Πίνακας Κορυφαίων
Δημοφιλές Περιεχόμενο
Προβολή περιεχομένου με την υψηλότερη φήμη στις 07/04/2020 σε όλες τις περιοχές
-
Αυτά θα τα ρύθμιζε μόνη της η αγορά. Ελεύθερη οικονομία έχουμε. Και όχι κάποιος να κλέβει το εισόδημα άλλου και να κάνει μνημόσυνο με ξένα κόλλυβα χωρίς να ρωτά. Αν πρέπει να βάλουμε πλάτη όλοι τότε γιατί δεν γίνεται μείωση 40% στους δημόσιους υπαλλήλους. Αυτοί είναι οι μόνοι που ξέρουν ότι την επόμενη μέρα θα συνεχίσουν να αμοίβονται το ίδιο. Ούτε δέχομαι ότι κάποιος μπορεί να αδικηθεί. Αν αυτός τρελαθεί και αυτοκτονήσει γιατί ειναι μακροχρόνια άνεργος, άρα δεν δικαιούται τίποτα τώρα, χρωστάει στην τράπεζα την μοναδική κατοικία του και υποχρεούται να πληρώσει το δάνειο, έχει νοικιάσει αυτήν την κατοικία γιατί είναι 100τμ και αυτός μένει στο νοίκι στα 50τμ ώστε να ζει με την διαφορά , και τώρα πρέπει να ζήσει Μάη με το 20% του ενοικίου του και αυτός να καταβάλλει το 100%.. Εσείς το λέτε απλή αδικία η υποχρεωτική εξαθλίωση. Μόνο και μόνο για να μην πειράξουν δημόσιους υπαλλήλους.2 points
-
Καλησπέρα, η ανανέωση έχει καταργηθεί αφού πληρώνεις πλέον παράβολο για την έκδοση κάθε ΠΕΑ. Για απορίες κλπ, ξεκίνα διαβάζοντας καλά τις ΤΟΤΕΕ (κυρίως την 1η) και για λοιπές απορίες κλπ μπορείς να ρωτήσεις και εδώ.2 points
-
Version μετά τον ΝΟΚ ...
102.069 downloads
Η ΠΕΡΑΙΤΕΡΩ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ ΤΗΣ ΚΩΔΙΚΟΠΟΙΗΣΗΣ ΑΝΑΣΤΕΛΛΕΤΑΙ (Η έκδοση 17 παραμένει στα αρχεία για ιστορικούς λόγους ως παλαιότερη έκδοση) ΑΙΤΙΑ Ο ΑΡΙΣΤΟΤΕΛΗΣ - Ρητορική (1375b) - “οὐδὲν διαφέρει ἢ μὴ κεῖσθαι ἢ μὴ χρῆσθαι” "δεν υπάρχει καμιά διαφορά ανάμεσα στο να μην υπάρχει ένας νόμος και στο να μην εφαρμόζεται" Το κείμενο του Ν.4067 (ΝΟΚ) με ενσωματωμένες τις Τεχνικές Οδηγίες εφαρμογής του και επικεφαλίδες κατ' άρθρο. Αλλαγές με τον ν.5106/24 (ΦΕΚ 63Α/1.5.2024)[ 1] [ 1]Αλλαγές και Προσθήκες με τον ν.5106/24 (ΦΕΚ 63Α/1.5.2024) : - άρθρο 11, παρ.6.λδ - άρθρο 14, παρ.1, 2, 4 - άρθρο 16, παρ.3 - άρθρο 17, παρ.2, 4, 6, 8 - άρθρο 18, παρ.3 - άρθρο 21, παρ.1 - άρθρο 25 - άρθρο 26, παρ.4, 5 - άρθρο 26Α - άρθρο 27, παρ.2, 8 - άρθρο 27Α Αλλαγές με τον ν.5069/23 (ΦΕΚ 193Α/28.11.2023) Αλλαγές με τον ν.5037/23 (ΦΕΚ 78Α/28.3.2023) Αλλαγές με τον ν.5007/22 (ΦΕΚ 241Α/23.12.2022) Αλλαγές με τον ν.4964/22 (ΦΕΚ 150Α/30.7.2022) Αλλαγές με τον ν.4933/22 (ΦΕΚ 99Α/20.5.2022) Αλλαγές με τον ν.4876/21 (ΦΕΚ 251Α/23.12.2021) Αλλαγές με τον ν.4821/21 (ΦΕΚ 134Α/31.7.2021) Αλλαγές με τον ν.4819/21 (ΦΕΚ 129Α/23.7.2021) Αλλαγές με τον ν.4782/21 (ΦΕΚ 36Α/9.3.2021) Αλλαγές με τον ν.4759/20 (ΦΕΚ 245Α/9.12.2020) Αλλαγές με τον ν.4726/20 (ΦΕΚ 181Α/18.9.2020) Αλλαγές με τον ν.4685/20 (ΦΕΚ 92Α/7.5.2020) Αλλαγές με την ΠΝΠ – Covid19 - (ΦΕΚ 75Α/30.3.2020) Αλλαγές με τον ν.4663/20 (ΦΕΚ 30Α/12.2.2020) Αλλαγές με τον ν.4643/19 (ΦΕΚ 193Α/3.12.2019) Αλλαγές με τον ν.4635/19 (ΦΕΚ 167Α/30.10.2019) Αλλαγές με τον ν.4605/19 (ΦΕΚ 52Α/1.4.2019) Αλλαγές με τον ν.4602/19 (ΦΕΚ 45Α/9.3.2019) Αλλαγές με τον ν.4546/18 (ΦΕΚ 101Α/12.6.2018) Αλλαγές με τον ν.4513/18 (ΦΕΚ 9Α/23.1.2018) Αλλαγές με τον ν.4495/17 (ΦΕΚ 167Α/3.11.2017) Αλλαγές με τον ν.4467/17 (ΦΕΚ 56Α/13.4.2017) Αλλαγές με τον ν.4414/16 (ΦΕΚ 149Α/9.8.2016) Αλλαγές με τον ν.4342/15 (ΦΕΚ 143Α/9.11.2015) Αλλαγές με τον ν.4315/14 (ΦΕΚ 269Α/24.12.2014) Αλλαγές με τον ν.4280/14 (ΦΕΚ 159Α/8.8.2014) Αλλαγές με τον ν.4258/14 (ΦΕΚ 94Α/14.4.2014) [Η «ορφανή» παρ.32 του άρθρου 20 του ν.4258/14 τοποθετήθηκε στο τέλος του άρθρου 23] Αλλαγές μέχρι και τη δημοσίευση του ν.4178/13 (ΦΕΚ 174Α/8.8.2013) Σχετικά αποσπάσματα από τις Τεχνικές Οδηγίες ΝΟΚ (απόφαση 63234/19.12.2012) Σχόλια – Προφανείς διορθώσεις Επισημάνσεις – Τονισμοί ΣΥΝΤΟΜΟΓΡΑΦΙΕΣ : (ΕΚΤ > ισχύει EKTός σχεδίου) και (ΟΙΚ > ισχύει εντός OIKισμού) Σε μορφή word (για το γραφείο) + σε μορφή pdf (για κινητό ή tablet)1 point -
1 point
-
Προσθήκη καθ' ύψος μπορείς να κάνεις εφόσον: α)Τηρούνται οι πολεοδομικές διατάξεις, δηλαδή υπάρχει υπόλοιπο δόμησης, ύψους, τηρούνται οι πλάγιες αποστάσεις κλπ. β)Το ισόγειο τμήμα του κτιρίου έχει εξαιρεθεί οριστικά της κατεδάφισης και άρα θεωρείται νομίμως υφιστάμενο (κατηγορίες 1-4). Σε τμήμα που έχει απλώς ανασταλεί η διαδικασία κατεδάφισης δεν μπορείς να κάνεις προσθήκη καθ' ύψος γιατί θα σου πει κάποιος, τι θα γίνει μετά απο 30 χρόνια που θα πρέπει να έρθω να γκρεμίσω το ισόγειο (λέμε τώρα). Οπότε δεν γίνεται.1 point
-
για το 6.1 ,δεν έχω καταληξει,ξανασκεπτόμενος νομίζω τελικά οτι δίνει την εξήγηση του πότε ενα ύψος είναι αυθαίρετο,δλδ είτε αν υπερβαίνει την ΟΑ ,είτε το νόμιμο,είτε το max .ίσως όπως λες απλά για να γραφούν τα εκατοστά υπέρβασης αλλα όχι κατα τη γνώμη μου να υπολογίζεται μόνο το υπεράλον απο το max περιοχής.Αλλωστε αν ήταν ετσι τα 2 πρώτα <<είτε>> δεν θα υπήρχαν.Το 6 αναφέρει καθαρά οτι συγκρίνουμε το αυθ ύψος με τα μαχ της περιοχής ,και τα 6.1 εξηγεί πότε ειναι αυθαιρετο ένα ύψος.Ομως όπως κ νάχει βάζω όλο το υψος σύμφωνα με το 6 (δυσμενέστερο) για να είμαι καλυμένοε κ εγώ κ ο πελάτης <<Άρα στην επιλογή κατηγορίας, ως προς το ύψος αναζητούμε τον λόγο: (Νόμιμο + Αυθαίρετο - Επιρεπόμενο ύψος) / Επιτρεπόμενο κατά τη γνώμη σου;>> ,όλα τα χρόνια έβαζα τόν λόγο αυθαίρετο/επιτρ, (δυσμενέστερο) ,ομως βλέπω σαν σωστό ,όπως είδες κ στα παραδείγματα αυτόν τον τύπο ακόμα κ για την κάλυψη-δόμηση!! υγ το 6α κ 6β ειναι στο σύτστημα το <20% κ το >20% σωστα?1 point
-
Για παράδειγμα κάποιος που θα συνταξιοδοτηθεί με 40 έτη ασφάλισης και του υπολείπονται 5 έως την συνταξιοδότηση, αν έχει επιλέξει την 1η κατηγορία η απώλεια στην μηνιαία σύνταξη θα είναι 0,55 ευρώ, αν έχει επιλέξει την 4η κατηγορία θα είναι 1,35 ευρώ και αν έχει επιλέξει την 6η κατηγορία θα είναι 2,25 ευρώ.1 point
-
Όχι δεν υπάρχει κάποια "Doktorarbeit"! Απλά οι καλοί αυτοί συνάδελφοι κινούνται ήδη σε τέτοια επίπεδα !1 point
-
Καλημέρα, έχω μια τακτοποίηση υπέρβαση δόμησης με άδεια του 1996 και αναθεώρηση του 2002, πενταόροφης πολυκατοικίας. Η τακτοποίηση που γίνεται είναι στον δεύτερο όροφο 2,53τμ (υπέρβαση μέσα στο νόμιμο περίγραμμα) , η υπέρβαση δόμησης καταλαμβάνει μέρος του φωταγωγού. Για την τεχνική έκθεση στατικού έλεγχου τι απαίτησης χρειάζονται ; Υπάρχει κάποια φόρμα γι αυτό Ευχαριστώ1 point
-
Δεν υπάρχει κάποια συλλογιστική. Όλες οι περιπτώσεις (νόμου+απόφασης) είναι ίδιες σαν κόσκινα με διαφορετικό σχήμα οπών. Ότι περνάει, με τυχαία επιλογή σειράς κοσκίνων, απαλλάσσεται. Ότι μένει θέλει ΜΣΕ.1 point
-
Η απαίτηση για "τικάρισμα" δεν δημιουργεί νόμο. Αντίθετα η μη εφαρμογή νόμου οδηγεί συνήθως σε δικαστήρια. Μια από τις αιτίες είναι και η "έκθεση σε κίνδυνο ή βλάβη" του πελάτη κατά τη διάρκεια άσκησης του επαγγέλματός μας. Ο νομοθέτης λοιπόν έδωσε το δικαίωμα παράτασης της υποβολής της ΜΣΕ για ένα χρονικό διάστημα. Δεν εξετάζουμε τους λόγους, το χρονικό διάστημα ή τυχόν παρατάσεις του. Το δικαίωμα ανήκει στον ιδιοκτήτη-τωρινό πελάτη μας ή στον αγοραστή-αυριανό πελάτη μας. Όμως έδωσε και εξουσιοδότηση στον υπουργό να ορίσει τις συνέπειες για τη μη συμμόρφωση με προβλεπόμενες ενέργειες μετά τη λήψη γνώσης διαπιστωμένης (μελετημένης) στατικής ανεπάρκειας (που είναι και η συνταγματική επιταγή). Ποιές οι προβλεπόμενες ενέργειες ; Σε πρώτο χρόνο η μελέτη των επεμβάσεων επισκευής και σε δεύτερο η υλοποίηση των εργασιών, πάντα (και ορθά) σε επίπεδο κτηρίου. Ποιός είναι λοιπόν ο διαχειριστής δήλωσης αυθαιρέτου που θα αναλάβει την έκθεση των πελατών του στον επίπονο, δυσβάστακτο ή αβέβαιο κίνδυνο μέχρι αχρησίας του ακινήτου; Ξεκάθαρα λόγια για όλους : Κε πελάτη, αν τυχόν γίνει γνωστή (διαπιστωθεί με ΜΣΕ) στατική ανεπάρκεια για το ακίνητό σας οι συνέπειες είναι αυτές (...). Το ασφαλές χρονικό περιθώριο σήμερα είναι αυτό (...). Πληροφορήστε με για τον τρόπο που θέλετε να συνεχίσω. Μετά την εκπλήρωση των αμοιβαίων μεταξύ μας υποχρεώσεων (...), ανά πάσα στιγμή στο μέλλον έχετε το δικαίωμα να με αντικαταστήσετε από τη διαχείριση της υπαγωγής ή να παραιτηθώ μόνος μου. Μετά τιμής ... ΣΥΝΟΠΤΙΚΗ ΤΕΚΜΗΡΙΩΣΗ των προαναφερθέντων : ΝΟΜΟΣ 4495/17 Άρθρο 83 - Απαίτηση έκδοσης βεβαίωσης μηχανικού σε δικαιοπραξίες, εγγραπτέες πράξεις 3. Η βεβαίωση μηχανικού για τις αυθαίρετες κατασκευές της περίπτωσης ζ της παραγράφου 2 του άρθρου 82, για τις οποίες δεν έχει περαιωθεί η διαδικασία εξόφλησης του ενιαίου ειδικού προστίμου του ν.4014/2011 ή του ν.4178/2013 ή του παρόντος, περιέχει ρητή αναφορά για την εξόφληση ποσοστού τριάντα τοις εκατό (30%) του ενιαίου ειδικού προστίμου καθώς και για την ανάρτηση στο πληροφοριακό σύστημα όλων των κατά περίπτωση απαιτούμενων δικαιολογητικών κατά τις διατάξεις των ν.4014/2011, ν.4178/2013 και του παρόντος, για τις οποίες γίνεται ειδική μνεία σε κάθε δικαιοπραξία. Από τα ανωτέρω δικαιολογητικά εξαιρούνται αυτά που αφορούν στο στατικό έλεγχο των παραβάσεων, τα οποία υποβάλλονται στην προθεσμία του άρθρου 99. 10. Μετά την ολοσχερή εξόφληση του ενιαίου ειδικού προστίμου ή ποσοστού τριάντα τοις εκατό (30%) αυτού ή κατ’ εξαίρεση μετά την καταβολή του παραβόλου στις περιπτώσεις ακινήτων που ανήκουν σε πρόσωπα των παραγράφων 6 και 7 του άρθρου 103, επιτρέπεται, για το ίδιο χρονικό διάστημα που προβλέπεται στον παρόντα, κατά το ποσοστό ιδιοκτησίας που του αντιστοιχεί η μεταβίβαση ή η σύσταση εμπράγματου δικαιώματος στο ακίνητο στο οποίο έχει εκτελεστεί η αυθαίρετη κατασκευή ή έχει εγκατασταθεί αυθαίρετη χρήση, τη δε υποχρέωση ολοκλήρωσης της διαδικασίας, αναλαμβάνει ο νέος κύριος με ειδική μνεία στο σχετικό συμβολαιογραφικό έγγραφο. Άρθρο 99 - Δικαιολογητικά υπαγωγής αυθαίρετης κατασκευής ή αυθαίρετης αλλαγής χρήσης στις διατάξεις του παρόντος η) στατικός έλεγχος των παραβάσεων : Η μελέτη στατικής επάρκειας μπορεί να υποβάλλεται μέσα σε προθεσμία τριών (3) ετών από την ημερομηνία υπαγωγής για τα κτίρια σπουδαιότητας Σ4, Σ3 και πέντε (5) ετών για τα κτίρια σπουδαιότητας Σ2. Για τα κτίρια που έχουν ήδη υπαχθεί στο ν.4178/2013, η υποχρέωση υποβολής μελέτης στατικής επάρκειας ή τεχνικής έκθεσης, εφόσον αυτή απαιτείται με τις προϋποθέσεις του παρόντος άρθρου υποβάλλεται κατά την ολοκλήρωση της ηλεκτρονικής ταυτότητας του κτιρίου ως αυτή ορίζεται στα άρθρα 53επ., Με απόφαση του Υπουργού Περιβάλλοντος και Ενέργειας δύνανται να καθορίζεται κάθε σχετικό θέμα για την εφαρμογή της παρούσας, όπως το περιεχόμενο για την μελέτη στατικής επάρκειας, τις προϋποθέσεις εκπόνησης αυτής και το χρονοδιάγραμμα για την στατική ενίσχυση του κτιρίου, τις συνέπειες και τους όρους της μη συμμόρφωσης όσον αφορά την στατική επάρκεια των κτιρίων που έχουν υπαχθεί στις διατάξεις του παρόντος νόμου. Αριθμ. ΥΠΕΝ/ΔΑΟΚΑ/19409/1507 – 11.5.2018 Άρθρο 3 - Περιεχόμενο μελέτης στατικής επάρκειας Η μελέτη στατικής επάρκειας περιλαμβάνει τα ακόλουθα : α) Έκθεση συλλογής στοιχείων και πληροφοριών, β) Έκθεση αποτύπωσης - τεκμηρίωσης, γ) Γενικά σχέδια αποτύπωσης του φέροντος οργανισμού και παρουσίασης ενδεχόμενων βλαβών, δ) Έκθεση αποτίμησης φέρουσας ικανότητας, ε) Τεύχη υπολογισμών, αναλύσεων και ελέγχων. Από την έκθεση αποτίμησης προκύπτει είτε στατική επάρκεια του κτιρίου είτε ανεπάρκεια. Το παραπάνω συμπέρασμα κοινοποιείται υποχρεωτικά στον αιτούντα την υπαγωγή, συνοδεύει τη βεβαίωση του μηχανικού σε κάθε δικαιοπραξία και συμπληρώνεται στο πληροφοριακό σύστημα υπαγωγής των αυθαιρέτων. Άρθρο 4 - Διαδικασία ενίσχυσης κτιρίου στις περιπτώσεις στατικής ανεπάρκειας Στις περιπτώσεις που διαπιστωθεί στατική ανεπάρκεια ο ιδιοκτήτης υποχρεούται μέσα σε διάστημα τριών (3) ετών να προβεί στην εκπόνηση μελέτης επεμβάσεων και την υλοποίηση των απαραίτητων εργασιών που προκύπτουν από την μελέτη. Η μελέτη επεμβάσεων πρέπει να πραγματοποιηθεί στο σύνολο του κτιρίου … Μέχρι την υλοποίηση των εργασιών ενίσχυσης η εξ’ ολοκλήρου αυθαίρετη κατασκευή ή η αυθαίρετη προσθήκη δεν μισθώνεται και δεν λαμβάνει άδεια λειτουργίας. Άρθρο 5 - Διαδικασία υποβολής Για να λάβει μία δήλωση την έκπτωση 10% λόγω υποβολής μελέτης στατικής επάρκειας, πρέπει να είναι επιλεγμένο, στα Στοιχεία υπολογισμού, το πεδίο «υποβολή Μελέτης Στατικής Επάρκειας». Όσο η δήλωση είναι σε «Επεξεργασία» και σε «Αρχική υποβολή», εφόσον έχει ήδη εκπονηθεί η μελέτη στατικής επάρκειας, το πεδίο επιλέγεται από τον μηχανικό. Για την προώθηση της δήλωσης σε «Υπαγωγή» απαιτείται να έχει υποβληθεί το αρχείο «Μελέτη στατικής επάρκειας» και το πρόστιμο υπολογίζεται με έκπτωση 10%. Σε περίπτωση που η μελέτη Στατικής Επάρκειας εκπονηθεί και υποβληθεί μετά την προώθηση της δήλωσης σε Υπαγωγή, ο μηχανικός υποβάλει ηλεκτρονικό αίτημα στο πληροφοριακό σύστημα του ΤΕΕ ώστε να επιλεγεί το πεδίο «Υποβολή Μελέτης Στατικής Επάρκειας», να υπολογιστεί το πρόστιμο με την προβλεπόμενη έκπτωση και να αναπροσαρμοστούν οι ανεξόφλητες δόσεις. Τυχόν υπερβάλλοντα ποσά προστίμου δεν επιστρέφονται.1 point
-
Τη δέσμευση για εκπόνηση ΜΣΕ δεν την ανέλαβες με την ανάθεση τακτοποίησης. Ανέλαβες μόνο την υποχρέωση να δηλώσεις αν (βάσει των διατάξεων εξαίρεσης) απαλλάσσεται ή όχι από αυτή. Τη δήλωσή σου αυτή θα βάλει η συμβολαιογράφος στα απαιτούμενα έγγραφα ώστε να μπορέσει να γίνει η μεταβίβαση. Θα τη συνοδεύουν υπεύθυνες δηλώσεις των συμβαλλομένων ότι έλαβαν γνώση και ότι ο αγοραστής αναλαμβάνει την υποχρέωση υποβολής της εντός των χρονικών ορίων του νόμου.1 point
-
Προτείνω να το περάσει ΚΤΕΟ. Συγνώμη avgoust που παίζω με τον πόνο σου, αλλά νομίζω πως τώρα πια τα έχουμε ακούσει όλα !!!1 point
-
θα το δοκιμασω, αλλα αυτο που αναφερεις περι εφημεριδων και σφαλματος ρολογιων μονο σε κανενα μπερνιζ θα υπαρχει. το πολυπολυ θα το λυσω με single point βαζοντας ολες τις εφημεριδες και θα δω τι θα βγαλει.Μετα μπορω να αφαιρω σταδιακα εφημεριδες απο δορυφορους της επιλογης μου, αλλα μη φανταστεις σπουδαια πραγματα, μιας και δεν εχει πολλες επιλογες το προγραμμα. Το geo office μπορω να το βρω, αν και εγω χρησιμοποιω ενα αλλο εμπορικο που εχω ηδη αγορασει (topcon tools)1 point
-
Κατ' αρχήν αν η πραγματικότητα συμφωνεί με τα σχέδια, τότε δεν ασχολείσαι με το έρκερ γιατί απλά δεν υπάρχει αυθαιρεσία. Τακτοποιούμε δεν μελετάμε άδεια. Για την ιστορία, σε όλους τους παλαιούς κανονισμούς το έρκερ μετράει σε δόμηση και κάλυψη εκτός από την περίπτωση που βρίσκεται πάνω από κοινόχρηστο πόλης. Αυτό γιατί το ποσοστό της κάλυψης - εξ ορισμού - είναι το οικοδομήσιμο τμήμα του οικοπέδου προς το συνολικό οικόπεδο. Εκτός του οικοδομήσιμου τμήματος του οικοπέδου δεν υπάρχει ούτε κάλυψη ούτε δόμηση.1 point
This leaderboard is set to Athens/GMT+02:00
-
Επιλεγμένα Άρθρα
-
Εγκρίθηκε τo αναθεωρημένο Εθνικό Σχέδιο Διαχείρισης Επικίνδυνων Αποβλήτων (ΕΣΔΕΑ)
Engineer posted μια είδηση in Νομοθεσία,
Εγκρίθηκε τo αναθεωρημένο Εθνικό Σχέδιο Διαχείρισης Επικίνδυνων Αποβλήτων (ΕΣΔΕΑ) με την δημοσίευση στο ΦΕΚ 6412/Β'/22.11.2024 της υπ' αριθμ. ΥΠΕΝ/ΔΔΑ/124219/1717 ΚΥΑ με θέμα: Έγκριση αναθεωρημένου Εθνικού Σχεδίου Διαχείρισης Επικίνδυνων Αποβλήτων (ΕΣΔΕΑ).
To αναθεωρημένο Εθνικό Σχέδιο Διαχείρισης Επικίνδυνων Αποβλήτων (ΕΣΔΕΑ) συνιστά ένα Ειδικό Σχέδιο Διαχείρισης για τα Επικίνδυνα Απόβλητα που παράγονται στη χώρα, το οποίο απαιτείται σύμφωνα με τα άρθρα 54 και 55 του ν. 4819/2021 (Α’ 129), δεδομένου ότι τα απόβλητα αυτά, λόγω της ποιοτικής και ποσοτικής σύστασής τους, καθώς και των εξειδικευμένων εγκαταστάσεων που απαιτούνται για τη διαχείρισή τους, χρήζουν ειδικότερης συνολικής αντιμετώπισης.
Στόχος του σχεδιασμού είναι η μείωση τόσο της ποσότητας των παραγόμενων επικίνδυνων αποβλήτων όσο και της επικινδυνότητάς τους και η συνακόλουθη προστασία του περιβάλλοντος και της δημόσιας υγείας, σε συμμόρφωση με τους σχετικούς όρους και προϋποθέσεις της εθνικής και ενωσιακής νομοθεσίας και με εφαρμογή των βέλτιστων
διαθέσιμων τεχνικών, οι οποίες θα πρέπει πλέον να ενσωματώνουν ευθέως τις πρακτικές της κυκλικής οικονομίας.
Ο σχεδιασμός περιλαμβάνει όλες τις προβλέψεις του άρθρου 28 της Οδηγίας 2008/98/ΕΚ, καλύπτοντας ταυτόχρονα όλες τις νέες υποχρεώσεις και όλα τα νέα στοιχεία που εισήχθησαν στο άρθρο αυτό μέσω της Οδηγίας (ΕΕ) 2018/851 του Ευρωπαϊκού
Κοινοβουλίου και του Συμβουλίου της 30ης Μαΐου 2018.
Με τον παρόντα σχεδιασμό αναθεωρείται ο σχεδιασμός που είχε εγκριθεί με την Κοινή Υπουργική Απόφαση οικ.62952/5384/2016 (Β’ 4326) ο οποίος είχε χρονικό ορίζοντα το έτος 2020.
Εθνικό Σχέδιο Διαχείρισης Επικίνδυνων Αποβλήετων ΕΣΔΕΑ ΚΥΑ-ΥΠΕΝΔΔΑ1242191717-13.11.2024-ΦΕΚ-6412-22.11.2024-τεύχος-Β.pdf-
- 0 απαντήσεις
Επιλέχθηκε Από
Engineer, -
-
ΥΠΕΝ: Εγκύκλιος προς τις ΥΔΟΜ ώστε να ζητούν αποκλειστικά και περιοριστικά μόνο τα στοιχεία που προβλέπονται από το ισχύον θεσμικό πλαίσιο
Engineer posted μια είδηση in Νομοθεσία,
Εγκύκλιο απέστειλε το Υπουργείο Περιβάλλοντος και Ενέργειας προς τις ΥΔΟΜ με θέμα: Σχετικά με την εφαρμογή της εγκυκλίου ΥΠΕΝ/ΓΔΠΟΛ/15047/84/14-3-2018.
Η εγκύκλιος αναφέρει ότι: με αφορμή την (α) σχετική επιστολή του ΣΑΔΑΣ-ΠΕΑ με την οποία διαπιστώνεται η μη τήρηση της (β) σχετικής εγκυκλίου στην οποία και σας παραπέμπουμε, επισημαίνουμε εκ νέου στο πλαίσιο της χρηστής διοίκησης και προκειμένου να αποφεύγεται ταλαιπωρία μηχανικών και πολιτών ότι, η προαναφερόμενη εγκύκλιος οδηγία Γενικού Διευθυντή Πολεοδομίας του ΥΠΕΝ εξακολουθεί να ισχύει.
Ειδικότερα, κατά τον έλεγχο της πληρότητας αιτημάτων έκδοσης οικοδομικών αδειών, οι ΥΔΟΜ οφείλουν να ζητούν αποκλειστικά και περιοριστικά, μόνον τα στοιχεία εκείνα (δικαιολογητικά, σχέδια και εγκρίσεις υπηρεσιών, συλλογικών οργάνων ή φορέων) που προβλέπονται από το ισχύον θεσμικό πλαίσιο (νόμοι, π. δ/γματα, Υπουργικές Αποφάσεις) για την κατά περίπτωση περιοχή, ή την εκάστοτε Αποκεντρωμένων Διοικήσεων της Επικράτειας (για την ενημέρωση των ΥΔΟΜ χωρικής τους αρμοδιότητας) χρήση ειδικού κτιρίου. Κατά συνέπεια, για την έκδοση των οικοδομικών αδειών δεν ζητείται η προσκόμιση επιπρόσθετων στοιχείων (όπως αλληλογραφία, εγκρίσεις φορέων) και δεν λαμβάνονται υπόψη απόψεις ή εκτιμήσεις υπηρεσιών, οι οποίες αποκλίνουν του ισχύοντος θεσμικού πλαισίου.-
- 0 απαντήσεις
Επιλέχθηκε Από
Engineer, -
-
Εγκρίθηκε μέσω WiFi4GR το δωρεάν WiFi σε έντεκα σταθμούς του ΜΕΤΡΟ
Engineer posted μια είδηση in Τεχνολογία,
Την έγκριση του Διοικητικού Συμβουλίου για την εγκατάσταση και λειτουργία εξοπλισμού ασύρματης πρόσβασης σε έντεκα σταθμούς του ΜΕΤΡΟ για τουλάχιστον πέντε χρόνια εξασφάλισε την περασμένη εβδομάδα η ΣΤΑΣΥ.
Το κόστος για την παροχή ηλεκτρικού ρεύματος και παροχής σύνδεσης στο διαδίκτυο, θα βαρύνει την εταιρία και από το ύψος του και τη δυνατότητα κάλυψής του από τη ΣΤΑΣΥ θα εξαρτηθεί και η επέκταση του ασύρματου Ιντερνετ και σε άλλους σταθμούς.
Οι πρώτοι έντεκα σταθμοί στους οποίους θα λειτουργήσει WiFi έως το τέλος της χρονιάς είναι εκτός από την Ακρόπολη και το Σύνταγμα, οι σταθμοί Μοναστηράκι, Ομόνοια, Πανεπιστήμιο, Πειραιάς, Κορυδαλλός, Χαλάνδρι, Αγιος Δημήτριος, Φιξ και Αγία Μαρίνα.
Οι επιβάτες θα μπορούν να συνδέονται άμεσα χωρίς να χρειάζεται κάποια διαδικασία εγγραφής. Στη συνέχεια η διοίκηση της ΣΤΑΣΥ θα μετρήσει το μηνιαίο κόστος λειτουργίας και συντήρησης ώστε να αποφασιστεί η επέκταση του δικτύου και το χρονοδιάγραμμά της.
Υπενθυμίζεται ότι το έργο έχει ενταχθεί από το υπουργείο Ψηφιακής Διακυβέρνησης στις περιοχές που θα εγκατασταθούν σημεία πρόσβασης στο πλαίσιο του έργου WiFi4GR.
Το WiFi4GR «Ανάπτυξη Δημόσιων Σημείων Ασύρματης Ευρυζωνικής Πρόσβασης στο Διαδίκτυο» αφορά στην προμήθεια, εγκατάσταση, παραμετροποίηση, σύνδεση και θέση σε λειτουργία σημείων ασύρματης πρόσβασης WiFi (Hotspots) στο Διαδίκτυο σε διάφορες περιοχές πολιτιστικού και τουριστικού ενδιαφέροντος της χώρας, για την κάλυψη, 2.500 περίπου περιοχών ασύρματης – WiFi πρόσβασης σε όλη την επικράτεια. Το σύστημα, το οποίο θα αναπτυχθεί, θα διαθέτει κεντρικό σύστημα παρακολούθησης και διαχείρισης, το οποίο καθιστά δυνατή την παρακολούθηση σε πραγματικό χρόνο όλων των δομικών στοιχείων του δικτύου.-
- 0 απαντήσεις
Επιλέχθηκε Από
Engineer, -
-
Η σύνδεση του νυχτερινού φωτισμού με το «Τοπικό Εγχώριο Προϊόν» στην Ελλάδα
Engineer posted μια είδηση in Περιβάλλον,
Όσοι έχουμε βρεθεί σε νυχτερινή πτήση έχουμε απολαύσει το θέαμα που προσφέρει η επιφάνεια της Γης, όταν τα νυχτερινά φώτα αναδεικνύουν μοτίβα που παραπέμπουν σε έργα τέχνης. Εκτός όμως από το εντυπωσιακό θέαμα, τα νυχτερινά φώτα αποτελούν μια πολύτιμη πηγή πληροφορίας για τις δραστηριότητες του ανθρώπου και την αλληλεπίδρασή του με το περιβάλλον.
Στο πλαίσιο της εξερεύνησης αυτού του πεδίου, η NASA καταγράφει συστηματικά τον νυχτερινό φωτισμό του πλανήτη μας. Τα τελευταία 10 χρόνια πολύ βελτιωμένες καταγραφές παρέχονται από τον αισθητήρα VIIRS της αποστολής SUOMI.
«Στο Δημοκρίτειο Πανεπιστήμιο σκεφτήκαμε να ερευνήσουμε τι έχουν να μας πουν τα νυχτερινά φώτα για την πατρίδα μας» λέει στην «Κ» η Αλεξάνδρα Γκεμιτζή, καθηγήτρια στο Τμήμα Μηχανικών Περιβάλλοντος του Δημοκρίτειου Πανεπιστήμιου Θράκης, η οποία ηγήθηκε μιας ενδιαφέρουσας έρευνας στο πλαίσιο των δραστηριοτήτων του Εργαστηρίου Ατμοσφαιρικής Ρύπανσης και Αντιρρυπαντικής Τεχνολογίας Ατμοσφαιρικών Ρύπων.-
- 0 απαντήσεις
Επιλέχθηκε Από
Engineer, -
-
«Εξοικονομώ 2023»: Ο νέος οδηγός του προγράμματος μετά την 3η τροποποίηση
Engineer posted μια είδηση in Χρηματοδοτήσεις,
Εκδόθηκε σε ΦΕΚ η υπ' αριθμ. ΥΠΕΝ/ΥΔΕΝ/97165/610 ΚΥΑ (ΦΕΚ 5174/Β΄/13.09.2024) που αφορά την 3η τροποποίηση της υπό στοιχεία ΥΠΕΝ/ΥΔΕΝ/55246/807/18.05.2023 κοινής απόφασης των Υπουργών Οικονομικών, Ανάπτυξης και Επενδύσεων και Περιβάλλοντος και Ενέργειας «Προκήρυξη του προγράμματος “Εξοικονομώ 2023”», ως εξής:
Α. Ο Οδηγός Εφαρμογής Προγράμματος «Εξοικονομώ 2023» και η 1η Τροποποίηση του Παραρτήματος VI που αφορά την Υπεύθυνη Δήλωση σχετικά με τη σώρευση των ενισχύσεων ήσσονος σημασίας (de minimis) βάσει του Κανονισμού (ΕΕ) 2023/2831, ως ακολούθως:
Τροποποίηση (3η) της υπό στοιχεία ΥΠΕΝ 55246-807 18.05.2023 ΚΥΑ Εξοικονομώ 2023 (ΦΕΚ 5174-Β-13.09.2024).pdf-
- 3 απαντήσεις
Επιλέχθηκε Από
Engineer, -
-