Πίνακας Κορυφαίων
Δημοφιλές Περιεχόμενο
Προβολή περιεχομένου με την υψηλότερη φήμη στις 27/06/2020 σε όλες τις περιοχές
-
Αλλάζουν σημαντικά αρκετά σε ότι αφορά τις Άδειες Μικρής Κλίμακας με βάση το Φ.Ε.Κ. 1843 Β/14-5-2020. Η νέα απόφαση για την έκδοση Ε.Ε.Δ.Μ.Κ του άρθρου 29 Ν. 4495/17 που τροποποιεί-συμπληρώνει την απόφαση . ΥΠΕΝ/ΔΑΟΚΑ/69701/4461/ ΦΕΚ 4520/Β/16-10-2018. Την απόφαση μπορείτε να την κατεβάσετε και από εδώ. Ανοίγουμε νέο θέμα με βάση τις νέες συνθήκες διότι ένα μεγάλο φάσμα εργασιών που επιτρεπόταν ή δεν με τις προϋφιστάμενες διατάξεις δεν ισχύει πια. Σύντομα θα ανέβει και σε Doc μορφή. Ανεβάζω εδώ και στα Download σε Pdf MIKRIS-KLIMAKAS-1843B-14-05-2020.pdf1 point
-
1 point
-
1 point
-
Η Recap-survey προσφέρει εντελώς δωρεάν στα μέλη του Michanikos.gr μια άδεια χρήσης του λογισμικού τοπογραφικών εφαρμογών XRTC4 facelift. Το ΕΞΑΡΤΗΣΗ 4 facelift αποτελεί τη συνέχεια του 4, με δυνατότερα χαρακτηριστικά, ανανεωμένο περιβάλλον εργασίας, και την ίδια χαμηλή τιμή. Είτε ψάχνετε για επιλυτικό πακέτο είτε για σχεδιαστικό (με χρήση ActiveX – CAD), το ΕΞΑΡΤΗΣΗ 4 facelift θα σας καλύψει πλήρως. Συνδυάζει μεθόδους κλασικής τοπογραφίας και γεωμετρίας, με ανωτέρα γεωδαισία και μεθοδολογία συνορθώσεων. Περιλαμβάνει βιβλιοθήκες συμβόλων, υπομνημάτων και τύπων γραμμών, τις οποίες εσείς μπορείτε να προσαρμόσετε πάνω στις δικές σας ανάγκες. Ποτέ πριν μια εργασία δεν ήταν τόσο ολοκληρωμένη. Συνδέστε στην εργασία σας αρχεία σχεδίων, Excel, Word, αρχεία μοντέλων εδάφους, ισοϋψών, μηκοτομών, διατομών, οδεύσεων, χωροσταθμίσεων, φωτογραφίες και ότι άλλο επιθυμείτε. Εργαστείτε στην ίδια εργασία με έως 30 αρχεία μετρήσεων και 60 αρχεία συντεταγμένων. Κρατήστε στην ίδια εργασία τα σημεία σας σε διαφορετικά συστήματα συντεταγμένων. Ανατρέξτε σε οποιαδήποτε εργασία μέσω του ιστορικού εργασιών και αναζητήστε βάση ημερομηνίας, πελάτη, μηχανικού, τίτλου, τοποθεσίας και άλλων χαρακτηριστικών. Δείτε μια αναλυτική παρουσίαση του προγράμματος XRTC4 facelift εδώ: https://recap-survey.com/product/εξαρτηση-4-λογισμικο-τοπογραφιας/ Συμμετοχές Για να δηλώσετε συμμετοχή κάνετε μια απάντηση (reply) στο παρόν θέμα. Δηλώσεις συμμετοχών ως την Πέμπτη 02/07/2020 στις 17:00. Όροι Συμμετοχής Δικαίωμα συμμετοχής έχουν όλα τα μέλη του Michanikos.gr που έχουν συμπληρώσει την ειδικότητα στο προφίλ τους, εκτός από τον Διαχειριστή και τα μέλη που ανήκουν στην ομάδα: Ιδιώτης-Μη Μηχανικός. Κάθε μέλος έχει δικαίωμα μόνο μιας συμμετοχής. Οι άκυρες συμμετοχές θα διαγραφούν. Αν την άδεια χρήσης κερδίσει μέλος που αγοράσει το λογισμικό μετά την Δευτέρα 22 Ιουνίου 2020 θα του επιστραφεί το ποσό αγοράς. Η κλήρωση θα γίνει μεταξύ των Α/Α των απαντήσεων στο παρόν θέμα και οι νικητές θα επιλεγούν με το Google Random Number Generator: https://www.google.com/search?q=random+number1 point
-
Συνεπώς, η 1η θεώρηση θεωρείτε πως έχει λογική; Και πως το να ελέγχω κατά πόσο παραβιάζονται τα πολεοδομικά μεγέθη και όχι κατά πόσο υπερβαίνονται τα μεγέθη της αδείας είναι η σωστή μέθοδος κατηγοριοποίησης αυθαιρεσιών; Εννοείται πως το ειδικό ενιαίο πρόστιμο υπολογίζεται βάση της υπέρβασης των αδειοδοτημένων μεγεθών.1 point
-
Δεν υπάρχει κανένα παράθυρο. Τέτοια σοβαρά λάθη κοστίζουν ακριβά. Υπήρχαν κάποτε και Ο.Α σε άλλες εποχές (κυρίως σε οικισμούς ή εκτός οικισμών) που έβγαζαν άδεια για ένα οικόπεδο και έχτιζαν αλλού (με δόλο). Εδώ έχουμε από οτι αναφέρεις περίπτωση γκάφας. Τόσα χρόνια κανείς δεν αναρωτήθηκε τι θα γίνει με αυτό το λάθος; Δεν προβλημάτισε κανέναν από τους πατέρα και τέκνο για το τι θα γίνει με το αυθαίρετο που "φύτρωσε" στο οικόπεδο; Όπως προανέφερε ο Δημήτρης, το κτίσμα ανήκει στο οικόπεδο. Άρα δεν μπορείς να κάνεις κάτι άλλο πέραν της τακτοποίησης ( ως πλήρως αυθαίρετο) καθώς την νομιμοποίηση την ξεχνάς πλέον λόγω έλλειψης αρτιότητας-οικοδομησιμότητας.1 point
-
Ο νόμος λέει - σε εκείνο το σημείο - ότι συγκρίνεις με όρους δόμησης, και όχι με άδειες. Βγάζει πολεοδομικό νόημα διότι πέρα από το τι έκανε μια άδεια την ευρύτερη περιοχή την ενδιαφέρει να είσαι μέσα σε κάποια όρια και λιγότερο την ενδιαφέρει να είσαι μέσα στα όρια που είχες θέσει ο ίδιος.1 point
-
Μην με παρεξηγείτε, κι εγώ τώρα μαθαίνω μαζί με τον γιό μου! Όταν λέω διάτρητό (που όπως καταλαβαίνω είναι λάθος) εννοώ αυτό που λένε τούμπο. Τώρα αυτοί που τα εμπορεύονται στα site τους κάποιοι τα λένε και διάτρητα. Τέλος πάντων, σημασία έχει ότι ο antloukidis με βοήθησε και βρήκα άκρη επιτέλους! Επίσης επειδή θέλω 2 διαφορετικές διαμέτρους από 25 μέτρα την κάθε μία, η τιμή βγαίνει πολύ παραπάνω απο 50 Ευρώ, μάλλον κοντά στα 500 Ευρώ θα έλεγα. Πάντως κάποιοι δεν θέλουν να μου πουλήσουν. Δεν πειράζει, σημασία έχει ότι βρήκα. Σας ευχαριστώ πολύ όλους για την βοήθεια και τα σχόλια! Όταν ολοκληρώσω το πλάισιο θα ποστάρω φωτογραφίες.1 point
-
Είχα την εντύπωση ότι οι αντιπαραθέσεις αυτές έχουν εκλείψει απο το φόρουμ αλλά βλέπω συνεχίζονται. nikos georgantas οι συμβολαιογράφοι της περιοχής που δραστηριοποιείσαι δεν νομοθετούν απλά παρανομούν. Σε περίπτωση ακυρότητας συμβολαίου ( κατά την γνώμη μου είναι αυτοδίκαιη ) ποιος θα πληρώσει την ζημιά ???? Ο Συμβολαιογράφος θα την βγάλει καθαρή εσύ τι θα επικαλεστείς εθιμικό δίκαιο ???1 point
-
Δεν είναι απαραίτητο να υπάρχει πρόσβαση στη δήλωση! Πρόσβαση στη δήλωση σημαίνει ταυτοχρόνως και "ανάληψη ευθύνης". Και για π.χ. 200 ευρώ που θ' αποφέρει στο μηχανικό μια έκδοση Βεβαίωσης 4495, δεν "τρελάθηκε" ουδείς!!! Ο μηχανικός ζητάει από τον ιδιοκτήτη τον πλήρη φάκελλο της υπαγωγής! Ο προηγούμενος μηχανικός διαχειριστής της δήλωσης είναι υποχρεωμένος να τον παραδώσει στον ιδιοκτήτη ολοκληρωμένο. Δηλαδή και με την ΥΔ πάνω στα σχέδια κ.λπ. Ο μηχανικός εκδότης της βεβαίωσης, με βάσει ό,τι του παραδοθεί κάνει την αυτοψία του (αφού εξασφαλίσει την αμοιβή του)... Αν όλα πάνε μια χαρά, εκδίδει τη βεβαίωση κ.λπ. Αν δει κάτι άλλο "τρεχάτε ποδαράκια μου" (λέει από μέσα του ο έχων την ευθύνη γι' αυτό)... Ο ιδιοκτήτης είναι υποχρεωμένος να παραδώσει στο συμβολαιογράφο ό,τι άλλο απαιτηθεί!!! Προσοχή!!!1 point
-
Μάλλον κύριε Θεοχάρη, εκτός από αστυνόμος που ανακαλύπτετε "γίδες" στις πλάτες των άλλων και συλλαμβάνετε επ' αυτοφόρω, είστε και μέντιουμ που κομίζει την "αλήθεια" και εξαπολύει κατηγορίες δίχως να γνωρίζει τίποτα απολύτως. Λυπάμαι, γιατί είστε και διακεκριμένο μέλος και διαβάζω αναρτήσεις σας τόσα χρόνια, πλην όμως δεν είχα ιδέα για το ήθος, γι' αυτό και δεν θα μπω σε περεταίρω λεπτομέρειες. Δυστυχώς ή ευτυχώς κάποιοι συνάδελφοί σας εκτιμούν την βοήθειά μου. Εάν έχετε να προσθέσετε κάτι για το θέμα της ανάρτησης θα το εκτιμούσα, ειδάλλως δεν θα μπω σε κανενός είδους υπεράσπισης σε κακεντρεχή προσωπική επίθεση.-1 points
This leaderboard is set to Athens/GMT+02:00
-
Επιλεγμένα Άρθρα
-
Εγκρίθηκε τo αναθεωρημένο Εθνικό Σχέδιο Διαχείρισης Επικίνδυνων Αποβλήτων (ΕΣΔΕΑ)
Engineer posted μια είδηση in Νομοθεσία,
Εγκρίθηκε τo αναθεωρημένο Εθνικό Σχέδιο Διαχείρισης Επικίνδυνων Αποβλήτων (ΕΣΔΕΑ) με την δημοσίευση στο ΦΕΚ 6412/Β'/22.11.2024 της υπ' αριθμ. ΥΠΕΝ/ΔΔΑ/124219/1717 ΚΥΑ με θέμα: Έγκριση αναθεωρημένου Εθνικού Σχεδίου Διαχείρισης Επικίνδυνων Αποβλήτων (ΕΣΔΕΑ).
To αναθεωρημένο Εθνικό Σχέδιο Διαχείρισης Επικίνδυνων Αποβλήτων (ΕΣΔΕΑ) συνιστά ένα Ειδικό Σχέδιο Διαχείρισης για τα Επικίνδυνα Απόβλητα που παράγονται στη χώρα, το οποίο απαιτείται σύμφωνα με τα άρθρα 54 και 55 του ν. 4819/2021 (Α’ 129), δεδομένου ότι τα απόβλητα αυτά, λόγω της ποιοτικής και ποσοτικής σύστασής τους, καθώς και των εξειδικευμένων εγκαταστάσεων που απαιτούνται για τη διαχείρισή τους, χρήζουν ειδικότερης συνολικής αντιμετώπισης.
Στόχος του σχεδιασμού είναι η μείωση τόσο της ποσότητας των παραγόμενων επικίνδυνων αποβλήτων όσο και της επικινδυνότητάς τους και η συνακόλουθη προστασία του περιβάλλοντος και της δημόσιας υγείας, σε συμμόρφωση με τους σχετικούς όρους και προϋποθέσεις της εθνικής και ενωσιακής νομοθεσίας και με εφαρμογή των βέλτιστων
διαθέσιμων τεχνικών, οι οποίες θα πρέπει πλέον να ενσωματώνουν ευθέως τις πρακτικές της κυκλικής οικονομίας.
Ο σχεδιασμός περιλαμβάνει όλες τις προβλέψεις του άρθρου 28 της Οδηγίας 2008/98/ΕΚ, καλύπτοντας ταυτόχρονα όλες τις νέες υποχρεώσεις και όλα τα νέα στοιχεία που εισήχθησαν στο άρθρο αυτό μέσω της Οδηγίας (ΕΕ) 2018/851 του Ευρωπαϊκού
Κοινοβουλίου και του Συμβουλίου της 30ης Μαΐου 2018.
Με τον παρόντα σχεδιασμό αναθεωρείται ο σχεδιασμός που είχε εγκριθεί με την Κοινή Υπουργική Απόφαση οικ.62952/5384/2016 (Β’ 4326) ο οποίος είχε χρονικό ορίζοντα το έτος 2020.
Εθνικό Σχέδιο Διαχείρισης Επικίνδυνων Αποβλήετων ΕΣΔΕΑ ΚΥΑ-ΥΠΕΝΔΔΑ1242191717-13.11.2024-ΦΕΚ-6412-22.11.2024-τεύχος-Β.pdf-
- 0 απαντήσεις
Επιλέχθηκε Από
Engineer, -
-
ΥΠΕΝ: Εγκύκλιος προς τις ΥΔΟΜ ώστε να ζητούν αποκλειστικά και περιοριστικά μόνο τα στοιχεία που προβλέπονται από το ισχύον θεσμικό πλαίσιο
Engineer posted μια είδηση in Νομοθεσία,
Εγκύκλιο απέστειλε το Υπουργείο Περιβάλλοντος και Ενέργειας προς τις ΥΔΟΜ με θέμα: Σχετικά με την εφαρμογή της εγκυκλίου ΥΠΕΝ/ΓΔΠΟΛ/15047/84/14-3-2018.
Η εγκύκλιος αναφέρει ότι: με αφορμή την (α) σχετική επιστολή του ΣΑΔΑΣ-ΠΕΑ με την οποία διαπιστώνεται η μη τήρηση της (β) σχετικής εγκυκλίου στην οποία και σας παραπέμπουμε, επισημαίνουμε εκ νέου στο πλαίσιο της χρηστής διοίκησης και προκειμένου να αποφεύγεται ταλαιπωρία μηχανικών και πολιτών ότι, η προαναφερόμενη εγκύκλιος οδηγία Γενικού Διευθυντή Πολεοδομίας του ΥΠΕΝ εξακολουθεί να ισχύει.
Ειδικότερα, κατά τον έλεγχο της πληρότητας αιτημάτων έκδοσης οικοδομικών αδειών, οι ΥΔΟΜ οφείλουν να ζητούν αποκλειστικά και περιοριστικά, μόνον τα στοιχεία εκείνα (δικαιολογητικά, σχέδια και εγκρίσεις υπηρεσιών, συλλογικών οργάνων ή φορέων) που προβλέπονται από το ισχύον θεσμικό πλαίσιο (νόμοι, π. δ/γματα, Υπουργικές Αποφάσεις) για την κατά περίπτωση περιοχή, ή την εκάστοτε Αποκεντρωμένων Διοικήσεων της Επικράτειας (για την ενημέρωση των ΥΔΟΜ χωρικής τους αρμοδιότητας) χρήση ειδικού κτιρίου. Κατά συνέπεια, για την έκδοση των οικοδομικών αδειών δεν ζητείται η προσκόμιση επιπρόσθετων στοιχείων (όπως αλληλογραφία, εγκρίσεις φορέων) και δεν λαμβάνονται υπόψη απόψεις ή εκτιμήσεις υπηρεσιών, οι οποίες αποκλίνουν του ισχύοντος θεσμικού πλαισίου.-
- 0 απαντήσεις
Επιλέχθηκε Από
Engineer, -
-
Εγκρίθηκε μέσω WiFi4GR το δωρεάν WiFi σε έντεκα σταθμούς του ΜΕΤΡΟ
Engineer posted μια είδηση in Τεχνολογία,
Την έγκριση του Διοικητικού Συμβουλίου για την εγκατάσταση και λειτουργία εξοπλισμού ασύρματης πρόσβασης σε έντεκα σταθμούς του ΜΕΤΡΟ για τουλάχιστον πέντε χρόνια εξασφάλισε την περασμένη εβδομάδα η ΣΤΑΣΥ.
Το κόστος για την παροχή ηλεκτρικού ρεύματος και παροχής σύνδεσης στο διαδίκτυο, θα βαρύνει την εταιρία και από το ύψος του και τη δυνατότητα κάλυψής του από τη ΣΤΑΣΥ θα εξαρτηθεί και η επέκταση του ασύρματου Ιντερνετ και σε άλλους σταθμούς.
Οι πρώτοι έντεκα σταθμοί στους οποίους θα λειτουργήσει WiFi έως το τέλος της χρονιάς είναι εκτός από την Ακρόπολη και το Σύνταγμα, οι σταθμοί Μοναστηράκι, Ομόνοια, Πανεπιστήμιο, Πειραιάς, Κορυδαλλός, Χαλάνδρι, Αγιος Δημήτριος, Φιξ και Αγία Μαρίνα.
Οι επιβάτες θα μπορούν να συνδέονται άμεσα χωρίς να χρειάζεται κάποια διαδικασία εγγραφής. Στη συνέχεια η διοίκηση της ΣΤΑΣΥ θα μετρήσει το μηνιαίο κόστος λειτουργίας και συντήρησης ώστε να αποφασιστεί η επέκταση του δικτύου και το χρονοδιάγραμμά της.
Υπενθυμίζεται ότι το έργο έχει ενταχθεί από το υπουργείο Ψηφιακής Διακυβέρνησης στις περιοχές που θα εγκατασταθούν σημεία πρόσβασης στο πλαίσιο του έργου WiFi4GR.
Το WiFi4GR «Ανάπτυξη Δημόσιων Σημείων Ασύρματης Ευρυζωνικής Πρόσβασης στο Διαδίκτυο» αφορά στην προμήθεια, εγκατάσταση, παραμετροποίηση, σύνδεση και θέση σε λειτουργία σημείων ασύρματης πρόσβασης WiFi (Hotspots) στο Διαδίκτυο σε διάφορες περιοχές πολιτιστικού και τουριστικού ενδιαφέροντος της χώρας, για την κάλυψη, 2.500 περίπου περιοχών ασύρματης – WiFi πρόσβασης σε όλη την επικράτεια. Το σύστημα, το οποίο θα αναπτυχθεί, θα διαθέτει κεντρικό σύστημα παρακολούθησης και διαχείρισης, το οποίο καθιστά δυνατή την παρακολούθηση σε πραγματικό χρόνο όλων των δομικών στοιχείων του δικτύου.-
- 0 απαντήσεις
Επιλέχθηκε Από
Engineer, -
-
Η σύνδεση του νυχτερινού φωτισμού με το «Τοπικό Εγχώριο Προϊόν» στην Ελλάδα
Engineer posted μια είδηση in Περιβάλλον,
Όσοι έχουμε βρεθεί σε νυχτερινή πτήση έχουμε απολαύσει το θέαμα που προσφέρει η επιφάνεια της Γης, όταν τα νυχτερινά φώτα αναδεικνύουν μοτίβα που παραπέμπουν σε έργα τέχνης. Εκτός όμως από το εντυπωσιακό θέαμα, τα νυχτερινά φώτα αποτελούν μια πολύτιμη πηγή πληροφορίας για τις δραστηριότητες του ανθρώπου και την αλληλεπίδρασή του με το περιβάλλον.
Στο πλαίσιο της εξερεύνησης αυτού του πεδίου, η NASA καταγράφει συστηματικά τον νυχτερινό φωτισμό του πλανήτη μας. Τα τελευταία 10 χρόνια πολύ βελτιωμένες καταγραφές παρέχονται από τον αισθητήρα VIIRS της αποστολής SUOMI.
«Στο Δημοκρίτειο Πανεπιστήμιο σκεφτήκαμε να ερευνήσουμε τι έχουν να μας πουν τα νυχτερινά φώτα για την πατρίδα μας» λέει στην «Κ» η Αλεξάνδρα Γκεμιτζή, καθηγήτρια στο Τμήμα Μηχανικών Περιβάλλοντος του Δημοκρίτειου Πανεπιστήμιου Θράκης, η οποία ηγήθηκε μιας ενδιαφέρουσας έρευνας στο πλαίσιο των δραστηριοτήτων του Εργαστηρίου Ατμοσφαιρικής Ρύπανσης και Αντιρρυπαντικής Τεχνολογίας Ατμοσφαιρικών Ρύπων.-
- 0 απαντήσεις
Επιλέχθηκε Από
Engineer, -
-
«Εξοικονομώ 2023»: Ο νέος οδηγός του προγράμματος μετά την 3η τροποποίηση
Engineer posted μια είδηση in Χρηματοδοτήσεις,
Εκδόθηκε σε ΦΕΚ η υπ' αριθμ. ΥΠΕΝ/ΥΔΕΝ/97165/610 ΚΥΑ (ΦΕΚ 5174/Β΄/13.09.2024) που αφορά την 3η τροποποίηση της υπό στοιχεία ΥΠΕΝ/ΥΔΕΝ/55246/807/18.05.2023 κοινής απόφασης των Υπουργών Οικονομικών, Ανάπτυξης και Επενδύσεων και Περιβάλλοντος και Ενέργειας «Προκήρυξη του προγράμματος “Εξοικονομώ 2023”», ως εξής:
Α. Ο Οδηγός Εφαρμογής Προγράμματος «Εξοικονομώ 2023» και η 1η Τροποποίηση του Παραρτήματος VI που αφορά την Υπεύθυνη Δήλωση σχετικά με τη σώρευση των ενισχύσεων ήσσονος σημασίας (de minimis) βάσει του Κανονισμού (ΕΕ) 2023/2831, ως ακολούθως:
Τροποποίηση (3η) της υπό στοιχεία ΥΠΕΝ 55246-807 18.05.2023 ΚΥΑ Εξοικονομώ 2023 (ΦΕΚ 5174-Β-13.09.2024).pdf-
- 3 απαντήσεις
Επιλέχθηκε Από
Engineer, -
-