Πίνακας Κορυφαίων
Δημοφιλές Περιεχόμενο
Προβολή περιεχομένου με την υψηλότερη φήμη στις 28/02/2020 σε όλες τις περιοχές
-
τι "κοιταξες" και ειδες? εν τελει η βεβαιωση ειναι δικη σου δουλεια. Αν εσυ κρινεις -οπως κρινεις- ουτε ποιντ ουτε .....ξοιντ εχει να σου πει για την δουλεια σου...1 point
-
ειναι το γνωστο "γυρισμα" της σκαλας και, προφανως, δεν μπορει να υπαρχει σε ολους τους οροφους και δεν χρειαζεσαι συναινεση και ειναι εκ κατασκευης...[αυτο σου υπεγραψε ο πελατης] και να σου υπογραψει ΥΔ πως του ειπες οτι, για την μεταβιβαση δεν εξαρταται απο σενα...1 point
-
Ενημερωτικά άνοιξε η πλατφόρμα για την επιλογή ασφαλιστικής κατηγορίας. https://www.efka.gov.gr/epilego/# και για όσους ψάχνουν πως γίνεται το βασικό !!!! ... η Είσοδος !!!!! γίνεται κάτω-κάτω .... μήπως διαβάσεις και τα οφέλη ... και αλλάξεις γνώμη ... 😀 Αλλά και υπάρχει "δυνατότητα να κάνετε αλλαγή στην αρχική σας επιλογή έως την καταληκτική ημερομηνία εμπρόθεσμης υποβολής δηλ. έως και την Παρασκευή 13/3/2020. " στο παρακάτω το (4) https://www.efka.gov.gr/el/sychnes-eroteseis-kai-apanteseis-schetika-me-neo-systema-asphalistikon-eisphoron1 point
-
Όχι, αφού δημιουργήθηκε κλειστός χώρος. Αυτό είναι ΥΔ (χωρίς μειωτικό). Ελέγχεις και για ΥΚ που είναι πολύ πιθανό αφού μου λες για κατασκευή νέου εξώστη, και προσέξεις για παραβίαση Δ, παραβίαση πρασίας. Βασικό να κοιτάξεις αν είναι πάνω από κοινόχρηστο χώρο πόλης!!!1 point
-
Το ανέβασα και στα Downloads της δικής μας πλατφόρμας για να μην έχουμε ξανά θέμα με πεσμένα file sharing links1 point
-
Η δυνατότητα διαχωρισμού των ενεργειών των δύο καθέτων συνιδιοκτητών πρέπει βασικά να καθορίζεται από την ίδια την σύσταση όπως στο συνημ. Είναι αυτονόητη η επιφύλαξη του άλλου άκτιστου στην υπογραφή που του ζητείται, αφού θα πρέπει για την εξασφάλιση του να συμβουλευτεί και αυτός δικό του δικηγόρο. Το σίγουρο πάντως είναι ότι αφού η σύσταση είναι προ 28-07-11, (αρ.107.2) τα δικαιώματα δόμησης του άκτιστου δεν επηρεάζονται από τα αυθαίρετα του κτισμένου...1 point
-
Όλη η ιστορία με τα δήθεν «chemtrails» είναι απλά ένας από τους πολλούς αστικούς μύθους Επειδή οι σημερινοί αστοί είναι ξεκομμένοι από την φύση, δεν παρακολουθούν τον ουρανό και τα μετεωρολογικά φαινόμενα (σύννεφα, ομίχλη, θόλωση κλπ), έχουν από μηδενικές έως ελάχιστες γνώσεις μετεωρολογίας, αγνοούν την τρομακτική δύναμη της φύσης και είναι εύκολο να τους εντυπωσιάσεις-τρομάξεις με απλά φυσικά σχήματα νεφών που «πονηρά» μπλέκονται με τα επίσης απλά contrails. Τα σχετικά sites και το Youtube είναι γεμάτα με τέτοια, δήθεν «ένοχα», σχήματα Όλα όσα φαίνονται στίς φωτογραφίες, είτε είναι σύννεφα μεγάλου ύψους (cirrus, cirostratus κλπ), είτε, απλές-απλούστατες τοπικές συμπυκνώσεις υδρατμών που δημιουργούνται από τα καυσαέρια κινητήρων, (contrails). Για όποιον ενδιαφέρεται για το τι συμβαίνει στην ατμόσφαιρα και τα είδη των νεφών, υπάρχουν πολλά καλά βιβλία μετεωρολογίας ακόμα και on line. Με ελάχιστο διάβασμα, και θα καταλαβαίνει τι βλέπει στον ουρανό και τι καιρός έρχεται και εάν ο μετεωρολόγος στην τηλεόραση ξέρει, ή λέει ότι του κατέβει. Τα ίχνη δεν μένουν πολλές ώρες η ακόμα και ημέρες στο ίδιο σημείο. Η ατμόσφαιρα δεν είναι ποτέ σε ηρεμία. Μια τοπική αστάθεια, (σύννεφο, contrail, βροχή, χαλάζι κλπ), θα κάνει τον κύκλο της σε μερικά λεπτά της ώρας, ανάλογα με την γενικότερη ευστάθεια της ατμόσφαιρας στο ύψος που δημιουργήθηκε, θα ωριμάσει και θα διαλυθεί και εάν υπάρχουν κατάλληλες συνθήκες, θα δημιουργηθεί νέα. Η καταιγίδα π.χ. που είναι ένα από τα πλέον ισχυρά ατμοσφαιρικά φαινόμενα, έχει κύκλο με διάρκεια από 20 μέχρι 50 λεπτά της ώρας. Ὀτι έχει ανέβει, μέσα σε 50 λεπτά έχει ξαναπέσει στο έδαφος. Εάν αυτό ισχύει για το τόσο ισχυρό δημιούργημα της φύσης, ισχύει πολύ περισσότερο για το συννεφάκι που έφτιαξε ο άνθρωπος ακόμα και έάν αυτό περιέχει κάποια "κακιά" σκόνη. Ναι, τα ίχνη είναι πάνω στους αεροδιάδρομους. Όποιος δεί τους σχετικούς χάρτες για τη Ελλάδα, θα διαπιστώσει πόσο πολλές και πολύπλοκες είναι οι διαδρομές. Είναι πολύ δύσκολο, έως αδύνατον, από το έδαφος και μόνον με το μάτι, να προσδιορίσεις ένα αεροπλάνο που πετά σε ύψος 10-12 χιλιομέτρων, εάν είναι μέσα ή έξω από έναν αεροδιάδρομο (πλάτους 8 στην Αμερική και 10 μιλίων στην Ευρώπη). Μπορείς να πείς ότι μάλλον πάει για ένα γνωστό σημείο πχ το AΒLON, αλλά τίποτα περισσότερο. Πολλοί παρουσιάζουν κάποια δήθεν περίεργα σχήματα π.χ. κύκλων, για να υπονοήσουν τον «κακό» σκοπών των πτήσεων, ποιους αεροδιαδρόμους σου λένε, αυτοί είναι σε ευθείες γραμμές, τα αεροπλάνα πάνε από το ένα σημείο στο άλλο δεν κάνουν κύκλους ! Για τον άσχετο ακούγεται λογικό αλλά για όποιον ξέρει αυτά τα ίχνη εύκολα μπορεί να είναι σε περιοχή : α. κοντά σε μεγάλο αεροδρόμιο, όπου όταν υπάρχει μεγάλη κυκλοφορία αεροπλάνων, αυτά κάνουν κύκλους πάνω από ένα ραδιοβοήθημα (VOR,NDB), περιμένοντας την σειρά τους να προσγειωθούν. β. περιοχή ασκήσεων αερομαχίας στρατιωτικών αεροπλάνων. Φυσικά υπήρχαν και υπάρχουν πολλές εταιρείες αεροψεκασμών σε όλον τον κόσμο και φυσικά και στην Ελλάδα. Ο ΕΛΓΑ εφαρμόζει εδώ και πολλά χρόνια ένα πρόγραμμα ψεκασμού νεφών για αντιχαλαζιακή προστασία των αγροτικών καλλιεργειών στην περιοχή της Μακεδονίας. Εδώ μια παρουσίαση του προγράμματος και εδώ ένα σχετικό δελτίο τύπου του ΕΛΓΑ. Τα αεροπλάνα αυτά, που ψεκάζουν με πχ ιωδιούχο άργυρο τα σύννεφα (για να τα κάνουν να βρέξουν εκεί που θέλουμε εμείς και όχι αυτά), πρακτικά μπαίνουν μέσα στο επάνω μέρος του σύννεφου, σχεδόν ποτέ σε ύψος πάνω από τα 3 χλμ. και πετάνε σε καιρούς καταιγίδας ή σχεδόν καταιγίδας (γιατί τότε θα ρίξει το χαλάζι) και όχι σε καιρούς με γαλάζιο καθαρό ουρανό για να βγάλουμε εμείς φωτό το «chemtrail». Ακόμα και εάν υποθέσουμε ότι κάποιος με τρομακτικά λεφτά διαθέσιμα προσπαθούσε να παρέμβει χημικά στην ατμόσφαιρα για οποιονδήποτε λόγο, τότε σίγουρα ΔΕΝ ΘΑ ΤΟ ΕΚΑΝΕ ΑΠΟ ΤΟ ΥΨΟΣ ΤΗΣ ΤΡΟΠΟΣΦΑΙΡΑΣ στα 12 χλμ γιατί από τόσο ψηλά θα πρέπει να ψεκάσει ΤΕΡΑΣΤΙΕΣ ποσότητες χημικού ώστε να φθάσει στο έδαφος με κάποια σημαντική συγκέντρωση όσο και δραστικά ισχυρό να ήταν το υλικό-χημικό. Τα υποτίθεται chaimtrails, παρουσιάζονται σαν ύποπτα επειδή δεν διαλύονται, είναι δηλαδή σε περιοχές με μικρή έως ελάχιστη ατμοσφαιρική κυκλοφορία (οριζόντια η κατακόρυφη). Εάν εσύ ήθελες να παρέμβεις στην ατμόσφαιρα για κάποιο λόγο, θα πήγαινες το υλικό σου σε ένα ήσυχο μέρος από όπου αυτό δεν θα πάει πουθενά; η θα πήγαινες να ψεκάσεις, ας πούμε, κοντά σε μία βροχή η κάποια άλλη κατακόρυφη κυκλοφορία ώστε να απλώσεις σε πιο μεγάλη έκταση τις χιλιάδες τόνους σκόνης σου, που τόσο δύσκολα και ακριβά κατάφερες να αναβάσεις στα 12 χλμ; Η πραγματικότητα είναι ότι ακόμα και η απλή παρακολούθηση της διαδρομής και των συγκεντρώσεων των ατμοσφαιρικών αιωρημάτων είναι εξαιρετικά δύσκολη δουλειά, πόσο μάλλον το να παράξουμε, να εκτοξεύσουμε και να ελέγξουμε, την διαδρομή και το αποτέλεσμα, των απαιτουμένων τεραστίων ποσοτήτων τεχνητών παρεμβάσεών στην ατμόσφαιρα. Αυτό το αποδεικνύει πολύ απλά η περιορισμένη επιτυχία των προγραμμάτων αεροψεκασμών παγκοσμίως. Ακόμα και η ίδια η φύση, που διαθέτει τεράστιες ποσότητες ενέργειας, η μάζας τέφρας που παράγει σε μία ηφαιστειακή έκρηξη, έχει χρονικά και τοπικά περιορισμένες άμεσες επιπτώσεις. Πρόσφατο τέτοιο παράδειγμα, το ηφαίστειο Eyjafjallajökull, που εκτόξευσε 100 x 10^6 μ3 x 1500 χγρ/μ3 = 150,000,000,000 χγρ ή 150x10^6 τόνους τέφρας κατ’ ευθείαν μέσα στο jet stream. Ενώ τα μοντέλα στους Η/Υ έδειχναν κόκκινες περιοχές στα 1500 χλμ απόσταση, στην πράξη, στην ατμόσφαιρα, κανείς δεν μετρούσε κάτι σοβαρό πάνω από την Αγγλία. Ο εναέριος χώρος της Ευρώπης έκλεισε, ο κόσμος για μέρες κοιμόταν στίς καρέκλες στα αεροδρόμια, οι εταιρείες έχαναν εκατοντάδες εκατομμύρια και κανείς δεν ήξερε τι και πώς να μετρήσει και μιλάμε για 150x10^6 τόνους που ταξίδεψαν με το jet stream, όχι για κάτι που ανεβάσαμε με ένα, δύο, δέκα, είκοσι αεροπλάνα, επί έστω 50 τόνους φορτίο το κάθε ένα, άντε 1000 τόνους συνολικά!1 point
-
επίσης, για να συνενοούμαστε, οι επαγγελματικές ειδικότητες πάνε βάσει πτυχίου (εφόσον μόνο αυτό δίνει επαγγελματικά δικαιώματα) και γενικά ό,τι αναγνωρίζει το ΤΕΕ. τα μεταπτυχιακά (όπως και οι τομείς εμβάθυνσης) είναι ακαδημαϊκές εξειδικεύσεις και δεν έχουν θέση στις επαγγελματικές σφραγίδες, ασχέτως με το αν ασχολείται κανείς ή όχι. θα είχε πλάκα να έχει επιλογή και το φόρουμ για τη δήλωση περισσότερων ειδικοτήτων σε όσους από εμάς διαθέτουμε!-1 points
This leaderboard is set to Athens/GMT+02:00
-
Επιλεγμένα Άρθρα
-
Εγκρίθηκε τo αναθεωρημένο Εθνικό Σχέδιο Διαχείρισης Επικίνδυνων Αποβλήτων (ΕΣΔΕΑ)
Engineer posted μια είδηση in Νομοθεσία,
Εγκρίθηκε τo αναθεωρημένο Εθνικό Σχέδιο Διαχείρισης Επικίνδυνων Αποβλήτων (ΕΣΔΕΑ) με την δημοσίευση στο ΦΕΚ 6412/Β'/22.11.2024 της υπ' αριθμ. ΥΠΕΝ/ΔΔΑ/124219/1717 ΚΥΑ με θέμα: Έγκριση αναθεωρημένου Εθνικού Σχεδίου Διαχείρισης Επικίνδυνων Αποβλήτων (ΕΣΔΕΑ).
To αναθεωρημένο Εθνικό Σχέδιο Διαχείρισης Επικίνδυνων Αποβλήτων (ΕΣΔΕΑ) συνιστά ένα Ειδικό Σχέδιο Διαχείρισης για τα Επικίνδυνα Απόβλητα που παράγονται στη χώρα, το οποίο απαιτείται σύμφωνα με τα άρθρα 54 και 55 του ν. 4819/2021 (Α’ 129), δεδομένου ότι τα απόβλητα αυτά, λόγω της ποιοτικής και ποσοτικής σύστασής τους, καθώς και των εξειδικευμένων εγκαταστάσεων που απαιτούνται για τη διαχείρισή τους, χρήζουν ειδικότερης συνολικής αντιμετώπισης.
Στόχος του σχεδιασμού είναι η μείωση τόσο της ποσότητας των παραγόμενων επικίνδυνων αποβλήτων όσο και της επικινδυνότητάς τους και η συνακόλουθη προστασία του περιβάλλοντος και της δημόσιας υγείας, σε συμμόρφωση με τους σχετικούς όρους και προϋποθέσεις της εθνικής και ενωσιακής νομοθεσίας και με εφαρμογή των βέλτιστων
διαθέσιμων τεχνικών, οι οποίες θα πρέπει πλέον να ενσωματώνουν ευθέως τις πρακτικές της κυκλικής οικονομίας.
Ο σχεδιασμός περιλαμβάνει όλες τις προβλέψεις του άρθρου 28 της Οδηγίας 2008/98/ΕΚ, καλύπτοντας ταυτόχρονα όλες τις νέες υποχρεώσεις και όλα τα νέα στοιχεία που εισήχθησαν στο άρθρο αυτό μέσω της Οδηγίας (ΕΕ) 2018/851 του Ευρωπαϊκού
Κοινοβουλίου και του Συμβουλίου της 30ης Μαΐου 2018.
Με τον παρόντα σχεδιασμό αναθεωρείται ο σχεδιασμός που είχε εγκριθεί με την Κοινή Υπουργική Απόφαση οικ.62952/5384/2016 (Β’ 4326) ο οποίος είχε χρονικό ορίζοντα το έτος 2020.
Εθνικό Σχέδιο Διαχείρισης Επικίνδυνων Αποβλήετων ΕΣΔΕΑ ΚΥΑ-ΥΠΕΝΔΔΑ1242191717-13.11.2024-ΦΕΚ-6412-22.11.2024-τεύχος-Β.pdf-
- 0 απαντήσεις
Επιλέχθηκε Από
Engineer, -
-
ΥΠΕΝ: Εγκύκλιος προς τις ΥΔΟΜ ώστε να ζητούν αποκλειστικά και περιοριστικά μόνο τα στοιχεία που προβλέπονται από το ισχύον θεσμικό πλαίσιο
Engineer posted μια είδηση in Νομοθεσία,
Εγκύκλιο απέστειλε το Υπουργείο Περιβάλλοντος και Ενέργειας προς τις ΥΔΟΜ με θέμα: Σχετικά με την εφαρμογή της εγκυκλίου ΥΠΕΝ/ΓΔΠΟΛ/15047/84/14-3-2018.
Η εγκύκλιος αναφέρει ότι: με αφορμή την (α) σχετική επιστολή του ΣΑΔΑΣ-ΠΕΑ με την οποία διαπιστώνεται η μη τήρηση της (β) σχετικής εγκυκλίου στην οποία και σας παραπέμπουμε, επισημαίνουμε εκ νέου στο πλαίσιο της χρηστής διοίκησης και προκειμένου να αποφεύγεται ταλαιπωρία μηχανικών και πολιτών ότι, η προαναφερόμενη εγκύκλιος οδηγία Γενικού Διευθυντή Πολεοδομίας του ΥΠΕΝ εξακολουθεί να ισχύει.
Ειδικότερα, κατά τον έλεγχο της πληρότητας αιτημάτων έκδοσης οικοδομικών αδειών, οι ΥΔΟΜ οφείλουν να ζητούν αποκλειστικά και περιοριστικά, μόνον τα στοιχεία εκείνα (δικαιολογητικά, σχέδια και εγκρίσεις υπηρεσιών, συλλογικών οργάνων ή φορέων) που προβλέπονται από το ισχύον θεσμικό πλαίσιο (νόμοι, π. δ/γματα, Υπουργικές Αποφάσεις) για την κατά περίπτωση περιοχή, ή την εκάστοτε Αποκεντρωμένων Διοικήσεων της Επικράτειας (για την ενημέρωση των ΥΔΟΜ χωρικής τους αρμοδιότητας) χρήση ειδικού κτιρίου. Κατά συνέπεια, για την έκδοση των οικοδομικών αδειών δεν ζητείται η προσκόμιση επιπρόσθετων στοιχείων (όπως αλληλογραφία, εγκρίσεις φορέων) και δεν λαμβάνονται υπόψη απόψεις ή εκτιμήσεις υπηρεσιών, οι οποίες αποκλίνουν του ισχύοντος θεσμικού πλαισίου.-
- 0 απαντήσεις
Επιλέχθηκε Από
Engineer, -
-
Εγκρίθηκε μέσω WiFi4GR το δωρεάν WiFi σε έντεκα σταθμούς του ΜΕΤΡΟ
Engineer posted μια είδηση in Τεχνολογία,
Την έγκριση του Διοικητικού Συμβουλίου για την εγκατάσταση και λειτουργία εξοπλισμού ασύρματης πρόσβασης σε έντεκα σταθμούς του ΜΕΤΡΟ για τουλάχιστον πέντε χρόνια εξασφάλισε την περασμένη εβδομάδα η ΣΤΑΣΥ.
Το κόστος για την παροχή ηλεκτρικού ρεύματος και παροχής σύνδεσης στο διαδίκτυο, θα βαρύνει την εταιρία και από το ύψος του και τη δυνατότητα κάλυψής του από τη ΣΤΑΣΥ θα εξαρτηθεί και η επέκταση του ασύρματου Ιντερνετ και σε άλλους σταθμούς.
Οι πρώτοι έντεκα σταθμοί στους οποίους θα λειτουργήσει WiFi έως το τέλος της χρονιάς είναι εκτός από την Ακρόπολη και το Σύνταγμα, οι σταθμοί Μοναστηράκι, Ομόνοια, Πανεπιστήμιο, Πειραιάς, Κορυδαλλός, Χαλάνδρι, Αγιος Δημήτριος, Φιξ και Αγία Μαρίνα.
Οι επιβάτες θα μπορούν να συνδέονται άμεσα χωρίς να χρειάζεται κάποια διαδικασία εγγραφής. Στη συνέχεια η διοίκηση της ΣΤΑΣΥ θα μετρήσει το μηνιαίο κόστος λειτουργίας και συντήρησης ώστε να αποφασιστεί η επέκταση του δικτύου και το χρονοδιάγραμμά της.
Υπενθυμίζεται ότι το έργο έχει ενταχθεί από το υπουργείο Ψηφιακής Διακυβέρνησης στις περιοχές που θα εγκατασταθούν σημεία πρόσβασης στο πλαίσιο του έργου WiFi4GR.
Το WiFi4GR «Ανάπτυξη Δημόσιων Σημείων Ασύρματης Ευρυζωνικής Πρόσβασης στο Διαδίκτυο» αφορά στην προμήθεια, εγκατάσταση, παραμετροποίηση, σύνδεση και θέση σε λειτουργία σημείων ασύρματης πρόσβασης WiFi (Hotspots) στο Διαδίκτυο σε διάφορες περιοχές πολιτιστικού και τουριστικού ενδιαφέροντος της χώρας, για την κάλυψη, 2.500 περίπου περιοχών ασύρματης – WiFi πρόσβασης σε όλη την επικράτεια. Το σύστημα, το οποίο θα αναπτυχθεί, θα διαθέτει κεντρικό σύστημα παρακολούθησης και διαχείρισης, το οποίο καθιστά δυνατή την παρακολούθηση σε πραγματικό χρόνο όλων των δομικών στοιχείων του δικτύου.-
- 0 απαντήσεις
Επιλέχθηκε Από
Engineer, -
-
Η σύνδεση του νυχτερινού φωτισμού με το «Τοπικό Εγχώριο Προϊόν» στην Ελλάδα
Engineer posted μια είδηση in Περιβάλλον,
Όσοι έχουμε βρεθεί σε νυχτερινή πτήση έχουμε απολαύσει το θέαμα που προσφέρει η επιφάνεια της Γης, όταν τα νυχτερινά φώτα αναδεικνύουν μοτίβα που παραπέμπουν σε έργα τέχνης. Εκτός όμως από το εντυπωσιακό θέαμα, τα νυχτερινά φώτα αποτελούν μια πολύτιμη πηγή πληροφορίας για τις δραστηριότητες του ανθρώπου και την αλληλεπίδρασή του με το περιβάλλον.
Στο πλαίσιο της εξερεύνησης αυτού του πεδίου, η NASA καταγράφει συστηματικά τον νυχτερινό φωτισμό του πλανήτη μας. Τα τελευταία 10 χρόνια πολύ βελτιωμένες καταγραφές παρέχονται από τον αισθητήρα VIIRS της αποστολής SUOMI.
«Στο Δημοκρίτειο Πανεπιστήμιο σκεφτήκαμε να ερευνήσουμε τι έχουν να μας πουν τα νυχτερινά φώτα για την πατρίδα μας» λέει στην «Κ» η Αλεξάνδρα Γκεμιτζή, καθηγήτρια στο Τμήμα Μηχανικών Περιβάλλοντος του Δημοκρίτειου Πανεπιστήμιου Θράκης, η οποία ηγήθηκε μιας ενδιαφέρουσας έρευνας στο πλαίσιο των δραστηριοτήτων του Εργαστηρίου Ατμοσφαιρικής Ρύπανσης και Αντιρρυπαντικής Τεχνολογίας Ατμοσφαιρικών Ρύπων.-
- 0 απαντήσεις
Επιλέχθηκε Από
Engineer, -
-
«Εξοικονομώ 2023»: Ο νέος οδηγός του προγράμματος μετά την 3η τροποποίηση
Engineer posted μια είδηση in Χρηματοδοτήσεις,
Εκδόθηκε σε ΦΕΚ η υπ' αριθμ. ΥΠΕΝ/ΥΔΕΝ/97165/610 ΚΥΑ (ΦΕΚ 5174/Β΄/13.09.2024) που αφορά την 3η τροποποίηση της υπό στοιχεία ΥΠΕΝ/ΥΔΕΝ/55246/807/18.05.2023 κοινής απόφασης των Υπουργών Οικονομικών, Ανάπτυξης και Επενδύσεων και Περιβάλλοντος και Ενέργειας «Προκήρυξη του προγράμματος “Εξοικονομώ 2023”», ως εξής:
Α. Ο Οδηγός Εφαρμογής Προγράμματος «Εξοικονομώ 2023» και η 1η Τροποποίηση του Παραρτήματος VI που αφορά την Υπεύθυνη Δήλωση σχετικά με τη σώρευση των ενισχύσεων ήσσονος σημασίας (de minimis) βάσει του Κανονισμού (ΕΕ) 2023/2831, ως ακολούθως:
Τροποποίηση (3η) της υπό στοιχεία ΥΠΕΝ 55246-807 18.05.2023 ΚΥΑ Εξοικονομώ 2023 (ΦΕΚ 5174-Β-13.09.2024).pdf-
- 3 απαντήσεις
Επιλέχθηκε Από
Engineer, -
-