Μετάβαση στο περιεχόμενο

Πίνακας Κορυφαίων

  1. Faethon11

    Faethon11

    Core Members


    • Πόντοι

      2

    • Περιεχόμενα

      10.194


  2. georgegaleos

    georgegaleos

    Core Members


    • Πόντοι

      2

    • Περιεχόμενα

      6.350


  3. kan62

    kan62

    Core Members


    • Πόντοι

      2

    • Περιεχόμενα

      4.565


  4. Pavlos33

    Pavlos33

    Συντονιστής


    • Πόντοι

      2

    • Περιεχόμενα

      18.016


Δημοφιλές Περιεχόμενο

Προβολή περιεχομένου με την υψηλότερη φήμη στις 14/04/2020 σε όλες τις περιοχές

  1. e-ΕΦΚΑ--> Ηλ. Υπηρεσίες -->Υποχρεώσεις Κοινωνικής Ασφάλισης--> Εισφορές...τέρμα κάτω στη σελίδα: "Ιστορικό Εκδοθέντων ειδοποιητηρίων από 1/1/2017".
    2 points
  2. Version μετά τον ΝΟΚ ...

    102.064 downloads

    Η ΠΕΡΑΙΤΕΡΩ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ ΤΗΣ ΚΩΔΙΚΟΠΟΙΗΣΗΣ ΑΝΑΣΤΕΛΛΕΤΑΙ (Η έκδοση 17 παραμένει στα αρχεία για ιστορικούς λόγους ως παλαιότερη έκδοση) ΑΙΤΙΑ Ο ΑΡΙΣΤΟΤΕΛΗΣ - Ρητορική (1375b) - “οὐδὲν διαφέρει ἢ μὴ κεῖσθαι ἢ μὴ χρῆσθαι” "δεν υπάρχει καμιά διαφορά ανάμεσα στο να μην υπάρχει ένας νόμος και στο να μην εφαρμόζεται" Το κείμενο του Ν.4067 (ΝΟΚ) με ενσωματωμένες τις Τεχνικές Οδηγίες εφαρμογής του και επικεφαλίδες κατ' άρθρο. Αλλαγές με τον ν.5106/24 (ΦΕΚ 63Α/1.5.2024)[ 1] [ 1]Αλλαγές και Προσθήκες με τον ν.5106/24 (ΦΕΚ 63Α/1.5.2024) : - άρθρο 11, παρ.6.λδ - άρθρο 14, παρ.1, 2, 4 - άρθρο 16, παρ.3 - άρθρο 17, παρ.2, 4, 6, 8 - άρθρο 18, παρ.3 - άρθρο 21, παρ.1 - άρθρο 25 - άρθρο 26, παρ.4, 5 - άρθρο 26Α - άρθρο 27, παρ.2, 8 - άρθρο 27Α Αλλαγές με τον ν.5069/23 (ΦΕΚ 193Α/28.11.2023) Αλλαγές με τον ν.5037/23 (ΦΕΚ 78Α/28.3.2023) Αλλαγές με τον ν.5007/22 (ΦΕΚ 241Α/23.12.2022) Αλλαγές με τον ν.4964/22 (ΦΕΚ 150Α/30.7.2022) Αλλαγές με τον ν.4933/22 (ΦΕΚ 99Α/20.5.2022) Αλλαγές με τον ν.4876/21 (ΦΕΚ 251Α/23.12.2021) Αλλαγές με τον ν.4821/21 (ΦΕΚ 134Α/31.7.2021) Αλλαγές με τον ν.4819/21 (ΦΕΚ 129Α/23.7.2021) Αλλαγές με τον ν.4782/21 (ΦΕΚ 36Α/9.3.2021) Αλλαγές με τον ν.4759/20 (ΦΕΚ 245Α/9.12.2020) Αλλαγές με τον ν.4726/20 (ΦΕΚ 181Α/18.9.2020) Αλλαγές με τον ν.4685/20 (ΦΕΚ 92Α/7.5.2020) Αλλαγές με την ΠΝΠ – Covid19 - (ΦΕΚ 75Α/30.3.2020) Αλλαγές με τον ν.4663/20 (ΦΕΚ 30Α/12.2.2020) Αλλαγές με τον ν.4643/19 (ΦΕΚ 193Α/3.12.2019) Αλλαγές με τον ν.4635/19 (ΦΕΚ 167Α/30.10.2019) Αλλαγές με τον ν.4605/19 (ΦΕΚ 52Α/1.4.2019) Αλλαγές με τον ν.4602/19 (ΦΕΚ 45Α/9.3.2019) Αλλαγές με τον ν.4546/18 (ΦΕΚ 101Α/12.6.2018) Αλλαγές με τον ν.4513/18 (ΦΕΚ 9Α/23.1.2018) Αλλαγές με τον ν.4495/17 (ΦΕΚ 167Α/3.11.2017) Αλλαγές με τον ν.4467/17 (ΦΕΚ 56Α/13.4.2017) Αλλαγές με τον ν.4414/16 (ΦΕΚ 149Α/9.8.2016) Αλλαγές με τον ν.4342/15 (ΦΕΚ 143Α/9.11.2015) Αλλαγές με τον ν.4315/14 (ΦΕΚ 269Α/24.12.2014) Αλλαγές με τον ν.4280/14 (ΦΕΚ 159Α/8.8.2014) Αλλαγές με τον ν.4258/14 (ΦΕΚ 94Α/14.4.2014) [Η «ορφανή» παρ.32 του άρθρου 20 του ν.4258/14 τοποθετήθηκε στο τέλος του άρθρου 23] Αλλαγές μέχρι και τη δημοσίευση του ν.4178/13 (ΦΕΚ 174Α/8.8.2013) Σχετικά αποσπάσματα από τις Τεχνικές Οδηγίες ΝΟΚ (απόφαση 63234/19.12.2012) Σχόλια – Προφανείς διορθώσεις Επισημάνσεις – Τονισμοί ΣΥΝΤΟΜΟΓΡΑΦΙΕΣ : (ΕΚΤ > ισχύει EKTός σχεδίου) και (ΟΙΚ > ισχύει εντός OIKισμού) Σε μορφή word (για το γραφείο) + σε μορφή pdf (για κινητό ή tablet)
    1 point
  3. Ενεργοποιήθηκε η δυνατότητα ηλεκτρονικής υποβολής των φακέλων προς τα Συμβούλια Αρχιτεκτονικής μέσω του «e-’δειες», σύμφωνα το άρθρο 7 του ν. 4495/17, όπως ισχύει, και τα άρθρα 4 και 5, παρ. 4 της ΥΑ ΥΠΕΝ/ΔΑΟΚΑ/11170/321 (ΦΕΚ B’ 313/06.02.2020). Για την καταχώριση της αίτησης, ο διαχειριστής επιλέγει Τύπο Αίτησης «Εγκρίσεις Συμβουλίων» και Πράξη «Έγκριση Συμβουλίου Αρχιτεκτονικής» και επιλέγει ως Υπηρεσία το αρμόδιο Σ.Α. Η χρήση της εφαρμογής είναι πανομοιότυπη με την έκδοση Οικοδομικών Αδειών. Απαραίτητη για την επικοινωνία με το Σ.Α. είναι η αναγραφή διεύθυνσης e-mail του μηχανικού στα Βασικά Στοιχεία της αίτησης (πεδίο Σχόλια). Σε πρώτη φάση, τα Σ.Α. που έχουν ενεργοποιηθεί είναι, με αλφαβητική σειρά, τα εξής: ΣΥΜΒΟΥΛΙΟ ΑΡΧΙΤΕΚΤΟΝΙΚΗΣ Π.Ε. Ανατολικής Αττικής ΣΥΜΒΟΥΛΙΟ ΑΡΧΙΤΕΚΤΟΝΙΚΗΣ Π.Ε. Βορείου Τομέα Αθηνών ΣΥΜΒΟΥΛΙΟ ΑΡΧΙΤΕΚΤΟΝΙΚΗΣ Π.Ε. Δυτικής Αττικής ΣΥΜΒΟΥΛΙΟ ΑΡΧΙΤΕΚΤΟΝΙΚΗΣ Π.Ε. Δυτικού Τομέα Αθηνών ΣΥΜΒΟΥΛΙΟ ΑΡΧΙΤΕΚΤΟΝΙΚΗΣ Π.Ε. Θήρας ΣΥΜΒΟΥΛΙΟ ΑΡΧΙΤΕΚΤΟΝΙΚΗΣ Π.Ε. Καλύμνου ΣΥΜΒΟΥΛΙΟ ΑΡΧΙΤΕΚΤΟΝΙΚΗΣ Π.Ε. Κεντρικού Τομέα Αθηνών ΣΥΜΒΟΥΛΙΟ ΑΡΧΙΤΕΚΤΟΝΙΚΗΣ Π.Ε. Κω ΣΥΜΒΟΥΛΙΟ ΑΡΧΙΤΕΚΤΟΝΙΚΗΣ Π.Ε. Λασιθίου ΣΥΜΒΟΥΛΙΟ ΑΡΧΙΤΕΚΤΟΝΙΚΗΣ Π.Ε. Λέσβου ΣΥΜΒΟΥΛΙΟ ΑΡΧΙΤΕΚΤΟΝΙΚΗΣ Π.Ε. Νάξου ΣΥΜΒΟΥΛΙΟ ΑΡΧΙΤΕΚΤΟΝΙΚΗΣ Π.Ε. Νήσων ΣΥΜΒΟΥΛΙΟ ΑΡΧΙΤΕΚΤΟΝΙΚΗΣ Π.Ε. Νοτίου Τομέα Αθηνών ΣΥΜΒΟΥΛΙΟ ΑΡΧΙΤΕΚΤΟΝΙΚΗΣ Π.Ε. Πειραιώς ΣΥΜΒΟΥΛΙΟ ΑΡΧΙΤΕΚΤΟΝΙΚΗΣ Π.Ε. Ρεθύμνης ΣΥΜΒΟΥΛΙΟ ΑΡΧΙΤΕΚΤΟΝΙΚΗΣ Π.Ε. Ρόδου ΣΥΜΒΟΥΛΙΟ ΑΡΧΙΤΕΚΤΟΝΙΚΗΣ Π.Ε. Σάμου ΣΥΜΒΟΥΛΙΟ ΑΡΧΙΤΕΚΤΟΝΙΚΗΣ Π.Ε. Σύρου ΣΥΜΒΟΥΛΙΟ ΑΡΧΙΤΕΚΤΟΝΙΚΗΣ Π.Ε. Τήνου ΣΥΜΒΟΥΛΙΟ ΑΡΧΙΤΕΚΤΟΝΙΚΗΣ Π.Ε. Χανίων ΣΥΜΒΟΥΛΙΟ ΑΡΧΙΤΕΚΤΟΝΙΚΗΣ Π.Ε. Χίου H λίστα θα ενημερώνεται, όταν κοινοποιείται η σύσταση νέων Σ.Α. ΓΕΝΙΚΕΣ ΟΔΗΓΙΕΣ - ΕΓΧΕΙΡΙΔΙΟ Γενικές οδηγίες ηλεκτρονικής διαδικασίας Σ.Α. Εγχειρίδιο χρήσης e-Άδειες για χρήστες Σ.Α.
    1 point
  4. Version 1.0.0

    1.191 downloads

    Έντυπο Υπεύθυνης Δήλωσης Λοιπών Απαιτούμενων Εγκρίσεων Ενδεικτικά και προφανώς όχι περιοριστικά, οι εγκρίσεις που περιλαμβάνονται στο υπόδειγμα της υπεύθυνης δήλωσης, είναι: Έγκριση Σ.Α. / Σ.Α. Αιγαίου Έγκριση ΚΕ.Σ.Α. / Κ.Ε.Σ.Α.Α. / ΚΕ.Σ.Α.ΜΑ.Θ. Έγκριση ΚΕ.ΣΥ.ΠΟ.Θ.Α. / ΚΕ.ΣΥ.ΠΟ.Θ.Α. Αιγαίου / ΚΕ.ΣΥ.ΠΟ.Θ.Α. Μακεδονίας – Θράκης Έγκριση ΠΕ.ΣΥ.ΠΟ.Θ.Α. Έγκριση Εφορείας Προϊστορικών & Κλασσικών Αρχαιοτήτων Έγκριση Εφορείας Βυζαντινών Αρχαιοτήτων Έγκριση Εφορείας Νεοτέρων Μνημείων Έγκριση Εφορείας Αρχαιοτήτων....... Έγκριση Δασικής Υπηρεσίας Έγκριση οριοθέτησης υδατορέματος Έγκριση Υπηρεσίας Πολιτικής Αεροπορίας Έγκριση ΔΕΗ για απόσταση από καλώδια Υψηλής Τάσης Έγκριση ΔΕΔΔΗΕ δέσμευσης χώρου για υποσταθμό (Υ/Σ) ή απαλλακτικό αυτού Έγκριση Μελέτης Περιβαλλοντικών Επιπτώσεων (Μ.Π.Ε.)
    1 point
  5. Version 1.0.0

    1.642 downloads

    σε συνέχεια αυτού Ανεβάζω ως ένα άλλο γενικό δείγμα εκθέσεως κατεδάφισης -αποκατάστασης αυθαιρέτων που απαιτείται να υποβάλλεται κατά την έκδοση πράξεων έγκρισης εργασιών κατεδάφισης. Αφορά κατεδάφιση-αποκατάσταση μικρής έκτασης αυθαιρέτων του άρθρου 106 Ν.4495/17 με χειρονακτική μέθοδο
    1 point
  6. 1.651 downloads

    "Πατώντας" περίπου στου Βασίλη στα downloads το ΣΑΥ-ΦΑΥ.. την "Αιτιολογική και τεχνική έκθεση κατεδάφισης δηλωθέντων αυθαιρέτων 1.0.0" ...καθώς και σε σχετικό ερώτημα συναδέλφου, που έγραψα την γνώμη μου, ανεβάζω ένα παράδειγμα/υπόδειγμα Αιτιολογικής Τεχνικής Έκθεσης Χρονοδιαγράμματος (σε έργο που έχει μόνο κατεδάφιση υπαρχόντων κτισμάτων).
    1 point
  7. Version 1.0.0

    1.109 downloads

    Περιέχει τον τρόπο υπολογισμού του Σημειώματος εισφορών ιδιοκτήτη υπέρ δημοσίου για την έκδοση οικοδομικής άδειας. Περιέχει επίσης στη δεύτερη σελίδα ένα παράδειγμα με προϋπολογισμό 10.000€. Δεν περιέχει ΙΚΑ.
    1 point
  8. Δεν διευκρινίστηκε αυτό όμως αυτό αρχικά από τα αναγραφόμενα σου , οπότε υπάγεσαι στις απαγορευτικές διατάξεις .
    1 point
  9. https://www.aade.gr/sites/default/files/2017-02/FAQs_architect.pdf Σχετική η ερωτοαπάντηση 6.
    1 point
  10. Βεβαίως και μπορείς. Το ΦΕΜ μπορεί να εκδοθεί σε διαφορετική ημερομηνία από την ΑΠΥ. Πρόσεξε μόνο την ίδια μέρα που θα εκδόσεις το ΦΕΜ να γίνει και η πληρωμή του, διαφορετικά θα υπολογισθεί προσαύξηση εκπρόθεσμης πληρωμής.
    1 point
  11. Σε πολλά νησιά δεν υπάρχει 24η παροχη υδατος, οποτε κατασκευαζονται αναγκαστικα δεξαμενη+πιεστικο, με πληρωση απο το δικτυο. Το ίδιο θα δείξεις και εσυ στην άδεια , αλλα η πλήρωση θα είναι από την υδροφόρα. Το είδος της δεξαμενής μπορεί να είναι πλαστικό μεταλλικό ή μπετόν ενσωματωμενη στη θεμελίωση(δεν απαιτουνται πια το ενα μετρο αποσταση απο τη θεμελιωση). Όπως αναφέρθηκε και προηγουμένως, δεν είσαι υποχρεωμένος να κάνεις ειδικές αναλύσεις για την ποιότητα του νερού για να βγάλεις την άδεια (παρα μονο να υπολογίσεις να υπάρχει επάρκεια για κάποιο εύλογο χρονικό διάστημα , πχ 2 εβδομάδες)
    1 point
  12. Φίλε τι λες ? Υπάρχουν άπειρα σπίτια με δεξαμενές ύδρευσης χωρίς δίκτυο και μάλιστα πολλά είναι κοντά σε μεγάλες πόλεις. Δεν είσαι υποχρεωμένος να κάνεις ειδικές μελέτες και αναλύσεις για να βγάλεις την άδεια σου. Μετά το τι θα κάνει ο ιδιοκτήτης είναι άλλο θέμα. Γενικά παίζουν οι μπετονιένες υπόγειες δεξαμενές οι οποίες συντηρούνται μία φορά το χρόνο και έχουν μεγάλη χωρητικότητα και υπάρχουν και οι πλαστικές μαύρες υπέργειες οι οποίες νομίζω δεν συντηρούνται συχνά και πλένονται εσωτερικά μία στο τόσο. Αυτές συνήθως είναι μέχρι 10μ3. Ένα μέσο σπίτι με μία οικογένεια και νορμάλ χρήση χωρίς ποτίσματα κήπων θέλει 10μ3 τον μήνα. Οι υδροφόρες έχουν διάφορες τιμές ανά περιοχή αλλά νομίζω πάει περίπου 5ευρώ/μ3. Αυτές φορτώνουν σε δικές τους βρύσες με το δίκτυο έχουν ανοξείδωτα βυτία και το νερό είναι σχετικά καλό για πλύσιμο. Αν δεν πρόκειται να έρθει το νερό τα επόμενα χρόνια κάνε μεγάλη μπετονένια δεξαμενή γύρω στα 20μ3. Επειδή εγώ σε άδεια είχα δείξει πλάστική δεν ξέρω κατασκευαστικά ζητήματα. Πάντως για να μην το κουράζουμε εσύ για την άδεια σου αρκεί να δείξεις μία δεξαμενή να συνδέσεις το δίκτυο σου. Δεν θα σε ρωτήσει κανείς τι και πως στην πολεοδομία. Όσο για τη δεξαμενή ομβρίων ακούω άσχημα λόγια πολλοί λένε ότι βρομίζουν, μπλοκάρουν οι σωλήνες κτλ. Μην την κάνεις.
    1 point
  13. Νομίζω ότι το σωστό είναι να χαράξεις επί της άδειας γιατί έτσι φαίνεται ακριβώς η αυθαιρεσία. Αν μετά θες και πληρώνεσαι για αυτό, του κάνεις και μία αποτύπωση συνοδευτική και την ανεβάζεις και αυτή στο σύστημα. Πάντως για συνήθεις μικρές περιπτώσεις π.χ. Η/Χ ή διαμερισμάτωση η διαγράμμιση επί της ο.α. είναι το πιο σωστό.
    1 point
  14. Καλημέρα συνάδελφοι, έχω ενταχθεί στο πρόγραμμα "Ψηφιακο βήμα" του ΕΣΠΑ και έχω μια απορία σχετικά με τις άδειες χρήσης λογισμικού. Πρέπει να προμηθευτώ windows-office-antivirus και να λάβω τιμολόγιο + βεβαίωση άδειας χρήσης λογισμικού από τον προμηθευτή. Έχω βρει ηλεκτρονικές άδειες των windows-office-antivirus που κοστίζουν πολύ λιγότερο από τις retail από ελληνικά μαγαζιά με τιμολόγιο. Ενδεικτικά το office 2019 pro plus κάνει 60€ η ηλεκτρονική άδεια ενώ η retail έκδοση κοστίζει περίπου 300€. Μπορούν οι ηλεκτρονικές άδειες να ενταχθούν στο ΕΣΠΑ και τι βεβαίωση πρέπει να εκδώσει ο προμηθευτής; Είναι αυτές οι άδειες νόμιμες; Υποθέτω πως αυτές οι άδειες είναι αντίστοιχες με αυτές που βρίσκει κανείς μέσω internet με 10-20€ για windows-office απλά μπορούν και τις τιμολογούν τα μαγαζιά. Αν γνωρίζει κανείς ας δώσει τα φώτα του! Ευχαριστώ!
    1 point
  15. θα κάνεις ισόγειο 53,10 -20.55 σοφίτα και 6 τ.μ σκάλα σοφίτας
    1 point
  16. Τι εμβαδόν έχει ο υποκείμενος όροφος? Χ Σοφίτα+σκάλα <=Χ/2
    1 point
  17. Δεν θυμάμαι ποτέ ως πολιτικοί μηχανικοί να είχαμε δικαίωμα εκπόνησης μελέτης θέρμανσης. Αλλά ακόμη και να είχαμε ποιο το νόημα αν δεν γνωρίζουμε να την συντάξουμε. Ανέθεσε στον καθ ύλην αρμόδιο μηχανολόγο μηχανικό και μην ψάχνεις με δικαιώματα.
    1 point
  18. Οι απόψεις των ΥΔΟΜ είναι διάφορες και αδιάφορες ... Ο νόμος είναι σαφής : αν η θερμομόνωση αποφύγει να βρεθεί εντός της κάλυψης (δηλαδή αν είναι μεγαλύτερη των 6 εκ. ώστε να μην προσμετρήσει στο συντελεστή και επομένως στην κάλυψη) τότε μπορεί να είναι και εντός του υποχρεωτικού ακάλυπτου, δηλαδή εντός των δ/Δ. Τεκμηρίωση : άρθρο 11, παρ.6, ιθ και κ.
    1 point
  19. Version 1.0.0

    655 downloads

    Αυτό το αρχείο περιλαμβάνει τον τρόπο, που θέλει να ελέγχει ο αρμόδιος υπάλληλος στην πολεοδομία της Βάρης-Βούλας-Βουλιαγμένης, τα φορολογικά και το περιεχόμενο τους.
    1 point
  20. "tie beam" είναι μία χαρά. Κάπου κάπου θα συναντήσεις να το λένε και "bond beam". "tie columns" ή "tie posts" αντιστοίχως τα κατακόρυφα διαζώματα. Αμφότερα "confining elemnts" στον Ευρωκώδικα.
    1 point
  21. Version Οδηγίες συμπλήρωσης εντύπου Ε3

    395 downloads

    Το πλήρες έντυπο Ε3 του φορολογικού έτους 2017 1) Κατάσταση οικονομικών στοιχείων από επιχειρηματική δραστηριότητα - Έντυπο Ε3 2) Κατάσταση οικονομικών στοιχείων από επιχειρηματική δραστηριότητα - Έντυπο Ε3 - Υποπίνακες 3) Κατάσταση φορολογικής αναμόρφωσης & δήλωση αποδοθέντων-παρακρατηθέντων φόρων 4) Οδηγίες συμπλήρωσης εντύπου Ε3 και Κατάστασης Φορολογικής Αναμόρφωσης φορολογικού έτους 2017. (ΠΟΛ 1072/2017) 5) Παραδείγματα Ε3 - ΔΗΛΕΔ (από το βιβλιαράκι της Φορολογικής Επιθεώρησης 5ου/2018)
    1 point
  22. Άρθρο 2 του Ν 960/79 ΦΕΚ 194/Δ/25-8-79 2. Δι' ομοίων ΠΔ. εκδιδομένων κατά την διαδικασίαν και τα κριτήρια της προηγουμένης παραγράφου καθορίζονται ανώτατα και κατώτατα όρια του απαιτουμένου αριθμού θέσεων σταθμεύσεως και δια τας άλλας πόλεις ή οικισμούς, έχοντας εγκεκριμένον ρυμοτομικόν σχέδιον ή μη, ή τμήματα αυτών ή κτίρια ανεγειρόμενα εκτός ρυμοτομικών σχεδίων και εκτός νομίμως υφισταμένων οικισμών. Κατά την τυχόν τροποποίησιν των Δ/των τούτων, δεν δύνανται να μειούνται τα δια των προγενεστέρων καθορισθέντα ανώτατα και κατώτατα όρια του απαιτουμένου αριθμού θέσεως σταθμεύσεως οχημάτων. Άρα από τότε υπήρχει η πρόβλεψη να καθοριστούν προεδρικά διατάγματα ανάλογα με την περιοχή της Αττικής όπως αναφέρεται στο άρθρο 1 του ίδου Νόμου. Στη συνέχεια ίδιο άρθρο παράγραφος 4: 4. "Με αποφάσεις του Γενικού Γραμματέα Περιφέρειας", εκδιδομένων μετά γνώμην του οικείου Δημοτικού ή Κοινοτικού Συμβουλίου ή μετά πάροδον απράκτου μηνιαίας προθεσμίας, αφ' ης εζητήθη η γνώμη αύτη και των οποίων το περιεχόμενον, η διαδικασία εκδόσεως και πάσα συναφής λεπτομέρεια καθορίζονται ειδικώτερον δια των κατά την παρ.2 του παρόντος άρθρου ΠΔ., ορίζονται, δι' έκαστον οικισμόν ή τμήμα τούτου ή συγκεκριμένας οδούς και πλατείας ή μεμονωμένα οικόπεδα ή εκτός οικισμού περιοχάς ή τμήματα ή θέσεις τούτων, ο εντός των ορίων των κατά τα ανωτέρω ΠΔ. απαιτούμενος αριθμός των θέσεων σταθμεύσεως αυτοκινήτων, αι ειδικώτεραι εις τας οποίας απαγορεύεται η δημιουργία χώρων σταθμεύσεως ως και πάσα άλλη λεπτομέρεια εφαρμογής του παρόντος μη καθοριζομένη ειδικώς δια την εν λόγω περιοχήν υπό των Δ/των τούτων. Κατά την έκδοσιν των ανωτέρω αποφάσεων λαμβάνονται υπ' όψιν, αι εις εκάστην περίπτωσιν κυκλοφοριακαί, πολεοδομικαί, αισθητικαί και λοιπαί τοπικαί συνθήκαι, ως και αι συνθήκαι προστασίας του περιβάλλοντος. (Σ.Σ Οι εντός "Δι' αποφάσεων του οικείου Νομάρχου" λέξεις τίθενται ως αντικατεστάθησαν με τις λέξεις "Με αποφάσεις του Γενικού Γραμματέα Περιφέρειας" σύμφωνα με την παρ.4γ Αρθ-14 του Ν-3044/02 ΦΕΚ-197/Α/27-8-02) ΑΡΘΡΟΝ-1. ΠΔ 92/82 ΦΕΚ 12/Α/2-2-82 Εις πάσαν πόλιν ή οικισμόν της χώρας έχοντα εγκεκριμένον ρυμοτομικόν σχέδιον ή μη, πληθυσμού άνω των 15.000 κατοίκων, βάσει της απογραφής του 1971, εις το ηπειρωτικόν τμήμα του Νομού Αττικής, πλην των περιοχών εντός της Μείζονος περιοχής Πρωτευούσης, δια τας οποίας καθορίζονται βάσει του Αρθ-1 του υπ' αρ.ΠΔ-1340/81 (ΦΕΚ-335/Α) ειδικαί προς τούτο διατάξεις και εις πάσας τας περιοχάς εκτός εγκεκριμένων ρυμοτομικών σχεδίων και εκτός νομίμως υφισταμένων οικισμών εμπιπτούσας εντός των Διοικητικών ορίων Δήμων και Κοινοτήτων πληθυσμού άνω των 15.000 κατοίκων βάσει της απογραφής του 1971, επιβάλλεται η κατά το Ν-960/79 ως ούτος ετροποποιήθη δια του Ν-1221/81 εξασφάλισις χώρου σταθμεύσεως αυτοκινήτων κατά τα ειδικώτερον, υπό των διατάξεων του παρόντος ΠΔ., οριζόμενα. ΑΡΘΡΟΝ-7. ΠΔ 92/82 ΦΕΚ 12/Α/2-2-82 1. Δια την έκδοσιν των κατά την παρ.4 του Αρθ-2 του Ν-960/79, ως ούτος ετροποποιήθη υπό του Ν-1221/81 Νομαρχιακών αποφάσεων απαιτείται σχετική αιτιολογική έκθεσις συντασσομένη υπό της αρμοδίας πολεοδομικής αρχής, ενεργούσης κατόπιν προτάσεων, υποβαλλομένων υπό των οικείων Δήμων ή Κοινοτήτων ή και οίκοθεν. Εις την τελευταίαν ταύτην περίπτωσιν ζητείται η γνώμη των οικείων Δημοτικών ή Κοινοτικών Συμβουλίων, εφαρμοζομένων κατά τα λοιπά των διατάξεων της αυτής ως άνω παρ.4. 2. Δια των κατά την ως άνω παρ.1 αποφάσεων καθορίζονται δι' έκαστον οικισμόν, εις το σύνολον ή κατά τμήματα, πλέον του απαιτουμένου αριθμού θέσεων σταθμεύσεως, το κύριον οδικόν δίκτυον του οικισμού, αι συγκεκριμέναι περιοχαί ή θέσεις εις ας απαγορεύεται η δημιουργία χώρων σταθμεύσεως δια λόγους πολεοδομικούς, κυκλοφοριακούς, αισθητικούς, προστασίας περιβάλλοντος. Δια των αυτών αποφάσεων δύναται δια συγκεκριμένας περιοχάς ή θέσεις του οικισμού να επιβάλλωνται υποχρεώσεις ως προς το είδος του χώρου σταθμεύσεως αυτοκινήτων (εστεγασμένου υπέργειου ή υπογείου ή υπαιθρίου), αναλόγως των ως άνω πολεοδομικών και λοιπών συνθηκών των υπ' όψει περιοχών ή θέσεων. 3. Αι κατά το παρόν άρθρο Νομαρχιακαί αποφάσεις δημοσιεύονται δια της Εφημερίδος της Κυβερνήσεως. Στη συνέχεια ΠΔ 350 96/ ΦΕΚ 230/Α/17-9-96: Στις πόλεις Αγρίνιο, Αίγιο, Αλεξανδρούπολη, Αμπελόκηποι Θεσσαλονίκης, 'Αργος, 'Αρτα, Βέροια, Βόλος, Γιαννιτσά, Δράμα, Εύοσμος Θεσσαλονίκης, Ηράκλειο, Θεσσαλονίκη, Θήβα, Ιωάννινα, Καβάλα, Καλαμαριά Θεσσαλονίκης, Καλαμάτα, Καρδίτσα, Καστοριά, Κατερίνη, Κέρκυρα, Κοζάνη, Κομοτηνή, Κόρινθος, Λαμία, Λάρισα, Λειβαδιά, Μυτιλήνη, Νάουσα, Νέα Ιωνία Βόλου, Νεάπολη Θεσσαλονίκης, Ξάνθη, Πολίχνη Θεσσαλονίκης, Πάτρα, Πτολεμαϊδα, Πύργος, Ρέθυμνο, Ρόδος, "Σαλαμίνα"(*), Σέρρες, Σταυρούπολη Θεσσαλονίκης, Συκιές Θεσσαλονίκης, Τρίκαλα, Τρίπολη, Χαλκίδα, Χανιά, Χίος στο ηπειρωτικό τμήμα του Ν. Αττικής (εκτός των ζωνών της ευρύτερης περιοχής Αθηνών που καθορίστηκαν με το ΠΔ-230/93 (ΦΕΚ-94/Α) καθώς και σε όλες τις περιοχές εκτός των εγκεκριμένων ρυμοτομικών σχεδίων και εκτός νομίμως υφισταμένων οικισμών που περιλαμβάνονται στα διοικητικά όρια των πιο πάνω δήμων, επιβάλλεται η εξασφάλιση χώρου στάθμευσης αυτοκινήτων κατά τα οριζόμενα από τις διατάξεις του παρόντος δατάγματος. ΑΡΘΡΟΝ-2. Εντός των περιοχών που αναφέρονται στο προηγούμενο άρθρο ο απαιτούμενος αριθμός των θέσεων στάθμευσης αυτοκινήτων ο οποίος ορίζεται με Νομαρχιακή (*) απόφαση σύμφωνα με τις διατάξεις της παρ.4 του Αρθ-2 του Ν-960/79 όπως ισχύει ανάλογα με τη χρήση και τη συνολική επιφάνεια του κτιρίου, που προσμετράται στο συντελεστή δόμησης δεν μπορεί να είναι μεγαλύτερος ούτε μικρότερος από τα αντίστοιχα όρια που αναφέρονται στις επόμενες παραγράφους: Άρα, νομίζω ότι απο τα παραπάνω προκύπτει ότι αν δεν έχει εκδοθεί απόφαση Νομάρχή ή Περιφερειάρχη για έναν οικισμό που να προσδιορίζει απαιτούμενες θέσεις σταθμευσης και λοιπές λεπτομέριες δεν υπάρχει η υποχρέωση εξασφάλισής τους κατά την έκδοση οικοδομικής άδειας.
    1 point
  23. δεν μπορώ να φανταστώ κατοικία χωρίς δίκτυο ύδρευσης. Ας υποθέσουμε ότι το πόσιμο καλύπτεται από τις φιάλες. Το πλύσιμο σκευών? Ατομικό? ρούχων? Η δεξαμενή ομβρίων είναι τόσο μεγάλη που μπορεί να καλύψει τις λοιπές ανάγκες (δάπεδα, πότισμα κλπ)? Ή Εκεί στις κυκλάδες βρέχει και το καλοκαίρι? επί των ερωτημάτων δεν θυμάμαι καλά αλλά κοι΄τα ΓΟΚ και ΝΟΚ τι απαιτείται. Δεν θα συμβούλευα χρήση δεξαμενής γιατί υπάρχουν παλλές απαιτήσεις που καθιστούν πολύ δύσκολη και αντιοικονομική την εφαρμογή σε τέτοιο μικρό μέγεθος. Υπάρχει αντίστοιχη νομοθεσία αλλά δεν έχω ασχοληθεί. Πρόχειρα έχω κάτι που δεν ξέρω αν είναι επαρκές ή ενημερωμένο ΦΕΚ 3282Β/2017
    -1 points
This leaderboard is set to Athens/GMT+02:00
  • Επιλεγμένα Άρθρα

    • Εγκρίθηκε τo αναθεωρημένο Εθνικό Σχέδιο Διαχείρισης Επικίνδυνων Αποβλήτων (ΕΣΔΕΑ)
      Εγκρίθηκε τo αναθεωρημένο Εθνικό Σχέδιο Διαχείρισης Επικίνδυνων Αποβλήτων (ΕΣΔΕΑ) με την δημοσίευση στο ΦΕΚ 6412/Β'/22.11.2024 της υπ' αριθμ. ΥΠΕΝ/ΔΔΑ/124219/1717 ΚΥΑ με θέμα: Έγκριση αναθεωρημένου Εθνικού Σχεδίου Διαχείρισης Επικίνδυνων Αποβλήτων (ΕΣΔΕΑ).

      To αναθεωρημένο Εθνικό Σχέδιο Διαχείρισης Επικίνδυνων Αποβλήτων (ΕΣΔΕΑ) συνιστά ένα Ειδικό Σχέδιο Διαχείρισης για τα Επικίνδυνα Απόβλητα που παράγονται στη χώρα, το οποίο απαιτείται σύμφωνα με τα άρθρα 54 και 55 του ν. 4819/2021 (Α’ 129), δεδομένου ότι τα απόβλητα αυτά, λόγω της ποιοτικής και ποσοτικής σύστασής τους, καθώς και των εξειδικευμένων εγκαταστάσεων που απαιτούνται για τη διαχείρισή τους, χρήζουν ειδικότερης συνολικής αντιμετώπισης.

      Στόχος του σχεδιασμού είναι η μείωση τόσο της ποσότητας των παραγόμενων επικίνδυνων αποβλήτων όσο και της επικινδυνότητάς τους και η συνακόλουθη προστασία του περιβάλλοντος και της δημόσιας υγείας, σε συμμόρφωση με τους σχετικούς όρους και προϋποθέσεις της εθνικής και ενωσιακής νομοθεσίας και με εφαρμογή των βέλτιστων
      διαθέσιμων τεχνικών, οι οποίες θα πρέπει πλέον να ενσωματώνουν ευθέως τις πρακτικές της κυκλικής οικονομίας.

      Ο σχεδιασμός περιλαμβάνει όλες τις προβλέψεις του άρθρου 28 της Οδηγίας 2008/98/ΕΚ, καλύπτοντας ταυτόχρονα όλες τις νέες υποχρεώσεις και όλα τα νέα στοιχεία που εισήχθησαν στο άρθρο αυτό μέσω της Οδηγίας (ΕΕ) 2018/851 του Ευρωπαϊκού
      Κοινοβουλίου και του Συμβουλίου της 30ης Μαΐου 2018.

      Με τον παρόντα σχεδιασμό αναθεωρείται ο σχεδιασμός που είχε εγκριθεί με την Κοινή Υπουργική Απόφαση οικ.62952/5384/2016 (Β’ 4326) ο οποίος είχε χρονικό ορίζοντα το έτος 2020. 

      Εθνικό Σχέδιο Διαχείρισης Επικίνδυνων Αποβλήετων ΕΣΔΕΑ ΚΥΑ-ΥΠΕΝΔΔΑ1242191717-13.11.2024-ΦΕΚ-6412-22.11.2024-τεύχος-Β.pdf
      • 0 απαντήσεις
    • ΥΠΕΝ: Εγκύκλιος προς τις ΥΔΟΜ ώστε να ζητούν αποκλειστικά και περιοριστικά μόνο τα στοιχεία που προβλέπονται από το ισχύον θεσμικό πλαίσιο
      Εγκύκλιο απέστειλε το Υπουργείο Περιβάλλοντος και Ενέργειας προς τις ΥΔΟΜ με θέμα: Σχετικά με την εφαρμογή της εγκυκλίου ΥΠΕΝ/ΓΔΠΟΛ/15047/84/14-3-2018.

      Η εγκύκλιος αναφέρει ότι: με αφορμή την (α) σχετική επιστολή του ΣΑΔΑΣ-ΠΕΑ με την οποία διαπιστώνεται η μη τήρηση της (β) σχετικής εγκυκλίου στην οποία και σας παραπέμπουμε, επισημαίνουμε εκ νέου στο πλαίσιο της χρηστής διοίκησης και προκειμένου να αποφεύγεται ταλαιπωρία μηχανικών και πολιτών ότι, η προαναφερόμενη εγκύκλιος οδηγία Γενικού Διευθυντή Πολεοδομίας του ΥΠΕΝ εξακολουθεί να ισχύει.

      Ειδικότερα, κατά τον έλεγχο της πληρότητας αιτημάτων έκδοσης οικοδομικών αδειών, οι ΥΔΟΜ οφείλουν να ζητούν αποκλειστικά και περιοριστικά, μόνον τα στοιχεία εκείνα (δικαιολογητικά, σχέδια και εγκρίσεις υπηρεσιών, συλλογικών οργάνων ή φορέων) που προβλέπονται από το ισχύον θεσμικό πλαίσιο (νόμοι, π. δ/γματα, Υπουργικές Αποφάσεις) για την κατά περίπτωση περιοχή, ή την εκάστοτε Αποκεντρωμένων Διοικήσεων της Επικράτειας (για την ενημέρωση των ΥΔΟΜ χωρικής τους αρμοδιότητας) χρήση ειδικού κτιρίου. Κατά συνέπεια, για την έκδοση των οικοδομικών αδειών δεν ζητείται η προσκόμιση επιπρόσθετων στοιχείων (όπως αλληλογραφία, εγκρίσεις φορέων) και δεν λαμβάνονται υπόψη απόψεις ή εκτιμήσεις υπηρεσιών, οι οποίες αποκλίνουν του ισχύοντος θεσμικού πλαισίου.
      • 0 απαντήσεις
    • Εγκρίθηκε μέσω WiFi4GR το δωρεάν WiFi σε έντεκα σταθμούς του ΜΕΤΡΟ
      Την έγκριση του Διοικητικού Συμβουλίου για την εγκατάσταση και λειτουργία εξοπλισμού ασύρματης πρόσβασης σε έντεκα σταθμούς του ΜΕΤΡΟ για τουλάχιστον πέντε χρόνια εξασφάλισε την περασμένη εβδομάδα η ΣΤΑΣΥ.

      Το κόστος για την παροχή ηλεκτρικού ρεύματος και παροχής σύνδεσης στο διαδίκτυο, θα βαρύνει την εταιρία και από το ύψος του και τη δυνατότητα κάλυψής του από τη ΣΤΑΣΥ θα εξαρτηθεί και η επέκταση του ασύρματου Ιντερνετ και σε άλλους σταθμούς.

      Οι πρώτοι έντεκα σταθμοί στους οποίους θα λειτουργήσει WiFi έως το τέλος της χρονιάς είναι εκτός από την Ακρόπολη και το Σύνταγμα, οι σταθμοί Μοναστηράκι, Ομόνοια, Πανεπιστήμιο, Πειραιάς, Κορυδαλλός, Χαλάνδρι, Αγιος Δημήτριος, Φιξ και Αγία Μαρίνα. 

      Οι επιβάτες θα μπορούν να συνδέονται άμεσα χωρίς να χρειάζεται κάποια διαδικασία εγγραφής. Στη συνέχεια η διοίκηση της ΣΤΑΣΥ θα μετρήσει το μηνιαίο κόστος λειτουργίας και συντήρησης ώστε να αποφασιστεί η επέκταση του δικτύου και το χρονοδιάγραμμά της.

      Υπενθυμίζεται ότι το έργο έχει ενταχθεί από το υπουργείο Ψηφιακής Διακυβέρνησης στις περιοχές που θα εγκατασταθούν σημεία πρόσβασης στο πλαίσιο του έργου WiFi4GR.

      Το WiFi4GR «Ανάπτυξη Δημόσιων Σημείων Ασύρματης Ευρυζωνικής Πρόσβασης στο Διαδίκτυο» αφορά στην προμήθεια, εγκατάσταση, παραμετροποίηση, σύνδεση και θέση σε λειτουργία σημείων ασύρματης πρόσβασης WiFi (Hotspots) στο Διαδίκτυο σε διάφορες περιοχές πολιτιστικού και τουριστικού ενδιαφέροντος της χώρας, για την κάλυψη, 2.500 περίπου περιοχών ασύρματης – WiFi πρόσβασης σε όλη την επικράτεια. Το σύστημα, το οποίο θα αναπτυχθεί, θα διαθέτει κεντρικό σύστημα παρακολούθησης και διαχείρισης, το οποίο καθιστά δυνατή την παρακολούθηση σε πραγματικό χρόνο όλων των δομικών στοιχείων του δικτύου.
      • 0 απαντήσεις
    • Η σύνδεση του νυχτερινού φωτισμού με το «Τοπικό Εγχώριο Προϊόν» στην Ελλάδα
      Όσοι έχουμε βρεθεί σε νυχτερινή πτήση έχουμε απολαύσει το θέαμα που προσφέρει η επιφάνεια της Γης, όταν τα νυχτερινά φώτα αναδεικνύουν μοτίβα που παραπέμπουν σε έργα τέχνης. Εκτός όμως από το εντυπωσιακό θέαμα, τα νυχτερινά φώτα αποτελούν μια πολύτιμη πηγή πληροφορίας για τις δραστηριότητες του ανθρώπου και την αλληλεπίδρασή του με το περιβάλλον.

      Στο πλαίσιο της εξερεύνησης αυτού του πεδίου, η NASA καταγράφει συστηματικά τον νυχτερινό φωτισμό του πλανήτη μας. Τα τελευταία 10 χρόνια πολύ βελτιωμένες καταγραφές παρέχονται από τον αισθητήρα VIIRS της αποστολής SUOMI.

      «Στο Δημοκρίτειο Πανεπιστήμιο σκεφτήκαμε να ερευνήσουμε τι έχουν να μας πουν τα νυχτερινά φώτα για την πατρίδα μας» λέει στην «Κ» η Αλεξάνδρα Γκεμιτζή, καθηγήτρια στο Τμήμα Μηχανικών Περιβάλλοντος του Δημοκρίτειου Πανεπιστήμιου Θράκης, η οποία ηγήθηκε μιας ενδιαφέρουσας έρευνας στο πλαίσιο των δραστηριοτήτων του Εργαστηρίου Ατμοσφαιρικής Ρύπανσης και Αντιρρυπαντικής Τεχνολογίας Ατμοσφαιρικών Ρύπων.
      • 0 απαντήσεις
    • «Εξοικονομώ 2023»: Ο νέος οδηγός του προγράμματος μετά την 3η τροποποίηση
      Εκδόθηκε σε ΦΕΚ η υπ' αριθμ. ΥΠΕΝ/ΥΔΕΝ/97165/610 ΚΥΑ (ΦΕΚ 5174/Β΄/13.09.2024) που αφορά την 3η τροποποίηση της υπό στοιχεία ΥΠΕΝ/ΥΔΕΝ/55246/807/18.05.2023 κοινής απόφασης των Υπουργών Οικονομικών, Ανάπτυξης και Επενδύσεων και Περιβάλλοντος και Ενέργειας «Προκήρυξη του προγράμματος “Εξοικονομώ 2023”», ως εξής:

      Α. Ο Οδηγός Εφαρμογής Προγράμματος «Εξοικονομώ 2023» και η 1η Τροποποίηση του Παραρτήματος VI που αφορά την Υπεύθυνη Δήλωση σχετικά με τη σώρευση των ενισχύσεων ήσσονος σημασίας (de minimis) βάσει του Κανονισμού (ΕΕ) 2023/2831, ως ακολούθως:

      Τροποποίηση (3η) της υπό στοιχεία ΥΠΕΝ 55246-807 18.05.2023 ΚΥΑ Εξοικονομώ 2023 (ΦΕΚ 5174-Β-13.09.2024).pdf
      • 3 απαντήσεις
×
×
  • Create New...

Σημαντικό

Χρησιμοποιούμε cookies για να βελτιώνουμε το περιεχόμενο του website μας. Μπορείτε να τροποποιήσετε τις ρυθμίσεις των cookie, ή να δώσετε τη συγκατάθεσή σας για την χρήση τους.