Πίνακας Κορυφαίων
Δημοφιλές Περιεχόμενο
Προβολή περιεχομένου με την υψηλότερη φήμη στις 13/04/2020 σε όλες τις περιοχές
-
1 point
-
Δεν μας είπες σε κανονική λειτουργία θέρμανσης του συστήματος τι πίεση δείχνει το μανόμετρο (αν έχει) ? Αν είναι 1,5 bar είναι λάθος πίεση λειτουργίας. Αν είναι τόσο, αυτή είναι η πίεση σε κατάσταση ηρεμίας του δικτύου. Σε κανονική λειτουργία θέρμανσης θα πρέπει να είναι κατ' ελάχιστον περίπου στα 2,0 bar και μια περίπτωση να μην ζεσταίνεται όλο το μεγάλο σώμα είναι αυτό της μικρής πίεσης στο δίκτυο... συνεπώς ψάξε μέσα στο κουτί του λέβητα να δεις αν υπάρχει ρυθμιστική βαλβίδα πίεσης... αν υπάρχει γύρισε 1 φορά τη στρόφιγγα της βαλβίδας ... περίμενε 1/2 - 1 ώρα (μέχρι να γίνει εξίσωση πίεσης στο δίκτυο) και μετά να δεις την ένδειξη στο μανόμετρο πόσο είναι και αν θερμαίνεται ή όχι όλο το σώμα. Αν το αποτέλεσμα δεν είναι ικανοποιητικό επανέλαβε τη διαδικασία της περιστροφής της ρυθμιστικής βαλβίδας κατά 1/2 στροφή και δες τι αποτέλεσμα έχεις.1 point
-
Και συμπληρωματικά στα παραπάνω, καλό είναι να αλλάζεις διακόπτες κάθε 2-3 χρόνια γιατί με τις δοκιμές για να πετύχεις την "εξισορρόπηση" θα τα παίξουν.... Και κάτι άλλο που θυμήθηκα... μπορεί να έχει χαλάσει κάποια βαλβίδα και να δείχνει ανοιχτή αλλά να μην είναι... Τα παραπάνω εκ πείρας μιας και είχα, ακόμα έχω δηλαδή, το ίδιο θέμα.....1 point
-
Μη σε ξεγελάει η ποσότητα του νερού που είναι πολύ μικρή. Πολλές φορές αυτό οφείλεται στο ότι η θέρμανση εξατμίζει Το νερό. Πιθανόν όταν κλείσει η θέρμανση να δεις πολύ μεγαλύτερη διαρροή1 point
-
Είναι πολύ χρονοβόρα διαδικασία αλλά σωστή. Το χειμώνα (όταν κάνει κρύο) οι χρόνοι αναμονής, ανάμεσα σε κάθε μέτρηση-επαναρρύθμιση είναι μικρότεροι. Κάνε μία χοντρική ρύθμιση τώρα και τελειοποίησε τις ρυθμίσεις το χειμώνα.1 point
-
Τον όρο "αεροδυναμιστής" δεν τον έχω ξανακούσει. Ίσως εμένα να μου διαφεύγει... Ωστόσο, Προφανώς χρειάζονται γνώσεις αεροδυναμικής - αεροναυπηγικής που αποτελούν κομμάτι των Μηχανολόγων Μηχανικών, όπως αναφέρεις και συ. Συνεπώς, ας μπει σε κάποια σχολή Μηχανολόγων Μηχανικών... Στο ΕΜΠ που αποφοίτησα (πριν 15 χρόνια) υπάρχει ειδικότητα Αεροδυναμικής από το τρίτο έτος. Σε κάθε Πολυτεχνική Σχολή Μηχανολόγων πρέπει να υπάρχει. Μάλιστα, στην Πολυτεχνική Σχολή της Πάτρας ο τίτλος είναι "Μηχανολόγων και Αεροναυπηγών Μηχανικών". Άρα, εγώ θα πρότεινα να επικεντρωθεί στις Πανελλήνιες ώστε να καταφέρει να εισαχθεί σε μία Πολυτεχνική Σχολή Μηχανολόγων Μηχανικών και από εκεί και πέρα, αν εξακολουθεί να το θέλει, επειδή τέτοια επαγγέλματα θεωρώ ότι μόνο στο εξωτερικό έχουν πέραση, θα πρέπει να ανοίξει τα φτερά του προς τα εκεί. Αν και κατά τη διάρκεια των Σπουδών του ως μηχανολόγος, ενδεχομένως προσανατολιστεί και σε άλλους ενδιαφέροντες τομείς της Μηχανολογίας.1 point
-
Φυσικά και όχι. Η παράγραφος αυτή αναφέρεται στην περίπτωση που η κάλυψη είναι μικρότερη των 120τμ στο σύνολο του οικοπέδου. Διαφορετικά χωρίζαμε όλα τα οικόπεδα σε τμήματα για να κτίζουμε X120τμ.1 point
-
Όπως σου είπε σωστά ο Pavlos33, 2 φύλλα α καταγραφής, οι λοιπές παραβάσεις υπολογίζονται βάσει αναλυτικού προϋπολογισμού του παραρτήματος Β, κάθε 15000 € = 1 Λ.Π. (στρογγυλοποίηση προς τα πάνω, 16000€ =2 Λ.Π.)1 point
-
Στο ένα Φ.Κ θα έχεις την κατηγορία 3. Σε άλλο Φ.Κ θα έχεις 1 Λ.Π.1 point
-
1 point
-
Θα την βρεις πολύ εύκολα εδώ. Ωραία γραμμένη στο βιβλίο του Τσαμασφύρου. Με απλά λόγια μας λέει ότι η ανομοιομορφία στην κατανομή των τάσεων μειώνεται γρήγορα όσο απομακρυνόμαστε από την πηγή της ανομοιομορφίας. πχ: - Πάνω σε μία μεταλλική δοκό στηρίζεται ισχυρό μοναχικό φορτίο που προκαλεί τοπικά έντονο τασικό πεδίο και το γνωστό πρόβλημα του λυγισμού/πτύχωσης του κορμού της δοκού. Μπορούμε να απομονώσουμε το τοπικό πρόβλημα και να το λύσουμε μόνο του, χωρίς να επηρεαζόμαστε από το τι συμβαίνει στην υπόλοιπη δοκό. Μπορούμε επίσης να λύσουμε την δοκό και να υπολογίσουμε τις εντάσεις σε διατομές που απέχουν κάποια απόσταση από το μοναχικό φορτίο, αγνοώντας την ανομοιομορφία που προκαλεί το μοναχικό φορτίο, επειδή στην απόσταση αυτή είναι αμελητέα. Πόση είναι η απόσταση; συχνά πολύ μικρή, της τάξης του h. Η αρχή ήταν πολύ χρήσιμη παλαιότερα, όταν δεν υπήρχαν οι σημερινές υπολογιστικές δυνατότητες, αλλά και σήμερα έχει μεγάλη αξία για σχεδιαστικές επιλογές ή βελτίωση προσομοιώσεων (πχ πύκνωση πεπερασμένων στοιχείων).1 point
-
Εγώ βάζω όλα τα ίδια, δεν ελέγχονται με κανέναν τρόπο από το σύστημα, άλλωστε. Έχω βάλει και τον ίδιο α/α/ αμοιβών σε διαφορετικές δηλώσεις και προχώρησε κανονικά, π.χ. σε πολυκατοικία με 5 διαμερίσματα ίδιου ιδιοκτήτη όπου έκοψα μια απόδειξη αντί για 5.-1 points
-
Δεν πας καθόλου καλά μου φαίνεται! Και ελπίζω οι υπόλοιποι με τις αρνητικές να επηρεάστηκαν απλώς από το σχόλιό σου.. Που την είδες την μαγκιά??? Αντί να κόψω 5 αποδείξεις από 1000€ η καθεμία έκοψα μία των 5000€ ΣΤΟΝ ΙΔΙΟ ΙΔΙΟΚΤΗΤΗ γράφω. Που το βλέπεις το πρόβλημα; Το ανέφερα ως λύση και πάντα με σκοπό να βοηθήσω όποιον διαβάζει. Άκου εκεί μαγκιά!-1 points
This leaderboard is set to Athens/GMT+02:00
-
Επιλεγμένα Άρθρα
-
Εγκρίθηκε τo αναθεωρημένο Εθνικό Σχέδιο Διαχείρισης Επικίνδυνων Αποβλήτων (ΕΣΔΕΑ)
Engineer posted μια είδηση in Νομοθεσία,
Εγκρίθηκε τo αναθεωρημένο Εθνικό Σχέδιο Διαχείρισης Επικίνδυνων Αποβλήτων (ΕΣΔΕΑ) με την δημοσίευση στο ΦΕΚ 6412/Β'/22.11.2024 της υπ' αριθμ. ΥΠΕΝ/ΔΔΑ/124219/1717 ΚΥΑ με θέμα: Έγκριση αναθεωρημένου Εθνικού Σχεδίου Διαχείρισης Επικίνδυνων Αποβλήτων (ΕΣΔΕΑ).
To αναθεωρημένο Εθνικό Σχέδιο Διαχείρισης Επικίνδυνων Αποβλήτων (ΕΣΔΕΑ) συνιστά ένα Ειδικό Σχέδιο Διαχείρισης για τα Επικίνδυνα Απόβλητα που παράγονται στη χώρα, το οποίο απαιτείται σύμφωνα με τα άρθρα 54 και 55 του ν. 4819/2021 (Α’ 129), δεδομένου ότι τα απόβλητα αυτά, λόγω της ποιοτικής και ποσοτικής σύστασής τους, καθώς και των εξειδικευμένων εγκαταστάσεων που απαιτούνται για τη διαχείρισή τους, χρήζουν ειδικότερης συνολικής αντιμετώπισης.
Στόχος του σχεδιασμού είναι η μείωση τόσο της ποσότητας των παραγόμενων επικίνδυνων αποβλήτων όσο και της επικινδυνότητάς τους και η συνακόλουθη προστασία του περιβάλλοντος και της δημόσιας υγείας, σε συμμόρφωση με τους σχετικούς όρους και προϋποθέσεις της εθνικής και ενωσιακής νομοθεσίας και με εφαρμογή των βέλτιστων
διαθέσιμων τεχνικών, οι οποίες θα πρέπει πλέον να ενσωματώνουν ευθέως τις πρακτικές της κυκλικής οικονομίας.
Ο σχεδιασμός περιλαμβάνει όλες τις προβλέψεις του άρθρου 28 της Οδηγίας 2008/98/ΕΚ, καλύπτοντας ταυτόχρονα όλες τις νέες υποχρεώσεις και όλα τα νέα στοιχεία που εισήχθησαν στο άρθρο αυτό μέσω της Οδηγίας (ΕΕ) 2018/851 του Ευρωπαϊκού
Κοινοβουλίου και του Συμβουλίου της 30ης Μαΐου 2018.
Με τον παρόντα σχεδιασμό αναθεωρείται ο σχεδιασμός που είχε εγκριθεί με την Κοινή Υπουργική Απόφαση οικ.62952/5384/2016 (Β’ 4326) ο οποίος είχε χρονικό ορίζοντα το έτος 2020.
Εθνικό Σχέδιο Διαχείρισης Επικίνδυνων Αποβλήετων ΕΣΔΕΑ ΚΥΑ-ΥΠΕΝΔΔΑ1242191717-13.11.2024-ΦΕΚ-6412-22.11.2024-τεύχος-Β.pdf-
- 0 απαντήσεις
Επιλέχθηκε Από
Engineer, -
-
ΥΠΕΝ: Εγκύκλιος προς τις ΥΔΟΜ ώστε να ζητούν αποκλειστικά και περιοριστικά μόνο τα στοιχεία που προβλέπονται από το ισχύον θεσμικό πλαίσιο
Engineer posted μια είδηση in Νομοθεσία,
Εγκύκλιο απέστειλε το Υπουργείο Περιβάλλοντος και Ενέργειας προς τις ΥΔΟΜ με θέμα: Σχετικά με την εφαρμογή της εγκυκλίου ΥΠΕΝ/ΓΔΠΟΛ/15047/84/14-3-2018.
Η εγκύκλιος αναφέρει ότι: με αφορμή την (α) σχετική επιστολή του ΣΑΔΑΣ-ΠΕΑ με την οποία διαπιστώνεται η μη τήρηση της (β) σχετικής εγκυκλίου στην οποία και σας παραπέμπουμε, επισημαίνουμε εκ νέου στο πλαίσιο της χρηστής διοίκησης και προκειμένου να αποφεύγεται ταλαιπωρία μηχανικών και πολιτών ότι, η προαναφερόμενη εγκύκλιος οδηγία Γενικού Διευθυντή Πολεοδομίας του ΥΠΕΝ εξακολουθεί να ισχύει.
Ειδικότερα, κατά τον έλεγχο της πληρότητας αιτημάτων έκδοσης οικοδομικών αδειών, οι ΥΔΟΜ οφείλουν να ζητούν αποκλειστικά και περιοριστικά, μόνον τα στοιχεία εκείνα (δικαιολογητικά, σχέδια και εγκρίσεις υπηρεσιών, συλλογικών οργάνων ή φορέων) που προβλέπονται από το ισχύον θεσμικό πλαίσιο (νόμοι, π. δ/γματα, Υπουργικές Αποφάσεις) για την κατά περίπτωση περιοχή, ή την εκάστοτε Αποκεντρωμένων Διοικήσεων της Επικράτειας (για την ενημέρωση των ΥΔΟΜ χωρικής τους αρμοδιότητας) χρήση ειδικού κτιρίου. Κατά συνέπεια, για την έκδοση των οικοδομικών αδειών δεν ζητείται η προσκόμιση επιπρόσθετων στοιχείων (όπως αλληλογραφία, εγκρίσεις φορέων) και δεν λαμβάνονται υπόψη απόψεις ή εκτιμήσεις υπηρεσιών, οι οποίες αποκλίνουν του ισχύοντος θεσμικού πλαισίου.-
- 0 απαντήσεις
Επιλέχθηκε Από
Engineer, -
-
Εγκρίθηκε μέσω WiFi4GR το δωρεάν WiFi σε έντεκα σταθμούς του ΜΕΤΡΟ
Engineer posted μια είδηση in Τεχνολογία,
Την έγκριση του Διοικητικού Συμβουλίου για την εγκατάσταση και λειτουργία εξοπλισμού ασύρματης πρόσβασης σε έντεκα σταθμούς του ΜΕΤΡΟ για τουλάχιστον πέντε χρόνια εξασφάλισε την περασμένη εβδομάδα η ΣΤΑΣΥ.
Το κόστος για την παροχή ηλεκτρικού ρεύματος και παροχής σύνδεσης στο διαδίκτυο, θα βαρύνει την εταιρία και από το ύψος του και τη δυνατότητα κάλυψής του από τη ΣΤΑΣΥ θα εξαρτηθεί και η επέκταση του ασύρματου Ιντερνετ και σε άλλους σταθμούς.
Οι πρώτοι έντεκα σταθμοί στους οποίους θα λειτουργήσει WiFi έως το τέλος της χρονιάς είναι εκτός από την Ακρόπολη και το Σύνταγμα, οι σταθμοί Μοναστηράκι, Ομόνοια, Πανεπιστήμιο, Πειραιάς, Κορυδαλλός, Χαλάνδρι, Αγιος Δημήτριος, Φιξ και Αγία Μαρίνα.
Οι επιβάτες θα μπορούν να συνδέονται άμεσα χωρίς να χρειάζεται κάποια διαδικασία εγγραφής. Στη συνέχεια η διοίκηση της ΣΤΑΣΥ θα μετρήσει το μηνιαίο κόστος λειτουργίας και συντήρησης ώστε να αποφασιστεί η επέκταση του δικτύου και το χρονοδιάγραμμά της.
Υπενθυμίζεται ότι το έργο έχει ενταχθεί από το υπουργείο Ψηφιακής Διακυβέρνησης στις περιοχές που θα εγκατασταθούν σημεία πρόσβασης στο πλαίσιο του έργου WiFi4GR.
Το WiFi4GR «Ανάπτυξη Δημόσιων Σημείων Ασύρματης Ευρυζωνικής Πρόσβασης στο Διαδίκτυο» αφορά στην προμήθεια, εγκατάσταση, παραμετροποίηση, σύνδεση και θέση σε λειτουργία σημείων ασύρματης πρόσβασης WiFi (Hotspots) στο Διαδίκτυο σε διάφορες περιοχές πολιτιστικού και τουριστικού ενδιαφέροντος της χώρας, για την κάλυψη, 2.500 περίπου περιοχών ασύρματης – WiFi πρόσβασης σε όλη την επικράτεια. Το σύστημα, το οποίο θα αναπτυχθεί, θα διαθέτει κεντρικό σύστημα παρακολούθησης και διαχείρισης, το οποίο καθιστά δυνατή την παρακολούθηση σε πραγματικό χρόνο όλων των δομικών στοιχείων του δικτύου.-
- 0 απαντήσεις
Επιλέχθηκε Από
Engineer, -
-
Η σύνδεση του νυχτερινού φωτισμού με το «Τοπικό Εγχώριο Προϊόν» στην Ελλάδα
Engineer posted μια είδηση in Περιβάλλον,
Όσοι έχουμε βρεθεί σε νυχτερινή πτήση έχουμε απολαύσει το θέαμα που προσφέρει η επιφάνεια της Γης, όταν τα νυχτερινά φώτα αναδεικνύουν μοτίβα που παραπέμπουν σε έργα τέχνης. Εκτός όμως από το εντυπωσιακό θέαμα, τα νυχτερινά φώτα αποτελούν μια πολύτιμη πηγή πληροφορίας για τις δραστηριότητες του ανθρώπου και την αλληλεπίδρασή του με το περιβάλλον.
Στο πλαίσιο της εξερεύνησης αυτού του πεδίου, η NASA καταγράφει συστηματικά τον νυχτερινό φωτισμό του πλανήτη μας. Τα τελευταία 10 χρόνια πολύ βελτιωμένες καταγραφές παρέχονται από τον αισθητήρα VIIRS της αποστολής SUOMI.
«Στο Δημοκρίτειο Πανεπιστήμιο σκεφτήκαμε να ερευνήσουμε τι έχουν να μας πουν τα νυχτερινά φώτα για την πατρίδα μας» λέει στην «Κ» η Αλεξάνδρα Γκεμιτζή, καθηγήτρια στο Τμήμα Μηχανικών Περιβάλλοντος του Δημοκρίτειου Πανεπιστήμιου Θράκης, η οποία ηγήθηκε μιας ενδιαφέρουσας έρευνας στο πλαίσιο των δραστηριοτήτων του Εργαστηρίου Ατμοσφαιρικής Ρύπανσης και Αντιρρυπαντικής Τεχνολογίας Ατμοσφαιρικών Ρύπων.-
- 0 απαντήσεις
Επιλέχθηκε Από
Engineer, -
-
«Εξοικονομώ 2023»: Ο νέος οδηγός του προγράμματος μετά την 3η τροποποίηση
Engineer posted μια είδηση in Χρηματοδοτήσεις,
Εκδόθηκε σε ΦΕΚ η υπ' αριθμ. ΥΠΕΝ/ΥΔΕΝ/97165/610 ΚΥΑ (ΦΕΚ 5174/Β΄/13.09.2024) που αφορά την 3η τροποποίηση της υπό στοιχεία ΥΠΕΝ/ΥΔΕΝ/55246/807/18.05.2023 κοινής απόφασης των Υπουργών Οικονομικών, Ανάπτυξης και Επενδύσεων και Περιβάλλοντος και Ενέργειας «Προκήρυξη του προγράμματος “Εξοικονομώ 2023”», ως εξής:
Α. Ο Οδηγός Εφαρμογής Προγράμματος «Εξοικονομώ 2023» και η 1η Τροποποίηση του Παραρτήματος VI που αφορά την Υπεύθυνη Δήλωση σχετικά με τη σώρευση των ενισχύσεων ήσσονος σημασίας (de minimis) βάσει του Κανονισμού (ΕΕ) 2023/2831, ως ακολούθως:
Τροποποίηση (3η) της υπό στοιχεία ΥΠΕΝ 55246-807 18.05.2023 ΚΥΑ Εξοικονομώ 2023 (ΦΕΚ 5174-Β-13.09.2024).pdf-
- 3 απαντήσεις
Επιλέχθηκε Από
Engineer, -
-