Μετάβαση στο περιεχόμενο

Πίνακας Κορυφαίων

  1. ΙΑΣΟΝΑΣ

    ΙΑΣΟΝΑΣ

    Core Members


    • Πόντοι

      6

    • Περιεχόμενα

      17.329


  2. ΘΕΟΧΑΡΗΣ

    ΘΕΟΧΑΡΗΣ

    Core Members


    • Πόντοι

      5

    • Περιεχόμενα

      1.989


  3. civilpablo

    civilpablo

    Core Members


    • Πόντοι

      2

    • Περιεχόμενα

      344


  4. akis73

    akis73

    Συντονιστής


    • Πόντοι

      2

    • Περιεχόμενα

      8.602


Δημοφιλές Περιεχόμενο

Προβολή περιεχομένου με την υψηλότερη φήμη στις 25/06/2020 σε όλες τις περιοχές

  1. Θέλει έξυπνο χειρισμό.... Να τον εξοφλήσει και να μεταφερθεί νόμιμα η δήλωση σε εσένα... Κι εσύ γνωρίζεις τη συνέχεια....
    3 points
  2. Την καλησπέρα μου φίλε Βασίλη! Βάλε μου λεβέντη μου αρνητική αν θεωρείς ότι λέω μ@μ@κίες!!! Όπως τόσα χρόνια γνωρίζεις όμως, λέω πάντα αυτό που πιστεύω και νιώθω!!! Τα πιστεύω ακράδαντα Βασίλη όλα όσα έγραψα εκεί... Για να πάρει μια δουλίτσα το λαμόγιο βγάζει το μισό πρόστιμο στον αφελή ιδιοκτήτη!!! Και περιμένει να τον λυπηθώ.... Είναι εγκληματικό και επικίνδυνο! Ας με πιστέψει όποιος θέλει... Όπως γνωρίζεις καλέ μου φίλε, δεν βρίσκομαι εδώ για να μαζεύω θετικές ψήφους. "Εν ριπή οφθαλμού" μου αφαίρεσαν κάποια στιγμή πάνω από 2.000 και δεν άνοιξε ρουθούνι κ.λπ.!!! Προφανώς και δεν περιμένω υποστήριξη της άποψής μου από κανέναν! Μην ξεχνάς όμως ότι, "όλες οι επαναστάσεις ξεκίνησαν από μια χούφτα ανθρώπους"... Χαιρετίσματα στα εγγόνια σου!
    2 points
  3. Τελικά από το e-adeies με ενημέρωσαν ότι πρέπει να επιλεχθεί και η νομιμοποίηση και το είδος εργασίας, οπότε απαιτείται κανονικά και το τοπογραφικό. Ενημερώνω και για όποιον έχει πιθανώς παρόμοια περίπτωση:)
    2 points
  4. Είναι η αντιμετώπιση σε κάποιον που γράφει σε πρώτο ενικό πρόσωπο, και αφού καταλάβει ότι ' συνελήφθη με την γίδα στην πλάτη ΄ ανακαλύπτει έναν συνάδελφο που δεν μπορεί να γράψει ο ίδιος και ορίζει πληρεξούσιο. Δυστυχώς συνάδελφε η αλήθεια δεν έχει ιδιοκτήτη
    2 points
  5. Ναι φταίει ότι κατ'εξακολουθηση παρανομείτε υπογράφοντας και αναρτώντας διαγράμματα για τα οποία δεν έχετε κανένα απολύτως επαγγελματικό δικαίωμα. Με την ερώτηση δε αναδεικνύεται και το σοβαρότατο πρόβλημα του μή ελέγχου από την ΕΚΧΑ του τι και ποιός ανεβάζει. Απορώ με τους συναδέλφους στο Ηράκλειο που δεν αντέδρασαν ούτε μαζί σας ούτε με τους συμβολαιογράφους που αποδέχονται τα διαγράμματά σας.
    2 points
  6. Αυτό το ουσιωδώς είναι που σηκώνει μεγάλη συζήτηση. Εγώ είπα το απλό: ακόμα και σε μία διάβρωση και αποκατάσταση γεωμετρικών χαρακτηριστικών με επισκευαστικό που σε λίγο θα πωλείται και στα super market, και που πλέον γίνεται στο 99,9% των περιπτώσεων φρεσκαρίσματος διαμερίσματος από έναν μπογιατζή, το πόσο επηρεάζεται το δομικό στοιχείο είναι εν αμφιβολω. Για την ακρίβεια δεν είναι αμφιβόλω, αλλά δεν αποτιμάται και με μια ματιά, κι εμείς επειδή θέλουμε να κοιμόμαστε ήσυχοι το βράδυ και να μην χάσουμε την δουλειά, λέμε "βάλτου μωρέ καλά είναι"..Το μείζον θέμα είναι ότι θα πρέπει άμεσα να δημιουργηθεί πρότυπο-κανονισμός (ή να μεταφραστεί-επικαιροποιηθεί-εισηχθεί στην ελληνική πραγματικότητα...) που να κατευθύνει τους μηχανικούς όχι μόνο για την ενίσχυση και αποτίμηση (κανεπε) αλλά σε συνάρτηση με τον κανεπε και το en-1504 να εξετάζει θέματα διάβρωσης,ενανθράκωσης, επισκευής, μετρήσεων κλπ. Προσωπικά θεωρώ αδιανόητο το γεγονός ότι ΚΤΣ και ΚΑΝΕΠΕ δεν ασχολούνται με θέματα ενανθράκωσης-διάβρωσης. Κι όταν λέω ασχολούνται δεν εννοώ να μνημονεύουν το φαινόμενο, αλλά μιλάω για εξειδίκευση: αναγνώριση παθολογίας, άρση προβλήματος, μετρήσεις, προτάσεις αντιμετώπισης.
    1 point
  7. Εάν ο φορέας και τα φορτία που φέρει είναι απαράλλαχτα όπως εμφανίζονται στην στατική μελέτη της αδείας του 1980, κι αν δεν έχουν καταγραφεί βλάβες ή φθορές που να μειώνουν την φέρουσα ικανότητα, κι αν δεν έχει επέλθει αλλαγή χρήσης, κι αν η πραγματοποιούμενη επέμβαση δεν επηρεάζει ουσιοδώς την αντοχή των μελών του φορέα, τότε ο ΚΑΝΕΠΕ δεν επεμβαίνει... Γενικά είναι λίγο σπάνιο να συμβαίνουν όλα αυτά ταυτόχρονα.
    1 point
  8. ΙΑΣΟΝΑ Σ΄αυτό το θέμα στις τελευταίες παραθέσεις σου, σε έβαλα ένα +1 -ίσως άξιζες και δεύτερο, αλλά πες ότι αυτό το δεύτερο στο κόβω , γιατί δεν μ' άρεσες ρε φίλε μου, σε μια άλλη παράθεση σου σε άλλο θέμα, όπου συνάδελφος δήλωσε υπέρβαση σ.δ 50% αντί 100% και πρότεινες να του "κόψουν το κεφάλι" και του "κάψουν και το σπίτι του" Τέτοιες ποινές όμως φίλε μου, δεν προβλέπονται ούτε από τις Υ.Α που εκδόθηκαν και αφορούν τον έλεγχο των δηλώσεων αυθαιρέτων!
    1 point
  9. Από που ως που όμως η περίφραξη pilotis υπάγεται στην περίπτωση κβ)
    1 point
  10. screenshot θα πάρεις, δεν υπάρχει άλλος τρόπος. λογικά θέλουν την καρτέλα στοιχεία μητρώου επιχείρησης.
    1 point
  11. Ό,τι αναγράφεται στις μελέτες-σχέδια και υπάρχει υλοποιημένο δεν έχει πρόβλημα. Προφανώς και δεν είναι απόκλιση διαστάσεων μια επένδυση που φαίνεται στα σχέδια των μελετών.
    1 point
  12. Θα μιλήσω για μένα. Εξαρτάται το τι βρίσκω σε ένα κτίριο, αν βρω διαστάσεις που δικαιολογούνται από τα επιχρίσματα δεν γράφω ως παρατήρηση τη μεταβολή. Όταν βρω όμως διαστάσεις που δεν δικαιολογούνται από τα επιχρίσματα, αναφέρω τα πάντα στο πόρισμα, όπως τα μέτρησα. Αναφέρω πως οι αναγραφόμενες διαστάσεις στο πόρισμα είναι με τα επιχρίσματα. Σχετικά με τον όρο επένδυση πρέπει να γίνεις πιο σαφής. Τι επένδυση είναι; Μετρά στη δόμηση ή στην κάλυψη;
    1 point
  13. Κακώς έγινε δήλωση του ιδίου ιδιοκτήτη για το ίδιο ακίνητο! Όχι δεν μεταφέρονται... Διάβασε όμως προσεκτικά ό,τι ακριβώς έγραψα πιο πριν....
    1 point
  14. Θα μπορούσε να ρυθμιστεί μόνο με υπαγωγή στην κατηγορία 3 κατ αναλογία με την ερμηνεία της εγκ 4 ν. 4178 (εξώστης προ ΓΟΚ 85) με την επιπλέον προυπόθεση που εισήγαγε ο ν. 4495 περί ελάχιστου ελεύθερου ύψους κάτω από τον αυθαίρετο εξώστη, 3 μ. Δεν ρυθμίζουμε τμηματικά τις αυθαιρεσίες σε ακίνητο. Είτε θα ρυθμιστούν όλες, ή δεν τακτοποιούμε (πχ περιπτώσεις άρθρου 89 κλπ). Αφαιρώντας το κιγκλίδωμα και μετονομάζοντας το σε προεξοχή (ή ακόμη και σε προστέγασμα) δεν αλλάζει απολύτως τίποτα διότι και πάλι εμπίπτει στις απαγορεύσεις και η μόνη ελπίδα θα ήταν να υπαχθεί στην κατηγορία 3 (που από ότι λες δεν μπορεί)
    1 point
  15. Προς Δημήτρη: Το ρώτησα και μία άλλη φορά. Με τι τρόπο αρχειοθετείς τα αρχεία και τα "φιρμάνια" σου, ώστε να έχεις για όλες, ή σχεδόν για όλες, τις περιπτώσεις έτοιμη απάντηση και μάλιστα με "φιρμάνι" ? Μπράβο.
    1 point
  16. Είχα την εντύπωση ότι οι αντιπαραθέσεις αυτές έχουν εκλείψει απο το φόρουμ αλλά βλέπω συνεχίζονται. nikos georgantas οι συμβολαιογράφοι της περιοχής που δραστηριοποιείσαι δεν νομοθετούν απλά παρανομούν. Σε περίπτωση ακυρότητας συμβολαίου ( κατά την γνώμη μου είναι αυτοδίκαιη ) ποιος θα πληρώσει την ζημιά ???? Ο Συμβολαιογράφος θα την βγάλει καθαρή εσύ τι θα επικαλεστείς εθιμικό δίκαιο ???
    1 point
  17. Εφόσον πρόκειται για κατοικία πριν το 1975 υπάγεται στην κατηγορία 1. Μετά την υπαγωγή εξαιρείται οριστικά από την κατεδάφιση και θεωρείται νομίμως υφιστάμενο. Σε νομίμως υφιστάμενο κτίσμα που βρίσκεται όμως σε μη άρτιο οικόπεδο μπορείς να κάνεις μόνο κατ εξαίρεση τις εργασίες του άρθρου 107 μετά από έγκριση εργάσιων. Κατασκευή στέγης μόνο όταν αυτή είναι υποχρεωτική στην περιοχή.
    1 point
  18. Όχι, υπογράφουν μόνο ΑΤΜ, ΠΜ και Τοπογράφοι Μηχανικοί Τ.Ε.
    1 point
  19. Για όνομα του Θεού. Τι αντιμετώπιση είναι αυτή? Για λογαριασμό συναδέλφου το ανεβάζω που έχει όλα τα δικαιώματα!
    -1 points
  20. Συνάδελφοι καλημέρα. Υποβάλλω στην πλατφόρμα του Κτηματολογίου τοπογραφικό διάγραμμα για απόκτηση ΚΗΔ και σύνταξη συμβολαίου και το μήνυμα που λαμβάνω είναι: DXF / ZIP: Σφάλμα στην ψηφιακή υπογραφή - Το hash του υπογεγραμμένου pdf δεν αντιστοιχεί με αυτό του dxf Έχω δοκιμάσει από διαφορετικούς υπολογιστές και διαφορετικούς browsers χωρίς επιτυχία. Στο παρελθόν έχω υποβάλλει διαγράμματα χωρίς πρόβλημα. Γνωρίζετε τι μπορεί να φταίει?
    -1 points
This leaderboard is set to Athens/GMT+02:00
  • Επιλεγμένα Άρθρα

    • Εγκρίθηκε τo αναθεωρημένο Εθνικό Σχέδιο Διαχείρισης Επικίνδυνων Αποβλήτων (ΕΣΔΕΑ)
      Εγκρίθηκε τo αναθεωρημένο Εθνικό Σχέδιο Διαχείρισης Επικίνδυνων Αποβλήτων (ΕΣΔΕΑ) με την δημοσίευση στο ΦΕΚ 6412/Β'/22.11.2024 της υπ' αριθμ. ΥΠΕΝ/ΔΔΑ/124219/1717 ΚΥΑ με θέμα: Έγκριση αναθεωρημένου Εθνικού Σχεδίου Διαχείρισης Επικίνδυνων Αποβλήτων (ΕΣΔΕΑ).

      To αναθεωρημένο Εθνικό Σχέδιο Διαχείρισης Επικίνδυνων Αποβλήτων (ΕΣΔΕΑ) συνιστά ένα Ειδικό Σχέδιο Διαχείρισης για τα Επικίνδυνα Απόβλητα που παράγονται στη χώρα, το οποίο απαιτείται σύμφωνα με τα άρθρα 54 και 55 του ν. 4819/2021 (Α’ 129), δεδομένου ότι τα απόβλητα αυτά, λόγω της ποιοτικής και ποσοτικής σύστασής τους, καθώς και των εξειδικευμένων εγκαταστάσεων που απαιτούνται για τη διαχείρισή τους, χρήζουν ειδικότερης συνολικής αντιμετώπισης.

      Στόχος του σχεδιασμού είναι η μείωση τόσο της ποσότητας των παραγόμενων επικίνδυνων αποβλήτων όσο και της επικινδυνότητάς τους και η συνακόλουθη προστασία του περιβάλλοντος και της δημόσιας υγείας, σε συμμόρφωση με τους σχετικούς όρους και προϋποθέσεις της εθνικής και ενωσιακής νομοθεσίας και με εφαρμογή των βέλτιστων
      διαθέσιμων τεχνικών, οι οποίες θα πρέπει πλέον να ενσωματώνουν ευθέως τις πρακτικές της κυκλικής οικονομίας.

      Ο σχεδιασμός περιλαμβάνει όλες τις προβλέψεις του άρθρου 28 της Οδηγίας 2008/98/ΕΚ, καλύπτοντας ταυτόχρονα όλες τις νέες υποχρεώσεις και όλα τα νέα στοιχεία που εισήχθησαν στο άρθρο αυτό μέσω της Οδηγίας (ΕΕ) 2018/851 του Ευρωπαϊκού
      Κοινοβουλίου και του Συμβουλίου της 30ης Μαΐου 2018.

      Με τον παρόντα σχεδιασμό αναθεωρείται ο σχεδιασμός που είχε εγκριθεί με την Κοινή Υπουργική Απόφαση οικ.62952/5384/2016 (Β’ 4326) ο οποίος είχε χρονικό ορίζοντα το έτος 2020. 

      Εθνικό Σχέδιο Διαχείρισης Επικίνδυνων Αποβλήετων ΕΣΔΕΑ ΚΥΑ-ΥΠΕΝΔΔΑ1242191717-13.11.2024-ΦΕΚ-6412-22.11.2024-τεύχος-Β.pdf
      • 0 απαντήσεις
    • ΥΠΕΝ: Εγκύκλιος προς τις ΥΔΟΜ ώστε να ζητούν αποκλειστικά και περιοριστικά μόνο τα στοιχεία που προβλέπονται από το ισχύον θεσμικό πλαίσιο
      Εγκύκλιο απέστειλε το Υπουργείο Περιβάλλοντος και Ενέργειας προς τις ΥΔΟΜ με θέμα: Σχετικά με την εφαρμογή της εγκυκλίου ΥΠΕΝ/ΓΔΠΟΛ/15047/84/14-3-2018.

      Η εγκύκλιος αναφέρει ότι: με αφορμή την (α) σχετική επιστολή του ΣΑΔΑΣ-ΠΕΑ με την οποία διαπιστώνεται η μη τήρηση της (β) σχετικής εγκυκλίου στην οποία και σας παραπέμπουμε, επισημαίνουμε εκ νέου στο πλαίσιο της χρηστής διοίκησης και προκειμένου να αποφεύγεται ταλαιπωρία μηχανικών και πολιτών ότι, η προαναφερόμενη εγκύκλιος οδηγία Γενικού Διευθυντή Πολεοδομίας του ΥΠΕΝ εξακολουθεί να ισχύει.

      Ειδικότερα, κατά τον έλεγχο της πληρότητας αιτημάτων έκδοσης οικοδομικών αδειών, οι ΥΔΟΜ οφείλουν να ζητούν αποκλειστικά και περιοριστικά, μόνον τα στοιχεία εκείνα (δικαιολογητικά, σχέδια και εγκρίσεις υπηρεσιών, συλλογικών οργάνων ή φορέων) που προβλέπονται από το ισχύον θεσμικό πλαίσιο (νόμοι, π. δ/γματα, Υπουργικές Αποφάσεις) για την κατά περίπτωση περιοχή, ή την εκάστοτε Αποκεντρωμένων Διοικήσεων της Επικράτειας (για την ενημέρωση των ΥΔΟΜ χωρικής τους αρμοδιότητας) χρήση ειδικού κτιρίου. Κατά συνέπεια, για την έκδοση των οικοδομικών αδειών δεν ζητείται η προσκόμιση επιπρόσθετων στοιχείων (όπως αλληλογραφία, εγκρίσεις φορέων) και δεν λαμβάνονται υπόψη απόψεις ή εκτιμήσεις υπηρεσιών, οι οποίες αποκλίνουν του ισχύοντος θεσμικού πλαισίου.
      • 0 απαντήσεις
    • Εγκρίθηκε μέσω WiFi4GR το δωρεάν WiFi σε έντεκα σταθμούς του ΜΕΤΡΟ
      Την έγκριση του Διοικητικού Συμβουλίου για την εγκατάσταση και λειτουργία εξοπλισμού ασύρματης πρόσβασης σε έντεκα σταθμούς του ΜΕΤΡΟ για τουλάχιστον πέντε χρόνια εξασφάλισε την περασμένη εβδομάδα η ΣΤΑΣΥ.

      Το κόστος για την παροχή ηλεκτρικού ρεύματος και παροχής σύνδεσης στο διαδίκτυο, θα βαρύνει την εταιρία και από το ύψος του και τη δυνατότητα κάλυψής του από τη ΣΤΑΣΥ θα εξαρτηθεί και η επέκταση του ασύρματου Ιντερνετ και σε άλλους σταθμούς.

      Οι πρώτοι έντεκα σταθμοί στους οποίους θα λειτουργήσει WiFi έως το τέλος της χρονιάς είναι εκτός από την Ακρόπολη και το Σύνταγμα, οι σταθμοί Μοναστηράκι, Ομόνοια, Πανεπιστήμιο, Πειραιάς, Κορυδαλλός, Χαλάνδρι, Αγιος Δημήτριος, Φιξ και Αγία Μαρίνα. 

      Οι επιβάτες θα μπορούν να συνδέονται άμεσα χωρίς να χρειάζεται κάποια διαδικασία εγγραφής. Στη συνέχεια η διοίκηση της ΣΤΑΣΥ θα μετρήσει το μηνιαίο κόστος λειτουργίας και συντήρησης ώστε να αποφασιστεί η επέκταση του δικτύου και το χρονοδιάγραμμά της.

      Υπενθυμίζεται ότι το έργο έχει ενταχθεί από το υπουργείο Ψηφιακής Διακυβέρνησης στις περιοχές που θα εγκατασταθούν σημεία πρόσβασης στο πλαίσιο του έργου WiFi4GR.

      Το WiFi4GR «Ανάπτυξη Δημόσιων Σημείων Ασύρματης Ευρυζωνικής Πρόσβασης στο Διαδίκτυο» αφορά στην προμήθεια, εγκατάσταση, παραμετροποίηση, σύνδεση και θέση σε λειτουργία σημείων ασύρματης πρόσβασης WiFi (Hotspots) στο Διαδίκτυο σε διάφορες περιοχές πολιτιστικού και τουριστικού ενδιαφέροντος της χώρας, για την κάλυψη, 2.500 περίπου περιοχών ασύρματης – WiFi πρόσβασης σε όλη την επικράτεια. Το σύστημα, το οποίο θα αναπτυχθεί, θα διαθέτει κεντρικό σύστημα παρακολούθησης και διαχείρισης, το οποίο καθιστά δυνατή την παρακολούθηση σε πραγματικό χρόνο όλων των δομικών στοιχείων του δικτύου.
      • 0 απαντήσεις
    • Η σύνδεση του νυχτερινού φωτισμού με το «Τοπικό Εγχώριο Προϊόν» στην Ελλάδα
      Όσοι έχουμε βρεθεί σε νυχτερινή πτήση έχουμε απολαύσει το θέαμα που προσφέρει η επιφάνεια της Γης, όταν τα νυχτερινά φώτα αναδεικνύουν μοτίβα που παραπέμπουν σε έργα τέχνης. Εκτός όμως από το εντυπωσιακό θέαμα, τα νυχτερινά φώτα αποτελούν μια πολύτιμη πηγή πληροφορίας για τις δραστηριότητες του ανθρώπου και την αλληλεπίδρασή του με το περιβάλλον.

      Στο πλαίσιο της εξερεύνησης αυτού του πεδίου, η NASA καταγράφει συστηματικά τον νυχτερινό φωτισμό του πλανήτη μας. Τα τελευταία 10 χρόνια πολύ βελτιωμένες καταγραφές παρέχονται από τον αισθητήρα VIIRS της αποστολής SUOMI.

      «Στο Δημοκρίτειο Πανεπιστήμιο σκεφτήκαμε να ερευνήσουμε τι έχουν να μας πουν τα νυχτερινά φώτα για την πατρίδα μας» λέει στην «Κ» η Αλεξάνδρα Γκεμιτζή, καθηγήτρια στο Τμήμα Μηχανικών Περιβάλλοντος του Δημοκρίτειου Πανεπιστήμιου Θράκης, η οποία ηγήθηκε μιας ενδιαφέρουσας έρευνας στο πλαίσιο των δραστηριοτήτων του Εργαστηρίου Ατμοσφαιρικής Ρύπανσης και Αντιρρυπαντικής Τεχνολογίας Ατμοσφαιρικών Ρύπων.
      • 0 απαντήσεις
    • «Εξοικονομώ 2023»: Ο νέος οδηγός του προγράμματος μετά την 3η τροποποίηση
      Εκδόθηκε σε ΦΕΚ η υπ' αριθμ. ΥΠΕΝ/ΥΔΕΝ/97165/610 ΚΥΑ (ΦΕΚ 5174/Β΄/13.09.2024) που αφορά την 3η τροποποίηση της υπό στοιχεία ΥΠΕΝ/ΥΔΕΝ/55246/807/18.05.2023 κοινής απόφασης των Υπουργών Οικονομικών, Ανάπτυξης και Επενδύσεων και Περιβάλλοντος και Ενέργειας «Προκήρυξη του προγράμματος “Εξοικονομώ 2023”», ως εξής:

      Α. Ο Οδηγός Εφαρμογής Προγράμματος «Εξοικονομώ 2023» και η 1η Τροποποίηση του Παραρτήματος VI που αφορά την Υπεύθυνη Δήλωση σχετικά με τη σώρευση των ενισχύσεων ήσσονος σημασίας (de minimis) βάσει του Κανονισμού (ΕΕ) 2023/2831, ως ακολούθως:

      Τροποποίηση (3η) της υπό στοιχεία ΥΠΕΝ 55246-807 18.05.2023 ΚΥΑ Εξοικονομώ 2023 (ΦΕΚ 5174-Β-13.09.2024).pdf
      • 3 απαντήσεις
×
×
  • Create New...

Σημαντικό

Χρησιμοποιούμε cookies για να βελτιώνουμε το περιεχόμενο του website μας. Μπορείτε να τροποποιήσετε τις ρυθμίσεις των cookie, ή να δώσετε τη συγκατάθεσή σας για την χρήση τους.