Μετάβαση στο περιεχόμενο

Πίνακας Κορυφαίων

  1. Pavlos33

    Pavlos33

    Συντονιστής


    • Πόντοι

      5

    • Περιεχόμενα

      17.744


  2. dimitris GM

    dimitris GM

    Συντονιστής


    • Πόντοι

      5

    • Περιεχόμενα

      26.043


  3. Konstantinos IB

    Konstantinos IB

    Core Members


    • Πόντοι

      5

    • Περιεχόμενα

      853


  4. kan62

    kan62

    Core Members


    • Πόντοι

      4

    • Περιεχόμενα

      4.511


Δημοφιλές Περιεχόμενο

Προβολή περιεχομένου με την υψηλότερη φήμη στις 22/07/2020 σε όλες τις περιοχές

  1. Version 1.0

    1.581 downloads

    Ένα excelάκι για να οργανωνόμαστε σιγά-σιγά ... Υπολογίζει την καταληκτική ημερομηνία υποβολής των δικαιολογητικών των νόμων 4178/13 και 4495/17, σύμφωνα με την ισχύουσα νομοθεσία. Στο τελευταίο tab υπάρχουν μερικά σχετικά παραδείγματα για την κατανόηση της λειτουργίας.
    3 points
  2. Η ουσία είναι το πως διαμορφώνεται. Έστω ότι αύριο ο ΑΔΜΗΕ υπολογίζει ότι θα χρειαστεί ισχύ 1000 MW επί πλέον της ισχύος που αναμένεται να καλύψουν οι ΑΠΕ, και ότι υπάρχουν 6 θερμικοί διαθέσιμοι σταθμοί μαζί με τον δικό μου (πλάκα κάνω) που έχει ισχύ 50MW, από τους 9 συνολικά που υπάρχουν στην παραγωγή ρεύματος της χώρας. Επειδή έχω 10 μέρες να δουλέψω, με πετάνε έξω οι φθηνότεροι, και επειδή το προηγούμενο δεκαπενθήμερο που μπήκα στο σύστημα έφαγα μερικές σχεδόν μηδενικές ζητήσεις (Ο.Τ.Σ. = 0), πρέπει να βγάλω τα σπασμένα. Και επειδή το σύστημα θα με χρειαστεί οπωσδήποτε σήμερα, χτυπάω την τιμή της MWh όσο θέλω. Αυτή είναι η Ο.Τ.Σ. και με αυτή την τιμή θα αποζημιωθούν όλοι όσοι μπαίνουν στο σύστημα κατά τις ώρες της μέγιστης αιχμής. Γι' αυτό το λόγο η ΡΑΕ έχει θεσπίσει την "Ανώτατη Ο.Τ.Σ." να ισούται με 150Ε/MWh, όχι μόνο για την προστασία των καταναλωτών, αλλά και για την προστασία των προμηθευτών ρεύματος που δούλευαν με εγγυημένη τιμή. Αυτός ήταν ο λόγος (συν τις απότομες αυξήσεις του πετρελαίου) που φαλίρισε η Energa και οι πρώτες εταιρείες προμηθείας ρεύματος περί το 2012. Και γι' αυτό το λόγο, οι υπόλοιποι που επένδυσαν μετέπειτα στον χώρο της προμηθείας, αφού είδαν τι έπαθαν "οι λαγοί", πέτυχαν να χρεώνουν τους καταναλωτές όχι με εγγυημένη τιμή, αλλά με ρήτρα Ο.Τ.Σ. Κάποτε που η βασική ζήτηση εξυπηρετείτο από τις λιγνιτικές μονάδες, η Ο.Τ.Σ. διαμορφωνόταν από τους παραγωγούς φ.α. Τώρα που οι σταθμοί παραγωγής με φ.α. έχουν αρκετή διαθέσιμη ισχύ και οι λιγνιτικές μονάδες μπαίνουν συμπληρωματικά στην παραγωγή, είναι φυ-σι-ο-λο-γι-κό-τα-το να διαμορφώνουν την Ο.Τ.Σ. οι τελευταίες. Αν συμβαίνει αυτό...Αν Και η απορία μου είναι η εξής: Αφού το άρθρο που μας παρέθεσε η συνάδελφος δεν έχει καμία σχέση με το θέμα (το οποίο είναι "ψυχολογικό", μιλάει για μίσος προς την αιολική ενέργεια κλπ), γνωρίζει πως λειτουργεί αυτό το καθημερινό "χρηματιστήριο ενέργειας" στην Ελλάδα; Όχι. Και κανείς άλλος από αυτούς που μέχρι τώρα έχουν απαντήσει. Συγκρίνει κανόνια με χαρτομάντηλα, δλδ τα συστήματα της Σουηδίας, της Νορβηγίας και των Βαλκανικών χωρών που είναι εκτός ΟΝΕ και υποχρεωτικών φιλελευθεροποιήσεων, με το δικό μας! Στη Σουηδία λειτουργεί κρατικό μονοπώλιο ενέργειας με back up σταθμούς πυρηνικής ενέργειας! Για τη Νορβηγία τα είπαμε. Οι γειτονικές χώρες των Βαλκανίων στηρίζονται στα υδροηλεκτρικά και την πυρηνική ενέργεια, γι αυτό το λόγο έχουμε και πολλές φθηνές εισαγωγές από αυτές...Δεν καταλαβαίνω τι ανακάλυψαν η Κομισιόν και η "Καθημερινή"... Έχει δίκιο...δεν ξέρει τι λέει. Η Γερμανία για παράδειγμα, έχει παραδώσει την παραγωγή της ηλεκτρενέργειας σε πέντε έξι εταιρείες, οι οποίες έχουν αναλάβει η κάθε μία το μέρος της από την παραγωγή. Αυτό έχει γίνει με ειδικά συμβόλαια, ρήτρες κλπ, για την προστασία των καταναλωτών και της εγχώριας βιομηχανίας, και δεν έχει καμία σχέση με το δικό μας "χρηματιστήριο". α) ...που φτάσαμε με το ζόρι το 25% ενέργεια από ΑΠΕ. Προς το παρόν; Και που είσαι ακόμα. Της είπε κανείς ότι αύριο - μεθαύριο πάμε για απολιγνιτοποίηση; β) ...το είπαμε και το εξηγήσαμε πα-ρα-στα-τι-κα λίγο πιο πάνω. Αλλά η "Καθημερινή" ανακάλυψε νέα συνωμοσία... Τέλος πάντων, αν θέλει η αρθρογράφος να εγκαταλείψουμε αυτό το μοντέλο φιλελευθεροποίησης που μας επέβαλε η ΟΝΕ, και να επανέλθουμε στο κρατικό μονοπώλιο, να ξαναγίνουμε δλδ Σουηδία να μας το πει. Εγώ συμφωνώ. Από το σύστημα όμως της Γερμανίας απέχω, διότι αυτό το φιλελεύθερο μοντέλο που λειτουργεί εδώ, παρά τα όσα προβλήματα έχει, δίνει τη δυνατότητα να αναπτυχθούν πολλοί ελληνικοί σταθμοί παραγωγής ρεύματος, και απόκτησης παραγωγικής τεχνογνωσίας στο αντικείμενο. Υ.Γ. Η απάντηση του Παναγιώτη είναι σωστή και η ερώτηση (έτσι τη θεωρώ) καλόπιστη.
    3 points
  3. εδω ειναι το ψηφισμενο και διορθωμενο περιμενουμε και το ΦΕΚ με την τελικη μορφη https://www.hellenicparliament.gr/Nomothetiko-Ergo/Anazitisi-Nomothetikou-Ergou?law_id=c4745462-f50a-4d68-a9c8-abf4017918d2 Ψηφισθέν Νομοσχέδιο
    2 points
  4. Για ευκολία παραθέτω το άρθρο 51 (προθεσμίες ν. 4495 και 4178) και το άρθρο 52 (παράταση Ο.Α) του τελικού νομοσχεδίου. Η συνέχεια για τις παρατάσεις Ν. 4178 και Ν. 4495 εδώ ΝΟΜΟΣΧΕΔΙΟ- ΠΑΡΑΤΑΣΕΙΣ ΑΥΘΑΙΡΕΤΩΝ.pdf
    2 points
  5. Τον τιμάει τον εργατολόγο αυτό που είπε. Είναι ειλικρινής, γιατί να τον κακολογήσει κανείς; Είναι σαν να πηγαίνει κάποιος σε έναν μηχανικό και να ζητήσει μια μελέτη με την οποία δεν ασχολείται ο μηχανικός. Π.χ. αν μου έρθει κάποιος και μου ζητήσει φάκελο για μεταβίβαση αυτοκινήτου ή αν ζητήσει άδεια λειτουργίας υγειονομικού ενδιαφέροντος θα του πω ότι δεν αναλαμβάνω. Δεν είναι προτιμότερο από το να του πω "ναι" και μετά να τον καθυστερήσω ή να κάνω κάποιο λάθος στην αδειοδότηση;
    2 points
  6. Version X6.0

    78.777 downloads

    Το κείμενο του Ν.4495/2017 με ενσωματωμένες τις μέχρι σήμερα αλλαγές και επικεφαλίδες κατ' άρθρο. Αλλαγές με τον ν.5106/24 (ΦΕΚ 63Α/1.5.2024)[Α1] [Α1]Αλλαγές και προσθήκες με τον ν.5106/24 (ΦΕΚ 63Α/1.5.2024) : - άρθρο 19, παρ.2 - άρθρο 24, παρ.1, 2Α - άρθρο 29, παρ.4 - άρθρο 44, παρ.1 - άρθρο 81, παρ.3 - κατάργηση άρθρων 85, 91, 92, 93, 94, 95 - άρθρο 109, παρ.2 - προσθήκη άρθρων 125Α έως 125ΚΑ Αλλαγές με τον ν.5069/23 (ΦΕΚ 193Α/28.11.2023) Αλλαγές με τον Ν.5037/23 (ΦΕΚ 78Α/28.3.2023) Αλλαγές με τον Ν.5007/22 (ΦΕΚ 241Α/23.12.2022) Αλλαγές με τον Ν.4986/22 (ΦΕΚ 204Α/28.10.2022) Αλλαγές με τον Ν.4964/22 (ΦΕΚ 150Α/30.7.2022) Αλλαγές με τον Ν.4951/22 (ΦΕΚ 129Α/4.7.2022) Αλλαγές με τον Ν.4915/22 (ΦΕΚ 63Α/24.3.2022) Αλλαγές και προσθήκες με την ΥΠΕΝ/ΔΑΟΚΑ/20146/683 (ΦΕΚ 1028Β/4.3.2022) Αλλαγές με τον Ν.4890/22 (ΦΕΚ 23Α/11.2.2022) Αλλαγές με τον Ν.4876/21 (ΦΕΚ 251Α/23.12.2021) Αλλαγές με τον Ν.4864/21 (ΦΕΚ 237Α/2.12.2021) Αλλαγές με τον Ν.4849/21 (ΦΕΚ 207Α/5.11.2021) Προσθήκη με την ΥΠΕΝ/ΔΑΟΚΑ/93311/3679 (ΦΕΚ 4874Β/21.10.2021) Αλλαγές με τον Ν.4843/21 (ΦΕΚ 193Α/20.10.2021) Αλλαγές με τον Ν.4819/21 (ΦΕΚ 129Α/23.7.2021) Αλλαγές με τον Ν.4811/21 (ΦΕΚ 108Α/26.6.2021) Αλλαγές με την ΥΠΕΝ/ΔΑΟΚΑ/39105/1618 (ΦΕΚ 1851Β/7.5.2021) Αλλαγές με τον Ν.4787/21 (ΦΕΚ 44Α/26.3.2021) Αλλαγές με τον Ν.4782/21 (ΦΕΚ 36Α/9.3.2021) Αλλαγές με τον Ν.4764/20 (ΦΕΚ 256Α/23.12.2020) Αλλαγές με τον Ν.4759/20 (ΦΕΚ 245Α/9.12.2020) Αλλαγές με την ΠΝΠ – Covid19 - (ΦΕΚ 157Α/10.8.2020) Αλλαγές με τον Ν.4715/20 (ΦΕΚ 149Α/1.8.2020) Αλλαγές με τον Ν.4710/20 (ΦΕΚ 142Α/23.7.2020) Αλλαγές με την ΥΠΕΝ/ΔΕΣΕΔΠ/43729/460 (ΦΕΚ 1940Β/21.5.2020) Αλλαγές με τον Ν.4685/20 (ΦΕΚ 92Α/7.5.2020) Αλλαγές με την ΠΝΠ – Covid19 - (ΦΕΚ 75Α/30.3.2020) Αλλαγές με τον Ν.4676/20 (ΦΕΚ 67Α/19.3.2020) Αλλαγές με τον Ν.4674/20 (ΦΕΚ 53Α/11.3.2020) Αλλαγές με τον Ν.4647/19 (ΦΕΚ 204Α/16.12.2019) Αλλαγές με τον Ν.4643/19 (ΦΕΚ 193Α/3.12.2019) Αλλαγές με τον Ν.4635/19 (ΦΕΚ 167Α/30.10.2019) Αλλαγές με τον Ν.4613/19 (ΦΕΚ 78Α/24.5.2019) Αλλαγές με τον Ν.4612/19 (ΦΕΚ 77Α/23.5.2019) Αλλαγές με τον Ν.4610/19 (ΦΕΚ 70Α/7.5.2019) Αλλαγές με τον Ν.4602/19 (ΦΕΚ 45Α/9.3.2019) Αλλαγές με τον Ν.4585/18 (ΦΕΚ 216Α/24.12.2018) Αλλαγές με τον Ν.4546/18 (ΦΕΚ 101Α/12.06.2018) Αλλαγές με τον Ν.4513/18 (ΦΕΚ 9Α/2018-23.01.2018) ΕΓΚΥΚΛΙΟΣ 2 – α.π.ΥΠΕΝ/ΔΑΟΚΑ/49581/2075 – 31/05/2019 ΣΥΝΗΜΜΕΝΕΣ οι μέχρι σήμερα σχετικές αποφάσεις ΥΠΕΝ : ΥΠΕΝ/ΔΑΟΚΑ/57930/2029-7.6.2022 - Κατηγορίες των κατασκευών ή εγκαταστάσεων, για τις οποίες δεν απαιτείται άδεια δόμησης εντός χερσαίας ζώνης λιμένος. ΥΠΕΝ/ΔΕΣΕΔΠ/125377/1667-31.12.2021 - Καθορισμός του αντικειμένου ελέγχου εντοπισμού και επιβολής κυρώσεων αυθαιρέτων κατασκευών κατ’ εφαρμογή του άρθρου 86 του ν.4759/2020 ΥΠΕΝ/ΔΕΣΕΔΠ/125378/1668-31.12.2021 - Καθορισμός του αντικειμένου ελέγχου των δηλώσεων αυθαιρέτων κατασκευών ή χρήσεων κατά τον δειγματοληπτικό έλεγχο δηλώσεων αυθαιρέτων, κατ’ εξουσιοδότηση του άρθρου 86 του ν.4759/2020 ΥΠΕΝ/∆ΑΟΚΑ/63637/2230–21.06.2022 - Ερμηνεία διαδικασίας εφαρμογής του άρθρου 117 του ν.4495/2017 (167Α΄) ΥΠΕΝ/∆ΑΟΚΑ/72311/2992–28.07.2021 - Προέγκριση οικοδομικών αδειών, εγκρίσεις φορέων και κατηγορίες έκδοσης αδειών μετά την ισχύ του ν.4759/2020 ΥΠΕΝ/∆ΑΟΚΑ/61939/2576–25.06.2021 - Οδηγίες για την εφαρμογή του άρθρου 116 του ν.4495/17, όπως ισχύει ΥΠΕΝ/∆ΑΟΚΑ/113130/3420–24.11.2020 - Κατασκευές και εγκαταστάσεις στους δημόσιους κοινόχρηστους χώρους για τις οποίες δεν απαιτείται οικοδομική άδεια. ΥΠΕΝ/ΔΑΟΚΑ/43266/1174-13.05.2020 - Εργασίες για τις οποίες απαιτείται Έγκριση Εργασιών Δόμησης Μικρής Κλίμακας (ΕΕΔΜΚ) και απαιτούμενα δικαιολογητικά για την χορήγησή της (ενημερωμένη έως 24.3.2022) ΥΠΕΝ/ΔΕΣΕΔΠ/73705/670–22.10.2018 - Λειτουργία, τήρηση, επικαιροποίηση και περαιτέρω ανάπτυξη του πληροφοριακού συστήματος "Ηλεκτρονική Πολεοδομία" ΥΠΕΝ/ΥΠΡΓ/48123/6983–31.7.2018 - Διαδικασίες ηλεκτρονικής υποβολής αδειών (ενημερωμένη έως 20.5.2021) ΥΠΕΝ/ΔΑΟΚΑ/19409/1507–11.5.2018 - Εφαρμογή της παρ. η του άρθ. 99 του ν.4495/2017 «Έλεγχος και προστασία του Δομημένου Περιβάλλοντος και άλλες διατάξεις» ΥΠΕΝ/ΔΑΟΚΑ/27454/2631–14.11.2017-Διαδικασίες ηλεκτρονικής υποβολής δικαιολογητικών, κατάθεσης ειδικού προστίμου Σε μορφή word (για το γραφείο) + σε μορφή pdf (για κινητό ή tablet)
    1 point
  7. Οικισμός με ρυμοτομικό σχέδιο είναι αυτός; Το ρωτάω διότι σε άλλους οικισμούς (οριοθετημένοι, προ 23) το επιτρεπόμενο ύψος είναι χαμηλότερο. Πάντως, σύμφωνα με το άρθρο 24 παρ 5 του ΝΟΚ (χαμηλά κτίρια): Οι διατάξεις του παρόντος άρθρου δεν έχουν εφαρμογή στις περιοχές που το επιτρεπόμενο ύψος είναι μικρότερο των 11 μ.
    1 point
  8. διοτι, μετα την αδεια εκανες συσταση σαν ενα, αρα δεν υπηρχε μεσοτοιχια και μετα την ξαναεκανες. Ετσι το βλεπω εγω
    1 point
  9. Εγώ διάβασα αυτό χθες: « Σύντομα η απόδοση του τέλους 1% υπέρ των οικιακών καταναλωτών για την περίοδο 2015-2019» κάτι το οποίο σημαίνει ότι ακόμα δεν τα έχουν πάρει. πηγή: https://energypress.gr/news/thomas-syntoma-i-apodosi-toy-teloys-1-yper-ton-oikiakon-katanaloton-gia-tin-periodo-2015-2019 Και αυτά θα τους δωθούν γιατί κάνουν επιτροπές αγώνα για να πάρουν τα ανταποδοτικά! Δηλαδή για κάτι που τους το οφείλουν οι εταιρίες οι πολίτες πρέπει να κάνουν αγώνα! Αξίζει πάντως να διαβάσει κανείς την ιστορία της Εύβοιας. Εγώ προσωπικά σαν πολίτης σε ενημέρωση που μας έκαναν οι επενδυτές στην Άνδρο αισθάνθηκα πολύ άσχημα όταν προκλητικά άκουσα να λέγεται: Πείτε τώρα πόσα θέλετε και αφήστε τις ιστορίες. Αφού αυτό μόνο σας νοιάζει. Ξέρουμε εμείς. Εγώ αυτό το βλέπω σα διασυρμό της κοινωνίας για ειλημμένες αποφάσεις. Για θέματα που δεν μπορεί κανείς να έχει λόγο. Και μόλις τώρα βρήκα και το παρακάτω: https://www.ochi.gr/el/node/163 «Επιπροσθέτως τα οικονομικά οφέλη που υπόσχονται οι εταιρείες δεν καταβάλλονται κανονικά διότι δεν προβλέπονται ποινικές κυρώσεις για τους υπόχρεους έναντι της τοπικής κοινωνίας.»
    1 point
  10. εγώ δεν το κατάλαβα αυτό Δημήτρη-στην άδεια έχει 2-στην πραξη 2
    1 point
  11. Θέλει μία προσοχή το θέμα. Αυτό που γράφεις σαφώς και ισχύει, αλλά ειδικά και αποκλειστικά για την προαιρετική ασφάλιση, όπως αυτή αναφέρεται στο άρθρο 20 του νόμου 4488. Προαιρετική ασφάλιση μπορούν να κάνουν όλοι οι ασφαλισμένοι του e-ΕΦΚΑ. Προφανώς μετά από αίτηση και όχι αυτόματα. Όποιοι ενδιαφέρονται, ας διαβάσουν εδώ: https://www.efka.gov.gr/el/proairetike-asphalise Και πάλι για όσους ενδιαφέρονται, θα ήθελα να ενημερώσω πως, σύμφωνα με όσα μου είπαν από επαρχιακό ΕΦΚΑ, ακόμα και σήμερα (!!!) δέχονται αιτήσεις για την προαιρετική ασφάλιση του άρθρου 20 του νόμου 4488.
    1 point
  12. Yπάρχει πάντως σοβαρό ζήτημα με τη στάση των κοινωνιών απέναντι στις ΑΠΕ. Κατ'αρχάς οι κοινωνίες δεν έχουν ενιαία στάση σε τέτοιου είδους ζητήματα και αυτό γιατί δεν έχουν ενιαία στάση οι διάφορες κοινωνικές υποομάδες που τις απαρτίζουν. Σε πολλές περιπτώσεις υπάρχουν αντικρουόμενα συμφέροντα και απόψεις που προκύπτουν φυσικά από τις διαφορετικές δραστηριότητες και εμπειρίες του καθενός. Σε κάποιες περιπτώσεις ωστόσο οι κοινωνίες είναι μαζικά κατά των ΑΠΕ-βλέπε Σκύρος, Τήνος, Πάρος ενώ σε άλλες περιπτώσεις είναι διχασμένες βλέπε Άνδρος, Εύβοια και αλλού. Είναι πολύ κρίμα να ακούγεται ότι το μόνο που ενδιαφέρει τις κοινωνίες είναι τα ανταποδοτικά οφέλη και ότι μόνο γι' αυτά κόπτονται και διαμαρτύρονται οι τοπικές κοινωνίες. Αυτό είναι μόνο η μία όψη του ζητήματος «κοινωνία και ΑΠΕ». Επίσης, πρέπει να γίνει σαφές ότι τα Δημοτικά Συμβούλια έχουν μόνο γνωμοδοτικό ρόλο. Δεν μπορούν να ασκήσουν βέτο στις εγκαταστάσεις των ανεμογεννητριών. Επί της ουσίας δηλαδή η τοπική κοινωνία δεν λαμβάνεται υπόψιν ούτε στο ελάχιστο για ένα θέμα που θα έπρεπε να έχει βασικό λόγο. Και ας μην ξεχνάμε ότι οι κοινωνίες δεν προστατεύονται από τον χωροταξικό σχεδιασμό και τούτο διότι είναι ανολοκλήρωτος και ανάπηρος. Στα νησιά ας πούμε δεν υπάρχει κάποιο τοπικό χωροταξικό που θα έπαιζε και κανονιστικό ρόλο για το πόσες, που και τι είδους ΑΠΕ σηκώνει το καθένα. Ένα χωροταξικό που θα εξειδίκευε το περιφερειακό που και αυτό θα αποτελούσε εξειδίκευση του Ειδικού για τις ΑΠΕ. Για να μην μιλήσουμε για το ίδιο το Ειδικό χωροταξικό για τις ΑΠΕ που είναι ένας υβριδικός νόμος για τις ΑΠΕ απ'το 2008 ο οποίος πατάει μεταξύ γενικών αρχών και κανονιστικού πλαισίου και που ως βασικό του κριτήριο έχει το αιολικό δυναμικό. Δεν μπορεί ο χώρος να προσεγγίζεται με τρόπο ομοιόμορφο. Το ίδιο τα νησιά, το ίδιο τα βουνά της ηπειρωτικής Ελλάδος το ίδιο το λεκανοπέδιο της Αττικής. Ως εκ τούτου, είναι εξαιρετικά εύκολο για ένα μέσο πολίτη -ειδικά αυτόν που ζει σε κάτι απομακρισμένες περιοχές- να σκεφτεί το εξής: Εμένα δε με ρώτησε κανείς για το αν θέλω να μπουν ανεμογεννήτριες, για το που και για το πόσες, τώρα που θα μπουν -θέλω δε θέλω- ας εκμετελλευτώ την κατάσταση, ας διαπραγματευτώ τις καλύτερες δυνατές επιδοτήσεις. Θα κάθομαι τώρα να αγωνίζομαι για προειλημμένες αποφάσεις όταν η ζωή μου εδώ που μένω είναι η ίδια ένας αγώνας; Αναρωτιέμαι λοιπόν αν αυτές τις μέρες κάποιος πήρε είδηση τι έγινε στην Τήνο; Γνωρίζετε οτι 100 άτομα έφαγαν αγωγές για τις κινητοποιήσεις κατά των ανεμογεννητριών (Έπαρχος, Δήμαρχος κλπ); Δεν μπορεί να πει κάποιος ότι αυτή η κοινωνία της Τήνου που κάνει αγώνα να μην μπουν ανεμογεννήτριες το κάνει επίτηδες για να πάρει μεγαλύτερες επιδοτήσεις. Αν πάντως κάποιος το γνωρίζει είναι από προσωπικό ενδιαφέρον γιατί όπως καταλαβαίνει κανείς μια τέτοια είδηση δεν θα έβγαινε στην Καθημερινή. Στην Άνδρο αντίθετα, υπάρχει ένα χωριό που διακαώς τις θέλει (και όχι όλοι οι κάτοικοί του). Είναι δε γνωστό ότι σ΄'αυτό το χωριό ο επενδυτής είναι χρόνια εκεί -πριν τον Καποδίστρια- και έχει επαφές με όλους τους κατοίκους και με τον έναν ή τον άλλον τρόπο τους επηρεάζει. Τις θέλει και ο Δήμαρχος όμως και μια μικρή ομάδα γύρω του. Υπάρχει βέβαια και μία επιτροπή αγώνα η οποία έχει και αιρετούς μέσα η οποία λέει κάτι πολύ λογικό: Ας κάνουμε ένα σχεδιασμό για το νησί και μετά βλέπουμε πόσες συνολικά και που. Το τελευταίο δε ήταν και απόφαση του ΔΣ. Είναι, επίσης, όμως άξιο λόγου ότι όταν έγινε πρόταση σε φίλο μηχανικό του νησιού να βγάλει άδεια στην πολεοδομία για επενδυτή και ο συνάδελφος για δοκιμή του πέταξε ένα αστρονομικό ποσό για να του βγάλει την άδεια -ο επενδυτής δέχτηκε! Και τότε ο συνάδελφος του είπε, ξέρεις δεν την θέλω τη δουλειά γιατί είμαι κατά. Και αυτό είναι ένα παράδειγμα. Γιατί αν μιλήσει κανείς με κόσμο θα ακούσει πολλές παρόμοιες μικρές ιστορίες. Τέλος, για τα ανταποδοτικά τέλη έτυχε τις προάλλες να κοιτάζω ένα διδακτορικό του 2017 http://thesis.ekt.gr/thesisBookReader/id/40943#page/6/mode/2up (σελ 285) σχετικό με τις περιβαλλοντικές πολιτικές και τον προβληματικό τρόπο που εφαρμόζονται. Ο δόκτορας λοιπόν αναλύει σ'ένα κεφάλαιο την περίπτωση της Εύβοιας με τα ανταποδοτικά τέλη. Στην Εύβοια έχουν κάνει τον τρελό χαμό με τις εγκαταστάσεις (τις έχουν φυτέψει παντού και χωρίς κανέναν σχεδιασμό και έπονται και άλλες στο μέλλον) και λίγο που κοίταξα και έψαξα στο ιντερνετ μέχρι σήμερα δεν έχει επιλυθεί το θέμα και κανείς δεν έχει εισπράξει ανταποδοτικά τέλη. Ελπίζω βέβαια να τα πάρουν οι άνθρωποι και ας έχουν τη στάμπα των παραδόπιστων κατοίκων.
    1 point
  13. δεν καταλαβα γιατι και απο ποιά διαταξη προκύπτει οτι: "μέχρι την αναμόρφωση συνεχίζουμε να δείχνουμε την κατάσταση όπως φαίνεται στον δασικό!!! " Και, εάν στην "αναμορφωση" παρει "αλλον" χαρακτηρισμο, ποιά θα ειναι τα αποτελέσματα για ενα συμβολαιο που θα εχει ηδη συνταχθει και μεταγραφει????
    1 point
  14. αν κάνεις διακοπή εργασιών μπορείς να συνεχίσεις να ασφαλίζεσαι γενικά στον ΕΦΚΑ και όχι στον ΕΦΚΑ/ΤΣΜΕΔΕ, πρέπει να κάνεις αίτηση στον ΕΦΚΑ (σκέτο) για αυτό. το είχα ρωτήσει στον ΕΦΚΑ/ΤΣΜΕΔΕ πριν 2 χρόνια και αυτό μου απάντησαν. Η προαιρετική ασφάλιση στον ΕΦΚΑ/ΤΣΜΕΔΕ ίσχυε μέχρι τον Δεκέμβριο του 2017 για όσους Μηχανικούς ασφαλίζονταν στο ΤΣΜΕΔΕ αλλά δεν είχαν κάνει έναρξη εργασιών
    1 point
  15. @Skrats Θα αναγράψεις την πραγματική επιφάνεια, επεξηγώντας στην Τ.Ε ότι εμπίπτει στην παρ 2 άρθρου 81 ν. 4495/17 (εντός απόκλισης διαστάσεων 2%). άρθρο 81 παρ. 2. Δεν συνιστούν αυθαίρετη κατασκευή και δεν καταγράφονται ως παραβάσεις κατά τον έλεγχο οι αποκλίσεις των περιμετρικών διαστάσεων του κτιρίου έως δύο τοις εκατό (2%) από τις αναγραφόμενες στο διάγραμμα κάλυψης/δόμησης της οικοδομικής άδειας/άδειας δόμησης, μετρούμενες σε διαστάσεις κτίστη (φέρων οργανισμός και στοιχεία πλήρωσής του, χωρίς επιχρίσματα επενδύσεις), εφόσον με τις αποκλίσεις αυτές δεν παραβιάζονται κοινόχρηστοι χώροι του σχεδίου πόλεως. ερμηνεία εγκ 2 ν. 4495 Στην παρ.2 δίδονται οδηγίες όσον αφορά στον τρόπο μέτρησης μεγεθών κατά τον έλεγχο των κατασκευών, καθώς και οι αποδεκτές ανοχές στις παραπάνω μετρήσεις. Αποκλίσεις των μεγεθών μέσα στα όρια των ανοχών δεν αποτελούν αυθαιρεσία.
    1 point
  16. Καλημέρα-μπορεί τα 2 τ.μ. να μην συνιστούν αυθαιρεσία αλλά αποτελούν επιφάνεια του κτιρίου-θεωρώ ότι πρέπει να δηλώνεται γενικά η σωστή επιφάνεια,άρα 262 τ.μ.😀
    1 point
  17. Μια σαφής διατύπωση θα ήταν να αναγράψεις, εμβαδόν κλειστών χώρων κατοικίας 100 τμ και εμβαδόν Η.Χ (μη χρησιμοποιείς λεκτικό ΝΟΚ για έκδοση Ο.Α, καθώς για τις αυθαίρετες κατασκευές εξετάζεται ο ΓΟΚ αφού αυτές είναι προ 2011) 2 τμ. Στα συνημμένα σχέδια μπορείς να αναλύσεις όπως θέλεις.
    1 point
  18. θα μιλησει με τον δικηγορο του για την δυνατότητα εφαρμογής του ν 1562/85 878/1990 ΑΠ ( 3133) ΑΡΜ/1991 (765), Δ/ΝΗ/1991 (544), ΕΔΠΟΛΥΚ/1990 (250), ΕΕΝ/1991 (276) Συγκυριότητα ακινήτου. Ανοικοδόμηση. Προϋποθέσεις. Τι γίνεται αν υπάρχει οικοδομή ή οριζόντια ιδιοκτησία στο υπό ανοικοδόμηση ακίνητο. Αγωγή για παροχή αδείας ανοικοδομήσεως βάσει άρθρου 3 Ν. 1562/85 πρέπει να εγγραφεί στα βιβλία διεκδικήσεων διαφορετικά απορρίπτεται ως απαράδεκτη αυτεπαγγέλτως.
    1 point
  19. Δεν μπορεί κανείς να σας δώσει εξήγηση αν δε μελετήσει πρώτα όλα τα στοιχεία του ακινήτου (άδειες, σχέδια, συμβόλαια κλπ) και αφου διενεργήσει αυτοψία στο ακίνητο. Απευθυνθείτε σε μηχανικό για να σας λύσει τις απορίες σας.
    1 point
  20. Για τη δουλειά που θες να κάνεις μέτρα την υπάρχουσα κατάσταση και αγνόησε ως βάση τα παλιά σχέδια. Εκτός από το ότι οι διαστασιολόγηση γίνεται συνήθως χωρίς επικαλύψεις μπορεί να είναι διαφορετικών διαστάσεων η υφιστάμενη κατοικία με αυθαίρετο τρόπο. ΥΓ συχνό φαινόμενο τα παλιά σχέδια να πέφτουν έξω σε κάποιο βαθμό στη σχέση σχεδίου-διαστάσεων ειδικά αν έκαναν τη διαστασιολόγηση βιαστικά στο τέλος με κλιμακόμετρο.
    1 point
  21. Σε αυτές τις περιπτώσεις θυμόμαστε απλά ότι και ο μηχανικός, άνθρωπος είναι! Το γιατί και πώς έγινε το λάθος, ΙΣΩΣ να μπορεί να το λύσει ο ίδιος ο μηχανικός. Οι υπόλοιποι το μόνο που μπορούμε να κάνουμε είναι εικασίες.
    1 point
  22. Ο ΣΜΗΒΕ ενημερώνει τα μέλη του σχετικά με την Αίτηση – Δήλωση επιλογής ασφαλιστικής κατηγορίας στο Ενιαίο Ταμείο Επικουρικής Ασφάλισης & Εφάπαξ Παροχών (ΕΤΕΑΕΠ). Συγκεκριμένα οι ασφαλισμένοι καλούνται να επιλέξουν μια από τις ακόλουθες 3 κατηγορίες ασφαλιστικών εισφορών για την Επικουρική Ασφάλιση και μια για τις Εφάπαξ Παροχές. Η δήλωση ισχύει από 01/07/2020 με καταληκτική ημερομηνία τελικής επιλογής ασφαλιστικής κατηγορίας ως την 24/07/2020. Για να επιλέξετε ασφαλιστική κλάση εισάγετε τους κωδικούς σας στην ηλεκτρονική σελίδα του ΕΤΕΑΕΠ, όπου αναρτώνται τα ειδοποιητήρια (https://www.idika.org.gr/EteaepServices/).
    1 point
  23. Σωστή η επισήμανση. Αν θέλεις να βάλεις αυθαιρεσίες κατηγορία 1 πρέπει υποχρεωτικά να πας ανά ιδιοκτησία. Αλλιώς αν κάνεις κοινή δήλωση θα μπουν τα ποσοστά των ιδιοκτητών επί του ακινήτου.
    1 point
  24. Συνάδελφε, δεν θέλω να πιστεύω πως από τα δικά μου γραφόμενα διαπιστώσατε υπέρβαση των τρόπων καλής ευγενείας απέναντί σας. Εκτός αν η λέξη "περιττό", ο μόνος χαρακτηρισμός που έκανα και όχι προς το πρόσωπό σας, συνιστά ύβρη!! Επί του θέματος όμως, από ποιο σημείο του νόμου προκύπτουν αυτά που αναφέρετε να γράφονται στην βεβαίωση όταν για την συγκεκριμένη βεβαίωση υπάρχει η Τ.Ε. της δήλωσης υπαγωγής όπου πρέπει να αναγραφούν όλα όσα αναφέρει ο νόμος. Τα υπόλοιπα είναι δουλειά άλλων, των συμβολαιογράφων εν προκειμένω, και θα δεχθώ με πολύ ευχαρίστηση να γράψω ότι θέλουν, με την ανάλογη αμοιβή βέβαια..... Έγγραφα συντάσσουν αυτοί και αμείβονται, έγγραφα συντάσσουμε και εμείς (στο συγκεκριμένο αναφέρομαι) και θα πρέπει να αμειφθούμε. Και προφανώς δεν εννοώ την βεβαίωση του μηχανικού ότι η ίδια αυθαίρετη επέκταση υφίσταται σε όλους τους ορόφους της οικοδομής που είναι απαιτητή για να γίνει η υπαγωγή. Πριν από έναν μήνα, μου ζήτησε συμβολαιογράφος να αναφέρω πως η αυθαίρετη επέκταση στον κοινόχρηστο χώρο υφίσταται από τον χρόνο ανέγερσης κατασκευής της όλης οικοδομής. Προφανώς και το έγραψα αλλά συμπλήρωσα και το "σύμφωνα με την υποβληθείσα υπεύθυνη δήλωση του ιδιοκτήτη". Και εκεί άρχισε να τα μασάει.... παρότι ήδη είχα ανεβάσει στο σύστημα την ΥΔ του ιδιοκτήτη. Και για να καταλήξω κάπου, κανείς δεν μπορεί να απαγορεύσει σε κανέναν να γράψει ότι θέλει αρκεί να μην δημιουργηθεί ένα κλίμα ότι αυτό είναι που πρέπει να αναγραφεί εκτός αν από την νομοθεσία που αφορά το θέμα μας είναι απαιτητή η αναγραφή. Και πραγματικά δεν θέλω να με παρεξηγήσετε διότι δεν σας επιτίθεμαι αλλά απλά ρωτάω ποιος ο λόγος της αναγραφής των και από ποιο σημείο της σχετικής νομοθεσίας προκύπτουν.
    1 point
  25. Καλές οι ΑΠΕ, αλλά εγώ προτείνω προτού φυτέψουμε παντού ανεμογεννήτριες να ασχοληθούμε πρώτα σοβαρά με την εξοικονόμηση ενέργειας ειδάλως όλο αυτό καταντάει σαν να βάζεις διαρκώς νερό σε ένα σουρωτήρι. Ετσι, και το όφελος θα είναι μεγαλύτερο, και οι συνθήκες θερμικής άνεσης θα βελτιωθούν στις πόλεις, και δεν θα καταστραφεί περαιτέρω η υπέροχη ελληνική φύση, και θα κινηθεί όλη η αγορά αντί να πάνε οι πόροι σε 2-3 μεγαλοεφοπλιστοεργολάβους.
    1 point
  26. Αφού το επεισόδιο πηγαίνει προς λήξη, συνεχίζω: Επιτέλους, να μπει μια λογική στην τοποθέτηση του ζητήματος. Το bolt στην παρατήρηση του συναδέλφου δικό μου. Και μην υποτιμάτε μερικοί υπέρμαχοι των ΒΑΠΕ (έτσι λέγονται αυτές που συζητάμε) το αισθητικό κριτήριο του κόσμου. Όλα πρέπει να τα λαμβάνουμε υπ' όψη μας. Κάποτε για να κινήσουμε την ατμομηχανή της ελληνικής οικονομίας (οικοδομή) καταστρέψαμε ένα πολύ ωραίο οικόπεδο, την Αττική γη. Από εκεί που είχε το καλύτερο κλίμα και μια πολύ ωραία περιφερειακή φύση, τώρα σπαταλάμε του κόσμου την ενέργεια για να βρεθούμε μακριά της, έστω και μερικές ώρες. Μην κάνουμε το ίδιο τώρα και για την ατμομηχανή της Γερμανίας. Ας πρυτανεύσει λίγο η σύνεση και η λογική. Εκεί που πρέπει ας τις επιβάλουμε τις ανεμογεννήτριες και εκεί που μπορούμε ας τις αποφύγουμε.
    1 point
  27. ...δεν έχασαν τίποτε. Από τέτοια άρθρα έχουμε μπουχτίσει εδώ και 15 χρόνια. Να βάλουμε λίγο τα πράγματα στη θέση τους; Η μισή ιστορία για τις ανεμογεννήτριες γίνεται για τα κυκλαδίτικα νησιά. Κάποιους έχει ενοχλήσει εδώ και χρόνια η απόφαση για προστασία του παραδοσιακού των νησιών, που δεν επέτρεπε ούτε ηλιακούς θερμοσίφωνες. Σιγά - σιγά μπήκαν τα φωτοβολταϊκά από την κυρία Μπιρμπίλη (κυβέρνηση ΓΑΠ) και σήμερα ετοιμάζονται οι αεροκουμούτσες. Ως γνωστόν, ανεμογεννήτριες και παραδοσιακός τουρισμός (μόνο με αυτό το θέμα θα ασχοληθώ) δεν συνδυάζονται, εκτός αν ο συζητητής είναι ταχυδακτυλουργός. Το πρώτο ερώτημα που θέτω είναι το εξής: Έχει αποφασίσει το κράτος τι θα κάνει - για παράδειγμα - με τα νησιά των Κυκλάδων; Αν, ας πούμε, τα έσοδα από τον τουρισμό σε κάποια νησιά, είναι μικρότερα από την αξία του ρεύματος που θα δίνουν στο δίκτυο οι ανεμογεννήτριες, ας τα κάνει παραγωγικά, με πατατοκαλλιέργειες, κοπάδια και τυροκομία, ας κοτσάρει από 50 - 60 αεροκουμούτσες σε κάθε νησί και τέλος. Όποιος από τους κατοίκους, θέλει κάθεται, όποιος θέλει φεύγει. Μήπως το κράτος έχει σχεδιάσει να αφήσει μερικά από τα νησιά ως τουριστικά μέρη και κάποια άλλα να τα κάνει παραγωγικά; ...Σκοτάδι. Γιατί τόσα χρόνια δεν έχουν αξιοποιηθεί για εγκατάσταση ανεμογεννητριών, όσες ανατολικές ακριτικές βραχονησίδες έχουν καλό αιολικό δυναμικό, αλλά τα funds και οι μιζαδόροι δείχνουν Κυκλάδες; Ευκολάκι... Γιατί τα τελευταία 10 χρόνια όταν λέμε ΑΠΕ εννοούμε ανεμογεννήτριες; Ευκολάκι, αλλά κρύβει παγίδες... Αυτά και άλλα παρόμοια ερωτήματα, που ούτε ο κος Τάσιος μπορεί να απαντήσει στο άρθρο του, ούτε φυσικά ο κος Παπαχελάς στη φυλλάδα του.
    1 point
  28. Ε ναι δεν την έχει γιατί δεν είναι καθηγητική σχολή
    1 point
  29. Από τη δημοσίευση του ΠΔ 41/18 τα ΚΔΑΠ (εξαιρουμένων ΚΔΑΠ ατόμων με ειδικές ανάγκες) υπάγονται στην κατηγορία "Εκπαίδευση" και αυτό αφορά οριζόντια όλα τα νομοθετικά πλαίσια. Αυτό μου το απάντησαν και με μέιλ από τη νομική υπηρεσία του Πυροσβεστικού Σώματος. Στο εξής λοιπόν για την Πυροσβστική τα ΚΔΑΠ θα είναι εκπαιδευτήρια. Κατά την προσωπική μου άποψη έτσι θα έπρεπε να ήταν εξ' αρχής. Θεωρώ ότι και η παθητική πρέπει να γίνει ως εκπαιδευτήριο για να συνάδει με την ενεργητική. Το θέμα είναι ότι κατά την πολεοδομία, αλλά και κατά την αδειοδότηση πρόκειται για κτίριο υγείας.
    1 point
  30. Συνάδελφοι όποιος έχει βγάλει άκρη ας βοηθήσει με το τι ισχύει γιατί οι συνεχόμενες αλλαγές στο θέμα δημιούργησαν ένα μπέρδεμα ειδικά αν δεν έχεις ξανά ασχοληθεί.
    1 point
  31. .. περπατώντας έφθασα στις καλύτερες μου σκέψεις, και δεν ξέρω καμμιά σκέψη, να ‘ναι τόσο βαριά που να μην μπορεί να φύγεις περπατώντας απ’ αυτήν.. (Κίρκεγκωρ, Επανάληψη, Επιστολή αρ.150). και να θέλει να αγιάσει κάποιος... τι τόθελα ... μια ανάρτηση πήγα να κάνω .. σιγά το θέμα δηλαδή.. εδω μέσα αναλύονται με εμβριθή τρόπο περισπούδαστα ζητήματα ... που αφορούν μεταξύ άλλων κεφαλαιώδεις νόμους όπως .. των αυθαιρέτων (ο Ν.Ο.Κ. τουλάχιστον έχει κάποια φιλοσοφία), και κάποιοι μασσάνε τα φύλλα της γνώσης της Πυθίας (λυπούμαι ειλικρινά που γίνομαι ειρωνικός-του χαρακτήρα μου δεν είναι- αλλά ίσως αντίστοιχα κάποιοι, χωρίς να με γνωρίζουν υπερέβησαν τους τρόπους καλής ευγενείας απέναντί μου και απορώ για τους συντονιστές ..οι οποίοι άμεσα μπορεί να θέτουν ζήτημα σωστης ένταξης κάποιου θέματος, αλλά οχι για μια ανταλλαγή απόψεων μέσα σε κάποια πλαίσια καλής η έστω αποδεκτής συμπεριφοράς, εννοείται βεβαίως οτι δεν προσάπτω τίποτα -για να προλάβω πάλι- σε ΄'μάχιμους" συναδέλφους. Τριάντα χρόνια τέτοιος (μεταξύ άλλων...)κ ο υποφαινόμενος- έχουν δει πολλά τα ματάκια μας κ δη ΚΑΙ απο "συναδέλφους"..και να πώ ρε γ..ο οτι αφορά τη φιλοσοφία έστω κάποιου νόμου, πάει στα κομμάτια.. εδώ (και περιμένω διάψευση) το μόνο (είναι) που δε ενδιαφέρει, παρά μόνο ίσως ως μια δικαιολογία εφησυχασμού, εφόσον στο βάθος υποβόσκει- θεωρώ- μια παρατεταμένη απορία σχετικά με το νόημα όλων αυτών.. Υπογραμμίζω δε αυτή την κατάσταση ως - θα τη χαρακτήριζα- αδηφάγα και (ο.. νομικός των αυθαιρέτων που με έκραξε..και ζήτησε το κεφάλι μου.. ίσως γνωρίζει τον G. Agamben) ως "κατάσταση εξαίρεσης" όπου το φυσιολογικό δεν υφίσταται, και όλα εδω μέσα αποκτούν το νόημά των, (λες κ χωρίς "ερωτήσεις" θα ..υπήρχαν "απαντήσεις'΄, στο πλαίσιο ερμηνείας των όποιων νομοθετημάτων, μόνο μέσω μιας "πλαισιωμένης" απάντησης που θα "εντάξει" το ειδικό βάρος (μέσω μιας αυθαίρετης αφαιρετικής εμπειρικής μεθόδου πχ κάποια συμφέρουσα ατομική λογική) της ερώτησης. Τέλος δε, επικυρώνω την γενικότητα των παραπάνω αναφέροντας στο εν λόγω ερώτημα οτι μετά απο αρκετό κόπο πήρα γνώμες απο το Τ.Ε.Ε ((αντί δηλαδή να πιέσει κάποιος για μια επίσημη επιτροπή υποβολής ερωτημάτων- ξέρω είχαμε κ κάτι παρόμοιο.- αυτοανακηρυσσεται .. νομοθέτης και "ΕΡΜΗΝΕΥΕΙ" (έχουν δει ..τα ματάκια μου εδω μέσα ερμηνείες γραμματικές, ιστορικές, λογικές κ.α. κατα πώς βολεύει τον καθένα, για να μη μιλήσω για το λογικό σφάλμα της λήψης ζητουμένου..)), αλλά και απο δυο τουλάχιστον έμπειρους συμβολαιογράφους (ειδικά ο δεύτερος συνάδελφος του Τ.Ε.Ε, προς τιμήν του, επι λέξει μου ανάφερε... εγώ .. κάνω έτσι .. στη συγκεκριμένη .. περίπτωση. αυτά είναι τα χάλια μας..). Τώρα βέβαια αν κάποιος δεν μπορεί να διαγνώσει τη διαφορά μιας Α βεβαίωσης, απο μια Β βεβαίωση που προκύπτουν κ κοινόχρηστες υπερβάσεις, η (και) έστω μιας βεβαίωσης απο κάποια άλλη που παράγεται σε μελλοντικό χρόνο εξαιτίας κάποιας ενδιάμεσης δικαιοπραξίας που θα παράξει αντίστοιχα το δικαίωμα και τη δυνατότητα της Χ οριζόντιας να μεταβιβαστεί..και θεωρεί οτι υπάρχει αυτόματος πιλότος για εκείνα, η πρόθεσή μου για διασφάλιση της προστασίας (προς τούτο κ η κοινοποίηση της όποιας γνώμης του ερωτήματος) του .. επαγγέλματος, τότε ναι... περιττή είναι ..όπως και η ανάρτηση για εκείνον.. Θα παρακολουθώ συνεπώς ασφαλής εκ του μακρόθεν-όπως και τόσο καιρό άλλωστε- τα τεκταινόμενα, κ συγνώμη εάν κούρασα, θα πρότεινα η προμετωπίδα να διαβαστεί στο τέλος.. Φιλικά
    -1 points
  32. Καλημέρα συνάδελφε Για να μη μακρυγορώ εκ νέου, θεωρώ οτι το αναγράφεις "περιττά" σχόλια.. χειρότερο δεν είναι απο τη περιττότητα των νόμων περί τακτοποιήσεων..παραθέτω λοιπόν τη βεβαίωση κικαι ειλικρινά δεν κατανοώ την έννοια του περιττού (αλλά είπαμε) αλλά κ του θέσφατου που υποννοείται εφόσον η βεβαίωση έχει πάντα συγκεκριμένο τρόπο εξαγωγής όπως γνωρίζουμε, και στην Τ.Ε κάποιος μπορεί να αναγράψει αυτό που θεωρεί ως στοιχείο επαρκούς ενημέρωσης-δικαιολόγησης κ ιστορικού- αυτό εξάλλου έκανα, το μόνο που συμπλήρωσα στον τίτλο είναι η φράση ..με κοινόχρηστες παραβάσεις που κ πληρέστερο είναι αλλά κ δείχνει τον χαρακτήρα της παράβασης εφόσον εκδίδεται για τροποποίηση σύστασης οριζοντίου, στοιχείο που όπως προανέφερα κάνουν κ άλλοι συνάδελφοι (Τ.Ε.Ε, γνωμη συμβολαιογράφων για άλλους συναδέλφους κλπ), αρκεί μόνο να επισημάνω οτι η αρμόδια συμβολαιογράφος, ισχυρίζονταν οτι θα μπορούσα να εκδώσω απο την αρχική δήλωση (για να μη κουράζομαι..αλλά φυσικά όταν την.. κούρασα κ αντιπαρέβαλα μεταξύ άλλων και τα λεγόμενα των άλλων δυο συναδέλφων της.. είπε τη μαγική φράση.. εντάξει γράψε ΟΤΙ ΘΕΛΕΙΣ.. ) δυο βεβαιώσεις πανοποιότυπες μια για την τροποποίηση κ μια την μετέπειτα μεταβίβαση Ε λοιπόν αυτό, καλώς-κακώς, ήθελα να αποφύγω και εξήγησα τους λόγους, χωρίς αυτό να σημαίνει κάτι παραπάνω (αν κ σημαίνει τελικά) απο μια διασφάλιση δική μου, αλλά κ τη σωστότερη διαδιδασία, όσο για τους συμβολαιογράφους άστο καλύτερα (αν κ εδώ καλύτερα να αποφύγω γενικεύσεις..) έχουν σύλλογο, κ τα πάντα είναι κομμένα κ ραμμένα στα μέτρα τους ( ας διαβάσει προσεκτικά τις 2-3 τελευταίες σελίδες μιας δικαιοπραξίας κάποιος και .. ). Κλείνοντας δε, δεν υπαινίχθηκα κάτι προσωπικό, για κανένα συνάδελφο παρά μόνο για για ένα αρχικό σχόλιο .. νομικού.. που ίσως μπέρδεψε τον Λεβιάθαν του Χόμπς και το συμβόλαιο των υπηκόων του, με τους όρους λειτουργίας αλλά κ καλής συμπεριφοράς σε ένα forum. (όσο για έννοια του περιττού πρέπει στη συγκεκριμένη περίπτωση να προκύπτει όχι απο ..άγνοια τουναντίον απο τη ... γνώση αυτό θεωρώ) Φιλικά
    -1 points
This leaderboard is set to Athens/GMT+03:00
  • Επιλεγμένα Άρθρα

    • Η σύνδεση του νυχτερινού φωτισμού με το «Τοπικό Εγχώριο Προϊόν» στην Ελλάδα
      Όσοι έχουμε βρεθεί σε νυχτερινή πτήση έχουμε απολαύσει το θέαμα που προσφέρει η επιφάνεια της Γης, όταν τα νυχτερινά φώτα αναδεικνύουν μοτίβα που παραπέμπουν σε έργα τέχνης. Εκτός όμως από το εντυπωσιακό θέαμα, τα νυχτερινά φώτα αποτελούν μια πολύτιμη πηγή πληροφορίας για τις δραστηριότητες του ανθρώπου και την αλληλεπίδρασή του με το περιβάλλον.

      Στο πλαίσιο της εξερεύνησης αυτού του πεδίου, η NASA καταγράφει συστηματικά τον νυχτερινό φωτισμό του πλανήτη μας. Τα τελευταία 10 χρόνια πολύ βελτιωμένες καταγραφές παρέχονται από τον αισθητήρα VIIRS της αποστολής SUOMI.

      «Στο Δημοκρίτειο Πανεπιστήμιο σκεφτήκαμε να ερευνήσουμε τι έχουν να μας πουν τα νυχτερινά φώτα για την πατρίδα μας» λέει στην «Κ» η Αλεξάνδρα Γκεμιτζή, καθηγήτρια στο Τμήμα Μηχανικών Περιβάλλοντος του Δημοκρίτειου Πανεπιστήμιου Θράκης, η οποία ηγήθηκε μιας ενδιαφέρουσας έρευνας στο πλαίσιο των δραστηριοτήτων του Εργαστηρίου Ατμοσφαιρικής Ρύπανσης και Αντιρρυπαντικής Τεχνολογίας Ατμοσφαιρικών Ρύπων.
      • 0 απαντήσεις
    • «Εξοικονομώ 2023»: Ο νέος οδηγός του προγράμματος μετά την 3η τροποποίηση
      Εκδόθηκε σε ΦΕΚ η υπ' αριθμ. ΥΠΕΝ/ΥΔΕΝ/97165/610 ΚΥΑ (ΦΕΚ 5174/Β΄/13.09.2024) που αφορά την 3η τροποποίηση της υπό στοιχεία ΥΠΕΝ/ΥΔΕΝ/55246/807/18.05.2023 κοινής απόφασης των Υπουργών Οικονομικών, Ανάπτυξης και Επενδύσεων και Περιβάλλοντος και Ενέργειας «Προκήρυξη του προγράμματος “Εξοικονομώ 2023”», ως εξής:

      Α. Ο Οδηγός Εφαρμογής Προγράμματος «Εξοικονομώ 2023» και η 1η Τροποποίηση του Παραρτήματος VI που αφορά την Υπεύθυνη Δήλωση σχετικά με τη σώρευση των ενισχύσεων ήσσονος σημασίας (de minimis) βάσει του Κανονισμού (ΕΕ) 2023/2831, ως ακολούθως:

      Τροποποίηση (3η) της υπό στοιχεία ΥΠΕΝ 55246-807 18.05.2023 ΚΥΑ Εξοικονομώ 2023 (ΦΕΚ 5174-Β-13.09.2024).pdf
      • 3 απαντήσεις
    • Φορέας Απόκτησης και Επαναμίσθωσης Ακινήτων: Πώς υπολογίζεται το νοίκι. Ποιο το τίμημα επαναγοράς
      Δημοσιεύτηκε στο ΦΕΚ η υπουργική απόφαση με την οποία ρύθμιζονται τα τελευταία ζητήματα που αφορούν στον Φορέα Απόκτησης και Επαναμίσθωσης Ακινήτων στην Ελλάδα προκειμένου να κατατεθούν οι δεσμευτικές προσφορές και να ολοκληρωθεί η διαγωνιστική διαδικασία.

      Η διαδικασία είχε ξεκινήσει από το προηγούμενο έτος, ενώ από τον Ιανουάριο του 2024 βρίσκεται στο δεύτερο κύκλο του ανταγωνιστικού διαλόγου.  Οι βασικές αλλαγές με τις οποίες προχώρησε ο διάλογος με τους υποψήφιους επενδυτές, προέβλεπαν έκπτωση 30% στο τίμημα αγοράς ακινήτων από πλειστηριασμούς, αλλά και επαναγοράς από τον οφειλέτη, είσοδο εμπειρογνωμόνων εντός του ακινήτου για αυτοψία και φορολόγηση του Φορέα ανάλογη με αυτήν των εταιρειών επενδύσεων ακινήτων (REIC).

      Υπενθυμίζεται ότι οι φορείς που συμμετέχουν στη διαδικασία είναι οι: «Bain Capital Credit», «Christofferson, Robb & co, LLC», «Fortress Credit Corp.», Ένωση Εταιρειών «KAICAN Hellas – Beaumont Summit Financial DAC».

      Ο Φορέας Ακινήτων θα αγοράζει από τους πλειστηριασμούς τα ακίνητα των ευάλωτων οφειλετών και θα τους τα εκμισθώνει για περίοδο 12 ετών, προκειμένου να συνεχίσουν να παραμένουν στην κατοικία τους και να αποτραπούν έτσι οι εξώσεις. 
      • 0 απαντήσεις
    • Ο διαδραστικός χάρτης με όλα τα ενεργά σεισμικά ρήγματα της Ελλάδας
      Η Βάση Δεδομένων Ενεργών Ρηγμάτων της Ελλάδας (HeDBAF) είναι ένα εθνικό προϊόν συνεργασίας όλων των σχετικών με αυτό το αντικείμενο ακαδημαϊκών και ερευνητικών ιδρυμάτων της Ελλάδας υπό την αιγίδα του ΟΑΣΠ.

      Ο κύριος σκοπός της γεωβάσης είναι να παρέχει ουσιαστικές πληροφορίες στην επιστημονική κοινότητα και σε όποιον θέλει να έχει μια συνοπτική ή εμπεριστατωμένη πληροφόρηση για τα ενεργά/σεισμικά ρήγματα της ευρύτερης περιοχής της Ελλάδας, καθώς και να χρησιμεύσει ως πλατφόρμα καθοδήγησης για γεωλόγους, μηχανικούς και την κεντρική και τοπική διοίκηση, για περαιτέρω εις βάθος μελετών.

      Η Βάση Δεδομένων Ενεργών Ρηγμάτων της Ελλάδας
      • 4 απαντήσεις
    • ΤΑΙΠΕΔ: Ανάθεση έργων ύψους 4,3 δισ. ευρώ στη Μονάδα Συμβάσεων Στρατηγικής Σημασίας
      Το ΤΑΙΠΕΔ, εταιρεία μέλος του Υπερταμείου, ανακοινώνει ότι η Κυβερνητική Επιτροπή Έργων Στρατηγικής Σημασίας στην τελευταία της συνεδρίαση αποφάσισε να αναθέσει στη Μονάδα Συμβάσεων Στρατηγικής Σημασίας (Project Preparation Facility – PPF) του Ταμείου τα εξής έργα συνολικού προϋπολογισμού 4,3 δισ. ευρώ.

      Σύστημα Ολοκληρωμένης Διαχείρισης Δασών

      Το έργο αφορά στη δημιουργία Συστήματος Ολοκληρωμένης Διαχείρισης Δασών το οποίο στοχεύει στην ολιστική διαχείριση των δασικών οικοσυστημάτων, προκειμένου να καθαρίζονται αποτελεσματικότερα και να περιορίζεται ο κίνδυνος πυρκαγιάς.

      Το έργο περιλαμβάνει την ανάπτυξη Ολοκληρωμένου Πληροφοριακού Συστήματος Δασών, τη δημιουργία Μητρώων Εξωτερικών Ελεγκτών και Ανάπτυξης Συμβάσεων Διαχείρισης Δασικών Οικοσυστημάτων, τον σχεδιασμό συστημάτων επιδότησης βιομάζας και ανταποδοτικών οφελών.

      Ο προϋπολογισμός του έργου εκτιμάται συνολικά σε 8.872.200 ευρώ και η χρηματοδότηση θα εξασφαλιστεί από το Πράσινο Ταμείο κατά 100%. Το έργο υλοποιείται σε τρεις φάσεις διάρκειας 36 μηνών η καθεμία και αναμένεται να ολοκληρωθεί το 2033.

      Δασοπονικές μελέτες διαχείρισης δασικών οικοσυστημάτων
      • 0 απαντήσεις
×
×
  • Create New...

Σημαντικό

Χρησιμοποιούμε cookies για να βελτιώνουμε το περιεχόμενο του website μας. Μπορείτε να τροποποιήσετε τις ρυθμίσεις των cookie, ή να δώσετε τη συγκατάθεσή σας για την χρήση τους.