Μετάβαση στο περιεχόμενο

Πίνακας Κορυφαίων

  1. nbr

    nbr

    Core Members


    • Πόντοι

      3

    • Περιεχόμενα

      1.717


  2. ΙΑΣΟΝΑΣ

    ΙΑΣΟΝΑΣ

    Core Members


    • Πόντοι

      3

    • Περιεχόμενα

      17.329


  3. ChristinaK

    ChristinaK

    Core Members


    • Πόντοι

      3

    • Περιεχόμενα

      1.043


  4. akis73

    akis73

    Συντονιστής


    • Πόντοι

      3

    • Περιεχόμενα

      8.602


Δημοφιλές Περιεχόμενο

Προβολή περιεχομένου με την υψηλότερη φήμη στις 01/07/2020 σε όλες τις περιοχές

  1. Είναι η πρώτη, νομίζω, φορά που γράφω στην ενότητα των Αρχιτεκτόνων. Με έκανε όμως εντύπωση που ΄συνάδελφος SIGIO τοπ. μηχ. απο την Β. Ελλάδα , επέλεξε αυτή την ενότητα, εδώ στους αρχιτέκτονες, να βάλει το θέμα του, ενώ το ίδιο Θέμα υπάρχει και στο πεδίο για τους τοπογράφους. Το θέμα όμως είναι πως χωρίς να έχει δίκαιο o syn SIGIO ήταν απότομος και απαράδεκτα προκλητικός απέναντι στον Pavlos33. Πολλές φορές θέλουμε κάτι, να γίνεται και να μας βολεύει, αλλά αν δεν γίνεται δεν γίνεται.
    3 points
  2. Καλησπέρα!Και τον προηγούμενο μήνα το ίδιο μήνυμα είχαμε για μερικές μέρες και μετά τσουπ! ένα πρωί εμφανίστηκαν οι εισφορές Απριλίου!Τώρα λίγη υπομονή με το μηνυματάκι και αύριο μεθαύριο θα βγουν εισφορές 5/20!
    2 points
  3. Η φάση έχει καταντήσει "δεν περιγράφω άλλο". Είναι να απελπίζεσαι. Ειδοποιητήρια που βγαίνουν όποτε να 'ναι, εκκαθαρίσεις που γίνονται κάθε 3 και λίγο και πάλι μένουν εκκρεμείς, ποσά που παραμένουν ανεξόφλητα ενώ έχουν εξοφληθεί. Τόσες ανθρωποώρες χαμένες. Έχουμε χάσει τη μπάλα πραγματικά.
    2 points
  4. Version 2.0.0

    1.427 downloads

    αν και έχει ανέβει ήδη από κάποιους συναδέλφους, θεωρώ ότι βοηθάει κάπως αυτή η εκδοχή
    1 point
  5. 5 Μη σου πω για το θράσος ολόκληρο 4οροφο το 92 κατηγορία 6+
    1 point
  6. Δυστυχώς το σύστημα αυθαιρέτων δεν αφήνει "χωρίς Ο.Α" να υποβληθεί δήλωση κατηγορίας 4, ενώ αυτό είναι λάθος, διότι θα μπορούσε το παντελώς αυθαίρετο κτίριο, να μην παραβιάζει τα κριτήρια 40/40/20 σε δόμηση, κάλυψη, ύψος συγκρινόμενο με τους ισχύοντες όρους δόμησης και έτσι να "κέρδιζε" την κατηγορία 4.
    1 point
  7. Ισχύουν αυτά που σας έγραψε και ο συνάδερφος ΙΑΣΟΝΑΣ Για να μπορέσει κάποιος να σας “κατατοπίσει” εξ αποστάσεως, θα πρέπει να βάλεις τα Τίτλους ιδιοκτησίας δικές σου δικές του, διαθήκες κ.λ.π. Κτηματολογικό Διάγραμμα άν εχει η περιοχή σας. Στέλεχος τελευταίας Οικοδομικής Άδειας δική σας και δική του Από τις Οικοδομικές άδειες να ανεβάσεις και τα σχέδια (Τοπογραφικό Διάγραμμα, Διάγραμμα κάλυψης, 2Τομές, Όψεις.) Αν έχουν γίνει υπαγωγές νομιμοποίησης σε νόμους μετά το 2011 χρειάζεται να ανεβάσεις όλες τις υπαγωγές και όλα τα σχέδια που έχεις επισυνάψει. Πρόσφατη αποτύπωση των 2 ακινήτων σε κλίμακα Αν νομίζεις ότι τα έχεις ή είναι παιχνιδάκι να τα βρεις ανέβασε τα μπας και βγει διάγνωση. Αν όχι αναθέτεις τα ανωτέρω για ξεκίνημα όπως σου λέμε από την αρχή.
    1 point
  8. Γιατί οι δικηγόροι (λογιστές, μηχανικοί κ.λπ.) απαγορεύεται να έχουν έδρα χώρο κατοικίας;
    1 point
  9. To ίδιο. Όπως είπε και η Vassia_H πιο πάνω "Η φάση έχει καταντήσει "δεν περιγράφω άλλο".
    1 point
  10. Οχι απογοητεύσεις. Έως το 2150 θα έχουν λυθεί όλα τα προβλήματα και θα έχουν μείνει μόνον κάποια μικρο-προβλήματα. Να μην πω τι τραβάνε όσοι φίλοι έχουν υποβάλλει αίτηση για σύνταξη.
    1 point
  11. Ναι αυτό ακριβώς, αν σε παρηγορεί. Δεν είναι το ποσόν, αλλά η βλακεία και τα πανηγύρια περί ψηφιακής επανάστασης. Ενδεχομένως να διορθωθεί μέχρι τέλους της προθεσμίας, πάντως τώρα εμφανίζεται ως οφειλή.
    1 point
  12. Πιθανόν να είναι κεραμοσκεπή στέγαστρα διότι με την λέξη "κεραμοσκεπές" δεν βγαίνει ακριβές νόημα. Αν είναι στέγαστρα, τότε αυτά κατά πάσα πιθανότητα είναι στατικά εξαρτημένα με το διαμέρισμα καθώς στην μια τους πλευρά συνήθως βιδώνονται με την βοήθεια τραβέρσας και μέσω μεταλλικών στηρίξεων. Επομένως το κριτήριο γι αυτά δεν θα είναι η κατηγορία Σ1 (καθώς έχουμε ενιαίο σύνολο κτισμάτων κατηγορίας Σ2). Η απαλλαγή θα γίνει για το ένα με κριτήριο επιφάνειας ( περίπτωση i, 22 τμ <25 τμ), ενώ για το δεύτερο με το κριτήριο ia (20% φορτίων). Έχεις σίγουρη απαλλαγή μην το φοβάσαι.
    1 point
  13. Ναι αυτό θα έκανα. Για τη στατική επάρκεια το απλούστερο ίσως σενάριο θα ήταν να υπολογίσεις τα κατακόρυφα φορτία που αντιστοιχούν στο διαμέρισμα σου, ανάγοντας τα χιλιοστά του, και να συγκρίνεις τα επιπλέον κατακόρυφα λόγω του κλεισμένου Η/Υ και της υπερύψωσης προκειμένου να απαλλαχθεί. Πιο σωστό (αλλά και πρακτικά μάλοον ανέφικτο) θεωρώ όμως πως είναι να συγκριθούν όλα τα επιπλέον αυθαίρετα φορτία στο κτίριο και να εξεταστεί η απαλλαγή συνολικά, κατόπιν τακτοποίησης όλων των διμερισμάτων. Αν σκεφτείς όμως ότι ακόμα και ο τελευταίος έλεγχος, αν και πιο ορθός, ουσιαστικά μια παραδοχή είναι και όχι κάτι επιστημονικό, ακολούθησε την πιο απλή version, έστω και αν είναι πιο "μπακάλικη". ΥΓ: Έχω ξαναβρεθεί σε συζήτηση πως κατανέμεται το πρόστιμο σε περίπτωση ΥΥψους για την οποία ευθύνονται όλοι οι όροφοι. Δεν θυμάμαι αν είχαμε καταλήξει πως η λύση είναι το 0,20 ή 0,40 ή 1,20 ή 1,40 για ΥΥ, να τα πληρώσει η επιφάνεια χωρίς ή με ΥΔ του ορόφου που ξεπερνάει το μέγιστο επιτρεπόμενο και ο ιδιοκτήτης να ζητήσει μέρος της πληρωμής του προστίμου για την ΥΥ από τους υπόλοιπους ιδιοκτήτες. Οι οποίοι όταν τακτοποιήσουν μπορούν να δηλώσουν ότι η ΥΥ τους έχει χρεωθεί στην τακτοποίηση του τελευταίου ορόφου. Μη τα παίρνεις τις μετρητοίς βέβαια αυτά. Σκέψεις ουσιαστικά κάνω...
    1 point
  14. Αν οποιοσδήποτε ιδιοκτήτης οποτεδήποτε προσφύγει νομικά εναντίον τέτοιου είδους ρύθμισης αυθαιρεσιών, η δήλωση υπαγωγής πάει περίπατο, οι αυθαιρεσίες κατεδαφίζονται, ξεχνάμε την τροποποίηση της ΣΟΙ και δύναται να διεκδικηθεί και αποζημίωση κ.λπ.
    1 point
  15. Καλησπέρα!υπάρχουν αρκετές κατασκευές που δεν μετρούν στην δόμηση βάσει ΝΟΚ ή δεν μετρούσαν στην δόμηση βάσει ΓΟΚ και αντιμετωπίζονται στην ρύθμιση σαν αναλυτικός προυπολογισμός (π.χ.Α.Η.Χ.).Δεν υπάρχουν όμως αυθαίρετοι χώροι που να ρυθμίζονται με μικρότερη επιφάνεια επειδή ποσοστό του χώρου δεν θα μετρούσε στην δόμηση σε νέο κτίριο (άδεια ανέγερσης),απ' ό,τι γνωρίζω τουλάχιστον.Κατά την γνώμη μου πρέπει να δηλωθεί όλη η επιφάνεια του υπόσκαφου κτιρίου ανεξαρτήτως συντελεστών που θα επιλέξεις.
    1 point
  16. Γεια σου , σε παλιότερο autocad (2011) που το δοκίμασα τρέχει κανονικά ,όμως τα ελληνικά τα εμφανίζει κινέζικα υπάρχει κάποια λύση ? Ευχαριστώ!
    1 point
  17. ο συμβ/φος θα πει οτι "ειχα τοπογραφικο απο μηχανικο και βεβαιωση" Η συσταση ειναι ακυρη...το συμβολαιο δεν ισχυει... Επονται δικαστηρια αποζημιωσης και οχι μονον Μεγα μπλεξ΄... υγ με τον συναδελφο που εκανε το τοπογραφικο, μίλησες?
    1 point
  18. κ.κ. και α..... Χαλαρά. Το θέμα αφορά αποκλειστικά "Αγορά GPS" Για την αγορά του δεν είναι απαιτητό (ακόμα) κανένα πιστοποιητικό γνώσης, σπουδών, τίτλων κλπ κλπ.....
    1 point
  19. δεν έγραψα για υπογραφή τίποτε. Γράφω ότι εκφέρετε άποψη και κρίνετε πρόσωπα και πράγματα χωρίς να είναι του επιστημονικού και τεχνικού αντικειμένου σας. Συμβουλεύετε δε και σε πρώτο πληθυντικό πρόσωπο να σοβαρευτούμε. Ποιοί εμείς ή εσείς. Εμείς πάντως (βλ. Διπλωματουχοι Τοπογραφοι Μηχανικοι) είμαστε σοβαροί.
    1 point
  20. Το αν θα είμαστε ακριβείς και σοβαροί δεν εξαρτάται από το σύστημα προβολής αλλά από άλλους παράγοντες και κυρίως να είμαστε σχετικοί (επαγγελματικά) με το αντικείμενο. Το dxf πρέπει να είναι σε ΕΓΣΑ. Το pdf μπορεί να έχει και τα δύο. Αν κάποιος δεν καταλαβαίνει σε τι οφείλονται οι διαφοροποιήσεις αυτό είναι άλλο θέμα. Ενδεχομένως ο συντελεστής αναγωγής μηκών και ο ίδιος στο τετράγωνο για αναγωγή εμβαδών είναι εύκολο να αναγραφεί πάντα στο pdf. O συμβολαιογράφος ζητάει τον ΚΗΔ και το διαγραμμα σε ΕΓΣΑ αυτά ορίζουν οι εγκύκλιοι που του έχουν κοινοποιηθεί. Διαπιστώνω όμως ότι είστε πολεοδόμος - χωροτάκτης τι ακριβώς μετράτε και τι μετασχηματίζετε και ποιός κάνει αποδεκτά τα διαγράμματά σας και τέλος πως προβαίνετε σε κριτική για συναδέλφους όταν είστε εκτός αντικειμένου
    1 point
  21. Γενικώς συμφωνώ μαζί σας και θεωρώ ότι στο μέλλον θα προκύψουν τεράστια θέματα διότι όλοι θα αναγκάζονται να κάνουν εργασίες σε ακίνητα που κάποιος άλλος τακτοποίησε ή έδωσε βεβαίωση νομιμότητας και εκεί θα γίνει το έλα να δεις. Αλλά κάνοντας λίγο το δικηγόρο του διαβόλου ας σκεφτούμε το εξής. Εσύ τυγχάνει να ξέρεις προσωπικά το συγκεκριμένο άνθρωπο και γι αυτό και γνωρίζεις με βεβαιότητα ότι υπάρχει μεταγενέστερο τμήμα. Αν δεν υπήρχε αυτή η σχέση και δεν είχες καμία ιδέα και έβλεπες μια δήλώση για κτίριο προ του 55 που φαίνεται όντως σχετικά παλιό, θα το έψαχνες τόσο πολύ; Και τελικά σε ποιο βαθμό είμαστε υπέυθυνοι σε έλεγχο δηλώσεων υπαγωγής προκειμένου να κάνουμε νέες εργασίες στο ακίνητο; Γιατί αν είναι μετά να δούμε και άλλα θέματα πχ μπορεί να έχουν υπολογιστει τα ποσοστά υπέρβασης διαφορετικά από ότι θα τα υπολογίζαμε εμείς, μπορεί να χρησιμοποιήθηκαν μειωτικοί συντελεστές που μπορεί να μην ισχύουν (μπορεί όμως και να ίσχυαν κατά το χρόνο υπαγωγής). Οφείλουμε να το ψάξουμε τόσο; Η μήπως για όλα αυτά την ευθύνη έχει αναλάβει ο μηχανικός της δήλωσης και εμείς θα πρέπει να αρκεστούμε στο ότι όλα τα κτίσματα και κατασκευές που υπάρχουν σήμερα στο ακίνητο περιγράφονται σε κάποια άδεια ή δήλωση υπαγωγής; (p.s. εννοείται όι αν χρειαστεί να δηλωθούν επιπλέον τ.μ. ακυρώνεται η βεβαίωση άρα και το συμβόλαιο)
    1 point
  22. Υποθέτω από τη συνέχεια του μηνύματος ότι δεν ενοείς ότι θα ανοίξεις καινούρια δήλωση διότι αυτό δεν είναι σωστό παρά μόνον η μεταφορά. Ναι κατά τη μεταφορά μεταφέρονται τα πάντα. Βέβαια μετά μπορείς να τα ακυρώσεις ή/και να ανεβάσεις άλλα. Μου έχει τύχει αντίστοιχη περίπτωση παλαιότερα και το είχα ψάξει. Μπορείς να εκδόσεις βεβαίωση αρκεί να μην υπάρχουν τη στιγμή της αυτοψίας αυθαίρετες κατασκευές ή κατασκευές που δεν προβλέπονται από την ισχύουσα άδεια. Στην τεχνική έκθεση θα αναφέρεις ότι υπάρχει άδεια σε ισχύ και εκτελούνται εργασίες καθώς επίσης και το στάδιο των εργασιών και ότι δεν υπάρχουν κατασκευές κατά παρέκκλιση της άδειας.
    1 point
  23. Πώς έβγαλες το συμπε΄ρασμα αυτό;;; Γιατί γράφεις ανακρίβειες;;;
    1 point
  24. Επιεκώς απαράδεκτο να γράφετε ανακρίβειες. Λίγο ντροπη δεν βλάπτει. 1. RTK μιλάμε εξ αρχής για ακρίβειες 2 + εκ. στο οριζόντιο και 3+ στο υψόεμτρο. Κι όταν μιλάμε για HTRS07, χειρότερα. 2. Για ΡΡΡ μιλάμε για ακρίβειες 1 dm. 3. Τα υψόμετρα από HTRS07 είναι τις τάξης των 5-10 εκ. μπορεί και χειρότερα.
    1 point
  25. Να φανταστώ ότι εσείς έχετε μακρά εμπειρία επί: α. συνορθώσεων και ποιοτικών ελέγχων β. αεροτριγωνισμών γ. επιλύσεων διανομών δ. νομικής τεκμηρίωσης ε. μετασχηματισμών ομοιότητας ζ. 3Δ μετασχηματισμών η. προβολών Αγαπητέ, προς τί η ειρωνεία προς τους ΑΤΜ; Σας φαίνεται πάρεργο;
    1 point
  26. Το προβλημα δεν ειναι τα τοπογραφικα....Γινονται δεχτα .....Η ηλεκτρονικη υποβολη ειναι το θεμα.....Αν δεν ξεσηκωθουμε καλυτερα να κλεισουμε...2 χρονια περασανε και τιποτα.... Πρόσθεσε τονισμό στο κείμενο της δημοσίευσής σου σύμφωνα με τους κανόνες συμμετοχής στο φόρουμ. Pavlos 33
    1 point
  27. Και η δική μου! Και του 99,9% των έμπειρων μηχανικών κι αυτών που σέβονται την επιστήμη μας κι έχουν μάθει να υποστηρίζουν τη γνώμη τους υπεύθυνα! Αναρωτιούνται μόνο όσοι "...δεν πατούν καλά στα πόδια τους ακόμα"!!!
    1 point
  28. @dimitris GM Διαφωνούμε By the way το ΤΕΕ Πελοποννήσου δεν απαντάει το ίδιο, αλλά τις ερωτήσεις τις προωθεί σε ιδιώτες συμβούλους του που δεν έχουν καμία σχέση με το ΤΕΕ. Θα μπορούσε κάλλιστα μερικές από αυτές να τις έχεις απαντήσει εσύ ή εγώ. Ο αρχικός νόμος (4014) γράφτηκε από δικηγόρους. Πάνω σε αυτόν πάτησαν οι επόμενοι. Εμεις δεν είμαστε δικηγόροι, είμαστε μηχανικοί. Και υπάρχουν 2 οπτικές του νόμου: να τον δεις με μάτι δικηγόρου, ή να τον δεις με μάτι μηχανικού. Αν τον δεις με μάτι δικηγόρου, τότε συντρέχουν όλα αυτά που λες. Και οι επιπτώσεις είναι όλες αυτές που σωστά ανέφερες. Συν το γεγονός ότι άσχετοι ΜΑΛΑΚΕΣ χαρτογιακαδες που δεν έχουν κατασκευάσει ουτε έναν τοίχο γυψοσανίδας στη ζωή τους να αρνούνται την εγκυρότητα μιας μέτρησης. Αν τον δεις με μάτι μηχανικού, τότε ο νόμος γίνεται εργαλείο. Γιατί παλαιότερα που δεν επιτρεπόταν μεταβίβαση σε αυθαίρετο, κάθε φορά που έβρισκες τέτοιες παπαριές έπρεπε: Να υπάρχει εναπομένων ΣΔ στο ακίνητο Οι υπερβάσεις να υπάγονταν στο άρθρο 22 του γοκ Να καταθέσεις πλήρη φάκελο εξαίρεσης από κατεδαφιση Να πληρωσει ο ΚτΕ πρόστιμα Να περάσεις ΟΛΟΥΣ τους ελέγχους (συν στατικά συν ενισχύσεις με κανονική άδεια ενισχύσεων) Στα τμήματα κτιρίου που δεν μπορούσαν να νομιμοποιηθούν, πληρώνονταν δια παντός πρόστιμα ανέγερσης και διατήρησης, παρόλη την άδεια νομιμοποίησης στα υπόλοιπα τμήματα. Για την ίδια υπόθεση έπαιρνες στην καλύτερη 10.000€ και ετρεχες 2 χρόνια, και σήμερα παίρνεις 1.000€ και τρεχεις 2 εβδομάδες. Ποιο είναι καλύτερο? Αποτύπωση πας και κάνεις κ το ίδιο σου το σχέδιο δεν κλείνει για μερικά εκατοστά. Όσες φορές και να το μετρήσεις. Και έχεις την απαίτηση να κλείνει των άλλων, κάτι που εσύ ο ίδιος δεν μπορείς να το σχεδιάσεις ακριβώς όπως είναι σήμερα και να κλείνει από παντού στο χιλιοστό, που θα έπρεπε αν είσαι ο μάγκας με το Lazer που ακυρώνει τα 5 εκατοστά των άλλων. Υπενθυμίζω ότι στον 4014 τους πρώτους 6 μήνες δεν υπήρχε ΚΑΝ η έννοια της 'διαμερισματωσης'. Δεν είχε καν αντιμετωπιστεί τι συμβαίνει στην οριζόντια ιδιοκτησία, δεν είχε καν διευκρινιστεί τι συμβαίνει με τους κοινόχρηστους χώρους. Όποιος δεν έχει το background να σκεφτεί ως μηχανικός, δεν έχει θέση ανάμεσα σε μηχανικούς. Και εδώ είμαι φονταμενταλιστης και απόλυτος. Ως κάτοψη εξ ορισμού είναι η οριζόντια τομή σε ύψος 1 μ από τη στάθμη. Αυτό για όσους ξεκινούν διαδικασίες δήλωσης για 5 εκατοστά. Χωρίς καν να έχουν ελέγξει κατακορυφοτητα υποστηλωματων που στο 99,99% των κτιρίων δεν υπάρχει ούτε και ελέγχεται.. Δεν υπάρχει ούτε μίσος μηχανικός στη χώρα που να έχει τα @@ να ακυρώσει δήλωση ή βεβαίωση αλλού συναδέλφου για 5 εκατοστα. Αν βρεθεί, είναι για δημόσια διαπόμπευση και παραδειγματική τιμωρία. Και όσο για αυτό που λες για 'νεες' παραβάσεις, ύψος μεγαλύτερο της άδειας χωρίς υπέρβαση του μέγιστου της περιοχής, σε 4014 και 4178 δεν ήταν παράβαση. Στον 4495 είναι. Αυτά είναι κατάλοιπα εκ των πραγμάτων. Όποιος ξέρει τη δουλειά του, τα έχει λύσει αυτά τα θέματα. Όποιος δεν ξέρει, ας γίνει χαρτογιακας να ελέγχει άλλους. Αυτή είναι η δική μου γνωμη
    1 point
  29. Καλησπέρα Έχω διαφορετική άποψη με τους συναδέλφους. Αφαιρεις 3 εκατοστά το πάχος σοβά κατά κανόνα όταν δεν σου βγαίνει εντός των αποκλίσεων. Άρα στα κοινόχρηστα η απόκλιση σου γίνεται απευθείας 7 εκατοστά. Προσωπικά δεν έχω ασχοληθεί ποτέ με 7 εκατοστά αποκλιση. Επίσης προσωπικά ποτέ δεν θα αμφισβητουσα βεβαίωση που έχει δώσει συνάδελφος για 7 εκατοστά αποκλιση. Αν ξεκινήσουμε να ακυρωνουμε στα 7 εκατοστά όλες τις δηλώσεις 4014, 4178 κ 4495 θα γίνει χαμος. Όποιος ακυρώσει τέτοια δήλωση, ας προσπαθήσει να κατασκευάσει ο ίδιος στα 5 εκατοστά αποκλιση αν έχει τα @@. Και σημειωτέον, οι διαστάσεις κατά κανόνα αν μπαίνουμε σε τέτοια λογική, μετρώνται σε ύψος 1.00 μ από το δάπεδο. Οποιαδήποτε διάσταση οριζόντιου επιπέδου έχει μετρηθεί σε διαφορετικό ύψος από 1.00 μ από το δάπεδο, θέλει ξανά μέτρηση, και μάλιστα αλφαδιαζοντας το αποστασιομετρο. Είστε μηχανικοί, σκεφτείτε ως μηχανικοί. Αν από την απέναντι πλευρά αναφοράς μέτρησης των 7 εκατοστών (πλευρά περιγράμματος) αφαιρεθεί πάχος σοβά 3 εκατοστά, τότε η αποκλιση είναι 4 εκατοστά. Τέλος, by default όταν κάποιος μετράει, έχει κάνει απευθείας την παραδοχή ότι όλα είναι απολύτως κατακόρυφα. Δεν ξέρω ούτε έναν που να ελέγχει κατακορυφοτητες, επομένως τέτοιες επιπολαιότητες αναφοράς τόσο μικρών αποκλίσεων νομίζω ότι είναι και εκτός του πνεύματος του νομοθέτη. Με αυτή τη λογική ερκερ 30 εκατοστών που μετριέται 31 εκατοστά θέλει ρύθμιση γιατί είναι εκτός αποκλισεων. Έλεος. Σε ακίνητο που δεν παίρνει βεβαίωση για 7 εκατοστά, απαιτούνται όλες οι ενέργειες που περιέγραψε ο συνάδελφος Dimitris GM. Όποιος έχει εμπειρία τι σημαίνουν, ας το αξιολογησει πριν ακυρώσει. Αυτή είναι η γνώμη μου. Edit: μόλις τώρα είδα ότι εκτός του quote υπάρχουν κ αλλά θέματα στο ίδιο ακινητο. Το ποστ μου είναι σχολιασμός μόνο στο quote για να μην παρεξηγηθουμε
    1 point
  30. 6. Στο σ.δ. δεν προσμετρώνται : θ. Υπόγειοι όροφοι για την εξυπηρέτηση χώρων στάθμευσης ανεξάρτητα χρήσης κτιρίων, καθώς και για μηχανολογικές εγκαταστάσεις απαραίτητες για τη λειτουργία του κτιρίου και την υποστήριξη του ενεργειακού σχεδιασμού του κτιρίου, για τη διαχείριση και εξοικονόμηση νερού, ΑΠΕ, μονάδων Συμπαραγωγής Ηλεκτρισμού και Θερμότητας Υψηλής Αποδοτικότητας (ΣΗΘΥΑ), για χρήση υδατοδεξαμενής ή δεξαμενής συλλογής λυμάτων ή πισίνας, όπως ορίζεται από τους ειδικούς κανονισμούς που τις διέπουν, επιφάνειας ίσης με εκείνη που καταλαμβάνει το κτίριο ή και κατ’ επέκταση του περιγράμματος της ανωδομής του, σύμφωνα με το εδάφιο β της παραγράφου 6 του άρθρου 17. Δεν προσμετρώνται στη δόμηση όλοι οι υπόγειοι όροφοι στάθμευσης αυτοκινήτων. 4. (ΕΚΤ,ΟΙΚ) Στον υπολογισμό της επιτρεπόμενης κάλυψης του οικοπέδου δεν προσμετρώνται οι επιφάνειες των ορθών προβολών σε οριζόντιο επίπεδο : δ. Χώρων και κατασκευών όπως ορίζονται στα άρθρα 16 και 17 με τις ελάχιστες διαστάσεις που προβλέπονται σε αυτά. Άρθρο 17 - Κατασκευές και φυτεύσεις στους ακάλυπτους χώρους και περιφράξεις 6. Κάτω από την οριστική στάθμη του εδάφους των ακάλυπτων χώρων του οικοπέδου ή γηπέδου, επιτρέπονται : β) (όχι ΕΚΤ) Η επέκταση υπογείων ορόφων με τις χρήσεις που ορίζονται στο άρθρο 11 : Για οικόπεδα εμβαδού έως και 300 τμ. επιτρέπεται έως τα όρια του οικοπέδου. Στην περίπτωση αυτή, επιτρέπεται η εξαγορά των θέσεων στάθμευσης που δεν εξασφαλίζονται από τη μελέτη. Σε οικόπεδα εμβαδού από 300 τμ. έως 600 τμ. επιτρέπεται επέκταση των υπογείων έξω από το περίγραμμα της κάλυψης του κτιρίου σε ποσοστό έως και 50% του υποχρεωτικώς ακαλύπτου χώρου. Στην περίπτωση αυτή, επιτρέπεται η εξαγορά των θέσεων στάθμευσης που δεν εξασφαλίζονται από τη μελέτη, σε ποσοστό έως και 30% του συνόλου των απαιτούμενων θέσεων. Σε περίπτωση που στα οικόπεδα αυτά δεν εξασφαλίζονται από τη μελέτη οι απαιτούμενες θέσεις στάθμευσης στον πρώτο υπόγειο όροφο, μπορεί να επεκτείνονται όλοι οι υπόγειοι όροφοι έως και 80% του υποχρεωτικώς ακαλύπτου χώρου. Στην περίπτωση αυτή, επιτρέπεται η εξαγορά των θέσεων στάθμευσης που δεν εξασφαλίζονται από τη μελέτη, σε ποσοστό έως και 15% του συνόλου των απαιτούμενων θέσεων. Σε οικόπεδα εμβαδού άνω των 600 τμ. επιτρέπεται επέκταση των υπογείων έξω από το περίγραμμα της κάλυψης του κτιρίου σε ποσοστό έως και 50% του υποχρεωτικώς ακαλύπτου χώρου. Στην περίπτωση αυτή, δεν επιτρέπεται εξαγορά θέσεων στάθμευσης. Εφόσον πάνω από το χώρο επέκτασης του υπογείου δημιουργηθεί φύτευση με ελάχιστο εδάφους σαράντα (40) εκατοστών, το τμήμα της φυτεμένης επέκτασης προσμετράται στον υπολογισμό της υποχρεωτικής φύτευσης του οικοπέδου της παραγράφου 2α του παρόντος άρθρου. [διευκρίνιση σε συνδυασμό με την παρ. 8Α] Δεν επιτρέπεται η επέκταση υπογείων στο προκήπιο (πρασιά). Οι επεκτάσεις υπογείων χώρων γίνονται αποκλειστικά με βοηθητικές χρήσεις που περιγράφονται στο άρθρο 11. Στην επέκταση υπογείων μπορούν να περιλαμβάνονται θέσεις στάθμευσης, αποθήκες κατοικίας, αποθήκες ειδικών χρήσεων, λεβητοστάσια και μηχανοστάσια, μηχανολογικές εγκαταστάσεις απαραίτητες για τη λειτουργία του ενεργειακού σχεδιασμού του κτιρίου, για τη διαχείριση και εξοικονόμηση νερού, ΑΠΕ, ΣΗΘΥΑ, υδατοδεξαμενές ή δεξαμενές συλλογής λυμάτων ή πισίνας. Τυχόν κύριες χρήσεις που χωροθετούνται σε υπόγειο χώρο του κτιρίου εμπίπτουν στο περίγραμμά του, αποτελούν λειτουργικό προσάρτημα του και δεν μπορούν να βρίσκονται στην εκτός περιγράμματος του κτιρίου επέκταση.
    1 point
  31. Οπότε εσύ μπορείς να λύσεις κάλλιστα τα παραπάνω, χωρίς να έχεις σπουδάσει ΑΤΜ. Εσύ είσαι ο ειδήμων και όλοι άλλοι άσχτεοι. Οπότε, εσύ ώς Μηχανικός ΤΕΙ -Πολιτικών- μπορείς: α. να κάνεις στατικά β. γεωτεχνικά γ. συγκοινωνιακά έργα. Και οι "αδαείς" ΑΤΜ τίποτα. Οπότε εκτός των ανωτέρω, είσαι και τοπογράφος και μάλιστα την λες σε Τοπογράφους Μηχανικούς. Πολύ ωραία.
    0 points
  32. Συνάδελφε δεν είναι 10 pdf όπως είπες. Μόνο ο ΕΝ 1993 αποτελείται από 20 μέρη ! ΕΝ 1993-1-1 ΕΝ 1993-1-2 ΕΝ 1993-1-3 ΕΝ 1993-1-4 ΕΝ 1993-1-5 ΕΝ 1993-1-6 ΕΝ 1993-1-7 ΕΝ 1993-1-8 ΕΝ 1993-1-9 ΕΝ 1993-1-10 ΕΝ 1993-1-11 ΕΝ 1993-1-12 ΕΝ 1993-2 ΕΝ 1993-3-1 ΕΝ 1993-3-2 ΕΝ 1993-4-1 ΕΝ 1993-4-2 ΕΝ 1993-4-3 ΕΝ 1993-5 ΕΝ 1993-6 Δεν έχει σχέση με τον αστείο ελληνικό κανονισμό κάποιων σελίδων. Η Ελλάδα ποτέ δεν είχε δικούς της κανονισμούς. Θα μου πεις γιατί ? Γιατί δεν είχε ποτέ βιομηχανία για να παραχθεί έρευνα και παραγωγή. Το ποσό είναι γελοίο σε σχέση με το συνολικό έργο και την έρευνα που έχει πραγματοποιηθεί για να έχουμε αυτούς τους κανονισμούς. Είναι σαν να λέμε στους νομικούς πάρτε τα βιβλία σας δωρεάν. Μόνο που δεν είναι έτσι. Όλοι οι νομικοί έχουν ξοδέψει πολλά περισσότερα χρήματα.
    -1 points
  33. Εχετε κάνει την εξάρτηση άβατη επιστήμη, λες και είναι κάτι εξωπραγματικό, σιγά τα ωά αγαπητοί τοπογράφοι.
    -1 points
  34. Αν ο σκοπός είναι μόνο ένα σημείο, αν δεν κάνω λάθος το κινητό δεν είναι απαράδεκτη λύση, αν μετράει για ΠΟΛΛΕΣ ΩΡΕΣ (αν το στιγμιαίο σφάλμα του δεν είναι >3 μέτρα..).
    -1 points
  35. Πάντως αγαπητέ από το 2013 ασχολείστε με τοπογραφικά λογισμικά...Ή μάλλον είναι και αυτό ερώτηση συναδέλφου:
    -1 points
  36. Την ειρωνεία τη βλέπεις μόνο εσύ και σου την επιστρέφω. Η όλη συζήτηση αφορά το θέμα της εξάρτησης τοπογραφικού διαγράμματος ή δικτύου, επιστημονική δουλειά μεν, γνωστή από αρκετούς συναδέλφους δε. Οι αναφορές σου περί αεροτριγωνισμών - επιλύσεων διανομών - νομικής τεκμηρίωσης κλπ είναι πολύ ωραίες αλλά μόνο για εντυπωσιασμό αδαών.
    -1 points
  37. Σωστά. Οι καταβολές πληρωμών με έκπτωση έχουν περαστεί στο σύστημα, δηλαδή τα ποσά φαίνονται πληρωμένα. Όμως τα ποσά που έχουν πληρωθεί με έκπτωση έχουν αφαιρεθεί από το αρχικό ποσο χωρίς έκπτωση οπότε υπάρχει υπόλοιπο οφειλής. Δηλαδή ενώ δόθηκε η υποτιθέμενη έκπτωση και πληρώθηκε εμπρόθεσμα, εμφανίζεται υπόλοιπο οφειλής. Συγχαρητήρια για ακόμη μία φορά στον κ.βρούτση και προηγούμενους καθώς και στην ασφαλιστική χαβούζα που δημιούργησαν για να ρουφάει ρευστό και να το εξαφανίζει. Σημειώνεται ότι η οφειλή (εφόσον δεν απαλειφθεί) θα εμφανίζεται και στην εφορία για όσους περιμένουν επιστροφή διότι πλέον τα υπερσύγχρονα ψηφιακά συστήματα ...συνεργάζονται.
    -1 points
This leaderboard is set to Athens/GMT+02:00
  • Επιλεγμένα Άρθρα

    • Εγκρίθηκε τo αναθεωρημένο Εθνικό Σχέδιο Διαχείρισης Επικίνδυνων Αποβλήτων (ΕΣΔΕΑ)
      Εγκρίθηκε τo αναθεωρημένο Εθνικό Σχέδιο Διαχείρισης Επικίνδυνων Αποβλήτων (ΕΣΔΕΑ) με την δημοσίευση στο ΦΕΚ 6412/Β'/22.11.2024 της υπ' αριθμ. ΥΠΕΝ/ΔΔΑ/124219/1717 ΚΥΑ με θέμα: Έγκριση αναθεωρημένου Εθνικού Σχεδίου Διαχείρισης Επικίνδυνων Αποβλήτων (ΕΣΔΕΑ).

      To αναθεωρημένο Εθνικό Σχέδιο Διαχείρισης Επικίνδυνων Αποβλήτων (ΕΣΔΕΑ) συνιστά ένα Ειδικό Σχέδιο Διαχείρισης για τα Επικίνδυνα Απόβλητα που παράγονται στη χώρα, το οποίο απαιτείται σύμφωνα με τα άρθρα 54 και 55 του ν. 4819/2021 (Α’ 129), δεδομένου ότι τα απόβλητα αυτά, λόγω της ποιοτικής και ποσοτικής σύστασής τους, καθώς και των εξειδικευμένων εγκαταστάσεων που απαιτούνται για τη διαχείρισή τους, χρήζουν ειδικότερης συνολικής αντιμετώπισης.

      Στόχος του σχεδιασμού είναι η μείωση τόσο της ποσότητας των παραγόμενων επικίνδυνων αποβλήτων όσο και της επικινδυνότητάς τους και η συνακόλουθη προστασία του περιβάλλοντος και της δημόσιας υγείας, σε συμμόρφωση με τους σχετικούς όρους και προϋποθέσεις της εθνικής και ενωσιακής νομοθεσίας και με εφαρμογή των βέλτιστων
      διαθέσιμων τεχνικών, οι οποίες θα πρέπει πλέον να ενσωματώνουν ευθέως τις πρακτικές της κυκλικής οικονομίας.

      Ο σχεδιασμός περιλαμβάνει όλες τις προβλέψεις του άρθρου 28 της Οδηγίας 2008/98/ΕΚ, καλύπτοντας ταυτόχρονα όλες τις νέες υποχρεώσεις και όλα τα νέα στοιχεία που εισήχθησαν στο άρθρο αυτό μέσω της Οδηγίας (ΕΕ) 2018/851 του Ευρωπαϊκού
      Κοινοβουλίου και του Συμβουλίου της 30ης Μαΐου 2018.

      Με τον παρόντα σχεδιασμό αναθεωρείται ο σχεδιασμός που είχε εγκριθεί με την Κοινή Υπουργική Απόφαση οικ.62952/5384/2016 (Β’ 4326) ο οποίος είχε χρονικό ορίζοντα το έτος 2020. 

      Εθνικό Σχέδιο Διαχείρισης Επικίνδυνων Αποβλήετων ΕΣΔΕΑ ΚΥΑ-ΥΠΕΝΔΔΑ1242191717-13.11.2024-ΦΕΚ-6412-22.11.2024-τεύχος-Β.pdf
      • 0 απαντήσεις
    • ΥΠΕΝ: Εγκύκλιος προς τις ΥΔΟΜ ώστε να ζητούν αποκλειστικά και περιοριστικά μόνο τα στοιχεία που προβλέπονται από το ισχύον θεσμικό πλαίσιο
      Εγκύκλιο απέστειλε το Υπουργείο Περιβάλλοντος και Ενέργειας προς τις ΥΔΟΜ με θέμα: Σχετικά με την εφαρμογή της εγκυκλίου ΥΠΕΝ/ΓΔΠΟΛ/15047/84/14-3-2018.

      Η εγκύκλιος αναφέρει ότι: με αφορμή την (α) σχετική επιστολή του ΣΑΔΑΣ-ΠΕΑ με την οποία διαπιστώνεται η μη τήρηση της (β) σχετικής εγκυκλίου στην οποία και σας παραπέμπουμε, επισημαίνουμε εκ νέου στο πλαίσιο της χρηστής διοίκησης και προκειμένου να αποφεύγεται ταλαιπωρία μηχανικών και πολιτών ότι, η προαναφερόμενη εγκύκλιος οδηγία Γενικού Διευθυντή Πολεοδομίας του ΥΠΕΝ εξακολουθεί να ισχύει.

      Ειδικότερα, κατά τον έλεγχο της πληρότητας αιτημάτων έκδοσης οικοδομικών αδειών, οι ΥΔΟΜ οφείλουν να ζητούν αποκλειστικά και περιοριστικά, μόνον τα στοιχεία εκείνα (δικαιολογητικά, σχέδια και εγκρίσεις υπηρεσιών, συλλογικών οργάνων ή φορέων) που προβλέπονται από το ισχύον θεσμικό πλαίσιο (νόμοι, π. δ/γματα, Υπουργικές Αποφάσεις) για την κατά περίπτωση περιοχή, ή την εκάστοτε Αποκεντρωμένων Διοικήσεων της Επικράτειας (για την ενημέρωση των ΥΔΟΜ χωρικής τους αρμοδιότητας) χρήση ειδικού κτιρίου. Κατά συνέπεια, για την έκδοση των οικοδομικών αδειών δεν ζητείται η προσκόμιση επιπρόσθετων στοιχείων (όπως αλληλογραφία, εγκρίσεις φορέων) και δεν λαμβάνονται υπόψη απόψεις ή εκτιμήσεις υπηρεσιών, οι οποίες αποκλίνουν του ισχύοντος θεσμικού πλαισίου.
      • 0 απαντήσεις
    • Εγκρίθηκε μέσω WiFi4GR το δωρεάν WiFi σε έντεκα σταθμούς του ΜΕΤΡΟ
      Την έγκριση του Διοικητικού Συμβουλίου για την εγκατάσταση και λειτουργία εξοπλισμού ασύρματης πρόσβασης σε έντεκα σταθμούς του ΜΕΤΡΟ για τουλάχιστον πέντε χρόνια εξασφάλισε την περασμένη εβδομάδα η ΣΤΑΣΥ.

      Το κόστος για την παροχή ηλεκτρικού ρεύματος και παροχής σύνδεσης στο διαδίκτυο, θα βαρύνει την εταιρία και από το ύψος του και τη δυνατότητα κάλυψής του από τη ΣΤΑΣΥ θα εξαρτηθεί και η επέκταση του ασύρματου Ιντερνετ και σε άλλους σταθμούς.

      Οι πρώτοι έντεκα σταθμοί στους οποίους θα λειτουργήσει WiFi έως το τέλος της χρονιάς είναι εκτός από την Ακρόπολη και το Σύνταγμα, οι σταθμοί Μοναστηράκι, Ομόνοια, Πανεπιστήμιο, Πειραιάς, Κορυδαλλός, Χαλάνδρι, Αγιος Δημήτριος, Φιξ και Αγία Μαρίνα. 

      Οι επιβάτες θα μπορούν να συνδέονται άμεσα χωρίς να χρειάζεται κάποια διαδικασία εγγραφής. Στη συνέχεια η διοίκηση της ΣΤΑΣΥ θα μετρήσει το μηνιαίο κόστος λειτουργίας και συντήρησης ώστε να αποφασιστεί η επέκταση του δικτύου και το χρονοδιάγραμμά της.

      Υπενθυμίζεται ότι το έργο έχει ενταχθεί από το υπουργείο Ψηφιακής Διακυβέρνησης στις περιοχές που θα εγκατασταθούν σημεία πρόσβασης στο πλαίσιο του έργου WiFi4GR.

      Το WiFi4GR «Ανάπτυξη Δημόσιων Σημείων Ασύρματης Ευρυζωνικής Πρόσβασης στο Διαδίκτυο» αφορά στην προμήθεια, εγκατάσταση, παραμετροποίηση, σύνδεση και θέση σε λειτουργία σημείων ασύρματης πρόσβασης WiFi (Hotspots) στο Διαδίκτυο σε διάφορες περιοχές πολιτιστικού και τουριστικού ενδιαφέροντος της χώρας, για την κάλυψη, 2.500 περίπου περιοχών ασύρματης – WiFi πρόσβασης σε όλη την επικράτεια. Το σύστημα, το οποίο θα αναπτυχθεί, θα διαθέτει κεντρικό σύστημα παρακολούθησης και διαχείρισης, το οποίο καθιστά δυνατή την παρακολούθηση σε πραγματικό χρόνο όλων των δομικών στοιχείων του δικτύου.
      • 0 απαντήσεις
    • Η σύνδεση του νυχτερινού φωτισμού με το «Τοπικό Εγχώριο Προϊόν» στην Ελλάδα
      Όσοι έχουμε βρεθεί σε νυχτερινή πτήση έχουμε απολαύσει το θέαμα που προσφέρει η επιφάνεια της Γης, όταν τα νυχτερινά φώτα αναδεικνύουν μοτίβα που παραπέμπουν σε έργα τέχνης. Εκτός όμως από το εντυπωσιακό θέαμα, τα νυχτερινά φώτα αποτελούν μια πολύτιμη πηγή πληροφορίας για τις δραστηριότητες του ανθρώπου και την αλληλεπίδρασή του με το περιβάλλον.

      Στο πλαίσιο της εξερεύνησης αυτού του πεδίου, η NASA καταγράφει συστηματικά τον νυχτερινό φωτισμό του πλανήτη μας. Τα τελευταία 10 χρόνια πολύ βελτιωμένες καταγραφές παρέχονται από τον αισθητήρα VIIRS της αποστολής SUOMI.

      «Στο Δημοκρίτειο Πανεπιστήμιο σκεφτήκαμε να ερευνήσουμε τι έχουν να μας πουν τα νυχτερινά φώτα για την πατρίδα μας» λέει στην «Κ» η Αλεξάνδρα Γκεμιτζή, καθηγήτρια στο Τμήμα Μηχανικών Περιβάλλοντος του Δημοκρίτειου Πανεπιστήμιου Θράκης, η οποία ηγήθηκε μιας ενδιαφέρουσας έρευνας στο πλαίσιο των δραστηριοτήτων του Εργαστηρίου Ατμοσφαιρικής Ρύπανσης και Αντιρρυπαντικής Τεχνολογίας Ατμοσφαιρικών Ρύπων.
      • 0 απαντήσεις
    • «Εξοικονομώ 2023»: Ο νέος οδηγός του προγράμματος μετά την 3η τροποποίηση
      Εκδόθηκε σε ΦΕΚ η υπ' αριθμ. ΥΠΕΝ/ΥΔΕΝ/97165/610 ΚΥΑ (ΦΕΚ 5174/Β΄/13.09.2024) που αφορά την 3η τροποποίηση της υπό στοιχεία ΥΠΕΝ/ΥΔΕΝ/55246/807/18.05.2023 κοινής απόφασης των Υπουργών Οικονομικών, Ανάπτυξης και Επενδύσεων και Περιβάλλοντος και Ενέργειας «Προκήρυξη του προγράμματος “Εξοικονομώ 2023”», ως εξής:

      Α. Ο Οδηγός Εφαρμογής Προγράμματος «Εξοικονομώ 2023» και η 1η Τροποποίηση του Παραρτήματος VI που αφορά την Υπεύθυνη Δήλωση σχετικά με τη σώρευση των ενισχύσεων ήσσονος σημασίας (de minimis) βάσει του Κανονισμού (ΕΕ) 2023/2831, ως ακολούθως:

      Τροποποίηση (3η) της υπό στοιχεία ΥΠΕΝ 55246-807 18.05.2023 ΚΥΑ Εξοικονομώ 2023 (ΦΕΚ 5174-Β-13.09.2024).pdf
      • 3 απαντήσεις
×
×
  • Create New...

Σημαντικό

Χρησιμοποιούμε cookies για να βελτιώνουμε το περιεχόμενο του website μας. Μπορείτε να τροποποιήσετε τις ρυθμίσεις των cookie, ή να δώσετε τη συγκατάθεσή σας για την χρήση τους.