Πίνακας Κορυφαίων
Δημοφιλές Περιεχόμενο
Προβολή περιεχομένου με την υψηλότερη φήμη στις 17/05/2020 σε όλες τις περιοχές
-
http://www.elinyae.gr/index.php/ethniki-nomothesia/pd-11801981-fek-293a-6101981 Το ανώτατον επιτρεπόμενον όριον θορύβου, εκπεμπόμενον εις το περιβάλλον υπό των εγκαταστάσεων, καθορίζεται ως τούτο αναφέρεται εις τον κατωτέρω παρατιθέμενον πίνακα, μετρούμενον επί του ορίου του ακινήτου επί του οποίου κείται η εγκατάστασις. ΠΙΝΑΞ 1 Ανωτάτου Επιτρεπομένου - Ορίου Θορύβου α/αΠεριοχή / Ανώτατον όριον θορύβου εις dBA 1.Νομοθετημένοι Βιομηχανικαί Περιοχαί :70 2.Περιοχαί εις ας το επικρατέστερον στοιχείον είναι το βιομηχανικόν:65 3.Περιοχαί εις ας επικρατεί εξ ίσου το βιομηχανικόν και αστικόν στοιχείον:55 4.Περιοχαί εις ας επικρατεί το αστικόν στοιχείον:50 Δια τας εγκαταστάσεις τας ευρισκομένας εν επαφή μετά κατοικουμένων κτισμάτων, το ανώτατον επιτρεπόμενον όριον θορύβου καθορίζεται εις 45 dBA, ανεξαρτήτως της περιοχής εις ήν ευρίσκεται η εγκατάστασις μετρούμενον εντός του κατοικουμένου κτίσματος με ανοικτάς θύρας και παράθυρα.2 points
-
έχουμε και αυτες τις συζητησεις [μεταξυ πολλων άλλων] Τελικά, απευθύνθηκα στο ΥΠΕΚΑ και συγκεκριμένα στην Διεύθυνση Αρχιτεκτονικής, Οικοδομικών Κανονισμών και Αδειοδοτήσεων, στο τμήμα Κανονισμών, Προτύπων και Σύγχρονης Αρχιτεκτονικής, και εκεί μου είπαν προφορικά πως σαν ιδιώτης μηχανικός δεν έχω το δικαίωμα να θεωρήσω άκυρη μία οικοδομική άδεια που είναι σε ισχύ και πως βάσει του νόμου οφείλω να δηλώσω ΟΧΙ στην επιλογή της οικοδομικής άδειας και σαν υπερβάσεις μόνο ότι είναι επιπλέον της άδειας (στην περίπτωσή μου μόνο τα 10τ.μ.). εδω απο τον Civil_2012 https://www.michanikos.gr/forums/topic/51266-παραρτημα-α-ν-449517/?do=findComment&comment=943201 και https://www.michanikos.gr/forums/topic/50356-αρθρο-100-ν-449517-διατάξεις-υπολογισμού-ενιαίου-ειδικού-προστίμου/?do=findComment&comment=972855 Επομενως, μπορουμε - μάλλον - να καταληξουμε οτι α] ΟΧΙ ως προς την ΟΑ β] Ως προς τον υπολογισμο -θεωρουνται αυθαιρετα μονον οσα εχουν "υπερβει" την κάλυψη την δόμηση την θέση" της αδειας - και μη αυθαιρετα οσα χτισθηκαν με βαση την ΟΑ, χωρις αλλαγή2 points
-
1 point
-
η ερώτηση του Γ. Βλαχου ήταν πολυ σωστη... και μαλιστα, ηταν απολύτως συμφωνη με την αρχικη διατυπωση στην διαβούλευση του -τότε- αρθρου 82 που μετα το εκαναν 98. Την οποια "μεταλλαξαν" μετεπειτα οι 7-8 επιτροπές, που ασχοληθηκαν...με την τελικη διατυπωση του 4495 και προεκυψε το αρθρο98. Αλλά, τότε ο Υπουργος "δεν ήθελε" Και ολα αυτα τα περι αντισυνταγματικοτητας και άλλαι δικαιολογίαι.... τα ξέχασε τότε που "ηθελε", μετα απο 2 περιπου χρονια, με την τροποποιηση στο αρθρο 98 παρ. 9 για την τακτοποίηση στα κοινοχρηστα απο καταληψια συνιδιοκτητη....χωρις καμμια συναινεση... [αυτα και άλλα πολλά....ζώα και φυτά...]🥳1 point
-
εχει αναφερθει πολλες φορες στο φορουμ δες στην αναζητηση https://www.michanikos.gr/forums/topic/29012-χρόνος-δημιουργίας-γηπέδου-εκτός-σχεδίου-για-εφαρμογή-της-αρτιότητας/?do=findComment&comment=443709 ως χρόνος δημιουργίας του οικοπέδου λαμβάνεται η ημερομηνία κατά την οποία υπεισήλθε στην νομή και κατοχή του ακινήτου ο μετέπειτα αναγνωρισθείς κύριος αυτού. Η εν λόγω ημερομηνία πρέπει να προκύπτει σαφώς από το ιστορικό και αιτιολογικό της σχετικής απόφασης του δικαστηρίου που αναγνωρίζει την έκτακτη χρησικτησία.1 point
-
Κωστα, το προειπα. Η τακτοποίηση με βαση την χρησικτησια, ειναι κατ' αρχας, νομιμη. Αλλά, η γενικη "αποψη" -με την οποία συμφωνω και εγω- ειναι οτι: μια δικαστικη αποφαση, αποδειχνει οχι μονον την κυριοτητα, αλλα και το ετος δημιουργιας, το οποιο ειναι απαραιτητο για να παει στην παρεκλιση που χρειαζεται σαν "τυφλο"1 point
-
Η τακτοποίηση με βαση την χρησικτησια, ειναι κατ' αρχας, νομιμη. Αλλά, χωρις αποφαση, δεν εχεις νομιμο εντολεα και δεν μπορεις να επικαλεσθεις παρεκλιση για την περίπτωση οικοδομησιμοτητας. Βγαλε μια αποφαση χρησικτησιας...οτι το εχει με νομη που αρχισε απο το ......"1970" και εχεις -και νομιμο εντολεα για την τακτοποίηση -και νομιμο τιτλο για την επικληση παρεκλισης. [όσο ειναι καιρος, γιατι στα "σχεδια" του υπουργειου ειναι, η καταργηση των παρεκλίσεων για τα κατω των 4 στρ. και για τα "τυφλα"...ετσι "λενε"]1 point
-
Ωραία, μετά από 9 χρόνια βρέθηκε η αιτία και η ευθύνη. Επικουρικά κατσαρίδες μπορείς να βρεις κάτω από ξύλινα κουφώματα ακόμα κι αν δεν έχουν «φουσκώσει». Έχουν πέρασμα και από άλλα σημεία αν δεν γίνει ανά έτος απολύμανση.1 point
-
Καλημέρα σε όλους. Για να λήξει το θέμα για άλλη μια φορά με τα χιλιοστά και τα 2 εκατοστά και το ποιος είναι ο τρισμεγιστος επιστήμονας του ηλιακού συστήματος που δεν επιτρέπεται να τον ανταγωνίζονται οι κοινοί θνητοί, παρατίθεται η επίλυση αυτού του τόσο μεγάλου προβλήματος της ανθρωπότητας που θα γειώσει οποιαδήποτε άλλη εμπειροτεχνικη προσπάθεια ανάδειξης του μεγαλύτερου πέους (όλους μας μας έχουν προλάβει άλλοι): https://igl.ethz.ch/projects/ARAP/svd_rot.pdf Υπάρχει επισης ο κώδικας σε python και σε Matlab για όποιον ενδιαφέρεται. Να πω επίσης ότι το να προσπαθεί να αναπτυχθεί ένας προβληματισμός για best fit και ταυτόχρονα η κουβέντα να γεμίζει noise με άλλου είδους αποκλίσεις όπως ο συντελεστής κλίμακας δείχνει πόσο ωραίος είναι ο κλάδος μας. Από το επαγγελματικό level που ρωτούσαμε στα χωριά ποια είναι η περιοχή με το όνομα πχ "χεζολιθαρο"(παρεπιπτόντως το χεζολιθαρο στην πραγματικότητα είναι το Κολωνάκι) για να εντοπίσουμε ένα αγροτεμάχιο στο πουθενά χωρίς περιφράξεις, περάσαμε στην αμφισβήτηση χιλιοστών στο Εγσα (και την αντίστοιχη μετακίνηση τεκτονικών πλακών που αυξάνει το σφάλμα)... Κατά τη γνώμη μου και χωρίς να θέλω να υποτιμήσω απόψεις περί τάξεως μεγέθους σφάλματος, αυτές δεν είναι κουβέντες μεταξύ μηχανικών, είναι κουβέντες μεταξύ μικροβιολογων. Και θα πρέπει να αναπτύσσονται στο φόρουμ μικροβιολογων. Για παράδειγμα όταν αποτυπώνουμε κτίρια με no prism παίρνουμε και ως παραδοχή ότι ισχύει η απόλυτη κατακορυφοτητα, ενώ δεν παίζει πουθενά αυτο. Ε, προτείνω τότε να αφαιρείτε και τα 50μm της εξωτερικής βαφής για μείωση του σφαλματος...Εν τέλει τα παραδοτέα που φτιάχνουμε εμείς οι μηχανικοί θα χρησιμοποιηθούν για κατασκευές και επενδύσεις από κοινούς θνητούς και όχι από μικροσκοπικά ανθρωπάκια που το έσκασαν από την περιπέτεια του Γκιούλιβερ.1 point
-
μάλιστα... θα σου συνιστούσα να κάνεις υπαγωγή το ακίνητο και το κτήριο που έχει στον Ν.4495/2017 (θα λυθούν άν όχι όλα πολλά προβλήματα) Το δηλωνεις φυσικά ώς προ 75 (αφου είναι προ 55 είναι και προ 75) Σου βγάζει το ελάχιστο παράβολο 250€ Ως ακίνητο χωρίς άδεια πρέπει να βάλεις και πρόσφατο Τοπογραφικό Διάγραμμα με εξάρτηση ΕΓΣΑ .... κλπ κλπ Θα σου λύσει αρκετά προβλήματα αν το σκεφτείς με προσοχή. Θα έχει δε και άμεση την δυνατότητα ανεξάρτητα απο αρτιότητες κλπ να βγάζει τις αναγκαίες άδειες για εργασίες συντήρησης ασφάλειας και υγιεινής για το κτήριο του.1 point
-
δεν έχω πρόβλημα να κάνω ΥΔΕ σε οποιασδήποτε εγκατάσταση ακόμα και σε νέα. Σε καμία περίπτωση όμως δεν υπογράφω προσυμπληρωμένα έντυπα. Θα κάνω κανονικά τον έλεγχο και ότι προκύψει.1 point
-
ΣτΕ 1118/14. Αντισυνταγματικός ο 4014/11. Προ 3 ημερών παλιός πελάτης μου ζήτησε την μεταπήδηση της δήλωσης του Ν.4014/11 γιατί η υπηρεσία στην οποία την εμφάνισε (δεν μου έδωσε περισσότερες διευκρινήσεις-μάλλον για άδεια λειτουργίας) δεν την έκανε αποδεκτή........1 point
-
Ο συντελεστής ταυτοχρονισμου πως προέκυψε; η ένταση των 40Α πως προέκυψε; έχεις φορτία μονοφασικα, τριφασικά ή συνδυασμό. Λείπουν πολλές πληροφορίες για να έχεις απάντηση.1 point
-
Τότε στα χωριά ορίζονταν επιτρεπόμενοι όροφοι και επιτρεπόμενη κάλυψη Δηλ αν το επιτρεπόμενο ποσοστό κάλυψης είναι 0,7 τότε ο συντ δόμησης είναι 2όροφοι Χ επιτρ ποσοστό κάλυψης=2Χ0,7=1,40 Υ.Γ Η απόσταση από την οδό είναι σωστή με τους τότε όρους δόμησης1 point
-
@Pavlos33 Παύλο είχα γράψει κάπου και παλιότερα ότι στο επίπεδο της πολεοδομικής νομοθεσίας θα έρθει μια μέρα που θα...παρακαλάμε να γυρίσουμε στην παλιά εποχή με εκτυπώσεις σχέδια στην ΥΔΟΜ φάκελος με...αυτιά κλπ κλπ.... Τα ηλεκτρονικά αυτά συστήματα είναι γραφειοκρατία^3 αν σκεφτείς ότι υπάρχει μαι δαιδαλώδης νομοθεσία με χιλιάδες παράθυρα τα οποία είτε οδηγούν σε....μπαλκόνι με θέα είτε σε...φωταγωγό. Αυτή λοιπόν η γραφειοκρατία πέρασε, όπως σωστά αναφέρεις, όλη πάνω στον μηχανικό, ο οποίος καλείται μόνος του να βγάλει άκρη είτε μιλάμε για αυθαίρετα είτε μιλάμε για άδειες κλπ κλπ. Οι ΥΔΟΜ πλέον απαντούν για τα πάντα όπως απαντούν για τα αυθαίρετα από το 11 και μετά: ¨Αυτά τα κανετε εσείς οι ιδιώτες οι μηχανικοί". Κι ενώ είχαν δει το πόσο ΛΑΘΟΣ δούλεψε το όλο ηλεκτρονικό σύστημα με τα αυθαίρετα, το επέκτειναν και στις άδειες.....1 point
-
όχι αγαπητέ. Οι υπάλληλοι στις πολεοδομίες ήξεραν τι έκαναν. Απλά όμως δεν ήξερα ότι θα ' ρθουν αυτοί, οι εισπρακτικό κατα τ' άλλα νόμοι, που θα ρυθμίζουν τις "παπαριές" των δικών μας συναδέλφων . Γιατί να φταίνε μόνο οι της πολεοδομίας??? Ο συνάδελφος, που έβγαλε τις άδειες, δεν τα έβλεπε αυτά??? Ξέρουμε αν πλήρωσε ποτέ κάποιος από αυτούς τους καλούς συναδέλφους. Ναι αυτοί ήταν όμως πάντα οι καλοί, γιατί μπορούσαν να σου βγάλουν ακόμη και προσθήκη στο "λευκό πύργο" (όπως μου έλεγε μία αρχιτεκτόνισσα). Υπήρχε υπάλληλος στην πολεοδομία, που η φήμη τον ήθελε να φεύγει από την υπηρεσία μέχρι και ένα κιλό βαρύτερος από τα "τουβλάκια με τα πεντοχίλιαρα" που κουβαλούσε!! Μόνο αν υπήρχαν και βαριές (έστω πειθαρχικές) κυρώσεις και στους επιβλέποντες μηχανικούς θα είχαμε κάποια ελπίδα για βελτίωση της κατάστασης.1 point
-
Το ggcad σε χρεώνει ανάλογα με το ποια υποπακέτα του θα πάρεις. Έχει τα πάντα που χρειάζεται ένας τοπογράφος. Το συνιστώ ανεπιφύλακτα!1 point
-
@ Al3n, £30000 στην Αγγλία ή 35000 € στην βόρεια Ευρώπη παίρνουν οι απόφοιτοι μηχανολόγοι ή μηχανικοί από ΕΠΑΛ. Οι διπλωματούχοι μηχανικοί ΕΜΠ ή άλλων Ελληνικών ΑΕΙ, άμα ξέρουν καλά αυτό που έχουν σπουδάσει είναι στα διπλάσια άνετα στο έντρυ λέβελ, ενώ οι ημμυτες που ξέρουν συγκεκριμένα πράγματα καλά, μπορούν να ξεκινήσουν με έντρυ λέβελ στα £130.000 στο Λονδίνο ή 120.000 € σε Μόναχο - Φρανκφούρτη. Ειδικά για τους ημμύτες, προκαλώ όποιον θέλει να με αμφισβητήσει. (δυτική ακτή αμερικής οι καλοί ημμύτες μπορούν να ξεκινήσουν με 250.000 δολάρια)-1 points
This leaderboard is set to Athens/GMT+02:00
-
Επιλεγμένα Άρθρα
-
Εγκρίθηκε τo αναθεωρημένο Εθνικό Σχέδιο Διαχείρισης Επικίνδυνων Αποβλήτων (ΕΣΔΕΑ)
Engineer posted μια είδηση in Νομοθεσία,
Εγκρίθηκε τo αναθεωρημένο Εθνικό Σχέδιο Διαχείρισης Επικίνδυνων Αποβλήτων (ΕΣΔΕΑ) με την δημοσίευση στο ΦΕΚ 6412/Β'/22.11.2024 της υπ' αριθμ. ΥΠΕΝ/ΔΔΑ/124219/1717 ΚΥΑ με θέμα: Έγκριση αναθεωρημένου Εθνικού Σχεδίου Διαχείρισης Επικίνδυνων Αποβλήτων (ΕΣΔΕΑ).
To αναθεωρημένο Εθνικό Σχέδιο Διαχείρισης Επικίνδυνων Αποβλήτων (ΕΣΔΕΑ) συνιστά ένα Ειδικό Σχέδιο Διαχείρισης για τα Επικίνδυνα Απόβλητα που παράγονται στη χώρα, το οποίο απαιτείται σύμφωνα με τα άρθρα 54 και 55 του ν. 4819/2021 (Α’ 129), δεδομένου ότι τα απόβλητα αυτά, λόγω της ποιοτικής και ποσοτικής σύστασής τους, καθώς και των εξειδικευμένων εγκαταστάσεων που απαιτούνται για τη διαχείρισή τους, χρήζουν ειδικότερης συνολικής αντιμετώπισης.
Στόχος του σχεδιασμού είναι η μείωση τόσο της ποσότητας των παραγόμενων επικίνδυνων αποβλήτων όσο και της επικινδυνότητάς τους και η συνακόλουθη προστασία του περιβάλλοντος και της δημόσιας υγείας, σε συμμόρφωση με τους σχετικούς όρους και προϋποθέσεις της εθνικής και ενωσιακής νομοθεσίας και με εφαρμογή των βέλτιστων
διαθέσιμων τεχνικών, οι οποίες θα πρέπει πλέον να ενσωματώνουν ευθέως τις πρακτικές της κυκλικής οικονομίας.
Ο σχεδιασμός περιλαμβάνει όλες τις προβλέψεις του άρθρου 28 της Οδηγίας 2008/98/ΕΚ, καλύπτοντας ταυτόχρονα όλες τις νέες υποχρεώσεις και όλα τα νέα στοιχεία που εισήχθησαν στο άρθρο αυτό μέσω της Οδηγίας (ΕΕ) 2018/851 του Ευρωπαϊκού
Κοινοβουλίου και του Συμβουλίου της 30ης Μαΐου 2018.
Με τον παρόντα σχεδιασμό αναθεωρείται ο σχεδιασμός που είχε εγκριθεί με την Κοινή Υπουργική Απόφαση οικ.62952/5384/2016 (Β’ 4326) ο οποίος είχε χρονικό ορίζοντα το έτος 2020.
Εθνικό Σχέδιο Διαχείρισης Επικίνδυνων Αποβλήετων ΕΣΔΕΑ ΚΥΑ-ΥΠΕΝΔΔΑ1242191717-13.11.2024-ΦΕΚ-6412-22.11.2024-τεύχος-Β.pdf-
- 0 απαντήσεις
Επιλέχθηκε Από
Engineer, -
-
ΥΠΕΝ: Εγκύκλιος προς τις ΥΔΟΜ ώστε να ζητούν αποκλειστικά και περιοριστικά μόνο τα στοιχεία που προβλέπονται από το ισχύον θεσμικό πλαίσιο
Engineer posted μια είδηση in Νομοθεσία,
Εγκύκλιο απέστειλε το Υπουργείο Περιβάλλοντος και Ενέργειας προς τις ΥΔΟΜ με θέμα: Σχετικά με την εφαρμογή της εγκυκλίου ΥΠΕΝ/ΓΔΠΟΛ/15047/84/14-3-2018.
Η εγκύκλιος αναφέρει ότι: με αφορμή την (α) σχετική επιστολή του ΣΑΔΑΣ-ΠΕΑ με την οποία διαπιστώνεται η μη τήρηση της (β) σχετικής εγκυκλίου στην οποία και σας παραπέμπουμε, επισημαίνουμε εκ νέου στο πλαίσιο της χρηστής διοίκησης και προκειμένου να αποφεύγεται ταλαιπωρία μηχανικών και πολιτών ότι, η προαναφερόμενη εγκύκλιος οδηγία Γενικού Διευθυντή Πολεοδομίας του ΥΠΕΝ εξακολουθεί να ισχύει.
Ειδικότερα, κατά τον έλεγχο της πληρότητας αιτημάτων έκδοσης οικοδομικών αδειών, οι ΥΔΟΜ οφείλουν να ζητούν αποκλειστικά και περιοριστικά, μόνον τα στοιχεία εκείνα (δικαιολογητικά, σχέδια και εγκρίσεις υπηρεσιών, συλλογικών οργάνων ή φορέων) που προβλέπονται από το ισχύον θεσμικό πλαίσιο (νόμοι, π. δ/γματα, Υπουργικές Αποφάσεις) για την κατά περίπτωση περιοχή, ή την εκάστοτε Αποκεντρωμένων Διοικήσεων της Επικράτειας (για την ενημέρωση των ΥΔΟΜ χωρικής τους αρμοδιότητας) χρήση ειδικού κτιρίου. Κατά συνέπεια, για την έκδοση των οικοδομικών αδειών δεν ζητείται η προσκόμιση επιπρόσθετων στοιχείων (όπως αλληλογραφία, εγκρίσεις φορέων) και δεν λαμβάνονται υπόψη απόψεις ή εκτιμήσεις υπηρεσιών, οι οποίες αποκλίνουν του ισχύοντος θεσμικού πλαισίου.-
- 0 απαντήσεις
Επιλέχθηκε Από
Engineer, -
-
Εγκρίθηκε μέσω WiFi4GR το δωρεάν WiFi σε έντεκα σταθμούς του ΜΕΤΡΟ
Engineer posted μια είδηση in Τεχνολογία,
Την έγκριση του Διοικητικού Συμβουλίου για την εγκατάσταση και λειτουργία εξοπλισμού ασύρματης πρόσβασης σε έντεκα σταθμούς του ΜΕΤΡΟ για τουλάχιστον πέντε χρόνια εξασφάλισε την περασμένη εβδομάδα η ΣΤΑΣΥ.
Το κόστος για την παροχή ηλεκτρικού ρεύματος και παροχής σύνδεσης στο διαδίκτυο, θα βαρύνει την εταιρία και από το ύψος του και τη δυνατότητα κάλυψής του από τη ΣΤΑΣΥ θα εξαρτηθεί και η επέκταση του ασύρματου Ιντερνετ και σε άλλους σταθμούς.
Οι πρώτοι έντεκα σταθμοί στους οποίους θα λειτουργήσει WiFi έως το τέλος της χρονιάς είναι εκτός από την Ακρόπολη και το Σύνταγμα, οι σταθμοί Μοναστηράκι, Ομόνοια, Πανεπιστήμιο, Πειραιάς, Κορυδαλλός, Χαλάνδρι, Αγιος Δημήτριος, Φιξ και Αγία Μαρίνα.
Οι επιβάτες θα μπορούν να συνδέονται άμεσα χωρίς να χρειάζεται κάποια διαδικασία εγγραφής. Στη συνέχεια η διοίκηση της ΣΤΑΣΥ θα μετρήσει το μηνιαίο κόστος λειτουργίας και συντήρησης ώστε να αποφασιστεί η επέκταση του δικτύου και το χρονοδιάγραμμά της.
Υπενθυμίζεται ότι το έργο έχει ενταχθεί από το υπουργείο Ψηφιακής Διακυβέρνησης στις περιοχές που θα εγκατασταθούν σημεία πρόσβασης στο πλαίσιο του έργου WiFi4GR.
Το WiFi4GR «Ανάπτυξη Δημόσιων Σημείων Ασύρματης Ευρυζωνικής Πρόσβασης στο Διαδίκτυο» αφορά στην προμήθεια, εγκατάσταση, παραμετροποίηση, σύνδεση και θέση σε λειτουργία σημείων ασύρματης πρόσβασης WiFi (Hotspots) στο Διαδίκτυο σε διάφορες περιοχές πολιτιστικού και τουριστικού ενδιαφέροντος της χώρας, για την κάλυψη, 2.500 περίπου περιοχών ασύρματης – WiFi πρόσβασης σε όλη την επικράτεια. Το σύστημα, το οποίο θα αναπτυχθεί, θα διαθέτει κεντρικό σύστημα παρακολούθησης και διαχείρισης, το οποίο καθιστά δυνατή την παρακολούθηση σε πραγματικό χρόνο όλων των δομικών στοιχείων του δικτύου.-
- 0 απαντήσεις
Επιλέχθηκε Από
Engineer, -
-
Η σύνδεση του νυχτερινού φωτισμού με το «Τοπικό Εγχώριο Προϊόν» στην Ελλάδα
Engineer posted μια είδηση in Περιβάλλον,
Όσοι έχουμε βρεθεί σε νυχτερινή πτήση έχουμε απολαύσει το θέαμα που προσφέρει η επιφάνεια της Γης, όταν τα νυχτερινά φώτα αναδεικνύουν μοτίβα που παραπέμπουν σε έργα τέχνης. Εκτός όμως από το εντυπωσιακό θέαμα, τα νυχτερινά φώτα αποτελούν μια πολύτιμη πηγή πληροφορίας για τις δραστηριότητες του ανθρώπου και την αλληλεπίδρασή του με το περιβάλλον.
Στο πλαίσιο της εξερεύνησης αυτού του πεδίου, η NASA καταγράφει συστηματικά τον νυχτερινό φωτισμό του πλανήτη μας. Τα τελευταία 10 χρόνια πολύ βελτιωμένες καταγραφές παρέχονται από τον αισθητήρα VIIRS της αποστολής SUOMI.
«Στο Δημοκρίτειο Πανεπιστήμιο σκεφτήκαμε να ερευνήσουμε τι έχουν να μας πουν τα νυχτερινά φώτα για την πατρίδα μας» λέει στην «Κ» η Αλεξάνδρα Γκεμιτζή, καθηγήτρια στο Τμήμα Μηχανικών Περιβάλλοντος του Δημοκρίτειου Πανεπιστήμιου Θράκης, η οποία ηγήθηκε μιας ενδιαφέρουσας έρευνας στο πλαίσιο των δραστηριοτήτων του Εργαστηρίου Ατμοσφαιρικής Ρύπανσης και Αντιρρυπαντικής Τεχνολογίας Ατμοσφαιρικών Ρύπων.-
- 0 απαντήσεις
Επιλέχθηκε Από
Engineer, -
-
«Εξοικονομώ 2023»: Ο νέος οδηγός του προγράμματος μετά την 3η τροποποίηση
Engineer posted μια είδηση in Χρηματοδοτήσεις,
Εκδόθηκε σε ΦΕΚ η υπ' αριθμ. ΥΠΕΝ/ΥΔΕΝ/97165/610 ΚΥΑ (ΦΕΚ 5174/Β΄/13.09.2024) που αφορά την 3η τροποποίηση της υπό στοιχεία ΥΠΕΝ/ΥΔΕΝ/55246/807/18.05.2023 κοινής απόφασης των Υπουργών Οικονομικών, Ανάπτυξης και Επενδύσεων και Περιβάλλοντος και Ενέργειας «Προκήρυξη του προγράμματος “Εξοικονομώ 2023”», ως εξής:
Α. Ο Οδηγός Εφαρμογής Προγράμματος «Εξοικονομώ 2023» και η 1η Τροποποίηση του Παραρτήματος VI που αφορά την Υπεύθυνη Δήλωση σχετικά με τη σώρευση των ενισχύσεων ήσσονος σημασίας (de minimis) βάσει του Κανονισμού (ΕΕ) 2023/2831, ως ακολούθως:
Τροποποίηση (3η) της υπό στοιχεία ΥΠΕΝ 55246-807 18.05.2023 ΚΥΑ Εξοικονομώ 2023 (ΦΕΚ 5174-Β-13.09.2024).pdf-
- 3 απαντήσεις
Επιλέχθηκε Από
Engineer, -
-