Μετάβαση στο περιεχόμενο

Πίνακας Κορυφαίων

  1. Pavlos33

    Pavlos33

    Συντονιστής


    • Πόντοι

      5

    • Περιεχόμενα

      18.011


  2. kan62

    kan62

    Core Members


    • Πόντοι

      5

    • Περιεχόμενα

      4.563


  3. danaikaterina

    danaikaterina

    Core Members


    • Πόντοι

      2

    • Περιεχόμενα

      2.869


  4. georgios_m

    georgios_m

    Core Members


    • Πόντοι

      1

    • Περιεχόμενα

      2.409


Δημοφιλές Περιεχόμενο

Προβολή περιεχομένου με την υψηλότερη φήμη στις 21/07/2020 σε όλες τις περιοχές

  1. Προσωπικά συντάσσω τοπογραφικό σε κάθε περίπτωση ανεξαρτήτως απαίτησης νόμου. Τυπικά στην κατηγορία 1 και 2 δεν ζητείται τοπογραφικό διάγραμμα. Όμως, θα ζητηθεί στην δικαιοπραξία τοπογραφικό. Οπότε το έχεις έτοιμο. Αν θες μάλιστα το ανεβάζεις στα προαιρετικά (όχι στα υποχρεωτικά πληρότητας) της δήλωσης και με δήλωση ταυτόσημου. Η συμβ/φος πάντως στις περιπτώσεις κατηγορίας 1 και 2 δέχεται τοπογραφικό χωρίς δήλωση ταυτόσημου αφού ο νόμος δεν σε υποχρεώνει για τις κατηγορίες αυτές να αναρτήσεις τοπογραφικό.
    3 points
  2. Version X6.2

    81.098 downloads

    Το κείμενο του Ν.4495/2017 με ενσωματωμένες τις μέχρι σήμερα αλλαγές και επικεφαλίδες κατ' άρθρο. Αλλαγές με τον ν.5151/24 (ΦΕΚ 173Α/4.11.2024) Αλλαγές με τον ν.5142/24 (ΦΕΚ 158Α/4.10.2024) Αλλαγές με τον ν.5131/24 (ΦΕΚ 128Α/2.8.2024) Αλλαγές με τον ν.5106/24 (ΦΕΚ 63Α/1.5.2024) Αλλαγές με τον ν.5069/23 (ΦΕΚ 193Α/28.11.2023) Αλλαγές με τον Ν.5037/23 (ΦΕΚ 78Α/28.3.2023) Αλλαγές με τον Ν.5007/22 (ΦΕΚ 241Α/23.12.2022) Αλλαγές με τον Ν.4986/22 (ΦΕΚ 204Α/28.10.2022) Αλλαγές με τον Ν.4964/22 (ΦΕΚ 150Α/30.7.2022) Αλλαγές με τον Ν.4951/22 (ΦΕΚ 129Α/4.7.2022) Αλλαγές με τον Ν.4915/22 (ΦΕΚ 63Α/24.3.2022) Αλλαγές και προσθήκες με την ΥΠΕΝ/ΔΑΟΚΑ/20146/683 (ΦΕΚ 1028Β/4.3.2022) Αλλαγές με τον Ν.4890/22 (ΦΕΚ 23Α/11.2.2022) Αλλαγές με τον Ν.4876/21 (ΦΕΚ 251Α/23.12.2021) Αλλαγές με τον Ν.4864/21 (ΦΕΚ 237Α/2.12.2021) Αλλαγές με τον Ν.4849/21 (ΦΕΚ 207Α/5.11.2021) Προσθήκη με την ΥΠΕΝ/ΔΑΟΚΑ/93311/3679 (ΦΕΚ 4874Β/21.10.2021) Αλλαγές με τον Ν.4843/21 (ΦΕΚ 193Α/20.10.2021) Αλλαγές με τον Ν.4819/21 (ΦΕΚ 129Α/23.7.2021) Αλλαγές με τον Ν.4811/21 (ΦΕΚ 108Α/26.6.2021) Αλλαγές με την ΥΠΕΝ/ΔΑΟΚΑ/39105/1618 (ΦΕΚ 1851Β/7.5.2021) Αλλαγές με τον Ν.4787/21 (ΦΕΚ 44Α/26.3.2021) Αλλαγές με τον Ν.4782/21 (ΦΕΚ 36Α/9.3.2021) Αλλαγές με τον Ν.4764/20 (ΦΕΚ 256Α/23.12.2020) Αλλαγές με τον Ν.4759/20 (ΦΕΚ 245Α/9.12.2020) Αλλαγές με την ΠΝΠ – Covid19 - (ΦΕΚ 157Α/10.8.2020) Αλλαγές με τον Ν.4715/20 (ΦΕΚ 149Α/1.8.2020) Αλλαγές με τον Ν.4710/20 (ΦΕΚ 142Α/23.7.2020) Αλλαγές με την ΥΠΕΝ/ΔΕΣΕΔΠ/43729/460 (ΦΕΚ 1940Β/21.5.2020) Αλλαγές με τον Ν.4685/20 (ΦΕΚ 92Α/7.5.2020) Αλλαγές με την ΠΝΠ – Covid19 - (ΦΕΚ 75Α/30.3.2020) Αλλαγές με τον Ν.4676/20 (ΦΕΚ 67Α/19.3.2020) Αλλαγές με τον Ν.4674/20 (ΦΕΚ 53Α/11.3.2020) Αλλαγές με τον Ν.4647/19 (ΦΕΚ 204Α/16.12.2019) Αλλαγές με τον Ν.4643/19 (ΦΕΚ 193Α/3.12.2019) Αλλαγές με τον Ν.4635/19 (ΦΕΚ 167Α/30.10.2019) Αλλαγές με τον Ν.4613/19 (ΦΕΚ 78Α/24.5.2019) Αλλαγές με τον Ν.4612/19 (ΦΕΚ 77Α/23.5.2019) Αλλαγές με τον Ν.4610/19 (ΦΕΚ 70Α/7.5.2019) Αλλαγές με τον Ν.4602/19 (ΦΕΚ 45Α/9.3.2019) Αλλαγές με τον Ν.4585/18 (ΦΕΚ 216Α/24.12.2018) Αλλαγές με τον Ν.4546/18 (ΦΕΚ 101Α/12.06.2018) Αλλαγές με τον Ν.4513/18 (ΦΕΚ 9Α/2018-23.01.2018) ΕΓΚΥΚΛΙΟΣ 2 – α.π.ΥΠΕΝ/ΔΑΟΚΑ/49581/2075 – 31/05/2019 ΣΥΝΗΜΜΕΝΕΣ οι μέχρι σήμερα σχετικές αποφάσεις ΥΠΕΝ : ΥΠΕΝ/ΔΑΟΚΑ/57930/2029-7.6.2022 - Κατηγορίες των κατασκευών ή εγκαταστάσεων, για τις οποίες δεν απαιτείται άδεια δόμησης εντός χερσαίας ζώνης λιμένος. ΥΠΕΝ/ΔΕΣΕΔΠ/125377/1667-31.12.2021 - Καθορισμός του αντικειμένου ελέγχου εντοπισμού και επιβολής κυρώσεων αυθαιρέτων κατασκευών κατ’ εφαρμογή του άρθρου 86 του ν.4759/2020 ΥΠΕΝ/ΔΕΣΕΔΠ/125378/1668-31.12.2021 - Καθορισμός του αντικειμένου ελέγχου των δηλώσεων αυθαιρέτων κατασκευών ή χρήσεων κατά τον δειγματοληπτικό έλεγχο δηλώσεων αυθαιρέτων, κατ’ εξουσιοδότηση του άρθρου 86 του ν.4759/2020 ΥΠΕΝ/∆ΑΟΚΑ/63637/2230–21.06.2022 - Ερμηνεία διαδικασίας εφαρμογής του άρθρου 117 του ν.4495/2017 (167Α΄) ΥΠΕΝ/∆ΑΟΚΑ/72311/2992–28.07.2021 - Προέγκριση οικοδομικών αδειών, εγκρίσεις φορέων και κατηγορίες έκδοσης αδειών μετά την ισχύ του ν.4759/2020 ΥΠΕΝ/∆ΑΟΚΑ/61939/2576–25.06.2021 - Οδηγίες για την εφαρμογή του άρθρου 116 του ν.4495/17, όπως ισχύει ΥΠΕΝ/∆ΑΟΚΑ/113130/3420–24.11.2020 - Κατασκευές και εγκαταστάσεις στους δημόσιους κοινόχρηστους χώρους για τις οποίες δεν απαιτείται οικοδομική άδεια. ΥΠΕΝ/ΔΑΟΚΑ/43266/1174-13.05.2020 - Εργασίες για τις οποίες απαιτείται Έγκριση Εργασιών Δόμησης Μικρής Κλίμακας (ΕΕΔΜΚ) και απαιτούμενα δικαιολογητικά για την χορήγησή της (ενημερωμένη έως 24.3.2022) ΥΠΕΝ/ΔΕΣΕΔΠ/73705/670–22.10.2018 - Λειτουργία, τήρηση, επικαιροποίηση και περαιτέρω ανάπτυξη του πληροφοριακού συστήματος "Ηλεκτρονική Πολεοδομία" ΥΠΕΝ/ΥΠΡΓ/48123/6983–31.7.2018 - Διαδικασίες ηλεκτρονικής υποβολής αδειών (ενημερωμένη έως 20.5.2021) ΥΠΕΝ/ΔΑΟΚΑ/19409/1507–11.5.2018 - Εφαρμογή της παρ. η του άρθ. 99 του ν.4495/2017 «Έλεγχος και προστασία του Δομημένου Περιβάλλοντος και άλλες διατάξεις» ΥΠΕΝ/ΔΑΟΚΑ/27454/2631–14.11.2017-Διαδικασίες ηλεκτρονικής υποβολής δικαιολογητικών, κατάθεσης ειδικού προστίμου Σε μορφή word (για το γραφείο) + σε μορφή pdf (για κινητό ή tablet)
    2 points
  3. Version μετά τον ΝΟΚ ...

    102.054 downloads

    Η ΠΕΡΑΙΤΕΡΩ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ ΤΗΣ ΚΩΔΙΚΟΠΟΙΗΣΗΣ ΑΝΑΣΤΕΛΛΕΤΑΙ (Η έκδοση 17 παραμένει στα αρχεία για ιστορικούς λόγους ως παλαιότερη έκδοση) ΑΙΤΙΑ Ο ΑΡΙΣΤΟΤΕΛΗΣ - Ρητορική (1375b) - “οὐδὲν διαφέρει ἢ μὴ κεῖσθαι ἢ μὴ χρῆσθαι” "δεν υπάρχει καμιά διαφορά ανάμεσα στο να μην υπάρχει ένας νόμος και στο να μην εφαρμόζεται" Το κείμενο του Ν.4067 (ΝΟΚ) με ενσωματωμένες τις Τεχνικές Οδηγίες εφαρμογής του και επικεφαλίδες κατ' άρθρο. Αλλαγές με τον ν.5106/24 (ΦΕΚ 63Α/1.5.2024)[ 1] [ 1]Αλλαγές και Προσθήκες με τον ν.5106/24 (ΦΕΚ 63Α/1.5.2024) : - άρθρο 11, παρ.6.λδ - άρθρο 14, παρ.1, 2, 4 - άρθρο 16, παρ.3 - άρθρο 17, παρ.2, 4, 6, 8 - άρθρο 18, παρ.3 - άρθρο 21, παρ.1 - άρθρο 25 - άρθρο 26, παρ.4, 5 - άρθρο 26Α - άρθρο 27, παρ.2, 8 - άρθρο 27Α Αλλαγές με τον ν.5069/23 (ΦΕΚ 193Α/28.11.2023) Αλλαγές με τον ν.5037/23 (ΦΕΚ 78Α/28.3.2023) Αλλαγές με τον ν.5007/22 (ΦΕΚ 241Α/23.12.2022) Αλλαγές με τον ν.4964/22 (ΦΕΚ 150Α/30.7.2022) Αλλαγές με τον ν.4933/22 (ΦΕΚ 99Α/20.5.2022) Αλλαγές με τον ν.4876/21 (ΦΕΚ 251Α/23.12.2021) Αλλαγές με τον ν.4821/21 (ΦΕΚ 134Α/31.7.2021) Αλλαγές με τον ν.4819/21 (ΦΕΚ 129Α/23.7.2021) Αλλαγές με τον ν.4782/21 (ΦΕΚ 36Α/9.3.2021) Αλλαγές με τον ν.4759/20 (ΦΕΚ 245Α/9.12.2020) Αλλαγές με τον ν.4726/20 (ΦΕΚ 181Α/18.9.2020) Αλλαγές με τον ν.4685/20 (ΦΕΚ 92Α/7.5.2020) Αλλαγές με την ΠΝΠ – Covid19 - (ΦΕΚ 75Α/30.3.2020) Αλλαγές με τον ν.4663/20 (ΦΕΚ 30Α/12.2.2020) Αλλαγές με τον ν.4643/19 (ΦΕΚ 193Α/3.12.2019) Αλλαγές με τον ν.4635/19 (ΦΕΚ 167Α/30.10.2019) Αλλαγές με τον ν.4605/19 (ΦΕΚ 52Α/1.4.2019) Αλλαγές με τον ν.4602/19 (ΦΕΚ 45Α/9.3.2019) Αλλαγές με τον ν.4546/18 (ΦΕΚ 101Α/12.6.2018) Αλλαγές με τον ν.4513/18 (ΦΕΚ 9Α/23.1.2018) Αλλαγές με τον ν.4495/17 (ΦΕΚ 167Α/3.11.2017) Αλλαγές με τον ν.4467/17 (ΦΕΚ 56Α/13.4.2017) Αλλαγές με τον ν.4414/16 (ΦΕΚ 149Α/9.8.2016) Αλλαγές με τον ν.4342/15 (ΦΕΚ 143Α/9.11.2015) Αλλαγές με τον ν.4315/14 (ΦΕΚ 269Α/24.12.2014) Αλλαγές με τον ν.4280/14 (ΦΕΚ 159Α/8.8.2014) Αλλαγές με τον ν.4258/14 (ΦΕΚ 94Α/14.4.2014) [Η «ορφανή» παρ.32 του άρθρου 20 του ν.4258/14 τοποθετήθηκε στο τέλος του άρθρου 23] Αλλαγές μέχρι και τη δημοσίευση του ν.4178/13 (ΦΕΚ 174Α/8.8.2013) Σχετικά αποσπάσματα από τις Τεχνικές Οδηγίες ΝΟΚ (απόφαση 63234/19.12.2012) Σχόλια – Προφανείς διορθώσεις Επισημάνσεις – Τονισμοί ΣΥΝΤΟΜΟΓΡΑΦΙΕΣ : (ΕΚΤ > ισχύει EKTός σχεδίου) και (ΟΙΚ > ισχύει εντός OIKισμού) Σε μορφή word (για το γραφείο) + σε μορφή pdf (για κινητό ή tablet)
    1 point
  4. Version 1.0

    1.593 downloads

    Ένα excelάκι για να οργανωνόμαστε σιγά-σιγά ... Υπολογίζει την καταληκτική ημερομηνία υποβολής των δικαιολογητικών των νόμων 4178/13 και 4495/17, σύμφωνα με την ισχύουσα νομοθεσία. Στο τελευταίο tab υπάρχουν μερικά σχετικά παραδείγματα για την κατανόηση της λειτουργίας.
    1 point
  5. Version 1.0.0

    1.077 downloads

    Δουλείες - Δουλεία διόδου Από το αρχείο των παλαιότερων downloads του michanikos.gr
    1 point
  6. Version 2.0.0

    2.116 downloads

    Δημοσιεύτηκε σε ΦΕΚ (80Α_2018) ο ΝΕΟΣ ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ ΠΥΡΟΠΡΟΣΤΑΣΙΑΣ ΚΤΗΡΙΩΝ (ΠΔ 41) που αντικαθιστά σχεδόν ολόκληρο το ΠΔ 71.
    1 point
  7. Η ουσία είναι το πως διαμορφώνεται. Έστω ότι αύριο ο ΑΔΜΗΕ υπολογίζει ότι θα χρειαστεί ισχύ 1000 MW επί πλέον της ισχύος που αναμένεται να καλύψουν οι ΑΠΕ, και ότι υπάρχουν 6 θερμικοί διαθέσιμοι σταθμοί μαζί με τον δικό μου (πλάκα κάνω) που έχει ισχύ 50MW, από τους 9 συνολικά που υπάρχουν στην παραγωγή ρεύματος της χώρας. Επειδή έχω 10 μέρες να δουλέψω, με πετάνε έξω οι φθηνότεροι, και επειδή το προηγούμενο δεκαπενθήμερο που μπήκα στο σύστημα έφαγα μερικές σχεδόν μηδενικές ζητήσεις (Ο.Τ.Σ. = 0), πρέπει να βγάλω τα σπασμένα. Και επειδή το σύστημα θα με χρειαστεί οπωσδήποτε σήμερα, χτυπάω την τιμή της MWh όσο θέλω. Αυτή είναι η Ο.Τ.Σ. και με αυτή την τιμή θα αποζημιωθούν όλοι όσοι μπαίνουν στο σύστημα κατά τις ώρες της μέγιστης αιχμής. Γι' αυτό το λόγο η ΡΑΕ έχει θεσπίσει την "Ανώτατη Ο.Τ.Σ." να ισούται με 150Ε/MWh, όχι μόνο για την προστασία των καταναλωτών, αλλά και για την προστασία των προμηθευτών ρεύματος που δούλευαν με εγγυημένη τιμή. Αυτός ήταν ο λόγος (συν τις απότομες αυξήσεις του πετρελαίου) που φαλίρισε η Energa και οι πρώτες εταιρείες προμηθείας ρεύματος περί το 2012. Και γι' αυτό το λόγο, οι υπόλοιποι που επένδυσαν μετέπειτα στον χώρο της προμηθείας, αφού είδαν τι έπαθαν "οι λαγοί", πέτυχαν να χρεώνουν τους καταναλωτές όχι με εγγυημένη τιμή, αλλά με ρήτρα Ο.Τ.Σ. Κάποτε που η βασική ζήτηση εξυπηρετείτο από τις λιγνιτικές μονάδες, η Ο.Τ.Σ. διαμορφωνόταν από τους παραγωγούς φ.α. Τώρα που οι σταθμοί παραγωγής με φ.α. έχουν αρκετή διαθέσιμη ισχύ και οι λιγνιτικές μονάδες μπαίνουν συμπληρωματικά στην παραγωγή, είναι φυ-σι-ο-λο-γι-κό-τα-το να διαμορφώνουν την Ο.Τ.Σ. οι τελευταίες. Αν συμβαίνει αυτό...Αν Και η απορία μου είναι η εξής: Αφού το άρθρο που μας παρέθεσε η συνάδελφος δεν έχει καμία σχέση με το θέμα (το οποίο είναι "ψυχολογικό", μιλάει για μίσος προς την αιολική ενέργεια κλπ), γνωρίζει πως λειτουργεί αυτό το καθημερινό "χρηματιστήριο ενέργειας" στην Ελλάδα; Όχι. Και κανείς άλλος από αυτούς που μέχρι τώρα έχουν απαντήσει. Συγκρίνει κανόνια με χαρτομάντηλα, δλδ τα συστήματα της Σουηδίας, της Νορβηγίας και των Βαλκανικών χωρών που είναι εκτός ΟΝΕ και υποχρεωτικών φιλελευθεροποιήσεων, με το δικό μας! Στη Σουηδία λειτουργεί κρατικό μονοπώλιο ενέργειας με back up σταθμούς πυρηνικής ενέργειας! Για τη Νορβηγία τα είπαμε. Οι γειτονικές χώρες των Βαλκανίων στηρίζονται στα υδροηλεκτρικά και την πυρηνική ενέργεια, γι αυτό το λόγο έχουμε και πολλές φθηνές εισαγωγές από αυτές...Δεν καταλαβαίνω τι ανακάλυψαν η Κομισιόν και η "Καθημερινή"... Έχει δίκιο...δεν ξέρει τι λέει. Η Γερμανία για παράδειγμα, έχει παραδώσει την παραγωγή της ηλεκτρενέργειας σε πέντε έξι εταιρείες, οι οποίες έχουν αναλάβει η κάθε μία το μέρος της από την παραγωγή. Αυτό έχει γίνει με ειδικά συμβόλαια, ρήτρες κλπ, για την προστασία των καταναλωτών και της εγχώριας βιομηχανίας, και δεν έχει καμία σχέση με το δικό μας "χρηματιστήριο". α) ...που φτάσαμε με το ζόρι το 25% ενέργεια από ΑΠΕ. Προς το παρόν; Και που είσαι ακόμα. Της είπε κανείς ότι αύριο - μεθαύριο πάμε για απολιγνιτοποίηση; β) ...το είπαμε και το εξηγήσαμε πα-ρα-στα-τι-κα λίγο πιο πάνω. Αλλά η "Καθημερινή" ανακάλυψε νέα συνωμοσία... Τέλος πάντων, αν θέλει η αρθρογράφος να εγκαταλείψουμε αυτό το μοντέλο φιλελευθεροποίησης που μας επέβαλε η ΟΝΕ, και να επανέλθουμε στο κρατικό μονοπώλιο, να ξαναγίνουμε δλδ Σουηδία να μας το πει. Εγώ συμφωνώ. Από το σύστημα όμως της Γερμανίας απέχω, διότι αυτό το φιλελεύθερο μοντέλο που λειτουργεί εδώ, παρά τα όσα προβλήματα έχει, δίνει τη δυνατότητα να αναπτυχθούν πολλοί ελληνικοί σταθμοί παραγωγής ρεύματος, και απόκτησης παραγωγικής τεχνογνωσίας στο αντικείμενο. Υ.Γ. Η απάντηση του Παναγιώτη είναι σωστή και η ερώτηση (έτσι τη θεωρώ) καλόπιστη.
    1 point
  8. Eπειδή σε προηγούμενη δημοσίευση αναφέρθηκες σε τράπεζα, αν το θέμα αφορά τεχνικό έλεγχο ακινήτου για αγορά ο συνάδελφος μηχανικός εκτιμητής που θα ελέγξει το ακίνητο ξέρει τι θα ζητήσει. Πάντοτε οι τεχνικές υπηρεσίες των τραπεζών δίνουν σχετικές οδηγίες στους συνεργαζόμενους. Εκτός τυπικού του νόμου, αν η δήλωση δεν έχει κλείσει και όπως αναφέρεις υπάρχει τοπογραφικό, δεν θα ήταν κακή ιδέα να αναρτηθεί και αυτό στο σύστημα με δήλωση περί ταυτόσημου, ώστε να μην υπάρξει η παραμικρή καθυστέρηση για τον πελάτη και να πάρει το δάνειό του.
    1 point
  9. 5 χρόνια σπουδές, {στρατός}, πες πως βρίσκεις εργασία στο εξωτερικό (η ερώτησή σου είναι πολύ γενική), + 5 χρόνια μέχρι να ξεκινήσεις από graduate, να γίνεις βοηθός, να γίνεις engineer και να φτάσεις σε κάποιο σημείο που θα έχεις μία καλή εμπειρία για να αρχίσεις να σκέφτεσαι για το πως θα πάρεις ΕΔ και δικαιώματα υπογραφής (και φυσικά να έχεις αντέξει στη ξένη χώρα και να θέλεις να μείνεις).. Άρα, περίπου υπολόγιζε 11 χρόνια από τώρα. Όλο και κάτι θα αλλάξει, οπότε πιθανόν μία απάντηση εν έτη 2020 δεν θα είναι ιδιαίτερα εύστοχη χαζεύοντας το (μακρινό; ) 2031 AD. Τα ΕΔ στο εξωτερικό έχουν να κάνουν με το σύστημα της κάθε χώρας και τις διαφορετικές διαδικασίες που απαιτούνται (και με τη νομοθεσία της σε μερικές περιπτώσεις). (Υπάρχει αντίστοιχο θέμα - εργασία στο εξωτερικό)
    1 point
  10. Οι μεταβιβασεις πριν το 2011 και οι αποδοχες, δεν περιλαμβανουν "τα" αυθαιρετα αφου ως αυθαιρετα δεν μπορουσαν να περιγραφούν. Αυτο δεν αίρει την δυνατοτητα τακτοποιησης με ετος κατασκευης αυτο που "αποδειχνεται" ή που ισχυριζεται ο πελατης [και υπογραφει με ΥΔ] Αλλως, θα επρεπε -αναγκαστικα- να θεωρουμε -παντοτε- οτι το εκανε ο "τελευταιος" αγοραστης/κυριος, αφου στον δικο του τιτλο δεν υπαρχει...
    1 point
  11. Aκόμη και τμήματα που εξαιρούνται της υπαγωγής μπορούν να δηλωθούν (πχ προ 55, υπαχθέντα σε ν. 720/77 κλπ), αρκεί να αποδείξεις ότι οι κατασκευές προϋφιστανται τις 9/6/75 και βεβαίως το κτίριο να έχει επικρατούσα χρήση κατοικία, ώστε σωρευτικά να ισχύουν οι προυποθέσεις υπαγωγής στην εν λόγω κατηγορία. Η εξαίρεση προ 55 τμημάτων θα είχε νόημα σε μια αμιγώς επαγγελματική χρήση (πχ κατάστημα) όπου δεν θα μπορούσε να μπει κατηγορία 1, ακόμη και αν κάποιος ήθελε να κάνει υπαγωγή, αλλά υποχρεωτικά θα μπορούσε να το υπάγει μόνο σε κατηγορία 2 με συνέπεια την αύξηση προστίμου.
    1 point
  12. Μπες στο epoleodomia τα έχει όλα εκεί αρκετά λεπτομερώς και με διαδραστικό χάρτη.
    1 point
  13. Τhanks! Οκ, πολύ λογική εξήγηση. Οπότε να υποθέσω περα απο το σχέδιο θα χρειάζεται πάντα και μια καλή μέτρηση πριν γίνει οτιδήποτε.
    1 point
  14. Καλησπέρα Γιώργο, http://www.rae.gr/site/categories_new/electricity/market/wholesale/price.csp Διαμόρφωση Οριακής Τιμής Συστήματος Η Οριακή Τιμή του Συστήματος είναι η τιμή στην οποία εκκαθαρίζεται η αγορά ηλεκτρικής ενέργειας και είναι η τιμή που εισπράττουν όλοι οι όσοι εγχέουν ενέργεια στο Σύστημα και πληρώνουν όλοι όσοι ζητούν ενέργεια από το Σύστημα. Συγκεκριμένα, η Οριακή Τιμή του Συστήματος διαμορφώνεται από τον συνδυασμό των προσφορών τιμών και ποσοτήτων που υποβάλλουν κάθε μέρα οι διαθέσιμες μονάδες παραγωγής ηλεκτρικής ενέργειας και του ωριαίου φορτίου ζήτησης ηλεκτρικής ενέργειας, που διαμορφώνεται σε καθημερινή βάση από τους καταναλωτές. Επιχειρώντας μια απλή περιγραφή του τρόπου υπολογισμού της Οριακής Τιμής του Συστήματος, σύμφωνα με τις βασικές αρχές της μικροοικονομικής θεωρίας, μπορεί να αναφερθεί ότι οι μονάδες παραγωγής κατατάσσονται αναλόγως των προσφορών τους σε αύξουσα σειρά, ξεκινώντας από την χαμηλότερη προσφερόμενη τιμή για ορισμένη ποσότητα ενέργειας και καταλήγοντας στην υψηλότερη προσφερόμενη τιμή. Στο σημείο, όπου οι προσφερόμενες ποσότητες ενέργειας εξυπηρετούν το ζητούμενο φορτίο, καθορίζεται και η Οριακή Τιμή του Συστήματος. Στην ουσία, η Οριακή τιμή του Συστήματος συμπίπτει με την προσφορά της τελευταίας μονάδας που πρέπει να λειτουργήσει για να καλυφθεί η ζήτηση. Για λόγους προστασίας των καταναλωτών και διαμόρφωσης συνθηκών υγιούς ανταγωνισμού τίθεται διοικητικά ανώτερο όριο ως προς την προσφερόμενη τιμή, το οποίο έχει τεθεί ίσο με 150€/MWh καθώς και κατώτερο επίπεδο προσφορών, το οποίο είναι το μεταβλητό κόστος της μονάδας, ώστε στις περισσότερες περιπτώσεις οι παραγωγοί να πληρώνονται το κόστος καυσίμου τους.
    1 point
  15. Δεν καταλαβαίνω αυτό εγώ διαβάζοντας το άρθρο. "Επιτρέπεται υπέρβαση του ύψους, όπως αυτό εκάστοτε ισχύει, μέχρι 1,00 μ., στις περιπτώσεις όπου το ισόγειο του κτιρίου χρησιμοποιείται κατά ποσοστό 50% τουλάχιστον για στάθμευση αυτοκινήτων. Το ίδιο ισχύει όταν στην πιο πάνω περίπτωση το κτίριο κατασκευάζεται σε υποστυλώματα (πυλωτές) κατ' εφαρμογή της παρ.6 ιζ. του άρθρου 11 του παρόντος νόμου και ο ελεύθερος ημιυπαίθριος χώρος της διατίθεται αποκλειστικά για στάθμευση αυτοκινήτων. Στις περιπτώσεις κτιρίων που επιπλέον των ανωτέρω κατασκευάζεται φυτεμένο δώμα κατά τα προβλεπόμενα στην παράγραφο 1 του παρόντος άρθρου ή πραγματοποιείται μείωση του επιτρεπόμενου ποσοστού κάλυψης του οικοπέδου κατά 5%, επιτρέπεται υπέρβαση του ύψους όπως αυτό εκάστοτε ισχύει μέχρι 2,00 μ., μετά από έγκριση του αρμοδίου Συμβουλίου Αρχιτεκτονικής." Άρα με στάθμευση ή πυλωτή δικαιούσαι μέχρι 1μ., αν επιπλέον κάνεις και φυτεμένο δώμα ή μειώσεις την κάλυψη δικαιούσαι μέχρι 2μ. Όχι αθροιστικά.
    1 point
  16. Μέχρι να απαντήσουν αυτοί, πες μας στο μεταξύ εσύ τι είναι αυτή η "οριακή τιμή συστήματος", πώς διαμορφώνεται κλπ.
    1 point
  17. Αν θες να είσαι super καλυμμένος, μπορείς να ανεβάσεις και ένα έγγραφο-υπεύθυνη δήλωση στο οποίο λες ρητώς ότι παίρνεις την ευθύνη να δηλώσεις ότι κάνεις ορθή επανάληψη λόγω λάθους και μπλα μπλα. Τέτοιες αναλήψεις ευθύνης θέλουν και πολλές υπηρεσίες για να είναι ευχαριστημένες.
    1 point
  18. Οπότε αν τη ξεκίνησες,όπως είπες, με το Π.Δ. 41/18 άρθρο 10 και 1-8 γενικές διατάξεις είσαι σωστός. Την μελέτη πυροπροστασίας θα την υποβάλλεις στην Πυροσβεστική Υπηρεσία μαζί με το 5φυλλο των αυθαιρεσιών. Δεν υποχρεουσαι να αναρτήσεις στο σύστημα των αυθαιρέτων την μελέτη πριν από την έγκριση της (και έτσι γλυτώνεις από κόπο όταν σου επιβάλλει διορθώσεις η Π.Υ). Μετά την έγκριση της,και αφού εφαρμοστούν τα μέτρα κ μέσα πυροπροστασίας στην επιχείρηση, θα υποβάλλεις τα απαραίτητα δικαιολογητικά για τη χορήγηση πιστοποιητικού πυροπροστασίας.
    1 point
  19. το... θέμα είναι αρκετά "πιασάρικο" για εκατέρωθεν αντεγκλήσεις... αλλά για να αναλυθεί σοβαρά απαιτεί γνώσεις της συγκεκριμένης "αγοράς" που το 99% του πληθυσμού δεν έχει... εξού και οι διάφορες "κορώνες..." και μύθοι... Μια επιγραμματική προσέγγιση είναι: Νομίζω ότι όλοι συμφωνούμε πως η καύση ορυκτών καυσίμων γενικότερα δημιουργεί θέματα στο περιβάλλον και στην υγεία των ανθρώπων... Επίσης, νομίζω πως όλοι συμφωνούμε πως χωρίς ενέργεια δεν μπορεί να υπάρξει ανθρώπινη δραστηριότητα... Οι περισσότεροι θα αποδέχονταν την καύση ορυκτών καυσίμων ΑΡΚΕΙ η καύση να μην γινόταν στην αυλή τους, αν η τιμή της ηλεκτρικής ενέργειας ήταν μηδενική... Ότι υπάρχουν για ΟΛΕΣ τις πλευρές ισχυρά, ισχυρότερα και ισχυρότατα οικονομικά συμφέροντα (βλέπε εργαζόμενοι-εργολάβοι-επιχειρηματίες στον λιγνίτη, το φυσικό αέριο, το πετρέλαιο, την πυρηνική ενέργεια, τις Α.Π.Ε., τις εταιρίες εμπορίας ηλεκτρικής ενέργειας κ.τ.λ.) Ότι ο καταναλωτής διαρκώς ζητά (και ως ένα βαθμό σωστά) φθηνότερη ηλεκτρική ενέργεια... Ότι καλώς ή κακώς η ανθρώπινη δραστηριότητα απαιτεί διαρκώς μεγαλύτερα ποσά ενέργειας, με αυξητική τάση στην ηλεκτρική Έχοντας ως δεδομένα τα παραπάνω πρέπει να βρεθεί μια "συμβιβαστική" λύση που σίγουρα δεν είναι εύκολη... Ποιες είναι όμως οι αλήθειες τουλάχιστον για την ελληνική επικράτεια? Η ΔΕΗ Α.Ε. επί δεκαετίες χρησιμοποιεί - καταναλώνει τον λιγνίτη για την παραγωγή ενέργειας χωρίς ποτέ να πληρώσει τίποτα στο ελληνικό δημόσιο, έχοντας ως δικαιολογία ότι συμβάλει στην ανάπτυξη της χώρας. Μπορεί να συμφωνήσουμε, αλλά δεν θα έπρεπε να φανταστούμε πόσο θα κόστιζε η ηλεκτρική ενέργεια αν η ΔΕΗ πλήρωνε το αντίστοιχο κόστος στο ελληνικό δημόσιο για την κατανάλωση του κρατικού ορυκτού πόρου? Με βεβαιότητα +50% των σημερινών τιμών... Οι ΑΠΕ που εγκαταστάθηκαν στην Ελλάδα το χρονικό διάστημα 2006-2012 λάμβαναν και λαμβάνουν υψηλές τιμές ανά KWh, στην λογική ότι το τότε κόστος εξοπλισμού ήταν σημαντικά μεγαλύτερο από ό,τι σήμερα, και έπρεπε να δοθούν αντίστοιχα οικονομικά κίνητρα. Αυτό θα λήξει σταδιακά από το 2026 και μετά που θα λήγουν αυτές οι συμβάσεις... Όμως από το 2015 και μετά που πλέον παίρνουν τιμές ανά kwh, μέσω μειοδοτικών διαγωνισμών, οι τιμές αυτές είναι σημαντικά μικρότερες από αυτές του κόστους παραγωγής με χρήση λιγνίτη. Άρα, η περαιτέρω ανάπτυξη των ΑΠΕ μπορεί να μειώσει σημαντικά το υψηλό κόστος των ΑΠΕ 2006-2012, μειώνοντας σημαντικά το ονομαζόμενο ΕΤΜΕΑΡ τα επόμενα χρόνια. Το επιχείρημα ότι οι ΑΠΕ (ιδιαίτερα τα αιολικά), λόγω στοχαστικότητας παραγωγής, απαιτούν την χρήση εισαγόμενου φ.α. στην ηλεκτροπαραγωγή είναι σωστό, αλλά θα πρέπει να γίνει κατανοητό πως βρισκόμαστε σε μεταβατικό στάδιο, και η αποθήκευση είναι τεχνολογία που αναπτύσσεται ραγδαία και θα αποτελέσει την λύση σε αυτό το πρόβλημα την επόμενη πενταετία. Το επιχείρημα ότι οι ΑΠΕ ανήκουν σε επιχειρηματικούς ομίλου είναι λανθασμένο, καθώς σήμερα υπάρχουν περί τους 60K+ παραγωγούς και 45Κ+ του προγράμματος στεγών έως 10KWp, και εκκρεμούν πολλές χιλιάδες νέες αιτήσεις. Το περί της μηδενικής οριακής τιμής είναι κάτι το οποίο συνέβαινε, συμβαίνει και θα συμβαίνει κάποιες ώρες τον χρόνο και οφείλεται στην μειωμένη κατανάλωση σε ημέρες όπως την Κυριακή του Πάσχα. Παλιά, όντως μονοπώλιο η ΔΕΗ, δεν γινόταν κουβέντα, τώρα με τον ανταγωνισμό αναδείχθηκε το θέμα (?)... Πράγματι, αρκετές τοπικές κοινωνίες "αντιδρούν", αλλά η ιστορία 15 και πλέον χρόνων έχει δείξει ότι στο 99% αντιδρούν για να ανεβάσουν τις τιμές ενοικίασης - πώλησης, για να πουλήσουν εκδούλευση στους ψηφοφόρους οι τοπικοί άρχοντες κ.τ.λ.. Γιατί αναρωτιέμαι, όλα αυτά τα χρόνια δεν τους "χαλάνε" άλλες εγκαταλελειμμένες ανθρώπινες "δημιουργίες" που είναι γεμάτη η ελληνική ύπαιθρος? Επίσης, αποτελεί δέσμευση της έγκρισης των περιβαλλοντικών όρων (ΕΠΟ) η αποκατάσταση του χώρου μετά την παύση λειτουργίας των εγκαταστάσεων ΑΠΕ. Η μόνη που δεν έχει τηρήσει την δέσμευση αυτή είναι η ΔΕΗ με παρατημένα αιολικά πάρκα.... Τέλος, αυτό το τελείως ανυπόστατο ότι οι ΑΠΕ παράγουν λιγότερη ενέργεια στο κύκλο ζωής τους, από ό,τι απαιτείται για να κατασκευαστούν θα πρέπει κάποια στιγμή να σταματήσει... .... Τέλος, προφανώς και θα συμφωνήσω ότι δεν πρέπει να χωροθετούνται ανεξέλεγκτα ΑΠΕ, αλλά στην βάση ενός καλά μελετημένου χωροταξικού σχεδίου, κοντά στις καταναλώσεις, με σύνεση και λογική. Γιατί πολύ απλά δεν είμαστε ιδιοκτήτες του πλανήτη, αλλά ολίγων "λεπτών" ενοικιαστές....
    1 point
  20. Δεν μπορεί να γίνει αυτό. Πως θα κλείσει η άδεια με αυθαιρεσίες; Εκτος αν εννοείς να γκρεμίσουν τα αυθαίρετα να ξαναφτιάξουν τη στέγη και να την κλείσουν που δε νομίζω να υπάρχει τέτοια διάθεση. Η νόμιμη οδός για να μην έχει κανείς ευθύνη είναι παραίτηση επιβλέποντα λόγω αυθαιρεσίων και παύση εργασιών. Θα επιβληθούν πρόστιμα ανέγερσης και διατήρησης και εφόσον πρόκειται μόνο για πολεοδομικές παραβάσεις θα προβείτε σε αναθεώρηση για νομιμοποίηση των αυθαιρεσιών (μεταξύ άλλων) και θα πληρώσετε μόνο 200 ευρώ. Διάβασε το άρθρο 94.
    1 point
  21. @Chr1st0s Φαντάζομαι υπάρχει μόνο ένα πορισμα Ελεγκτή δόμησης (το αρχικό). Η προσθήκη που θα κάνεις προφανώς θα είναι κατ'επέκταση. Το πρόβλημα είναι η στέγη. Δεν μπορώ να σκεφτώ ξεκάθαρη λύση για το θέμα της υπέρβασης ύψους της υφιστάμενης στέγης, πέραν του να δηλώσει το σύνομμο ο παλιός επιβλέπων,να αναλάβει την ευθύνη ο νέος και να εντάχθεί στην άδεια ανακατασκευή της στέγης με το ύψος που έχει τώρα για να ανταποκρίνεται η κατασκευή στα σχέδια και την πραγματικότητα και να μην γίνουν ξανά εργασίες στην πράξη. Η λύση που περιπλέκει περισσότερο την κατάσταση αλλά είναι ξεκάθαρη ως προς το σύνομμο: πριν την αλλαγή επιβλέπωντος να κληθεί ελεγκτής δόμησης, ο οποίος θα διαπιστώσει την παράβαση, θα κριθεί η στέγη προς κατεδάφιση (είναι εκτός του 2% η υπέρβαση) και θα ανακατασκευαστεί. Εφόσον βέβαια η άδεια είναι ''ανοικτή'' θα μπορούσε η στέγη να ανακατασκευαστεί σύνομμα υπο τον παλιό επιβλέποντα και μετά να γίνει η αλλαγή επιβλέποντος αλλά φαντάζομαι δεν θα υπάρχει διάθεση για εργασίες υπο τον παλιό επιβλέποντα. Πολύ το κόστος και η φασαρία σε αυτές τις περιπτώσεις αλλά... Η στέγη είναι υποχρεωτική απο τους όρους δόμησης ή επιλέχθηκε για λειτουργικούς και αισθητικούς λόγους? Γιατί στην πρώτη επιλογή, να δηλωθεί δλδ το σύνομο θα μπορούσε να δηλωθεί ότι δεν κατασκευάστηκε ακόμη στο στάδιο εργασιών που γίνεται η αλλαγή επιβλέποντος,απαιτούνται φωτογραφίες. (Πολλές δηλώσεις σύνομμου μαζεύτηκαν...χαχαχα) Γιατί πρέπει εσύ να κάνεις αναθεώρηση και όχι να κλήσει η παλιά άδεια με την ευθύνη του επιβλέποντα και μετά να εκδοθεί νέα άδεια για την αλλαγή χρήσης προσθήκης? Υπο την έννοια ότι δεν χρειάζεται να αναμιχθεί και ο νέος επιβλέπον σε αυτή την άδεια.
    1 point
This leaderboard is set to Athens/GMT+02:00
  • Επιλεγμένα Άρθρα

    • Εγκρίθηκε τo αναθεωρημένο Εθνικό Σχέδιο Διαχείρισης Επικίνδυνων Αποβλήτων (ΕΣΔΕΑ)
      Εγκρίθηκε τo αναθεωρημένο Εθνικό Σχέδιο Διαχείρισης Επικίνδυνων Αποβλήτων (ΕΣΔΕΑ) με την δημοσίευση στο ΦΕΚ 6412/Β'/22.11.2024 της υπ' αριθμ. ΥΠΕΝ/ΔΔΑ/124219/1717 ΚΥΑ με θέμα: Έγκριση αναθεωρημένου Εθνικού Σχεδίου Διαχείρισης Επικίνδυνων Αποβλήτων (ΕΣΔΕΑ).

      To αναθεωρημένο Εθνικό Σχέδιο Διαχείρισης Επικίνδυνων Αποβλήτων (ΕΣΔΕΑ) συνιστά ένα Ειδικό Σχέδιο Διαχείρισης για τα Επικίνδυνα Απόβλητα που παράγονται στη χώρα, το οποίο απαιτείται σύμφωνα με τα άρθρα 54 και 55 του ν. 4819/2021 (Α’ 129), δεδομένου ότι τα απόβλητα αυτά, λόγω της ποιοτικής και ποσοτικής σύστασής τους, καθώς και των εξειδικευμένων εγκαταστάσεων που απαιτούνται για τη διαχείρισή τους, χρήζουν ειδικότερης συνολικής αντιμετώπισης.

      Στόχος του σχεδιασμού είναι η μείωση τόσο της ποσότητας των παραγόμενων επικίνδυνων αποβλήτων όσο και της επικινδυνότητάς τους και η συνακόλουθη προστασία του περιβάλλοντος και της δημόσιας υγείας, σε συμμόρφωση με τους σχετικούς όρους και προϋποθέσεις της εθνικής και ενωσιακής νομοθεσίας και με εφαρμογή των βέλτιστων
      διαθέσιμων τεχνικών, οι οποίες θα πρέπει πλέον να ενσωματώνουν ευθέως τις πρακτικές της κυκλικής οικονομίας.

      Ο σχεδιασμός περιλαμβάνει όλες τις προβλέψεις του άρθρου 28 της Οδηγίας 2008/98/ΕΚ, καλύπτοντας ταυτόχρονα όλες τις νέες υποχρεώσεις και όλα τα νέα στοιχεία που εισήχθησαν στο άρθρο αυτό μέσω της Οδηγίας (ΕΕ) 2018/851 του Ευρωπαϊκού
      Κοινοβουλίου και του Συμβουλίου της 30ης Μαΐου 2018.

      Με τον παρόντα σχεδιασμό αναθεωρείται ο σχεδιασμός που είχε εγκριθεί με την Κοινή Υπουργική Απόφαση οικ.62952/5384/2016 (Β’ 4326) ο οποίος είχε χρονικό ορίζοντα το έτος 2020. 

      Εθνικό Σχέδιο Διαχείρισης Επικίνδυνων Αποβλήετων ΕΣΔΕΑ ΚΥΑ-ΥΠΕΝΔΔΑ1242191717-13.11.2024-ΦΕΚ-6412-22.11.2024-τεύχος-Β.pdf
      • 0 απαντήσεις
    • ΥΠΕΝ: Εγκύκλιος προς τις ΥΔΟΜ ώστε να ζητούν αποκλειστικά και περιοριστικά μόνο τα στοιχεία που προβλέπονται από το ισχύον θεσμικό πλαίσιο
      Εγκύκλιο απέστειλε το Υπουργείο Περιβάλλοντος και Ενέργειας προς τις ΥΔΟΜ με θέμα: Σχετικά με την εφαρμογή της εγκυκλίου ΥΠΕΝ/ΓΔΠΟΛ/15047/84/14-3-2018.

      Η εγκύκλιος αναφέρει ότι: με αφορμή την (α) σχετική επιστολή του ΣΑΔΑΣ-ΠΕΑ με την οποία διαπιστώνεται η μη τήρηση της (β) σχετικής εγκυκλίου στην οποία και σας παραπέμπουμε, επισημαίνουμε εκ νέου στο πλαίσιο της χρηστής διοίκησης και προκειμένου να αποφεύγεται ταλαιπωρία μηχανικών και πολιτών ότι, η προαναφερόμενη εγκύκλιος οδηγία Γενικού Διευθυντή Πολεοδομίας του ΥΠΕΝ εξακολουθεί να ισχύει.

      Ειδικότερα, κατά τον έλεγχο της πληρότητας αιτημάτων έκδοσης οικοδομικών αδειών, οι ΥΔΟΜ οφείλουν να ζητούν αποκλειστικά και περιοριστικά, μόνον τα στοιχεία εκείνα (δικαιολογητικά, σχέδια και εγκρίσεις υπηρεσιών, συλλογικών οργάνων ή φορέων) που προβλέπονται από το ισχύον θεσμικό πλαίσιο (νόμοι, π. δ/γματα, Υπουργικές Αποφάσεις) για την κατά περίπτωση περιοχή, ή την εκάστοτε Αποκεντρωμένων Διοικήσεων της Επικράτειας (για την ενημέρωση των ΥΔΟΜ χωρικής τους αρμοδιότητας) χρήση ειδικού κτιρίου. Κατά συνέπεια, για την έκδοση των οικοδομικών αδειών δεν ζητείται η προσκόμιση επιπρόσθετων στοιχείων (όπως αλληλογραφία, εγκρίσεις φορέων) και δεν λαμβάνονται υπόψη απόψεις ή εκτιμήσεις υπηρεσιών, οι οποίες αποκλίνουν του ισχύοντος θεσμικού πλαισίου.
      • 0 απαντήσεις
    • Εγκρίθηκε μέσω WiFi4GR το δωρεάν WiFi σε έντεκα σταθμούς του ΜΕΤΡΟ
      Την έγκριση του Διοικητικού Συμβουλίου για την εγκατάσταση και λειτουργία εξοπλισμού ασύρματης πρόσβασης σε έντεκα σταθμούς του ΜΕΤΡΟ για τουλάχιστον πέντε χρόνια εξασφάλισε την περασμένη εβδομάδα η ΣΤΑΣΥ.

      Το κόστος για την παροχή ηλεκτρικού ρεύματος και παροχής σύνδεσης στο διαδίκτυο, θα βαρύνει την εταιρία και από το ύψος του και τη δυνατότητα κάλυψής του από τη ΣΤΑΣΥ θα εξαρτηθεί και η επέκταση του ασύρματου Ιντερνετ και σε άλλους σταθμούς.

      Οι πρώτοι έντεκα σταθμοί στους οποίους θα λειτουργήσει WiFi έως το τέλος της χρονιάς είναι εκτός από την Ακρόπολη και το Σύνταγμα, οι σταθμοί Μοναστηράκι, Ομόνοια, Πανεπιστήμιο, Πειραιάς, Κορυδαλλός, Χαλάνδρι, Αγιος Δημήτριος, Φιξ και Αγία Μαρίνα. 

      Οι επιβάτες θα μπορούν να συνδέονται άμεσα χωρίς να χρειάζεται κάποια διαδικασία εγγραφής. Στη συνέχεια η διοίκηση της ΣΤΑΣΥ θα μετρήσει το μηνιαίο κόστος λειτουργίας και συντήρησης ώστε να αποφασιστεί η επέκταση του δικτύου και το χρονοδιάγραμμά της.

      Υπενθυμίζεται ότι το έργο έχει ενταχθεί από το υπουργείο Ψηφιακής Διακυβέρνησης στις περιοχές που θα εγκατασταθούν σημεία πρόσβασης στο πλαίσιο του έργου WiFi4GR.

      Το WiFi4GR «Ανάπτυξη Δημόσιων Σημείων Ασύρματης Ευρυζωνικής Πρόσβασης στο Διαδίκτυο» αφορά στην προμήθεια, εγκατάσταση, παραμετροποίηση, σύνδεση και θέση σε λειτουργία σημείων ασύρματης πρόσβασης WiFi (Hotspots) στο Διαδίκτυο σε διάφορες περιοχές πολιτιστικού και τουριστικού ενδιαφέροντος της χώρας, για την κάλυψη, 2.500 περίπου περιοχών ασύρματης – WiFi πρόσβασης σε όλη την επικράτεια. Το σύστημα, το οποίο θα αναπτυχθεί, θα διαθέτει κεντρικό σύστημα παρακολούθησης και διαχείρισης, το οποίο καθιστά δυνατή την παρακολούθηση σε πραγματικό χρόνο όλων των δομικών στοιχείων του δικτύου.
      • 0 απαντήσεις
    • Η σύνδεση του νυχτερινού φωτισμού με το «Τοπικό Εγχώριο Προϊόν» στην Ελλάδα
      Όσοι έχουμε βρεθεί σε νυχτερινή πτήση έχουμε απολαύσει το θέαμα που προσφέρει η επιφάνεια της Γης, όταν τα νυχτερινά φώτα αναδεικνύουν μοτίβα που παραπέμπουν σε έργα τέχνης. Εκτός όμως από το εντυπωσιακό θέαμα, τα νυχτερινά φώτα αποτελούν μια πολύτιμη πηγή πληροφορίας για τις δραστηριότητες του ανθρώπου και την αλληλεπίδρασή του με το περιβάλλον.

      Στο πλαίσιο της εξερεύνησης αυτού του πεδίου, η NASA καταγράφει συστηματικά τον νυχτερινό φωτισμό του πλανήτη μας. Τα τελευταία 10 χρόνια πολύ βελτιωμένες καταγραφές παρέχονται από τον αισθητήρα VIIRS της αποστολής SUOMI.

      «Στο Δημοκρίτειο Πανεπιστήμιο σκεφτήκαμε να ερευνήσουμε τι έχουν να μας πουν τα νυχτερινά φώτα για την πατρίδα μας» λέει στην «Κ» η Αλεξάνδρα Γκεμιτζή, καθηγήτρια στο Τμήμα Μηχανικών Περιβάλλοντος του Δημοκρίτειου Πανεπιστήμιου Θράκης, η οποία ηγήθηκε μιας ενδιαφέρουσας έρευνας στο πλαίσιο των δραστηριοτήτων του Εργαστηρίου Ατμοσφαιρικής Ρύπανσης και Αντιρρυπαντικής Τεχνολογίας Ατμοσφαιρικών Ρύπων.
      • 0 απαντήσεις
    • «Εξοικονομώ 2023»: Ο νέος οδηγός του προγράμματος μετά την 3η τροποποίηση
      Εκδόθηκε σε ΦΕΚ η υπ' αριθμ. ΥΠΕΝ/ΥΔΕΝ/97165/610 ΚΥΑ (ΦΕΚ 5174/Β΄/13.09.2024) που αφορά την 3η τροποποίηση της υπό στοιχεία ΥΠΕΝ/ΥΔΕΝ/55246/807/18.05.2023 κοινής απόφασης των Υπουργών Οικονομικών, Ανάπτυξης και Επενδύσεων και Περιβάλλοντος και Ενέργειας «Προκήρυξη του προγράμματος “Εξοικονομώ 2023”», ως εξής:

      Α. Ο Οδηγός Εφαρμογής Προγράμματος «Εξοικονομώ 2023» και η 1η Τροποποίηση του Παραρτήματος VI που αφορά την Υπεύθυνη Δήλωση σχετικά με τη σώρευση των ενισχύσεων ήσσονος σημασίας (de minimis) βάσει του Κανονισμού (ΕΕ) 2023/2831, ως ακολούθως:

      Τροποποίηση (3η) της υπό στοιχεία ΥΠΕΝ 55246-807 18.05.2023 ΚΥΑ Εξοικονομώ 2023 (ΦΕΚ 5174-Β-13.09.2024).pdf
      • 3 απαντήσεις
×
×
  • Create New...

Σημαντικό

Χρησιμοποιούμε cookies για να βελτιώνουμε το περιεχόμενο του website μας. Μπορείτε να τροποποιήσετε τις ρυθμίσεις των cookie, ή να δώσετε τη συγκατάθεσή σας για την χρήση τους.