Μετάβαση στο περιεχόμενο

Πίνακας Κορυφαίων

  1. kan62

    kan62

    Core Members


    • Πόντοι

      4

    • Περιεχόμενα

      4.565


  2. georgegaleos

    georgegaleos

    Core Members


    • Πόντοι

      3

    • Περιεχόμενα

      6.350


  3. tetris

    tetris

    Core Members


    • Πόντοι

      2

    • Περιεχόμενα

      6.777


  4. ΚΑΝΑ

    ΚΑΝΑ

    Core Members


    • Πόντοι

      2

    • Περιεχόμενα

      11.775


Δημοφιλές Περιεχόμενο

Προβολή περιεχομένου με την υψηλότερη φήμη στις 27/03/2020 σε όλες τις περιοχές

  1. Υπάρχουν και νομοί με γενικευμένη επιβολή στέγης.
    2 points
  2. Ολόσωστες προτάσεις. Συμφωνώ 100 % και προσυπογράφω. Με την άδειά σου Συνάδελφε, προτείνω να τις προωθήσουμε ως ψήφισμα μαζί με τυχόν άλλες που θα προκύψουν. Τα voucher είναι ξεφτίλα για τον κλάδο. Προσωπικά διαφωνώ συνολικά με την επιδοματική πολιτική τύπου voucher τάχα μου για την καταπολέμηση της ανεργίας και το φάγωμα των ΕΣΠΑ με τρόπο ανώφελο για τη χώρα. Τόσα χρόνια ήταν αρκετά.
    1 point
  3. Με αφορμή τη συζήτηση για τα "επιδόματα" των 180εκ και αυτό : https://www.b2green.gr/el/post/78808/tilediaskepsi-gia-ta-symvoulia-poleodomikon-thematon-kai-architektonikis-sto-60-tis-ekato-i-sygkrotisi-tous?fbclid=IwAR0U5HWjhxuFwNHiOlvvwOSBi-MYlBSRrq3RXIl-QvMeKqwvVwOtBm4kcm8 και επειδή πραγματικά πιστεύω ότι η σημερινή κατάσταση είναι "μεγάλο ορόσημο", "άριστη αφορμή" ή και "τελευταίο σκαλοπάτι" για τη χώρα, προτείνω την εξής win-win διακλαδική πρόταση : Οι επιστημονικοί κλάδοι να αρνηθούν τα επιδόματα και να ορίσουν (κατόπιν συνεννόησης) τις λεπτομέρειες των εξής δράσεων : - Το ποσό να διατεθεί αποκλειστικά για την οργάνωση υποδομών ώστε το σύνολο του δημοσίου να μπορέσει να λειτουργήσει εξ' αποστάσεως και ανεξαρτήτως θέσης κατοικίας υπαλλήλων ή κτιριακών εγκαταστάσεων. - Επειδή το ποσό προφανώς δεν επαρκεί να ανακατευθυνθούν εκεί πρόσθετοι πόροι ΕΣΠΑ ή χρήματος που "θα βρέξει". - Η οργάνωση και ο έλεγχος της αποτελεσματικότητας του δημοσίου να γίνεται με βάση μόνο καθοριζόμενους στόχους. - Προσωπικό που δεν "κουμπώνει" σε ένα τομέα να καλύπτει άλλους τομείς με βάση μόνο προσόντα και δεξιότητες και ανεξαρτήτως μόνιμης κατοικίας. - Το μεγάλο διάστημα απραγίας που θα ακολουθήσει να χρησιμοποιηθεί εποικοδομητικά για την προετοιμασία και την εφαρμογή του επιχειρήματος (ψηφιοποιήσεις, εκπαίδευση κλπ.). - Τα έξοδα και το πλεονάζον προσωπικό κτιριακών δομών που διαλύονται να ανακατευθύνονται σε τομείς που έχουν ελλείψεις (δομές υγείας, παιδείας κλπ.). - Τα ιδιόκτητα κτήρια που στεγάζουν δομές δημοσίου αλλάζουν χρήσεις, επισκευάζονται ή κατεδαφίζονται με στόχο μόνο τη μεγιστοποίηση αποδοτικότητας της εκμετάλλευσης. - Οι πόροι των ενοικίων κτιρίων δίνονται αποκλειστικά για τη βελτίωση της λειτουργικότητας του συστήματος "αόρατο-επιτελικό δημόσιο". - Όλα τα άμεσα οικονομικά οφέλη του εγχειρήματος αποδίδονται ετήσια στους φορείς των επιστημονικών κλάδων που τα διαθέτουν αποκλειστικά προς όφελος των μελών τους. - Όλα τα έμμεσα οικονομικά οφέλη αποδίδονται στο κοινωνικό σύνολο. Προφανώς προτάσεις βελτίωσης είναι δεκτές. Σχόλια του τύπου "και μετά ξυπνήσαμε" ή "αυτά δεν γίνονται" καλό είναι να μην κατατεθούν γιατί θα δημιουργηθεί μόνο "θόρυβος"...
    1 point
  4. Από την έκδοση 16 και μετά που έχω χρησιμοποιήσει εγώ υπάρχει και αντικείμενο για συντεταγμένες. Αν δεν έχει η έκδοση που χρησιμοποιείς, άλλαξε τις συντεταγμένες από πολικές σε καρτεσιανες και φτιάχνεις περίγραμμα τοπογραφικού με polyline.
    1 point
  5. Να δείτε που θα το παρουν πίσω ως μέτρο την έκπτωση ...πρώτη φορά είναι !!!!! μάλλον ασύμφορη ... ως "προσφορα" στον λαό!!! Αντ' αυτού Θα δώσουν στους ειδικούς επιστήμονες κουπόνια των 300€ για δωρεάν εξετάσεις checkup, ούρα, αίμα, τεστ κοπώσεως σε ΙΔΙΩΤΙΚΑ ΔΙΑΓΝΩΣΤΙΚΑ κέντρα. (πρώτη φορά θα είναι ? έχουμε πολύ πρόσφατο παράδειγμα) Πολύ μου άρεσε αυτό που έγραψα και μπράβο μου!!!
    1 point
  6. εαν καποιος αυτο το καιρο (covid-19) εχει προθεσμια για προσφυγη σε εκθεση αυτοψιας ας εχει στο νου αυτη τη παραταση για προσφυγη που διδεται και θα μπορει να συνεχιστει μαλλον να διδεται παντα βεβαια με τις εξελιξεις της πανδημιας...... ΠΝΠ ΦΕΚ68Α/20-03-20 Αρθρο 38 παραγραφος 5 (Ζητήματα ανθρώπινου δυναμικού δημόσιου τομέα)
    1 point
  7. Αυτό δεν είναι επιβολή, αντίθετα δίνει πλήρη ελευθερία να κάνεις ότι θέλεις ...
    1 point
  8. Το ίδιο βλέπω. Εννοώ η προηγούμενη συζήτηση περί "Αυγούστου" ήταν για το 2019 και το ότι σταμάτησαν τις ενημερώσεις στη σελίδα πριν το login. Έχουν βγει ειδοποιήσεις εισφορών από τότε προφανώς με το να φαίνονται στην κανονική σελίδα χρήστη μετά το login.
    1 point
  9. Στην αρχική σελιδα, υπάρχει https://www.idika.org.gr/EfkaServices/
    1 point
  10. Και το Επικουρικό δεν πάει πίσω
    1 point
  11. @Largy, έχει βγάλει σχετική ενημέρωση ο e-ΕΦΚΑ στις 23/3/2020 (τέως ΕΦΚΑ !!!! ... αυτά μας μάραναν ... τελοσπάντων). Δεν ξέρω κατά πόσο σε καλύπτει. Πάντως ανακοινώσεις σχετικές, έχω καταλάβει,ότι τις κάνει εδώ: e-ΕΦΚΑ Μένουμε σπίτι. (από εκεί είναι το παραπάνω link, αν είχες αναρωτηθεί από που προκύπτει η ημερομηνία που έγραψα) Επίσης με το πιο πρόσφατο ΦΕΚ για τις μετακινήσεις που ανέβασα εδώ, λύνεις και το πρόβλημα της μετάβασης (έχει σχετική αναφορά), αν πρώτα λύσεις το ραντεβού. edit: Δοκίμασε να υποβάλλεις αίτημα αίτημα ηλεκτρονικά στην ηλεκτρονική διεύθυνση: http://www.efka.gov.gr/menoumespiti και ακολούθως αναφέρουν (σε σχετικό παραπάνω) ότι θα ενημερωθείς μέσω e-mail για την ημερομηνία και την ώρα που θα μπορείς να προσέλθεις στο υποκατάστημα
    1 point
  12. @Largy, Αναφορικά σε εισφορές εργοδοτών (ΕΦΚΑ/ΕΤΕΑΕΠ/συνεισπραττόμενα) δες στο ΦΕΚ που ανέφερα το άρθρο 2. (Για τα άλλα δεν γνωρίζω κάτι)
    1 point
  13. ...ετσι τον εκαναν, αρα αυτος ισχυει μεχρι να αλλαξει... και εδω ενας αναλυτικος πινακας δαπανων http://www.koinox.gr/index.php?option=com_content&view=article&id=26&Itemid=5 Τα καταστηματα με "0" δαπανες λειτουργιας - σαν μη βατό δώμα -εχουν και "0" δαπανες εγκαταστασης. Αυτο προκυπτει. υγ πληρωνουν τα διαμερισματα των οροφων , ισομερως, αφου καθε ενα εχει 227 χιλιοστα.
    1 point
  14. Αυτά γίνονται όταν δεν ακούν.2014 Γαβαλου Αιτ/νιας.Θεμελιο φέρουσας τοιχοποιίας ένα δάπεδο 12 εκατ χωρίς οπλισμό Κατάρρευση τοιχοποιίας μετά από διάνοιξη σκάμματος.2 νεκροί.
    1 point
  15. Συνάδελφοι, λες και δεν ξέρετε πως δουλεύει το δημόσιο. Δεν κάθονται όλη την ώρα να διαβάζουν ΦΕΚ, νόμους και διαύγεια. Είναι απλά ένα χαρτί με το οποίο το υπουργείο ενημερώνει την διοίκηση του φορέα για αυτό που νομοθετήθηκε (και απομένει η διοίκηση με τη σειρά της να ενημερώσει και τους υπαλλήλους της). Είναι άπειρα αυτού του τύπου τα έγγραφα σε κάθε υπουργείο. Μην του δίνουμε περισσότερη σημασία απ' ότι πρέπει.
    1 point
  16. Μην τα μπερδεύεις Θα χρησιμοποιήσεις το layer υλοποιημένου ορίου (και στη συνέχεια την κλειστή polyline του περιγράμματος του γεωτεμαχίου) Δεν υφίσταται κτίσμα, οπότε δεν έχει νόημα η σχετική αναφορά
    1 point
  17. Αν εννοείς κεραμοσκεπή, κρίνοντας από τους οικισμούς της περιοχής μου λέω μάλλον ναι, αλλά διαβάζοντας τα σχετικά Π.Δ δεν το βρήκα να αναφέρεται κάπου. Μήπως η επιβολή στέγης εξειδικεύεται από τις εκάστοτε αποφάσεις οριοθέτησης; Μάλιστα στο άρθρο 7 παρ 9 αναφέρει ότι σε περίπτωση που επιβάλλεται στέγη από κεραμίδια...κλπ , Άρα φαίνεται ότι κάνει την υπόθεση χωρίς να θεωρείται δεδομένο. 9. Σε περίπτωση που επιβάλλεται σύμφωνα με τους ειδικούς όρους δόμησης του οικισμού, στέγη από κεραμίδια, απαγορεύεται η συνέχιση των οικοδομικών εργασιών, οι οποίες ακολουθούν εκείνες του φέροντος οργανισμού και των τοίχων πληρώσεως του κτιρίου, πριν από την περάτωση των εργασιών κατασκευής της στέγης. Η συνέχιση των εργασιών γίνεται μόνο κατόπιν σχετικής βεβαιώσεως της αρμόδιας για την έκδοση της άδειας αρχής, για την παροχή δε ηλεκτρικού ρεύματος, σύνδεση με δίκτυο νερού και τηλεφώνου απαιτείται υποχρεωτικά η πιο πάνω βεβαίωση στο άρθρο 8 Ειδικοί όροι δόμησης 1. Αρμοδιότητες για τον καθορισμό ειδικών όρων δόμησης. 1.1. Οι ειδικοί όροι δόμησης των οικισμών καθορίζονται με απόφαση του οικείου Νομάρχη μετά από γνώμη του Συμβουλίου Χωροταξίας, Οικισμού και Περιβάλλοντος του νομού ανά οικισμό ή σύνολο οικισμών, οι οποίοι εμφανίζουν τα ίδια χαρακτηριστικά αρχιτεκτονικής φυσιογνωμίας. Η σχετική απόφαση δημοσιεύεται στην Εφημερίδα της Κυβερνήσεως. 1.2. Προκειμένου για το νομό Αττικής εφαρμόζονται οι διατάξεις της παρ. 6 του άρθρου 3 του παρόντος. 2. Τρόπος καθορισμού ειδικών όρων. 2.1. Για τον καθορισμό των ειδικών όρων και περιορισμών δόμησης των οικισμών απαιτείται υποχρεωτικά αρχιτεκτονική αναγνώριση του οικισμού. Η αναγνώριση γίνεται βάση του "δελτίου αρχιτεκτονικής αναγνώρισης" το οποίο δημοσιεύεται ως παράρτημα του παρόντος δ/τος και στο οποίο συμπληρώνονται οι σχετικές ενδείξεις. 2.2. Κατά την αναγνώριση επισημαίνεται ο κυρίαρχος αρχιτεκτονικός τύπος των κτισμάτων του οικισμού. Κυρίαρχος τύπος θεωρείται ο πλέον διαδεδομένος τύπος για τον οικισμό. Κτίριο μεμονωμένο έστω και πολύ αξιόλογο δεν εκφράζει τον κυρίαρχο τύπο. 2.3. Σε περίπτωση κατά την οποία οικισμός έχει αλλοιωθεί εντελώς ώστε να μην διαθέτει παραδοσιακά πρότυπα τρόπου και μορφής δόμησης ως κυρίαρχος τύπος θεωρείται αυτός των αμέσως γειτονικών προς τον οικισμό. 3. Περιεχόμενο των ειδικών όρων δόμησης. "3.1. Οι ειδικοί όροι δόμησης αφορούν κατ' αρχήν όλους τους οικισμούς". "3.2. Αδιάφοροι οικισμοί: Για την περίπτωση οικισμού ο οποίος έχει χαρακτηριστεί ως "αδιάφορος" κατά τους ορισμούς του παρόντος δύναται να επιβάλλονται οι παρακάτω ενδείξεις του δελτίου αρχιτεκτονικής αναγνώρισης: α) Ο τρόπος κάλυψης και σε περίπτωση στέγης η επικάλυψη κατά το υλικό και το χρώμα του υλικού αυτού (π.χ. βυζαντινό κεραμιδί χρώμα). β) Οι επιφάνειες των όψεων του κτιρίου σε ό,τι αφορά τους χρωματισμούς τους. γ) Οι ανοιχτοί εξώστες ως προς την θέση τους στις όψεις του κτιρίου και το πλάτος τους. δ) τα στηθαία ή κιγκλιδώματα εξωστών, εξωτερικών κλιμάκων και δωμάτων ως προς το υλικό κατασκευής τους. ε) Τα εξωτερικά ανοίγματα σαν αναλογία στο σύνολο των όψεων του κάθε ορόφου του κτιρίου. ζ) Η περίφραξη του οικοπέδου σχετικά με τον τύπο και τον χρωματισμό της περίφραξης. 3.3. Ενδιαφέροντες οικισμοί: Για την περίπτωση οικισμού ο οποίος έχει χαρακτηρισθεί σαν "ενδιαφέρων" κατά τους ορισμούς του παρόντος υποχρεωτικά επιβάλλονται τα προβλεπόμενα στην παρ. 3.2. και οι παρακάτω ενδείξεις του δελτίου αρχιτεκτονικής αναγνώρισης. α) Τα εμφανή υλικά των όψεων του κτιρίου. β) Τα εξωτερικά ανοίγματα σε ό,τι αφορά την διαμόρφωση του υπέρθυρου (πρεκιού). γ) Τα εξωτερικά κουφώματα ως προς το υλικό κατασκευής, τον τύπο και το χρώμα τους. 3.4. Αξιόλογοι οικισμοί: Για την περίπτωση οικισμού "αξιόλογου" κατά τους ορισμούς του παρόντος οι ειδικοί όροι δόμησης υποχρεωτικά επιβάλλουν την τήρηση όλων των ενδείξεων του δελτίου αρχιτεκτονικής αναγνώρισης. 3.5. Για τις περιπτώσεις οικισμών αδιαφόρων (παρ. 3.2) και οικισμών ενδιαφερόντων (παρ. 3.3) οι λοιπές ενδείξεις του δελτίου αρχιτεκτονικής αναγνώρισης αναφέρονται στη σχετική απόφαση και είναι δυνητικές για τον ιδιοκτήτη ή τον μελετητή.
    1 point
  18. με τα αν δεν βγαίνει άκρη. οπότε ΑΝ εσύ βρεις νόμο που να λέει το ζητούμενο σου ενημέρωσε και εδώ να φανεί χρήσιμο και σε άλλους.
    1 point
  19. Τα φορτία δεν είναι σημαντικά για να μην κατασκευαστεί μια εδαφόπλακα όπως την περιγράφεις στο πρώτο μήνυμα με την εξής όμως υποσημείωση: αυτή η εδαφόπλακα, με τον τρόπο που την περιγράφεις, να μην είναι και η θεμελίωση σου..Όπως λέει και ο tetris χρειάζεται περιμετρική θεμελίωση κάτω από τους φέροντες τοίχους που θα έχει την μορφή είτε ορθογωνικής δοκού από μπετόν, είτε ορθογωνικής δοκού με διαπλάτυνση στο πέλμα δηλαδή σαν τις πεδιλοδοκούς που συνηθίζονται στις κατασκευές από σκυρόδεμα κατά κόρον. Εναλλακτικά θα μπορούσε όλη η πλάκα να είναι φέρουσα, όμως πιθανώς θα απαιτούνταν μεγαλύτερο πάχος από τα 20εκ και σίγουρα άλλη όπλιση από αυτή που αναφέρεις.Άρα εκεί η συζήτηση μας θα γινόταν οικονομοτεχνική, τί είναι συμφερότερο οικονομικά... Στην περίπτωση που αναφέρεις, τα περιμετρικά ορθογωνικά δοκάρια είναι η συνηθέστερη λύση.Προφανώς πριν την εδαφόπλακα, θα προσέξεις με τί υλικό θα επιχώσεις και να γίνει σωστή συμπύκνωση για να μην έχει η πλάκα καθιζήσεις...Για το ytong τώρα: δεν είμαι καθόλου θαυμαστής τους, είναι υλικό "ψαθυρότερο" από τον οπτόπλινθο (τούβλο) και ιδιαίτερα ευπαθές στην υγρασία, που σε πολλά κτίρια σαν κι αυτό που περιγράφεις (αποθήκη κάπου στην ελληνική επαρχία να φανταστώ) είναι αρνητικός δυναμικός παράγοντας μακροπρόθεσμα..Θα έφτιαχνα διπλή μπατική τοιχοποιία από οπτοπλινθοδομή. Προφανώς υπάρχει και κανονιστικό πλαίσιο που πρέπει να ακολουθηθεί για την φέρουσα τοιχοποιία και την στατική της μελέτη, ο ευρωκώδικας 6 και το ελληνικό προσάρτημα. υγ: μην αφήνεις τον πελάτη να κάνει αυτό που νομίζει. είσαι ο μηχανικός. αν του φτιάξεις το κτίριο, το κτίριο αυτό το έχεις παντρευτεί για όλη σου την ζωή.
    1 point
  20. Η τοιχοποιία θα γίνει από YTONG κατόπιν απαίτησης του πελάτη (δεν κατάλαβα και εγώ ακριβώς τον λόγο...) Για το φορτίο έχω υπολογίσει 300 kg/m2 κατανεμημένο φορτίο και συγκεντρωμένο φορτίο λόγω της φέρουσας τοιχοποιίας 600 kg/m. Tetris έχεις απόλυτο δίκιο, απλά θα ήθελα έναν μπούσουλα γιατί έχουν πέσει όλοι πάνω μου και έχω ακούσει τα πάντα από τους πάντες...
    1 point
  21. Κι επί πλέον Χρειάζεται περιμετρική θεμελίωση, τα στοιχεία της οποίας θα προκύψουν τόσο από την άνωθεν φόρτιση όσο και από χαρακτηριστικά του εδάφους. Και μιας και είσαι νέος, μην ξεκινάς λάθος. Κάνε τη μελέτη όπως έχεις διδαχτεί (και γνωρίζεις υποθέτω), και μην αναζητάς απαντήσεις μέσω διαδικτύου.
    1 point
  22. Αν το στέγαστρο (υπόστεγο) βρίσκεται ως αυτοτελές κτίσμα στο οικόπεδο η γνώμη μου είναι οτι απαλλάσσεται σε κάθε περίπτωση θεωρώντας ότι είναι δόμημα σπουδαιότητας Σ1. Αν βρίσκεται σε στατική εξάρτηση με το κτίριο θα το απαλλάξεις είτε λόγω επιφάνειας (<25 τμ), είτε λόγω κατηγορίας (1 ή 2), είτε λόγω φορτίων (<20%) και γενικότερα αναφερόμαστε στην μικρή του συμμετοχή στη στατική φόρτιση επί του κτιρίου καθώς στην συντριπτική πλειοψηφία τους, τέτοια κτίσματα είναι μικρής επιφάνειας και κατ επέκταση μικρών φορτίων σε σχέση με τα υπολογισμένα φορτία της μελέτης.
    1 point
  23. μα το γράφει και στην ίδια παράγραφο που αναφέρεις (άρθ 2 παρ 91+ και ειδικά στις διευκρινιστικές) αλλά και στο άρθρο 1 (ποια άρθρα ΝΟΚ ισχύουν και σε ποιες περιοχές). Οπότε ισχύει
    1 point
  24. Ναι πράγματι ο kan62 έκανε μόνος του, ότι δεν μπόρεσαν να κάνουν τότε (κατά την σύνταξη του Ν 4495/17) οι αντίστοιχες τάχα αρμόδιες επιτροπές, αλλά ούτε και σήμερα θα μπορούσαν να κάνουν όλοι μαζί οι υπάλληλοι του ΥΠΕΝ Μάλιστα οι τελευταίοι αν τυχόν τον ανακάλυψαν από εδώ, τότε ίσως να τον έχουν ως τον μεγαλύτερο ευεργέτη τους και το ποίημά του ως ευαγγέλιο, όπως εξάλλου τον θεωρούμε και το έχουμε όλοι εμείς οι του φόρουμ. Ως απλόχερος και ευγενέστατος, σου εύχομαι να είσαι και πάντα καλά φίλε kan62 .-
    1 point
  25. Για την αμοιβη μου υπολογιζε 20.000+ΦΠΑ (μελετη, επιβλεψη), εξτρα οι εισφορες, κρατησεις κτλ. Διαδικασιες ανεφερα παραπανω. Πρωτα πρωτα Δ. Αθλητισμου, μετα βλεπουμε. ΥΓ. Η πυροσβεστικη δεν θα ζητησει δευτερη εξοδο κινδυνου, μαλλον ΠΦ σε ακτινα 15μ και πυροσβεστηρες. ΥΓ2. Οι υπολοιποι, με αναλογη δραστηριοτητα οι οποιοι ακολουθησαν τη "νομιμη" οδο μαλλον ηταν κοροιδα. ΥΓ3. Αν δεν εχεις μηχανικο και δε συμφωνησεις με την προσφορα μου, πρεπει να βρεις καποιον διοτι θα σου χρειαστει.
    1 point
  26. Όταν είσαι στην κοσμάρα σου τι κάνεις ? Εκδίδεις εγκυκλίους την 26η Μαρτίου 2020 ... για όσα ήδη έχεις γράψει στον νόμο και σε άλλες εγκυκλίους σε άκαιρη κυριολεκτικά περίοδο ... διαφημίζοντας για μία ακόμη φορά το νέο σύστημα ... την δυνατότητα ελεύθερης επιλογής και την αποσύνδεση από το φορολογητέο εισόδημα και τον κατώτατο μισθό και τις έξι ασφαλιστικές κατηγορίες ... κυριολεκτικά πόσο άκαιρος, πόσο εκτός τόπου και χρόνου, μπορεί να είναι κάποιος ...
    0 points
  27. Eμ βέβαια καλα τα λές σιγά μην γλυτώσω την άδεια δόμησης .Επίσης να χαρώ την πυροσβεστική .......θα κάνω δεύτερη έξοδο πυρασφάλειας δίπλα απο τους θάμνους.Όσο για μηχανικό για αυτό είπα να μου κανείς καμια πρόταση συγκεκριμένη γιατί δεν έχω!Πρόταση συγκεκριμένη = Λεφτά + διαδικασίες.
    -1 points
This leaderboard is set to Athens/GMT+02:00
  • Επιλεγμένα Άρθρα

    • Εγκρίθηκε τo αναθεωρημένο Εθνικό Σχέδιο Διαχείρισης Επικίνδυνων Αποβλήτων (ΕΣΔΕΑ)
      Εγκρίθηκε τo αναθεωρημένο Εθνικό Σχέδιο Διαχείρισης Επικίνδυνων Αποβλήτων (ΕΣΔΕΑ) με την δημοσίευση στο ΦΕΚ 6412/Β'/22.11.2024 της υπ' αριθμ. ΥΠΕΝ/ΔΔΑ/124219/1717 ΚΥΑ με θέμα: Έγκριση αναθεωρημένου Εθνικού Σχεδίου Διαχείρισης Επικίνδυνων Αποβλήτων (ΕΣΔΕΑ).

      To αναθεωρημένο Εθνικό Σχέδιο Διαχείρισης Επικίνδυνων Αποβλήτων (ΕΣΔΕΑ) συνιστά ένα Ειδικό Σχέδιο Διαχείρισης για τα Επικίνδυνα Απόβλητα που παράγονται στη χώρα, το οποίο απαιτείται σύμφωνα με τα άρθρα 54 και 55 του ν. 4819/2021 (Α’ 129), δεδομένου ότι τα απόβλητα αυτά, λόγω της ποιοτικής και ποσοτικής σύστασής τους, καθώς και των εξειδικευμένων εγκαταστάσεων που απαιτούνται για τη διαχείρισή τους, χρήζουν ειδικότερης συνολικής αντιμετώπισης.

      Στόχος του σχεδιασμού είναι η μείωση τόσο της ποσότητας των παραγόμενων επικίνδυνων αποβλήτων όσο και της επικινδυνότητάς τους και η συνακόλουθη προστασία του περιβάλλοντος και της δημόσιας υγείας, σε συμμόρφωση με τους σχετικούς όρους και προϋποθέσεις της εθνικής και ενωσιακής νομοθεσίας και με εφαρμογή των βέλτιστων
      διαθέσιμων τεχνικών, οι οποίες θα πρέπει πλέον να ενσωματώνουν ευθέως τις πρακτικές της κυκλικής οικονομίας.

      Ο σχεδιασμός περιλαμβάνει όλες τις προβλέψεις του άρθρου 28 της Οδηγίας 2008/98/ΕΚ, καλύπτοντας ταυτόχρονα όλες τις νέες υποχρεώσεις και όλα τα νέα στοιχεία που εισήχθησαν στο άρθρο αυτό μέσω της Οδηγίας (ΕΕ) 2018/851 του Ευρωπαϊκού
      Κοινοβουλίου και του Συμβουλίου της 30ης Μαΐου 2018.

      Με τον παρόντα σχεδιασμό αναθεωρείται ο σχεδιασμός που είχε εγκριθεί με την Κοινή Υπουργική Απόφαση οικ.62952/5384/2016 (Β’ 4326) ο οποίος είχε χρονικό ορίζοντα το έτος 2020. 

      Εθνικό Σχέδιο Διαχείρισης Επικίνδυνων Αποβλήετων ΕΣΔΕΑ ΚΥΑ-ΥΠΕΝΔΔΑ1242191717-13.11.2024-ΦΕΚ-6412-22.11.2024-τεύχος-Β.pdf
      • 0 απαντήσεις
    • ΥΠΕΝ: Εγκύκλιος προς τις ΥΔΟΜ ώστε να ζητούν αποκλειστικά και περιοριστικά μόνο τα στοιχεία που προβλέπονται από το ισχύον θεσμικό πλαίσιο
      Εγκύκλιο απέστειλε το Υπουργείο Περιβάλλοντος και Ενέργειας προς τις ΥΔΟΜ με θέμα: Σχετικά με την εφαρμογή της εγκυκλίου ΥΠΕΝ/ΓΔΠΟΛ/15047/84/14-3-2018.

      Η εγκύκλιος αναφέρει ότι: με αφορμή την (α) σχετική επιστολή του ΣΑΔΑΣ-ΠΕΑ με την οποία διαπιστώνεται η μη τήρηση της (β) σχετικής εγκυκλίου στην οποία και σας παραπέμπουμε, επισημαίνουμε εκ νέου στο πλαίσιο της χρηστής διοίκησης και προκειμένου να αποφεύγεται ταλαιπωρία μηχανικών και πολιτών ότι, η προαναφερόμενη εγκύκλιος οδηγία Γενικού Διευθυντή Πολεοδομίας του ΥΠΕΝ εξακολουθεί να ισχύει.

      Ειδικότερα, κατά τον έλεγχο της πληρότητας αιτημάτων έκδοσης οικοδομικών αδειών, οι ΥΔΟΜ οφείλουν να ζητούν αποκλειστικά και περιοριστικά, μόνον τα στοιχεία εκείνα (δικαιολογητικά, σχέδια και εγκρίσεις υπηρεσιών, συλλογικών οργάνων ή φορέων) που προβλέπονται από το ισχύον θεσμικό πλαίσιο (νόμοι, π. δ/γματα, Υπουργικές Αποφάσεις) για την κατά περίπτωση περιοχή, ή την εκάστοτε Αποκεντρωμένων Διοικήσεων της Επικράτειας (για την ενημέρωση των ΥΔΟΜ χωρικής τους αρμοδιότητας) χρήση ειδικού κτιρίου. Κατά συνέπεια, για την έκδοση των οικοδομικών αδειών δεν ζητείται η προσκόμιση επιπρόσθετων στοιχείων (όπως αλληλογραφία, εγκρίσεις φορέων) και δεν λαμβάνονται υπόψη απόψεις ή εκτιμήσεις υπηρεσιών, οι οποίες αποκλίνουν του ισχύοντος θεσμικού πλαισίου.
      • 0 απαντήσεις
    • Εγκρίθηκε μέσω WiFi4GR το δωρεάν WiFi σε έντεκα σταθμούς του ΜΕΤΡΟ
      Την έγκριση του Διοικητικού Συμβουλίου για την εγκατάσταση και λειτουργία εξοπλισμού ασύρματης πρόσβασης σε έντεκα σταθμούς του ΜΕΤΡΟ για τουλάχιστον πέντε χρόνια εξασφάλισε την περασμένη εβδομάδα η ΣΤΑΣΥ.

      Το κόστος για την παροχή ηλεκτρικού ρεύματος και παροχής σύνδεσης στο διαδίκτυο, θα βαρύνει την εταιρία και από το ύψος του και τη δυνατότητα κάλυψής του από τη ΣΤΑΣΥ θα εξαρτηθεί και η επέκταση του ασύρματου Ιντερνετ και σε άλλους σταθμούς.

      Οι πρώτοι έντεκα σταθμοί στους οποίους θα λειτουργήσει WiFi έως το τέλος της χρονιάς είναι εκτός από την Ακρόπολη και το Σύνταγμα, οι σταθμοί Μοναστηράκι, Ομόνοια, Πανεπιστήμιο, Πειραιάς, Κορυδαλλός, Χαλάνδρι, Αγιος Δημήτριος, Φιξ και Αγία Μαρίνα. 

      Οι επιβάτες θα μπορούν να συνδέονται άμεσα χωρίς να χρειάζεται κάποια διαδικασία εγγραφής. Στη συνέχεια η διοίκηση της ΣΤΑΣΥ θα μετρήσει το μηνιαίο κόστος λειτουργίας και συντήρησης ώστε να αποφασιστεί η επέκταση του δικτύου και το χρονοδιάγραμμά της.

      Υπενθυμίζεται ότι το έργο έχει ενταχθεί από το υπουργείο Ψηφιακής Διακυβέρνησης στις περιοχές που θα εγκατασταθούν σημεία πρόσβασης στο πλαίσιο του έργου WiFi4GR.

      Το WiFi4GR «Ανάπτυξη Δημόσιων Σημείων Ασύρματης Ευρυζωνικής Πρόσβασης στο Διαδίκτυο» αφορά στην προμήθεια, εγκατάσταση, παραμετροποίηση, σύνδεση και θέση σε λειτουργία σημείων ασύρματης πρόσβασης WiFi (Hotspots) στο Διαδίκτυο σε διάφορες περιοχές πολιτιστικού και τουριστικού ενδιαφέροντος της χώρας, για την κάλυψη, 2.500 περίπου περιοχών ασύρματης – WiFi πρόσβασης σε όλη την επικράτεια. Το σύστημα, το οποίο θα αναπτυχθεί, θα διαθέτει κεντρικό σύστημα παρακολούθησης και διαχείρισης, το οποίο καθιστά δυνατή την παρακολούθηση σε πραγματικό χρόνο όλων των δομικών στοιχείων του δικτύου.
      • 0 απαντήσεις
    • Η σύνδεση του νυχτερινού φωτισμού με το «Τοπικό Εγχώριο Προϊόν» στην Ελλάδα
      Όσοι έχουμε βρεθεί σε νυχτερινή πτήση έχουμε απολαύσει το θέαμα που προσφέρει η επιφάνεια της Γης, όταν τα νυχτερινά φώτα αναδεικνύουν μοτίβα που παραπέμπουν σε έργα τέχνης. Εκτός όμως από το εντυπωσιακό θέαμα, τα νυχτερινά φώτα αποτελούν μια πολύτιμη πηγή πληροφορίας για τις δραστηριότητες του ανθρώπου και την αλληλεπίδρασή του με το περιβάλλον.

      Στο πλαίσιο της εξερεύνησης αυτού του πεδίου, η NASA καταγράφει συστηματικά τον νυχτερινό φωτισμό του πλανήτη μας. Τα τελευταία 10 χρόνια πολύ βελτιωμένες καταγραφές παρέχονται από τον αισθητήρα VIIRS της αποστολής SUOMI.

      «Στο Δημοκρίτειο Πανεπιστήμιο σκεφτήκαμε να ερευνήσουμε τι έχουν να μας πουν τα νυχτερινά φώτα για την πατρίδα μας» λέει στην «Κ» η Αλεξάνδρα Γκεμιτζή, καθηγήτρια στο Τμήμα Μηχανικών Περιβάλλοντος του Δημοκρίτειου Πανεπιστήμιου Θράκης, η οποία ηγήθηκε μιας ενδιαφέρουσας έρευνας στο πλαίσιο των δραστηριοτήτων του Εργαστηρίου Ατμοσφαιρικής Ρύπανσης και Αντιρρυπαντικής Τεχνολογίας Ατμοσφαιρικών Ρύπων.
      • 0 απαντήσεις
    • «Εξοικονομώ 2023»: Ο νέος οδηγός του προγράμματος μετά την 3η τροποποίηση
      Εκδόθηκε σε ΦΕΚ η υπ' αριθμ. ΥΠΕΝ/ΥΔΕΝ/97165/610 ΚΥΑ (ΦΕΚ 5174/Β΄/13.09.2024) που αφορά την 3η τροποποίηση της υπό στοιχεία ΥΠΕΝ/ΥΔΕΝ/55246/807/18.05.2023 κοινής απόφασης των Υπουργών Οικονομικών, Ανάπτυξης και Επενδύσεων και Περιβάλλοντος και Ενέργειας «Προκήρυξη του προγράμματος “Εξοικονομώ 2023”», ως εξής:

      Α. Ο Οδηγός Εφαρμογής Προγράμματος «Εξοικονομώ 2023» και η 1η Τροποποίηση του Παραρτήματος VI που αφορά την Υπεύθυνη Δήλωση σχετικά με τη σώρευση των ενισχύσεων ήσσονος σημασίας (de minimis) βάσει του Κανονισμού (ΕΕ) 2023/2831, ως ακολούθως:

      Τροποποίηση (3η) της υπό στοιχεία ΥΠΕΝ 55246-807 18.05.2023 ΚΥΑ Εξοικονομώ 2023 (ΦΕΚ 5174-Β-13.09.2024).pdf
      • 3 απαντήσεις
×
×
  • Create New...

Σημαντικό

Χρησιμοποιούμε cookies για να βελτιώνουμε το περιεχόμενο του website μας. Μπορείτε να τροποποιήσετε τις ρυθμίσεις των cookie, ή να δώσετε τη συγκατάθεσή σας για την χρήση τους.