Μετάβαση στο περιεχόμενο

Πίνακας Κορυφαίων

  1. danaikaterina

    danaikaterina

    Core Members


    • Πόντοι

      3

    • Περιεχόμενα

      2.869


  2. stayros

    stayros

    Core Members


    • Πόντοι

      3

    • Περιεχόμενα

      3.634


  3. ChristinaK

    ChristinaK

    Core Members


    • Πόντοι

      3

    • Περιεχόμενα

      1.043


  4. antloukidis

    antloukidis

    Core Members


    • Πόντοι

      3

    • Περιεχόμενα

      3.769


Δημοφιλές Περιεχόμενο

Προβολή περιεχομένου με την υψηλότερη φήμη στις 08/07/2020 σε όλες τις περιοχές

  1. Τελικά ήρθε σήμερα! (33 μήνες μετά την αίτηση) Συνταξιούχος και με τη βούλα πλέον!
    3 points
  2. Το πρόβλημα ονομάζεται NIMBY. Απλά σε άλλες χώρες οι κάτοικοι έχουν κατά μέσο όρο πάνω από 2 εγκεφαλικά κύτταρα και δεν πιστεύουν ότι οι ανεμογεννήτριες ενοχλούν τα δεντρα, κόβουν τα γάλα από τις αγελάδες, εκπέμπουν ραδιενέργεια (ΟΚ αυτό το είχα ακούσει για φωτοβολταϊκά) και ότι βλακεία μπορείς να διαβάσεις στο Μακελειό και στην Ελεύθερη Ώρα. Το ερώτημα είναι ένα: θέλουμε ενεργειακή ασφάλεια χωρίς να μαυρίζουν τα πνευμόνια μας; Αν ναι ανεμογεννήτριες, φωτοβολταϊκά και λοιπές ΑΠΕ. Και αν βρήκαμε μέρη να καταστρέψουμε ολοσχερώς με ορυχεία και εργοστάσια, ε θα βρούμε και μέρη για ανεμογεννήτριες και ας μας χτυπάει στο μάτι ο έλικας... "Την επιτακτική ανάγκη στελέχωσης της Ογκολογικής Κλινικής του Μποδοσάκειου Νοσοκομείου με δύο ογκολόγους-παθολόγους, καθώς τα κρούσματα καρκίνου στη ευρύτερη περιοχή της Πτολεμαΐδας φτάνουν σήμερα το 30,5% του τοπικού πληθυσμού, υποστηρίζει σε επιστολή του προς την ηγεσία του υπουργείου Υγείας ο αντιπεριφερειάρχης Υγείας της Περιφέρειας Δυτικής Μακεδονίας (ΠΔΜ), Σταύρος Γιαννακίδης. Πηγή: https://www.lifo.gr/now/greece/153575"
    3 points
  3. Το συγκεκριμένο άρθρο αναφέρεται στα αδήλωτα τετραγωνικά στους Δήμους και στην αδεια λειτουργίας των παιδικών σταθμών. Δεν προβλέπεται κατι για παραταση Αυθαιρέτων σε αυτό το άρθρο.
    2 points
  4. Καλησπέρα, κάνω μια εργασία για την παρακάτω κατασκευή. Στα φορτία επιρροής από την πλάκα στην δοκό D6 λαμβάνεται η μισή P1 και ολόκληρη η P2 (ως μήκος επιρροής) ή όση διάσταση είναι ο πρόβολος +ίση διάσταση από την άλλη πλευρά. Οι διαστάσεις είναι: Lx1=5,8 m Lx2=2,4 m. Είναι 2,4+5,8/2 ή 2,4+2,4; Επίσης πώς λαμβάνεται υπ'όψη η επιρροή των διαδοκίδων; Η προεκτίμηση για το ίδιο βάρος τους είναι: 0,8 KN/m. Πώς λαμβάνεται φόρτιση στις δοκούς D1,D2,D6; Τα φορτία θα είναι όλα σε KN/m για να υπολογιστεί το φορτίο σχεδιασμού. Σημειώνω πως πρώτη φορά κάνω τέτοια εργασία και τα στατικά μαθήματα που έχω κάνει ήταν πολύ τυποποιημένα.
    1 point
  5. Δεν συγκράτησες αυτό που είναι όλη η ουσία. Το αν έγιναν ή όχι ενισχύσεις μπορεί να μη σε αφορά (για την υπαγωγή στο νόμο γιατί επί της ουσίας εννοείται ότι θα έπρεπε να μας αφορά) αλλά αν κρίνεις ότι πρόκειται για καινούρια κατασκευή φυσικά και είναι αυθαίρετη.
    1 point
  6. Συνάδελφε, δεν θέλω να πιστεύω πως από τα δικά μου γραφόμενα διαπιστώσατε υπέρβαση των τρόπων καλής ευγενείας απέναντί σας. Εκτός αν η λέξη "περιττό", ο μόνος χαρακτηρισμός που έκανα και όχι προς το πρόσωπό σας, συνιστά ύβρη!! Επί του θέματος όμως, από ποιο σημείο του νόμου προκύπτουν αυτά που αναφέρετε να γράφονται στην βεβαίωση όταν για την συγκεκριμένη βεβαίωση υπάρχει η Τ.Ε. της δήλωσης υπαγωγής όπου πρέπει να αναγραφούν όλα όσα αναφέρει ο νόμος. Τα υπόλοιπα είναι δουλειά άλλων, των συμβολαιογράφων εν προκειμένω, και θα δεχθώ με πολύ ευχαρίστηση να γράψω ότι θέλουν, με την ανάλογη αμοιβή βέβαια..... Έγγραφα συντάσσουν αυτοί και αμείβονται, έγγραφα συντάσσουμε και εμείς (στο συγκεκριμένο αναφέρομαι) και θα πρέπει να αμειφθούμε. Και προφανώς δεν εννοώ την βεβαίωση του μηχανικού ότι η ίδια αυθαίρετη επέκταση υφίσταται σε όλους τους ορόφους της οικοδομής που είναι απαιτητή για να γίνει η υπαγωγή. Πριν από έναν μήνα, μου ζήτησε συμβολαιογράφος να αναφέρω πως η αυθαίρετη επέκταση στον κοινόχρηστο χώρο υφίσταται από τον χρόνο ανέγερσης κατασκευής της όλης οικοδομής. Προφανώς και το έγραψα αλλά συμπλήρωσα και το "σύμφωνα με την υποβληθείσα υπεύθυνη δήλωση του ιδιοκτήτη". Και εκεί άρχισε να τα μασάει.... παρότι ήδη είχα ανεβάσει στο σύστημα την ΥΔ του ιδιοκτήτη. Και για να καταλήξω κάπου, κανείς δεν μπορεί να απαγορεύσει σε κανέναν να γράψει ότι θέλει αρκεί να μην δημιουργηθεί ένα κλίμα ότι αυτό είναι που πρέπει να αναγραφεί εκτός αν από την νομοθεσία που αφορά το θέμα μας είναι απαιτητή η αναγραφή. Και πραγματικά δεν θέλω να με παρεξηγήσετε διότι δεν σας επιτίθεμαι αλλά απλά ρωτάω ποιος ο λόγος της αναγραφής των και από ποιο σημείο της σχετικής νομοθεσίας προκύπτουν.
    1 point
  7. .. περπατώντας έφθασα στις καλύτερες μου σκέψεις, και δεν ξέρω καμμιά σκέψη, να ‘ναι τόσο βαριά που να μην μπορεί να φύγεις περπατώντας απ’ αυτήν.. (Κίρκεγκωρ, Επανάληψη, Επιστολή αρ.150). και να θέλει να αγιάσει κάποιος... τι τόθελα ... μια ανάρτηση πήγα να κάνω .. σιγά το θέμα δηλαδή.. εδω μέσα αναλύονται με εμβριθή τρόπο περισπούδαστα ζητήματα ... που αφορούν μεταξύ άλλων κεφαλαιώδεις νόμους όπως .. των αυθαιρέτων (ο Ν.Ο.Κ. τουλάχιστον έχει κάποια φιλοσοφία), και κάποιοι μασσάνε τα φύλλα της γνώσης της Πυθίας (λυπούμαι ειλικρινά που γίνομαι ειρωνικός-του χαρακτήρα μου δεν είναι- αλλά ίσως αντίστοιχα κάποιοι, χωρίς να με γνωρίζουν υπερέβησαν τους τρόπους καλής ευγενείας απέναντί μου και απορώ για τους συντονιστές ..οι οποίοι άμεσα μπορεί να θέτουν ζήτημα σωστης ένταξης κάποιου θέματος, αλλά οχι για μια ανταλλαγή απόψεων μέσα σε κάποια πλαίσια καλής η έστω αποδεκτής συμπεριφοράς, εννοείται βεβαίως οτι δεν προσάπτω τίποτα -για να προλάβω πάλι- σε ΄'μάχιμους" συναδέλφους. Τριάντα χρόνια τέτοιος (μεταξύ άλλων...)κ ο υποφαινόμενος- έχουν δει πολλά τα ματάκια μας κ δη ΚΑΙ απο "συναδέλφους"..και να πώ ρε γ..ο οτι αφορά τη φιλοσοφία έστω κάποιου νόμου, πάει στα κομμάτια.. εδώ (και περιμένω διάψευση) το μόνο (είναι) που δε ενδιαφέρει, παρά μόνο ίσως ως μια δικαιολογία εφησυχασμού, εφόσον στο βάθος υποβόσκει- θεωρώ- μια παρατεταμένη απορία σχετικά με το νόημα όλων αυτών.. Υπογραμμίζω δε αυτή την κατάσταση ως - θα τη χαρακτήριζα- αδηφάγα και (ο.. νομικός των αυθαιρέτων που με έκραξε..και ζήτησε το κεφάλι μου.. ίσως γνωρίζει τον G. Agamben) ως "κατάσταση εξαίρεσης" όπου το φυσιολογικό δεν υφίσταται, και όλα εδω μέσα αποκτούν το νόημά των, (λες κ χωρίς "ερωτήσεις" θα ..υπήρχαν "απαντήσεις'΄, στο πλαίσιο ερμηνείας των όποιων νομοθετημάτων, μόνο μέσω μιας "πλαισιωμένης" απάντησης που θα "εντάξει" το ειδικό βάρος (μέσω μιας αυθαίρετης αφαιρετικής εμπειρικής μεθόδου πχ κάποια συμφέρουσα ατομική λογική) της ερώτησης. Τέλος δε, επικυρώνω την γενικότητα των παραπάνω αναφέροντας στο εν λόγω ερώτημα οτι μετά απο αρκετό κόπο πήρα γνώμες απο το Τ.Ε.Ε ((αντί δηλαδή να πιέσει κάποιος για μια επίσημη επιτροπή υποβολής ερωτημάτων- ξέρω είχαμε κ κάτι παρόμοιο.- αυτοανακηρυσσεται .. νομοθέτης και "ΕΡΜΗΝΕΥΕΙ" (έχουν δει ..τα ματάκια μου εδω μέσα ερμηνείες γραμματικές, ιστορικές, λογικές κ.α. κατα πώς βολεύει τον καθένα, για να μη μιλήσω για το λογικό σφάλμα της λήψης ζητουμένου..)), αλλά και απο δυο τουλάχιστον έμπειρους συμβολαιογράφους (ειδικά ο δεύτερος συνάδελφος του Τ.Ε.Ε, προς τιμήν του, επι λέξει μου ανάφερε... εγώ .. κάνω έτσι .. στη συγκεκριμένη .. περίπτωση. αυτά είναι τα χάλια μας..). Τώρα βέβαια αν κάποιος δεν μπορεί να διαγνώσει τη διαφορά μιας Α βεβαίωσης, απο μια Β βεβαίωση που προκύπτουν κ κοινόχρηστες υπερβάσεις, η (και) έστω μιας βεβαίωσης απο κάποια άλλη που παράγεται σε μελλοντικό χρόνο εξαιτίας κάποιας ενδιάμεσης δικαιοπραξίας που θα παράξει αντίστοιχα το δικαίωμα και τη δυνατότητα της Χ οριζόντιας να μεταβιβαστεί..και θεωρεί οτι υπάρχει αυτόματος πιλότος για εκείνα, η πρόθεσή μου για διασφάλιση της προστασίας (προς τούτο κ η κοινοποίηση της όποιας γνώμης του ερωτήματος) του .. επαγγέλματος, τότε ναι... περιττή είναι ..όπως και η ανάρτηση για εκείνον.. Θα παρακολουθώ συνεπώς ασφαλής εκ του μακρόθεν-όπως και τόσο καιρό άλλωστε- τα τεκταινόμενα, κ συγνώμη εάν κούρασα, θα πρότεινα η προμετωπίδα να διαβαστεί στο τέλος.. Φιλικά
    1 point
  8. Άνοιξε την επόμενη μέρα αργά το μεσημέρι.
    1 point
  9. Αυτό με τις ψηφιακές υπογραφές μην το δένετε κόμπο. Γενικά ένα PDF ψηφιακά υπογεγραμμένο πιστοποιείται ότι δεν έχει μεταβληθεί από τη στιγμή που υπογράφηκε. Όταν όμως ανεβάζουμε ένα αρχείο στο eadeies τότε έρχεται το σύστημα και προσθέτει το υδατογράφημά του, οπότε τροποποιεί το αρχείο. Όταν ανοίξουμε το αρχικό pdf στο adobe reader μας βγάζει Ενώ το ίδιο αρχείο όταν ανέβει στο σύστημα γίνεται: που ουσιαστικά ακυρώνει την υπογραφή. Το όλο σύστημα του eadeies βασίζεται στο δικό του έλεγχο γνησιότητας. Οπότε πλέον και εγώ όταν το παρατήρησα, ανεβάζω σχέδια με σκαναρισμένη την σφραγίδα υπογραφή, ενώ αρχικά τα υπέγραφα ψηφιακά, τουλάχιστον να έχουν μια μορφή εγκυρότητας όταν εκτυπώνονται.
    1 point
  10. Στο βασικό έντυπο της ΥΔΕ υπάρχει πεδίο "Τύπος και αριθμός φορολογικού στοιχείου" οπότε όχι λογικά με κλειστά βιβλία.
    1 point
  11. Diegito λυπάμαι δεν συμφωνώ...εσύ οφείλεις να κάνεις σωστά την δική σου δουλειά και μην σκέφτεσαι τι θα κάνει μετά ο άλλος..Εάν σήμερα έχεις στην άδεια της οικοδομής ένα ενιαίο κατάστημα (μία Ο.Ι.) και αυτό είναι ήδη χωρισμένο σε 2 καταστήματα, οι δικές σου κατόψεις (της άδειας λειτουργίας) τι θα αποτυπώνουν?Πριν την άδεια λειτουργίας ελεγχουμε την νομιμότητα των χώρων,σωστά?Άρα,σε συμβουλεύω να πας ένα βήμα πίσω, για την δική σου ασφάλεια, και να κάνεις τις απαραίτητες ενέργειες για τη νομιμότητα του χώρου του κατ/τος που πρόκειται να αδειοδοτηθεί.Όταν ο χώρος είναι καθόλα νόμιμος,τότε φτάνουμε στις εεμκ κι έπειτα στην γνωστοποίηση.😀
    1 point
  12. Έχω μια εύλογη απορία και θα ήθελα την γνώμη σας.. π.χ για επισκευή στέγης χωρίς χρήση ικριωμάτων δεν απαιτείται καμια απολύτως άδεια, ενώ για την ίδια εργασία αλλά με χρήση ικριωμάτων απαιτεί ΕΕΜΚ με επίβλεψη του έργου .Άρα λογικά πάντα η τοποθέτηση των ικριωμάτων ειναι η αιτία που απαιτείται επίβλεψη οπότε θεωρώ ότι η επίβλεψη αποσκοπεί στην τοποθέτηση των ικριωμάτων και μόνο και όχι για τις υπόλοιπες εργασίες . Ποια η γνώμη σας ;
    1 point
  13. Καλές οι ΑΠΕ, αλλά εγώ προτείνω προτού φυτέψουμε παντού ανεμογεννήτριες να ασχοληθούμε πρώτα σοβαρά με την εξοικονόμηση ενέργειας ειδάλως όλο αυτό καταντάει σαν να βάζεις διαρκώς νερό σε ένα σουρωτήρι. Ετσι, και το όφελος θα είναι μεγαλύτερο, και οι συνθήκες θερμικής άνεσης θα βελτιωθούν στις πόλεις, και δεν θα καταστραφεί περαιτέρω η υπέροχη ελληνική φύση, και θα κινηθεί όλη η αγορά αντί να πάνε οι πόροι σε 2-3 μεγαλοεφοπλιστοεργολάβους.
    1 point
  14. Αφού τις έχεις υπολογίσει, δεν θα έχεις πρόβλημα. Φαίνονται στο xml για κάθε ενδιαφερόμενο.
    1 point
  15. συνήθως στα κυκλώματα υδραυλικών σε μηχανήματα έργου (δεν ξερω συγκεκριμένα για γερανο αν αλλαζει κάτι) η μεγιστη θερμοκρασία είναι 110-120 oC.
    1 point
  16. Δεν υπάγεσαι εσύ σε αυτή την περίπτωση. Το άρθρο μιλαέι για κατασκευές που μπορούν να υπαχθούν στον 4495 να καταβληθεί το παράβολο και μετά να εκδοθεί άδεια νομιμοποίησης ή εγκριση κατεδάφισης. Ο δικός σου εξώστης δεν μπορεί καν να υπαχθεί στον 4495. Οπότε πας με πρόστιμα ανέγερσης/διατήρησης και κατεδάφιση 30 μέρες μετά την έκθεση αυτοψίας. Τωρά το ποτε θα κινήσεις τη διαδικασία εξαρτάται απο σένα ώστε να είστε έτοιμοι για την κατεδάφιση.
    1 point
  17. η ουσία είναι εδώ (από το ίδιο κείμενο) Παράλληλα οι μηχανικοί του δημοσίου ετοιμάζουν κινητοποιήσεις για την ενεργοποίηση μητρώων και διαδικασιών για την απασχόληση ιδιωτών μηχανικών στους Δήμους και το Δημόσιο
    1 point
  18. Καλησπέρα Δανάη!Συμφωνώ απολύτως μαζί σου ότι το τοπίο της κατηγοριοποίησης είναι ακόμη θολό.Επίσης δεν αμφισβητώ για κανέναν λόγο και την οδηγία που αναφέρει η συνάδελφος dijon παραπάνω απλά θεωρώ πως αν η οδηγία ΥΠΕΝ αναφέρει μόνο τις αυτοψίες όπου υπάρχει ήδη έκθεση,τότε δυστυχώς η οδηγία έχει θέμα.Δεν είναι λογικό να μπορώ να εκδώσω μια άδεια κατ.3 με ευθύνη μου, στην οποία πρέπει να καταλογιστούν πρόστιμα από την οικεία υδομ πριν την έκδοση της...Ή,εγώ κάτι δεν καταλαβαίνω σωστά..μπορεί..
    1 point
  19. Χριστίνα καταρχάς προσωπικά συμφωνώ μαζί σου. Δυστυχώς νομίζω το θέμα της κατηγορίας άδειας νομιμοποιήσεων δεν έχει λυθεί ξεκάθαρα. Παρακαλώ αν κάποιος συνάδελφος γνωρίζει κάποια συγκεκριμένη οδηγία να την παραθέσει. Επαναφέρω και την άποψη που είχα καταθέσει εδώ παλαιότερα και ελπίζω να μη χρειαστεί να περάσει άλλος ένας χρόνος για να ξεκαθαριστεί.
    1 point
  20. Καλησπέρα!Η Κατ.2 είναι νομιμοποίηση εάν απαιτείται αυτοψία της ΥΔΟΜ πριν την έκδοση της άδειας (2β.)Η αυτοψία δεν απαιτείται μόνο όταν υπάρχει ήδη έκθεση αυθαίρετων κατασκευών αλλά και όταν π.χ. νομιμοποιούμε κατασκευές ή χρήσεις που έχουν γίνει μετά τις 28-7-11 οπότε προηγείται και πάλι αυτοψία ΥΔΟΜ για καταλογισμό προστίμου..
    1 point
  21. Αφού το επεισόδιο πηγαίνει προς λήξη, συνεχίζω: Επιτέλους, να μπει μια λογική στην τοποθέτηση του ζητήματος. Το bolt στην παρατήρηση του συναδέλφου δικό μου. Και μην υποτιμάτε μερικοί υπέρμαχοι των ΒΑΠΕ (έτσι λέγονται αυτές που συζητάμε) το αισθητικό κριτήριο του κόσμου. Όλα πρέπει να τα λαμβάνουμε υπ' όψη μας. Κάποτε για να κινήσουμε την ατμομηχανή της ελληνικής οικονομίας (οικοδομή) καταστρέψαμε ένα πολύ ωραίο οικόπεδο, την Αττική γη. Από εκεί που είχε το καλύτερο κλίμα και μια πολύ ωραία περιφερειακή φύση, τώρα σπαταλάμε του κόσμου την ενέργεια για να βρεθούμε μακριά της, έστω και μερικές ώρες. Μην κάνουμε το ίδιο τώρα και για την ατμομηχανή της Γερμανίας. Ας πρυτανεύσει λίγο η σύνεση και η λογική. Εκεί που πρέπει ας τις επιβάλουμε τις ανεμογεννήτριες και εκεί που μπορούμε ας τις αποφύγουμε.
    1 point
  22. Η οδηγία του ΥΠΕΝ πάντως είναι ότι κατηγ.2 πάει όταν έχει ήδη έκθεση αυδοψίας αυθαιρέτου. Οπότε θεωρώ κατηγ.3
    1 point
  23. Νομίζω είναι κατηγ.2 , επειδή δεν έχει ΓΠΣ, αν είχε τότε πάει κατηγ.3
    1 point
  24. Πέρα απο τις άλλες πτυχές του θέματος που έχουν αναφερθεί, για μένα ακόμα σημαντικότερο είναι ότι απ'ότι καταλαβαίνω θα είναι επενδύσεις ιδιωτών και όχι δημόσιες.Απο τις επενδύσεις αυτές σε μερικά χρόνια όταν τα εργοστάσια με μαζούτ/λιγνήτη κλπ κλείσουν θα εξαρτώμαστε σε μεγάλο βαθμό και θα γίνουν όργανο πίεσης-εξυπηρέτησης προσωπικών συμφερόντων. Ναι απο εμένα στην αιολική ενέργεια, αλλά υπό προυποθέσεις στη χωροθέτηση και μόνο με δημόσιες επενδύσεις και διαχείρηση για να μην εξαρτώμαστε απο κανέναν. Αν δεν το αντέχουμε τώρα ως χώρα, ας το αναβάλουμε για λίγα ακόμα χρόνια. Καλύτερο απο να το ξεπουλήσουμε και αυτό.
    1 point
  25. Απαλλάσσεται από Μ.ΣΕ. Η εφαρμογή ενός κριτηρίου δεν επηρεάζεται από την μη εφαρμογή κάποιου άλλου. Παραπάνω αναφέρεις ότι στο δώμα κατασκευάστηκε στέγη και μετά έγινε κατοικία. Μάλλον πρώτα κατασκευάστηκε κεραμοσκεπές στέγαστρο και μετά έκλεισε με κάποια πλαγιοκάλυψη, οπότε και στο αρχικό στάδιο της κατασκευής δεν μιλούσαμε για στέγη αλλά για στέγαστρο αν έχω καταλάβει σωστά. Όμως δεν έχει καμία σημασία. Εφόσον έκρινες από τους υπολογισμούς ότι το κριτήριο φορτίων πληροί την ανισότητα για το 20% των φορτίων αυτό και μόνο αρκεί για την απαλλαγή.
    1 point
  26. Γεια σου , σε παλιότερο autocad (2011) που το δοκίμασα τρέχει κανονικά ,όμως τα ελληνικά τα εμφανίζει κινέζικα υπάρχει κάποια λύση ? Ευχαριστώ!
    1 point
  27. Συνάδελφε καταλαβαίνω ότι είναι δύσκολο αυτή την περίοδο γιατί τα ασφαλιστικά ταμεία είναι απροσπέλαστα, αλλά θα σου έλεγα να προσπαθήσεις να επικοινωνήσεις με ΟΑΕΕ κυρίως και ΤΣΜΕΔΕ δευτερευόντως για αυτά που ρωτάς. Πιστεύω ότι την ίδια άποψη έχουν και οι περισσότεροι και ότι αυτός είναι και ο λόγος που δε σου απάντησε νωρίτερα κάποιος συνάδελφος. Δεν έχω κάνει την ίδια διαδικασία ακριβώς αλλά από πρόσφατη σχετική εμπειρία που είχα προ covid υποθέτω ότι πρέπει να γίνουν τα εξής: 1. Πας στον ΟΑΕΕ και κάνεις προεγγραφή. Εδώ μπορείς να ρωτήσεις και επιβεβαίωση/λεπτομέρειες για τα υπόλοιπα βήματα. 2. Πας στην εφορία με τη βεβαίωση προεγγραφής και κάνεις αλλαγή ΚΑΔ από ΚΑΔ μηχανικού σε ΚΑΔ μη μηχανικού. Χρειάζεται το έγγραφο Μ2 που μπορείς να έχεις προσυμπληρώσει. Κοίτα και τι άλλα δικαιολογητικά χρειάζονται για μεταβολή δραστηριοτήτων αλλά δεν πιστεύω ότι είναι κάτι ιδιαίτερο αφού δεν αλλάζεις έδρα ούτε αλλάζει κάτι ως προς τις απαιτήσεις για το χώρο της έδρας. 3. Με το χαρτί της εφορίας πας και κάνεις διακοπή ασφάλισης στο ΤΣΜΕΔΕ - ΕΦΚΑ. 4. Με το χαρτί της εφορίας πας και κάνεις έναρξη ασφάλισης στο ΟΑΕΕ - ΕΦΚΑ. 5. Με το χαρτί της εφορίας πας και κάνεις διακοπή ασφάλισης στο ΕΤΕΑΕΠ. Γενικά όλες οι διαδικασίες δεν είναι ιδιαίτερα χρονοβόρες, άρα ο χρόνος εξαρτάται από αποστάσεις/ουρές αναμονής κλπ. Έχω μία επιφύλαξη μήπως και ο ΟΑΕΕ μπορεί να σε "τραβήξει" χωρίς να χρειάζεται να πας και στο ΤΣΜΕΔΕ, αλλα θα στο πουν αυτοί. Λογικά θα πρέπει να είσαι ασφαλιστικά ενήμερος με τον ΕΦΚΑ για να προχωρήσει η διαδικασία στο 1. Ξαναλέω ότι η περιγραφή μου βασίζεται σε προσωπική εμπειρία σε ανάλογες διαδικασίες χωρίς να έχω κάνει ακριβώς το ίδιο όμως.
    1 point
  28. το εμβαδόν το υπολογίζει από τις συντεταγμένες του autocad polyline (που μπορεί να έχει πολλά δεκαδικά κρυφά) ή μήπως θα ήταν καλύτερο από τις αναγραφόμενες του πίνακα που εκτυπώνεται γιατι δημιουργούνται προβλήματα όταν από τις αναγραφόμενες προκύπτει το αναγραφόμενο εμβαδόν του σχεδίου;
    -1 points
  29. αν είναι πολλές οι κορυφές και μεγάλη η έκταση δημιουργούνται μεγαλύτερες διαφορές, το έχω τσεκάρει, ειδικά σε ορισμένες υπηρεσίες που για να ελέγξουν το εμβαδόν τα πληκτρολογούν στο κτηματολόγιο που έχει 2 δεκαδικά, ακόμα και συ να βάλεις 4. Γι'αυτό και μπορεί εμείς να βλέπουμε το AREA 4 στέμματα αλλά αυτοί όταν παίρνουν το πινακάκι βλέπουν 3999... τ.μ. Είχα βρει ενα λισπάκι που υπολόγιζε με επανάληψη από τις κορυφές και σου έδινε 2 εμβαδά, α)του AREA και β)όπως προκύπτουν από το πινακάκι (ανάλογα με τα δεκαδικά που θα επιλέξεις), αλλά δεν μπορώ να το βρω πλεον γιαί το είχα σβήσει λόγω του ότι δεν δουλευε με το καινουργιο autocad
    -1 points
This leaderboard is set to Athens/GMT+02:00
  • Επιλεγμένα Άρθρα

    • Εγκρίθηκε τo αναθεωρημένο Εθνικό Σχέδιο Διαχείρισης Επικίνδυνων Αποβλήτων (ΕΣΔΕΑ)
      Εγκρίθηκε τo αναθεωρημένο Εθνικό Σχέδιο Διαχείρισης Επικίνδυνων Αποβλήτων (ΕΣΔΕΑ) με την δημοσίευση στο ΦΕΚ 6412/Β'/22.11.2024 της υπ' αριθμ. ΥΠΕΝ/ΔΔΑ/124219/1717 ΚΥΑ με θέμα: Έγκριση αναθεωρημένου Εθνικού Σχεδίου Διαχείρισης Επικίνδυνων Αποβλήτων (ΕΣΔΕΑ).

      To αναθεωρημένο Εθνικό Σχέδιο Διαχείρισης Επικίνδυνων Αποβλήτων (ΕΣΔΕΑ) συνιστά ένα Ειδικό Σχέδιο Διαχείρισης για τα Επικίνδυνα Απόβλητα που παράγονται στη χώρα, το οποίο απαιτείται σύμφωνα με τα άρθρα 54 και 55 του ν. 4819/2021 (Α’ 129), δεδομένου ότι τα απόβλητα αυτά, λόγω της ποιοτικής και ποσοτικής σύστασής τους, καθώς και των εξειδικευμένων εγκαταστάσεων που απαιτούνται για τη διαχείρισή τους, χρήζουν ειδικότερης συνολικής αντιμετώπισης.

      Στόχος του σχεδιασμού είναι η μείωση τόσο της ποσότητας των παραγόμενων επικίνδυνων αποβλήτων όσο και της επικινδυνότητάς τους και η συνακόλουθη προστασία του περιβάλλοντος και της δημόσιας υγείας, σε συμμόρφωση με τους σχετικούς όρους και προϋποθέσεις της εθνικής και ενωσιακής νομοθεσίας και με εφαρμογή των βέλτιστων
      διαθέσιμων τεχνικών, οι οποίες θα πρέπει πλέον να ενσωματώνουν ευθέως τις πρακτικές της κυκλικής οικονομίας.

      Ο σχεδιασμός περιλαμβάνει όλες τις προβλέψεις του άρθρου 28 της Οδηγίας 2008/98/ΕΚ, καλύπτοντας ταυτόχρονα όλες τις νέες υποχρεώσεις και όλα τα νέα στοιχεία που εισήχθησαν στο άρθρο αυτό μέσω της Οδηγίας (ΕΕ) 2018/851 του Ευρωπαϊκού
      Κοινοβουλίου και του Συμβουλίου της 30ης Μαΐου 2018.

      Με τον παρόντα σχεδιασμό αναθεωρείται ο σχεδιασμός που είχε εγκριθεί με την Κοινή Υπουργική Απόφαση οικ.62952/5384/2016 (Β’ 4326) ο οποίος είχε χρονικό ορίζοντα το έτος 2020. 

      Εθνικό Σχέδιο Διαχείρισης Επικίνδυνων Αποβλήετων ΕΣΔΕΑ ΚΥΑ-ΥΠΕΝΔΔΑ1242191717-13.11.2024-ΦΕΚ-6412-22.11.2024-τεύχος-Β.pdf
      • 0 απαντήσεις
    • ΥΠΕΝ: Εγκύκλιος προς τις ΥΔΟΜ ώστε να ζητούν αποκλειστικά και περιοριστικά μόνο τα στοιχεία που προβλέπονται από το ισχύον θεσμικό πλαίσιο
      Εγκύκλιο απέστειλε το Υπουργείο Περιβάλλοντος και Ενέργειας προς τις ΥΔΟΜ με θέμα: Σχετικά με την εφαρμογή της εγκυκλίου ΥΠΕΝ/ΓΔΠΟΛ/15047/84/14-3-2018.

      Η εγκύκλιος αναφέρει ότι: με αφορμή την (α) σχετική επιστολή του ΣΑΔΑΣ-ΠΕΑ με την οποία διαπιστώνεται η μη τήρηση της (β) σχετικής εγκυκλίου στην οποία και σας παραπέμπουμε, επισημαίνουμε εκ νέου στο πλαίσιο της χρηστής διοίκησης και προκειμένου να αποφεύγεται ταλαιπωρία μηχανικών και πολιτών ότι, η προαναφερόμενη εγκύκλιος οδηγία Γενικού Διευθυντή Πολεοδομίας του ΥΠΕΝ εξακολουθεί να ισχύει.

      Ειδικότερα, κατά τον έλεγχο της πληρότητας αιτημάτων έκδοσης οικοδομικών αδειών, οι ΥΔΟΜ οφείλουν να ζητούν αποκλειστικά και περιοριστικά, μόνον τα στοιχεία εκείνα (δικαιολογητικά, σχέδια και εγκρίσεις υπηρεσιών, συλλογικών οργάνων ή φορέων) που προβλέπονται από το ισχύον θεσμικό πλαίσιο (νόμοι, π. δ/γματα, Υπουργικές Αποφάσεις) για την κατά περίπτωση περιοχή, ή την εκάστοτε Αποκεντρωμένων Διοικήσεων της Επικράτειας (για την ενημέρωση των ΥΔΟΜ χωρικής τους αρμοδιότητας) χρήση ειδικού κτιρίου. Κατά συνέπεια, για την έκδοση των οικοδομικών αδειών δεν ζητείται η προσκόμιση επιπρόσθετων στοιχείων (όπως αλληλογραφία, εγκρίσεις φορέων) και δεν λαμβάνονται υπόψη απόψεις ή εκτιμήσεις υπηρεσιών, οι οποίες αποκλίνουν του ισχύοντος θεσμικού πλαισίου.
      • 0 απαντήσεις
    • Εγκρίθηκε μέσω WiFi4GR το δωρεάν WiFi σε έντεκα σταθμούς του ΜΕΤΡΟ
      Την έγκριση του Διοικητικού Συμβουλίου για την εγκατάσταση και λειτουργία εξοπλισμού ασύρματης πρόσβασης σε έντεκα σταθμούς του ΜΕΤΡΟ για τουλάχιστον πέντε χρόνια εξασφάλισε την περασμένη εβδομάδα η ΣΤΑΣΥ.

      Το κόστος για την παροχή ηλεκτρικού ρεύματος και παροχής σύνδεσης στο διαδίκτυο, θα βαρύνει την εταιρία και από το ύψος του και τη δυνατότητα κάλυψής του από τη ΣΤΑΣΥ θα εξαρτηθεί και η επέκταση του ασύρματου Ιντερνετ και σε άλλους σταθμούς.

      Οι πρώτοι έντεκα σταθμοί στους οποίους θα λειτουργήσει WiFi έως το τέλος της χρονιάς είναι εκτός από την Ακρόπολη και το Σύνταγμα, οι σταθμοί Μοναστηράκι, Ομόνοια, Πανεπιστήμιο, Πειραιάς, Κορυδαλλός, Χαλάνδρι, Αγιος Δημήτριος, Φιξ και Αγία Μαρίνα. 

      Οι επιβάτες θα μπορούν να συνδέονται άμεσα χωρίς να χρειάζεται κάποια διαδικασία εγγραφής. Στη συνέχεια η διοίκηση της ΣΤΑΣΥ θα μετρήσει το μηνιαίο κόστος λειτουργίας και συντήρησης ώστε να αποφασιστεί η επέκταση του δικτύου και το χρονοδιάγραμμά της.

      Υπενθυμίζεται ότι το έργο έχει ενταχθεί από το υπουργείο Ψηφιακής Διακυβέρνησης στις περιοχές που θα εγκατασταθούν σημεία πρόσβασης στο πλαίσιο του έργου WiFi4GR.

      Το WiFi4GR «Ανάπτυξη Δημόσιων Σημείων Ασύρματης Ευρυζωνικής Πρόσβασης στο Διαδίκτυο» αφορά στην προμήθεια, εγκατάσταση, παραμετροποίηση, σύνδεση και θέση σε λειτουργία σημείων ασύρματης πρόσβασης WiFi (Hotspots) στο Διαδίκτυο σε διάφορες περιοχές πολιτιστικού και τουριστικού ενδιαφέροντος της χώρας, για την κάλυψη, 2.500 περίπου περιοχών ασύρματης – WiFi πρόσβασης σε όλη την επικράτεια. Το σύστημα, το οποίο θα αναπτυχθεί, θα διαθέτει κεντρικό σύστημα παρακολούθησης και διαχείρισης, το οποίο καθιστά δυνατή την παρακολούθηση σε πραγματικό χρόνο όλων των δομικών στοιχείων του δικτύου.
      • 0 απαντήσεις
    • Η σύνδεση του νυχτερινού φωτισμού με το «Τοπικό Εγχώριο Προϊόν» στην Ελλάδα
      Όσοι έχουμε βρεθεί σε νυχτερινή πτήση έχουμε απολαύσει το θέαμα που προσφέρει η επιφάνεια της Γης, όταν τα νυχτερινά φώτα αναδεικνύουν μοτίβα που παραπέμπουν σε έργα τέχνης. Εκτός όμως από το εντυπωσιακό θέαμα, τα νυχτερινά φώτα αποτελούν μια πολύτιμη πηγή πληροφορίας για τις δραστηριότητες του ανθρώπου και την αλληλεπίδρασή του με το περιβάλλον.

      Στο πλαίσιο της εξερεύνησης αυτού του πεδίου, η NASA καταγράφει συστηματικά τον νυχτερινό φωτισμό του πλανήτη μας. Τα τελευταία 10 χρόνια πολύ βελτιωμένες καταγραφές παρέχονται από τον αισθητήρα VIIRS της αποστολής SUOMI.

      «Στο Δημοκρίτειο Πανεπιστήμιο σκεφτήκαμε να ερευνήσουμε τι έχουν να μας πουν τα νυχτερινά φώτα για την πατρίδα μας» λέει στην «Κ» η Αλεξάνδρα Γκεμιτζή, καθηγήτρια στο Τμήμα Μηχανικών Περιβάλλοντος του Δημοκρίτειου Πανεπιστήμιου Θράκης, η οποία ηγήθηκε μιας ενδιαφέρουσας έρευνας στο πλαίσιο των δραστηριοτήτων του Εργαστηρίου Ατμοσφαιρικής Ρύπανσης και Αντιρρυπαντικής Τεχνολογίας Ατμοσφαιρικών Ρύπων.
      • 0 απαντήσεις
    • «Εξοικονομώ 2023»: Ο νέος οδηγός του προγράμματος μετά την 3η τροποποίηση
      Εκδόθηκε σε ΦΕΚ η υπ' αριθμ. ΥΠΕΝ/ΥΔΕΝ/97165/610 ΚΥΑ (ΦΕΚ 5174/Β΄/13.09.2024) που αφορά την 3η τροποποίηση της υπό στοιχεία ΥΠΕΝ/ΥΔΕΝ/55246/807/18.05.2023 κοινής απόφασης των Υπουργών Οικονομικών, Ανάπτυξης και Επενδύσεων και Περιβάλλοντος και Ενέργειας «Προκήρυξη του προγράμματος “Εξοικονομώ 2023”», ως εξής:

      Α. Ο Οδηγός Εφαρμογής Προγράμματος «Εξοικονομώ 2023» και η 1η Τροποποίηση του Παραρτήματος VI που αφορά την Υπεύθυνη Δήλωση σχετικά με τη σώρευση των ενισχύσεων ήσσονος σημασίας (de minimis) βάσει του Κανονισμού (ΕΕ) 2023/2831, ως ακολούθως:

      Τροποποίηση (3η) της υπό στοιχεία ΥΠΕΝ 55246-807 18.05.2023 ΚΥΑ Εξοικονομώ 2023 (ΦΕΚ 5174-Β-13.09.2024).pdf
      • 3 απαντήσεις
×
×
  • Create New...

Σημαντικό

Χρησιμοποιούμε cookies για να βελτιώνουμε το περιεχόμενο του website μας. Μπορείτε να τροποποιήσετε τις ρυθμίσεις των cookie, ή να δώσετε τη συγκατάθεσή σας για την χρήση τους.