Μετάβαση στο περιεχόμενο

Πίνακας Κορυφαίων

  1. akis73

    akis73

    Συντονιστής


    • Πόντοι

      5

    • Περιεχόμενα

      8.602


  2. sissy_arch

    sissy_arch

    Core Members


    • Πόντοι

      4

    • Περιεχόμενα

      608


  3. danaikaterina

    danaikaterina

    Core Members


    • Πόντοι

      4

    • Περιεχόμενα

      2.869


  4. dimitris GM

    dimitris GM

    Συντονιστής


    • Πόντοι

      4

    • Περιεχόμενα

      26.116


Δημοφιλές Περιεχόμενο

Προβολή περιεχομένου με την υψηλότερη φήμη στις 06/07/2020 σε όλες τις περιοχές

  1. Version μετά τον ΝΟΚ ...

    102.054 downloads

    Η ΠΕΡΑΙΤΕΡΩ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ ΤΗΣ ΚΩΔΙΚΟΠΟΙΗΣΗΣ ΑΝΑΣΤΕΛΛΕΤΑΙ (Η έκδοση 17 παραμένει στα αρχεία για ιστορικούς λόγους ως παλαιότερη έκδοση) ΑΙΤΙΑ Ο ΑΡΙΣΤΟΤΕΛΗΣ - Ρητορική (1375b) - “οὐδὲν διαφέρει ἢ μὴ κεῖσθαι ἢ μὴ χρῆσθαι” "δεν υπάρχει καμιά διαφορά ανάμεσα στο να μην υπάρχει ένας νόμος και στο να μην εφαρμόζεται" Το κείμενο του Ν.4067 (ΝΟΚ) με ενσωματωμένες τις Τεχνικές Οδηγίες εφαρμογής του και επικεφαλίδες κατ' άρθρο. Αλλαγές με τον ν.5106/24 (ΦΕΚ 63Α/1.5.2024)[ 1] [ 1]Αλλαγές και Προσθήκες με τον ν.5106/24 (ΦΕΚ 63Α/1.5.2024) : - άρθρο 11, παρ.6.λδ - άρθρο 14, παρ.1, 2, 4 - άρθρο 16, παρ.3 - άρθρο 17, παρ.2, 4, 6, 8 - άρθρο 18, παρ.3 - άρθρο 21, παρ.1 - άρθρο 25 - άρθρο 26, παρ.4, 5 - άρθρο 26Α - άρθρο 27, παρ.2, 8 - άρθρο 27Α Αλλαγές με τον ν.5069/23 (ΦΕΚ 193Α/28.11.2023) Αλλαγές με τον ν.5037/23 (ΦΕΚ 78Α/28.3.2023) Αλλαγές με τον ν.5007/22 (ΦΕΚ 241Α/23.12.2022) Αλλαγές με τον ν.4964/22 (ΦΕΚ 150Α/30.7.2022) Αλλαγές με τον ν.4933/22 (ΦΕΚ 99Α/20.5.2022) Αλλαγές με τον ν.4876/21 (ΦΕΚ 251Α/23.12.2021) Αλλαγές με τον ν.4821/21 (ΦΕΚ 134Α/31.7.2021) Αλλαγές με τον ν.4819/21 (ΦΕΚ 129Α/23.7.2021) Αλλαγές με τον ν.4782/21 (ΦΕΚ 36Α/9.3.2021) Αλλαγές με τον ν.4759/20 (ΦΕΚ 245Α/9.12.2020) Αλλαγές με τον ν.4726/20 (ΦΕΚ 181Α/18.9.2020) Αλλαγές με τον ν.4685/20 (ΦΕΚ 92Α/7.5.2020) Αλλαγές με την ΠΝΠ – Covid19 - (ΦΕΚ 75Α/30.3.2020) Αλλαγές με τον ν.4663/20 (ΦΕΚ 30Α/12.2.2020) Αλλαγές με τον ν.4643/19 (ΦΕΚ 193Α/3.12.2019) Αλλαγές με τον ν.4635/19 (ΦΕΚ 167Α/30.10.2019) Αλλαγές με τον ν.4605/19 (ΦΕΚ 52Α/1.4.2019) Αλλαγές με τον ν.4602/19 (ΦΕΚ 45Α/9.3.2019) Αλλαγές με τον ν.4546/18 (ΦΕΚ 101Α/12.6.2018) Αλλαγές με τον ν.4513/18 (ΦΕΚ 9Α/23.1.2018) Αλλαγές με τον ν.4495/17 (ΦΕΚ 167Α/3.11.2017) Αλλαγές με τον ν.4467/17 (ΦΕΚ 56Α/13.4.2017) Αλλαγές με τον ν.4414/16 (ΦΕΚ 149Α/9.8.2016) Αλλαγές με τον ν.4342/15 (ΦΕΚ 143Α/9.11.2015) Αλλαγές με τον ν.4315/14 (ΦΕΚ 269Α/24.12.2014) Αλλαγές με τον ν.4280/14 (ΦΕΚ 159Α/8.8.2014) Αλλαγές με τον ν.4258/14 (ΦΕΚ 94Α/14.4.2014) [Η «ορφανή» παρ.32 του άρθρου 20 του ν.4258/14 τοποθετήθηκε στο τέλος του άρθρου 23] Αλλαγές μέχρι και τη δημοσίευση του ν.4178/13 (ΦΕΚ 174Α/8.8.2013) Σχετικά αποσπάσματα από τις Τεχνικές Οδηγίες ΝΟΚ (απόφαση 63234/19.12.2012) Σχόλια – Προφανείς διορθώσεις Επισημάνσεις – Τονισμοί ΣΥΝΤΟΜΟΓΡΑΦΙΕΣ : (ΕΚΤ > ισχύει EKTός σχεδίου) και (ΟΙΚ > ισχύει εντός OIKισμού) Σε μορφή word (για το γραφείο) + σε μορφή pdf (για κινητό ή tablet)
    2 points
  2. Με την λέξη "ιδιοκτησία" υποθέτω ότι αναφέρεσαι σε οριζόντια ιδιοκτησία. Κατηγορία 2 , δαγκωτό
    2 points
  3. όλες αυτές οι αντιδράσεις, είναι του στιλ "δεν είμαι ρατσιστής, αλλά δεν θέλω μαύρους στη γειτονιά μου" μια, βαθιά ριζωμένη, μικροαστική αντίληψη του καθενός χάλια ανθρωπάκου, ότι για τη μίζερη ζωή του φταίνε οι άλλοι θα μπορούσε να το αναφέρει κι αυτό ο δάσκαλος, αλλά προτίμησε να μείνει σε τεχνικοοικονομικά πλαίσια
    2 points
  4. για όσους δεν το είδαν Του Θεοδόση Π. Τάσιου https://ecopress.gr/to-misos-kata-tis-eolikis-energias/
    1 point
  5. καλησπέρα και καλή εβδομάδα, Έχω να κάνω το τοπογραφικό διάγραμμα σε γεωτεμάχιο που έχει προκύψει από κατάτμηση σε αγροτικό κλήρο και είναι η περιοχή υπό ένταξη εδώ και 30 χρόνια. Θα αντιμετωπίσω το γεωτεμάχιο ως εκτός σχεδίου αλλά τι πρέπει να προσέξω αφού είναι αγροτικός κλήρος; Επιπλέον, οι αγροτικοί κλήροι αποτελούν διοικητική πράξη και τα όρια είναι αυτά που φαίνονται στο τοπογραφικό της πράξης ή τα όρια θα είναι η σημερινή κατάσταση; Υπάρχει κτίριο στο γεωτεμάχιο που θα τακτοποιήσω με το 4495 στη συνέχεια...
    1 point
  6. Α μάλιστα!!! Καλή αρχή λοιπόν και καλές δουλειές εύχομαι και καλοπληρωμένες! Δική μου άποψη είναι ότι δεν έχεις ανέβει σε ύψος κατά πως το βλέπω. Έχεις κατεβάσει το έδαφος από τη μια πλευρά.δεν έχεις ανεβάσει την οικοδομή. Άρα δεν έχεις υυ. Τώρα είχες ένα υπόγειο που ξεμπαζωθηκε και έγινε κ.χ. Άρα υδ κχ. Νομίζω εγώ.
    1 point
  7. Εμένα μου φαίνεται (βλέποντας και το έδαφος δεξιά που σκάει στην οικοδομή) ότι αυτός ουσιαστικά έχει ξεμπαζωσει μπροστά για να του βγεί ισόγειο από εκείνη τη πλευρα. Άρα θα βάλεις την υδ γιατί δε μετραγε στη δόμηση ως υπόγειο και βάλε και έναν αναλυτικό για εκσκαφές μπετά σκάλας κλπ... Υγ έχω ξετρελαθει με το καγκελακι που έκανες!!! Θα το δείξω αύριο σε όλους τους φίλους μου μη λένε εμένα ψυχακι!🤗🤗🤗🤗
    1 point
  8. -εχει γινει συσταση ΟΙ -καθε "χωρος" συγκρινεται με τα χιλιοστα του-η γκαρσονιερα δεν εχει -δεν ειναι συνενωμενη με το "απο κατω" για να δανεισθεις χιλιοστα απο αυτο. Κι αν θελουν τα τελειωσει" το θεμα τους, να τακτοποιησουν μια και καλη τωρα τα παντα ολα, και να κανουν τροποποίηση της συστασης "οι μισες δουλειες, δημιουργουν στο τελος διπλασια εξοδα"
    1 point
  9. Καλησπέρα συνάδελφοι. Έχω μια ΟΑ του 2010 η οποία λήγει τον Δεκέμβριο του 2020. Λόγω οικονομικών δυσκολιών και κρίσης δεν ξεκίνησαν οι εργασίες. Τώρα επιθυμούμε να προχωρήσουμε και επικοινώνησα με την Υδομ αρχικά για αναθεώρηση αλλαγής επιβλέποντος λόγω συνταξιοδότησης και ζήτησα και παράταση ισχύος. Μου απάντησαν πως δεν μπορώ να ζητήσω παράταση ισχύος γιατί η άδεια μου έχει λήξει ασχέτως της παράτασης έως τον Δεκέμβριο. Της απάντησα πως άμα δεν έχει λήξει και μου είπαν πως είναι ληγμένη και η υπηρεσία δεν θα δεχτεί να μου δώσει άλλη παράταση, εκτός αν το ανακοινώσει το υπουργείο πριν τον Δεκέμβριο. Τι θα με συμβουλεύατε; Να προχωρήσω σε αναθεώρηση με αλλαγή επιβλέποντος ή είναι μάταιο αφού θα λήξει τον Δεκέμβριο; Υπάρχει περίπτωση να πάρουν άλλη παράταση οι άδειες του 2010; Σας ευχαριστώ.
    1 point
  10. Καλησπέρα όταν εκδίδω βεβαίωση για μεταβίβαση, και εχει γινει τακτοποίηση με 4178 απο αλλο μηχανικο (έχει πάρει σύνταξη). Πρέπει να ελέγξω την ορθότητα του πρόστιμου? ή μπορώ να περιορίσω τον έλεγχο μου στα σωστά μέτρα. Ευχαριστω
    1 point
  11. Και οι κάτοικοι της Κοζάνης αυτά ακριβώς επιθυμούν. Καταλαβαίνεις ότι είναι αστείοι οι λόγοι που επικαλείσαι. Δεν νομίζεις ότι ήρθε η ώρα να μοιραστούμε όλοι μαζί την όχληση για την παραγωγή ενέργειας; Οι ανεμογεννήτριες τουλάχιστον βλάπτουν μόνον την αισθητική και την ακουστική σε κάποιους, όχι σε όλους, και ίσως λιγότερα θηράματα για τους κυνηγούς όπως λες. Τα ορυχεία όμως βλάπτουν και την υγεία των τοπικών κοινοτήτων, ανθρώπων και ζώων.
    1 point
  12. Αντί να πασχίζουμε να έχουμε όσο το δυνατόν περισσότερη ενεργειακή ασφάλεια χωρίς να μαυρίζουν τα πνευμόνια συνανθρώπων μας ή να καταστρέφουμε ολοσχερώς το φυσικό τοπίο με ορυχεία, μας χαλάει η οπτική ρύπανση... Προτείνω να βάφουμε τους έλικες πράσινους με τον ήλιο του ΠΑΣΟΚ για να το ξεπεράσουμε και αυτό το πρόβλημα...
    1 point
  13. Είναι σωστή η αντιμετώπιση να γίνεται μια κοινή δήλωση που αφορά όλες τις κατασκευές επί κοινοχρήστων. Όσον αφορά τον υπολογισμό των ποσοστών υπέρβασης καθώς δεν ορίζεται σαφώς στο νόμο υπάρχουν 2 απόψεις. Η ευμενής λέει ότι υπολογίζονται με βάση τη συνολική επιτρεπόμενη δόμηση και κάλυψη του ακινήτου. Η δυσμενής λέει ότι εφόσον δεν υπάρχουν χιλιοστά υπολογίζονται αναγκαστικά με τους δυσμενέστερους συντελεστες.
    1 point
  14. Λειτουργούν αλλά ....με λογική τούβλου! Έκανα ηλεκτρονική αίτηση για ευρωπαϊκή κάρτα στις 15 Ιουνίου. Παρέλαβα την Παρασκευή 3 Ιουλίου κάρτα με λήξη 30 Ιουνίου 2020!!! Στην κυριολεξία "μου στείλανε ληγμένα" 😀
    1 point
  15. Ναι. Το πατάρι υπολογίζεται σαν υπέρβαση δόμησης με μειωτικό συντελεστή. Δεν έχω καταλάβει τι ακριβώς κατασκευή είναι αυτή που περιγράφεις με τσιμεντόλιθους. Αν δημιουργείται κλειστός χώρος θα υπολογιστεί επίσης με υπέρβαση δόμησης. Υπόλοιπες κατασκευές που δεν αντιστοιχούν σε επιφάνεια χώρου υπολογίζονται με αναλυτικό προϋπολογισμό έχοντας ως μπούσουλα το παράρτημα και για εργασίες που δεν υπάρχουν χρησιμοποιείς τιμές της αγοράς.
    1 point
  16. ολόκληρο τοίχο παίρνεις τον δικό σου. άρα αυτόν που συνορεύει με άλλη ιδιοκτησία τον παίρνεις μισό.Είτε κ/χ είτε άλλη ο.ι..
    1 point
  17. Ναι σε όλα!! Τώρα το αν κάποιοι (αρκετοί) δηλώνουν τις σοφίτες στο Ε9 σαν βοηθητικούς χώρους για να πληρώνουν λιγότερο ΕΝΦΙΑ, αυτό είναι άλλη υπόθεση..
    1 point
  18. θα "μπορουσε" η περιγραφη να ειναι η εξης: εβγαλαν αδεια για 100 τμ. ισογειο και όροφο 60 τμ. μετα εβγαλαν αδεια για δυο οροφους, με βαση τον υπολοιπομενο σδ. Κατα την ανοικοδομηση των οροφων, συμπληρωσαν απο 40 τμ. αυθαιρετα σε καθε οροφο. Προφανως αυτα τακτοποιουνται ανα ΟΙ, με μια ακομα δηλωση για τα κοινοχρηστα και τροποποιηση της συστασης και...τελος Η αρχικη περιγραφη του ερωτήματος οτι, εχτισαν 100 και 60 και συγχρονως και άλλα 40 τμ. αυθαιρετα και μετα εβγαλαν αδεια, αποκρυπτοντας τα 40, ειναι "προβληματικη" ως προς το κυρος της αδειας.
    1 point
  19. Δε νομίζω ότι είναι δική μας δουλειά. Εμείς παίρνουμε την άδεια. Αν αυτή δεν έχει ανακλήθεί τότε ότι δείχνει είναι οκ. Βάζουμε αυτό και προχωράμε. Θα σας πω το εξής παράδειγμα. διώροφο κτίριο με άδεια του 65 χάνεται η οικ.του άδεια. Το 2000 μετά το σεισμό βγάζει άδεια για επισκευές ενισχύσεις. Η άδεια αυτή λόγω της φύσης της δεν αναφέρει καν συνολικά μεγέθη κλπ. Στη πολεοδομία όμως μου είπαν είναι μια κανονική ισχυρή άδεια, και ό, τι δείχνει το θεωρείς νομίμως υφισταμενο. Δε σε νοιάζει πως και γιατί.(Η προισταμένη που είναι και τσακάλι δεν είναι καμία άσχετη). Όπως γράφουμε και στις τ.ε. "δεν ελέγθηκε το σύννομο της άδειας".
    1 point
  20. Οι ανεμογεννήτριες ενοχλούν το φυσικό περιβάλλον, όπως κάθε ανθρώπινη κατασκευή. Κάποιες κατασκευές όμως, θεωρούνται δεδομένες, κατά κάποιο τρόπο "έχουν μπει στο DNA μας", και δεν ενοχλούν γιατί έτσι έχουμε συνηθίσει (να νομίζουμε). Αναφέρω τελείως ενδεικτικά τα λιμάνια, τα αεροδρόμια, τους αυτοκινητόδρομους, τους ουρανοξύστες, τα κάθε είδους εργοστάσια, ακόμα και τα σπίτια μας κλπ κλπ κλπ. Απλά λοιπόν πρέπει να "μπουν" και οι ανεμογεννήτριες στο DNA μας, καθώς του "πεπρωμένου φυγείν αδύνατον"! (τα πετρέλαια κάποια στιγμή θα τελειώσουν).
    1 point
  21. Το θέμα κλειδώνεται μέχρι να γίνει εκκαθάριση και να διαγραφούν τα off-topic μηνύματα. Edit: έγινε εκκαθάριση των μηνυμάτων που δεν έχουν σχέση με εξοπλισμό Για άλλη μία φορά, συμπεριφερθείτε ανάλογα του μορφωτικού σας επιπέδου και μείνετε στο τεχνικό κομμάτι που αφορά τον εξοπλισμό. Το πως τον αξιοποιεί ο κάθε ένας μας δε θα γίνει αντικείμενο έριδας. Για απορίες ή σχόλια σχετικά με επαγγελματικά δικαιώματα ή μεθοδολογίες γεωδαισίας υπάρχουν σχετικά θέματα στο φόρουμ.
    1 point
  22. Τι επισκευή και τι αποπεράτωση θα κάνει σε μια σκέτη πλάκα; Η αποπεράτωση έχει νόημα όταν υπάρχει τουλάχιστον ένας σκελετός (και φυσικά η τακτοποίηση τότε γίνεται με τετραγωνικά). Στην κατάσταση που περιγράφεις δεν υπάρχει κανένα κτίριο. Το ότι αυτός είχε σκοπό να φτιάξει αποθήκη με πάνελ δε λέει τίποτα. Μπορώ κι εγώ να ισχυριστώ ότι είχε σκοπό να βάλει 2 τραπεζάκια για να κάνει υπαίθρια γεύματα ή 2 ξαπλώστρες και μια πλαστική πισίνα για να κάνει ηλιοθεραπεία, η μια 5όροφη κατασκευή ή πολλά άλλα.. Κατά τη γνώμη μου τακτοποιείς τις κατασκευές που υπάρχουν (και δεν αντιστιχούν σε επιφάνεια χώρου) με αναλυτικό. Και μετά πας για έκδοση κανονικής άδειας φυσικά με την προϋπόθεση ότι επιτρέπεται.
    1 point
  23. σωστά, οπότε περιοδικά αν κάποιος ελένχει τις υδρορόες να μην βουλώσουν δεν θα έχεις πρόβλημα με λιμνάζοντα ύδατα πάνω στο δώμα.
    1 point
  24. Καλησπέρα, πιθανών με πλήρη αποκάλυψη όλου του οπλισμού του δοκαριού και τοπικά της πλάκας με hydrodemolition (το μπετόν φεύγει τελείως και μένουν μόνο τα σίδερα) κάτι θα μπορούσε να γίνει.. Έπειτα τοποθέτηση νέου οπλισμού ανεστραμμένου δοκαριού, σύνδεση με υποστυλώματα μέσω αγκυρίων, και σκυροδέτηση εκ νέου.
    1 point
  25. γιατί λες τέτοια πράγματα αφού ξέρεις ότι όλη η περιουσία του πρώην ΤΣΜΕΔΕ είναι πλέον υπό τον έλεγχο του ΤΜΕΔΕ. το θετικό είναι ότι o ΕΦΚΑ δεν μπορεί πλέον να την χρησιμοποιήσει για να κλείσει τρύπες άλλων Ασφαλιστικών Ταμείων. μπορεί αυτήν την στιγμή να μην χρησιμοποιούνται για τις συνταξιοδοτικές ανάγκες αλλά δεν ξέρεις μελλοντικά τι μπορεί να γίνει, το θέμα είναι να μην εξαϋλωθούν, που ήταν πολύ πιθανό να γίνει όσο ήταν στον έλεγχο του ΕΦΚΑ. και επίσης ότι οι ΑΜΚ της Αττικής έχουν σταματήσει και ότι η Τράπεζα είναι σε καλύτερη κατάσταση.
    1 point
  26. Σωστά, από 1/2/19 29,04 είναι.
    1 point
  27. Εμένα μου βγάζει μέσο ημερομίσθιο 29.04
    1 point
  28. εδω αδεια με επικαρπωτες και ψιλους κυριους σε οικοδομη https://diavgeia.gov.gr/decision/view/ΩΥΝΑΩΨΟ-Σ0Ψ
    1 point
  29. Οικόπεδο εμβαδού Ε = 845,50 τ.μ. Εκδόθηκαν 4 Ο.Α. κατά τα έτη 1992 (στην κάθετη 1), 1997 (στην κάθετη 2) ,1999 (στο διαιρετό τμήμα) & 2001(στο διαιρετό τμήμα ως προσθήκη καθ`ύψος) στις οποίες σε όλες εμφανίζεται ενα ενιαίο οικόπεδο με το παραπάνω εμβαδό εκτός της Ο.Α. του 2001 που εμφανίζει μόνο του το διαιρετό τμήμα. Σύμφωνα με τα συμβόλαια που έλαβα, το ενιαίο οικόπεδο εμβαδού Ε = 845,50 τ.μ., κατατμήθηκε με δικαστική απόφαση ΠΡΙΝ την έκδοση της Ο.Α. 1992 σε δυο διαιρετά οικόπεδα : - Οικόπεδο 1, Ε = 301,00 τ.μ. (4όροφη οικοδομή με Ο.Α. 1992 μεταγενέστερη της κατάτμησης) - Οικόπεδο 2, Ε = 545,50 τ.μ. Στο μεν Οικόπεδο 2, συστάθηκαν το 1996 δυο κάθετες ιδιοκτησίες και μια δουλεία διόδου. - Στην κάθετη ιδιοκτησία 1, υφίσταται διώροφη οικοδομή με Ο.Α. 2001 - Στην κάθετη ιδιοκτησία 2, υφίσταται διώροφη οικοδομή με Ο.Α. 1997 Επισημαίνω οτι κατά την δικαστική απόφαση το 1992 που δημιουργεί τα δυο διαiρετά τμήματα (οχι αυτό με τις κάθετες) , γράφει οτι "είχαν το ακίνητο στη συννομή τους απο το 1966" . Αν δεν κάνω λάθος, χρόνος δημιουργίας οικοπέδου θεωρείται η μεταγραφή της δικαστικής απόφασης το 1992 και οχι το έτος 1966 ,ώστε να θεωρηθεί άρτιο και οικοδομήσιμο κατά παρέκkλιση... Εξετάζω για ρύθμιση Ν.4495/17, τα κτίρια που βρίσκονται εντός των δυο καθέτων με Ο.Α. 1992 & 1997. Με τη λογική οτι οι Ο.Α. των κτιρίων βρίσκονται σε ισχύ και ΔΕΝ έχουν ανακληθεί, και σε συνδυασμό με το παράρτημα Α, δηλώνεται "ΟΧΙ" στην ύπαρξη ή μη Ο.Α. για τον προσδιορισμό του προστίμου : "γ) Όταν υπάρχει οικοδομική άδεια στο γήπεδο/ οικόπεδο το οποίο από την αιτιολόγηση της τεχνικής έκθεσης του μηχανικού προκύπτει ότι: ·δεν είναι άρτιο και οικοδομήσιμο, παρά τα αντιθέτως αναφερόμενα στη σχετική οικοδομική άδεια ·είναι μικρότερο (λόγω μεταγενέστερης κατάτμησης), με συνέπεια να μην ταυτίζεται με αυτό για το οποίο έχει εκδοθεί η οικοδομική άδεια ·το προβλεπόμενο στην οικοδομική άδεια κτίριο έχει ανεγερθεί σε άλλη μη νόμιμη θέση και συγχρόνως από τη σύγκριση της αποτύπωσης της υφιστάμενης κατάστασης με το τοπογραφικό διάγραμμα της οικοδομικής άδειας, προκύπτει ότι το περίγραμμα του υφισταμένου κτιρίου δεν συμπίπτει σε κανένα σημείο με το προβλεπόμενο περίγραμμα από την οικοδομική άδεια. Θεωρείται ότι δεν υπάρχει οικοδομική άδεια αποκλειστικά για τις αυθαίρετες κατασκευές που εκτελέστηκαν καθ` υπέρβαση της δόμησης, της κάλυψης, του ύψους και της θέσης των προβλεπομένων να κατασκευαστούν στην οικοδομική άδεια" Με βάση τα παραπάνω: 1. Μπορώ να προχωρήσω σε Ρύθμιση Ν.4495/17, δηλώνοντας "ΟΧΙ" στην ύπαρξη Ο.Α. και υπολογίζοντας ως αυθαίρετες αποκλειστικά τις κατασκευές καθ`υπέρβαση των Ο.Α. με βάση το γεγονός οτι υπάρχει ΠΡΟΓΕΝΕΣΤΕΡΗ και οχι μεταγενέτερη κατάτμηση? 2. Τα περιγράμματα βάσει των Ο.Α., θεωρούνται ως νομίμως υφιστάμενα ή λόγω έκδοσης Ο.Α. με ψευδές τοπογραφικό πρέπει να λάβω το σύνολο των κτιρίων ως αυθαίρετα? 3. Σημειώνω οτι δε μπορεί να εκδοθεί άδεια νομιμοποίησης, καθώς το κτίριο στην Κάθετη 2, βρίσκεται εντός της οπίσθιας απόστασης Δ και δεν είναι σύννομο. --------------------------------------- Παρατήρηση: Στο enginner-help που απευθύνθηκα, έλαβα τηλεφωνική απάντηση να θεωρήσω "ΝΑΙ" στην ύπαρξη Ο.Α., να προσκομίσω νέο Τοπογραφικό και να υπολογίσω τις υπερβάσεις με βάση αυτό και οχι του Τοπογραφικού της Ο.Α. , κάτι που δε με βρίσκει σύμφωνο, καθώς δεν προβλέπεται πουθενά απο τη νομοθεσία....φυσικά γραπτή απάντηση ΔΕΝ στέλνουν... Το επίσης απίστευτο είναι οτι η οδός υπο διάνοιξη, εξακολουθεί και είναι υπο διάνοιξη ακόμα και σήμερα ( υπάρχει μια περπατημένη)....πως έβγαλαν την Ο.Α. του 2001 ως προσθήκη ορόφου σε διαιρετό τμήμα επί μη διανοιγμένης οδού παραμένει άγνωστο.... Απόσπασμα Τοπογραφικού.pdf
    1 point
  30. Θα μπορούσε να ρυθμιστεί μόνο με υπαγωγή στην κατηγορία 3 κατ αναλογία με την ερμηνεία της εγκ 4 ν. 4178 (εξώστης προ ΓΟΚ 85) με την επιπλέον προυπόθεση που εισήγαγε ο ν. 4495 περί ελάχιστου ελεύθερου ύψους κάτω από τον αυθαίρετο εξώστη, 3 μ. Δεν ρυθμίζουμε τμηματικά τις αυθαιρεσίες σε ακίνητο. Είτε θα ρυθμιστούν όλες, ή δεν τακτοποιούμε (πχ περιπτώσεις άρθρου 89 κλπ). Αφαιρώντας το κιγκλίδωμα και μετονομάζοντας το σε προεξοχή (ή ακόμη και σε προστέγασμα) δεν αλλάζει απολύτως τίποτα διότι και πάλι εμπίπτει στις απαγορεύσεις και η μόνη ελπίδα θα ήταν να υπαχθεί στην κατηγορία 3 (που από ότι λες δεν μπορεί)
    1 point
  31. Άριστος και με την νέα ενημέρωση. Το ξέρεις Θόδωρα πως σε αρκετές πολεοδομίες το έχουν εκτυπωμένο οι ελεγκτές στα αρχιτεκτονικά. Κλασικό παράδειγμα και η ΥΔΟΜ Αγίας Παρασκευής. Έχεις κάνει άριστη εργασία και την υποστηρίζεις με τις συχνές αναβαθμίσεις που κάνεις.
    1 point
  32. μην ανχωνεστε η αδερφή του πρωθυπουργού έχει αναλάβει τον σχεδιασμό της αιολικής ανάπτυξης. ολα καλα θα πανε οπως στο ερικος ντυναν.
    0 points
  33. Το μοντέλο του προϊόντος δε μας έστειλες. Δε το λέω για κακό. Με ενδιαφέρουν αυτές οι τεχνολογίες και θέλω να δω τι είδους κεραία και δέκτη και λογισμικό έχει.
    -1 points
This leaderboard is set to Athens/GMT+02:00
  • Επιλεγμένα Άρθρα

    • Εγκρίθηκε τo αναθεωρημένο Εθνικό Σχέδιο Διαχείρισης Επικίνδυνων Αποβλήτων (ΕΣΔΕΑ)
      Εγκρίθηκε τo αναθεωρημένο Εθνικό Σχέδιο Διαχείρισης Επικίνδυνων Αποβλήτων (ΕΣΔΕΑ) με την δημοσίευση στο ΦΕΚ 6412/Β'/22.11.2024 της υπ' αριθμ. ΥΠΕΝ/ΔΔΑ/124219/1717 ΚΥΑ με θέμα: Έγκριση αναθεωρημένου Εθνικού Σχεδίου Διαχείρισης Επικίνδυνων Αποβλήτων (ΕΣΔΕΑ).

      To αναθεωρημένο Εθνικό Σχέδιο Διαχείρισης Επικίνδυνων Αποβλήτων (ΕΣΔΕΑ) συνιστά ένα Ειδικό Σχέδιο Διαχείρισης για τα Επικίνδυνα Απόβλητα που παράγονται στη χώρα, το οποίο απαιτείται σύμφωνα με τα άρθρα 54 και 55 του ν. 4819/2021 (Α’ 129), δεδομένου ότι τα απόβλητα αυτά, λόγω της ποιοτικής και ποσοτικής σύστασής τους, καθώς και των εξειδικευμένων εγκαταστάσεων που απαιτούνται για τη διαχείρισή τους, χρήζουν ειδικότερης συνολικής αντιμετώπισης.

      Στόχος του σχεδιασμού είναι η μείωση τόσο της ποσότητας των παραγόμενων επικίνδυνων αποβλήτων όσο και της επικινδυνότητάς τους και η συνακόλουθη προστασία του περιβάλλοντος και της δημόσιας υγείας, σε συμμόρφωση με τους σχετικούς όρους και προϋποθέσεις της εθνικής και ενωσιακής νομοθεσίας και με εφαρμογή των βέλτιστων
      διαθέσιμων τεχνικών, οι οποίες θα πρέπει πλέον να ενσωματώνουν ευθέως τις πρακτικές της κυκλικής οικονομίας.

      Ο σχεδιασμός περιλαμβάνει όλες τις προβλέψεις του άρθρου 28 της Οδηγίας 2008/98/ΕΚ, καλύπτοντας ταυτόχρονα όλες τις νέες υποχρεώσεις και όλα τα νέα στοιχεία που εισήχθησαν στο άρθρο αυτό μέσω της Οδηγίας (ΕΕ) 2018/851 του Ευρωπαϊκού
      Κοινοβουλίου και του Συμβουλίου της 30ης Μαΐου 2018.

      Με τον παρόντα σχεδιασμό αναθεωρείται ο σχεδιασμός που είχε εγκριθεί με την Κοινή Υπουργική Απόφαση οικ.62952/5384/2016 (Β’ 4326) ο οποίος είχε χρονικό ορίζοντα το έτος 2020. 

      Εθνικό Σχέδιο Διαχείρισης Επικίνδυνων Αποβλήετων ΕΣΔΕΑ ΚΥΑ-ΥΠΕΝΔΔΑ1242191717-13.11.2024-ΦΕΚ-6412-22.11.2024-τεύχος-Β.pdf
      • 0 απαντήσεις
    • ΥΠΕΝ: Εγκύκλιος προς τις ΥΔΟΜ ώστε να ζητούν αποκλειστικά και περιοριστικά μόνο τα στοιχεία που προβλέπονται από το ισχύον θεσμικό πλαίσιο
      Εγκύκλιο απέστειλε το Υπουργείο Περιβάλλοντος και Ενέργειας προς τις ΥΔΟΜ με θέμα: Σχετικά με την εφαρμογή της εγκυκλίου ΥΠΕΝ/ΓΔΠΟΛ/15047/84/14-3-2018.

      Η εγκύκλιος αναφέρει ότι: με αφορμή την (α) σχετική επιστολή του ΣΑΔΑΣ-ΠΕΑ με την οποία διαπιστώνεται η μη τήρηση της (β) σχετικής εγκυκλίου στην οποία και σας παραπέμπουμε, επισημαίνουμε εκ νέου στο πλαίσιο της χρηστής διοίκησης και προκειμένου να αποφεύγεται ταλαιπωρία μηχανικών και πολιτών ότι, η προαναφερόμενη εγκύκλιος οδηγία Γενικού Διευθυντή Πολεοδομίας του ΥΠΕΝ εξακολουθεί να ισχύει.

      Ειδικότερα, κατά τον έλεγχο της πληρότητας αιτημάτων έκδοσης οικοδομικών αδειών, οι ΥΔΟΜ οφείλουν να ζητούν αποκλειστικά και περιοριστικά, μόνον τα στοιχεία εκείνα (δικαιολογητικά, σχέδια και εγκρίσεις υπηρεσιών, συλλογικών οργάνων ή φορέων) που προβλέπονται από το ισχύον θεσμικό πλαίσιο (νόμοι, π. δ/γματα, Υπουργικές Αποφάσεις) για την κατά περίπτωση περιοχή, ή την εκάστοτε Αποκεντρωμένων Διοικήσεων της Επικράτειας (για την ενημέρωση των ΥΔΟΜ χωρικής τους αρμοδιότητας) χρήση ειδικού κτιρίου. Κατά συνέπεια, για την έκδοση των οικοδομικών αδειών δεν ζητείται η προσκόμιση επιπρόσθετων στοιχείων (όπως αλληλογραφία, εγκρίσεις φορέων) και δεν λαμβάνονται υπόψη απόψεις ή εκτιμήσεις υπηρεσιών, οι οποίες αποκλίνουν του ισχύοντος θεσμικού πλαισίου.
      • 0 απαντήσεις
    • Εγκρίθηκε μέσω WiFi4GR το δωρεάν WiFi σε έντεκα σταθμούς του ΜΕΤΡΟ
      Την έγκριση του Διοικητικού Συμβουλίου για την εγκατάσταση και λειτουργία εξοπλισμού ασύρματης πρόσβασης σε έντεκα σταθμούς του ΜΕΤΡΟ για τουλάχιστον πέντε χρόνια εξασφάλισε την περασμένη εβδομάδα η ΣΤΑΣΥ.

      Το κόστος για την παροχή ηλεκτρικού ρεύματος και παροχής σύνδεσης στο διαδίκτυο, θα βαρύνει την εταιρία και από το ύψος του και τη δυνατότητα κάλυψής του από τη ΣΤΑΣΥ θα εξαρτηθεί και η επέκταση του ασύρματου Ιντερνετ και σε άλλους σταθμούς.

      Οι πρώτοι έντεκα σταθμοί στους οποίους θα λειτουργήσει WiFi έως το τέλος της χρονιάς είναι εκτός από την Ακρόπολη και το Σύνταγμα, οι σταθμοί Μοναστηράκι, Ομόνοια, Πανεπιστήμιο, Πειραιάς, Κορυδαλλός, Χαλάνδρι, Αγιος Δημήτριος, Φιξ και Αγία Μαρίνα. 

      Οι επιβάτες θα μπορούν να συνδέονται άμεσα χωρίς να χρειάζεται κάποια διαδικασία εγγραφής. Στη συνέχεια η διοίκηση της ΣΤΑΣΥ θα μετρήσει το μηνιαίο κόστος λειτουργίας και συντήρησης ώστε να αποφασιστεί η επέκταση του δικτύου και το χρονοδιάγραμμά της.

      Υπενθυμίζεται ότι το έργο έχει ενταχθεί από το υπουργείο Ψηφιακής Διακυβέρνησης στις περιοχές που θα εγκατασταθούν σημεία πρόσβασης στο πλαίσιο του έργου WiFi4GR.

      Το WiFi4GR «Ανάπτυξη Δημόσιων Σημείων Ασύρματης Ευρυζωνικής Πρόσβασης στο Διαδίκτυο» αφορά στην προμήθεια, εγκατάσταση, παραμετροποίηση, σύνδεση και θέση σε λειτουργία σημείων ασύρματης πρόσβασης WiFi (Hotspots) στο Διαδίκτυο σε διάφορες περιοχές πολιτιστικού και τουριστικού ενδιαφέροντος της χώρας, για την κάλυψη, 2.500 περίπου περιοχών ασύρματης – WiFi πρόσβασης σε όλη την επικράτεια. Το σύστημα, το οποίο θα αναπτυχθεί, θα διαθέτει κεντρικό σύστημα παρακολούθησης και διαχείρισης, το οποίο καθιστά δυνατή την παρακολούθηση σε πραγματικό χρόνο όλων των δομικών στοιχείων του δικτύου.
      • 0 απαντήσεις
    • Η σύνδεση του νυχτερινού φωτισμού με το «Τοπικό Εγχώριο Προϊόν» στην Ελλάδα
      Όσοι έχουμε βρεθεί σε νυχτερινή πτήση έχουμε απολαύσει το θέαμα που προσφέρει η επιφάνεια της Γης, όταν τα νυχτερινά φώτα αναδεικνύουν μοτίβα που παραπέμπουν σε έργα τέχνης. Εκτός όμως από το εντυπωσιακό θέαμα, τα νυχτερινά φώτα αποτελούν μια πολύτιμη πηγή πληροφορίας για τις δραστηριότητες του ανθρώπου και την αλληλεπίδρασή του με το περιβάλλον.

      Στο πλαίσιο της εξερεύνησης αυτού του πεδίου, η NASA καταγράφει συστηματικά τον νυχτερινό φωτισμό του πλανήτη μας. Τα τελευταία 10 χρόνια πολύ βελτιωμένες καταγραφές παρέχονται από τον αισθητήρα VIIRS της αποστολής SUOMI.

      «Στο Δημοκρίτειο Πανεπιστήμιο σκεφτήκαμε να ερευνήσουμε τι έχουν να μας πουν τα νυχτερινά φώτα για την πατρίδα μας» λέει στην «Κ» η Αλεξάνδρα Γκεμιτζή, καθηγήτρια στο Τμήμα Μηχανικών Περιβάλλοντος του Δημοκρίτειου Πανεπιστήμιου Θράκης, η οποία ηγήθηκε μιας ενδιαφέρουσας έρευνας στο πλαίσιο των δραστηριοτήτων του Εργαστηρίου Ατμοσφαιρικής Ρύπανσης και Αντιρρυπαντικής Τεχνολογίας Ατμοσφαιρικών Ρύπων.
      • 0 απαντήσεις
    • «Εξοικονομώ 2023»: Ο νέος οδηγός του προγράμματος μετά την 3η τροποποίηση
      Εκδόθηκε σε ΦΕΚ η υπ' αριθμ. ΥΠΕΝ/ΥΔΕΝ/97165/610 ΚΥΑ (ΦΕΚ 5174/Β΄/13.09.2024) που αφορά την 3η τροποποίηση της υπό στοιχεία ΥΠΕΝ/ΥΔΕΝ/55246/807/18.05.2023 κοινής απόφασης των Υπουργών Οικονομικών, Ανάπτυξης και Επενδύσεων και Περιβάλλοντος και Ενέργειας «Προκήρυξη του προγράμματος “Εξοικονομώ 2023”», ως εξής:

      Α. Ο Οδηγός Εφαρμογής Προγράμματος «Εξοικονομώ 2023» και η 1η Τροποποίηση του Παραρτήματος VI που αφορά την Υπεύθυνη Δήλωση σχετικά με τη σώρευση των ενισχύσεων ήσσονος σημασίας (de minimis) βάσει του Κανονισμού (ΕΕ) 2023/2831, ως ακολούθως:

      Τροποποίηση (3η) της υπό στοιχεία ΥΠΕΝ 55246-807 18.05.2023 ΚΥΑ Εξοικονομώ 2023 (ΦΕΚ 5174-Β-13.09.2024).pdf
      • 3 απαντήσεις
×
×
  • Create New...

Σημαντικό

Χρησιμοποιούμε cookies για να βελτιώνουμε το περιεχόμενο του website μας. Μπορείτε να τροποποιήσετε τις ρυθμίσεις των cookie, ή να δώσετε τη συγκατάθεσή σας για την χρήση τους.