Μετάβαση στο περιεχόμενο

Πίνακας Κορυφαίων

  1. pirsogiannis

    pirsogiannis

    Core Members


    • Πόντοι

      2

    • Περιεχόμενα

      1.738


  2. steve aris

    steve aris

    Members


    • Πόντοι

      1

    • Περιεχόμενα

      128


  3. spoulopoulos

    spoulopoulos

    Members


    • Πόντοι

      1

    • Περιεχόμενα

      5


  4. Charlie

    Charlie

    Core Members


    • Πόντοι

      1

    • Περιεχόμενα

      1.138


Δημοφιλές Περιεχόμενο

Προβολή περιεχομένου με την υψηλότερη φήμη στις 13/06/2020 σε όλες τις περιοχές

  1. Version μετά τον ΝΟΚ ...

    102.058 downloads

    Η ΠΕΡΑΙΤΕΡΩ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ ΤΗΣ ΚΩΔΙΚΟΠΟΙΗΣΗΣ ΑΝΑΣΤΕΛΛΕΤΑΙ (Η έκδοση 17 παραμένει στα αρχεία για ιστορικούς λόγους ως παλαιότερη έκδοση) ΑΙΤΙΑ Ο ΑΡΙΣΤΟΤΕΛΗΣ - Ρητορική (1375b) - “οὐδὲν διαφέρει ἢ μὴ κεῖσθαι ἢ μὴ χρῆσθαι” "δεν υπάρχει καμιά διαφορά ανάμεσα στο να μην υπάρχει ένας νόμος και στο να μην εφαρμόζεται" Το κείμενο του Ν.4067 (ΝΟΚ) με ενσωματωμένες τις Τεχνικές Οδηγίες εφαρμογής του και επικεφαλίδες κατ' άρθρο. Αλλαγές με τον ν.5106/24 (ΦΕΚ 63Α/1.5.2024)[ 1] [ 1]Αλλαγές και Προσθήκες με τον ν.5106/24 (ΦΕΚ 63Α/1.5.2024) : - άρθρο 11, παρ.6.λδ - άρθρο 14, παρ.1, 2, 4 - άρθρο 16, παρ.3 - άρθρο 17, παρ.2, 4, 6, 8 - άρθρο 18, παρ.3 - άρθρο 21, παρ.1 - άρθρο 25 - άρθρο 26, παρ.4, 5 - άρθρο 26Α - άρθρο 27, παρ.2, 8 - άρθρο 27Α Αλλαγές με τον ν.5069/23 (ΦΕΚ 193Α/28.11.2023) Αλλαγές με τον ν.5037/23 (ΦΕΚ 78Α/28.3.2023) Αλλαγές με τον ν.5007/22 (ΦΕΚ 241Α/23.12.2022) Αλλαγές με τον ν.4964/22 (ΦΕΚ 150Α/30.7.2022) Αλλαγές με τον ν.4933/22 (ΦΕΚ 99Α/20.5.2022) Αλλαγές με τον ν.4876/21 (ΦΕΚ 251Α/23.12.2021) Αλλαγές με τον ν.4821/21 (ΦΕΚ 134Α/31.7.2021) Αλλαγές με τον ν.4819/21 (ΦΕΚ 129Α/23.7.2021) Αλλαγές με τον ν.4782/21 (ΦΕΚ 36Α/9.3.2021) Αλλαγές με τον ν.4759/20 (ΦΕΚ 245Α/9.12.2020) Αλλαγές με τον ν.4726/20 (ΦΕΚ 181Α/18.9.2020) Αλλαγές με τον ν.4685/20 (ΦΕΚ 92Α/7.5.2020) Αλλαγές με την ΠΝΠ – Covid19 - (ΦΕΚ 75Α/30.3.2020) Αλλαγές με τον ν.4663/20 (ΦΕΚ 30Α/12.2.2020) Αλλαγές με τον ν.4643/19 (ΦΕΚ 193Α/3.12.2019) Αλλαγές με τον ν.4635/19 (ΦΕΚ 167Α/30.10.2019) Αλλαγές με τον ν.4605/19 (ΦΕΚ 52Α/1.4.2019) Αλλαγές με τον ν.4602/19 (ΦΕΚ 45Α/9.3.2019) Αλλαγές με τον ν.4546/18 (ΦΕΚ 101Α/12.6.2018) Αλλαγές με τον ν.4513/18 (ΦΕΚ 9Α/23.1.2018) Αλλαγές με τον ν.4495/17 (ΦΕΚ 167Α/3.11.2017) Αλλαγές με τον ν.4467/17 (ΦΕΚ 56Α/13.4.2017) Αλλαγές με τον ν.4414/16 (ΦΕΚ 149Α/9.8.2016) Αλλαγές με τον ν.4342/15 (ΦΕΚ 143Α/9.11.2015) Αλλαγές με τον ν.4315/14 (ΦΕΚ 269Α/24.12.2014) Αλλαγές με τον ν.4280/14 (ΦΕΚ 159Α/8.8.2014) Αλλαγές με τον ν.4258/14 (ΦΕΚ 94Α/14.4.2014) [Η «ορφανή» παρ.32 του άρθρου 20 του ν.4258/14 τοποθετήθηκε στο τέλος του άρθρου 23] Αλλαγές μέχρι και τη δημοσίευση του ν.4178/13 (ΦΕΚ 174Α/8.8.2013) Σχετικά αποσπάσματα από τις Τεχνικές Οδηγίες ΝΟΚ (απόφαση 63234/19.12.2012) Σχόλια – Προφανείς διορθώσεις Επισημάνσεις – Τονισμοί ΣΥΝΤΟΜΟΓΡΑΦΙΕΣ : (ΕΚΤ > ισχύει EKTός σχεδίου) και (ΟΙΚ > ισχύει εντός OIKισμού) Σε μορφή word (για το γραφείο) + σε μορφή pdf (για κινητό ή tablet)
    1 point
  2. Δεν βλέπω πώς θα αρκέσουν τα 5cm γέμισμα. Για την απορροή του νερού θέλεις 2% κλίση, να δεχτώ ότι στην πράξη το ρίχνουμε πολλές φορές και στο 1,5%. Σε μια διάσταση κτιρίου 10μ , μιλάμε για 15εκ. Οκ, δεν είπα ότι θα γεμίσει παντού 15εκ, και σίγουρα το "μεγάλο" γέμισμα θα είναι τοπικά, αλλά τα 5εκ είναι πολύ λίγα για να σου δώσουν σωστή απορροή. Τα γεμίσματα αυτά συνήθως ξεκινάνε με ένα μέσο πάχος 8-10εκ. Άρα μιλάμε για 0.08*2100kgr/m2 = 168kgr/m2. Πολύ υψηλό κατά την γνώμη μου. Υπάρχουν και ελαφροσκυροδέματα/περλιτοδέματα που διατείνονται ότι έχουν το μισό ειδικό βάρος, άρα πέφτουμε στα περίπου 80kgr/m2, μόνον το γέμισμα εξομάλυνσης ξαναλέω. Επίσης ένα μεγάλο μειονέκτημα που έχουν αυτά τα κονιάματα είναι ότι για να πιάσουν το επιθυμητό 4% σχ.υγρασίας κάνουν πολύ καιρό, μελέτες έχουν δείξει έως και 90 ημέρες...Περιμένει κανείς τόσο? Όχι δυστυχώς, γι'αυτό και εγκλωβίζονται υγρασίες, εκεί ακριβώς που δεν θέλαμε να πάνε. Υπάρχει κάτι που είναι αρκετά ελκυστικό κατά την γνώμη μου, αν και παραμένει τσουχτερό δυστυχώς ακόμη, αλλά που θα πάει θα πέσει.. Πλάκες θερμομονωτικές μεταβαλλόμενου πάχους που δίνουν αυτές τις κλίσεις. Το υλοποιεί μεγάλη εταιρεία του χώρου των μονωτικών, έχει ξανασυζητηθεί στο φόρουμ.
    1 point
  3. Αυτή τη στιγμή νομικά έχεις 2 οριζόντιες ιδιοκτησίες. Δεν έχει κάποια σημασία σε νομικό επίπεδο το ότι είναι λειτουργικά συνενωμένες εκτός αν έχει υπάρξει και τροποποίηση της σύστασης. Άρα θα πρέπει να κάνεις 2 δηλώσεις αν πας κατηγορία 1 (δηλ. 2χ250=500). Δες και το άρθρο 96 και την εγκύκλιο 2 (σελ. 16). Απο κει και πέρα όμως θα πρέπει εκ του νόμου να καταγράψεις όλες τις αυθαιρεσίες που έχουν συμβεί (ασχέτως του standard προστίμου των 250) και αυτό γίνεται μόνο με την σύγκριση μεταξύ οικοδομικής άδειας και υφιστάμενης κατάστασης, όπως σου έγραψε και η danaikaterina . Εσύ τι αυθαιρεσίες θα καταγράψεις και θα αναφέρεις αφού δεν έχεις σχέδια αδείας? Ούτε καν η λειτουργική συνένωση τεκμαίρεται αφού δεν έχεις σχέδια αδείας που να τις δείχνει χωριστές. Το ότι τις δείχνει χωριστές το σχέδιο της σύστασης -όπως έγραψε και η συνάδερφος- δεν λέει κάτι.... Ο νόμος λέει παράβολο 250 ευρώ και τέρμα, αλλά αυτό δεν σε απαλλάσσει από την υποχρέωση να καταγράψεις όλες τις αυθαιρεσίες στην τεχνική έκθεση σου και στα φύλλα καταγραφής και βέβαια να αποδείξεις το προ 75. Εσύ τι θα πεις? Εκτός αν το τερματίσεις και "θάψεις" την ύπαρξη οικοδομικής αδείας (που κανονικά την αναφέρεις στο ηλ. σύστημα), που δεν σου το συστήνω γιατί υπάρχει στέλεχος αδείας που επιβεβαιώνει την ύπαρξη αδείας και σε ενδεχόμενο έλεγχο.......... too risky για μένα. Εν κατακλείδι το πιο ορθόδοξο είναι η ανασύσταση που δεν έχεις λόγους να την φοβάσαι......
    1 point
  4. To συγκρίνω με την δωρεάν δίαθεση των ελληνικών κανονισμών και με το επίσης δωρεάν και νόμιμο έντυπο υλικό που έχω στη διάθεση μου για να εργάζομαι (βιβλία κλπ) και δυσκολεύομαι να καταλάβω γιατί πρέπει να δώσω 1000 ευρώ για 10 pdf για τα οποία όπως αναφέρει ο συνάδελφος pirsogiannis κάποιοι εργάστηκαν και πληρώθηκαν για να γραφτούν (με τα λεφτά μας, όχι του Bill Gates, όχι του Νιάρχου, όχι του Elon Mask κλπ). Γιατί κερδοσκοπεί ο ΕΛΟΤ; Εσύ με τι το συγκρίνεις και δεν σου φαίνεται μεγάλο;
    1 point
  5. Θα είχε ενδιαφέρον να μας πει κάποιος αν οι ελληνικές επιτροπές που ασχολήθηκαν με τα εθνικά προσαρτήματα, αμείφθηκαν και με τί ποσά, και από πού καλύφθηκαν αυτά τα ποσά.Και μετά μπορεί να ανοίξει η συζήτηση αν πρέπει να πωλούνται οι ευρωκώδικες που είναι και νόμοι του κράτους, και ποια είναι μια λογική τιμή για να πωλούνται.Πρώτα όμως αυτή είναι η ερώτηση που πρέπει να απαντηθεί. Για να συνεχίσω λίγο το σκεπτικό μου: υπάρχει στην σημερινή κοινωνία η απαίτηση προστασίας της ζωής, όλα τα κοινωνικά σύνολα βασίζονται σε αυτή την απαίτηση, θεωρείται αγαθό ύψιστο που δεν πρέπει να τίθεται εν αμφιβόλω, συμφωνεί ή διαφωνεί κανείς αυτή είναι η βάση που γεννάει την απαίτηση για ασφαλείς κατασκευές. Για να υπάρξουν ασφαλείς κατασκευές, θα πρέπει να έχουν υλοποιηθεί με τα πλέον σύγχρονα και αυστηρά πρότυπα που διέπουν υλικά και τεχνικές. Τί κάνουμε λοιπόν? Υποτίθεται συναποφασίζουμε, σε επίπεδο κράτους, ευρωπαικής ένωσης κλπ, κάποιοι "σοφοί" να φτιάξουν αυτά τα πρότυπα. Οι σοφοί πρέπει να ζήσουν, και η δουλειά τους είναι να δημιουργούν αυτούς τους κανονισμούς. Να αμειφθούν λοιπόν. Να μας πεί όμως κάποιος πόσο είναι αυτή η αμοιβή, ποιος την καταβάλει, πχ οι πολίτες άμεσα?έμμεσα μέσω φόρων?διοδίων σε ότι αφορά έργα οδοποιίας? περιβαλλοντικών τελών σε ότι αφορά έργα κτιριακά κλπ κλπ? Να μας πουν λοιπόν όλη την παραπάνω πορεία επίσημα, και μετά συζητάμε αν το κόστος των ευρωκωδίκων είναι μεγάλο ή μικρό. Γιατί οι πρόγονοι μας έλεγαν μεταξύ πολλών άλλων σοφών, ότι τα "δημόσια γενόμενα, δημόσια πρέπει να κρίνονται"....
    1 point
  6. Ερώτηση για το ακριβώς "ανάποδο" θέμα. Έστω ότι εγώ σαν μηχανικός βρίσκω μέσω της πλατφόρμας upwork κάποιον να μου ετοιμάσει σχέδια στο archicad βάσει αποτυπώσεών μου. Τον πληρώνω και είμαστε και οι δύο ευχαριστημένοι. Τι γίνεται με το κομμάτι της φορολογίας? Αυτό το "έξοδο" από την μεριά μου μπορώ να το βάλω στα λογιστικά έξοδα και αν ναι με τι τιμολόγια? Πλατφόρμες τύπου upwork σε συνδέουν απλά με τον freelancer ή τελικά παίρνεις απόδειξη πληρωμής από την πλατφόρμα? Πληρώνεις στην πλατφόρμα ή κατευθείαν στον freelancer. Αν το ποσό είναι σωρευτικα μεγάλο τότε αξίζει τον κόπο να το περάσεις στα έξοδα. Αλλά και στην περίπτωση που είναι μικρό το ποσό μήπως έτσι κι αλλιώς πρέπει να το δηλώσω κάπου? Αν ο freelancer δεν είναι νόμιμος φορολογικά στη χώρα του υπάρχει περίπτωση να έχω συνέπειες και εγώ? Το γεγονός ότι θα έχω "συναλλαγή" με το εξωτερικό σημαίνει επιπλέον δηλώσεις και χαρτούρα κτλ κτλ?
    1 point
  7. Δεν το λες και παραδοσιακό... Κάτι ανάλογο στα καθ΄ημάς θα ήταν, μπάντα τσολιάδων να παίζει τα "κύματα του Δουνάβεως" με χροιά καλαματιανού... εδώ το αυθεντικό
    1 point
  8. Καλησπέρα σας, Το 2014 έγινε τακτοποίηση αυθαίρετης κατασκευής 2 δωμάτιων με τον 4178/13 στον ακάλυπτο χώρο του ισογείου διαμερίσματος. Μετά την αγορά, ο πελάτης μου γκρέμισε το 2019 το ένα δωμάτιο όπως φαίνεται και στη φωτογραφία με την κάτοψη για να έχει περισσότερο χώρο στον ακάλυπτο. Καλούμε τώρα να δώσω βεβαίωση για μεταβίβαση όμως το ένα δωμάτιο δεν υπάρχει πια. Γνωρίζει κάποιος πως το χειριζόμαστε;
    1 point
  9. Είναι κατά διαστήματα υψηλότερη η πίεση του δικτύου πόλης. Συνήθως αυτή ανεβαίνει κατά τις νυκτερινές και τις πρώτες πρωινές ώρες, που οι περισσότερες καταναλώσεις είναι κλειστές. Όταν ανοίξεις και μία άλλη βρύση μέσα στο σπίτι, η παροχή μοιράζεται και σταματάει ο θόρυβος του φλοτεροδιακόπτη. Το φαινόμενο αυτό καθεαυτό δεν είναι επικίνδυνο για την εγκατάστασή σου. Η εξωτερική πίεση όμως που ίσως να το προκαλεί είναι επικίνδυνη. Ρώτα τους ενοίκους των κάτω ορόφων και αν έχουν κι αυτοί προβλήματα (θορύβους, στάξιμο βρυσών, υπερβολική παροχή κλπ) τότε πρέπει να μετρήσεις την πίεση του δικτύου σου και αν χρειαστεί να βάλεις μειωτή πίεσης. Αν δεις ότι δεν έχουν προβλήματα οι από κάτω, άλλαξε τον φλοτεροδιακόπτη σου και τέλος.
    1 point
  10. Μέχρι τον Αύγουστο του 2014 μπορούσες να κάνεις αίτηση για έγκριση τύπου, πλέον χρειάζεται έγκριση τύπου από το εργοστάσιο εκτός αν έχουν δώσει κάποια παράταση. Εθνική νομοθεσία για έγκριση τύπου http://www.opengov.gr/yme/?p=2691 Λογικά όμως θα έχει έγκριση τύπου, για τα Ευρωπαϊκά οχήματα θα πρέπει να επικοινωνήσεις με το εργοστάσιο παραγωγής ή με τον εισαγωγέα στην ΕΕ αν ο κατασκευαστής είναι εκτός ΕΕ. http://www.yme.gr/index.php?tid=1436 http://eur-lex.europa.eu/legal-content/EL/ALL/?uri=CELEX:32007L0046
    1 point
  11. Διότι, YIMAN, καλώς η κακώς οι μηχανικοί εφαρμόζουν την πολυδαίδαλη, πολλαπλών περιπτώσεων, αλληλοαναιρούμενη απο αποφάσεις ΣτΕ, εγκυκλίους, γνωμοδοτήσεις ΝΣΚ κλπ, κλπ..... πολεοδομική νομοθεσία. Πχ σε ένα συμβόλαιο έχεις δει το συμβολαιογράφο να παίρνει θέση.... Οχι!! Απλά γράφει..... "σύμφωνα με τη δήλωση του 651/77 του Αγρονόμου και Τοπογράφου Μηχανικού Τρεχαγυρευόπουλου.... το οικόπεδο/αγροτεμάχιο είναι άρτιο οικοδομήσιμο κλπ κλπ." Κι αν ο άμοιρος μηχανικός είναι νέος και δεν πρόσεξε κάποια πράγματα ας πούμε ότι το οικόπεδο έχει προέλθει από παράνομη κατάτμηση ή τόσες άλλες περιπτώσεις ...... ενώ ο συμβολαιογράφος το κατάλαβε.... ακύρωσε τη σύνταξη του συμβολαίου??? Εγώ λέω ΌΧΙ. Απλά συνέταξε το συμβολαιο.... πήρε την αμοιβή του που είναι ΠΟΣΟΣΤΟ ΤΗΣ ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΙΚΗΣ ΑΞΙΑΣ και ...... ΠΕΤΑΞΕ ΤΟ ΜΠΑΛΛΑΚΙ ΤΩΝ ΕΥΘΥΝΩΝ στο συντάξαντα της δήλωσης 651 που συνοδεύει το τοπογραφικό ο οποίος πήρε ως αμοιβή ΚΛΑΣΜΑ ΤΗΣ ΣΥΜΒΟΛΑΙΟΓΡΑΦΙΚΗΣ ΑΜΟΙΒΗΣ.
    1 point
This leaderboard is set to Athens/GMT+02:00
  • Επιλεγμένα Άρθρα

    • Εγκρίθηκε τo αναθεωρημένο Εθνικό Σχέδιο Διαχείρισης Επικίνδυνων Αποβλήτων (ΕΣΔΕΑ)
      Εγκρίθηκε τo αναθεωρημένο Εθνικό Σχέδιο Διαχείρισης Επικίνδυνων Αποβλήτων (ΕΣΔΕΑ) με την δημοσίευση στο ΦΕΚ 6412/Β'/22.11.2024 της υπ' αριθμ. ΥΠΕΝ/ΔΔΑ/124219/1717 ΚΥΑ με θέμα: Έγκριση αναθεωρημένου Εθνικού Σχεδίου Διαχείρισης Επικίνδυνων Αποβλήτων (ΕΣΔΕΑ).

      To αναθεωρημένο Εθνικό Σχέδιο Διαχείρισης Επικίνδυνων Αποβλήτων (ΕΣΔΕΑ) συνιστά ένα Ειδικό Σχέδιο Διαχείρισης για τα Επικίνδυνα Απόβλητα που παράγονται στη χώρα, το οποίο απαιτείται σύμφωνα με τα άρθρα 54 και 55 του ν. 4819/2021 (Α’ 129), δεδομένου ότι τα απόβλητα αυτά, λόγω της ποιοτικής και ποσοτικής σύστασής τους, καθώς και των εξειδικευμένων εγκαταστάσεων που απαιτούνται για τη διαχείρισή τους, χρήζουν ειδικότερης συνολικής αντιμετώπισης.

      Στόχος του σχεδιασμού είναι η μείωση τόσο της ποσότητας των παραγόμενων επικίνδυνων αποβλήτων όσο και της επικινδυνότητάς τους και η συνακόλουθη προστασία του περιβάλλοντος και της δημόσιας υγείας, σε συμμόρφωση με τους σχετικούς όρους και προϋποθέσεις της εθνικής και ενωσιακής νομοθεσίας και με εφαρμογή των βέλτιστων
      διαθέσιμων τεχνικών, οι οποίες θα πρέπει πλέον να ενσωματώνουν ευθέως τις πρακτικές της κυκλικής οικονομίας.

      Ο σχεδιασμός περιλαμβάνει όλες τις προβλέψεις του άρθρου 28 της Οδηγίας 2008/98/ΕΚ, καλύπτοντας ταυτόχρονα όλες τις νέες υποχρεώσεις και όλα τα νέα στοιχεία που εισήχθησαν στο άρθρο αυτό μέσω της Οδηγίας (ΕΕ) 2018/851 του Ευρωπαϊκού
      Κοινοβουλίου και του Συμβουλίου της 30ης Μαΐου 2018.

      Με τον παρόντα σχεδιασμό αναθεωρείται ο σχεδιασμός που είχε εγκριθεί με την Κοινή Υπουργική Απόφαση οικ.62952/5384/2016 (Β’ 4326) ο οποίος είχε χρονικό ορίζοντα το έτος 2020. 

      Εθνικό Σχέδιο Διαχείρισης Επικίνδυνων Αποβλήετων ΕΣΔΕΑ ΚΥΑ-ΥΠΕΝΔΔΑ1242191717-13.11.2024-ΦΕΚ-6412-22.11.2024-τεύχος-Β.pdf
      • 0 απαντήσεις
    • ΥΠΕΝ: Εγκύκλιος προς τις ΥΔΟΜ ώστε να ζητούν αποκλειστικά και περιοριστικά μόνο τα στοιχεία που προβλέπονται από το ισχύον θεσμικό πλαίσιο
      Εγκύκλιο απέστειλε το Υπουργείο Περιβάλλοντος και Ενέργειας προς τις ΥΔΟΜ με θέμα: Σχετικά με την εφαρμογή της εγκυκλίου ΥΠΕΝ/ΓΔΠΟΛ/15047/84/14-3-2018.

      Η εγκύκλιος αναφέρει ότι: με αφορμή την (α) σχετική επιστολή του ΣΑΔΑΣ-ΠΕΑ με την οποία διαπιστώνεται η μη τήρηση της (β) σχετικής εγκυκλίου στην οποία και σας παραπέμπουμε, επισημαίνουμε εκ νέου στο πλαίσιο της χρηστής διοίκησης και προκειμένου να αποφεύγεται ταλαιπωρία μηχανικών και πολιτών ότι, η προαναφερόμενη εγκύκλιος οδηγία Γενικού Διευθυντή Πολεοδομίας του ΥΠΕΝ εξακολουθεί να ισχύει.

      Ειδικότερα, κατά τον έλεγχο της πληρότητας αιτημάτων έκδοσης οικοδομικών αδειών, οι ΥΔΟΜ οφείλουν να ζητούν αποκλειστικά και περιοριστικά, μόνον τα στοιχεία εκείνα (δικαιολογητικά, σχέδια και εγκρίσεις υπηρεσιών, συλλογικών οργάνων ή φορέων) που προβλέπονται από το ισχύον θεσμικό πλαίσιο (νόμοι, π. δ/γματα, Υπουργικές Αποφάσεις) για την κατά περίπτωση περιοχή, ή την εκάστοτε Αποκεντρωμένων Διοικήσεων της Επικράτειας (για την ενημέρωση των ΥΔΟΜ χωρικής τους αρμοδιότητας) χρήση ειδικού κτιρίου. Κατά συνέπεια, για την έκδοση των οικοδομικών αδειών δεν ζητείται η προσκόμιση επιπρόσθετων στοιχείων (όπως αλληλογραφία, εγκρίσεις φορέων) και δεν λαμβάνονται υπόψη απόψεις ή εκτιμήσεις υπηρεσιών, οι οποίες αποκλίνουν του ισχύοντος θεσμικού πλαισίου.
      • 0 απαντήσεις
    • Εγκρίθηκε μέσω WiFi4GR το δωρεάν WiFi σε έντεκα σταθμούς του ΜΕΤΡΟ
      Την έγκριση του Διοικητικού Συμβουλίου για την εγκατάσταση και λειτουργία εξοπλισμού ασύρματης πρόσβασης σε έντεκα σταθμούς του ΜΕΤΡΟ για τουλάχιστον πέντε χρόνια εξασφάλισε την περασμένη εβδομάδα η ΣΤΑΣΥ.

      Το κόστος για την παροχή ηλεκτρικού ρεύματος και παροχής σύνδεσης στο διαδίκτυο, θα βαρύνει την εταιρία και από το ύψος του και τη δυνατότητα κάλυψής του από τη ΣΤΑΣΥ θα εξαρτηθεί και η επέκταση του ασύρματου Ιντερνετ και σε άλλους σταθμούς.

      Οι πρώτοι έντεκα σταθμοί στους οποίους θα λειτουργήσει WiFi έως το τέλος της χρονιάς είναι εκτός από την Ακρόπολη και το Σύνταγμα, οι σταθμοί Μοναστηράκι, Ομόνοια, Πανεπιστήμιο, Πειραιάς, Κορυδαλλός, Χαλάνδρι, Αγιος Δημήτριος, Φιξ και Αγία Μαρίνα. 

      Οι επιβάτες θα μπορούν να συνδέονται άμεσα χωρίς να χρειάζεται κάποια διαδικασία εγγραφής. Στη συνέχεια η διοίκηση της ΣΤΑΣΥ θα μετρήσει το μηνιαίο κόστος λειτουργίας και συντήρησης ώστε να αποφασιστεί η επέκταση του δικτύου και το χρονοδιάγραμμά της.

      Υπενθυμίζεται ότι το έργο έχει ενταχθεί από το υπουργείο Ψηφιακής Διακυβέρνησης στις περιοχές που θα εγκατασταθούν σημεία πρόσβασης στο πλαίσιο του έργου WiFi4GR.

      Το WiFi4GR «Ανάπτυξη Δημόσιων Σημείων Ασύρματης Ευρυζωνικής Πρόσβασης στο Διαδίκτυο» αφορά στην προμήθεια, εγκατάσταση, παραμετροποίηση, σύνδεση και θέση σε λειτουργία σημείων ασύρματης πρόσβασης WiFi (Hotspots) στο Διαδίκτυο σε διάφορες περιοχές πολιτιστικού και τουριστικού ενδιαφέροντος της χώρας, για την κάλυψη, 2.500 περίπου περιοχών ασύρματης – WiFi πρόσβασης σε όλη την επικράτεια. Το σύστημα, το οποίο θα αναπτυχθεί, θα διαθέτει κεντρικό σύστημα παρακολούθησης και διαχείρισης, το οποίο καθιστά δυνατή την παρακολούθηση σε πραγματικό χρόνο όλων των δομικών στοιχείων του δικτύου.
      • 0 απαντήσεις
    • Η σύνδεση του νυχτερινού φωτισμού με το «Τοπικό Εγχώριο Προϊόν» στην Ελλάδα
      Όσοι έχουμε βρεθεί σε νυχτερινή πτήση έχουμε απολαύσει το θέαμα που προσφέρει η επιφάνεια της Γης, όταν τα νυχτερινά φώτα αναδεικνύουν μοτίβα που παραπέμπουν σε έργα τέχνης. Εκτός όμως από το εντυπωσιακό θέαμα, τα νυχτερινά φώτα αποτελούν μια πολύτιμη πηγή πληροφορίας για τις δραστηριότητες του ανθρώπου και την αλληλεπίδρασή του με το περιβάλλον.

      Στο πλαίσιο της εξερεύνησης αυτού του πεδίου, η NASA καταγράφει συστηματικά τον νυχτερινό φωτισμό του πλανήτη μας. Τα τελευταία 10 χρόνια πολύ βελτιωμένες καταγραφές παρέχονται από τον αισθητήρα VIIRS της αποστολής SUOMI.

      «Στο Δημοκρίτειο Πανεπιστήμιο σκεφτήκαμε να ερευνήσουμε τι έχουν να μας πουν τα νυχτερινά φώτα για την πατρίδα μας» λέει στην «Κ» η Αλεξάνδρα Γκεμιτζή, καθηγήτρια στο Τμήμα Μηχανικών Περιβάλλοντος του Δημοκρίτειου Πανεπιστήμιου Θράκης, η οποία ηγήθηκε μιας ενδιαφέρουσας έρευνας στο πλαίσιο των δραστηριοτήτων του Εργαστηρίου Ατμοσφαιρικής Ρύπανσης και Αντιρρυπαντικής Τεχνολογίας Ατμοσφαιρικών Ρύπων.
      • 0 απαντήσεις
    • «Εξοικονομώ 2023»: Ο νέος οδηγός του προγράμματος μετά την 3η τροποποίηση
      Εκδόθηκε σε ΦΕΚ η υπ' αριθμ. ΥΠΕΝ/ΥΔΕΝ/97165/610 ΚΥΑ (ΦΕΚ 5174/Β΄/13.09.2024) που αφορά την 3η τροποποίηση της υπό στοιχεία ΥΠΕΝ/ΥΔΕΝ/55246/807/18.05.2023 κοινής απόφασης των Υπουργών Οικονομικών, Ανάπτυξης και Επενδύσεων και Περιβάλλοντος και Ενέργειας «Προκήρυξη του προγράμματος “Εξοικονομώ 2023”», ως εξής:

      Α. Ο Οδηγός Εφαρμογής Προγράμματος «Εξοικονομώ 2023» και η 1η Τροποποίηση του Παραρτήματος VI που αφορά την Υπεύθυνη Δήλωση σχετικά με τη σώρευση των ενισχύσεων ήσσονος σημασίας (de minimis) βάσει του Κανονισμού (ΕΕ) 2023/2831, ως ακολούθως:

      Τροποποίηση (3η) της υπό στοιχεία ΥΠΕΝ 55246-807 18.05.2023 ΚΥΑ Εξοικονομώ 2023 (ΦΕΚ 5174-Β-13.09.2024).pdf
      • 3 απαντήσεις
×
×
  • Create New...

Σημαντικό

Χρησιμοποιούμε cookies για να βελτιώνουμε το περιεχόμενο του website μας. Μπορείτε να τροποποιήσετε τις ρυθμίσεις των cookie, ή να δώσετε τη συγκατάθεσή σας για την χρήση τους.