Μετάβαση στο περιεχόμενο

Πίνακας Κορυφαίων

  1. georgegaleos

    georgegaleos

    Core Members


    • Πόντοι

      3

    • Περιεχόμενα

      6.350


  2. Pavlos33

    Pavlos33

    Συντονιστής


    • Πόντοι

      2

    • Περιεχόμενα

      18.016


  3. pirsogiannis

    pirsogiannis

    Core Members


    • Πόντοι

      2

    • Περιεχόμενα

      1.738


  4. hkamp

    hkamp

    Συντονιστής


    • Πόντοι

      1

    • Περιεχόμενα

      2.661


Δημοφιλές Περιεχόμενο

Προβολή περιεχομένου με την υψηλότερη φήμη στις 25/04/2020 σε όλες τις περιοχές

  1. Παραθέτω για καλύτερη εποπτεία τις αποφάσεις ερμηνείας & τροποποιήσεων του ΚΤΣ 2016. Από τις αποφάσεις φαίνεται να προκύπτει ότι μπορείς να κάνεις χρήση της μελέτης προ ΚΤΣ 2016 εκτός και αν συμφωνηθεί με τον κύριο του έργου η εναρμόνιση μελέτης (άρα και εφαρμογής της) με τον ΚΤΣ 2016. μετάθεση εφαρμογής ΚΤΣ2016-ΦΕΚ 4007-14.12.2016.pdf ΤΡΟΠΟΠΟΙΗΣΗ ΚΤΣ 2016-ΔΝΣ.2693.ΦΝ 429--6-2-2018.pdf τροποποίηση ΚΤΣ2016--ΦΕΚ 446 Β 14.2.2018 ΜΕΛΕΤΕΣ ΔΗΜΟΣΙΟΥ.pdf ΦΕΚ 1839 Β 25-5-2017 Τροποποίηση της με αριθμ. Γ.Δ.Τ.Υ.οικ.3328-12.5.016 απόφασης έγκρισης Κ.Τ.Σ 2016.pdf
    2 points
  2. Βασική ΠΟΛ 1222/2014 που έχει υποστεί 25 τροποποιήσεις. Αυτό που ενδιαφέρεσαι είναι στην 22η τροποποίηση με την ΠΟΛ.1217/2018 [ετήσια υποβολή χωρίς βέβαια να αποκλείει αν θες και μηνιαία ή η τριμηνιάια καταχώρηση ή/και υποβολή (αφού υπάρχει/δεν έχει καταργηθεί η δυνατότητα αυτή, και αναφέρει ότι "...υποβάλλονται...και το αργότερο μέχρι ..." ] απλά οι αποκλίσεις πλέον, ελέγχονται σε επίπεδο έτους (και όχι σε επίπεδο μήνα που είχε ξεκινήσει και μετά έγινε σε επίπεδο τριμήνου) Επίσης με την απόφαση Α.1051/2020 (που αναφέρει παραπάνω ο @katrmp, παρατάθηκε η υποβολή μέχρι τις 30/6/2020 και η διόρθωση των αποκλίσεων μέχρι 31/7/2020.
    2 points
  3. Version 2.0

    25.623 downloads

    Διεύθυνση Οικοδομικών και Κτιριοδομικών Κανονισμών του ΥΠΕΚΑ, ΔΟΚΚ/Β - Έγγραφο 2667/17-1-2013 με θέμα "Υποδείγματα διαγραμμάτων για τη χορήγηση Έγκρισης Δόμησης" όπως ενημερώθηκε από το Έγγραφο 1205/14-3-2013 του Γενικού Γραμματέα Χ.Α.Π. Περιλαμβάνει τα αρχεία: Υπόδειγμα Διαγράμματος Δόμησης Υπόδειγμα τοπογραφικού διαγράμματος εντός σχεδίου Υπόδειγμα τοπογραφικού διαγράμματος εκτός σχεδίου Περιεχόμενα τοπογραφικού διαγράμματος εντός σχεδίου Περιεχόμενα τοπογραφικού διαγράμματος εκτός σχεδίου Ανακοίνωση της ΔΟΚΚ Δείτε τα παλιά διαγράμματα και περιεχόμενα από την πρώτη ανακοίνωση της =2264&language=el-GR"]Έγγραφο 2267/17-01-2013
    1 point
  4. Καλησπέρα, Δεν κάνεις έναρξη στην εφορία. Εφόσον είσαι γραμμένη στο ΤΕΕ, θα πρέπει να μιλήσεις με το λογιστήριο της εργασίας σου και αν το αντικέιμενο της εργασίας σου είναι μηχανικού (αν το αναφέρει η σύμβαση/αν είναι σε σχετικό με τη ειδικότητα σου αντικείμενο) και να γίνει αλλαγή στις επόμενες ΑΠΔ σου (ενδεχομένως να απαιτηθεί αλλαγή σύμβασης). Θα σε ενημερώσουν και για τις επιπλέον κράτησεις. Σκέψου το πάντως αν αξίζει. Αν ψάξεις στο forum αυτό, θα βρείς διάφορες απόψεις. Δες εδώ https://www.efka.gov.gr/sites/default/files/2018-05/EGK_6_14-02-2017.pdf ειδικότερα στις σελίδες 9-10
    1 point
  5. Ναι θα συμφωνήσω με τον @dimitris GM οτι δεν είναι υποχρεωτική η συνένωση των δικτύων παροχής ΔΕΗ ... όσο αφορά τα ηλεκτρομηχανολογικά του νέου καταστήματος μπορούν να λειτουργήσουν και αυτόνομα (εάν υπάρχουν οι απαραίτητες εγκαταστάσεις ύδρευσης - αποχέτευσης) ή και να προστεθούν σε περίπτωση ανυπαρξίας αυτών. Σε αυτή τη περίπτωση όμως μάλλον θα χρειαστείς μικρής κλίμακας ή κανονική σε περίπτωση που οι οδεύσεις τους περνούν μέσα απο κοινόχρηστους χώρους.
    1 point
  6. ΝΟΚ αρθρο 23. 5. Σε περίπτωση συναίνεσης ιδιοκτητών με αυξημένη πλειοψηφία (67%) όμορων οικοπέδων είναι δυνατή η λειτουργική ενοποίηση των κτισμάτων των ιδιοκτησιών για όσο χρονικό διάστημα προβλέπεται από την ιδιωτική σύμβαση εφόσον διασφαλίζεται η στατική επάρκεια των κτισμάτων μετά τις προβλεπόμενες διαρρυθμίσεις. Σε περίπτωση συναίνεσης με αυξημένη πλειοψηφία (67%) ιδιοκτητών αυτοτελών ιδιοκτησιών του ιδίου κτιρίου είναι δυνατή η λειτουργική τους ενοποίηση εφόσον διασφαλίζεται η στατική επάρκεια του κτίσματος μετά τις προβλεπόμενες διαρρυθμίσεις.» Επι της διαδικασιας βλ. αναλυτικά στο ΦΕΚΒ 4520/18 Δεν προκυπτει ευθεως οτι πρεπει να "συνενωσεις" και τις παροχες...
    1 point
  7. Να προσθέσω μόνο ότι σε παραθαλάσσιο περιβάλλον επιβάλλονταν και με τον παλιό ΚΤΣ μέγιστος λόγος Ν/Τ = 0,60 και ελάχιστη περιεκτικότητα τσιμέντου 330kg/m3. Αυτές οι απαιτήσεις με μια καλή μελέτη σύνθεσης οδηγούν (με ευκολία) σε ποιότητα εργοστασιακού σκυροδέματος C25/30. Οπότε θέλει ιδιαίτερη επισήμανση στο εργοστάσιο κατά την παραγγελία και έλεγχο του καταγραφικού στην περίπτωση που παραγγείλεις C20/25.
    1 point
  8. Έκανα μια γρήγορη βόλτα στον ΚΤΣ 2016 αλλά ενώ νόμιζα πως κάτι είχε πάρει το μάτι μου για τις παλιές άδειες γελάστηκα...Δεν μπόρεσα να βρω κάτι..Δεν θα πήγαινα με C20/25 σε παραθαλάσσιο περιβάλλον για κανέναν λόγο, εξάλλου δεν νομίζω οι μονάδες να βγάζουν ακόμη C20/25 σε μεγάλο βαθμό, έχει κυριαρχήσει σαφώς το C25/30 και το C30/37 ακόμη και στην επαρχία. Για XS1 (παραθαλάσσιο περιβάλλον) μπορείς να πας και με C25/30, τσιμέντο τύπου ΙΙ, max N/T=0.50, 330kgr/m3 τσιμέντο κατ'ελάχιστον και προφανώς επικαλύψεις 45mm. Αν ψάχνεις το νομικό κομμάτι πάρα πολύ και για άλλους λόγους που δεν είναι της παρούσης και έχεις fb , στη θέση σου θα έκανα ένα ερώτημα και στον κ.Μαρσέλλο που είναι ιδιαιτέρως προσηνής και απαντάει στα πάντα. Βέβαια ας περιμένουμε κι εδώ στο φόρουμ να ακουστεί και καμιά άλλη άποψη.
    1 point
  9. @venezia, @cosygatos καλημέρα, Βρήκα (μάλλον) την απάντηση στο θέμα ...αλλά δυστυχώς όχι την λύση. Λοιπόν η απάντηση στο γιατί δεν άφηνε να υποβάλλεις την αίτηση για την μείωση του ενοικίου κρύβεται τελικά στις προθεσμίες. Ήτοι στο χρονοδιάγραμμα που είχε βγάλει κάποια στιγμή ο Βρούτσερ και στον προσωποπάπυρό του και μετά έγινε η οικ.14676/253/7.4.2020. Σύμφωνα με αυτήν, η διαδικασία έχει κλείσει στην ΕΡΓΑΝΗ για την υποβολή από τους εργοδότες των υπεύθυνων δηλώσεων για τις αναστολές εργασιών των εργαζομένων τους όπου μεταξύ άλλων δηλώνονταν και η μείωση του ενοικίου, οπότε δεν μπορούν πλέον να υποβάλλουν. Το γιατί όμως έκλεισε και για τις πληττόμενες είναι άγνωστο, αφού θα μπορούσαν να αφήσουν ανοικτό το πεδίο να μπορούν να υποβάλλουν και οι πληττόμενες τουλάχιστον μέχρι και τις 3/5/2020, ήτοι την τελευταία ημέρα των διορθώσεων για τους εργαζομένους. Αυτό δεν θα επηρέαζε σε κάτι την όλη διαδικασία. Αλλά δεν είναι η πρώτη φορά που αστοχούν ... ή καλύτερα που στοχεύουν άψογα τον στόχο. Καλημέρες.
    1 point
  10. Τις 3 θετικές τις έχουν βάλει παντρεμένοι? (προφανώς...)
    1 point
  11. Συμφωνώ. Νομίζω ότι αν εφαρμοστεί μια σχετικά καλή θερμομόνωση μια προσέγγιση 1kW/10τμ είναι επίσης καλή. Alex92 να θυμάσαι ότι πέρα από την ισχύ του λέβητα και την ισχύ των φωτιστικών, το πρόγραμμα ΤΕΕ ΚΕΝΑΚ δεν επηρεάζεται από τις ισχείς των συστημάτων. Είτε 0 είτε 1000000 kW βάλεις στα πεδία των ισχύων δεν παίζει ρόλο. Το πρόγραμμα <<δουλεύει>> με τους βαθμούς απόδοσης και όχι με τις ισχείς. Την ισχύ του λέβητα την χρειάζεται για να προσδιορίσει τον βαθμό απόδοσης του κτιρίου αναφοράς.
    1 point
  12. Πάρε 50 Kcal/h ανα m3 του κτιρίου σου. Αναλυτικά το υπολογίζεις μόνο αν κάνεις μελέτη θερμικών απωλειών για το κτίριο σου.
    1 point
  13. Έκανα ένα παράδειγμα υπολογισμού μήκους αγκύρωσης διαμήκων ράβδων δοκού σε στύλο με βάση τον EC2 και ανεβάζω την πορεία και ένα σκαρίφημα. Συγκεντρώνω κάποιες απορίες γιατί για κάποια πράγματα δεν είμαι σίγουρος: 1. Τα πρώτα 5Φ εντός του κόμβου δεν μετράνε στο μήκος αγκύρωσης. Αυτό ισχύει μόνο για ΚΠΥ ή και για ΚΠΜ? 2. Όταν μετά την καμπύλωση το μήκος που απαιτείται για να πιάσεις επαρκές μήκος αγκύρωσης είναι παραπάνω από 5Φ, τότε πρέπει να υπολογίσεις διάμετρο τυμπάνου κάμψης ίση με Φm,min = Fbt * (1/ab +1/2Φ) / fcd. (εξίσωση 1) . Σε αυτόν τον τύπο για την εφελκυστική δύναμη αστοχίας ράβδου στην αρχή της καμπύλωσης Fbt, βλέπω στην βιβλιογραφία ότι υπάρχει η συντηρητική θεώρηση ότι Fbt = As*fyd αλλά είδα και τον τύπο Fbt = As*fyd – π*D*fbd*l available, όπου lavailable = πλάτος στύλου – επικάλυψη – Φ/2 – D/2. Γνώμες? Στην παραπάνω εξίσωση 1 υπολογισμού του Φm,min , βρήκα ότι ab = min (s1,s2)/ 2 όπου s1,s2 είναι οι κεντροβαρικές αποστάσεις των ράβδων οπλισμού και έτσι το υπολόγισα για τις κάτω ράβδους και ab=c+Φ/2 όταν η ράβδος είναι κοντά στην επιφάνεια του στοιχείου και έτσι το υπολόγισα για τις πάνω ράβδους. Ισχύουν? 3. Στον τύπο του μήκους αγκύρωσης σχεδιασμού lb = a1*a2*a3*a4*a5*lb rqd, ο συντελεστής a1 = 0,70 για αγκύρωση καμπυλωμένης εφελκυόμενης ράβδου όταν cd>3Φ , όπου cd=min (α/2 , c1) όπου α η απόσταση των ράβδων και c1 η απόσταση της ράβδου από εξωτερική παρειά στοιχείου.Σωστά? μήκος αγκύρωσηςec.pdf μήκη αγκύρωσης Model (1).pdf
    1 point
  14. συνάδελφε Manolis gon η περίπτωση που αναφέρεις είναι εντελώς διαφορετική και προβλέπεται απο τον Αστικό Κώδικα άρθρο 1018 (Ανοχή επισκευών) σύμφωνα με όσα αναφέρει στο βιβλίο "Κυριότητα" ο δικηγόρος Νικόλαος Τριάντος σύμφωνα με το άρθρο 1018 ο κύριος γειτονικού ακινήτου έχει την υποχρέωση να ανέχεται να εισέρχεται και να κυκλοφορεί στο ακίνητό του το εργαζόμενο προσωπικό ή να τοποθετεί σε αυτό προσωρινή-παροδική εγκατάσταση ή οικοδομικό υλικό για την απαιτούμενη επισκευή ή ανακαίνιση με τη προυπόθεση ότι η χρήση του ακινήτου δεν εμποδίζεται σοβαρά,υπάρχει προηγούμενη καταβολή αποζημιώσεως ή η παροχή ασφάλειας για τυχόν ζημιά.Το 1018 αναφέρεται σε επισκευή ή ανακάινιση εν τούτοις για για την νομική ταυτότητα του λόγου κατα διασταλτική ερμηνεία της διατάξεως η αυτή λύση επιβάλλεται να δοθεί και για νεοανεγειρόμενη οικοδομή εφόσον δεν είναι δυνατόν να εκτελεσθούν με άλλο τρόπο οι αναγκαίες εργασίες στα εξωτερκά τοιχώματα αυτής τα πράγματα είναι ασφαλώς διαφορετικά στην περίπτωση του αρχικού ερωτήματος
    1 point
  15. συμφωνώ με protea Για επιβεβαίωση σας γνωρίζω: Eίχα περίπτωση- σε πελάτη μου- δύστροπου γείτονα και τελικά όλα έγιναν κατόπιν δικαστικής απόφασης (ποια νομική διάταξη επικαλέστηκε ο δικηγόρος φυσικά δεν γνωρίζω) Υπήρχε μάλιστα και πρόσβαση από δρόμο στο οικόπεδο του πελάτη μου, αλλά λόγω στενότητας και μεγάλης κλίσεως δεν μπορούσαν να γίνουν ελιγμοί τεχνικών μηχανημάτων και επιβλήθηκε η χρήση διόδου από γειτονικό οικόπεδο με μερική εκσκαφή του μάλιστα.
    1 point
This leaderboard is set to Athens/GMT+02:00
  • Επιλεγμένα Άρθρα

    • Εγκρίθηκε τo αναθεωρημένο Εθνικό Σχέδιο Διαχείρισης Επικίνδυνων Αποβλήτων (ΕΣΔΕΑ)
      Εγκρίθηκε τo αναθεωρημένο Εθνικό Σχέδιο Διαχείρισης Επικίνδυνων Αποβλήτων (ΕΣΔΕΑ) με την δημοσίευση στο ΦΕΚ 6412/Β'/22.11.2024 της υπ' αριθμ. ΥΠΕΝ/ΔΔΑ/124219/1717 ΚΥΑ με θέμα: Έγκριση αναθεωρημένου Εθνικού Σχεδίου Διαχείρισης Επικίνδυνων Αποβλήτων (ΕΣΔΕΑ).

      To αναθεωρημένο Εθνικό Σχέδιο Διαχείρισης Επικίνδυνων Αποβλήτων (ΕΣΔΕΑ) συνιστά ένα Ειδικό Σχέδιο Διαχείρισης για τα Επικίνδυνα Απόβλητα που παράγονται στη χώρα, το οποίο απαιτείται σύμφωνα με τα άρθρα 54 και 55 του ν. 4819/2021 (Α’ 129), δεδομένου ότι τα απόβλητα αυτά, λόγω της ποιοτικής και ποσοτικής σύστασής τους, καθώς και των εξειδικευμένων εγκαταστάσεων που απαιτούνται για τη διαχείρισή τους, χρήζουν ειδικότερης συνολικής αντιμετώπισης.

      Στόχος του σχεδιασμού είναι η μείωση τόσο της ποσότητας των παραγόμενων επικίνδυνων αποβλήτων όσο και της επικινδυνότητάς τους και η συνακόλουθη προστασία του περιβάλλοντος και της δημόσιας υγείας, σε συμμόρφωση με τους σχετικούς όρους και προϋποθέσεις της εθνικής και ενωσιακής νομοθεσίας και με εφαρμογή των βέλτιστων
      διαθέσιμων τεχνικών, οι οποίες θα πρέπει πλέον να ενσωματώνουν ευθέως τις πρακτικές της κυκλικής οικονομίας.

      Ο σχεδιασμός περιλαμβάνει όλες τις προβλέψεις του άρθρου 28 της Οδηγίας 2008/98/ΕΚ, καλύπτοντας ταυτόχρονα όλες τις νέες υποχρεώσεις και όλα τα νέα στοιχεία που εισήχθησαν στο άρθρο αυτό μέσω της Οδηγίας (ΕΕ) 2018/851 του Ευρωπαϊκού
      Κοινοβουλίου και του Συμβουλίου της 30ης Μαΐου 2018.

      Με τον παρόντα σχεδιασμό αναθεωρείται ο σχεδιασμός που είχε εγκριθεί με την Κοινή Υπουργική Απόφαση οικ.62952/5384/2016 (Β’ 4326) ο οποίος είχε χρονικό ορίζοντα το έτος 2020. 

      Εθνικό Σχέδιο Διαχείρισης Επικίνδυνων Αποβλήετων ΕΣΔΕΑ ΚΥΑ-ΥΠΕΝΔΔΑ1242191717-13.11.2024-ΦΕΚ-6412-22.11.2024-τεύχος-Β.pdf
      • 0 απαντήσεις
    • ΥΠΕΝ: Εγκύκλιος προς τις ΥΔΟΜ ώστε να ζητούν αποκλειστικά και περιοριστικά μόνο τα στοιχεία που προβλέπονται από το ισχύον θεσμικό πλαίσιο
      Εγκύκλιο απέστειλε το Υπουργείο Περιβάλλοντος και Ενέργειας προς τις ΥΔΟΜ με θέμα: Σχετικά με την εφαρμογή της εγκυκλίου ΥΠΕΝ/ΓΔΠΟΛ/15047/84/14-3-2018.

      Η εγκύκλιος αναφέρει ότι: με αφορμή την (α) σχετική επιστολή του ΣΑΔΑΣ-ΠΕΑ με την οποία διαπιστώνεται η μη τήρηση της (β) σχετικής εγκυκλίου στην οποία και σας παραπέμπουμε, επισημαίνουμε εκ νέου στο πλαίσιο της χρηστής διοίκησης και προκειμένου να αποφεύγεται ταλαιπωρία μηχανικών και πολιτών ότι, η προαναφερόμενη εγκύκλιος οδηγία Γενικού Διευθυντή Πολεοδομίας του ΥΠΕΝ εξακολουθεί να ισχύει.

      Ειδικότερα, κατά τον έλεγχο της πληρότητας αιτημάτων έκδοσης οικοδομικών αδειών, οι ΥΔΟΜ οφείλουν να ζητούν αποκλειστικά και περιοριστικά, μόνον τα στοιχεία εκείνα (δικαιολογητικά, σχέδια και εγκρίσεις υπηρεσιών, συλλογικών οργάνων ή φορέων) που προβλέπονται από το ισχύον θεσμικό πλαίσιο (νόμοι, π. δ/γματα, Υπουργικές Αποφάσεις) για την κατά περίπτωση περιοχή, ή την εκάστοτε Αποκεντρωμένων Διοικήσεων της Επικράτειας (για την ενημέρωση των ΥΔΟΜ χωρικής τους αρμοδιότητας) χρήση ειδικού κτιρίου. Κατά συνέπεια, για την έκδοση των οικοδομικών αδειών δεν ζητείται η προσκόμιση επιπρόσθετων στοιχείων (όπως αλληλογραφία, εγκρίσεις φορέων) και δεν λαμβάνονται υπόψη απόψεις ή εκτιμήσεις υπηρεσιών, οι οποίες αποκλίνουν του ισχύοντος θεσμικού πλαισίου.
      • 0 απαντήσεις
    • Εγκρίθηκε μέσω WiFi4GR το δωρεάν WiFi σε έντεκα σταθμούς του ΜΕΤΡΟ
      Την έγκριση του Διοικητικού Συμβουλίου για την εγκατάσταση και λειτουργία εξοπλισμού ασύρματης πρόσβασης σε έντεκα σταθμούς του ΜΕΤΡΟ για τουλάχιστον πέντε χρόνια εξασφάλισε την περασμένη εβδομάδα η ΣΤΑΣΥ.

      Το κόστος για την παροχή ηλεκτρικού ρεύματος και παροχής σύνδεσης στο διαδίκτυο, θα βαρύνει την εταιρία και από το ύψος του και τη δυνατότητα κάλυψής του από τη ΣΤΑΣΥ θα εξαρτηθεί και η επέκταση του ασύρματου Ιντερνετ και σε άλλους σταθμούς.

      Οι πρώτοι έντεκα σταθμοί στους οποίους θα λειτουργήσει WiFi έως το τέλος της χρονιάς είναι εκτός από την Ακρόπολη και το Σύνταγμα, οι σταθμοί Μοναστηράκι, Ομόνοια, Πανεπιστήμιο, Πειραιάς, Κορυδαλλός, Χαλάνδρι, Αγιος Δημήτριος, Φιξ και Αγία Μαρίνα. 

      Οι επιβάτες θα μπορούν να συνδέονται άμεσα χωρίς να χρειάζεται κάποια διαδικασία εγγραφής. Στη συνέχεια η διοίκηση της ΣΤΑΣΥ θα μετρήσει το μηνιαίο κόστος λειτουργίας και συντήρησης ώστε να αποφασιστεί η επέκταση του δικτύου και το χρονοδιάγραμμά της.

      Υπενθυμίζεται ότι το έργο έχει ενταχθεί από το υπουργείο Ψηφιακής Διακυβέρνησης στις περιοχές που θα εγκατασταθούν σημεία πρόσβασης στο πλαίσιο του έργου WiFi4GR.

      Το WiFi4GR «Ανάπτυξη Δημόσιων Σημείων Ασύρματης Ευρυζωνικής Πρόσβασης στο Διαδίκτυο» αφορά στην προμήθεια, εγκατάσταση, παραμετροποίηση, σύνδεση και θέση σε λειτουργία σημείων ασύρματης πρόσβασης WiFi (Hotspots) στο Διαδίκτυο σε διάφορες περιοχές πολιτιστικού και τουριστικού ενδιαφέροντος της χώρας, για την κάλυψη, 2.500 περίπου περιοχών ασύρματης – WiFi πρόσβασης σε όλη την επικράτεια. Το σύστημα, το οποίο θα αναπτυχθεί, θα διαθέτει κεντρικό σύστημα παρακολούθησης και διαχείρισης, το οποίο καθιστά δυνατή την παρακολούθηση σε πραγματικό χρόνο όλων των δομικών στοιχείων του δικτύου.
      • 0 απαντήσεις
    • Η σύνδεση του νυχτερινού φωτισμού με το «Τοπικό Εγχώριο Προϊόν» στην Ελλάδα
      Όσοι έχουμε βρεθεί σε νυχτερινή πτήση έχουμε απολαύσει το θέαμα που προσφέρει η επιφάνεια της Γης, όταν τα νυχτερινά φώτα αναδεικνύουν μοτίβα που παραπέμπουν σε έργα τέχνης. Εκτός όμως από το εντυπωσιακό θέαμα, τα νυχτερινά φώτα αποτελούν μια πολύτιμη πηγή πληροφορίας για τις δραστηριότητες του ανθρώπου και την αλληλεπίδρασή του με το περιβάλλον.

      Στο πλαίσιο της εξερεύνησης αυτού του πεδίου, η NASA καταγράφει συστηματικά τον νυχτερινό φωτισμό του πλανήτη μας. Τα τελευταία 10 χρόνια πολύ βελτιωμένες καταγραφές παρέχονται από τον αισθητήρα VIIRS της αποστολής SUOMI.

      «Στο Δημοκρίτειο Πανεπιστήμιο σκεφτήκαμε να ερευνήσουμε τι έχουν να μας πουν τα νυχτερινά φώτα για την πατρίδα μας» λέει στην «Κ» η Αλεξάνδρα Γκεμιτζή, καθηγήτρια στο Τμήμα Μηχανικών Περιβάλλοντος του Δημοκρίτειου Πανεπιστήμιου Θράκης, η οποία ηγήθηκε μιας ενδιαφέρουσας έρευνας στο πλαίσιο των δραστηριοτήτων του Εργαστηρίου Ατμοσφαιρικής Ρύπανσης και Αντιρρυπαντικής Τεχνολογίας Ατμοσφαιρικών Ρύπων.
      • 0 απαντήσεις
    • «Εξοικονομώ 2023»: Ο νέος οδηγός του προγράμματος μετά την 3η τροποποίηση
      Εκδόθηκε σε ΦΕΚ η υπ' αριθμ. ΥΠΕΝ/ΥΔΕΝ/97165/610 ΚΥΑ (ΦΕΚ 5174/Β΄/13.09.2024) που αφορά την 3η τροποποίηση της υπό στοιχεία ΥΠΕΝ/ΥΔΕΝ/55246/807/18.05.2023 κοινής απόφασης των Υπουργών Οικονομικών, Ανάπτυξης και Επενδύσεων και Περιβάλλοντος και Ενέργειας «Προκήρυξη του προγράμματος “Εξοικονομώ 2023”», ως εξής:

      Α. Ο Οδηγός Εφαρμογής Προγράμματος «Εξοικονομώ 2023» και η 1η Τροποποίηση του Παραρτήματος VI που αφορά την Υπεύθυνη Δήλωση σχετικά με τη σώρευση των ενισχύσεων ήσσονος σημασίας (de minimis) βάσει του Κανονισμού (ΕΕ) 2023/2831, ως ακολούθως:

      Τροποποίηση (3η) της υπό στοιχεία ΥΠΕΝ 55246-807 18.05.2023 ΚΥΑ Εξοικονομώ 2023 (ΦΕΚ 5174-Β-13.09.2024).pdf
      • 3 απαντήσεις
×
×
  • Create New...

Σημαντικό

Χρησιμοποιούμε cookies για να βελτιώνουμε το περιεχόμενο του website μας. Μπορείτε να τροποποιήσετε τις ρυθμίσεις των cookie, ή να δώσετε τη συγκατάθεσή σας για την χρήση τους.