Μετάβαση στο περιεχόμενο

Πίνακας Κορυφαίων

  1. akis73

    akis73

    Συντονιστής


    • Πόντοι

      19

    • Περιεχόμενα

      8.602


  2. Pavlos33

    Pavlos33

    Συντονιστής


    • Πόντοι

      5

    • Περιεχόμενα

      18.016


  3. dimitris GM

    dimitris GM

    Συντονιστής


    • Πόντοι

      3

    • Περιεχόμενα

      26.116


  4. ΙΑΣΟΝΑΣ

    ΙΑΣΟΝΑΣ

    Core Members


    • Πόντοι

      2

    • Περιεχόμενα

      17.329


Δημοφιλές Περιεχόμενο

Προβολή περιεχομένου με την υψηλότερη φήμη στις 12/03/2020 σε όλες τις περιοχές

  1. Παράταση έως τις 30 Ιουνίου 2020 για την δήλωση μέσω της ηλεκτρονικής πλατφόρμας της ΚΕΔΕ των αδήλωτων τετραγωνικών των ακινήτων , φέρνει ο κορωνοϊός. Αυτό, σύμφωνα με αποκλειστικές πληροφορίες της aftodioikisi.gr, προβλέπει η ΠΝΠ που υπογράφεται σήμερα με τα μέτρα για τους εργαζόμενους για τον κορωνοϊό. Υπενθυμίζεται ότι η ισχύουσα ρύθμιση του υπουργείου Εσωτερικών προβλέπει ότι η προθεσμία για τη δήλωση των αδήλωτων τετραγωνικών λήγει στις 31 Μαρτίου 2020. Με τη νέα ρύθμιση η δήλωση για τα αδήλωτα τετραγωνικά συγχρονίζεται με αυτή των αυθαιρέτων που, επίσης, λήγει στις 30 Ιουνίου. Σύμφωνα με τις ίδιες πληροφορίες της aftodioikisi.gr, πέραν του κορωνοϊού, η ανάγκη για την παράταση προέκυψε μετά την μαζική συμμετοχή των πολιτών στην ηλεκτρονική πλατφόρμα της ΚΕΔΕ από τις 27 Φεβρουαρίου που λειτουργεί, αλλά, κυρίως, μετά τις ουρές που δημιουργήθηκαν στους δήμους από δημότες μεγάλης ηλικίας που δεν χρησιμοποιούν το Διαδίκτυο. Να σημειωθεί ότι οι υπεύθυνοι αναμένουν περίπου 4 εκατ. πολίτες να μπουν στην πλατφόρμα (σ.σ. από τους συνολικά 7,5 εκατ. του αριθμού των παροχών). Οι ιστοσελίδες και η διαδικασία Υπενθυμίζεται ότι η πλατφόρμα βρίσκεται στην ηλεκτρονική διεύθυνση tetragonika.govapp.gr και είναι απλή στην χρήση της και θα απαιτούνται τέσσερα βήματα για να ολοκληρωθεί η διαδικασία. Η πλατφόρμα έχει ανέβει, επίσης, μέσω μπάνερ, στα site: -ypes.gr, -mindigital.gr, –kedke.gr –gsis.gr Κάθε δήμος θα έχει τη δυνατότητα να βάλει στην ιστοσελίδα του το σχετικό μπάνερ, ώστε να μπορούν να μπαίνουν στην πλατφόρμα οι δημότες του.
    1 point
  2. Κακώς συνδέθηκε η οικοδομησιμότητα με την προσβασιμότητα ΑΜΕΑ. Η χρήση που ζητάς δεν χρειάζεται προέγκριση καταλληλότητας γηπέδου από φορέα, (αν και θα έπρεπε). Κατά την άποψή μου, θα πρέπει να ελεγθεί κατά πόσο είναι άρτιο και οικοδομήσιμο το γήπεδο σε σχέση με την αόριστη κοινόχρηστη έκταση που έχεις. Εδώ θα χρειαστούμε τα φώτα των Τοπογράφων.
    1 point
  3. απο το σύλλογο ΑΤΜ "Με αφορμή την κατάργηση της υπηρεσίας FreePOS της Viva Wallet, ζητήθηκε να γίνει επαφή με τις Ελληνικές Τραπεζες ώστε να υπάρξει η δυνατότητα Virtual POS χωρίς μηνιαία χρέωση. Έγινε συνάντηση της ηγεσίας του ΤΕΕ με στελέχη της Εθνικής Τράπεζας, οι οποίοι και δεσμεύτηκαν θα ενεργοποιήσουν, μέχρι τέλος Μαρτίου, εφαρμογή Virtual POS χωρίς μηνιαία χρέωση για τα μέλη του ΤΕΕ" https://psdatm.gr/index.php/2016-08-10-15-22-15/2016-08-10-14-00-04/560-pos-4?fbclid=IwAR3UBX0eUMdxkSyTZNbYLzT6W0R1q22tqBpUa1ckWP6eiOIitIBNXDDJ5Sg
    1 point
  4. 1) Ως προς το μοντέλο: Πρέπει απαραιτήτως οι δοκοί να προεκτείνονται από τοιχείο ΩΣ τουλάχιστον 1,50m. Για να μπορούν να παραληφθούν οι μεγάλες ροπές των δοκών και να υπάρχει επάρκεια αγκύρωσης. 2) Ως προς την επίλυση: Πρέπει να γίνουν 3 προσομοιώσεις-επιλύσεις ως προς τις συνθήκες στήριξης. Στο 1ο προσομοίωμα θα επιλυθούν ως πρόβολοι (για να προκύψουν οι δυσμενέστεροι οπλισμοί στην άνω ίνα) . Στο 2ο προσωμοίωμα ως μονόπακτες δοκοί και στο 3ο ως αρθρώσεις (για να προκύψουν οι δυσμενέστεροι οπλισμοί στην κάτω ίνα-άνοιγμα). Τέλος βάζεις άνω-κάτω τους δυσμενέστερους οπλισμούς. Στο πρώτο προσομοίωμα θα λάβεις και το μήκος και το φορτίο της άλλης κάθετης δοκού για να προκύψει και η μέγιστη στρέψη στην κύρια δοκό. Προσοχή. Επίλυση σε κατακόρυφη σεισμική συνιστώσα. Αυτά. 3) Ως προς την όπλιση: Οι γάντζοι των αγκυρώσεων θα γυρίσουν οριζόντια στην άλλη δοκό (και όχι κάθετα ως συνήθως). Εναλλακτικά τοποθετείς 2 έξτρα Γ οπλισμούς ανά στρώση (όμοιο Φ με αυτό που θα προκύψει από τις επιλύσεις) που το ένα θα πιάνει την εσωτερική πλευρά με την εξωτερική του άλλου και το άλλο Γ το αντίστροφο.)
    1 point
  5. θα έλεγα ότι έχεις 2 επιλογές. Ουσιαστικά το σωστό θα ήταν να ακυρώσεις το λάθος αρχείο. Δεν ξέρω κατα πόσο είναι δεκτό να αφήσεις αυτό που έχεις βάλει και να βάλεις συμπληρωματικά το σωστό, αν θες γράψε του τίτλο "σωστή κάτοψη ιδιοκτησίας...". .
    1 point
  6. Πώς πήγες να εκδόσεις βεβαίωση από το σύστημα αφού έχει περάσει το δίμηνο και πέραν αυτού η έκδοση βεβαίωσης πρέπει να γίνει στα πλαίσια του ν. 4495 ανοίγοντας νεα δήλωση μη έχοντας συμπληρώσει κανένα φύλλο καταγραφής. Στην οριστική υπαγωγή δεν μπορείς από όσο θυμάμαι να ακυρώσεις. Πρέπει να αιτηθείς επιστροφή σε προηγούμενο στάδιο.
    1 point
  7. Σύμφωνα με το 5.3.1 του ΠΔ41/2018 :Στην περίπτωση ύπαρξης συμπληρωματικών χρήσεων, οι οποίες δεν διαθέτουν πληρότητα, ο υπολογισμός του θεωρητικού πληθυσμού γίνεται με τις απαιτήσεις της κυριαρχούσας χρήσης για το σύνολο της επιφάνειάς της, συμπεριλαμβανομένης και της επιφάνειας των συμπληρωματικών χώρων που την εξυπηρετούν. Σύμφωνα με τον πίνακα 3 του ΠΔ41/2018 : ο θεωρητικός πληθυσμός σε βιομηχανία είναι είτε 1ατ/10τ.μ., είτε ίσος με τον Προβλεπόμενο αριθμός χρηστών (εργαζόμενοι και πιθανοί επισκέπτες) εφόσον πρόκειται για Βιομηχ. - Βιοτεχνία προοριζόμενη για συγκεκριμένη λειτουργία. Άρα ως θεωρητικό πληθυσμό για τον βιολογικό παίρνεις είτε 1ατ/10τ.μ, είτε 1ατ/30τ.μ (όπως αναφέρεις και εσύ), είτε τον πραγματικό αριθμό των χρηστών στο βιολογικό (επισκέπτες δεν νομίζω να έχεις εκεί, πέρα από τον βοθρατζή...).
    1 point
  8. Καμία σχέση δεν έχει η οικοδομησιμότητα με ΑΜΕΑ. Οι ΑΜΕΑ θα έχουν πρόσβαση στο αγροτεμάχιο με το ίδιο μέσο που θα έχουν και οι μη ΑΜΕΑ, δηλαδή με αυτοκίνητο/βαρκούλα/ελικόπτερο/διαστημόπλοιο, ανάλογα που βρίσκεται ο αγρός. Η υποχρέωση των ιδιωτών προς ΑΜΕΑ αφορά την εξασφάλιση της ελεύθερης κίνησης μέσα στην ιδιοκτησία. Και σε αυτήν την υποχρέωση ακόμα, το άρθρο 26§5 δίνει απαλλαγές. Μην ψαρώνεις, και ζήτα νομοθετική τεκμηρίωση όσων σου είπαν και γραπτά.
    1 point
  9. ζηταει προσβαση ή "προβλεψη για προσβαση"? δες εδω http://pomida.gr/newspost.php?nsl=amea-proionta-kai-ypiresies-kai-oxi-ktiria-afora-i-eyrodigia-gia-ta-amea και στο "σχεδιαζοντας για ολους" και αυτη τη συζητηση https://www.michanikos.gr/forums/topic/40696-προσβαση-αμεα-σε-νεα-κατοικια/?do=findComment&comment=759756
    1 point
  10. Στο πνεύμα των (ελληνοχριστιανικών) ημερών...
    1 point
  11. Γειά σου, αφού κλείστηκε με υπέρβαση δόμησης, για την κατηγορία θέλει παραπάνω πληροφορίες.
    1 point
  12. Λοιπόν συνάδελφοι έκανα αρκετό ψάξιμο χωρίς να παίρνω όρκο ότι δε μου έχει ξεφύγει κάτι. Παραθέτω τα εξής τα οποία αναφέρονται εκτενώς από τον Δρ Αρχιτέκτονα Μηχανικό – Πολεοδόμο Ε.Μ.Π. Γεώργιο Βαρελίδη στον οδηγό σπουδών του 2012 για το ΑΤΕΙ Πειραιά: Στο ΠΔ 318/94 ακυρώθηκε από το ΣτΕ η 2η παράγραφος του 1ου Άρθρου. Η πρώτη παράγραφος είναι σε ισχύ και γράφει: ΑΡΘΡΟΝ-1. Επαγγελματικά Δικαιώματα Πτυχιούχων των Τμημάτων: α) Πολιτικών Δομικών 'Εργων, β) Πολιτικών 'Εργων Υποδομής, γ) Τοπογραφίας. 1. Οι Πτυχιούχοι Μηχανικοί Τεχνολογικής Εκπαίδευσης, των Τμημάτων Πολιτικών Δομικών 'Εργων, Πολιτικών 'Εργων Υποδομής και Τοπογραφίας, της Σχολής Τεχνολογικών Εφαρμογών των Τεχνολογικών Εκπαιδευτικών Ιδρυμάτων, με βάση τις εξειδικευμένες επιστημονικές και τεχνικές γνώσεις τους, ασχολούνται είτε αυτοδύναμα, είτε σε συνεργασία με άλλους επιστήμονες, στον ιδιωτικό και δημόσιο τομέα με τη μελέτη, έρευνα και εφαρμογή της τεχνολογίας πάνω σε σύγχρονους και ειδικούς τομείς έργων και εργασιών της ειδικότητάς τους. Συνεπώς, η «μελέτη, έρευνα και εφαρμογή της τεχνολογίας πάνω σε σύγχρονους και ειδικούς τομείς έργων και εργασιών της ειδικότητάς τους» συνιστά τη μόνη ισχύουσα ρύθμιση επαγγελματικών δικαιωμάτων για πτυχιούχους Τ.Ε.Ι. (αφού το Β.Δ. 769/72 ΔΕΝ αφορά τα Τ.Ε.Ι.). Ο προσδιορισμός αυτός περιλαμβάνει ως επαγγελματικό πεδίο οτιδήποτε προσδιορίζεται από τη νομοθεσία ως αντικείμενο της ειδικότητάς τους. Το αντικείμενο της ειδικότητάς τους ορίζεται από τον καθορισμό Περιεχομένου Σπουδών Τμημάτων ΤΕΙ Πειραιά και Πάτρας (Υ.Α. 40512/Ε5 – ΦΕΚ 537/Β/28-4-2006). Για τα υπόλοιπα ιδρύματα δεν έχω κάνει αναζήτηση. Όπερ έχουμε συνοπτικά από την παράγραφο 6: Αρχιτεκτονικές εργασίες κτιριακών έργων (μελέτη – επίβλεψη). Στατικές εργασίες (μελέτη – επίβλεψη), για φέροντα οργανισμό κτιρίου και ειδικά τεχνικά έργα. Τοπογραφικές εργασίες που εμπίπτουν στα επαγγελματικά δικαιώματα του Πολιτικού Μηχανικού (αποτυπώσεις οικοπέδων, γηπέδων, ιδιωτικών ή δημόσιων έργων κ.λπ.). Ειδικές αρχιτεκτονικές εργασίες (μελέτη – επίβλεψη), όπως διαμόρφωση ελεύθερων χώρων και χώρων πρασίνου, αποκατάσταση κτιρίων. Περιβαλλοντικές μελέτες για τα τεχνικά έργα εν γένει (έχουν ήδη το δικαίωμα όλες οι ειδικότητες μηχανικών). Οικονομοτεχνικές μελέτες για τα έργα που εμπίπτουν στο μελετητικό τους αντικείμενο. Πολεοδομικές και ρυμοτομικές μελέτες. Χωροταξικές και ρυθμιστικές μελέτες. Γεωτεχνικές – εδαφολογικές μελέτες για τα οικοδομικά – κτιριακά έργα. Η απόδοση των ως άνω ειδικότερων επαγγελματικών πεδίων στον Πολιτικό Δομικών Έργων έχει νομική αφετηρία, δηλαδή βασίζεται σε ερμηνεία της γενικής νομικής περιγραφής του αντικειμένου των σπουδών, όπως αυτή διατυπώνεται στην ως άνω Υ.Α. 40512/Ε5, και είναι – εκ των πραγμάτων ευρεία, αφού δεν μπορεί νομικά να προσδιοριστεί κάποια άλλη ειδικότερη. (Επίσης για να κλείσει και το θέμα της ανώτατης-ανώτερης εκπαίδευσης, με το ΦΕΚ 114/Α/01 στο Άρθρο 1 είναι ξεκάθαρο ότι η ανώτατη εκπαίδευση χωρίζεται σε πανεπιστημιακό και τεχνολογικό τομέα.) Στην πράξη τώρα! Οι περισσότερες ΥΔΟΜ παρανόμως αναγνωρίζουν τα δικαιώματα των ΤΕ βάσει του ΒΔ 769/72 παραβλέποντας τμήματα αυτού (βλ. περί σκυροδέματος Β160 και ανοιγμάτων 5,50 μ.). Κάποιες ΥΔΟΜ δεν ασχολούνται ιδιαίτερα με αποτέλεσμα να προχωρούν οι εργασίες. Ο σύλλογος της ΕΕΤΕΜ δε φαίνεται να έχει καταφέρει πολλά μετά από την απόφαση του ΣτΕ 678/05 και για να έχουν παρέλθει 15 έτη εκτιμώ ότι δε θα καταφέρει κάτι. Το ΤΕΕ κάνει προσπάθειες τώρα τελευταία που έσφιξαν τα πράγματα σε οικονομικό επίπεδο να προσεγγίσει τους ΤΕ αλλά χωρίς σαφή αποτελέσματα. Επίσης σε πάμπολες ειδικές περιπτώσεις όπου εκδίδονται ΦΕΚ που αφορούν σε εργασίες πολιτικού μηχανικού αναγράφεται ξεκάθαρα η λέξη Διπλωματούχος αποκλείοντας έτσι τους ΤΕ που είναι Πτυχιούχοι. ΤΕΛΙΚΟ ΣΥΜΠΕΡΑΣΜΑ Η πραγματικότητα εάν ακολουθήσουμε πιστά το γράμμα του νόμου είναι πως οι ΤΕ δεν έχουν επαγγελματικά δικαιώματα και εργάζονται απλώς διότι αν δεν εργάζονταν θα υπήρχε πιθανά κάποια επιπλέον αναταραχή στην κοινωνία. Ο οποιοσδήποτε υπάλληλος ΥΔΟΜ θα μπορούσε να αρνηθεί υπογραφή από ΤΕ βάσει των παραπάνω και να έχει και δίκιο. Αλλά δεν το κάνει κανείς γιατί υπάρχει έστω και αυτή η εκφυλισμένη αλληλεγγύη στο συνάνθρωπο και στο δικαίωμά του να εργάζεται. Αυτά!
    1 point
  13. σιγουρα θα υπαρξει απαντηση στο συγκεκριμενο ερωτημα Αλλά, [σαν αντικρουση] θα μπορουσε να γινει συσταση καθετων. Στην περιπτωση αυτη θα απαιτουσαν παλι τα ίδια? [υγ το εχουμε ξανασυζητησει....αλλά πού??? βασίληηη???]
    1 point
  14. Όταν είναι σε επαφή τα 2 κτίριο, ισχύει αλλά δεν με έτυχε η δική σου περίπτωση...
    1 point
  15. Πόσο σωστός έχω βγεί !!!!! τις τελευταίες ημέρες ... με όσα σχετικά έχω γράψει .... νομικές καλύψεις .. κλπ κλπ 😎 @papathvas, το έχω αναφέρει στα τελευταία posts και τους δύο τρόπους, κάνε έναν κόπο και δες ... και αν δεν βρεις έλα ξανά ... Λοιπόν για να μην ψάχνεις ο ένας τρόπος με χρέωση της κάρτας του πελάτη από εσένα (αν είναι ενεργοποιημένος) είναι εδώ. Και ο άλλος μέσω αποστολής ειδοποίησης στον πελάτη για να κάνει εκείνος την χρέωση της κάρτας του, δες στα σχήματα παρακάτω:
    1 point
  16. Προσωπικά Δημήτρη δεν έχω πεισθεί από την ασαφή διατύπωση του Α98 ότι εννοεί χωρίς συναίνεση. Αν βγει κάποια απόφαση ή συμπλήρωση του νόμου και εξηγήσει τι ακριβώς εννοεί τότε θα το εφαρμόσω. Προς το παρόν κινούμαι σύμφωνα με την παράγραφο 6 του άρθρου 98 (δηλαδή το "εκ κατασκευής" ή "σε όλους τους ορόφους την ίδια αυθαιρεσία") και εκ του ασφαλούς, αν δεν έχουμε ένα εκ των δυο κριτηρίων της παρ. 6, θα συνεχίσω να ζητάω συναίνεση. Η τροποποίηση με την παρ΄9 (*) ασαφώς αναφέρει την λέξη "υπόχρεος" και δεν κάνει συγκεκριμένο και ρητά διατυπωμένο ότι δεν απαιτείται συναίνεση. Αποτελεί προσωπική μου θέση, την οποία θα επαναπροσδιορίσω μόνο όταν ισχύσει αυτό που αναφέρει η συνέχεια της παραγράφου 9, περί έκδοσης Υ.Α. (*) 9. Πλην των περιπτώσεων της παραγράφου 8 του παρόντος άρθρου, υπόχρεος για την τακτοποίηση αυθαίρετων κατασκευών ή αλλαγών χρήσης επί κοινοχρήστων ή κοινοκτήτων μερών της οικοδομής είναι ο ιδιοκτήτης που τις ιδιοχρησιμοποιεί χωρίς να απαιτείται η σύμφωνη γνώμη των λοιπών συνιδιοκτητών της οικοδομής. Με απόφαση του Υπουργού Περιβάλλοντος και Ενέργειας καθορίζεται η διαδικασία υπαγωγής στον παρόντα νόμο των αυθαίρετων κατασκευών ή αλλαγών χρήσης επί κοινοχρήστων ή κοινοκτήτων μερών της οικοδομής που δεν έχουν απολέσει την κοινόχρηστη χρήση, ο επιμερισμός του ενιαίου ειδικού προστίμου και των λοιπών δαπανών μεταξύ των συνιδιοκτητών και κάθε άλλη αναγκαία λεπτομέρεια. ναι. Η ίδια λογική. Σύγκριση με την συνολική δόμηση του οικοπέδου.
    1 point
  17. φαεθον, - και ηξεραν οτι ειναι αυθαιρετο αυτο που εκαναν - και οτι διακινδυνευαν επβολη προστιμων /και ποινικων διωξεων γνωριζαν, αλλά, "καπου επρεπε να βαλουν την γιαγια"..... [ή ειναι στο αιμα του Ελληνα να φτιαξει ενα αυθαιρετο....ας ειναι και 5 μετρα...] Εν τελει σημερα του λενε: "Δηλωσε το και δεν σου το γκρεμιζει το κρατος". [Ασχετως εάν μπορει να ζητηθει η κατεδαφιση των κατασκευων αυτων απο ενα συνιδιοκτητη. Αυτο παντοτε μπορουσε να γίνει...] Ομως, αφου δεν θα του το γκρεμισει το Κρατος, ακομα και αν δεν μπορεσει να του δοσει χιλιοστα, το αυθαιρετακι θα παραμεινει στη θεση του εσαεί, σαν "ιδιοκτησια χρησης". Εχει φως, νερο, τηλεφωνο.... Ποσώς που τον ενδιαφερει υπο ποιαν νομικην εποψιν θα το διακατεχει.... Επίσης, να υπενθυμισουμε οτι δεν εχουμε καμμια "επισημη" τοποθετηση απο το Υπουργειο, ως προς το ιδιοκτησιακο καθεστως αυτων των αυθαιρετων... Στα μεσα Οκτωβριου οι συμβ/φοι, ζητησαν απο τον Χατζιδακη την "απλοποίηση των διαδικασιων" ωστε να μην παραμεινουν εκτος συναλλαγής χιλιαδες ακινητα τετοιου ειδους... [οι οποιοι αρνουνται/δξ αν αρνουνται όλοι/και υπο ποίαν εννοια και αποψη αρνουνται/αρνουνταν ή θα εξακολουθησουν να αρνουνται..."απαιτωντας" τροποποιηση της συστασης...]. - Η κοινη λογικη λεει οτι: Οπως τακτοποιησε καποιος [με τον κινδυνο να του το γκρεμισει ενας συνιδιοκτητης μεσω δικαστηριων] [μεχρι σημερα εχουμε μονον τρεις τετοιες δικαστικες αποφασεις] ετσι και μπορει να κανει μεταβιβαση/παραχωρηση της χρησης κι ας προσβαλλει την πραξη οποιος "ζημιουται". Ενστασεις εκ δικαιωματος τριτου δεν εχει κανενας δικαίωμα να προβάλλει, αρνουμενος την συνταξη συμβολαιου... Επί του ολου θεματος, εχω την γνωμη οτι, -ο μηχανικος οφειλει να διευκρινιζει στον πελατη οτι, η δικη του δουλεια ειναι η τακτοποίηση και οτι -η μεταβίβαση δεν ειναι δικη του αρμοδιοτητα, αρα οποιος θελει να προχωρησει, να μιλησει πρωτα με τον συμβ/φο του. Καθαρα και ξαστερα. Εν τέλει, το βεβαιο ειναι οτι, περιμενουμε καποια νομοθετικη πρωτοβουλια, η οποια, οπως φαινεται, θα βασιζεται στην παραχωρηση τη χρησης, ωστε να ξεπερασθουν οι οποιες αντιρησεις μπορει να εχουν καποιοι "νομικοι κυκλοι" υγ το δικο μου θα το δηλωνα -εάν ειχα.
    1 point
  18. Ταυτοποιημένος είσαι. Ολα μια χαρά. Συναλλαγή με χρέωση της κάρτας του πελάτη σου δεν μπορείς να κάνεις, παρά μόνο με αποστολή email στον πελάτη και να ολοκληρώσει αυτός την διαδικασία της χρέωσης της κάρτας του. Αν προσέξεις σε εσένα λείπει η επιλογή "ΧΡΕΩΣΗ ΚΑΡΤΑΣ" κάτω από τις ΠΩΛΗΣΕΙΣ. Αυτό εξηγώ... δηλαδή την διαδικασία για να επανέρθει η επιλογή αυτή και να μπορείς να κάνεις εσύ χρέωση της κάρτας του πελάτη.
    1 point
  19. Μπορείς και πρέπει ΟΛΑ να τα δείξεις στο εγκεκριμένο διάγραμμα δόμησης.... Δεν υπάρχει λόγος για νέο.
    1 point
  20. άρθ 94 2. Τα πρόστιμα ανέγερσης και διατήρησης αυθαιρέτων υπολογίζονται ως εξής : α) το πρόστιμο ανέγερσης είναι ίσο με την αξία του αυθαιρέτου (Αα) επί το συντελεστή περιβαλλοντικής επιβάρυνσης (Σπ). Η αξία του αυθαιρέτου υπολογίζεται ως το γινόμενο της επιφάνειάς του, πολλαπλασιαζόμενης επί την τιμή ζώνης (Τ.Ζ.) της περιοχής του ακινήτου, όπως αυτή ισχύει κατά την ημερομηνία διαπίστωσης της παράβασης, σύμφωνα με το σύστημα αντικειμενικών αξιών του Υπουργείου Οικονομικών ή όπου δεν υπάρχει σύστημα αντικειμενικών αξιών στη συγκεκριμένη περιοχή, σύμφωνα με τα οριζόμενα στο άρθρο 109 του παρόντος. Ο συντελεστής περιβαλλοντικής επιβάρυνσης ορίζεται σε.. β) Το πρόστιμο διατήρησης είναι ίσο με το πενήντα τοις εκατό (50%) του προστίμου ανέγερσης και καταβάλλεται από το χρόνο σύνταξης της έκθεσης αυτοψίας του αυθαιρέτου και για κάθε συνεχόμενο χρόνο, μέχρι την κατεδάφιση ή την νομιμοποίησή του. Το πρόστιμο διατήρησης στην περίπτωσή σου είναι 50% (*20% *Τ.Ζ*Τ.Μ) δηλαδή 10% της ανέγερσης, είναι ετήσιο και κατ΄ ελάχιστο 100€ Επιβάλλεται με αναλογισμό μηνών (και όχι ημερών-όπως κάναμε παλιά) υπολογίζοντας τους μήνες από τότε που θα κάνεις την αίτηση πρόθεσης νομ/σης μέχρι το μήνα που θα εκδοθεί η άδεια νομ/σης εγκ 2/19 Το πρόστιμο διατήρησης είναι ετήσιο και εφ’ όσον επέλθει άρση της αυθαιρεσίας πριν τη συμπλήρωση του έτους, υπολογίζεται με αναλογία μηνών (αριθμός μηνών / 12)
    1 point
  21. Καλημέρα σας, έχω μια περίπτωση ΔΓΜ που συνορεύει με δρόμο στον οποίο έχει αποδοθεί ΚΑΕΚ. Το γεωτεμάχιο αίτησης ανταλλάσει εδαφικά τμήματα με τον εν λόγω αγροτικό δρόμο. Κατά την ηλεκτρονική υποβολή του αρχείου dxf μου βγάζει το μήνυμα "τα όρια του PST_KAEK δεν ταυτίζονται με τα όρια του DGM_PROP_FINAL" και το πρόβλημα εντοπίζεται στο όριο με τον δρόμο που εγώ τον έχω βάλει ως ROAD με ανοιχτή γραμμική οντότητα ενώ απο ότι καταλαβαίνω, το σύστημα το θέλει σαν κλειστή γραμμική οντότητα με layers PST_KAEK και DGM_PROP_FINAL σαν συνορεύον εμπλεκόμενο ΚΑΕΚ. Είναι όντως έτσι? Ρωτάω γιατί ο δρόμος είναι πολύ μεγάλος σε μήκος και αριθμό σημείων. Χρειάζεται να απεικονιστεί όλη του η έκταση, ενώ συνορεύει με το γεωτεμάχιο αίτησης μόνο για λίγα μέτρα?
    1 point
  22. Το προσύμφωνο δεν αποτελεί τίτλο. Μήπως απλά είχε ένα υπογεγραμμένο χαρτί από τους συμβαλλόμενους χωρίς να έχει κατατεθεί σε συμβολαιογράφο; Από κει και ύστερα κατά τα γνωστά. Είτε θα χρειαζόσουν δικαστική απόφαση για να ορίσει ο δικαστής το χρόνο νομής και κατοχής με βάση τα στοιχεία που θα προσκομίζονταν, είτε θα έδινες με επιφύλαξη δήλωση, είτε με βάση υπεύθυνη δήλωση Ν 1599/86 ιδιοκτήτη για το χρόνο ύπαρξης του γηπέδου ότι βάση δικής του ΥΔ προυφίσταται του 79 ή στην χειρότερη ότι δεν ήταν οικοδομήσιμο λόγω έλλειψης αποδεικτικών που να αποδεικνύουν το χρόνο ύπαρξής του. Η πολεοδομία από που και ως που θεωρεί ότι το γήπεδο υφίσταται το έτος 2015; Αναγνώριση προσώπου έγινε για να μην υπάρχει άγνωστος ιδιοκτήτης. Δε σημαίνει ότι το γήπεδο δημιουργήθηκε το 2015, εκτός και αν η δικαστική απόφαση αναφέρει κάτι συγκεκριμένο οπότε υπάρχει πρόβλημα.
    1 point
  23. γεια σας και πάλι, λοιπόν ρώτησα σε 2 πολεοδομίες το ίδιο ακριβώς πράγμα, αν δηλαδη μπορώ σε μια νεα αδεια δομησης που θα βγάλω (εσωτερικών διαρυθμίσεων ή αλλαγής χρήσης απο κατάστημα σε γυμναστήριο δεν είμαι και γιάυτο σίγουρη ) σε υπαρχον κτιριο του 99, οπού δεν έχω άλλη δόμηση, να εκμεταλευτώ τις διατάξεις του NOK είτε για το υπόγειο (αρθρο 11 παρ. 6 ια) είτε για το πατάρι, και να χρησιμοποιήσω μετρα για την χρήση μου στο υπόγειο ή να φτιαξω ενα μικρο παταρι για βοηθητικη χρήση, η μια μου απάντησε ναι μπορείς και η άλλη οτι πρεπει να εχω τουλαχιστον 10τμ δόμησης ... υπάρχει κανείς απο τους συναδερφους που να έχει ψαξει το θέμα? ξέρετε μήπως τελικά τι ισχύει? νιώθω οτι πρέπει να γίνω νομικός, και το μόνο που ήθελα ήταν να κάνω αρχιτεκτονική....
    1 point
  24. Μάλιστα, κανένας εδώ καμιά απάντηση?????
    -1 points
  25. Συνάδελφε μάλλον δεν θα κατάλαβες τι ζητάω. Ζητώ τα επ. δικαιώματα των Πολ. Μηχανικών ΤΕ. Εσύ μου δείχνεις μια εγκύκλιο του 1957 που αναφέρεται για Πολ. Υπομηχανικούς, Εργοδηγούς, Αρχιτέκτονες κ.τ.λ. Εννοείται ότι το 1957 δεν υπήρχαν Πολ. Μηχανικοί ΤΕ. Λοιπόν, υπάρχει Π.Δ. ή θα κάνουμε εικασίες; Για τους συναδέλφους που ρώτησαν αν μπορούν να υπογράψουν στατική μελέτη σε κτίριο με μεταλλικό σκελετό η απάντηση είναι ναι.
    -1 points
This leaderboard is set to Athens/GMT+02:00
  • Επιλεγμένα Άρθρα

    • Εγκρίθηκε τo αναθεωρημένο Εθνικό Σχέδιο Διαχείρισης Επικίνδυνων Αποβλήτων (ΕΣΔΕΑ)
      Εγκρίθηκε τo αναθεωρημένο Εθνικό Σχέδιο Διαχείρισης Επικίνδυνων Αποβλήτων (ΕΣΔΕΑ) με την δημοσίευση στο ΦΕΚ 6412/Β'/22.11.2024 της υπ' αριθμ. ΥΠΕΝ/ΔΔΑ/124219/1717 ΚΥΑ με θέμα: Έγκριση αναθεωρημένου Εθνικού Σχεδίου Διαχείρισης Επικίνδυνων Αποβλήτων (ΕΣΔΕΑ).

      To αναθεωρημένο Εθνικό Σχέδιο Διαχείρισης Επικίνδυνων Αποβλήτων (ΕΣΔΕΑ) συνιστά ένα Ειδικό Σχέδιο Διαχείρισης για τα Επικίνδυνα Απόβλητα που παράγονται στη χώρα, το οποίο απαιτείται σύμφωνα με τα άρθρα 54 και 55 του ν. 4819/2021 (Α’ 129), δεδομένου ότι τα απόβλητα αυτά, λόγω της ποιοτικής και ποσοτικής σύστασής τους, καθώς και των εξειδικευμένων εγκαταστάσεων που απαιτούνται για τη διαχείρισή τους, χρήζουν ειδικότερης συνολικής αντιμετώπισης.

      Στόχος του σχεδιασμού είναι η μείωση τόσο της ποσότητας των παραγόμενων επικίνδυνων αποβλήτων όσο και της επικινδυνότητάς τους και η συνακόλουθη προστασία του περιβάλλοντος και της δημόσιας υγείας, σε συμμόρφωση με τους σχετικούς όρους και προϋποθέσεις της εθνικής και ενωσιακής νομοθεσίας και με εφαρμογή των βέλτιστων
      διαθέσιμων τεχνικών, οι οποίες θα πρέπει πλέον να ενσωματώνουν ευθέως τις πρακτικές της κυκλικής οικονομίας.

      Ο σχεδιασμός περιλαμβάνει όλες τις προβλέψεις του άρθρου 28 της Οδηγίας 2008/98/ΕΚ, καλύπτοντας ταυτόχρονα όλες τις νέες υποχρεώσεις και όλα τα νέα στοιχεία που εισήχθησαν στο άρθρο αυτό μέσω της Οδηγίας (ΕΕ) 2018/851 του Ευρωπαϊκού
      Κοινοβουλίου και του Συμβουλίου της 30ης Μαΐου 2018.

      Με τον παρόντα σχεδιασμό αναθεωρείται ο σχεδιασμός που είχε εγκριθεί με την Κοινή Υπουργική Απόφαση οικ.62952/5384/2016 (Β’ 4326) ο οποίος είχε χρονικό ορίζοντα το έτος 2020. 

      Εθνικό Σχέδιο Διαχείρισης Επικίνδυνων Αποβλήετων ΕΣΔΕΑ ΚΥΑ-ΥΠΕΝΔΔΑ1242191717-13.11.2024-ΦΕΚ-6412-22.11.2024-τεύχος-Β.pdf
      • 0 απαντήσεις
    • ΥΠΕΝ: Εγκύκλιος προς τις ΥΔΟΜ ώστε να ζητούν αποκλειστικά και περιοριστικά μόνο τα στοιχεία που προβλέπονται από το ισχύον θεσμικό πλαίσιο
      Εγκύκλιο απέστειλε το Υπουργείο Περιβάλλοντος και Ενέργειας προς τις ΥΔΟΜ με θέμα: Σχετικά με την εφαρμογή της εγκυκλίου ΥΠΕΝ/ΓΔΠΟΛ/15047/84/14-3-2018.

      Η εγκύκλιος αναφέρει ότι: με αφορμή την (α) σχετική επιστολή του ΣΑΔΑΣ-ΠΕΑ με την οποία διαπιστώνεται η μη τήρηση της (β) σχετικής εγκυκλίου στην οποία και σας παραπέμπουμε, επισημαίνουμε εκ νέου στο πλαίσιο της χρηστής διοίκησης και προκειμένου να αποφεύγεται ταλαιπωρία μηχανικών και πολιτών ότι, η προαναφερόμενη εγκύκλιος οδηγία Γενικού Διευθυντή Πολεοδομίας του ΥΠΕΝ εξακολουθεί να ισχύει.

      Ειδικότερα, κατά τον έλεγχο της πληρότητας αιτημάτων έκδοσης οικοδομικών αδειών, οι ΥΔΟΜ οφείλουν να ζητούν αποκλειστικά και περιοριστικά, μόνον τα στοιχεία εκείνα (δικαιολογητικά, σχέδια και εγκρίσεις υπηρεσιών, συλλογικών οργάνων ή φορέων) που προβλέπονται από το ισχύον θεσμικό πλαίσιο (νόμοι, π. δ/γματα, Υπουργικές Αποφάσεις) για την κατά περίπτωση περιοχή, ή την εκάστοτε Αποκεντρωμένων Διοικήσεων της Επικράτειας (για την ενημέρωση των ΥΔΟΜ χωρικής τους αρμοδιότητας) χρήση ειδικού κτιρίου. Κατά συνέπεια, για την έκδοση των οικοδομικών αδειών δεν ζητείται η προσκόμιση επιπρόσθετων στοιχείων (όπως αλληλογραφία, εγκρίσεις φορέων) και δεν λαμβάνονται υπόψη απόψεις ή εκτιμήσεις υπηρεσιών, οι οποίες αποκλίνουν του ισχύοντος θεσμικού πλαισίου.
      • 0 απαντήσεις
    • Εγκρίθηκε μέσω WiFi4GR το δωρεάν WiFi σε έντεκα σταθμούς του ΜΕΤΡΟ
      Την έγκριση του Διοικητικού Συμβουλίου για την εγκατάσταση και λειτουργία εξοπλισμού ασύρματης πρόσβασης σε έντεκα σταθμούς του ΜΕΤΡΟ για τουλάχιστον πέντε χρόνια εξασφάλισε την περασμένη εβδομάδα η ΣΤΑΣΥ.

      Το κόστος για την παροχή ηλεκτρικού ρεύματος και παροχής σύνδεσης στο διαδίκτυο, θα βαρύνει την εταιρία και από το ύψος του και τη δυνατότητα κάλυψής του από τη ΣΤΑΣΥ θα εξαρτηθεί και η επέκταση του ασύρματου Ιντερνετ και σε άλλους σταθμούς.

      Οι πρώτοι έντεκα σταθμοί στους οποίους θα λειτουργήσει WiFi έως το τέλος της χρονιάς είναι εκτός από την Ακρόπολη και το Σύνταγμα, οι σταθμοί Μοναστηράκι, Ομόνοια, Πανεπιστήμιο, Πειραιάς, Κορυδαλλός, Χαλάνδρι, Αγιος Δημήτριος, Φιξ και Αγία Μαρίνα. 

      Οι επιβάτες θα μπορούν να συνδέονται άμεσα χωρίς να χρειάζεται κάποια διαδικασία εγγραφής. Στη συνέχεια η διοίκηση της ΣΤΑΣΥ θα μετρήσει το μηνιαίο κόστος λειτουργίας και συντήρησης ώστε να αποφασιστεί η επέκταση του δικτύου και το χρονοδιάγραμμά της.

      Υπενθυμίζεται ότι το έργο έχει ενταχθεί από το υπουργείο Ψηφιακής Διακυβέρνησης στις περιοχές που θα εγκατασταθούν σημεία πρόσβασης στο πλαίσιο του έργου WiFi4GR.

      Το WiFi4GR «Ανάπτυξη Δημόσιων Σημείων Ασύρματης Ευρυζωνικής Πρόσβασης στο Διαδίκτυο» αφορά στην προμήθεια, εγκατάσταση, παραμετροποίηση, σύνδεση και θέση σε λειτουργία σημείων ασύρματης πρόσβασης WiFi (Hotspots) στο Διαδίκτυο σε διάφορες περιοχές πολιτιστικού και τουριστικού ενδιαφέροντος της χώρας, για την κάλυψη, 2.500 περίπου περιοχών ασύρματης – WiFi πρόσβασης σε όλη την επικράτεια. Το σύστημα, το οποίο θα αναπτυχθεί, θα διαθέτει κεντρικό σύστημα παρακολούθησης και διαχείρισης, το οποίο καθιστά δυνατή την παρακολούθηση σε πραγματικό χρόνο όλων των δομικών στοιχείων του δικτύου.
      • 0 απαντήσεις
    • Η σύνδεση του νυχτερινού φωτισμού με το «Τοπικό Εγχώριο Προϊόν» στην Ελλάδα
      Όσοι έχουμε βρεθεί σε νυχτερινή πτήση έχουμε απολαύσει το θέαμα που προσφέρει η επιφάνεια της Γης, όταν τα νυχτερινά φώτα αναδεικνύουν μοτίβα που παραπέμπουν σε έργα τέχνης. Εκτός όμως από το εντυπωσιακό θέαμα, τα νυχτερινά φώτα αποτελούν μια πολύτιμη πηγή πληροφορίας για τις δραστηριότητες του ανθρώπου και την αλληλεπίδρασή του με το περιβάλλον.

      Στο πλαίσιο της εξερεύνησης αυτού του πεδίου, η NASA καταγράφει συστηματικά τον νυχτερινό φωτισμό του πλανήτη μας. Τα τελευταία 10 χρόνια πολύ βελτιωμένες καταγραφές παρέχονται από τον αισθητήρα VIIRS της αποστολής SUOMI.

      «Στο Δημοκρίτειο Πανεπιστήμιο σκεφτήκαμε να ερευνήσουμε τι έχουν να μας πουν τα νυχτερινά φώτα για την πατρίδα μας» λέει στην «Κ» η Αλεξάνδρα Γκεμιτζή, καθηγήτρια στο Τμήμα Μηχανικών Περιβάλλοντος του Δημοκρίτειου Πανεπιστήμιου Θράκης, η οποία ηγήθηκε μιας ενδιαφέρουσας έρευνας στο πλαίσιο των δραστηριοτήτων του Εργαστηρίου Ατμοσφαιρικής Ρύπανσης και Αντιρρυπαντικής Τεχνολογίας Ατμοσφαιρικών Ρύπων.
      • 0 απαντήσεις
    • «Εξοικονομώ 2023»: Ο νέος οδηγός του προγράμματος μετά την 3η τροποποίηση
      Εκδόθηκε σε ΦΕΚ η υπ' αριθμ. ΥΠΕΝ/ΥΔΕΝ/97165/610 ΚΥΑ (ΦΕΚ 5174/Β΄/13.09.2024) που αφορά την 3η τροποποίηση της υπό στοιχεία ΥΠΕΝ/ΥΔΕΝ/55246/807/18.05.2023 κοινής απόφασης των Υπουργών Οικονομικών, Ανάπτυξης και Επενδύσεων και Περιβάλλοντος και Ενέργειας «Προκήρυξη του προγράμματος “Εξοικονομώ 2023”», ως εξής:

      Α. Ο Οδηγός Εφαρμογής Προγράμματος «Εξοικονομώ 2023» και η 1η Τροποποίηση του Παραρτήματος VI που αφορά την Υπεύθυνη Δήλωση σχετικά με τη σώρευση των ενισχύσεων ήσσονος σημασίας (de minimis) βάσει του Κανονισμού (ΕΕ) 2023/2831, ως ακολούθως:

      Τροποποίηση (3η) της υπό στοιχεία ΥΠΕΝ 55246-807 18.05.2023 ΚΥΑ Εξοικονομώ 2023 (ΦΕΚ 5174-Β-13.09.2024).pdf
      • 3 απαντήσεις
×
×
  • Create New...

Σημαντικό

Χρησιμοποιούμε cookies για να βελτιώνουμε το περιεχόμενο του website μας. Μπορείτε να τροποποιήσετε τις ρυθμίσεις των cookie, ή να δώσετε τη συγκατάθεσή σας για την χρήση τους.