Μετάβαση στο περιεχόμενο

Πίνακας Κορυφαίων

  1. dimitris GM

    dimitris GM

    Συντονιστής


    • Πόντοι

      4

    • Περιεχόμενα

      26.116


  2. akis73

    akis73

    Συντονιστής


    • Πόντοι

      3

    • Περιεχόμενα

      8.602


  3. STAVROSL

    STAVROSL

    Μη μηχανικός


    • Πόντοι

      1

    • Περιεχόμενα

      60


  4. steve aris

    steve aris

    Members


    • Πόντοι

      1

    • Περιεχόμενα

      128


Δημοφιλές Περιεχόμενο

Προβολή περιεχομένου με την υψηλότερη φήμη στις 27/05/2020 σε όλες τις περιοχές

  1. ΟΚ κατανοητό!! Πάντως μοιράστηκα την εμπειρία μου μαζί σου. Εγώ θα έκανα (όπως έχω κάνει ήδη που περιέγραψα) 1 υπαγωγή....................
    1 point
  2. Αν δεν έχεις ανοιχτά βιβλία εδώ ή συμμετοχή σε κάποια εταιρεία δεν είσαι υποχρεωμένος πλέον να υποβάλλεις το Α1. Αν έχεις ανοιχτά βιβλία ή συμμετοχή σε εταιρεία τους στέλνεις μαζί με το Α1 την εκτύπωση από το taxis που φαίνεται ότι είσαι ενεργός ή/και μέτοχος και καταστατικό της εταιρείας αν είσαι μέτοχος.
    1 point
  3. Επιτρεπεται η λειτουργικη συνενωση με το αρθρο 23 του ΝΟΚ. Αυτη τακτοποιείς. Οι δυο ανεξαρτητες ΟΙ του υπογειου θα παραμεινουν παντοτε ανεξαρτητες. [αυτο για την αλλαγη χρησης, δεν καταλαβα τι εννοεις]
    1 point
  4. Για το ΕΦΚΑ δεν ανησυχώ γτ έχει βγεί και 29 με λήξη 30 στο παρελθόν. Το ΕΤΕΑΕΠ με παραξενεύει γιατί συνήθως βγαίνει αρκετά νωρίς μέσα στο μήνα. Αλλά πιστεύω ότι θα γίνει η σχετική εκκαθάριση ίσως για τις εκπτώσεις 25% που προβλέπονται για οποιον θέλει κλπ κλπ.
    1 point
  5. Δεν ξέρω τον τύπο, αλλά αν δεν προσδιορίζεται κάπως αλλιώς, τότε π=3,14159.... (αεί ο Θεός ο μέγας γεωμετρεί!)
    1 point
  6. Καλημέρα. Μια λύση θα ήταν να γίνουν δύο τακτοποιησεις, μια για την κάθε ιδιοκτησία. Σε κάθε μία από αυτές θα μπει 1 λοιπη παράβαση που θα περιλαμβάνει την καθαιρεση της τοιχοποιιας στο μεταξύ τους όριο (εννοείται και ότι άλλες αυθαιρεσιες που μπορεί να υπάρχουν θα μπουν και αυτές). Έτσι δεν συμπεριλαμβάνεται φυσικά η λειτουργική σύνδεση των δύο ιδιοκτησιων, αλλά θα τακτοποιησεις την κάθε μία ιδιοκτησία ξεχωριστά. Κι αν τελικά οι αυθαιρεσιες αυτες (καθαιρεση τοιχοποιιας) οδηγούν σε συνένωση θα το αναφέρεις στην τεχνική έκθεση. Έτσι νομίζω μπορείς να το προχωρήσεις.
    1 point
  7. Η ψηφιοποίηση της έκδοσης οικοδομικών αδειών έχει απλοποιήσει τις διαδικασίες. Πάνω από 100.000 εκδόθηκαν τον τελευταίο ενάμιση χρόνο, με την πλειονότητά τους να εκδίδεται εντός ενός μήνα. Αστυνομία, ΔΕΔΔΗΕ, Συμβούλια Πολεοδομικών Θεμάτων, Εφορείες Αρχαιοτήτων και άλλες δημόσιες υπηρεσίες αναμένεται εντός των επόμενων μηνών να αποκτήσουν πρόσβαση στο ηλεκτρονικό σύστημα έκδοσης οικοδομικών αδειών e-adeies, το οποίο λειτουργεί το Τεχνικό Επιμελητήριο Ελλάδος (ΤΕΕ). Με το ψηφιακό πολυεργαλείο των μηχανικών, στον ενάμιση χρόνο λειτουργίας του, έχουν εκδοθεί περί τις 100.000 άδειες δόμησης καθώς και άλλες 30.000 αναθεωρήσεις αδειών ή εγκρίσεις. Ωστόσο, αν και η πλειονότητα των φακέλων διεκπεραιώνεται το πρώτο δεκαήμερο ή το πολύ εντός 30 ημερών, υπάρχουν υποθέσεις που καθυστερούν διότι υπηρεσίες που εμπλέκονται στη διαδικασία παραμένουν ψηφιακά… αναλφάβητες. Υπηρεσίες δόμησης Σταδιακά, όλο και περισσότερες διαδικασίες που αφορούν τις Υπηρεσίες Δόμησης (ΥΔΟΜ) εντάσσονται στο e-adeies, ενώ προσφάτως ξεκίνησε η ηλεκτρονική υποβολή φακέλων προς τα Συμβούλια Αρχιτεκτονικής, για τα οποία υπάρχει πλήθος καταγγελιών για καθυστερήσεις και ταλαιπωρία στην εξέλιξη των έργων. Ηδη, σε λιγότερο από έναν μήνα, έχουν υποβληθεί 583 φάκελοι προς έλεγχο από τις ΥΔΟΜ. Σύντομα μάλιστα στο e-adeies μπαίνουν και τα Συμβούλια Πολεοδομικών Θεμάτων και Αμφισβητήσεων, τα οποία επίσης αργοπορούν στην εξέταση των προσφυγών ή στις γνωμοδοτήσεις τους. Σύμφωνα με πληροφορίες, εντός του καλοκαιριού θα έχουν ολοκληρωθεί και οι σχετικές διαδικασίες για τη συμμετοχή στην ψηφιακή πλατφόρμα του ΤΕΕ της Αστυνομίας (όπου κοινοποιούνται όλες οι οικοδομικές άδειες για έλεγχο) και της Πυροσβεστικής για τους απαιτούμενους ελέγχους μελετών πυροπροστασίας. Επίσης, το ΤΕΕ βρίσκεται σε συζητήσεις με το υπουργείο Πολιτισμού για την ένταξη στο e-adeies των Εφορειών Αρχαιοτήτων, όπως και με τις δασικές υπηρεσίες. Η πύλη του ΤΕΕ Ετσι, μέσω της ηλεκτρονικής πύλης του ΤΕΕ, όπως επισημαίνει ο πρόεδρός του κ. Γιώργος Στασινός, θα γίνονται όλα τα απαραίτητα βήματα και θα δίνονται οι εγκρίσεις που απαιτούνται για την έκδοση οικοδομικής άδειας (π.χ. βεβαιώσεις Δασαρχείου, Αρχαιολογίας, Κτηματολογίου). «Ακόμη και οι ασφαλιστικές εισφορές θα μπορούσαν να ενταχθούν. Μπορούμε να προχωρήσουμε ακόμη πιο δυναμικά: να εντάξουμε με τον ίδιο τρόπο τις διαδικασίες για τη σύνδεση των οικοδομών με το φυσικό αέριο ή την ηλεκτροδότηση» τονίζει ο πρόεδρος του ΤΕΕ. Για να θεωρηθεί ολοκληρωμένη μια οικοδομή, πρέπει ο φάκελος να συμπληρωθεί με βεβαίωση του Διαχειριστή Ελληνικού Δικτύου Διανομής Ηλεκτρικής Ενέργειας (ΔΕΔΔΗΕ) για τη σύνδεση με το δίκτυο ρεύματος. Σήμερα οι υποθέσεις που απαιτούν χρόνο έκδοσης άνω των 30 ημερών και φτάνουν έως και τους 6 μήνες είναι λίγες. Σύμφωνα με σχετική μελέτη του ΤΕΕ, το 2016 για την έκδοση άδειας δόμησης απαιτούνταν, στην περίπτωση που εμπλέκονταν μόνο οι Υπηρεσίες Δόμησης, από 2 έως 8 μήνες, ενώ συνολικά για την αδειοδότηση ενός έργου από 5 μήνες έως και 2,5 χρόνια. Οι e-adeies Με τη συμμετοχή όλων των εμπλεκομένων στο e-adeies, «πολίτες και επιχειρήσεις θα μπορούν να παρακολουθούν το σύνολο της υπόθεσής τους ηλεκτρονικά και οι μηχανικοί θα ολοκληρώσουν το σύνολο μιας αδειοδότησης οικοδομικού έργου ψηφιακά» υπογραμμίζει ο κ. Στασινός. Στόχος είναι το ηλεκτρονικό σύστημα έκδοσης αδειών να «κουμπώσει» με την Ηλεκτρονική Ταυτότητα Κτιρίου που ξεκινά σε λίγους μήνες, αλλά και με τον Ενιαίο Ψηφιακό Χάρτη που έχει ήδη θεσπιστεί και όταν λειτουργήσει θα ενσωματώνει τους όρους και τους περιορισμούς δόμησης, χρήσεις γης, σχέδια πόλεων, ρυμοτομικές και οικοδομικές γραμμές, γεωτεμάχια Κτηματολογίου, δάση και δασικές εκτάσεις, ζώνες αιγιαλού, παραλίας, αρχαιολογικούς χώρους κ.λπ. Από το ηλεκτρονικό σύστημα e-adeies, εκτός από την έκδοση οικοδομικών αδειών, εκδίδονται βεβαιώσεις και εκτελούνται δεκάδες άλλες πράξεις, όπως άδειες κατεδάφισης, έγκριση εργασιών αποπεράτωσης σε αυθαίρετες κατασκευές, έλεγχος οικοδομικής άδειας ανακατασκευής πυρόπληκτου κ.λπ. Είναι αξιοσημείωτο ότι πέρα από τις Υπηρεσίες Δόμησης των δήμων της χώρας στο πληροφοριακό σύστημα e-adeies δραστηριοποιήθηκαν – από τον Οκτώβριο του 2018 έως και τον εφετινό Απρίλιο – και άλλες ειδικές υπηρεσίες δόμησης, π.χ. των Εκκλησιών της Ελλάδος (127 άδειες) και της Κρήτης (23 άδειες), της Γενικής Διεύθυνσης Στρατηγικών Επενδύσεων (10 άδειες), του υπουργείου Τουρισμού (142 άδειες για τουριστικές επενδύσεις), του υπουργείου Πολιτισμού (21 άδειες) κ.λπ.
    1 point
  8. Με το άρθρο 48 του Ν.4685_2020 καταργείται η υποχρέωση σύνταξης τοπογραφικού με απόσπασμα δασικού χάρτη: β. Το δεύτερο εδάφιο της παραγράφου 5 του άρθρου 20 του ν. 3889/2010 αντικαθίσταται ως εξής: «Για περιοχές που δεν περιλαμβάνονται στον δασικό χάρτη επειδή δεν αποτελούν δασικές εν γένει εκτάσεις της παραγράφου 1 του άρθρου 13, το πιστοποιητικό της προηγούμενης παραγράφου αντικαθίσταται από υπεύθυνη δήλωση του άρθρου 8 του ν. 1599/1986 (A’ 75) επί του τοπογραφικού διαγράμματος, που συνοδεύει τη σχετική πράξη του συμβολαιογράφου ή, αν δεν υφίσταται υποχρέωση εκπόνησης τοπογραφικού διαγράμματος, επί αποσπάσματος του δασικού χάρτη όπου απεικονίζεται το ακίνητο στο οποίο αφορά η συμβολαιογραφική πράξη και όπου εμφαίνονται οι συντεταγμένες των κορυφών του ακινήτου, με την οποία δηλώνεται υπευθύνως από τον συντάκτη του ότι το συγκεκριμένο ακίνητο δεν εμπίπτει στις προστατευτικές διατάξεις της δασικής νομοθεσίας». Με τι ακρίβεια θα φαίνονται οι κορυφές στον Δασικό Χάρτη; Αυτό θα γίνεται από την πλατφόρμα του Κτηματολογίου; Μάλλον ναι σύμφωνα με το έγγραφο που επισυνάπτω. Ποιος θα είναι ο συντάκτης; Έγγραφο-50312-2020-Μερική-κύρωση-ΔΧ-Θεσπρωτίας.pdf
    1 point
  9. Το ποσοστο αυτό γενικά αφορά την προσμέτρηση ή όχι στο συντελεστή δομησης κατά την έκδοση άδειας. Για τον υπολογισμό του προστίμου αυθαιρέτου όλα τα πατάρια που συνδέονται λειτουργικά με τον υποκείμενο όροφο υπολογίζονται με μειωτικό συντελεστή ανεξαρτήτως εμβαδού. Στην εγκύκλιο 2 αναφέρεται "Όσον αφορά τους εσωτερικούς εξώστες και τις σοφίτες, ελλείψει σχετικής αναφοράς στον ν.1577/85, θα πρέπει να πληρούνται οι προϋποθέσεις των ορισμών των παρ. 28 και 81 του άρθρου 2 του ν.4067/12, ανεξαρτήτως επιφάνειας και ύψους."
    1 point
  10. Στη καρτέλα αρχεία το ζητάει.Όταν ξεκινήσεις μια νέα ΕΕΔΜΚ μάρκαρε την θερμομονωση και πάνε στη καρτέλα Αρχεια και θα δεις που το ζητάει.
    1 point
  11. με βαση το ερωτημα, στην περιοχη εχει ηδη εγκριθει Αριθμ. 14001/876 (ΦΕΚ ΑΑΠ 421 28.11.2013) Έγκριση Σχεδίου Χωρικής και Οικιστικής Οργάνωσης Ανοιχτής Πόλης (Σ.Χ.Ο.Ο.Α.Π.) Δημοτικής Ενότητας Κορώνης του Δήμου Πύλου Νέστορος της Περιφερειακής Ενότητας Μεσσηνιας. Ούτε στον ν. 3937/11 γινεται καμμια αναφορα για "οικισμους"
    1 point
  12. Αν μου επιτρέπεις μια μικρή παρέμβαση στην ουσία του μαθήματος σου. Ναι σωστά αποτυπώνεις την υφιστάμενη κατάσταση για να εχεις ένα καλό υπόβαθρο τι έχεις ώστε να ξέρεις που θα μπορείς να παρέμβεις Ναι σωστά πρέπει να δώσεις την σχεδίαση μετά την αρχική σου παρέμβαση… Το «μετά» όμως ενός κήπου δεν είναι η παράδοση και μόνο με τις φυτεύσεις και τις θέσεις και την διαμόρφωση του χώρου αλλά έχει και μια χρονική διάσταση Δηλαδή πως θα δείχνει ο κήπος στην πρώτη φάση του και στο μέγεθος που θα έχουν τα φυτά στην αρχή Σε μία δεύτερη φάση του πως θα δείχνουν (πχ σε 5 χρόνια) Σε μια Τρίτη φάση του (πχ 10 ή 15 χρόνια) Επικουρικά αν στην μελέτη σου φροντίσεις και ζητήματα χρώματα διαφορετικά που θα έχει καλοκαιρι άνοιξη χειμώνα φθινόπωρο είναι σχεδόν αναγκαίο… Και οι κήπο πέραν των φυτων μη ξεχνάς έχουν και πανίδα…. Στο υπέδαφος τους στους σπόρους που θα έχεις περισσότερους αρα και πτηνά…. Πιθανά και γάτες…. Αυτά σαν ένα βασικά Α για μελέτη κήπου… (αν κάνεις πάρκο οι παράγοντες φυσικά είναι πολλοί περισσότεροι) Σχετικά με το AutoCAD…. Είναι ένα καταπληκτικό πρόγραμμα σχεδιασμού μεν…. Πρέπει να κάνεις τα βασικά δε…. Διότι είναι τεράστιο. Την κάθε φάση ή εποχή θα πρέπει να την σχεδιάσεις ξεχωριστά. Απ όσο γνωρίζω υπάρχουν και πιο εξειδικευμένα προγράμματα για κήπους που μπορείς να κάνεις με πιο άμεσα εργαλεία που παρέχουν και την χρονικά διάσταση του κήπου σου… Μέχρι να βρεις ή να μάθεις τα σχεδιαστικά εργαλεία με τον υπολογιστή σου πάρε χαρτιά και μολύβια και χρώματα και κάνε την μελέτη σου. Η μελέτη σου είναι το σημαντικό όχι τα εργαλεία. Εκτός κι αν είναι μάθημα πως σχεδιάζουμε με υπολογιστή ή με AutoCAD Ψάξε το
    1 point
  13. μπα θα καταλαβουν οτι "ξεχασαν" και θα το συμπληρωσουν Αλλοιως, ειτε γιατι υπαρχει κανονισμος και δεν προβλεψε κατι ειτε γιατι δεν υπαρχει κανονισμος θα τρεχουν ολοι στα δικαστηρια να ζηταμε να εγκρινει ο δικαστης τις σχετικες πραξεις... οσον αφορα αυτο "Για να μην αναφερθώ στο τρόπο γραφής της ΥΑ. Στο άρθρο 4, για να βλέπουμε για ποια εργασία μιλάμε κάθε φορά, πρέπει να ανατρέχουμε στον 4495. Εξοργιστικό! " τό έλυσε ο ιμχοτεπ με την παραθεση των εργασιων διπλα σε καθε περίπτωση. https://www.michanikos.gr/files/file/1670-εργασίες-μικρής-κλίμακας-2020-φεκ-b-1843-13052020-απόφαση-υπενδαοκα432661174/
    1 point
  14. ο διαχωρισμος γινεται με ΕΕΔΜΚ υπο τους όρους της παρ. "λστ" Μετα δικαιουσαι δευτερο ρολοι
    1 point
  15. Σε σημερινή επίσκεψη πελάτη μου στην ΔΕΗ, με σκοπό να ρευματοδοτηθεί ακίνητο που είχε ενταχθεί στον Ν.3843, του είπαν ότι υπάρχει πολύ πρόσφατη εγκύκλιος τους που τους απαγορεύει να συνδέσουν τέτοιου είδους ακίνητα. Έχει βγει κάτι σχετικά τώρα τελευταία;
    1 point
  16. http://natura2000.eea.europa.eu/ με αριστερο κλικ επιλέγεις την περιοχή, ανοίγεις το standar data form, στο National legal reference of SPA designation θα βρεις την απόφαση
    1 point
  17. συνάδελφοι το πεχωδε εξέδωσε μια ερμηνευτική εγκύκλιο με αρ. πρ. οικ 14031 (24-3-05) οπου αποδέχεται την με αρ. 88/2002 γνωμοδότηση του νομ. συμβουλίου του κράτους κ σύμφωνα με αυτή: α) δεν είναι δυνατή η εφαρμογή των διατάξεων περι οικογεν. στέγης του αρθ. 41 του ν. 1337/83 για ανέγερση, προσθήκη κλπ σε οικόπεδα που μπορούν να οικοδομηθούν μονο με τις προυποθέσεις του αρθ. 25 β) δεν ειναι επιτρεπτή στα οικόπεδα του αρθ. 25 η ανέγερση κτίσματος κατ εφαρμογη της διάταξης του αρθ. 14 παρ. 3 του γοκ, σε συνδυασμό με αυτήν της παρ. 1 του αρθ. 8 αυτού, στην οποία κ παραπέμπει προς εξασφάλιση καλυπτόμενης επιφάνειας μεγαλύτερης απο αυτη που επιτρέπουν οι προυποθέσεις αυτου τουτου του ανω αρθ. 25 γ) δεν ειναι δυνατη η κατ αρθ. 8 παρ. 1 σε συνδυασμο με το αρθ. 14 παρ. 3 του γοκ, προσαυξηση του ποσοστου καλυψης οικοδομης που ανεγείρεται κατ εφαρμογη των διαταξεων περι οικογεν. στέγης του αρθ. 41 του ν. 1337/83, πέραν του προβλεπόμενου για τη συγκεκριμένη περιοχή ποσοστού κάλυψης. δ) δεν ειναι δυνατη η εφαρμογη των διατάξεων περι οικογεν. στλεηγς σε περιοχές δεύτερης κατοικίας
    1 point
  18. Θα πας φυσικά με 70% σύμφωνα με την παρ.1 του άρθρου 8 και το εξής εδάφιο: το οποίο εφαρμόζεται σε όλα τα οικόπεδα σύμφωνα με την εγκ55/00 Με την κάλυψη της περιοχής θα πήγαινες αν είχες δόμηση πάνω από 120τμ (τμήμα εγκυκλιου που υπογραμμίζω παραπάνω)
    1 point
  19. Το άρθρο 25 του Ν.1337/83 τροποποιήθηκε με το άρθρο 5 του Ν. 2052/92 κια στη συνέχεια τροποποιήθηκε με το άρθρο 27 του Ν.2742/1999 κια με τη μορφή αυτή ισχύει σήμερα. Οι αλλαγες αυτές στο αρχικό άρθρο έγιναν, γιατί μετά από προσφυγές πολιτών, το ΣτΕ αποφάσιζε περί αντισυνταγματικότητας του άρθρου. Από το 1999 μέχρι σήμερα ισχύει όπως τροποποιήθηκε. Η εκτίμηση ότι μπορεί κάποιος σήμερα να προσφύγει ξανά και να σταματήσει την κατασκευή σου αν έχεις προχωρήσει με το άρθρο αυτό του Ν.1337/83, κατά την προσωπική μου γνώμη, μπορεί να έχει κάποια πιθανότητα να συμβεί αλλά αυτό πρέπει να εκτιμηθεί για το συγκεκριμένο οικόπεδο, την περιοχή, τους γείτονες που θα προσφύγουν κτλ. Η γενική εντύπωση είναι ότι μετά το 1999 το άρθρο όπως τροποποιήθηκε εφαρμόζεται για οικοδομική άδεια χωρίς ιδιαίτερα προβλήματα. Ας καταθέσουν τη γνώμη τους και περισσότερο ειδικοί στο ζήτημα συνάδελφοι.
    1 point
This leaderboard is set to Athens/GMT+02:00
  • Επιλεγμένα Άρθρα

    • Εγκρίθηκε τo αναθεωρημένο Εθνικό Σχέδιο Διαχείρισης Επικίνδυνων Αποβλήτων (ΕΣΔΕΑ)
      Εγκρίθηκε τo αναθεωρημένο Εθνικό Σχέδιο Διαχείρισης Επικίνδυνων Αποβλήτων (ΕΣΔΕΑ) με την δημοσίευση στο ΦΕΚ 6412/Β'/22.11.2024 της υπ' αριθμ. ΥΠΕΝ/ΔΔΑ/124219/1717 ΚΥΑ με θέμα: Έγκριση αναθεωρημένου Εθνικού Σχεδίου Διαχείρισης Επικίνδυνων Αποβλήτων (ΕΣΔΕΑ).

      To αναθεωρημένο Εθνικό Σχέδιο Διαχείρισης Επικίνδυνων Αποβλήτων (ΕΣΔΕΑ) συνιστά ένα Ειδικό Σχέδιο Διαχείρισης για τα Επικίνδυνα Απόβλητα που παράγονται στη χώρα, το οποίο απαιτείται σύμφωνα με τα άρθρα 54 και 55 του ν. 4819/2021 (Α’ 129), δεδομένου ότι τα απόβλητα αυτά, λόγω της ποιοτικής και ποσοτικής σύστασής τους, καθώς και των εξειδικευμένων εγκαταστάσεων που απαιτούνται για τη διαχείρισή τους, χρήζουν ειδικότερης συνολικής αντιμετώπισης.

      Στόχος του σχεδιασμού είναι η μείωση τόσο της ποσότητας των παραγόμενων επικίνδυνων αποβλήτων όσο και της επικινδυνότητάς τους και η συνακόλουθη προστασία του περιβάλλοντος και της δημόσιας υγείας, σε συμμόρφωση με τους σχετικούς όρους και προϋποθέσεις της εθνικής και ενωσιακής νομοθεσίας και με εφαρμογή των βέλτιστων
      διαθέσιμων τεχνικών, οι οποίες θα πρέπει πλέον να ενσωματώνουν ευθέως τις πρακτικές της κυκλικής οικονομίας.

      Ο σχεδιασμός περιλαμβάνει όλες τις προβλέψεις του άρθρου 28 της Οδηγίας 2008/98/ΕΚ, καλύπτοντας ταυτόχρονα όλες τις νέες υποχρεώσεις και όλα τα νέα στοιχεία που εισήχθησαν στο άρθρο αυτό μέσω της Οδηγίας (ΕΕ) 2018/851 του Ευρωπαϊκού
      Κοινοβουλίου και του Συμβουλίου της 30ης Μαΐου 2018.

      Με τον παρόντα σχεδιασμό αναθεωρείται ο σχεδιασμός που είχε εγκριθεί με την Κοινή Υπουργική Απόφαση οικ.62952/5384/2016 (Β’ 4326) ο οποίος είχε χρονικό ορίζοντα το έτος 2020. 

      Εθνικό Σχέδιο Διαχείρισης Επικίνδυνων Αποβλήετων ΕΣΔΕΑ ΚΥΑ-ΥΠΕΝΔΔΑ1242191717-13.11.2024-ΦΕΚ-6412-22.11.2024-τεύχος-Β.pdf
      • 0 απαντήσεις
    • ΥΠΕΝ: Εγκύκλιος προς τις ΥΔΟΜ ώστε να ζητούν αποκλειστικά και περιοριστικά μόνο τα στοιχεία που προβλέπονται από το ισχύον θεσμικό πλαίσιο
      Εγκύκλιο απέστειλε το Υπουργείο Περιβάλλοντος και Ενέργειας προς τις ΥΔΟΜ με θέμα: Σχετικά με την εφαρμογή της εγκυκλίου ΥΠΕΝ/ΓΔΠΟΛ/15047/84/14-3-2018.

      Η εγκύκλιος αναφέρει ότι: με αφορμή την (α) σχετική επιστολή του ΣΑΔΑΣ-ΠΕΑ με την οποία διαπιστώνεται η μη τήρηση της (β) σχετικής εγκυκλίου στην οποία και σας παραπέμπουμε, επισημαίνουμε εκ νέου στο πλαίσιο της χρηστής διοίκησης και προκειμένου να αποφεύγεται ταλαιπωρία μηχανικών και πολιτών ότι, η προαναφερόμενη εγκύκλιος οδηγία Γενικού Διευθυντή Πολεοδομίας του ΥΠΕΝ εξακολουθεί να ισχύει.

      Ειδικότερα, κατά τον έλεγχο της πληρότητας αιτημάτων έκδοσης οικοδομικών αδειών, οι ΥΔΟΜ οφείλουν να ζητούν αποκλειστικά και περιοριστικά, μόνον τα στοιχεία εκείνα (δικαιολογητικά, σχέδια και εγκρίσεις υπηρεσιών, συλλογικών οργάνων ή φορέων) που προβλέπονται από το ισχύον θεσμικό πλαίσιο (νόμοι, π. δ/γματα, Υπουργικές Αποφάσεις) για την κατά περίπτωση περιοχή, ή την εκάστοτε Αποκεντρωμένων Διοικήσεων της Επικράτειας (για την ενημέρωση των ΥΔΟΜ χωρικής τους αρμοδιότητας) χρήση ειδικού κτιρίου. Κατά συνέπεια, για την έκδοση των οικοδομικών αδειών δεν ζητείται η προσκόμιση επιπρόσθετων στοιχείων (όπως αλληλογραφία, εγκρίσεις φορέων) και δεν λαμβάνονται υπόψη απόψεις ή εκτιμήσεις υπηρεσιών, οι οποίες αποκλίνουν του ισχύοντος θεσμικού πλαισίου.
      • 0 απαντήσεις
    • Εγκρίθηκε μέσω WiFi4GR το δωρεάν WiFi σε έντεκα σταθμούς του ΜΕΤΡΟ
      Την έγκριση του Διοικητικού Συμβουλίου για την εγκατάσταση και λειτουργία εξοπλισμού ασύρματης πρόσβασης σε έντεκα σταθμούς του ΜΕΤΡΟ για τουλάχιστον πέντε χρόνια εξασφάλισε την περασμένη εβδομάδα η ΣΤΑΣΥ.

      Το κόστος για την παροχή ηλεκτρικού ρεύματος και παροχής σύνδεσης στο διαδίκτυο, θα βαρύνει την εταιρία και από το ύψος του και τη δυνατότητα κάλυψής του από τη ΣΤΑΣΥ θα εξαρτηθεί και η επέκταση του ασύρματου Ιντερνετ και σε άλλους σταθμούς.

      Οι πρώτοι έντεκα σταθμοί στους οποίους θα λειτουργήσει WiFi έως το τέλος της χρονιάς είναι εκτός από την Ακρόπολη και το Σύνταγμα, οι σταθμοί Μοναστηράκι, Ομόνοια, Πανεπιστήμιο, Πειραιάς, Κορυδαλλός, Χαλάνδρι, Αγιος Δημήτριος, Φιξ και Αγία Μαρίνα. 

      Οι επιβάτες θα μπορούν να συνδέονται άμεσα χωρίς να χρειάζεται κάποια διαδικασία εγγραφής. Στη συνέχεια η διοίκηση της ΣΤΑΣΥ θα μετρήσει το μηνιαίο κόστος λειτουργίας και συντήρησης ώστε να αποφασιστεί η επέκταση του δικτύου και το χρονοδιάγραμμά της.

      Υπενθυμίζεται ότι το έργο έχει ενταχθεί από το υπουργείο Ψηφιακής Διακυβέρνησης στις περιοχές που θα εγκατασταθούν σημεία πρόσβασης στο πλαίσιο του έργου WiFi4GR.

      Το WiFi4GR «Ανάπτυξη Δημόσιων Σημείων Ασύρματης Ευρυζωνικής Πρόσβασης στο Διαδίκτυο» αφορά στην προμήθεια, εγκατάσταση, παραμετροποίηση, σύνδεση και θέση σε λειτουργία σημείων ασύρματης πρόσβασης WiFi (Hotspots) στο Διαδίκτυο σε διάφορες περιοχές πολιτιστικού και τουριστικού ενδιαφέροντος της χώρας, για την κάλυψη, 2.500 περίπου περιοχών ασύρματης – WiFi πρόσβασης σε όλη την επικράτεια. Το σύστημα, το οποίο θα αναπτυχθεί, θα διαθέτει κεντρικό σύστημα παρακολούθησης και διαχείρισης, το οποίο καθιστά δυνατή την παρακολούθηση σε πραγματικό χρόνο όλων των δομικών στοιχείων του δικτύου.
      • 0 απαντήσεις
    • Η σύνδεση του νυχτερινού φωτισμού με το «Τοπικό Εγχώριο Προϊόν» στην Ελλάδα
      Όσοι έχουμε βρεθεί σε νυχτερινή πτήση έχουμε απολαύσει το θέαμα που προσφέρει η επιφάνεια της Γης, όταν τα νυχτερινά φώτα αναδεικνύουν μοτίβα που παραπέμπουν σε έργα τέχνης. Εκτός όμως από το εντυπωσιακό θέαμα, τα νυχτερινά φώτα αποτελούν μια πολύτιμη πηγή πληροφορίας για τις δραστηριότητες του ανθρώπου και την αλληλεπίδρασή του με το περιβάλλον.

      Στο πλαίσιο της εξερεύνησης αυτού του πεδίου, η NASA καταγράφει συστηματικά τον νυχτερινό φωτισμό του πλανήτη μας. Τα τελευταία 10 χρόνια πολύ βελτιωμένες καταγραφές παρέχονται από τον αισθητήρα VIIRS της αποστολής SUOMI.

      «Στο Δημοκρίτειο Πανεπιστήμιο σκεφτήκαμε να ερευνήσουμε τι έχουν να μας πουν τα νυχτερινά φώτα για την πατρίδα μας» λέει στην «Κ» η Αλεξάνδρα Γκεμιτζή, καθηγήτρια στο Τμήμα Μηχανικών Περιβάλλοντος του Δημοκρίτειου Πανεπιστήμιου Θράκης, η οποία ηγήθηκε μιας ενδιαφέρουσας έρευνας στο πλαίσιο των δραστηριοτήτων του Εργαστηρίου Ατμοσφαιρικής Ρύπανσης και Αντιρρυπαντικής Τεχνολογίας Ατμοσφαιρικών Ρύπων.
      • 0 απαντήσεις
    • «Εξοικονομώ 2023»: Ο νέος οδηγός του προγράμματος μετά την 3η τροποποίηση
      Εκδόθηκε σε ΦΕΚ η υπ' αριθμ. ΥΠΕΝ/ΥΔΕΝ/97165/610 ΚΥΑ (ΦΕΚ 5174/Β΄/13.09.2024) που αφορά την 3η τροποποίηση της υπό στοιχεία ΥΠΕΝ/ΥΔΕΝ/55246/807/18.05.2023 κοινής απόφασης των Υπουργών Οικονομικών, Ανάπτυξης και Επενδύσεων και Περιβάλλοντος και Ενέργειας «Προκήρυξη του προγράμματος “Εξοικονομώ 2023”», ως εξής:

      Α. Ο Οδηγός Εφαρμογής Προγράμματος «Εξοικονομώ 2023» και η 1η Τροποποίηση του Παραρτήματος VI που αφορά την Υπεύθυνη Δήλωση σχετικά με τη σώρευση των ενισχύσεων ήσσονος σημασίας (de minimis) βάσει του Κανονισμού (ΕΕ) 2023/2831, ως ακολούθως:

      Τροποποίηση (3η) της υπό στοιχεία ΥΠΕΝ 55246-807 18.05.2023 ΚΥΑ Εξοικονομώ 2023 (ΦΕΚ 5174-Β-13.09.2024).pdf
      • 3 απαντήσεις
×
×
  • Create New...

Σημαντικό

Χρησιμοποιούμε cookies για να βελτιώνουμε το περιεχόμενο του website μας. Μπορείτε να τροποποιήσετε τις ρυθμίσεις των cookie, ή να δώσετε τη συγκατάθεσή σας για την χρήση τους.