Μετάβαση στο περιεχόμενο

Πίνακας Κορυφαίων

  1. Pavlos33

    Pavlos33

    Συντονιστής


    • Πόντοι

      11

    • Περιεχόμενα

      18.012


  2. dimitris GM

    dimitris GM

    Συντονιστής


    • Πόντοι

      7

    • Περιεχόμενα

      26.116


  3. ChristinaK

    ChristinaK

    Core Members


    • Πόντοι

      5

    • Περιεχόμενα

      1.043


  4. Engineer

    Engineer

    Administrators


    • Πόντοι

      1

    • Περιεχόμενα

      13.201


Δημοφιλές Περιεχόμενο

Προβολή περιεχομένου με την υψηλότερη φήμη στις 28/06/2020 σε όλες τις περιοχές

  1. θα ηταν πρωτοφανες λαθος [με πολλους αποδεκτες η επισημανση αυτη ...] - να εχει σδ. για 400 τμ. - να βγαλουν αδεια για 300 - και να δοσουν ολα τα χιλιοστα στα 300 τμ. Αν ετσι εγινε, θα κανουν τροποποιηση της συστασης και θα αφαιρεσουν χιλιοστα απο τα χτισμενα. "αν"......
    2 points
  2. Καλημέρα και πάλι. Η κατηγορίες 1,2,3 απαλλάσσονται από την υποχρέωση Μ.Σ.Ε. Επιπλέον αυθαίρετο μέχρι και 25 τμ απαλλάσσεται. Στην Τ.Ε.Σ.Ε αναφέρεις απλώς τα αντίστοιχα εδάφια του νόμου και της σχετικής απόφασης εξηγώντας συνοπτικά γιατί δεν απαιτείται Μ.Σ.Ε. Φιλική συμβουλή, να μην κάνεις χρήση έτοιμων κειμένων που κυκλοφορούν στο διαδίκτυο και αναφέρουν μέσα τα πάντα όλα, φορτώνοντας ευθύνες στον υπογράφοντα χωρίς ο νόμος και η σχετική απόφαση να αναφέρουν κάτι αντίστοιχο.
    2 points
  3. Κατηγορία 5 είναι (δεν μας είπες όμως το έτος κατασκευής του). Συνάδελφοι μη σας πιάνουν τυχόν "ενοχές" για τα ύψη προστίμων και σας επηρεάζει η γνωστή "κλάψα" του ιδιοκτήτη. Δεν είναι δικό σας το λάθος. Εσείς καλείστε να τακτοποιήσετε και να δώσετε έτσι και μια υπεραξία στο γήπεδο για τον ιδιοκτήτη του, αφού το ακίνητο αποκτά σωστή τεχνική και νομική ταυτότητα.
    2 points
  4. Καλησπέρα!Νόμιμη άδεια που ισχύει χτίζει με τους όρους δόμησης που εκδόθηκε.Η αναθεώρηση για αλλαγή μηχανικού και η αναθεώρηση ισχύος της δεν επηρεάζει τα προς πραγματοποίηση μεγέθη του διαγράμματος.
    1 point
  5. Δεν υπαρχει κανενα "κολπο".... και δεν εχουν εδω καμμια δουλειά οι συμβ/φοι -ούτε οι μηχανικοι- ουτε οι υποθηκοφύλακες. Για τα εξ αδιαιρετου εχουν γινει συνεχεις ρυθμισεις.... Δεν πηγε με τις παληες...τωρα θελει να παει με τον ν. 4495, αλλα δεν το επιτρεπει ο νομος. Απλο...
    1 point
  6. Ενδεχομένως το πνεύμα του νόμου να είναι απλό γιατί φαίνεται να ξεκινάει με την έμμεση ερώτηση "τι δόμηση/κάλυψη/ύψος έχει απομείνει από την άδεια ή και την παλιά ρύθμιση ή και άλλη νέα ρύθμιση;". Με αυτή τη λογική θεωρείς το ήδη ρυθμισμένο ή άλλο μέρος προς ρύθμιση ότι έχει οιονεί οικοδομική άδεια (όσον αφορά τη δόμηση/κάλυψη/ύψος (με νέα μειωμένα μεγέθη)) και μετράς έτσι. Νομίζω είναι και το πολεοδομικά πιο λογικό αφού δεν ενδιαφέρει τους άλλους τόσο το τι υπερβαίνεις σε σχέση με το τι υποσχέθηκες στις άδειες σου όσο το τι υπερβαίνεις σε σχέση με τους όρους της περιοχής.
    1 point
  7. σωστα "σκοπος ειναι η αποφυγη δημιουργιας μικρων γηπεδων....ειναι εκτος της σκεψης η απαγορευση συνενωσης..." τετρις και παυλος said εδω https://www.michanikos.gr/forums/topic/43050-συνένωση-μη-άρτιου-με-κατά-παρέκκλιση-άρτιο-οικόπεδο/?do=findComment&comment=782619
    1 point
  8. Σε καμία περίπτωση η μη κατασκευή του προβλεπόμενου (θα το ονομάσω συνδετήριο) κτιριακού τμήματος δεν οδηγεί σε μη αποδοχή της άδειας. Ο λόγος που το είχαν αυτό το τμήμα ήταν για να μπορέσουν να συστήσουν οριζόντια ιδιοκτησία και να κάνουν τη γονική παροχή σε ξεχωριστή οριζόντια-μεζονέτα. Παρόμοια συλλογιστική βλέπεις σε συνδετήρια τμήματα όπως υπόγειες δεξαμενές, κτιστές πέργκολες σε συνέχεια σκελετού και ημιυπαίθριους χώρους, προκειμένου τα δυο λειτουργικά αυτοτελή κτίρια να έχουν κοινό φέροντα οργανισμό προκειμένου να ευσταθεί νομικά η σύσταση οριζοντίων ιδιοκτησιών. Τεχνικά και από πολεοδομικής άποψης, σύμφωνα και με το παράρτημα ΣΤ εγκ. 3 ν. 4178 κάτι που δεν κατασκευάστηκε, δεν αποτελεί αυθαιρεσία όταν δεν θίγονται πολεοδομικές διατάξεις, από την μη κατασκευή του. Οπότε να δούμε αν παραβιάζεται η ελάχιστη απόσταση μεταξύ των κτιρίων η οποία αν είναι 5,50 μ ούτε αυτή θίγεται. Το ζήτημα που ανακύπτει είναι κυρίως νομικής φύσης. Συνεχίζει να έχει ισχύ η πράξη σύστασης οριζόντιων ιδιοκτησιών (εφόσον έχει γίνει τέτοια) ;
    1 point
  9. Από την στιγμή που ο νόμος έχει ρητή διατύπωση και αναφέρει "ολα τα αυθαίρετα επί του ακινήτου", εμείς πως θα στοιχειοθετήσουμε το ότι δεν βάλαμε αυθαίρετα κατηγορίας 1 και 2. Για τα αυθαίρετα της κατηγορίας 3, από παλιά, είχαμε ένα, ας μου επιτραπεί η έκφραση, "ψευδοεπιχείρημα", ότι επειδή στο πληροφοριακό σύστημα δεν καταχωρείται επιφάνεια αυθαίρετης κατασκευής, δεν συμμετέχει στους υπολογισμούς η κατηγορία αυτή. Μεγάλη συζήτηση πάντως ανοίγεις και 100% βέβαιη απάντηση δεν θα πάρεις. Προσωπικά, εφαρμόζω αυτό που διαβάζω, δηλαδή προσμετρώ όλα τα αυθαίρετα ακόμη και της κατηγορίας 1 και 2. Όμως και αυτό που αναφέρεις έχει λογική και όπως αντιλαμβάνεσαι είμαστε σε "γκρίζα ζώνη".
    1 point
  10. συμφωνώ....απολύτως η απαντηση του ΤΕΕ ειναι λαθος...100% Τυχον τακτοποίηση, οχι μονον εινα ακυρη αλλά ειναι και παρανομη και προσβαλλει δικαιωματα ιδιοκτησιας των υπολοιπων συνιδιοκτητων. Η μονη λυση ειναι να εχει προηγηθει δικαστική αποφαση περι χρησικτησιας σε αυτοτελες τμημα αβγδεα, άλλως δεν εχεις κανεναν τιτλο και δεν προχωρας.
    1 point
  11. Ναι!Θα σου βγει στην καρτέλα Οικονομικά Στοιχεία η διαφορά του ποσού προς πληρωμή!Καλημέρα σε όλους!!!😀😀
    1 point
  12. "μονοκατοικια" ειναι εδιτ [...με προλαβαν οι φιλοι μας]😃 τις καλημερες μου
    1 point
  13. Οπότε προχώρα το και σε καλή μεριά τα χρήματα (ελπίζω να έχεις διασφαλίσει την αμοιβή σου). Έχω απαντήσει και στο θέμα της ΜΣΕ. Είναι ΟΚ.
    1 point
  14. Επιπλέον μια ερώτηση δική μου. Αναφέρεις χώρο κάτω από τη σκάλα. Στο ακίνητο υπάρχει σύσταση οριζόντιων ιδιοκτησιών; Μήπως έχουμε να κάνουμε με κοινόχρηστο;
    1 point
  15. Καλημέρα!Άρα που βρίσκεται τελικά?(Σε ποιο επίπεδο)
    1 point
  16. Καλημέρα!Θα δεις την τελευταία αναθεώρηση ισχύος της.Εάν εκδόθηκε αναθεώρηση της ισχύος της μεταξύ 1/3/12 και 31/12/17 θα λήγει 31/12/21.Η νέα αναθεώρηση θα πρέπει να συμπεριλαμβάνει και την αλλαγή επιβλέποντος και τις εργασίες που άλλαξαν (ΗΧ).Άρα λογικά,αναλαμβάνεις και δείχνεις εσύ και τις όποιες αλλαγές.
    1 point
  17. Version 1.0.0

    121 downloads

    Χρήσιμος οδηγός ίδρυσης και λειτουργίας Δημοτικού Κ.Δ.Α.Π. από την ΕΕΤΑΑ
    1 point
  18. Καλημέρα. Θα προσθέσεις τις νέες επιφάνειες που έχεις αποφασίσει και θα κάνεις επανυποβολή. Θα σου βγάλει το νέο πρόστιμο. Στη φάση υπαγωγής δεν έχεις να πας πιο πίσω με ψηφιακό αίτημα. Αναφορικά με τον υπολογισμό του προστίμου, αν ο χώρος κάτω από την σκάλα είναι κενός (δηλαδή δεν έχει κτιστεί πλάγιος τοίχος) τότε δεν έχεις να δηλώσεις κάτι. Αν όμως έχεις κλειστό χώρο κάτω από τη σκάλα που οδηγεί από το ισόγειο προς τον όροφο, ο χώρος αυτός θα είναι Β.Χ και είτε θα δηλωθεί ως κατηγορία 3, ή εναλλακτικά μπορεί να δηλωθεί με ΥΔ (με μειωτικό) +ΥΚ+ (έλεγχο για τυχόν παραβίαση της Δ).
    1 point
  19. Συνεπώς, η 1η θεώρηση θεωρείτε πως έχει λογική; Και πως το να ελέγχω κατά πόσο παραβιάζονται τα πολεοδομικά μεγέθη και όχι κατά πόσο υπερβαίνονται τα μεγέθη της αδείας είναι η σωστή μέθοδος κατηγοριοποίησης αυθαιρεσιών; Εννοείται πως το ειδικό ενιαίο πρόστιμο υπολογίζεται βάση της υπέρβασης των αδειοδοτημένων μεγεθών.
    1 point
  20. Δεν υπάρχει κανένα παράθυρο. Τέτοια σοβαρά λάθη κοστίζουν ακριβά. Υπήρχαν κάποτε και Ο.Α σε άλλες εποχές (κυρίως σε οικισμούς ή εκτός οικισμών) που έβγαζαν άδεια για ένα οικόπεδο και έχτιζαν αλλού (με δόλο). Εδώ έχουμε από οτι αναφέρεις περίπτωση γκάφας. Τόσα χρόνια κανείς δεν αναρωτήθηκε τι θα γίνει με αυτό το λάθος; Δεν προβλημάτισε κανέναν από τους πατέρα και τέκνο για το τι θα γίνει με το αυθαίρετο που "φύτρωσε" στο οικόπεδο; Όπως προανέφερε ο Δημήτρης, το κτίσμα ανήκει στο οικόπεδο. Άρα δεν μπορείς να κάνεις κάτι άλλο πέραν της τακτοποίησης ( ως πλήρως αυθαίρετο) καθώς την νομιμοποίηση την ξεχνάς πλέον λόγω έλλειψης αρτιότητας-οικοδομησιμότητας.
    1 point
  21. Γνώμη μου είναι να θεωρήσεις κανονικά ότι υπάρχει άδεια, ποιος σου λέει ότι δεν έχει περιφραχτεί λάθος το οικόπεδο και οτι και σήμερα είνια 1500τμ
    1 point
  22. συμφωνω.... με τις εξης επισημανσεις... και οι δυο ανω εγκυκλιοι μιλανε για συνενωση αρτιου κατα παρεκκλιση με μη αρτιο...ή για δυο κατα παρεκκλιση...μεταξυ τους" προς βελτιωση της οικοδομησιμοτητας...Σωστα Ομως η συνενωση ενος μη αρτιου ..και μη οικ...με ενα κατα παρεκκλιση- ετσι ετεθη το ερωτημα- προφανως καμμια βελτιωση δεν επιφερει σε μια -ανυπαρκτη - παρεκκλιση... του "μικρου" τα λεμε υγ το ειχαμε προ ετους+ το ιδιο θεμα..., νομιζω στη Ροδο, οπου τα 30 τμ. ηθελαν να αγορασουν τα 220..και να επικαλεσθουν "βελτιωση οικοδομησιμοτητας" δξ πώς κατεληξε
    1 point
  23. και στο πολύ χρήσιμο έγγραφο του συναδέλφου παραθέτω και το αρκετά παλιό χρονολογικά έγγραφο 31052/83 Εγγρ-31052/5908/7-6-83. Εαν σε άρτιο κατά παρέκκλιση οικόπεδο προστεθεί επιφάνεια άλλου παρακειμένου γηπέδου δεν χάνεται η κατά παρέκκλιση αρτιότητά του. Σας στέλνουμε αίτηση της κ. Ε.Μ. με την οποία ζητά πληροφορίες πολεοδομικής φύσεως και παρακαλούμε για τις δικές σας ενέργειες. Για το θέμα που αναφέρεται στην αίτηση σας γνωρίζουμε τα εξής: Εάν σε γήπεδο το οποίο σύμφωνα με τις ισχύουσες στην περιοχή πολεοδομικές διατάξεις είναι άρτιο κατά παρέκκλιση προστεθεί σήμερα επιφάνεια άλλου παρακειμένου γηπέδου δεν χάνεται η κατά παρέκκλιση αρτιότητά του διότι με την αύξηση αυτή της επιφάνειας βελτιώνεται η κατά παρέκκλιση ιδιοκτησία.
    1 point
This leaderboard is set to Athens/GMT+02:00
  • Επιλεγμένα Άρθρα

    • Εγκρίθηκε τo αναθεωρημένο Εθνικό Σχέδιο Διαχείρισης Επικίνδυνων Αποβλήτων (ΕΣΔΕΑ)
      Εγκρίθηκε τo αναθεωρημένο Εθνικό Σχέδιο Διαχείρισης Επικίνδυνων Αποβλήτων (ΕΣΔΕΑ) με την δημοσίευση στο ΦΕΚ 6412/Β'/22.11.2024 της υπ' αριθμ. ΥΠΕΝ/ΔΔΑ/124219/1717 ΚΥΑ με θέμα: Έγκριση αναθεωρημένου Εθνικού Σχεδίου Διαχείρισης Επικίνδυνων Αποβλήτων (ΕΣΔΕΑ).

      To αναθεωρημένο Εθνικό Σχέδιο Διαχείρισης Επικίνδυνων Αποβλήτων (ΕΣΔΕΑ) συνιστά ένα Ειδικό Σχέδιο Διαχείρισης για τα Επικίνδυνα Απόβλητα που παράγονται στη χώρα, το οποίο απαιτείται σύμφωνα με τα άρθρα 54 και 55 του ν. 4819/2021 (Α’ 129), δεδομένου ότι τα απόβλητα αυτά, λόγω της ποιοτικής και ποσοτικής σύστασής τους, καθώς και των εξειδικευμένων εγκαταστάσεων που απαιτούνται για τη διαχείρισή τους, χρήζουν ειδικότερης συνολικής αντιμετώπισης.

      Στόχος του σχεδιασμού είναι η μείωση τόσο της ποσότητας των παραγόμενων επικίνδυνων αποβλήτων όσο και της επικινδυνότητάς τους και η συνακόλουθη προστασία του περιβάλλοντος και της δημόσιας υγείας, σε συμμόρφωση με τους σχετικούς όρους και προϋποθέσεις της εθνικής και ενωσιακής νομοθεσίας και με εφαρμογή των βέλτιστων
      διαθέσιμων τεχνικών, οι οποίες θα πρέπει πλέον να ενσωματώνουν ευθέως τις πρακτικές της κυκλικής οικονομίας.

      Ο σχεδιασμός περιλαμβάνει όλες τις προβλέψεις του άρθρου 28 της Οδηγίας 2008/98/ΕΚ, καλύπτοντας ταυτόχρονα όλες τις νέες υποχρεώσεις και όλα τα νέα στοιχεία που εισήχθησαν στο άρθρο αυτό μέσω της Οδηγίας (ΕΕ) 2018/851 του Ευρωπαϊκού
      Κοινοβουλίου και του Συμβουλίου της 30ης Μαΐου 2018.

      Με τον παρόντα σχεδιασμό αναθεωρείται ο σχεδιασμός που είχε εγκριθεί με την Κοινή Υπουργική Απόφαση οικ.62952/5384/2016 (Β’ 4326) ο οποίος είχε χρονικό ορίζοντα το έτος 2020. 

      Εθνικό Σχέδιο Διαχείρισης Επικίνδυνων Αποβλήετων ΕΣΔΕΑ ΚΥΑ-ΥΠΕΝΔΔΑ1242191717-13.11.2024-ΦΕΚ-6412-22.11.2024-τεύχος-Β.pdf
      • 0 απαντήσεις
    • ΥΠΕΝ: Εγκύκλιος προς τις ΥΔΟΜ ώστε να ζητούν αποκλειστικά και περιοριστικά μόνο τα στοιχεία που προβλέπονται από το ισχύον θεσμικό πλαίσιο
      Εγκύκλιο απέστειλε το Υπουργείο Περιβάλλοντος και Ενέργειας προς τις ΥΔΟΜ με θέμα: Σχετικά με την εφαρμογή της εγκυκλίου ΥΠΕΝ/ΓΔΠΟΛ/15047/84/14-3-2018.

      Η εγκύκλιος αναφέρει ότι: με αφορμή την (α) σχετική επιστολή του ΣΑΔΑΣ-ΠΕΑ με την οποία διαπιστώνεται η μη τήρηση της (β) σχετικής εγκυκλίου στην οποία και σας παραπέμπουμε, επισημαίνουμε εκ νέου στο πλαίσιο της χρηστής διοίκησης και προκειμένου να αποφεύγεται ταλαιπωρία μηχανικών και πολιτών ότι, η προαναφερόμενη εγκύκλιος οδηγία Γενικού Διευθυντή Πολεοδομίας του ΥΠΕΝ εξακολουθεί να ισχύει.

      Ειδικότερα, κατά τον έλεγχο της πληρότητας αιτημάτων έκδοσης οικοδομικών αδειών, οι ΥΔΟΜ οφείλουν να ζητούν αποκλειστικά και περιοριστικά, μόνον τα στοιχεία εκείνα (δικαιολογητικά, σχέδια και εγκρίσεις υπηρεσιών, συλλογικών οργάνων ή φορέων) που προβλέπονται από το ισχύον θεσμικό πλαίσιο (νόμοι, π. δ/γματα, Υπουργικές Αποφάσεις) για την κατά περίπτωση περιοχή, ή την εκάστοτε Αποκεντρωμένων Διοικήσεων της Επικράτειας (για την ενημέρωση των ΥΔΟΜ χωρικής τους αρμοδιότητας) χρήση ειδικού κτιρίου. Κατά συνέπεια, για την έκδοση των οικοδομικών αδειών δεν ζητείται η προσκόμιση επιπρόσθετων στοιχείων (όπως αλληλογραφία, εγκρίσεις φορέων) και δεν λαμβάνονται υπόψη απόψεις ή εκτιμήσεις υπηρεσιών, οι οποίες αποκλίνουν του ισχύοντος θεσμικού πλαισίου.
      • 0 απαντήσεις
    • Εγκρίθηκε μέσω WiFi4GR το δωρεάν WiFi σε έντεκα σταθμούς του ΜΕΤΡΟ
      Την έγκριση του Διοικητικού Συμβουλίου για την εγκατάσταση και λειτουργία εξοπλισμού ασύρματης πρόσβασης σε έντεκα σταθμούς του ΜΕΤΡΟ για τουλάχιστον πέντε χρόνια εξασφάλισε την περασμένη εβδομάδα η ΣΤΑΣΥ.

      Το κόστος για την παροχή ηλεκτρικού ρεύματος και παροχής σύνδεσης στο διαδίκτυο, θα βαρύνει την εταιρία και από το ύψος του και τη δυνατότητα κάλυψής του από τη ΣΤΑΣΥ θα εξαρτηθεί και η επέκταση του ασύρματου Ιντερνετ και σε άλλους σταθμούς.

      Οι πρώτοι έντεκα σταθμοί στους οποίους θα λειτουργήσει WiFi έως το τέλος της χρονιάς είναι εκτός από την Ακρόπολη και το Σύνταγμα, οι σταθμοί Μοναστηράκι, Ομόνοια, Πανεπιστήμιο, Πειραιάς, Κορυδαλλός, Χαλάνδρι, Αγιος Δημήτριος, Φιξ και Αγία Μαρίνα. 

      Οι επιβάτες θα μπορούν να συνδέονται άμεσα χωρίς να χρειάζεται κάποια διαδικασία εγγραφής. Στη συνέχεια η διοίκηση της ΣΤΑΣΥ θα μετρήσει το μηνιαίο κόστος λειτουργίας και συντήρησης ώστε να αποφασιστεί η επέκταση του δικτύου και το χρονοδιάγραμμά της.

      Υπενθυμίζεται ότι το έργο έχει ενταχθεί από το υπουργείο Ψηφιακής Διακυβέρνησης στις περιοχές που θα εγκατασταθούν σημεία πρόσβασης στο πλαίσιο του έργου WiFi4GR.

      Το WiFi4GR «Ανάπτυξη Δημόσιων Σημείων Ασύρματης Ευρυζωνικής Πρόσβασης στο Διαδίκτυο» αφορά στην προμήθεια, εγκατάσταση, παραμετροποίηση, σύνδεση και θέση σε λειτουργία σημείων ασύρματης πρόσβασης WiFi (Hotspots) στο Διαδίκτυο σε διάφορες περιοχές πολιτιστικού και τουριστικού ενδιαφέροντος της χώρας, για την κάλυψη, 2.500 περίπου περιοχών ασύρματης – WiFi πρόσβασης σε όλη την επικράτεια. Το σύστημα, το οποίο θα αναπτυχθεί, θα διαθέτει κεντρικό σύστημα παρακολούθησης και διαχείρισης, το οποίο καθιστά δυνατή την παρακολούθηση σε πραγματικό χρόνο όλων των δομικών στοιχείων του δικτύου.
      • 0 απαντήσεις
    • Η σύνδεση του νυχτερινού φωτισμού με το «Τοπικό Εγχώριο Προϊόν» στην Ελλάδα
      Όσοι έχουμε βρεθεί σε νυχτερινή πτήση έχουμε απολαύσει το θέαμα που προσφέρει η επιφάνεια της Γης, όταν τα νυχτερινά φώτα αναδεικνύουν μοτίβα που παραπέμπουν σε έργα τέχνης. Εκτός όμως από το εντυπωσιακό θέαμα, τα νυχτερινά φώτα αποτελούν μια πολύτιμη πηγή πληροφορίας για τις δραστηριότητες του ανθρώπου και την αλληλεπίδρασή του με το περιβάλλον.

      Στο πλαίσιο της εξερεύνησης αυτού του πεδίου, η NASA καταγράφει συστηματικά τον νυχτερινό φωτισμό του πλανήτη μας. Τα τελευταία 10 χρόνια πολύ βελτιωμένες καταγραφές παρέχονται από τον αισθητήρα VIIRS της αποστολής SUOMI.

      «Στο Δημοκρίτειο Πανεπιστήμιο σκεφτήκαμε να ερευνήσουμε τι έχουν να μας πουν τα νυχτερινά φώτα για την πατρίδα μας» λέει στην «Κ» η Αλεξάνδρα Γκεμιτζή, καθηγήτρια στο Τμήμα Μηχανικών Περιβάλλοντος του Δημοκρίτειου Πανεπιστήμιου Θράκης, η οποία ηγήθηκε μιας ενδιαφέρουσας έρευνας στο πλαίσιο των δραστηριοτήτων του Εργαστηρίου Ατμοσφαιρικής Ρύπανσης και Αντιρρυπαντικής Τεχνολογίας Ατμοσφαιρικών Ρύπων.
      • 0 απαντήσεις
    • «Εξοικονομώ 2023»: Ο νέος οδηγός του προγράμματος μετά την 3η τροποποίηση
      Εκδόθηκε σε ΦΕΚ η υπ' αριθμ. ΥΠΕΝ/ΥΔΕΝ/97165/610 ΚΥΑ (ΦΕΚ 5174/Β΄/13.09.2024) που αφορά την 3η τροποποίηση της υπό στοιχεία ΥΠΕΝ/ΥΔΕΝ/55246/807/18.05.2023 κοινής απόφασης των Υπουργών Οικονομικών, Ανάπτυξης και Επενδύσεων και Περιβάλλοντος και Ενέργειας «Προκήρυξη του προγράμματος “Εξοικονομώ 2023”», ως εξής:

      Α. Ο Οδηγός Εφαρμογής Προγράμματος «Εξοικονομώ 2023» και η 1η Τροποποίηση του Παραρτήματος VI που αφορά την Υπεύθυνη Δήλωση σχετικά με τη σώρευση των ενισχύσεων ήσσονος σημασίας (de minimis) βάσει του Κανονισμού (ΕΕ) 2023/2831, ως ακολούθως:

      Τροποποίηση (3η) της υπό στοιχεία ΥΠΕΝ 55246-807 18.05.2023 ΚΥΑ Εξοικονομώ 2023 (ΦΕΚ 5174-Β-13.09.2024).pdf
      • 3 απαντήσεις
×
×
  • Create New...

Σημαντικό

Χρησιμοποιούμε cookies για να βελτιώνουμε το περιεχόμενο του website μας. Μπορείτε να τροποποιήσετε τις ρυθμίσεις των cookie, ή να δώσετε τη συγκατάθεσή σας για την χρήση τους.