε να το περάσεις σαν 1 Λ.Π. Δεν θα κάνεις την διαφορά των 2 επιφανειών!
    1 point
  19. Και εγώ αυτό έκανα φίλε μου...θεώρησα ότι το απόλυτο 0.00 στη ποραγματικότητα είναι και το 0 που εμφάνιζε στα σχέδια. Όλα τα άλλα ΥΥ. Βέβαια, δε ξέρω αν είναι σωστό γτ έτσι "επιβαρύνεις" τον ιδιοκτήτη..αλλά όπου δεν υπάρχει σαφήνεια στους νόμους σκέφτομαι να αγορεύω υπέρ του εαυτού μου και λέω τι θα τεκμηρίωνα εγώ καλύτερα?και προτείνω αυτό...Γι αυτό έχασα και το πελάτη γτ του είπα ότι θέλει ΜΣΕ λόγω αυτών. αχαχαχαχααχα!
    1 point
  20. και εσύ πως το αντιμετωπίζεις? Να σου πω την αλήθεια... εγώ θα πήγαινα με το δυσμενέστερο, αφού στην χαμηλότερη στάθμη υπάρχει υπέρβαση ύψους. και επειδή διχάζομαι ... θα υπολόγιζα αυθαιρέτως και ίσως δικαίως τα μισά τμ με ΥΥ. !!! έχω και το καρπούζι, έχω και το μαχαίρι.
    1 point
  21. Αν δεν σηκωθούμε από τους καναπέδες τίποτα δεν θα γίνει, οπότε περιμένουμε την συμμετοχή σας!
    1 point
  22. 1 point
  23. Δοχείο Αδρανείας έχετε βάλει στην εγκατάσταση; Συνήθως, όταν δουλεύει η Α.Θ. με σώματα δεν απαιτείται δοχείο. Όταν όμως το δίκτυο έχει μικρή χωρητικότητα οι κατασκευαστές το απαιτούν, ασχέτως αν έχει invetrer ο συμπιεστής. Κάντε ένα κόπο να ρωτήστε την αντιπροσωπία.
    1 point
  24. στο τέλος του άρθρου 41 Ν 4495 1. Σε ρυμοτομούμενα κτίρια επιτρέπεται μόνο η εκτέλεση των εργασιών που προβλέπονται στις περιπτώσεις η΄, ιγ΄, ιθ΄ και κα΄ της παραγράφου 2 του άρθρου 29[S1] . [S1] η) υπόγειοι σταθμοί διανομής ή μέτρησης και ρύθμισης φυσικού αερίου, ιγ) επένδυση όψεων και αντικατάσταση υαλοπετασμάτων με χρήση ικριωμάτων, ιθ) τοποθέτηση εξωτερικής θερμομόνωσης ή παθητικών ηλιακών συστημάτων στις εξωτερικές όψεις, κα) απλή περιτοίχιση από λιθοδομή μέχρι ύψους ενός (1,00) μέτρου ή περίφραξη από ελαφρύ υλικό γηπέδων σε εκτός σχεδίου περιοχές και σε οικισμούς που στερούνται σχέδιο πόλης. Για γήπεδα όπου προβλέπεται η λειτουργία κέντρων κράτησης παράτυπων μεταναστών δεν απαιτείται η έγκριση εργασιών, έστω και αν η περίφραξη γίνεται με χρήση οποιουδήποτε υλικού και σενάζ, Δηλ δεν ισχύει το ΦΕΚ 95 ΤΑΑΠΘ /31-3-2014 ΚΥΑ Αριθμ. οικ. 14482 ??? ΔΕΝ ΙΣΧΥΕΙ και το ΦΕΚ 269Α/24-12-14 Ν 4315 «15. Σε κάθε περίπτωση η απαιτούμενη βεβαίωση κύριας χρήσης χορηγείται από ιδιώτη μηχανικό. Εντός εγκεκριμένων ρυμοτομικών σχεδίων, επιτρέπεται κατόπιν έκδοσης άδειας δόμησης η αλλαγή χρήσης κατά τις κείμενες διατάξεις επί ρυμοτομούμενων ακινήτων εφόσον έχει παρέλθει δεκαετία από την κήρυξη και εφόσον δεν έχει συντελεστεί απαλλοτρίωση. Η αλλαγή χρήσης επιτρέπεται, σύμφωνα με τις ισχύουσες στην περιοχή του ακινήτου χρήσεις γης με εξαίρεση τα ρυμοτομούμενα κτίσματα εντός των κηρυγμένων χώρων για τη δημιουργία κοινοχρήστων χώρων πρασίνου, πάρκων και αλσών επί των οποίων υφίστανται νομίμως κτίσματα, στα οποία επιτρέπεται η αλλαγή χρήσης μόνο για κατοικία. Με υπουργική απόφαση του αρμόδιου Υπουργού Περιβάλλοντος, Ενέργειας και Κλιματικής Αλλαγής καθορίζεται κάθε αναγκαία λεπτομέρεια για την εφαρμογή της παρούσας παραγράφου, καθώς και οι περιπτώσεις εξαιρέσεων εφαρμογής του πρώτου εδαφίου για τις οποίες η σχετική βεβαίωση εκδίδεται από την αρμόδια Υ.ΔΟΜ.. Σε κάθε περίπτωση εξακολουθούν να διατηρούνται οι χρήσεις και να επιτρέπονται οι αναγκαίες επισκευές στα ρυμοτομούμενα κτίσματα για λόγους χρήσης και υγιεινής όπως εργασίες επισκευής, αποκατάστασης, διαρρύθμισης, αντικατάσταση στέγης, ανεξαρτήτως της δεκαετίας, κατά τα λοιπά εφαρμοζομένων των ρυθμίσεων της ως άνω υπουργικής απόφασης για τη διαδικασία έκδοσης άδειας δόμησης ή έγκρισης εργασιών μικρής κλίμακας.»
    1 point
  25. Η ερώτησή σου είναι λάθος. Δε μπορείς να βάλεις σαν παράμετρο το "μετρήσεις 200 σημείων" . Οι ερωτήσεις που πρέπει να κάνεις εσύ πρώτα στον εαυτό σου είναι: 1) Πόσο συχνά θα χρησιμοποιώ στη δουλειά μου το ταχύμετρο, και πόσες δουλειές θα μου έρχονται το μήνα; (απόσβεση κόστους αγοράς) 2) Τι είδους δουλειές θα μου έρχονται, επομένως τι ακρίβειας μηχάνημα πρέπει να αγοράσω; 3) Πόσο χρόνο θα περνάω στο πεδίο; Θα χρειαστώ έξτρα μπαταρίες? (κάποια TS έχουν και 2η υποδοχή μπαταρίας) 4) Έκανα έρευνα αγοράς; Είδα τα μηχανήματα από κοντά; 5) Είναι αξιόπιστο το μηχάνημα; Τι γνώμη έχουν οι γνωστοί μου από τα δικά τους; Πόσο συχνά χαλάνε και τι προβλήματα αντιμετωπίζουν στη δουλειά τους; (Κανένας πωλητής δε θα σου πει τα μειονεκτήματα του μηχανήματός του. Αλλά όλο και μπορεί να ψαρέψεις από τον καθένα τα μειονεκτήματα των μηχανημάτων των άλλων...) 6) Οι πωλητές, πόσο θα ασχοληθούν μαζί μου και μετά την αγορά; (service, τηλεφωνική εξυπηρέτηση, λύσεις...) Αυτές είναι μόνο μερικές από τις ερωτήσεις που πρέπει να ξεκινήσεις να κάνεις όπως είπα στον εαυτό σου πριν καταλήξεις κάπου. Η έρευνα αγοράς για το μηχάνημα που θα χρησιμοποιήσεις για τα επόμενα 10-20 χρόνια δε κρατάει ένα σ/κ...
    1 point
  26. με βάση το άρθρο 26 ν. 4178/13 παρ. 1α και 1 β έχεις πρόστιμο ανέγερσης ίσο με το 30% επί την τιμή ζώνης στην περιοχή του ακινήτου επί την επιφάνειά του και επιπλέον πρόστιμο διατήρησης σε ποσοστό 5% επί τιμή ζώνης επί επιφάνεια, για κάθε χρόνο που διατηρείται το αυθαίρετο, από την ανέγερσή του μέχρι την κατεδάφισή του Υπολόγισε τα και δες αν συμφέρει να το ξηλώσεις.
    1 point
  27. Πάρε το πτυχίο σου πρώτα και μετά ανάλογα με το αντικείμενο που θα επιλέξεις να ασχοληθείς και τις συνθήκες της εποχής κάνεις και τις ανάλογες αγορές εξοπλισμού.
    -1 points
  28. και σε νέο Autocad αν βάλεις πρώτη κίνηση μόλις ξεκινήσει πας και επιλέγεις να έχει το κλάσικαλ μενού αντί όλα τα νέα κουμπιά.... Θα τα βλέπεις όπως τα έχεις συνηθίσει .... και ναι όσα χρειάζονται τα έχει και το 2004.... στην τελική το 99.9% των σχεδιαστικών εντολών του Autocad δεν έχει καμία εξέλιξη ειδικά απο το 2000 και μετά ...... (μη σου πω και πριν). Η ΑutoDesk όμως απο τότε που έληξε το κοπιράιτ στο DWG που είχε φροντίζει κάθε μα κάθε χρόνο να κάνει μικρές δομικές αλλαγες στην μορφολογία του.... οπότε σιγά σιγά παλαιότερες εκδόσεις δεν τις υποστηρίζει να σώζει ούτε να διαβάζει.... οπότε οσονούπω είσαι στο όριο να μη μπορείς να βλέπεις νέα dwg όυτε να βλέπουν άλλοι αλλά ούτε κι εσυ σε μερικά χρόνια τα δικά σου.... έχε το κατα νου κι αυτό ....
    -1 points
This leaderboard is set to Athens/GMT+02:00
  • Επιλεγμένα Άρθρα

    • Εγκρίθηκε τo αναθεωρημένο Εθνικό Σχέδιο Διαχείρισης Επικίνδυνων Αποβλήτων (ΕΣΔΕΑ)
      Εγκρίθηκε τo αναθεωρημένο Εθνικό Σχέδιο Διαχείρισης Επικίνδυνων Αποβλήτων (ΕΣΔΕΑ) με την δημοσίευση στο ΦΕΚ 6412/Β'/22.11.2024 της υπ' αριθμ. ΥΠΕΝ/ΔΔΑ/124219/1717 ΚΥΑ με θέμα: Έγκριση αναθεωρημένου Εθνικού Σχεδίου Διαχείρισης Επικίνδυνων Αποβλήτων (ΕΣΔΕΑ).

      To αναθεωρημένο Εθνικό Σχέδιο Διαχείρισης Επικίνδυνων Αποβλήτων (ΕΣΔΕΑ) συνιστά ένα Ειδικό Σχέδιο Διαχείρισης για τα Επικίνδυνα Απόβλητα που παράγονται στη χώρα, το οποίο απαιτείται σύμφωνα με τα άρθρα 54 και 55 του ν. 4819/2021 (Α’ 129), δεδομένου ότι τα απόβλητα αυτά, λόγω της ποιοτικής και ποσοτικής σύστασής τους, καθώς και των εξειδικευμένων εγκαταστάσεων που απαιτούνται για τη διαχείρισή τους, χρήζουν ειδικότερης συνολικής αντιμετώπισης.

      Στόχος του σχεδιασμού είναι η μείωση τόσο της ποσότητας των παραγόμενων επικίνδυνων αποβλήτων όσο και της επικινδυνότητάς τους και η συνακόλουθη προστασία του περιβάλλοντος και της δημόσιας υγείας, σε συμμόρφωση με τους σχετικούς όρους και προϋποθέσεις της εθνικής και ενωσιακής νομοθεσίας και με εφαρμογή των βέλτιστων
      διαθέσιμων τεχνικών, οι οποίες θα πρέπει πλέον να ενσωματώνουν ευθέως τις πρακτικές της κυκλικής οικονομίας.

      Ο σχεδιασμός περιλαμβάνει όλες τις προβλέψεις του άρθρου 28 της Οδηγίας 2008/98/ΕΚ, καλύπτοντας ταυτόχρονα όλες τις νέες υποχρεώσεις και όλα τα νέα στοιχεία που εισήχθησαν στο άρθρο αυτό μέσω της Οδηγίας (ΕΕ) 2018/851 του Ευρωπαϊκού
      Κοινοβουλίου και του Συμβουλίου της 30ης Μαΐου 2018.

      Με τον παρόντα σχεδιασμό αναθεωρείται ο σχεδιασμός που είχε εγκριθεί με την Κοινή Υπουργική Απόφαση οικ.62952/5384/2016 (Β’ 4326) ο οποίος είχε χρονικό ορίζοντα το έτος 2020. 

      Εθνικό Σχέδιο Διαχείρισης Επικίνδυνων Αποβλήετων ΕΣΔΕΑ ΚΥΑ-ΥΠΕΝΔΔΑ1242191717-13.11.2024-ΦΕΚ-6412-22.11.2024-τεύχος-Β.pdf
      • 0 απαντήσεις
    • ΥΠΕΝ: Εγκύκλιος προς τις ΥΔΟΜ ώστε να ζητούν αποκλειστικά και περιοριστικά μόνο τα στοιχεία που προβλέπονται από το ισχύον θεσμικό πλαίσιο
      Εγκύκλιο απέστειλε το Υπουργείο Περιβάλλοντος και Ενέργειας προς τις ΥΔΟΜ με θέμα: Σχετικά με την εφαρμογή της εγκυκλίου ΥΠΕΝ/ΓΔΠΟΛ/15047/84/14-3-2018.

      Η εγκύκλιος αναφέρει ότι: με αφορμή την (α) σχετική επιστολή του ΣΑΔΑΣ-ΠΕΑ με την οποία διαπιστώνεται η μη τήρηση της (β) σχετικής εγκυκλίου στην οποία και σας παραπέμπουμε, επισημαίνουμε εκ νέου στο πλαίσιο της χρηστής διοίκησης και προκειμένου να αποφεύγεται ταλαιπωρία μηχανικών και πολιτών ότι, η προαναφερόμενη εγκύκλιος οδηγία Γενικού Διευθυντή Πολεοδομίας του ΥΠΕΝ εξακολουθεί να ισχύει.

      Ειδικότερα, κατά τον έλεγχο της πληρότητας αιτημάτων έκδοσης οικοδομικών αδειών, οι ΥΔΟΜ οφείλουν να ζητούν αποκλειστικά και περιοριστικά, μόνον τα στοιχεία εκείνα (δικαιολογητικά, σχέδια και εγκρίσεις υπηρεσιών, συλλογικών οργάνων ή φορέων) που προβλέπονται από το ισχύον θεσμικό πλαίσιο (νόμοι, π. δ/γματα, Υπουργικές Αποφάσεις) για την κατά περίπτωση περιοχή, ή την εκάστοτε Αποκεντρωμένων Διοικήσεων της Επικράτειας (για την ενημέρωση των ΥΔΟΜ χωρικής τους αρμοδιότητας) χρήση ειδικού κτιρίου. Κατά συνέπεια, για την έκδοση των οικοδομικών αδειών δεν ζητείται η προσκόμιση επιπρόσθετων στοιχείων (όπως αλληλογραφία, εγκρίσεις φορέων) και δεν λαμβάνονται υπόψη απόψεις ή εκτιμήσεις υπηρεσιών, οι οποίες αποκλίνουν του ισχύοντος θεσμικού πλαισίου.
      • 0 απαντήσεις
    • Εγκρίθηκε μέσω WiFi4GR το δωρεάν WiFi σε έντεκα σταθμούς του ΜΕΤΡΟ
      Την έγκριση του Διοικητικού Συμβουλίου για την εγκατάσταση και λειτουργία εξοπλισμού ασύρματης πρόσβασης σε έντεκα σταθμούς του ΜΕΤΡΟ για τουλάχιστον πέντε χρόνια εξασφάλισε την περασμένη εβδομάδα η ΣΤΑΣΥ.

      Το κόστος για την παροχή ηλεκτρικού ρεύματος και παροχής σύνδεσης στο διαδίκτυο, θα βαρύνει την εταιρία και από το ύψος του και τη δυνατότητα κάλυψής του από τη ΣΤΑΣΥ θα εξαρτηθεί και η επέκταση του ασύρματου Ιντερνετ και σε άλλους σταθμούς.

      Οι πρώτοι έντεκα σταθμοί στους οποίους θα λειτουργήσει WiFi έως το τέλος της χρονιάς είναι εκτός από την Ακρόπολη και το Σύνταγμα, οι σταθμοί Μοναστηράκι, Ομόνοια, Πανεπιστήμιο, Πειραιάς, Κορυδαλλός, Χαλάνδρι, Αγιος Δημήτριος, Φιξ και Αγία Μαρίνα. 

      Οι επιβάτες θα μπορούν να συνδέονται άμεσα χωρίς να χρειάζεται κάποια διαδικασία εγγραφής. Στη συνέχεια η διοίκηση της ΣΤΑΣΥ θα μετρήσει το μηνιαίο κόστος λειτουργίας και συντήρησης ώστε να αποφασιστεί η επέκταση του δικτύου και το χρονοδιάγραμμά της.

      Υπενθυμίζεται ότι το έργο έχει ενταχθεί από το υπουργείο Ψηφιακής Διακυβέρνησης στις περιοχές που θα εγκατασταθούν σημεία πρόσβασης στο πλαίσιο του έργου WiFi4GR.

      Το WiFi4GR «Ανάπτυξη Δημόσιων Σημείων Ασύρματης Ευρυζωνικής Πρόσβασης στο Διαδίκτυο» αφορά στην προμήθεια, εγκατάσταση, παραμετροποίηση, σύνδεση και θέση σε λειτουργία σημείων ασύρματης πρόσβασης WiFi (Hotspots) στο Διαδίκτυο σε διάφορες περιοχές πολιτιστικού και τουριστικού ενδιαφέροντος της χώρας, για την κάλυψη, 2.500 περίπου περιοχών ασύρματης – WiFi πρόσβασης σε όλη την επικράτεια. Το σύστημα, το οποίο θα αναπτυχθεί, θα διαθέτει κεντρικό σύστημα παρακολούθησης και διαχείρισης, το οποίο καθιστά δυνατή την παρακολούθηση σε πραγματικό χρόνο όλων των δομικών στοιχείων του δικτύου.
      • 0 απαντήσεις
    • Η σύνδεση του νυχτερινού φωτισμού με το «Τοπικό Εγχώριο Προϊόν» στην Ελλάδα
      Όσοι έχουμε βρεθεί σε νυχτερινή πτήση έχουμε απολαύσει το θέαμα που προσφέρει η επιφάνεια της Γης, όταν τα νυχτερινά φώτα αναδεικνύουν μοτίβα που παραπέμπουν σε έργα τέχνης. Εκτός όμως από το εντυπωσιακό θέαμα, τα νυχτερινά φώτα αποτελούν μια πολύτιμη πηγή πληροφορίας για τις δραστηριότητες του ανθρώπου και την αλληλεπίδρασή του με το περιβάλλον.

      Στο πλαίσιο της εξερεύνησης αυτού του πεδίου, η NASA καταγράφει συστηματικά τον νυχτερινό φωτισμό του πλανήτη μας. Τα τελευταία 10 χρόνια πολύ βελτιωμένες καταγραφές παρέχονται από τον αισθητήρα VIIRS της αποστολής SUOMI.

      «Στο Δημοκρίτειο Πανεπιστήμιο σκεφτήκαμε να ερευνήσουμε τι έχουν να μας πουν τα νυχτερινά φώτα για την πατρίδα μας» λέει στην «Κ» η Αλεξάνδρα Γκεμιτζή, καθηγήτρια στο Τμήμα Μηχανικών Περιβάλλοντος του Δημοκρίτειου Πανεπιστήμιου Θράκης, η οποία ηγήθηκε μιας ενδιαφέρουσας έρευνας στο πλαίσιο των δραστηριοτήτων του Εργαστηρίου Ατμοσφαιρικής Ρύπανσης και Αντιρρυπαντικής Τεχνολογίας Ατμοσφαιρικών Ρύπων.
      • 0 απαντήσεις
    • «Εξοικονομώ 2023»: Ο νέος οδηγός του προγράμματος μετά την 3η τροποποίηση
      Εκδόθηκε σε ΦΕΚ η υπ' αριθμ. ΥΠΕΝ/ΥΔΕΝ/97165/610 ΚΥΑ (ΦΕΚ 5174/Β΄/13.09.2024) που αφορά την 3η τροποποίηση της υπό στοιχεία ΥΠΕΝ/ΥΔΕΝ/55246/807/18.05.2023 κοινής απόφασης των Υπουργών Οικονομικών, Ανάπτυξης και Επενδύσεων και Περιβάλλοντος και Ενέργειας «Προκήρυξη του προγράμματος “Εξοικονομώ 2023”», ως εξής:

      Α. Ο Οδηγός Εφαρμογής Προγράμματος «Εξοικονομώ 2023» και η 1η Τροποποίηση του Παραρτήματος VI που αφορά την Υπεύθυνη Δήλωση σχετικά με τη σώρευση των ενισχύσεων ήσσονος σημασίας (de minimis) βάσει του Κανονισμού (ΕΕ) 2023/2831, ως ακολούθως:

      Τροποποίηση (3η) της υπό στοιχεία ΥΠΕΝ 55246-807 18.05.2023 ΚΥΑ Εξοικονομώ 2023 (ΦΕΚ 5174-Β-13.09.2024).pdf
      • 3 απαντήσεις
×
×
  • Create New...

Σημαντικό

Χρησιμοποιούμε cookies για να βελτιώνουμε το περιεχόμενο του website μας. Μπορείτε να τροποποιήσετε τις ρυθμίσεις των cookie, ή να δώσετε τη συγκατάθεσή σας για την χρήση τους.