Μετάβαση στο περιεχόμενο

Πίνακας Κορυφαίων

  1. Pavlos33

    Pavlos33

    Συντονιστής


    • Πόντοι

      8

    • Περιεχόμενα

      17.597


  2. Elec Sakis

    Elec Sakis

    Members


    • Πόντοι

      4

    • Περιεχόμενα

      88


  3. kan62

    kan62

    Core Members


    • Πόντοι

      4

    • Περιεχόμενα

      4.484


  4. zavi@tee.gr

    [email protected]

    Core Members


    • Πόντοι

      2

    • Περιεχόμενα

      2.721


Δημοφιλές Περιεχόμενο

Προβολή περιεχομένου με την υψηλότερη φήμη στις 29/04/2020 σε όλες τις περιοχές

  1. Version μετά τον ΝΟΚ ...

    98.288 downloads

    Η ΠΕΡΑΙΤΕΡΩ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ ΤΗΣ ΚΩΔΙΚΟΠΟΙΗΣΗΣ ΑΝΑΣΤΕΛΛΕΤΑΙ (Η έκδοση 17 παραμένει στα αρχεία για ιστορικούς λόγους ως παλαιότερη έκδοση) ΑΙΤΙΑ Ο ΑΡΙΣΤΟΤΕΛΗΣ - Ρητορική (1375b) - “οὐδὲν διαφέρει ἢ μὴ κεῖσθαι ἢ μὴ χρῆσθαι” "δεν υπάρχει καμιά διαφορά ανάμεσα στο να μην υπάρχει ένας νόμος και στο να μην εφαρμόζεται" Το κείμενο του Ν.4067 (ΝΟΚ) με ενσωματωμένες τις Τεχνικές Οδηγίες εφαρμογής του και επικεφαλίδες κατ' άρθρο. Αλλαγές με τον ν.5106/24 (ΦΕΚ 63Α/1.5.2024)[ 1] [ 1]Αλλαγές και Προσθήκες με τον ν.5106/24 (ΦΕΚ 63Α/1.5.2024) : - άρθρο 11, παρ.6.λδ - άρθρο 14, παρ.1, 2, 4 - άρθρο 16, παρ.3 - άρθρο 17, παρ.2, 4, 6, 8 - άρθρο 18, παρ.3 - άρθρο 21, παρ.1 - άρθρο 25 - άρθρο 26, παρ.4, 5 - άρθρο 26Α - άρθρο 27, παρ.2, 8 - άρθρο 27Α Αλλαγές με τον ν.5069/23 (ΦΕΚ 193Α/28.11.2023) Αλλαγές με τον ν.5037/23 (ΦΕΚ 78Α/28.3.2023) Αλλαγές με τον ν.5007/22 (ΦΕΚ 241Α/23.12.2022) Αλλαγές με τον ν.4964/22 (ΦΕΚ 150Α/30.7.2022) Αλλαγές με τον ν.4933/22 (ΦΕΚ 99Α/20.5.2022) Αλλαγές με τον ν.4876/21 (ΦΕΚ 251Α/23.12.2021) Αλλαγές με τον ν.4821/21 (ΦΕΚ 134Α/31.7.2021) Αλλαγές με τον ν.4819/21 (ΦΕΚ 129Α/23.7.2021) Αλλαγές με τον ν.4782/21 (ΦΕΚ 36Α/9.3.2021) Αλλαγές με τον ν.4759/20 (ΦΕΚ 245Α/9.12.2020) Αλλαγές με τον ν.4726/20 (ΦΕΚ 181Α/18.9.2020) Αλλαγές με τον ν.4685/20 (ΦΕΚ 92Α/7.5.2020) Αλλαγές με την ΠΝΠ – Covid19 - (ΦΕΚ 75Α/30.3.2020) Αλλαγές με τον ν.4663/20 (ΦΕΚ 30Α/12.2.2020) Αλλαγές με τον ν.4643/19 (ΦΕΚ 193Α/3.12.2019) Αλλαγές με τον ν.4635/19 (ΦΕΚ 167Α/30.10.2019) Αλλαγές με τον ν.4605/19 (ΦΕΚ 52Α/1.4.2019) Αλλαγές με τον ν.4602/19 (ΦΕΚ 45Α/9.3.2019) Αλλαγές με τον ν.4546/18 (ΦΕΚ 101Α/12.6.2018) Αλλαγές με τον ν.4513/18 (ΦΕΚ 9Α/23.1.2018) Αλλαγές με τον ν.4495/17 (ΦΕΚ 167Α/3.11.2017) Αλλαγές με τον ν.4467/17 (ΦΕΚ 56Α/13.4.2017) Αλλαγές με τον ν.4414/16 (ΦΕΚ 149Α/9.8.2016) Αλλαγές με τον ν.4342/15 (ΦΕΚ 143Α/9.11.2015) Αλλαγές με τον ν.4315/14 (ΦΕΚ 269Α/24.12.2014) Αλλαγές με τον ν.4280/14 (ΦΕΚ 159Α/8.8.2014) Αλλαγές με τον ν.4258/14 (ΦΕΚ 94Α/14.4.2014) [Η «ορφανή» παρ.32 του άρθρου 20 του ν.4258/14 τοποθετήθηκε στο τέλος του άρθρου 23] Αλλαγές μέχρι και τη δημοσίευση του ν.4178/13 (ΦΕΚ 174Α/8.8.2013) Σχετικά αποσπάσματα από τις Τεχνικές Οδηγίες ΝΟΚ (απόφαση 63234/19.12.2012) Σχόλια – Προφανείς διορθώσεις Επισημάνσεις – Τονισμοί ΣΥΝΤΟΜΟΓΡΑΦΙΕΣ : (ΕΚΤ > ισχύει EKTός σχεδίου) και (ΟΙΚ > ισχύει εντός OIKισμού) Σε μορφή word (για το γραφείο) + σε μορφή pdf (για κινητό ή tablet)
    2 points
  2. Η εγκύκλιος αναφέρει Η υποβολή µελέτης προσβασιµότητας και η υλοποίηση των προβλεποµένων σε αυτή διαµορφώσεων – εγκαταστάσεων, επιβάλλεται στις περιπτώσεις όπου εκδίδεται οικοδοµική άδεια αλλαγής χρήσης, εφόσον η νέα χρήση το απαιτεί. (α) Στα υφιστάµενα πριν από την ισχύ του Ν.4067/2012 κτίρια κατοικίας, για τα οποία εκδίδεται οικοδοµική άδεια µετά την ισχύ του, δεν επιβάλλεται η µελέτη προσβασιµότητας, δεδοµένου ότι στα κτίρια αυτά, δεν επιβάλλεται η υλοποίηση των απαραίτητων διαµορφώσεων ώστε οι λειτουργικοί χώροι τους να είναι προσπελάσιµοι από άτοµα µε αναπηρία ή εµποδιζόµενα άτοµα. Για προσθήκη καθ ύψος για παράδειγμα αν η πρώτη άδεια αφορούσε την ανέγερση ισογείου ή διωρόφου δεν υπήρχε η υποχρέωση για κατασκευή φρεατίου και ανελκυστήρα. Άρα στις περισσότερες περιπτώσεις προσθηκών καθ ύψος θα ήταν πολύ δύσκολο έως αδύνατο ( ειδικά σε κτίριο οριζόντιων ιδιοκτησιών) να δημιουργηθεί εκ των υστέρων φρεάτιο ανελκυστήρα στο εσωτερικό του κτιρίου. και απόσπασμα από το άρθρο 29 του κτιριοδομικού κανονισμού το οποίο το διαβάζουμε συνδυαστικά με τα άρθρα 26 και 27 του ΝΟΚ. Αποφ-3046/304/89 (ΦΕΚ-59/Δ/3-2-89) ΑΡΘΡΟΝ-29 Ανελκυστήρες 1.1. Σε κάθε νέο κτίριο όταν το δάπεδο ορόφου ή τμήματος ορόφου έχει διαφορά στάθμης μεγαλύτερη από 9 μέτρα από την οριστική επιφάνεια του περιβάλλοντος εδάφους στη θέση από την οποία γίνεται η προσπέλαση στον υπόψη όροφο, επιβάλλεται η εγκατάσταση ενός τουλάχιστο ανελκυστήρα προσώπων με την επιφύλαξη της παρ.5 του Αρθ-29 του Ν-1577/85 (ΓΟΚ). 1.2. Σε περίπτωση χώρου ενιαίας λειτουργίας που αναπτύσσεται σε περισσότερα από ένα επίπεδα και εξυπηρετείται με εσωτερική κλίμακα, για την εφαρμογή της προηγούμενης παραγράφου ελέγχεται η στάθμη του δαπέδου εισόδου σ' αυτόν. 1.3. Στις προσθήκες καθ'ύψος ή κατ' επέκταση επιτρέπεται να εφαρμόζονται οι διατάξεις για τους ανελκυστήρες που ίσχυαν κατά την έκδοση της αρχικής άδειας με την επιφύλαξη των όρων της παρακάτω παρ.3. (....)
    2 points
  3. Το έγραψα και παραπάνω. Η διάταξη απαγόρευσης αφορά εκτός σχεδίου και εκτός οικισμού γήπεδα. Για τα εντός οικισμού δεν απαγορεύεται η περίφραξη.
    2 points
  4. Εάν πας με το ΠΔ 41/2018 τότε το ΚΔΑΠ (για παιδιά άνω των 5 ετών) ανήκει στην Εκπαίδευση: ''Στην κατηγορία αυτή περιλαμβάνονται τα κτίρια ή τμήματα κτιρίων για διδασκαλία, όπως ..... κέντρα δημιουργικής απασχόλησης για παιδιά άνω των 5 ετών ....'' Για κάτω των 5 ετών ανήκει στην Υγεία και Πρόνοια.
    2 points
  5. Το άρθρο 23 του Ν. 1337/83 περί απαγόρευσης κατασκευής περιφράξεων σε ζώνη 500 μ από τις ακτές αφορά περιοχές εκτός εγκεκριμένων πολεοδομικών σχεδίων και εκτός οικισμών προ 23 (κατ αναλογία και για οριοθετημένους οικισμούς). Για λεπτομέρειες που αφορούν την γραμμή δόμησης σε παραλιακούς οικισμούς θα δεις το άρθρο 6 ΦΕΚ 181 Δ 85 (όπως αυτό έχει κωδικοποιηθεί και ισχύει σήμερα) από την παρ. 2 μέχρι το τέλος του άρθρου.
    2 points
  6. σου συνιστώ να μη αλλάξεις διαμέρισμα. Στατιστικά το θέμα ηχομόνωσης είναι σε ελάχιστη έως μηδενική φροντίδα στο 99,9% στις πολυκατοικίες. Λύσεις αγοράζεις οικόπεδο και φτιάχνεις δικό σου ενοικιάζεις μονοκατοικία που είναι σε μη επαφή με τα όμορα κτήρια και έχεις και δυνατότητα να αλλάξεις εξωτερικούς υαλοπίνακες ενοικιάζεις διαμέρισμα και κάνεις δικό σου έξοδο ηχομόνωσης εσωτερικής το δωμάτιο ύπνου για να σου έρθει πιο οικονομικά. (ανάλογα το πρόβλημα όμως το κόστος δεν θα ειναι λίγα ευρώ) Μιλάς με γιατρό για άλλες λύσεις. Δοκιμάζεις χρήση ωτοασπίδων μπας και ....
    2 points
  7. Version 1.0.0

    11.239 downloads

    Προϋπολογισμός σε excel του παραρτήματος Β του Ν. 4495/2017
    1 point
  8. Version 1.0.0

    1.062 downloads

    Δουλείες - Δουλεία διόδου Από το αρχείο των παλαιότερων downloads του michanikos.gr
    1 point
  9. 4.650 downloads

    Σεμινάριο του ΤΕΕ σύνταξη πράξεων τακτοποίησης και αναλογισμού και σύνταξη διορθωτικών πράξεων εφαρμογής-Νοέμβριος 2012
    1 point
  10. 507 downloads

    Μια εργασία για τις Φθορές οδοστρωμάτων - Τεχνικές συντήρησης οδοστρωμάτων
    1 point
  11. 367 downloads

    Αθήνα σε μορφή DFX με το οδικό δίκτυο, ακτογραμμή, υδάτινες επιφάνειες. Η αρχική πηγή είναι τα δεδομένα των ελεύθερων χαρτών OSM και το αρχείο συντάχθηκε και βρίσκεται δωρεάν διαθέσιμο στη σελίδα cadmapper.com . Πηγή: https://cadmapper.com/
    1 point
  12. 2.012 downloads

    Ο φάκελος αυτός περιλαμβάνει τις συντεταγμένες των σταθμών του HEPOS τόσο σε HTRS07, όσο και σε ΕΓΣΑ87, οι οποίες προέκυψαν με βάση το πρόγραμμα μετασχηματισμού της Κτηματολόγιο ΑΕ. Επίσης περιλαμβάνει τους σταθμούς αναφοράς σε μορφή GIS (shp), σε CAD (dwg v2000), και σε μορφή συμβατή με το Google Earth, (kml). Προσοχή επειδή το αρχείο kml είναι σε WGS84, το αρχείο σε GIS ,υπάρχει τόσο σε ΕΓΣΑ87 όσο και WGS84, (από όπου προέκυψε). Το αρχείο σε dwg είναι σε ΕΓΣΑ87. Τέλος υπάρχει και ένα κείμενο για το HEPOS όπου εμπεριέχει συνοπτικά όλες τις παρουσιάσεις που έχουν γίνει για το HEPOS.
    1 point
  13. 2.535 downloads

    Τις εξαρτημένες συντεταγμένες που μου έδιναν τα τοπογραφικά όργανα ήθελα να τις αποτυπώνω σε Πίνακα και να έχω συνημμένα πάνω στο σχέδιο του Τοπογραφικού Διαγράμματος όχι μόνο τα σημεία αλλά και τους υπολογισμούς Πλευρών και Εμβαδών. Συνεπώς έφτιαξα ένα απλό xls αρχείο ώστε να επιβεβαιώνω τις αποστάσεις των πλευρών καθώς και τα εμβαδά των τεμαχίων και να τα επισυνάπτω σαν εικόνα πάνω στο σχέδιο μου. Ο κωδικός: egeorgalas New Version - 17.04.2012: Βελτίωσα τους αυτοματισμούς ώστε να μπορεί εισάγεται ή διαγράφετε συντεταγμένες κορυφών χωρίς να αλλοιώνει τις εξισώσεις των Πλευρών και των Εμβαδών. Επίσης βελτιώθηκαν και οι τελικές εξισώσεις υπολογισμού του Εμβαδού.
    1 point
  14. 2.802 downloads

    Μέθοδοι-Πρακτικές-Τεχνικά προβλήματα εφαρμογών
    1 point
  15. 679 downloads

    Πρακτικό παράδειγμα "ανάγνωσης" συντεταγμένων σημείων 3D κατευθείαν από το Autocad μέσω του Excel. Πρέπει να είναι ανοικτό το σχέδιο με τα 3D σημεία καθώς και το Excel ανοικτό έχοντας φορτώσει το "ImportCoordsfromAcad" και έχοντας σβήσει ΟΛΕΣ τις γραμμές κάτω από τους τίτλους. Οι μακροεντολές στο Excel πρέπει να είναι ενεργοποιημένες. Ο κώδικας είναι ανοικτός σε όσους θέλουν να τον μελετήσουν και αφού τον κατανοήσουν να προσπαθήσουν να φτιάξουν και δικές τους παραλλαγές. Ανέβηκε νέα έκδοση , 18/5/2012 , με κάποιες διορθώσεις που ίσως βοηθήσουν όταν "τρέχει" το πρόγραμμα σε νεώτερες εκδόσεις του Excel.
    1 point
  16. 2.303 downloads

    Σύμβολα τοπογραφικού χάρτη . Αναφέρεται σε αμερικάνικα πρότυπα . Λεπτομέρειες υπάρχουν εδώ .
    1 point
  17. Version 1.0

    543 downloads

    Οι προδιαγραφές για την σύνταξη του αρχείου DXF που πρέπει να υποβάλλουμε στο κτημαλόγιο.
    1 point
  18. Σύμφωνα με τη νέα απόφαση, σχετικά με την καταβολή των 600 ευρώ στους επιστήμονες, επισημαίνονται τα ακόλουθα: Οικονομική ενίσχυση-Αποζημίωση Ειδικού Σκοπού 1. Καταβάλλεται οικονομική ενίσχυση-αποζημίωση ειδικού σκοπού, ύψους εξακοσίων (600€)ευρώ, στους δικαιούχους επιστήμονες-ελεύθερους επαγγελματίες ως αυτοί εξειδικεύονται στο άρθρο 2 της παρούσας, που έχουν πληγεί οικονομικά λόγω της εμφάνισης και διασποράς του κορωνοϊού COVID-19. 2. Οι εν λόγω οικονομικές ενισχύσεις είναι αφορολόγητες, ανεκχώρητες και ακατάσχετες στα χέρια του Δημοσίου ή τρίτων, κατά παρέκκλιση κάθε γενικής και ειδικής διάταξης, δεν υπόκεινται σε οποιαδήποτε κράτηση, τέλος ή εισφορά, δεν δεσμεύονται και δεν συμψηφίζονται με βεβαιωμένα χρέη προς τη φορολογική διοίκηση και το Δημόσιο εν γένει, τους δήμους, τις περιφέρειες, τα ασφαλιστικά ταμεία ή τα πιστωτικά ιδρύματα και δεν υπολογίζονται στα εισοδηματικά όρια για την καταβολή οποιασδήποτε παροχής κοινωνικού ή προνοιακού χαρακτήρα. Δικαιούχοι οικονομικής ενίσχυσης-αποζημίωσης ειδικού σκοπού Δικαιούχοι της οικονομικής ενίσχυσης-αποζημίωσης ειδικού σκοπού είναι οι επιστήμονες-ελεύθεροι επαγγελματίες οι οποίοι εντάσσονται στους έξι βασικούς επιστημονικούς κλάδους της χώρας, βάσει ΚΑΔ κύριας επιχειρηματικής δραστηριότητας, όπως αυτοί περιγράφονται στο ΠΑΡΑΡΤΗΜΑ 1 της παρούσας και σύμφωνα με την επιστημονική-επαγγελματική ιδιότητά τους βάσει ΑΦΜ. Δικαιούχοι της παραπάνω οικονομικής ενίσχυσης-αποζημίωσης ειδικού σκοπού είναι όλοι όσοι αιτήθηκαν συμμετοχής στην υπ’ αριθ. πρωτ. 286/2-4-2020 πρόσκληση του Υπουργείου Εργασίας και Κοινωνικών Υποθέσεων, χωρίς να χρειάζεται να προβούν σε οποιαδήποτε άλλη ενέργεια. Όσοι από τους δικαιούχους είχαν αιτηθεί τη συμμετοχή τους στην υπ’ αριθ. πρωτ. 286/2-4-2020 πρόσκληση του Υπουργείου Εργασίας και Κοινωνικών Υποθέσεων και τους καταβλήθηκε το ποσό των 400 ευρώ ως προκαταβολή, τους καταβάλλεται το ποσό των 200 ευρώ για την αποπληρωμή του ποσού της οικονομικής ενίσχυσης αποζημίωσης ειδικού σκοπού των 600 ευρώ. Όσοι δικαιούχοι της οικονομικής ενίσχυσης-αποζημίωσης ειδικού σκοπού δεν είχαν λάβει μέρος στην παραπάνω πρόσκληση, δύνανται μέχρι τις 08.05.2020 να υποβάλλουν ηλεκτρονική αίτηση στο περιβάλλον του ΠΣ ΕΡΓΑΝΗ (supportemployees.services.gov.gr) για την καταβολή της ανωτέρω οικονομικής ενίσχυσης-αποζημίωσης ειδικού σκοπού, με τη χρήση των κωδικών taxisnet που διαθέτουν. Σημειώνεται ότι η κατά τα ανωτέρω ηλεκτρονική αίτηση επέχει θέση Υπεύθυνης Δήλωσης και ότι δίνεται η δυνατότητα διόρθωσης των στοιχείων της μετά την υποβολή αυτής, στο περιβάλλον του ΠΣ ΕΡΓΑΝΗ. Ο δικαιούχος της οικονομικής ενίσχυσης-αποζημίωσης ειδικού σκοπού οφείλει να συμπληρώσει τα στοιχεία του Τραπεζικού του λογαριασμού (IBAN, Τράπεζα) στον οποίον και θα καταβληθεί το ποσό της οικονομικής ενίσχυσης-αποζημίωσης. Ο δικαιούχος της οικονομικής ενίσχυσης-αποζημίωσης ειδικού σκοπού οφείλει να επιβεβαιώσει τα στοιχεία επικοινωνίας του και να συμπληρώσει υποχρεωτικά τη διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου (e-mail). Διαδικασία καταβολής της οικονομικής ενίσχυσης 1. Για τη διαδικασία καταβολής της οικονομικής ενίσχυσης-αποζημίωσης ειδικού σκοπού, ορίζεται ως αρμόδιος φορέας το Υπουργείο Εργασίας και Κοινωνικών Υποθέσεων. Η παραπάνω καταβολή γίνεται εφάπαξ με πίστωση του τραπεζικού λογαριασμού του δικαιούχου, ο οποίος υποδεικνύεται στην κατά τα ανωτέρω υποβαλλόμενη αίτησή του. Από το ΠΣ ΕΡΓΑΝΗ, εξάγεται σε ηλεκτρονική μορφή αναλυτική κατάσταση δικαιούχων, η οποία περιλαμβάνει τα πλήρη στοιχεία τους, τον αριθμό τραπεζικού λογαριασμού σε μορφή IBAN, το πιστωτικό Ίδρυμα στο οποίο τηρείται ο λογαριασμός και το ποσό της καταβολής, καθώς και το ΑΦΜ τους. 2. Η ηλεκτρονική μορφή της κατάστασης αυτής είναι επεξεργάσιμη από την εταιρεία «Διατραπεζικά Συστήματα ΑΕ» (ΔΙΑΣ ΑΕ) προς την οποία διαβιβάζεται. Επίσης διαβιβάζεται στη ΔΙΑΣ ΑΕ, στην Διεύθυνση Ένταξης στην Εργασία και στη Δ/νση Οικονομικής Διαχείρισης του Υπουργείου Εργασίας και Κοινωνικών Υποθέσεων, συγκεντρωτική κατάσταση δικαιούχων, σε έντυπη και ηλεκτρονική μορφή, που περιλαμβάνει και τον αριθμό των δικαιούχων, το συνολικό ποσό της καταβολής ολογράφως και αριθμητικώς, ανά τράπεζα ή πιστωτικό ίδρυμα. Οι ανωτέρω καταστάσεις εγκρίνονται από τον αρμόδιο διατάκτη του Υπουργείου Εργασίας και Κοινωνικών Υποθέσεων, έπειτα από εισήγηση της Διεύθυνσης Ένταξης στην Εργασία. 3. Με απόφαση του Υπουργού Εργασίας και Κοινωνικών Υποθέσεων εγκρίνεται η μεταφορά της πίστωσης του συνολικού ποσού αυτής μετά από εισήγηση της Διεύθυνσης Οικονομικής Διαχείρισης. 4. Η ανωτέρω έντυπη συγκεντρωτική κατάσταση αποστέλλεται στη Διεύθυνση Λογαριασμών και Ταμειακού Προγραμματισμού του Γενικού Λογιστηρίου του Κράτους (Γ.Λ.Κ.) η οποία εκδίδει, βάσει αυτής, ειδική εντολή προς την Τράπεζα της Ελλάδος για χρέωση του λογαριασμού του ΕΔ No 200 «Ελληνικό Δημόσιο - Συγκέντρωση Εισπράξεων- Πληρωμών», και την πίστωση, με τη μεσολάβηση της ΔΙΑΣ ΑΕ και των οικείων τραπεζών ή πιστωτικών ιδρυμάτων, των τραπεζικών λογαριασμών των δικαιούχων. Η ανωτέρω εντολή κοινοποιείται στη Διεύθυνση Προϋπολογισμού και Δημοσιονομικών Αναφορών και στη Διεύθυνση Οικονομικής Διαχείρισης, της Γενικής Διεύθυνσης Οικονομικών Υπηρεσιών του Υπουργείου Εργασίας και Κοινωνικών Υποθέσεων και στη ΔΙΑΣ Α.Ε. Τα ποσά που απέτυχαν να πληρωθούν επιστρέφουν στον λογαριασμό του ΕΔ με IBAN: GR7101000230000000000200211 και αιτιολογία κίνησης τον ειδικό κωδικό πληρωμής της ΔΙΑΣ ΑΕ και λογιστικοποιούνται στα έσοδα του προϋπολογισμού. Για τις αποτυχούσες πληρωμές η ΔΙΑΣ ΑΕ ενημερώνει το Υπουργείο Εργασίας και Κοινωνικών Υποθέσεων και το ΠΣ ΕΡΓΑΝΗ προκειμένου να συμπεριληφθούν σε επόμενη πληρωμή. 5. Για την πληρωμή της οικονομικής ενίσχυσης-αποζημίωσης ειδικού σκοπού , η ειδική εντολή πληρωμής της προηγούμενης παραγράφου επέχει θέση απόφασης ανάληψης υποχρέωσης. 6. Η εμφάνιση των σχετικών πληρωμών στη δημόσια ληψοδοσία, πραγματοποιείται με την έκδοση συμψηφιστικών χρηματικών ενταλμάτων από τη Διεύθυνση Οικονομικής Διαχείρισης της Γενικής Διεύθυνσης Οικονομικών Υπηρεσιών του Υπουργείου Εργασίας και Κοινωνικών Υποθέσεων . 7. Η Διεύθυνση Λογαριασμών και Ταμειακού Προγραμματισμού, οι συμβαλλόμενες τράπεζες και τα λοιπά πιστωτικά ιδρύματα δεν θεωρούνται δημόσιοι υπόλογοι και ευθύνονται μόνο για τυχόν λάθη από δική τους υπαιτιότητα. Αχρεωστήτως καταβληθέντα-αναδρομικότητα και συμψηφισμός πληρωμών 1. Με την επιφύλαξη τυχόν προστίμων που προβλέπονται από άλλες διατάξεις, στα φυσικά πρόσωπα που δηλώνουν ψευδή στοιχεία στην αίτησή τους, επιβάλλονται οι κυρώσεις που προβλέπονται από την κείμενη νομοθεσία σε περίπτωση υποβολής ψευδούς δηλώσεως. 2. Τυχόν αχρεωστήτως καταβληθέντα ποσά καταλογίζονται σε βάρος του ανοικείως λαβόντος, με απόφαση του Υπουργού Εργασίας και Κοινωνικών Υποθέσεων ή του νομίμως εξουσιοδοτημένου από αυτόν οργάνου και εισπράττονται κατά τις διατάξεις του ΚΕΔΕ. Δείτε το Παράρτημα εδώ: https://www.e-forologia.gr/cms/uploads/217628.docx
    1 point
  19. Ακόμη και με το γράμμα του νόμου να το δουν βάσει του κτιριοδομικού στον οποίο στηρίζουν την άποψή τους, θα διαπιστώσουν ότι αναφέρεται σε νέα κτίρια ενώ στην παρ 1.3 (βλ. προηγούμενο μήνυμα) αναφέρει την εξαίρεση για τις προσθήκες. Όλα αυτά ίσχυαν από το 1989. Υπάρχει και η εγκύκλιος ΑΜΕΑ που επίσης αναφέρει εξαίρεση για τα υφιστάμενα, εκτός περιπτώσεων αλλαγής χρήσης (και εφόσον η νέα χρήση απαιτεί μελέτη προσβασιμότητας). Δεν αντιλαμβάνομαι το λόγο επιμονής της Υ.ΔΟΜ. Αλήθεια, τι ακριβώς προτείνουν; Μήπως να κάνεις το κτίριο "σουρωτήρι" για να γίνουν οπές στις πλάκες, να γκρεμιστούν τοίχοι, να διαλυθούν τα πάντα για να γίνει ανελκυστήρας;
    1 point
  20. Γενικά αργούν οι εκκαθαρίσεις τις τελευταίες μέρες. Δες στο αρχείο πληρωμών αν φαίνεται η πληρωμή.
    1 point
  21. @s2117 "Ασφαλιστικές εισφορές κύριας σύνταξης μισθωτών που υπάγονται στην ασφάλιση του e-ΕΦΚΑ" Το άρθρο που παραθέτεις αφορά τους μισθωτούς! Οι μη μισθωτοί πάνε με τις νέες ασφαλιστικές κλάσεις όπως γράφεις στο τέλος.......
    1 point
  22. Επειδή χρειάζεται αλλαγή χρήσης (για οποιοδήποτε λόγο έχει εκδοθεί η υφιστάμενη άδεια) θα πας με το ΠΔ 41/2018 και κατηγορία ΥΓΕΙΑ και ΠΡΟΝΟΙΑ ...εξαιρείται η περίπτωση η υφιστάμενη οικ. άδεια να έχει εκδοθεί για τη συγκεκριμένη χρήση (και κατηγορία) οπότε πας με ΠΔ 71/88.
    1 point
  23. Η παραβίαση του μετρητή με σκοπό την ρευματοκλοπη γίνεται για ότι λόγο δεν μπορείς να φανταστείς.. Σε αυτά είμαστε πρώτοι... Τώρα όσον αφορά το θέμα σου, λογικά θα ελέγξουν τις καταναλώσεις σε βάθος κάποιων ετών και από εκεί θα βγάλουν συμπέρασμα για το πότε και αν έγινε ρευματοκλοπη. Οι σφραγίδες μπορεί να είναι ένα σημάδι αλλά μισοί μετρητές δεν έχουν και δεν ασχολείται κανείς.. Οπότε αυτό το αστείο πρέπει να σταματήσει..
    1 point
  24. Πως θα γίνει στην εκκαθάριση όταν ξέρω συναδέλφους που πληρώνουν το κανονικό ΕΦΚΑ και που προφανώς θέλουν το ίδιο και στο ΕΤΕΑΕΠ;
    1 point
  25. Να ξεκινησουμε απο αυτο: 2. Η μειωμένη φορολόγηση στον ΕΝ.Φ.Ι.Α των Ειδικών Κτιρίων, ισχύει με τις παρακάτω δύο προϋποθέσεις: Για να θεωρηθούν ως «Ειδικά Κτίρια» πρέπει τα κτίρια αυτά να διαθέτουν: - Οικοδομική άδεια και - Άδεια Λειτουργίας τους από την Αρμόδια Αρχή. Read more at Taxheaven: https://www.taxheaven.gr/news/39243/e9-ta-eidika-ktiria 1. «Κτίριο»: στεγασμένη κατασκευή με τοίχους για την οποία χρησιμοποιείται ενέργεια προς ρύθμιση των κλιματικών συνθηκών εσωτερικού χώρου. 2. «Κτιριακή μονάδα»: τμήμα, όροφος ή διαμέρισμα εντός κτιρίου, που έχει σχεδιαστεί ή υποστεί μετατροπή ώστε να χρησιμοποιείται χωριστά. 3. «Συνολική επιφάνεια κτιρίου ή κτιριακής μονάδας»: η συνολική μεικτή επιφάνεια δαπέδων, κλειστών στεγασμένων θερμαινόμενων και μη χώρων, μετρούμενη βάσει εξωτερικών διαστάσεων. αρθρο 12 ν 4122 7. Η έκδοση ΠΕΑ σε κτιριακές μονάδες με συνολική ωφέλιμη επιφάνεια μικρότερη από πενήντα τετραγωνικά μέτρα (50 τ.μ.) είναι υποχρεωτική από 1.1.2016. Επομενως: - Ως προς το Ε9 συνεννοεισαι με τον συμβ/φο. - Κατα τα λοιπα, δεν προκειται για κτιριακη μοναδα δλδ. για τμήμα, όροφος ή διαμέρισμα εντός κτιρίου, αλλά για ανεξαρτητο κτιριο κατω απο 50 τμ. Τα ακίνητα κάτω των 50 τ.μ. χωρίζονται σε δυο κατηγορίες: Αυτά που όλο το κτίριο είναι έως 50 τ.μ. (π.χ. μια μικρή μονοκατοικία) Αυτά που είναι κάτω των 50 τμ αλλά αποτελούν τμήμα ενός μεγαλύτερου κτιρίου (π.χ. μια γκαρσονιέρα σε μια πολυκατοικία). Η πρώτη κατηγορία ακινήτων δεν χρειάζεται Ενεργειακό Πιστοποιητικό. Για τη δεύτερη κατηγορία ακινήτων απαιτείται Πιστοποιητικό Ενεργειακής Απόδοσης. ------------------------------ [δεν υποχρεουνται] ζ) μεμονωμένα κτίρια με συνολική ωφέλιμη επιφάνεια, ήτοι μικτή επιφάνεια δαπέδων των κλειστών στεγασμένων χώρων του κτιρίου που προορίζονται για την εξυπηρέτηση των αναγκών της κύριας χρήσης του, μικρότερη από πενήντα τετραγωνικά μέτρα (50 τ.μ.) περισσοτερα εδω http://portal.tee.gr/portal/page/portal/SCIENTIFIC_WORK/GR_ENERGEIAS/kenak/TEEKENAK_FAQ/Tab με επισημανση σε αυτη την παραγραφο Τι γίνεται στην περίπτωση ανέγερσης περισσότερων του ενός ανεξάρτητων κτηρίων, με επιφάνεια ανά κτήριο μικρότερη από 50 τ.μ. (π.χ. ενοικιαζόμενοι ανεξάρτητοι χώροι σε ξενοδοχειακή μονάδα); Όταν σε ένα οικόπεδο ανεγείρονται περισσότερα του ενός ανεξάρτητα λειτουργικά μεταξύ τους κτίρια, τα οποία είναι μικρότερα από 50 τ.μ., σύμφωνα με το άρθρο 4 (παρ. 7) του ν.4122/2013 δεν απαιτείται: 1. η εκπόνηση Μ.Ε.Α. σύμφωνα με τον Κ.ΕΝ.Α.Κ. 2. η έκδοση Π.Ε.Α. μέχρι και τις 31.12.2015, αλλά για τα κτίρια αυτά ισχύουν μόνο οι ελάχιστες απαιτήσεις που αφορούν σε δομικά στοιχεία του κτιριακού κελύφους, δηλαδή μόνο η απαιτήσεις θερμομονωτικής επάρκειας (άρθρο 8 του Κ.Εν.Α.Κ), τη στιγμή που θερμαίνονται ή/και ψύχονται. Σύμφωνα με την παράγραφο 7 του άρθρου 12 του νόμου 4122/2013: «Η έκδοση ΠΕΑ σε κτιριακές μονάδες με συνολική ωφέλιμη επιφάνεια μικρότερη από πενήντα τετραγωνικά μέτρα (50 τ.μ.), είναι υποχρεωτική από 1.1.2016.».
    1 point
  26. Και η μαλακια των δικηγόρων που έγραψαν αυτά τα διαμάντια (3775, 3843, 4014, 4178, 4495) είναι ατελείωτη. Διέλυσαν μια ολόκληρη γενιά μηχανικών με λάθος χρήση λέξεων που παραπέμπουν σε ορισμούς. Και όχι μόνο, αλλά είχαν και το θράσος να συνεχίζουν τη μαλακια, αφού ειδαν ότι ο κόσμος τσίμπησε. 1. Στον 3775 κ 3843 έγινε καραμέλα η πρόταση "αλλαγή χρήσης" για ημιυπαιθριους, ενώ η πολεοδομική έννοια της χρήσης ποτέ δεν άλλαξε (κατοικία ήταν και κατοικία έγινε) 2. Στα υπόλοιπα διαμάντια πέραν της αλλαγής χρήσης χρησιμοποίησαν τη φράση "υπέρβαση δόμησης" κλπ (κάλυψη, ύψος) ενώ οι πολεοδομικές έννοιες αυτές παρέπεμπαν σε υπερβάσεις πέραν του ορίου του αντίστοιχου συντελεστή. Ακίνητο που έχει αυθαίρετη προσθήκη χωρίς να υπερβαίνει τη μέγιστη καλυψη ποτέ δεν αναφερόταν ως "υπέρβαση κάλυψης". 3. Παραβάσεις κτιριοδομικου που περνάνε απαρατήρητες (π.χ. εξώπορτα ασφαλείας καταστήματος που ανοιγει προς τα μέσα αντί για προς τα έξω ) δεν αναφέρθηκαν σε κανένα από τα διαμάντια. Και νομίζω ότι δεν υπάρχει ούτε μισός συνάδελφος που να ασχολήθηκε με τέτοια θεματα στις δηλώσεις του. Άρα χεσμενη την έχει την δημόσια ασφάλεια το υπουργείο, δώσε πεντακοσαευρα και την ψυχή μου πάρε, αφού είσαι ζώο και θα καεις σαν το ποντίκι. 4. Θέμα εγκυρότητας των σχεδίων δεν τέθηκε ΠΟΤΕ ως θέμα. Μαμουνιασμενα ξεχειλωμενα τοπογραφικα και μελέτες θεωρήθηκαν ότι ισχύουν κανονικά αρκεί να είχαν μια στρογγυλή σφραγίδα. 5. Το θέμα της στατικής επάρκειας τι λόγο ύπαρξης είχε? Υπάρχει καμία περίπτωση να υλοποιηθούν οι σχετικές μελέτες? Εγώ νομίζω ότι ήταν δωράκι του υπουργείου λόγω πιέσεων αντίστοιχων φορέων για να αποσβεστουν και μερικά software που αραχνιαζανε λόγω κρίσης. Τι σόι ημίμετρο ήταν αυτό? Στο παλιό καθεστώς έβγαζες άδεια για ενισχύσεις. Στο νέο, απλά εκπονεις τη μελέτη κ στ @@ σου. Συνεχίζει να μεταβιβάζεται το ακίνητο, και όχι μόνο. Άρα ποιος ο λόγος να εκπονήσεις μια ανεφάρμοστη επιπλέον μελέτη? Και γιατί με την ίδια λογική να μην δώσουν παντεσπάνι και σε άλλες ειδικότητες, π.χ. μηχανολόγους και περιβαλλοντολόγους? 6. Ακόμα και σήμερα που μιλαμε, το θέμα τροποποίησης σύστασης μονομερώς λόγω κοινοχρήστων δεν έχει αντιμετωπιστεί πλήρως. Επιτρέπεται μόνο υπό προϋποθέσεις. Αν δεν συντρέχουν όμως οι προϋποθέσεις, τότε η πολεοδομική ρύθμιση ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ να μπορεί να γίνει κανονικά με μια απλή υπεύθυνη δήλωση, ενώ το νομικό κομμάτι έχει απαγόρευση. Τι άλλο δηλαδή θέλει κάποιος για να καταλάβει ότι ο νόμος είναι καθαρά εισπρακτικός και όχι ρυθμιστικός? ΧΕΣΤΗΚΑΝΕ ΟΛΟΙ για τα κωλοσχεδια που υποβαλλουμε, τα λεφτά θέλουν να εισπράξουν. Δυστυχώς το μπαλάκι παίρνει κ αυτούς που η ακίνητη περιουσία τους έχει σοβαρή αξία, άρα πρέπει να το διαχειριστούν το θέμα. 7. Δεν ξέρω πόσοι θυμούνται τη συμπεριφορά γκάνγκστερ του υπουργείου κατά την περίοδο μετάβασης από τον 4014 στον 4178, που έκλεισαν το σύστημα μια εβδομάδα νωρίτερα από την ημερομηνία ανακοίνωσης. Χωρίς καν να έχουν βγάλει την ΚΥΑ για τη δομική τρωτοτητα και χωρίς καν να δίνουν τη δυνατότητα σε τελειωμένες υποθέσεις με σχέδια να ανεβάσεις τα κωλοσχεδια για να φύγει η υποχρέωση. ΤΙ ΗΤΑΝ ΑΥΤΟ? Για μένα ήταν μια χοντρή ροχαλα σε όσα κορόιδα (κ εμένα συμπεριλαμβανομένου) είχαν ανασφάλειες αν τα έτοιμα σχέδια τους κάλυπταν τις προδιαγραφές. Από κει κ πέρα όλες οι υποθέσεις στο νέο 4178 έκλεισαν με υπερδιαμαντια τεχνικές εκθέσεις των 10 λέξεων από την πλειονότητα των συναδέλφων. Το πόσο καλά έκαναν θα το δείξει ο χρόνος. Αν δεν έχεις κάνει χοντράδα σε υπόθεση (δομηση, κάλυψη, υψος, χρήση), ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ ΚΑΝΕΙΣ να σε αμφισβητήσει χωρίς να διατρέχει τον κίνδυνο να τονε σκίσεις στα τέσσερα για δυσφήμιση. Και επί του θέματος: φίλε @dimitris GM είσαι respected από μένα κ πολλούς άλλους στο φόρουμ, αλλά δεν ξέρω αν βλέπουμε με την ίδια οπτική. Το ότι ο παρών νόμος δεν έδωσε μεγιστες απόλυτες επιτρεπόμενες αποκλίσεις από το μάτι ενός μηχανικού είναι bonus για ακίνητα με μήκη πλευρών άνω των 10 μ. Βιομηχανικό κτίριο με μήκος πλευράς 50 μ μπορεί να χάνει 1 μ και παίρνει βεβαίωση κανονικότατα και με τις ευλογίες των υπουργών και των χαρτογιακαδων. Εγώ προσωπικά δεν τη δίνω. Διότι στους προηγούμενους νόμους υπήρχε το φρένο των 20 εκατοστών, στον 4495 δεν υπάρχει. Αυτό είναι και η άλλη πλευρά του νομίσματος σε όσα σωστά παρεθεσες. Βέβαια αν ο επόμενος νόμος επαναφέρει μέγιστες απόλυτες αποκλίσεις, τότε όλα αυτά ξαναμπαίνουν στην κουβέντα. Και οποιος κατάλαβε, κατάλαβε. Καλό βράδυ σε όλους.
    1 point
  27. Και η δική μου! Και του 99,9% των έμπειρων μηχανικών κι αυτών που σέβονται την επιστήμη μας κι έχουν μάθει να υποστηρίζουν τη γνώμη τους υπεύθυνα! Αναρωτιούνται μόνο όσοι "...δεν πατούν καλά στα πόδια τους ακόμα"!!!
    1 point
  28. Καλησπέρα στους κυρίους σχολιαστές. Τα πράγματα νομίζω ότι είναι απλούστερα και σαφέστερα στη δουλειά μας. Ο ν.4495 στους ορισμούς (άρθρο 81) ορίζει : 2. Δεν συνιστούν αυθαίρετη κατασκευή και δεν καταγράφονται ως παραβάσεις κατά τον έλεγχο οι αποκλίσεις των περιμετρικών διαστάσεων του κτιρίου έως δύο τοις εκατό (2%) από τις αναγραφόμενες στο διάγραμμα κάλυψης/δόμησης της οικοδομικής άδειας/άδειας δόμησης, μετρούμενες σε διαστάσεις κτίστη (φέρων οργανισμός και στοιχεία πλήρωσής του, χωρίς επιχρίσματα επενδύσεις), εφόσον με τις αποκλίσεις αυτές δεν παραβιάζονται κοινόχρηστοι χώροι του σχεδίου πόλεως. Στην παρ.2 δίδονται οδηγίες όσον αφορά στον τρόπο μέτρησης μεγεθών κατά τον έλεγχο των κατασκευών, καθώς και οι αποδεκτές ανοχές στις παραπάνω μετρήσεις. Αποκλίσεις των μεγεθών μέσα στα όρια των ανοχών δεν αποτελούν αυθαιρεσία. Και μόνο τη στοιχειώδη μονάδα χώρου του ενός δωματίου αν θεωρήσουμε : 1) από τον στοιχειώδη χώρο (διάσταση 3,00Χ3,00) είναι 3,00Χ2% = 6 εκ. και 2) από τις επενδύσεις (αμφίπλευρες) τουλάχιστον 2Χ2,5 εκ. = 5 εκ., Επομένως η οποιαδήποτε αυθαιρεσία ξεκινάει τουλάχιστον πάνω από τα 11 εκ. ... ΜΕ ΤΟ ΝΟΜΟ. Αν κάποιοι (ιδιοκτήτες) θέλουν να είναι και εντελώς τυπικοί, αναθέτουν ενημέρωση του φακέλου της αδείας για τις διαφορές. Όπως πάλι ο ΝΟΜΟΣ ΟΡΙΖΕΙ (παρ.10, άρθρο 42). Οι λοιπές διαφορές λύονται στα ελληνικά δικαστήρια ...
    1 point
  29. Είναι απολύτως βέβαιο ότι, δεν μετράς σωστά... Κάποιο λάθος κάνεις! Ξαναμέτρησε κι όλα θα 'ρθουν στα ίσια τους....
    1 point
  30. Καλησπέρα Έχω διαφορετική άποψη με τους συναδέλφους. Αφαιρεις 3 εκατοστά το πάχος σοβά κατά κανόνα όταν δεν σου βγαίνει εντός των αποκλίσεων. Άρα στα κοινόχρηστα η απόκλιση σου γίνεται απευθείας 7 εκατοστά. Προσωπικά δεν έχω ασχοληθεί ποτέ με 7 εκατοστά αποκλιση. Επίσης προσωπικά ποτέ δεν θα αμφισβητουσα βεβαίωση που έχει δώσει συνάδελφος για 7 εκατοστά αποκλιση. Αν ξεκινήσουμε να ακυρωνουμε στα 7 εκατοστά όλες τις δηλώσεις 4014, 4178 κ 4495 θα γίνει χαμος. Όποιος ακυρώσει τέτοια δήλωση, ας προσπαθήσει να κατασκευάσει ο ίδιος στα 5 εκατοστά αποκλιση αν έχει τα @@. Και σημειωτέον, οι διαστάσεις κατά κανόνα αν μπαίνουμε σε τέτοια λογική, μετρώνται σε ύψος 1.00 μ από το δάπεδο. Οποιαδήποτε διάσταση οριζόντιου επιπέδου έχει μετρηθεί σε διαφορετικό ύψος από 1.00 μ από το δάπεδο, θέλει ξανά μέτρηση, και μάλιστα αλφαδιαζοντας το αποστασιομετρο. Είστε μηχανικοί, σκεφτείτε ως μηχανικοί. Αν από την απέναντι πλευρά αναφοράς μέτρησης των 7 εκατοστών (πλευρά περιγράμματος) αφαιρεθεί πάχος σοβά 3 εκατοστά, τότε η αποκλιση είναι 4 εκατοστά. Τέλος, by default όταν κάποιος μετράει, έχει κάνει απευθείας την παραδοχή ότι όλα είναι απολύτως κατακόρυφα. Δεν ξέρω ούτε έναν που να ελέγχει κατακορυφοτητες, επομένως τέτοιες επιπολαιότητες αναφοράς τόσο μικρών αποκλίσεων νομίζω ότι είναι και εκτός του πνεύματος του νομοθέτη. Με αυτή τη λογική ερκερ 30 εκατοστών που μετριέται 31 εκατοστά θέλει ρύθμιση γιατί είναι εκτός αποκλισεων. Έλεος. Σε ακίνητο που δεν παίρνει βεβαίωση για 7 εκατοστά, απαιτούνται όλες οι ενέργειες που περιέγραψε ο συνάδελφος Dimitris GM. Όποιος έχει εμπειρία τι σημαίνουν, ας το αξιολογησει πριν ακυρώσει. Αυτή είναι η γνώμη μου. Edit: μόλις τώρα είδα ότι εκτός του quote υπάρχουν κ αλλά θέματα στο ίδιο ακινητο. Το ποστ μου είναι σχολιασμός μόνο στο quote για να μην παρεξηγηθουμε
    1 point
  31. Version 1.0.0

    536 downloads

    Πρόκειται για διπλωματική εργασία του 2017, με θέμα τις ρυμοτομικές απαλλοτριώσεις και η οποία έχει πολλά ενδιαφέροντα στοιχεία, που μπορούν να βοηθήσουν τους μηχανικούς.
    1 point
  32. Όχι ως παραβίαση της Δ, μιας και αυτή αφορά την πλάγια απόσταση από τα όρια του οικοπέδου στα πλαίσια υπαγωγής. Η παράβαση θα έχει τακτοποιηθεί έμμεσα με άλλο τρόπο. Για παράδειγμα, έστω στην άδεια προβλέπονταν η ελάχιστη απόσταση μεταξύ 2 κτιρίων να είναι 4,50 μ. Στην πράξη η απόσταση αυτή έγινε έστω 2 μ. Για να γίνει αυτό έστω ότι μια οικοδομή ανεγέρθηκε σε διαφορετική θέση. Άρα η πρωτογενής παράβαση θα είναι η διαφορετική της θέση, η οποία αν δεν υπάρχει ουδεμία άλλη αυθαιρεσία στο ακίνητο (πράγμα σπάνιο έως απίθανο) θα λάβει πρόστιμο κατηγορίας 3, αλλιώς θα λάβει ΥΚ (και για την συστημική καταχώρηση αναγκαστικά και ΥΔ) για την επιφάνεια εκτός του εγκεκριμένου-επί εδάφους-περιγράμματος της οικοδομής.
    1 point
  33. Υπόγειοι προεξοχαί υπό κοινοχρήστους χώρους Άρθρον 38 1. Υπό τους κοινοχρήστους χώρους και τας υφιστάμενας οδούς επιτρέπονται διαπλατύνσεις των θεμελίων μέχρι 0,30 μέτρου από του κατακόρυφου επιπέδου της ρυμοτομικής γραμμής. Αι διαπλατύνσεις δύνανται να διήκουν καθ όλον το μήκος της προσόψεως (Σχ. 88). 2. Εντός της κατά την προηγουμενην παρ. λωρίδος των 0,30 μέτρου δύνανται να διαταχθώσιν και φωταγωγοί υπογείων, των τοιχωμάτων επενδύσεως αυτών περιλαμβανομένων εξ ολοκλήρου εντός του πλάτους της λωρίδος ταύτης. Οι φωταγωγοί ούτοι πρέπει να καλύπτονται κατά την στάθμην του πεζοδρομίου δι υελολίθων, δυναμένης της Αρχής να επιτρέψη και την κάλυψιν αυτών εν μέρει δια σιδηράς εσχάρας επαρκώς πυκνής και απολύτως αμετακινήτου εκ κατασκευής. Η επικάλυψις αύτη πρέπει να είναι απολύτως ομαλή και ακίνδυνος δια την κυκλοφορίαν των διαβατών (Σχ. 89). 3. Εις εμπορικάς οδούς και εφ όσον το πλάτος του πεζοδρομίου δεν είναι μικρότερον των δυο και ήμισυ (2.50) μέτρων δύναται η Αρχή να επιτρέψη κατεξαίρεσιν εφ όσον λόγοι κυκλοφορίας δεν αποκλείουν τούτο, την κατασκευήν ανοικτών φωταγωγών προ των προθηκών καταστημάτων συνεχιζόμενων και εις το υπόγειον. Οι φωταγωγοί αυτοί περιβάλλονται δια κιγκλιδώματος ύψους 1 μέτρου υπέρ την στάθμην του πεζοδρομίου και περιλαμβάνονται μετά των τοιχωμάτων επενδύσεως αυτών και του κιγκλιδώματος εξ ολοκλήρου εντός λωρίδος 0,50 μέτρου από της οικοδομικής γραμμής (Σχ. 90). 4. Απαγορεύεται η χρησιμοποιησις των κατά το άρθρον τούτο φωταγωγών προς κάθοδον από του κοινοχρήστου χώρου εις το υπόγειον. Απαγορεύονται οιαιδήποτε άλλαι υπόγειοι προεξοχαί υπό τους κοινοχρήστους χώρους ή τας υφιστάμενας οδούς.
    1 point
  34. Σαν λοιπή παράβαση (με τη λογική ότι δεν αφορά κάποιο μετρήσιμο μέγεθος - ούτε δόμηση ούτε κάλυψη)
    1 point
This leaderboard is set to Athens/GMT+03:00
  • Επιλεγμένα Άρθρα

    • ΤΑΙΠΕΔ: Ανάθεση έργων ύψους 4,3 δισ. ευρώ στη Μονάδα Συμβάσεων Στρατηγικής Σημασίας
      Το ΤΑΙΠΕΔ, εταιρεία μέλος του Υπερταμείου, ανακοινώνει ότι η Κυβερνητική Επιτροπή Έργων Στρατηγικής Σημασίας στην τελευταία της συνεδρίαση αποφάσισε να αναθέσει στη Μονάδα Συμβάσεων Στρατηγικής Σημασίας (Project Preparation Facility – PPF) του Ταμείου τα εξής έργα συνολικού προϋπολογισμού 4,3 δισ. ευρώ.

      Σύστημα Ολοκληρωμένης Διαχείρισης Δασών

      Το έργο αφορά στη δημιουργία Συστήματος Ολοκληρωμένης Διαχείρισης Δασών το οποίο στοχεύει στην ολιστική διαχείριση των δασικών οικοσυστημάτων, προκειμένου να καθαρίζονται αποτελεσματικότερα και να περιορίζεται ο κίνδυνος πυρκαγιάς.

      Το έργο περιλαμβάνει την ανάπτυξη Ολοκληρωμένου Πληροφοριακού Συστήματος Δασών, τη δημιουργία Μητρώων Εξωτερικών Ελεγκτών και Ανάπτυξης Συμβάσεων Διαχείρισης Δασικών Οικοσυστημάτων, τον σχεδιασμό συστημάτων επιδότησης βιομάζας και ανταποδοτικών οφελών.

      Ο προϋπολογισμός του έργου εκτιμάται συνολικά σε 8.872.200 ευρώ και η χρηματοδότηση θα εξασφαλιστεί από το Πράσινο Ταμείο κατά 100%. Το έργο υλοποιείται σε τρεις φάσεις διάρκειας 36 μηνών η καθεμία και αναμένεται να ολοκληρωθεί το 2033.

      Δασοπονικές μελέτες διαχείρισης δασικών οικοσυστημάτων
      • 0 απαντήσεις
    • Οι προϋποθέσεις εξαγοράς καταπατημένων του Δημοσίου από ιδιώτες ως 20% της αντικειμενικής αξίας
      Σε έως 60 άτοκες μηνιαίες δόσεις θα μπορέσουν να «αγοράσουν» οι ιδιώτες 90.000 καταπατημένα ακίνητα του Δημοσίου και οι σχετικές αιτήσεις αναμένεται να ξεκινήσουν τον Σεπτέμβριο.

      Ο νόμος, με τον οποίο απλοποιείται η διαδικασία και καθιερώνονται σημαντικές εκπτώσεις για όσους θέλουν να αποκτήσουν τίτλους ιδιοκτησίας επί εκτάσεων τις οποίες το Δημόσιο θεωρεί καταπατημένες, ψηφίστηκε τον περασμένο μήνα και τώρα η ηλεκτρονική πλατφόρμα είναι σχεδόν έτοιμη για να αρχίσει να δέχεται αιτήσεις από το φθινόπωρο.

      Μετά την υποβολή της αίτησης, αρμόδια επιτροπή δίνει το «πράσινο φως» και μέσα σε πέντε ημέρες ο αιτών λαμβάνει το πιστοποιητικό αποδοχής της με το τίμημα και τον διακανονισμό της οφειλής. Το τίμημα εξαγοράς εξοφλείται είτε εφάπαξ είτε τμηματικά σε 60 ισόποσες, άτοκες, μηνιαίες δόσεις, με το ποσό της κάθε δόσης να είναι τουλάχιστον 100 ευρώ. Αν υπάρξει εφάπαξ εξόφληση, προβλέπεται έκπτωση κατά 10% στο τίμημα εξαγοράς.

      Στο νέο πλαίσιο εξαγοράς καταπατημένων εκτάσεων του δημοσίου, καταργήθηκε η προϋπόθεση ύπαρξης κτίσματος για την υποβολή της αίτησης εξαγοράς, δεν επιτρέπεται η εξαγορά ακινήτου με αυθαίρετο κτίσμα, ενώ απαραίτητη προϋπόθεση είναι η δήλωση του ακινήτου στο έντυπο Ε9 για τουλάχιστον πέντε χρόνια πριν την υποβολή της αίτησης.

      Βάση υπολογισμού του τιμήματος εξαγοράς αποτελεί η αντικειμενική αξία του ακινήτου, με εκπτώσεις οι οποίες φτάνουν ακόμα και το 80%, ανάλογα με τον χρόνο κατοχής, το είδος του ακινήτου, τον χρόνο άσκησης ένδικων μέσων και πιθανές δικαστικές αποφάσεις.



      • 4 απαντήσεις
    • Έσοδα ύψους 2 δισ. ετησίως μπορεί να επιφέρει η αξιοποίηση των περιοχών Natura 2000
      «Κρυμμένα» κάτω από τον πλούτο των… προστατευόμενων περιοχών της χώρας βρίσκονται έσοδα για τα κρατικά ταμεία ύψους 2 δισ. ευρώ τον χρόνο. Σύμφωνα με νέα μελέτη της διαΝΕΟσις, που υλοποιήθηκε σε συνεργασία με τον Οργανισμό Φυσικού Περιβάλλοντος και Κλιματικής Αλλαγής (ΟΦΥΠΕΚΑ) και δημοσιεύεται σήμερα, τα χρήματα αυτά θα εισέρρεαν στην ελληνική οικονομία αν ένα 40% των περιοχών Natura 2000 της χώρας αναδεικνύονταν και αξιοποιούνταν όπως συμβαίνει σε άλλες ευρωπαϊκές χώρες. Παράλληλα, θα εξασφάλιζε περισσότερες από 15.000 θέσεις εργασίας.
      • 2 απαντήσεις
    • Νέα εγκύκλιος του ΥΠΕΝ για την εφαρμογή του Κανονισμού Πυροπροστασίας Ακινήτων εντός ή πλησίον δασικών εκτάσεων
      Με νέα Εγκύκλιό του ΥΠΕΝ/ΔΑΟΚΑ/42966/1311 19.04.2024 παρέχονται οδηγίες για την εφαρμογή του Κανονισμού Πυροπροστασίας Ακινήτων εντός ή πλησίον δασικών εκτάσεων. Η εγκύκλιος αναφέρει:

      Σε συνέχεια της (2) σχετικής Οδηγίας προς του δήμους της χώρας, με την οποία επισημάνθηκαν αφενός η έναρξη εφαρμογής του Κανονισμού πυροπροστασίας ακινήτων εντός ή πλησίον δασικών εκτάσεων (σχετ.1) και αφετέρου οι ενέργειες στις οποίες πρέπει να προβούν οι δήμοι στο πλαίσιο των προβλέψεων του εν λόγω κανονισμού, και μετά από πληθώρα ερωτημάτων που υποβλήθηκαν επί της εφαρμογής του κανονισμού από δήμους και πολίτες ακινήτων που εμπίπτουν στο πεδίο εφαρμογής
      του, διευκρινίζονται τα εξής:

      Α. Γενικά:

      Ο κανονισμός αποσκοπεί στην αύξηση της ανθεκτικότητας και στην ενίσχυση του βαθμού πυρασφαλείας των ακινήτων που βρίσκονται εντός ή πλησίον δασικών εκτάσεων. Στόχος είναι η προστασία της ζωής και της υγείας του κοινού, του φυσικού περιβάλλοντος και των δασικών οικοσυστημάτων, καθώς και των ακινήτων με περιορισμό της συμβολής τους στην μετάδοση της φωτιάς. Σημαντικός παράλληλα στόχος του κανονισμού είναι η ενημέρωση, η ευαισθητοποίηση και η προετοιμασία του κοινού για την αντιμετώπιση κινδύνων από δασικές πυρκαγιές, οι οποίοι έχουν ενταθεί λόγω της κλιματικής αλλαγής.

      Β. Πεδίο εφαρμογής:

      Ο κανονισμός αφορά σε δομημένα ακίνητα που βρίσκονται μέσα σε δάση, δασικές εκτάσεις, περιαστικό πράσινο, κηρυγμένες δασωτέες, αναδασωτέες και χορτολιβαδικές εκτάσεις, καθώς και σε ακτίνα τριακοσίων (300) μέτρων από τα όρια των εκτάσεων αυτών. Αφορά επίσης κτίσματα εντός πάρκων και αλσών πόλεων και οικιστικών περιοχών.
      • 9 απαντήσεις
    • Εκδόθηκε η ΚΥΑ για το «Ανακαινίζω -Νοικιάζω» - Αναλυτικά οι όροι του προγράμματος
      Την Παρασκευή ανοίγει η πλατφόρμα για την υποβολή των αιτήσεων από τους ενδιαφερόμενους στο πρόγραμμα της ΔΥΠΑ «Ανακαινίζω -Νοικιάζω».

      Το πρόγραμμα επιδοτεί την ανακαίνιση και επισκευή 12.500 κενών ακινήτων, η ιδιοκτησία των οποίων ανήκει σε ιδιώτες, ώστε να καθίστανται κατάλληλα για εκμίσθωση. Η επιδότηση ανέρχεται στο 40% των πραγματοποιηθεισών δαπανών, οι οποίες μπορούν να ανέρχονται μέχρι του ύψους των 10.000 ευρώ και περιλαμβάνουν τόσο τα απαιτούμενα υλικά όσο και τις εργασίες. Με την ένταξη στο πρόγραμμα προβλέπεται προκαταβολή έως 2.000 ευρώ.

      Το προς ανακαίνιση ακίνητο:

      δεν πρέπει να είναι μεγαλύτερο των 100 τ.μ. και θα πρέπει να βρίσκεται σε οικιστική περιοχή


      οι ιδιοκτήτες των ακινήτων θα πρέπει να έχουν ετήσιο εισόδημα έως 40.000 ευρώ και ακίνητη περιουσία έως 300.000 ευρώ


      η κατοικία δεν πρέπει να έχει δηλωθεί ως πρώτη κατοικία ή ως μισθωμένη, αλλά να αναφέρεται ως κενή στο Ε2 των τριών τελευταίων ετών.




      Αρμόδιος φορέας για την υλοποίηση, διαχείριση και παρακολούθηση του Προγράμματος ορίζεται η Δημόσια Υπηρεσία Απασχόλησης (Δ.ΥΠ.Α.).

      • 0 απαντήσεις
×
×
  • Create New...

Σημαντικό

Χρησιμοποιούμε cookies για να βελτιώνουμε το περιεχόμενο του website μας. Μπορείτε να τροποποιήσετε τις ρυθμίσεις των cookie, ή να δώσετε τη συγκατάθεσή σας για την χρήση τους.