Μετάβαση στο περιεχόμενο

Πίνακας Κορυφαίων

  1. Faethon11

    Faethon11

    Core Members


    • Πόντοι

      3

    • Περιεχόμενα

      10.194


  2. antloukidis

    antloukidis

    Core Members


    • Πόντοι

      3

    • Περιεχόμενα

      3.769


  3. jedi.Yannis

    jedi.Yannis

    Core Members


    • Πόντοι

      2

    • Περιεχόμενα

      1.465


  4. kan62

    kan62

    Core Members


    • Πόντοι

      2

    • Περιεχόμενα

      4.565


Δημοφιλές Περιεχόμενο

Προβολή περιεχομένου με την υψηλότερη φήμη στις 22/04/2020 σε όλες τις περιοχές

  1. Τελικά ΔΕΝ γίνεται τροποποιητική για αλλαγή του τρόπου εξόφλησης (Κωδ. 523)... Έστειλα χθες ερώτηση στην Γ.Γ.Π.Σ. στο taxis και σήμερα (!!!) μου απάντησαν..! Σκέφτομαι αν θα εξοφλήσω και τις 2 δόσεις στις 30/04, ελπίζοντας έστω να συμψηφισθεί το 25% της μίας από αυτές με τις ρυθμισμένες οφειλές μου...
    2 points
  2. Το χρηματικό κόστος 60 - 80 λίτρων νερού είναι αμεληταίο! Αν θέλετε μαζέψτε το νερό για κάποια άλλη χρήση (λουλούδια, πλύσιμο βεράντας, αυτοκινήτου κλπ)
    2 points
  3. 1.797 downloads

    Όλες οι κοινές εντολές excel με παραδείγματα. Πολύ βοηθητικό για τους χρήστες εντολών excel
    1 point
  4. Ο έλεγχος δόμησης μπορεί να πραγματοποιηθεί γενικά όταν για τις εργασίες που υπολείπονται δεν απαιτείται η έκδοση καμίας άδειας ή ΕΕΜΚ.
    1 point
  5. Ναι πάει αναλόγως του πότε υλοποιήθηκε η αυθαιρεσία. Κατοικία πρν το 1975 -> Κατηγορία 1 Ότιδήποτε μέχρι 31/12/1982 -> Κατηγορία 2 από 1/1/1983 -> Κατηγορία 4
    1 point
  6. Μόλις διορθώθηκε. Ήταν πρόβλημα του συστήματος που υπήρχε τουλάχιστον απο χθές.
    1 point
  7. Αδειάζει ο θερμοσίφωνας! Αν υπάρχουν βάνες στην είσοδο / έξοδό του, να τις κλείσετε, αλλιώς περιμένετε να αδειάσει! Ή κλείστε το βανάκι του κρύου κάτω από το νιπτήρα, αν υπάρχει
    1 point
  8. η προέγκριση δεν είναι υποχρεωτική παρά μόνο σε συγκεκριμένες περιπτώσεις άρθρο 35
    1 point
  9. Οι μελέτες που θες είναι οι ίδιες και στις 3 κατηγορίες. Αλλάζει μόνο η σειρά και η διαδικασία των εγκρίσεων. 1-2 θέλουν προέγκριση. 3 θέλει βεβαίωση όρων δόμησης Το τι μελέτες θες, εξαρτάται και από τη χρήση. Αν είναι αγροτική αποθήκη, δεν θα χρειαστείς κλιματισμό. Αν είναι κατοικία, θες ΚΕΝΑΚ ολόκληρο. Ουσιαστικά θες να περιγράψεις το κτίριο. Αν είναι κατοικία, δεν θες ενεργητική πυροπροστασία. Αν είναι κάτι άλλο, θες (ρώτα το μηχανολόγο που συνεργάζεσαι). Κλπ. Αν για κάτι έχεις αμφιβολία, κάνε και ένα τηλέφωνο στην πολεοδομία που θα την ελέγξει.
    1 point
  10. Αν βάλεις παραπάνω πράγματα, δεν αναιρεί τα κριτήρια των κατηγοριών. Απλά για να πιάνεις κάθε κατηγορία, θέλεις τουλάχιστον την λίστα της. Ένα σχόλιο μόνο, επειδή μάλλον εξετάζεις μεμονομένο κτίριο για σπουδαστική εργασία: Από την στιγμή που μιλάμε για πτυχιακές και γενικά σπουδαστικές εργασίες, δεν θα έμενα στο "να πιάσει κατηγορία <<τάδε>>". Θεωρώ ότι οι κατηγορίες είναι κλίμακα, η οποία χρησιμοποιείται για να βγάλει συμπεράσματα για χάραξη πολιτικής (είτε εθνικής είτε ευρωπαϊκής) και αφορούν στατιστικές. Ως μηχανικοί, όταν μελετάμε μεμονομένο κτίριο, ο στόχος είναι οι ίδιες οι επεμβάσεις και το αποτέλεσμα για τον χρήστη. Οι κατηγορίες αφορούν το κράτος και μελετητικές ομάδες, για το σύνολο του κτιριακού δυναμικού, γιατί βοηθούν στην ομαδοποίηση των μετρήσεων.
    1 point
  11. Ευχαριστώ πολύ! Θα τα κοιτάξω και θα επανέλθω με τυχόν απορίες.
    1 point
  12. Τεύχος Οδηγιών για τα Συμβούλια Αρχιτεκτονικής (Σ.Α.). 6 Φεβρουαρίου 2020 ΤΕΥΧΟΣ ΔΕΥΤΕΡΟ Αρ. Φύλλου 313 10. Στις περιπτώσεις που έχει εκδοθεί θετική γνωμοδό- τηση του Σ.Α. και κατά τον έλεγχο της αδειοδότησης για την εκτέλεση οικοδομικών εργασιών ή κατά την εκτέλε- ση του έργου προκύψουν μικρής έκτασης επουσιώδεις μεταβολές στη μελέτη οι οποίες δεν επηρεάζουν την κε- ντρική ιδέα, τις συνθετικές αρχές και δεν θίγουν την αρ- χιτεκτονική άποψη της μελέτης (όπως μικρή μετατόπιση ή αλλαγή διαστάσεων ενός ανοίγματος χωρίς πρακτικώς να αλλοιώνεται η αναλογία του, μικρές διαφοροποιήσεις των εξωτερικών διαστάσεων των όψεων χωρίς να γίνε- ται αντιληπτή η τροποποίηση της αναλογίας τους ή να επηρεάζεται η αντιληπτική εικόνα της ογκοπλασίας του κτιρίου), δεν απαιτείται εκ νέου γνωμοδότηση του Σ.Α.
    1 point
  13. Δεν υπάρχει κάποιο πρόβλημα για να έχει η ιδιοκτησία του ισογείου ΑΗΧ. Αρκεί το υπόλοιπο εκτός αυτής να μπορεί να είναι pilotis.
    1 point
  14. +1 και ευχαριστώ. Για το δεύτερο ερώτημα.Μηπως ο συνάδελφος μπορεί να συνδιάσει pilotis και ΑΗΧ και να κάνει τη δουλειά του ?
    1 point
  15. - Το "δικαίωμα" της pilotis αποδίδεται ανά κτήριο. Είτε υπάρχει σύσταση είτε όχι. - Σε κτήριο που χωρίζεται με όριο καθέτου το "δικαίωμα" ελέγχεται σε επίπεδο κτηρίου. - Ο έλεγχος του "δικαιώματος" ανά κτήριο δεν αφορά στη θέση των επιφανειών αλλά στο ποσοστό επί του συνόλου του κτηρίου και στη λειτουργική σύνδεση. - Σε οικόπεδο που δεν υπάρχει σύσταση η λειτουργική σύνδεση είναι πάντα δεδομένη μέσω του ακαλύπτου του οικοπέδου. Σε οικόπεδο με σύσταση καθέτου δεν πρέπει να απαιτείται (από τη μελέτη) λειτουργική σύνδεση με την pilotis της διπλανής κάθετης ώστε η σύνδεση να εξετάζεται μόνο για την ομάδα ιδιοκτητών της εξεταζόμενης καθέτου.
    1 point
  16. Το gimp είναι ολόιδιο με το photoshop. Ολόιδιο όμως. Βάλε και ένα theme για να φαίνεται ίδιο με το CS6 από εδώ.
    1 point
  17. Απάντησες μόνος σου !!! Στον ν. 4495/17 αυτή είναι και η πλέον ενδεδειγμένη επιστημονική μέθοδος αντιμετώπισης των προβλημάτων.... Ούτε εγώ έχω δει κάτι τέτοιο (στη νομοθεσία...) Συμφωνώ με τον Παύλο ... δυστυχώς η ΤΕ στατικών είναι μια τεκμηρίωση του γιατί δεν απαιτείται ΜΣΕ .... Μου είναι παντελώς αδιάφορο αν ο νομοθέτης είχε κάτι άλλο στο μυαλό του !!! Ας το έλεγε ...
    1 point
  18. Συνάδελφε Σπούτνικ, σε ευχαριστώ που βρήκε και ανέβασες τον σύνδεσμο. Μπορώ τώρα να γράψω δύο κουβέντες παραπάνω για την πραγματογνωμοσύνη αυτή, για τα σοβαρά λάθη που έχει στο σκεπτικό της, για τις αναπόδεικτες προεκτάσεις που δίνει στα διάφορα "στοιχεία". Πιάνω μερικά σημεία αποσπασματικά, κι αν ακολουθήσει συζήτηση μπορούμε να επεκταθούμε. Πριν όμως ξεκινήσω, ας θυμηθούμε ότι μιλάμε για οικοδομή προ του '59, χτισμένη με βάση κάτι αντισεισμικές οδηγίες του ΤΕΕ (που δεν ήταν ακόμη κανονισμός)... Μιλάμε για μία οικοδομή χτισμένη 10 χρόνια μετά τον εμφύλιο, πέντε χρόνια μετά την ίδρυση της Πολυτεχνικής του ΑΠΘ, σε μία εποχή που δεν υπήρχε έτοιμο σκυρόδεμα και που η λέξη "δοκίμιο" υπήρχε μόνο στο Μπετόν Καλέντερ... Παραθέτω λοιπόν: ΙΙΙ - β) "Ο υπολογισμός των υποστυλωμάτων είχε γίνει καθ' ομάδας, μόνο σε κεντρική θλίψη" Μα καλά, ο Πρόεδρος του ΤΕΕ και ο προϊστάμενος του στατικού ελέγχου της πολεοδομία (μέλη της επιτροπής πραγματογνωμοσύνης) δεν ήξεραν ότι έτσι γινόταν η συντριπτική πλειονότητα των μελετών μέχρι και το 1978; Προσωπικά δεν έχω βρει ούτε μία μελέτη προ του 1978 που να έχει έλεγχο υποστυλωμάτων έναντι ροπών. Ποιον ακριβώς νομίζουν ότι κρίνουν, και ποιός θεωρούν ότι είναι ο σκοπός της πραγματογνωμοσύνης τους; Κι ακόμη, επισημαίνουν στο δικαστήριο ότι υπήρχε απαλλαγή για αντισεισμικό υπολογισμό, αν υπήρχε επάρκεια τοιχείων. Δεν ξέραν ότι οι περισσότερες μελέτες χρησιμοποιούσαν την επάρκεια για να αποφύγουν τον έλεγχο, αλλά τα τοιχεία σχεδόν ποτέ δεν κατασκευαζόντουσαν (τουλάχιστον όλα); Δεν είχε πέσει το μάτι τους ούτε σε ένα γιαπί μέχρι το 1978; ΙΙΙ - ε) "Τέλος, οι αδυναμίες διατάξεως του φέροντος οργανισμού που προέκυψαν από τον φωταγωγό..." Σαν να ξεχάσαμε το Διάταγμα της Θεσσαλονίκης και το ότι οι περισσότερες οικοδομές στο ιστορικό κέντρο από τον μεσοπόλεμο και μέχρι εκείνη την εποχή χτιζόντουσαν με αυτόν τον τρόπο... Κι ερχόμαστε το 1978 να πούμε ότι ο μηχανικός του '50 μπορούσε να εκτιμήσει ποιοτικά τις συνέπειες του φωταγωγού. Δηλαδή την ατελή διαφραγματική λειτουργία, την ανάπτυξη ισχυρού αξονικού στην δοκό που κλείνει το κλιμακοστάσιο στην βάση του φωταγωγού... IV1-γ) Δεν το παραθέτω, είναι μεγάλο και περιέχει ανείπωτη υποκρισία για το αντέξει το σάιτ: Μας λέει ότι μπορεί σήμερα το σκυρόδεμα να έχει αντοχή 130kg/cm², αλλά πριν 18 χρόνια η αντοχή 28 ημερών θα ήταν 91kg/cm². Για να γίνει κατανοητό το ολίσθημα, θυμηθείτε ότι δεν έχουμε μία επιστημονική δημοσίευση, αλλά μία πραγματογνωμοσύνη που θα χρησιμοποιηθεί στην αποδεικτική (δικαστική) διαδικασία. Δεν ήξερε ο καθηγητής πολυτεχνείου (μέλος της επιτροπής πραγματογνωμοσύνης) ότι η στατιστική επεξεργασία των αποτελεσμάτων που έκαναν έχει ακριβώς στατιστικό χαρακτήρα; Και ότι η βιβλιογραφική γνώση πως το σκυρόδεμα αυξάνει την αντοχή του με τον χρόνο δεν συνιστά απόδειξη ότι κάθε σκυρόδεμα σε κάθε οικοδομή αυξάνει την αντοχή του κατά 30% στην πρώτη 18ετία; Δεν ήξερε η επιτροπή -που τόσα όμορφα ήξερε να γράψει περί πλαστιμότητας το 1978- ότι η αστοχία δεν επέρχεται όταν υπερβείς την επιτρεπόμενη τάση, αλλά όταν υπερβείς την πραγματική αντοχή; Και ότι για να συμβεί αυτό πρέπει να υπάρχει υπερόπλιση (για να αστοχήσει ένα υποστύλωμα λόγω υπέρβασης τάσεων σκυροδέματος), για την οποία δεν μας λένε και πολά; IV1-δ) Το δράμα του σκυροδέματος συνεχίζεται με την φοβερή διαπίστωση: Υπάρχει μεγάλη τυπική απόκλιση! Ναι, η οικοδομή που χτίστηκε το '50 με την μπετονιέρα παρουσιάζει μεγάλη τυπική απόκλιση! Μαντέψτε ποιος είναι ο υπεύθυνος... Μπορεί να μην είναι ακόμη σαφές το που βρίσκεται το πρόβλημα με όλα τα παραπάνω. Προσέξτε: Ως ένα από τα δύο αίτια της κατάρρευσης η επιτροπή αναγνωρίζει την κακή ποιότητα του σκυροδέματος. Αγωνίζεται με πάθος και με αξιοζήλευτη επίδειξη εξυπνάδας και γνώσεων να αποδείξει την κακή ποιότητα του σκυροδέματος. Μόνο που ξεχνάει να κάνει κάτι για να αποδείξει ότι υπήρξε αστοχία λόγω υπέρβασης της αντοχής σε θλίψη! Θεωρεί ότι επειδή η αναπτυσσόμενη κατά την μελέτη ένταση υπερβαίνει την επιτρεπόμενη τάση, έχουμε αστοχία! Αντιστοίχως, η επιτροπή κάνει γαργάρα άλλα στοιχεία: Η αντοχή του σκυροδέματος σε ταχεία φόρτηση είναι αυξημένη. Η οικοδομή μελετήθηκε με υπόγειο πλαισιακό, αλλά χτίστηκε με υπόγειο που είχε τοιχεία σκυροδέματος (συντελεστής θεμελίωσης 0,9). Το αναφέρει, αλλά ξεχνάει να πει ότι είναι ευμενές... Η πλειονότητα των οικοδομών που δεν έπαθαν βλάβες στον σεισμό έπασχαν από τις ίδιες αδυναμίες, ακόμη και από χειρότερες. Κι έχω πραγματικά παραδείγματα υπόψη μου. Η πλαστιμότητα για να υπάρξει χρειάζεται και ο χάλυβας (δεν αρκεί η μη υπέρβαση της θλιπτικής αντοχής). Ο χάλυβας οπλισμού είναι λείος και χωρίς ειδικές διατάξεις αγκύρωσης -> πλαστιμότητα; Η τυπική μορφή αστοχίας που οδηγεί σε κατάρρευση τις κατασκευές αυτού του τύπου είναι η αστοχία των κόμβων, με συνήθη μορφή αστοχίας την εξόλκευση των ράβδων όπλισης των δοκών. Εδώ, βρέθηκε κάποια ένδειξη για την μορφή αστοχίας; Σταματάω εδώ, αν και η ουσία μάλλον έπεται. Και βάζω ένα ερώτημα: Πως αισθάνεστε τώρα που ξέρετε ότι εδώ και δεκαετίες ακαδημαϊκοί και υψηλά ιστάμενοι είναι έτοιμοι να σας στείλουν στην κόλαση, κάνοντας χρήση του κύρους που τους παρέχει η θέση τους, μόνο και μόνο για να αραδιάσουν τις εξυπνάδες τους; Υ.Γ: Το νόημα της δημοσίευσης δεν είναι η αναψηλάφηση της υπόθεσης ή η επίρριψη ευθυνών, αλλά η διερεύνηση ενός ζητήματος που μας αφορά σήμερα, και έχει να κάνει με την ποιότητα των πραγματογνωμοσυνών και τον ρόλο των θεσμικών παραγόντων στον κλάδο μας.
    1 point
This leaderboard is set to Athens/GMT+02:00
  • Επιλεγμένα Άρθρα

    • Εγκρίθηκε τo αναθεωρημένο Εθνικό Σχέδιο Διαχείρισης Επικίνδυνων Αποβλήτων (ΕΣΔΕΑ)
      Εγκρίθηκε τo αναθεωρημένο Εθνικό Σχέδιο Διαχείρισης Επικίνδυνων Αποβλήτων (ΕΣΔΕΑ) με την δημοσίευση στο ΦΕΚ 6412/Β'/22.11.2024 της υπ' αριθμ. ΥΠΕΝ/ΔΔΑ/124219/1717 ΚΥΑ με θέμα: Έγκριση αναθεωρημένου Εθνικού Σχεδίου Διαχείρισης Επικίνδυνων Αποβλήτων (ΕΣΔΕΑ).

      To αναθεωρημένο Εθνικό Σχέδιο Διαχείρισης Επικίνδυνων Αποβλήτων (ΕΣΔΕΑ) συνιστά ένα Ειδικό Σχέδιο Διαχείρισης για τα Επικίνδυνα Απόβλητα που παράγονται στη χώρα, το οποίο απαιτείται σύμφωνα με τα άρθρα 54 και 55 του ν. 4819/2021 (Α’ 129), δεδομένου ότι τα απόβλητα αυτά, λόγω της ποιοτικής και ποσοτικής σύστασής τους, καθώς και των εξειδικευμένων εγκαταστάσεων που απαιτούνται για τη διαχείρισή τους, χρήζουν ειδικότερης συνολικής αντιμετώπισης.

      Στόχος του σχεδιασμού είναι η μείωση τόσο της ποσότητας των παραγόμενων επικίνδυνων αποβλήτων όσο και της επικινδυνότητάς τους και η συνακόλουθη προστασία του περιβάλλοντος και της δημόσιας υγείας, σε συμμόρφωση με τους σχετικούς όρους και προϋποθέσεις της εθνικής και ενωσιακής νομοθεσίας και με εφαρμογή των βέλτιστων
      διαθέσιμων τεχνικών, οι οποίες θα πρέπει πλέον να ενσωματώνουν ευθέως τις πρακτικές της κυκλικής οικονομίας.

      Ο σχεδιασμός περιλαμβάνει όλες τις προβλέψεις του άρθρου 28 της Οδηγίας 2008/98/ΕΚ, καλύπτοντας ταυτόχρονα όλες τις νέες υποχρεώσεις και όλα τα νέα στοιχεία που εισήχθησαν στο άρθρο αυτό μέσω της Οδηγίας (ΕΕ) 2018/851 του Ευρωπαϊκού
      Κοινοβουλίου και του Συμβουλίου της 30ης Μαΐου 2018.

      Με τον παρόντα σχεδιασμό αναθεωρείται ο σχεδιασμός που είχε εγκριθεί με την Κοινή Υπουργική Απόφαση οικ.62952/5384/2016 (Β’ 4326) ο οποίος είχε χρονικό ορίζοντα το έτος 2020. 

      Εθνικό Σχέδιο Διαχείρισης Επικίνδυνων Αποβλήετων ΕΣΔΕΑ ΚΥΑ-ΥΠΕΝΔΔΑ1242191717-13.11.2024-ΦΕΚ-6412-22.11.2024-τεύχος-Β.pdf
      • 0 απαντήσεις
    • ΥΠΕΝ: Εγκύκλιος προς τις ΥΔΟΜ ώστε να ζητούν αποκλειστικά και περιοριστικά μόνο τα στοιχεία που προβλέπονται από το ισχύον θεσμικό πλαίσιο
      Εγκύκλιο απέστειλε το Υπουργείο Περιβάλλοντος και Ενέργειας προς τις ΥΔΟΜ με θέμα: Σχετικά με την εφαρμογή της εγκυκλίου ΥΠΕΝ/ΓΔΠΟΛ/15047/84/14-3-2018.

      Η εγκύκλιος αναφέρει ότι: με αφορμή την (α) σχετική επιστολή του ΣΑΔΑΣ-ΠΕΑ με την οποία διαπιστώνεται η μη τήρηση της (β) σχετικής εγκυκλίου στην οποία και σας παραπέμπουμε, επισημαίνουμε εκ νέου στο πλαίσιο της χρηστής διοίκησης και προκειμένου να αποφεύγεται ταλαιπωρία μηχανικών και πολιτών ότι, η προαναφερόμενη εγκύκλιος οδηγία Γενικού Διευθυντή Πολεοδομίας του ΥΠΕΝ εξακολουθεί να ισχύει.

      Ειδικότερα, κατά τον έλεγχο της πληρότητας αιτημάτων έκδοσης οικοδομικών αδειών, οι ΥΔΟΜ οφείλουν να ζητούν αποκλειστικά και περιοριστικά, μόνον τα στοιχεία εκείνα (δικαιολογητικά, σχέδια και εγκρίσεις υπηρεσιών, συλλογικών οργάνων ή φορέων) που προβλέπονται από το ισχύον θεσμικό πλαίσιο (νόμοι, π. δ/γματα, Υπουργικές Αποφάσεις) για την κατά περίπτωση περιοχή, ή την εκάστοτε Αποκεντρωμένων Διοικήσεων της Επικράτειας (για την ενημέρωση των ΥΔΟΜ χωρικής τους αρμοδιότητας) χρήση ειδικού κτιρίου. Κατά συνέπεια, για την έκδοση των οικοδομικών αδειών δεν ζητείται η προσκόμιση επιπρόσθετων στοιχείων (όπως αλληλογραφία, εγκρίσεις φορέων) και δεν λαμβάνονται υπόψη απόψεις ή εκτιμήσεις υπηρεσιών, οι οποίες αποκλίνουν του ισχύοντος θεσμικού πλαισίου.
      • 0 απαντήσεις
    • Εγκρίθηκε μέσω WiFi4GR το δωρεάν WiFi σε έντεκα σταθμούς του ΜΕΤΡΟ
      Την έγκριση του Διοικητικού Συμβουλίου για την εγκατάσταση και λειτουργία εξοπλισμού ασύρματης πρόσβασης σε έντεκα σταθμούς του ΜΕΤΡΟ για τουλάχιστον πέντε χρόνια εξασφάλισε την περασμένη εβδομάδα η ΣΤΑΣΥ.

      Το κόστος για την παροχή ηλεκτρικού ρεύματος και παροχής σύνδεσης στο διαδίκτυο, θα βαρύνει την εταιρία και από το ύψος του και τη δυνατότητα κάλυψής του από τη ΣΤΑΣΥ θα εξαρτηθεί και η επέκταση του ασύρματου Ιντερνετ και σε άλλους σταθμούς.

      Οι πρώτοι έντεκα σταθμοί στους οποίους θα λειτουργήσει WiFi έως το τέλος της χρονιάς είναι εκτός από την Ακρόπολη και το Σύνταγμα, οι σταθμοί Μοναστηράκι, Ομόνοια, Πανεπιστήμιο, Πειραιάς, Κορυδαλλός, Χαλάνδρι, Αγιος Δημήτριος, Φιξ και Αγία Μαρίνα. 

      Οι επιβάτες θα μπορούν να συνδέονται άμεσα χωρίς να χρειάζεται κάποια διαδικασία εγγραφής. Στη συνέχεια η διοίκηση της ΣΤΑΣΥ θα μετρήσει το μηνιαίο κόστος λειτουργίας και συντήρησης ώστε να αποφασιστεί η επέκταση του δικτύου και το χρονοδιάγραμμά της.

      Υπενθυμίζεται ότι το έργο έχει ενταχθεί από το υπουργείο Ψηφιακής Διακυβέρνησης στις περιοχές που θα εγκατασταθούν σημεία πρόσβασης στο πλαίσιο του έργου WiFi4GR.

      Το WiFi4GR «Ανάπτυξη Δημόσιων Σημείων Ασύρματης Ευρυζωνικής Πρόσβασης στο Διαδίκτυο» αφορά στην προμήθεια, εγκατάσταση, παραμετροποίηση, σύνδεση και θέση σε λειτουργία σημείων ασύρματης πρόσβασης WiFi (Hotspots) στο Διαδίκτυο σε διάφορες περιοχές πολιτιστικού και τουριστικού ενδιαφέροντος της χώρας, για την κάλυψη, 2.500 περίπου περιοχών ασύρματης – WiFi πρόσβασης σε όλη την επικράτεια. Το σύστημα, το οποίο θα αναπτυχθεί, θα διαθέτει κεντρικό σύστημα παρακολούθησης και διαχείρισης, το οποίο καθιστά δυνατή την παρακολούθηση σε πραγματικό χρόνο όλων των δομικών στοιχείων του δικτύου.
      • 0 απαντήσεις
    • Η σύνδεση του νυχτερινού φωτισμού με το «Τοπικό Εγχώριο Προϊόν» στην Ελλάδα
      Όσοι έχουμε βρεθεί σε νυχτερινή πτήση έχουμε απολαύσει το θέαμα που προσφέρει η επιφάνεια της Γης, όταν τα νυχτερινά φώτα αναδεικνύουν μοτίβα που παραπέμπουν σε έργα τέχνης. Εκτός όμως από το εντυπωσιακό θέαμα, τα νυχτερινά φώτα αποτελούν μια πολύτιμη πηγή πληροφορίας για τις δραστηριότητες του ανθρώπου και την αλληλεπίδρασή του με το περιβάλλον.

      Στο πλαίσιο της εξερεύνησης αυτού του πεδίου, η NASA καταγράφει συστηματικά τον νυχτερινό φωτισμό του πλανήτη μας. Τα τελευταία 10 χρόνια πολύ βελτιωμένες καταγραφές παρέχονται από τον αισθητήρα VIIRS της αποστολής SUOMI.

      «Στο Δημοκρίτειο Πανεπιστήμιο σκεφτήκαμε να ερευνήσουμε τι έχουν να μας πουν τα νυχτερινά φώτα για την πατρίδα μας» λέει στην «Κ» η Αλεξάνδρα Γκεμιτζή, καθηγήτρια στο Τμήμα Μηχανικών Περιβάλλοντος του Δημοκρίτειου Πανεπιστήμιου Θράκης, η οποία ηγήθηκε μιας ενδιαφέρουσας έρευνας στο πλαίσιο των δραστηριοτήτων του Εργαστηρίου Ατμοσφαιρικής Ρύπανσης και Αντιρρυπαντικής Τεχνολογίας Ατμοσφαιρικών Ρύπων.
      • 0 απαντήσεις
    • «Εξοικονομώ 2023»: Ο νέος οδηγός του προγράμματος μετά την 3η τροποποίηση
      Εκδόθηκε σε ΦΕΚ η υπ' αριθμ. ΥΠΕΝ/ΥΔΕΝ/97165/610 ΚΥΑ (ΦΕΚ 5174/Β΄/13.09.2024) που αφορά την 3η τροποποίηση της υπό στοιχεία ΥΠΕΝ/ΥΔΕΝ/55246/807/18.05.2023 κοινής απόφασης των Υπουργών Οικονομικών, Ανάπτυξης και Επενδύσεων και Περιβάλλοντος και Ενέργειας «Προκήρυξη του προγράμματος “Εξοικονομώ 2023”», ως εξής:

      Α. Ο Οδηγός Εφαρμογής Προγράμματος «Εξοικονομώ 2023» και η 1η Τροποποίηση του Παραρτήματος VI που αφορά την Υπεύθυνη Δήλωση σχετικά με τη σώρευση των ενισχύσεων ήσσονος σημασίας (de minimis) βάσει του Κανονισμού (ΕΕ) 2023/2831, ως ακολούθως:

      Τροποποίηση (3η) της υπό στοιχεία ΥΠΕΝ 55246-807 18.05.2023 ΚΥΑ Εξοικονομώ 2023 (ΦΕΚ 5174-Β-13.09.2024).pdf
      • 3 απαντήσεις
×
×
  • Create New...

Σημαντικό

Χρησιμοποιούμε cookies για να βελτιώνουμε το περιεχόμενο του website μας. Μπορείτε να τροποποιήσετε τις ρυθμίσεις των cookie, ή να δώσετε τη συγκατάθεσή σας για την χρήση τους.