Μετάβαση στο περιεχόμενο

Πίνακας Κορυφαίων

  1. akis73

    akis73

    Συντονιστής


    • Πόντοι

      11

    • Περιεχόμενα

      8.377


  2. dimitris GM

    dimitris GM

    Συντονιστής


    • Πόντοι

      4

    • Περιεχόμενα

      26.016


  3. kan62

    kan62

    Core Members


    • Πόντοι

      3

    • Περιεχόμενα

      4.484


  4. danaikaterina

    danaikaterina

    Core Members


    • Πόντοι

      3

    • Περιεχόμενα

      2.869


Δημοφιλές Περιεχόμενο

Προβολή περιεχομένου με την υψηλότερη φήμη στις 11/06/2020 σε όλες τις περιοχές

  1. Δεν σου απαγορεύει κανένας να κάνεις αυτό ακριβώς. Το 98/9 έδωσε μια επιπλέον δυνατότητα (αρκετά επισφαλή αν ρωτάς τη γνώμη μου). Εξακολοθώ να θεωρώ ότι η ορθότερη αντιμετώπιση σε ακίνητα είναι μια δήλωση ανά ιδιοκτησία και μια για όλα τα κοινόχρηστα. Επομένως συνυπογράφουν και οι 2 μια κοινή δήλωση για όλους τους χώρους που βρίσκονται στον ακάλυπτο + τη στέγη που είναι κοινόχρηστη επίσης. Αν υπάρχουν αυθαιρεσίες και στις οριζόντιες ιδιοκτησίες κάνεις από μια δήλωση και για αυτές. Στο τέλος κάνουν και μια ωραία τροποποίηση της σύστασης και παίρνει ο καθένας αυτό που χρησιμοποιεί.
    2 points
  2. Version X6.0

    78.055 downloads

    Το κείμενο του Ν.4495/2017 με ενσωματωμένες τις μέχρι σήμερα αλλαγές και επικεφαλίδες κατ' άρθρο. Αλλαγές με τον ν.5106/24 (ΦΕΚ 63Α/1.5.2024)[Α1] [Α1]Αλλαγές και προσθήκες με τον ν.5106/24 (ΦΕΚ 63Α/1.5.2024) : - άρθρο 19, παρ.2 - άρθρο 24, παρ.1, 2Α - άρθρο 29, παρ.4 - άρθρο 44, παρ.1 - άρθρο 81, παρ.3 - κατάργηση άρθρων 85, 91, 92, 93, 94, 95 - άρθρο 109, παρ.2 - προσθήκη άρθρων 125Α έως 125ΚΑ Αλλαγές με τον ν.5069/23 (ΦΕΚ 193Α/28.11.2023) Αλλαγές με τον Ν.5037/23 (ΦΕΚ 78Α/28.3.2023) Αλλαγές με τον Ν.5007/22 (ΦΕΚ 241Α/23.12.2022) Αλλαγές με τον Ν.4986/22 (ΦΕΚ 204Α/28.10.2022) Αλλαγές με τον Ν.4964/22 (ΦΕΚ 150Α/30.7.2022) Αλλαγές με τον Ν.4951/22 (ΦΕΚ 129Α/4.7.2022) Αλλαγές με τον Ν.4915/22 (ΦΕΚ 63Α/24.3.2022) Αλλαγές και προσθήκες με την ΥΠΕΝ/ΔΑΟΚΑ/20146/683 (ΦΕΚ 1028Β/4.3.2022) Αλλαγές με τον Ν.4890/22 (ΦΕΚ 23Α/11.2.2022) Αλλαγές με τον Ν.4876/21 (ΦΕΚ 251Α/23.12.2021) Αλλαγές με τον Ν.4864/21 (ΦΕΚ 237Α/2.12.2021) Αλλαγές με τον Ν.4849/21 (ΦΕΚ 207Α/5.11.2021) Προσθήκη με την ΥΠΕΝ/ΔΑΟΚΑ/93311/3679 (ΦΕΚ 4874Β/21.10.2021) Αλλαγές με τον Ν.4843/21 (ΦΕΚ 193Α/20.10.2021) Αλλαγές με τον Ν.4819/21 (ΦΕΚ 129Α/23.7.2021) Αλλαγές με τον Ν.4811/21 (ΦΕΚ 108Α/26.6.2021) Αλλαγές με την ΥΠΕΝ/ΔΑΟΚΑ/39105/1618 (ΦΕΚ 1851Β/7.5.2021) Αλλαγές με τον Ν.4787/21 (ΦΕΚ 44Α/26.3.2021) Αλλαγές με τον Ν.4782/21 (ΦΕΚ 36Α/9.3.2021) Αλλαγές με τον Ν.4764/20 (ΦΕΚ 256Α/23.12.2020) Αλλαγές με τον Ν.4759/20 (ΦΕΚ 245Α/9.12.2020) Αλλαγές με την ΠΝΠ – Covid19 - (ΦΕΚ 157Α/10.8.2020) Αλλαγές με τον Ν.4715/20 (ΦΕΚ 149Α/1.8.2020) Αλλαγές με τον Ν.4710/20 (ΦΕΚ 142Α/23.7.2020) Αλλαγές με την ΥΠΕΝ/ΔΕΣΕΔΠ/43729/460 (ΦΕΚ 1940Β/21.5.2020) Αλλαγές με τον Ν.4685/20 (ΦΕΚ 92Α/7.5.2020) Αλλαγές με την ΠΝΠ – Covid19 - (ΦΕΚ 75Α/30.3.2020) Αλλαγές με τον Ν.4676/20 (ΦΕΚ 67Α/19.3.2020) Αλλαγές με τον Ν.4674/20 (ΦΕΚ 53Α/11.3.2020) Αλλαγές με τον Ν.4647/19 (ΦΕΚ 204Α/16.12.2019) Αλλαγές με τον Ν.4643/19 (ΦΕΚ 193Α/3.12.2019) Αλλαγές με τον Ν.4635/19 (ΦΕΚ 167Α/30.10.2019) Αλλαγές με τον Ν.4613/19 (ΦΕΚ 78Α/24.5.2019) Αλλαγές με τον Ν.4612/19 (ΦΕΚ 77Α/23.5.2019) Αλλαγές με τον Ν.4610/19 (ΦΕΚ 70Α/7.5.2019) Αλλαγές με τον Ν.4602/19 (ΦΕΚ 45Α/9.3.2019) Αλλαγές με τον Ν.4585/18 (ΦΕΚ 216Α/24.12.2018) Αλλαγές με τον Ν.4546/18 (ΦΕΚ 101Α/12.06.2018) Αλλαγές με τον Ν.4513/18 (ΦΕΚ 9Α/2018-23.01.2018) ΕΓΚΥΚΛΙΟΣ 2 – α.π.ΥΠΕΝ/ΔΑΟΚΑ/49581/2075 – 31/05/2019 ΣΥΝΗΜΜΕΝΕΣ οι μέχρι σήμερα σχετικές αποφάσεις ΥΠΕΝ : ΥΠΕΝ/ΔΑΟΚΑ/57930/2029-7.6.2022 - Κατηγορίες των κατασκευών ή εγκαταστάσεων, για τις οποίες δεν απαιτείται άδεια δόμησης εντός χερσαίας ζώνης λιμένος. ΥΠΕΝ/ΔΕΣΕΔΠ/125377/1667-31.12.2021 - Καθορισμός του αντικειμένου ελέγχου εντοπισμού και επιβολής κυρώσεων αυθαιρέτων κατασκευών κατ’ εφαρμογή του άρθρου 86 του ν.4759/2020 ΥΠΕΝ/ΔΕΣΕΔΠ/125378/1668-31.12.2021 - Καθορισμός του αντικειμένου ελέγχου των δηλώσεων αυθαιρέτων κατασκευών ή χρήσεων κατά τον δειγματοληπτικό έλεγχο δηλώσεων αυθαιρέτων, κατ’ εξουσιοδότηση του άρθρου 86 του ν.4759/2020 ΥΠΕΝ/∆ΑΟΚΑ/63637/2230–21.06.2022 - Ερμηνεία διαδικασίας εφαρμογής του άρθρου 117 του ν.4495/2017 (167Α΄) ΥΠΕΝ/∆ΑΟΚΑ/72311/2992–28.07.2021 - Προέγκριση οικοδομικών αδειών, εγκρίσεις φορέων και κατηγορίες έκδοσης αδειών μετά την ισχύ του ν.4759/2020 ΥΠΕΝ/∆ΑΟΚΑ/61939/2576–25.06.2021 - Οδηγίες για την εφαρμογή του άρθρου 116 του ν.4495/17, όπως ισχύει ΥΠΕΝ/∆ΑΟΚΑ/113130/3420–24.11.2020 - Κατασκευές και εγκαταστάσεις στους δημόσιους κοινόχρηστους χώρους για τις οποίες δεν απαιτείται οικοδομική άδεια. ΥΠΕΝ/ΔΑΟΚΑ/43266/1174-13.05.2020 - Εργασίες για τις οποίες απαιτείται Έγκριση Εργασιών Δόμησης Μικρής Κλίμακας (ΕΕΔΜΚ) και απαιτούμενα δικαιολογητικά για την χορήγησή της (ενημερωμένη έως 24.3.2022) ΥΠΕΝ/ΔΕΣΕΔΠ/73705/670–22.10.2018 - Λειτουργία, τήρηση, επικαιροποίηση και περαιτέρω ανάπτυξη του πληροφοριακού συστήματος "Ηλεκτρονική Πολεοδομία" ΥΠΕΝ/ΥΠΡΓ/48123/6983–31.7.2018 - Διαδικασίες ηλεκτρονικής υποβολής αδειών (ενημερωμένη έως 20.5.2021) ΥΠΕΝ/ΔΑΟΚΑ/19409/1507–11.5.2018 - Εφαρμογή της παρ. η του άρθ. 99 του ν.4495/2017 «Έλεγχος και προστασία του Δομημένου Περιβάλλοντος και άλλες διατάξεις» ΥΠΕΝ/ΔΑΟΚΑ/27454/2631–14.11.2017-Διαδικασίες ηλεκτρονικής υποβολής δικαιολογητικών, κατάθεσης ειδικού προστίμου Σε μορφή word (για το γραφείο) + σε μορφή pdf (για κινητό ή tablet)
    1 point
  3. Επειδή σήμερα με πληροφόρησαν ότι σε φωτοτυπείο, έξω από την πολεοδομία Αργυρούπολης, πωλείται τυπωμένο έγχρωμο αντίγραφο της κωδικοποίησης που συντηρώ εδώ και χρόνια στα downloads του forum εδώ : http://www.michanikos.gr/files/file/675-%CE%BD%CE%BF%CE%BA-v7-%CF%84%CE%B5%CF%8D%CF%87%CE%BF%CF%82-%CF%84%CE%B5%CF%87%CE%BD%CE%B9%CE%BA%CF%8E%CE%BD-%CE%BF%CE%B4%CE%B7%CE%B3%CE%B9%CF%8E%CE%BD/ στην τιμή των 20 ευρώ ανά αντίτυπο, θέλω να πληροφορήσω τους συναδέλφους ή αναγνώστες του forum τα εξής : - Δεν έχω καμία απολύτως σχέση με το γεγονός, γιατί απλά δεν είχα ποτέ στο μυαλό μου αυτή τη μορφή παρασιτικής οικονομίας όταν το έκανα. - Πιστεύω ότι η εκτύπωση μιας κωδικοποίησης που συνεχώς ανανεώνεται δεν έχει κανένα απολύτως νόημα σε αντίθεση με την προστιθέμενη αξία του να έχεις πάντα ηλεκτρονικά την τελευταία έκδοση του κειμένου της (όσο κάποιος μπορεί να εμπιστευτεί ότι είναι η τελευταία). - Το να βοηθάμε την εκτύπωση τόσο μεγάλων κειμένων είναι οικολογική ανοησία για την εποχή μας. Παρ' όλα αυτά, αν κάποιοι συνάδελφοι νομίζουν ότι τους διευκολύνει ή τους συμφέρει από πλευράς κόστους η προμήθεια, υπενθυμίζω τα εξής : - Ο έγχρωμος εκτυπωτής στο γραφείο τους ενδεχομένως να παράγει το ίδιο αντίτυπο με χαμηλότερο κόστος. - Αν το τυπώσουν από το γραφείο τους έχουν πάντα το κέρδος ότι το κάνουν όταν πραγματικά το χρειάζονται έντυπο. - Σίγουρα θα είναι η τελευταία διαθέσιμη έκδοση του κειμένου αν τυπωθεί τη στιγμή που θα το κατεβάσουν. Για το συγκεκριμένο επαγγελματία δεν θα κάνω κάτι γιατί ήδη έχω διαθέσει ελεύθερα τη δουλειά μου. Ίσως όταν ανέβω ξανά στην Αθήνα του κάνω μιά επίσκεψη για να δώ τι άλλο διαθέτει και να του κάνω πλάκα ! Ευχαριστώ για το χρόνο σας ...
    1 point
  4. Η Διοίκηση του e-ΕΦΚΑ ενημερώνει τους ασφαλισμένους του τέως ΕΤΑΑ-ΤΣΜΕΔΕ ότι αναρτήθηκαν τα ειδοποιητήρια αναδρομικών διαφορών Β΄εξαμήνου 2015 (Ν. 3986/2011) ενεργών και ανενεργών ασφαλισμένων σύμφωνα με την υπ΄αρ. 398/18.05.2016 απόφαση του ΔΣ- ΕΤΑΑ. Είσοδος στην εφαρμογή από εδώ: http://www.tsmede.gr:65401/
    1 point
  5. Συγχαρητήρια και πάλι @kan62 !! Εξαιρετική δουλειά, και ανεκτίμητη προσφορά για όλη την κοινότητα. Ευχαριστούμε, σου χρωστάμε! Μια ερώτηση στην τελευταία έκδοση: Από το Άρθρο 10, στην παράγραφο 1δ, στα σχόλια των τεχνικών οδηγιών δεν υπάρχει το αντίστοιχο σχήμα/σκαρίφημα, ενώ σε παλαιότερη έκδοση υπήρχε. Έχει καταργηθεί το παράδειγμα με κάποια διάταξη, ή είναι ο "δαίμων" του τυπογραφείου;
    1 point
  6. Ώρες ώρες σκέφτομαι πόσες ανθρωποώρες έχουμε χάσει για να ελέγχουμε, υπολογίζουμε, διορθώνουμε, πληρώνουμε, συζητάμε, αναλύουμε... μόνο και μόνο για να καταφέρνουμε να τους δίνουμε τα λεφτά μας....
    1 point
  7. Ναι έχεις δίκαιο είναι αυτό που έχει ξεμείνει απότον 4178 ότι τα χωρίς άδεια στα πάει κατηγορία 5 παρόλο που στο νόμος δεν λέει κάτι τέτοιο αν πληρείται το <40%των επιτρεπόμενων.
    1 point
  8. αρα, εχεις επεκταση στον ακαλυπτο α] καθε ενας απο 30 τμ. για παρκιν και β] 20 τμ σαν αποθηκη που ανηκει και στους δυο [αν χωριζονταν στη μεση θα πηγαινες σε κατω απο 15 τμ. καθε ενας... κατα τα λοιπα κανεις τις τακτοποιησεις - την στεγη ο ενας.[ούτε θα εχει καποιος αντιρηση αν το δηλωσετε απο 50%] - τα 30 τμ καθε ενας - και την αποθηκη ή απο 50% καθε ενας ή απο 10 τμ καθε ενας. Διορθωνουν πρωτα τα Ε9 και του Δημου Το αρθρο 98/9, δεν ηξεραν πώς να το διαμορφωσουν και ειπαν για μια ΥΠ...και εβαλαν το προβλημα κατω απο το χαλί....τρεχα γυρευε πότε και αν θα εκδοθει. Συννενοησου με την συμβ/φο Αν τακτοποιησετε όπως συμφωνειτε και αφου συμφωνει το 100%, κανει τροποποιηση τη σύστασης ή οχι [κι αν οχι γιατί???] [άλλως θα μπορουσε μετα την τακτοποιηση να κανετε εναν κανονισμο και να ορισετε αποκλειστικες χρησεις στα 30/30 και στα 20 ειτε ανα 10 τμ. ειτε κατα 50% καθε ενας. Ολα συζητουνται αν υπαρχει κοινη βούληση. τα λέμε
    1 point
  9. Το ίδιο ακριβώς με σένα συμβαίνει και σε άλλο συνάδερφο ο οποίος όμως είχε κάνει το εξής" λάθος": πλήρωσε τον ΦΕΒ στις 7/4 (παρασυρμένος από παρατάσεις του ΕΦΚΑ) και τον ΜΑΡ στις 29/4. Άρα απώλεσε το -25% του Φεβρουαρίου......... Επιβεβαίωσε από τις καταβολές στο eteaep.gr αλλά και στο web banking σου τις ακριβείς ημερομηνίες. Επειδή πλήρωσες -κατά τα λεγόμενά σου- 31/3 και 30/4, μήπως έγινε η χρέωση την επόμενη μέρα............ Πχ στην Alpha αν πληρώσεις μετά τις 22:00, την σπρώχνει την υλοποίηση της πληρωμής την επόμενη...........
    1 point
  10. Το ίδιο και σε εμένα. Πλήρωσα μέσω τράπεζας Πειραιώς το ειδοποιητήριο Φεβρουαρίου στις 31/3 ώρα 18:01 και το ποσό περάστηκε την 01/4, άρα για το ΕΤΕΑΕΠ θεωρήθηκε εκπρόθεσμο και δεν μου πέρασαν την έκπτωση για τον μήνα αυτό. Φαίνεται στην καρτέλα των καταβολών.
    1 point
  11. Τα ειδοποιητήρια του ΕΤΕΑΕΠ αναρτήθηκαν (πληρωτέα μέχρι 15/6), και με συνολική έκπτωση. Πληρώνεις 17 ευρώ (αν δεν θες να πληρώσεις όλο το ποσό).
    1 point
  12. Ναι καλημέρα!μια χαρά βγαίνουν! 68χ2 μήνες (φεβρ.,μαρτ.) =136χ75%εμπροθεσμα=102 (άρα επιστροφή 34)-νεος μήνας 68χ75%=51-34επιστροφή=17 Η έκπτωση και στο ΕΦΚΑ Φεβρουάριο ξεκίνησε
    1 point
  13. Η κατασκευή τοίχου αντιστήριξης απαιτεί κανονική οικοδομική άδεια, ούτε μικρής κλίμακας ούτε άλλες τσιριτσάντζουλες. Και επίσης απαιτεί και στατική μελέτη. Τον υφιστάμενο τοίχο τον βλέπω λίγο "στον αέρα", ούτε πέδιλο, ούτε πολλά-πολλά....Μια έκθεση επικινδύνου ίσως να στοιχειοθετούνταν εύκολα...Το αν θα χαλάσετε τις καρδιές σας με τον γείτονα είναι και λίγο δικό σας θέμα...Από εκεί κι έπειτα αν θα πειράξει έστω και κεραμίδι από το σπίτι σας είναι υπόλογος...Επίσης μιλήστε με έναν μηχανικό της περιοχή σας να βελτιώσει την όψη σας που έχει υγρασίες: καθαίρεση παλιών επιχρισμάτων, επίχρισμα διαπνέον χωρίς τσιμέντο αλλά με ποζολάνες (καλά αν έκανε και καμιά ενεμάτωση θα ήταν αρχηγός) , και μια καλή βαφή με βάση το en1504-2 να του πείτε.😁😁 Προφανώς και να αφήσει αρμό ο "μάστορης" με φελιζόλ αν τελικά το φτιάξει το τοιχάρι του, αν και φαντάζομαι πως θα είναι από αυτούς που τα ξέρουν όλα, έβγαλε και κόρη μηχανικό ποιος τον πιάνει, θα τσιμεντώσει όλο το χωριό 😁 Αυτά σε γενικές γραμμές. Ελπίζω κάπως να βοήθησα.
    1 point
  14. εχεις διαμερισματωση για τα 45/42 και 45/48, λογω διαφορας μεταξυ αδειας και συστασης και μετάααα εχεις επεκταση στα κοινοχρηστα. Τακτοποιεις με το 98/9 και περιμενεις στη γωνία να αποφασισουν να δοσουν οδηγιες για το πώς θα γινεται η μεταβιβαση, οταν υπαρχει επεκταση σε κοινοχρηστα. για την ΥΔ υπαρχουν δυο απόψεις. Θα πας με την ευνοικωτερη, καπου υπαρχει και σε μια εγκυκλιο σχετικη διευκρινηση.
    1 point
  15. να δουμε αυτα, περι χρησικτησιας και του χρονου επίκλησης αυτης. Στη διάρκεια της κτηματογράφησης για την παραλαβή σχετικής δήλωσης -η οποία επέχει θέση Υπεύθυνης Δήλωσης- δεν αρκεί η προσκόμιση ενός μόνο αποδεικτικού εγγράφου, αλλά απαιτείται συνδυασμός αποδεικτικών μέσων, ο οποίος υπόκειται σε συνεχή νομικό έλεγχο σε συνδυασμό με το σύνολο των στοιχείων που έχουν δηλωθεί κατά την κτηματογράφηση πριν αναρτηθούν, οπότε και υπόκεινται επιπλέον σε ανοικτό δημόσιο έλεγχο. Δήλωση με επίκληση χρησικτησίας μπορεί να γίνει μέχρι την Ανάρτηση. Από την Ανάρτηση και μετά δεν επιτρέπεται υποβολή δήλωσης σε ακίνητο που έχει καταγραφεί ως «αγνώστου ιδιοκτήτη». Αντί δήλωσης υποβάλλεται ένσταση, η οποία υποχρεωτικά κοινοποιείται στο ελληνικό δημόσιο. Εδω χρειαζεται δικαστικη αποφαση πηγη https://www.ktimatologio.gr/posts/121 και εδω https://ecopress.gr/ktimatologio-odigos-dilosis-akinito/
    1 point
  16. Ορθες οι ερωτησεις του @Charlie. Δηλαδή συνάδελφοι και συναδελφισσες ολα αυτα στις ΕΕΔΜΚ γίνονται με την αμοιβή που προβλέπει το εξοικονομώ και η οποία εχει ορίσει και την τιμη της πιάτσας πάνω κάτω για τις ΕΕΔΜΚ γενικώς; Αναζήτηση άδειας στην πολεοδομία και ψηφιοποίησή της. Ενημέρωση του hard copy φακέλου, σαυ-φαυ και ευθύνη, πάλη για εξασφάλιση συναίνεσης, αναζήτηση διαχειριστή αεκκ που να συμμετέχει σε συστημα διαχείρισης, σχέδια, εκθέσεις κλπ κλπ. Αυτά τα λεφτα δε φτάνουν ουτε για να ετοιμάσεις τις αναθεσεις-αναληψεις, οχι για να συντηρείς γραφείο.
    1 point
  17. Δεν χρειαζεται καποια ιδιαιτερη εικασια.....ειναι γνωστο οτι πολλοι συναδελφοι εχουν καψει τα πτυχια τους και την αδεια τους και υπογραφουν τα παντα , ακομα και διοικητικες πραξεις με ζωγραφιες και αρχεια - σκουπιδια.....Το κακο ειναι οτι αυτοι καθοριζουν το οικονομικο στατους της αγορας προς το πατο φυσικα....θετοντας βεβαια σε τεραστιο κινδυνο και τον ιδιο τον ιδιοκτητη που τους προτιμανε για το οικονομικο, καθ οτι σε τετοια περιπτωση ανακαλειται η πραξη και ειναι δεδομενο μετα οτι θα προχωρησει με το αρθρο των Νεων Αυθαιρετων.
    1 point
  18. Για υφιστάμενα, προ της ανωτέρω ημερομηνίας, οικόπεδα ισχύει η παρ. 1 του άρθρου 6 του Π.Δ. 24-4-85 (όπως έχει τροποποιηθεί και ισχύει), δίχως απαίτηση συγκεκριμένου μήκους προσώπου.
    1 point
  19. Επειδή λοιπόν πάντα θα βρεθεί κάποιος που θα αμφισβητήσει αυτό που ο μηχανικός βεβαιώνει, είναι μονόδρομος να μη χορηγήσει ο μηχανικός τη βεβαίωση τήρησης των διατάξεων σε μη άρτιο. Επομένως ο ιδιώτης θα πάει παρακάτω θα την πάρει και θα βγάλει και το όνομα στο μηχανικό που δεν την έδωσε ... Να λοιπόν γιατί ποτέ δεν ασχολήθηκα με ΕΕΔΜΚ, γιατί εφόσον ο νόμος και οι διατάξεις δεν αναθέτουν την ευθύνη στο μηχανικό και αυτός ποτέ δεν την αναλαμβάνει δεν μπορεί και να την υποστηρίξει πουθενά ... Οι διαδικασίες αυτές (θεώρηση εργασιών ήσσονος σημασίας/μεγέθους) θα έπρεπε γίνονται μόνο με ένα τρόπο. Οι εργασίες να είναι σαφέστατες και με σαφή όρια σε ένα πίνακα πολλών επιλογών, τη διαδικασία επιλογής να την κάνει ο ιδιώτης μόνος του, ο λογιστής ή ο ανηψιός του σε ανεξάρτητη πλατφόρμα τύπου Κτηματολογίου, η δυνατότητα εκτέλεσης στην περιοχή να βγαίνει αυτόματα από τον γεωεντοπισμό και τα τυχόν απαιτούμενα τεχνικά κείμενα/υπολογισμοί/μελέτες να επισυνάπτονται με την ηλεκτρονική υπογραφή του αρμόδιου μηχανικού. Εδώ που φτάσαμε να θεωρείται μια ΕΕΔΜΚ κανονική άδεια για την οποία γίνεται δήθεν δημόσιος έλεγχος πολεοδομικών μεγεθών με απειλή δήθεν ευθύνης μηχανικού και όλα αυτά με ηλεκτρονικό δήθεν μανδύα, μάλλον εξυπηρετούνται μόνον αυτοί που τη θέλησαν να είναι έτσι για δική τους διευκόλυνση ...
    1 point
  20. Πέραν της συμμετοχής μου σε αυτές τις συζητήσεις βασιζόμαστε στο εξής: Για να υπάρχει βοηθητική χρήση πρέπει να υπάρχει κύρια. Αν έχεις ένα κτίριο και μοναδικό στο οικόπεδο αυτό δεν μπορεί να έχει βοηθητική χρήση. Στην περίπτωσή σου λοιπόν, αφού έχεις δυο κτίρια (το ένα αποθήκη και το άλλο γκαράζ) θα μπορούσες-όπως έχω προαναφέρει-για λόγους υπολογισμού προστίμου, να θεωρήσεις ότι η αποθήκη είναι η κύρια χρήση και το γκαράζ λειτουργεί βοηθητικά σε αυτή, ώστε να μειωθεί το πρόστιμο. Το σκεπτικό αυτό αναλύεται και στην εγκ. 4 του ν. 4178/13.
    1 point
This leaderboard is set to Athens/GMT+03:00
  • Επιλεγμένα Άρθρα

    • ΤΑΙΠΕΔ: Ανάθεση έργων ύψους 4,3 δισ. ευρώ στη Μονάδα Συμβάσεων Στρατηγικής Σημασίας
      Το ΤΑΙΠΕΔ, εταιρεία μέλος του Υπερταμείου, ανακοινώνει ότι η Κυβερνητική Επιτροπή Έργων Στρατηγικής Σημασίας στην τελευταία της συνεδρίαση αποφάσισε να αναθέσει στη Μονάδα Συμβάσεων Στρατηγικής Σημασίας (Project Preparation Facility – PPF) του Ταμείου τα εξής έργα συνολικού προϋπολογισμού 4,3 δισ. ευρώ.

      Σύστημα Ολοκληρωμένης Διαχείρισης Δασών

      Το έργο αφορά στη δημιουργία Συστήματος Ολοκληρωμένης Διαχείρισης Δασών το οποίο στοχεύει στην ολιστική διαχείριση των δασικών οικοσυστημάτων, προκειμένου να καθαρίζονται αποτελεσματικότερα και να περιορίζεται ο κίνδυνος πυρκαγιάς.

      Το έργο περιλαμβάνει την ανάπτυξη Ολοκληρωμένου Πληροφοριακού Συστήματος Δασών, τη δημιουργία Μητρώων Εξωτερικών Ελεγκτών και Ανάπτυξης Συμβάσεων Διαχείρισης Δασικών Οικοσυστημάτων, τον σχεδιασμό συστημάτων επιδότησης βιομάζας και ανταποδοτικών οφελών.

      Ο προϋπολογισμός του έργου εκτιμάται συνολικά σε 8.872.200 ευρώ και η χρηματοδότηση θα εξασφαλιστεί από το Πράσινο Ταμείο κατά 100%. Το έργο υλοποιείται σε τρεις φάσεις διάρκειας 36 μηνών η καθεμία και αναμένεται να ολοκληρωθεί το 2033.

      Δασοπονικές μελέτες διαχείρισης δασικών οικοσυστημάτων
      • 0 απαντήσεις
    • Οι προϋποθέσεις εξαγοράς καταπατημένων του Δημοσίου από ιδιώτες ως 20% της αντικειμενικής αξίας
      Σε έως 60 άτοκες μηνιαίες δόσεις θα μπορέσουν να «αγοράσουν» οι ιδιώτες 90.000 καταπατημένα ακίνητα του Δημοσίου και οι σχετικές αιτήσεις αναμένεται να ξεκινήσουν τον Σεπτέμβριο.

      Ο νόμος, με τον οποίο απλοποιείται η διαδικασία και καθιερώνονται σημαντικές εκπτώσεις για όσους θέλουν να αποκτήσουν τίτλους ιδιοκτησίας επί εκτάσεων τις οποίες το Δημόσιο θεωρεί καταπατημένες, ψηφίστηκε τον περασμένο μήνα και τώρα η ηλεκτρονική πλατφόρμα είναι σχεδόν έτοιμη για να αρχίσει να δέχεται αιτήσεις από το φθινόπωρο.

      Μετά την υποβολή της αίτησης, αρμόδια επιτροπή δίνει το «πράσινο φως» και μέσα σε πέντε ημέρες ο αιτών λαμβάνει το πιστοποιητικό αποδοχής της με το τίμημα και τον διακανονισμό της οφειλής. Το τίμημα εξαγοράς εξοφλείται είτε εφάπαξ είτε τμηματικά σε 60 ισόποσες, άτοκες, μηνιαίες δόσεις, με το ποσό της κάθε δόσης να είναι τουλάχιστον 100 ευρώ. Αν υπάρξει εφάπαξ εξόφληση, προβλέπεται έκπτωση κατά 10% στο τίμημα εξαγοράς.

      Στο νέο πλαίσιο εξαγοράς καταπατημένων εκτάσεων του δημοσίου, καταργήθηκε η προϋπόθεση ύπαρξης κτίσματος για την υποβολή της αίτησης εξαγοράς, δεν επιτρέπεται η εξαγορά ακινήτου με αυθαίρετο κτίσμα, ενώ απαραίτητη προϋπόθεση είναι η δήλωση του ακινήτου στο έντυπο Ε9 για τουλάχιστον πέντε χρόνια πριν την υποβολή της αίτησης.

      Βάση υπολογισμού του τιμήματος εξαγοράς αποτελεί η αντικειμενική αξία του ακινήτου, με εκπτώσεις οι οποίες φτάνουν ακόμα και το 80%, ανάλογα με τον χρόνο κατοχής, το είδος του ακινήτου, τον χρόνο άσκησης ένδικων μέσων και πιθανές δικαστικές αποφάσεις.



      • 4 απαντήσεις
    • Έσοδα ύψους 2 δισ. ετησίως μπορεί να επιφέρει η αξιοποίηση των περιοχών Natura 2000
      «Κρυμμένα» κάτω από τον πλούτο των… προστατευόμενων περιοχών της χώρας βρίσκονται έσοδα για τα κρατικά ταμεία ύψους 2 δισ. ευρώ τον χρόνο. Σύμφωνα με νέα μελέτη της διαΝΕΟσις, που υλοποιήθηκε σε συνεργασία με τον Οργανισμό Φυσικού Περιβάλλοντος και Κλιματικής Αλλαγής (ΟΦΥΠΕΚΑ) και δημοσιεύεται σήμερα, τα χρήματα αυτά θα εισέρρεαν στην ελληνική οικονομία αν ένα 40% των περιοχών Natura 2000 της χώρας αναδεικνύονταν και αξιοποιούνταν όπως συμβαίνει σε άλλες ευρωπαϊκές χώρες. Παράλληλα, θα εξασφάλιζε περισσότερες από 15.000 θέσεις εργασίας.
      • 2 απαντήσεις
    • Νέα εγκύκλιος του ΥΠΕΝ για την εφαρμογή του Κανονισμού Πυροπροστασίας Ακινήτων εντός ή πλησίον δασικών εκτάσεων
      Με νέα Εγκύκλιό του ΥΠΕΝ/ΔΑΟΚΑ/42966/1311 19.04.2024 παρέχονται οδηγίες για την εφαρμογή του Κανονισμού Πυροπροστασίας Ακινήτων εντός ή πλησίον δασικών εκτάσεων. Η εγκύκλιος αναφέρει:

      Σε συνέχεια της (2) σχετικής Οδηγίας προς του δήμους της χώρας, με την οποία επισημάνθηκαν αφενός η έναρξη εφαρμογής του Κανονισμού πυροπροστασίας ακινήτων εντός ή πλησίον δασικών εκτάσεων (σχετ.1) και αφετέρου οι ενέργειες στις οποίες πρέπει να προβούν οι δήμοι στο πλαίσιο των προβλέψεων του εν λόγω κανονισμού, και μετά από πληθώρα ερωτημάτων που υποβλήθηκαν επί της εφαρμογής του κανονισμού από δήμους και πολίτες ακινήτων που εμπίπτουν στο πεδίο εφαρμογής
      του, διευκρινίζονται τα εξής:

      Α. Γενικά:

      Ο κανονισμός αποσκοπεί στην αύξηση της ανθεκτικότητας και στην ενίσχυση του βαθμού πυρασφαλείας των ακινήτων που βρίσκονται εντός ή πλησίον δασικών εκτάσεων. Στόχος είναι η προστασία της ζωής και της υγείας του κοινού, του φυσικού περιβάλλοντος και των δασικών οικοσυστημάτων, καθώς και των ακινήτων με περιορισμό της συμβολής τους στην μετάδοση της φωτιάς. Σημαντικός παράλληλα στόχος του κανονισμού είναι η ενημέρωση, η ευαισθητοποίηση και η προετοιμασία του κοινού για την αντιμετώπιση κινδύνων από δασικές πυρκαγιές, οι οποίοι έχουν ενταθεί λόγω της κλιματικής αλλαγής.

      Β. Πεδίο εφαρμογής:

      Ο κανονισμός αφορά σε δομημένα ακίνητα που βρίσκονται μέσα σε δάση, δασικές εκτάσεις, περιαστικό πράσινο, κηρυγμένες δασωτέες, αναδασωτέες και χορτολιβαδικές εκτάσεις, καθώς και σε ακτίνα τριακοσίων (300) μέτρων από τα όρια των εκτάσεων αυτών. Αφορά επίσης κτίσματα εντός πάρκων και αλσών πόλεων και οικιστικών περιοχών.
      • 9 απαντήσεις
    • Εκδόθηκε η ΚΥΑ για το «Ανακαινίζω -Νοικιάζω» - Αναλυτικά οι όροι του προγράμματος
      Την Παρασκευή ανοίγει η πλατφόρμα για την υποβολή των αιτήσεων από τους ενδιαφερόμενους στο πρόγραμμα της ΔΥΠΑ «Ανακαινίζω -Νοικιάζω».

      Το πρόγραμμα επιδοτεί την ανακαίνιση και επισκευή 12.500 κενών ακινήτων, η ιδιοκτησία των οποίων ανήκει σε ιδιώτες, ώστε να καθίστανται κατάλληλα για εκμίσθωση. Η επιδότηση ανέρχεται στο 40% των πραγματοποιηθεισών δαπανών, οι οποίες μπορούν να ανέρχονται μέχρι του ύψους των 10.000 ευρώ και περιλαμβάνουν τόσο τα απαιτούμενα υλικά όσο και τις εργασίες. Με την ένταξη στο πρόγραμμα προβλέπεται προκαταβολή έως 2.000 ευρώ.

      Το προς ανακαίνιση ακίνητο:

      δεν πρέπει να είναι μεγαλύτερο των 100 τ.μ. και θα πρέπει να βρίσκεται σε οικιστική περιοχή


      οι ιδιοκτήτες των ακινήτων θα πρέπει να έχουν ετήσιο εισόδημα έως 40.000 ευρώ και ακίνητη περιουσία έως 300.000 ευρώ


      η κατοικία δεν πρέπει να έχει δηλωθεί ως πρώτη κατοικία ή ως μισθωμένη, αλλά να αναφέρεται ως κενή στο Ε2 των τριών τελευταίων ετών.




      Αρμόδιος φορέας για την υλοποίηση, διαχείριση και παρακολούθηση του Προγράμματος ορίζεται η Δημόσια Υπηρεσία Απασχόλησης (Δ.ΥΠ.Α.).

      • 0 απαντήσεις
×
×
  • Create New...

Σημαντικό

Χρησιμοποιούμε cookies για να βελτιώνουμε το περιεχόμενο του website μας. Μπορείτε να τροποποιήσετε τις ρυθμίσεις των cookie, ή να δώσετε τη συγκατάθεσή σας για την χρήση τους.