Μετάβαση στο περιεχόμενο

Πίνακας Κορυφαίων

  1. akis73

    akis73

    Συντονιστής


    • Πόντοι

      11

    • Περιεχόμενα

      8.604


  2. dimitris GM

    dimitris GM

    Συντονιστής


    • Πόντοι

      4

    • Περιεχόμενα

      26.121


  3. kan62

    kan62

    Core Members


    • Πόντοι

      3

    • Περιεχόμενα

      4.568


  4. danaikaterina

    danaikaterina

    Core Members


    • Πόντοι

      3

    • Περιεχόμενα

      2.869


Δημοφιλές Περιεχόμενο

Προβολή περιεχομένου με την υψηλότερη φήμη στις 11/06/2020 σε όλες τις περιοχές

  1. Δεν σου απαγορεύει κανένας να κάνεις αυτό ακριβώς. Το 98/9 έδωσε μια επιπλέον δυνατότητα (αρκετά επισφαλή αν ρωτάς τη γνώμη μου). Εξακολοθώ να θεωρώ ότι η ορθότερη αντιμετώπιση σε ακίνητα είναι μια δήλωση ανά ιδιοκτησία και μια για όλα τα κοινόχρηστα. Επομένως συνυπογράφουν και οι 2 μια κοινή δήλωση για όλους τους χώρους που βρίσκονται στον ακάλυπτο + τη στέγη που είναι κοινόχρηστη επίσης. Αν υπάρχουν αυθαιρεσίες και στις οριζόντιες ιδιοκτησίες κάνεις από μια δήλωση και για αυτές. Στο τέλος κάνουν και μια ωραία τροποποίηση της σύστασης και παίρνει ο καθένας αυτό που χρησιμοποιεί.
    2 points
  2. Version X6.2

    81.142 downloads

    Το κείμενο του Ν.4495/2017 με ενσωματωμένες τις μέχρι σήμερα αλλαγές και επικεφαλίδες κατ' άρθρο. Αλλαγές με τον ν.5151/24 (ΦΕΚ 173Α/4.11.2024) Αλλαγές με τον ν.5142/24 (ΦΕΚ 158Α/4.10.2024) Αλλαγές με τον ν.5131/24 (ΦΕΚ 128Α/2.8.2024) Αλλαγές με τον ν.5106/24 (ΦΕΚ 63Α/1.5.2024) Αλλαγές με τον ν.5069/23 (ΦΕΚ 193Α/28.11.2023) Αλλαγές με τον Ν.5037/23 (ΦΕΚ 78Α/28.3.2023) Αλλαγές με τον Ν.5007/22 (ΦΕΚ 241Α/23.12.2022) Αλλαγές με τον Ν.4986/22 (ΦΕΚ 204Α/28.10.2022) Αλλαγές με τον Ν.4964/22 (ΦΕΚ 150Α/30.7.2022) Αλλαγές με τον Ν.4951/22 (ΦΕΚ 129Α/4.7.2022) Αλλαγές με τον Ν.4915/22 (ΦΕΚ 63Α/24.3.2022) Αλλαγές και προσθήκες με την ΥΠΕΝ/ΔΑΟΚΑ/20146/683 (ΦΕΚ 1028Β/4.3.2022) Αλλαγές με τον Ν.4890/22 (ΦΕΚ 23Α/11.2.2022) Αλλαγές με τον Ν.4876/21 (ΦΕΚ 251Α/23.12.2021) Αλλαγές με τον Ν.4864/21 (ΦΕΚ 237Α/2.12.2021) Αλλαγές με τον Ν.4849/21 (ΦΕΚ 207Α/5.11.2021) Προσθήκη με την ΥΠΕΝ/ΔΑΟΚΑ/93311/3679 (ΦΕΚ 4874Β/21.10.2021) Αλλαγές με τον Ν.4843/21 (ΦΕΚ 193Α/20.10.2021) Αλλαγές με τον Ν.4819/21 (ΦΕΚ 129Α/23.7.2021) Αλλαγές με τον Ν.4811/21 (ΦΕΚ 108Α/26.6.2021) Αλλαγές με την ΥΠΕΝ/ΔΑΟΚΑ/39105/1618 (ΦΕΚ 1851Β/7.5.2021) Αλλαγές με τον Ν.4787/21 (ΦΕΚ 44Α/26.3.2021) Αλλαγές με τον Ν.4782/21 (ΦΕΚ 36Α/9.3.2021) Αλλαγές με τον Ν.4764/20 (ΦΕΚ 256Α/23.12.2020) Αλλαγές με τον Ν.4759/20 (ΦΕΚ 245Α/9.12.2020) Αλλαγές με την ΠΝΠ – Covid19 - (ΦΕΚ 157Α/10.8.2020) Αλλαγές με τον Ν.4715/20 (ΦΕΚ 149Α/1.8.2020) Αλλαγές με τον Ν.4710/20 (ΦΕΚ 142Α/23.7.2020) Αλλαγές με την ΥΠΕΝ/ΔΕΣΕΔΠ/43729/460 (ΦΕΚ 1940Β/21.5.2020) Αλλαγές με τον Ν.4685/20 (ΦΕΚ 92Α/7.5.2020) Αλλαγές με την ΠΝΠ – Covid19 - (ΦΕΚ 75Α/30.3.2020) Αλλαγές με τον Ν.4676/20 (ΦΕΚ 67Α/19.3.2020) Αλλαγές με τον Ν.4674/20 (ΦΕΚ 53Α/11.3.2020) Αλλαγές με τον Ν.4647/19 (ΦΕΚ 204Α/16.12.2019) Αλλαγές με τον Ν.4643/19 (ΦΕΚ 193Α/3.12.2019) Αλλαγές με τον Ν.4635/19 (ΦΕΚ 167Α/30.10.2019) Αλλαγές με τον Ν.4613/19 (ΦΕΚ 78Α/24.5.2019) Αλλαγές με τον Ν.4612/19 (ΦΕΚ 77Α/23.5.2019) Αλλαγές με τον Ν.4610/19 (ΦΕΚ 70Α/7.5.2019) Αλλαγές με τον Ν.4602/19 (ΦΕΚ 45Α/9.3.2019) Αλλαγές με τον Ν.4585/18 (ΦΕΚ 216Α/24.12.2018) Αλλαγές με τον Ν.4546/18 (ΦΕΚ 101Α/12.06.2018) Αλλαγές με τον Ν.4513/18 (ΦΕΚ 9Α/2018-23.01.2018) ΕΓΚΥΚΛΙΟΣ 2 – α.π.ΥΠΕΝ/ΔΑΟΚΑ/49581/2075 – 31/05/2019 ΣΥΝΗΜΜΕΝΕΣ οι μέχρι σήμερα σχετικές αποφάσεις ΥΠΕΝ : ΥΠΕΝ/ΔΑΟΚΑ/57930/2029-7.6.2022 - Κατηγορίες των κατασκευών ή εγκαταστάσεων, για τις οποίες δεν απαιτείται άδεια δόμησης εντός χερσαίας ζώνης λιμένος. ΥΠΕΝ/ΔΕΣΕΔΠ/125377/1667-31.12.2021 - Καθορισμός του αντικειμένου ελέγχου εντοπισμού και επιβολής κυρώσεων αυθαιρέτων κατασκευών κατ’ εφαρμογή του άρθρου 86 του ν.4759/2020 ΥΠΕΝ/ΔΕΣΕΔΠ/125378/1668-31.12.2021 - Καθορισμός του αντικειμένου ελέγχου των δηλώσεων αυθαιρέτων κατασκευών ή χρήσεων κατά τον δειγματοληπτικό έλεγχο δηλώσεων αυθαιρέτων, κατ’ εξουσιοδότηση του άρθρου 86 του ν.4759/2020 ΥΠΕΝ/∆ΑΟΚΑ/63637/2230–21.06.2022 - Ερμηνεία διαδικασίας εφαρμογής του άρθρου 117 του ν.4495/2017 (167Α΄) ΥΠΕΝ/∆ΑΟΚΑ/72311/2992–28.07.2021 - Προέγκριση οικοδομικών αδειών, εγκρίσεις φορέων και κατηγορίες έκδοσης αδειών μετά την ισχύ του ν.4759/2020 ΥΠΕΝ/∆ΑΟΚΑ/61939/2576–25.06.2021 - Οδηγίες για την εφαρμογή του άρθρου 116 του ν.4495/17, όπως ισχύει ΥΠΕΝ/∆ΑΟΚΑ/113130/3420–24.11.2020 - Κατασκευές και εγκαταστάσεις στους δημόσιους κοινόχρηστους χώρους για τις οποίες δεν απαιτείται οικοδομική άδεια. ΥΠΕΝ/ΔΑΟΚΑ/43266/1174-13.05.2020 - Εργασίες για τις οποίες απαιτείται Έγκριση Εργασιών Δόμησης Μικρής Κλίμακας (ΕΕΔΜΚ) και απαιτούμενα δικαιολογητικά για την χορήγησή της (ενημερωμένη έως 24.3.2022) ΥΠΕΝ/ΔΕΣΕΔΠ/73705/670–22.10.2018 - Λειτουργία, τήρηση, επικαιροποίηση και περαιτέρω ανάπτυξη του πληροφοριακού συστήματος "Ηλεκτρονική Πολεοδομία" ΥΠΕΝ/ΥΠΡΓ/48123/6983–31.7.2018 - Διαδικασίες ηλεκτρονικής υποβολής αδειών (ενημερωμένη έως 20.5.2021) ΥΠΕΝ/ΔΑΟΚΑ/19409/1507–11.5.2018 - Εφαρμογή της παρ. η του άρθ. 99 του ν.4495/2017 «Έλεγχος και προστασία του Δομημένου Περιβάλλοντος και άλλες διατάξεις» ΥΠΕΝ/ΔΑΟΚΑ/27454/2631–14.11.2017-Διαδικασίες ηλεκτρονικής υποβολής δικαιολογητικών, κατάθεσης ειδικού προστίμου Σε μορφή word (για το γραφείο) + σε μορφή pdf (για κινητό ή tablet)
    1 point
  3. Επειδή σήμερα με πληροφόρησαν ότι σε φωτοτυπείο, έξω από την πολεοδομία Αργυρούπολης, πωλείται τυπωμένο έγχρωμο αντίγραφο της κωδικοποίησης που συντηρώ εδώ και χρόνια στα downloads του forum εδώ : http://www.michanikos.gr/files/file/675-%CE%BD%CE%BF%CE%BA-v7-%CF%84%CE%B5%CF%8D%CF%87%CE%BF%CF%82-%CF%84%CE%B5%CF%87%CE%BD%CE%B9%CE%BA%CF%8E%CE%BD-%CE%BF%CE%B4%CE%B7%CE%B3%CE%B9%CF%8E%CE%BD/ στην τιμή των 20 ευρώ ανά αντίτυπο, θέλω να πληροφορήσω τους συναδέλφους ή αναγνώστες του forum τα εξής : - Δεν έχω καμία απολύτως σχέση με το γεγονός, γιατί απλά δεν είχα ποτέ στο μυαλό μου αυτή τη μορφή παρασιτικής οικονομίας όταν το έκανα. - Πιστεύω ότι η εκτύπωση μιας κωδικοποίησης που συνεχώς ανανεώνεται δεν έχει κανένα απολύτως νόημα σε αντίθεση με την προστιθέμενη αξία του να έχεις πάντα ηλεκτρονικά την τελευταία έκδοση του κειμένου της (όσο κάποιος μπορεί να εμπιστευτεί ότι είναι η τελευταία). - Το να βοηθάμε την εκτύπωση τόσο μεγάλων κειμένων είναι οικολογική ανοησία για την εποχή μας. Παρ' όλα αυτά, αν κάποιοι συνάδελφοι νομίζουν ότι τους διευκολύνει ή τους συμφέρει από πλευράς κόστους η προμήθεια, υπενθυμίζω τα εξής : - Ο έγχρωμος εκτυπωτής στο γραφείο τους ενδεχομένως να παράγει το ίδιο αντίτυπο με χαμηλότερο κόστος. - Αν το τυπώσουν από το γραφείο τους έχουν πάντα το κέρδος ότι το κάνουν όταν πραγματικά το χρειάζονται έντυπο. - Σίγουρα θα είναι η τελευταία διαθέσιμη έκδοση του κειμένου αν τυπωθεί τη στιγμή που θα το κατεβάσουν. Για το συγκεκριμένο επαγγελματία δεν θα κάνω κάτι γιατί ήδη έχω διαθέσει ελεύθερα τη δουλειά μου. Ίσως όταν ανέβω ξανά στην Αθήνα του κάνω μιά επίσκεψη για να δώ τι άλλο διαθέτει και να του κάνω πλάκα ! Ευχαριστώ για το χρόνο σας ...
    1 point
  4. Η Διοίκηση του e-ΕΦΚΑ ενημερώνει τους ασφαλισμένους του τέως ΕΤΑΑ-ΤΣΜΕΔΕ ότι αναρτήθηκαν τα ειδοποιητήρια αναδρομικών διαφορών Β΄εξαμήνου 2015 (Ν. 3986/2011) ενεργών και ανενεργών ασφαλισμένων σύμφωνα με την υπ΄αρ. 398/18.05.2016 απόφαση του ΔΣ- ΕΤΑΑ. Είσοδος στην εφαρμογή από εδώ: http://www.tsmede.gr:65401/
    1 point
  5. Συγχαρητήρια και πάλι @kan62 !! Εξαιρετική δουλειά, και ανεκτίμητη προσφορά για όλη την κοινότητα. Ευχαριστούμε, σου χρωστάμε! Μια ερώτηση στην τελευταία έκδοση: Από το Άρθρο 10, στην παράγραφο 1δ, στα σχόλια των τεχνικών οδηγιών δεν υπάρχει το αντίστοιχο σχήμα/σκαρίφημα, ενώ σε παλαιότερη έκδοση υπήρχε. Έχει καταργηθεί το παράδειγμα με κάποια διάταξη, ή είναι ο "δαίμων" του τυπογραφείου;
    1 point
  6. Ώρες ώρες σκέφτομαι πόσες ανθρωποώρες έχουμε χάσει για να ελέγχουμε, υπολογίζουμε, διορθώνουμε, πληρώνουμε, συζητάμε, αναλύουμε... μόνο και μόνο για να καταφέρνουμε να τους δίνουμε τα λεφτά μας....
    1 point
  7. Ναι έχεις δίκαιο είναι αυτό που έχει ξεμείνει απότον 4178 ότι τα χωρίς άδεια στα πάει κατηγορία 5 παρόλο που στο νόμος δεν λέει κάτι τέτοιο αν πληρείται το <40%των επιτρεπόμενων.
    1 point
  8. αρα, εχεις επεκταση στον ακαλυπτο α] καθε ενας απο 30 τμ. για παρκιν και β] 20 τμ σαν αποθηκη που ανηκει και στους δυο [αν χωριζονταν στη μεση θα πηγαινες σε κατω απο 15 τμ. καθε ενας... κατα τα λοιπα κανεις τις τακτοποιησεις - την στεγη ο ενας.[ούτε θα εχει καποιος αντιρηση αν το δηλωσετε απο 50%] - τα 30 τμ καθε ενας - και την αποθηκη ή απο 50% καθε ενας ή απο 10 τμ καθε ενας. Διορθωνουν πρωτα τα Ε9 και του Δημου Το αρθρο 98/9, δεν ηξεραν πώς να το διαμορφωσουν και ειπαν για μια ΥΠ...και εβαλαν το προβλημα κατω απο το χαλί....τρεχα γυρευε πότε και αν θα εκδοθει. Συννενοησου με την συμβ/φο Αν τακτοποιησετε όπως συμφωνειτε και αφου συμφωνει το 100%, κανει τροποποιηση τη σύστασης ή οχι [κι αν οχι γιατί???] [άλλως θα μπορουσε μετα την τακτοποιηση να κανετε εναν κανονισμο και να ορισετε αποκλειστικες χρησεις στα 30/30 και στα 20 ειτε ανα 10 τμ. ειτε κατα 50% καθε ενας. Ολα συζητουνται αν υπαρχει κοινη βούληση. τα λέμε
    1 point
  9. Το ίδιο ακριβώς με σένα συμβαίνει και σε άλλο συνάδερφο ο οποίος όμως είχε κάνει το εξής" λάθος": πλήρωσε τον ΦΕΒ στις 7/4 (παρασυρμένος από παρατάσεις του ΕΦΚΑ) και τον ΜΑΡ στις 29/4. Άρα απώλεσε το -25% του Φεβρουαρίου......... Επιβεβαίωσε από τις καταβολές στο eteaep.gr αλλά και στο web banking σου τις ακριβείς ημερομηνίες. Επειδή πλήρωσες -κατά τα λεγόμενά σου- 31/3 και 30/4, μήπως έγινε η χρέωση την επόμενη μέρα............ Πχ στην Alpha αν πληρώσεις μετά τις 22:00, την σπρώχνει την υλοποίηση της πληρωμής την επόμενη...........
    1 point
  10. Το ίδιο και σε εμένα. Πλήρωσα μέσω τράπεζας Πειραιώς το ειδοποιητήριο Φεβρουαρίου στις 31/3 ώρα 18:01 και το ποσό περάστηκε την 01/4, άρα για το ΕΤΕΑΕΠ θεωρήθηκε εκπρόθεσμο και δεν μου πέρασαν την έκπτωση για τον μήνα αυτό. Φαίνεται στην καρτέλα των καταβολών.
    1 point
  11. Τα ειδοποιητήρια του ΕΤΕΑΕΠ αναρτήθηκαν (πληρωτέα μέχρι 15/6), και με συνολική έκπτωση. Πληρώνεις 17 ευρώ (αν δεν θες να πληρώσεις όλο το ποσό).
    1 point
  12. Ναι καλημέρα!μια χαρά βγαίνουν! 68χ2 μήνες (φεβρ.,μαρτ.) =136χ75%εμπροθεσμα=102 (άρα επιστροφή 34)-νεος μήνας 68χ75%=51-34επιστροφή=17 Η έκπτωση και στο ΕΦΚΑ Φεβρουάριο ξεκίνησε
    1 point
  13. Η κατασκευή τοίχου αντιστήριξης απαιτεί κανονική οικοδομική άδεια, ούτε μικρής κλίμακας ούτε άλλες τσιριτσάντζουλες. Και επίσης απαιτεί και στατική μελέτη. Τον υφιστάμενο τοίχο τον βλέπω λίγο "στον αέρα", ούτε πέδιλο, ούτε πολλά-πολλά....Μια έκθεση επικινδύνου ίσως να στοιχειοθετούνταν εύκολα...Το αν θα χαλάσετε τις καρδιές σας με τον γείτονα είναι και λίγο δικό σας θέμα...Από εκεί κι έπειτα αν θα πειράξει έστω και κεραμίδι από το σπίτι σας είναι υπόλογος...Επίσης μιλήστε με έναν μηχανικό της περιοχή σας να βελτιώσει την όψη σας που έχει υγρασίες: καθαίρεση παλιών επιχρισμάτων, επίχρισμα διαπνέον χωρίς τσιμέντο αλλά με ποζολάνες (καλά αν έκανε και καμιά ενεμάτωση θα ήταν αρχηγός) , και μια καλή βαφή με βάση το en1504-2 να του πείτε.😁😁 Προφανώς και να αφήσει αρμό ο "μάστορης" με φελιζόλ αν τελικά το φτιάξει το τοιχάρι του, αν και φαντάζομαι πως θα είναι από αυτούς που τα ξέρουν όλα, έβγαλε και κόρη μηχανικό ποιος τον πιάνει, θα τσιμεντώσει όλο το χωριό 😁 Αυτά σε γενικές γραμμές. Ελπίζω κάπως να βοήθησα.
    1 point
  14. εχεις διαμερισματωση για τα 45/42 και 45/48, λογω διαφορας μεταξυ αδειας και συστασης και μετάααα εχεις επεκταση στα κοινοχρηστα. Τακτοποιεις με το 98/9 και περιμενεις στη γωνία να αποφασισουν να δοσουν οδηγιες για το πώς θα γινεται η μεταβιβαση, οταν υπαρχει επεκταση σε κοινοχρηστα. για την ΥΔ υπαρχουν δυο απόψεις. Θα πας με την ευνοικωτερη, καπου υπαρχει και σε μια εγκυκλιο σχετικη διευκρινηση.
    1 point
  15. να δουμε αυτα, περι χρησικτησιας και του χρονου επίκλησης αυτης. Στη διάρκεια της κτηματογράφησης για την παραλαβή σχετικής δήλωσης -η οποία επέχει θέση Υπεύθυνης Δήλωσης- δεν αρκεί η προσκόμιση ενός μόνο αποδεικτικού εγγράφου, αλλά απαιτείται συνδυασμός αποδεικτικών μέσων, ο οποίος υπόκειται σε συνεχή νομικό έλεγχο σε συνδυασμό με το σύνολο των στοιχείων που έχουν δηλωθεί κατά την κτηματογράφηση πριν αναρτηθούν, οπότε και υπόκεινται επιπλέον σε ανοικτό δημόσιο έλεγχο. Δήλωση με επίκληση χρησικτησίας μπορεί να γίνει μέχρι την Ανάρτηση. Από την Ανάρτηση και μετά δεν επιτρέπεται υποβολή δήλωσης σε ακίνητο που έχει καταγραφεί ως «αγνώστου ιδιοκτήτη». Αντί δήλωσης υποβάλλεται ένσταση, η οποία υποχρεωτικά κοινοποιείται στο ελληνικό δημόσιο. Εδω χρειαζεται δικαστικη αποφαση πηγη https://www.ktimatologio.gr/posts/121 και εδω https://ecopress.gr/ktimatologio-odigos-dilosis-akinito/
    1 point
  16. Ορθες οι ερωτησεις του @Charlie. Δηλαδή συνάδελφοι και συναδελφισσες ολα αυτα στις ΕΕΔΜΚ γίνονται με την αμοιβή που προβλέπει το εξοικονομώ και η οποία εχει ορίσει και την τιμη της πιάτσας πάνω κάτω για τις ΕΕΔΜΚ γενικώς; Αναζήτηση άδειας στην πολεοδομία και ψηφιοποίησή της. Ενημέρωση του hard copy φακέλου, σαυ-φαυ και ευθύνη, πάλη για εξασφάλιση συναίνεσης, αναζήτηση διαχειριστή αεκκ που να συμμετέχει σε συστημα διαχείρισης, σχέδια, εκθέσεις κλπ κλπ. Αυτά τα λεφτα δε φτάνουν ουτε για να ετοιμάσεις τις αναθεσεις-αναληψεις, οχι για να συντηρείς γραφείο.
    1 point
  17. Δεν χρειαζεται καποια ιδιαιτερη εικασια.....ειναι γνωστο οτι πολλοι συναδελφοι εχουν καψει τα πτυχια τους και την αδεια τους και υπογραφουν τα παντα , ακομα και διοικητικες πραξεις με ζωγραφιες και αρχεια - σκουπιδια.....Το κακο ειναι οτι αυτοι καθοριζουν το οικονομικο στατους της αγορας προς το πατο φυσικα....θετοντας βεβαια σε τεραστιο κινδυνο και τον ιδιο τον ιδιοκτητη που τους προτιμανε για το οικονομικο, καθ οτι σε τετοια περιπτωση ανακαλειται η πραξη και ειναι δεδομενο μετα οτι θα προχωρησει με το αρθρο των Νεων Αυθαιρετων.
    1 point
  18. Για υφιστάμενα, προ της ανωτέρω ημερομηνίας, οικόπεδα ισχύει η παρ. 1 του άρθρου 6 του Π.Δ. 24-4-85 (όπως έχει τροποποιηθεί και ισχύει), δίχως απαίτηση συγκεκριμένου μήκους προσώπου.
    1 point
  19. Επειδή λοιπόν πάντα θα βρεθεί κάποιος που θα αμφισβητήσει αυτό που ο μηχανικός βεβαιώνει, είναι μονόδρομος να μη χορηγήσει ο μηχανικός τη βεβαίωση τήρησης των διατάξεων σε μη άρτιο. Επομένως ο ιδιώτης θα πάει παρακάτω θα την πάρει και θα βγάλει και το όνομα στο μηχανικό που δεν την έδωσε ... Να λοιπόν γιατί ποτέ δεν ασχολήθηκα με ΕΕΔΜΚ, γιατί εφόσον ο νόμος και οι διατάξεις δεν αναθέτουν την ευθύνη στο μηχανικό και αυτός ποτέ δεν την αναλαμβάνει δεν μπορεί και να την υποστηρίξει πουθενά ... Οι διαδικασίες αυτές (θεώρηση εργασιών ήσσονος σημασίας/μεγέθους) θα έπρεπε γίνονται μόνο με ένα τρόπο. Οι εργασίες να είναι σαφέστατες και με σαφή όρια σε ένα πίνακα πολλών επιλογών, τη διαδικασία επιλογής να την κάνει ο ιδιώτης μόνος του, ο λογιστής ή ο ανηψιός του σε ανεξάρτητη πλατφόρμα τύπου Κτηματολογίου, η δυνατότητα εκτέλεσης στην περιοχή να βγαίνει αυτόματα από τον γεωεντοπισμό και τα τυχόν απαιτούμενα τεχνικά κείμενα/υπολογισμοί/μελέτες να επισυνάπτονται με την ηλεκτρονική υπογραφή του αρμόδιου μηχανικού. Εδώ που φτάσαμε να θεωρείται μια ΕΕΔΜΚ κανονική άδεια για την οποία γίνεται δήθεν δημόσιος έλεγχος πολεοδομικών μεγεθών με απειλή δήθεν ευθύνης μηχανικού και όλα αυτά με ηλεκτρονικό δήθεν μανδύα, μάλλον εξυπηρετούνται μόνον αυτοί που τη θέλησαν να είναι έτσι για δική τους διευκόλυνση ...
    1 point
  20. Πέραν της συμμετοχής μου σε αυτές τις συζητήσεις βασιζόμαστε στο εξής: Για να υπάρχει βοηθητική χρήση πρέπει να υπάρχει κύρια. Αν έχεις ένα κτίριο και μοναδικό στο οικόπεδο αυτό δεν μπορεί να έχει βοηθητική χρήση. Στην περίπτωσή σου λοιπόν, αφού έχεις δυο κτίρια (το ένα αποθήκη και το άλλο γκαράζ) θα μπορούσες-όπως έχω προαναφέρει-για λόγους υπολογισμού προστίμου, να θεωρήσεις ότι η αποθήκη είναι η κύρια χρήση και το γκαράζ λειτουργεί βοηθητικά σε αυτή, ώστε να μειωθεί το πρόστιμο. Το σκεπτικό αυτό αναλύεται και στην εγκ. 4 του ν. 4178/13.
    1 point
This leaderboard is set to Athens/GMT+02:00
  • Επιλεγμένα Άρθρα

    • Εγκρίθηκε τo αναθεωρημένο Εθνικό Σχέδιο Διαχείρισης Επικίνδυνων Αποβλήτων (ΕΣΔΕΑ)
      Εγκρίθηκε τo αναθεωρημένο Εθνικό Σχέδιο Διαχείρισης Επικίνδυνων Αποβλήτων (ΕΣΔΕΑ) με την δημοσίευση στο ΦΕΚ 6412/Β'/22.11.2024 της υπ' αριθμ. ΥΠΕΝ/ΔΔΑ/124219/1717 ΚΥΑ με θέμα: Έγκριση αναθεωρημένου Εθνικού Σχεδίου Διαχείρισης Επικίνδυνων Αποβλήτων (ΕΣΔΕΑ).

      To αναθεωρημένο Εθνικό Σχέδιο Διαχείρισης Επικίνδυνων Αποβλήτων (ΕΣΔΕΑ) συνιστά ένα Ειδικό Σχέδιο Διαχείρισης για τα Επικίνδυνα Απόβλητα που παράγονται στη χώρα, το οποίο απαιτείται σύμφωνα με τα άρθρα 54 και 55 του ν. 4819/2021 (Α’ 129), δεδομένου ότι τα απόβλητα αυτά, λόγω της ποιοτικής και ποσοτικής σύστασής τους, καθώς και των εξειδικευμένων εγκαταστάσεων που απαιτούνται για τη διαχείρισή τους, χρήζουν ειδικότερης συνολικής αντιμετώπισης.

      Στόχος του σχεδιασμού είναι η μείωση τόσο της ποσότητας των παραγόμενων επικίνδυνων αποβλήτων όσο και της επικινδυνότητάς τους και η συνακόλουθη προστασία του περιβάλλοντος και της δημόσιας υγείας, σε συμμόρφωση με τους σχετικούς όρους και προϋποθέσεις της εθνικής και ενωσιακής νομοθεσίας και με εφαρμογή των βέλτιστων
      διαθέσιμων τεχνικών, οι οποίες θα πρέπει πλέον να ενσωματώνουν ευθέως τις πρακτικές της κυκλικής οικονομίας.

      Ο σχεδιασμός περιλαμβάνει όλες τις προβλέψεις του άρθρου 28 της Οδηγίας 2008/98/ΕΚ, καλύπτοντας ταυτόχρονα όλες τις νέες υποχρεώσεις και όλα τα νέα στοιχεία που εισήχθησαν στο άρθρο αυτό μέσω της Οδηγίας (ΕΕ) 2018/851 του Ευρωπαϊκού
      Κοινοβουλίου και του Συμβουλίου της 30ης Μαΐου 2018.

      Με τον παρόντα σχεδιασμό αναθεωρείται ο σχεδιασμός που είχε εγκριθεί με την Κοινή Υπουργική Απόφαση οικ.62952/5384/2016 (Β’ 4326) ο οποίος είχε χρονικό ορίζοντα το έτος 2020. 

      Εθνικό Σχέδιο Διαχείρισης Επικίνδυνων Αποβλήετων ΕΣΔΕΑ ΚΥΑ-ΥΠΕΝΔΔΑ1242191717-13.11.2024-ΦΕΚ-6412-22.11.2024-τεύχος-Β.pdf
      • 0 απαντήσεις
    • ΥΠΕΝ: Εγκύκλιος προς τις ΥΔΟΜ ώστε να ζητούν αποκλειστικά και περιοριστικά μόνο τα στοιχεία που προβλέπονται από το ισχύον θεσμικό πλαίσιο
      Εγκύκλιο απέστειλε το Υπουργείο Περιβάλλοντος και Ενέργειας προς τις ΥΔΟΜ με θέμα: Σχετικά με την εφαρμογή της εγκυκλίου ΥΠΕΝ/ΓΔΠΟΛ/15047/84/14-3-2018.

      Η εγκύκλιος αναφέρει ότι: με αφορμή την (α) σχετική επιστολή του ΣΑΔΑΣ-ΠΕΑ με την οποία διαπιστώνεται η μη τήρηση της (β) σχετικής εγκυκλίου στην οποία και σας παραπέμπουμε, επισημαίνουμε εκ νέου στο πλαίσιο της χρηστής διοίκησης και προκειμένου να αποφεύγεται ταλαιπωρία μηχανικών και πολιτών ότι, η προαναφερόμενη εγκύκλιος οδηγία Γενικού Διευθυντή Πολεοδομίας του ΥΠΕΝ εξακολουθεί να ισχύει.

      Ειδικότερα, κατά τον έλεγχο της πληρότητας αιτημάτων έκδοσης οικοδομικών αδειών, οι ΥΔΟΜ οφείλουν να ζητούν αποκλειστικά και περιοριστικά, μόνον τα στοιχεία εκείνα (δικαιολογητικά, σχέδια και εγκρίσεις υπηρεσιών, συλλογικών οργάνων ή φορέων) που προβλέπονται από το ισχύον θεσμικό πλαίσιο (νόμοι, π. δ/γματα, Υπουργικές Αποφάσεις) για την κατά περίπτωση περιοχή, ή την εκάστοτε Αποκεντρωμένων Διοικήσεων της Επικράτειας (για την ενημέρωση των ΥΔΟΜ χωρικής τους αρμοδιότητας) χρήση ειδικού κτιρίου. Κατά συνέπεια, για την έκδοση των οικοδομικών αδειών δεν ζητείται η προσκόμιση επιπρόσθετων στοιχείων (όπως αλληλογραφία, εγκρίσεις φορέων) και δεν λαμβάνονται υπόψη απόψεις ή εκτιμήσεις υπηρεσιών, οι οποίες αποκλίνουν του ισχύοντος θεσμικού πλαισίου.
      • 0 απαντήσεις
    • Εγκρίθηκε μέσω WiFi4GR το δωρεάν WiFi σε έντεκα σταθμούς του ΜΕΤΡΟ
      Την έγκριση του Διοικητικού Συμβουλίου για την εγκατάσταση και λειτουργία εξοπλισμού ασύρματης πρόσβασης σε έντεκα σταθμούς του ΜΕΤΡΟ για τουλάχιστον πέντε χρόνια εξασφάλισε την περασμένη εβδομάδα η ΣΤΑΣΥ.

      Το κόστος για την παροχή ηλεκτρικού ρεύματος και παροχής σύνδεσης στο διαδίκτυο, θα βαρύνει την εταιρία και από το ύψος του και τη δυνατότητα κάλυψής του από τη ΣΤΑΣΥ θα εξαρτηθεί και η επέκταση του ασύρματου Ιντερνετ και σε άλλους σταθμούς.

      Οι πρώτοι έντεκα σταθμοί στους οποίους θα λειτουργήσει WiFi έως το τέλος της χρονιάς είναι εκτός από την Ακρόπολη και το Σύνταγμα, οι σταθμοί Μοναστηράκι, Ομόνοια, Πανεπιστήμιο, Πειραιάς, Κορυδαλλός, Χαλάνδρι, Αγιος Δημήτριος, Φιξ και Αγία Μαρίνα. 

      Οι επιβάτες θα μπορούν να συνδέονται άμεσα χωρίς να χρειάζεται κάποια διαδικασία εγγραφής. Στη συνέχεια η διοίκηση της ΣΤΑΣΥ θα μετρήσει το μηνιαίο κόστος λειτουργίας και συντήρησης ώστε να αποφασιστεί η επέκταση του δικτύου και το χρονοδιάγραμμά της.

      Υπενθυμίζεται ότι το έργο έχει ενταχθεί από το υπουργείο Ψηφιακής Διακυβέρνησης στις περιοχές που θα εγκατασταθούν σημεία πρόσβασης στο πλαίσιο του έργου WiFi4GR.

      Το WiFi4GR «Ανάπτυξη Δημόσιων Σημείων Ασύρματης Ευρυζωνικής Πρόσβασης στο Διαδίκτυο» αφορά στην προμήθεια, εγκατάσταση, παραμετροποίηση, σύνδεση και θέση σε λειτουργία σημείων ασύρματης πρόσβασης WiFi (Hotspots) στο Διαδίκτυο σε διάφορες περιοχές πολιτιστικού και τουριστικού ενδιαφέροντος της χώρας, για την κάλυψη, 2.500 περίπου περιοχών ασύρματης – WiFi πρόσβασης σε όλη την επικράτεια. Το σύστημα, το οποίο θα αναπτυχθεί, θα διαθέτει κεντρικό σύστημα παρακολούθησης και διαχείρισης, το οποίο καθιστά δυνατή την παρακολούθηση σε πραγματικό χρόνο όλων των δομικών στοιχείων του δικτύου.
      • 0 απαντήσεις
    • Η σύνδεση του νυχτερινού φωτισμού με το «Τοπικό Εγχώριο Προϊόν» στην Ελλάδα
      Όσοι έχουμε βρεθεί σε νυχτερινή πτήση έχουμε απολαύσει το θέαμα που προσφέρει η επιφάνεια της Γης, όταν τα νυχτερινά φώτα αναδεικνύουν μοτίβα που παραπέμπουν σε έργα τέχνης. Εκτός όμως από το εντυπωσιακό θέαμα, τα νυχτερινά φώτα αποτελούν μια πολύτιμη πηγή πληροφορίας για τις δραστηριότητες του ανθρώπου και την αλληλεπίδρασή του με το περιβάλλον.

      Στο πλαίσιο της εξερεύνησης αυτού του πεδίου, η NASA καταγράφει συστηματικά τον νυχτερινό φωτισμό του πλανήτη μας. Τα τελευταία 10 χρόνια πολύ βελτιωμένες καταγραφές παρέχονται από τον αισθητήρα VIIRS της αποστολής SUOMI.

      «Στο Δημοκρίτειο Πανεπιστήμιο σκεφτήκαμε να ερευνήσουμε τι έχουν να μας πουν τα νυχτερινά φώτα για την πατρίδα μας» λέει στην «Κ» η Αλεξάνδρα Γκεμιτζή, καθηγήτρια στο Τμήμα Μηχανικών Περιβάλλοντος του Δημοκρίτειου Πανεπιστήμιου Θράκης, η οποία ηγήθηκε μιας ενδιαφέρουσας έρευνας στο πλαίσιο των δραστηριοτήτων του Εργαστηρίου Ατμοσφαιρικής Ρύπανσης και Αντιρρυπαντικής Τεχνολογίας Ατμοσφαιρικών Ρύπων.
      • 0 απαντήσεις
    • «Εξοικονομώ 2023»: Ο νέος οδηγός του προγράμματος μετά την 3η τροποποίηση
      Εκδόθηκε σε ΦΕΚ η υπ' αριθμ. ΥΠΕΝ/ΥΔΕΝ/97165/610 ΚΥΑ (ΦΕΚ 5174/Β΄/13.09.2024) που αφορά την 3η τροποποίηση της υπό στοιχεία ΥΠΕΝ/ΥΔΕΝ/55246/807/18.05.2023 κοινής απόφασης των Υπουργών Οικονομικών, Ανάπτυξης και Επενδύσεων και Περιβάλλοντος και Ενέργειας «Προκήρυξη του προγράμματος “Εξοικονομώ 2023”», ως εξής:

      Α. Ο Οδηγός Εφαρμογής Προγράμματος «Εξοικονομώ 2023» και η 1η Τροποποίηση του Παραρτήματος VI που αφορά την Υπεύθυνη Δήλωση σχετικά με τη σώρευση των ενισχύσεων ήσσονος σημασίας (de minimis) βάσει του Κανονισμού (ΕΕ) 2023/2831, ως ακολούθως:

      Τροποποίηση (3η) της υπό στοιχεία ΥΠΕΝ 55246-807 18.05.2023 ΚΥΑ Εξοικονομώ 2023 (ΦΕΚ 5174-Β-13.09.2024).pdf
      • 3 απαντήσεις
×
×
  • Create New...

Σημαντικό

Χρησιμοποιούμε cookies για να βελτιώνουμε το περιεχόμενο του website μας. Μπορείτε να τροποποιήσετε τις ρυθμίσεις των cookie, ή να δώσετε τη συγκατάθεσή σας για την χρήση τους.