Μετάβαση στο περιεχόμενο

Πίνακας Κορυφαίων

  1. georgegaleos

    georgegaleos

    Core Members


    • Πόντοι

      3

    • Περιεχόμενα

      6.350


  2. ted78

    ted78

    Core Members


    • Πόντοι

      2

    • Περιεχόμενα

      1.715


  3. Pavlos33

    Pavlos33

    Συντονιστής


    • Πόντοι

      2

    • Περιεχόμενα

      17.597


  4. terry

    terry

    Core Members


    • Πόντοι

      1

    • Περιεχόμενα

      12.994


Δημοφιλές Περιεχόμενο

Προβολή περιεχομένου με την υψηλότερη φήμη στις 06/04/2020 σε όλες τις περιοχές

  1. Συνάδελφοι, οι άνθρωποι μας δουλεύουν μπροστά στα μάτια μας! Το έργο χρηματοδοτείται αποκλειστικά από τον κρατικό προϋπολογισμό και όχι από ευρωπαϊκά κονδύλια. Δεν έχουν ακόμα καταφέρει να πάρουν χρηματοδότηση από τα ευρωπαϊκά όργανα και πολύ αμφιβάλλω ότι θα τα καταφέρουν. Κατά τ' άλλα δήθεν δεν υπήρχαν λεφτά για να μας δώσουν τα 800 €, αλλά υπάρχουν για να δώσουν 1100 € (600 € ο καθένας μας και κάτι εκατομμυριάκια οι κεκατζήδες). Προσέξτε το λεκτικό στην 4η σελίδα της πρόσκλησης: https://www.lawspot.gr/sites/default/files/images/nea/prosklisi-tilekartisi.pdf
    2 points
  2. Οχι, ακόμα. Ήταν να ξεκινήσει σήμερα 6/4 σε πλατφόρμα της ΑΑΔΕ (όχι στην ΕΡΓΑΝΗ), αλλά μάλλον πάει από Πέμπτη (αν άκουσα καλά). Απλά έχε το νου σου θα ανοίξει αυτές τις ημέρες (ίσως βάλλουν και για τους "πληττόμενους" και τους εργαζομένους τους την μείωση 40% του ενοικίου που έχουν μέχρι στιγμής οι "κλεισμένοι".)
    1 point
  3. Μόνο σε περιπτώσεις που είσαι εκτός ΓΠΣ ΣΧΟΟΑΠ ΖΟΕ. Και επιτέλους ας κρατήσουν μια κοινή στάση οι περιφέρειες στη δνση περιβάλλοντος με σωστές διευκρινιστικες εγκυκλίους ώστε να προχωρούν οι διαδικασίες χωρίς παρασκήνια
    1 point
  4. Το πρόβλημα υπάρχει στον Firefox. Μπείτε με άλλον browser.
    1 point
  5. μην λέτε βλακείες, τα λεφτά είναι της ΕΕ τα περισσότερα τουλάχιστον πιστευω εγώ και δίνονται για την "ψηφιακή κατάρτιση μας", στο χέρι μας είναι αν θα τα πάρουμε ή θα προσπαθήσουμε διαφορετικά. Σημασία έχει έχει το ότι που θα κάνουμε αίτηση δεν υπάρχει, το site που δημοσιεύτηκε παραπάνω είναι "το αρχικο" οι λοιποι υπομονή
    1 point
  6. βρέθηκε η εγκυκλιος τελικά. ΑΛΛΑ Η κατα τόπου δνση περιβάλλοντος που με αφορα δεν δέχεται την εγκύκλιο δίνοντας της την εμηνεία ότι όταν θα βγεί η ΚΥΑ τότε θα περάσει η αρμοδιότητα στους ΔΕΔΔΗΕ ΑΔΜΗΕ Ποιά ειναι η γνώμη σας / ΕΓΓΡΑΦΟ ΥΠΕΝ ΓΓΥΠ.pdf
    1 point
  7. @KF, καλημέρα, εδώ στα downloads, έχω ανεβάσει από το 2015 όλα ή σχεδόν όλα (δεν νομίζω αν μου έχει ξεφύγει κάποιο) τα Αναλυτικά Τιμολόγια Εργασιών, είναι είτε το ΦΕΚ σε PDF είτε το τότε βιβλίο σε PDF. ΑΤΟΕ - επίσημα ΑΤΟΕ - επίσημα - τροποποίηση ΝΑΤΕΟ ΑΤΕΟ ΗΛΜ ATHE_ΗΛΕΚΤΡΟΛΟΓΙΚΑ ATHE-ΥΔΡ ATYE_I-ΥΔΡ ΑΤΕΟ-Τροποποιήσεις_Συμπληρώσεις ΑΤΑΕ ΕΙΔ-ΓΕΩΤ ΒΡΑΧ-ΕΔΑΦ ΑΤΛΕ ΑΤΕΠ
    1 point
  8. Επιπρόσθετα, έχω προσπαθήσει να κάνω μια σύνοψη των διαδικασιών και τις νομοθεσίας που απαιτούντε για έναν αιολικό σταθμό παραγωγής ισχύος μέχρι 20KW. Απ΄όσο έχω δεί η νομοθεσία για α/γ μέχρι 20 KW είναι διαφορετική απο ότι για α/γ 20-60KW. Σύνοψη: 1. ΑΔΕΙΑ ΠΑΡΑΓΩΓΗΣ Δεν απαιτείται. · Σύμφωνα με τον Ν.3851/2010 άρθρο 2 παράγραφος 12: Το άρθρο 4 του ν. 3468/2006, όπως ισχύει, αντικα− θίσταται ως εξής: «1. Εξαιρούνται από την υποχρέωση να λάβουν άδεια παραγωγής ηλεκτρικής ενέργειας ή άλλη διαπιστωτι− κή απόφαση φυσικά ή νομικά πρόσωπα που παράγουν ηλεκτρική ενέργεια από τις εξής κατηγορίες εγκατα− στάσεων Α.Π.Ε. ή Σ.Η.Θ.Υ.Α.: α) γεωθερμικούς σταθμούς με εγκατεστημένη ηλε− κτρική ισχύ μικρότερη ή ίση του μισού (0,5) MW, β) σταθμούς βιομάζας, βιοαερίου και βιοκαυσίμων με εγκατεστημένη ηλεκτρική ισχύ μικρότερη ή ίση του ενός (1) MW, γ) φωτοβολταϊκούς ή ηλιοθερμικούς σταθμούς με εγκατεστημένη ηλεκτρική ισχύ μικρότερη ή ίση του ενός (1) MWp, δ) αιολικές εγκαταστάσεις με εγκατεστημένη ηλεκτρι− κή ισχύ μικρότερη ή ίση των εκατό (100) kW · Επιπλέον επιβεβαιώνεται το ανωτέρο και απο το site του ΔΕΣΜΗΕ στον παρακάτω σύνδεσμο : http://www.desmie.gr/ape-sithya/adeiodotiki-diadikasia-kodikopoiisi-nomothesias-ape/periechomena/aiolika/ 2. ΆΔΕΙΑ ΕΓΚΑΤΑΣΤΑΣΗΣ ΚΑΙ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑΣ Δεν απαιτείται. · Σύμφωνα με τον Ν.3851/2010 άρθρο 8 παράγραφος 13: 13. Οι σταθμοί παραγωγής ηλεκτρικής ενέργειας από Α.Π.Ε. ή Σ.Η.Θ.Υ.Α. που εξαιρούνται από την υποχρέωση άδειας παραγωγής σύμφωνα με το άρθρο 4, απαλλάσ− σονται και από την υποχρέωση να λάβουν άδεια εγκα− τάστασης και λειτουργίας. 3. ΠΕΡΙΒΑΛΟΝΤΙΚΗ ΑΔΕΙΟΔΟΤΗΣΗ • Σύμφωνα με τον Ν.3851/2010 άρθρο 8 παράγραφος 13: Ομοίως εξαιρούνται από την υποχρέωση έκδοσης απόφασης Ε.Π.Ο., οι σταθμοί παραγωγής ηλεκτρικής ενέργειας από Α.Π.Ε. που εγκαθίστανται σε γήπεδα, εφόσον η εγκατεστημένη ηλεκτρική ισχύς τους δεν υπερβαίνει τα εξής όρια ανά τεχνολογία: − 20 kW για αιολικούς σταθμούς ηλεκτροπαραγω− γής. Για τις ανωτέρω περιπτώσεις απαιτείται η χορήγηση βεβαίωσης απαλλαγής εντός αποκλειστικής προθεσμίας είκοσι (20) ημερών από την αρμόδια περιβαλλοντική αρχή της οικείας Περιφέρειας, μετά την άπρακτη πα− ρέλευση της οποίας θεωρείται αυτή χορηγηθείσα. Για τη χορήγηση της βεβαίωσης εξετάζεται μόνο η εγκα− τεστημένη ισχύς του σταθμού και ότι ο χώρος εγκα− τάστασης δεν εμπίπτει στις περιπτώσεις α΄ έως β΄ του επόμενου εδαφίου Κατ’ εξαίρεση, υπόκεινται σε διαδικασία Ε.Π.Ο. σταθμοί παραγωγής ηλεκτρικής ενέργειας από Α.Π.Ε. με εγκα− τεστημένη ισχύ μικρότερη ή ίση προς τα ανωτέρω όρια εφόσον: α) εγκαθίστανται σε γήπεδα που βρίσκονται σε ορι− οθετημένες περιοχές του δικτύου Natura 2000 ή σε παράκτιες ζώνες που απέχουν λιγότερο από εκατό (100) μέτρα από την οριογραμμή του αιγιαλού εκτός βραχονησίδων, ή β) γειτνιάζουν, σε απόσταση μικρότερη των εκατόν πε− νήντα (150) μέτρων, με σταθμό Α.Π.Ε. της ίδιας τεχνολο− γίας που είναι εγκατεστημένος σε άλλο γήπεδο και έχει εκδοθεί γι’ αυτόν άδεια παραγωγής ή απόφαση Ε.Π.Ο. ή προσφορά σύνδεσης, η δε συνολική ισχύς των σταθμών υπερβαίνει τα παραπάνω καθοριζόμενα όρια. 4. ΠΟΛΕΟΔΟΜΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ ;; 5. ΠΡΟΣΦΟΡΑ ΣΥΝΔΕΣΗΣ Αιτήσεις σύνδεσης για μικρές α/γ, όπως και γενικά για σταθμούς Α.Π.Ε. & Σ.Η.Θ.Υ.Α., πλην φωτοβολταϊκών, υποβάλλονται στη Διεύθυνση Διαχείρισης Δικτύου, Πατησίων 27, 10432 Αθήνα, 8ος όροφος) με το έντυπο του παραρτήματος της Y.A. 13310/2007 6. ΣΥΜΒΑΣΗ ΣΥΝΔΕΣΗΣ Σύμβαση Σύνδεσης στο Σύστημα ή σε Δίκτυο Διαχειριστής αρμόδιος για το Διασυνδεδεμένο Σύστημα Μεταφοράς Ηλεκτρικής Ενέργειας είναι ο ΔΕΣΜΗΕ, ενώ Διαχειριστής του Διασυνδεδεμένου Δικτύου αλλά και του Δικτύου των Μη Διασυνδεδεμένων Νήσων είναι η ΔΕΗ. Αφού καταστεί δεσμευτική η Προσφορά Σύνδεσης, ο δικαιούχος μπορεί να υποβάλλει Αίτηση Σύνδεσης στον αρμόδιο Διαχειριστή μετά την οποία, τα ενδιαφερόμενα μέρη προχωρούν στην σύναψη Σύμβασης Σύνδεσης: Τριμερούς στην περίπτωση σύνδεσης στο Σύστημα (ΔΕΣΜΗΕ-ΔΕΗ-επενδυτής), ή Διμερούς στην περίπτωση σύνδεσης σε Δίκτυο (Διαχειριστής-επενδυτής). Για μικρά έργα που έχουν εξαιρεθεί από την υποχρέωση λήψης αδειών εγκατάστασης και λειτουργίας, η αίτηση σύνδεσης συνοδεύεται από (βλ. “Κανονισμό Αδειών Εγκατάστασης και Λειτουργίας” – ΥΑ.13310/2007, αρθ.9, §2 και Ν.3468/2006, αρθ.4, §4): Έγγραφο που να αποδεικνύει το δικαίωμα νόμιμης χρήσης του χώρου εγκατάστασης κατά το αρθ.7 του Ν.3468. Την Έγκριση Περιβαλλοντικών Όρων (ΕΠΟ) ή υπεύθυνη δήλωση ότι το έργο απαλλάσσεται από την εν λόγω υποχρέωση. Τις τυχόν απαιτούμενες Οικοδομικές Άδειες ή βεβαίωση της πολεοδομίας ότι δεν απαιτούνται άδειες. >> Ειδικά για Φωτοβολταϊκά πάνω σε κτίρια δες την σχετική παράγραφο. Για λοιπές Φωτοβολταϊκές Εγκαταστάσεις μικρής ισχύος που συνδέονται στο δίκτυο χαμηλής τάσης, οι επενδυτές πρέπει να απευθύνονται στο κατάστημα της ΔΕΗ του τόπου όπου θα εκτελεσθεί το έργο. Εκεί, θα πρέπει να υποβάλουν αίτηση σύνδεσης αφού τους δοθούν οι απαιτούμενες διαδικαστικές και τεχνικές διευκρινίσεις. Η Σύμβασης Σύνδεσης υπογράφεται και ισχύει από την χορήγηση της Άδειας Εγκατάστασης, εφόσον απαιτείται. Ύστερα απ’ αυτό ο επενδυτής μπορεί να ξεκινήσει την υλοποίηση των έργων σύνδεσης. Σημειώνεται ότι στις Συμβάσεις που συνάπτει ο αρμόδιος Διαχειριστής με τους φορείς σταθμών ηλεκτροπαραγωγής από Α.Π.Ε. που εξαιρούνται από την υποχρέωση λήψης Άδειας Παραγωγής, καθορίζεται προθεσμία σύνδεσης στο Σύστημα ή Δίκτυο, η οποία είναι αποκλειστική, και ορίζεται εγγύηση ή ποινική ρήτρα που καταπίπτει αν ο φορέας δεν υλοποιήσει τη σύνδεση εντός της καθορισθείσας προθεσμίας. http://www.admie.gr/ape-sithya/adeiodotiki-diadikasia-kodikopoiisi-nomothesias-ape/periechomena/diadikasia-adeiodotisis/symbasi-syndesis-sto-systima-i-se-diktyo/ 7. Σύμβαση Αγοραπωλησίας Ηλεκτρικής Ενέργειας Σύμβαση Αγοραπωλησίας Ηλεκτρικής Ενέργειας Για την ένταξη σταθμών παραγωγής ηλεκτρικής ενέργειας από ΑΠΕ ή ΣΗΘΥΑ στο Σύστημα ή σε Δίκτυο, ο Διαχειριστής του Συστήματος (ΔΕΣΜΗΕ), εφόσον οι εγκαταστάσεις παραγωγής ηλεκτρικής ενέργειας συνδέονται στο Σύστημα είτε απευθείας είτε μέσω του Δικτύου ή ο Διαχειριστής Μη Διασυνδεδεμένων Νησιών (ΔΕΗ), εφόσον οι εγκαταστάσεις παραγωγής συνδέονται με το Δίκτυο των Μη Διασυνδεδεμένων Νησιών, υποχρεούνται να συνάπτουν σύμβαση πώλησης ηλεκτρικής ενέργειας με τον κάτοχο της άδειας παραγωγής της(Ν.3468/2006, ΦΕΚ.Α’129, αρθ.12). Η σύναψη Σύμβασης Αγοραπωλησίας προϋποθέτει την προσκόμιση : Άδειας Παραγωγής. Απόφασης Έκγρισης Περιβαλλοντικών Όρων (ΕΠΟ), ή βεβαίωσης απαλλαγής από την υποχρέωση ΕΠΟ. Άδειας Εγκατάστασης (για τα έργα που απαιτείται). Σύμβασης Σύνδεσης. Όλων των νομιμοποιητικών εγγράφων της εταιρείας. Στην περίπτωση που ο επενδυτής δεν είναι εταιρεία αλλά φυσικό πρόσωπο (ελεύθερος επαγγελματίας), απαιτείται η προσκόμιση της βεβαίωσης έναρξης επιτηδεύματος και των όποιων μεταβολών της. Υπεύθυνων Δηλώσεων (Υ/Δ) «περί μη-κατάτμησης» και «περί τροποποιήσεων και διαχειριστών» (για τα κείμενα των Υ/Δ και για πλήρεις καταλόγους των απαιτούμενων δικαιολογητικών ανά κατηγορία ενδιαφερομένου δες την αντίστοιχη περιοχή του ιστότοπου). Σημειώνεται (ΥΑ.13310/2007, αρθ.14, §6), ότι δεν επιτρέπεται η έναρξη της δοκιμαστικής λειτουργίας του σταθμού χωρίς την Σύμβαση Αγοραπωλησίας. Σύμφωνα με την §7 του άρθρου 14 της παραπάνω, οι πληρωμές που αντιστοιχούν στον παραγωγό για την ενέργεια που ενέχυσε στο Σύστημα ή το Δίκτυο κατά τη διάρκεια της δοκιμαστικής περιόδου, καταβάλλονται μετά την λήψη της Άδειας Λειτουργίας. Η Σύμβαση Αγοραπωλησίας ισχύει για είκοσι (20) χρόνια και μπορεί να παρατείνεται, σύμφωνα με τους όρους της άδειας αυτής, μετά από έγγραφη συμφωνία των μερών, εφόσον ισχύει η σχετική Άδεια Παραγωγής. Ειδικά η Σύμβαση Πώλησης Ηλεκτρικής Ενέργειας που παράγεται από Ηλιοθερμικούς σταθμούς ισχύει για είκοσι πέντε (25) χρόνια και μπορεί να παρατείνεται επίσης ύστερα από έγγραφη συμφωνία. Ο τύπος και το περιεχόμενο των συμβάσεων έχουν καθοριστεί με την ΥΑ.17149/2010 (ΦΕΚ.Β’1497/6.9.2010) και αφορά τους σταθμούς ηλεκτροπαραγωγής από ΣΗΘΥΑ και ΑΠΕ πλην Υβριδικών και Ηλιοθερμικών. Ειδικά για Φωτοβολταϊκούς Σταθμούς η Σύμβαση συνομολογείται με την τιμή αναφοράς που αναγράφεται στον πίνακα τιμολόγησης και αντιστοιχεί στο μήνα και έτος της υποβολής της αίτησης εφόσον ο φάκελος είναι πλήρης, ή αλλιώς από την ημερομηνία υποβολής του τελευταίου δικαιολογητικού που καθιστά τον φάκελο πλήρη (άρθ.186, Ν.4001, ΦΕΚ.Α’179/22.8.2011), υπό την προϋπόθεση έναρξης δοκιμαστικής λειτουργίας εντός δεκαοκτώ (18) μηνών για τους σταθμούς ισχύος έως 10 MW και εντός τριάντα έξι (36) μηνών για τους σταθμούς ισχύος από 10 MW και άνω. Σε αντίθετη περίπτωση, ως τιμή αναφοράς θα λαμβάνεται η τιμή που αντιστοιχεί στο μήνα και έτος της έναρξης της δοκιμαστικής λειτουργίας, ή αν δεν προβλέπεται δοκιμαστική λειτουργία, της ενεργοποίησης της σύνδεσης. Κατ’ εξαίρεση, η προθεσμία των 36 μηνών δίνεται και για σταθμούς ισχύος μικρότερης των 10 MW, εφόσον για την σύνδεσή τους απαιτείται η κατασκευή καινούργιου υποσταθμού 150kV/20kV. http://www.desmie.gr/ape-sithya/adeiodotiki-diadikasia-kodikopoiisi-nomothesias-ape/periechomena/diadikasia-adeiodotisis/symbasi-agorapolisias-ilektrikis-energeias/ Κάθε διόρθωση δεκτή φυσικά!
    1 point
  9. Η σοφίτα αναφορικά με τον υπολογισμό μειωτικού συντελεστή και κατ επέκταση με τον υπολογισμό προστίμου εξετάζεται με βάση τον ορισμό του άρθρου 2 Ν. 4067/12 (ΝΟΚ) Μια από τις δυο προυποθέσεις που πρέπει να ισχύουν σωρευτικά είναι να βρίσκεται εντός του ύψους της επικλινούς στέγης. Το ύψος στην εκτός σχεδίου δόμηση προσαυξάνεται κατά 1,20 στην περίπτωση κατασκευής στέγης. Στην άδεια προβλέπονταν στέγη. Οπότε η ονομαζόμενη ως σοφίτα με ύψος κορφιά 2,70 μ δεν μπορεί να αποτελεί σοφίτα. Σχετικά με την υπερύψωση. Άτυπα από τον προηγούμενο νόμο είχαμε πολλοί συνάδελφοι καθορίσει μια γραμμή, να βάζουμε την υπέρβαση ύψους στον τελευταίο όροφο. Στην προκειμένη περίπτωση την υπέρβαση ύψους θα την λάβει ο χώρος που ονόμασες σοφίτα. Η υπέρβαση ύψους αφορά ότι βρίσκεται πάνω από την γραμμή του μέγιστου επιτρεπόμενου ύψους όπως αυτό ορίζεται σε συνδυασμό βεβαίως με την υπέρβαση δόμησης (περίπτωση 3 όπως αναφέρω σε προηγούμενο μήνυμα). Συστημικό το ζήτημα, όπως αν θα είχες μια αλλαγή χρήσης χώρου στον οποίο όμως δεν έγιναν αυθαίρετες κατασκευαστικές εργασίες. Αναφέρεις το άρθρο 100 στην τεχνική έκθεση και λες ότι η εν λόγω ΥΥ εμπίπτει στο άρθρο αυτό και λογίζεται ως λοιπή παράβαση. Είναι κάτι παραπάνω από προφανές ότι ο αναλυτικός αφορά δομικές εργασίες, όχι πολεοδομικά μεγέθη όπως πχ το ύψος.
    1 point
  10. Μιλάμε για το φιάσκο του αιώνος.. Θα γέλαγαν πολύ μαζί μας αν περνάνε χαμπάρι τι γίνεται.. Μην το πείτε πουθενά ρεζίλι θα γίνουμε Για αυτό και εμείς θα τρολαρουμε το σύστημα. Ας βάλουμε μια ψηφοφορία από το 1-10 και αυτό να κάνουμε.. Δεν πειράζει εκεί που θα κατεβάζαμε καμία ταινία θα παίζει ο υπολογιστής στο σαλόνι να μην ενοχλεί το φως.. Μετά κασέρι δεν βαριέσαι.. Ελπιζω τον Μάιο να τα πάρουμε κανονικά τα 800€ τουλάχιστον
    1 point
  11. εγώ θα πάρω το 9 τις λοιμώξεις γιατί δεν είμαι καλός μηχανικός, θα δοκιμάσω την τύχη μου στην ιατρική - νοσηλευτική
    1 point
  12. Mε αφορμή αυτό, να θυμίσω και τον κανόνα συμμετοχής περί μη κατάχρησης της μορφοποίησης κειμένου . Παίδες, Μην το μετατρέψετε σε "τσατάδικο" το φόρουμ. Εδώ ο σκοπός δεν είναι το "μπλα μπλα" με χαμογελάκια και καρδούλες, αλλά να δίνονται αξιόπιστες πληροφορίες για το θέμα που μας αφορά (topic)
    1 point
  13. Εγω τώρα γιατί καταλαβάινω ότι τηλεκαταρτίζομαι για 100 ώρες X 40 λεπτα τηλεκαταρτιστική ώρα = 4.000 λεπτά τηλεκατάρτησης / 60 λετπά = 66,66 ωρες/24= 2,78 μέρες που πρέπει να παρακολουθηθεί από 20/4/20 έως 30/4/20!!!!! και θα μείνουν στην τσέπη 600 - 470 παροχος = 130€ Το σκέφτομαι λάθος ... το συζητάμε .. μην βαράτε .... Βρε Τασο λύσαμε όλα και είμαστε στον τρόπο ... Ειλικρινά σε χαίρομαι ώρες-ώρες και μου φτιάχνεις την ημέρα με το πόσο μπροστά είσαι ... ΜΗΝ το παρεξηγήσεις πολύ φιλικα΄και συναδελφικά γράφω ... Απλά ΥΠΕΡΟΧΟΣ γαι εμένα τουλάχιστον +1
    1 point
  14. Δε ξέρω για εσάς, άλλα για εμένα αυτό που μόλις ξεφύλλισα είναι ότι πιο υποτιμητικό για το επιστημονικό δυναμικό της χώρας έχω δει... Αυτή είναι η αριστεία τους κυρίες και κύριοι συνάδερφοι....... Ξέρω θα μου πείτε ότι κάνω πολιτική τοποθέτηση αλλά μόλις το διάβαζα εξοργίστηκα.! Δλδ για να πάρω 600 ευρώ, τα οποία όπως έχω πει πολλάκις όλοι, οι τουλάχιστον οι περισσότεροι, τα έχουμε ανάγκη άμεση, θα πρέπει να ξευτελιστώ ως μηχανικός ως επιστήμονας αλλά πρωτίστως ως άνθρωπος με το να με δουλεύει ο κάθε "αριστος" κεκατζής με βίντεο τα οποία ούτε θα πρέπει να δω απλά να τα παίξει ο υπολογιστής.!?...Την ώρα που ο μέσος κεκατζής απο 5 μόνο "ωφελούμενους" θα βγάλει αέρα 2500ρικα.....Και πόσοι θα πάρουν 5? Ελάχιστοι, μόνο οι συνοικιακοί κεκακτζίδες ...Μιλάμε για χοντρό και απολύτως ΒΡΩΜΙΚΟ χρήμα! Για αλλη μια φορά οι εκπρόσωποι της ¨Αριστείας" με ονειρώξεις για διαγραφές φοιτητών κλπ κλπ μας δείχνουν ότι η αριστεία τους βρωμάει "σκ@τιλ@"
    1 point
  15. https://www.in.gr/2020/04/02/plus/perierga/glyko-tis-xronias-legetai-koronaios-kai-exei-ginei-viral/
    1 point
  16. Η άποψη μου είναι η εξής : Βασικό χαρακτηριστικό των αυθαιρέτων για να υπολογίζονται στο ποσοστό 40% είναι να οδηγούν σε υπέρβαση κάλυψης ή δόμησης . Ως εκ τούτου έτσι και αλλιώς αυθαίρετο υπόγειο με βοηθητική χρήση σε νόμιμο περίγραμμα δεν αποτελεί ΥΚ ΥΔ .Ο νόμος δίνει μπόνους σε ακίνητα εντός σχεδίου με αυθαίρετους μη αυτόνομους χώρους εντός νομίμου περιγράμματος δηλαδή σοφίτες πατάρια και υπόγεια . Τι εννοεί υπόγεια ; Προφανώς αυτά που έχουν κύρια χρήση και όχι τους βοηθητικούς χώρους οι οποίοι έτσι και αλλιώς δεν υπολογίζονται . Ως εκ τούτου αυθαίρετοι υπόγειοι χώροι κύριας χρήσης μη αυτόνομοι εντός σχεδίου και εντός νομίμου περιγράμματος δεν προσμετρούνται στο ποσοστό 40%.
    1 point
  17. Από σελίδες 72-73 της ανάρτησης στη διαύγεια. 3.3 Λειτουργικότητα Σύγχρονης Τηλεκατάρτισης Η σύγχρονη τηλεκατάρτιση στηρίζεται στη χρήση των τεχνολογιών τηλεδιάσκεψης και "εικονικών ηλεκτρονικών τάξεων" επιτρέποντας στον Εκπαιδευτή και τους Εκπαιδευόμενους να βρίσκονται μεν σε διαφορετικούς χώρους αλλά να συμμετέχουν στην εκπαιδευτική διαδικασία σε "πραγματικό" χρόνο (real time). Η μέθοδος της σύγχρονης τηλεκατάρτισης ενισχύει την ηλεκτρονική μάθηση από απόσταση φέρνοντας σε άμεση επαφή τον Εκπαιδευτή με τους Εκπαιδευόμενους. Η σύγχρονη τηλεκατάρτιση δεν αφορά στη μονόπλευρη "εκπομπή" ενός μαθήματος μέσω τεχνολογιών ζωντανής αναμετάδοσης (live streaming / broadcasting). Αντιθέτως, όλοι οι συμμετέχοντες της "εικονικής τάξης" πρέπει να έχουν τη δυνατότητα της επικοινωνίας και αλληλεπίδρασης ενώ ο Εκπαιδευτής πρέπει να έχει τη δυνατότητα να λαμβάνει άμεση ανατροφοδότηση καθ' όλη τη διάρκεια της εκπαιδευτικής διαδικασίας. Το υποσύστημα σύγχρονης τηλεκατάρτισης πρέπει – κατ’ ελάχιστον – να διαθέτει τις παρακάτω δυνατότητες : • Αμφίδρομη μετάδοση ήχου και εικόνας (οπτική και ηχητική επικοινωνία σε πραγματικό χρόνο). Αυτό πρακτικά σημαίνει ότι όλοι οι συμμετέχοντες (Εκπαιδευτής και Εκπαιδευόμενοι) θα πρέπει να έχουν τη δυνατότητα εκπομπής και λήψης ήχου και εικόνας με τη χρήση κατάλληλου αλλά και ευρέως διαδεδομένου εξοπλισμού (υπολογιστές, web κάμερες, μικρόφωνα, ηχεία, ακουστικά). • Ο Εκπαιδευτής θα πρέπει να έχει τον πλήρη έλεγχο της επικοινωνίας εντός της εικονικής τάξης (ενεργοποίηση / απενεργοποίηση μικροφώνων / καμερών των συμμετεχόντων, δυνατότητα "αποβολής" συμμετέχοντα) • Οι Εκπαιδευόμενοι θα πρέπει να μπορούν να ζητούν το λόγο και να στέλνουν μέσω κατάλληλων εργαλείων/εικονιδίων την ατομική τους ανατροφοδότηση. • Σύγχρονη επικοινωνία μέσω μηνυμάτων (chat engine). Η επικοινωνία μέσω γραπτού κειμένου ενισχύει την άμεση επικοινωνία μέσα στην εικονική τάξη και θα πρέπει να υποστηρίζεται η ανταλλαγή τόσο δημοσίων όσο και ιδιωτικών μηνυμάτων. • Δυνατότητα φόρτωσης και χρήσης αρχείων Office και άλλων αρχείων πολυμέσων ως υλικού παρουσίασης. Ο επιμορφωτής πρέπει να έχει τη δυνατότητα να φορτώσει πολλαπλά αρχεία οποιαδήποτε στιγμή κατά τη διάρκεια του μαθήματος και να εναλλάσσει κατά βούληση το υλικό παρουσίασης. • Εργαλείο ηλεκτρονικού πίνακα (whiteboard) με λειτουργίες φόρτωσης αρχείων εκπαιδευτικού υλικού και κατάδειξης-υποσημείωσης, κ.λπ. Ο ηλεκτρονικός πίνακας θα πρέπει να ενισχύει την εκπαιδευτική διαδικασία καθώς με τη χρήση των εργαλείων του επιτρέπει την ενεργό συμμετοχή των Εκπαιδευομένων. • Εργαλείο διαμοίρασης εφαρμογών και κειμένων (application and document sharing). Απαραίτητο εργαλείο σε περιπτώσεις εκμάθησης εφαρμογών Η/Υ (λ.χ. Βασικές Δεξιότητες Πληροφορικής ή οποιαδήποτε άλλης εφαρμογής λογισμικού), όπου ο Εκπαιδευτής διαμοιράζει στην "εικονική τάξη" οποιαδήποτε εφαρμογή του Η/Υ του και πραγματοποιεί "ζωντανά" επίδειξη των λειτουργιών της. • Δυνατότητα δημιουργίας ομάδων εργασίας ("εικονικά δωμάτια"). Ο Εκπαιδευτής πρέπει να έχει τη δυνατότητα να χωρίσει τους Εκπαιδευόμενους σε ομάδες εργασίας κατά βούληση και για επιθυμητό χρονικό διάστημα. Οι ομάδες εισέρχονται σε ιδιωτικά "δωμάτια", τα μέλη τους αλληλεπιδρούν μεταξύ τους με ήχο και εικόνα και επιβλέπονται κατά τη διάρκεια των εργασιών τους από τον Εκπαιδευτή. • Το υποσύστημα θα πρέπει να έχει καθαρά εκπαιδευτική προσέγγιση κάνοντας χρήση επιπλέον εκπαιδευτικών εργαλείων που ενισχύουν την εκπαίδευση από απόσταση. Χαρακτηριστικά εργαλεία αποτελούν η δυνατότητα διεξαγωγής σύντομων ερευνών (polls), γρήγορων ερωτήσεων, κοινόχρηστων σημειώσεων κ.α. • Το περιβάλλον του υποσυστήματος θα πρέπει να έχει αρθρωτή (modular) διάταξη/σχεδίαση που θα επιτρέπει στους συμμετέχοντες να το διαμορφώνουν σύμφωνα με τις προτιμήσεις τους. Επιπλέον, με τη συγκεκριμένη λειτουργία, ο Εκπαιδευτής θα μπορεί να "επιβάλλει" σε όλη την "εικονική τάξη" μια συγκεκριμένη διάταξη (layout) που θεωρεί ότι είναι η πλέον κατάλληλη για την τρέχουσα εκπαιδευτική ενότητα/μάθημα. • Ελάχιστες απαιτήσεις σε εξοπλισμό από τους Εκπαιδευόμενους: επαρκεί η χρήση οποιουδήποτε Η/Υ με πρόσβαση στο διαδίκτυο και με οποιοδήποτε εξοπλισμό ήχου (ενσωματωμένα / εξωτερικά ηχεία / ακουστικά ή μικρόφωνα, και κάμερα) • Υποστήριξη απόδοσης ρόλων στους χρήστες (λ.χ. Εκπαιδευόμενος, Εκπαιδευτής κ.λπ.) Κανόνες Συμμετοχής .... δεν χρησιμοποιούμε χρώματα στα γραπτά μας διαφορετικά του μαύρου και του μπλε.... το κείμενό σου τροποποιήθηκε. Με κόκκινο επιτρέπονται μόνο οι παρατηρήσεις της συντονιστικής ομάδας. Pavlos 33
    -1 points
This leaderboard is set to Athens/GMT+03:00
  • Επιλεγμένα Άρθρα

    • ΤΑΙΠΕΔ: Ανάθεση έργων ύψους 4,3 δισ. ευρώ στη Μονάδα Συμβάσεων Στρατηγικής Σημασίας
      Το ΤΑΙΠΕΔ, εταιρεία μέλος του Υπερταμείου, ανακοινώνει ότι η Κυβερνητική Επιτροπή Έργων Στρατηγικής Σημασίας στην τελευταία της συνεδρίαση αποφάσισε να αναθέσει στη Μονάδα Συμβάσεων Στρατηγικής Σημασίας (Project Preparation Facility – PPF) του Ταμείου τα εξής έργα συνολικού προϋπολογισμού 4,3 δισ. ευρώ.

      Σύστημα Ολοκληρωμένης Διαχείρισης Δασών

      Το έργο αφορά στη δημιουργία Συστήματος Ολοκληρωμένης Διαχείρισης Δασών το οποίο στοχεύει στην ολιστική διαχείριση των δασικών οικοσυστημάτων, προκειμένου να καθαρίζονται αποτελεσματικότερα και να περιορίζεται ο κίνδυνος πυρκαγιάς.

      Το έργο περιλαμβάνει την ανάπτυξη Ολοκληρωμένου Πληροφοριακού Συστήματος Δασών, τη δημιουργία Μητρώων Εξωτερικών Ελεγκτών και Ανάπτυξης Συμβάσεων Διαχείρισης Δασικών Οικοσυστημάτων, τον σχεδιασμό συστημάτων επιδότησης βιομάζας και ανταποδοτικών οφελών.

      Ο προϋπολογισμός του έργου εκτιμάται συνολικά σε 8.872.200 ευρώ και η χρηματοδότηση θα εξασφαλιστεί από το Πράσινο Ταμείο κατά 100%. Το έργο υλοποιείται σε τρεις φάσεις διάρκειας 36 μηνών η καθεμία και αναμένεται να ολοκληρωθεί το 2033.

      Δασοπονικές μελέτες διαχείρισης δασικών οικοσυστημάτων
      • 0 απαντήσεις
    • Οι προϋποθέσεις εξαγοράς καταπατημένων του Δημοσίου από ιδιώτες ως 20% της αντικειμενικής αξίας
      Σε έως 60 άτοκες μηνιαίες δόσεις θα μπορέσουν να «αγοράσουν» οι ιδιώτες 90.000 καταπατημένα ακίνητα του Δημοσίου και οι σχετικές αιτήσεις αναμένεται να ξεκινήσουν τον Σεπτέμβριο.

      Ο νόμος, με τον οποίο απλοποιείται η διαδικασία και καθιερώνονται σημαντικές εκπτώσεις για όσους θέλουν να αποκτήσουν τίτλους ιδιοκτησίας επί εκτάσεων τις οποίες το Δημόσιο θεωρεί καταπατημένες, ψηφίστηκε τον περασμένο μήνα και τώρα η ηλεκτρονική πλατφόρμα είναι σχεδόν έτοιμη για να αρχίσει να δέχεται αιτήσεις από το φθινόπωρο.

      Μετά την υποβολή της αίτησης, αρμόδια επιτροπή δίνει το «πράσινο φως» και μέσα σε πέντε ημέρες ο αιτών λαμβάνει το πιστοποιητικό αποδοχής της με το τίμημα και τον διακανονισμό της οφειλής. Το τίμημα εξαγοράς εξοφλείται είτε εφάπαξ είτε τμηματικά σε 60 ισόποσες, άτοκες, μηνιαίες δόσεις, με το ποσό της κάθε δόσης να είναι τουλάχιστον 100 ευρώ. Αν υπάρξει εφάπαξ εξόφληση, προβλέπεται έκπτωση κατά 10% στο τίμημα εξαγοράς.

      Στο νέο πλαίσιο εξαγοράς καταπατημένων εκτάσεων του δημοσίου, καταργήθηκε η προϋπόθεση ύπαρξης κτίσματος για την υποβολή της αίτησης εξαγοράς, δεν επιτρέπεται η εξαγορά ακινήτου με αυθαίρετο κτίσμα, ενώ απαραίτητη προϋπόθεση είναι η δήλωση του ακινήτου στο έντυπο Ε9 για τουλάχιστον πέντε χρόνια πριν την υποβολή της αίτησης.

      Βάση υπολογισμού του τιμήματος εξαγοράς αποτελεί η αντικειμενική αξία του ακινήτου, με εκπτώσεις οι οποίες φτάνουν ακόμα και το 80%, ανάλογα με τον χρόνο κατοχής, το είδος του ακινήτου, τον χρόνο άσκησης ένδικων μέσων και πιθανές δικαστικές αποφάσεις.



      • 4 απαντήσεις
    • Έσοδα ύψους 2 δισ. ετησίως μπορεί να επιφέρει η αξιοποίηση των περιοχών Natura 2000
      «Κρυμμένα» κάτω από τον πλούτο των… προστατευόμενων περιοχών της χώρας βρίσκονται έσοδα για τα κρατικά ταμεία ύψους 2 δισ. ευρώ τον χρόνο. Σύμφωνα με νέα μελέτη της διαΝΕΟσις, που υλοποιήθηκε σε συνεργασία με τον Οργανισμό Φυσικού Περιβάλλοντος και Κλιματικής Αλλαγής (ΟΦΥΠΕΚΑ) και δημοσιεύεται σήμερα, τα χρήματα αυτά θα εισέρρεαν στην ελληνική οικονομία αν ένα 40% των περιοχών Natura 2000 της χώρας αναδεικνύονταν και αξιοποιούνταν όπως συμβαίνει σε άλλες ευρωπαϊκές χώρες. Παράλληλα, θα εξασφάλιζε περισσότερες από 15.000 θέσεις εργασίας.
      • 2 απαντήσεις
    • Νέα εγκύκλιος του ΥΠΕΝ για την εφαρμογή του Κανονισμού Πυροπροστασίας Ακινήτων εντός ή πλησίον δασικών εκτάσεων
      Με νέα Εγκύκλιό του ΥΠΕΝ/ΔΑΟΚΑ/42966/1311 19.04.2024 παρέχονται οδηγίες για την εφαρμογή του Κανονισμού Πυροπροστασίας Ακινήτων εντός ή πλησίον δασικών εκτάσεων. Η εγκύκλιος αναφέρει:

      Σε συνέχεια της (2) σχετικής Οδηγίας προς του δήμους της χώρας, με την οποία επισημάνθηκαν αφενός η έναρξη εφαρμογής του Κανονισμού πυροπροστασίας ακινήτων εντός ή πλησίον δασικών εκτάσεων (σχετ.1) και αφετέρου οι ενέργειες στις οποίες πρέπει να προβούν οι δήμοι στο πλαίσιο των προβλέψεων του εν λόγω κανονισμού, και μετά από πληθώρα ερωτημάτων που υποβλήθηκαν επί της εφαρμογής του κανονισμού από δήμους και πολίτες ακινήτων που εμπίπτουν στο πεδίο εφαρμογής
      του, διευκρινίζονται τα εξής:

      Α. Γενικά:

      Ο κανονισμός αποσκοπεί στην αύξηση της ανθεκτικότητας και στην ενίσχυση του βαθμού πυρασφαλείας των ακινήτων που βρίσκονται εντός ή πλησίον δασικών εκτάσεων. Στόχος είναι η προστασία της ζωής και της υγείας του κοινού, του φυσικού περιβάλλοντος και των δασικών οικοσυστημάτων, καθώς και των ακινήτων με περιορισμό της συμβολής τους στην μετάδοση της φωτιάς. Σημαντικός παράλληλα στόχος του κανονισμού είναι η ενημέρωση, η ευαισθητοποίηση και η προετοιμασία του κοινού για την αντιμετώπιση κινδύνων από δασικές πυρκαγιές, οι οποίοι έχουν ενταθεί λόγω της κλιματικής αλλαγής.

      Β. Πεδίο εφαρμογής:

      Ο κανονισμός αφορά σε δομημένα ακίνητα που βρίσκονται μέσα σε δάση, δασικές εκτάσεις, περιαστικό πράσινο, κηρυγμένες δασωτέες, αναδασωτέες και χορτολιβαδικές εκτάσεις, καθώς και σε ακτίνα τριακοσίων (300) μέτρων από τα όρια των εκτάσεων αυτών. Αφορά επίσης κτίσματα εντός πάρκων και αλσών πόλεων και οικιστικών περιοχών.
      • 9 απαντήσεις
    • Εκδόθηκε η ΚΥΑ για το «Ανακαινίζω -Νοικιάζω» - Αναλυτικά οι όροι του προγράμματος
      Την Παρασκευή ανοίγει η πλατφόρμα για την υποβολή των αιτήσεων από τους ενδιαφερόμενους στο πρόγραμμα της ΔΥΠΑ «Ανακαινίζω -Νοικιάζω».

      Το πρόγραμμα επιδοτεί την ανακαίνιση και επισκευή 12.500 κενών ακινήτων, η ιδιοκτησία των οποίων ανήκει σε ιδιώτες, ώστε να καθίστανται κατάλληλα για εκμίσθωση. Η επιδότηση ανέρχεται στο 40% των πραγματοποιηθεισών δαπανών, οι οποίες μπορούν να ανέρχονται μέχρι του ύψους των 10.000 ευρώ και περιλαμβάνουν τόσο τα απαιτούμενα υλικά όσο και τις εργασίες. Με την ένταξη στο πρόγραμμα προβλέπεται προκαταβολή έως 2.000 ευρώ.

      Το προς ανακαίνιση ακίνητο:

      δεν πρέπει να είναι μεγαλύτερο των 100 τ.μ. και θα πρέπει να βρίσκεται σε οικιστική περιοχή


      οι ιδιοκτήτες των ακινήτων θα πρέπει να έχουν ετήσιο εισόδημα έως 40.000 ευρώ και ακίνητη περιουσία έως 300.000 ευρώ


      η κατοικία δεν πρέπει να έχει δηλωθεί ως πρώτη κατοικία ή ως μισθωμένη, αλλά να αναφέρεται ως κενή στο Ε2 των τριών τελευταίων ετών.




      Αρμόδιος φορέας για την υλοποίηση, διαχείριση και παρακολούθηση του Προγράμματος ορίζεται η Δημόσια Υπηρεσία Απασχόλησης (Δ.ΥΠ.Α.).

      • 0 απαντήσεις
×
×
  • Create New...

Σημαντικό

Χρησιμοποιούμε cookies για να βελτιώνουμε το περιεχόμενο του website μας. Μπορείτε να τροποποιήσετε τις ρυθμίσεις των cookie, ή να δώσετε τη συγκατάθεσή σας για την χρήση τους.