Μετάβαση στο περιεχόμενο

Πίνακας Κορυφαίων

  1. kan62

    kan62

    Core Members


    • Πόντοι

      4

    • Περιεχόμενα

      4.565


  2. danaikaterina

    danaikaterina

    Core Members


    • Πόντοι

      3

    • Περιεχόμενα

      2.869


  3. GMEPH

    GMEPH

    Members


    • Πόντοι

      3

    • Περιεχόμενα

      122


  4. nick_61

    nick_61

    Core Members


    • Πόντοι

      2

    • Περιεχόμενα

      993


Δημοφιλές Περιεχόμενο

Προβολή περιεχομένου με την υψηλότερη φήμη στις 09/05/2020 σε όλες τις περιοχές

  1. Αν χρησιμοποιείς τις σωστές γραμμές στο model σου,πάνε format-->linetype και "ξετίκαρε" το κουτάκι που βλέπεις στην φώτο κάτω αριστερά,κάνε και ένα regen μέσα στο layout και θα δείς τις γραμμές σου κανονικά..
    3 points
  2. Version X6.2

    81.105 downloads

    Το κείμενο του Ν.4495/2017 με ενσωματωμένες τις μέχρι σήμερα αλλαγές και επικεφαλίδες κατ' άρθρο. Αλλαγές με τον ν.5151/24 (ΦΕΚ 173Α/4.11.2024) Αλλαγές με τον ν.5142/24 (ΦΕΚ 158Α/4.10.2024) Αλλαγές με τον ν.5131/24 (ΦΕΚ 128Α/2.8.2024) Αλλαγές με τον ν.5106/24 (ΦΕΚ 63Α/1.5.2024) Αλλαγές με τον ν.5069/23 (ΦΕΚ 193Α/28.11.2023) Αλλαγές με τον Ν.5037/23 (ΦΕΚ 78Α/28.3.2023) Αλλαγές με τον Ν.5007/22 (ΦΕΚ 241Α/23.12.2022) Αλλαγές με τον Ν.4986/22 (ΦΕΚ 204Α/28.10.2022) Αλλαγές με τον Ν.4964/22 (ΦΕΚ 150Α/30.7.2022) Αλλαγές με τον Ν.4951/22 (ΦΕΚ 129Α/4.7.2022) Αλλαγές με τον Ν.4915/22 (ΦΕΚ 63Α/24.3.2022) Αλλαγές και προσθήκες με την ΥΠΕΝ/ΔΑΟΚΑ/20146/683 (ΦΕΚ 1028Β/4.3.2022) Αλλαγές με τον Ν.4890/22 (ΦΕΚ 23Α/11.2.2022) Αλλαγές με τον Ν.4876/21 (ΦΕΚ 251Α/23.12.2021) Αλλαγές με τον Ν.4864/21 (ΦΕΚ 237Α/2.12.2021) Αλλαγές με τον Ν.4849/21 (ΦΕΚ 207Α/5.11.2021) Προσθήκη με την ΥΠΕΝ/ΔΑΟΚΑ/93311/3679 (ΦΕΚ 4874Β/21.10.2021) Αλλαγές με τον Ν.4843/21 (ΦΕΚ 193Α/20.10.2021) Αλλαγές με τον Ν.4819/21 (ΦΕΚ 129Α/23.7.2021) Αλλαγές με τον Ν.4811/21 (ΦΕΚ 108Α/26.6.2021) Αλλαγές με την ΥΠΕΝ/ΔΑΟΚΑ/39105/1618 (ΦΕΚ 1851Β/7.5.2021) Αλλαγές με τον Ν.4787/21 (ΦΕΚ 44Α/26.3.2021) Αλλαγές με τον Ν.4782/21 (ΦΕΚ 36Α/9.3.2021) Αλλαγές με τον Ν.4764/20 (ΦΕΚ 256Α/23.12.2020) Αλλαγές με τον Ν.4759/20 (ΦΕΚ 245Α/9.12.2020) Αλλαγές με την ΠΝΠ – Covid19 - (ΦΕΚ 157Α/10.8.2020) Αλλαγές με τον Ν.4715/20 (ΦΕΚ 149Α/1.8.2020) Αλλαγές με τον Ν.4710/20 (ΦΕΚ 142Α/23.7.2020) Αλλαγές με την ΥΠΕΝ/ΔΕΣΕΔΠ/43729/460 (ΦΕΚ 1940Β/21.5.2020) Αλλαγές με τον Ν.4685/20 (ΦΕΚ 92Α/7.5.2020) Αλλαγές με την ΠΝΠ – Covid19 - (ΦΕΚ 75Α/30.3.2020) Αλλαγές με τον Ν.4676/20 (ΦΕΚ 67Α/19.3.2020) Αλλαγές με τον Ν.4674/20 (ΦΕΚ 53Α/11.3.2020) Αλλαγές με τον Ν.4647/19 (ΦΕΚ 204Α/16.12.2019) Αλλαγές με τον Ν.4643/19 (ΦΕΚ 193Α/3.12.2019) Αλλαγές με τον Ν.4635/19 (ΦΕΚ 167Α/30.10.2019) Αλλαγές με τον Ν.4613/19 (ΦΕΚ 78Α/24.5.2019) Αλλαγές με τον Ν.4612/19 (ΦΕΚ 77Α/23.5.2019) Αλλαγές με τον Ν.4610/19 (ΦΕΚ 70Α/7.5.2019) Αλλαγές με τον Ν.4602/19 (ΦΕΚ 45Α/9.3.2019) Αλλαγές με τον Ν.4585/18 (ΦΕΚ 216Α/24.12.2018) Αλλαγές με τον Ν.4546/18 (ΦΕΚ 101Α/12.06.2018) Αλλαγές με τον Ν.4513/18 (ΦΕΚ 9Α/2018-23.01.2018) ΕΓΚΥΚΛΙΟΣ 2 – α.π.ΥΠΕΝ/ΔΑΟΚΑ/49581/2075 – 31/05/2019 ΣΥΝΗΜΜΕΝΕΣ οι μέχρι σήμερα σχετικές αποφάσεις ΥΠΕΝ : ΥΠΕΝ/ΔΑΟΚΑ/57930/2029-7.6.2022 - Κατηγορίες των κατασκευών ή εγκαταστάσεων, για τις οποίες δεν απαιτείται άδεια δόμησης εντός χερσαίας ζώνης λιμένος. ΥΠΕΝ/ΔΕΣΕΔΠ/125377/1667-31.12.2021 - Καθορισμός του αντικειμένου ελέγχου εντοπισμού και επιβολής κυρώσεων αυθαιρέτων κατασκευών κατ’ εφαρμογή του άρθρου 86 του ν.4759/2020 ΥΠΕΝ/ΔΕΣΕΔΠ/125378/1668-31.12.2021 - Καθορισμός του αντικειμένου ελέγχου των δηλώσεων αυθαιρέτων κατασκευών ή χρήσεων κατά τον δειγματοληπτικό έλεγχο δηλώσεων αυθαιρέτων, κατ’ εξουσιοδότηση του άρθρου 86 του ν.4759/2020 ΥΠΕΝ/∆ΑΟΚΑ/63637/2230–21.06.2022 - Ερμηνεία διαδικασίας εφαρμογής του άρθρου 117 του ν.4495/2017 (167Α΄) ΥΠΕΝ/∆ΑΟΚΑ/72311/2992–28.07.2021 - Προέγκριση οικοδομικών αδειών, εγκρίσεις φορέων και κατηγορίες έκδοσης αδειών μετά την ισχύ του ν.4759/2020 ΥΠΕΝ/∆ΑΟΚΑ/61939/2576–25.06.2021 - Οδηγίες για την εφαρμογή του άρθρου 116 του ν.4495/17, όπως ισχύει ΥΠΕΝ/∆ΑΟΚΑ/113130/3420–24.11.2020 - Κατασκευές και εγκαταστάσεις στους δημόσιους κοινόχρηστους χώρους για τις οποίες δεν απαιτείται οικοδομική άδεια. ΥΠΕΝ/ΔΑΟΚΑ/43266/1174-13.05.2020 - Εργασίες για τις οποίες απαιτείται Έγκριση Εργασιών Δόμησης Μικρής Κλίμακας (ΕΕΔΜΚ) και απαιτούμενα δικαιολογητικά για την χορήγησή της (ενημερωμένη έως 24.3.2022) ΥΠΕΝ/ΔΕΣΕΔΠ/73705/670–22.10.2018 - Λειτουργία, τήρηση, επικαιροποίηση και περαιτέρω ανάπτυξη του πληροφοριακού συστήματος "Ηλεκτρονική Πολεοδομία" ΥΠΕΝ/ΥΠΡΓ/48123/6983–31.7.2018 - Διαδικασίες ηλεκτρονικής υποβολής αδειών (ενημερωμένη έως 20.5.2021) ΥΠΕΝ/ΔΑΟΚΑ/19409/1507–11.5.2018 - Εφαρμογή της παρ. η του άρθ. 99 του ν.4495/2017 «Έλεγχος και προστασία του Δομημένου Περιβάλλοντος και άλλες διατάξεις» ΥΠΕΝ/ΔΑΟΚΑ/27454/2631–14.11.2017-Διαδικασίες ηλεκτρονικής υποβολής δικαιολογητικών, κατάθεσης ειδικού προστίμου Σε μορφή word (για το γραφείο) + σε μορφή pdf (για κινητό ή tablet)
    2 points
  3. Δυστυχώς για το ΣΑ σύμφωνα και με την πρόσφατη ΥΠΕΝ/ΔΑΟΚΑ/11170/321 (ΦΕΚ313Β/2020) άρθρο 5, δεν εξαιρούνται οι περιπτώσεις κατεδάφισης από την απαίτηση υποβολής Αρχιτεκτονικής Μελέτης. Είναι διαφορετική η περίπτωση της ΥΔΟΜ που σου λέει (και σωστά) αφού θα το κατεδαφίσεις δεν υπάρχει λόγος να μου δείξεις λεπτομέρειες σε σχέδια για κτίρια που δεν θα υπάρχουν, και άλλο το ΣΑ για τα προ του 55 όπου εκεί θέλει να δεί τις όψεις για να κρίνει αν το κτίριο πρέπει να κατεδαφιστεί ή έχει αρχιτεκτονικό ενδιαφέρον και άρα πρέπει να παραμείνει. Βέβαια θα μου πεις γιατί να χρειάζεται να σχεδιάσω από την αρχή τις όψεις ενός κτιρίου; Δεν μπορούν να το κρίνουν από λεπτομερείς φωτογραφίες και μια τεχνική έκθεση πχ που θα αναλύονται τα υλικά; Τουλάχιστον σε πρώτη φάση, και μετά αν είναι κάτι παραπάνω από ένα αδιάφορο παλιόσπιτο ας ζητήσουν και σχέδια. Κατά τη γνώμη μου ναι αλλά δυστυχώς αν δεν αναφέρεται κάπου σαφώς ότι δεν απαιτείται δεν ξέρω αν θα βγάλεις άκρη. Εδώ παλεύουμε για άλλα αυτονόητα μερικές φορές. Παρόλα αυτά προσπάθησε αν θέλεις να επικοινωνήσεις με το αρμόδιο ΣΑ και εξήγησέ τους την περίπτωση μήπως και δεχτούν κάποια εξαίρεση.
    2 points
  4. Το ξέρω Κώστα και σ΄ευχαριστώ για τα καλά σου λόγια. Σε μερικούς μάλιστα το στέλνω προσπαθώντας να τους πείσω να μην το τυπώνουν. Τόσο χαρτί ... κάθε φορά. Άσε που η χρησιμότητά τους είναι μεγαλύτερη σε μια οθόνη ή τάμπλετ ακόμη και σε τηλέφωνο.
    2 points
  5. Δημοσιεύθηκε στο ΦΕΚ 92/Α/7-5-2020 ο νόμος 4685/2020 με τον οποίο ρυθμίζονται διάφορα θέματα αρμοδιότητας του Υπουργείου Περιβάλλοντος και Ενέργειας. Με το νόμο 4685/2020 μεταξύ άλλων, επανακαθορίζεται το θεσμικό πλαίσιο περιβαλλοντικής αδειοδότησης έργων και δραστηριοτήτων και συγκεκριμένα, μεταξύ άλλων: α. Παρατείνεται κατά πέντε (5) έτη (από 10 σε 15), η διάρκεια ισχύος της Απόφασης Έγκρισης Περιβαλλοντικών Όρων (Α.Ε.Π.Ο.), εφόσον δεν επέρχεται μεταβολή των δεδομένων βάσει των οποίων εκδόθηκε. Η ΑΕΠΟ μπορεί με ειδική αιτιολογία να εκδίδεται για διάρκεια ισχύος μικρότερη των δεκαπέντε ετών. Παρατείνεται, επίσης, κατά δύο (2) έτη, η διάρκεια ισχύος της Α.Ε.Π.Ο. για τα έργα ή δραστηριότητες που διαθέτουν ως Σύστημα Περιβαλλοντικής Διαχείρισης την Οικολογική Διαχείριση και Οικολογικό Έλεγχο (EMAS) (από 4 σε 6 έτη) και η διάρκεια ισχύος της Α.Ε.Π.Ο. για τα έργα ή δραστηριότητες που διαθέτουν Σύστημα Περιβαλλοντικής Διαχείρισης ISO 14001 ή άλλο αντίστοιχο σε ισχύ (από 2 σε 4 έτη). β. Απλοποιείται η διαδικασία έκδοσης της Α.Ε.Π.Ο. για έργα ή δραστηριότητες των υποκατηγοριών Α1 και Α2, καθώς και αυτή της ανανέωσης και τροποποίησης Α.Ε.Π.Ο. Συγκεκριμένα, μεταξύ άλλων, συντέμνονται οι προθεσμίες όλων των σταδίων μέχρι την αδειοδότηση. Επίσης μειώνεται ο αριθμός των μελών του Κεντρικού Συμβουλίου Περιβαλλοντικής Αδειοδότησης (ΚΕ.Σ.Π.Α.) του Υπουργείου Περιβάλλοντος και Ενέργειας και των Περιφερειακών Συμβουλίων Περιβαλλοντικής Αδειοδότησης (ΠΕ.Σ.Π.Α.) των Αποκεντρωμένων Διοικήσεων, τα οποία ορίζονται 10μελές και όμελή (από 13μελές και 9μελή, αντίστοιχα, που είναι σήμερα). Επανακαθορίζονται θέματα σχετικά με τους πιστοποιημένους αξιολογητές Μελετών Περιβαλλοντικών Επιπτώσεων (ΜΠΕ) και την τήρηση σχετικού Μητρώου (επιλογή και έργο αξιολογητών κ.λπ.). Προβλέπεται ότι, μετά την 1-1-2021 η διακίνηση όλων των εγγράφων που αφορούν στην έκδοση, ανανέωση ή τροποποίηση Απόφασης Έγκρισης Περιβαλλοντικών Όρων (Α.Ε.Π.Ο.) και Πρότυπων Περιβαλλοντικών Δεσμεύσεων (Π.Π.Δ.), διενεργείται αποκλειστικά μέσω του Ηλεκτρονικού Περιβαλλοντικού Μητρώου (Η.Π.Μ.). Ρυθμίζονται θέματα σχετικά με τη διαδικασία αδειοδότησης Ανανεώσιμων Πηγών Ενέργειας (Α.Π.Ε.) - Α Φάση. Ρυθμίζονται θέματα που αναφέρονται στους περιορισμούς χωροθέτησης των σταθμών Α.Π.Ε.(αιολικούς, φωτοβολταϊκούς και μικρούς Υδροηλεκτρικούς Σταθμούς), στις περιοχές με κορεσμένα δίκτυα όσον αφορά στη δυνατότητα απορρόφησης ισχύος ανά τεχνολογία ΑΠΕ και ΣΗΘΥΑ και στις εδαφικές επικαλύψεις και συγκρούσεις. Εξειδικεύεται το περιεχόμενο του Κανονισμού Βεβαιώσεων Παραγωγού Ηλεκτρικής Ενέργειας από Α.Π.Ε., Σ.Η.Θ.Υ.Α. και Ειδικών Έργων, ο οποίος εγκρίνεται με υπουργική απόφαση. Καταργείται, από την 1-1-2020, η υποχρέωση καταβολής ετήσιου τέλους, ύψους ενός (1) ευρώ ανά κιλοβάτ (1€/KW) εγκατεστημένης ισχύος, από τους κατόχους αδειών παραγωγής ηλεκτρικής ενέργειας από σταθμούς Α.Π.Ε. ή Σ.Υ.Θ.Η.Α. (του άρθρου 1 παρ, I υποπαρ.12 του ν.4152/2013), υπέρ του Ειδικού Διαχειριστικού Λογαριασμού του άρθρου 40 του ν.2773/1999. Ρυθμίζονται θέματα διαχείρισης των Προστατευόμενων Περιοχών. Τροποποιούνται οι διατάξεις της κείμενης νομοθεσίας σχετικά με τις χρήσεις γης (π.δ.59/2018) και την προστασία του περιβάλλοντος (ν. 1650/1986) και μεταξύ άλλων, προβλέπονται τα εξής: α. Επανακαθορίζονται οι γενικές και οι ειδικές κατηγορίες χρήσεων γης εντός των προστατευόμενων περιοχών καθώς και ο χαρακτηρισμός ζωνών ως προστατευόμενες περιοχές. β. Προβλέπεται η κατάρτιση σχεδίων διαχείρισης για τις περιοχές προστασίας της βιοποικιλότητας και τα εθνικά πάρκα. Με π.δ. πραγματοποιείται ο χαρακτηρισμός και η οριοθέτηση των εν λόγω περιοχών και καθορίζονται οι χρήσεις γης εντός αυτών. γ.Επανακαθορίζεται η διαδικασία κατάρτισης των ειδικών περιβαλλοντικών μελετών στις προστατευόμενες περιοχές καθώς και η διαδικασία σύνταξης και έγκρισης των σχεδίων διαχείρισης για τις περιοχές αυτές. δ. Παρέχονται οι αναγκαίες εξουσιοδοτήσεις, για τον χαρακτηρισμό και την οριοθέτηση των προστατευόμενων περιοχών καθώς και για τον καθορισμό των χρήσεων γης και δραστηριοτήτων εντός των περιοχών αυτών. Τροποποιούνται οι διατάξεις της κείμενης νομοθεσίας σχετικά με την κατάρτιση των δασικών χαρτών (ν.998/1979 και ν.889/2010) Επανακαθορίζεται το νομοθετικό πλαίσιο σχετικά με τις οικιστικές πυκνώσεις Τροποποιείται η εθνική νομοθεσία σχετικά με την ενεργειακή απόδοση κτιρίων (ν.4122/2013), προκειμένου να εναρμονισθεί με την ενωσιακή νομοθεσία (Οδηγίες 2018/844/ΕΕ, 2010/31/ΕΕ και 2012/27/ΕΕ). Τροποποιούνται οι διατάξεις του ν.4001/2011 με την ενσωμάτωση στο εθνικό δίκαιο της ενωσιακής νομοθεσίας σχετικά με τους κοινούς κανόνες για την εσωτερική αγορά φυσικού αερίου [Οδηγίες (ΕΕ) 2019/692, 2009/73/ΕΚ]. Τροποποιούνται οι διατάξεις της κείμενης νομοθεσίας (κατά βάση ο ν.4512/2018), σχετικά με θέματα που αφορούν στο Ελληνικό Κτηματολόγιο (εφεξής Φορέας). Ρυθμίζονται θέματα σχετικά με τη διαχείριση αποβλήτων Κατεβάστε το ΦΕΚ από εδώ: http://www.et.gr/idocs-nph/search/pdfViewerForm.html?args=5C7QrtC22wHUdWr4xouZundtvSoClrL8JqcMq8_XPEXtIl9LGdkF53UIxsx942CdyqxSQYNuqAGCF0IfB9HI6qSYtMQEkEHLwnFqmgJSA5WIsluV-nRwO1oKqSe4BlOTSpEWYhszF8P8UqWb_zFijLoxTPpDilwXcUY3jpPAakXuEnPpnpEhGfZ_REuJHBim
    1 point
  6. το οτι έκανες μετατροπή σε μέτρα (φαντάζομαι χειροκίνητα) δεν πάει να πει οτι το autocad καταλαβαίνει ότι οι νέοι αριθμοί είναι μέτρα. Εφόσον έχεις ακόμα imperial scales το autocad οτι διαβάζει είναι σε imperial. Για να γίνει σωστά μετατροπή ακολουθείς τους τρόπους που ανέφερα παραπάνω ή εφόσον οι αριθμοί απο το gps είναι σε inches, τα εισάγεις σε ένα αρχείο όπου είναι imperial -->μετά ανοίγεις ένα metric dwg (ελέγχεις ότι σε units & -dgwunits είναι οι μονάδες που θες) και εισάγεις το imperial dwg ως xref. Εκεί θα σου ζητηθεί αν θες μετατροπή κτλπ. Μετά διαλέγεις να κάνεις edit το xref, διαλέγεις τα πάντα κ μετά διαλέγεις την επιλογή add to workset όπου μεταφέρεις τα πάντα στο metric dwg.
    1 point
  7. units-->m και -dwgunits-->m [προσοχή τι σου ζητάει να κάνεις scale] το καλύτερο όμως για μένα είναι να κάνεις νέο αρχείο no template-metric κ copy paste εκεί
    1 point
  8. Εν τω μεταξύ, κουβέντα να γίνεται, από περιέργεια το έψαξα λίγο και αυτό που δείχνει ο συν/φος GMEPH είναι η μεταβλητή που πρότεινα παραπάνω... 😀lol
    1 point
  9. Ναι. Δεν το πας με Σ.Α.Χ καθώς δεν έχει προκύψει έμμεση αύξηση του ΣΔ λόγω της αλλαγής χρήσης του ισογείου.
    1 point
  10. Εξυπνάδες και ειρωνείες για να μην τις χαρακτηρίσω αλλιώς....προφανώς δεν καταλάβατε την ερώτηση μου...Ευχαριστώ lou- θα το ελέγξω και αυτό.Προς το παρόν πήγα στο μοντελ και έβαλα σε όλες την τιμή 1 και τις διόρθωσα μετά στο layout.
    1 point
  11. Ο πρόεδρος, παρά την οργή των μελών του ΤΕΕ για την από ημερών σιωπηρή στάση που κράτησε στο αίτημα χορήγησης βοηθήματος των 800 Ε σε όλους τους μηχανικούς , παραμένει απροκάλυπτα ...προκλητικός καθώς ούτε για το τυπικό δεν έχει υπογράψει και αυτός εκπροσωπώντας ως οφείλει (λόγω του θεσμικού του ρόλου) το ΤΕΕ, την επιστολή που έστειλαν οι πρόεδροι των άλλων επιμελητηρίων-συλλόγων. Δυστυχώς, συνάδελφε. η μνήμη θα είναι κοντή και στις επόμενες εκλογές
    1 point
  12. Κάνε μια δοκιμή να αλλάξεις την μεταβλητή PSLTSCALE από 1 σε 0.... κάποια στιγμή το είχα κ εγώ αυτό το πρόβλημα....
    1 point
  13. Μη περιμένεις πολλά. Δυστυχώς....Κι αύριο το πρωί να γίνονταν εκλογές στο ΤΕΕ, η εικόνα θα ήταν ίδια με αυτή του Νοέμβρη. Σκέψου ότι μερίδα συναδέρφων προσπαθούσε να δικαιολογήσει με κάθε τρόπο, ακόμη και με ολομέτωπες επιθέσεις και προσβολές του στυλ "δε σας φτάνει που σας δίνουν χρήμα φτωχομπινέδες", το ΦΙΑΣΚΟ της τηλεκατάρτισης!
    1 point
  14. Καλησπέρα σε όλους. Εγώ δεν είμαι μηχανικός ούτε έχω σχέση με τον κλάδο, αλλά είμαι μια ταλαίπωρη επιστήμονας που μόνο στο δικό σας φόρουμ βρήκα κάτι σχετικό με τη καταβολή του ποσού του voucher. Ούτε εγώ έχω λάβει μέχρι σήμερα το ποσό (είτε στο σύνολο είτε μέρος του), και το voucher μου έχει ενεργοποιηθεί από 11/4 (έχω και την αίτηση από το ΚΕΚ κτλ.). Επικοινώνησα με τον αριθμό που παρέθεσε άλλος χρήστης του φόρουμ (2103256640) και χωρίς να προλάβω να πω οτιδήποτε, η πράγματι ευγενέστατη κυρία με ρώτησε αν είμαι και μισθωτή (πράγμα που ισχύει στην περίπτωσή μου). Μου επιβεβαίωσε πως τα ποσά θα φανούν την επόμενη εβδομάδα (δεν γνώριζε πότε ακριβώς) και πως δεν χρειάζεται να κάνω κάποια άλλη ενέργεια. Ωστόσο μου είπε πως αν έχω κάνει αίτημα και για τα 800€ (δεν έχω κάνει) τότε πρέπει να γίνει διασταύρωση στοιχείων. Κλείνοντας, θα ήθελα να ευχαριστήσω τους χρήστες του φόρουμ το οποίο δεν είναι η πρώτη φορά που το συμβουλεύομαι, καθώς είναι το μόνο μέρος που επιτέλους βρήκα μια απάντηση για το τι συμβαίνει και δεν έχω πάρει χρήματα εν αντιθέσει με άλλους συναδέλφους μου! Είχα αρχίσει να ανησυχώ ότι τελικά δε θα τα πάρω καθόλου αυτά τα λεφτά (και τώρα ακόμη διατηρώ επιφυλάξεις, αλλά τουλάχιστον ξέρω πως δεν έχω μόνο εγώ το ίδιο πρόβλημα με την παράλληλη απασχόληση).
    1 point
  15. Δυστυχώς για μία ακόμη φορά ο παγκόσμιος ρέκορντμαν της ανεργίας υπουργός Βρούτσης αποδεικνύεται ότι είναι ασυνεπής, ανακόλουθος και πολύ λίγος. Για ακόμη μία φορά αυτό που έχει δηλώσει διαψεύδεται από την πραγματικότητα καθώς ούτε και σήμερα πραγματοποιήθηκε καταβολή στους λογαριασμούς μας παρά τα όσα ανέφερε χθες. Είναι η τρίτη, τέταρτη, πέμπτη φορά ? (έχουμε χάσει το λογαριασμό) που η ημερομηνία που δεσμεύεται ότι θα γίνουν οι πληρωμές, καταλήγει στον κουβά. Δεν σας έχουμε απλώς βαρεθεί, σας έχουμε σιχαθεί. Μαζευτείτε με τα κομματοσκυλα σας από όλες τις παρατάξεις να αποθεωνεστε μεταξύ σας με τις γλοιωδιες σας και μη μας δώσετε δεκάρα τσακιστη. Κροκοδειλια δάκρυα όμως για brain drain στους εντολοδόχους δημοσιογράφους και μόνο σε αυτούς για τους οποίους η καταβολή των εκατομμυρίων ευρώ δύο φορές δεν σημείωσε καμία τεχνική δυσκολία και το ψηφιακό σύστημα δούλεψε στην εντέλεια.
    1 point
  16. καταπληκτικός να τον είχα σε γειτονικό μπαλκόνι στην περίοδο της καραντίνας ...... άριστη τεχνική
    1 point
  17. Δεν υπάρχει μονοσήμαντη απάντηση στο ερώτημα. Η τακτοποίηση είναι πιο απλή σαν διαδικασία επομένως αν το πρόστιμο είναι μικρό και ανήκεις στις κατηγορίες 1-4 (οριστική εξαίρεση) η τακτοποίηση είναι πιο εύκολη. Από την άλλη αν το πρόστιμο είναι μεγάλο, με τη νομιμοποίηση πληρώνεις μόνο το παράβολο. Επομένως εσύ κρίνεις αν η χρηματική διαφορά δικαιολογεί τον επιπλέον κόπο, αν η αμοιβή του μηχανικού για την έκδοση άδειας είναι μικρότερη απο το ποσό του προστίμου για την τακτοποίηση (από την πλευρά του ιδιοκτήτη). Ένας άλλος παράγοντας επίσης είναι ο χρόνος. Αν υπάρχει βιασύνη πχ για μεταβίβαση ή άδεια λειτουργίας, η τακτοποίηση είναι σαφώς ταχύτερη διαδικασία. Αν δεν υπάρχει κάποιος λόγος βιασύνης και σκοπεύεις ούτως ή άλλως να βγάλεις άδεια για άλλες εργασίες απ' ότι λες (άρα θα κάνεις τη διαδικασία όπως και να χει) ίσως στην περίπτωσή σου συμφέρει να εντάξεις στην ίδια άδεια και τη νομιμοποίηση.
    1 point
  18. 1) 4,59 2) 13 3) ; 4) Δεν την προσθέτεις , βλέπε : https://exoikonomisi.ypen.gr/-/dieukrineseis-gia-ten-onomastike-thermike-ischy
    1 point
  19. 4,62 για σώματα βάση τύπου SCOP = 2,75 ∙ (ηs55˚CΘΚ+ 3%) 5,97 για ενδοδαπέδια βάση τύπου SCOP = 2,35 ∙ (ηs35˚CΘΚ + 3%)
    1 point
  20. ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΠΕΧΩΔΕ ΕΓΚΥΚΛΙΟΣ 12 Δ/ΝΣΗ Ο.Κ.Κ./δ Αθήνα 5.3.1990 Αρ. Πρωτ. Οικ. 17414 ΘΕΜΑ: Αποδοχή της με αριθμ. 24/1990 γνωμοδότησης της Νομικής Δ/νσης με την οποία παρέχονται οδηγίες για αλλαγή χρήσης. Σας κοινοποιούμε για εφαρμογή τη με αριθμ. 24/1990 γνωμοδότηση της Νομικής Δ/νσης του ΥΠΕΧΩΔΕ την οποία αποδεχόμαστε. Με την παραπάνω γνωμοδότηση, γίνεται δεκτό, ότι για αλλαγές χρήσης, που έγιναν προ της εφαρμογής του ΓΟΚ/1985, σε επιτρεπόμενη οτην περιοχή χρήση και εφ' όσον δεν παραβιάζουν τις πολεοδομικές διατάξεις, δεν εφαρμόζονται οι διατάξεις του άρθρου 15 του Ν. 1337/83 περί υποβολής δηλώσεων και καταβολής της προβλεπόμενης ειδικής εισφοράς. Τα παραπάνω ισχύουν, εφ' όσον πρόκειται μόνο για αλλαγή χρήσης χωρίς να έχουν γίνει συγχρόνως και οικοδομικές εργασίες, για τις οποίες χρειαζόταν οικοδομική άδεια. Αυτονόητο είναι ότι έαν, η κατά τα παραπάνω αλλαγή χρήσης συνοδευόταν και από εκτέλεση οικοδομικών εργασιών, για τις οποίες απαιτείτο οικοδομική άδεια, τότε οι διατάξεις του άρθρου 15 του Ν. 1337/83 (με τις προύποθέσεις που αναφέρονται σ' αυτό) είχαν εφαρμογή μόνο για τις υπόψη οικοδομικές εργασίες. Ο ΥΠΟΥΡΓΟΣ Κ. Ι. ΛΙΑΣΚΑΣ ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΔΙΚΑΙΟΣΥΝΗΣ Αριθμ. Γνωμ. 24 ΝΟΜΙΚΕΣ ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ Αθήνα 12.1.1990 Αρ. Πρωτ. 1953 Επί του αριθ. πρωτ. 70022/14.11.1989 ερωτήματός σας σχετικά με την υποχρέωση δήλωσης κατά τον ν. 1337/1983 αυθαίρετης αλλαγής χρήσης κτισμάτων και την επιβολή της ειδικής εισφοράς, παρατηρούμε τα ακόλουθα: Ι. Κατά την ερμηνεία των διατάξεων του ν.δ. 8/1973 έχει γίνει δεκτό από την νομολογία ότι η περί αυθαιρέτων κατασκευών διαδικασία αφορούσε σε παράνομες κατασκευές, όχι δε και σε αυθαίρετες αλλαγές χρήσεως (Σ.τ.Ε. 2942/1989, 494/1979, 4371/1980). Θα μπορούσε βέβαια και γι' αυτές να κινηθεί η διαδικασία περί αυθαιρέτων, εφόσον βέβαια συνεπεία της αυθαίρετης αλλαγής χρήσεως παραβιάζεται πολεοδομική διάταξη. Όπως π.χ. ως έχει γίνει δεκτό (Σ.τ.Ε. 158/1989) όταν επί αυθαιρέτου μετατροπής βοηθητικής χρήσεως χώρου σε χώρο κυρίας χρή­σεως, διαπιστώνεται υπέρβαση του συντελεστή δομήσεως. Υπό το καθεστώς του νέου Γ.Ο.Κ/1985 και συγκεκριμένα των διατάξεων των άρθρων 5 και 22 παρ. 4 που εφαρμόζονται όπως έχει γίνει δεκτό (Σ.τ.Ε. 2942/1989) για μεταβολές χρήσεως που έγιναν από την έναρξη ισχύος του, θεωρούνται αυθαίρετες οι μεταβολές αυτές χρήσεως, εφόσον έγιναν χωρίς την ήδη απαιτούμενη άδεια και επί πλέον θίγουν τις ισχύουσες πολεοδομικές διατάξεις τόσον κατά τον χρόνο που επήλθαν όσον κατά τον χρόνο που διαπιστώθηκαν, εφαρμόζονται δε γι' αυτές τα οριζόμενα στην προαναφερόμενη παρ. 4 του άρθρου 22 του Γ.Ο.Κ./1985. ΙΙ. Κατά το δεδομένο ιστορικό του ερωτήματος δημιουργήθηκε το πρόβλημα αν ενέπιπτε στην υποχρέωση υποβολής δηλώσεως κατά το άρθρο 15 του ν. 1337 που παρείχε την δυνατότητα αναστολής κατεδάφισης αυθαιρέτων, και για αλλαγές χρήσεως κτίσματος επιτρεπόμενης. Συγκεκριμένα σε ανεγερθείσα με δύο οικοδομικές άδειες διόροφη αποθήκη έγινε αυθαίρετη αλλαγή χρήσεως σε ξενοδοχείο. Η αρμόδια Πολεοδομική Υπηρεσία κατόπιν υποβολής σχετικής δηλώσεως από τον ενδιαφερόμενο επέβαλε και την από το Π.Δ. της 3.9.1983 (Φ.Ε.Κ. 393 Δ) προβλεπόμενη ειδική εισφορά για την αλλαγή της χρήσεως μολονότι η νέα χρήση (του ξενοδοχείου) επιτρεπόταν στην περιοχή. Η Δ/νση Ο.Κ.Κ. του Υπουργείου με έγγραφά της (αριθ. 74514/14444/27.11.87, 61015/9386/15.9.88) είχε διευκρινήσει ότι δήλωση με το ν. 1337 θα είχε νόημα μόνο αν επρόκειτο για αλλαγή χρήσεως σε μη επιτρεπόμενη στην περιοχή. ΙΙΙ. Από τα πιο πάνω γενόμενα δεκτά συνάγεται ότι για αλλαγές χρήσεως κτίσματος που έγιναν πριν από την ισχύ του νέου Γ.Ο.Κ./1985 σε επιτρεπόμενη στην περιοχή εφόσον δεν παραβιάζουν πολεοδομική διάταξη δεν κινείται η διαδικασία κηρύξεως αυθαιρέτου και επομένως δεν εμπίπτουν τέτοιες αλλαγές χρήσεως στα αυθαίρετα κτίσματα του άρθρου 15 του ν. 1337 για τα οποία υπάρχει υποχρέωση υποβολής δηλώσεως και επιβολής της προβλεπόμενης από το π.δ. 3.9.83 ειδικής εισφοράς. Συνεπώς η άποψή μας επί του τεθέντος ερωτήματος είναι ότι για αλλαγές χρήσεως κτίσματος που έγιναν υπό το καθεστώς του Γ.Ο.Κ./1973 σε επιτρεπόμενες στις περιοχές και δεν παραβιάζουν πολεοδομικές διατάξεις δεν εφαρμόζονται οι διατάξεις του άρθρου 15 του ν. 1337/1983 περί υποβολής δηλώσεως και καταβολής της προβλεπόμενης ειδικής εισφοράς. Ο ΠΡΟΕΔΡΟΣ ΔΙΟΙΚΗΣΕΩΣ ΣΠΥΡΟΣ ΣΚΟΥΤΕΡΗΣ
    1 point
  21. Ξαναδιαβασε την ερωτηση σου και σκεψου πού μπορει να υπαρχει κλιμακα
    -1 points
This leaderboard is set to Athens/GMT+02:00
  • Επιλεγμένα Άρθρα

    • Εγκρίθηκε τo αναθεωρημένο Εθνικό Σχέδιο Διαχείρισης Επικίνδυνων Αποβλήτων (ΕΣΔΕΑ)
      Εγκρίθηκε τo αναθεωρημένο Εθνικό Σχέδιο Διαχείρισης Επικίνδυνων Αποβλήτων (ΕΣΔΕΑ) με την δημοσίευση στο ΦΕΚ 6412/Β'/22.11.2024 της υπ' αριθμ. ΥΠΕΝ/ΔΔΑ/124219/1717 ΚΥΑ με θέμα: Έγκριση αναθεωρημένου Εθνικού Σχεδίου Διαχείρισης Επικίνδυνων Αποβλήτων (ΕΣΔΕΑ).

      To αναθεωρημένο Εθνικό Σχέδιο Διαχείρισης Επικίνδυνων Αποβλήτων (ΕΣΔΕΑ) συνιστά ένα Ειδικό Σχέδιο Διαχείρισης για τα Επικίνδυνα Απόβλητα που παράγονται στη χώρα, το οποίο απαιτείται σύμφωνα με τα άρθρα 54 και 55 του ν. 4819/2021 (Α’ 129), δεδομένου ότι τα απόβλητα αυτά, λόγω της ποιοτικής και ποσοτικής σύστασής τους, καθώς και των εξειδικευμένων εγκαταστάσεων που απαιτούνται για τη διαχείρισή τους, χρήζουν ειδικότερης συνολικής αντιμετώπισης.

      Στόχος του σχεδιασμού είναι η μείωση τόσο της ποσότητας των παραγόμενων επικίνδυνων αποβλήτων όσο και της επικινδυνότητάς τους και η συνακόλουθη προστασία του περιβάλλοντος και της δημόσιας υγείας, σε συμμόρφωση με τους σχετικούς όρους και προϋποθέσεις της εθνικής και ενωσιακής νομοθεσίας και με εφαρμογή των βέλτιστων
      διαθέσιμων τεχνικών, οι οποίες θα πρέπει πλέον να ενσωματώνουν ευθέως τις πρακτικές της κυκλικής οικονομίας.

      Ο σχεδιασμός περιλαμβάνει όλες τις προβλέψεις του άρθρου 28 της Οδηγίας 2008/98/ΕΚ, καλύπτοντας ταυτόχρονα όλες τις νέες υποχρεώσεις και όλα τα νέα στοιχεία που εισήχθησαν στο άρθρο αυτό μέσω της Οδηγίας (ΕΕ) 2018/851 του Ευρωπαϊκού
      Κοινοβουλίου και του Συμβουλίου της 30ης Μαΐου 2018.

      Με τον παρόντα σχεδιασμό αναθεωρείται ο σχεδιασμός που είχε εγκριθεί με την Κοινή Υπουργική Απόφαση οικ.62952/5384/2016 (Β’ 4326) ο οποίος είχε χρονικό ορίζοντα το έτος 2020. 

      Εθνικό Σχέδιο Διαχείρισης Επικίνδυνων Αποβλήετων ΕΣΔΕΑ ΚΥΑ-ΥΠΕΝΔΔΑ1242191717-13.11.2024-ΦΕΚ-6412-22.11.2024-τεύχος-Β.pdf
      • 0 απαντήσεις
    • ΥΠΕΝ: Εγκύκλιος προς τις ΥΔΟΜ ώστε να ζητούν αποκλειστικά και περιοριστικά μόνο τα στοιχεία που προβλέπονται από το ισχύον θεσμικό πλαίσιο
      Εγκύκλιο απέστειλε το Υπουργείο Περιβάλλοντος και Ενέργειας προς τις ΥΔΟΜ με θέμα: Σχετικά με την εφαρμογή της εγκυκλίου ΥΠΕΝ/ΓΔΠΟΛ/15047/84/14-3-2018.

      Η εγκύκλιος αναφέρει ότι: με αφορμή την (α) σχετική επιστολή του ΣΑΔΑΣ-ΠΕΑ με την οποία διαπιστώνεται η μη τήρηση της (β) σχετικής εγκυκλίου στην οποία και σας παραπέμπουμε, επισημαίνουμε εκ νέου στο πλαίσιο της χρηστής διοίκησης και προκειμένου να αποφεύγεται ταλαιπωρία μηχανικών και πολιτών ότι, η προαναφερόμενη εγκύκλιος οδηγία Γενικού Διευθυντή Πολεοδομίας του ΥΠΕΝ εξακολουθεί να ισχύει.

      Ειδικότερα, κατά τον έλεγχο της πληρότητας αιτημάτων έκδοσης οικοδομικών αδειών, οι ΥΔΟΜ οφείλουν να ζητούν αποκλειστικά και περιοριστικά, μόνον τα στοιχεία εκείνα (δικαιολογητικά, σχέδια και εγκρίσεις υπηρεσιών, συλλογικών οργάνων ή φορέων) που προβλέπονται από το ισχύον θεσμικό πλαίσιο (νόμοι, π. δ/γματα, Υπουργικές Αποφάσεις) για την κατά περίπτωση περιοχή, ή την εκάστοτε Αποκεντρωμένων Διοικήσεων της Επικράτειας (για την ενημέρωση των ΥΔΟΜ χωρικής τους αρμοδιότητας) χρήση ειδικού κτιρίου. Κατά συνέπεια, για την έκδοση των οικοδομικών αδειών δεν ζητείται η προσκόμιση επιπρόσθετων στοιχείων (όπως αλληλογραφία, εγκρίσεις φορέων) και δεν λαμβάνονται υπόψη απόψεις ή εκτιμήσεις υπηρεσιών, οι οποίες αποκλίνουν του ισχύοντος θεσμικού πλαισίου.
      • 0 απαντήσεις
    • Εγκρίθηκε μέσω WiFi4GR το δωρεάν WiFi σε έντεκα σταθμούς του ΜΕΤΡΟ
      Την έγκριση του Διοικητικού Συμβουλίου για την εγκατάσταση και λειτουργία εξοπλισμού ασύρματης πρόσβασης σε έντεκα σταθμούς του ΜΕΤΡΟ για τουλάχιστον πέντε χρόνια εξασφάλισε την περασμένη εβδομάδα η ΣΤΑΣΥ.

      Το κόστος για την παροχή ηλεκτρικού ρεύματος και παροχής σύνδεσης στο διαδίκτυο, θα βαρύνει την εταιρία και από το ύψος του και τη δυνατότητα κάλυψής του από τη ΣΤΑΣΥ θα εξαρτηθεί και η επέκταση του ασύρματου Ιντερνετ και σε άλλους σταθμούς.

      Οι πρώτοι έντεκα σταθμοί στους οποίους θα λειτουργήσει WiFi έως το τέλος της χρονιάς είναι εκτός από την Ακρόπολη και το Σύνταγμα, οι σταθμοί Μοναστηράκι, Ομόνοια, Πανεπιστήμιο, Πειραιάς, Κορυδαλλός, Χαλάνδρι, Αγιος Δημήτριος, Φιξ και Αγία Μαρίνα. 

      Οι επιβάτες θα μπορούν να συνδέονται άμεσα χωρίς να χρειάζεται κάποια διαδικασία εγγραφής. Στη συνέχεια η διοίκηση της ΣΤΑΣΥ θα μετρήσει το μηνιαίο κόστος λειτουργίας και συντήρησης ώστε να αποφασιστεί η επέκταση του δικτύου και το χρονοδιάγραμμά της.

      Υπενθυμίζεται ότι το έργο έχει ενταχθεί από το υπουργείο Ψηφιακής Διακυβέρνησης στις περιοχές που θα εγκατασταθούν σημεία πρόσβασης στο πλαίσιο του έργου WiFi4GR.

      Το WiFi4GR «Ανάπτυξη Δημόσιων Σημείων Ασύρματης Ευρυζωνικής Πρόσβασης στο Διαδίκτυο» αφορά στην προμήθεια, εγκατάσταση, παραμετροποίηση, σύνδεση και θέση σε λειτουργία σημείων ασύρματης πρόσβασης WiFi (Hotspots) στο Διαδίκτυο σε διάφορες περιοχές πολιτιστικού και τουριστικού ενδιαφέροντος της χώρας, για την κάλυψη, 2.500 περίπου περιοχών ασύρματης – WiFi πρόσβασης σε όλη την επικράτεια. Το σύστημα, το οποίο θα αναπτυχθεί, θα διαθέτει κεντρικό σύστημα παρακολούθησης και διαχείρισης, το οποίο καθιστά δυνατή την παρακολούθηση σε πραγματικό χρόνο όλων των δομικών στοιχείων του δικτύου.
      • 0 απαντήσεις
    • Η σύνδεση του νυχτερινού φωτισμού με το «Τοπικό Εγχώριο Προϊόν» στην Ελλάδα
      Όσοι έχουμε βρεθεί σε νυχτερινή πτήση έχουμε απολαύσει το θέαμα που προσφέρει η επιφάνεια της Γης, όταν τα νυχτερινά φώτα αναδεικνύουν μοτίβα που παραπέμπουν σε έργα τέχνης. Εκτός όμως από το εντυπωσιακό θέαμα, τα νυχτερινά φώτα αποτελούν μια πολύτιμη πηγή πληροφορίας για τις δραστηριότητες του ανθρώπου και την αλληλεπίδρασή του με το περιβάλλον.

      Στο πλαίσιο της εξερεύνησης αυτού του πεδίου, η NASA καταγράφει συστηματικά τον νυχτερινό φωτισμό του πλανήτη μας. Τα τελευταία 10 χρόνια πολύ βελτιωμένες καταγραφές παρέχονται από τον αισθητήρα VIIRS της αποστολής SUOMI.

      «Στο Δημοκρίτειο Πανεπιστήμιο σκεφτήκαμε να ερευνήσουμε τι έχουν να μας πουν τα νυχτερινά φώτα για την πατρίδα μας» λέει στην «Κ» η Αλεξάνδρα Γκεμιτζή, καθηγήτρια στο Τμήμα Μηχανικών Περιβάλλοντος του Δημοκρίτειου Πανεπιστήμιου Θράκης, η οποία ηγήθηκε μιας ενδιαφέρουσας έρευνας στο πλαίσιο των δραστηριοτήτων του Εργαστηρίου Ατμοσφαιρικής Ρύπανσης και Αντιρρυπαντικής Τεχνολογίας Ατμοσφαιρικών Ρύπων.
      • 0 απαντήσεις
    • «Εξοικονομώ 2023»: Ο νέος οδηγός του προγράμματος μετά την 3η τροποποίηση
      Εκδόθηκε σε ΦΕΚ η υπ' αριθμ. ΥΠΕΝ/ΥΔΕΝ/97165/610 ΚΥΑ (ΦΕΚ 5174/Β΄/13.09.2024) που αφορά την 3η τροποποίηση της υπό στοιχεία ΥΠΕΝ/ΥΔΕΝ/55246/807/18.05.2023 κοινής απόφασης των Υπουργών Οικονομικών, Ανάπτυξης και Επενδύσεων και Περιβάλλοντος και Ενέργειας «Προκήρυξη του προγράμματος “Εξοικονομώ 2023”», ως εξής:

      Α. Ο Οδηγός Εφαρμογής Προγράμματος «Εξοικονομώ 2023» και η 1η Τροποποίηση του Παραρτήματος VI που αφορά την Υπεύθυνη Δήλωση σχετικά με τη σώρευση των ενισχύσεων ήσσονος σημασίας (de minimis) βάσει του Κανονισμού (ΕΕ) 2023/2831, ως ακολούθως:

      Τροποποίηση (3η) της υπό στοιχεία ΥΠΕΝ 55246-807 18.05.2023 ΚΥΑ Εξοικονομώ 2023 (ΦΕΚ 5174-Β-13.09.2024).pdf
      • 3 απαντήσεις
×
×
  • Create New...

Σημαντικό

Χρησιμοποιούμε cookies για να βελτιώνουμε το περιεχόμενο του website μας. Μπορείτε να τροποποιήσετε τις ρυθμίσεις των cookie, ή να δώσετε τη συγκατάθεσή σας για την χρήση τους.