Μετάβαση στο περιεχόμενο

Πίνακας Κορυφαίων

  1. Pavlos33

    Pavlos33

    Συντονιστής


    • Πόντοι

      7

    • Περιεχόμενα

      18.016


  2. dimitris GM

    dimitris GM

    Συντονιστής


    • Πόντοι

      3

    • Περιεχόμενα

      26.116


  3. akis73

    akis73

    Συντονιστής


    • Πόντοι

      3

    • Περιεχόμενα

      8.602


  4. janna

    janna

    Core Members


    • Πόντοι

      2

    • Περιεχόμενα

      1.176


Δημοφιλές Περιεχόμενο

Προβολή περιεχομένου με την υψηλότερη φήμη στις 03/06/2020 σε όλες τις περιοχές

  1. Xoνδρικά έχεις κατασκευαστική ετοιμότητα γύρω στο 40% για το κτίριο και υπολειπόμενα έργα περιβάλλοντος χώρου. Στην τράπεζα που επιλέγει ο πελάτης να δανειοδοτηθεί, εσύ έρχεσαι σε επικοινωνία με τον μηχανικό εκτιμητή της και τον ρωτάς τι χρειάζεται για την εκτίμηση που θα κάνει. Συνήθως ζητείται προυπολογισμός έργων , οικοδομική άδεια, τοπογραφικό διάγραμμα, δ. κάλυψης, κατόψεις, συμβόλαιο και τοπογραφικό συμβολαίου και ο πελάτης πληρώνεται βάση προόδου έργων μετά από αυτοψία του μηχανικού της τράπεζας. Οι αμοιβές μελέτης, επίβλεψης και έκδοσης άδειας δεν αποτελούν αντικείμενο της πιστοποίησης προόδου έργων για τη χορήγηση του στεγαστικού δανείου αποπεράτωσης. Όμως αν η τράπεζα δεν ζητάει προυπολογισμό και η εκτίμηση γίνεται με προυπολογισμό του μηχανικού της, έχει ενσωματωθεί το εκτιμώμενο κόστος αμοιβών μηχανικού για τις μελέτες κλπ.
    2 points
  2. Καλησπέρα. Σύμφωνα με την απόφαση ΥΠΕΝ/ΔΑΟΚΑ/19409/1507 ΦΕΚ 1643 11.5..2018 άρθρο 2 περίπτωση i, δεν απαιτείται Μ.Σ.Ε όταν το σύνολο των αυθαιρέτων κατασκευών ανά διηρημένη ιδιοκτησία ή ανεξάρτητο κτίριο είναι μικρότερο σε επιφάνεια από 25 τ.μ. Οπότε με επιφάνεια αυθαίρετων κατασκευών 5 τμ<25 τμ δεν απαιτείται ΜΣΕ. Στο ίδιο συμπέρασμα καταλήγουμε και με βάση την περίπτωση α του ίδιου άρθρου, όπου αναφέρεται ότι δεν απαιτείται Μ.Σ.Ε σε περίπτωση μετατροπής ημιυπαίθριου χώρου σε κλειστό. Μπορεί με βάση τον ΓΟΚ 73 να μην υπήρχε η έννοια του Η.Χ αλλά και με βάση τον ορισμό του από τον ΓΟΚ 85 (άρθρο 2 περίπτωση 32 Ν. 1577/85 όπως τροποποιήθηκε με το ν. 2831/00: Ημιυπαίθριος χώρος είναι ο στεγασμένος χώρος του κτιρίου, του οποίου η μία τουλάχιστον πλευρά είναι ανοιχτή προς τον κοινόχρηστο χώρο ή τους ακάλυπτους χώρους του οικοπέδου που δεν προσμετρώνται στην κάλυψη και οι υπόλοιπες πλευρές του ορίζονται από τοίχους ή κατακόρυφα φέροντα ή μη στοιχεία και χρησιμοποιείται για τη μετακίνηση ή προσωρινή παραμονή ανθρώπων) φαίνεται ότι η στεγασμένη βεράντα πληροί τον ορισμό πριν αυτή αυθαίρετα κλειστεί. Επομένως, με βάση ένα από τα δυο παραπάνω κριτήρια, η αυθαίρετη κατασκευή απαλλάσσεται από την Μ.Σ.Ε
    2 points
  3. Μπορεί να είναι και παλιός ο χάρτης της εφορίας, η τιμή ισχύει πάντως...
    2 points
  4. εχει εφαρμοσει κάποιος αυτο εδω? https://www.minfin.gr/web/guest/yperesies/-/asset_publisher/UepLeEsgUYmA/content/e-eureterio-aigialon?inheritRedirect=false&amp;redirect=https%3A%2F%2Fwww.minfin.gr%2Fweb%2Fguest%2Fyperesies%3Fp_p_id%3D101_INSTANCE_UepLeEsgUYmA%26p_p_lifecycle%3D0%26p_p_state%3Dnormal%26p_p_mode%3Dview%26p_p_col_id%3Dcolumn-1%26p_p_col_count%3D1
    1 point
  5. Μη βαζεις το θερμοκηπιο ως παραβαση. Σημερα μπορει να ειναι αυριο να μην ειναι ουτε καν στην ιδια θεση. προχειρη κατασκευη ειναι.
    1 point
  6. Στέγη εχει γινει συμφωνα με την οικ.αδεια ομως είναι προσβάσιμη με ξύλινη κλίμακα από τον όροφο. Το ύψος είναι 2,00μ από τη μια πλευρά και 0 από την άλλη.Να την υπολογίσω σαν ΥΔ με 0,30 ;ή πως Αλλιώς;
    1 point
  7. [με βαση οσα λές, σημαινει οτι οι εκατονταδες τακτοποιησεις που έκαναν οι συναδελφοι μεχρι σημερα ειναι ακυρες] διαφωνούμε...
    1 point
  8. Η πιο σωστή διαδικασία σ'αυτές τις περιπτωσεις ειναι να μετρηθούν όλα να δωθουν στο συμβολαιογράφο τα σωστά μέτρα και μετά να γίνει η αποδοχή.Οταν γίνει η αποδοχή μπορεί να γίνει η δήλωση.
    1 point
  9. ΤΕΧΝΙΚΗ ΕΚΘΕΣΗ ΣΤΑΤΙΚΟΥ ΕΛΕΓΧΟΥ ΠΑΡΑΒΑΣΕΩΝ Απόσπασμα ΦΕΚ 167/3-11-2017 – Ν.4495/2017, Άρθρο 99 § η-ββ: “Δεν απαιτείται υποβολή μελέτης στατικής επάρκειας αλλά τεχνική έκθεση αρμόδιου μηχανικού στις εξής περιπτώσεις: ααα) μετατροπή ημιυπαίθριου χώρου σε κλειστό, βββ) διαμερισμάτωση ή αλλαγή διαρρύθμισης χώρου, που δεν επιφέρει αύξηση μόνιμου φορτίου πάνω από10% στην επιφάνεια στην οποία έχει συντελεστεί η παρέμβαση, γγγ) πατάρια ισογείου που είναι στατικά ανεξάρτητα από το φέροντα οργανισμό του κτιρίου και πατάρια υπερκείμενων ορόφων όταν το συνολικό ίδιο βάρος δεν επιφέρει αύξηση του μόνιμου φορτίου της υποκείμενης πλάκας πάνω από 15%. Στην περίπτωση αυτή εξετάζεται η σύνδεση με στοιχεία του φέροντος οργανισμού, τα οποία και θα ενισχύονται για ενδεχόμενες τοπικές αστοχίες, δδδ) πρόβολοι με προσαύξηση μέχρι τριάντα τοις εκατό (30%) του εμβαδού τους και μέχρι είκοσι πέντε τοις εκατό (25%) του πλάτους τους, εεε) κατασκευή στο δώμα κτιρίων μέχρι το είκοσι τοις εκατό (20%) της επιφάνειας αυτού, στστστ) υπόγειοι χώροι μέγιστης επιφανείας έως αυτής του ισογείου, κατασκευασμένοι με περιμετρικούς τοίχους από μπατική τοιχοποιία ή οπλισμένο σκυρόδεμα, τα οποία καλύπτουν τουλάχιστον το εβδομήντα πέντε τοις εκατό (75%) της περιμέτρου, ζζζ) αλλαγή χρήσης με την προϋπόθεση ότι δεν διαφοροποιείται η κατηγορία σπουδαιότητας και η οποία δεν επιφέρει αθροιστική αύξηση των κινητών και μόνιμων φορτίων πάνω από τριάντα τοις εκατό (30%) του μόνιμου φορτίου πριν από την παρέμβαση, ηηη) μετατροπή πιλοτής σε κλειστό χώρο με προσθήκη περιμετρικών τοίχων από μπατική τοιχοποιία ή οπλισμένο σκυρόδεμα, το οποίο καλύπτει τουλάχιστον το εβδομήντα πέντε τοις εκατό (75%) της περιμέτρου, θθθ) υπόγεια που ξεμπαζώθηκαν και είναι κατασκευασμένα με περιμετρικούς τοίχους από μπατική τοιχοποιία ή οπλισμένο σκυρόδεμα, το οποίο καλύπτει τουλάχιστον το εβδομήντα πέντε τοις εκατό (75%) της περιμέτρου, ιιι) σοφίτες με την προϋπόθεση ότι, από τον έλεγχο του συνολικού σεισμικού φορτίου (τέμνουσα βάσης) μετά την προσθήκη των αυθαίρετων κατασκευών στο σύνολο του κτιρίου, προκύπτει ότι αυτό δεν υπερβαίνει το 1,20 του αντίστοιχου σεισμικού φορτίου του υφιστάμενου κτιρίου, χωρίς τις αυθαίρετες κατασκευές. Στην περίπτωση αυτή εξετάζεται και η επάρκεια των φερόντων στοιχείων της σοφίτας, καθώς και η σύνδεσή τους με το φέροντα οργανισμό του υφιστάμενου κτιρίου”. Απόσπασμα ΦΕΚ 1643/11-5-2018 – ΥΑ αριθμ. ΥΠΕΝ/ΔΑΟΚΑ/19409/1507, Άρθρο 2 § α-ιβ: “Δεν απαιτείται υποβολή μελέτης στατικής επάρκειας αλλά τεχνική έκθεση αρμόδιου μηχανικού στις εξής περιπτώσεις: α) μετατροπή ημιυπαίθριου χώρου σε κλειστό, β) αυθαίρετες κατασκευές παταριών ισογείου επιφάνειας μέχρι ποσοστού 50% του δαπέδου του ισογείου με την προϋπόθεση ότι δεν δημιουργούνται “θέσει” κοντά υπο-στυλώματα. Διαφορετικά εξετάζονται τα μέλη και η σύνδεσή τους με στοιχεία του φέροντος οργανισμού, τα οποία και θα ενισχύονται για ενδεχόμενες τοπικές αστοχίες. Σε κάθε περίπτωση ελέγχεται η στατική επάρκεια του αυθαίρετου παταριού για κατακόρυφα φορτία, γ) αυθαίρετες κατασκευές προβόλων οι οποίοι προεξέχουν έως 2.00 μέτρα ή αυθαίρετες επαυξήσεις της προεξοχής τους μέχρι ποσοστού 25%, δ) κατασκευή στο δώμα κτιρίων μέχρι το είκοσι τοις εκατό (20%) της επιφάνειας αυτού, ε) υπόγειοι χώροι μέγιστης επιφάνειας έως αυτής του ισογείου, κατασκευασμένοι με περιμετρικούς τοίχους από μπατική τοιχοποιία ή οπλισμένο σκυρόδεμα, τα οποία καλύπτουν τουλάχιστον το εβδομήντα πέντε τοις εκατό (75%) της περιμέτρου, στ) μετατροπή πιλοτής (pilotis) σε κλειστό χώρο με προσθήκη περιμετρικών τοίχων που καλύπτουν τουλάχιστον το εβδομήντα πέντε τοις εκατό (75%) της περιμέτρου, ζ) υπόγεια που ξεμπαζώθηκαν και είναι κατασκευασμένα με περιμετρικούς τοίχους από μπατική τοιχοποιία ή οπλισμένο σκυρόδεμα, οι οποίοι καλύπτουν τουλάχιστον το εβδομήντα πέντε τοις εκατό (75%) της περιμέτρου, η) στατικά ανεξάρτητοι βοηθητικοί χώροι κατηγορίας σπουδαιότητας Σ2 και εμβαδού κάτοψης μέχρι 25m2 έκαστος, θ) για αυθαίρετη προσθήκη στέγης με μεταλλικά ή ξύλινα ζευκτά ο έλεγχος περιορίζεται στον έλεγχο των δομικών στοιχείων της στέγης καθώς και στις συνδέσεις με το φέροντα οργανισμό του υφιστάμενου φορέα, ι) το σύνολο των αυθαιρέτων κατασκευών ανά διηρημένη ιδιοκτησία ή ανεξάρτητο κτίριο είναι μικρότερο σε επιφάνεια από 25 τ.μ., ια) το σύνολο των αυθαιρέτων κατασκευών ανά διηρημένη ιδιοκτησία ή ανεξάρτητο κτίριο δεν επιφέρει αύξηση των κατακόρυφων φορτίων άνω του 20% για κατηγορία σπουδαιότητας Σ2 σύμφωνα με τον Ελληνικό Αντισεισμικό Κανονισμό (ΕΑΚ) και 10% για κατηγορίες σπουδαιότητας Σ3 και Σ4 για τη διηρημένη ιδιοκτησία αυτή ή το ανεξάρτητο κτίριο, ιβ) έχει εκδοθεί άδεια σεισμοπλήκτου και έχουν υλοποιηθεί ενισχύσεις μετά την 1.1.2000”. Κατόπιν αυτοψίας την 5η Ιουνίου 2018, στο ακίνητο ιδιοκτησίας ...................................... του ................, που βρίσκεται εντός σχεδίου, στο Ο.Τ. 397, στο Δήμο ............... Αττικής, στην περιοχή ........................., στην οδό ..............................., Τ.Κ. .............., το οποίο είναι Οριζόντια Ιδιοκτησία – Κατάστημα (με διακριτικό Κ1) του ισογείου με ανήκοντα σε αυτό ημιυπαίθριο χώρο, τετραώροφης οικοδομής με υπόγειο και δώμα και στο οποίο αναφέρεται η υποβληθείσα με α.α. 8888888 Δήλωση Υπαγωγής του Ν.4495/2017, η παρούσα Τεχνική Έκθεση, αποτελεί συνοδευτικό έγγραφο της ανωτέρω Δήλωση Υπαγωγής, αναφέρεται στο Στατικό Έλεγχο των Παραβάσεων του συγκεκριμένου ακινήτου (Οριζόντιας Ιδιοκτησίας) και υποβάλλεται αντί Μελέτης Στατικής Επάρκειας, όπως σαφώς ορίζεται, τόσο στο Ν.4495/2017 στην παράγραφο (η-ββ) του άρθρου 99, όσο και στην ΥΑ με αριθμ. ΥΠΕΝ/ΔΑΟΚΑ/19409/1507 (ΦΕΚ 1643-11/5/ 2018) καθότι οι δηλούμενες αυθαίρετες παραβάσεις του ακινήτου για τις οποίες υποβάλλεται η συγκεκριμένη Δήλωση Υπαγωγής συμπεριλαμβάνονται στις αναλυτικώς αναφερόμενες, στο εν λόγω άρθρο, περιπτώσεις και ειδικότερα αναφέρονται, πρώτον σε «διαμερισμάτωση ή αλλαγή διαρρύθμισης χώρου, που δεν επιφέρει αύξηση μόνιμου φορτίου πάνω από 10% στην επιφάνεια στην οποία έχει συντελεστεί η παρέμβαση» (αυθαίρετη διαφορετική διαμερισμάτωση του ισόγειου ορόφου) και δεύτερον «το σύνολο των αυθαιρέτων κατασκευών ανά διηρημένη ιδιοκτησία ή ανεξάρτητο κτίριο είναι μικρότερο σε επιφάνεια από 25 τ.μ.» (αυθαίρετη προσθήκη κύριου χώρου στο διαμέρισμα του ισογείου με την επέκταση αυτού στον κοινόχρηστο ακάλυπτο χώρο του οικοπέδου συνολικής επιφάνειας 15,22 τ.μ.). Ο μηχανικός, Μηχανικός Μ. Μηχανικάρας Πολιτικός Μηχανικός Α.Μ. ΤΕΕ 55555
    1 point
  10. Η διάθεση του Α χρειάζεται απλά στο να συναινέσει για την τακτοποίηση του Β αν ο Β δεν έχει την αποκλειστική χρήση. Δεν μας ενδιαφέρει καθόλου αν ο Α θα τακτοποιήσει τα αυθαίρετα της δικής του Ο.Ι. Αν όμως ο Β ΔΕΝ έχει την αποκλειστική χρήση ... και συγχρόνως .. ο Α ΔΕΝ συναινεί στην τακτοποίηση της αποθήκης από τον Β,.. τότε η μόνη λύση για να τακτοποιήσει ο Β την αποθήκη που ωφελείται και χρησιμοποιεί... είναι να ασκήσει ενδίκως αγωγή χρησικτησίας για την αποθήκη, και όοοοοταν αυτή τελεσιδικίσει υπέρ του ... και μπορεί ακόμη να κάνει τακτοποίηση..... τότε να την κάνει χωρίς την συναίνεση του Α με την άδεια του κου Προέδρου.... Σημειωτέον ότι : Αν ο Α δεν συναινεί, τότε μέχρι την διεκδίκηση της χρησικτησίας από τον Β, η αποθήκη ως θεωρούμενη αυθαίρετη των κοινοχρήστων χώρων, ΒΑΡΥΝΕΙ αμφότερους (τον Α και τον Β),......... οπότε σε ...τυχόν καταγγελία..... (ή αυτοκαταγγελία......)... .... τότε ο Α καθίσταται συνυπόλογος πληρωμής του αναλογούντος στα χιλιοστά του προστίμου τακτοποίησης.
    1 point
  11. Δημοσιεύτηκε την Κυριακή 31/5/2020 ο Νόμος 4690/2020 ο οποίος προβλέπει το ευεργέτημα της έκπτωσης του 25% για τις εισφορές του Απριλίου και Μαΐου για ελεύθερους επαγγελματίες και αυτοτελώς απασχολούμενους. Η ανακοίνωση ΕΦΚΑ αναφέρει και Μάϊο.
    1 point
  12. Από την 1η Ιουνίου 2020, για επείγουσες περιπτώσεις που αφορούν: • Επίσκεψη στο Γραφείο Κτηματογράφησης Αθήνας με σκοπό τη μεταγραφή τίτλων στο Υποθηκοφυλακείο Αθηνών • Έκδοση Πιστοποιητικού Κτηματογραφούμενου Ακινήτου μπορείτε να αποστείλετε mail στο [email protected], όπου θα αναγράφετε τα στοιχεία επικοινωνίας σας και την επείγουσα υπόθεσή σας και στη συνέχεια το Γραφείο Κτηματογράφησης θα επικοινωνήσει μαζί σας για άμεσο ραντεβού. Γενικές Πληροφορίες: Δευτέρα έως Παρασκευή στα τηλέφωνα 210-6505600 από 08:30 έως 15:30 και στον ιστότοπο www.ktimatologio.gr
    1 point
  13. Η ενίσχυση της κολώνας με ελάσματα ή ανθρακονήματα ή μανδύες δεν είναι η λύση στο πρόβλημα σου. Και δεν είναι απλώς ότι δεν είναι η λύση στο πρόβλημα αλλά πιθανότατα, και αυτό το πιθανότατα είναι άνω του 90%, θα σου επιδεινώσουν το πρόβλημα εκθετικά. Επίσης , με το μάτι θα σου πω ότι αν η πλάκα σου είναι πλάκα δώματος, που μάλλον είναι, ίσως αυτή έχει πιο σοβαρό πρόβλημα από την κολώνα. Όλα αυτά οφείλονται σε διάβρωση του οπλισμού. Η διάβρωση έχει διάφορα αίτια: διάβρωση από ενανθράκωση του σκυροδέματος, από αερομεταφερόμενα χλωριόντα, από ενδεχόμενα λύματα (πχ βόθρος κοντά στην θεμελίωση), από εξωγενείς παράγοντες, πχ δώμα που δεν υγρομονώθηκε ή υγρομονώθηκε πλημμελώς κλπ κλπ. Θα απευθυνθείς σε μηχανικό γνώστη των επισκευών (πρώτιστα) και ενισχύσεων (δευτερευόντως) και η πρώτη εργασία θα είναι οι μετρήσεις. Θα μετρηθούν η κατάσταση του σκυροδέματος και του χάλυβα (που εγώ τον βλέπω ψαθυροποιημένο....) και θα βρεθεί το αίτιο διάβρωσης. Θα μετρηθεί πρώτα απ'όλα αν η διάβρωση είναι ενεργή, το ph του σκυροδέματος, το ημιδυναμικό του χάλυβα, τέλος πάντων μια σειρά από μετρήσεις που θα δείξουν την κλινική εικόνα. Από εκεί θα προκύψει με ποιον τρόπο θα γίνει η αποκατάσταση της διατομής των στοιχείων (γιατί αυτή την στιγμή τα στοιχεία σου, κολώνα-πλάκα, έχουν απωλέσει λόγω της διάβρωσης μέρος της διατομής τους, το οποίο είναι πολύ πολύ σημαντικό...) και θα προκύψει αν χρειάζονται ή όχι ενίσχυση... Θα σου δώσω ένα tip ακόμα και με αυτό θα κλείσω: αν κάποιος έρθει και σου πει: "δεν χρειάζονται μετρήσεις και κουραφέξαλα, θα τους βάλω εγώ ένα καλό ζουμί (λέγε με επισκευαστικό, κάποιες πιο θρασείς κατηγορίες μπορεί να ακούσεις να προτείνουν ακόμη και μίνιο) και θα τους πατήσω κι ένα "γκανάιτ", να ξέρεις ότι αυτός ο κάποιος σε κοροιδεύει, και σε κοροιδεύει με τόση βεβαιότητα όσο βέβαιη είναι η βαρύτητα που θα επενεργήσει στο ποντίκι με το οποίο πληκτρολογώ τόση ώρα, αν το αφήσω από τα χέρια μου να πέσει κάτω.
    1 point
  14. Άρα το γεωτεμάχιο υφίσταται (νομικά) από την ημερομηνία θανάτου του διαθέτη (τουλάχιστον). Αν ο κληρονόμος το δήλωνε και στο Ε9, είναι εντάξει Το πρόβλημα όμως είναι με το εμβαδόν. Δεν μπορείς να αποδείξεις πώς τα 3 στρ. (έστω και ως έγγιστα) έγιναν >4 Λύνεται όμως, με τη διαδικασία (δικαστική) που έχουμε περιγράψει πλειστάκις. Και παράλληλα, τακτοποιείται και η παρέκκλιση προ 31-12-2003
    1 point
  15. ProgeCad και ZWCad έχουν απο 1 μήνα demo με όλες τις δυνατότητες για να τα δεις. Μου φάνηκαν πάνω κάτω τα ίδια με το ZWCad να ανοίγει αρκετά πιο γρήγορα και να επεξεργάζεται πιο άνετα βαριά αρχεία με εικόνες. Και στα δυο είχα θέμα με τους τόνους και το "ς" αλλά δεν έχω ασχοληθεί ακόμα να δω αν φτιάχνετε με κάποιο τρόπο.
    1 point
  16. Είσαι σίγουρος γι το παραπάνω (bold); Συνήθως τα ΣΧΟΟΑΠ αναφέρουν ελάχιστο όριο κατάτμησης και αρτιότητα 4.000 τμ εννοώντας όμως να είναι άρτια και οικοδομήσιμα, κάτι που πρακτικά μεταφράζεται για γήπεδα προυφιστάμενα του 2003 ή μετά το 2003 με πρόσωπο σε αναγνωρισμένο προ 23 αγροτικό δρόμο κλπ. Παρόμοια διατύπωση θα δεις σε περιοχή νατούρα. 10.000 τμ ο κανόνας και 4.000 τμ η παρέκκλιση για γήπεδα που ήταν άρτια και οικοδομήσιμα κατά την έναρξη ισχύος (31-3-2011) του ν. 3937/11.
    1 point
  17. Το οικόπεδο θεωρείται οικοδομήσιμο και αναφέρω τη λέξη "θεωρείται" καθώς το άρθρο 25 αποτελεί ουσιαστικά ευεργέτημα και όχι μια ακόμη παρέκκλιση και εισήχθη στην πολεοδομική νομοθεσία με σκοπό την αποφυγή του επαχθούς μέτρου της προσκύρωσης των μη άρτιων οικοπέδων. Ιστορικά θυμίζω ότι η διάταξη ακυρώθηκε από το ΣτΕ (απόφαση 173/98) , και στη συνέχεια αντικαταστάθηκε με το Αρθ-27 του Ν-2742/99 ΦΕΚ-207/Α/7-10-99). Επομένως η δήλωση Ν 651/77 θα περιλαμβάνει αναφορά στο άρθρο 25 (άρτιο και οικοδομήσιμο βάσει του άρθρου 25 Ν. 1337/83 όπως αυτό αντικαταστάθηκε με το Ν. 2742/99).
    1 point
  18. 1. Οικόπεδα εντός εγκεκριμένων σχεδίων πόλεων που δεν καλύπτουν όλες τις προϋποθέσεις αρτιότητας κατά τον κανόνα ή την παρέκκλιση της περιοχής και που έχουν δημιουργηθεί πριν από την ισχύ του Ν-651/77 "περί καταργήσεως του ΝΔ-349/74 κλπ" μπορεί κατ' εξαίρεση να οικοδομηθούν εφόσον: α. 'Εχουν μια πλευρά τους τουλάχιστον 5 μ σε κοινόχρηστο χώρο. β. Μέσα σ' αυτά, βάσει του ισχύοντος ΣΔ της περιοχής και μετά την αφαίρεση των υποχρεωτικά ακάλυπτων χώρων εγγράφεται κτίριο εμβαδού τουλάχιστον 50 τμ και ελάχιστης πλευράς 5 μ. (....) 2. α. Ο συντελεστής δόμησης των οικοπέδων της παρ.1 καθορίζεται με βάση το εμβαδόν της κατά παρέκκλιση αρτιότητας οικοπέδων ή του κανόνα όπου δεν ορίζεται παρέκκλιση, ως εξής: Για οικόπεδα που υπολείπονται της παραπάνω αρτιότητας σε ποσοστό μέχρι 20%, ο συντελεστής δόμησης μειώνεται κατά 10%. Για οικόπεδα που υπολείπονται μέχρι 40%, ο συντελεστής δόμησης μειώνεται κατά 20%. Για οικόπεδα που υπολείπονται άνω του 40%, ο συντελεστής δόμησης μειώνεται κατά 30%. Το οικόπεδο δεν πληροί την μια από τις δυο προυποθέσεις της κατά παρέκκλιση αρτιότητας που είναι το ελάχιστο πρόσωπο 15 μ (και δεν λύνεται με το πάχος θεωρητικού μεσότοιχου καθώς η διαφορά είναι μεγαλύτερη του 0,60 μ) , έχει εμβαδόν 511 τμ πολύ παραπάνω από αυτό της κατά παρέκκλιση αρτιότητας. Επομένως δεν βλέπω να απαιτείται απομείωση του ΣΔ. Υ/Γ Το ρυμοτομικό σχέδιο του οικισμού ποια χρονολογία έχει εγκριθεί και δημοσιευτεί σε ΦΕΚ;
    1 point
  19. τυχερακηδες....ποιός τη χαρη σας συνδυαζετε "βουνο και θαλασσα..." τι παραπονεισθε?
    1 point
  20. Καλημέρα, έχουν εκδοθεί εδώ και ένα μήνα άδειες για ΕΕΜΚ για εργασίες εξωτερικής θερμομόνωσης στα πλαίσια του προγράμματος "Εξοικονόμηση κατ'όικον ΙΙ", χωρίς να μου ζητηθεί πίνακας 3 για το ΙΚΑ από την Υπηρεσία Δόμησης. Από το ΙΚΑ δεν είχα καμία ενόχληση μέχρι στιγμής.. Απ'όσο γνωρίζω κανονικά υπηρεσιακά στέλνεται η ΕΕΜΚ.. Θα πρέπει να τους ενοχλήσω εγώ; Υπάρχει περίπτωση να μην ασχοληθούν καν; Θα υπάρξουν κυρώσεις αν δεν τους ενημερώσω; Γνωρίζει κάποιος;
    1 point
  21. Ενώ έχω πληρώσει εμπροθεσμα όλες τις εισφορές του 2020 , μου τις βγάζει ως οφειλές.Εχει κανείς άλλος το ίδιο πρόβλημα ?
    -1 points
This leaderboard is set to Athens/GMT+02:00
  • Επιλεγμένα Άρθρα

    • Εγκρίθηκε τo αναθεωρημένο Εθνικό Σχέδιο Διαχείρισης Επικίνδυνων Αποβλήτων (ΕΣΔΕΑ)
      Εγκρίθηκε τo αναθεωρημένο Εθνικό Σχέδιο Διαχείρισης Επικίνδυνων Αποβλήτων (ΕΣΔΕΑ) με την δημοσίευση στο ΦΕΚ 6412/Β'/22.11.2024 της υπ' αριθμ. ΥΠΕΝ/ΔΔΑ/124219/1717 ΚΥΑ με θέμα: Έγκριση αναθεωρημένου Εθνικού Σχεδίου Διαχείρισης Επικίνδυνων Αποβλήτων (ΕΣΔΕΑ).

      To αναθεωρημένο Εθνικό Σχέδιο Διαχείρισης Επικίνδυνων Αποβλήτων (ΕΣΔΕΑ) συνιστά ένα Ειδικό Σχέδιο Διαχείρισης για τα Επικίνδυνα Απόβλητα που παράγονται στη χώρα, το οποίο απαιτείται σύμφωνα με τα άρθρα 54 και 55 του ν. 4819/2021 (Α’ 129), δεδομένου ότι τα απόβλητα αυτά, λόγω της ποιοτικής και ποσοτικής σύστασής τους, καθώς και των εξειδικευμένων εγκαταστάσεων που απαιτούνται για τη διαχείρισή τους, χρήζουν ειδικότερης συνολικής αντιμετώπισης.

      Στόχος του σχεδιασμού είναι η μείωση τόσο της ποσότητας των παραγόμενων επικίνδυνων αποβλήτων όσο και της επικινδυνότητάς τους και η συνακόλουθη προστασία του περιβάλλοντος και της δημόσιας υγείας, σε συμμόρφωση με τους σχετικούς όρους και προϋποθέσεις της εθνικής και ενωσιακής νομοθεσίας και με εφαρμογή των βέλτιστων
      διαθέσιμων τεχνικών, οι οποίες θα πρέπει πλέον να ενσωματώνουν ευθέως τις πρακτικές της κυκλικής οικονομίας.

      Ο σχεδιασμός περιλαμβάνει όλες τις προβλέψεις του άρθρου 28 της Οδηγίας 2008/98/ΕΚ, καλύπτοντας ταυτόχρονα όλες τις νέες υποχρεώσεις και όλα τα νέα στοιχεία που εισήχθησαν στο άρθρο αυτό μέσω της Οδηγίας (ΕΕ) 2018/851 του Ευρωπαϊκού
      Κοινοβουλίου και του Συμβουλίου της 30ης Μαΐου 2018.

      Με τον παρόντα σχεδιασμό αναθεωρείται ο σχεδιασμός που είχε εγκριθεί με την Κοινή Υπουργική Απόφαση οικ.62952/5384/2016 (Β’ 4326) ο οποίος είχε χρονικό ορίζοντα το έτος 2020. 

      Εθνικό Σχέδιο Διαχείρισης Επικίνδυνων Αποβλήετων ΕΣΔΕΑ ΚΥΑ-ΥΠΕΝΔΔΑ1242191717-13.11.2024-ΦΕΚ-6412-22.11.2024-τεύχος-Β.pdf
      • 0 απαντήσεις
    • ΥΠΕΝ: Εγκύκλιος προς τις ΥΔΟΜ ώστε να ζητούν αποκλειστικά και περιοριστικά μόνο τα στοιχεία που προβλέπονται από το ισχύον θεσμικό πλαίσιο
      Εγκύκλιο απέστειλε το Υπουργείο Περιβάλλοντος και Ενέργειας προς τις ΥΔΟΜ με θέμα: Σχετικά με την εφαρμογή της εγκυκλίου ΥΠΕΝ/ΓΔΠΟΛ/15047/84/14-3-2018.

      Η εγκύκλιος αναφέρει ότι: με αφορμή την (α) σχετική επιστολή του ΣΑΔΑΣ-ΠΕΑ με την οποία διαπιστώνεται η μη τήρηση της (β) σχετικής εγκυκλίου στην οποία και σας παραπέμπουμε, επισημαίνουμε εκ νέου στο πλαίσιο της χρηστής διοίκησης και προκειμένου να αποφεύγεται ταλαιπωρία μηχανικών και πολιτών ότι, η προαναφερόμενη εγκύκλιος οδηγία Γενικού Διευθυντή Πολεοδομίας του ΥΠΕΝ εξακολουθεί να ισχύει.

      Ειδικότερα, κατά τον έλεγχο της πληρότητας αιτημάτων έκδοσης οικοδομικών αδειών, οι ΥΔΟΜ οφείλουν να ζητούν αποκλειστικά και περιοριστικά, μόνον τα στοιχεία εκείνα (δικαιολογητικά, σχέδια και εγκρίσεις υπηρεσιών, συλλογικών οργάνων ή φορέων) που προβλέπονται από το ισχύον θεσμικό πλαίσιο (νόμοι, π. δ/γματα, Υπουργικές Αποφάσεις) για την κατά περίπτωση περιοχή, ή την εκάστοτε Αποκεντρωμένων Διοικήσεων της Επικράτειας (για την ενημέρωση των ΥΔΟΜ χωρικής τους αρμοδιότητας) χρήση ειδικού κτιρίου. Κατά συνέπεια, για την έκδοση των οικοδομικών αδειών δεν ζητείται η προσκόμιση επιπρόσθετων στοιχείων (όπως αλληλογραφία, εγκρίσεις φορέων) και δεν λαμβάνονται υπόψη απόψεις ή εκτιμήσεις υπηρεσιών, οι οποίες αποκλίνουν του ισχύοντος θεσμικού πλαισίου.
      • 0 απαντήσεις
    • Εγκρίθηκε μέσω WiFi4GR το δωρεάν WiFi σε έντεκα σταθμούς του ΜΕΤΡΟ
      Την έγκριση του Διοικητικού Συμβουλίου για την εγκατάσταση και λειτουργία εξοπλισμού ασύρματης πρόσβασης σε έντεκα σταθμούς του ΜΕΤΡΟ για τουλάχιστον πέντε χρόνια εξασφάλισε την περασμένη εβδομάδα η ΣΤΑΣΥ.

      Το κόστος για την παροχή ηλεκτρικού ρεύματος και παροχής σύνδεσης στο διαδίκτυο, θα βαρύνει την εταιρία και από το ύψος του και τη δυνατότητα κάλυψής του από τη ΣΤΑΣΥ θα εξαρτηθεί και η επέκταση του ασύρματου Ιντερνετ και σε άλλους σταθμούς.

      Οι πρώτοι έντεκα σταθμοί στους οποίους θα λειτουργήσει WiFi έως το τέλος της χρονιάς είναι εκτός από την Ακρόπολη και το Σύνταγμα, οι σταθμοί Μοναστηράκι, Ομόνοια, Πανεπιστήμιο, Πειραιάς, Κορυδαλλός, Χαλάνδρι, Αγιος Δημήτριος, Φιξ και Αγία Μαρίνα. 

      Οι επιβάτες θα μπορούν να συνδέονται άμεσα χωρίς να χρειάζεται κάποια διαδικασία εγγραφής. Στη συνέχεια η διοίκηση της ΣΤΑΣΥ θα μετρήσει το μηνιαίο κόστος λειτουργίας και συντήρησης ώστε να αποφασιστεί η επέκταση του δικτύου και το χρονοδιάγραμμά της.

      Υπενθυμίζεται ότι το έργο έχει ενταχθεί από το υπουργείο Ψηφιακής Διακυβέρνησης στις περιοχές που θα εγκατασταθούν σημεία πρόσβασης στο πλαίσιο του έργου WiFi4GR.

      Το WiFi4GR «Ανάπτυξη Δημόσιων Σημείων Ασύρματης Ευρυζωνικής Πρόσβασης στο Διαδίκτυο» αφορά στην προμήθεια, εγκατάσταση, παραμετροποίηση, σύνδεση και θέση σε λειτουργία σημείων ασύρματης πρόσβασης WiFi (Hotspots) στο Διαδίκτυο σε διάφορες περιοχές πολιτιστικού και τουριστικού ενδιαφέροντος της χώρας, για την κάλυψη, 2.500 περίπου περιοχών ασύρματης – WiFi πρόσβασης σε όλη την επικράτεια. Το σύστημα, το οποίο θα αναπτυχθεί, θα διαθέτει κεντρικό σύστημα παρακολούθησης και διαχείρισης, το οποίο καθιστά δυνατή την παρακολούθηση σε πραγματικό χρόνο όλων των δομικών στοιχείων του δικτύου.
      • 0 απαντήσεις
    • Η σύνδεση του νυχτερινού φωτισμού με το «Τοπικό Εγχώριο Προϊόν» στην Ελλάδα
      Όσοι έχουμε βρεθεί σε νυχτερινή πτήση έχουμε απολαύσει το θέαμα που προσφέρει η επιφάνεια της Γης, όταν τα νυχτερινά φώτα αναδεικνύουν μοτίβα που παραπέμπουν σε έργα τέχνης. Εκτός όμως από το εντυπωσιακό θέαμα, τα νυχτερινά φώτα αποτελούν μια πολύτιμη πηγή πληροφορίας για τις δραστηριότητες του ανθρώπου και την αλληλεπίδρασή του με το περιβάλλον.

      Στο πλαίσιο της εξερεύνησης αυτού του πεδίου, η NASA καταγράφει συστηματικά τον νυχτερινό φωτισμό του πλανήτη μας. Τα τελευταία 10 χρόνια πολύ βελτιωμένες καταγραφές παρέχονται από τον αισθητήρα VIIRS της αποστολής SUOMI.

      «Στο Δημοκρίτειο Πανεπιστήμιο σκεφτήκαμε να ερευνήσουμε τι έχουν να μας πουν τα νυχτερινά φώτα για την πατρίδα μας» λέει στην «Κ» η Αλεξάνδρα Γκεμιτζή, καθηγήτρια στο Τμήμα Μηχανικών Περιβάλλοντος του Δημοκρίτειου Πανεπιστήμιου Θράκης, η οποία ηγήθηκε μιας ενδιαφέρουσας έρευνας στο πλαίσιο των δραστηριοτήτων του Εργαστηρίου Ατμοσφαιρικής Ρύπανσης και Αντιρρυπαντικής Τεχνολογίας Ατμοσφαιρικών Ρύπων.
      • 0 απαντήσεις
    • «Εξοικονομώ 2023»: Ο νέος οδηγός του προγράμματος μετά την 3η τροποποίηση
      Εκδόθηκε σε ΦΕΚ η υπ' αριθμ. ΥΠΕΝ/ΥΔΕΝ/97165/610 ΚΥΑ (ΦΕΚ 5174/Β΄/13.09.2024) που αφορά την 3η τροποποίηση της υπό στοιχεία ΥΠΕΝ/ΥΔΕΝ/55246/807/18.05.2023 κοινής απόφασης των Υπουργών Οικονομικών, Ανάπτυξης και Επενδύσεων και Περιβάλλοντος και Ενέργειας «Προκήρυξη του προγράμματος “Εξοικονομώ 2023”», ως εξής:

      Α. Ο Οδηγός Εφαρμογής Προγράμματος «Εξοικονομώ 2023» και η 1η Τροποποίηση του Παραρτήματος VI που αφορά την Υπεύθυνη Δήλωση σχετικά με τη σώρευση των ενισχύσεων ήσσονος σημασίας (de minimis) βάσει του Κανονισμού (ΕΕ) 2023/2831, ως ακολούθως:

      Τροποποίηση (3η) της υπό στοιχεία ΥΠΕΝ 55246-807 18.05.2023 ΚΥΑ Εξοικονομώ 2023 (ΦΕΚ 5174-Β-13.09.2024).pdf
      • 3 απαντήσεις
×
×
  • Create New...

Σημαντικό

Χρησιμοποιούμε cookies για να βελτιώνουμε το περιεχόμενο του website μας. Μπορείτε να τροποποιήσετε τις ρυθμίσεις των cookie, ή να δώσετε τη συγκατάθεσή σας για την χρήση τους.