Μετάβαση στο περιεχόμενο

Πίνακας Κορυφαίων

  1. Pavlos33

    Pavlos33

    Συντονιστής


    • Πόντοι

      3

    • Περιεχόμενα

      18.016


  2. akis73

    akis73

    Συντονιστής


    • Πόντοι

      2

    • Περιεχόμενα

      8.602


  3. JVasileiadis

    JVasileiadis

    Members


    • Πόντοι

      1

    • Περιεχόμενα

      15


  4. tetris

    tetris

    Core Members


    • Πόντοι

      1

    • Περιεχόμενα

      6.776


Δημοφιλές Περιεχόμενο

Προβολή περιεχομένου με την υψηλότερη φήμη στις 23/05/2020 σε όλες τις περιοχές

  1. H γνώμη μου διαφοροποιείται από τους προηγούμενους συνομιλητές. Στην τακτοποίηση (το πνεύμα όλων των αυθαιρετονόμων) δεν εξετάζεται ντόμινο αυθαιρεσίες, εκτός από την περίπτωση αλλαγής χρήσης σε εκτός σχεδίου που δημιουργεί έμμεση υπέρβαση ΣΔ και κοστολογείται με συντελεστή Α.Χ για τον επιπλέον ΣΔ που δεν δικαιούται το ακίνητο και τις περιπτώσεις του παραρτήματος (πχ μη άρτιο παρά τα αντιθέτως αναφερόμενα στο τοπογραφικό της άδειας κλπ) που υπάγονται χωρίς να ληφθεί υπόψιν η Ο.Α. Το προς κατεδάφιση κτίριο, ήταν προ 55 και αν δεν έχουν γίνει δομικές αλλαγές μεγάλης έκτασης (πχ προσθήκη σκελετού Ο.Σ) που να αλλοιώνουν τα χαρακτηριστικά του ως προ 55 κτίσμα , η παλαιότητα θα ληφθεί ως κάποιο έτος πριν το 1955. Αν ήταν το μοναδικό κτίσμα στο ακίνητο θα κάναμε μια τεχνική έκθεση με τις ενδείξεις και αποδείξεις που διαθέτουμε για την παλαιότητά του και θα χορηγούσαμε βεβαίωση βάσει των εξαιρέσεων του άρθρου 82. Εδώ έχουμε μια αυθαιρεσία η οποία πρωτογενώς αφορά την μη κατεδάφιση και μια ντόμινο αυθαιρεσία που δημιούργησε η μη κατεδάφιση. Θα μπορούσαμε να την προσομοιώσουμε από άποψη υπολογισμού προστίμου και μόνο, με περίπτωση κατεδάφισης χωρίς Ο.Α και μια λοιπή παράβαση. Οποτε, με ψύχραιμη οπτική και προσωπική γνώμη εκφράζοντας, θα έβαζα πρόστιμο μια λοιπή παράβαση για αυτό το προ 55 κτίσμα που δεν κατεδαφίστηκε.
    1 point
  2. Το παραπάνω post του @dimopoulg είναι εκτός θέματος. Επίσης, θέλω να γίνει σαφές προς τα μέλη μας που δεν είναι μηχανικοί, ότι η διαχείριση και η συντονιστική ομάδα του φόρουμ δεν συμμερίζεται σε καμία περίπτωση την άποψη αυτή. Όσο αφορά στους συναδέλφους μηχανικούς μέλη του φόρουμ που απαντούν σε ιδιώτες τους συστήνουμε οι απαντήσεις που δίνονται να είναι απλές και κατανοητές με βασικές οδηγίες κατεύθυνσης για το πρόβλημα που τους απασχολεί, καθώς σε κάθε περίπτωση θα πρέπει να απευθύνονται σε μηχανικό για τα περαιτέρω.
    1 point
  3. Προσωπικά, χωρίς να κάνω ιδιαίτερη αναζήτηση, θα θεωρούσα για την συγκεκριμένη πλευρά, εγκεκριμένη απόσταση τα 2 μ (όση δηλαδή είναι η απόσταση στο δ. κάλυψης) και λόγω του ότι δεν υφίσταται ρυμοτομικό σχέδιο θα έβαζα την μετατόπιση (μισό μέτρο) ως παραβίαση Δ και όχι ως παραβίαση πρασιάς για να κερδίσω έτσι και την κατηγορία 4 (να μη βγει κατ 5).
    1 point
  4. Σχετικά με το θέμα του ΣΔΑ : πήρα τηλ 2 προμηθευτές μου (εναν για κουφώματα και εναν για θερμομονώσεις) και μου απάντησαν και οι δυο οτι είναι συμβεβλημένοι με σύστημα που διαχειρίζεται τα απόβλητα των εργασιών τους . Οπότε, εαν δε κανεις πχ εσωτερικές διαρρυθμίσεις, θεωρώ πως δε χρειαζεται να κάνεις σύμβαση με ΑΕΚΚ .. Μπορεί να αιτιολογηθεί λέγοντας οτι είναι συμβεβλημένοι οι προμηθευτές. Τώρα, εαν δεν είναι συμβεβλημένοι, πιστευω πως εκει χρειάζεται ΣΔΑ και νέα συμβαση με ΑΕΚΚ μιας και ο νόμος θελει ανακύκλωση ολων των ποσοτήτων ανεξαρτήτως βάρους ..
    1 point
  5. Διότι αν δεν γραφεί το υπογραμμισμένο κείμενο, μπορεί να θεωρηθεί ως δημιουργία νέου γεωτεμαχίου, οπότε θα πρέπει να είναι άρτιο κατά τον κανόνα
    1 point
  6. Νέα ανακοίνωση ΥΕΚΑ αναφορικά με τις επιχειρήσεις και εργοδότες σχετικά με αναστολές εργασίας κλπ : https://eservices.yeka.gr/(S(zuphjr5ulrrwotiqxfrtea1w))/Announcement_20200522.pdf
    1 point
  7. Εδώ δεν υπάρχει πλέον ερώτημα. Το Τοπικό είναι συλλογικό όργανο του ΥΠΠΟ που γνωμοδοτεί στον αποφασιστικό αρμόδιο του ΥΠΠΟ (συνήθως έφορος) ώστε να υπογράψει τη γνωμοδότηση (το διοικητικό έγγραφο που λέει ο νόμος) της αρμόδιας υπηρεσίας του ΥΠΠΟ. Υπάρχουν και περιπτώσεις προφανείς που ο έφορος δεν στέλνει καν στο Τοπικό το αίτημα και εκδίδει μόνος του το έγγραφο-απάντηση ότι δεν βλάπτεται το προστατευόμενο. Το ΚΕΣΑ (αντί της επιτροπής) έπεται της παραπάνω διαδικασίας και παίρνει σαν εισερχόμενο μόνο το διοικητικό έγγραφο του ΥΠΠΟ.
    1 point
  8. Σύμφωνα όμως με την ΤΟΤΕΕ, δευτερεύοντες βοηθητικοί χώροι που δεν θερμαίνονται και συνδέονται λειτουργικά με μια θερμική ζώνη λαμβάνονται ως τμήμα της θερμικής ζώνης. Με βάση το παραπάνω δεν πρέπει το πατάρι να λειφθεί ως μέρος της θερμικής ζώνης; (δηλ. όχι ΜΘΧ)
    1 point
  9. Για ποιο λογο μπαινουν στο φορουμ ιδιωτες , και ακομα χειροτερα συζηταμε μαζι τους θεματα ΕΕΜΚ για τα οποια εχουν απευθυνθει σε συναδελφους μας (αν δεν το χουν κανει ακομα χειροτερα θα επρεπε να εχουν απευθυνθει ηδη).....οπως επισης και απαντησεις του τυπου ειναι νομιμως υφισταμενο το το κτιριο και αλλα τετοια πανεμορφα που συνανταει καθημερινως ο καθε μηχανικος στις επαγγελματικες σχεσεις με τους ΄εκαστοτε πελατες.... Παρακαλω να αποκλειστουν απο τις συζητησεις ιδιωτες , καθ'οτι το φορουμ καταρχην απευθυνεται σε Μηχανικους αλλα και σε επαγγελματικα θεματα Μηχανικων, οταν μαλιστα τετοιες συζητησεις μπορουν να προκαλεσουν προβλημα σε συναδελφο μας σε πιθανη μελλοντικη αντιδικια , αφου πλεον θα ειναι ξερολας ο ιδιωτης μετα τις ερωτοαπαντησεις εδω μεσα. Πρόσθεσε τονισμό στο κείμενο της δημοσίευσής σου. Επίλεξε επεξεργασία και διόρθωσέ το. Διάβασε προσεκτικά τους κανόνες συμμετοχής στο φόρουμ. Pavlos 33
    -1 points
This leaderboard is set to Athens/GMT+02:00
  • Επιλεγμένα Άρθρα

    • Εγκρίθηκε τo αναθεωρημένο Εθνικό Σχέδιο Διαχείρισης Επικίνδυνων Αποβλήτων (ΕΣΔΕΑ)
      Εγκρίθηκε τo αναθεωρημένο Εθνικό Σχέδιο Διαχείρισης Επικίνδυνων Αποβλήτων (ΕΣΔΕΑ) με την δημοσίευση στο ΦΕΚ 6412/Β'/22.11.2024 της υπ' αριθμ. ΥΠΕΝ/ΔΔΑ/124219/1717 ΚΥΑ με θέμα: Έγκριση αναθεωρημένου Εθνικού Σχεδίου Διαχείρισης Επικίνδυνων Αποβλήτων (ΕΣΔΕΑ).

      To αναθεωρημένο Εθνικό Σχέδιο Διαχείρισης Επικίνδυνων Αποβλήτων (ΕΣΔΕΑ) συνιστά ένα Ειδικό Σχέδιο Διαχείρισης για τα Επικίνδυνα Απόβλητα που παράγονται στη χώρα, το οποίο απαιτείται σύμφωνα με τα άρθρα 54 και 55 του ν. 4819/2021 (Α’ 129), δεδομένου ότι τα απόβλητα αυτά, λόγω της ποιοτικής και ποσοτικής σύστασής τους, καθώς και των εξειδικευμένων εγκαταστάσεων που απαιτούνται για τη διαχείρισή τους, χρήζουν ειδικότερης συνολικής αντιμετώπισης.

      Στόχος του σχεδιασμού είναι η μείωση τόσο της ποσότητας των παραγόμενων επικίνδυνων αποβλήτων όσο και της επικινδυνότητάς τους και η συνακόλουθη προστασία του περιβάλλοντος και της δημόσιας υγείας, σε συμμόρφωση με τους σχετικούς όρους και προϋποθέσεις της εθνικής και ενωσιακής νομοθεσίας και με εφαρμογή των βέλτιστων
      διαθέσιμων τεχνικών, οι οποίες θα πρέπει πλέον να ενσωματώνουν ευθέως τις πρακτικές της κυκλικής οικονομίας.

      Ο σχεδιασμός περιλαμβάνει όλες τις προβλέψεις του άρθρου 28 της Οδηγίας 2008/98/ΕΚ, καλύπτοντας ταυτόχρονα όλες τις νέες υποχρεώσεις και όλα τα νέα στοιχεία που εισήχθησαν στο άρθρο αυτό μέσω της Οδηγίας (ΕΕ) 2018/851 του Ευρωπαϊκού
      Κοινοβουλίου και του Συμβουλίου της 30ης Μαΐου 2018.

      Με τον παρόντα σχεδιασμό αναθεωρείται ο σχεδιασμός που είχε εγκριθεί με την Κοινή Υπουργική Απόφαση οικ.62952/5384/2016 (Β’ 4326) ο οποίος είχε χρονικό ορίζοντα το έτος 2020. 

      Εθνικό Σχέδιο Διαχείρισης Επικίνδυνων Αποβλήετων ΕΣΔΕΑ ΚΥΑ-ΥΠΕΝΔΔΑ1242191717-13.11.2024-ΦΕΚ-6412-22.11.2024-τεύχος-Β.pdf
      • 0 απαντήσεις
    • ΥΠΕΝ: Εγκύκλιος προς τις ΥΔΟΜ ώστε να ζητούν αποκλειστικά και περιοριστικά μόνο τα στοιχεία που προβλέπονται από το ισχύον θεσμικό πλαίσιο
      Εγκύκλιο απέστειλε το Υπουργείο Περιβάλλοντος και Ενέργειας προς τις ΥΔΟΜ με θέμα: Σχετικά με την εφαρμογή της εγκυκλίου ΥΠΕΝ/ΓΔΠΟΛ/15047/84/14-3-2018.

      Η εγκύκλιος αναφέρει ότι: με αφορμή την (α) σχετική επιστολή του ΣΑΔΑΣ-ΠΕΑ με την οποία διαπιστώνεται η μη τήρηση της (β) σχετικής εγκυκλίου στην οποία και σας παραπέμπουμε, επισημαίνουμε εκ νέου στο πλαίσιο της χρηστής διοίκησης και προκειμένου να αποφεύγεται ταλαιπωρία μηχανικών και πολιτών ότι, η προαναφερόμενη εγκύκλιος οδηγία Γενικού Διευθυντή Πολεοδομίας του ΥΠΕΝ εξακολουθεί να ισχύει.

      Ειδικότερα, κατά τον έλεγχο της πληρότητας αιτημάτων έκδοσης οικοδομικών αδειών, οι ΥΔΟΜ οφείλουν να ζητούν αποκλειστικά και περιοριστικά, μόνον τα στοιχεία εκείνα (δικαιολογητικά, σχέδια και εγκρίσεις υπηρεσιών, συλλογικών οργάνων ή φορέων) που προβλέπονται από το ισχύον θεσμικό πλαίσιο (νόμοι, π. δ/γματα, Υπουργικές Αποφάσεις) για την κατά περίπτωση περιοχή, ή την εκάστοτε Αποκεντρωμένων Διοικήσεων της Επικράτειας (για την ενημέρωση των ΥΔΟΜ χωρικής τους αρμοδιότητας) χρήση ειδικού κτιρίου. Κατά συνέπεια, για την έκδοση των οικοδομικών αδειών δεν ζητείται η προσκόμιση επιπρόσθετων στοιχείων (όπως αλληλογραφία, εγκρίσεις φορέων) και δεν λαμβάνονται υπόψη απόψεις ή εκτιμήσεις υπηρεσιών, οι οποίες αποκλίνουν του ισχύοντος θεσμικού πλαισίου.
      • 0 απαντήσεις
    • Εγκρίθηκε μέσω WiFi4GR το δωρεάν WiFi σε έντεκα σταθμούς του ΜΕΤΡΟ
      Την έγκριση του Διοικητικού Συμβουλίου για την εγκατάσταση και λειτουργία εξοπλισμού ασύρματης πρόσβασης σε έντεκα σταθμούς του ΜΕΤΡΟ για τουλάχιστον πέντε χρόνια εξασφάλισε την περασμένη εβδομάδα η ΣΤΑΣΥ.

      Το κόστος για την παροχή ηλεκτρικού ρεύματος και παροχής σύνδεσης στο διαδίκτυο, θα βαρύνει την εταιρία και από το ύψος του και τη δυνατότητα κάλυψής του από τη ΣΤΑΣΥ θα εξαρτηθεί και η επέκταση του ασύρματου Ιντερνετ και σε άλλους σταθμούς.

      Οι πρώτοι έντεκα σταθμοί στους οποίους θα λειτουργήσει WiFi έως το τέλος της χρονιάς είναι εκτός από την Ακρόπολη και το Σύνταγμα, οι σταθμοί Μοναστηράκι, Ομόνοια, Πανεπιστήμιο, Πειραιάς, Κορυδαλλός, Χαλάνδρι, Αγιος Δημήτριος, Φιξ και Αγία Μαρίνα. 

      Οι επιβάτες θα μπορούν να συνδέονται άμεσα χωρίς να χρειάζεται κάποια διαδικασία εγγραφής. Στη συνέχεια η διοίκηση της ΣΤΑΣΥ θα μετρήσει το μηνιαίο κόστος λειτουργίας και συντήρησης ώστε να αποφασιστεί η επέκταση του δικτύου και το χρονοδιάγραμμά της.

      Υπενθυμίζεται ότι το έργο έχει ενταχθεί από το υπουργείο Ψηφιακής Διακυβέρνησης στις περιοχές που θα εγκατασταθούν σημεία πρόσβασης στο πλαίσιο του έργου WiFi4GR.

      Το WiFi4GR «Ανάπτυξη Δημόσιων Σημείων Ασύρματης Ευρυζωνικής Πρόσβασης στο Διαδίκτυο» αφορά στην προμήθεια, εγκατάσταση, παραμετροποίηση, σύνδεση και θέση σε λειτουργία σημείων ασύρματης πρόσβασης WiFi (Hotspots) στο Διαδίκτυο σε διάφορες περιοχές πολιτιστικού και τουριστικού ενδιαφέροντος της χώρας, για την κάλυψη, 2.500 περίπου περιοχών ασύρματης – WiFi πρόσβασης σε όλη την επικράτεια. Το σύστημα, το οποίο θα αναπτυχθεί, θα διαθέτει κεντρικό σύστημα παρακολούθησης και διαχείρισης, το οποίο καθιστά δυνατή την παρακολούθηση σε πραγματικό χρόνο όλων των δομικών στοιχείων του δικτύου.
      • 0 απαντήσεις
    • Η σύνδεση του νυχτερινού φωτισμού με το «Τοπικό Εγχώριο Προϊόν» στην Ελλάδα
      Όσοι έχουμε βρεθεί σε νυχτερινή πτήση έχουμε απολαύσει το θέαμα που προσφέρει η επιφάνεια της Γης, όταν τα νυχτερινά φώτα αναδεικνύουν μοτίβα που παραπέμπουν σε έργα τέχνης. Εκτός όμως από το εντυπωσιακό θέαμα, τα νυχτερινά φώτα αποτελούν μια πολύτιμη πηγή πληροφορίας για τις δραστηριότητες του ανθρώπου και την αλληλεπίδρασή του με το περιβάλλον.

      Στο πλαίσιο της εξερεύνησης αυτού του πεδίου, η NASA καταγράφει συστηματικά τον νυχτερινό φωτισμό του πλανήτη μας. Τα τελευταία 10 χρόνια πολύ βελτιωμένες καταγραφές παρέχονται από τον αισθητήρα VIIRS της αποστολής SUOMI.

      «Στο Δημοκρίτειο Πανεπιστήμιο σκεφτήκαμε να ερευνήσουμε τι έχουν να μας πουν τα νυχτερινά φώτα για την πατρίδα μας» λέει στην «Κ» η Αλεξάνδρα Γκεμιτζή, καθηγήτρια στο Τμήμα Μηχανικών Περιβάλλοντος του Δημοκρίτειου Πανεπιστήμιου Θράκης, η οποία ηγήθηκε μιας ενδιαφέρουσας έρευνας στο πλαίσιο των δραστηριοτήτων του Εργαστηρίου Ατμοσφαιρικής Ρύπανσης και Αντιρρυπαντικής Τεχνολογίας Ατμοσφαιρικών Ρύπων.
      • 0 απαντήσεις
    • «Εξοικονομώ 2023»: Ο νέος οδηγός του προγράμματος μετά την 3η τροποποίηση
      Εκδόθηκε σε ΦΕΚ η υπ' αριθμ. ΥΠΕΝ/ΥΔΕΝ/97165/610 ΚΥΑ (ΦΕΚ 5174/Β΄/13.09.2024) που αφορά την 3η τροποποίηση της υπό στοιχεία ΥΠΕΝ/ΥΔΕΝ/55246/807/18.05.2023 κοινής απόφασης των Υπουργών Οικονομικών, Ανάπτυξης και Επενδύσεων και Περιβάλλοντος και Ενέργειας «Προκήρυξη του προγράμματος “Εξοικονομώ 2023”», ως εξής:

      Α. Ο Οδηγός Εφαρμογής Προγράμματος «Εξοικονομώ 2023» και η 1η Τροποποίηση του Παραρτήματος VI που αφορά την Υπεύθυνη Δήλωση σχετικά με τη σώρευση των ενισχύσεων ήσσονος σημασίας (de minimis) βάσει του Κανονισμού (ΕΕ) 2023/2831, ως ακολούθως:

      Τροποποίηση (3η) της υπό στοιχεία ΥΠΕΝ 55246-807 18.05.2023 ΚΥΑ Εξοικονομώ 2023 (ΦΕΚ 5174-Β-13.09.2024).pdf
      • 3 απαντήσεις
×
×
  • Create New...

Σημαντικό

Χρησιμοποιούμε cookies για να βελτιώνουμε το περιεχόμενο του website μας. Μπορείτε να τροποποιήσετε τις ρυθμίσεις των cookie, ή να δώσετε τη συγκατάθεσή σας για την χρήση τους.