Πίνακας Κορυφαίων
Δημοφιλές Περιεχόμενο
Προβολή περιεχομένου με την υψηλότερη φήμη στις 08/06/2020 σε όλες τις περιοχές
-
Ορθες οι ερωτησεις του @Charlie. Δηλαδή συνάδελφοι και συναδελφισσες ολα αυτα στις ΕΕΔΜΚ γίνονται με την αμοιβή που προβλέπει το εξοικονομώ και η οποία εχει ορίσει και την τιμη της πιάτσας πάνω κάτω για τις ΕΕΔΜΚ γενικώς; Αναζήτηση άδειας στην πολεοδομία και ψηφιοποίησή της. Ενημέρωση του hard copy φακέλου, σαυ-φαυ και ευθύνη, πάλη για εξασφάλιση συναίνεσης, αναζήτηση διαχειριστή αεκκ που να συμμετέχει σε συστημα διαχείρισης, σχέδια, εκθέσεις κλπ κλπ. Αυτά τα λεφτα δε φτάνουν ουτε για να ετοιμάσεις τις αναθεσεις-αναληψεις, οχι για να συντηρείς γραφείο.2 points
-
1. Στο να προστατέψεις έναν κινητήρα , χρειάζονται σε σειρά τα παρακάτω : α. Διακόπτης + αυτόματη ασφάλεια "κινήσεως" ή φυσίγγια μαχαιρωτά ΝΗxx . Αντί αυτών μπορείς να χρησιμοποιήσεις έναν αυτόματο διακόπτη ισχύος (προτιμότερο διότι γλυτώνεις χώρο και συνδέσεις σε ένα πίνακα) β. Τρόπος εκκίνησης κινητήρα. Οι κινητήρες εκκινούν είτε απ' ευθείας (DOL) είτε με χρήση αστέρα-τριγώνου (S/D). Στην απ' ευθείας περιλαμβάνονται και οι ομαλοί εκκινητές καθώς επίσης και οι ρυθμιστές στροφών. Στη περίπτωση σου ,μάλλον θα αναφέρεσαι για χρήση ρελέ ισχύος. Αν ο κινητήρας είναι μέχρι 4 KW / 5,5 ΗΡ , χρησιμοποιείς απ' ευθείας εκκίνηση . Προσοχή στη σήμανση του κινητήρα μονάχα. Αν αναφέρει 230/400 V ,ο κινητήρας συνδέεται σε σύνδεση αστέρα. Αν αναφέρει 400/630 V , τότε τον συνδέεις σε τρίγωνο. Ιδανικό είναι να χρησιμοποιείς ένα ρελέ ,μιας τάξης μεγαλύτερο της ονομαστικής ισχύς του κινητήρα . Το θερμικό προστασίας το οποίο θα σου αποκόπτει την εντολή λειτουργίας του ρελέ και κατ' επέκταση του κινητήρα , θα πρέπει να είναι περιοχής τέτοιας , που περιλαμβάνει την ονομαστική τιμή έντασης/τυλίγματος του κινητήρα. Αν τώρα ο κινητήρας είναι για εκκίνηση αστέρα τρίγωνο (αυστηρά 400/630 V) εκεί χρειάζεσαι τρία ρελέ ισχύος , τον οποίων η ισχύς εξαρτάται από την ισχύς του κινητήρα. Εδώ στη σελίδα 35 υπάρχει ειδική λίστα για την επιλογή των ρελέ , ανάλογα την ισχύς του κινητήρα. Τώρα όσον αφορά το θερμικό προστασίας , εφόσον τοποθετηθεί μετά το κύριο ρελέ , η τιμή ρύθμισής του είναι το ~=0,58 του Ιον. Αν τοποθετηθεί θερμική προστασία πριν τη διακλάδωση του κυκλώματος αστέρα τρίγωνο, τότε το θερμικό ρυθμίζεται στο Ιον. 2. Οι αναχωρήσεις των υποπινάκων , πρέπει να ασφαλίζονται βάσει του μεγέθους του καλωδίου παροχής τους. Αν π.χ. στον υποπίνακα είναι συνδεδεμένος ένας κινητήρας 3~ / 4 ΚW με Ιον = 8,7 Α / φάση και έχεις καλώδιο υποπίνακα 5x10 mm , δεν σημαίνει ότι πρέπει να ασφαλίσεις την παροχή με ασφάλεια 3x16 A D ή K αλλά με μια 3x32 A πάλι D ή Κ 3. Το σύμβολο είναι τρεις πυκνωτές σε τριγωνική διάταξη. Η επιλογή τώρα των πυκνωτών προκύπτει από το συνημίτονο (cosφ) της εγκατάστασης. Αν τα μοναδικά σου φορτία ήταν μόνο οι κινητήρες ,θα είχες ένα στάνταρ cosφ από 0,70 εώς 0,80 γραμμικό (ίδιο σε κάθε φάση) . Επειδή όμως σε μια τέτοια εγκατάσταση δεν υπάρχει περίπτωση να έχεις γραμμικά φορτία ,και κατ' επέκταση διαφορετικό cosφ , θα έπρεπε κανονικά να χρησιμοποιήσεις διαφορετικούς πυκνωτές ανά φάση. Ευτυχώς όμως οι εταιρείες έχουν προβλέψει γι' αυτό , με αποτέλεσμα να συνδέεις έναν τριφασικό πυκνωτή συγκεκριμένης ισχύος , ο οποίος μπορεί να συνδεθεί σε μη γραμμικά φορτία μέχρι και 20 % της εγκατεστημένης ισχύς. Εδώ σελ 210 ο υπολογισμός ισχύς πυκνωτών ανάλογα το cosφ της εγκατάστασης σε σχέση με το επιθυμητό cosφ.2 points
-
1 point
-
Δυνατό, απαιτητικό, πολλά μαθήματα ανά εξάμηνο, αρκετές εργασίες, βγαίνει εξαιρετικά δύσκολα όταν έχεις παράλληλα και δουλειά, π.χ. ωράρια μαθήματος 3μμ-9μμ. Μαθαίνεις αρκετά πράγματα πάντως, το μόνο σίγουρο.1 point
-
αγαπητέ nbr έχεις δίκιο, αλλά αντιλαμβάνομαι εκ της ιδιότητος του ερωτώντος ότι απλά θέλει μετασχηματισμό φ,λ σε προβολικές ΕΓΣΑ871 point
-
Αγαπητέ, για πήγαινε: http://www.geosolution.gr/portal/index.html τέλος της σελίδας υπάρχει η εφαρμογή: geo point -στο τέλος της σελίδας.1 point
-
Το αποσκληρυμένο νερό, περιέχει την ίδια ποσότητα αλάτων, που έχει και το νερό πόλης, απλά έχουν αντικατασταθεί τα ιόντα Ca + Mg με ιόντα Na. Όλα αυτά, μαζί με τα χημικά, μεταφέρονται στο δίκτυο και προκαλούν δυσλειτουργία - βουλώματα παντού, και κυρίως στις ατμοπαγίδες αποστάγγισης του δικτύου (αν υπάρχουν!!!) Έλεγξε τις ατμοπαγίδες εν λειτουργία, αν είναι σε θερμοκρασία ίση με του ατμού (για 5 bar = 158οC). Αν όχι τότε έχουν βουλώσει! Τα χτυπήματα στο δίκτυο και οι καταστροφές περμανιτών κλπ, προέρχονται από υδραυλικά πλήγματα, λόγω κακής αποστράγγισης του δικτύου. Το σωστό ξεκίνημα λειτουργίας σε κρύο δίκτυο, απαιτεί σταδιακό άνοιγμα ατμοφρακτών, ώστε να προλαβαίνουν να φεύγουν τα κρύα συμπυκνώματα.1 point
-
Με ανοιχτούς ατμοφράκτες το βράδυ, υπάρχει περιττή απώλεια θερμότητας στο δίκτυο και καθυστέρηση το πρωί. Οι "κρούσεις" στο δίκτυο έχουν προέλευση κυρίως από συμπυκνώματα που δεν μπορούν να αποχετευθούν λόγω έλλειψης σωστών ατμοπαγίδων αποστράγγισης στα σωστά σημεία, οφείλεται δηλαδή σε υδραυλικά πλήγματα (waterhammer) και όχι σε διαστολές. Όταν το καζάνι ξεκινάει με ανοιχτούς ατμοφράκτες δουλεύει για περισσότερη ώρα σε χαμηλή πίεση και αυτό είναι κακό για το δίκτυο κυρίως, λόγω παροχής "υγρού ατμού", δηλαδή ατμού με μεγάλη περιεκτικότητα σε υγρασία που μεταφέρει και πολλά άλατα στο δίκτυο. (φαινόμενο "carry-over") Εν ολίγοις...συμφωνώ με τους θερμαστές του δημοσίου (παρότι δεν υπήρξα ούτε θερμαστής ούτε του δημοσίου)!1 point
-
Μόνο για εξώστες ισχύει αυτό και συγκεκριμένα για ΄΄οσους περνάνε το ποσοστό 20% της κατηγορίας 3 και είναι μετά το 85 δεν μπορούν να ρυθμιστούν αν παραβιάζουν κοινόχρηστο χώρο πόλης, δηλαδή όταν είναι εκτός ρυμοτομικής γραμμής. Στον προηγούμενο νόμο δεν υπήρχε το κριτήριο των τριών μέτρων κάτω από τον αυθαίρετο εξώστη. Τυχερός να αισθάνεσαι που μπορείς και το τακτοποιείς. Κατά τα άλλα, έχουμε πει ότι άλλο η τακτοποίηση, άλλο η έκδοση άδειας. Για παράδειγμα περίφραξη εντός 500 μ από την ακτή απαγορεύεται, αλλά τακτοποίηση αυτής (αν έχει κατασκευαστεί προ 28/7/11) μπορεί να γίνει.1 point
-
Γειά!Καταλαβαίνω ότι το παλιό παραδοσιακό καφενείο που μάλλον έχει πιστοποίηση νομίμου περιγράμματος για κτίριο προ '55 από Πολεοδομία (την πήρε παλιότερα, δεν την εκδίδουν πλέον εξ'όσων γνωρίζω) θέλει σήμερα να λειτουργήσει ως οβελιστήριο.Άρα,ξεκινάς για άδεια λειτουργίας οβελιστηρίου -Ξεκίνα από τον Δήμο για να ενημερωθείς για την διαδικασία που πλέον γίνεται όλη υπ'ευθύνη σου και περιέχει συνοπτικά -Υγειονομικό,πυρασφαλεια,παραβολα κλπ και notifybusiness (ηλεκτρονική γνωστοποίηση της νέας δραστηριότητας),ενδεχόμενα και εργασίες ΕΕΔΜΚ (θα το δεις).Αυτό που τονίζεις ότι ήταν καφενείο (ΚΥΕ) από πολύ παλιά (αποδεδειγμένα) σε βοηθάει στο ότι δεν χρειάζεσαι αλλαγή χρήσης.Δεν γνωρίζω τα αποδεικτικά σου,εσύ τα ξέρεις.1 point
-
Ωραία trellovoskos συμφωνούμε +1, με την εξής διαφοροποίηση από μέρους μου: αν υπάρχει ενεργή διάβρωση (φαίνεται μόνο εργαστηριακά ) ο συνήθης τρόπος "επισκευών" που περιγράφεις ίσως να κρατήσει έως και 6 μήνες, θα ήμουν λίγο φειδωλός στο λεκτικό χρόνια. Στο λέω πολύ καλοπροαίρετα, έχουμε συζητήσει και pm οπότε ξέρω δεν θα παρεξηγήσεις. Πάμε παρακάτω: ο didonis με εγκάλεσε γιατί έγραψα "μικρό κόστος" στην ερώτηση "ποιο είναι το κόστος ανοδικού οπλισμού για μια πλάκα στα 9 τ.μ.?" Τί να συζητήσουμε? Δεν είμαι καθαρογραμμίτης, ούτε κοιτάζω να το παίξω πυρηνικός επιστήμονας, και ναι έχω κι εγώ εφαρμόσει αναστολείς διάβρωσης αλλά πραγματικά πόσο πιστεύει ότι κοστίζει ένα ανόδιο?Ένα μόνο, και να μας πει και πόσα χρειάζεται μια πλάκα των 9 τ.μ.... Υπάρχει η τάση στο φόρουμ,σε έναν ιδιώτη να απαντάνε μόνο με το σκεπτικό "πηγαίνετε σε μηχανικό", τάση που 100% σπρώχνει τον ιδιώτη στις αγκάλες του μάστορα που θα του βάλει μίνιο και ρεβινέξ. Εγώ του έβαλα ένα τιπ: τα θυσιαζόμενα ανόδια. Υπάρχει 1% πιθανότητα να πάει σε έναν μηχανικό και να του ζητήσει εργαστηριακά και ανόδια, ναι για μια πλάκα 9 τ.μ....1 point
-
Συνάδελφοι στο άρθρο 5 παρ. 3 αναφέρει "Οι εγκρίσεις εργασιών δόμησης μικρής κλίμακας συσχετίζονται με τον φάκελο της οικοδομικής άδειας στην οποία αναφέρονται, εφόσον υπάρχει και αντίστοιχα ενημερώνονται οι τροποποιούμενες μελέτες αυτής". Θεωρώ ότι πρέπει να δωθεί ιδιαίτερη προσοχή, ειδικά στο στάδιο προσφορών προς τους πελάτες μας γιατί εκτός από την ΕΕΔΜΚ πρέπει να γίνει και ενημέρωση της αδείας. 1. Από συνάδελφο έμαθα ότι έχει προστεθεί αρχείο που ζητάει Υ.Δ. του μηχανικού ότι θα προβεί άμεσα σε ενημέρωση της αδείας. Προσοχή, μην ανέβει το αρχείο αν δεν έχει εξασφαλιστεί συναίνεση κτλ κτλ. Τι εννοεί με το "άμεσα"? Μήπως αναφέρει συγκεκριμένο χρονικό διάστημα και δεν το πληροφορήθηκα σωστά? 2. Για την ενημέωση της αδείας τι ποσοστό των συνιδιοκτητών πρέπει να συμφωνήσει? Ταυτίζεται με το ποσοστό που έτσι κι αλλιώς θα προκύψει συναίνεση για την ΕΕΔΜΚ? 3. Σε περίπτωση που ο νόμος απαγορεύει την ενημέρωση τι γίνεται? Βγαίνει άδεια? Όπως έγραψε η aretiemp η ενημέρωση φακέλου δεν μπορεί να γίνει αν οι τροποποιήσεις μελετών απαιτούν εγκρίσεις από άλλους φορείς π.χ. πυροσβεστική. Ή αν έχω μεταβολή στο Δ.Κ. παράδειγμα τοποθέτησης θερμομόνωσης μικρού πάχους που μετράει στο Σ.Δ. 4. Ισχύει ότι θα πρέπει να σκανάρουμε όλες τις μελέτες της άδειας και να τις ανεβάσουμε? (δωρεάν ψηφοποίηση...) 5. Τι συμβαίνει σε περίπτωση που έχει χαθεί ο φάκελος ή κάποιες μελέτες από την πολεοδομία? Ανασύσταση και ενημέρωση? Σκέτη ανασύσταση με τα νέα δεδομένα? Κάτι άλλο? 6. Η ενημέρωση ίσχυε και ήταν απαραίτητη και προηγουμένως? Δηλαδή αν έχω εκδώσει πριν 1 χρόνο ΕΕΔΜΚ για εξωτερική θερμομόνωση και έχω ανεβάσει εκεί όψεις και ότι άλλο μου ζητάει θα έπρεπε να κάνω έτσι κι αλλιώς ενημέρωση? Δεν αποτελεί η ΕΕΔΜΚ συνέχεια της άδειας, και αν ναι γιατί τώρα μπαίνουμε στη διαδικασία να την ενημερώνουμε?1 point
-
1 point
-
Όλα. Εξαρτάται την εγκατάσταση. ΝΥΑ : καλώδια με απλή μόνωση, τα χρησιμοποιούμε στις εσωτερικές εγκαταστάσεις μόνο για χωνευτή τοποθέτηση και πάντα εντός σωλήνα. ΝΥΜ : καλώδια με πρόσθετη εξωτερική μόνωση PVC. Να στο πω πρακτικά, ένα καλώδιο ΝΥΜ έχει μέσα του (αν είναι 3x1.5mm2) 3 καλώδια ΝΥΑ... δες π.χ. μια μπαλαντέζα, αυτό το λευκό καλώδιο είναι ΝΥΜ. Χρησιμοποιούνται συνήθως σε ορατές εγκαταστάσεις. ΝΥΥ : καλώδια επίσης με ενισχυμένη εξωτερική μόνωση PVC κατάλληλα για χρήση σε ΚΑΙ σε εξωτερικούς χώρους, κήπους κλπ. (είναι αυτά καλώδια με τη μαύρη μόνωση αν έχεις δει..δεν μπορώ να στο πω πιο απλά. ..Αν ανοίξεις ένα ΝΥΥ 3χ1.5mm2 θα δεις μέσα εκτός από τη μόνωση και 3 αγωγούς ΝΥΑ.1 point
This leaderboard is set to Athens/GMT+02:00
-
Επιλεγμένα Άρθρα
-
Εγκρίθηκε τo αναθεωρημένο Εθνικό Σχέδιο Διαχείρισης Επικίνδυνων Αποβλήτων (ΕΣΔΕΑ)
Engineer posted μια είδηση in Νομοθεσία,
Εγκρίθηκε τo αναθεωρημένο Εθνικό Σχέδιο Διαχείρισης Επικίνδυνων Αποβλήτων (ΕΣΔΕΑ) με την δημοσίευση στο ΦΕΚ 6412/Β'/22.11.2024 της υπ' αριθμ. ΥΠΕΝ/ΔΔΑ/124219/1717 ΚΥΑ με θέμα: Έγκριση αναθεωρημένου Εθνικού Σχεδίου Διαχείρισης Επικίνδυνων Αποβλήτων (ΕΣΔΕΑ).
To αναθεωρημένο Εθνικό Σχέδιο Διαχείρισης Επικίνδυνων Αποβλήτων (ΕΣΔΕΑ) συνιστά ένα Ειδικό Σχέδιο Διαχείρισης για τα Επικίνδυνα Απόβλητα που παράγονται στη χώρα, το οποίο απαιτείται σύμφωνα με τα άρθρα 54 και 55 του ν. 4819/2021 (Α’ 129), δεδομένου ότι τα απόβλητα αυτά, λόγω της ποιοτικής και ποσοτικής σύστασής τους, καθώς και των εξειδικευμένων εγκαταστάσεων που απαιτούνται για τη διαχείρισή τους, χρήζουν ειδικότερης συνολικής αντιμετώπισης.
Στόχος του σχεδιασμού είναι η μείωση τόσο της ποσότητας των παραγόμενων επικίνδυνων αποβλήτων όσο και της επικινδυνότητάς τους και η συνακόλουθη προστασία του περιβάλλοντος και της δημόσιας υγείας, σε συμμόρφωση με τους σχετικούς όρους και προϋποθέσεις της εθνικής και ενωσιακής νομοθεσίας και με εφαρμογή των βέλτιστων
διαθέσιμων τεχνικών, οι οποίες θα πρέπει πλέον να ενσωματώνουν ευθέως τις πρακτικές της κυκλικής οικονομίας.
Ο σχεδιασμός περιλαμβάνει όλες τις προβλέψεις του άρθρου 28 της Οδηγίας 2008/98/ΕΚ, καλύπτοντας ταυτόχρονα όλες τις νέες υποχρεώσεις και όλα τα νέα στοιχεία που εισήχθησαν στο άρθρο αυτό μέσω της Οδηγίας (ΕΕ) 2018/851 του Ευρωπαϊκού
Κοινοβουλίου και του Συμβουλίου της 30ης Μαΐου 2018.
Με τον παρόντα σχεδιασμό αναθεωρείται ο σχεδιασμός που είχε εγκριθεί με την Κοινή Υπουργική Απόφαση οικ.62952/5384/2016 (Β’ 4326) ο οποίος είχε χρονικό ορίζοντα το έτος 2020.
Εθνικό Σχέδιο Διαχείρισης Επικίνδυνων Αποβλήετων ΕΣΔΕΑ ΚΥΑ-ΥΠΕΝΔΔΑ1242191717-13.11.2024-ΦΕΚ-6412-22.11.2024-τεύχος-Β.pdf-
- 0 απαντήσεις
Επιλέχθηκε Από
Engineer, -
-
ΥΠΕΝ: Εγκύκλιος προς τις ΥΔΟΜ ώστε να ζητούν αποκλειστικά και περιοριστικά μόνο τα στοιχεία που προβλέπονται από το ισχύον θεσμικό πλαίσιο
Engineer posted μια είδηση in Νομοθεσία,
Εγκύκλιο απέστειλε το Υπουργείο Περιβάλλοντος και Ενέργειας προς τις ΥΔΟΜ με θέμα: Σχετικά με την εφαρμογή της εγκυκλίου ΥΠΕΝ/ΓΔΠΟΛ/15047/84/14-3-2018.
Η εγκύκλιος αναφέρει ότι: με αφορμή την (α) σχετική επιστολή του ΣΑΔΑΣ-ΠΕΑ με την οποία διαπιστώνεται η μη τήρηση της (β) σχετικής εγκυκλίου στην οποία και σας παραπέμπουμε, επισημαίνουμε εκ νέου στο πλαίσιο της χρηστής διοίκησης και προκειμένου να αποφεύγεται ταλαιπωρία μηχανικών και πολιτών ότι, η προαναφερόμενη εγκύκλιος οδηγία Γενικού Διευθυντή Πολεοδομίας του ΥΠΕΝ εξακολουθεί να ισχύει.
Ειδικότερα, κατά τον έλεγχο της πληρότητας αιτημάτων έκδοσης οικοδομικών αδειών, οι ΥΔΟΜ οφείλουν να ζητούν αποκλειστικά και περιοριστικά, μόνον τα στοιχεία εκείνα (δικαιολογητικά, σχέδια και εγκρίσεις υπηρεσιών, συλλογικών οργάνων ή φορέων) που προβλέπονται από το ισχύον θεσμικό πλαίσιο (νόμοι, π. δ/γματα, Υπουργικές Αποφάσεις) για την κατά περίπτωση περιοχή, ή την εκάστοτε Αποκεντρωμένων Διοικήσεων της Επικράτειας (για την ενημέρωση των ΥΔΟΜ χωρικής τους αρμοδιότητας) χρήση ειδικού κτιρίου. Κατά συνέπεια, για την έκδοση των οικοδομικών αδειών δεν ζητείται η προσκόμιση επιπρόσθετων στοιχείων (όπως αλληλογραφία, εγκρίσεις φορέων) και δεν λαμβάνονται υπόψη απόψεις ή εκτιμήσεις υπηρεσιών, οι οποίες αποκλίνουν του ισχύοντος θεσμικού πλαισίου.-
- 0 απαντήσεις
Επιλέχθηκε Από
Engineer, -
-
Εγκρίθηκε μέσω WiFi4GR το δωρεάν WiFi σε έντεκα σταθμούς του ΜΕΤΡΟ
Engineer posted μια είδηση in Τεχνολογία,
Την έγκριση του Διοικητικού Συμβουλίου για την εγκατάσταση και λειτουργία εξοπλισμού ασύρματης πρόσβασης σε έντεκα σταθμούς του ΜΕΤΡΟ για τουλάχιστον πέντε χρόνια εξασφάλισε την περασμένη εβδομάδα η ΣΤΑΣΥ.
Το κόστος για την παροχή ηλεκτρικού ρεύματος και παροχής σύνδεσης στο διαδίκτυο, θα βαρύνει την εταιρία και από το ύψος του και τη δυνατότητα κάλυψής του από τη ΣΤΑΣΥ θα εξαρτηθεί και η επέκταση του ασύρματου Ιντερνετ και σε άλλους σταθμούς.
Οι πρώτοι έντεκα σταθμοί στους οποίους θα λειτουργήσει WiFi έως το τέλος της χρονιάς είναι εκτός από την Ακρόπολη και το Σύνταγμα, οι σταθμοί Μοναστηράκι, Ομόνοια, Πανεπιστήμιο, Πειραιάς, Κορυδαλλός, Χαλάνδρι, Αγιος Δημήτριος, Φιξ και Αγία Μαρίνα.
Οι επιβάτες θα μπορούν να συνδέονται άμεσα χωρίς να χρειάζεται κάποια διαδικασία εγγραφής. Στη συνέχεια η διοίκηση της ΣΤΑΣΥ θα μετρήσει το μηνιαίο κόστος λειτουργίας και συντήρησης ώστε να αποφασιστεί η επέκταση του δικτύου και το χρονοδιάγραμμά της.
Υπενθυμίζεται ότι το έργο έχει ενταχθεί από το υπουργείο Ψηφιακής Διακυβέρνησης στις περιοχές που θα εγκατασταθούν σημεία πρόσβασης στο πλαίσιο του έργου WiFi4GR.
Το WiFi4GR «Ανάπτυξη Δημόσιων Σημείων Ασύρματης Ευρυζωνικής Πρόσβασης στο Διαδίκτυο» αφορά στην προμήθεια, εγκατάσταση, παραμετροποίηση, σύνδεση και θέση σε λειτουργία σημείων ασύρματης πρόσβασης WiFi (Hotspots) στο Διαδίκτυο σε διάφορες περιοχές πολιτιστικού και τουριστικού ενδιαφέροντος της χώρας, για την κάλυψη, 2.500 περίπου περιοχών ασύρματης – WiFi πρόσβασης σε όλη την επικράτεια. Το σύστημα, το οποίο θα αναπτυχθεί, θα διαθέτει κεντρικό σύστημα παρακολούθησης και διαχείρισης, το οποίο καθιστά δυνατή την παρακολούθηση σε πραγματικό χρόνο όλων των δομικών στοιχείων του δικτύου.-
- 0 απαντήσεις
Επιλέχθηκε Από
Engineer, -
-
Η σύνδεση του νυχτερινού φωτισμού με το «Τοπικό Εγχώριο Προϊόν» στην Ελλάδα
Engineer posted μια είδηση in Περιβάλλον,
Όσοι έχουμε βρεθεί σε νυχτερινή πτήση έχουμε απολαύσει το θέαμα που προσφέρει η επιφάνεια της Γης, όταν τα νυχτερινά φώτα αναδεικνύουν μοτίβα που παραπέμπουν σε έργα τέχνης. Εκτός όμως από το εντυπωσιακό θέαμα, τα νυχτερινά φώτα αποτελούν μια πολύτιμη πηγή πληροφορίας για τις δραστηριότητες του ανθρώπου και την αλληλεπίδρασή του με το περιβάλλον.
Στο πλαίσιο της εξερεύνησης αυτού του πεδίου, η NASA καταγράφει συστηματικά τον νυχτερινό φωτισμό του πλανήτη μας. Τα τελευταία 10 χρόνια πολύ βελτιωμένες καταγραφές παρέχονται από τον αισθητήρα VIIRS της αποστολής SUOMI.
«Στο Δημοκρίτειο Πανεπιστήμιο σκεφτήκαμε να ερευνήσουμε τι έχουν να μας πουν τα νυχτερινά φώτα για την πατρίδα μας» λέει στην «Κ» η Αλεξάνδρα Γκεμιτζή, καθηγήτρια στο Τμήμα Μηχανικών Περιβάλλοντος του Δημοκρίτειου Πανεπιστήμιου Θράκης, η οποία ηγήθηκε μιας ενδιαφέρουσας έρευνας στο πλαίσιο των δραστηριοτήτων του Εργαστηρίου Ατμοσφαιρικής Ρύπανσης και Αντιρρυπαντικής Τεχνολογίας Ατμοσφαιρικών Ρύπων.-
- 0 απαντήσεις
Επιλέχθηκε Από
Engineer, -
-
«Εξοικονομώ 2023»: Ο νέος οδηγός του προγράμματος μετά την 3η τροποποίηση
Engineer posted μια είδηση in Χρηματοδοτήσεις,
Εκδόθηκε σε ΦΕΚ η υπ' αριθμ. ΥΠΕΝ/ΥΔΕΝ/97165/610 ΚΥΑ (ΦΕΚ 5174/Β΄/13.09.2024) που αφορά την 3η τροποποίηση της υπό στοιχεία ΥΠΕΝ/ΥΔΕΝ/55246/807/18.05.2023 κοινής απόφασης των Υπουργών Οικονομικών, Ανάπτυξης και Επενδύσεων και Περιβάλλοντος και Ενέργειας «Προκήρυξη του προγράμματος “Εξοικονομώ 2023”», ως εξής:
Α. Ο Οδηγός Εφαρμογής Προγράμματος «Εξοικονομώ 2023» και η 1η Τροποποίηση του Παραρτήματος VI που αφορά την Υπεύθυνη Δήλωση σχετικά με τη σώρευση των ενισχύσεων ήσσονος σημασίας (de minimis) βάσει του Κανονισμού (ΕΕ) 2023/2831, ως ακολούθως:
Τροποποίηση (3η) της υπό στοιχεία ΥΠΕΝ 55246-807 18.05.2023 ΚΥΑ Εξοικονομώ 2023 (ΦΕΚ 5174-Β-13.09.2024).pdf-
- 3 απαντήσεις
Επιλέχθηκε Από
Engineer, -
-