Μετάβαση στο περιεχόμενο

Πίνακας Κορυφαίων

  1. akis73

    akis73

    Συντονιστής


    • Πόντοι

      3

    • Περιεχόμενα

      8.602


  2. spafent

    spafent

    Core Members


    • Πόντοι

      2

    • Περιεχόμενα

      360


  3. danaikaterina

    danaikaterina

    Core Members


    • Πόντοι

      2

    • Περιεχόμενα

      2.869


  4. Pavlos33

    Pavlos33

    Συντονιστής


    • Πόντοι

      1

    • Περιεχόμενα

      18.016


Δημοφιλές Περιεχόμενο

Προβολή περιεχομένου με την υψηλότερη φήμη στις 14/06/2020 σε όλες τις περιοχές

  1. το πάχος γραμμών είναι και η κλίμακα εκτύπωσης, δοκίμασε 1/1 πχ και θα φαίνονται....
    2 points
  2. Συνάδελφε οι Ευρωκώδικες είναι 10. Μπορείς να κάνεις τον καθένα απο αυτούς όσα μέρη θες. Πάλι 10 θα είναι. Οι ελληνικοί κανονισμοί ΕΑΚ/ΕΚΩΣ δεν είναι τόσο αστείοι όσο νομίζεις. Οι ομοιότητες τους με τους Ευρωκώδικες είναι πολλές. Η έρευνα για να συνταχθεί ένας κανονισμός δεν αμφισβητείται. Εγώ έθιξα το θέμα της κερδοσκοπίας του ΕΛΟΤ και την ανυπαρξίας στήριξης απο το ΤΕΕ. Αν αρχίσω να απαριθμώ προιόντα έρευνας που θα έπρεπε να πληρώνουμε αλλά είναι δωρεάν ή η τιμή τους είναι λογική η λίστα δεν θα έχει τελειωμό. Οι νομικοί δεν είναι υποχρεωμένοι να αγοράζουν βιβλία. Η νομοθεσία/εγκύκλιοι κλπ είναι δωρεάν και μπορούν να τη βρουν. Τα αγοράζουν για να μπορούν να την έχουν συγκεντρωμένη και να την διαβάζουν απο χαρτί ή έχουν συνδρομές σε βάσεις δεδομένων που τα έχουν όλα συγκεντρωμένα. Εμείς δεν έχουμε αυτή την πολυτέλεια. Η σύγκριση είναι άστοχη. Στη χώρα που οι στατικές μελέτες έχουν αμοιβή 5 ευρώ το m2, και με όσα δεινά περνάει ο κλάδος, οι κανονισμοί δεν νοείται να είναι επι πληρωμή και πόσο μάλλον 1000 ευρώ για pdf. Μπορείς αν θέλεις να εισηγηθείς στο ΤΕΕ να πληρώνουμε και για τον ΚΤΣ2016. Προιόν έρευνας είναι και αυτός. Και ο ΝΟΚ επιστημονικό έργο είναι. Γιατί να είναι δωρεάν; Ειχα ρωτήσει πριν απο καιρό ποιος έχει αγοράσει τους Ευρωκώδικες. Δεν έχω πάρει ακόμα απάντηση.
    2 points
  3. Εφόσον έχει μετρήσει στη δόμηση η αλλαγή χρήσης θα υπολογστεί με αναλυτικό. Το κουτάκι "αλλαγή χρήσης" το τικάρουμε μόνο σε περιπτώσεις που η αλλαγή χρήσης δημιουργεί υπέρβαση του επιτρεπόμενου συντελεστή δόμησης για την συγκεκριμένη χρήση. π.χ. είχες εκτός σχεδίου καταστήματα 600τ.μ. και μετατράπηκαν σε κατοικίες. Όμως για την κατοικία η επιτρεπόμενη δόμηση θα ήταν 200τ.μ. άρα θα υπολόγιζες τα 200τμ με αναλυτικό και για τα υπόλοιπα 400τμ τσεκάρεις το κουτάκι "αλλαγή χρήσης".
    2 points
  4. 8.928 downloads

    Υπόδειγμα μελέτης παθητικής πυροπροστασίας κατοικίας
    1 point
  5. 1 point
  6. Συνάδελφε χωρίς λογισμικό δεν μπορεί να γίνει μελέτη. Και δεν είναι προαιρετικό αλλά υποχρεωτικό. Και χωρίς κανονισμό το ίδιο. Αν δεν θέλετε να τα αγοράσετε (λογισμικό και κανονισμό) τότε η κουβέντα είνα χωρίς νόημα. Αν πάλι δεν θέλετε να δώσετε χρήματα τότε μην ανοίγετε γραφείο. Μην το κουράζουμε το θέμα.
    1 point
  7. Για να φορολογηθείς ώς μισθωτός πρέπει να σύντρέχουν κάποιες προϋποθέσεις (έδρα στο σπίτι, συμφωνητικά με εργοδότες, κλπ). Αν τηρούνται οι προϋποθέσεις τότε έχεις αφορολόγητο αλλά τα μόνα έξοδα που αφαιρούνται είναι οι ασφαλιστικές εισφορές.
    1 point
  8. Τι ρυθμίζεις συνάδελφε?Όλο το κτίριο είναι μια μονοκατοικία ή αναφέρεσαι σε οριζόντιες?Αυτό το κλιμακοστάσιο είναι κοινόχρηστο?
    1 point
  9. "..........νομίζω ότι επιτρέπεται να υπάγουμε χωρίς άδεια αφού έχει χαθεί ο φάκελλος της ΟΑ και ας είναι κτίριο κατασκευασμένο με ΟΑ..............." Νομίζεις, δεν είσαι βέβαιος. Αν ήμουν στην θέση σου θα προτιμούσα να το δω κάπου γραμμένο (ΥΑ, Νόμος, εγκύκλιος). Σε κάθε περίπτωση η ευθύνη είναι του μηχανικού δηλαδή δική σου....! Απλά αναλογίσου σε ενδεχόμενο δειγματοληπτικό έλεγχο τη θέση σου και πως θα στηρίξεις την απόφασή σου για την μη εμφάνιση της άδειας........ Αλήθεια σκέφτηκες την περίπτωση να θέλει ο ιδιοκτήτης των 2 οριζόντιων ιδιοκτησιών να τις μεταβιβάσει? Θα προσκομίσει στην συμβολαιογράφο τους τίτλους κτήσης (δηλ. τη σύσταση) όπου προφανώς θα γίνεται αναφορά στην οικοδομική άδεια και επίσης θα της προσκομίσει -λογικό- και την τακτοποίησή σου που θα γράφει άνευ αδείας.... Ο/Η συμβολαιογράφος πως θα το χειριστεί??? Καλό είναι όταν κάνουμε τακτοποίηση να σκεφτόμαστε μακροπρόθεσμα......... Σε ότι αφορά το σχέδιο της κάτοψης θα είναι 1 (όπου θα δείχνεις την υφιστάμενη κατάσταση) και θα το αναρτήσεις και στην 1 και στην άλλη δήλωση. Ασφαλώς θα κάνεις και αντίστοιχες τεχνικές εκθέσεις που όπως το σκέφτομαι θα είναι ίδιες... Αλλά σου επαναλαμβάνω ότι ούτε η διαμερισμάτωση-συνένωση τεκμαίρεται αφού δεν έχεις σχέδια αδείας για να κρίνεις. Μπορεί στη σύσταση να φαίνονται 2, αλλά στην άδεια μπορεί να φαίνονται όπως είναι στην πραγματικότητα δηλαδή 1 ενιαίο διαμέρισμα..... Καλή επιτυχία!!!
    1 point
  10. Δηλαδή ένα ισόγειο από μπετόν που θα κοστίσει εκατό χιλιάρικα, εκεί τους ec θα τους πουλήσουν εκατό ευρώ? επίσης τί είναι αυτό με το κτίριο του εκατομμυρίου? ολίγον τί ελίτ? κανονιστικά κείμενα για λίγους? εδιτ: επίσης στο ότι δεν θα τους πληρώσει κανείς ξανά θα κράταγα μικρό καλάθι. σε συζήτηση δημόσια με καθηγητή-τρια που συμμετείχε στην συγγραφή των δικών μας κειμένων, και με πλούσια βιβλιογραφία στον τομέα του/της, όταν ερωτήθη για το βιβλίο του/της, είπε "μέχρι το 2020 θα ισχύει μετά θα ξαναλλάξουν..."(οι κανονισμοί συμπληρώνω εγώ).
    1 point
  11. Εννοώ ότι πιθανά δεν σώζεται μέσα στα οικονομικά επιτρεπτά πλαίσια.
    1 point
  12. Παιδιά επαναλαμβάνω πως από όσο ξέρω οι συμβολαιογράφοι οφείλουν να ζητάνε την δήλωση δασικών σε περιοχές με κυρωμένους δασικούς χάρτες, διότι αν συνταχθεί συμβόλαιο που μεταβιβάζει δασικό τμήμα υπάρχει ποινή ακυρότητας. Δείτε το παρακάτω link. https://www.notarius.gr/uploads/egiklioi2017/Anakoinosi_SESSE_Meletes_gia_dasi-dasikous_xartes.pdf Έχω την εντύπωση πως έχει δίκιο δια νόμου, και αν βρεθεί συμβολαιογράφος που δεν ζητεί τέτοια δήλωση θα είναι αυτός που παρανομεί.
    1 point
  13. Ο εξώστης δεν τακτοποιείται. Αν ήταν εγκεκριμένος θα φαίνονταν έστω σε κάποιο σχέδιο. Είναι η κλασσική ανοησία που έκαναν κατά την κατασκευή να έχει ο άλλος την ψευδαίσθηση ότι το διαμέρισμα που αγόρασε έχει εξώστη. Αν ήταν πάνω από 3 μ από το πεζοδρόμιο θα σου έλεγα να κάνεις κατ αναλογία χρήση της εγκ 3 Ν. 4178 και να υπαχθεί στην κατηγορία 3 ως εξώστης προ ΓΟΚ 85 αλλά μας τα χαλάει το ελεύθερο ύψος κάτω απο το δρόμο, όπου στην κατηγορία 3 του ν. 4495 μας επιβάλει ελάχιστο ύψος 3 μ. Άρα για τακτοποίηση του εξώστη δεν γίνεται. Πάμε τώρα στα σκαλάκια. Βλέπεις στις διπλανές πολυκατοικίες να έχουν βγάλει σκαλάκια εκτός οικοδομικής-ρυμοτομικής γραμμής; Αυτό μπορεί να σήμαινε ότι στην πορεία ετών μεταβλήθηκε το υψόμετρο της οδού,( αν και συνήθως το υψόμετρο μεταβάλλεται προς τα πάνω από τις πολλές ασφαλτοστρώσεις) και επήλθε η ανάγκη κατασκευής σκαλοπατιών. Όμως από ότι καταλαβαίνω εσύ ασχολείσαι με οριζόντια και όχι με τις κοινόχρηστες αυθαιρεσίες, οπότε στην περίπτωση αυτή τα σκαλάκια της κεντρικής εισόδου δεν σε ενδιαφέρουν. Κατά τ άλλα βαθμίδες κτιρίου στο πεζοδρόμιο αντίκεινται στο άρθρο 89 και δεν μπορούν γενικά να υπαχθούν. Για λόγους πληρότητας παραθέτω και τι ορίζει ο κτιριοδομικός ΚΤΙΡΙΟΔΟΜΙΚΟΣ ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ/ Αποφ-3046/304/89 ΑΡΘΡΟΝ-24.(ΦΕΚ-59/Δ/3-2-89) παρ 3.4 3.4. ΒΑΘΜΙΔΕΣ ΕΞΥΠΗΡΕΤΗΣΗΣ ΤΩΝ ΚΤΙΡΙΩΝ 3.4.1. Εξω από τη ρυμοτομική γραμμή απαγορεύεται να κατασκευάζονται βαθμίδες για την εξυπηρέτηση των κτιρίων. Κατ' εξαίρεση, είναι δυνατή η κατασκευή τους, ύστερα από άδεια του δημοτικού ή κοινοτικού συμβουλίου, αν μετά την ανέγερση του κτιρίου έχει μεταβληθεί η υψομετρική στάθμη του δρόμου. Η κατασκευή αυτή πρέπει να εξασφαλίζει την ασφάλεια της κυκλοφορίας των πεζών και των αναπηρικών πολυθρονών στην επιφάνεια που απομένει. Σε καμιά όμως περίπτωση δεν επιτρέπεται στα πεζοδρόμια η κατασκευή σκαλοπατιών που κατέρχονται προς το κτίριο, για εξυπηρέτησή του, αλλά επιβάλλεται τα σκαλοπάτια αυτά να αρχίζουν ένα (1) μέτρο μέσα από τη ρυμοτομική γραμμή ή από την οικοδομική γραμμή σε περίπτωση ύπαρξης προκηπίου που είναι σε συνέχεια του πεζοδρομίου και χρησιμοποιείται από το κοινό. 3.4.2. Οι διατάξεις του προηγουμένου εδαφίου έχουν εφαρμογή και σε υφιστάμενες κλίμακες ή βαθμίδες κλιμάκων. Κλίμακες ή βαθμίδες κλιμάκων που αντίκεινται στις διατάξεις της παραγράφου αυτής είναι επικίνδυνες από άποψη κυκλοφορίας η δε άρση του κινδύνου γίνεται με εφαρμογή των διατάξεων "περί επικινδύνων οικοδομών" από την αρμόδια Πολεοδομική Υπηρεσία. α.
    1 point
  14. Πολύ καλημέρα σε όλους σας!!! Στον Ε.Ο.Τ. Βόλου συμπληρώνουμε το επισυναπτόμενο έντυπο. Αν κάποιος συνάδελφος θεωρεί ότι πρέπει να αναφερθούν επιπλέον στοιχεία είναι σε μορφή word για να το κάνει. Ελπίζω να βοήθησα λίγο. Καλή συνέχεια σε όλους!!!!!!! Τεχνική Έκθεση Βόθρου Για Τον ΕΟΤ.docx
    1 point
  15. Συνάδελφε, είναι δυνατόν να μιλάμε για το αστείο ποσό των Eυρωκωδίκων ? Είσαι ελεύθερος επαγγλεματίας συνάδελφε. Σαν μελετητής πρέπει το γραφείο να είναι εξοπολισμένο με το software και την κατάλληλη βιβλιογραφία. Δεν αναφέρομαι σε plotter. γραφεία κ.τ.λ. Aν δεν μπορείς συνάδελφε να έχεις το απαραίτητο χρηματικό ποσό να ξεκινήσεις σαν ελ. επαγγελματίας τότε μην ξεκινάς. Η βιβλιογραφία είναι μετά το software το σημανιτκότερο για έναν μηχανικό μελετητή. Αν δεν έχεις τα χρήματα όπως είπα τότε το αφήνεις.
    0 points
  16. Αν μου λεγες ότι δουλεύεις στον ΕΛΟΤ θα σε πίστευα.
    0 points
  17. Διάβασμα Π.Δ. 16/96 για αρχή τουλάχιστον. Μην περιμένεις κάτι έτοιμο - Μηχανικός δεν είσαι ? Εσύ θα το φτιάξεις. Καλή δουλειά νάχεις
    -1 points
  18. -1 points
  19. To συγκρίνω με την δωρεάν δίαθεση των ελληνικών κανονισμών και με το επίσης δωρεάν και νόμιμο έντυπο υλικό που έχω στη διάθεση μου για να εργάζομαι (βιβλία κλπ) και δυσκολεύομαι να καταλάβω γιατί πρέπει να δώσω 1000 ευρώ για 10 pdf για τα οποία όπως αναφέρει ο συνάδελφος pirsogiannis κάποιοι εργάστηκαν και πληρώθηκαν για να γραφτούν (με τα λεφτά μας, όχι του Bill Gates, όχι του Νιάρχου, όχι του Elon Mask κλπ). Γιατί κερδοσκοπεί ο ΕΛΟΤ; Εσύ με τι το συγκρίνεις και δεν σου φαίνεται μεγάλο;
    -1 points
  20. Συνάδελφε δεν είναι 10 pdf όπως είπες. Μόνο ο ΕΝ 1993 αποτελείται από 20 μέρη ! ΕΝ 1993-1-1 ΕΝ 1993-1-2 ΕΝ 1993-1-3 ΕΝ 1993-1-4 ΕΝ 1993-1-5 ΕΝ 1993-1-6 ΕΝ 1993-1-7 ΕΝ 1993-1-8 ΕΝ 1993-1-9 ΕΝ 1993-1-10 ΕΝ 1993-1-11 ΕΝ 1993-1-12 ΕΝ 1993-2 ΕΝ 1993-3-1 ΕΝ 1993-3-2 ΕΝ 1993-4-1 ΕΝ 1993-4-2 ΕΝ 1993-4-3 ΕΝ 1993-5 ΕΝ 1993-6 Δεν έχει σχέση με τον αστείο ελληνικό κανονισμό κάποιων σελίδων. Η Ελλάδα ποτέ δεν είχε δικούς της κανονισμούς. Θα μου πεις γιατί ? Γιατί δεν είχε ποτέ βιομηχανία για να παραχθεί έρευνα και παραγωγή. Το ποσό είναι γελοίο σε σχέση με το συνολικό έργο και την έρευνα που έχει πραγματοποιηθεί για να έχουμε αυτούς τους κανονισμούς. Είναι σαν να λέμε στους νομικούς πάρτε τα βιβλία σας δωρεάν. Μόνο που δεν είναι έτσι. Όλοι οι νομικοί έχουν ξοδέψει πολλά περισσότερα χρήματα.
    -1 points
  21. Συνάδελφε, Ευρωκώδικες τζάμπα δεν έχει. Αν είναι έτσι, να σου δίνουν και το software τζάμπα και το plotter και παει λέγοντας. Τους ελληνικούς κανονισμούς τους γνωρίζω πολύ καλα. Ο ΕΚΩΣ είναι αντιγραφή του γερμανικού, για όλα τα άλλα από σιδηρές μέχρι γεωτεχνικά δεν είχαμε ποτέ κανονισμούς σαν χώρα γιατί δεν είχαμε ποτέ βιομηχανία. Δεν είναι συνάδελφε 10 απλά pdf όπως το θέτεις. Εδώ μιλάμε για χρόνια έρευνας και χιλιάδες σελίδες. Το ΤΕΕ συνάδλεφε είναι ένα κλειστό group από δημόσιους υπαλλήλους. Νομίζεις αυτοί κόπτονται για τους ιδιώτες μηχανικούς ? Οι κανονισμοί θα είναι με πληρωμή συνάδελφε. Δεν είμαστε πρωην ΕΣΣΔ. Εγώ έχω όλους τους Ευρωκώδικες, νόμιμα εννοείται, 137.87€/μήνα
    -1 points
  22. Το συγκρίνω με τα λεφτά που θα αποδώσουν σαν επένδυση. Όπως κερδοσκοπεί ο ΕΛΟΤ, έτσι θα κερδοσκοπήσουμε κι εμείς χρεώνοντας αντίστοιχα τους επόμενους.
    -2 points
This leaderboard is set to Athens/GMT+02:00
  • Επιλεγμένα Άρθρα

    • Εγκρίθηκε τo αναθεωρημένο Εθνικό Σχέδιο Διαχείρισης Επικίνδυνων Αποβλήτων (ΕΣΔΕΑ)
      Εγκρίθηκε τo αναθεωρημένο Εθνικό Σχέδιο Διαχείρισης Επικίνδυνων Αποβλήτων (ΕΣΔΕΑ) με την δημοσίευση στο ΦΕΚ 6412/Β'/22.11.2024 της υπ' αριθμ. ΥΠΕΝ/ΔΔΑ/124219/1717 ΚΥΑ με θέμα: Έγκριση αναθεωρημένου Εθνικού Σχεδίου Διαχείρισης Επικίνδυνων Αποβλήτων (ΕΣΔΕΑ).

      To αναθεωρημένο Εθνικό Σχέδιο Διαχείρισης Επικίνδυνων Αποβλήτων (ΕΣΔΕΑ) συνιστά ένα Ειδικό Σχέδιο Διαχείρισης για τα Επικίνδυνα Απόβλητα που παράγονται στη χώρα, το οποίο απαιτείται σύμφωνα με τα άρθρα 54 και 55 του ν. 4819/2021 (Α’ 129), δεδομένου ότι τα απόβλητα αυτά, λόγω της ποιοτικής και ποσοτικής σύστασής τους, καθώς και των εξειδικευμένων εγκαταστάσεων που απαιτούνται για τη διαχείρισή τους, χρήζουν ειδικότερης συνολικής αντιμετώπισης.

      Στόχος του σχεδιασμού είναι η μείωση τόσο της ποσότητας των παραγόμενων επικίνδυνων αποβλήτων όσο και της επικινδυνότητάς τους και η συνακόλουθη προστασία του περιβάλλοντος και της δημόσιας υγείας, σε συμμόρφωση με τους σχετικούς όρους και προϋποθέσεις της εθνικής και ενωσιακής νομοθεσίας και με εφαρμογή των βέλτιστων
      διαθέσιμων τεχνικών, οι οποίες θα πρέπει πλέον να ενσωματώνουν ευθέως τις πρακτικές της κυκλικής οικονομίας.

      Ο σχεδιασμός περιλαμβάνει όλες τις προβλέψεις του άρθρου 28 της Οδηγίας 2008/98/ΕΚ, καλύπτοντας ταυτόχρονα όλες τις νέες υποχρεώσεις και όλα τα νέα στοιχεία που εισήχθησαν στο άρθρο αυτό μέσω της Οδηγίας (ΕΕ) 2018/851 του Ευρωπαϊκού
      Κοινοβουλίου και του Συμβουλίου της 30ης Μαΐου 2018.

      Με τον παρόντα σχεδιασμό αναθεωρείται ο σχεδιασμός που είχε εγκριθεί με την Κοινή Υπουργική Απόφαση οικ.62952/5384/2016 (Β’ 4326) ο οποίος είχε χρονικό ορίζοντα το έτος 2020. 

      Εθνικό Σχέδιο Διαχείρισης Επικίνδυνων Αποβλήετων ΕΣΔΕΑ ΚΥΑ-ΥΠΕΝΔΔΑ1242191717-13.11.2024-ΦΕΚ-6412-22.11.2024-τεύχος-Β.pdf
      • 0 απαντήσεις
    • ΥΠΕΝ: Εγκύκλιος προς τις ΥΔΟΜ ώστε να ζητούν αποκλειστικά και περιοριστικά μόνο τα στοιχεία που προβλέπονται από το ισχύον θεσμικό πλαίσιο
      Εγκύκλιο απέστειλε το Υπουργείο Περιβάλλοντος και Ενέργειας προς τις ΥΔΟΜ με θέμα: Σχετικά με την εφαρμογή της εγκυκλίου ΥΠΕΝ/ΓΔΠΟΛ/15047/84/14-3-2018.

      Η εγκύκλιος αναφέρει ότι: με αφορμή την (α) σχετική επιστολή του ΣΑΔΑΣ-ΠΕΑ με την οποία διαπιστώνεται η μη τήρηση της (β) σχετικής εγκυκλίου στην οποία και σας παραπέμπουμε, επισημαίνουμε εκ νέου στο πλαίσιο της χρηστής διοίκησης και προκειμένου να αποφεύγεται ταλαιπωρία μηχανικών και πολιτών ότι, η προαναφερόμενη εγκύκλιος οδηγία Γενικού Διευθυντή Πολεοδομίας του ΥΠΕΝ εξακολουθεί να ισχύει.

      Ειδικότερα, κατά τον έλεγχο της πληρότητας αιτημάτων έκδοσης οικοδομικών αδειών, οι ΥΔΟΜ οφείλουν να ζητούν αποκλειστικά και περιοριστικά, μόνον τα στοιχεία εκείνα (δικαιολογητικά, σχέδια και εγκρίσεις υπηρεσιών, συλλογικών οργάνων ή φορέων) που προβλέπονται από το ισχύον θεσμικό πλαίσιο (νόμοι, π. δ/γματα, Υπουργικές Αποφάσεις) για την κατά περίπτωση περιοχή, ή την εκάστοτε Αποκεντρωμένων Διοικήσεων της Επικράτειας (για την ενημέρωση των ΥΔΟΜ χωρικής τους αρμοδιότητας) χρήση ειδικού κτιρίου. Κατά συνέπεια, για την έκδοση των οικοδομικών αδειών δεν ζητείται η προσκόμιση επιπρόσθετων στοιχείων (όπως αλληλογραφία, εγκρίσεις φορέων) και δεν λαμβάνονται υπόψη απόψεις ή εκτιμήσεις υπηρεσιών, οι οποίες αποκλίνουν του ισχύοντος θεσμικού πλαισίου.
      • 0 απαντήσεις
    • Εγκρίθηκε μέσω WiFi4GR το δωρεάν WiFi σε έντεκα σταθμούς του ΜΕΤΡΟ
      Την έγκριση του Διοικητικού Συμβουλίου για την εγκατάσταση και λειτουργία εξοπλισμού ασύρματης πρόσβασης σε έντεκα σταθμούς του ΜΕΤΡΟ για τουλάχιστον πέντε χρόνια εξασφάλισε την περασμένη εβδομάδα η ΣΤΑΣΥ.

      Το κόστος για την παροχή ηλεκτρικού ρεύματος και παροχής σύνδεσης στο διαδίκτυο, θα βαρύνει την εταιρία και από το ύψος του και τη δυνατότητα κάλυψής του από τη ΣΤΑΣΥ θα εξαρτηθεί και η επέκταση του ασύρματου Ιντερνετ και σε άλλους σταθμούς.

      Οι πρώτοι έντεκα σταθμοί στους οποίους θα λειτουργήσει WiFi έως το τέλος της χρονιάς είναι εκτός από την Ακρόπολη και το Σύνταγμα, οι σταθμοί Μοναστηράκι, Ομόνοια, Πανεπιστήμιο, Πειραιάς, Κορυδαλλός, Χαλάνδρι, Αγιος Δημήτριος, Φιξ και Αγία Μαρίνα. 

      Οι επιβάτες θα μπορούν να συνδέονται άμεσα χωρίς να χρειάζεται κάποια διαδικασία εγγραφής. Στη συνέχεια η διοίκηση της ΣΤΑΣΥ θα μετρήσει το μηνιαίο κόστος λειτουργίας και συντήρησης ώστε να αποφασιστεί η επέκταση του δικτύου και το χρονοδιάγραμμά της.

      Υπενθυμίζεται ότι το έργο έχει ενταχθεί από το υπουργείο Ψηφιακής Διακυβέρνησης στις περιοχές που θα εγκατασταθούν σημεία πρόσβασης στο πλαίσιο του έργου WiFi4GR.

      Το WiFi4GR «Ανάπτυξη Δημόσιων Σημείων Ασύρματης Ευρυζωνικής Πρόσβασης στο Διαδίκτυο» αφορά στην προμήθεια, εγκατάσταση, παραμετροποίηση, σύνδεση και θέση σε λειτουργία σημείων ασύρματης πρόσβασης WiFi (Hotspots) στο Διαδίκτυο σε διάφορες περιοχές πολιτιστικού και τουριστικού ενδιαφέροντος της χώρας, για την κάλυψη, 2.500 περίπου περιοχών ασύρματης – WiFi πρόσβασης σε όλη την επικράτεια. Το σύστημα, το οποίο θα αναπτυχθεί, θα διαθέτει κεντρικό σύστημα παρακολούθησης και διαχείρισης, το οποίο καθιστά δυνατή την παρακολούθηση σε πραγματικό χρόνο όλων των δομικών στοιχείων του δικτύου.
      • 0 απαντήσεις
    • Η σύνδεση του νυχτερινού φωτισμού με το «Τοπικό Εγχώριο Προϊόν» στην Ελλάδα
      Όσοι έχουμε βρεθεί σε νυχτερινή πτήση έχουμε απολαύσει το θέαμα που προσφέρει η επιφάνεια της Γης, όταν τα νυχτερινά φώτα αναδεικνύουν μοτίβα που παραπέμπουν σε έργα τέχνης. Εκτός όμως από το εντυπωσιακό θέαμα, τα νυχτερινά φώτα αποτελούν μια πολύτιμη πηγή πληροφορίας για τις δραστηριότητες του ανθρώπου και την αλληλεπίδρασή του με το περιβάλλον.

      Στο πλαίσιο της εξερεύνησης αυτού του πεδίου, η NASA καταγράφει συστηματικά τον νυχτερινό φωτισμό του πλανήτη μας. Τα τελευταία 10 χρόνια πολύ βελτιωμένες καταγραφές παρέχονται από τον αισθητήρα VIIRS της αποστολής SUOMI.

      «Στο Δημοκρίτειο Πανεπιστήμιο σκεφτήκαμε να ερευνήσουμε τι έχουν να μας πουν τα νυχτερινά φώτα για την πατρίδα μας» λέει στην «Κ» η Αλεξάνδρα Γκεμιτζή, καθηγήτρια στο Τμήμα Μηχανικών Περιβάλλοντος του Δημοκρίτειου Πανεπιστήμιου Θράκης, η οποία ηγήθηκε μιας ενδιαφέρουσας έρευνας στο πλαίσιο των δραστηριοτήτων του Εργαστηρίου Ατμοσφαιρικής Ρύπανσης και Αντιρρυπαντικής Τεχνολογίας Ατμοσφαιρικών Ρύπων.
      • 0 απαντήσεις
    • «Εξοικονομώ 2023»: Ο νέος οδηγός του προγράμματος μετά την 3η τροποποίηση
      Εκδόθηκε σε ΦΕΚ η υπ' αριθμ. ΥΠΕΝ/ΥΔΕΝ/97165/610 ΚΥΑ (ΦΕΚ 5174/Β΄/13.09.2024) που αφορά την 3η τροποποίηση της υπό στοιχεία ΥΠΕΝ/ΥΔΕΝ/55246/807/18.05.2023 κοινής απόφασης των Υπουργών Οικονομικών, Ανάπτυξης και Επενδύσεων και Περιβάλλοντος και Ενέργειας «Προκήρυξη του προγράμματος “Εξοικονομώ 2023”», ως εξής:

      Α. Ο Οδηγός Εφαρμογής Προγράμματος «Εξοικονομώ 2023» και η 1η Τροποποίηση του Παραρτήματος VI που αφορά την Υπεύθυνη Δήλωση σχετικά με τη σώρευση των ενισχύσεων ήσσονος σημασίας (de minimis) βάσει του Κανονισμού (ΕΕ) 2023/2831, ως ακολούθως:

      Τροποποίηση (3η) της υπό στοιχεία ΥΠΕΝ 55246-807 18.05.2023 ΚΥΑ Εξοικονομώ 2023 (ΦΕΚ 5174-Β-13.09.2024).pdf
      • 3 απαντήσεις
×
×
  • Create New...

Σημαντικό

Χρησιμοποιούμε cookies για να βελτιώνουμε το περιεχόμενο του website μας. Μπορείτε να τροποποιήσετε τις ρυθμίσεις των cookie, ή να δώσετε τη συγκατάθεσή σας για την χρήση τους.