Μετάβαση στο περιεχόμενο

Πίνακας Κορυφαίων

  1. georgegaleos

    georgegaleos

    Core Members


    • Πόντοι

      4

    • Περιεχόμενα

      6.350


  2. Pavlos33

    Pavlos33

    Συντονιστής


    • Πόντοι

      3

    • Περιεχόμενα

      17.597


  3. MAKAP

    MAKAP

    Core Members


    • Πόντοι

      2

    • Περιεχόμενα

      3.169


  4. kan62

    kan62

    Core Members


    • Πόντοι

      2

    • Περιεχόμενα

      4.484


Δημοφιλές Περιεχόμενο

Προβολή περιεχομένου με την υψηλότερη φήμη στις 10/04/2020 σε όλες τις περιοχές

  1. LINK: https://apps.tee.gr/eteedoc/faces/appMain @papathvas, καλησπέρα, στο παραπάνω όπου Username το myname από το [email protected], όπου myname αυτό που έχεις όταν μπαίνεις στις εφαρμογές του ΤΕΕ και password αυτό που πάλι δίνεις όταν μπαίνεις στις εφαρμογές του ΤΕΕ. Το είχα αναφέρει εδώ https://www.michanikos.gr/forums/topic/47910-τεε-σε-λειτουργία-το-κέντρο-εξυπηρέτησης-μηχανικών/?tab=comments#comment-881585 Υ.Γ. Αν δεν είναι κόπος ενημέρωσε αν λύθηκε με το παραπάνω, το θέμα που είχες.
    3 points
  2. Version μετά τον ΝΟΚ ...

    98.288 downloads

    Η ΠΕΡΑΙΤΕΡΩ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ ΤΗΣ ΚΩΔΙΚΟΠΟΙΗΣΗΣ ΑΝΑΣΤΕΛΛΕΤΑΙ (Η έκδοση 17 παραμένει στα αρχεία για ιστορικούς λόγους ως παλαιότερη έκδοση) ΑΙΤΙΑ Ο ΑΡΙΣΤΟΤΕΛΗΣ - Ρητορική (1375b) - “οὐδὲν διαφέρει ἢ μὴ κεῖσθαι ἢ μὴ χρῆσθαι” "δεν υπάρχει καμιά διαφορά ανάμεσα στο να μην υπάρχει ένας νόμος και στο να μην εφαρμόζεται" Το κείμενο του Ν.4067 (ΝΟΚ) με ενσωματωμένες τις Τεχνικές Οδηγίες εφαρμογής του και επικεφαλίδες κατ' άρθρο. Αλλαγές με τον ν.5106/24 (ΦΕΚ 63Α/1.5.2024)[ 1] [ 1]Αλλαγές και Προσθήκες με τον ν.5106/24 (ΦΕΚ 63Α/1.5.2024) : - άρθρο 11, παρ.6.λδ - άρθρο 14, παρ.1, 2, 4 - άρθρο 16, παρ.3 - άρθρο 17, παρ.2, 4, 6, 8 - άρθρο 18, παρ.3 - άρθρο 21, παρ.1 - άρθρο 25 - άρθρο 26, παρ.4, 5 - άρθρο 26Α - άρθρο 27, παρ.2, 8 - άρθρο 27Α Αλλαγές με τον ν.5069/23 (ΦΕΚ 193Α/28.11.2023) Αλλαγές με τον ν.5037/23 (ΦΕΚ 78Α/28.3.2023) Αλλαγές με τον ν.5007/22 (ΦΕΚ 241Α/23.12.2022) Αλλαγές με τον ν.4964/22 (ΦΕΚ 150Α/30.7.2022) Αλλαγές με τον ν.4933/22 (ΦΕΚ 99Α/20.5.2022) Αλλαγές με τον ν.4876/21 (ΦΕΚ 251Α/23.12.2021) Αλλαγές με τον ν.4821/21 (ΦΕΚ 134Α/31.7.2021) Αλλαγές με τον ν.4819/21 (ΦΕΚ 129Α/23.7.2021) Αλλαγές με τον ν.4782/21 (ΦΕΚ 36Α/9.3.2021) Αλλαγές με τον ν.4759/20 (ΦΕΚ 245Α/9.12.2020) Αλλαγές με τον ν.4726/20 (ΦΕΚ 181Α/18.9.2020) Αλλαγές με τον ν.4685/20 (ΦΕΚ 92Α/7.5.2020) Αλλαγές με την ΠΝΠ – Covid19 - (ΦΕΚ 75Α/30.3.2020) Αλλαγές με τον ν.4663/20 (ΦΕΚ 30Α/12.2.2020) Αλλαγές με τον ν.4643/19 (ΦΕΚ 193Α/3.12.2019) Αλλαγές με τον ν.4635/19 (ΦΕΚ 167Α/30.10.2019) Αλλαγές με τον ν.4605/19 (ΦΕΚ 52Α/1.4.2019) Αλλαγές με τον ν.4602/19 (ΦΕΚ 45Α/9.3.2019) Αλλαγές με τον ν.4546/18 (ΦΕΚ 101Α/12.6.2018) Αλλαγές με τον ν.4513/18 (ΦΕΚ 9Α/23.1.2018) Αλλαγές με τον ν.4495/17 (ΦΕΚ 167Α/3.11.2017) Αλλαγές με τον ν.4467/17 (ΦΕΚ 56Α/13.4.2017) Αλλαγές με τον ν.4414/16 (ΦΕΚ 149Α/9.8.2016) Αλλαγές με τον ν.4342/15 (ΦΕΚ 143Α/9.11.2015) Αλλαγές με τον ν.4315/14 (ΦΕΚ 269Α/24.12.2014) Αλλαγές με τον ν.4280/14 (ΦΕΚ 159Α/8.8.2014) Αλλαγές με τον ν.4258/14 (ΦΕΚ 94Α/14.4.2014) [Η «ορφανή» παρ.32 του άρθρου 20 του ν.4258/14 τοποθετήθηκε στο τέλος του άρθρου 23] Αλλαγές μέχρι και τη δημοσίευση του ν.4178/13 (ΦΕΚ 174Α/8.8.2013) Σχετικά αποσπάσματα από τις Τεχνικές Οδηγίες ΝΟΚ (απόφαση 63234/19.12.2012) Σχόλια – Προφανείς διορθώσεις Επισημάνσεις – Τονισμοί ΣΥΝΤΟΜΟΓΡΑΦΙΕΣ : (ΕΚΤ > ισχύει EKTός σχεδίου) και (ΟΙΚ > ισχύει εντός OIKισμού) Σε μορφή word (για το γραφείο) + σε μορφή pdf (για κινητό ή tablet)
    1 point
  3. Version X6.0

    78.055 downloads

    Το κείμενο του Ν.4495/2017 με ενσωματωμένες τις μέχρι σήμερα αλλαγές και επικεφαλίδες κατ' άρθρο. Αλλαγές με τον ν.5106/24 (ΦΕΚ 63Α/1.5.2024)[Α1] [Α1]Αλλαγές και προσθήκες με τον ν.5106/24 (ΦΕΚ 63Α/1.5.2024) : - άρθρο 19, παρ.2 - άρθρο 24, παρ.1, 2Α - άρθρο 29, παρ.4 - άρθρο 44, παρ.1 - άρθρο 81, παρ.3 - κατάργηση άρθρων 85, 91, 92, 93, 94, 95 - άρθρο 109, παρ.2 - προσθήκη άρθρων 125Α έως 125ΚΑ Αλλαγές με τον ν.5069/23 (ΦΕΚ 193Α/28.11.2023) Αλλαγές με τον Ν.5037/23 (ΦΕΚ 78Α/28.3.2023) Αλλαγές με τον Ν.5007/22 (ΦΕΚ 241Α/23.12.2022) Αλλαγές με τον Ν.4986/22 (ΦΕΚ 204Α/28.10.2022) Αλλαγές με τον Ν.4964/22 (ΦΕΚ 150Α/30.7.2022) Αλλαγές με τον Ν.4951/22 (ΦΕΚ 129Α/4.7.2022) Αλλαγές με τον Ν.4915/22 (ΦΕΚ 63Α/24.3.2022) Αλλαγές και προσθήκες με την ΥΠΕΝ/ΔΑΟΚΑ/20146/683 (ΦΕΚ 1028Β/4.3.2022) Αλλαγές με τον Ν.4890/22 (ΦΕΚ 23Α/11.2.2022) Αλλαγές με τον Ν.4876/21 (ΦΕΚ 251Α/23.12.2021) Αλλαγές με τον Ν.4864/21 (ΦΕΚ 237Α/2.12.2021) Αλλαγές με τον Ν.4849/21 (ΦΕΚ 207Α/5.11.2021) Προσθήκη με την ΥΠΕΝ/ΔΑΟΚΑ/93311/3679 (ΦΕΚ 4874Β/21.10.2021) Αλλαγές με τον Ν.4843/21 (ΦΕΚ 193Α/20.10.2021) Αλλαγές με τον Ν.4819/21 (ΦΕΚ 129Α/23.7.2021) Αλλαγές με τον Ν.4811/21 (ΦΕΚ 108Α/26.6.2021) Αλλαγές με την ΥΠΕΝ/ΔΑΟΚΑ/39105/1618 (ΦΕΚ 1851Β/7.5.2021) Αλλαγές με τον Ν.4787/21 (ΦΕΚ 44Α/26.3.2021) Αλλαγές με τον Ν.4782/21 (ΦΕΚ 36Α/9.3.2021) Αλλαγές με τον Ν.4764/20 (ΦΕΚ 256Α/23.12.2020) Αλλαγές με τον Ν.4759/20 (ΦΕΚ 245Α/9.12.2020) Αλλαγές με την ΠΝΠ – Covid19 - (ΦΕΚ 157Α/10.8.2020) Αλλαγές με τον Ν.4715/20 (ΦΕΚ 149Α/1.8.2020) Αλλαγές με τον Ν.4710/20 (ΦΕΚ 142Α/23.7.2020) Αλλαγές με την ΥΠΕΝ/ΔΕΣΕΔΠ/43729/460 (ΦΕΚ 1940Β/21.5.2020) Αλλαγές με τον Ν.4685/20 (ΦΕΚ 92Α/7.5.2020) Αλλαγές με την ΠΝΠ – Covid19 - (ΦΕΚ 75Α/30.3.2020) Αλλαγές με τον Ν.4676/20 (ΦΕΚ 67Α/19.3.2020) Αλλαγές με τον Ν.4674/20 (ΦΕΚ 53Α/11.3.2020) Αλλαγές με τον Ν.4647/19 (ΦΕΚ 204Α/16.12.2019) Αλλαγές με τον Ν.4643/19 (ΦΕΚ 193Α/3.12.2019) Αλλαγές με τον Ν.4635/19 (ΦΕΚ 167Α/30.10.2019) Αλλαγές με τον Ν.4613/19 (ΦΕΚ 78Α/24.5.2019) Αλλαγές με τον Ν.4612/19 (ΦΕΚ 77Α/23.5.2019) Αλλαγές με τον Ν.4610/19 (ΦΕΚ 70Α/7.5.2019) Αλλαγές με τον Ν.4602/19 (ΦΕΚ 45Α/9.3.2019) Αλλαγές με τον Ν.4585/18 (ΦΕΚ 216Α/24.12.2018) Αλλαγές με τον Ν.4546/18 (ΦΕΚ 101Α/12.06.2018) Αλλαγές με τον Ν.4513/18 (ΦΕΚ 9Α/2018-23.01.2018) ΕΓΚΥΚΛΙΟΣ 2 – α.π.ΥΠΕΝ/ΔΑΟΚΑ/49581/2075 – 31/05/2019 ΣΥΝΗΜΜΕΝΕΣ οι μέχρι σήμερα σχετικές αποφάσεις ΥΠΕΝ : ΥΠΕΝ/ΔΑΟΚΑ/57930/2029-7.6.2022 - Κατηγορίες των κατασκευών ή εγκαταστάσεων, για τις οποίες δεν απαιτείται άδεια δόμησης εντός χερσαίας ζώνης λιμένος. ΥΠΕΝ/ΔΕΣΕΔΠ/125377/1667-31.12.2021 - Καθορισμός του αντικειμένου ελέγχου εντοπισμού και επιβολής κυρώσεων αυθαιρέτων κατασκευών κατ’ εφαρμογή του άρθρου 86 του ν.4759/2020 ΥΠΕΝ/ΔΕΣΕΔΠ/125378/1668-31.12.2021 - Καθορισμός του αντικειμένου ελέγχου των δηλώσεων αυθαιρέτων κατασκευών ή χρήσεων κατά τον δειγματοληπτικό έλεγχο δηλώσεων αυθαιρέτων, κατ’ εξουσιοδότηση του άρθρου 86 του ν.4759/2020 ΥΠΕΝ/∆ΑΟΚΑ/63637/2230–21.06.2022 - Ερμηνεία διαδικασίας εφαρμογής του άρθρου 117 του ν.4495/2017 (167Α΄) ΥΠΕΝ/∆ΑΟΚΑ/72311/2992–28.07.2021 - Προέγκριση οικοδομικών αδειών, εγκρίσεις φορέων και κατηγορίες έκδοσης αδειών μετά την ισχύ του ν.4759/2020 ΥΠΕΝ/∆ΑΟΚΑ/61939/2576–25.06.2021 - Οδηγίες για την εφαρμογή του άρθρου 116 του ν.4495/17, όπως ισχύει ΥΠΕΝ/∆ΑΟΚΑ/113130/3420–24.11.2020 - Κατασκευές και εγκαταστάσεις στους δημόσιους κοινόχρηστους χώρους για τις οποίες δεν απαιτείται οικοδομική άδεια. ΥΠΕΝ/ΔΑΟΚΑ/43266/1174-13.05.2020 - Εργασίες για τις οποίες απαιτείται Έγκριση Εργασιών Δόμησης Μικρής Κλίμακας (ΕΕΔΜΚ) και απαιτούμενα δικαιολογητικά για την χορήγησή της (ενημερωμένη έως 24.3.2022) ΥΠΕΝ/ΔΕΣΕΔΠ/73705/670–22.10.2018 - Λειτουργία, τήρηση, επικαιροποίηση και περαιτέρω ανάπτυξη του πληροφοριακού συστήματος "Ηλεκτρονική Πολεοδομία" ΥΠΕΝ/ΥΠΡΓ/48123/6983–31.7.2018 - Διαδικασίες ηλεκτρονικής υποβολής αδειών (ενημερωμένη έως 20.5.2021) ΥΠΕΝ/ΔΑΟΚΑ/19409/1507–11.5.2018 - Εφαρμογή της παρ. η του άρθ. 99 του ν.4495/2017 «Έλεγχος και προστασία του Δομημένου Περιβάλλοντος και άλλες διατάξεις» ΥΠΕΝ/ΔΑΟΚΑ/27454/2631–14.11.2017-Διαδικασίες ηλεκτρονικής υποβολής δικαιολογητικών, κατάθεσης ειδικού προστίμου Σε μορφή word (για το γραφείο) + σε μορφή pdf (για κινητό ή tablet)
    1 point
  4. Version 4.00

    21.888 downloads

    Μια πρώτη προσπάθεια ενημέρωσης των υπεύθυνων δηλώσεων, που απαιτούνται για την υπαγωγή στον Νόμο 4495/2017. Περιλαμβάνει τις δηλώσεις του ιδιοκτήτη, της εξουσιοδότησης του μηχανικού και της συναίνεσης των συνιδιοκτητών. Στηρίχθηκε στο έργο του Thodoris4, τον οποίο και ευχαριστώ πολύ. Οποιαδήποτε πρόταση / διόρθωση είναι ευπρόσδεκτη..
    1 point
  5. Θέμα: «Διευκρινίσεις σχετικά α) με την υποβολή των απαιτούμενων αποδεικτικών καταβολής εισφορών και κρατήσεων κατά την υποβολή αίτησης έκδοσης άδειας αναθεώρησης και β) διεκπεραίωση αιτημάτων πολιτών, ενόψει της υφιστάμενης έκτακτης κατάστασης» Λόγω της υφιστάμενης κατάστασης, στο πλαίσιο των μέτρων αποφυγής και περιορισμού της διάδοσης του κορωνοϊού COVID-19 και με γνώμονα την διευκόλυνση των πολιτών στην υφιστάμενη συγκυρία, παρακαλούμε όπως: α) σε περίπτωση που κατά την υποβολή αίτησης έκδοσης άδειας αναθεώρησης δεν είναι δυνατή η υποβολή ορισμένων εκ των αποδεικτικών κατάθεσης των απαιτούμενων εισφορών του ιδιοκτήτη του έργου υπέρ του Δημοσίου, ΕΦΚΑ και δήμου, για λόγους που ανάγονται στην μη ύπαρξη δυνατότητας ηλεκτρονικής καταβολής τους και το συνολικό ποσό αυτών δεν υπερβαίνει τα δέκα (10) ευρώ, να δίδεται η δυνατότητα υποβολής, αντί του αποδεικτικού καταβολής, σχετικής Υπεύθυνης δήλωσης του αιτούντα που θα βεβαιώνει την αδυναμία αυτή και τη δέσμευση του περί καταβολής και προσκόμισης του σχετικού αποδεικτικού εντός τριμήνου. β) να ανταποκρίνεστε στα αιτήματα των πολιτών (χορήγησης βεβαίωσης χρήσεων γης, όρων δόμησης κ.ά.) και στις αιτήσεις λήψης λοιπών αντιγράφων (ενδεικτικών σχεδίων, τεχνικών εκθέσεων, λοιπών φωτοαντιγράφων στοιχείων που συνοδεύουν το φάκελο της οικοδομικής αδείας κ.ά.) ηλεκτρονικά με την αξιοποίηση κάθε διαθέσιμου μέσου (scanner υπηρεσίας ΟΤΑ, Scanner Application κινητού τηλεφώνου ή tablet, κλπ). Σε περίπτωση που αυτό δεν καθίσταται δυνατό θα πρέπει να γίνεται εφαρμογή του της παρ. 4 του άρθρου 4 του Κώδικα Διοικητικής Διαδικασίας. Παρακαλείσθε, όπως προβείτε σε σχετική ενημέρωση όλων των ΥΔΟΜ που εμπίπτουν στα πλαίσια των αρμοδιοτήτων σας.
    1 point
  6. Είναι στο ΡΣ της πάνω Φιλοθέης, δηλαδή το 2ο τμήμα της αρχικής έκτασης που είχε αγοράσει ο Οικ. Συνεταιρισμός Υπαλ. ΕΤΕ, που εγκρίθηκε με το ΦΕΚ 161/Δ/1968. Γενικά, ισχύουν όσα είχα γράψει και στο νήμα που παρέθεσε ο συνάδελφος παραπάνω, εκτός του ότι έχουν πραγματοποιηθεί ΜΣΔ, σε κτίρια της Φιλοθέης, όπως διαπίστωσα αργότερα.
    1 point
  7. @yannis_tzm Δεν γράφεις το ΟΤ που ενδιαφέρεσαι. Με την επιφύλαξη να μην είμαι ενημερωμένος τα τελευταία χρόνια, στη Φιλοθέη ισχύουν οι συμπληρωματικοί ΟΔ που περιγράφονται 1) στο ΦΕΚ 314/ΑΑΠ/3.8.2010, 2) στο ΦΕΚ 78/Δ/5.2.1997. Σε ότι αφορά στο ΣΔ, το μεγαλύτερο τμήμα του ΡΣ έχει ΣΔ 0,6
    1 point
  8. "... Από το πρωί σήμερα όσοι πελάτες τραπεζών προσπάθησαν να πληρώσουν εμπρόθεσμα ηλεκτρονικά τις εισφορές τους στον ΕΦΚΑ διαπίστωναν ότι η συναλλαγή δεν ήταν δυνατή. Αυτό οφείλεται στην ειδική διατραπεζική αργία για το Πάσχα των Καθολικών, σήμερα και την Δευτέρα, η οποία κρατά κλειστό το διευρωπαϊκό αυτοματοποιημένο σύστημα ταχείας μεταφοράς κεφαλαίων σε συνεχή χρόνο (σύστημα ΤARGET2), που αποτελεί το «νευρικό σύστημα» της διατραπεζικής αγοράς. Ταυτόχρονα, όμως, επειδή δεν πρόκειται για επίσημη εθνική αργία, τα δίκτυα καταστημάτων των τραπεζών παραμένουν σε λειτουργία. Έτσι, οι τράπεζες προτρέπουν πελάτες που ήλθαν σε τηλεφωνική επικοινωνία να διεκπεραιώσουν τη συναλλαγή σε καταστήματα, κάτι που βέβαια ενέχει τον κίνδυνο δημιουργίας συνωστισμού με ό,τι αυτό μπορεί να σημαίνει για την αύξηση των πιθανοτήτων μετάδοσης του κορονοϊού. Η πληρωμή σε κατάστημα είναι ο μόνος τρόπος για να εμφανισθεί ως ημερομηνία εξόφλησης των εισφορών η σημερινή, για να δικαιούται ο ασφαλισμένος την έκπτωση του 25% που καθιερώθηκε πρόσφατα για την εμπρόθεσμη καταβολή φόρων και εισφορών. ..." https://www.businessdaily.gr/oikonomia/15236_stelnoyn-sta-katastimata-trapezon-toys-pelates-gia-foroys-eisfores Ας ενημερώσει αν κάποιος έκανε ηλεκτρονικά την πληρωμή τι αναγράφει στο αποδεικτικό και σε ποια τράπεζα.
    1 point
  9. Γιατί να "θυσιάσεις" το όμορο οικόπεδο δηλώνοντάς το τοις πράγμασι συνενωμένο; Αν το ζήτημα αφορά μόνο την τακτοποίηση θα βάλεις και μια παράβαση για την παραβίαση της Δ. Την "τεχνική" της συνένωσης τοις πράγμασι σε οικόπεδα του ίδιου ιδιοκτήτη την προτείνουμε όταν ένα κτίριο έχει ανεγερθεί σε τέτοια θέση που πατάει ταυτόχρονα και στα δυο οικόπεδα, με αποτέλεσμα να μην μπορεί να γίνει δήλωση υπαγωγής. Παράβαση θα βάλεις όπως και να έχει, καθώς οι παραβάσεις εξετάζονται σε σύγκριση με τα εγκεκριμένα σχέδια. Απλώς μετά θα κάνεις τη σχετική αναφορά για συνένωση κλπ. Προσωπικά δεν βλέπω να έχει όφελος από μια τέτοια ενέργεια,. Μάλλον ζημιά θα έχει καθώς από τη στιγμή που θα γίνει υπαγωγή σε τοις πράγμασι συνενωμένο οικόπεδο θα έχει χάσει το συντελεστή δόμησης του όμορου οικοπέδου (οικόπεδα με 200<Ε<700 τμ έχουν μέγιστη δόμηση 240+40 πατάρι ξηρής δόμησης. Άρα δυο οικόπεδα αυτής της επιφάνειας έχουν 240+240=480 τμ,).
    1 point
  10. Δεν θα το υπολογίσεις. Αφού αναφέρεσαι σε αναλυτικό σημαίνει ότι η Υ.Υ είναι κάτω από το επιτρεπόμενο ύψος. Θα κάνεις αναφορά στην ΤΕ (στα σχέδιά σου κλπ, όπου εσύ κρίνεις) ότι στη μια λοιπή παράβαση συμπεριλαμβάνονται οι κάτωθι αυθαιρεσίες δυνάμει του Α 100 κλπ μεταξύ των οποίων θα είναι και η υπέρβαση ύψους κάτω του μεγίστου επιτρεπόμενου ύψους στη θέση του ακινήτου.
    1 point
  11. εαν περιγραψεις τον χρονο δημιουργιας καθενος θα εχεις και την απαντηση.... [αυτοι οι ενδιαμεσοι "δρομοι" πώς προεκυψαν? Μηπως απο διανομη???]
    1 point
  12. Η περίπτωση αν έχω καταλάβει σωστά, αφορά μια αυθαίρετη προσθήκη ορόφου και μια αυθαίρετη αποθήκη στο ίδιο επίπεδο (όροφος). Οπότε ισχύει η προηγούμενη απάντηση. Η κατηγορία 3 δεν συνδέεται με άλλους συντελεστές παραβάσεων και αναφορικά με το υπολογιστικό κομμάτι, δεν υπάρχει κανένας περιορισμός στο να υπαχθεί μια αποθήκη στην κατηγορία 3, σε όποια θέση αυτή και αν βρίσκεται (ακόμη και στο δώμα). Ο περιορισμός αφορά βοηθητικούς χώρους που θα πρέπει να είναι στο ισόγειο και με επιφάνεια έως και 50 τμ προκειμένου να εισαχθεί στο πρόστιμο μειωτικός συντελεστής σύμφωνα με τις γενικές διατάξεις υπολογισμού προστίμου.
    1 point
  13. Καλημέρα 2. προφανώς ήθελες να γράψεις γγ), δεν λέει κάτι για χρονολογία, οπότε όλοι μέχρι το 2011 συν του ότι αν είχες ήδη εξώστη εκεί, επιτρεπόταν ούτως ή άλλως.
    1 point
  14. Αυτά θα τα ρύθμιζε μόνη της η αγορά. Ελεύθερη οικονομία έχουμε. Και όχι κάποιος να κλέβει το εισόδημα άλλου και να κάνει μνημόσυνο με ξένα κόλλυβα χωρίς να ρωτά. Αν πρέπει να βάλουμε πλάτη όλοι τότε γιατί δεν γίνεται μείωση 40% στους δημόσιους υπαλλήλους. Αυτοί είναι οι μόνοι που ξέρουν ότι την επόμενη μέρα θα συνεχίσουν να αμοίβονται το ίδιο. Ούτε δέχομαι ότι κάποιος μπορεί να αδικηθεί. Αν αυτός τρελαθεί και αυτοκτονήσει γιατί ειναι μακροχρόνια άνεργος, άρα δεν δικαιούται τίποτα τώρα, χρωστάει στην τράπεζα την μοναδική κατοικία του και υποχρεούται να πληρώσει το δάνειο, έχει νοικιάσει αυτήν την κατοικία γιατί είναι 100τμ και αυτός μένει στο νοίκι στα 50τμ ώστε να ζει με την διαφορά , και τώρα πρέπει να ζήσει Μάη με το 20% του ενοικίου του και αυτός να καταβάλλει το 100%.. Εσείς το λέτε απλή αδικία η υποχρεωτική εξαθλίωση. Μόνο και μόνο για να μην πειράξουν δημόσιους υπαλλήλους.
    1 point
  15. Αγαπητοί Μηχανικοί, Παρακολούθησα τυχαία μια συζήτηση αρκετά φλογερή με τον Γιαννη_ιος, διάβασα αρκετά posts και συνειδητοποίησα πως δεν έχει κανείς σας ιδέα του τι είναι μια ευρεσιτεχνία και πια είναι τα στάδια απονομής της... Όντας εφευρέτης ή αλλιώς στο πιο trendy "inventor", με τίτλο από το ΟΒΙ αρχικά όπως ο φίλος μας ο Γιάννης και στην συνέχεια από το EPO (European Patent Office), τελευταία από το USPTO (US Patent & Trademark Office), αναμένοντας την απονομή και από το JPO (Japan Patent Office) έχω να κάνω μια σειρά από παρατηρήσεις. Αρχικά για τον Γιαννη_ιος… το ότι πήρε το Ελληνικό δίπλωμα δυστυχώς δεν σημάνει τίποτα… Ο Γιάννης για να πάρει το Ευρωπαϊκό έχει να αντιμετώπιση τρία με τέσσερα χρόνια ενδελεχή μελέτη και έρευνα από τους εξεταστές του EPO… όπου δεν είναι τυχαίοι άνθρωποι αλλά είναι σοβαροί επιστήμονες με εξαιρετική ειδίκευση στο αντικείμενο που εξετάζεται κάθε φορά…! Από τα διπλώματα που μοιράζει το ΟΒΙ μόνο ένα 7% παίρνει το Ευρωπαϊκό δίπλωμα και αυτό γιατί στην Ελλάδα (όπως και σε όλες τις υπόλοιπες χώρες) γίνεται πλημμελής έλεγχος του patentability μιας εφευρέσεως μόνο και μόνο για να κατοχυρώνουν όσο μπορούν περισσότερα αντικείμενα. Οπότε Γιάννη επειδή απλός δημοσίευσαν την εφεύρεση σου στο WIPO δεν σημάνει πως πήρες και patent grand, γι’αυτό χαλάρωσε και πρόσεξε το κόστος της διεθνούς κατοχύρωσης γιατί μέχρι να καταλάβεις πως δεν έχεις καμία ελπίδα θα έχεις ξόδεψη 25.000€ για πλάκα… Επειδή οι πατέντες είναι ένα πολύ σοβαρό στοιχείο για την ένδειξη της απόδοσης μιας χώρας στην Έρευνα και την Τεχνολογία όπως προκύπτει από τα στατιστικά του ΟΟΣΑ, έχουν δημιουργήσει τον όρο triadic patents. Οι τριαδικές πατέντες είναι τα κατοχυρωμένα σε Ευρώπη, Αμερική και Ιαπωνία διπλώματα ευρεσιτεχνίας. Οι τριαδικές πατέντες είναι αυτές που μπορούν να ονομαστούν διεθνείς πατέντες. Ο αριθμός των τριαδικών πατέντων επηρεάζει σημαντικά την κατάταξη μιας χώρας σε πάρα πολλούς δείκτες όπως ανταγωνιστικότητας, πιστοληπτικής ικανότητας κ.α. Η δική μου πατέντα πρόκειται να γίνει η 10η τριαδική της Ελλάδας για το 2008. Είναι αποδεδειγμένο πως αν καταφέρεις και πάρεις Ευρωπαϊκό Δίπλωμα οι υπόλοιπες χώρες είναι περίπατος… Εγώ έχω το Ευρωπαϊκό, το Αμερικανικό και περιμένω το Γιαπωνέζικο. Από το site του ΟΟΣΑ: «Patent-based indicators provide a measure of the output of a country’s R&D, i.e. its inventions. The methodology used for counting patents can influence the results. Simple counts of patents filed at a national patent office are affected by various kinds of limitations, such as weak international comparability (home advantage for patent applications) and highly heterogeneous patent values. The OECD has developed triadic patent families, which are designed to capture all important inventions only and to be internationally comparable.» Κατά τον ΟΟΣΑ αποτελούν την κορυφή αυτού που ονομάζουμε καινοτομία, αντικατοπτρίζουν το τεχνολογικό ανταγωνιστικό πλεονέκτημα μιας χώρας στην παγκοσμιοποιημένη οικονομία και αποτελούν την σπίθα που εκτοξεύει τις εξαγωγές μιας χώρας. Η χώρα μας σύμφωνα με τον ΟΟΣΑ παράγει ένα μέγιστο αριθμό 15 τριαδικές πατέντες τον χρόνο (την τελευταία δεκαετία), άλλες αναπτυγμένες χώρες παράγουν από μερικές εκατοντάδες μέχρι μερικές χιλιάδες τον χρόνο. Μόνο μια από αυτές (τις 15 ελληνικές) κάθε χρόνο προέρχεται από δημόσιο ερευνητικό ίδρυμα ή είναι αποτέλεσμα πανεπιστημιακής έρευνας. Η χώρα μας έχει έως και δέκα φορές χαμηλότερη απόδοση κεφαλαίων στην έρευνα (την επένδυση που κάνουμε στην έρευνα σε σχέση με τις τριαδικές πατέντες που παράγουμε) σε σχέση με άλλες χώρες. Δηλαδή το 1δις € παράγει μόνο 8.8 πατέντες/έτος ενώ στην Φινλανδία παράγονται 59 ανά 1 δις €…! Βεβαίως το νούμερο είναι ακόμα μικρότερο μιας και το ποσό που καταγράφεται από τον ΟΟΣΑ ως επένδυση, αφορά μόνο την χρηματοδότηση των δημοσίων ερευνητικών κέντρων, έτσι αν αφαιρέσουμε τις πατέντες των ιδιωτών που αποτελούν το 93% (σταθερά την τελευταία δεκαετία, 14 από τις 15) του συνόλου από τις ελληνικές τριαδικές πατέντες, στην πραγματικότητα το νούμερο είναι: 1δις € παράγει μόνο 0,5 πατέντες/έτος, αυτό προκύπτει από την επένδυση του 0,57% του ΑΕΠ για την παραγωγή μιας και μόνο πατέντας για το 2006… Απίστευτο, 1,7δις € για μια τριαδική πατέντα… Ενδεικτικά να αναφέρω, πως σύμφωνα με μελέτη του Ιδρύματος Κοκαλη αν κάνουμε τις 15 πατέντες 45, θα ανέβουμε στην κατάταξη ανταγωνιστικότητας του IMF, κατά 40 θέσεις…!! Στο εξωτερικό η κατοχή ενός διεθνούς διπλώματος ευρεσιτεχνίας και δη τριαδικής πατέντας, αποτελεί τίτλο ανωτέρω ενός Διδακτορικού… είναι αυτό που ξεχωρίζει έναν απλό ερευνητή από ένα πραγματικά σημαντικό ερευνητή. Στην Ελλάδα η εισήγηση της ευρωπαϊκής ένωσης για το πότε ένας ερευνητής γίνεται κατηγορίας Α απαιτούσε την κατοχή διεθνούς διπλώματος ευρεσιτεχνίας, όπως είναι κατανοητό, έγινε επανάσταση μεταξύ των καθηγητών και απλώς προστέθηκε στον νόμο πως μπορούν να γίνουν και με μόνο «πολύ σοβαρές» δημοσιεύσεις…!!! Αν έχετε ερωτήσεις είμαι στην διάθεση σας να τις απαντήσω μιας και έχω καταφέρει να κάνω τον πλήρη κύκλο αυτού που λέγεται κατοχυρωμένη διεθνής ευρεσιτεχνία.
    1 point
  16. Το ΕΛΟΤ 1504 έχει το εδάφιο 10 το οποίο μιλάει για την παθολογία και την εύρεσή της. Βέβαια τα πράγματα δεν είναι απλά και προσωπικά δεν το βρίσκω ιδιαίτερα κατατοπιστικό εαν ο μηχανικός δεν έχει τόσο την εμπειρία αλλα και ενα εύρος συστημάτων ελέγχου. Αν και έχω ξαναγράψει σε άλλο νήμα το βασικότερο πείραμα για μένα είναι το πεχα. Εαν απλό μολυβάκι και λίγο φυσιολογικός ορός θα μας πεί τι γίνετε με τον ηλεκτρολύτη (σκυρόδεμα). Απο εκεί και πέρα εαν η τιμή είναι μικρότερη απο 8 θα πρότεινα ανόδιο χωρίς καμία επιφύλαξη. Το ανόδιο βέβαια να μπεί κατόπιν μελέτης και εδω πέρα θα χρειαστείτε επιπλέον δεδομένα (ύπαρξη χλωριόντων, υγρασία, ρυθμός διάβρωσης, αντίσταση σκυροδέματος, κλπ). Αυτό που βλέπουμε στο 17 αποτελεί κλασσική περίπτωση λάθος συνταγής και εφαρμογής. 1) Δεν κατάφεραν να δούνε το φαινόμενο του φωτοστεφάνου, 2) πίστεψαν οτι ο αναστολέας έχει άπειρη ζωή και 3) έκαναν λάθος εφαρμογή. Το χειρότερο που βλέπω είναι οτι αντί να μειώσουν έστω και τυπικά την διάβρωση κατάφεραν να την αυξήσουν και να αυξήσουν τις ανόδους.
    1 point
This leaderboard is set to Athens/GMT+03:00
  • Επιλεγμένα Άρθρα

    • ΤΑΙΠΕΔ: Ανάθεση έργων ύψους 4,3 δισ. ευρώ στη Μονάδα Συμβάσεων Στρατηγικής Σημασίας
      Το ΤΑΙΠΕΔ, εταιρεία μέλος του Υπερταμείου, ανακοινώνει ότι η Κυβερνητική Επιτροπή Έργων Στρατηγικής Σημασίας στην τελευταία της συνεδρίαση αποφάσισε να αναθέσει στη Μονάδα Συμβάσεων Στρατηγικής Σημασίας (Project Preparation Facility – PPF) του Ταμείου τα εξής έργα συνολικού προϋπολογισμού 4,3 δισ. ευρώ.

      Σύστημα Ολοκληρωμένης Διαχείρισης Δασών

      Το έργο αφορά στη δημιουργία Συστήματος Ολοκληρωμένης Διαχείρισης Δασών το οποίο στοχεύει στην ολιστική διαχείριση των δασικών οικοσυστημάτων, προκειμένου να καθαρίζονται αποτελεσματικότερα και να περιορίζεται ο κίνδυνος πυρκαγιάς.

      Το έργο περιλαμβάνει την ανάπτυξη Ολοκληρωμένου Πληροφοριακού Συστήματος Δασών, τη δημιουργία Μητρώων Εξωτερικών Ελεγκτών και Ανάπτυξης Συμβάσεων Διαχείρισης Δασικών Οικοσυστημάτων, τον σχεδιασμό συστημάτων επιδότησης βιομάζας και ανταποδοτικών οφελών.

      Ο προϋπολογισμός του έργου εκτιμάται συνολικά σε 8.872.200 ευρώ και η χρηματοδότηση θα εξασφαλιστεί από το Πράσινο Ταμείο κατά 100%. Το έργο υλοποιείται σε τρεις φάσεις διάρκειας 36 μηνών η καθεμία και αναμένεται να ολοκληρωθεί το 2033.

      Δασοπονικές μελέτες διαχείρισης δασικών οικοσυστημάτων
      • 0 απαντήσεις
    • Οι προϋποθέσεις εξαγοράς καταπατημένων του Δημοσίου από ιδιώτες ως 20% της αντικειμενικής αξίας
      Σε έως 60 άτοκες μηνιαίες δόσεις θα μπορέσουν να «αγοράσουν» οι ιδιώτες 90.000 καταπατημένα ακίνητα του Δημοσίου και οι σχετικές αιτήσεις αναμένεται να ξεκινήσουν τον Σεπτέμβριο.

      Ο νόμος, με τον οποίο απλοποιείται η διαδικασία και καθιερώνονται σημαντικές εκπτώσεις για όσους θέλουν να αποκτήσουν τίτλους ιδιοκτησίας επί εκτάσεων τις οποίες το Δημόσιο θεωρεί καταπατημένες, ψηφίστηκε τον περασμένο μήνα και τώρα η ηλεκτρονική πλατφόρμα είναι σχεδόν έτοιμη για να αρχίσει να δέχεται αιτήσεις από το φθινόπωρο.

      Μετά την υποβολή της αίτησης, αρμόδια επιτροπή δίνει το «πράσινο φως» και μέσα σε πέντε ημέρες ο αιτών λαμβάνει το πιστοποιητικό αποδοχής της με το τίμημα και τον διακανονισμό της οφειλής. Το τίμημα εξαγοράς εξοφλείται είτε εφάπαξ είτε τμηματικά σε 60 ισόποσες, άτοκες, μηνιαίες δόσεις, με το ποσό της κάθε δόσης να είναι τουλάχιστον 100 ευρώ. Αν υπάρξει εφάπαξ εξόφληση, προβλέπεται έκπτωση κατά 10% στο τίμημα εξαγοράς.

      Στο νέο πλαίσιο εξαγοράς καταπατημένων εκτάσεων του δημοσίου, καταργήθηκε η προϋπόθεση ύπαρξης κτίσματος για την υποβολή της αίτησης εξαγοράς, δεν επιτρέπεται η εξαγορά ακινήτου με αυθαίρετο κτίσμα, ενώ απαραίτητη προϋπόθεση είναι η δήλωση του ακινήτου στο έντυπο Ε9 για τουλάχιστον πέντε χρόνια πριν την υποβολή της αίτησης.

      Βάση υπολογισμού του τιμήματος εξαγοράς αποτελεί η αντικειμενική αξία του ακινήτου, με εκπτώσεις οι οποίες φτάνουν ακόμα και το 80%, ανάλογα με τον χρόνο κατοχής, το είδος του ακινήτου, τον χρόνο άσκησης ένδικων μέσων και πιθανές δικαστικές αποφάσεις.



      • 4 απαντήσεις
    • Έσοδα ύψους 2 δισ. ετησίως μπορεί να επιφέρει η αξιοποίηση των περιοχών Natura 2000
      «Κρυμμένα» κάτω από τον πλούτο των… προστατευόμενων περιοχών της χώρας βρίσκονται έσοδα για τα κρατικά ταμεία ύψους 2 δισ. ευρώ τον χρόνο. Σύμφωνα με νέα μελέτη της διαΝΕΟσις, που υλοποιήθηκε σε συνεργασία με τον Οργανισμό Φυσικού Περιβάλλοντος και Κλιματικής Αλλαγής (ΟΦΥΠΕΚΑ) και δημοσιεύεται σήμερα, τα χρήματα αυτά θα εισέρρεαν στην ελληνική οικονομία αν ένα 40% των περιοχών Natura 2000 της χώρας αναδεικνύονταν και αξιοποιούνταν όπως συμβαίνει σε άλλες ευρωπαϊκές χώρες. Παράλληλα, θα εξασφάλιζε περισσότερες από 15.000 θέσεις εργασίας.
      • 2 απαντήσεις
    • Νέα εγκύκλιος του ΥΠΕΝ για την εφαρμογή του Κανονισμού Πυροπροστασίας Ακινήτων εντός ή πλησίον δασικών εκτάσεων
      Με νέα Εγκύκλιό του ΥΠΕΝ/ΔΑΟΚΑ/42966/1311 19.04.2024 παρέχονται οδηγίες για την εφαρμογή του Κανονισμού Πυροπροστασίας Ακινήτων εντός ή πλησίον δασικών εκτάσεων. Η εγκύκλιος αναφέρει:

      Σε συνέχεια της (2) σχετικής Οδηγίας προς του δήμους της χώρας, με την οποία επισημάνθηκαν αφενός η έναρξη εφαρμογής του Κανονισμού πυροπροστασίας ακινήτων εντός ή πλησίον δασικών εκτάσεων (σχετ.1) και αφετέρου οι ενέργειες στις οποίες πρέπει να προβούν οι δήμοι στο πλαίσιο των προβλέψεων του εν λόγω κανονισμού, και μετά από πληθώρα ερωτημάτων που υποβλήθηκαν επί της εφαρμογής του κανονισμού από δήμους και πολίτες ακινήτων που εμπίπτουν στο πεδίο εφαρμογής
      του, διευκρινίζονται τα εξής:

      Α. Γενικά:

      Ο κανονισμός αποσκοπεί στην αύξηση της ανθεκτικότητας και στην ενίσχυση του βαθμού πυρασφαλείας των ακινήτων που βρίσκονται εντός ή πλησίον δασικών εκτάσεων. Στόχος είναι η προστασία της ζωής και της υγείας του κοινού, του φυσικού περιβάλλοντος και των δασικών οικοσυστημάτων, καθώς και των ακινήτων με περιορισμό της συμβολής τους στην μετάδοση της φωτιάς. Σημαντικός παράλληλα στόχος του κανονισμού είναι η ενημέρωση, η ευαισθητοποίηση και η προετοιμασία του κοινού για την αντιμετώπιση κινδύνων από δασικές πυρκαγιές, οι οποίοι έχουν ενταθεί λόγω της κλιματικής αλλαγής.

      Β. Πεδίο εφαρμογής:

      Ο κανονισμός αφορά σε δομημένα ακίνητα που βρίσκονται μέσα σε δάση, δασικές εκτάσεις, περιαστικό πράσινο, κηρυγμένες δασωτέες, αναδασωτέες και χορτολιβαδικές εκτάσεις, καθώς και σε ακτίνα τριακοσίων (300) μέτρων από τα όρια των εκτάσεων αυτών. Αφορά επίσης κτίσματα εντός πάρκων και αλσών πόλεων και οικιστικών περιοχών.
      • 9 απαντήσεις
    • Εκδόθηκε η ΚΥΑ για το «Ανακαινίζω -Νοικιάζω» - Αναλυτικά οι όροι του προγράμματος
      Την Παρασκευή ανοίγει η πλατφόρμα για την υποβολή των αιτήσεων από τους ενδιαφερόμενους στο πρόγραμμα της ΔΥΠΑ «Ανακαινίζω -Νοικιάζω».

      Το πρόγραμμα επιδοτεί την ανακαίνιση και επισκευή 12.500 κενών ακινήτων, η ιδιοκτησία των οποίων ανήκει σε ιδιώτες, ώστε να καθίστανται κατάλληλα για εκμίσθωση. Η επιδότηση ανέρχεται στο 40% των πραγματοποιηθεισών δαπανών, οι οποίες μπορούν να ανέρχονται μέχρι του ύψους των 10.000 ευρώ και περιλαμβάνουν τόσο τα απαιτούμενα υλικά όσο και τις εργασίες. Με την ένταξη στο πρόγραμμα προβλέπεται προκαταβολή έως 2.000 ευρώ.

      Το προς ανακαίνιση ακίνητο:

      δεν πρέπει να είναι μεγαλύτερο των 100 τ.μ. και θα πρέπει να βρίσκεται σε οικιστική περιοχή


      οι ιδιοκτήτες των ακινήτων θα πρέπει να έχουν ετήσιο εισόδημα έως 40.000 ευρώ και ακίνητη περιουσία έως 300.000 ευρώ


      η κατοικία δεν πρέπει να έχει δηλωθεί ως πρώτη κατοικία ή ως μισθωμένη, αλλά να αναφέρεται ως κενή στο Ε2 των τριών τελευταίων ετών.




      Αρμόδιος φορέας για την υλοποίηση, διαχείριση και παρακολούθηση του Προγράμματος ορίζεται η Δημόσια Υπηρεσία Απασχόλησης (Δ.ΥΠ.Α.).

      • 0 απαντήσεις
×
×
  • Create New...

Σημαντικό

Χρησιμοποιούμε cookies για να βελτιώνουμε το περιεχόμενο του website μας. Μπορείτε να τροποποιήσετε τις ρυθμίσεις των cookie, ή να δώσετε τη συγκατάθεσή σας για την χρήση τους.