Μετάβαση στο περιεχόμενο

Πίνακας Κορυφαίων

  1. curzondax

    curzondax

    Core Members


    • Πόντοι

      3

    • Περιεχόμενα

      765


  2. Pavlos33

    Pavlos33

    Συντονιστής


    • Πόντοι

      3

    • Περιεχόμενα

      18.016


  3. Didonis

    Didonis

    Συντονιστής


    • Πόντοι

      2

    • Περιεχόμενα

      8.669


  4. KF

    KF

    Core Members


    • Πόντοι

      2

    • Περιεχόμενα

      2.236


Δημοφιλές Περιεχόμενο

Προβολή περιεχομένου με την υψηλότερη φήμη στις 04/04/2020 σε όλες τις περιοχές

  1. Το ζητημα ειναι αρκετα πολυπλοκο και κυριως με αρκετες ανακριβειες στο τελικο αποτελεσμα .Πιθανοτατα θα εχετε τριβες με το λατομειο. Μια λυση (την εχουμε εφαρμοσει εδω και πολλα-πολλα χρονια στη ΜΟΜΑ οταν κατασκευαζαμε το αεροδρομιο Λημνου με 3Α που ερχοταν απο Αλεξανδρουπολη και Καβαλα) ειναι να πληρωνετε και να επιμετρατε ασυμπυκνωτο ογκο ως εξης. 1) Κυβιζετε την καροτσα των φορτηγων που θα μεταφερουν το υλικο . 2) Ζητατε να ερχεται το υλικο επιπεδωμενο στην καροτσα ή βαζετε εσεις ανθρωπους να το επιπεδωνουν 3) Μετρατε το ογκο που προκυπτει μετα την επιπεδωση 4) Κοβετε ενα δελτιο με τον ογκο που μετρησατε και υπογραφετε εσεις και ο οδηγος.Κρατατε απο ενα αντιγραφο Με αυτον τον τροπο (αν βεβαια συμφωνει το λατομειο σας) παραλαβαμε 120000 μ3 3Α για την κατασκευη μας . Τωρα για την παραγγελια θα εφαρμοσεις ενα συντελεστη (υπηρχε στις παλιες ΠΤΕΟ ) της ταξης του 1.35 . Για αναγωγη σε βαρος απο τη δικη μου εμπειρια : 3Α περιπου =1.60 tn/m3 σε ασυμπυκνωτο με μικροαποκλισεις.. Ετσι για βαση συμπυκνωμενη π.χ 10 εκατ. 16000 μ2 * 0.1 μ = 1600 μ3 συμπυκν. * 1.35 = 2160 μ3 επι αυτ. * 1.6 τν/μ3 = 3456 περιπου 3500 τονους.παραγγελια Για το συντελεστη συμπυκνωσης μπορεις να κανεις μια δοκιμη επι τοπου .
    2 points
  2. Εχουν περάσει 9 χρόνια και 3νόμοι και δεν μπορούμε να συμφωνήσουμε στα στοιχειώδη,διαβάζοντας τις 3 τελευταίες σελίδες ,με τις απόψεις των συναδέλφων,τα διαχωρίζω ως εξής 1.υδ για επιβάρυνση συντελεστών--->αυθαιρετα /επιτρεπόμενα τότε η σήμερα (νομίζω στο 4178 ίσχυε μόνο τα σημερινά). Αρα στο παράδειγμα του tettris υδ --->51αυθ/100 επιτρ,είτε είχαν νόμιμα 50,είτε 100 νόμιμα εξαντλώντας το σδ 2.υδ για εύρεση κατηγ---->υπάρχουν 2 απόψεις α)αυθαίρετα/επιτρεπόμενα τότε η σήμερα (στο 4178 ίσχυε προβλεπόμενα αδείας),όπως αναφέρει ο Παύλος παραπάνω Η β)(αυθαίρετα+νόμιμα/επιτρεπόμενα σήμερα η τότε )-1 όπως αναφέρει η venezia πιο πάνω (όχι ομως για τους συντελεστές αλλά για την κατ) Για την υυ όπως τα ξεχωρίζει ο Παύλος Επίσης αν έχω ισόγειο κ γίνει αυθαίρετη προσθήκη ορόφου χωρίς υυ της περιοχής,παω αναλυτικό υπολογίζωντας τον πώς;;;;
    1 point
  3. Σωστά το έχεις καταλάβει. Οι όποιες πληρωμές γίνονται, εξοφλούν χρονικά τις πιο παλαιά βεβαιωμένες. Απ' όσο έχω καταλάβει αναζητούνται με την εκκαθάριση ή με την βεβαίωση στο ΚΕΑΟ. Αλλά ρώτα και στον ΕΦΚΑ.
    1 point
  4. Γενικά αυτά τα συστήματα (και ΕΦΚΑ και ΕΤΕΑΠ) φαίνεται να έχουν στηθεί με τρόπο "first in first out"(FIFO) δηλαδή το πρώτο χρέος της πλατφόρμας εξοφλείται πρώτα από τις καταβολές χωρίς καμία περαιτέρω "νοημοσύνη" από το σύστημα (σε περίπτωση δόσεων ρύθμισης του ΕΤΕΑΠ κάποιο από τα δύο θα έχει προτεραιότητα (ίσως τυχαία)). Πάντως πρέπει να υπήρχε άτυπη παράταση προσαυξήσεων σε εκπρόθεσμα του ΕΦΚΑ τα τελευταία χρόνια. Νομίζω έχω δει καθυστερημένη πληρωμή χωρίς ποτέ να φανεί προσαύξηση.
    1 point
  5. μίλα με τον συμβολαιογράφο .... όπως τα δικά μας έχουν 500 μπιχλιμπίδια έτσι και τα δικά τους.... Και δεν ρωτάς τον συμβολαιογράφο. Πρέπει να έχει όλο το συμβόλαιο στα χέρια του και πιο σωστά αυτή την διαδικασία να την κάνει ο ιδιοκτήτη και όχι εσυ. Να έχεις δεδομένο απο τον πελάτη σου συμβολαιογράφο του (δηλαδή όχι ευθύνη δική σου, στην τελική εσύ είσαι ο μηχανικός και όχι δια πάσα νόσο παλικάρι) να σου δώσουν δεδομένα και με βάση αυτά θα προχωρήσεις. Κι άν κάνουν λάθος.... δικό τους ζήτημα και ξανά χρέωση αν πρέπει να γίνουν όλα εξ αρχής. αυτά και καλή καραντίνα ....
    1 point
  6. Θέτεις το ερώτημα στον συμβολαιογράφο του ιδιοκτήτη αν ο τίτλος που έχει και η σύσταση διηρήμενης ιδιοκτησίας που έχει το γεωτεμάχιο νοείται ως κάθετη συνιδιοκτησία ή όχι. Τσέκ και στο ΚΑΕΚ (άν έχει) ως τι το έχουν δηλώσει. Αν ναι κάθετη, τότε προχωράς για άδεια Δόμησης άνευ συναίνεσης. Αν όχι συναίνεση και θα ελέγξει και το όλο της Δόμησης, Κάλυψης και όγκου του ακινήτου για να δείς τι έχει υπόλοιπο εχεις. Η διαδικασία ότι προβλέπει και ο 4030 για άδειες, και ο ΝΟΚ και τα σχετικά άρθρα που αφορά τις άδειες στον 4495 ανάλογα με τα υπόλοιπα δεδομένα του ακινήτου σου.
    1 point
  7. Το απαντητικό έγγραφο παραπέμπει στις τότε δηλώσεις με αριθμό πρωτοκόλλου κλπ. Αφού βρήκες δικαιολογητικά και σχέδια (τοπογραφικό-δ κάλυψης και κάτοψη) μπορείς να κρίνεις τι δηλώθηκε τότε. Θα δώσεις βάση, όχι στην πρώτη δήλωση (ΥΔ ιδιοκτήτη), αλλά σε αυτή του μηχανικού (αν θυμάμαι καλά υπάρχει και τεχνική έκθεση). Εκεί αναγράφει ( σε συνδυασμό και με τα σχέδια) τα πολεοδομικά μεγέθη που ρυθμίζονται. Βλέπεις και το πρόστιμο που έχει υπολογίσει και τα συνδυάζεις. Βαρύτητα δίνεις πρώτα στα σχέδια και παράλληλα στα έγγραφα. Αναφέρεται επίσης ότι η οικοδομή κατά την ρύθμισή της ήταν στα τούβλα. Άρα έχεις και να βάλεις επιπλέον πρόστιμο για την αποπεράτωσή της, εφόσον αυτή αποπερατώθηκε και βεβαίως το πρόστιμο για τις επιπλέον κατασκευές. Από εμπειρία αναφέρω ότι 99 στις 100 περιπτώσεις τέτοιων τακτοποιήσεων δεν είναι σωστά ρυθμισμένες, με τα πιο συχνά προβλήματα να είναι άλλα αντί άλλων τοπογραφικά και λανθασμένες αποτυπώσεις. Αν τελικά αποφασίσεις να θεωρήσεις ως ορθά τακτοποιημένα τα σχετικά αναφερόμενα στη δήλωση Ν. 1337 (α+β φάση), τότε επιλέγεις "ΟΧΙ" στην ύπαρξη Ο.Α προκειμένου να υπολογίσεις το πρόστιμο των επιπλέον αυθαίρετων κατασκευών.
    1 point
  8. Ενημερωτικά καταβολή που είχε γίνει πολλές μέρες πριν δεν έχει συμπεριληφθεί στην εξόφληση του 1/2020 Οι "οφειλές" φαίνεται να είναι 440. Υπονοείται και εννοείται από το PDF ότι το ένα είναι δυνητικά 165.
    1 point
  9. Στο παραπάνω απόσπασμα του 2/2020 ειδοποιητηρίου ΕΦΚΑ αναγράφει στην παρατήρηση Β, ότι η έκπτωση θα ισχύει αν έχει εξοφληθεί μέχρι την 10/4/2020 η εισφορά Ιανουαρίου 2020. Αυτό μπορεί να σημαίνει και εμμέσως παράταση προθεσμίας του 1/2020 ειδοποιητηρίου του οποίου η κανονική προθεσμία πληρωμής ήταν μέχρι την 20/3/2020 ;
    1 point
  10. Κεφ. 10.4. Στον πάροχο κατάρτισης αποδίδεται για την παροχή υπηρεσιών τηλεκατάρτισης εκατό (100) διδακτικών ωρών, έως το ποσό των 470,00 ευρώ, στο οποίο συμπεριλαμβάνεται και η αμοιβή του φορέα πιστοποίησης. Συνάδελφε @andreas-p το ίδιο λέμε με άλλα λόγια ... έγραψα ''...ΑΝ ο ωφελούμενος δώσει εξετάσεις ο φορέας πιστοποίησης θα πάρει 50€/εξεταζόμενο απο το πάροχο κατάρτησης...''.
    1 point
  11. Τσέκαρα μόλις την καρτέλα μου. Έβγαλαν τον Φεβρουάριο με deadline 10/4. Στην αρχική οθόνη υπάρχει το ποσό χωρίς έκπτωση. Μέσα στο ειδοποιητήριο όμως υπάρχει αναφορά και ποσό για την έκπτωση 25% σε περίπτωση εμπρόθεσμης πληρωμής.
    1 point
  12. εγώ θα πάρω το 9 τις λοιμώξεις γιατί δεν είμαι καλός μηχανικός, θα δοκιμάσω την τύχη μου στην ιατρική - νοσηλευτική
    1 point
  13. Δε λέει μόνο ο Τσίπρας ότι ότι κοροϊδεύουμε με τη διαδικασία ΕΣΠΑ για τα 600. Και ο Άδωνης τα ίδια υπονοεί στο twitter. Γενικά ντροπή το ότι η χώρα ακόμα νομίζει ότι κοροϊδεύει τους "κουτόφραγκους" λες και είναι δεκαετία του 1980.
    1 point
  14. Θα πρέπει να κάνουν οι ιδιοκτήτες σχετικές υ/δ και να τις στείλεις με mail στην αντίστοιχη υπηρεσία Βορείου ή Νοτίου Ελλάδος μαζί με πχ την άδεια και σε λίγες μέρες σου κάνουν την ανάκληση, δε χρειάζεται δηλαδή να ασχοληθείς με άλλους μηχανικούς.
    1 point
  15. Τις προηγμένες χώρες δεν τις ενδιαφέρει καθόλου αν εμείς αξιοποιούμε σωστά τα ευρωπαϊκά κονδύλια, ώστε να έχουμε οικονομική ανάπτυξη. Αντίθετα τους συμφέρει να είμαστε μπορντέλο, να μην έχουμε ανταγωνιστική οικονομία (και κυρίως προϊόντα) και να μας κουνάνε και το δάχτυλο. Μια χαρά ενημερωμένοι είναι για την κατάσταση αλλά και για την ποιότητα της πολιτικής ηγεσίας διαχρονικά. Μπορεί να τους λένε και μπράβο.... Οι βόρειες χώρες παράγουν από αγροτικά/κτηνοτροφικά προϊόνται μέχρι υψηλή τεχνολογία και έχουν και τουρισμό. Εμείς συνεχίζουμε να μην παράγουμε ούτε βίδες.
    1 point
  16. Εδώ θα δεις ένα πολύ καλό βιβλίο που το ΤΕΕ έχει ψηφιοποιήσει και ανεβάσει στην βιβλιοθήκη του. Στις σελίδες 53-54 του βιβλίου δες το παράδειγμα 2 αλλά και το συμπέρασμα στο οποίο καταλήγει. Όπως θα δεις για να απαντηθεί αυτό το πολύ θεωρητικό ερώτημα που βάζεις χρειάζεται κανείς να ξέρει το μέγιστο φαινόμενο βάρος του υλικού κατά Proctor (τα 22kN/m3 που βάζει είναι μια ψιλοτυπική τιμή) καθώς και τον απαιτούμενο βαθμό συμπύκνωσης, που καθορίζουν οι προδιαγραφές της εργασίας που θα κάνουμε. Κι εδώ επίσης το 95% είναι μια τιμή συνήθης.
    1 point
  17. Για να ακυρωθούν τα 2 αρχικά ΠΕΑ πρέπει οι αντίστοιχοι ιδιοκτήτες (δια μέσου των αντίστοιχων μηχανικών που εξέδωσαν τα ΠΕΑ) να υποβάλλουν (αναρτήσουν) στο σύστημα υπ. δηλώσεις οτι επιθυμούν την ΑΝΑΚΛΗΣΗ των ΠΕΑ (τους) .... ''για επανέκδοση ενος ΠΕΑ με τη συνένωση των 2 γραφείων σε 1'' (κάπως έτσι πρέπει να είναι το κείμενο της υπ. δήλωσης)
    1 point
  18. Για εμένα όλο αυτό είναι ένα "κολπάκι" για να πάρουμε οι μηχανικοί επιδότηση μέσω ΕΣΠΑ και όχι από τον κρατικό προυπολογισμό, αλλά κάνοντας τις πράξεις καταλαβαίνεις ότι τελικά πιο μεγάλη βοήθεια είναι για τα ΚΕΚ. Οπότε θα μπορούσαν τουλάχιστον να δίνουν 800€ σε κάθε μηχανικό και να μειώσουν ανάλογα το ποσό των ΚΕΚ
    1 point
  19. ακόμη και από το Νόμο της "Βασούλας" (5219 Υπουργικη Αποφαση 2004) αυτό προβλέπονταν και έτσι εκλαμβάνονταν από της ΥΔΟΜ (ότι δεν επιτρέπεται και όχι ότι δεν απαιτείται) "2. Σε περίπτωση που έχει εκδοθεί για το ακίνητο οικοδομική άδεια ή άδεια δόμησης, η οποία βρίσκεται σε ισχύ και δεν έχει ολοκληρωθεί, δεν απαιτείται Έγκριση Εργασιών, αλλά ενημέρωση της ισχύουσας άδειας." Εξάλλου αν δεν απαγορεύονταν και επιτρέπονταν σε κάθε περίπτωση ποιος ο λόγος ύπαρξης αυτής της παραγράφου και στις 2 ΚΥΑ
    1 point
  20. Μεταφέρω από την ηλεκτρονική έκδοση της εφημερίδας "Ελεύθερος Τύπος": "... Η τελική απόφαση υπουργείου Εργασίας και ΕΦΚΑ είναι να περιλαμβάνονται δύο εισφορές στα ειδοποιητήρια που θα εκδοθούν για τους δύο μήνες, μία με το ποσό προ έκπτωσης και μία με την έκπτωση 25% για εμπρόθεσμη πληρωμή. .... Έτσι, τα ειδοποιητήρια που θα αναρτηθούν στα επόμενα 24ωρα από τον ΕΦΚΑ για τις εισφορές Φεβρουαρίου θα έχουν δύο εισφορές, την κανονική και με έκπτωση 25%. Για παράδειγμα, όσοι πληρώνουν το κατώτατο ποσό θα έχουν στο ίδιο ειδοποιητήριο την κανονική εισφορά των 220 ευρώ και τη μειωμένη κατά 25%, με ποσό 165 ευρώ. Αν πληρώσουν ως 10 Απριλίου, θα καταβάλουν τα 165 ευρώ. Αν δεν πληρώσουν και κάνουν χρήση των διευκολύνσεων της κυβέρνησης, τότε δικαιούνται αναστολή πληρωμής ως τον Σεπτέμβριο, αλλά με την κανονική εισφορά των 220 ευρώ. ..."
    1 point
  21. Version 1.6

    292 downloads

    Διορθώσεις, προσθήκες, αναβαθμίσεις κλπ κλπ😁
    1 point
  22. Η ερώτησή σου έχει δύο σκέλη. Το ένα αφορά το πως θα χειριστεί τα μικροπολύγωνα αυτά το κτηματολόγιο. Το άλλο αφορά το πως θα χειριστεί τα μικροπολύγωνα αυτά ο αναρτημένος και στη συνέχεια κυρωμένος δασικός χάρτης. Για το πρώτο σκέλος θα σου απαντήσω με σιγουριά μιας και εργάζομαι σε ανάδοχο κτηματολογίου. Για το δεύτερο θα κάνω μία εκτίμηση χωρίς 100% βεβαιότητα. - Όταν γίνει κτηματολόγιο στην περιοχή σου, και με δεδομένο ότι θα εφαρμοστεί πλήρως η δική σου νέα καταμέτρηση, ο ανάδοχος θα απορρίψει όλα τα δασικά μικροπολύγωνα εμβαδού μικρότερου των 100 τ.μ. υπέρ της ιδιοκτησίας που σε αφορά. Θα τα αγνοήσει δηλαδή παντελώς, και όταν το κτηματολόγιο γίνει λειτουργούν, το πολύγωνο της ιδιοκτησίας σου θα φαίνεται χωρίς καμία διεκδίκηση από το δημόσιο. Έχε υπόψιν ότι κατά την ανάρτηση του κτηματολογίου, οι διευθύνσεις δασών αυτομάτως κάνουν ένσταση εναντίον αυτής της απόφασης του αναδόχου για όλα τα μικροπολύγωνα αλλά από όσο ξέρω κατά την εκδίκαση των ενστάσεων δικαιώνεται ο ανάδοχος και ο πολίτης στο θέμα αυτό. - Όταν γίνει ανάρτηση των δασικών χαρτών και στη συνέχεια κύρωση, το πιθανότερο είναι ότι θα έχει εφαρμοστεί επακριβώς το αρχικό πολύγωνο, αυτής της πράξης χαρακτηρισμού με αποτέλεσμα την ύπαρξη αυτών των μικροδιαφορών που σε απασχολούν. Με τα μέχρι τώρα δεδομένα, επειδή δεν έχουμε ακόμα κτηματολόγιο και δασικούς χάρτες ταυτόχρονα σχεδόν πουθενά, δεν έχει προβλεφθεί επακριβώς η αντιμετώπιση του θέματος. Από συζήτηση πρόσφατη που έκανα όμως με υπάλληλο διεύθυνσης δασών, είχε εκφράσει την άποψή του ότι θα δοθεί οδηγία για την αντιμετώπιση αυτών των μελλοντικών περιπτώσεων, η οποία θα βασίζεται στην "ζώνη συμβατότητας σχήματος" όπως αυτή ορίζεται στις τεχνικές προδιαγραφές σύνταξης δασικών χαρτών, η οποία έχει πλάτος 2,5 μέτρα. Η ζώνη αυτή συμβατότητας έχει κάνει ήδη το ντεμπούτο της στην κύρωση των δασικών χαρτών, εκεί που έχουν ασκηθεί αντιρρήσεις. Η μερική κύρωση εμφανίζεται σε απόσταση ofset 2,5 μέτρων από τα πολύγωνα των αντιρρήσεων. Μελλοντικά λοιπόν, πιθανολογείται ότι θα επιτρέπονται μικροαποκλίσεις υπέρ του χαρακτήρα ΑΑ. Μπαίνουν βέβαια τότε νέα θέματα του τύπου, τι θα γίνει αν σε βάθος ετών κάποιος κάνει συνέχεια νεότερες καταμετρήσεις και εισβάλλει λίγο λίγο στο δασικό, 2,49 μέτρα κάθε φορά? 😂 Όπως καταλαβαίνεις, θαρρώ πως είναι ένα νέο θέμα το οποίο πρέπει να αντιμετωπιστεί με αναλυτικές οδηγίες.
    1 point
  23. Συνάδελφε. Είναι ντροπή, απο άτομα του κλάδου σας/μάς-πάρτοοπωςθες, να μιλάμε για τοπογραφικά σε ΕΓΣΑ με μετατροπές και μόντες. Πολύ όμορφα και ωραία, θα πάρεις το total σου, με τον βοηθό σου και θα φάς μια μέρα για το τοπογραφικό. Δεν έχουμε όλοι GPS, οπότε όλοι κάνουμε την ίδια δουλειά...Η οποία φυσικά πρέπει να πληρωθεί. Οπότε για το τοπογραφικό στη Χαλκιδική, θα πάρεις τα ορόσημα της περιοχής (έχω κι εγώ ένα να κάνω εκεί) και θα ζητήσεις κάποιες στάσεις σε ΕΓΣΑ απο κάποιο συνάδελφο εκεί. (οι περισσότεροι θα σε εξυπηρετήσουν). Διότι αν πάς να βρείς τριγωνομετρικά ΓΥΣ και να κάνεις όδευση, θα "νυχτώσεις" και θα φάς τα 100ε του GPS σε βενζίνες. Πές μου λίγο τον αρ. του αγρ. που θέλεις να δώ αν είμαστε κοντά. Για το τοπογραφικό στη Θεσ/νίκη, είναι το ευκολότερο! Η θεσ/νίκη έχιε δικό της σύστημα συν/νων, το οποίο είναι αρκετά πυκνό και οι τιμές των στάσεων είναι δωρένα και υπάρχουν στο ιντερνετ. Μπες κάπου gis (δε θυμάμαι ακριβώς τη σελίδα), βάζεις οδούς και Ο.Τ. και σου βγάζει ένα κάρο στάσεις/ρεπερ με τις τιμές τους. Πάς τις βρίσκεις και αποτυπώνεις... Δε νομίζω να θέλεις ΕΓΣΑ μέσα στη πόλη, διότι πλέον, εφόσον υπάρχει μια οικοδομική άδεια, δεν απαιτούνται ΕΓΣΑ.
    1 point
  24. Συναδελφοι νομιζω οτι κανετε λαθος... Μακαρι να εχετε δικιο, αλλα στο gis.thessaloniki.gr, οπως λεγεται το site του Δημου, οντως βγαζει ενα σωρο στασεις, αλλα αυτες ειναι στο τοπικο συστημα αναφορας, και οχι σε ΕΓΣΑ. Οσο για το αν απαιτειται νεο τοπογραφικο, η τεχνικη υπηρεσια λεει ΝΑΙ, ακομα κι αν υπαρχει οικοδομικη αδεια. Kane, το οικοπεδο μου ειναι το 538 του Ο.Τ. 50α στο Λακκωμα... Και οχι, οι ντοπιοι τοπογραφοι δεν εχουν συντεταγμενες ΕΓΣΑ, μονο hatt 40 21, 0 39.... Τις οποιες φυσικα αντε να τις βρεις μεσα στους χωματοδρομους...
    -1 points
  25. Ευχαριστω πολυ... Κατι τελευταιο... εφ οσον ολες οι μεθοδοι κλωτσανε αρκετα, το να παρω - στην αναγκη - τις συντεταγμενες της "Κτηματολογιο" (μου το προτεινε ακομα και πανεπιστημιακος καθηγητης!) ειναι μια καποια λυση...?
    -1 points
  26. Συναδελφοι καλησπερα και καλως σας βρισκω, με λενε Γιαννη και ειμαι 25 ετων, φρεσκος στο επαγγελμα. Προσπαθω να συνταξω καποια τοπογραφικα σε ΕΓΣΑ, οπως απαιτειται σημερα, ομως μην εχοντας τη δυνατοτητα να νοικιαζω gps με 100 ευρω τη μερα, προσπαθω να βρω εναν εναλλακτικο τροπο. Εχω αναλαβει ενα τοπογραφικο εξω απ την καλλικρατεια χαλκιδικης, ομως η πιο αξιοπιστη πηγη που εχω, οι χαρτες της Κτηματολογιο, αποκλινουν σημαντικα ΚΑΙ απο τη διαδικασια google Earth -> μετατροπη των φ,λ σε Ε, Ν απο τη σελιδα της ΓΥΣ, ΚΑΙ απο τη διαδικασια αλλαγης φυλλου hatt με το coord.gr -> μετασχηματισμος μεσω των πολυωνυμων του ΟΚΧΕ, που υποτιθεται πως εχουν ακριβεια καλυτερη των 10 εκ. Σαν να μην εφτανε αυτο, μου ανατεθηκε κι ενα τοπογραφικο στη Θεσσαλονικη, ο δημος της οποιας χρησιμοποιει ανεξαρτητο συστημα αναφορας, για το οποιο δεν υπαρχουν πολυωνυμα μετασχηματισμου, οποτε η λυση ειναι μονο gps. Τι θα κανατε στη θεση μου, στις δυο αυτες περιπτωσεις; Σας ευχαριστω πολυ εκ των προτερων...
    -1 points
  27. Φίλε ΚΑΝΑ καλημέρα, εννοείται πως δεν απαιτείται. Το θέμα είναι αν είναι νόμιμή η έκδοση αν δεν επιθυμεί ο ιδιοκτήτης της ενημέρωση. Νομίζω πως δεν απαγορεύεται.
    -1 points
This leaderboard is set to Athens/GMT+02:00
  • Επιλεγμένα Άρθρα

    • Εγκρίθηκε τo αναθεωρημένο Εθνικό Σχέδιο Διαχείρισης Επικίνδυνων Αποβλήτων (ΕΣΔΕΑ)
      Εγκρίθηκε τo αναθεωρημένο Εθνικό Σχέδιο Διαχείρισης Επικίνδυνων Αποβλήτων (ΕΣΔΕΑ) με την δημοσίευση στο ΦΕΚ 6412/Β'/22.11.2024 της υπ' αριθμ. ΥΠΕΝ/ΔΔΑ/124219/1717 ΚΥΑ με θέμα: Έγκριση αναθεωρημένου Εθνικού Σχεδίου Διαχείρισης Επικίνδυνων Αποβλήτων (ΕΣΔΕΑ).

      To αναθεωρημένο Εθνικό Σχέδιο Διαχείρισης Επικίνδυνων Αποβλήτων (ΕΣΔΕΑ) συνιστά ένα Ειδικό Σχέδιο Διαχείρισης για τα Επικίνδυνα Απόβλητα που παράγονται στη χώρα, το οποίο απαιτείται σύμφωνα με τα άρθρα 54 και 55 του ν. 4819/2021 (Α’ 129), δεδομένου ότι τα απόβλητα αυτά, λόγω της ποιοτικής και ποσοτικής σύστασής τους, καθώς και των εξειδικευμένων εγκαταστάσεων που απαιτούνται για τη διαχείρισή τους, χρήζουν ειδικότερης συνολικής αντιμετώπισης.

      Στόχος του σχεδιασμού είναι η μείωση τόσο της ποσότητας των παραγόμενων επικίνδυνων αποβλήτων όσο και της επικινδυνότητάς τους και η συνακόλουθη προστασία του περιβάλλοντος και της δημόσιας υγείας, σε συμμόρφωση με τους σχετικούς όρους και προϋποθέσεις της εθνικής και ενωσιακής νομοθεσίας και με εφαρμογή των βέλτιστων
      διαθέσιμων τεχνικών, οι οποίες θα πρέπει πλέον να ενσωματώνουν ευθέως τις πρακτικές της κυκλικής οικονομίας.

      Ο σχεδιασμός περιλαμβάνει όλες τις προβλέψεις του άρθρου 28 της Οδηγίας 2008/98/ΕΚ, καλύπτοντας ταυτόχρονα όλες τις νέες υποχρεώσεις και όλα τα νέα στοιχεία που εισήχθησαν στο άρθρο αυτό μέσω της Οδηγίας (ΕΕ) 2018/851 του Ευρωπαϊκού
      Κοινοβουλίου και του Συμβουλίου της 30ης Μαΐου 2018.

      Με τον παρόντα σχεδιασμό αναθεωρείται ο σχεδιασμός που είχε εγκριθεί με την Κοινή Υπουργική Απόφαση οικ.62952/5384/2016 (Β’ 4326) ο οποίος είχε χρονικό ορίζοντα το έτος 2020. 

      Εθνικό Σχέδιο Διαχείρισης Επικίνδυνων Αποβλήετων ΕΣΔΕΑ ΚΥΑ-ΥΠΕΝΔΔΑ1242191717-13.11.2024-ΦΕΚ-6412-22.11.2024-τεύχος-Β.pdf
      • 0 απαντήσεις
    • ΥΠΕΝ: Εγκύκλιος προς τις ΥΔΟΜ ώστε να ζητούν αποκλειστικά και περιοριστικά μόνο τα στοιχεία που προβλέπονται από το ισχύον θεσμικό πλαίσιο
      Εγκύκλιο απέστειλε το Υπουργείο Περιβάλλοντος και Ενέργειας προς τις ΥΔΟΜ με θέμα: Σχετικά με την εφαρμογή της εγκυκλίου ΥΠΕΝ/ΓΔΠΟΛ/15047/84/14-3-2018.

      Η εγκύκλιος αναφέρει ότι: με αφορμή την (α) σχετική επιστολή του ΣΑΔΑΣ-ΠΕΑ με την οποία διαπιστώνεται η μη τήρηση της (β) σχετικής εγκυκλίου στην οποία και σας παραπέμπουμε, επισημαίνουμε εκ νέου στο πλαίσιο της χρηστής διοίκησης και προκειμένου να αποφεύγεται ταλαιπωρία μηχανικών και πολιτών ότι, η προαναφερόμενη εγκύκλιος οδηγία Γενικού Διευθυντή Πολεοδομίας του ΥΠΕΝ εξακολουθεί να ισχύει.

      Ειδικότερα, κατά τον έλεγχο της πληρότητας αιτημάτων έκδοσης οικοδομικών αδειών, οι ΥΔΟΜ οφείλουν να ζητούν αποκλειστικά και περιοριστικά, μόνον τα στοιχεία εκείνα (δικαιολογητικά, σχέδια και εγκρίσεις υπηρεσιών, συλλογικών οργάνων ή φορέων) που προβλέπονται από το ισχύον θεσμικό πλαίσιο (νόμοι, π. δ/γματα, Υπουργικές Αποφάσεις) για την κατά περίπτωση περιοχή, ή την εκάστοτε Αποκεντρωμένων Διοικήσεων της Επικράτειας (για την ενημέρωση των ΥΔΟΜ χωρικής τους αρμοδιότητας) χρήση ειδικού κτιρίου. Κατά συνέπεια, για την έκδοση των οικοδομικών αδειών δεν ζητείται η προσκόμιση επιπρόσθετων στοιχείων (όπως αλληλογραφία, εγκρίσεις φορέων) και δεν λαμβάνονται υπόψη απόψεις ή εκτιμήσεις υπηρεσιών, οι οποίες αποκλίνουν του ισχύοντος θεσμικού πλαισίου.
      • 0 απαντήσεις
    • Εγκρίθηκε μέσω WiFi4GR το δωρεάν WiFi σε έντεκα σταθμούς του ΜΕΤΡΟ
      Την έγκριση του Διοικητικού Συμβουλίου για την εγκατάσταση και λειτουργία εξοπλισμού ασύρματης πρόσβασης σε έντεκα σταθμούς του ΜΕΤΡΟ για τουλάχιστον πέντε χρόνια εξασφάλισε την περασμένη εβδομάδα η ΣΤΑΣΥ.

      Το κόστος για την παροχή ηλεκτρικού ρεύματος και παροχής σύνδεσης στο διαδίκτυο, θα βαρύνει την εταιρία και από το ύψος του και τη δυνατότητα κάλυψής του από τη ΣΤΑΣΥ θα εξαρτηθεί και η επέκταση του ασύρματου Ιντερνετ και σε άλλους σταθμούς.

      Οι πρώτοι έντεκα σταθμοί στους οποίους θα λειτουργήσει WiFi έως το τέλος της χρονιάς είναι εκτός από την Ακρόπολη και το Σύνταγμα, οι σταθμοί Μοναστηράκι, Ομόνοια, Πανεπιστήμιο, Πειραιάς, Κορυδαλλός, Χαλάνδρι, Αγιος Δημήτριος, Φιξ και Αγία Μαρίνα. 

      Οι επιβάτες θα μπορούν να συνδέονται άμεσα χωρίς να χρειάζεται κάποια διαδικασία εγγραφής. Στη συνέχεια η διοίκηση της ΣΤΑΣΥ θα μετρήσει το μηνιαίο κόστος λειτουργίας και συντήρησης ώστε να αποφασιστεί η επέκταση του δικτύου και το χρονοδιάγραμμά της.

      Υπενθυμίζεται ότι το έργο έχει ενταχθεί από το υπουργείο Ψηφιακής Διακυβέρνησης στις περιοχές που θα εγκατασταθούν σημεία πρόσβασης στο πλαίσιο του έργου WiFi4GR.

      Το WiFi4GR «Ανάπτυξη Δημόσιων Σημείων Ασύρματης Ευρυζωνικής Πρόσβασης στο Διαδίκτυο» αφορά στην προμήθεια, εγκατάσταση, παραμετροποίηση, σύνδεση και θέση σε λειτουργία σημείων ασύρματης πρόσβασης WiFi (Hotspots) στο Διαδίκτυο σε διάφορες περιοχές πολιτιστικού και τουριστικού ενδιαφέροντος της χώρας, για την κάλυψη, 2.500 περίπου περιοχών ασύρματης – WiFi πρόσβασης σε όλη την επικράτεια. Το σύστημα, το οποίο θα αναπτυχθεί, θα διαθέτει κεντρικό σύστημα παρακολούθησης και διαχείρισης, το οποίο καθιστά δυνατή την παρακολούθηση σε πραγματικό χρόνο όλων των δομικών στοιχείων του δικτύου.
      • 0 απαντήσεις
    • Η σύνδεση του νυχτερινού φωτισμού με το «Τοπικό Εγχώριο Προϊόν» στην Ελλάδα
      Όσοι έχουμε βρεθεί σε νυχτερινή πτήση έχουμε απολαύσει το θέαμα που προσφέρει η επιφάνεια της Γης, όταν τα νυχτερινά φώτα αναδεικνύουν μοτίβα που παραπέμπουν σε έργα τέχνης. Εκτός όμως από το εντυπωσιακό θέαμα, τα νυχτερινά φώτα αποτελούν μια πολύτιμη πηγή πληροφορίας για τις δραστηριότητες του ανθρώπου και την αλληλεπίδρασή του με το περιβάλλον.

      Στο πλαίσιο της εξερεύνησης αυτού του πεδίου, η NASA καταγράφει συστηματικά τον νυχτερινό φωτισμό του πλανήτη μας. Τα τελευταία 10 χρόνια πολύ βελτιωμένες καταγραφές παρέχονται από τον αισθητήρα VIIRS της αποστολής SUOMI.

      «Στο Δημοκρίτειο Πανεπιστήμιο σκεφτήκαμε να ερευνήσουμε τι έχουν να μας πουν τα νυχτερινά φώτα για την πατρίδα μας» λέει στην «Κ» η Αλεξάνδρα Γκεμιτζή, καθηγήτρια στο Τμήμα Μηχανικών Περιβάλλοντος του Δημοκρίτειου Πανεπιστήμιου Θράκης, η οποία ηγήθηκε μιας ενδιαφέρουσας έρευνας στο πλαίσιο των δραστηριοτήτων του Εργαστηρίου Ατμοσφαιρικής Ρύπανσης και Αντιρρυπαντικής Τεχνολογίας Ατμοσφαιρικών Ρύπων.
      • 0 απαντήσεις
    • «Εξοικονομώ 2023»: Ο νέος οδηγός του προγράμματος μετά την 3η τροποποίηση
      Εκδόθηκε σε ΦΕΚ η υπ' αριθμ. ΥΠΕΝ/ΥΔΕΝ/97165/610 ΚΥΑ (ΦΕΚ 5174/Β΄/13.09.2024) που αφορά την 3η τροποποίηση της υπό στοιχεία ΥΠΕΝ/ΥΔΕΝ/55246/807/18.05.2023 κοινής απόφασης των Υπουργών Οικονομικών, Ανάπτυξης και Επενδύσεων και Περιβάλλοντος και Ενέργειας «Προκήρυξη του προγράμματος “Εξοικονομώ 2023”», ως εξής:

      Α. Ο Οδηγός Εφαρμογής Προγράμματος «Εξοικονομώ 2023» και η 1η Τροποποίηση του Παραρτήματος VI που αφορά την Υπεύθυνη Δήλωση σχετικά με τη σώρευση των ενισχύσεων ήσσονος σημασίας (de minimis) βάσει του Κανονισμού (ΕΕ) 2023/2831, ως ακολούθως:

      Τροποποίηση (3η) της υπό στοιχεία ΥΠΕΝ 55246-807 18.05.2023 ΚΥΑ Εξοικονομώ 2023 (ΦΕΚ 5174-Β-13.09.2024).pdf
      • 3 απαντήσεις
×
×
  • Create New...

Σημαντικό

Χρησιμοποιούμε cookies για να βελτιώνουμε το περιεχόμενο του website μας. Μπορείτε να τροποποιήσετε τις ρυθμίσεις των cookie, ή να δώσετε τη συγκατάθεσή σας για την χρήση τους.